NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

چگونه یک بازاریاب شبکه ای حرفه ای باشید

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۳۹ ب.ظ

مانند یک بازاریاب شبکه ای برجسته بیاندیشید تا یک بازاریاب شبکه ای برجسته باشید. درصورتی که نمونه های ذهنی و فکری یک بازاریاب برجسته را بپذیرید و قبول کنید , می توانید با قدرت هر چه تمام تر , دوره زمانی لازم برای تبدیل شدن به یک بازاریاب برجسته را تسریع بخشید , زیرا منطقی ترین روش یادگیری شیوه آزمایش و خطاست.(عاقلانه ترین روش یادگیری،روش کار کردن با مربی و استفاده از تجارب موفق دیگران است)

در اینجا بیست روش و نکته ثابت شده برای رساندن شما به بهترین موقعیت آورده شده است :

 

۱-یک دلیل بزرگ و مهم برای خود بیاورید که چرا می خواهید یک بازاریاب برجسته شوید؛ دلیلی که واقعا اصل قضیه و مطلب را برای شما عنوان کند و اجازه دهید نیروی محرک روزانه شما باشد و مانند چوبی که برای افروختن آتش در درون خود نیاز دارید , از آن استفاده کنید .(دلیل و یا در سطوح بالاتر هدف سیستمی داشته باشید،خود را ببینید که یک لیدر فوق العاده و با مجموعه ای کم نظیر هستید که دارید در سطح جهانی کار می کنید)

۲-تعداد محدودی اهداف محرک و طلایی برای خود برگزینید ؛ اهدافی که دستیابی به آنها انگیزه شما برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای باشد . آنها را یادداشت و گاهی مرورشان کنید . اطمینان یابید که آنها اهداف خود شما هستند و نه اهداف کسانی دیگر . از برانگیختگی و اشتیاق خود برای دستیابی به اهدافتان استفاده کنید . دلائل و اهداف بزرگ برای خود انتخاب کنید تا شما را در مواجهه با موانع , هدایت و رهبری کنند , اهدافتان از شما فردی می سازند که برای رسیدن به آنها ساخته شده اید و مناسب هستید . هدف بزرگتر , برای وفادار ماندن و به اتمام رساندن آن هدف نیروی بیشتری در شما ایجاد می کند .(اهدافی همچون ارتقا سطح سلامت و بالابردن استاندارد های زندگی خود،اهدافی همچون دیدن شهرها و کشورهای مختلف،اهدافی چون کمک به دیگران و ارتقا سطح کیفی زندگی انها

اهدافی چون داشتن دوستانی فوق العاده و هم هدف و هم جهت،اهدافی چون داشتن یک زندگی متعالی در تمامی جهات- هدف من نتورک کردن به خاطر خود نتورکه-حسین حامدی کیا)

۳-ذهنیت خود را برای یک سخت کوشی آماده کنید . این هدف , که موفقیت پیش از کارکردن حاصل می شود تنها در قصه ها وجود دارد . هر کسی سخت کوش تر باشد در موفق شدن خوش شانس تر است . از هوشیارانه بودن سخت کوشی خود اطمینان حاصل کنید(بعضی وقتا فقط داریم حرکت میکنیم اما نه روی زمین بلکه روی تردمیل منظور اینکه داریم فقط درجا میزنیم)

اگر چیزی درست کار نمی کند از تمرکز کردن صرف تنها روی آن خودداری کنید و کار دیگری انجام دهید .(سریعا با حامی های خود مشورت کنید،تا میتوانید در نتورک از خرد جمعی استفاده کنید)

۴-ذهنیت فعال داشته باشید . یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بازاریابان تازه کار و آماتور مرتکب می شوند این است که فکر می کنند مجبورند همه چیز را درباره محصولات و فرصت هایشان پیش از آنکه بتوانند فعالیت تجاری خود را آغاز کنند , یاد بگیرند . شما باید بدانید بیشترین نیروی خود را روی کار و فعالیت و مقداری انرژی خود را برای یادگیری کنار بگذارید . این یک تجارت فعال است . اصول پایه را یادبگیرید . از ابزارهای موجود و امکانات سیستم استفاده کنید .(یعنی به جای اینکه تمام کارها رو خود انجام دهید و بخواهید از ایده ها و نظریات شخصی خود بهره مند شوید و آزمون،خطا داشته باشید از حامی ها،مربی ها و کسانی که در حال گرفتن نتیجه هستند کمک بگیرید و در سریعترین زمان ممکن بیشترین نتیجه را بگیرید)

بازاریابی شبکه ای انجام دادن آن است , نه فقط مطالعه کردن درباره آن . این نکته برای موفق شدن بسیار اهمیت دارد.

۵-متمرکز و وسیع فعالیت کنید , نه اینکه فقط به طور صرف فعال باشید . هرآنچه در توان دارید برای این کار بگذارید . یک تعهد و الزام کامل برای خود ایجاد کنید و پیش بروید .

 

اگر بازاریابی شبکه ای را به عنوان یک عادت و تفریح یا تنها به عنوان یک درآمد نیمه وقت برای خود درنظر بگیرید , آنگاه شما عضوی بی اهمیت و اتفاقی برای این کار خواهید شد . اگر شما قصد به دست آوردن درآمدی بزرگ و عظیم از بازاریابی شبکه ای را دارید , باید متمرکز و وسیع فعالیت کنید .(همیشه حتی از گذشته ضرب المثل داشتیم که هرکس همه جا هیچ جا،پس به جای اینکه همه کاری انجام دهید و در نهایت هیچ با تمام قدرت بر  روی کار خود متمرکز باشید و به یاد داشته باشید نور خورشید تنها زمانی میتواند بسوزاند که در کانون عدسی متمرکز شده باشد،تمرکز در هر کاری نتیجه خیره کننده خواهد داشت اما آن کار چه کاری باشد خیلی مهم است)

۶-تلاش و فعالیت آن چیزی است که برای شما نتیجه به بار می آورد اما باید توجه داشته باشید که باید پیش از فعالیت , مثبت اندیش باشید . خود را برای فعالیت و کار مداوم روزانه قانون مند کنید . بدون در نظر گرفتن آن که هر روز چه احساسی دارید یا چه چیزی ذهن شما را درگیر کرده , روزانه کاری برای بهتر کردن تجارت خود انجام دهید .(افراد اماتور همیشه بهانه ای برای انجام ندادن دارند در صورتی که حرفه ای ها تحت هر شرایطی فقط انجام می دهند،اماتور ها همیشه به دنبال راه در رو میباشند در صورتی که حرفه ای ها کمر همت را بسته و سخت تلاش می کنند)

آنچه شما را به خریداران و توزیع کنندگان می رساند یک برنامه ریزی روزانه است . خود را برای انجام دادن مداوم و روزانه قانون مند کنید . تلاش سازگار مداوم و پایا برای موفق شدن شما بسیار مهمتر و باارزش تر از این است که شما یک شلیک داغ و ناگهانی داشته باشید .(به صورت اهسته اما پیوسته و قدرتمند حرکت کنید نه هیجانی )

۷-یک نگاه و دید دور اندیش داشته باشید . مطابق و درحدود بودجه خود برای تجارت کردن سرمایه گذاری و خرج کنید . برای درازمدت برنامه ریزی داشته باشید .(نتورک برای دوره ای از زندگی نیست نتورک برای تمام عمر است در این تجارت انتها و سقفی وجود ندارد سقف این تجارت اهداف و رویاهای ماست)

۸-زمان می برد تا پایه های اساسی درآمد خود را بسازید و بالا ببرید , اما وقتی شروع به بالا آمدن و ساخته شدن بکند (از زمان بهره دهی و به سود رسیدن ) باید بدانید که هیچ چیزی در دنیا بهتر از آن نمی باشد .(اگر شما جادوی اثر مرکب را درک کرده باشید دیکر در این تجارت خواب و خوراک نخواهید داشت)

۹-شما باید واقعا محصولات و فرصت هایتان را دوست داشته باشید . هیچ راهی وجود ندارد که شما موفق بشوید , بدون آنکه محصولات و فرصت هایتان را باور کرده یا درباره آنها مشتاق باشید . لزومی ندارد که شما اشتیاقی دیوانه وار داشته باشید . تنها یک نیروی ثابت کافی است . به شرط آنکه از باور واقعی و قلبی شما برآمده باشد .(فلسفه ایمان)

یک سئوال خوب که شما می توانید پیش از وارد شدن به هرنوع سیستم بازاریابی

شبکه ای از خود بپرسید , این است که آیا من این محصول را با این قیمت منصفانه صرف نظر از امکانات و فرصت هایی که دارم(بدون پلن و پورسانت برای سلامت و یا زیبایی و مصرف شخصی خودم) می خرم ؟

پرسش دوم این است که آیا من به مادرم پیشنهاد می کنم که چنین محصولی تهیه کند ؟!(آیا محصولات واقعا نیازی را برطرف میکند)

اگر جواب شما برای این دو سوال مثبت و بلی است خوشبحال شما زیرا وسیله رسیدن به رویاها و ارزوها که همان شرکت شماست به خوبی مهیا است قدر شرکت خود را بدانید و تحت هر شرایطی که هستید در انجا بمانید که اینده از آن شماست.

۱۰-تجارت شما آن گونه که شما عمل می کنید به بار می نشیند . همچنین شیوه اندیشیدن شما درباره آن , چگونگی عملکرد شما را تعیین می کند , اگر شما فکر می کنید که درآمد شما در ماه 500هزارتومان است , به شیوه خاصی با آن برخورد می کنید , ولی اگر فکر کنید درآمدتان بالغ بر 10 میلیون تومان یا 100 میلیون تومان در ماه  است به شکل دیگری با آن برخورد می کنید . به خاطر بسپارید که به هرنحوی درباره این تجارت فکر کنید , همان طور هم نتیجه می گیرید , نحوه اندیشیدن شما , نوع درآمد زایی این تجارت را تعیین می کند .

۱۱-از شکست نترسید . باید بیشتر دوست داشته باشید که خیلی زود به موفقیت نرسید . در این صورت شما اشتباه کرده اید . پاسخ همه پرسش ها را نخواهید دانست . شرکتی که شما با آن کار می کنید ممکن است از گردونه تجارت خارج شود . ممکن است فرصت های بسیاری را برای پیداکردن فرصت مناسب استفاده کنید یا به هدر بدهید . درک موفقیت اصولی بر پایه شکست ساخته شده است . تنها زمانی طرز کار کردن یک وسیله را یاد می گیرید که شیوه کار نکردن آن را یاد گرفته باشید . کنارگذاشتن شکست مسبب پیروزی است . از شکست هایتان درس بگیرید . خودتان را به سمت هدف هایتان پرتاب و به آنها حمله کنید . فهمیدن و درک کردن ترس از شکست بسیار با ارزش تر است . پیروزی شامل فروتن بودن به میزانی است که شما به خودتان اجازه دهید اشتباهات را کنار بگذارید و از آنها درس بگیرید .(اگر شرکت بازاریابی شبکه ای بتواند 5 سال دوام بیاورد احتمال شکست آن به 1% می رسد - نویسنده معروف کتاب موج سوم ریچارد پو)

۱۲-قابلیت یادگیری داشته باشید . شما دریک مدرسه هستید و هرروز چیز تازه ای یاد خواهید گرفت اگر در حال انجام دادن این تجارت هستید , شما مجبورید این تجارت را انجام دهید تا آن را یاد بگیرید . راه دیگری برای یاد گرفتن بازاریابی شبکه ای وجود ندارد.(آنقدر باید تکرار و تمرین کنید تا این تجارت وارد بدنتان شود و بدانید همیشه چیزی برای یادگیری است،روزی که فکر کردید دیگر نیاز به یادگیری ندارید روز مرگ شما در این تجارت است)

وقتی چیزها درست کار نمی کنند سریعا به مربی های خود مراجعه کنید و از آنها بخواهید به شما کمک کنند. به آنچه آنها می گویند گوش کنید و سریعا انجام دهید . آنها از شما با تجربه تر هستند و این مسیر را گذرانده اند تیم راهبران آینده دارای قوی ترین و به روز ترین سیستم حمایتی میباشد که شما میتوانید از طریق حامی های خود؛کانال تلگرام ویا همین وبلاگ در ارتباط باشید.

شما به طور موقتی احساس ناراحتی می کنید تا زمانی که کارها ی جدیدی که باید انجام دهید را انجام دهید تا به وسیله آنها توانایی های مورد نیازتان برای یک بازاریاب برجسته بودن را کسب کنید برایتان به صورت یک عادت درآید . با رغبت کامل به سمت پیشرفت تدریجی و مداوم پیش بروید . در این صورت سریعتر به موفقیت می رسید .(استفاده از اثر مرکب)

۱۳-تمام خطوط ذهنی خود را همیشه پر نگه دارید(اهداف،برنامه ها،ایمان و باورها) . یکی از کلیدهای موفقیت این است که در آن سریع حرکت کنید تا زمان کافی برای پرداختن به شکست یا برگشت نداشته باشید , زیرا تمام ذهن شما بر فعالیت های مثبت متمرکز شده است , فعالیت هایی که اساس تجارت شما را می سازند . وقتی همه خطوط قرمز ذهنی خود را پاک کنید , عدم علاقه مندی و یا خارج شدن کسی ازاین تجارت باعث قرار گرفتن شما در سختی و موقعیت بد نمی شود و شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد.(این تجارت مال شماست و شما صاحب تمام و کمال این تجارت هستید.هیچ وقت اینده خود را به افراد گره نزنید بلکه به اهداف خود گره بزنید)

۱۴-از خودتان بپرسید امروز چه کاری می توانید انجام دهید تا بنای تجارت شبکه ای خود را عظیم تر کنید و سپس آن را انجام دهید .

۱۵-تلفن بهترین دوست شماست . بر تلفن تسلط پیدا کنید و از آن ثروت به دست بیاورید  اگر از تلفن بترسید , هیچ گاه درآمد مهمی در بازاریابی شبکه ای به دست نخواهید آورد .از تلفن برای پرگویی با خریداران خود استفاده نکنید . خودتان باشید رفتار دوستانه داشته باشید و مشتاق و علاقه مند باشید . همیشه لبخند برلب داشته باشید به خصوص وقتی صحبت  می کنید.

۱۶-ذهنیت دوراندیش داشته باشید . پیوسته به یگانه و یکتا بودن فکر کنید(بهترین خود در هر استپ باشید) و راههای تازه ای برای به دست آوردن خریداران و توزیع کنندگان جدید خلق کنید وسپس آنها را انجام دهید .فکرکردن و عمل کردن باید دست دردست هم حرکت کنند .(یک حرفه ای فاصله ای بین فکر و عمل ندارد)

۱۷-بازاریابی شبکه ای برای همه کس نیست اما ما نمیتوانیم تشخیص دهیم تا زمانی که به افراد معرفی کنیم

پس سعی کنید با همه اشخاص درباره این نوع تجارت صحبت کنید.(دقت کنید تا زمانی که مسلط به پرزنت نشده اید تحت هیچ شرایطی اطلاعات به اشخاص ندهید زیرا بدون اطلاعات درست و نشان دادن مدارک صحیح فقط جواب منفی خواهید شنید، بلکه از انها بخواهید که با مشاورین شرکت ملاقاتی داشته باشند تا اطلاعات درست دریافت کنند) .

۱۸-دقیقا از همین جایی که هستید آغاز کنید . شما نمی توانید موقعیت مالی خود را با خوابیدن در خانه و وقت تلف کردن و انجام کارهای تکراری و یا با شکایت کردن از آن عوض کنید . تنها چیزی که موقعیت شما را تغییر می دهد , خود شما هستید . حتی اگر کاملا ورشکست شده اید می توانید موقعیت مالی خود را با بازاریابی شبکه ای بهبود ببخشید . تنها به یاد داشته باشید که ممکن است طول بکشد .احتمالا در این راه سختی و مشقت باید بکشید و همچنین خلاق باشید . شما می توانید , در صورتی که هرگز از پا نایستید . فرصت ها همیشه در خلال کار کردن ایجاد می شوند .(وقتی من با یک ورشکستگی خیلی سنگین تونستم پس توهم میتونی،من تمام این مراحل رو تماما گذراندم و شهادت میدهم که اگر بخوایی و توهم عینا انجام بدی 1000% میشه)

۱۹-راستگو باشید و از قرار دادن همه فرصت ها بر پایه حرص و طمع خودداری کنید .

۲۰-از خدا کمک بطلبید . برای برکت کارهایتان , معرفت , دوام , استحکام , نیروداشتن , خلاق و مبتکر بودن دعا کنید . او از شما محافظت و نگهبانی خواهد کرد با همه منابعی که به آن نیاز دارید , برای همه زندگی تان نه فقط برای این کار (بازاریابی شبکه ای) .

وقتی یک بازاریاب شبکه ای موفق شدید , به یاد داشته باشید که شما تنها فرد موفق دراین کار نیستید . سپاسگذار و حق شناس باشید . به نفس خود اجازه ندهید که شما را حقیر کند(غرور آفت یک نتورکر است) .

فراموش نکنید که از کجا آمده اید . به دیگران هم کمک کنید تا به موفقیتی معادل موفقیت و کامیابی شما برسند.

 

با عمل کردن به تمامی این موارد و رعایت تمام ریزهای درشت این متن

موفقیت شما 100% گارانتی است

(تدوین و ویرایش متن)

حسین حامدی کیا

نظرات (۲۸۷)

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت به شما تاپلیدر عزیز
    دیگه با این مطلب و این آموزش فوق حرفه هیچ حرفی واسه گفتن نمی‌مونه
    بسیار عالی بسیار عالی
    هر نکته واقعا نیاز ۱۰۰٪هر شخصی هست که نتورک می‌کنه
    این مطلب گارانتی آموزشی و رشد تصاعدی ست
    هر نکته اش یک کتابه که بصورت بسیار خلاصه و فوق مفید بیان شده
    قطعا مطالعه و انجام مو به موی این آموزش حرفه ای باعث رشد انفجاری میشه
    و من به نوبه ی خودم تعهد میدم این مطلب فوق العاده ی آموزشی سر لوحه کارن قرار بدم و بخوبی انجام بدم و آموزش بدم که انجام بدن
    ممنون تاپلیدر 
    قطعا شکرگذاری نعمتها،نعمتها رو افزون می‌کنه و بهترین شکرگذاری عمل و استفاده و اشاعه درست این مطالب هست 
  • سمیرا ارشادیان
  • با سلام و خدا قوت
    ممنونم تاپ لیدر بابت این متن فوق العاده و با خوندن تک تک جملات و عمل کردن بهش تبدیل به یک بازاریاب  شبکه ای حرفه ای و در نهایت یک راهبر خواهیم شد
    نتورک پر از ریزهای درشته و این نوشته تمام اصول و رمز و رازهارو یکجا داره و چراغی هست که مسیر نتورک رو تا رسیدن به راهبر ۵ ستاره برامون روشن میکنه
    سپاس بابت این آموزش
  • محمد زاهد
  • یا علی
    فوق العاده بود بسیار لذت بردم به جرات جزو ۳ متن و آموزش های بینظیری بوده که توی این مدت دیدم و خوندم
    ممنونم که همیشه با بهترین آموزشات و به صورت کاملا موشکافانه ایرادات مون رو گوشزد میکنید و راهکارهای فوق العاده ای بهمون میدین کلید در پیدا کردن دلیل و چرایی و اهداف سیستمی داشتن و بعد حرکت کردن با برنامه به سمت اهدافمون
  • مژده سلیم زاده
  • باسلام وخداقوت 
    تشکرمیکنم بابت تمام زحماتی که برای رشد تک تک ما انجام میدید 
    مطلب فوق العاده پرباربود وفقط کافیه انجام بدیم همون ریز های درشت نتورک مارو به موفقیت میرسونه اثرمرکب رو نه تنهادرنتورک بلکه درتمام مراحل زندگی استفاده کنیم 
    خداروشکر میکنم که حامی قدرتمندی مثل شما دارم 
    تشکر 
  • زینب زربخش
  • خداوند رو سپاسگزارم بخاطر داشتن همچین تجارتی که روز به روز به  تعالی و کمال من افزوده میکند
    سلام و درود خدمت ابر مرد نتورک پاک ایران زمین تاپلیدر حسین حامدی کیا
    ممنون بابت اطلاعات به روزی که به موقع و سر بزنگاه به ما تزریق میکنید .امیدوارم که همه دوستان از این اطلاعات در جهت رشد شخصیتی و کاری خودشون بهره ببرند.
  • محمدآل عبدی
  • سلام و عرض ادب
    تاپلیدر مطلب مثل همیشه فوق العاده بودو دقیقا مو به مو اگه ما تک تک این موارد رو استفاده کنیم در تحارتمون و در زندگیمون همیشه موفق خواهیم شد.دقیقا باید چرایی نتورک خود رو پیدا کنیم و از شکست ها نهراسیم.تک تک این از امروز تک تک این موارد رو مو به مو انجام میدم 
    سپاسگذار
  • مهدی ایرانفر
  • سلام خدا قوت تاب لیدر.مطالبی که الان خو ندم بسیار عالی بودن اگه مابتونیم هریک ازاین نکته ها رو بدرستی انجام بدیم میتونیم برای خودمون یک لیدر ویک سازمان جهانی داشته باشیم . امیداست بتونیم درراستی کارمون استفاده کنیم تا موفق روزافزون کسب کنیم بامیدجهانی شدنمون درجهان. یاعلی.
  • مهتاب قنبری
  • سلام و صبح بخیر خدمت شما تاپ لیدر بزرگوار که همیشه و در لحظه بهترین آموزش ها را در اختیار ما قرار میدین
    با خوندن این مطلب از ابتدا تا انتها فقط یک جمله توی ذهنم میرفت و میومد
    اونم اینکه *نتورک پر از ریز های درشته* 
    واقعا مطلب اموزنده و پر محتوایی بود و به نظر من نیاز به چندین بار مطالعه و تفسیر داره و زمانی میتونه به ما کمک کنه که اول نکته به نکته این مطلب رو با خودمون مقایسه کنیم و ببینیم چقدر نزدیک هستیم؟؟؟ و بعد با تیم مقایسه کنیم و ببینیم به تیم چقدر نزدیکه؟؟؟
    به نظر من این مطلب میتونه استانداردی برای رشد شخصی همه ، و‌رشد تیمی همه افراد باشه
    پس باید خودمون رو فراتر از استاندارد ببریم و برسونیم
    من به شخصه چندین بار دیگه مطالعه میکنم و برای تفسیر نکاتی که فرمودین صد در صد از حامی هام کمک میگیرم و از خرد جمعی استفاده میکنم
    *یک حرفه ای فاصله ای بین حرف و عملش نیست* من با این جمله پارادایم زدم و واقعاااااااااااااا فالوو شدم 
    ممنون تاپ لیدر🙏🏻🌹

  • معصومه حسنعلی
  • با سلام خدمت تاپ لیدر 
    خداقوت مرد روزهای سخت....
    مطلب فوق العاده ای بود....به شخصه تمام تلاشم رو میکنم که  این بیست نکته رو انجام بدم چون من اومدم تا یه نتورکر فوق حرفه ای بشم و 100 درصد به تمام این نکات نیاز داشتم..
    بازاریابی شبکه ای یعنی اینکه بریم انجامش بدیم نه اینکه فقط بشینیم یه گوشه و فقط اطلاعات درباره اش کسب کنیم
    به خودم و شما تعهد میدم که از امروز به بعد بیشتر و بیشتر انجام بدم چون همانطور که از متن فوق العاده فهمیدم بازاریابی شبکه ای به عملکرد من نتیجه میده..
    یاد گرفتم اگر دارم کار میکنم و اما به اون نتیجه دلخواهم نرسیدم سریعا برم پیش حامی ها و مربی های خودم و ازشون راهکار بگیرم..
    اینکه بخوام موفق بشم از هیچ شکستی نترسم چون که موفقیت خودش از راع شکست میگذره..
    روی کارم بیشتر تمرکز داشته باشم مثل یه ذره بین تا بتونم بدست بیارم...
    و از همه مهمتر اینکه دلیلی برای انجام این تجارت داشته باشم چرا که همان دلیل بشه نیروی محرکه من ...همون بشه دلیلی برای رسیدن من به اهدافم...
    تاپ لیدر منم نتورک رو بخاطر خود نتورک دوست دارم...و همیشه یکی از الگوهای من تو این تجارت عظیم خود شما هستین....



    سپاسگزارم از اینکه همیشه و در همه حال به ما اموزش میدین...


    افسانه ما روزی دنیا رو تکان خواهد داد...

  • سیده زهرا یاجدا
  • سلام  و عرض ادب خدمت شما استاد گرامی 
    سپاس و تشکر فراوان جهت زحمات شما
    مطلب فوق العاده عالی بود
    تا الان یاد گرفتم که نتورک یعنی تیم ورک
    اگه میخواییم توی نتورک موفق باشیم لازمه ش اینه که کار تیمی انجام بدیم و همیشه و همیشه و همیشه به حرف حامی ها ومربی هامون گوش بدیم و کاهایی که میگن رو موبه مو انجام بدیم
    باید برای خودمون هدف و ویژن مشخص کنیم 
    مشخص کنیم برای چی داریم نتورک میکنیم ـچرای نتورکمون رو بدونیم و به دنبال انجام دادن از راه درست و اصولی باشیم
    اینکه فعال باشیخم و حضور داشته باشیم شرط نیست
    شرط اصلی اینه که درست و اصولی جلو بریم کار کنیم
    شکست خوردن و ترسیدن رو کنار بزاریم چون تا زمانی که بترسیم هیچ چیزی نمیتونیم بدست بیاریم و روی همون تر میمونیم و فقط درجا میزنیم
    ذهنیت ما در هر حدی که باشه ما همون قدر هم بدست میاریم پس اگه هدف های بزرگ داریم باید ظرف ذهنیمون رو بزرگ کنیم
    چون به میزانی که ظرفیت ما باشه بهمون داده میشه
    در  آخر هم باید همیشه نام و یاد خدا رو بیاریم و از خداوند کمک بخواییم تا در مسیر رسیدن به اهدافمون یار و یاورمون باشه


  • بابک سهرابی
  • سلام خدمت شما و تمام رهپویان راه ازادی 

    به جرات میگم یک بار خوندن این متن کافی نیست و قصد دارم برای تیم خودم و خودم این متن رو ترین کنم ..   چون احساس میکنم تلفیقی از کتاب ٧ عادت و ٨دلیل موفقیت رو باهم میشه در این متن دید .
    واقعا کسانیکه مدام مطالعه میکنند ، هیچ وقت درگیر حاشیه نمیشن 


    از همه میخوام خودشون رو به وبلاگ ،کتاب و علل خصوص حامی پیوند بدن .

    ممنون از اینهمه زمان گذاشتن شما تاپلیدر ، برای رشد شخصی افراد سازمان 

    تعهد میدم که بتونم یکی از بهترین لیدر های شما بشششششششم 


    یاعلی 
  • محمد ربانی m.r.f
  • سلام وقت بخیر :نتورک تجارتی ساده است که باید سخت در اون تلاش کنی مطب عالی بود با انجام درست اش اهدافمون رو خلق میکنیم 
    ممنون از حمایت هاتون بهترین استاد و مربی f.l.t 
  • صفر حسن نژاد
  • سلام تاپلیدر عزیز واقعا عالی بود امیدوارم که تک تک این مطالب فوق العاده رو در جزء جزء نتورک و همچنین زندگی شخصی مون به کار ببریم 
    واقعا ازحمایت های بی نظیرتون تشکر میکنم 

    موفق وپایداررررررررررررررررررررررر


  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام و عرض ادب
    خانم حاجی:
    زندگی نیز یک تیم که افراداون‌تشکیل شدن از مادر که حامی،پدر راهبر وبچه ها افراد تیم‌ هستند ..وقتی راهبر ا رتباط بیشتری با سازمانش داشته باشه .به مسائلشون آگاه وبهترمیتونه کمکش کنه.راهبر یا همون‌پدر راه درست رو‌به افراد‌تیمش نشون‌ میده واونا رو‌هدایت میکنه به سمت هدفی که دارن تا موفق بشن.پدرخانواده باید با تمام خصوصیات اعضای خانواده آشنایی داشته باشه.
  • علی حامدی کیا
  • سلام و خدا قوت تاپلیدر 
    تک تک جملات این متن هرکدوم دروازه ای به سمت کسب ثروت از بازاریابی شبکه ای و موفقیت تو زندگیه.
    زندگی یک مسیر لذت بخش سرشار از آموزش و یادگیریه. واقعا ممنونم که انقدر برای آموزش و یادگیری ما زمان میگذارید.
    این متن اصولیه که برای سال ها قابل استفاده استفادست.
    با رعایت این اصول تجارتمون رو میسازیم و به زودی FL TEAM الگوی خیلی از نتورک های دنیا میشه ✌️✌️
  • مریم خادم
  • با سلام خدمت شما
    بابت زحمات شما و مطالب عالیتون واقعا تشکر میکنم 
    اگه هر کسی از این مطالب استفاده کنه و اونو رو مو به مو عمل کنه حتما میتونه موفقیت های چشمگیری رو بدست بیاره
  • فریبا سکوند از اندیمشک بامبوی نتورک جهان
  • سلام و تشکر قلبی از تاپلیدر عزیز
    اینکه ما چطور حرفه ای شویم باید با افرادحرفه ای کارکنیم و از آنها راهنمایی بگیریم.و خودمان هم یک اندیشه حرفه ای داشته باشیم..تا زمانیکه افکارمان محدود است نمیتوانیم وسیع فکر کنیم.و روزانه با خودمان تکرار کنیم و مشخص کنیم که چه میخواهیم.بنویسیم و هروز نگاش کنیم.ذهن فعال و سخت کوش لازمه ی اینکار است.
    تمرکز کنیم مثبت اندیش باشیم.هروز تکرار کنیم که موفق خواهیم شد.با توجه به اینکه درآمدچقدر میخواهیم همون اندازه هم متمرکز شویماز اینکه شکست بخوریم نترسیم.رودخانه اگر در مسیرش سنگ و صخره نباشد صدای آب جذاب نیست.تا میتوانیم یادبگیریم همیشه ایمان و باور خود را حفظ کنیم.هروز کاری در راستای افزایش  تجارتمان انجام دهیم.از امروز آغاز کنیم.اصل صداقت را رعایت کنیم..همیشه خدا را در صدر کارها قراردهیم.و همیشه دعا کنیم..که دعاباعث میشود انرزی مثبت را جذب کنیم..و کائنات درراستای اهداف ما قدم برمیدارند..
  • حجت ایرانفر
  • باسلام خدمت شما و خدا قوت                                                          در اول باید بگم که دلیل که بازاریابی شبکه ای را دارم ادامه میدم صحبت هایی تکان دهنده لیدر علی حامدکیا بامن بود.وقتی شخصی با این شخصیت راجب جسارت نتورک کردن خودش بامن صحبت میکرد.به این فکر کردم که اگه من از این راه بتونم ادم هایی زیادی را صاحب کار کنم چی میشه.چه میراثی از خودم میتونم به جا بزارم                                   در دوم صحبتام باید بگم ترس توهمی بیش نیست.همون ضرب مثال قدیمی که هر کی ترسید مرد.هرکس از تغیر بترسد 100درصد میمرد.زنده بودن دلیلی بر زندگی نیست.اگر ادم فکر کند در دل ترس هاش یاقوتی گران بها هستش با تمام توان به سمت آن میدود .من قبلا هم به دوستان گفتم برای عمل2حالت بیشتر وجود ندارد یاموفق میشد یا موفق نمیشید اگر موفق شودید باریکالا اما اگه نشودی درس بگیر و دوبار انجام بده هیچ اتفاقی نمیفته فقط یک قدم به موفقیت نزدیک تر میشی...واما راجب ادامه کار باید بگم همونطور که گوفتیتد کسی از زیر پتو و باخواب به جای نرسیده.حداقلش اینه که ما ندیدیم.تاتلاشی نباش خبری از موفقیت هم نخواهد بود.4.و اما در قسمت اخر مطلب گوفتیتد که از خدا کمک بگیریم طی 1 ماه اینده که با کتاب معجزه شکر گزاری اشنا شودم زندگیم به قدری آرام و راحت شوده که انگار از اول اینطور بوده.معجزه شکر گزاری به قدری قدرت مند هست که هر مشکل یا مساییلی در زندگیتان را میتواند از بین ببرد.تمام کینه هایم نسبت به افراد که یه زمانی ناراحتم کرده بودن رو از بین برد به قدری نشاط به زندگیم داده که باورش سخته..همونطور که گوفتیتد غرور آفت نتورک هستش.مثل سم برای بدن انسان هست.هیچ چیز مثل غرور ادم هارو به مرز تنهایی و نابودی نمیتونه بکشه.                   باسپاس فراوان
  • فاطمه اقتداریان
  • بازاریابی شبکه ای رو انجام نمیدم که تمومش کنم... انجامش میدم چون سبک جدیدی از زندگی و نفس کشیدن رو پیدا کردم...
    سلام و درود خدمت شما تاپ لیدر بزرگوار 
    مطلب امروز بسیار فوق العاده و حرفه ای بود و واقعا استفاده کردم و 100 درصد این مطالب رو ریز ب ریز  و جز به جز به سازمانم منتقل می کنم 
    شاید ابتدای کارم نتورک رو شروع کردم تا به یه درآمد و سقف درامدی برسم اما متوجه شدم نتورک سبکی از زندگی با اصول و قوانینی خاصه ک اگر اونارو یاد بگیری میتونی زندگی جدیدی رو شروع کنی... و شروعش کردم... این مطلب خیلی ذهنم رو درگیر کرد که من تا سقف رویاها و اهدافم رشد میکنم... و دقیقا هیچوقت اجازه نمیدم که سقفی برای رویاها و اهداف من تعین بشه...و چیزی که از تمام نکات دریافت کردم این بود که نتورک دقیقا انجام دادن وانجام دادن و انجام دادن و درنهایت رسیدنه.... 
    بارها شکستم وشکستم دادند اما دوباره ایستادم....
    با خدایم درد و دل کردم، خودم را مرور کردم، نفس کشیدم و شروع کردم...
    و وقتی پیدا شدم...و وقتی پیدا شدم دوباره ایستادم و به افتخار خودم برای خودم کف زدم.... 
    آگاهانه زیستم و صبورانه به انتظار اتفاقات خوب، لحظه هایم را جشن گرفتم... 
    به استقبال رویاهایم شتافتم.. و رسیدم... 

    ممنون از شما به خاطر خدمات و اطلاعاتی که دارین هر روز در اختیارمون میزارین....
     
  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا 
    دقیقا همینطوره که عرض کردید برای موفقیت فقط باید انجام بدیم همه چیز مشخصه فققققط باید انجام بدیم.خودم شخصا از اول ماه دارم کارهایی رو که باید انجام‌بدم رو‌به وقتش انجام میدم وصددرصد نتیحه ای که‌میخواستمو گرفتم والان دارم میجنگم برای به دست اوردن بیشتر از اون چیزی که مد نظرمه
    هرکس به انداره عملکردش پاداش دریافت میکنه
  • مصطفی قلمبر
  • باسلام
    با توجه به اطلاعاتی که دراختیارمان گذاشتید دیگر هیچ چیز برای گفتن نمانده است.
    کلیه اطلاعاتی را که برای فعالیت در بازاریابی شبکه ای لازم بود ارایه دادید.
    کافیه فقط متمرکز باشیم،فقط عمل کنیم و فاصله بین یادگیری و عمل ما از بین برود،ذهنیت مثبت داشته باشیم،مهمتر از همه هدف و اشتیاق سوزانی داشته باشیم که هیچ سدی نتواند مانع رسیدن به آن هدفمان شود،از شکست نهراسیم و آنرا پلی بسوی پیروزی بدانیم.
    این تجارب عالی را سرلوحه زندگی و تجارت خود قرار خواهم داد تا به امید خدا در این تجارت به آزادی مالی برسم.
  • محمدجدیدزاده
  • باعرض سلام وادب خدمت تاپلیدرعزیز
    اطلاعات شما که تجربه شانزده سال شماهست به ماانتقال میدهید به معنای این است که شما موفقیت همه رامیخواهیدوتا هیچ اشتباهی نداشته باشیم ویه روزی برای خانواده خود فراهم کنیم
    ومن پیبردم بجز بازار یابی شبکه ای هیچ کاری بهتر از این پیدا نمکنم
    وممنونم از لطف گرنبهاتون

  • فاطمه براتی
  • سلام خدمت تاپلیدر عزیز

    نتورک  پر از ریزهای درشته...

    مرسی بابت مطالب خوبتون...
  • عل علیزاده
  • سلام و درود به مربی قدرتمندم که وجودش همیشه پر از نعمت و رحمت بوده و هست
    تمامی دلایل با تفسیر کامل رو مطالعه کردم و زمانی که همه ی این نکات ارزشمند رو بکار بگیریم یقیننا موفقیت از آن ماست.داشتن دلیل و بصیرت در این تجارت و دایما تغییر کردن در مسیر موفقیت از نکات اصلی این تجارت می باشد.
    خداوند شما و اطلاعاتتون رو برای نتورک جهان حفظ کنه تا همه بتونیم از این اطلاعات و تجارب بهره مند بشیم
  • علی صالحی
  • سلام
    تشکر ،فوق العاده بود . من هم اعتقاد دارم یک بار خوندن کافی نیست و اینقدر باید بخونیم و عمل بکنیم تا این آموزشها درونی بشه. 
    هر 20 مطلب مهم و فوق العاده بود.
     در مورد مورد ۴ (  یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بازاریابان تازه کار و آماتور مرتکب می شوند این است که فکر می کنند مجبورند همه چیز را درباره محصولات و فرصت هایشان پیش از آنکه بتوانند فعالیت تجاری خود را آغاز کنند , یاد بگیرند ) واقعا خیلی اهمیت داره. 
    نتورک استعداد نیست. مهارته. و مهارت با آموزش و تکرار و تکرار به دست میاد. افراد فقط کافیه استارت بزنن و اینقدر آموزش ببینن و از همه مهمتر آموزش بدن و آموزش بدن تا بیشتر یاد بگیرن. 
    در مسیر نتورک قرار بگیرید، با آموزش استعدادهای شما شکوفا خواهد شد.

  • سعید ولیدوست
  • سلام تاپلیدر عزیز
    با خوندن این متن یاد گذشته خودم افتادم . یاد اشتباهاتم و اینکه شما چطور این اشتباهاتم رو اصلاح کردین .
    درس هایی بزرگی که شما در این متن به ما دادین برای یک عمر نتورک کار کردن کافیه . تنها کافیه که دقیقا مو به مو مواردی که توی این مطلب نوشته شده عمل بشه . برای یک عمر نتورک کافیه . تضمین موفقیت در نتورک همینه که این موارد جدی گرفته بشه و به اونها عمل بشه

  • طاهره سرداریان
  • با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد گرامی آقای حامدی کیا 
    سپاس فراوان بابت  اطلاعات فوق العاده ای که در اختیارما گذاشتید، این نکته ها رو ن یکبار بلکه باید بارها و بارها خوند تا در ذهن وعمل ما تداعی شوند. 
  • نیلوفر موسویان
  • سلام خدمت شما تاپلیدر حامدی کیا ممنون از شما بخاطر زمانی که برای رشد سازمانتون اختصاص میدید.مطالب بسیار عالی و پرمحتوا بود.
    در این سیستم مشورت و با حامی در ارتباط بودن و غرور نداشتن و یادگیری مداوم وغیره که باید هر نتورکر مد نظر قرار بدهد تا لیدر واقعی شود و به رشد خودش و سازمانش کمک شایانی کند.

    با تشکر
  • زینب درویش زاده
  • سلام به تاپلیدر عزیز
    واقعا لذت بردم از این مطلب پراز نکات مهم و همشو یادادشت کردم که به تک تک انها عمل بکنم خیلی ممنونم که همجور اطلاعاتی دراختیارمون میذاری که میتونی آینده بهترتر رو برای خودمون بسازیم 
    من نتورک رو خیلی دوست دارم چون میدونم توسط خود نتورک میتونم آینده ای که دوست دارم رو بسازم 
    امیدوارم بتونم خدمت گذار خوبی برای تیم راهبران آینده باشم 
    *یاعلی*
  • مهسا صادقی نژاد
  • خیلی خوب بود متن جهت دار و جهت ده،فکر کنم از همه مهمتر همون عمل کردن به اینا و اینکه هدف سیستمی داشتن هست که اصلا چرا دارم انجامش میدم و میخوام به چی برسم.
    تشکر
  • بینش پزوه
  • ضمن سلام و عرض ادب خدمت رهبر fltجناب آقای حامدی کیا 
    بهترین استفاده ای که میتوان در نتورک کرد مفید بودن است از سر در گمی رها شد وبه
    بهترین ها فکر کردو رسید ودر نهایت راه های درست زیستن را دریافت که تا اینجای کار که سعی براین شد درتغییرات انجام داد و به دیگران نیز آموخت که میشود متفاوت بود  که امیدوارم از رهنمودهای جنابعالی و همه بزرگان تیم استفاده کرد   به امید توفیق
  • فاطمه بخشی پور
  • باسلام خدمت تاپلیدرعزیز
    اون قسمت ازمطالب که درمورد استفاده ازامکانات وفرصتها میگفت واینکه افراد تازه کارتوی نتورک دنبال این هستندکه بطورکامل اطلاعات بگیرندوبعدبتوتنندفعالیت کنندمن به خودم گرفتم چون منم دقیقا اینطورهستم اماازامروز به بعدباایده ی استفاده ازفرصتهاوامکانات کارم نتورک کنم 
    ممنونم بابت راهنمایی هاتون 
  • نرگس عاملی
  • سلام تاپلیدر عزیز
    ممنون برای این مطلب عالی خیلی خیلی راه گشای کار های ما هستش
    این مطلب تمام بایدها و نبایدهای نت ورک رو به ما میگه که هر کدوم رو طبق اصول و آموزش ها عمل کنیم 100% موفقیتی که میخوایم بدست میاریم تو این مطالب هر کسی میتونه باگ خودشو پیدا کنه و برای رفعش کاری انجام بده و نقاط قوت خودمون رو هم تقویت کنیم اگر به تمام این ریزهای درشت نت ورک عمل کنیم خیلی سریع به آزادی مالی میرسیم و هر خواسته ای که توی ذهنمون داریم
  • marysm nooridezfuli
  • باسلام وخداقوت 
    آموزشهایی که میدین واقعاآموزندس شخصی هستم که ازشکست نمیترسم ولی نگرانیهای 
    به خودم رادارم ن بهتره بگم داشتم ترس من ازنه شنیدن بوده ،تری من ازنفروختنه
    ولی بهتره بگم داشتم چون الان با خوندن این متن پراز عشق وتلاش وقتی هیچ امیدی نداشتین و
    فقط امیدتون به خدا بوده ونتورک را بادست خالی شروع کردین قطعا"من هم میتونم یک بازاریاب
    شبکه ای موفق باشم وقطعا"میتونم اهداف ورویاهامو تیک بزنم ولی بایدشروع کنم از
    همین حالا بقولی نبایدازکاینات انتظار داشت وقتی خودم کهنه ام انتظارچیزهای نو داشته باشم 
    پس باید خووم نو بشم که انتظارداشته باشم همه اطرافم و وسایلم ودنیام نو باشه 
    پس اول درونم را نو میکنم و دیگه فکرکردن کافیه باید عمل کنم بجنگم که اهدافمو
    تیک برنم.
    ازتون تشکرمیکنم بخاطراین درسهای آموزنده که به ما میدین.سپاسگذارم
  • سینا شفی خدایی
  • با سلام وخداقوت خدمت بزرگترین تاپلیدرجهان
    خیلی مطالب اموزنده ای بود
    اینکه نتورک یک تجارت بزرگه و اگه میخوایم تاجر بشیم باید بهاش وبدیم
    بها یعنی اموزش/شجاعت/تلاش/هدف داشتن/کلا تمام زندگی یه طرف فعالیت در نتورک یه طرف
  • فاطمه سرداریان پور
  • باسلام وخداقوت به شما تاپ لیدرعزیزجناب آقای حامدی کیا
    بسیاراز خداوندسپاسگذارم که موقعیت این کار رو برای من فراهم کرد .تمام نکته هایی که فرمودین بسیار باارزشن.ما باید بارها وباهااین مطالب وبخونیم و اویزه گوشمون کنیم وبهش عمل کنیم.
  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و درود بیکران
    خدا قوت تاپ لیدر بابت اطلاعات و آموزش هایی  که همیشه در هر موقعیت باعث شده که بموقع از آن اموزش ها استفاده کنیم تشکر میکنم بزرگترین درسی که از مطالب میشه گرفت اینکه باید دائم اموزش پذیر باشیم و بتوانیم هر انچه را یاد گرفته ایم با انتقال به دیگران انجام دهیم و مهمتر از همه عمل کردن به این اموزش هاست
  • ناهید رضایی
  • سلام تاپلیدر خدا قوت
    متن فوق العادیه یک بار خوندش کافی نیست لازمه که چندین بار خونده بشه.

    خیلی به این متن احتیاج داشتم چیزهایی که فراموش کرده بودم دوباره برام یادآوری شد.
    تمام ریزهای درشتی که تو نتورک لازمه که انجام بشه تو این متن خیلی واضح گفته شده و مطمئنم نکته به نکته که انجام بشه راهنمای عااااالی واسه همه استپ ها از مبتدی تا راهبری هست.
  • فاطمه چکاو از اندیمشک
  • با سلام و خداقوت خدمت تاپلیدر حامدی کیا 
    متن خیلی عالی بود و بیست نکته ایی که میتونه ما رو به موفقیت برسونه 
    خدارو شاکرم بخاطر داشتن حامی ها و مربی های قدرتمندی چون شما قطعا با راهنمایی ها و آموزشهای شما و انجام دادن اینها و تلاش و تمرکز به تمام اهداف و رویاهام توی نتورک و توی زندگیم میرسم 

  • سرور مدبر
  • با سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر بزرگوار
    واقعا ممنونم از شما و از خدا بابت داشتن چنین تاپلیدر قدرتمند وبا تجربه.
    اگر هرفردی که بخواهد در این تجارت به صورت حرفه ای عمل کند باید تک تک این نکات را نه یکبار بلکه هزاران بار بخواند و اصولی یاد بگیرد و به آنها عمل کند. و نکته ی مهمتر از همه اینکه وقتی به یک بازاریاب شبکه ای حرفه ای تبدیل شدیم یادمان نرود که از کجا آمده ایم و در گذشته چگونه بوده ایم. غرور را زیر پا بگذاریم و به تمام افرادی که به این تجارت می پیوندند هم کمک کنیم تا آنها هم مثل خودمان به موفقیت بالایی برسند.
  • روح اله گلخنی
  • با سلام و احترام خدمت شما
    سپاس بابت تمام زحمات بی دریغ شما برای flteam 
    مطالب ارائه شده واقعا فوق العاده عالی و مثمر ثمر در جهت رسیدن افراد به اهدافشان می باشد.

    هدف اصلی من در بدو ورود به نتورک کسب درامد و کمک به دیگران بود ولی با گذر زمان و شرکت در جلسات اموزشی نه تنها نتورک را در مقابل باورهای ذهنی خود ندیدم بلکه اموزشهای تیم را همسو با این باورهایافته 
    وحتی باعث شد باورهایی که فقط درحد مطلب در ذهنم بود با این اموزش ها به عینه فلسفه ی مطالب را درک کنم 
    همیشه و در همه حال شکرگزار و سپاسگزار نعمتهای الهی باشیم و فقط از او بخواهیم.
    برداشت من از مطالب ارائه شده :
    منطقی ترین روش یادگیری شیوه ی ازمون و خطاست پس عاقلانهترین روش یادگیری روش کارکردن با مربی و استفاده از تجارب موفق دیگران است (چون ادمی انقدر زمان ندارد که بخواهد همه چیز را خود تجربه کند)
    رسیدن به اهداف هرچند کوچک قطعا اشتیاق و نیروی مرا برای رسیدن به اهداف بزرگتری همچون داشتن یک زندگی متعالی در تمام جهات بیشتر میکند
    اگر چیزی درست کار نمیکند از تمرکز کردن صرف روی ان خودداری شود و کار دیگری انجام گردد و سریعا با حامی ها مشورت و از خرد جمعی استفاده شود
    بجای اینکه خودمان تمام کارهارا انجام دهیم از حامی ها و کسانی که درحال نتیجه گرفتن هستند کمک بگیریم
    باید یک تعهد و الزام برای خود ایجاد کنیم 
    تمرکز در هر کاری نتیجه ی عالی در پی دارد 
    افراد اماتور همیشه برای انجام ندادن بهانه دارند ولی افراد حرفه ای فقط تحت هر شرایطی انجام می دهند
    نتورک برای دوره ای از زندگی نیست بلکه برای تمام عمر است و سقف این تجارت اهداف و ارزوهای ماست
    با تشکر
  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت!
    ازاطلاعات شما بینهایت سپاسگذاریم اینها همه شاه کلیدها موفقیت توی نتورک هست
  • میترا دانشیار
  • با سلام خدمت تاپ لیدر 
    با تشکر از زحمات بسیار زیادی که برای پیشرفت و آگاهی ما میکشند..مطالب خیلی کاربردی بودند که چرا میخواییم یه بازاریاب حرفه ای باشیم ...اول باید هدف داشته باشیم و اینکه اون اهداف اغواگرایانه نباشند و عاقلانه انتخاب کنیم...دوم اینکه یاد گرفتم در حال مشورت را فراموش نکنم و تو کارم تمرکز داشته باشم و با تلاش وفعالیت به نتایجی پر بار برسم ....و رکن اصلی اون برنامه ریزیه..
    و یاد گرفتم که سرمایه ام توی کارم حفظ کنم ....
    و اینکه چگونه پایه و اساس کار و درامدمون رو بسازیم بستگی به زمانی داره که براش میزاریم .....
    ممنونم که کلین یک نتورکر رو برای ما واضح و خیلی روشن توضیح دادین..
    سپاسگزارم از اینکه حامی چون شما دارم.....


  • گیتی فروز
  • باسلام و احترام خدمت تاپلیدر عزیز
    باتشکر بابت این متن علمی و عملی فوق العاده
    با استفاده از این مطلب و رعایت مو به موی اون میتونیم دقیقا توی بازاریابی شبکه ای به تمام اهداف سیستمی و شخصیمون برسیم به شرطی که هدف ما نتورک برای خوده نتورک باشه و برای تمام زندگیمون اون رو انتخاب کنیم نه فقط برای یک دوره از زندگیمون
    متشکرم از شما که الگوهای مناسب  و دقیق موفقیت  در نتورک رو در اختیارمون میزارید
  • معصومه رضای
  • باعرض سلام وسپاس فراوان به تاپلیدرقدرتمندوخستگی ناپذیر
    همیشه مانندیک تاجرفکرکنید وروشهای تاجرانه داشته باشیدبایددرکارمون ازمون وخطا داشته باشیم برای یادگیری بهتر وبرای موفق شدن استفاده از تجربیات دیگران وکارکردن بامربی است 
    همیشه دلیل محکمی برای شروع کارکردن داشته باشید که چرامیخواهیم این کار رو انجام بدهیم 
    دلیلی باشدکه مانند شمع در درون مان روشن باشدوخاموش نشودوباعث انگیزه برای رسیدن به هدفهایمان باشد 
    هدف های بزرگ برای خودمان انتخاب کنیم 
    تامارو درموانع رهبری کند
    همیشه خودمان رایک لیدر قدرتمندویک مجموعه بی نظیرتصورکنیم 
    هدف ما رو بزرگتر می کند ونیروی بیشتری برای رسیدن به موفقیت میدهد
    هرکسی سخت کوش تر باشد در موفق شدنش خوش شانس تر است
    اگر دیدیم داریم درجا میزنیم باید سریع مسیر راتغییر دهیم وسریع پیشه حامی های خود برویم ومشورت کنیم
    تامیتوانیم از خردهای دسته جمعی استفاده کنیم 
    همیشه ذهنیت فعال داشته باشیم
    اول باید اصول را یادبگیریم  
  • شیرین عبداله زاده
  • در بازاریاب شبکه ای باید با تلاش خودمون پیشرفت کنیم
    ساده ترین کاری که باید انجام بدیم اطلاعات بالاست و تجربه گرفتن و مطالعه کتاب ها که این باعث میشه ارتقاع پیدا کنیم و پیشرفت کنیم.
    باتشکر از مطلب خوبتون
  • فاطمه کفشیری
  • عالی بود
  • مجتبی نورنژاد
  • عرض سلام وخداقوت خدمت تاپلیدر حامدی کیا.
    ضمن عرض تشکر از استاد عزیزم
    تمام 20نکته مطالعه و یادداشت شد.
    تاپلیدر تا امروز من ایراداتم رو فقط مطالعه میکردم و متوجه میشدم.
    اما از امروز و بعداز خوندن این مطلب خودم رو ملزم به انجام دادن و تلاش برای برطرف کردنشون کردم.
    برای رشد کردن در تجارتم عینا تمام نکات رو انجام میدم و براش هربهایی رو میپردازم. 
    افتخار میکنم به اف.ال.تیمی بودنم و به شاگردی شما.
    ممنونم...
  • سینا شفی خدایی
  • باتشکرازشماتاپلیدر سجور وقدرتمند جناب اقای حسین حامدی کیا
    به نظر من دقیقا اگه میخواهیم یه نتورکر موفق بشیم باید نترس و جسور باشیم واینکه تا می تونیم در مورد سرگذشت نتورکرهای موفق مطالعه داشته باشیم و تا میتونیم بدنبال نکته های مثبت کارمون باشیم
  • سعید جدیدزاده
  • به نام خداوند بخشنده و مهربان به نام خالق جهان هستی که هرچه داریم از اوست
    با عرض سلام و آرزوی موفقیت برای شما تاپلیدر عزیز.
    یک بازاریاب شبکه ای برجسته باید از نظر ذهنی و فکری دارای قدرت هر چه تمام تر بر تسریع و تمیز و با کیفیت انجام دادن اهداف و رویا های خود را داشته باشد.
    در این مجموعه یک بازاریاب شبکه ای برای برجسته شدن باید بیست اصل و اصول ثابت شده برای رساندن آن به بهترین موقعیت ها دست به عمل بزند:
    ۱. اولین دلیل بزرگ و مهم برای خود بیاوریم که چرا می خواهیم یک بازاریاب برجسته شویم .
    ۲. تعداد اهداف محرک و عالی برای خود برگزینیم .
    ۳. دارای ذهنیت فعال باشیم . 
    ۴. متمرکز و وسیع فعالیت کنیم .
    ۵. تلاش و فعالیت برای رسیدن به اهداف مشخص شده و رسیدن آنها به نتیجه دلخواه و مثبت باشند .
    ۶. تلاش کنیم که به این افکار فکر نکنیم و بهانه ای برای انجام ندادن نیاوریم بصورت آهسته و پیوسته قدرتمند و هیجانی حرکت کنیم 
    ۷. به راه ها و پله های بالا تر یک نگاه و دید تازه و مثبت داشته باشیم .
    ۸. اگر ما این تجارت را درست درک کنیم و مفهوم آن را متوجه شویم در این تجارت دیگر خواب نخواهیم داشت .
    ۹. باید به خودمان و کارمان و شوق رسیدن به اهداف ایمان بیاوریم .
    ۱۰. شاید درست باشد که ما در اول این تجارت با سود کلانی مواجه نشوید و دیدگاه شما نسبت به این تجارت هنوز تغییر نکرده است ولی اگر در ماه های آتی که در پیش داریم در آمد ما از آن چیزی که بوده بیشتر شود قطعا دیدگاه و طرز تفکر ما نسبت به این امر تغییر مثبتی دارد .
    ۱۱. از شکست خوردن ناامید نشویم و نهراسیم چون درک موفقیت اصولی بر پایه شکست است 
    ۱۲. قابلیت یادگیری داشته باشیم و آنقدر تمرین و تکرار کنیم تا احساس کنیم با گوشت و خونمان این تجارت یکی شده است 
    ۱۳. همیشه با انرژی مثبت به سوی اهداف،برنامه ها،ایمان و باورهای خودمان حرکت کنیم.
    ۱۴. از خودمان بپرسیم چگونه پایه و بنای این تجارت شبکه ای خودمان را گسترش دهیم .
    ۱۵. توی این بازاریابی شبکه ای بهترین راه موافقعیت عصر ارتباطات هستند از جمله تلفن و استفاده درست از آن را بیاموزیم پرگویی نکنیم خودمان باشیم و صمیمی تر برخورد کنیم .
    ۱۶. ذهنیت ویژن (دوراندیش) داشته باشیم . 
    ۱۷. بازاریابی شبکه ای برای همگان نمی باشد پس تا درباره این تجارت با انها صحبت‌ نکنیم متوجه نمیشویم و تا زمانی که کاملا مسلط به پرزنت کردن نشده ایم تحت هیچ شرایطی اطلاعات در مورد بازاریابی شبکه ای ندهیم
    ۱۸. پاسخ صحیح به خودمان این است که بگویم بله درست از همین جایی که هستیم باید شروع کنیم
    ۱۹. همیشه صادق باشیم و از در ذهن داشتن همه فرصت ها براساس حرص و طمع پرهیز کنیم . 
    ۲۰. به خداوند الرحمن و الرحیم توکل کنیم برای برکت کارهایمان ، معرفت ، دوام ، استحکام ، نیروداشتن ، خلاق و مبتکر بودن دعا کنیم 
  • سعید جدیدزاده
  • به نام خداوند بخشنده و مهربان به نام خالق جهان هستی که هرچه داریم از اوست
    با عرض سلام و آرزوی موفقیت برای شما تاپلیدر عزیز
    متن بسیار عالی و حرفه ای بود و 100 % مطالب رو  نکته به نکته به آنها عمل میکنم و به سازمانم منتقل می کنم و این اصل تکثیر پیدا کنه
    یک من به نتورک اومدم تا پیشرفت کنم و این فرصت در اختیارم گذاشته شده تا ازآن به درستی استفاده کنم 
    خودم رو همیشه به سمت هدف های بالاتر و بالاتر سوق دهم و من باید یک راهبر بشم و کل جهان رو زیر سلطه خودم دربیارم میخوام یک بازاریاب برجسته بشم تا به رفاه برسم تا به ازادی مالی برسم تا پیشرفت کنم و این میشه اشتیاق هر روز من ، من چیزی که از نتورک فهمیدم اینکه نتورک میگه تو از من چی میخوای به هرآنچیزی که میخوای اراده کنی به سمتش حرکت کنی من بهت‌ میدم و این یک نعمت بزرگ الهی است...
    ذهنیت خودمو برای یک سخت کوشی اماده کنم و هرچه قدر سخت کوش تر باشم شانس و موفقعیتم در این تجارت و کارم و نتورکم بیشتر میشه و به خودم ایمان بیاورم که من اوج پتانسیلم و نتورک و تجارتم رو به بهانه هام ترجیح بدم و برای رسیدن به موفقیتم و راهبر شدنم بهانه تراشی نکنم
    هیچ محدودیتی رو در نظر نگیر چون هیچ چیزی محدودیت نداره توی نتورک باید به خودم ایمان داشته باشم به کارم و نتورکم و تجارتم ایمان داشته باشم و به خوبی تمرکز کنم و با حامی های خود مشورت کنم و در نتورک از خرد جمعی استفاده کنم.
  • حسین علیمرادی
  • به نام آن خدایی که نام او راحت روح است

    درود بر شما

    بنده باتوجه به اینکه مدت کوتاهی افتخار آشنایی با تیم را دارم اما از همان ابتدا متوجه شدم سبک این تیم واقعا جلوبرنده فرد و رساندن او به هدف است و هم اکنون با مطالعه این متن دقیق و منعطف که می تواند در راه پر فراز و نشیب نتورک ما را به سرانجام مقصود برساند به این باور محکم رسیدم که با گوش فرا دادن به عرایض و نکات گوهر بار سیمرغمان ما به اهدافمان می رسیم و این چه زیباست که سیمرغمان راه بلد است سختی ها را می داند ما رادر این راه تنها نمی گذارد و باخود به آن عرش اهداف می برد.

    کسی که هدف دارد دل به وسوسه های مسیر نمی دهد

    همانند مورچه های که برای رسیدن به یک لانه دیگرکه جای امن آنهاست از آبنباتی که در مسیر خود می بینند دل می کنند
                                                      
                                                        به امید رسیدن به اهدافمان
                                                                          
  • سیده زهرا یاجدا
  • باسلام و تشکر فراوان از تاپلیدر بابت زحمات شما
    این مطلب رو برای بار دوم مطالعه کردم به جرات میگم چیزهاای که الان فهمیدم دفعه اول متوجه نشدم
    چیزی که خیلی توجه منو جلب کرد این جمله بود که غرور آفت یک نتورکر هست ....هیچوقت به خودمون مغرور نشیم چه توی زمینه نتورک یا هرچیز دیگه ای ...باید عزت نفس داشته باشیم
    موضوع دیگه ای که یاد گرفتم اینکه قرار نیست اگه یه جایی شکست خوردیم یا اینکه چیزی که میخواستیم نشده کلا جا بزنیم اگه یه نفر تونسته از چالشی مشابه چالش ما سربلند بیاد بیرون پس ما هم میتونیم
    توی نتورک همیشه باید آموزش پذیر باشیم چون همیشه چیزهایی هست که یاد نگرفتیم
    از خودمان بپرسیم چه کارهایی لازمه انجام بدیم و اونهارو انجام بدیم
    و تمرکز کردن که بسیار بسیار بسیار مهمه


  • سینا شفی خدای
  • با سلام عرض ادب و احترام خدمت تاپلیدر بزرگ جناب اقای حسین حامدی کیا 
    خیلی مطالب اموزنده ای بود /یکی از رازهای موفقیت در بازاریابی شبکه ای /مطالعه کردن کتاب های افراد موفق در نتورک کل دنیا هستش و اینکه تا میتونیم باید اموزش پذیر باشیم و تمام تمرکزمون روی هدفی بزاریم که میخواهیم بدستش بیاریم
  • مژگان راست باف
  • باسپاس از شما تاپ لیدر تواتا 
    با خواندن این مطالب مفید و با ارزش نه تنها در رسیدن به یک بازار یاب حرفه ایی موفق میشیم بلکه در بقیه ی امور زندگی هم بکارمون میاد و جالبه حرفه بازاریابی یک معجزه ایست که مسیر و تحولی عظیم و باانگیزه در انسان بوجود میاره .خدا سپاس بخاطر این ثروت عظیم فکری که برای من اتفاق افتاد 
  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب 
    ممنون از این همه حمایت
     امروز ۲۲بهمن که تعطیل رسمی هست زمان مناسبی برای خودسازی،مطالعه و وبلاگخوانی هست،دقیقا جایی که همه ترمز میگیرند ما گاز بدیم
    مرور چندین باره مطالب باعث میشه که وارد ضمیر ناخودآگاه مون بشن و بهتر بهشون عمل کنیم
    تشکر
  • محمد صادق رضایی
  • سلام و خسته نباشی خدمت تا تاب لیدر                                             مطالب عالی و حرفه ای بودن دستتون درد نکنه                                   از اینجا قول میدم به تک تک نکاتی که گفتین عمل کنم و نیجه کارم رو قطغا به لطف شما و حامیام  میبینم                                                  و بازم ازتون تشکر میکنم واسه اطلاعاتی که در اختیار ما گذاشتین
  • محمد زاهد (در شهر اصفهان)
  • سلام تاپلیدر قدرتمندمون
    امروز آخرین جلسه لیدرسازی شهر اصفهان بود ما همه با هم هم قسم با راهبران آینده استان پهناور اصفهان طوری حرفه ای شویم که هیچ چیز و هیچ چیز ما رو از اهداف و ویژن هامون دور نکنه قول میدیم بهتون بزرگترین و حرفه ای ترین سازمان ممکنه رو بسازیم
  • فاطمه کمالی دولت آبادی اصفهان
  • سلام خدمت تاپ لیدر حامی و پشتیبان ما آقای حامدی کیا.خیلی خوشحالم ک با مجموعه بزرگ سیمرغ آشنا شدم و اصفهان با حمایت شما به بالاترین درجات خواهد رسید. به امید روزهایی ک در کنار هم جهان را تسخیر کنیم.وهر روز پرقدرت تر راه شما رو ادامه خواهیم داد.
  • فاطمه کمالی دولت آبادی اصفهان
  • سلام خدمت تاپ لیدر حامی و پشتیبان ما آقای حامدی کیا.خیلی خوشحالم ک با مجموعه بزرگ سیمرغ آشنا شدم و اصفهان با حمایت شما به بالاترین درجات خواهد رسید. به امید روزهایی ک در کنار هم جهان را تسخیر کنیم.وهر روز پرقدرت تر راه شما رو ادامه خواهیم داد.
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • سلام تاپلیدر آدینتون بخیر ...
    ه مطلب پربار و قابل تاملی دقیقا همشون گوای اینو میدن کلا که باید اصول نجارتمون رو بدونیم و ریز ریز انجامش بدیم وقتی روی ریل اصول بیافیتم جریان اون قطار میشه همه به مقصد میرسیم و100%هست موفقیت ما ...
    خداروشکر بخاطر شرکت قدرتمندمون ،تیم اصولیم  و وجود شماکه مثه کوه پشتمون هستید ‌‌ ...
     سلام خسته نباشید به همگی 
    برای اینکه موفق شد توی هر زمینه ای 
    قبل از شروع کار باید هدف اون هم هدفی که اگه کم کاری کردی در راستاش سنگ بشه و بزنه توی سرت که یادت بیاد چی میخوای از زندگیت و واسه آیندت واسه موفق شدن همین کافیست.


  • احمد پورگاطعی
  • سلام و ادب
    بسیار کامل و کاربردی بود صحبت هاتون تاپلیدر ازتون ممنونم که زمینه‌ی رشد ما رو تحت هر شرایطی با سخنان و آموزه‌هاتون فراهم میکنید.
    افتخار میکنم که شاگرد شما هستم.با پایبندی به این اصول انجام ۱۰۰% این کارها شک ندارم که سقف میزنیم.

    با تشکر احمد پورگاطعی
  • حجت ایرانفر
  • همونطور که از اول مطالعه متوجه این موضوع شدم که در این کار اولین چیز کار با حامی ها و لیدر های من است که الحمدالله بهترین هارو در این کار دارم و دومین نکته این است که ما باید نیروی محرکه داشته باشیم سه باید یک ذهنیت فوق العاده بالا داشته باشیم پنج ذهنیت فعال ۵ متمرکز روی کارمان به وسعت زیاد شش زمان میبرد تا پایه و اساس کارمان آن جور که میخواهیم بشود این نکته من را بسیار مجذوب خود کرده است از شما جناب تاپ لیدر حسین حامدی کیا بسیار ممنون و متشکرم ارادتمند شما حجت ایرانفر
  • مهدیه چراغی (اهواز)
  • با سلام و خسته نباشید 
    خدمت تاپلیدر حامدی کیا
    ممنون بابت امید و اطمینانی که به همه تیمها و افراد حال حاضر در FITEAM در هر جهت و مرحله ای از زندگی که هستن .
    امیدوارم با رعایت تمامی موارد و اطلاعات بالا به موفقیت و کامیابی برسیم 
  • مهناز رجبی پویاقدم بردارم
  • سلام تاپ لیدر عزیز ممنون از بیانات گرانبهاتون
    برداشت من از این مطالب این بود که تلاش و تمرکز بهترین نکته در این تجارت 
    تلاشی که همراه با حرکت رو به جلو باشد و نه در جا زدن
    یادگرفتم محصولاتم رو دوست داشته باشم و عرق به شرکت و برندم داشته باشم
    اموزش پذیر باشم و در مقابل تغییر مقاومت نکنم
    یاد گرفتم تمرکز کامل داشته باشم روی کارم و در بند حاشیه نباشم
    و اینکه هدفمند باشم و در راستای هدفم 

  • سیده زهرا یاجدا
  • به نام آنکه هستی نام از یافت
    با سلام خدمت تاپ لیدر حامدی کیا 
    یکی از چیزهایی که خیلی توی این تجارت مهمه اینه که باید برای خودمون مشخص کنیم که دلیلمون از نتورک کردن چیه ...؟روز اولی که وارد این تجارت شدم فقط به خاطر این بود که درآمد داشته باشم ...دلیلم فقط و فقط پول بود ....و اصلا هم فکر نمیکردم که انقدر جدی باشه ....مدتی که گذشت و در جلسات شرکت کردم کم کم فهمیدم که یک تجارته و یک کار فوق العاده جدی که اگه کسی بخواد موفق بشه باید اصولش موبه مو رعایت کنه و همون ریز های درشت انجام بده...اینکه نتورک فقط یک شغل نیست یک سبک جدید از زندگیه  ....مدتی طول کشید تا هدف واقعی و اون ویژن اصلیم پیدا کنم ....
    خدارو هزاران مرتبه شاکرم که این تجارت توی سن کم بهم معرفی شد تا بتونم زندگی و آینده خودمو بسازم و از شما هم کمال تشکر دارم که همیشه آموزش هارو در اختیارمون قرار میدید 

  • سعید ولی دوست
  • با سلام خداقوت خدمت تاپلیدر عزیزم که همیشه 10ها قدم جلوتر از ما هستین و همیشه رهنمودهای خودتون رو در بهترین زمان ممکن به ما ارائه میکنید
    بنده از این مطلب فوق العاده یادگرفتم که :
    همیشه باید یک هدف بزرگ داشت تا هر وقت که با مشکل بزرگ روبرو شدیم اون هدف ما رو به جلو حرکت بده.
    باید هدفی برای نتورک داشت تا بدونین برای چی نتورک میکنیم
    به قول معروف شانس همیشه با کسیه که بیشتر از بقیه تلاش میکنه.
    صرفا حضور و فکر کردن در نتورک کاری رو از پیش نمی‌بره، باید متعهد بود و به انجام تعهدها خودمون رو ملزم کنیم.
    داشتن تمرکز و اندیشه مثبت و اجرای کارها به صورت پیوسته و قدرتمند شما رو به موفقیت میرسونه.
    به هر شکلی به این تجارت نگاه کنید، دقیقا به همون شکل به شما درآمد میده، مثل یک تجارت 100 میلیونی نگاهش کنید و مثل یک تجارت 100 میلیونی عمل کنید، بهتون 100 میلیون میده.
    یادگیری و آموزش عنصر جدایی ناپذیر این تجارت است. هرجا با مانعی ب خورد کردید، تنها کافیست از حامی خود بخواهید راه حل آن را به شما آموزش دهد.
    پرسیدن این سوال از خودمون خیلی مهم است که امروز چه کاری میتونم انجام بدم تا بنای تجارت خودم رو عظیم تر کنم.
    تنها چیزی که موفقیت شما را تعین می‌کند، خودتان هستی
  • زینب زربخش
  • با سلام و درود
    حرفه ای شدن یک انتخابه اینکه بخواهیم یک حرفه ای شویم هم یک انتخابه پس همه چیز بسته به خواست و اراده خودمونه و هیچ شرایطی هم نمیتونه جلومونو بگیره مگر انتخاب خودمون 
    ممنون بابت یادآوری به موقع تون .سربلند و پاینده باشید.
    و من سه نکته مهم که نیاز داشتم یاد اوری شد 
    اول برنامه ریزی دقیق و ریز شده و دوم گرفتن مشاوره و انتخاب راهکار های فروش و حتی معرفی کار به دوستان و اشنایان و همچنین سوم تلاش و داشتن پشتکار تا رسیدن به موفقیت ای که در نتورک دنبالشیم 
    و نکته جالب تاکید بسیار زیاد روی عدم نا امیدی و در صورت هر نوع مشکل در نتورک تاکید بر ایتفاده از مشورت از حامی و دوستان نتورکی است
  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب
    ممنون از تاپلیدر حامدی کیا بابت این مطلب فوق العاده که بعد از مدتی دوباره یادآوری میکنند برای بازخوانی و مطالعه مجدد
    بعد از هر بار مرور این مطلب،چیزهای بیشتری یادمیگیرم
    این بار با تمرکز بیشتر و خلاصه برداری مطالعه کردم
    تمام ۲۰مورد فوق العاده و قابل اجرا و به فرموده تاپلیدر اگر عین این موارد مو به مو انجام بشه موفقیت و رشد تضمین شده و گارانتی هست
    سپاس
    سلام و خداقوت میگم خدمت بزرگ مرد flteam 
    از شما ممنونم که همیشه و در همه حال به فکر آموزش و رشد و پیشرفت ما هستین و مطالب رو به ما یاداوری میکنین. 
    امروز دوباره این مطلب فوق العاده رو مرور کردم و قطعا مواردش رو به خاطر میسپارم و اونارو انتقال میدم چون میدونم که رشد هر فردی در نتورک با رعایت این اصول امکان پذیره.


  • مژده سلیم زاده
  • بنام خداوبنام هدف
    باسلام خدمت تاپ لیدر بزرگوار
    مثل همیشه مطالبی رو ارائه می کنید که نیاز همه برای،رشد هست
    نکات قابل توجهی رو از مطلب برداشت کردم که ارزنده واموزنده بود 
    اینکه خودمون هرگز به ادمها گره نزنیم فقط وفقط خودمون به اهدافمون گره بزنیم ،،اهسته اما پیوسته ومداوم،قدرتمند حرکت کنیم نه هیجانی 
    واینکه از تلفن نترسیم تلفن وسیله ارتباطی مابامشتریان وازاین راه درامد سرشاری بسمتون میاد 
  • مهسا کلانتری
  • باسلام خدمت تاپ لیدر حامدی کیا خداقوت 
    من عضو جدید خانواده Flt هستم و این اولین نظر من در وبلاگ است مطلب شما بسیار آموزنده بود و قطعا باهمین آموزش یکی از بهترین های این حرفه و تیم میشوم وامیدوارم هرچه سریع تر در جلسات شما شرکت کنم 
    (اهواز)
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • تاپلیدر نکات ریزی بودن که باهاشون مواجه میشیم و باید بدونیم جطور برخوردی باهاشون داشته باشیم مرسی ازاینکه ریزبینانه همه جزئیات رو گفتید تلاش میکنم یکی یکی نهادینشون کنم توی وجودم که خودکار عملشون کنم و همیشه 100 بمونم و روز به روز بیشترش کنم و بشم 1000 . 
    سپاس از اموزه هاتون 🌹🌹
  • محمد اهوازی
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپلیدر حامدی کیا عزیز 
    امروز دوباره این مطلب رو خوندم وباز یکسری پارادایمها زدم مرسی بابت  مطالبی که در اختیارمون قرار میدید.  
    قطعا نتورک پر از ریزهای درشته وباید فقط انجام بدیم همین.
    اصولی انجام دادن برابر است با نتیجه و موفقیت
  • مژده سلیم زاده
  • سلام به تاپ لیدر عزیز

    مطالبی که دروبلاگ مینویسید کلمه به کلمه عملی وکاربردی هستن وهرکدوم رو درجای مناسب بایدانجام بدیم ،مطالبی رو که یادگرفتم رو باید اجراکنم تابتونم یک نتورک برجسته بشم،ذهنیت یک بازاریاب برجسته رو داشته باشم ورفتاروعملکردم مثل یک بازاریاب برجسته باشه 

    وقتی همه خطوط قرمز ذهنی خود را پاک کنید , عدم علاقه مندی و یا خارج شدن کسی ازاین تجارت باعث قرار گرفتن شما در سختی و موقعیت بد نمی شود و شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد.(این تجارت مال شماست و شما صاحب تمام و کمال این تجارت هستید.هیچ وقت اینده خود را به افراد گره نزنید بلکه به اهداف خود گره بزنید)

     

  • عذرا هندالی
  • سلام لیدر واقعاااا دستمیزاد واقعااااا در سطح یک نتورکر با مطالعه ی این مطالب و اجرای ان ها به موفقیت تضمینی می رسیم و اینده ی ما روشن میشه هندالی از اهواز سپاس گذار زحمت های شما

  • نیلوفر موسویان
  • با سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا

    مطالب و اطلاعات بسیار عالی بود ممنون از شما که همیشه مطالب رو به موقع به تیمتون انتقال میدید. چیزی که متوجه شدم ما نباید آینده خودمون رو به افراد سازمانمون گره بزنیم بلکه باید به اهداف و آرمانهای خودمون گره بزنیم و برای موفق شدن باید تلاش کرد و از همه مهمتر از آموزشهای حامیهای خودمون غافل نشیم.

     

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وتشکرخدمت تاپلیدر عزیزمون.....

    این آموزشها بهترین وارزشمندترین دارایی ما توی نتورک هست وکلید موفقیت توی این تجارته.....ممنونم

  • ریحانه موسوی بابادی از اهواز
  • با َسلا و عرض ادب خدمت تاپلیدر حامدی کیا خدا قوت واقعا مطالب خیلی مفیدی بود مطمعنم که تا آخر عمرم میتونم از این نکات چه برای کار و چه برای زندگی شخصیم استفاده کنم 

  • اشرف حاجی حاجی
  • با سلام وعرض ادب خدمت  تاپلیدرحامدی کیا.دلیل مهم یا همون چرایی اتون راپیداکنید .چون این پی تجارت شما قبل ازهدف یا همون زمانی سنگ بنای اول کارشماست.نکته بسیارمهمی که شما مدام درجلسات بیان می کنید.زمانی که دلیل خود را پیدا کنید با هرچگونگی می سازید.هدفت ودلیل که پیدا کردید انگیزه هم به وجود میاد.واین انگیزه شما رامجبورمیکنه که براخواست تون تلاش کنید.هدف شمابایدعین شعله های اتش باشه که زبانه میکشه.برای خودتون هدف های سیستمی بنویسیدواونا رادرتیرراس خودقراربدیدتا هرروزانها راببینید.اهداف ازشما فردی می سازه که که برای رسیدن به انها خلق شده اید .زمانی میتونید رشدوپیشرفت کنید که تمرکزکامل داشته باشید.ویکسری کارها رابه طورمستمرانجام بدید.هیچ هدفی 

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خدا قوت به تاپ لیدر حامدی کیا

    تشکر و قدردانی بابت وقتی که برای این مطالب گذاشته و در اختیار ما قرار میدهید قطعا با عمل به این‌نکات میتوانیم نتورکمان را بسیار راحت تر و شیرین تر از قبل انجام داده و در ان‌موفق شویم البته اگر به تک تک انها عمل کرده و سرلوحه خودمان و تیممان قرار داده شود.

     

  • شادی رجبی
  • سلااااااامممم به تاپلیدررر قدرتمندو توانا

    ممنون از خردی که در اختیار ما قرار میدید

    ۱-یک دلیل بزرگ و مهم را برا خود بیاموزید.

    ۲-تعداد محدودی اهداف محرک و طلایی برای خود برگزینید(انهارویاداشت و گاهی مرور کنید)

    ۳-ذهنیت خود را برای یک سخت کوشی اماده کنید(هرکس سخت کوش تر ‌در موفق شدن خود خوش شانس تر است)

    ۴- ذهنیت فعال داشته باشیم(ما باید یاد بگیریم بیشترین نیروی خود روی کار و فعالیت و مقداری انرژی خود را برا یادگیری کنار بزارید (این تجارت فعال است)

    نکته مهم(بازاریابی شبکه ای انجام دادن ان است ،نه فقط مطالعه کردن درباره ان،این نکته برای موفق شدن بسیار اهمیت دارد.

    ۵-متمرکز و وسیع فعالیت کنید ،نه اینکه به طور حرف فعال باشید هر چه در توان دارید برای این کار بگذارید یک تعهد و الزام کامل برای خود ایجاد کنید و پیش بروید(باید متمرکز و وسیع کار کنیم)

    ۶-تلاش و فعالیت ان چیزی است که برای شما نتیجه بار باشد باید مثبت اندیش باشید فعالیت خود رو برای کار مداوم و روزانه قانپن مند کنید(برنامه ریزی مدوام داشته باشیم)

    ۷-یک نگاه و دید دور اندیش داشته باشیم (نتورک سقفی وجود ندارد این تجارت اهداف و رویاها ماست)

    ۸-(اگر شما جادوی اثر مرکب رو درک کرده باشید دیگر در این تجارت خواب خوراک ندارید)

    ۹-ایمان داشتن به کار(به شرطی اینکه از ایمان و باور قلبی داشته باشید باید دلی باشید)

    ۱۰-نحوه اندیشیدن ما،نوع درامد زایی این تجارت را تعیین میکند

    ۱۱-از شکست نترسبد(درک موفقیت اصول برپایه شکست ساخته شده است فهمیدن و درک کردن ترسراز شکست بسیار بارارزش تر است

    ۱۲-قابلیت یادگیریرداشته باشید(استمرار داشتن در کارها)

    ۱۳-تمام خطوط ذهنی خود را همیشه نگه دارید(اهداف ،برنامه،ایمان ،بارورها)

    ۱۴-از از خودتان بپرسید امروز چه کاری میتوانید انجام دهید تا بنای تجارن شبکه ای خود را عظیم تر کنید و پس ان را انجام دهید

    ۱۵-تلفن بهتربن دوست ماست

    ۱۶ذهنیت دواندیش داشته باشید.بهترین خود در هر استپ باش

    ۱۷-بازاریابی شبکه ای برای همه کس نیست تا تجارتمون رو یاد نگرفتیم به هیچ کس معریفیش نکنیم

    ۱۹-راستگو باشید واز حرص و طمع خوداری کنید

    ۲۰-خدارو در صدر زندگیت قرار بده از خدا کمک طلب کنید اعتباررر ۱۰۰۰تو زندکی خدا باشه..

    ممنون از مطالب اموزنده ای در اختیار ما قرار دادید

    نتورک پر از ریزهای درشد واقعاا اگر این مطالب رو انجام بدیم ۱۰۰درصد به اون چیزی که میخوام میرسیم ....

     

     

    سلام  عالی بود ممنون

  • بابک سهرابی
  • سلام 

    وقت بخیر 

    ممنون بابت این مطلب کامل و جامع . واقعا هر کدوم رو میخواستم انتخاب کنم به عنوان مهمتر دیدم بعدی مهم تره . همشون در اولویت هستن 

    انشالله که بتونم با رعایت مو به موی همشون ،مثل شما یک کار بلد در این تجارت بشم 

    تشکر 

  • معصومه دانـش(اهـواز)
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر

    صد در صد میخوایم و باید یک بازاریاب شبکه ای حرفه ای بشیم پس خیلی خیلی روی ایمان و باورم کار میکنم و ذهنیتمو فعـال میکنم نگرشمو مثبت میکنم و گازشو میگیرم...

    سپــاس از تاپلیدر بدلیل این همه آموزش حرفه ای و خداقــوت 

  • زهرا زمانی
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر خوبم

    سپاسگزارم از شما بخاطر مطالب خوب و بروز تون،همچنین قوت قلبی که به گروه میدید.و بحق همیشه حامی باایمان flteam بودید و هستید.

    من هم تمام سعیمو میکنم که با رعایت بند بند این مطالب؛یکی از موفقترین در نتورک گردم. 

     

     

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • دلیل و چرایی خودمونو برای خودمون مشخص کنیم و بخاطرش تلاش کنیم ،اهدافی رو داشته باشیم که تیک خوردنشون برامون مهمه ،هدفهایی که محرک ما باشن برای حرکت کردن ، و اینکه تمام مبانی اولیه کارو بخوبی یاد بگیریم و از اهرم کردن توی کار استفاده کنیم نخواهیم که خودمون به تنهایی کارو پیش ببریم بهتره که از تجارب افراد استفاده کنیم تا درصد خطاهامون کم شه ،باید متمرکز کارکنیم چون تمرکز روی هرچیزی باعث موفقیت توی اون کار میشه ،برای خودمون ویژن داشته باشیم و اینده کاری خودمون رو برای خودمون مشخص کنیم که میخواهیم کجا باشیم با چه دستاوردی،
    طرز فکرما درامدمارو مشخص میکنه همیشه سعی کنیم تفکری مثبت ومهم تر ازاون پایدار و باثبات داشته باشیم و همیشه در حال یادگیری و ارتقای استپ خودمون باشیم بهترین خودمون باشیم ،ایندمون رو به اهدافمون گره بزنیم نه آدمها هدفها سوخت ما توی مسیررسیدن به ویژنمون هستن،اصل صداقت رو توی تمام مراحل زندگی داشته باشیم و همیشه از خدا بخواهیم که هدایت گر ما باشه توی همه زمینه ها چه شخصی چه کاری ...
    بسیار مطلب پربارو بامعنی هست این مطلب سپاسگزارم .

  • باغبان .شوش
  • با سلام و خدا قوت خدمت مربی قدرتمند آقای حامدی کیا

    بسیار مطالب مفید و آموزنده بود.به نوعی چکیده  ای از مطالب که تا به امروز در بازاریابی شبکه ای آموختم برای من تداعی کرد. رعایت اصول مهمی که در متن فرمودید صد در صد تضمین کننده موفقیت هر بازاریاب حرفه ایست.ممنون بابت علمی که در اختیارمان می گذارید.🙏😇

  • محمد آل عبدی
  • سلام و ادب 

    مطالب فو ق العاده و بینطیری هستن که دقیقا اگه تک به تک این موارد رو رعایت کنیم صد در صد موفق میشویم فقط کافیه بخوایم و عمل کنیم

    تشکر بخاطر این اموزش حرفه ای 

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی شبتون خوش 🌹

    عالی بود واقعا مممون ،برای اینکه یه بازاریاب حرفه ی بشیم باید هدفهای خودمونو شناسایی کنیم و درراستی هدفامون قدم برداریم وقتی بدونیم کجا میخوایم بریم دیگه از چیزی نمیترسیم باید شجالانه حرکت کنیم و ترس توی دلمون نباشه و درهمه حال درحال یادگیری باشیم باذهنی باز و پذیرا ،برای کار نیاز به پشتکار بالاداره چون توی مسیر بالاپایینی هست ، نتورک مارکتینگ جای مطمئنی برای سرمایه گذاری هست ،اگه میخوایم اطرافمون افراد موفق باشه باید خودمونو رشد بدیم اینجود خود به خود اطرافیانمون عوض میشن.

    سپاسگزارم ازتون 🌹

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام تاپ مربی عزیز

    خدا قوت صدچندان به شما بده بابت این همه اطلاعات و تدبیر 

    مطالب بسیار آموزنده هستند تک تک نکات باید در یک بازاریاب باشه سرآمد همه آنها آموزش یادگیری و تمرکز در انجام دادنشان و در مراحل بعد مثبت اندیشی مسلط بدن روی محصولات و ایمان داشتن به آنها و... انشالله بتونم به تمامی نکات ریز و کلیدی این تجارت بزرگ واقف بشم و در عمل انجامشون بدم

    ممنونم  

     

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام خدمت مربی بزرگوار آقای حامدی کیا

    ممنون بابت این آموزش پرباری که به ما دادین هرآنچه که لازمه موفقیت در این تجارت فوق العاده بود به ما گفتید و تنها موردی که میمونه عمل کردن هست

    قطعا این نکات آویزه گوشم میکنم یاد میگیرم و درونی میکنم و بعد تکثیر میکنم

  • زهراصادقی---اهواز ۹۸/۱۲/۲۴
  • به نام خداوند رزاق و وهاب،خداوندی که دوستدارد مرا غرق در ثروت و آرامش ببیند

    این تجارت فعال ،گسترده و کاملا ساده است،فقط کافیه ذهن را متمرکز کنیم،کاملا آموزش پذیرباشیم،و در انتقال آموزشها توانمندباشیم،ک بتونیم تعداد زیادی را باخودمون همسو کنیم،و به هدافشان برسانیم،اینجا دقیقا تو افلتیم نیازی به آزمون و خطانیست،کافیه جا پای خط حامی بگذاریم و از تجربه ایشان استفاده کنیم،و اعمال کنیم،..عملکرد ما نشانه اندیشه و تفکر ما نسبت به این تجارته...

    دراین بیزنس فقط کافیه ۴چوب اصولیش را رعایت کنیم،انجام ریز ه های درشت این تجارت تضمین موفقیت ماست،

    وصل بودن به خط حامی-آموزش پذیری-برنامه ریزی و فعالیت روزانه و تکرار مکررات آموزه ها-دوراندیشی-بالابردن اطلاعات محصولی و  معرفی به یقین و مصمم محصول(پرزنتور قوی)-جسور،نترس و باصداقت باشیم،احساس مالکیت در تجارتمون-بهترین و مفیدترین استفاده از ابزار تجارتمون(تلفن/مجازی)-زمان و انرژی بزاریم-فروتن و شکرگزار باشیم-

    متشکرم از مربی فهیم و آگاه جناب آقای حامدی کیا

     

     

  • آزاده آرمان پور
  • سلام درود بر تاپ مربیم...

    برای نتورک کردن باید فلسفه وروح نتورک رو دریابیم.وکاملا متمرکز وهدفمند وتلاشکر وسختکوش باشیم تابهترینها رو نصیب خودکنیم

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام وخدا قوت تاپایدر مربی اقای حامدی کیا 

    خیلی ممنون ،، مطلب فوق العاده ی بود ،،، درونی کردن و عمل کردن به این نکات مساوی است با موفقیت

     

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام وخدا قوت تاپایدر مربی اقای حامدی کیا 

    خیلی ممنون ،، مطلب فوق العاده ی بود ،،، درونی کردن و عمل کردن به این نکات مساوی است با موفقیت

     

  • سرورشرهانی-اهواز
  • تاپ لیدر عزیز اطلاعات فوق قدرمتمندی درراستای حرفه ای شدن است وایشالا پیش میرویم به سوی راهبرشدن.سپاس ازاطلاعات بینظیرتون

    ۲۰ نکته کلیدی برای موفقیت همه نوشتین نکته ای که توی این وبلاگ درک کردم این بود که ۲۰ نکته رو با قلبتون نوشتین

    ایشالله بتونیم از شما الگوبرداری کنیم تاپلیدر عزیزم

    ممنون مربی عالی بود واقعا ادم از داشتن چنین راهبری زوق مکنه همیشه مطالب ساده و پر کاربرد ممنون من هم سعی خودم در بهتر کردن تمارتم مکنم

  • مهناز رجبی پویا
  •  سلام و خدا قوت به شما تاپ مربی عزیز

    مطالب فوق العاده و پر کاربرد بود حتما به این نکات عمل می کنم تا به بهترین بازار یابی تبدیل بشم 

    ممنونم از راهنماییتون

  • محمد مهدی هادوی نیا
  • مربی مطلب فوق العاده ای بود هر کس به این نکات دقت کنید شانس موفقیتت 100برلبر مبشه...

    ما باید دذ نتورک ذهتمان را متمرکز کنیم و هدفمان را بشناسیم انسان اموزش پذیری بلشیم و اموزش را به دیگران و سازمانمون انتقال بدیم..

    اصل صداقت رو همیشه با مردم و سازمانت داشته باش..

    ویژنت رو مشخص کن و برای رسیدن بهش جوری تلاش کن که خودتم متعجب بشی

    سلام و خداقوت خدمت مربی بزرگوارم

    خیلی خیلی عالی بود ممنون بابت اطلاعات بینظیرتون 

    دقیقا اگه تمام این نکات رو یاد بگیریم و اجرا کنیم میتونیم موفق بشیم 

    مثلا اول بدونیم چرا میخایم نتورک کنیم و همیشه گفتید اگه چرایی کارتون رو بدونید چگونگی اون رو‌پیدا میکنید بعد یه محرک یا شور و اشتیاق میخایم و باید اون رو درونمون ایجاد کنیم و اینکه از تجربیات حامیا و مربیامون استفاده کنیم و باهاشون مشورت کنیم و دست به عمل بزنیم در نهایت اگه به ریزهای درشت این تجارت توجه کنیم میتونیم موفق بشیم 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت...

    بابت آموزش ویادآوری این نکات ارزنده نهایت تشکر رو دارم..

    تا هدفی نداشته باشیم وکارو متمرکز وجدی انجام ندیم هیچ اتفاقی نمیفته...

    روح وفلسفه نتورک رو دریابیم

    سلام مربی ممنون از نکات طلایی ک در اختیارمون میزارید

    دقیقا هر نکته مثل یه کلید طلاییه ک میتونیم وارد اتاقی بشیم ک بزرگترین گنج های دنیا اونجا هستند

    واقعا انجام هر کدوم از این نکات مارو به اوج موفقیت میرسونند

    تمرکز و ذهنیت توی نتورک خیلی مهمه ک اگه بتونیم ذهنیت درست با تمرکز بالا بدست بیاریم بزرگترین فرصت ها انتظار مارو میکشن

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی اقای حامدی کیا

    با اینکه الان دو روزه عضو شرکت نتورک شدم از دیشب شوق زیادی داشتم که موفق میشم و به تمام اهدافم و ارمان ها و ارزوهام میرسم چون مطمئن هستم و ایمان دارم که میتونم و حتما موفق میشم به کمک آموزش ها و بر اساس کلید های موفقیت و اموزش های اصولی و حساب شده همراه با برنامه ریزی دقیق .خواستن توانستن هست پس من میتوااانم . 

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی حامدی کیا 

    برای اینکه یک بازاریاب حرفه ای بشیم باید الگوها و چارچوب های ذهنیمون هم مثل یک باراریاب شبکه ای برجسته بشه

    باید واقها عاشق این تجارت باشیم و نه یک دید کوتاه مدت  بلکه یک دید تجاری بلند مدت داشته باشین و برای رسیدن به اهدافمون باید به صورت متمرکز تلاش کنیم و تلاش کنیم و تلاش کنیم

    تنها تفاوت بیا افرادی که رویا دارند و افرادی که رویا رو خلق میکنند همین عمل کردن است

    با رعایت تمام نکاتی که فرمودید ما به موفقیت در این تجارت میرسیم 

     

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام‌و خداقوت خدمت مربی حامدی کیا

    ممنونم بابت این ۲۰ نکته آموزنده و عملی..نکاتی که همیشه تو جلسات هم‌به ما گفته شده.

    بازاریابی شبکه ای انجام دادن آن است نه فقط مطالعه کردن در مورد آن.این نکته برای موفقیت جائز اهمیت است..هر آنچه رو که یاد میگیریم‌ باید یه کار ببندیم و اجرایی کنیم و قبل از انجام هر کاری با مربی خود مشورت کنیم

  • فرشاد کنجدکار
  • سلام و عرض ادب 

    وخسته نباشید مربی عزیزم

    سپاس گذارم از مطالب فوق العاده ای که گذاشتین🌹🌹🌹

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی

    نکانی که گفتید واقعا عالی بودن چندمین بار که مطلب رو میخونم ولی هربار یه چیز جدید یاد میگیرم باهاش ، نکات ریزی هستن که شاید من خودمم گاهی فراموششون کنم ولی با نهادینه کردنشون توی ذهنم قطعا میتونم رشد کنم بیشتر و موفق بشم ، ایمانم نصبت به تجارتم ۱۰۰ هست ولی باید بیشتر یاد بگیرم میخوام مثل شما ایمانم ۱۰۰۰ باشه ، وقتی هدفو مشخص میکنی باید توی راستای هدفت حرکت کنی تمام تلاشم میکنم انجامش بدم و تآخرش هستم که بسازم این عمارت زیبارو ‌

    ممنونم ازتون مربی 💐

    عرض سلام و خدا قوت خدمت تاپلیدر عزیز.الگوی شکست ناپذیر اف ال تیم

    من اومدم که موفق باشم.یه نتورکر موفق.تمام نکات.آموزش ها و رهنمود ها رو مو به مو انجام میدم‌.بایدم انحام بدم جون هدف دارم.حامی دارم.الگو دارم.نکات بسیار بسیار ارزنده بود و قطعا سر لوحه زندگیم خواهد بود.من هدفم را با نتورگ پیوند دادم و برای رسبد بهش با جان و دل هستم

  • لیلا حاجی حاجی
  • سلام مربی خدا قوت وتشکر بابت اموزشهای عالیتون مطالب رو خوندم واقعا بند بندش تجربه است هر کلمه اش سرشار از آموزشه،انشاا..یادشون میگیرم وبه کار میبرم زنده وتندرست باشید

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی عزیزم

    بسیار مطالب آموزنده ای بود خیلی ممنونم

    درونی میکنم مطالب رو و بهشون عمل میکنم

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام و وقت بخیر مربی عزیز آقای حامدی کیا

    مرسی به خاطر این ۲۰ نکته ی عالی واقعا نکاتی بودن که باید بیشتر مورد توجهمون قرار بدیم..

    و اینکه روی اصول باشیم و آموزش هایی که میبینیم اصولی عمل کنیم و 

    در لحظه انجامشون بدیم..

    و از خدا بخواهیم که مارو هدایت کنه توی هر زمینه ای که باشه چه تو کارمون و چه تو زندگیمون شخصیمون..

    و برای اینکه بازار یاب حرفه ای باشیم باید هدف هایی داشته باشیم و بیشتر بهشون فکر کنیم و البته هدفی که واقعا میخوایم داشته باشیم نه چیزی که دیگران میگنن و سعی کنیم روزانه یا ماهانه هدف داشته باشیم که در راستای هدفمون حرکت کنیم و خودمون رو به سمتش پرتاب کنیم و به دستش بیاریم..

    وقتی هدف داریم میدونیم که باید برای رسیدن بهش باید عمل کنیم و اصولی آموزش هامونو پیش ببریم..

    باید ذهنیت مثبت و ایمان به خودمون و ایمان به محصولمون و ایمان به

    شرکتمون روی ۱۰۰۰% باشه و اینجوری موفقیتمون ۱۰۰% تظمین شده س..

    توی کارمون صداقت داشته باشیم و دروغ نگیم..

    البته این نکته هم هست که باید بیشتر سعی کنیم با بالا سریمون و مربی هامون در ارتباط باشیم و از تجربیاتشون استفاده کنیم.. و تا زمانی که یه پرزنتور خوب نشدیم و مشتری داشتیم میدیم به بالا سریمون که واسمون پرزنت رو انجام بدن چون ممکنه خطا یا اشتباهی توی صحبتمون پیش بیاد

    پس واسه همین میدیم بالا سریمون واسمون انجام بده..

    این ۲۰ نکته رو رعایت کنیم و بهشون عمل کنیم عالیهههه و ۱۰۰۰% تظمین میشه موفقیتمون در مواقع موفق میشیم دیگه😍😎

    تشکر مربی مررررسی عالی بود 🌸🌸🌸

  • فیضیه للری(اندیمشک)
  • تشکر مربی این مطالب واقعا کامل هستن وبا خوندن وعمل کردن بهشون صدرصد به موفقیت میرسیم ممنون

    سلام خدمت مربی حامدی کیا 

     

    این تجارت میطلبه که یک دید بلند مدت داشته باشیم نه گذرا،  دید محدود و صرفا مادی باعث نا امیدی و خسته شدن افراد میشه.

    موفقیت فقط مقصد نیست، یک مسیره

    با داشتن هدف و رویای واقی در این تجارت موفقیت صددرصد تضمین شده هست

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام خدمت مربی

    واقعا این مطالب گفته شد جامع هست و فوق فوق العادس 

    مطمئنم اگر به تک تکشون عمل میکنم 

    موفقیت های چشیری به دست خواهم آورد 

    سپاسگزارم

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • ممنون مربی بابت در اختیار گذاشتن این۲۰نکته ی طلایی میخوام انجامشون بدم و از خدا میخوام که کمکم کنه که هیچوقت کم نیارم چون اهداف و آرزوهامو میخوام تو واقعیت ببینم‌

    ممنونم مربی بسیار مطلب بینظیری بود

    حتما یاد میگیریم مثل یک بازاریاب شبکه ای تاثیرگذار و حرفه ای عمل کنیم 

    وقت میگذاریم برای مشخص کردن دلیلمون و داشتن اهداف سیستمی مشخص و با سخت کوشی تمام به سمت این اهداف حرکت میکنیم به بلند مدت نگاه میکنیم و سعی میکنیم بیشتر از قبل آموزش ببینم و سایه مربی خود باشیم و بیشتر از قبل از شما یاد بگیریم تا این تجارت رو بهتر و بهتر بیاموزیم و انجامش بدیم

    سال ۹۹ سال فتح FLTEAM 

  • سرورشرهانی-اهواز
  • عالی وبینظیر بود مربی .ایشالا اویزه گوش وذهن میکنم وصددرصد بهشون عمل خواهم کرد🌷

    سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی

    ممنونم مطلب فوق العاده ی بود، مطمئنا با به کار گیری این ریزهای خیلی خیلی درشت هر کسی میتونه به یک نتورکر حرفه ای تبدیل بشه، همه چیز کامل بود

    سپاسگذارم از شما

    با درود خدمت مربی حامدی کیا 

    سپاسگذارم برای این مطالب آموزنده و موثر.

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام مربی طلب فوق العاده ای بود. 🙏

    اولین گام دلیل خودمون رو برای نتورک بدانیم. وطبق آن اهدافمون رو برنامه ریزی کنیم.در این راه سخت کوش باشیم و همیشه ذهنمان را فعال و آماده پذیرش نگه داریم. این تجارت تجارت زود پولدار شدن نیست بلکه راه مطمئنی آیت برای پولدار شدن پس باید دراین راه صبور باشیم قطعا همه چیز به نوع عملکرد ما بستگی دارد و هر آنچه را که امروز می کاریم فردا برداشت خواهیم کرد. در این راه چالش های زیادی سر راه ما هست بدون ترس از شکست مقاوم تر ادامه می‌دهیم. هر روز گامی برای پیش برد اهدافمون برمی‌داریم و برای بهتر شدن تلاش می کنیم. وبهترین نکته این‌که هیچ گاه به خودمون مغرور نشویم که این افت تجارت ما خواهد شد. 

    سال 99 سال فتح و پیروزی FLTEAM

     

    ممنون بابت اطلاعات مسیرتون.مطمینا با عمل کردن به این موارد در نتورک موفق می شویم

    سلام و خدا قوت مربی جان.

    مطالب خیلی وسیع و گسترده و عمیق بودن و کاربردی.

    هر بندی به اندازه یک کتاب توضیح و تفسیر دارن مربی قطعا انجام هر کدوم از اونها تضمین کننده ی موفقیت در نتورک ماست.باز هم دوباره مطالعه ا ش میکنم و دوباره و سه باره آموزی میکنم تا یاد بیاد کدومها رو درست انجام میدم کجا ها غلط کجاها نقطه ضعف من و کجاها نقطه ی قوت منه .

    تمام تلاشم رو میکنم که ۱۰۰ درصد به کار ببندمشون.ممنونم از شما

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود مربی جان...

    بسیارنکات کلیدی وارزنده ای رو آموزش دادین..

    قطعا با بکارگیری این آموزشهای حرفه ای میتونیم یه نتورکر حرفه ای بشیم....متشکرم مربی

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی ام 

    مربی جان باتوجه به جلسه لیدرشیپ دیروز شما و توصیه ویژه و تاکید برای مطالعه وبلاگ به عنوان یکی از منابع و ابزارهای کاربردی برای داشتن و تغییرات ذهنیت درست مثبت و سازنده شروع کردم به مطالعه روزانه و درست و اجرای صددرصد مطالب 

     اینبار این مطلب رو متفاوت مطالعه کردم میتونم اعتراف کنم برای اولین بار مطلب رو در دفترم یادداشت کردم و فقط تا نکته پنجم مطالعه کردم و مواردی مثل داشتن دلیل و هدف که باید بنویسم رو نوشتم

     

    ممنون بابت اینهمه آموزش و حمایتهای شما

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت به مربی بزرگوارم...

    تمام این نکات شامل مطالب کلیدی وآموزنده است حتما بهشون عمل میکنم ودرونیشون میکنم تا بهترین عملکرد رو داشته باشم...

  • مرضیه نیک مهر
  • هر بار این نکات میخونم دلگرم تر از دیروز  میشم .باید همیشه از اشتباهاتمون درس بگیریم .درک موفقیت اصولی بر پایه شکست ساخته شده.باید تکرار وتمرین کرد .اگه مشکلی داشتیم اززمربی کمک بگیریم.همیشه راستگو باشیم تا موفق باشیم..

     

     

     

     

     

                                                                                باتشکر از شما 

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض ادب 

    تاپ مربی عزیز مطالب فوق العاده راه گشا هستند 

    اینکه ذهنیت ثروتمند داشته باشیم

    خود را یک بازاریاب برجسته تصور کنیم و در راستاش تلاش کنیم

    اهداف سیستم داشته باشیم و حتما اهداف خودمون باشه و انقدر بزرگ باشه که محرکی برای ادامه دادن باشه

    نگر مثبت و اعتقاد کامل  داشتن به کار شرکت و محصول و خودمان مصرف کننده باشیم

    تمرکز داشتن روی کارمون 

    نه تنها مطالعه کنیم بلکه به عمل هم برسونیم 

    و....

    ممنونم از مطالب اموزندتون 

    سلام و خداقوت خدمت مربی عزیز و خردمندم

    مطلب بسیار آموزنده و اینکه واقعا تمام ریزهای درشت در این مطلب هستند

    تمامش رو نوشتم و قطعا استفاده میکنم تا به یک بازاریاب شبکه ای حرفه ای برجسته تبدیل بشم

    ممنونم مربی🌹🙏🏻

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام خداقوت خدمت مربی بزرگوارم جناب آقای حامدی کیا 

    در این آموزش تمام نکات لازم برای ساختن یک نتورک طلایی گفته شده از جمله داشتن دلیل و هدف، ذهنیت متمرکز و وسیع عمل کردن، ایمان نسبت به محصول و شرکت... و از همه مهم تر آموزش پذیر بودن و استفاده از تجربیات مربیانمون که خداشکر مربیانی همچون شما این مسیر رفتن و با گذاشتن پا جای پای شما چشم بسته بدون نگرانی میتونیم به هرآنچه که در این تجارت بی نظیر می‌خواهیم برسیم 

  • فاطمه شریفی
  • سلام وخداقوت خدمت جناب اقای مربی حامدی کیا

    مطالب فوق العاده عالی وکلیدی هستن وقطعاباانجام دادن این نکات مهم موفق خواهیم شد.

  • سیده یاسمین دمضان زاده
  • با سلام ووقت بخیر خدمت مدبی جناب اقای حامدی کیا

    نتورک پر از ریز های درشته 

    نکاتی بسیار مهم و کلیدی هستند که هر کدام نیاز به تامل دارند و قطعا اانجام انها موفقیت حق ما خواهد بود 

    سپاس فراوان بابت این اطلاعات ارزنده وپرمحتوا

  • رضا قلاوند
  • سلام و وقت بخیر خدمت مربی عزیز

    تشکر بابت اطلاعات خوبی که در اختیار ما گذاشتین

     

    نکاتی که نوت برداری کردم رو میگم خدمتتون :

    - پذیرفتن نمونه های ذهنی و فکری یک بازاریاب برجسته

    - عاقلانه ترین روش یادگیری ، روش کار کردن با مربی و استفاده از تجارب موفق دیگران است

    - داشتن هدف سیستمی

    - بیشترین نیروی کار خود را روی کار و فهالیت و مقداری انرژی خود را برای یادگیری کنار بگذارید

    - بازاریابی شبکه ای انجام دادن آن است ، نه فقط مطالعه بررروی آن

    - آهسته اما پیوسته و قدرتمند حرکت کنید نه هیجانی

    - نتورک برای دوره ای از زندگی نیست ، نتورک برای تمام عمر است

    - نحوه ی اندیشیدن ما ، نوع درآمدزایی این تجارت را تعیین میکند

    - موفقیت اصولی بر پایه ی شکست ساخته شده است

    - روزی که فکر میکنیم دیگر نیازی به یادگیری نداریم ، روز مرگ ما در این تجارت است

    - هیچوقت آینده ی خود را به افراد گره نزنید ، بلکه به اهداف خود گره بزنید

    - بهترین خودت در هر استپ باش

    - یک حرفه ای فاصله ای بین فکر و عمل ندارد

    - غرور آفت یک نتورکر است

    - فراموش نکنید که از کجا آمده اید

     

    سپاس فراوان از آموزش بی نظیر شما

    خیلی ممنونم مربی

    -

  • زهراصادقی-اهواز ۹۹/۳/۳
  • باسلام و احترام خدمت مربی گرانقدرم نتورک پراز ریزه های درشته...واقعا جمله ی طلایی است. .متون کاملا پر محتوی است ،۲۰نکته کلیدی ک تجربه شده و گفته شده،کافیست به تمام نکات توجه و باتمرکز انجامشان بدیم موفقیت تضمینی است خدارا شاکرم و باعث افتخارمه ک بازاریاب شرکت معظم سیمرغ عصر تجارت هستم، متشکرم🌷
  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • سلام عرض ادب به مربی گرامی 

    مطلب خوندم‌ بینظیر بود.یک بازاریاب

    باید ذهنیتی فعال ثروتمند داشته باشه. 

    با انرژی مثبت باورها و اهداف خودمون رو 

    پیش ببریم .

    اگه چیزی خاستیم نشد نباید جابزنیم‌ تلاش 

    کنیم رو کارامون‌ تمرکزداشته باشیم .

    سپاسگزارم از شما مربی ک زمینه رشد ما 

    را با سخنان و اموزهاتون‌ فراهم می کنید 

    بسیار عالی.پیش ب سوی موفقیت

  • فاطمه مطیری
  • سلام و خدا قوت خدمت ناپایدار جناب آقای حامدی کیا

    مطالب بسیار خوب و عالی بودن

    خدارو شاکرم که در این مسیر قرار گرفتم و میتونم این مطالب ناب رو با آموزش های شما و راهنمایی مربی و حامیان عزیز یاد بگیرم🌹🌹

    سلام وخدا قوت خدمت تاپلیدر جناب حامدی کیا

    ممنونم بابت اطلاعات فوق العادتون.در پس هر خط و نکته کلی مطلب اموزشی هست ..نکته به نکته رو یادداشت کردم و تعهد میدم سرلوحه کارم بزارم تا ی نتورکر عالی و موفق باشم.

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت خدمت مربی عزیز

    بسیار بسیار ممنونم مربی جان

    چندباره مطلب رو خوندم برای درک بهتر و فهمیدنش

    حتما ان شاءالله بتونم به خوبی انجامشون بدم

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام وقت بخیر .برای اینکه یک بازاریاب موفق بشی .بایدچرایی یاهمون دلیلی که باعث شده تواین تحارت راانتخاب کنی پیداکنی چون اون موقع است که به توانگیزه میده وکنک میکنه تامسیرت راراحتربتونی پشت سربذاری .واینکه ذهنیت مثبتی نسبت به‌کارت دهشته باشی ودست ودلت به کارمیره.

    سلام و سپاس از شما بابت این مطلب فوق حرفه ای وجامع. 

    این مطلب رو بارها باید مرور کنم تا هم قابل تفهیم تر باشد و هم ملکه ذهنم باشه و بعنوان یک نتورکر حرفه ای از آن استفاده کنم. خداروشکر میکنم از این بابت که با حامی خودم هم هدف هستم و دورنمای مسیر رو با آموزش های خاص مربی حسنعلی و جناب آقای سهرابیان شناخته و هر روز دارم آموزش می بینم. حالا بهتر هدفمو شناخته و درحال انتخاب مسیر سالم و بهتر برای رسیدن به اهدافم هستم. در کل مطالب درج شده رو خدا رو شکر دارم با همراهی خط حمایتی خوب و با تجربه ای که دارم تجربه می کنم باز هم سپاس از تلاشتون

  • فروغ موسی زاده
  • باعرض سلام

    بااین توضیحات ومطالبی که گفتید حرفی برای گفتن نمیمونه واقعا عالی بود. انشاالله که همه ی ما بتونیم بهش عمل کنیم و بازاریاب حرفه ای بشیم

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام مربی 

    سپاس بابت مطالب ارزنده شما که واقعا با ارزش هستن .ما وقتی میتونیم یه بازاریاب حرفه ایی بشیم که متمرکز و وسیع فعالیت کنیم ن اینکه فقط صرفا فعال باشیم .هر انچه در توان داریم بگذاریم و یک تعهد کامل برای خودمون ایجاد کنیم

  • مهدی فضیلت
  • عالی بود مربی ممنون 

    باز هم بهم گوشزد شد که هرچی هستم خودم هستم یعنی عامل پیروزی و شکستم خودمم و من هستم که زندگی و‌آیندمو رقم‌ میزنم 

    ۲۰ نکته عالی بودن برای رشد خودم از اولی شروع میکنم به رعایت کردنشون.ممنون مربی به خاطر اطلاعات بینظیرتون

    سلام مربی فوق العاده بود.انشالله که درونیش میکنیم و از این مطالب به بهترین شکل ممکن استفاده میکنیم.آموزشات و مطالب عالیه،برای رشد و پیشرفت حتما ازشون استفاده میکنم. تشکر از شما

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و عرض ادب 

    بسییییار سپاسگذارم بابت 20 نکات آموزنده کامل و جامع ای ک فرمایش کردید🙏

    هر نتورکری ک این 20 نکته رو رعایت کنه حتما ب یک نتورکر حرفه ای تبدیل میشه ✌

    چرایی تجارتمو بشناسم با هرچگونگیش میسازم👌

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام خدمت مربی گرامی

    مطالب فوق العاده و بی نظیرن

    خدا را شاکرم ک دراین مسیر قرار گرفتم .اگه دارای ذهنیت 

    فعال باشیم وفقط عمل کنیم‌ و مفهوم این تجارت رو ب خوبی 

    درک‌کنیم روز ب روز عاشق کارونتورک‌ میشیم نتورک‌ فقط

    فقط انجام دادنه. 

     

  • فاطمه رشیدی
  • سلام مربی خدا قوت و تشکر.

    سپاس بابت مطالب پر محتوایی که به اشتراک گذاشتید: برای حرفه‌ای شدن در هر زمینه‌ای مخصوصا نتورک مارکتینگ باید تمرکز ۱۰۰ داشته باشیم واقعا کاری بس دشوار است‌ دو هندونه با یک دست برداشتن‌ یا همزمان به دنبال چند خرگوش دویدن‌... این اتفاقی‌ست که اکثرا دچارش‌ می‌شیم‌... واقعا تلخ و سخت هست... نتیجه عمده از این نکات آموزشی؛ حفظ تمرکز این تجارت برای حرفه‌ای شدن هست. 

  • الهام عساکره
  • سلام و عرض ادب و احترام و خدا قوت خدمت شما تاپ مربی بزرگوارم جناب آقای حامدی کیا ....مربی وبلاگ شما و مطالب بی نظیری که در اختیارمون میزارین دقیقا حکم نقشه ی گنج رو داره و به ما راه رو برای رسیدن به گنج باارزش(ویژنمون،اهداف و رویاهامون) نشون میده ...اگر مو به مو این اصول و قواعد رو رعایت کنیم و بهش عمل کنیم قطعا به هر آنچه میخوایم دست پیدا کنیم .ادم های باهوش خودشون تجربه میکنن اما آدمهای عاقل از تجربه های دیگران استفاده میکنن و کلی زمان میخرن...عاقلانه ترین روش یادگیری،روش کار کردن با مربی و استفاده از تجارب موفق دیگرانه.به این نکات طلایی و ناب عمل میکنم و موفقیت خودمو گارانتی میکنم...

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب 

    ممنون مربی مطلب عالی وپراز نکات کلیدی بود که باید اجرا بشه نتورک مطالعه کردن نیست انجام دادنه  اگر میبینیم کارها درست پیش نمیره حتما به حامیانمون مراجعه کنیم تامسایل بررسی بشه مدام درحال یادگیری باشیم وچون سازمان ما همون شکلی میشه که ما داریم عمل میکنیم پس بهترین خودمون درهر استپ باشیم 

  • عرفان طاهریان
  • سلام و خداقوت مربی

    این ۲۰ نکته حجت رو در نتورک به همه تمام کرد

    جای هیچ سوالی برای ما باقی نمیزاره فقط باید بریم تو اجرا و اقدام کنیم

    اینکه فقط مطالعه کنیم بدرد نمیخوره باید از مطالبی که یاد گرفتیم در عمل پیاده کنیم تا به نتیجه برسیم میتونیم با عمل کردن صحیح و درست بهترین هارو برای خودمون رقم بزنیم 

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا عزیز

    ممنون بابت این مطلب بی نظیر قطعا با عمل کردن به این نکات بهترین نتایج رو میگیریم

     

  • محمد ربانی فر
  • سلام وقت بخیر ممنون مربی برای این آموزش

    این نکات حرفه ای را رعایت میکنیم و شروع میکنیم به اقدام کردن تا یک بازاریاب حرفه ای بشیم

  • فاطمه توکلی
  • با سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا ، نکات گفته شده در این وبلاگ عالیست ،آدمای منطقی برای به هدف رسیدن از روش آزمون و خطا استفاده میکنن و آدمای عاقل  از تجربیات آدمای موفق استفاده میکنن،سعی میکنیم اول یه هدف والا برا خودمون داشته باشیم بعد با تکیه بر این اصول وتجربیات  مسیرمون رو ادامه میدیم تا موفقیت

    سلام وخداقوت مربی  تشکر بابت مطلب آموزنده که در اختیارمون گزاشتین 

     

    مربی باخواندن یه بار بلکهچندبار بازم مطلب تازه ای هست عاقلانه ترین روش یادگیری روش کهر کردن با مربی واستفاده از تجارب موفق دیگران است 

  • زینب شوشی نسب
  • سلام خدا قوت

    باز هم مثل همیشه مطالب عالی و پر بار

    امیدوارم بتونیم به تک تکشوم عمل کنیم

    اگر برپایه این موارد جلو‌بریم صد در صد نتورکر موفقی خواهیم شد

  • سیده فاطمه اکرامی نسب. اهواز
  • سلام خدمت مربی واستادم وسرکار اقای حامدی کیا 

    امیدوارم روز پرانرژی رو گذرونده باشید و همیشه سلامت باشید .

    ازتون ممنونم که اطلاعات بسیار ارزشمندی رو در اختیار ما گذاشتین مربی و ان شاالله به همشون متعهد و با عملکرد به این نکات طلایی  یک شبکه ی قدرمندی خواهیم ساخت .

  • کوثر شوشی نسب
  • ممنون مربی

    تمام اراده وتلاش میکنم ک تمام این نکات رو رعایت کنم

    قطعا تمام این نکات ب رشد و پیشرفت ما کمک میکنه تا ب آنچه میخواهیم دست پیدا کنیم

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی جناب آقای حامدی کیا خداقوت

    داقعا یک مطلب پر از نکته بود و بسیار مفید...

    قطعا برای یک بازاریاب حرفه ای شدن به این بیست نکته نیاز دارم ممنون که همیشه سر بزنگاه به ما اطلاعات دقیق و به روزی برای رشد تک تک ما میدین سپاسگزارم 

    تمام این بیست نکته رو سرلوحه ی کارم قرار میدم و به درستی بهشون عمل میکنم.

    ممنون بابت مطلب آموزشی حرفه ایتون🙏🙏🙏

  • فاطمه عبادی
  • سلام وخداقوت

    سپاسگزارم تاپلیدر نکات بسیار جالبی به ما اموختید صدرصد بارعایت این چند موارد موفقیتمون تضمینی هستش اونقد تکرار تمرین میکنم تا نتورک وارد بدنم بشه تمرکزم رو روی کارم بیشتر میکنم روی ذهنیتم کارمیکنم کهذهنیت فعالی داشته باشم  حتما تمام این موارد ها رو درونی میکنم مربی 

    سپاس

  • غزل جادریان
  • سلام وخداقوت خدمت مربی موفق ماآقای حامدی کیا💪😊

    سپاسگذارم بابت این مطلب کامل وفوق العاده🙏

    واقعا اینقدر مطلب همه چی تمامه حرفی برای گفتن ندارم عالیه👌

    وبه زندگی جهت میده👌 

    خداروشکر میکنم بابت اینکه واردنتورک مارکتینگ وواردflteam شدم🙏

  • فریده ملکیان- اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت منتور بزگوار...

     نکات فوق العاده ریز و درعین حال حرفه ای و این یعنی نتورک پراز ریزهای درشت است نتورک یک سبک زندگی است و نه فقط یک تجارت.

    و نتورک آن هم به سبک تیم راهبران آینده قبل از هرچیز بهترین و حرفه ای ترین منبع برای خودسازی و بهبود سیک زندگی خود است...

    درود بر منتورهای خردمند و قدرتمند FLTEAM...

     

  • فروغ سیف السادات
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ لیدر بررگ و محترم

    نکات بسیار عالی و فوق حرفه ای و انسان سازی هستند امیدوارم بتوانم به بهترین شکل تک به تک آنها را انجام بدهم و تغییر را از خودم شروع کنم تا به اهدافم برسم.تمام این نکات را جلوی چشمم میگذارم و به آنها عمل خواهم کرد.

    تشکر فراوان از شما و تیم قدرتمند و باشکوه FLTEAM

  • بهنوش جامعی
  • دورود و خدا قوت به تاپ لیدر عزیز

    ممنون برای 20 نکته فوق العاده و آموزنده

    و ممنون که اطلاعات و تجربیات گرانبهای خودتون رودر اختیار ماقرار میدید.

    سلام و عرض ادب خدمت مربی بزرگ

    سپاس بابت مطالب آموزنده و جذابتون و راهنمایی ۲۴ ساعته این تیم بسیار حرفه ای و کار درست 

    تمام تلاش خود را بکار میگیرم تا این ۲۰ راهکار شما را برای تبدیل شدن به یک بازاریاب شبکه ای حرفه ای بکار بگیرم

    بازاریابی شبکه  ای انجام دادن آن است نه فقط مطالعه راجب آن

    با عمل کردن به همه این نکات موفقیت و پیروزی ما ۱۰۰٪ است

     

    سلام و قوت 

    بسیار عالی بود. بعضی وقتها منتظریم تا کامل همه چیز رو یاد بگیریم و مثلا به محصولات تسلط 100 درصدی داشته باشیم بعد اقدام کنیم. در صورتی که در نتورک هیچ وقت 100 به وجود نمیاد. نتورک یک دریای پهناوره که هرچی میریم جلوتر بیشتر یاد میگیریم. در طی مسیر ما یاد میگیریم و این جای نگرانی نداره. فقط کافیه به خط حمایتی و مربیان وصل باشیم.

    سپاس و تشکر فراوان

  • لیلانجفی (فارسان)
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ لیدرجناب آقای حامدی کیا                                                                                                                                                                    ممنون وسپاسگزارم ازمطالب بسیارارزشمندی که دراختیارماگذاشتین.تمام خطوط دهنی خودراهمیشه پرنگه میدارم.اهدافم،برنامه هایم ،ایمان وباورهایم راتقویت میکنم زیراتنهاچیزی که موقعیت ماراتغیرمیدهدخودماهستیم.افتخارمیکنم یک اف ال تیمی هستم.

  • بابک سهرابی
  • سلام وقت بخیر

    قطعا این ۱۰ نکته تلنگر بزرگی هستند 

    گزینه های اول تا چهارم قطعا نیاز امروز من و تیم من هستند 

    داشتن اهداف محرک و پر انرژی برای رسیدن به اینده ای روشن 

    باتشکر 

    # پورسانت ۲۰۰ میلیونی 

    # فتح ایران 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

  • بابک سهرابی
  • سلام وقت بخیر

    این عامل بسیار در ساخت تجارت ما موثره

    ۱۰ نکته دوم هم بی نظیر هستند

    تجارت شما آن گونه که شما عمل می کنید به بار می نشیند . همچنین شیوه اندیشیدن شما درباره آن , چگونگی عملکرد شما را تعیین می کند , اگر شما فکر می کنید که درآمد شما در ماه 500هزارتومان است , به شیوه خاصی با آن برخورد می کنید , ولی اگر فکر کنید درآمدتان بالغ بر 10 میلیون تومان یا 100 میلیون تومان در ماه  است به شکل دیگری با آن برخورد می کنید

    تشکر 

  • بهاره دهقانی زاده - کرمانشاه - گیلانغرب
  • سلام وقتتون بخیر

    ممنون  تاپ مربی

    برا یاینکه یک بازاریاب موفق باشیم باید ب نکات زیرو رعایت کنیم

    یک دلیل بزرگ برای موندن در کارمون داشته باشیم

    تعداد هدف مهم برای خودمون انتخاب کنیم

    یک ذهن سخت کوش داشته باشیم

    ذهنیت فعال داشته باشیم

    متمرکز و وسیع فعالیت کنیم

    تلاش و فعالیت داشته باشیم

    یک نگاه و دید دور اندیش داشته باشیم

    نتورک زمان می‌برد 

    محصولات و فرصت هامونو دوس داشته باشیم

    در تجارت آنگونه ک عمل میکنیم ب عمل مینشیند

    از شکست نترسیم

    قابلیت یادگیری داشته باشیم

    تمام خطوط ذهنی خودرا پر نگه داریم

    و دراخر سپاس گذار باشیم

     

     

  • مائده قدمی
  • سلام خدمت تاپ مربی

    متمرکز فعالیت کردن بسیار مهمه برای بازاریابی

    تجارت ما آنگونه که ما عمل میکنیم ب بار می نشیند

    راستگو باشیم ذهنیت دور اندیش داشته باشیم

    تمامی بیست نکته طلایی را بکار بگیریم

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • سلام ادب خدمت تاپ مربی گرامی 

    سپاس بابت مطالب آموزنده تون این متن فوق العاده بود.

    ریزیهای درشت نتورک ما رو ب موفقیت می رسونه‌‌چرایی نتورک 

    خودمون رو پیدا کنیم اهداف سیستمی داشته باشیم ظرف ذهنیتمون 

    رو بزرگ کنیم. با رعایت این اصول تجارتمون

    رو می سازیم. سپاس از شما مربی گرامی 

  • مائده قدمی
  • برای تبدیل شدن به یک بازاریاب شبکه ای حرفه ای باید مثل یک بازاریاب حرفه ای فکر کنیم

    برای خود دلیل بیاوریم که چرا میخواهیم بازاریاب شبکه ای شویم

    اهداف خودمون رو بنویسیم

    باید ذهنیت خود را برای سخت کوشی آماده کنیم

    ذهنیت فعال داشته باشیم

    متمرکز و وسیع فعالیت کنیم

  • مائده قدمی
  • تلاش و فعالیت برای شما نتیجه به بار می آورد 

    دید دور اندیش داشته باشید

    زمان میبرد تا پایه های اساسی درآمد خود را بسازید 

    محصولات و فرصت هایتان را دوست داشته باشید

    تجارت شما آنگونه که شما عمل میکنید به بار مینشیند

  • مرتضی ماکنالی
  • سلام و خدا قوت 

    برای کسب موفقیت یه شبه و دست روی دست گذاشتن بدست نمیاد تلاش میخواد انتخاب درست تفکر خوب و باهوش بودن و از وجربه دیگران استفاده کردن و در اخر تلاش مستمر 

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • سلام عرض ادب خدمت شما مربی گرامی 

    سپاس بابت آموزشهای بینطیرتون‌.

    تمام نکته هایی ک فرمودین‌ ارزشمندن‌ .نتورک ی تجارت مهمه 

    اگه میخاییم موفق باشیم‌ باید بهاشو بدیم‌ .

    تمام روزهای درشت‌ ک تو نتورک لازم‌ انجام بشه توی این متن هست .

    با رعایت همه ب موفقیتهای بالایی‌ می رسیم. 

     

    سپاس از شما مربی گرامی 

  • مائده قدمی
  • از شکست نترسید 

    درک موفقیت اصولی بر پایه شکست انجام شده

    قابلیت یادگیری داشته باشید

    این تجارت مال شماست و شما صاحب تمام و کمال این تجارت هستید

    تلفن بهترین دوست شماست . بر تلفن تسلط پیدا کنید

  • مائده قدمی
  • باید ذهنیت دور اندیش داشت

    بدون داشتن اطلاعات درست

    پرزنت برگزار نکنیم

    راستگو باشیم و برپایه منفعت شخصی کار نکنیم

    توکل کنیم و از خدا کمک بخواهیم برای پیشرفت کارمون

    با رعایت تمامی نکات موفقیت ما تضمینی است

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و ادب خدمت شما

    مربی جان این آموزش فوووق العاااده بوده

    تمامی نکاتشو یادداشت کردم

    این اموزش پر از ریزهای درشت نتورک بود ک نیازه روزانه خوانده بشه و مثل حرفه ای ها ک فاصله ای بین فکر و عملشون نیست ما هم باید با خواندنشون عمل کنیم.

     

    نمیدونستم کدومو بگم ک مهمترینه 20 نکته فوق طلایی بودن همه مهم و کاربردی بودن👌

     

    ممنون از شما🙏

  • حکیم زاده.....خرم آباد
  • سلام مربی

    وقتی ما توی ذهنمون.خودمون رو بازار یاب حرفه ی تصور کنیم و اهداف و محرک های توی ذهنمون  حالا چ کوچیک و چ بزرگ داشته باشیم.راستگو باشیم.فقط منافع خودمون رو درنظر نگیریم.قابلیت یادگیری رو داشته باشیم.چون این تجارت مال ماست وصاحبش خودمون هستیم.

    باتشکر

  • رضا قلاوند
  • سلام و وقت بخیر تاپ مربی عزیز

     

    در ابتدا باید انتخاب کنیم که یک انسان منطقی باشیم یا یک انسان عاقل 

    و اینکه نحوه برخورد ما با این تجارت عظیم ، آینده ی ما رو در این تجارت میسازه 

  • فیضیه للری اندیمشک
  • عرض سلام دارم خدمت مربی توانمندم

    تشکر بابت آموزشهای بی نظیرتون واقعا فوق العاده بود این نکات

    ماباید برای این یک نتورکر خوب و موفقی بشیم این ریزهای درشت نتورک

    رو رعایت کنیم وخوب باد بگیریم.

  • مهین میرعالی
  • سلام وقت بخیر خداقوت تاپ مربی ...گوش جان فرا میدیم به تک تک آموزشهای بسیار بسیار مفید وفوق العادتون باید ریز و درشت نتورک رو یاد بگیریم به طور حرفه ای.خودمون بسازیم خودمون بازاریاب حرفه ای ببینیم 

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام خدمت تاپ مربی عزیز..

    نحوه برخورد ما با هرتجارتی میتونه آینده مارو مشخص کنه..

    باید ریز های درشت تجارت خودمون رو یاد بگیریم..

    با افراد موفق تجارت مشورت کنیم..

    تجارت ما بر پایه آموزش و عمل به آموزشاس..

    به همین راحتی

  • سمانه طافی ( اندیمشک)
  • سلام وقت بخیروخداقوت به تاپ مربی توانمند، مابایدسخت تلاش کنیم وبرای موفق شدن باید بهاشو بپردازیم وهدفهارومشخص کنیم  وباوروایمان قوی

     

    داشته باشیم ب خودمون ب کارمون         متشکرم ازشما مربی عزیز

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام وقتتون بخیر مربی

    خیلی ممنون بابت آموزش های بی نظیرتون

    همونجور که شما گفتین باید این نکات رو رعایت کنیم ک انجام بدیم و عمل کنیم بهشون.. و یک بازار یاب حرفه ای باید ذهنیت مثبت داشته باشه..و با افرادی که توی این تجارت موفق شدن مشورت بگیریم.. ممنون مربی🌹

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت مطلب زیباتون 

    مثل یک بازاریاب برجسته بیندیشیم تا یک بازاریاب برجسته باشیم 

    ۲۰روش برای رسیدن ب بهترین موفقیت 

    ۱یک دلیل بزرگ و مهم برای خود بیاورم ۲تعداد محدودی اهداف محرک وطلایی برای خود برگزینم اهدافی ک دستیابی ب ان من رو فول انرژی کنه یادداشت کنم ۳ذهنیت خود را برای سخت کوشی آماده کنم آماده هرگونه چالشی باشم ۴ذهنیت فعال داشته باشم بیشترین نیروم رو روی کاروفعالیت ویادگیری بزارم ۵متمرکز ووسیع فعالیت کنم ب کارم تعهد داشته باشم 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ۵مورد از ۲۰روش برای رسیدن ب بهترین موفقیت 

    ۶تلاش و فعالیت برای من ب بار میاره مثبت اندیش باشم ۷یک نگاه ودید دور اندیش داشته باشم برای دراز مدت برنامه ریزی داشته باشم نتورک برای تمام عمر است انتها وسقفی ندارد سقف این تجارت رویا و اهداف ماست ۸از زمان بهره دهی وب سود رسیدن ۹محصولات وفرصت ها رو دوست داشته باشم ایمان داشته باشم ۱۰نوع اندیشیدنم عملکردم در این تجارت آینده من رو رقم میزنه  

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و شب بخیر خدمت تاپ مربی💐💐💐

     

    این آموزش فوق العادس اینقد باید خوانده بشه تا نهادینه بشه توی وجودمون و عمل کنیم ب تمام نکات ذکر شده  تا همانند بازریاب حرفه ای بشیم👌

     

    هرطور راجب این تجارت فک کنیم دستاوردمونم همون اندازس

    اگ بعنوان شغلی پاره وقت باشه درامد پاره وقت بدست میاریم اما اگ اولویت اولمون باشه و تمام تمرکز روی نتورک باشه صدرصد میتونیم ب درامدهای بالا برسیم👌

    برای موفقیت باید روی یک کار متمرکز بشیم با یک دست نمیشه دو تا خرگوش گرفت،پس نتورک رو اصولی یاد بگیریم و اصولی انجام بدیم،

     

    همیشه درحال یادگیری باشیم مثل حرفه ای ها ک تحت هرشرایطی کارشون رو انجام میدن👌

     

    نتورک استعداد نیست بلکه یک شغل مهارتیه 

    مهارتم با آموزش دیدن و تکرار و تمرین بدست میاد👌👌

     

     

    ممنون بابت اموزش بینظیرتون🙏🙏

     

     

     

     

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ۱۱ از شکست نترسم درک اصولی برپایه شکست ساخته شده است از شکست درس بگیرم ۱۲قابلیت یادگیری داشته باشم برای این تجارت لازمه کار تکرار وتمرین است ۱۳تمام خطوط ذهنی رو پر نگه دارم اهدافم ایمان و باورها این تجارت مال من است اهدافم رو ب خودم گره بزنم ۱۴از خودم بپرسم امروز چ کاری میتونم انجام دهم تا بنای تجارتم عظیم تر شود ۱۵تلفن بهترین دوست من است همیشه لبخند بر لب داشته باشم 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ۱۶ذهنیت دور اندیش داشته باشم بهترین خود در هر استپ باشم حرف وعملم یکی باشد ۱۷بازاریابی شبکه ای برای همه کس نیست اما نمیتونیم تشخیص بدیم تا زمانی ک معرفی میکنیم ۱۸از همین جایی ک هستم شروع کنم امروز و فردا نکنم ۱۹راستگو باشم تحت هر شرایطی .۲۰از خدا کمک طلب کنم برای موفقیتم و کمک کند تا ب خلق بتونم کمک کنم 

    رسالت ما کمک ب خلق خداست 

    ممنون بابت اطلاعاتی ک در اختیار ما قرار دادید

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ۱۶ذهنیت دور اندیش داشته باشم بهترین خود در هر استپ باشم حرف وعملم یکی باشد ۱۷بازاریابی شبکه ای برای همه کس نیست اما نمیتونیم تشخیص بدیم تا زمانی ک معرفی میکنیم ۱۸از همین جایی ک هستم شروع کنم امروز و فردا نکنم ۱۹راستگو باشم تحت هر شرایطی .۲۰از خدا کمک طلب کنم برای موفقیتم و کمک کند تا ب خلق بتونم کمک کنم 

    رسالت ما کمک ب خلق خداست 

    ممنون بابت اطلاعاتی ک در اختیار ما قرار دادید

  • علی صالحی
  • سلام و خدا قوت 

    در  مورد 11 گفته شده از شکست نترسید. خیلی ها بخاطر ترس از شکست هیچ کاری انجام نمیدن، در صورتیکه طبق ٱموزش آنتونی رابینز هم که دیروز برای ما فرستادین شکست باعث رشد ما میشه، تجربه ما بیشتر میشه. شکست ما رو مجبور میکنه که سطح خودمون رو ارتقاء بدیم.

    ممنون تاپ مربی تمام موارد عالی بودن

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت مطلب آموزنده 

    عاقلانه ترین روش یادگیری کارکردن با مربی و استفاده از تجارب موفق دیگران است 

    بازاریابی شبکه ای انجام دادن آن است ن فقط مطالعه کردن درباره آن .

    تجارتم رو یاد بگیرم و ب دیگران هم یاد بدم رسالت ما خدمت ب خلق خداست 

    زنده باد اف ال تیم 

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    بسیار عالی و آموزنده بود قطعا با بکارگیری تمام این نکات موفقیت ما صددرصد خواهد بود این نکات شاهکلید هایی بودند که با خواندن تکرار و تمرین و بکاربردن راهگشا هستند. 

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و ادب 

    سپاس از شما تاپ مربی بابت نکات فوق العاده ای که برای ساختن تجارتمون در اختیارمون قرار دادین...

    چشم مو ب مو میخونم مجددا و درونیشون میکنم این ۲۰ نکته رو تا بهترین نتیجه رو دریافت کنم ،اموزش پذیریم رو بالاتر میبرم و بعد به دیگران اموزش میدم 

    میخوام که حرفه ای باشم و تمامی نکات رو اجرا میکنم 

    ممنون از شما 

     

     

     

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام  خدا قوت تاپ مربی خردمند 

     چشم مربی این ۲۰ نکته رودر خود نهادین میکنم به این نکته ها باید عمل کرد نه فقط مطالعه به تنهایی  وبا  این ۲۰ نکته  می تونیم یک بازاریا ب شبکه ای تبدیل میشیم  وتجارتم روبه همه معرفی میکنم 

  • مولود اقتداریان
  • سلام و درود به شما تاپ مربی بزرگوارم 🌺🌺🙏

    فوق العاده عالی بود نکات ریزی بودن که بارها با اون مواجهه شدیم و قطعا با استفاده از تجربیات مربیانمون سریعتر به هدف می‌رسیم تمام تلاشم رو میکنم که این نکات رو در خودم نهادینه کنم تا بتونم به یک نتورکر حرفه ای تبدیل بشم🙏🙏🌹🌹

  • زینب دیناروندی سوسنگرد
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    درهر روز نتورکیم ی چیز یاد میگیرم و ذهنیتم مثبت میشه فوق العاده و بی نظیره 

    این اموزش حتما در تمام مراحل تجارتم ازشون استفاده میکنم  قطعا ازتجربیات مربیان  وحامیان نهایت استفاده رو میکنم وب خدای خودم توکل میکنم وقبل از هرکاری باید حسم رو نسبت ب اون‌ کار مثبت کنم 

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار خداقوت

    این بیست نکته رو سرلوحه ی کارم قرار میدم و حتما رعایت میکنم 

    با فنجون خالی همیشه طالب رشد و یادگیری هستم 

    و تمام تلاشم رو میکنم تا بتونم یک نتورکر موفق بشم و میشم 

    روی یک کار متمرکز میشم و مثل حرفه ای ها عمل میکنم

    ممنونم تاپ مربی این نکات بسیار مهم و کاربردی بودن 

  • سیده فاطمه اکرامی نسب اهواز
  • سلام مربی جان خداقوت وقت شما بخیر مربی اقای حامدی کیا

    خداروشکررر میکنم بابت این تجارت بینظیر و بی حد و مرز که روز به روز به رشد شخصیم و رشد فکریم کمک بسیار زیادی کرده است.

    برای حرفه ای شدن همیشه باید اموزش ببینیم تا حرفه ایی بشیم و مهارت ارتباط رو یاد بگیریم عمل کردن به این نکته ها مارو به بازاریاب شبکه ای تبدیل خواهد کرد.

    هیچ کس مثل خودم ما عامل موفقیت ما نقش نداره .

    به اهدافمون و خواسته هامون رو ببینیم و با ذهن فعال و تمرکز میتونیم هر کاری بکنیم 

    ممنونم مربی جان بابت این متن فوق العاده و ارزشمند

  • فاطمه عبادی
  • سلام وادب خدمت تاپ مربی قدرتمندم جناب اقای حسین حامدی کیا خداقوت 

    ممنونم بابت اطلاعاتی که دراختیارمون گذاشتید واقعا نتورک پر ازریز های درشته

    دقیقا تجارت ما به عملکرد خودمون نتیجه میده ذهنیتمون رو برای سخت کوشی اماده کنیم ذهنیت فعالی داشته باشیم بیش ازفعالیت مثبت اندیش باشیم راستگو وسپاسگذاروحق شناس باشیم روی کاری که میکنیم متمرکز بشیم ازتجربیاتحامیانمون ومربیانمون استفاده کنیم  

    سپاسگذارم تاپ مربی 

     

  • غزل جادریان
  • سلام وادب خدمت تاپ مربی بزرگوار🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    خیلی خیلی ممنونم بابت این مطلب بینظیر

    واقعا این مطلب دلیلی برای موفقیت ماست

    ۲۰نکته طلایی که هرکس بهش عمل کنه صددرصد موفق میشه

    من هم این ۲۰نکته رو رعایت میکنم تارشد کنم

     

  • الهام کمال
  • با تشکر از شما تاپ لیدر گرامی

    مطلب کامل و جامع بود قطعا هر نکته اون میتونه یک درس عبرت باشه برای رشد و موفقیت 

    از ابتدای شروع کار ، تا نیت کردن ، تا تلاش و پشتکار و در نهایت شکر گزاری همه بهترین یک نتورکر هستند 

    انشاالله با انجام مو به مو و مطالعه دوباره و دوباره حتما به رشد و تصاعد خواهیم رسید

  • فاطمه باغبان کوچک
  • سلام و خدا قوت میگم تاپ مربی خردمند 

    تشکر از شما بابت این مطلب فوق العاده و حرفه ای که با ما به اشتراک گذاشتین ✌🙏ریز های درشتی که به اون اشاره کردین دقیقا رعایت کردنشون باعث رشد فردی و تجاری ما میشه تمام تلاشمون رو میکنیم که تمامی نکاتی که در اختیارمان قرار دادین مو به مو اجرا کنیم 🙏

    ۱.دلیل و چرایی بزرگم رو پیدا میکنم و براش می جنگم تا بدستش بیارم و منو همیشه به حرکت در بیاره

    هدفم از نتورک کردن به خاطر لذتیه که از خود کار و بطن کار میبرم 

    روی ذهنیتم  کار میکنم روی فرکانس های مثبتش و روی استمرا ر داشتن تا حصول نتیجه و سخت کوشی . به خط 

    ه حمایتیم وصل میشم آموزش پذیری ام رو زیادتر میکنم با ابنتگریتی

     هر چه تمامتر و تمرکز بالاتر تجارتم رو گسترش میدم و خودم هم بزرگ میشم بدون ذره ای ایجاد غرور و فنجون پری.متشکرم

  • نجمه کمال
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    خدا وقت میگم به شما و خانواده بزرگ آف ال تیم

    این 20نکته رو سرلوحه ی کارم قرار میدم و حتما رعایت مهمیشه فجون خودم رو خالی نگه میدارم تا رشد و یادگیری رو از سر بگیرم و همیشه همراه خودم داشته باشم  وتمام تلاشم رو میکنم تا بتونم یک نتورکر موفق بشم و میشم 

     

    روی یک کار متمرکز میشم و مثل حرفه ای ها عمل میکنم.

     

    ممنونم تاپ مربی بخاطر وقت که برامون می‌گذارید و به تک تک ما آموزش میدید.

     

     

     

     

  • پروین امیری نسب
  • سلام وخداقوت و تشکر فراوان. 

    ۲۰نکته طلای ۱دلیل بزرگ و مهم داشته باش۲.اهدافی که بهت انگیزه میدن داشته باش۳سختکوش باش ۴ذهنیت فعال۵متعهد ۶مثبت اندیشی۷نگاه بلند مدت۸زمان بر بودن۹ایمان به کار ومحصول۱۰نحوه اندیشیدن درست ۱۱از شکست نترسیدن۱۲اموزشپذیر بودن ۱۳اینده خود رو به اهداف گره زدن۱۴بزرگ کردن تجارت۱۵تلفن رو دوست خود دانستن۱۶بهترین خود در هر استپ۱۷این تجارت برای هر کسی نیست ۱۸از همین جا شروع کن۱۹راستگوی۲۰از خدا کمک بطلب

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    ممنونم تاپ مربی بابت آموزش بسیارقوی و عالی چشم حتما این موارد رو چندین باره میخونم و بهشون عمل میکنم 20 نکته ارزشمند و طلایی که زندگی هرشخصی رو که به دنبال آینده روشن و آمالش هست رو متحول میکنه 

    خداروشکر میکنم که امروز این فرصت رو داشتم که از خرد و دانش شکا نهایت استفاده رو ببرم 🌹🌹🙏🙏

  • Mina. ..fatahiاستان کرمانشاه. . اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوارم

     

    ممنونم تاپ مربی بابت این 20 نکته فوق العاده و کاربردی 

    تمامی نکات مهم و باارزش بودند.برای تبدیل شدن به یک نتورکر موفق باید به همه موارد عمل کرد دلیل وچرایی بزرگ خودم رو پیدا میکنم براش میجنگم و بدستش میارم

     

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام عرض ادب خدمت شما خداقوت ممنون از مطالب جامع وکاملتون 

    نتورک پراز ریزه های درشت واین نوشته های شما تمام اصول ورمز ورازهاشو گفته اید ومسیر نتورک را برای ما گفتید انشالله بتونیم یک به یک اینها را رعایت کنیم وبتونیم مثل شما که الگوی ما هستید در این تجارت حرفه ای بشیم 

  • زینب حسن پور استان لرستان ـ شهرستان دورود
  • سلام وخداقوت تاپ مربی

    دلیل وهدف برای کارمون داشته باشیم از شکست نترسیم.ذهنیت مثبت داشته باشیم

    آموزش پذیر باشیم از تجربیات مربیان وحامیانمون استفاده کنیم با خط حمایتی در ارتباط باشیم تا موفقیت مون بیشتر بشه ویک تجارت حرفه ای رو تجربه کنیم 

     

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا💐💐

     

    تاپ مربی جان 10 نکته طلایی رو خوندم واقعا نمیدونم بگم کدومش بهتره

    هر نکتش رو باید با طلا نوشت

    ممنون از آموزش بینظیرتون🙏

    برای اینکه بازاریاب حرفه ای بشیم اول باید یک دلیل بزرگ برای خودمون داشته باشیم👌

    و هدفی ک مال خودمونه رو مشخص کنیم تا در مواجه با سختی ها اون هدف بتونه ما رو هدایت کنه و ادامه دهنده راهمون باشه👌👌

     

    اینکه موفقیت قبل از کارکردن بدست میاد خیالی بیش نیست...

    هرکسی سخت کوش تر باشه در موفق شدن خوش شانس تره مثل مربیانمون👌👌

    افراد آماتور همیشه دنبال بهانه برای انجام ندادن کار هستند 

    در صورتی ک حرفه ای ها تحت هر شرایطی کارشون رو انجام میدن ودر نهایت موفقیت ازآن حرفه ای هاست چون بهای موفقیتشون رو پرداخت کردند.👌👌

     

    نحوه عملکرد ما نوع درآمد ما رو تعیین میکنه👌👌👌👌

     

    و نتورک برای یک عمر است انتها و سقفی نداره

    سقفش رسیدن ب آرزوهای ماست.

     

     

    بسیییار ممنونم تاپ مربی جان بابت آموزش بی نظیرتون🙏🙏

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و ادب

     

    ممنون مربی جان بابت مطلب بسیار اموزنده🙏

     

    نتورک پر از ریزهای درشته ک با عملی کردن این ریزهای بسیار درشت و ارتباط با خط حمایتی و خواندن کتاب و وبلاگ میتونیم ب یک نتورکر حرفه ای تبدیل بشیم💐💐

     

     

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و ادب

     

    ممنون مربی جان بابت مطلب بسیار اموزنده🙏

     

    نتورک پر از ریزهای درشته ک با عملی کردن این ریزهای بسیار درشت و ارتباط با خط حمایتی و خواندن کتاب و وبلاگ میتونیم ب یک نتورکر حرفه ای تبدیل بشیم💐💐

     

     

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود ارادت احترام خدمت تاپ مربی عزیز 

    سپاسمندم از آموزه های بسیار نابتون . 

    ۱۰ نکته طلایی رو خوندم و نکات مهم ارزشمندی بودن ،برا اینکه ی بازیاب

    حرفه ی بشیم باید این نکات عملی کنیم  و ی دلیل بزرگ برا خودمون داشته باشیم. 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    مانند یک بازاریاب شبکه ای برحسته بیندیشیم تا یک بازاریاب شبکه ای برحسته باشیم نمونه های ذهنی و فکری یک بازاریاب برجسته را بپذیریم و قبولش کنیم 

    منطقی ترین روش یادگیری شیوه آزمایش و خطاهاست .از تجربیات مربیانمون استفاده کنیم  

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم از آموزش تون..

    این تجارت همانطور که فکر میکنم به بار میشینه و همچنین شیوه فکر کردن من،عملکردم رو مشخص میکنه..

     این تجارت انتهایی نداره..انتهای این تجارت سقف رویاها و اهداف ماست

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود ارادت خدمت تاپ مربی بزرگوار سپاس بابت آموزه های بینطیرتون .

    نتورک پراز ریزیهای درشته

    ی  دلیل بزرگ و مهم داشته باشیم همراه با اهدافی ک ب ما انگیزه اشتیاق 

    میده داشته باشیم . ذهنیت خودرا برا سخت کوشی آماده کنیم ذهنیت فعال 

    داشته باشیم. مثبت درست فکر کنیم ‌. آموزش پذیر باشیم ‌ 

    سپاس از شما مربی گرامی 

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی

    بازاریابی شبکه ایی بی نقص نیست .هدف من نتورو کردن بخاطر خود نتورکه‌ باید ذهنیت سخت کوشی داشته باشیم چون موفق تر خواهیم بود متمرکز و وسیع فعالیت کنیم و هر انچه در توان داریم بکار بگیریم یک تعهد کامل واسه خودمون ایجاد کنیم اگه جادوی اثر مرکب درک کرده باشیم خواب و خوراک نداریم. از شکست نترسیم درک موفقیت اصولی برپایه شکست ساخته شده

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت به تاپ مربی عزیزمون

    این۲۰ نکته طلایی رو در تجارتم بکارمیگیرم تا نتورکر حرفه ای بشم

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت به تاپ مربی عزیزمون

    این۲۰ نکته طلایی رو در تجارتم بکارمیگیرم تا نتورکر حرفه ای بشم

  • فاطمه سروجهانی زاده
  • باسلام خداقوت خدمت تاپ مربی

    ممنونم بابت مطلب عالی وآموزنده

    عاقلانه ترین روش یادگیری،کارکردن با مربی واستفاده از تجارت موفق دیگران است.

    بازاریابی شبکه ای بعنی اینکه انجامش بدیم نه اینکه فقط بشینیم هیچ کاری نکنیم وفقط اطلاعات درباره اش کسب کنیم .باید برای خودمون هدف و ویژن داشته باشیم و درست واصولی کار کنیم.وتا زمانی که افکارمون محدود هست نمی توانیم وسیع فکر کنیم.وهمیشه ایمان وباور خودرا حفظ کنیم .

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    به جرات می توان گفت که این 20 نکته واقعا 20 نکته طلایی هستند که هر نکته یک کتاب تجربه س قطعا بیشتر مطالعه و تفکر و بعد عمل خواهم کرد تا موفقیت در نتورک را تجربه کنم ✌️

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخواقوت تاپ مربی 

    با عمل کردن به این۲۰ نکته طلایی،وانجام ریزهای متن مذکور به موفقیت میرسم👊👊👊

  • اعظم پاسیار
  • سلام وخدا قوت تاپ مربی

    دلیل وهدف برای کارهامون داشته باشیم از شکست نترسیم آموزش ببینیم واز مربیان وحامیان کمک بگیریم تا حرفه ای بشیم

  • فرزانه داوری اصفهان
  • ممنون تاپ مربی بابت این متن فوق العاده که انجام هر کدام ازاین ریزهای درشت موفقیت ما راتضمین میکنه .حتما این ۲۰نکته طلایی را موبه موانجام میدهم تا به موفقیت دست پیداکنم .

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی گرامی

    تموم موارد گفته شده را رعایت و عمل می کنم و تمام ریزه های درشت این ۲۰ نکته را مد نظر قرار می دهم تا بتوانم موفقیتم را صد در صد سپاسگزارم بابت آموزش بی نظیر🙏🙏🙏✌🏼🌹

  • مریم طالبی. اصفهان. نجف آباد
  • درود و سپاس خدمت تاپ مربی

    با آموزش و رعایت کردن تمام این ۲۰ نکته طلایی میتوان به عملکرد عالی دست پیدا کنی

     

  • نگار عیدی اصفهان نجف اباد
  • با سلام و احترام خدمت تاپ مربی

    چقدر این نکات آموزنده هستند ممنون که این مطالب مفید را در اختیار ما قرار میدهید.ما باید قدر فرصت هایمان را بدانیم و البته آنها را دوست داشته باشیم و وقت خود را بیهوده هدر ندهیم به درآمد بالا فکر کنیم و برای به دست اوردنش با هدف تلاش کنیم‌کتاب اثر مرکب واقعا کتاب خواندنی و موثر میباشد و چه خوب که وقتی میخوانیم ان را بفهمیم و بهش عمل کنیم.

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت شما ممنون بابت ۲۰ نکته طلایی 

     

    زندگی یک مسیر لذت بخش سرشار از آموزش ویادگیری وخیلی ممنوننیم  که انقدر برای آموزش و یادگیری ما زمان میگذارید.تمام ریزهای درشتی که تو نتورک لازمه که انجام بشه تو این متن خیلی واضح گفته شده و مطمئنم نکته به نکته که انجام بشه راهنمای عااااالی که ما را میتونیم تو مسیرمون موفق بشیم 

  • نرگس طالبی اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت شما تاپ مربی فهیم

    بسیار ممنونم بابت این مطالب فوق العاده تون

    باید این ۲۰ نکته ی طلایی رو بارها خوند تا ملکه ذهن بشه

    قطعا موفقیت مارو تضمین خواهد کرد

  • سیده آمنه موسوی
  • سلام و عرض ادب خدمت شما تاپ مربی عزیز 

    بسیار سپاسگذارم بابت این آموزشی که در اختیارما قرار گذاشتید 

     

  • سهیلا حسین اصل
  • سلام وخداقوت طاعات شماقبول

    بیسارعالی هست،واقعاازهرنظرهمه جوانب رودرنظرگرفتن،آدم دیگه جایی برای سوال پیدانمیکنه،بلکه بیشترهدفمندمیشه مثل کوره میمونه ...مابعدازدرست عمل کردن باتیم خودیک نتورکی پخته خواهیم شد

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    ممنون مطلب بسیار عالی و آموزنده ایی بود 

    با عمل کردن به این ۲۰ نکته طلایی صد در صد به بهترین و حرفه ای ترین نتورکر تبدیل میشویم.✌

  • نرگس هاشمی آبادان
  • سلام وعرض ادب خدمت جناب آقای تاپ مربی حامدی کیا

    ممنون بابت این مطالب بی نظیر

    ممنون بابت این تجات بی نظری ما باید قدر این تجارت وداشتن حامی ومربی و شما تاپ مربی رو بخاطر این تجارت بی نظیری که در اختیار ما گذاشتن شکر گذار باشیم واز داشته هامون بهترین استفاد وبهر رو ببریم حتما این ۲۰ مطلب رو درونی میکنیم وبهش عمل میکنیم با تشکر🙏🏻✌ 

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام خدا قوت تاپ مربی

    ممنون بابت آموزش های نابتون 

    ۲۰ نکته طلایی رودر تجارتم بکار میبرم تا نتورکر حرفه ای بشم

    قطعا این آموزش های حرفه ای رشد بینظیری را برایما ن به ارمغان خواهد آورد فقط باید به آنها عمل کنیم درست واصولی

    سلام خدمت شما تاپ مربی عزیز 

    چه متن فوق العاده ای چه اموزشی داشت این نکات 

    ممنونم برای اینکه همه جوره اموزش میدین به ما 

    دوباره و دوباره میخونم درونی میکنم و عمل میکنم 

     

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم از اموزش تون

    همیشه داشتن یک مربی هست که با تجارب و دانشش میتونه مسیر موفقیت رو برای ما کوتاه تر بکنه..بیشتر به مربی هام وصل میشم و ارتباط میگیرم

    روی ذهنیتم؛عملکردم؛باورم کار میکنم و مثل یک حرفه ای فاصله بین فکر کردن و عمل کردنم رو کوتاه میکنم...

    نتورک پر از ریزهای درشته که ۱۰۰درصد اونها رو رعایت میکنم تا به موفقیت برسم..

    سلام و خدا قوت

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏🙏

     

    این آموزش بسیار جامع و کامل بود چشم تمام موارد رو تمرین میکنم تا در تجارتم حرفه ای بشم و از خدا برای رسیدن به این اهداف تقاضا میکنم و زمانی هم که به موفقیت رسیدم غرور نمیگیرم و با فنجون خالی مشتاق آموزش، آموزش، آموزش هستم 

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    تشکر ویژه از شما تاپ منتور خردمند و با بصیرت عالی بود 

    قطع به یقین زمانیکه یک مربی کنارمون باشه مسیر روشن‌تر و دقیقتر هست، چشم تمام مواردی رو که فرمایش کردید به شرط عمل انجام میدم تا موفق بشم 🙏🙏

  • علی حامدی کیا
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

     

    تک تک آموزش های وبلاگ قدم قدم مارو به سمت حرفه ای شدن میبرند، واقعا ممنونم تاپ مربی.

    چشم تاپ مربی فقط به تک تک این موارد عمل میکنم چون میخوام یک حرفه ای باشم. در دنبای نتورک مارکتینگ جایی برای آماتورها نیست و ما راهبران آینده اومدیم که همه حرفه ای های این صنعت قدرتمند در جهان باشیم.

     

    ممنونم بابت این آموزش های بینظیر.

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام  و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 
    ممنون بابت این آموزش بی نهایت عالی
    دقیقا اول باید ذهنیت یک بازاریاب حرفه ای و آلفا رو داشته باشیم تا یک بازاریاب حرفه ای و آلفا بشیم (طبق آموزش های شما تو کمپ آلفا،آلفا میشیم )
    چشم دلایلم رو برای آلفا و حرفه ای شدن  مشخص میکنم و اهداف اشتیاق آور برای خودم تعیین میکنم و آماده تلاش بالا هستم
    از ابزارها برای کسب آموزش به صورت متمرکز استفاده میکنم
    نگاه طولانی مدت به این تجارت پیدا میکنم و میدونم ساختن همچنین تجارت عظیمی نیاز به زمان داره
    هر لحظه و هر زمان با فنجون خالی آماده دریافت آموزش ها هستم 
    نتورک پر از ریزهای درشت هست و خداروشکر که من مربی و راهنمایی دارم که تمام این ریزها رو سربزنگاه به من آموزش میدن و باعث رشد و ارتقای من میشن

  • پری سا جمشیدی اندیمشک
  • سلام عرض ادب خدمت تاپ مربی گرامی سپاس بابت آموزشهای فوق العاده تون .

    چشم تاپ مربی رو ذهنیتمون‌ کار میکنم ۲۰ نکته طلایی رو میخونیم‌ تا درونیشون‌ کنیم تا ب موفقیتهای عالی برسیم .

    نتورک پراز ریزیهای درشته با رعایت آنها ب بالاترین رتبه می رسیم. 

    سلام و ادب خدمت شما تاپ مربی عزیز 

    واقعا این ۲۰ نکته رو چقدر حیاتی هستند

    هر بار مطالعشون به ادم انگیزه میده .. از هدف و نوشتن و پای بند بودن تا اینکه باید فاصله ای بین حرف و انجام یک نتورکر نباشه 

    غرور افت نتورکر هاست 

    یاد گرفتم که باید بر کارم کاملا مسلط تر باشم 

    تشکر از این اموزش بی نظیر سر بزنگاه 🙏🙏🙏🌷🌷🌷

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت 

    ممنون تاپ مربی،بینظیره این آموزش 

    پر از ریزهای درشت و اینکه هر جمله و هر کلمه اش یک دنیاست 

    می‌خوام اعتراف کنم که آذرماه۹۷ که این مطلب رو درج کردین اگر اجرا می‌کردم و طبق این آموزش جلو میرفتم نتایج خیره کننده ای می‌گرفتم 

    الآن می‌خوام که انجامش بدم،میخوام این آموزش عملیاتی انجام بدم و بشه الگو و شاخص کارم تا تبدیل به یک بازاریاب شبکه ای حرفه ای بشم و ویژنم تیک بزنم 

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت 

    ممنون تاپ مربی برای این مطلب مفید و نکات کاربردی 

    دوباره دوباره میخونم تا درونی بشن و برای موفقیت به کار میبرمشون،نگاه و دید دوراندیش نسبت به تجارتم خواهم داشت.

    بازاریابی شبکه ای انجام دادن هست و پر از ریزهای درشت که باید بهشون توجه کنیم 

     

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    وقتی وارد این تجارت شدم تنها چیزی که داشتم یک چرایی بود برای انجامش که باعث شد با تمام وجود دوستش داشته باشم اما چیز دیگه ای نداشتم 

    این تجارت البته به سبک flteam اونقدر سخاوتمند هست که هرچیزی که لازم داریم دراختیارمون میزاره که مهمترینشون مربیان قدرتمنده که کمک می‌کنند تا شخص یک بازاریاب حرفه ای بشه متمرکز بودن داشتن ذهنیت مثبت و هرچیز دیگه ای که برای حرفه ای شدن لازمه آموزش میدن هر کسی که در تیم راهبران آینده بمونه و آموزش پذیر باشه محکوم به موفق شدن

  • نسیم همتی استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا، متشکرم بابت این آموزش بی نظیر

    که پر از نکات ریز بود که با رعایت  و عملی کردنشون ما رو تبدیل به یک حرفه ای در تجارت خودمون میکنه.

    ما باید رو ذهنیتمون، اهدافمونو افکار و باورهامون کارکنیم و بطور مداوم و پیوسته آموزش ببینیم و تلاش کنیم برای ساختن تجارتمون

    سلام و خداقوت

    تمام موارد عالی و با اهمیت هستن.

    چیزی که خیلی برام جلب توجه کرد داشتن اهداف بزرگ و به خصوص اهداف سیستمی هست. اهداف سیستمی هستن که باعث تیک خوردن تمام خواسته های ما در این تجارت میشن. و باعث میشن در طول مسیر همیشه انرژی و انگیزه زیادی داشته باشیم. 

  • فاطمه اقتداریان
  • دقیقا تمامی نکاتی که در این مطلب ارزشمند گفته شد به ما کمک میکنه تا یک حرفه ای و آلفا بشیم و تمامی نکات رو باید چندین و چند بار مرور کنیم تا بیشتر در ذهنمون بشینه...

    چشم به تجارتم مسلط میشم و همیشه و همیشه یاد میگیرم تا رشد کنم حرفه ای بشم..

    خداروشکر به خاطر وجود شما که با اموزش های نابتون به ما کمک میکنین تا حرفه ای بشیم🙏

    ممنون از شما 

  • فریده ملکیان- اصفهان
  • سلام و ادب ممنون تاپ مربی

    متن بینظیری هست پر از نکات ریز مثل درک موفقیت اصولی بر پایه شکست ساخته شده . برای درونی شدنش باز هم باید بارها و بارها مطالعه بشه تا هر لحظه در موقعیت بکار ببریم

  • مائده قدمی/ لرستان/ دورود
  • سلام و ادب تاپ مربی 

    واقعا اصولی کار کردن و رعایت این نکات برای تجارت ما اساسی هستند 

    همین رعایت به ریزهای درشت نتورک هست که موفقیت ما رو شدنی میکنه 

    باید حرفه ای تر از قبل کار کنم و از شکست نترسم چون درک موفقیت اصولی بر پایه شکست ها ساخته شده 

  • Elahe_hakimzadeh (andimeshk)
  • درود مجدد تاپ مربی 

    یادگرفتم که باید فوق حرفه ای فکرکنم و ازتجربه های مربیانم بیشتر استفاده کنم دلایل خودمو پیدا کنم و اونهارو چراغ راه خودم قرار بدم و بهای موفقیتمو بدم و درلحظه عمل کنم با تمرکز بالا و مثبت بودن علاوه بر اون باید یه استراتژی برای خودم مشخص کنم که به کجا میخوام برسم که بدونم زمانی باید بگذره تاخلقش کنم ، یادگرفتم باید ظرف ذهنمو بزرگ کنم تا درآمدمم بزرگ بشه و نترسم از شکست چون شکست مقدمه ی پیروز هست باید تو لحظه از شکستهام یادبگیرم و خودمو به هدفام گره بزنم وفکرکنم که چکاری میتونم برای بهترکردنه تجارتم انجام بدم و برم انجامش بدم ازابزارهایی که دارم بهترین استفاده رو ببرم و توی هر استپی که میرم بالا بهترین خودم باشم از اینجایی که هستم شروع میکنم و تصمیم میگیرم، اصل راستگویی رو رعایت میکنم و از خدابرای تمام مراحلی که قدم برمیدارم برای رسیدن به موفقیت کمک میخوام بدون غرور کمک میکنم همه به موفقیت برسن .

    تشکر ازتون واقعا خارق العاده هستن با دیدگاه بازتری دریافت کردم مطلب وبلاگ رو 

    سلام و ادب تاپ مربی

    ممنونم برای این آموزش عالی 

    تمام تلاشم رو میکنم به این ۲۰ مورد عمل کنم و بهترین خودم باشم

  • ابتسام لطیفی
  • باسلام 

    ممنون بابت ۲۰نکته مهم حرفه ای شدن 

    و ریزهای درشت این تجارت

    که بزرگترین و حرفه ای ترین نتورکر های دنیا به انها عمل کردن 

    و حالا نوبت ماست که حرفه ای بشیم 

    سلام خدمت تاپ مربی عزیز آقای حامدی کیا 

    بابت این آموزش  فوق العاده و  راهنمایی عالی ممنونم

    برای موفقیت و تبدیل به نتورکر حرفه ای باید به آموزش ها عمل کنیم و از تجارب حامیان مربیان استفاده کنیم

    بدون مشورت کاری رو سرخود انجام ندیم و با نیت کمک کردن به دیگران شجاعانه در این مسیر قدم بگذاریم.

    عمل کردن به این ۲۰ نکته طلایی موفقیت فوق العاده در انتظار ماست فقط به جای مطالعه در مورد این تجارت آن را عملی کنیم و با جسارت کامل به آموزش ها عمل کنیم

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی عزیز

    ممنونم بابت آموزش قدم به قدم یک نتورکر موفق

     ذهنیت درست، آموزش پذیری ،مشورت با حامی، تعیین اهداف و روی اصول کاری مسلط بودن محصولمون دوست بداریم و ایمان کامل به شرکت داشتن و بدون وقفه کار کردن و... در این تجارت می‌تواند ما را به موفقیت برساند 

    زنده باد شرکت بینظیر سیمرغ عصر تجارت 

  • Elahe_hakimzadeh (andimeshk)
  • سلام و درود تاپ مربی 

    مطلب بسیار پربار و پراز ریزهای درشت بود که به شخصه باید تواین زمانم بیشتر و با دقت تر انجامشون بدم و حواسمو بدم به این ریزهای درشت .

    باید هدفمو پررنگ کنم و آینده نگر باشم و  توی تجارتم با مشورت پیش برم تا بتونم به موفقیت برسم .

    خداروشکر بابت شرکت و تیم جهانیم 🙏

  • روح‌انگیز دریکوند
  • سلام وقت بخیر تاپ مربی

    ممنونم بابت این مطالب کامل و جامع دقیقا اگه  تک‌تک 

    این مواردرا رعایت کنیم صد در صد موفق میشیم فقط کافیه  

    بخوایم و عمل ‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم

    شیوه فکر ‌‌‌‌‌‌کردن من عملکردم‌ رو مشخص می‌کنه این تجارت انتهای نداره 

    انتهای این تجارت سقف رویاهاو‌اهداف ماست 

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز..

    ممنونم بابت نکات بی نظیر سیستمی که گفتید..نتورک پر از ریز های درشته..

    اگر طبق اصول و قواعد ساده ای که داره عمل کنیم رشدمون حتمیه

  • الناز دریکوندی
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ لیدر

    تشکربابت آموزشهای فوق العاده ای که در اختیارمون میزارین

    قطعا با عمل به تک تک آموزشها میتونیم رشد وتصاعد داشته باشیم

  • سمیه دریکوندی
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی ممنونم بابت نکات بی نظیر  سیستمی که گفتید ما باید با قوت و انرژی کار کنیم تا به خاستهامون برسیم ورشت کنیم 

  • میلاد میر چناری (اندیمشک)
  •  

     

     

    باسلام خدمت تابی مربی عزیز

    که پر از نکات ریز بود که با رعایت و عملی کردنشون ما رو تبدیل به یک حرفه ای در تجارت خودمون میکنه.

    ما باید رو ذهنیتمون، اهدافمونو افکار و باورهامون کارکنیم و بطور مداوم و پیوسته آموزش ببینیم و تلاش کنیم برای ساختن تجارتمون

     

     

     

    سلام و تشکر بابت مطالب آموزنده و فوق العاده...

    برای پیشرفت  هرگز دیر نیست...

    یه بازاریاب سپاسگزار و حق شناس باشیم..

    باسلام 

    مطلب بسیار اموزنده وکامل بود ممنونم از راهنمایی وحمایتتون

  • سامان میرچناری
  • سلام عرض ادب و احترام خدمت تاپ مربی  حامدی کیا 

    تشکر بابت آموزشهای فوق العاده و راهنمایی عالیتون

      برای موفقیت و تبدیل به نتورک حرفه ای باید به آموزشها عمل کنیم از تجارب حامیان و مربیان استفاده کنیم 

    باید هدفمون پررنگ کنیم و آینده نگر باشیم و توی تجارت با مشورت پیش بریم تا بتونیم به موفقیت برسیم

     

     

     

     

  • نازنین میرچناری
  • سلام  و درود خدمت تاپ مربی بزرگوار

    بسیار سپاسگزارم که بعنوان یک راهبر حرفه ای و تمام عیار بهترین و کاملترین آموزش هارو در اختیار کل تیم قرار میدید.

    یه نتورکر با الگو یابی درست و ذهنیت مثبت میتونه بهترین عملکرد رو از هرفرد بجا بذاره بشرط اینکه آموزش پذیر باشیم و اونهارو عملی کنیم .قطعاا به تیمم و مربیانم ایمان ۱۰۰۰ دارم و میخوام که به  بهترین جایگاه از سطح خودم‌برسم.

    سلام خدمت تاپ مربی بزرگوار

    بیست نکته ی مهم وارزشمند که گفته شده به ما کمک میکنه تا یک بازاریاب شبکه ای حرفه ای بشیم.از تجارب مربیان استفاده میکنیم واهدافمون را یادداشت کنیم ذهنیت خود دا برای یک سخت کوشی آماده کنیم مثبت اندیش باشیم

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت 

    ۲۰ نکته بسیارطلایی وناب رو بهمون آموزش ویادآورشدید

    رعایتشون میکنم تا موفق وحرفه ای و برجسته بشم✌✌

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت شما تاپ مربی بزرگوار 

    خیلی خیلی متن فوق العاده بود دقیقا پر از ریزهای درشت 

    چشم این ۲۰نکته رو تمام و‌کمال انجام میدم تا در نتورک موفق باشم 

     

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی 

    بسیار مطالب فوق العاده بودن وقتی داشتم این ۲۰ نکته رو میخوندم حس خوبی داشتم انگار واقعا وسط درک این مطالب بودم 

    من هم نتورک رو بخاطر خود نتورک انجام میدم  ذهنیت خودم رو برای سخت کوشی اماده میکنم از شکست نمیترسم و سعی میکنم اصول و پایه رو یاد بگیرم 

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    تشکر میکنم بابت نکات ظریف و حرفه ای که در مورد یک نتورکر حرفه ای و موفق بیان کردید

    واقعا باید  تک تک نکات رعایت بشه تا راه و روش نتورک مارکتینگ وارد گوشت و پوست و استخوانمون بشه و باید بدونیم که در نتورک مارکتینگ همیشه چیزی برای یاد گرفتن هست و باید آماده یادگیری باشیم که مس تونیم با وصل به حامی خود دانش و تجربه لازم را بدست بیاریم 

  • محمد ماکنالی
  • سلام و خدا قوت تاپ مربی

    تشکر میکنم از مطلب فوق العاده مفیدی که در وبلاگ گذاشتید حتما به این ۲۰ نکته عمل میکنیم که نتورکی حرفه‌ای رو انجام بدیم ✌

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت شما تاپ مربی بزرگوار 

    بسیار اموزش عالی بود این ۲۰نکته و عمل بهشون میتونه تمام نتورک منو متحول کنه 

    هر جور به تجارتم فکر کنم همون میشه و همیشه هدف بزرگ داشته باشم زندگیمو به اهدافم گره بزنم نه. افراد 

    اموزش ببینم صبر داشته باشم قوی باشم و ادامه بدم 

    دم شما گرم تاپ مربی 

     

     

     

     

  • زهرا آزادوند
  • باسلام وخداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار

    تشکر بخاطرتمام زحماتی که برای رشد تک تک ما انجام دادیدومی دید

    مطلب فوق العاده ای بود وفقط کافیه بافنجون خالی تمام نکاتی را که خط حمایتی مون میگه انجام بدیم تا نتیجه بگیریم وازتجارب بزرگان این تجارت بهره ببریم

     


     

  • آزاده آرمان پور
  • سلام دورود

    متشکرم بابت مطالب فوق العادتون 

    نکات بسیارارزنده ای هستن

    ذهنیت من ،نوع عملکرد منو رقم میزنه

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی گرامی

    من هر بار که این بیست روش رو مطالعه میکنم بیشتر روشون فکر میکنم و میبینم واقعا ایراداتم کجاست. اگر بهشون عمل کنم و بیشترین نیروی خودم روی یادگیری بذارم حتما موفق میشم🙏🏼🤞🏻

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض احترام

    تشکر می کنم بابت ۲۰نکته طلایی که می تونن راه و اصول تجارت را به ما نشون بدن من دریافت کردم که همه چیز از دایره اول اغاز میشه و اگر من با ذهنیت مثبت درست با تعیین اهداف بزرگ برای نیروی محرکم و جدی گرفتن تجارتم و بیوقفه و بدون در نظرگرفتن بهانه ها به چشم اندازم بنگرم و مانند یک تاجر فکر کنم و عمل کنم در لحظه اموزش ببینم و عمل کنم و انتقال دهم موفقیتم تضمین شدس همه چیز ما  ذهنیت ما ست و انچه که بهش ایمان و باور داریم اتفاق خواهد افتاد 

     ممنون تاپ مربی از آموزش بینظیرتون واطلاعات ومطالب طلایی که در اختیارمون میزارید  همه چیز از ذهنیت ما شروع میشه  اگر ذهنیت تاجرانه همراه با برنامه ریزی والگو و وصل بودن به مربیان واستفاده از تجربیاتشون  باشه موفقیت ماتضمین شده هست فقط کافیه  ذهنیت ما حرفه ای و تاجرانه  باشه نه آماتور 

  • سکینه اسماعیلی
  • سلام خدمت تاپ مربی 

    مطالب عالی و پربار بودن 

    تشکر تاپ مربی 

    مطالب عالی بودن 

    تشکر تاپ مربی 

    مطالب عالی بودن 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی