NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

موفقیت عبارت است از :دست یافتن به اهداف از پیش تعیین شده در زمان معین

اما یک فرد موفق لزوما خوشبخت نیست،خوشبختی یا بد فرجامی اولا مربوط به نوع هدفی است که افراد انتخاب میکنند بدین صورت که اگر هدف انتخاب شده یک امر پایدار و فنا ناپذیرباشد موجب موفقیت پایدار خواهد شد و در نتیجه فرد خوشبخت خنیز خواهد بود واگر هدف یک امر زود گذر و فانی باشد همچون حباب روی آب به زودی رنگ ولعاب خود را از دست خواهد داد و فرد نیز مدتی پس از رسیدن به آن دیگر احساس خوشبختی نخواهد کرد و ثانیا خوشبختی مربوط به مسیری است که فرد برای رسیدن به هدف خویش برمی گزیند و به عبارت صحیح تر یک مسیر درست موجب پایداری هدف و یک مسیر اشتباه موجب ناپایداری هدف میگردد .به ععنوان مثال برای پولدار شدن راههای زیادی وجود دارد ،میتوان با سخت کار کردن و استفاده از راههای شرافتمندانه به این هدف رسیدولی همچنین میتوان با دزدی و سرقت اموال دیگر نیز به این هدف دست یافت.

موفقیت تابع نظم و ترتیب است

شما باید برای رسیدن به موفقیت 2نکته مهم را در نظر بگیرید.

نکته اول:تعیین اولویت ها یعنی اگر تمام اعمالی که برای بدست آوردن نتیجه لازم است را انجام دهیم ولی توالی و ترتیب لازم را رعایت نکنیم نتیجه مطلوب بدست نمی آید بنابراین یکی از مهمترین عوامل موفقیت ،کشف اولویت ها در زندگی است.

نکته دوم:در تحقق یک هدف فقط رعایت توالی و ترتیب کار هایی که باید انجام شود کافی نیست بلکه باید میلیونها کاری را هم که انجام آنها جهت رسیدن به آن هدف مضر است را نیز ترک کنید به عنوان مثال کافی نیست که از شاگردان اول کنکور بپرسید که شما چه کرده اید تا موفق شدید بلکه باید از آنها این سوال را هم بپرسید که شما چه کار هایی را نکردید که موجب موفقیت شما شد.آنها جهت رسیدن به موفقیت برای مدتی خود را از رفتن به میهمانی،گردش و تفریح،تماشای تلویزیون و......... منع کرده بودند.

مدل کلی حرکت در فرآیند موفقیت

فرآیند موفقیت مجموعه اعمال متوالی است که موجب رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده می شود.

برای تعیین این فرآیند باید گام های زیر طی شود.

گام اول:شناسایی چشم انداز(vision)ماست یعنی از جایگاهی که ایستاده ایم به آینده نگاه کنیم اگر این چشم انداز شفاف،بر انگیزاننده و امید بخش بود و تصویر شفاف و روشنی از زندگی ما را به نمایش بگذارد آن موقع است که انرژی لازم برای حرکت موتور فعالیت ما فراهم شده است.

گام دوم:ترسیم وضعیت مطلوب ما در این چشم انداز است که همانند استارت ماشین آغاز حرکت ما راموجب میشود.

گام سوم :حال بایستی وضعیت موجود راکه ترکیبی از نیاز ها و امکانات ما می باشد را در راستای رسیدن به وضعیت مطلوب شناسایی کنیم.

گام چهارم:در این مرحله باید بهترین مسیری را که ما را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب میرساند را شناسایی کنیم.

گام پنجم:بعد از شناسایی مسیر باید مشخصات این مسیر را طی یک برنامه اجرایی مشخص کنیم.

گام ششم:قبل از حرکت در مسیر مشخص شده باید مسیر حرکتمان را ایمن سازی کنیم یعنی باید در مسیر حرکتمان ایستگاههایی را برای بررسی و ارز یابی مسیر طی شده مشخص کنیم ودر صورت لزوم برای بهبود مسیر برنامه هایی را در نظر بگیریم.

موانع ورود به فرآیند موفقیت

برای اینکه بتوانیم تمام توان خود را برای ورود به فرآیند موفقیت بکار بگیریم باید موانع ورود به این فرآیند را شناسایی کرده و از بین ببریم .این موانع عبارتند از:

الف:سرنوشت

بسیاری از افراد و جوامع عامل سرنوشت را در تمامی اتفاقات زندگی خود عامل اصلی میدانندو این عامل یکی از مهمترین عوامل باز دارنده افراد جهت ورود به فرآیند موفقیت است.بسیاری از افراد میگویند که سرنوشت ما همین است و ما نمیتوانیم آن را تغییر دهیم حال آنکه خداوند متعال مانع از ترقی و پیشرفت هیچ یک از بندگان خود نخواهد شد.این تفکر یعنی این که مرکز کنترل کامل رفتار انسان در عوامل بیرونی است و در نتیجه تفکری جبر گونه از عالم هستی به انسان القاء میکند.

ب:نفی علت(عدم وجود نظم در عالم)

در مقابل سرنوشت نیز عده ای به عدم وجود نظم در عالم اعتقاد دارند که این تفکر نیز یکی از عوامل باز دارنده افراد جهت ورود به فرآیند موفقیت است.افرادی که این طرز تفکر رادارندعالم هستی را از هر گونه اقتدار و حاکمیت و قانونمندی بی نصیب میدانند و انسان را مختار محض می پندارند .این تفکر نیز اصل اساسی فرآیند موفقیت که مبتنی بر قانونمندی عالم هستی است را نفی می کند.

بخواهید تا بر آورده سازم

بندگان من از من بخواهید تا من بر آورده سازم) قرآن کریم سوره غافر آیه 60(

خداوند آن ذات اقدسی است که همواره با شماست،هر کجا که باشید وهمواره بر اعمال شما بصیر وآگاه است)تا شما را به بهترین نحو کمک نماید)(قرآن کریم سوره حدید آیه(

همانطور که ملاحظه میکنید طراح و سازنده سیستم جهان هستی به منظور دستگیری وکمک رسانی به بندگان خود همواره آماده است مشروط به اینکه خود بخواهید.

دوربین خود را به دست گیرید

سوژه مناسب با ذوق و سلیقه خود را انتخاب کنیدو.............

در حدود 3000سال پیش اهرام مصر ساخته شد

در حدود 2500 سال پیش تخت جمشید بنا گردید

و..........................................

اما سازندگان این بناها هیچکدام نه کامپیوتری در اختیار داشتند ونه تحصیلات دانشگاهی ودر بسیاری موارد حتی کاغذ و قلم نیز در اختیار آنها نبوده اما با این وجود تمامی این پروژه ها را به انجام رساندند و اگر کمی در مثالهای ذکر شده تامل کنیم به نظر شما چه پیامی در یافت خواهیم کرد؟

نبود امکانات ،فقدان مهارت،نبود دانش فنی و........هرگز مانعی برای موفقیت ما نخواهد بود و اگر تنها انگیزه وخواستن وجود داشته باشدبه آن دست خواهیم یافت.

پس بهانه نبود ابزار ،نداشتن اطلاعات و مهارت و.........را کنار بگذاریدو اگر واقعا میخواهید به اهداف خود دست یابید حال دوربین خود را به دست گیرید و تصویری از اهداف خود را نشانه گیری کنید و آنقدر این دوربین و لنز های آن را حرکت دهیدتا یک تصویر رضایت بخش و شفاف به دست آورید و این موقعی است که دیگر هیچ درنگی جایز نیست به سرعت از هدف خود تصویر مشخصی تهیه کنید و تمامی خصوصیات تصویر خود راثبت کنید.

برای این که متوجه شوید که آن را درست انتخاب کرده ایدآنرا نگاه کنید و تصور کنید اگر لبخند رضایت تمام عیار بر لبان شما نقش بست مطمئن باشید که هدفی را که انتخاب کرده اید درست بوده است.

به کم قانع نباشید و نگویید که قسمت من از این دنیا همین بوده است زیرا در این صورت چیزی بیش از آن عایدتان نخواهد شد و هرگز زمان را از دست ندهید و نگویید ممکن است فردا چیز بهتری پیدا کنم خیلی از افراد برای اینکه فردا چیز بهتری پیدا کنند امروز را از دست داده اند.

شما همیشه فرصت انتخاب دارید و هرگز ضرری متوجه شما نخواهد شد.بر روی هدف خود متمرکز شوید و حرکت را آغاز کنید.هیچ ریسکی برای آنان که دستان خود را در دستان پروردگار جهان هستی گذارده و به او ایمان دارند وجود نخواهد داشت.

جشنواره اهداف

کلیه اهداف زندگی خود را بر روی کاغذ بنویسید در موقع نوشتن تصاویر ذهنی خود به هیچ چیز دیگری فکر نکنیدهمه آنها را بدون هیچ کم وکاستی بر روی کاغذ بنویسید ،آنچه اینک در ذهن شما خلق شده است از این پس هدف زندگی شما خواهد بود و همچون رهبری توانا فرمان زندگی شما را بدست میگیرد پس متوجه علایم ونشانه هایی که از طرف خالق هستی برای شما ارسال میشود باشید تا با اجرای صحیح آن راهنماییها بتوانید درست انجام دادن کارها به اهداف خود برسید.

توجه داشته باشید وقتی که هدفی در ذهن شما خلق میگردد دقیقا مثل جوانه ایست که از هسته کاشته جوانه زده و به تعبیر دیگر وجود ذهنی یک چیز اولین مرتبه وجودی آن محسوب میشود اما فعالیت شما به اینجا ختم نمیشود و تازه بعد از جوانه زدن هدف در ذهن شما ،فعالیت شما آغاز میگردد.از این پس شما باید مانند یک باغبان دلسوز از آن مراقبت کنید تا به درختی تنومند تبدیل گرددو شاهد به ثمر رسیدن آن باشیدپس حتما اهداف خود را بر روی کاغذ ثبت کنید و آن را در مکانی قرار دهید که همیشه در معرض دید شما باشدو اگر میتوانید تصویری از تحقق آن ایجاد نمایید،توجه داشته باشیدحداقل روزی یک بار آن را نگاه کنید و در ارتباط با آن بیندیشید.

برای اهداف خود فضای لازم را ایجاد کنید و نگذارید علف های هرز (مثل اهدافی که میتوانند با هدف اصلی شما در ارتباط باشند و یا افرادی که مرتبا به سمت شما امواج منفی میفرستند)در کنار نهال های شما رویش کنند.

اهداف بلند مدت واهداف کوتاه مدت

میزان ودوره مراقبت شما بستگی تام به نوع هدفی دارد که انتخاب کرده اید به عنوان مثال نهال گردو برای به ثمر رسیدن نیاز به هفت سال مراقبت دارد حال آنکه نهال کدو پس از چند هفته به بار خواهد نشست.اهداف و آرزو های شما نیز به دو دسته کوتاه مدت تقسیم خواهند شد .بعضی از اهداف به زودی قابل دستیابی میباشند و بعضی دیگر نیاز به زمان بیشتری دارند.پس اهداف خود را به دو دسته کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کنید.برای انجام این کار میتوانید اهداف خود را قیمت گذاری کنید و آنها را از کوچک (کم قیمت ترین)به بزرگ(پر قیمت ترین)ردیف کنید و حال میتوانید آنها را به دو دسته بلند مدت و کوتاه مدت تقسیم کنید.

کار بری هدف

آیا تا به حال به نکات زیر توجه کرده اید؟

-1نقش دروازه بان فوتبال

هیچ یک از بازیکنان در شناخت هدف (وارد کردن توپ به دروازه حریف)سر در گم و گیج نیست همه بطور شفاف میدانند که به کدام سمت باید حرکت کنند.

 -2سیبل تیر اندازی

روزی رامان یوکی استاد مسلم تیر اندازی از شاگردانش خواست تا شاهد هنر نمایی وی باشند.او میتوانست شاخه گلی را از فاصله 500 قدمی نشانه رود اما آنروز در 100قدمی ایستاد و چشمان خود را بست ،فکر میکنید چه اتفاقی افتاد؟پیکان با فاصله زیادی به خطا رفت!!!

استاد به شاگردانش لبخندی زد و گفت:هرگز به هدفی که نمی بینی نخواهی رسید.

3- آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا با ذره بین قادر به سوزاندن میباشیم؟

ذره بین با متمرکز کردن شعاع های پراکنده نور خورشید در نقطه کانون خود اولا تولید انرژی عظیمی حاصل از هم افزایی است می نماید و ثانیا انرژی تولید شده در نقطه کانون خود مهار میکند.

هدف نیز کانون تمرکز ذهن ما انسانها در زندگی است که اگرآگاهانه یا نا آگاهانه ،چیزی را در این کانون قرار دهیم به طور حتم محقق خواهد شد.

پس بر نتایج مطلوب اهداف خود متمرکز شوید نه بر فعالیتها و نه بر نتایج نا مطلوب.

اهداف ما برای ما فرصت ها را بوجود خواهند آورد اگر هدفی نداشته باشید چیزی به نام فرصت هم نخواهید داشت.پس هدف فرصت ساز است و بی هدفی فرصت سوز. باد موافق برای کشتی بی مقصد بی معناست .

داستان

شخصی در سریک چهار راه ایستاده بود و سوال کرد :ممکن است به من بگویید کجا باید بروم؟

طرف مقابل جواب داد:بستگی دارد که شما کجا میخواهید بروید؟

شخص اول گفت:من نمی دانم

طرف مقابل جواب داد :پس فرقی نمیکد که از کدام راه بروید!!!

یعنی اگر ندانید به کجا می خواهید برویدو اگر هدف مشخصی نداشته باشید دیگر وجود یک شخص راهنما در کنار شما هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

ویژگیهای هدف

هدفی را که انتخاب میکند باید پنج ویژگی زیر را دارا باشد تا آن هدف به صورت صحیح انتخاب شده باشد.

 -1هدف باید مشخص باشد)SSpecific(

 -2قابل سنجش باشد)M Measurable(

 -3دست یافتنی باشد)A Achievable(

 -4واقعی باشد)RRealistic(

 -5دارای زمان باشد)T Timely(

چنانچه حرف اول کلمات انگلیسی فوق را با هم ترکیب کنیم به کلمه SMARTبه معنای هوشمند میرسیم یعنی اگر هدفی راکه انتخاب میکنید دارای ویژگیهای فوق باشد آن هدف یک هدف هوشمندانه است و خداوند نیز در راه رسیدن شما به اینگونه اهداف شما را یاری خواهد کرد.

هدف باید مشخص باشد.

مشخص بودن هدف یعنی باید بدانید که چه پاسخی برای چه نیازی وجود دارد.

پس هدف باید :

 -1 از جهات مختلف تعریف شده باشد به عنوان مثال اگر شما بگویید که میخواهید خانه ای داشته باشید باید مشخص کنید که :

- نوع خانه چه باشد( ویلایی آپارتمانی و یا (........

- وسعت خانه چقدر باشد(1000مترمربع یا 100 مترمربع یا (.........

- موقعیت مکانی آن کجا باشد( تهران یا شیراز یا ....... شمال تهران جنوب تهران ویا (.......

- (حدود قیمت آن ( 100 میلیون تومان یا 40 میلیون تومان و یا ..........

- مشخصات و خصوصیات داخل خانه ( تعداد اتاقها و دکوراسیون داخلی و (........

 -2 تصویر روشن و شفافی از تحقق آن در ذهن خود داشته باشید یعنی این که بدانیم این هدف برای ما و دیگران دارای چه اثر یا آثار قابل تعریفی است و یا بعبارت دیگر ما باید به روشنی بدانیم که اگر به هدف خود نرسیم چه چیزهایی را از دست خواهیم داد و چه تفاوتهایی با بدست آوردن آن وجود دارد و اگر این تفاوتها برای ما ایجاد ضرورت ننماید ( یعنی در واقع یک تفنن باشد ) هرگز محرک کافی برای تحقق اهداف ما ایجاد نشده است.

 -3 حتما هدف خود را در قالب یک جمله مثبت و بطور واضح بنویسید و همواره در جلوی دید خود قرار دهید و اگر بتوانید تصویری از آن برای خود تهیه کنید به مراتب تاثیر بیشتری در تحریک شما خواهد داشت و همچنین اگر بتوانید احساسات خود را نیز در صورت رسیدن به هدف شناسایی کنید و در ذهن خود مرور کنید آنگاه خواهید دید که چه تاثیر شگرفی در سرعت بخشیدن به رسیدن به اهدافتان در شما ایجاد خواهد شد. توجه داشته باشید برای موفقیت باید بر آنچه میخواهید تمرکز کنید و نه بر آنچه نمیخواهید.

مثال : وقتی بچه ها را از کاری منع میکنید مشاهده میکنید که نتیجه برعکس دارد و آنها تمایل بیشتری بر انجام آن کار دارند پس باید ذهن آنها را متوجه کار صحیح نمایید.

 -4 هزینه هایی را که برای رسیدن به هدف خود باید بپردازید مشخص کنید و توجه داشته باشید که بخش مهمی از این هزینه ها اموری است که باید از دست بدهید. بعنوان مثال هزینه قبولی در کنکور فقط پرداخت مبلغ ثبت نام در کلاس کنکور نمیباشد شما باید از رفتن به سینما و پارک و ..... نیز برای مدتی چشم پوشی کنید .

 -5 اهداف شما باید بصورت همگون تعریف شوند یعنی تعارضی با یکدیگر نداشته باشند بعنوان مثال شما نمیتوانید تنها رشد سر خود را بخواهید مگر اینکه اندام دیگر شما نیز با آن رشد کنند در غیر اینصورت شما شکست خواهید خورد . اما نکته مهم این است که در صورت شکست ناامید نشوید بلکه مجددا اهداف خود را مورد بررسی قرار دهید و اشکال آن را رفع کنید.

چگونه اهداف خود را مشخص کنیم؟

برای ایجاد کردن و آوردن هر چیزی در زندگیتان تصور کنید که هم اکنون آن چیز در اختیار شماست.

اگرهدف خود را انتخاب کرده اید برای اینکه بفهمید هدف شما مشخص و شفاف است به چهار سئوال زیر پاسخ روشن دهید.

اگر هدفم محقق شود چه نتایج مطلوبی را برای من و دیگر افرادی که سرنوشت آنها برای من مهم است خواهد داشت ؟

اگر هدفم محقق شود از وقوع چه نتایج نامطلوبی برای من و دیگران جلوگیری میکند؟

اگر هدفم محقق نشود چه اثرات سویی برای من و دیگران خواهد داشت و بعبارت دیگر چه بهایی را پرداخت خواهم کرد؟

اگر هدفم محقق نشود چه نتایج مطلوبی برای من و دیگران بدست نمیاید؟

همچنین در انتخاب اهداف خود به دو نکته مهم دیگر توجه داشته باشید.

الف : مجموعه اهداف شما نباید یکدیگر را نقض کنند و متضاد یکدیگر باشند.

ب : دیگران را نیز در اهداف خود در نظر بگیریم و به اهداف معنوی نیز بیاندیشیم.

هدف باید قابل سنجش باشد.

این ویژگی هدف ( قابل سنجش بودن ) فقط به این معنا نیست که هدف باید امری کمی باشد بلکه به این معناست که هدف باید شاخصی برای تحقق داشته باشد تا بتوان میزان فاصله آن را ( دور بودن یا نزدیک بودن ) نسبت خود تشخیص دهیم. در مورد اهداف مادی میتوان آنها را با شاخصهای کمی مورد سنجش قرار داد و در مورد اهداف معنوی باید از شاخصهای کیفی استفاده نمود بعنوان مثال اگر شما میخواهید بنده خوب خدا باشید باید شاخصهایی را نیز برای یک بنده خوب تعریف کرده باشید و خود را با آن شاخصها سنجش کنید.

هدف باید دست یافتنی باشد.

لازم نیست که هدف شما از دید دیگران امری ممکن باشدولی حتما باید از دید خودتان غیر ممکن نباشد .در غیر این صورت هدفی که انتخاب کرده اید تنها یک آرزوست.به عنوان مثال اگر هدف شما داشتن یک هواپیمای جت اختصاصی است خودتان آنرا مورد بررسی قرار دهید که آیا آن هدف برای شما دست یافتنی است یا خیر!!

هدف باید واقعی باشد

واقعی بودن هدف یعنی اینکه هدف خیالی و توهمی نباشد به عنوان مثال شما نمی توانید به بازار بروید و یک ماشین پرنده خریداری کنید اما ساخت یک ماشین پرنده برای یک مخترع میتواند یک هدف باشد پس ماشین پرنده برای اولی یک خیال و برای فرد دوم یک هدف است.

ویا قبولی در کنکور در رشتهای که اصلا وجود ندارد یک هدف غیر واقعی است .اما میتوانید به عنوان یک برنامه ریز وزارت علوم ،ایجاد رشته مذکور را هدف قرار دهید.

هدف باید دارای زمان باشد

متاسفانه بسیاری از افراد از توجه به این ویژگی غفلت می ورزند .شاید در این مواقع سعی میکنند برای تحقق اهداف خود زمان زمان پیش بینی کنند و وقتی که این توان رادر خود نمی یابند از تعیین منصرف میشوند غافل از اینکه زمان در واقع بخشی از هدف شماست برای در ک این مطلب به مثال زیر توجه کنید:

تصور کنید شما در سن 30 سالگی صاحب دوچرخه شوید و یا در سنین کهولت که امکان رفتن به دانشگاه را ندارید در کنکور قبول شوید.

پس لازم است که شما زمان وقوع یا دستیابی به هدف خود را پیش بینی کنید درست مثل تعیین خود هدف.

تنها شما به طرف هدف حرکت نمی کنید بلکه هدف نیز به سمت شما حرکت خواهد کردو اگر........

عشق یک آیینه است که در آن دو عاشق چهره یکدیگر را می بینند.

آیا هرگز توجه کرده اید که:

برای اتومبیل در حال حرکت ،زمان رسیدن به مقصد معین ،تابعی است از فاصله،شتاب،سرعت،اصطحکاک،و........وهمه عوامل مذکور متغییر های معادله در نظر گرفته شده و مهمترین عاملی که ثابت فرض میشود مقصد است.

حال اگر مقصد را نیز متحرک در نظر بگیرید مثل زمانی که اتومبیل مقصد دارد به اتومبیل در حال حرکت دیگری برسد(مثل مسابقات اتومبیلرانی)وضع بسیار متفاوت است زیرا ممکن است بر خلاف جهت حرکت اتومبیل دور شود و یا بر وفق جهت آن نزدیک شود.حتما بارها در طول زندگی خود به هر سه مورد ذکر شده برخورد کرده اید.البته شایع ترین آنها حالت اول است اما میتوان همزمان وقتی که شما به سمت هدف در حال حرکت هستید کاری میکنید که هدف نیز به سمت شما در حرکت باشد.به عنوان مثال :سالها انسان به دنبال آب راه می افتاد و زندگی کوچ نشینی داشت اما زمانی که تصمیم گرفت آب را بسوی خود روان کند زندگی شهری پدید آمد.

یکی از راههایی که میتوانید برای حرکت هدف به سمت خودتان از آن استفاده کنیدایجاد انگیزش در شرکاء و همکاران ویا کارکنان خودتان است.

پس به طور خلاصه اگر میخواهید نتایج حیرت انگیزی کسب کنید باید به هدفتان عشق بورزید و برای این کار دو راه در پیش دارید:

 -1پس از بررسیهای درونی در یابید که واقعا چه چیزی میتواند تمامی توان شما را به فوران درآورد

 -2تصویری بسیار شاد ودلنشین را با هدفتان ادغام کنید و از مجموعه آنها یک تصویر واحد و ایده آل بسازید .درست مثل متخصصین تبلیغات که برای ایجاد اشتیاق مردم نسبت به یک کالا از یک صدای گرم و دلنشین و یا از یک چهره محبوب و پر طرفدار استفاده میکنند.

نجار سالخورده ای به کار فرمای خود گفت که میخواهد باز نشسته شود تا خانه ای برای خود بسازد ولی کارفرما از این که کارگر خود را از دست میداد نا راحت بود ولی نجار خسته بود و به استراحت نیاز داشت.کارفرما از نجار خواست تا قبل از رفتن خانه دیگری برای او بسازد و بعد باز نشسته شود .نجار نیز قبول کرد ولی چون دیگر دل به کار نمی بست از چوبهای نا مرغوب استفاده کرد و کارش را نیز سر سری انجام میداد .پس از اتمام خانه ،کارفرما برای دیدن خانه آمد و کلید خانه را به نجار داد و گفت :این هدیه من به شماست بابت زحماتی که در این سالها برایم کشیدی!!!

 

نظرات (۱۵۱)

  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت 

    تاپ لیدر اموزشهاتون همیشه به موقع هست و هر شخصی بر اساس نیازش برداشت میکنه 

    خداروشکر میکنم که در تیم شما هستم وحامی قدرتمند وبا نگرشی مثل شما دارم 

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا

    در مقابل آموزشها و حمایت‌های بینظیر شما فقط عملکرد جهانی و حرفه ای باید داشته باشیم

    ممنونم

    الآن می‌شینم و کامل این مطلب فوق العاده انگیزشی آموزشی مینویسم،درک میکنم و انجامش میدم

    سلام و خداقوت

    ممنونم تاپلیدر افتخار میکنم در تیم راهبران آینده هستم و با رهبری چون شما کار میکنم

    چرا که FLTEAM هم ویژن مشخصی داره و هم برنامه مدون برای رسیدن به ویژن فوق العاده اش و ممنونم که هستین و راه و چاه رو مرتبا به ما نشون میدین

    در آخر یک سیمرغ میمونه و یک FLTEAM ✌✌✌

  • زینب درویش زاده
  • سلام براستاد عزیز و مربی ارجمند

    ممنونم ازت بخاطر اینکه سربزنگاه با آموزشهای فوق العاده که دراختیار من و دوستان بزرگوار میذاری که مسیر بهتر رو و رسیدن به رویای تیم راهبران آینده و رویا و اهداف شخصیمون برسیم 

    واقعا از این مطلب لذت و انرژی فوق العاده دریافت کردم 

    ممنونم ازت تاپلیدرحامدی کیا

  • مهدیه چراغی
  • عالی مثل همیشه درس میگیریم از اهدافی که بیان شد یاد میگیریم و تمرکز میکنیم در هر شرایطی 

    حتی اگه ن حامی باشد 

    ن دلی در سر جایش 

  • عذرا هندالی از اهواز
  • سلام و عرض ادب و خسته نباشید دارم خدمتون 

    تاپلیدر خیلی سپاس گذار بگیری شما و مطالب مفیدی که برامون سر 

    وبلاگ میزارید هستم واقعا مطالب پر کاربرد هستن خیلی ممنونم 

  • فاطمه چکاو _ اندیمشک
  • سلام و خداقوت خدمت تاپلیدر حامدی کیا عزیز 

    ممنون بابت زحمات و حمایت هاتون مطلب فوق العاده و کامل  بود... تنها محرک ما برای موفقیت داشتن هدفه 

    دقیقا هر وقت هدفی درنظر میگیریم و مینویسیم و. در راستاش تلاش میکنیم بهش میرسیم  

    خداروشکر میکنم بخاطر تجارتم که نامبروان تجارتهاست، تجارتی که به معنای واقعی دانشکده کسب و کار 

    خداروشکر بخاطر داشتن اساتید حرفه ایی که دارم 

    ایمان دارم دنیا از  FLTEAM  به پایینه

    سلام خدمت تاپلیدرحامدی کیا

    ممنون برای آپدیت کردن وبلاگ و این مطلب فوق العاده عالی و آموزشی

    موفقیت اصولی داره که یکسانه و باید اجرا بشه 

    هدف محرکه برای رسیدن به موفقیت اگر ویژگی هایی که یه هدف داره رعایت بشه

    رسیدن به موفقیت خیلی راحت تر و نزدیک تره 

    سپاس فراوان تاپلیدر برای آموزش هایی که همیشه به ما میدین و ما رو آگاه تر میکنید 

  • مهسا کلانتری (اهواز)
  • سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا 

    خداقوت

    ممنون بابت آپدیت وبلاگ و این ک همیشه ما رو با آموزش های فوقالعادتون رشد میدین. رسیدن ب موفقیت خیلی راحته ولی یک چیز را میخواهد آن هم خواستن و برخاستن وقتی خودمان را در لحظه ای تصور کنیم ک ب هدفمون رسیدیم ب خودمون میایم ک ارزش جنگیدن رو داره تا به هدفت برسی فقط یک اراده میخواد و ایمان و باور ب خودمان ک میشه .

  • ریحانه موسوی بابادی
  • با سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر حامدی کیا خدا قوت قطعا همه افراد برای رسیدن به اهدافشون یک سری اصول رو باید رعایت کنن واز همه مهم تر شناخت ماهیت و ذات آن هدف است بسیار سپاس گزارم از شما که مطالب فوق العاده ای رو در اختیار ما میزارین #دفتر کار اهواز 

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و خداقوت خدمت تاپلیدر 

    واقعا آموزش تون کامل و فوق العاده بود و این مطلب بهم فهموند که هدف داشتن میتونه محرک ما باشه تا ما به اون لیست هدف و رویامون برسیم تا بتونیم اون فرصت هایی که تو مسیر موفقیتمون وجود داره رو ببینیم و بتونیم از اون فرصت ها استفاده کنیم.

    #ممنونم از مطلب مفیدتون

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت مربی و راهنمای عزیزم

    یاد گرفتم که وقتی انسان اهداف مشخصی داشته باشه حمایت و هدایت خدا شامل حالش میشه. خوشحالم که در تیمی کار میکنم که اهداف بزرگی داره و ایمان دارم که خداوند حافظ تیم راهبران اینده است. تمام اهداف FL TEAM اهداف من هستن و باهم تیکشون میزنیم.

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت خدمت تاپلیدر عزیز...

    برای انجام فرآیند موفقیت موارد زیر باید رعایت بشه یکی تعیین ویژه دوم ترسیم وضعیت مطلوب سوم بررسی وضعیت موجود خودمان چهارم شناسایی مسیری که وضعیت موجود را به مطلوب تغییر میده پنجم مشخص کردن مشخصات مسیر با برنامه‌ریزی ششم ایمن سازی مسیر حرکت و همچنین موانع ورود به مسیر موفقیت یکی سرنوشت ودیگری عدم نظمه.....

    تا هدفت معلوم نباشه مسیری واسه رسیدن نداری

    ممنون از وبلاگ زیباتون 

    خدا قوت به تاپلیدرر توانااا و قدرمتمندددد

    برای انجامم موفقیت باید این فرایند انحام بدیم تا به اون هدفی که داریم برسیم

    واقعااا مطالب اموزنده و بسیاررر محتوا هستند

  • صبا فرشادی (اندیمشک)
  • سلام و عرض ادب خدمت استاد نمونه تاپلیدر حسین حامدی کیا...

    واقعااا مطلب ب حدی آموزنده و تاثیرگذار بود ک دو بار خوندمش 

    فقط میتونم بگم با آموزش های استاد حامدی کیا 

    چشم ها رو باید شست...جور دیگر باید دید...

    ممنونم بابت آموزشهای فوق العادتون🙏

    ممنون بابت وبلاگ زیباتون

    خداقوت به تاپلیدررر توانا و قدرمتمندددد

    برای انجام موفقیت باید این فرایند انجام بدیم تا به اون هدفی که میخوایم برسیم

    واقعااا مطالب اموزنده و پر محتوا هستند

    دقیقااا اگر میخوایم به نتایج عالی و مثبتی برسیم باید به هدفمون عشق بورزیممم...

    واقعااااا انگیزههه رکن اصلی یک تجارت هست....

    اهداف بلند مدت و کوتاه مدت داشته باشیم این به ما انگیزه میدهه...

    هدف هامون رو بنویسیم و دراستاشون تلاش کنیمم

     

  • امین سیلانی زاده
  • بنام خدا 

    سلام و ادب خدمت تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا

    یکبار دیگه این مطلب فوق مهم مطالعه کردم بسیار عالی و پر از اطلاعات کاربردی 

    قطعا نیاز هست چندین بار مطالعه اش کنم تا بتونم درست اجراش کنم

    سپاس

  • بابک سهرابی
  • سلام

    خداقوت

    مطلب کاملی در مورد خصوصیات و جزییات هدف بود .

    یکی از  عواملی که باعث موندگاری افراد در نتورک و بدست اوردن انگیزه میشه بحث هدف هست .

     

    تشکر از این زمان زیادی که گذاشتید و یک بحث شسته رفته و کامل اماده کردید .

    انسان در نهایت شبیه رویاهایش میشود ...

  • سیده رضوان یاجدا
  •  عرض سلام و خدا قوت خدمت تاپ لیدر حامدی کیا 

    ممنون بابت این آموزش فوق العاده ای که در ختیار ما گذاشتید

    قطعا داشتن یک هدف روشن و واضح محرک بسیار قوی برای ما در زندگی خواهد بود و از گم شدن ما در مسیر پر پیچ و خم زندگی جلوگیری میکنه

    این آموزش شما رو بارها و بارها خوندم و قطعا انجامش میدم

  • مصطفی بینش پژوه
  • با سلام وعرض ادب خدمت تاپلیدر حامدی کیا                                     از انجاییکه اصولا انسان بی هدف همانند یک مرده متحرک مباشد پس هر حرکت بزرگ قواعد خاصی دارد که باید اجرا شود و لذا نظم و انظباط و همچنین هدف اولین قواعد این بازی هستند امیدواری همه عزیزانی که دراین تیم به مدیریت جنابعالی قرار میگیرن پیش قراولان این موفقیت های برزرگ باشند در اخر از شملا بسیار سپاسگذاریم بابت مطالب فوقالعاده تون 

  • نیلوفر موسویان
  • با سلام و خدا قوت خدمت تاپلیدر حامدی کیا.

    ممنون بابت مطالبی که در اختیار تیمتان قرار می دهید.

    ما باید تمام اهدافمان را با ریز جزییات بنویسیم و انها را به کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم بندی کنیم.و اگر در یک هدف شکست خوردید نباید ناامید بشوید بلکه باید بررسی کنید که چرا موفق نشدید در کارهایتان برنامه ریزی داشته باشید.هدفهای واقعی برای خودتان انتخاب کنید و زمان رسیدن به ان را هم برای خودتان در نظر بگیرید.

  • مرضیه پژوهش ازاهواز
  • سلام وخسته نباشید خدمت تاپ لیدرحامدی کیا

    انسانی موفق است که درزندگی هدف وویژن خودرامشخص کند

    وبرای هدفش تلاش کندصبوروشکیبا باشدوبه اینده خوش بین.

    مسیری راکه برای موفقیتش انتخاب میکندبابرنامه ونظم باشد

    اول به وجودخداونعمتهای بی پایانش ایمان داشته باشد وبعد

    به توانایهای خودش

    خودش راباورکندوبخواهددرهرزمانی زندگی خودراتغییردهد

     

     

  • معصومه حسنعلی
  • با سلام خدمت تاپ لیدر عزیز

    ممنون بابت مطلب فوق العاده تون ....دقیقا وقتی هدفی باشه و پشت اون انگیزه و بینش قطعا بدستش میاریم..

    افتخارم اینه که 6 سال در کنار انسان های بزرگ و هدفمندی چون شما زندگی کردم و میکنم و اگر تو این مدت هدف کوتاه مدتی رو تیک زدم مدیون حمایت ها و اموزش های به موقع شما بوده..

  • مریم جوهرقلی زاده
  • سلام.....خدا وقت

    واقعا مطلب عالی بود..... دقیقا تا هدفی ومشخص نکرده باشیم نمی تونیم به نتیجه ای برسیم اول مشخص کردن هدف تصویرسازیش وپله پله حرکت کردن سمت هدف مون .....

    افکار مثبت عملکرد دقیق وبه نتیجه رسیدن درست 

    هدفمون از ته دل بخوایم و بهش با تمام وجود عشق بورزیم.

    هرچیزی برای خودمون بهترینش میخای برای دیگران هم بخوایم ....کاری که برای دیگران انجام میدیم فقط بابت رفع تکلیف نباش چون ضررش برمیگرده به خودمون

  • ناهید تاجگردون
  • سلام تاپلیدر ممنونم از این مطالب جذاب و پرمعنایی که میزارین 

    هرگز مانعی برا موفقیت ما نخواهد بود و اگر تنها انگیزه و خواستن وجود داشته باشد به ان دست خواهیم یافت واقعا ممنون تاجگردون 

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام تاپلیدر عزیز

    ممنون بابت اطلاعات ارزندتون

    من از وقتی که وارد نتورک شدم به خیلی چیزهای مهم و ضروری در زندگی پی بردم من از وقتی که وارد این شغل مقدس شدم اهدافم رو پیدا کردم علایقم رو پیدا کردم متوجه شدم عمق وجودم رو کشف کردم و فهمیدم کی هستم و قراره به کجا برم تاپلیدر عزیز همینطور که قبلا هم خدمتتون عرض کردم هدفم رو مشخص کردم از امروز تا یک سال دیگه ۹۹/۸/۸شبکه ای۱۰۰نفره از افراد با انگیزه و هدفمند خواهم ساخت که بتونم بهشون کمک کنم تا به ازادی مالی برسند و می دونم با یاری خداوند و حمایتها و برنامه ریزیهای قدرتمند شما و خط حامیم و برنامه های دلسوزم میتونم موفق بشم 

    بابت تمام حمایتهاتون ازتون سپاسگزارم

  • فریده ملکیان از اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت تاپلیدر حامدی کیا

    قطعاً داشتن هدف در زندگی موتور محرکه ایست که تواناییمان را به حرکت درمی آورد و صدالبته این «تلاش» است که سوخت لازم را برای ادامه مسیر تولید میکند.

    یادمان باشد هیچ مانعی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد مگر خودمان و ترس هایمان و فراموش نکنیم تازمانی که هدفمان ملموس و قابل رؤیت نباشد، مسیری هم برای دست یافتن به آن وجود نخواهد داشت...

    آموزشها فوق العاده ن  ممنون بابت اطلاعات باارزشی که در اختیارمون میزارید

  • مهنازرجبیپویا
  • سلام بر تاپلیدر عزیز

    ممنون بابت مطالب آموزنده

    برداشت من از این مطالب به طور مختصر این بود که :موفقیت مجموعه ای از بایدها و نبایدهای است که برای یک هدف از قبل تعیین شده باید انجام شود تا در نهایت با کار مداوم و برنامه ریزی در وقت معیین بهش رسید و این هم محقق نمی شود مگر روزها بروی آن تمرکز کرد و در راستای ان قدم برداشت

    باز هم تشکر می کنم 

    سلامت باشید و برقرار

     

  • فاطمه بخشی پور
  • بندگان من ازمن بخواهید تابراورده کنم.    سوره غافر ایه 60                                    باسلام خدمت تاپلیدر عزیز                                            ازتون ممنونم بابت مطالب خوبی که توی وبلاگ میزارید اگ به دید یادگیری بخونیم تک تک کلماتش پرازنکته س .ازمن بخواهید تابراورده کنم .....

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت...

    بطورکلی تاهدفی از پیش تعیین شده نداشته باشی چگونگی مسیری برای رسیدن به هدفت نداری....هدف همه چیزاست

  • فاطمه رحمانی
  • با سلام وعرض ادب

     خدا قوت و ممنون بابت مطالب زیبا و آموزندتون

  • باغبان شوش
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپلیدر قدرتمند .

    مطالب بسیار خوب و پر محتوی و آموزنده بودن و دقیقا جزوه مبتدی فصل یک و جلسه ی هدف رو با مثالهای خیلی ملموس و قابل درک برای من باز آموزی کرد چقدر نکات ظریف و دقیق ومفیدی که نه تنها برای تجارت ما بلکه برای زندگی ما و آینده ی ما راهگشای هستن در اختیارمان گذاشتین.بسیار سپاسگزارم و بسیار خرسندم که در کنار شما هستم .به خودم قول دادم که اهدافم رو تیک بزنم و به ویژنم برسم البته با همت خودم و اراده و خواست خودم و صد البته با کمک شما

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • بسیارعالی مثه همیشه

    اهداف ما مقاصدونشونه هایی هستن که مارو توی طول مسیرمون همراهی میکنن

    هرچقدر که اهدافمون واضح تر، باریز جزئیات تر و مملموس تر باشه برای خودمون رسیدن بهش اسون تر میشه ، خیلی موشکافانه هدف رو باز کرده این مطلب بااین مطلب میشه نشست و خطاگیری کرد هدفایی که مشخص کردیم .

    برای هدفامون باید حتما انگیز داشته باشیم 

    ما چیزیو که میبینیم باور نداریم ما اون چیزیو میبینیم که باورش داریم 

    باید هدفمون رو واضح و روشن ببینیم وقتی ریزبشیم توی هدف دقیقا مثه 

    درست کردن خونه که دونه دونه آجرهاشو میچینن تا در نهایت عمارتی ساخته بشه و شکل بگیره که توی نقشه بوده هدف هم اینجوره باید دونه دونه کارای لازمه رو انجام داد تا درنهایت هدف بوجود بیاد ...

    ادمها در نهایت شبیه هدفاشون میشن ...

    عالی بود این آموزش 🌹

    سپاسگزارم 💐

  • علی علیزاده
  • سلام و ادب مربی حامدی کیا

    آموزش و عمل به آموزش از مهمترین قسمت های یک‌تجارت هست،اولویت بندی کردن اهمیت موضوع را برای ما مشخص میکنه و اعتقاد دارم با توجه به برنامه ریزی اتفاقات و سرنوشت همچون برنامه ی ما پیش خواهد رفت.

    تشکر از آموزشهای حرفه ای که در اختیار ما قرار میدید

  • محمد آل عبدی
  • سلام و ادب خدمت مربی خوبم

    تشکراز اینکه چنین آموزشهای حرفه ای و قدرتمندی در اختیارما قرار داده ایدو دقیقا اگه این اموزشها رو مو به مو انجام بدیم در زندگی به هر آنچه بخوایم میرسیم.خداروشاکرم و خیلی خوشحالم که درچنین تیم قدرتمندی و با داشتن چنین مربی با خرد و دانشی مشغول بفعالیت هستم

    سپاسگذار

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام به مربی عزیز آقای حامدی کیا 

    مرسی از این مطالب زیباتون و مرسی از خانم حکیم زاده که بهم گفتن بیام وبلاک رو بخونم و واقعا عالی بود🌹 و این درمورد هدف میگه که هرچقدر هدفمون با ریز جزئیات بیشتری باشه واسه رسیدن بهش هم نزدیکتر میشیم و هدفمون زمان و تاریخ داشته باشه،چون اینجوری میدونیم که هدفمون چیه و واسه رسیدن بهش تلاش کنیم هرچقدر واسه رسیدن ب هدفمون تلاش کنیم و البته با نگرش برای رسیدن به هدفمون تلاش کنیم هدف هم ب سمت ما حرکت میکنه و نزدیکتر میشه بهمون😍 اینجوری به اون هدف مشخصی که میخوایم میرسیم. ان شالله🌸

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام خدمت استاد گرامی 🙏

    این مطلب فوق العاده اس به خاطر اینکه تا ما چشم اندازی از زندگی آینده خودمون نداشته باشیم چطور می تونیم اهداف خودمون رو مشخص کنیم. سعی کنیم اهدافمون رو اولویت بندی کنیم و برنامه درستی برای انجامش داشته باشیم

    سپاسگذارم 🙏🙏

  • امیدعلی خدایی
  • باسلام خدمت  مربی عزیز آقای حامدی کیا

    اینجانب هم مطالعه وبلاگ رو برای اولین تجربه خودم امروز استارت زدم

    خوشبختانه اطلاعات مثل اقیانوس هستن وهرکسی به نوبه خودش میتونه ازاین بینهایتی اطلاعات استفاده بهینه رو بکنه.خداروشکر تواین سیستم بازاریابی این چنین شرایطی هست که اعضای گروه میتونن خیلی راحت به اطلاعات خوب ومفیدی هم درزندگی شخصی وهم در زندگی کاری خود را تقویت کرده وخودش رو درمسیر ترقی وپیشرفت قرار بده.وبتونه ازعلم روز دنیا استفاده کرده وخودش رو همیشه بروز وآنلاین نگه داره.خوشبختانه خیلی عالی وجامع راجب هدف وخوشبختی ومراحل رسیدن آن نگارش صورت گرفته وهمه ما موظفیم به یادگیری خودمون اضافه کرده ونکات وباید وشایدها وهمه شرایط رو رعایت کرده تا بتونیم درمسیرخوشبختی حرکت کنیم. باتشکر ازمربی عزعزیزمون.به امید موفقیت برای همه 

  • شکوه کرم اله_اهواز
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی قدرتمندم آقای حسین حامدی کیا

    ممنونم بابت مطالب عالی و آموزشی و انگیزشی

    واقعا هدف اگر اصولی باشد به موفقیت میرسد،با افکار مثبت و برنامه ریزی اصولی قطعا به موفقیت میرسم،با این وبلاگ عالی میتونم روز به روز آبدیت باشیم و به هدفمون نزدیک تر و نزدیک تر بشیم🌺🌺🌺🤗🤗🤗

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت ..

    دقیقا باید برای تعیین هدف شرایطی مثل:قابل اندازه گیری بودن٫سنجش٫واقعی بودن٬قابل دسترسی وزمانبندی را بایددرنظرگرفت...

    چراکه هدف بدون معیار ارزشی ندارد...

  • فاطمه رحمانی
  • باسلام و عرض ادب خدمت شما مربی عزیز

    چقد نکته !

    چقد زیبا و ب زبان گویا و ساده شرح کردید سپاسگزارم 

    تقسیم اهداف ب دو دسته :

    کوتاه مدت 

    بلندمدت 

    هرگز ب هدفی ک نمیبینید نخواهید رسید .

    برنتایج مطلوب اهداف خود تمرکز کنید و نه ب فعالیتها و نتایج نامطلوب !

    هدف فرصت ساز است و بی هدفی فرصت سوز 

    ویژگی های هدف :

    هدف باید مشخص باشه 

    قابل سنجش باشه 

    دست یافتنی باشه 

    واقعی باشه 

    دارای زمان باشه 

    بابت تمام آموزشهاتون سپاس گزارم 

     

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و وقت بخیر مربی

    بسیارعالی و فوق العاده بود مربی من توی ۳ بخش این مطلب وبلاگ رو خوندم

    واقعا عالی بود ، هدف گذاری صحیح و درست میتونه مارو به مقصد برسونه هدفگذاری باید جور باشه که بشه سنجیدش و بررسیش کرد و اینکه مهم تر هدف باید واقع گرایانه باشه چون اگه واقعگرایانه نباشه و موعد مقررش برسه و انجام نشه باعث سرخوردگی میشه ، مهم تراز همه اینها بنظرم لذت بردن از انجام اون کار برای رسیدن به هدف که باعث انگیزه و حرکت میکشه مثه اصطحکاک همون ماشین ،باید با تمام عشق و ازته دلمون برای هدفمون مایه بزاریم که مثه پیرمرد قصه عمارتی بی کیفیت نسازیم چون همه چیز به خودمون برمیگرده بقولی هرچه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی .

    بسیارعالی بودسپاسگزارم 🌹

  • مهناز رجبی پویا
  •  سلام تاپ مربی عزیز ممنونم بابت اطلاعات پربارتون

    دقیقا برای بدست آوردن هر چیزی باید به طور شفاف اون رو تصویر سازی کرد و قابل دسترس و دارای زمان بندی باشه  واقع گرایانه باشه در اصل باید آدرس دقیقی از هدف رو به کائنات ارائه بدیم تا درست برای ما فراهم بشه

     

  • لیلا دحیماوی
  • سلام وقتتون بخیر وخوشی وخداقوت تاپ مربی بابت تمامی آموزشهای تاپ و بروزی که دراختیار تیم قرار میدهید و جا داره تشکر کنم بابت برانامه ریزی لایو اینستاگرام با دکتر ضرغامی واقعا عالی بود وخیلی استفاده کردیم.👌👌🌷🌷

    واقعا همینه برای رسیدن به هدف اولویت بندی داشته باشیم و به صورت واضح تصویرسازی داشته باشیم و اونرو در دنیا برای خودمون خلق و بوجود بیاوریم .همیشه برای اهداف کوتاه مدت تلاش کنیم تا با تیک خوردن اونها اهداف بزرگ رو هم برای خودمان تیک .بزنیم. اهداف رو به صورت واقع گرایانه ودست یافتنی  برنامه ریزی و زمان دهی بدیم. تا در رسیدن به ان ها موفق بشیم. 

    سپاس و تشکر فراوان بابت اموزش های حرفه ای وعالیتون 🌷🌷🌷

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام خدمت مربی حامدی کیا￷

    ￵خداقوت ￷

    ￵هرگز به هدفی که نمیبینی نخواهی رسید.دقیقا درسته توی زندگیم به چیزی نرسیدم مگر اینکه روز و شب جلو چشمم بود و تصویر سازیش کردم واقعا آموزش کامل و بینظیری هست ممنونم از شما مربی بزرگوارم

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • با سلام و عرض ادب خدمت شما تاپلیدر مربی اقای حامدی کیا

    خیلی ممنونم مطلب فوق العاده ی بود✌

    هدف شرط رسیدن ب موفقیته،،، هرچقدر هدف رو واضح تر و دقیق درذهنمون مجسم کنیم ،،، تیک زدن ان اسان تر خواهد بود،،،

     

  • سیده زینب تاجگردون
  • سلام مربی 

     واقعا ناجی انسانها از محدودیتهای ذهنی هستین 

    و اینکه انسان با اموزشهای نابتون تازه خودشو پیدا میکنه و دید و بصیرتش لحطه به لحطه بیشتر میشه 

    ممنونم از اموزشهای حرفه ایتون ✌✌✌✌

  • زهراصادقی---اهواز
  • باسلام خدمت مربی گرانقدر     (زهراصادقی-اهواز)

    مطالب فوق العاده  و کامل بود،قطعا داشتن هدف  مشخص،خود انگیزه و محرکی  برای ادامه و تسلط بر روی کار هست،هدف دارای فرآیندی است ک باید با دقت طی و اجرایی بشه،هدف باید قابل رویت،دست یافتنی،قابل سنجش،اندازه گیری،و زمان بندی دقیق و منظم باشه

    از خداوند بصیر و آگاه میخواهم ک من را تارسیدن به موفقیت یاری کند

    چشم مربی  مدام و جز به جز تصویرسازی میکنم.تمام آموزشهای نابتان را درونی و اجرایی میکنم،یقین دارم آموزشهای شمامن را برای رسیدن به هدفم هدایت میکنه...سپاسگزارم

    تاپلیدر حامدی کیا عزیز بسیاری از سوال ها بهم پاسخ داده شد و مثل اینکه نوری جلوی پام روشن کردید،اهدافم درست تر و با اصول تر پیش خواهم برد

    بخاطر پیگیری های شبانه روزی و تلاش تون برای تیک خوردن کل خانواده flteam سپاسگزارم

  • سرورشرهانی-اهواز
  • مطالب عالی بود تاپ لیدر قدرتمند.من هم ویژن وهدف تیم رودارم.وقطعا روی کارتسلط پیدا میکنم وبه وسیله اموزشها وجلسات بینظیرتون رشد خواهم کرد.ممنونم.

  • نسیم اسکندری
  • باسلام وخسته نباشی من تازه واردم واینکه تااینجا ک مطالب بسیار آموزنده وقابل درک رو خوندم خیلییی روم تاثیر مثبت گذاشت واعتماد ب نفسم برای پیشرفت ب اینده ای زیبا زیادترشد ممنونم عالی بود

     

    سلام و درود خدمت مربی حامدی کیا خدا قوت.ممنونم‌بابت این همه اطلاعاا ارزنده و کاربردی واقعا عالی بودن تشکر .خدا رزق و روزیتونو صد برابر کنه انشالله 

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت به مربی بزرگوارم مربی حامدی کیا

    ممنونم بابت این اموزش فوق حرفه ای. دقیقا اموزش هاتون رو انقدر میخونم تا بشن ملکه ذهنم و انقدر انجامشون میدم تا باز بشن ملکه ذهنم. اهدافم رو انتخاب میکنم تا به مسیر زندگیم جهت بدم‌. ویژنم ویژن اف ال تیمه. میجنگم برای تک تک اهداف و رویاهای اف ال تیم و اف ال تیمی ها چون ما یک خانواده ایم. انقدر میجنگم تا هدف تیک زدن بره توی رگ هام. ازتون یاد گرفتم تا هدفم رو ندیدم بهش نمیرسم. امروز هدفم رو میزارم جلوم تا هر ثانیه چشمم بهش بخوره و یک لحظه ازش غافل نشم. 

    پایدار و سلامت باشید مربی بزرگوار

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام و خسته نباشین خدمت استاد بزرگ اقای حامدی کیا

    بله هدف داشتن توی زندگی خیلی مهمه .کلا اگه تو زندگیمون هدفی نداشته باشیم زندگی واسمون معنی دار نخواهد بود .من همیشه وقتی نوشته هاتون میخونم بیشتر دلگرم و امیدوار میشم .سپاس فراوان

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت به مربی حامدی کیا 

    از اموزشهایی که بما میدین خیلی خیلی ممنونم واقعا اینجا وباین اموزشها متوجه زندگی شدم وفهمیدم چه هدفی دارم 

    هدفم مثل چراغ هزار جلو میزارم و بااشتیاق به سمتش میرم 

    و طبق گفته شما مدام وبلاگ رو بخونم گنجینه ای از اطلاعات وتجربیات که هر کسی بخوندش و عمل کنه میشه اسطوره نتورک 

    بازم تشکر میکنم بابت تمام لحظاتی که بما اموزش دادین 

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • با سلام خدمت مربی بزرگوار جناب اقای حامدی کیا

    ممنونم از مطالب بسیار اموزنده تون..

    اینکه هدفی که انتخاب میکنیم که پایدار و فناناپذیر باشه میتونه باعث خوشبختی ما بشه.

    ۲ عامل مهم واسه موفقیت اینه اول اولویت بندی کارهایی که ما واسه رسیدن به هدف انتخاب کردیم و دوم اینه کارهایی رو که ما نباید انجام بدیم تا به موفقیت برسیم رو شناسایی بکنیم..

    اومدم توی flteam  که آینده ام رو بسازم...

    سال ۹۹ سال فتح ایراااان

    پلن ۸ ماهه علنا برای flteam تیک خورده است..✌✌✌

  • کلثوم آل کثیری
  • سلام و خدا قوت به مربی بزرگوارم جناب آقای حامدی کیا

    از آموزشی و مطلبی که بارها و بارها به ما آموزش دادین , که اهدافم رو همیشه میزارم جلوم تا هر ثانیه چشمم بهشون بخوره , و یک لحظه ازشون قافل نشم, واقعا مثل همیشه تو هرزمینه ایی به ما اطلاعات بی نظیر و ارزنده و کاربردی رو به ما میدهین ممنونم ..ان شالله بخاطر این زحمتای دلسوزانتون رزق و روزیتون صدبرابر بشه .

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت...

    داشتن هدف والویت بندی در اهداف و انجام ندادن کارهایی که باعث عدم موفقیت میشن بسیار در موفقیت افراد تاثیرگذارن 

  • اشرف حاجی حاجی
  • ضمن عرض سلام وقبولی طاعات وعبادات .برای موفق شدن همیشه دونکته رابایددرنظرداشت.یکی نظم ودیگری اولویت کردن کارهایست که کمک میکنه به 

    پیشرفت تجارتمون.

    سلام و خداقوت به مربی بزرگوارم جناب آقای حامدی کیا 

    ممنونم بخاطر مطالب آموزشی خوب و شفاف سازی این مطالب

    یاد گرفتم برای موفقیت در هر کاری باید در ابتدا هدف داشت،هدفهای واقعی و دست یافتنی و دارای زمان،

    اگر اهدافمونو بنویسیم و تصویرسازیش کنیم قطعا بدست میان

    یاد گرفتم زندگی بی هدف یعنی روزمرگی،یعنی پوچی و بیگاری

    اگر هدف نداشته باشیم زندگی ما بی معناست

    بازم ممنونم بخاطر این مطالب آموزنده،عالی بود

     

  • فیضیه للری(اندیمشک)
  • اولان باید هدف مشخصی داشته باشیم تا برای رسیدن بهش تلاش کنیم دوم اینکه هدفهامونو دسته بندی کنیم از کوچک.وارزون شروع کنیم یکی یکی تیک بزنیم تا به هدفهای بزرگ و گرون هم برسیم...ممنون مربی بابت تمام آموزشهاتون

    سلام وادب خدمت جناب آقای حامدی کیا. خدا قوت

    من تا قبل ازاینکه وارد این بیزینس بشم همه رویاها وارزوهاموبه فراموشی سپرده بودم وبه زندگی روزمره خود ادامه میدادم فقط روز راشب وشب را روز میکردم وقتی وارداین بیزینس شدم لیدرم بهم گفت از آرزوهات بنویس مونده بودم چی بنویسم مگه آرزویی هم برام مونده بود کم کم یاد گرفتم که آدما باارزو ورویاهاشونه که میتونن زندگی کنن وازاین زندگی روزمره رهایی پیدا کنند منم هدف پیدا کردم و تا رسیدن به هدفم از قدم نمی ایستم 

     

    ب سلام و خداقوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند

    واقعا اهداف ما برای ما فرصتها رو بوجود خواهند آورد اگر هدفی نداشته باشیم چیری بنام فرصت هم نخواهیم داشت پس هدف فرصت ساز است و بی هدفی فرصت سوز .

    یاحق

  • سحرتاجگردون
  • سلام

    عالیه.متشکرم

  • مهری داوری
  • سپاس آقای حامدی کیا گرامی

    واقعا مطالب وبلاگ به روز هستن من کاری به تاریخ مطلب ندارم وقتی که میخونم انگار واسه همین الان هستش

    اهداف مشخص ..قابل اندازه گیری ..مدت زمان رسیدن به آنها ..واقعی بودن اهداف همه ‌باید مدنظر گرفته بشه کاملا مطالب جامع و کامل هست 

    ..

    عزت حسن ساز از شوش دانیال 

    سلام و خسته نباشید خدمت مربی حامدی کیا  

    ممنونم از آموزش های انگیزه دهنده ی شما روز ب روز امیدوارتر وب علمم اضافه تر نظم ،ارتباط،هماهنگی،مقررات رو پررنگ تر ووارد زندگیم می‌کنم ک ب موفقیت دلخواهم برسم ممنونم و با آرزوی تندرستی برای شما 🙏🏼

    سلام.واقعا عالیه مربی مثل همیشه از نکات و تجرییات شما درس میگیریم و اونا رو موشکافانه دنبال میکینم و انجام میدیم.👌✌

  • پریسا جمشیدی
  • درودها نثار شما مربی گرانقدر 

    مطالب وبلاگ اینقدر پرمحتوان‌ ک هرچی میخونی‌ 

    نمایلت‌ ب خوندن بیشتر  میشه قبل از وارد شدنم ب این 

    سیستم هدف مشخصی نداشتم ولی الان هدفم مشخص شده 

    و تمام تلاشم را برا هدفم انجام میدم 

    سپاسگزارم از شما مربی گرامی 

  • مهدی محمدپور-استارا
  • با سلام و احترام.

    موفقیت رازی هست که باید هرکس خودش کشف کند راه های رسیدن بهش رو باید کشف کرد و با جان و دل به سمتش حرکت کرد .

    تشکر از مهندس حامدی کیا عزیز

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام خدمت مربی عزیز

    موفقیت تابع نظم و ترتیب است ما اول باید الویت هامون مشخص باشه بعد مسیر و اهدافمون هدفهامون باید دست یافتنی و قابل سنجش باشه و واقعی باشن .

  • فروغ موسی زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت شما

    مطالب فوق العاده زیبایی گذاشتید وچه دلنشین توضیح دادیداین مطالب رو

    خیلی ساده و مفهومی بودند . خیلی خوب با مثال هدف رو توضیح دادید 

  • زینب رفیع نیا
  • باعرض سلام و احترام 

    با تشکرفراوان از عرضه این مطالب پربار . 

    بله باید هدف مشخص داشت و مسیر درستی رانیز برای رسیدن به آن آگاهانه انتخاب کرد و باور این نکته بسیار مهم است که هرگز مانعی برای موفقیت ما نخواهد بود و اگر تنها انگیزه و خواستن وجود داشته باشد به آن دست خواهیم یافت .

  • الهام مصلحی
  • سلام 

    سپاس از اقای حامدی کیا 

    مطالب واقعا آموزنده و پر از انرژی مثبت

    هدف من رسیدن به موفقیته‌ و رسیدن به آرزوهام

  • الهام مصلحی
  • سلام 

    سپاس از اقای حامدی کیا 

    مطالب واقعا آموزنده و پر از انرژی مثبت

    هدف من رسیدن به موفقیته‌ و رسیدن به آرزوهام

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب 

    تشکر مربی مطلب جامع وکاملی درمورد هدفگذاری هست ودقیقا اهداف سوخت ما دراین تجارت هستن 

    هدف  کانون تمرکز ذهن ما انسانها در زندگی است که اگرآگاهانه یا نا آگاهانه ،چیزی را در این کانون قرار دهیم به طور حتم محقق خواهد شد.

    اهداف ما برای ما فرصت ها را بوجود خواهند آورد اگر هدفی نداشته باشید چیزی به نام فرصت هم نخواهید داشت.پس هدف فرصت ساز است و بی هدفی فرصت سوز. باد موافق برای کشتی بی مقصد بی معناست .
     

  • محمد اهوازی
  • ممنون بابت این مطلب فوق العاده

    با انجام دادن به راهکارهای این اموزش همگی به اهدافمون میرسیم

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    این مطب عالی کمک بسیار زیادی به شناخت هدف و تعیین درست اون میکنه 

    هدف داشتن یعنی درخواست و دیدن فرصت های بیشمار 

    اگر یک هدف والا و درست انتخاب کنیم و متمرکز بشیم روی اون قطعا بدستش میاریم

    باید بدونیم که در این مسیر چه کارهایی رو باید انجام داد و چه کارهایی رو انجام نداد

    انگیزه و خواستن اگر تو وجود ما باشه دیگه هیچ مانعی برای ما وجود نخواهد داشت

     

    ما با تیم راهبران آینده و تحت آموزش های شما به هر آنچه که بخواهیم و ببینیمش میرسیم 

    زنده باد FLTEAM 

  • عرفان طاهریان
  • سلام مربی خدا قوت

    متشکر از مطلب آموزسی که ارائه دادید

    قطعا با شناسایی هدف و برنامه ریزی دقیق و پیروی از مربی ها و منتور هامون

    میتونیم خیلی سریع تر و خیلی ایمن تر و با کمترین درصد خطا به موفقیت رسید

  • میناجمشیدی
  • سلام خدمت تاپ مربی عزیز

    اموزش هاتون واقعافوق العاده هست وهمیشه مسیردرست وموفقی رو به مایادمیدین حتما تمام این نکاتی ک گفتین انجام میدیم ودرکنارشما ب اهداف وارزوهایی ک داریم میرسیم ویکی ازبهترین راهبران پرافتخارتجارت سیمرغ میشیم

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و ادب و خداقوت مربی. سپاس فراوان بابت مطلب آموزشی خوبی که گذاشتید.

    مراحل رسیدن به هدف و انواع هدف و چگونگی رسیدن به اهداف و ... بصورت تخصصی و حرفه‌ای خیلی خوب و زیر به ریز در این مطلب آموزشی قرار گرفته و این مساله‌ی هدف‌یابی و رسیدن به آن خیلی به ما کمک میکنه حتی رسیدن به اهداف کوچک و کوتاه مدت هم سبب انگیزه‌ای برای رسیدن به اهداف بزرگتر می‌باشد.

  • آزاده آرمان پور
  • سلام خداقوت مربی 

    موفقیت تابع نظم وترتیب هست

    برای موفقیت ۲ نکته مهم است:اولویت بندی کاراتو انجام ندادن و ترک خیلی از کارهای دیگه

    سلام شب بخیر مربی بزرگوار واقعا ممنونم از مطالب آموزنده ای که در اختیار ما قرا میدین

    خدا راهزار مرتبه شکر میکنم به خاطر اینکه شما در کنار ماهستین.و روز به روزما از شما چیزهای بیشتری یاد میگیرم.ممنونم.سایتون مستدام🙏

  • نسیم اسکندری
  • باسلام وخسته نباشی بسیارممنونیم ک همیشه بااموزش های عاایتون مارو حمایت میکنید

  • پروانه رکاب ساز
  • باسلام وقت بخیر خدمت تاپ مربی بزگوار برای رسیدن به هدف باید تمام تلاشمون رو بکنیم وبرنامه ریزی دقیق داشته باشیم تا بتونیم به موفقبت برسیم تمام تلاشم رو برای رسیدن به هدفم  میکنم سپاسگذارم از آموزش های نابتون🙏🙏🙏🙏

  • فاطمه گچی خلف
  • با عرض سلام و احترام خدمت مربی حامدی کیا

    مطالب فوق واقعا عالی و اطلاعات قوی هستن 

    واقعا داشتن هدف در زندگی خیلی مهم و از همه مهمتر رسیدن به اون هدف و واقعا لذت بردم از اون داستان های کوتاه

    هرگز به هدفی که نمی‌بینی نخواهی رسید 

  • فروغ سیف السادات
  • سلام خدمت شما خیلی ممنون از مطلب بسیار آموزنده و حرفه ای 

    چشم حتما و قطعا با آموزشهای فوق العاده شما به اهداف بی نظیرمان میرسیم🙏⁦✌️⁩

  • راضیه فرامرزی بابادی از چهار محال بختیاری
  • با سلام وعرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاس بابت مطالب اموزنده و بی نظیرتون

    داشتن هدف در زندگی مهم وارزشمند ولی مهمتر از اون رسیدن ب هدف هست و با اموزش بی نظیر شما حتما ب هدفمان میرسیم

  • بهنوش جامعی
  • سلام خدمت شما مربی عزیز

    ممنون که همیشه با مطالب آموزندتون ما رو راهنمایی و حمایت می کنید.

    سلام و عرض ادب

    بدون هدف هیچ دستاوردی نخواهیم داشت. تعیین هدف خیلی مهمه. و اولویت بندی هدف مهمتره. اون هدف بزرگ خودمون رو باید انتخاب کنیم و براش تلاش کنیم.

    سپاس مربی 

  • فاطمه خواجه حسنی
  • سلام تاپ مربی

    آموزش فوق العاده حرفه ای بود . هدف مهمترین و اصل کار است بدون هدف هیچ کاری به نتیچه نمی رسه و هدف است که مسیر رو مشخص میکنه تا زودتر به نتیچه برسیم

     

  • fatahi...mina کرمانشاه.....اسلام آبادغرب
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی بزرگوار 

    ممنون مربی جان مطلب بسیار عالی و آموزنده بود.انسانی موفق خواهد بود که برای زندگیش هدف داشته باشه و تصویر سازی کنه وبرای تیک زدن اهدافش طبق برنامه ریزی جلو بره.با افکارمثبت وعملکرد دقیق قطعا موفق خواهیم شد.

  • Bahareh dehqanizadeh
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون از اطلاعاتی ک در اختیار بنده و دیگر دوستان قرار دادین

    هدف های  ما باید واقعی باشه و و انگیزه برای انجام اون کار داشته باشیم برای رسیدن ب هدف باید بدونیم چ کاری باید انجام بدیم و چ کارهایی نباید انجام ندیم تا بتونیم موفق بشیم.

    هدفهامون باید روشن و قابل سنجش و دست یافتنی. و زمان دار باشن. 

    ب امید خدا هممون ب همه اهدافمون برسیم و بتونیم برای فتح ایران بجنگیم

  • کیمیا دارایی از استان همدان شهرستان نهاوند
  • سلام .ممنونم از اموزش بینظریتون.

    اگر هر کدوم از ما به بهانه ی سرنوشت بخواییم اهدافمون رو کنار بذاریم و منتظر بمونیم که سرنوشت چی برای ما رقم میزنه قطعا موفقیت هیچ معنایی نداره

    شاید یکی از عللی که ما به اهدافمون نمیرسیم .اینه که اصلا اهدافمون مبهم هستن و اصل SMARTرو رعایت نمیکنیم .

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    ممنونم بابت اموزش فوق العاده

    هدف چند ویژگی داره که باید بدونیم هدف باید واقعی و دست یافتنی باشد روشن و واضح و زماندار باشد 

    برای رسیدن به هدفمون باید روی یک چیز درست تمرکز کنیم و به طور واضح تصویر سازیش کنیم که انگار اون رو داریم و سبک سنگین کنیم که داشتن چه سودی به ما خواهد رساند و شاید اگر به اهدافمون نمیرسیم قانون smartرعایت نمیکنیم

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت مطلب بی نظیرتون

    موفقیت یعنی دست یافتن ب اون چیزی ک میخواهیم و انتخابش کردیم 

    خوشبختی یا بدفرجامی مربوط ب هدفی است ک انتخاب کردیم اگ امری پایدار باشد باعث خوشبختی و اگ گذرا باشد باعث بدفرجامی  میشه خوشبختی مسیری است ک خود انتخاب کردیم خود عامل خوشبختی یا بدفرجامی خود هستیم در انتخاب اهداف دقت کنیم   

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    مدل کلی حرکت در فرایند موفقیت 

    ۱شناسایی چشم انداز :نگاه ب آینده  ۲ترسیم وضعیت مطلوب از چشم انداز :آغا ز حرکت ما  ۳شناسایی نیازها و امکانات  ۴شناسایی بهترین مسیر  ۵شناسایی مشخصات مسیر   ۶قبل از حرکت در مسیر ایمن سازی کنیم 

    ۶گام برای موفقیت در هرکاری لازمه ک ما در نتورک اون رو ب نحو احسن انجام بدیم  

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    موانع ورود ب فرایند موفقیت ۱سرنوشت بیشتر افراد جامعه تمام اتفاقات زندگی خویش را عامل اصلی سرنوشت میدانند خدا خواهان رشد و پیشرفت ماست سرنوشت دست خود ماست چرا ک خدا قدرت اختیار داده اراده داده 

    عقل داده  ۲ علت نفی علت (عدم وجود نظم در عالم ) بخواهید تا برآورده سازم 

    در قدیم امکانات نبوده و نبود امکانات و فقدان مهارت هرگز مانع موفقیت نیست بهانه نیاریم تلاش  کنیم بجنگیم برای خواستمون ب کم قانع نباشیم اعداد بزرگ بخواهیم ذهنیت بزرگ داشته باشیم  

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    جشنواره اهداف :اهداف خود را برروی کاغذ نوشته و هنگام نوشتن اهداف رو تصویر سازی کنیم وقتی هدفی در ذهن خلق میشه مثل یک دانه جوانه میزنه و نیاز ب مراقبت داره تا رشد کنه و ثمر بده اهداف هم همینطور هستند ونیاز ب مراقبت دارند و اینکه موانع رشد رو از سر راه برداریم واز اصل ماجرا غافل نشیم اهداف کوتاه مدت یا دراز مدت بسته ب نوع هدف داره هرچی اهداف دراز مدت تر مراقبت بیشتر و نتیجه بهتری ب دست میاریم 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ۵ویژگی هادف ۱.هدف باید مشخص باشد  نوع هدفی ک داریم رو مشخص کنیم ۲.قابل سنجش باشد .باید شاخصی برای تحقق آن داشته باشیم دور و نزدیک بودن  ۳دست یافتنی باشد  هدف باید امری ممکن باشد ۴.واقعی باشد یعنی خیالی نباشد  ۵.دارای زمان باشد.برای هدف وقت تعیین کنیم 

    عشق یک آیینه است ک در آن دو عاشق چهره یکدیگر را میبینند 

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام خدمت تاپ مربی سپاس از  مطالب بینطیرتون.

    لیست هدف بنویسیم نوع هدفمون‌ رو مشخص کنیم و تصویر سازی کنیم 

    و هدف باید قابل سنجش و دست یافتی باشه. 

    سپاس از شما مربی گرامی 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

     داشتن هدف باعث ماندگاری ما در نتورک میشه ما در نهایت شبیه رویاهامون میشیم و باید بدانیم در این مسیر باید چ کارهایی رو انجام داد و نتیجه گرفت 

    زنده باد اف ال تیم 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت شما 

    دقیقا وقتی هدف داشته باشیم وکاملا مشخص باشه برای رسیدن به اون هدف بیشتر تلاش میکنیم وخدا هم قطعا کمکمون میکنه هدفهامون واضح باید باشد با تمام نکات ووقت وزمانش مشخص باشه تاحتما به اون هدف برسیم ممنون عالی بود 

  • علی صالحی
  • سلام و خدا قوت

    ممنون تاپ مربی آموزش فوق العاده ای بود.

    اولویت بندی بسیار مهمه. این که اول چه کاری انجام بدیم و چه کارهایی فعلا انجام ندیم. معمولا کارهای بی اهمیت هستن که وقت ما رو میگیرن و باعث میشن به اهداف اصلی نرسیم.

    ویژن داشتن هم بسیار اهمیت داره. و ما باید تصویری از آینده خودمون داشته باشیم تا انرژی بگیریم.

    سپاس فراوان

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وخداقوت تاپ مربی 

    دقیقا باید هدفمون واضح باشه تا بیشتر روش تمرکز پیداکنیم وبدونیم میخواییم چکار کنیم  مطالب ونکات عالی بود ممنون 

  • زینب حسن پورـاستان لرستان ـ شهرستان دورود
  • سلام وخداقوت تاپ مربی 

    باید هدف پایدار داشته باشیم  اهداف برای ما فرصت بوجود میارند اگه هدفی نداشته باشیم پس فرصتی هم نخواهیم داشت خداوند همیشه به همه اعمال ما آگاه است و می فرمایندکه بندگان من از من بخواهید تا برآورده سازم. 

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    برای رسیدن به یک هدغ باید تصویر واضحی از آن هدف در ذهن داشته باشیم و آن هدف باید مشخصات اصلی هدف یعنی smart را داشته باشد. به میزانی که ما به سمت هدف حرکت میکنیم هدف نیز به سمت ما حرکت خواهد کرد و برای دستیابی هر چه سریعتر به یک هدف بهترین راهکار share آن هدف با افرادی است که با ما هم هدف هستند.

    یاحق

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام وخدا قوت 

    ممنون بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 

    برای رسیدن به هر  رویایی باید هدف مشخصی داشته باشی ومسیر راهت  رو درست انتخاب کنی  وباید روی هدفمون تمرکز داشته باشیم تا به هدف  برسیم وباید تصویری از آینده  رو در ذهن همیشه داشته باشیم وروی اون متمر کز باشیم 

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت ممنون از شما بابت این مطلب اموزنده

     دقیقا اگر هدفمون رو نبینیم به اون نمیرسیم باید در ذهنمون رویاها و اهدافمون رو ببینیم و براشون برنامه ریزی کنیم هدفی رو انتخاب کنیم که واقعی باشه و زمانی که برای رسیدن اون انتخاب میکنیم متناسب با هدف باشه...

    در راه رسیدن ب هدف باید اولویت بندی کنیم چون بدون اولویت بندی یا دیر ب هدفمون میرسیم یا اصلا نمیرسیم...

    ممنون تاپ مربی 🙏

     

     

     

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    ممنونم تاپ مربی بابت آموزش بسیار جذاب و پرمغز

    کاملا درسته انتخاب هدف خیلی مهمه آینده ما در گروه انتخاب هدف درست است موفقیت عبارت است از :دست یافتن به اهداف از پیش تعیین شده در زمان معین

    زنامانیکه هدفمون رو انتخاب میکنیم و از پیش به فکر اون باشیم تا بدستش بیاریم مطمئنا با نتایجی بهتر روبرو میشیم

  • Mina. ..fatahiاستان کرمانشاه. . اسلام آباد غرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوارم

     

    بسیار ممنونم تاپ مربی بابت مطلب آموزنده و کاربردی

    اگر اهداف و رویاهامون رو نبینیم وبرای رسیدن بهشون

    برنامه ریزی نداشته باشیم نمیتونیم بدستشون بیاریم.

    اهدافمون رو مشخص کنیم و برای رسیدن بهشون زمان

    مشخص کنیم و اولویت بندی داشته باشند.

  • مولود اقتداریان
  • سلام و درود 

    ممنونم از شما تاپ منتور توانمندم این مطلب فوق العاده بود و هربار که میخونم روز اول نتورکم رو یادم میاد و قبل از اون که من چه اهدافی داشتم و به این عینا پی بردم هرچیزی رو که بهش فکر کنیم و اونو بعنوان هدفت درنظر  بگیری و در راستاش تلاش کنی بدست میاری

     باید اهدافمون رو واضح و روشن بخوایم و هرچقدر سریعتر دنبالش کنیم اون هدف نیز سریعتر به سمت ما میاد... 3ماه طلایی دیماه تا اسفند 99 رو با تمرکز بالاانجام میدم

    یاعلی✌️✌️

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت خدمت شما تاپ مربی 

    دقیقا هدف ها برای ما فرصت هارو میسازند و بدپن هدف بودن یعنی فرصت سوزی. در حال حاضر تنها یک هدف دارم که میخوام دقیقا روش تمرکز کنم چون یاد گرفتم روی خواسته هام باید تمرکز کنم نه روی نخواسته هام. 

    و برای رسیدن بهش تمام توانم رو وسط میزارم. ممنون تاپ مربی

  • مریم سخاوت پور
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوارم 🙏🏻🌺

    بسیار بسیار سپاسگذارم بابت مطالب اموزنده و پرکاربردی که با ما به اشتراک میگذارید و راه ما و مسیر مارو روشن تر میکنید.

    بسیار مطلب کاربردی و اموزنده ای بود بار ها و بار ها اون رو میخونم تا بتونم هدف درست و هوشمندانه خودم رو پیدا کنم و بتونم اون رو تصویر سازی کنم و واضح و شفاف ببینمش تا محرک من برای رسیدن به موفقیت باشه .

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    موفقیت یعنی دست یافتن ب اهداف از پیش تعیین شده در زمان معین.موفقیت تابع نظم و ترتیب است .اهداف خود رو از کوتاه مدت تا بلند مدت روی کاغذ نوشته و جلوی دیدمون باشه و برای تیک زدنشون بجنگیم .هدف هایی ک داریم باید واقعی و قابل دسترس باشند و ذهنیتمون رو بزرگ کنیم و محدودی برای اهدافمون قائل نباشینباشیم 

  • Mina. ..fatahiاستان کرمانشاه. . اسلام آباد غرب
  •  سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوارم

    ممنونم تاپ مربی بابت این مطلب کاربردی و آموزنده 

    یاد گرفتیم خواسته هامون رو فریاد بزنیم و روی اونا تمرکز کنیم نه روی نخواسته هامون .

    اهدافمون فرصت هارو برامون میسازه از فرصتها به نحو احسن استفاده کنیم،برای اهدفمون برنامه ریزی و تصویر سازی کنیم تا بدونیم چی میخوایم و حتما زمان مناسبی براشون تعیین کنیم. 

  • samira fatahi ...استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و‌خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار

    اگر هدفمون در مسیر درست باشه هدف پایدار و اگر هدفمون پایدار باشه موفقیت ما نیز پایدار خواهد بود .

    موفقیت تابع نظم و ترتیب است باید کارهایی که ما رو به هدفمون میرسونه در اولیت باشند و برای اهدافمون تصویرسازی کنیم .

    برای رسیدن به هدفمون انگیزه داشته باشیم و موانع رو از سر راه کنار بزنیم .

    هدفمون باید مشخص باشه و براش زمان مشخص کنیم . 

     

     

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • سلام ادب خدمت تاپ مربی گرامی سپاس بابت آموزه های نابتون. 

     

    باید اهدافمون رو واضح و روشن بخاهیم بنویسیم و روی اونها 

    تمرکز کنیم و تصویر سازی تا ب انجام برسند. هدف باید سنجیده و دست 

    یافتی باشه  .

    سپاس از شما تاپ مربی گرامی 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت

    هدف و داشتناشتیاق وانگیزه برای رسیدن بهش ،همه خوشبختیوموفقیته

    اگه ندونیم به کجا میخواییم بریم،پس به هیچ جا نمیریم

     

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وقتتون بخیر ممنون بابت مطلب عالیتون 

    دقیقا وقتی هدفی باشد انگیزه رسیدنش هم ایجاد میشه اول بایدهدفمون مشخص باشه واولویت بندی بکنیم وبرنامه ریزی کنیم برای رسیدن بهش تلاش کنیم وکارهای که مانع رسیدن به هدفمون میشه راهم پیدا کنیم وازاونها دور بشیم 

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام خدمت شما تا مربی گرامی

    مطالب فوق العاده آموزنده و پر از نکته بود اینکه ما برای موفقیت باید نظم و ترتیب در کار ها مو داشته باشیم ابتدا باید یک چشم انداز و تصویر شفاف از آینده به نمایش بگذاریم تا بتونیم جهت رسیدن به آنها اهدافمان را اولویت بندی کنیم و این اهداف هستند که برای ما فرصت ها را به وجود می آورند اگر هدفی نداشته باشیم چیزی به نام فرصت هم نخواهیم داشت. ایمان دارم در مسیری که قدم گذاشتم تک‌تک اهداف و تیک میخوره

  • فاطمه سروجهانی زاده
  • عرض سلام وخداقوت خدمت تاپلیدر حامدی کیا

    اهداف مابرای ما فرصت ها رابوجود خواهندآورند.

    اگر هدفی نداشته باشیدچیزی به نام فرصت هم نخواعید داشت.پس هدف فرصت ساز است وبی هدفی فرصت سوز.

    تا هدف معلوم نباشه مسیری واسه رسیدن نداری.

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و خدا قوت خدمت شما تاپ مربی بزرگوارم

    موفقیت یعنی رسیدن به اهداف از پیش-تعیین شده در زمان معین -اهداف ما باید ماندگار باشن یعنی نباید سطحی باشن ک زود رنگ و لعاب خودشون رو از دست بدن و موفقیت تابع نظم و ترتیب است .ما باید الویت هامون رو کشف کنیم و مسیر هدف رو مشخص کنیم و انگیزه و خواستن رو داشته باشیم تا به چیزی که میخوایم برسیم

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودبرتاپ مربی عزیزمون 

    هیچ مانعی برای رسیدن به موفقیت وجودنداره اگه خواستن واراده وپشتکار درکارباشه✌✌

  • اعظم پاسیار
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوارم

    وقتی هدف داشته باشیم وکاملا مشخص باشه

    برای رسیدن به اون هدف بیشتر تلاش میکنیم

    وخدا هم قطعا کمکمون میکنه

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت تاپ مربی 

    برای دستیابی به موفقیت فقط اولویت بندی کارها کافی نیست بلکه انجام ندادن خیلی از کارهاست که نباید انجام داد...

    برای رسیدن به هدف ،نظم وتوالی و ازهمه مهمتر انگیزه واشتیاق حرف اول رو میزنه

  • ناهید رضایی
  • سلام و ادب خدمت تاپ منتور عزیز

    ممنونم بابت این آموزش بی نظیر

    رسیدن به هدف نیازمند نظم و اولویت بندی هست، و علاوه بر کارهایی که برای رسیدن به اهداف باید انجام بدیم کارهای زیادی رو هم نباید انجام بدیم،  اهداف باید واضح و دارای زمان بندی و قابل دستیابی باشه

    اگر هدفی دقیق تعیین بشه و شور و انگیزه کافی داشته باشیم در حین حرکت ما به سمت هدف، اون هدف هم به سمت ما حرکت میکنه

  • نفیسه ایزدی اصفهان
  • سلام و درود

    ممنون از مطلب عالی

    برای رسیدن به هدف باید به تمام  اصول بالا رعایت کرد

    کار مستمر و هدفی مشخص

    هدف واقعی

    غیر از این نباید انتطار داشت که به اهدافمون برسیم

     

     

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت شما ممنون بابت مطلب عالیتون 

    باید برای رسیدن به اهدافمون مسیر مشخص باشه بدونیم که چی میخواهیم وتصویر سازی کنیم دقیقا وقتی هدفی باشه و پشت اون انگیزه و بینش قطعا بدستش میاریم واینکههدفی که انتخاب میکنیم که پایدار و فناناپذیر باشه میتونه باعث خوشبختی ما بشه

     

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون از آموزش وراهکارهای شما تاپ مربی

    داشتن ویژن وچشم انداز به آینده وبرنامه ریزی طی مسیر رو به خوبی مطرح کردید ممنونم

  • فرزانه داوری اصفهان
  • ممنون تاپ مربی بابت این متن فوق العاده 

    برای رسیدن به هدف باید اصول وقوانین بالارا رعایت کنیم نظم وتوالی مهمترین قسمت هدفگزاری است و همچنین تصویرسازی ذهنی ودید از آینده مسیر مارا درجهت رشدکردن فراهم میکنه..

    خداراشاکرم درمسیری قدم گزاشته ام که باتلاش میتوانم به تک تک هدفهایم دست پیداکنم. 

  • فاطمه داوری دولت ابادی
  • ممنون تاپ مربی 

    برای رسیدن به اهداف هست که انگیزه به ما میده وماباداشتن نظم ورعایت اصول وقوانین ست که ما را در رسیدن به هدف میرسونه

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام و ادب خدمت تا مربی گرامی

    ممنون بابت آموزش بی نظیر اگر ما اهداف مشخص  و درستی داشته باشیم حمایت پروردگار را هم داریم برای رسیدن به هدف باید بدونیم چی میخوایم و اهداف مون را تصویرسازی کنیم و در مسیر درست قرار بگیریم نظم و توالی داشته باشیم خدا را شکر می کنم که در تیم راهبران آینده هستم و تحت آموزشهای بی نظیر شما و اجرای آن میتوانیم به موفقیت دست یابیم🙏🙏🙏

  • طاهره پویا اصفهان
  • سلام خدمت تاپ مربی

    مطلب فوقعلاده ی بود ممنونم مربی

    برای رسیدن به هدفهامون باید انگیزه داشته باشیم وکارهامون الویت بندی کنیم،اهدافی باشه که قابله رسیدن باشه وبران تمرکزکنیم واگه هدفهامون نشناسیم هیچ تلاشی هم نمیکنیم پس باید هدفهامون مشخص کنیم ،یاداشت کنیم وجلوی دیدمون بزاریم

  • فریده ملکیان - اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت منتور بزرگوار...

    موفقیت یک فراینده یعنی انجام متوالی کارها و گام هایی که مارا به هدف میرسونه و همچنین دوری کردن از اقدامات و موانعی که ماراز هدفمون دور میکنه.

    در مسیر موفقیت هرگز مانعی وجود نداره مگر موانع و محدودیت هایی که در ذهن خود میسازیم چون اگر انگیزه خواستن وجود داشته باشه به ان هدف دست پیدا خواهیم کرد. 

    هر هدف حکم یک فرصت رو داره و ما در نهایت به هدفی میرسیم که ان رو میبینیم.

    ممنون تاپ مربی

    تشکر تاپ مربی 

    هدف، حتما باید مشخص و دست یافتنی و برنامه ریزی شده باشد 🙏 

     

     

  • ندا طغیانی از اصفهان
  •  

    سلام خدمت مربی ،ممنونم از اطلاعت پر بارتون

     

    دقیقا برای بدست آوردن هر چیزی باید به طور شفاف اون رو باید تصویرسازی کنیم وقابل دسترسی دارای زمانبندی مناسب باشیم واقع گرایانه باشه ودراصل باید آدرس دقیقی از هدف را روبه کاینات آریه بدیم تا درست برایمان فراهم شود

     

     

     

     

     

  • زکیه موسوی آبادان
  • سلام وشبتون خوش وخداقوت خدمت تاپ مربی خردمند

    ممنون بابت این مطالب واقعا درس زندگی ودرس درست راه رفتن وموفقیت رو به ما نشون میده درستعیین هدف وهدفمندی

    این مطلب برام زیبا بوداهداف مابرای مافرصتهارابوجودمی اورد.. هدف نداشته باشیم چیزی به نام فرصت هم نخواهیم داشت..

    پس هدف فرصت سازاستوبی هدفی فرصت سوزی

    باد موافق برای کشتی بی مقصد بی معناست 39957

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    مطلب بسیار آموزنده بود ممنونم 

    برای رسیدن به هدف باید اولویتها رو کشف کنیم و کارهای بیهوده رو ترک کنیم و باید از اهدافمون چشم‌انداز و دورنما داشته باشیم ودر مسیر گام برداریم  و با داشته هامون نداشته‌هامون رو تامین کنیم

    هدف باید هوشمندانه باشد و خداوند نیز ما رو در رسیدن به هدف یاری خواهد کرد

    سلام وخداقوت به تاپ مربی ممنون که این مطالب بی نظیر رو در اختیار ما میزاید 

    خوشبختی به همان نوع حدفی که ما انتخاب میکنیم مربوط میشود

    خوشبختی باید فنا ناپذیر باشد

    موفقیت تابع نظم وترتیب است

    ۱.کسب اولویت در زندگی

    ۲.کارهای که بیهوده است 

    انگیزه وخواستن برای بدست آوردن است

    به کم قانع نباشیم

    ویژگیهای هدف

    ۱.هدف باید مشخص باشد

    ۲.قابل سنجش باشد

    ۳.دست یافتنی باشد

    ۴.واقعی باشد

    ۵.دارای زمان باشد

    هدف نباید نقض بشود

    تحت هر شرایطی باید به اون هدف برسیم

    تصویر سازی کنیم.✌🙏🏻

    سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز 

    ممنون بابت این مطالب آموزنده.

    خوشبختی به نوع اهداف که افرادانتخاب می‌کنند مربوط می شود. برای رسیدن به موفقیت ها باید مرحله به مرحله اولویت های زندگی رو کشف کنیم  از اهداف خود چشم اندازداشته باشیم و با داشته هامون ،نداشته هامون رو برآورده کنیم.هدف کانون تمرکز ذهن ماانسان ها در زندگی است . هدف فرصت ساز و بی هدفی فرصت سوز. پس هدف خود را بشناسیم و با توکل به خدا از بخواهیم که در این مسیر ما را یاری کنند

    سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی و ممنونم برای آموزش عالی و بی نظیر 

    موفقیت دست یافتن به یک هدف از قبل تعیین شده ست باید هدفمون رو مکتوب کنیم یک هدف تابع نظم و ترتیب خاصی ست هدف باید واضح و شفاف باشه و قابل دسترسی و واقعی باشه و همچنیندر مسیر انتخاب هدف نباید خودمون رو محدود کنیم و نباید از چالشها و افراد منفی باف بترسیم و همیشه یک چشم انداز و دورنمایی از هدف خودمون داشته باشیم 

  • زینب رفیع نیا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار و تشکر بابت آموزشهای نابتون 

    مبحث بسیار جالبی است . آیا واقعا با رسیدن اهدافمون به احساس خوشبختی دست  می یابیم و به چه زیبایی شما این مطلب را به ما آموزش دادید.  

    اینکه اول بدانیم چه میخواهیم و با تمرکز و نظم و رعایت ترتیب در اولویت بندی به هدفی که تعیین کرده ایم برسیم  .

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت تاپ مربی 

    موفقیت یعنی رسیدن به اهداف ازپیش تعیین شده در زمان معین...

    واین موفقیت تابع نظم وانضباطه...

    نکات بسیار مهمی یادگرفتم که بسیار ارزنده هستن...🙏🙏

  • معصومه رضازادگان
  • سلام و خسته نباشید خدمت مربی حامدی کیا

    مثل همیشه مطالب عالی و آموزنده هستن.از خوندنشون لذت میبرم

    باید توی زندگی در هر شرایطی هدف داشت.تا به اون نتیجه ایده آل برسیم.

    زنده و پاینده باشید

     

  • مینا رحمتعلی زاده
  • سلام خدمت تاپ مربی بزرگوار

    ما می دانیم ک موفقیت تابع نظم و تربیت درست است.

    هدف ما باید قابل سنجش و دست یافتنی باشد. 

    داشتن تمرکز کافی در مسیر می تواند ما را به قله موفقیت و آرمان‌هایمان برساند.مرسی از مطالب آموزنده و عالیتون.

  • Elahe_hakim_andimeshk
  • سلام تاپ مربی 

    فوق العاده بود مطلبی که درباره هدف بود 

    ما باید هدف واضح ،مشخص و واقعی داشته باشیم که بتونیم اونو متصور بشیم اونوقت هست که میتونیم بهش برسیم ، حتی زمان رسیدن به اهداف مهم هست ،توی کلیپ انتونی رابینز هم میگه مسیر رسیدن به هدف مهم بودنش دست کمی از خود هدف نداره و برابری میکنه باهاش .

    تشکر بابت مطلب عالی که گذاشتید برای آموزش ما 💐

  • زهراآزادوند
  • باعرض سلام وتشکرخدمت تاپ مربی

    ماباید اهداف مشخص وتفکیک  به صورت مکتوب شده داشته باشیم،تاهدفی در نداشته باشیم‌مسلماً چرایی وبرنامه ریزی ای هم برای انجام کارها ورسیدن به موفقین نخواهیم داشت

     

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام تاپ مربی خدا قوت 

    بسیار مطلب فوق العاده ایی بود و  مفاهیم مهمی در بر گرفته بود اول باید هدفمون مشخص کنیم  و باید هدفی رو انتخاب کنیم که قابل دست یافتن باشه. و اینکه موفقیت تابع نظم و انضباطه✌

  • سلام تاپ مربی.
  • بایدتصویری روشن وشفاف ازهدف یاخواسته ای که داریم داشته باشیم واینکه بدونیم قرارچه کاری انجام بدیم وبه کجا برسیم وقتی حرکت کردیم مسیربهمون نشون داده میشه.واهدافمون رااولویت بندی کنیم وببینیم کدوم یکی ازاونا برای من حیاتی تراست.
  • لیلی زلقی
  • داشتن هدف تو زندگی خیلی مهمه چون به انسان انگیزه میده تا حرکت کنه و داشتن انگیزه باعث میشه در مسیر رسیدن به مقصد به موانع توجه نکنه

    برنامه ریزی و نظم از عوامل مهم برای رسیدن به مقصد نهاییه و اینکه خلاقانه بتونیم خواسته هامون رو بسمت خودمون جذب کنیم و هدایت کنیم از عوامل دیگر موفقیت است 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی