NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

حرفه ای ها بها پرداخت می کنند و آماتورها بهانه می آورند

 راز اول بسیار ساده است اما خیلی آشکار نیست. برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای شما باید مسیر خود را انتخاب کنید و از انجام فعالیت های اشتباه اجتناب کنید. چرا ؟ چون بهشت را به بها می دهند نه به بهانه ( مترجم : ترجمه متن اصلی به این صورت است : حرفه ای بها پرداخت می کنند اما آماتورها بها پرداخت نمی کنند. با اجازه شما مناسب دیدم جمله ای از استاد شریعتی را اینجا جایگزین نمایم تا حق مطلب به زیبایی ادا شود. )

 

به عنوان مثال شما باید درگیر ارتباط با خط بالاسری و زیرمجموعه هایتان باشید اما نباید درگیر مسائل شرکت همچون قیمت گذاری کالاها باشید.

 

مسائلی مثل : هدایت سمینارها، گوش کردن به آهنگ های روز، گشت و گذار در اینترنت، مقایسه پلان درآمدی شرکت خود با شرکتهای دیگر، چت کردن، پیاده روی با سگ یا حیوان خانگی خود، دیدن برنامه های تلویزیون، مطالعه روزنامه یا مجلات، ماهیگیری، پاراگلایدر سواری، آشپزی، صرف شام در بهترین رستورانهای شهر، اسکیت و برف بازی، مناظره با سایر نتورکرها یا صحبت تلفی با افراد ترسو ...

 

انجام فعالیتهای فوق هیچ اشکالی ندارد. در حقیقت هر کدام از ما بارها این کارها را انجام می دهیم. دچار سوء تفاهم نشوید. منظورم این است که انجام این کارها هیچ گاه یک نتورکر ثروتمند نمی سازد.

 

نتورکرهای موفق و ثروتمند اکثر محصولات شرکتشان را می فروشند و افراد جدید را به سازمانشان جذب می کنند و زمان خود را صرف کارهای دیگر نمی کنند. بلکه این آماتورها هستند که زمانشان را برای انجام آن کارها هدر می دهند. آنها غلط نیستند، بد نیستند، احمقانه هم نیستند، آنها کمکی به رشد شما در این تجارت نمی کنند.

 

بعد از گذشت چندین سال مردم نصیحت های من را صداقت بیرحمانه نامیدند. 

 

بسیاری از افراد سالهای طولانی به سختی زیادی مشغول انجام بازاریابی شبکه ای بودند و به موفقیت نرسیده اند و هیچ گاه علت عدم موفقیت خود را کشف نکرده اند. 

 

_ من یک سوال ساده دو بخشی از آنها می پرسم :

 

« امروز چند نفر را جذب سازمان خود کرده اید و به چند نفر محصول فروخته اید ؟ »

 

وقتی افراد با این سوال ساده روبه رو می شوند معمولا به دو صورت واکنش نشان می دهند : 

 

بعضی از آنها ساکت می شوند و بعضی از آنها نیز خشمگین می شوند. 

 

بعضی از آنها با جملاتی نظیر : مارک کمی فرصت بده. من از تو کمک خواستم و تو به جای کمک کردن از من سوال می پرسی ؟

 

_ بسیار خب. پاسخ ساده است. شما باید محصول بفروشید و نفرات جدید به سازمان معرفی کنید. 

 

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید: 

 

افراد موفق در این حرفه بهای موفقیت خود را پرداخت کرده اند

افراد موفق در این حرفه به سختی کار کرده اند...

شاید شما چند ساعت در روز را به کار خود اختصاص می دهید اما در خلال همان ساعات باید تمام تمرکزتان بر روی فروش محصولات و معرفی افراد جدید باشد. حداقل دو ساعت در روز استمرار و مداومت در این کار و انجام اصولی امور، در بلند مدت دستاورد بزرگی برایتان به همراه خواهد داشت.

 

من به هیچ عنوان نمی خواهم که مفاهیم من برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای از قبیل روزی دو ساعت زمان گذاشتن در ذهن کسی بد تعبیر شود و آنها تصور کنند که همان دو ساعت برای موفقیت کفایت می کند. نیازی نیست زمانی را به انجام اموری دیگر اختصاص دهند. صحبت من درباره این موضوع است که فروش محصولات و معرفی افراد باید به عنوان اولویت های اصلی شما برای زمان گذاشتن در این تجارت در نظر گرفته شود.

 

برخی از افراد نسل به نسل سختی را منتقل می کنند با مضمون : سخت تر کار نکن، هدفمند کار کن. می توان از این جمله این تعریف را برداشت کرد افرادی که به سختی کار می کنند کارشان اشتباه است، و این اصلا درست نیست.

 

نتورکرهای موفق حداقل روزی دو ساعت بیشتر از نتورکرهای معمولی زمان می گذارند.

 

نتورکرهای موفق و ثروتمند قبلا همان نتورکرهای معمولی بودند که به ماندن در حد وسط و به کم قانع نبودند و به جهت رشد توانایی ها و سازمانشان وقت بیشتری را صرف کرده و از حداکثر پتانسیل خود استفاده کرده اند.

 

نکته جالب در مورد بازاریابی شبکه ای این است که هر کدام از ما در هر زمان و هر مکان که تصمیم به شروع بگیریم و خود را برای پرداخت بهای موفقیت آماده کنیم سختی های راه نمی تواند ما را از رسیدن به هدف باز دارد. نتورکرهای ضعیف وقت زیادی را صرف پیدا کردن میانبرهای موفقیت می کنند تا بتوانند سریع تر و ساده تر به هدف خود برسند. اما این باعث می شود که از مسیر اصلی خود دور شوند و فعالیتهای مهم روزمره خود را انجام ندهند.

 

نتورکرهای موفق زمان خود را صرف فروش محصولات و جذب افراد جدید می کنند اما افراد ضعیف به دنبال بهانه می گردند و زمانشان را بیهوده اتلاف می کنند. کارهایی از قبیل : مشکلات بازاریابی شبکه ای از دید مردم و ...

 

درست مثل این است که در یک اتاق به دنبال سوراخ موشی بگردید که اصلا وجود ندارد !!! آیا این کار منطقی و درست است ؟؟!!

 

کارتان را به یک فرد نظامی، به نظافت چی خانه تان یا حتی به یک مهاجر از کشوری دیگر که علاقه مند به فعالیت جدی در این حرفه است، معرفی کنید و به این ترتیب شما می توانید افرادی را که تا پنج سال آینده تبدیل به نتورکرهای موفق می شوند را کشف کنید.

 

از طرف دیگر شخصی را که به دنبال یک راه آسان برای پولدار شدن است را نیز به تجارتتان معرفی کنید و بعد از بیست سال کار خواهید دید که او هرگز به موفقیت و ثروت نرسیده است.

 

اگر کسی شما را مسخره کرد با او وارد بحث نشوید و بدانید که او یک انسان ضعیف و سست عنصر است.

اثر مارک یارنل

نظرات (۲۴۱)

  • الهام اسدی(ایلام)
  • سلام و خدا قوت
    مطلب خیلی قشنگیه.هربار که میخونمش ازش یاد میگیرم
    برای رسیدن به اوج پرواز میکنیم
    نتورک بهانه ای برای توقف ندارد..
  • زهره قربانی
  • خداقوت تاپ لیدر
    مطالبه خیلی مفیدی بودن,سخت کار کردن توی نتورک خستگی میاره ولی هدفمند کار کردن لذت بخشه...
    انسان یا بهانه میاره یا نتیجه میگیره)تجربه ی لیدرام(
  • ساکی زاده از اندیمشک
  • با سلام خدمت خانواده سیمرغ
    تاپ لیدر عزیز خدا قوت
    لزوما همیشه قویترینها و سریعترین ها پیروز نمیشوند :
    پیروز کسی است که فکر میکند میتواند پیروز شود .
    ناپلیون هیل

  • رهبر از اندیمشک
  • با سلام خدمت تاپ لیدر سیمرغ
    مهم نیست که دیره ...... مهم اینه که بلاخره از زیر آوار سختی بلند شی..... که برخاستنت زیباترین حماسه ی دنیاست.
  • فاطمه شکری، دزفول
  • دورود بی پایان بر تاپ لیدرهای سیمرغی، با اراده و مصمم
    سپاسگزاریم از مطالب کوبنده و پر محتوایی که ارائه میفرمایید.
    « خواستنبه تنهایی کاری از پیش نخواهد برد،
    خواستن باید با برخاستن همراه باشد...»
  • احمدرضا یاراحمدی
  • سلام تاپلیدر. متن عالی بود.
    دورود پایتخت طبیعت ایران
    اول از همه افتخارم اینه که شاگردی شما رو میکنم 
    به هیچ عنوان بهانه گیری نمیکنیم اومدیم که نتیجه بگیریم هر چی بگی رو با تمام وجودم گوش میکنم و انجام میدم میدونم که موفقیت خیلی خیلی به تیم ما نزدیکه
     پس پیش به سوی FL-Team جهانی
  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب

    مطلب بسیار آموزنده و حرفه ایی است
    هیچ بهانه ای نیست 
    اومدم که حرفه ای کار کنم و حرفه ای ادامه بدم و تا آخرش پای هدف و تعهدم هستم
    خدا حافظ flteamاست.
  • نرگس عاملی
  • سلام به تاپلیدر بی نظیرم 
    متن بسیار عالی بود 
    برای موفقیت باید بها داد برای بهتر شدن باید بها بدیم اگر هدف واقعی زندگیمون رو میدونیم هیچ چیزی نمیتونه جلوی مارو بگیره
  • محمد نبی فریادیان
  • تاپ لیدر چرا من با اینکه مدت زیادیه اینجام ولی موفق نمشم؟؟؟


    بسیار خب. پاسخ ساده است. شما باید محصول بفروشید و نفرات جدید به سازمان معرفی کنید. 

     

    #تلنگر


  • زینب درویش زاده
  • سلام 
    چیزای خوبی یاد گرفتم یاد گرفتم چه جاهای حرفه باید عمل کنم و چه جاهای باید حرفه ای بشم
  • سعید ولیدوست
  • با خوندن این مطلب فوق العاده یاد یه جمله معروف میوفتم که میگه : برای انجام یک کار فقط 1 دلیل کافیه ، اما برای انجام ندادنش میشه 1000 دلیل آورد ...
  • آزاده آرمان پور
  • سلام تاپ ایدر
    ازاطلاعات حرفه ای شما متشکرم همه فوق العادن!
  • مهدی نهاوندیان
  • سلام
    ما باید در کارمان جدی باشیم و از وقت هایی که صرف کارهای بیهوده میشود پرهیز کنیم و  وقتمان را صرف فروش محصولات و معرفی کردن افراد جدید به سازمان بگذاریم و بهترین خدمات را به افراد ارایه دهیم و اگر جواب ها منفی بود هیچ وقت ناامید نشویم و ایراد کارمان را پیدا کنیم تا نتیجه دلخواهمان را دریافت کنیم
    موفق باشید

  • ناهید رضایی
  • سلام تاپلیدر خداقوت
    قانون مورفی میگه «همه چیز ذاتاً دچار خطا و دردسر می‌شود مگر اینکه برای درستی آن تلاشی شده باشد».( به عبارتی دیگه بهای اونو داده باشیم)
    یکی از قانون های مورفی قانون دروغگویی هست به این صورت:
    اگر بهانهٔ دروغی‌تان پیش رئیس برای دیر آمدن، پنچر شدن ماشینتان باشد، روز بعد واقعاً به‌خاطر پنچر شدن ماشینتان دیرتان خواهد شد.(مواظب باشیم داریم چطور با تجارت مون برخورد میکنیم داریم بها میدیم یا بهانه های ساختگی میاریم)
    با مدیر یه شرکت مصاحبه کردن پرسیدن چطور کمترین میزان خطا و اشتباه رو دارین؟  جواب میده چون یاد گرفتم از قانون مورفی پیروی کنم.
    ما هم اگه از این قانون پیروی کنیم و بها بدیم و همیشه با حامی مشورت کنیم و از تجربه دیگران استفاده کنیم  کمترین میزان خطا و اشتباه رو توی تجارت مون داریم.
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • سلام تاپلیدررر 
    فوق العاده بود مطلب توی تجارتی که داریم انجام میدیم باید حاشیه ها رو کم کنیم و بچسبیم به درست و اصولی اجرا کردن کارمون وقتی اصولی پیاده سازی بشه صد درصد نتیجه هم میده باید حاضر باشیم که بهاشو بدیم واقعا که بهشت را به بها میدهند نه بهانه پس بهونه هارو کمتر و دلیلمون برای کارو بیشتر و بزرگتر کنیم ..

  • حسین علیمرادی
  • به نام خداوند خالق زیبایی ها
    درود بر شما 
    موفقیت در هر زمینه ای بهای خودش را دارد زندگی ما تقابل بین این بها دادن ها و رسیدن به مو فقیت پایدار و بها ندادن ها و درنتیجه پایانی بس غمگین و دل ازرده است همه ما بسیار علاقه مند هستیم که ره صدساله را یک شبه بپیمایی اما هیچ وقت درخلوت خود از خود نمی پرسیم ایا اینگونه موفق خواهیم شد یا دقیقا در کدام مسیر گام نهاده ایم اگر میخواهی عقاب نتورک شوی ابتدااز تمام محصولات اطلاعات کامل به دست بیاور و کاملا حرفه ای در امر فروش عمل کن و همچنین برای یک شبکه سازی موفق دل به دریای افق بالاتراز خود بده اون راه را می شناسد . 
    ایا می دانید یک عقاب برای اینکه با این همه ابهت در فراز اسمان پرواز کند بهایش را پرداخت کرده است او تا سن ١٨سالگی زندگی عادی دارد اما در سن ١٨سالگی در مقابل خود یک ازمون بسیار سخت را می بیند او باید با منقارش چنگال هایش را بکند و همینطور انقدر منقارش را بر زمین بکوبد تا بشکندو در این حین او یک ماه را بدون اینکه کوچک ترین شکاری کند میگذراند تا منقار و چنگال هایش دوباره رشد کنند خیلی از عقاب ها در این ازمون سخت تلف می شوند اما انهایی که برنده این امتحان بزرگ  می شوند می توانند تا سن پنجاه سالگی فرمانروای اسمان ها باشند 
    بله موفقیت و بزرگ بودن یا به عبارتی ژنرال بودن دل می خواد 
    عقاب درونتان را بیابید و تا می توانید بجنگید 
    سلام صبح بخیر به تاپلیدر قدرتمند
    واقعا ممنونم از مطالب فوق الاده تون
    اگه بهشت رو میخوای دنیاتو خوب بساز 
    باید واسه رسیدن به هر چیزی یا جایی بهاش رو داد هر چقدر هم سخت باشه باید ها داد .ولی اگه با شور و شوق و علاقه هر کاری انجام بدی سختی هاش واست آسون میشه و وقتی به هدفت برسی سختی هاش واست خاطره میشه خاطره ای که بعدها تعریف کنی خیلی هارو به وجد میاره وحتی امکان داره اونارو هم امیدوارکنه که اگه کسی تونسته من هم میتونم

  • (Ela.hakim (andimeshk
  • بهشت را به بهامیدهند نه بهانه ...
    فقط یاد وویس معروف افتادم این کار به این سادگی نیست،این کار خیلی زحمت داره ،تجربیات سختی رو باید تحمل کنی و ادامه .‌...
    باید کارو جدی بگیریم  و اصولی کار کنیم تابه سرمنزل مقصود برسیم راه مطمئنی برای پولدار شدن هست اما اول ارتقامیده آدمو از همه لحاظ بعد پول بهت میده 
    بیشتر محصولاتو باید معرفی کنیم و بیشترازاون باید تجارتمون رو با دیگران درمیون بزاریم تا زودتر به موفقیت برسیم .
  • امین سیلانی زاده
  • بنام خدا
    سلام و ادب خدمت تاپ مربی ام،تاپلیدر حامدی کیا
    به به چه مطلب عالی و حرفه ای،مدام راجع به این موضوع صحبت کردید که ببینید اگر نتیجه و رشدی نیست،حتما دارید روی تردمیل حرکت میکنید
    دقیقا همینه ،من باید در طول روز محصول بفروشم،شبکه بسازم همین
    اگر کاری غیر از این انجام بدم که به افزایش فروش و شبکه ام کمک نکنه پس کار درست انجام ندادم
    به فرموده خودتون که بارها گفتید:اگر جلسه ای میرید،کتابی میخونید،لینکی میزنید باید یه نتیجه و خروجی داشته باشه
    همین الآن که من دارم وبلاگ میخونم،باید بعد از این تغییرات مثبتی داشته باشم
    و زمان مرگ من در این سیستم جایی هست که به کم و حد وسط قانع باشم

    ممنون برای این همه حمایت و آموزش فوق العاده
  • فریده ملکیان
  • سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا

    ممنون برای همه حمایت ها و آموزش های فوق العادتون..

    دقیقا همینطوره که فرمودید اگر حاضر نباشیم بهای موفقیت را بپردازیم ولی به دنبال موفق شدن باشیم مثل اینست که بخواهیم بدون به دنیا آمدن زندگی کنیم!!

    وچه زیبا امیرالمؤمنین فرمودند کههمانند کسی مباش که بی آنکه کاری کرده باشدبه آخرت امید می بندد».

  • ناهید رضایی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپلیدر
    این مطلب عالی و بینظیره، 
    برای هر موفقیت باید بهایی داده بشه، توی این تجارت هر کس میخواد موفق بشه اولین کار اینه که اولویت های این کار رو بشناسه و مشخص کنه، اولیت این تجارت فروش محصول و معرفی فرصت تجاری هست، هر کاری غیر این ها حاشیه ست و هیچ موفقیتی با حاشیه ها به دست نیومده این که مردم چی میگن یا چی فکر میکن همش حاشیه ست، اگه میبینی نتیجه نمیگیری یعنی اصل کار رو فراموش کردی باید ورودی هاتو تغییر بدی تا نتایجت تغییر کنه، باید سخت کار کنی و بهای موفقتی که میخوای رو بدی
    ممنونم از شما بابت این مطلب و آموزشات بی نظیرتون
  • آزاده آرمان پور
  • باسلام وعرض ادب به تاپلیدر عزیزمون...

    دقیقا این مطلب رو خودم به عینه تجربه کردم هروقت تمرکز نداشته باشم وجدی کار نکنم درجازدن رو درخودم وتیمم میبینم..
    نتورک یعنی بها دادن..چون پیشرفت وموفقیت درگرو بها دادن وایستادگی در برابر چالشهاست واینکه موفقیت وپیشرفت در نتورک به تعداد معرفیها وفروش محصولات اتفاق میفته..درگیر حاشیه شدن یعنی عدم موفقیت وبی انگیزگی....
  • مهناز رجبی پویا
  • سلام بر تاپلیدر عزیز
    ممنون بابت مطلب اموزندتون
    بله نتورک در اول کار زمان می طلبه و تمرکز
    بهانه اوردن و امروز رو به فردا انداختن برای ساختن یک نتورکر نیست
  • مجتبی نورنژاد
  • عرض ادب و احترام خدمت تاپلیدر حامدی‌کیا.
    مطلب خیلی عالی بود و نکات ریز و کاربردی رو به یادآور شد.
    نتورکرهای موفق همیشه با تمرکز و سخت کوشی بدنبال جذب افراد جدید و فروش محصول هستند و درگیر حواشی‌نتورک نمیشوند.
    برای داشتن یک تجارت بزرگ و جهانی باید زمان گذاشت و تلاش‌کرد.
  • محمد آل عبدی
  • سلام و ادب
    واقعن عالیه.تاپلیدر ازتون ممنونم که چنین مطالب اموزنده ای در اختیار ما قرار میدهید که با خوندن این مطالب و سرلوحه خودمون قرار داهیم صد در صد موفق میشیم و دقیقا برای رسیدن به موفقیت باید بهای آن رو پرداخت کرد و با سخت کوشی و پشتکار صد در صد موفق میشیم و این حرفه ای ها هستن که بها پرداخت میکنن و اماتورها بهانه میارن پس قول میدم که حرفه ای باشم و به خط بالا وصل باشیم
    سپاسگذار تاپلیدر
  • مژگان ملائکه
  • با سلام 
    بسیار عالی من بسیار بهره بردم

    سلام تاپلیدر

    عالی بود با قدرت ادامه میدم ممنون

    سلام و خداقوت تاپلیدر

    ممنونم به خاطر وبلاگ که هر بار خوندنش دقیقا بهم انگیزه و انرژی میده و بازهم راه درست رو نشونمون میده

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت به تاپلیدر عزیزم

    دنیای حرفه ای ها پر از بها دادن و دنیای آماتورها پر از بهونه هاست.

    سپاس از شما آموزش فوق العاده ای بود یاد گرفتم اگر در روز محصولی نفروشم یا شخصی رو جذب کارم نکنم اصلا نتورک نکرده ام. یاد گرفتم درگیر حاشیه ها نشم و به خوبی حاشیه های این تجارت رو یاد گرفتم.

    تمرکز، جدیت و تلاشم رو فقط در جهت رشد تجارتم و FL-TEAM میزارم.

    سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا

    این متن رو که خوندم یاد smsشما افتادم که روزی با 30نفر صحبت کنیم درباره کار یا محصول 

    اگر میخوایم موفق بشیم باید بهاشو بدیم بها هم اینکه کمتر بخوریم و کمتر بخوابیم نیست بهاش درست کار کردنه و سخت تلاش کردنه اونم با درک درست از کارمون و دیدن هدفمون 

    ممنون برای مطالب عالی

    با سلام و عرض ادب خدمت ابر مربی‌های زندگیم

    ممنون بابت اطلاعات ارزنده شما. خیلی وقتا افراد تو نتورک مارکتینگ فکر میکنند دارند بها میدن در حالیکه دارن بهای اشتباهی میدن بجای اینکه باهوش باشیمو سرکله خودمون تجربه کنیم بهتره عاقل باشیمو از تجربه با ارزش حامیهامون استفاده کنیم . خداروشکر که خداوند نعمت بزرگ حامیهای فداکار رو به بنده عنایت کردن و امیدوارم شاگرد آموزش پذیری باشم اونجور که مربیم دوست داره باشم.

    یاحق

    چه داستان آشنایی

    همین یک مطلب کافیه تا از یک نتورکر معمولی ( پر از بهانه ) تبدیل به یک نتورک حرفه ای (بی بهانه ) بشیم

    تاپلیدر عزیز ، حرفی برای گفتن ندارم جز اینکه از شما به خاطر اینکه همیشه راهنمای ما هستید از شما تشکر کنم ♥

  • سیده زهرا یاجدا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ لیدر مقدر flteam 

    مطلب واقعا آموزنده بود 

    ماباید روزانه افرادی به محصول و یا کارمون جذب کنیم و در صورتی میتونیم موفق بشیم که بدون هیچگونه بهانه ای کار کنیم ....

    حرفه ای ها بها میدن ولی آماتور ها بهانه میارن....وقتی این جمله خودم یاد صحبتتون افتادم که توی نتورک نباید زور بزنید باید هوشمندانه و هدفمند کار کنید 

    از هر زمانی که تصمیم گرفتیم موفق بشیم دیگه باید بهانه هارو کنار بزاریم و سرکله بالاسری بریم جلو و به هیچی دیگه توجه نکنیم 

    ممنونم از آموزش هایی که همیشه در اختیارمون قرار میدید 

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا عزیز

    دقیقا موفقیت هر کس برمیگرده به خودش که بهاشو بده یا بهانشو بیاره

    مسیر موفقیت مشخصه وحامیان ما دارن میرن .فقط کافیه ماهم توی مسیر درست قرار بگیریم وانجام بدیم اگر اصول یکاری انجام بشه محاله به نتیجه نرسه

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    مطلب فوق العاده بود. دقیقا افرادی ک تجارتشون رو جدی نمیگیرند و حرفه ای عمل نمیکنند همیشه برای انجام کارهایی ک بهشون سپرده میشه بهانه میارن و افراد موفق برعکس ب بهانه ها توجه نمیکنن چون میدونن از مسیرشون دور میشن. 

    بهشت رو ب بها میدن ن ب بهانه. همه دوست دارن برن توی بهشت ولی هیچکس دوست نداره بمیره.

    ممنون تاپ لیدر ب خاطر مطالب اموزندتون

  • مولود اقتداریان
  • با سلام و احترام 

    تاپلیدر واقعا ممنونم از اینکه این موقعیت رو در اختیار ما قرار دادید تا از این طریق بازهم به دانشمون افزوده بشه،خداروشکر بابت وجود گرانقدرتون 

    اگر هرشخصی اولویت های خودش رو درست گیدا کنه و برای رسیدن به موفقیتش مسیری رو پیش بگیره قطعا موفق میشه 

    طبق اموزشهایی که توی جزوه اموزشیمون هم داریم اولویت بندی یکی از مهمترین ارکان موفقیت در برنامه ریزی هست 

    از امروز به خودم قول دادم که هر جیزی که اولویتم نیست رو کنار بزارم و جنگنده تر اقدام کنم برای خلق زندگی رویاییم

     

  • سیده زهرا یاجدا
  • سلام و خدا قوت 

    مطلب عالی هست 

    افرادی که کارشون جدی نمیگیرن مدام دنبال بهانه هستند 

    بعضیا دنبال این هستن که راه میانبری پیدا کنند در صورتی که نتورک میانبر نداره و در اصل باعث میشه که از مسیر اضلی دور بشی 

    افرادی که حرفه ای کار میکنند خداقل روزانه دو ساعت بیشتر افراد عادی برای تجارتشون وقت میزارند و مداومت در همین کار باعث موفقیت میشه 

  • شهین نمد مال
  • سلام وخدا قوت  خدمت تاپلیدر حامدی کیا

     حرفه ایها بهایش را میپردازندوآماتورها بهانه میاورند

    قبل از هر حرف وسخنی از اموزشهای کاربردی شما بسیار متشکرم

    درزندگی هرچیز ارزشمندی بهایی دارد. اگر خواهان موفقیت هستیم باید بهای انرا بپردازیم. حرفه ای هابرای رسیدن به موفقیت بهایش را میدهندوتلاش میکنند وموفق میشودحرکت در مسیر درست وطبق قوانین پیش رفتن با تلاش مداوم که همراه باشد حتما به موفقیت ختم میشود.

    هرچقدر مجبور باشیم برای چیزی بجنگیم وقتی بدستش میاوریم برایمان قیمتی تروباارزشتر خواهد بود. هر چیز خوبی ارزش صبر ومبارزه را دارد

     

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ لیدر عزیز

    ممنون بابت آموزش های فوق العادتون

    جمله دکتر شریعتی که به متن اضافه کرده بودین دقیقا حق مطلب ادا کرده بود و با درک همین یک جمله و بکار گیری اون در تجارتمون هیچ چالشی یا حاشیه ای مارو متوقف نمیکنه 

    چیزی که از حامیانم بخصوص شما یاد گرفتم این بود که هر وقت هر کاری خواستم انجام بدم ببینم آیا به رشد و توسعه خودم و تجارتم کمکی میکنه یا نه اگر که نه اون کنار بزارم.

  • مریم گتوندی-اندیمشک
  • با سلام 

    تلاش مان باید هدفمند باشد باید بدانیم برای چه تلاش میکنیم من الان متوجه شده ام برای چه باید تلاش کنم پس وقت مو صرف چیزی میکنم که منو به اهدافم برسونه .

     

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • مچکر بخاطر مطلب فوق زیبا 

    برای رشد و پیشرفت توی بازاریابی شبکه ی نیاز هست که 

    ۱ به خط بالاسری وصل کامل باشیم

    ۲ مسائلی که باعث میشه تمرکزمون ازمون گرفته میشه کنار بزاریم 

    ۳.مسائلی همیشه مطرح شه که به رشد سازمان مطرح میشه

    ۴ زمانی رو که میزاره برای رشد باید هدفمندکارکنه 

    چون زمان زیادگذاشتن نشونه موفقیت نیست حتی نمیشه گفت سخت کوشی به تنهایی باعث موفقیت میشه 

    ۵کار رو به دیگران بدون پیش داوری معرفی کنه 

     

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • فوق العاده بود
    کارهایی که یه نتورکر موفق انجام میده برنامه ریزی شده هست ، کارهایی هست که وظیفه یه نتورکرهست که همون معرفی محصول و ورودافرادبه بازاریابی شبکه ی هست، توی سیستم باید به خط حامی وصل باشیم همیشه،کارهایی که منفعتی برامون ندارن رو باید کناربزاریم ،اگه جایی توی سیستم دیدیم داریم زور میزنیم اشتباه هست چون سیستم مشخص هست فقط معرفی کن و ورودی کن ،پیگیری کن ..
    توی این راه هرکس بهاشو باید بده تا به موفقیت برسه چون بهشت رو به بها میدن نه بهونه ...
    بهتره که بال و پر بهونه ها رو قیچی و بالهای پرواز و انجام دادن وظایف رو قوی تر کنیم .
    ممنونم از خردتون که بهم یاد دادین 💐

  • سمیرا ارشادیان
  • سپاس برای فرستادن و یادآوری دوباره این مطلب فوق العاده

    ✔✔بهشت رو به بها میدن نه به بهانه✔✔

    تو مسیر موفقیت و برای رسیدن به اهداف میشه تو چالش ها بها داد یا بهانه آورد و این تفاوت افراد موفق و ناموفق رو مشخص میکنه

    برای تبدیل شدن به یک نتورکر حرفه ای باید بیشتر از بقیه زمان گذاشت

    ان شالله بتونیم الگوی مناسب از یک نتورکر حرفه ای باشیم

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت...

    برای موفقیت درهرکاری بایدبهایی پرداخت...

    درگیرمسائل حاشیه وکم اهمیت رشد وثروت بوجودنمیاره بلکه تلاش وجدیت باعث ثروت افراد میشود...

     

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی حامی کیا

    واقعا مطلب آموزنده ای بود 

    دقیقا همینه برای رسیدن به موفقیت باید بهاشو بدیم باید تلاش کنیم اگر ما همش بهونه بیاریم و کاری از پیش نبریم نباید انتظار موفقیت داشته باشیم باید هدفمند بربم جلو الان دقیقا فهمیدم باید چیکار کنم تا بتونم به موفقیت برسم 

    ممنونم بابت این مطلب فوق العاده تون 

  • زینب زربخش
  • با سلام و خدا قوت

    خدارو هزار مرتبه شاکرم که از انتخابی که کردم پشیمون نیستم از بهایی که دادم راضی هستم بخاطر داشتن حامیهام شکر گزارم و از خداوند متعال خواهان سلامتی و سربلندی و طول عمرشون هستم .خیلی کم پیش میاد تو زندگی انسانها افرادی این چنین بزرگ‌منش سر راه آدم قرار بگیره و طبق صحبت مربی حسین حامدی کیا به نشانه ها باید ایمان داشته باشیم و قطعا روزی این جمع هدفمند تاریخ نتورک ایران و جهان رو متحول خواهند کرد....

    یاحق

  • بابک سهرابی
  • سلام 

    وقت بخیر 

    این مطلب سال ۹۴ بوده اما انگار برای امروز من طراحی شده بوده اون موقع. 

    واقعا اون زمان چقدر مطالب آموزنده ای وجود داشته که من درست استفاده نکردم .

    واقعا بهترین راه رشد در تجارت درگیر بودن با اون هست . درگیر بودن مداوم با نیرو و ورودی جدید شخصی و کار کردن روی مشتریهای محصولی 

     

    مدتی هست که تا حدودی این برنامه رو دارم جلو میبرم و واقعا جوابدهی بسیار خوبی داره 

    تشکر از شما بابت تغیر های نگرش درست و بموقع

  • محمد زاهد
  • به سلام و خداقوت ممنونم به خاطر این مطلب فوق العاده

    توی جزوه مبتدی شما به زیبایی نوشتین که میتوان نتورک مارکتینگ رو هم معنا با معرفی یا پرزنت دانست پس هر چه قدر در این کار پرزنت های محصولی و کاری بیشتری داشته باشیم موفق تر خواهیم شد و بهتر کسب درآمد میکنیم.🦅💪

  • علی علیزاده
  • سلام و ادب مربی قدرتمند

    "ارتباط" که همیشه برای تقویت کردن این مهارت تلاش کردم عامل رشد و موفقیت هست. متمرکز باشیم بر روی داشته هامون قطعا هرکس با داشته هاش میتونه دستاوردهای زیادی بدست بیاره.

    زنده باد سیمرغ

    زنده باد تیم راهبران آینده

  • شادی رجبی
  • سلام به تاپلیدررر قدرتمندو توانا

    ممنون از اطلاعات جاممعتون واقعاااا فوق العاده بود.

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی ام آقای حامدی کیا

    سلام به همه

    ممنونم بسیار عالی،همیشه به ما آموزش دادین که برای بدست آوردن هر چیزی باید یک چیز دیگر بدهیم(بها)و هر دستاوردی بهایی داره که باید پرداخت بشه

    آموزش جدیدی که از مربی مون یادگرفتیم اینه که ۷۰٪رو خودمون کار کنیم و ۳۰٪لیدرشیپ و راهبری و دقیقا همینه چون در نتورک اصولی و پلنmlm مخصوصا شرکت قدرتمند سیمرغ تنها چیزی که باعث میشه افراد موفق بشن،پول در بیارند فروش،آموزش و شبکه فروش هست

    پس هر کاری غیر از این سه مورد هیچ تأثیری که در فرآیند رشد ما نداره اتفاقا می‌تونه مانع هم باشه(همه چی غیر از رشد حاشیه است)

    سپاس از آموزش و حمایت‌های بینظیرتون

  • مولود اقتداریان
  • با سلام خدمت تاپ مربی 

    خیلی عالی بود 

    وقتی عمیقا داشتم میخوندم دقیقا اموزشهای شما که حتی توی جزوه اموزشی به اون اشاره کردید که اولویت بندی کنید یکی از کلیدهای موفقیت و رساندن افراد به درجه حرفه‌ای از کار داشتن نظم و اولویت بندی در کارهست زمانی رو که برای اولویت‌بندی قرار میدیم هیچوقت باعث هدر رفتن زمانمون نشده بلکه برای عمیقتر شدن به مسله و بدون اتلاف وقت رسیدن به هدفمون رو مقدر میکنه

  • زینب درویش زاده
  • سلام خداقوت مربی گرامی 

    واقعا عالیه این مطلب وقتی چندبار میخونمش مطلب جدید ازش یاد میگیرم 

    به تمام نکاتی که از این مطلب برداشت کردم رو به عمل بگیرم 

    ممنونم از لطفتون 

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت مربی عزیزم

    امروز که برای چندمین بار این مطلب رو خوندم خیلی بهتر درکش کردم. حتما و حتما انجامش میدم و تمام تمرکزم رو میزارم روی جذب مشتری و فروشنده ی جدید و توسعه ی کسب و کارم، همچنین از تمام حاشیه هایی که من رو در این تجارت ثروتمند نمیکنه دوری میکنم.

    مربی جان سپاس بابت این آموزش بینظیر.

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • با سلام خدمت بهترین مربی دنیا

    کاری که باید برای موفقیت بکنیم اینه که بهای کارمون رو بدیم...از حالت آماتور بودن خارج بشیم و به سمت حرفه ای بودن قدم بر داریم....

    فروش محصول و معرفی افراد به تجارتمون رو اولویت کارمون قرار بدیم....

    و با یه برنامه ریزی حرفه ای و یه سیستم عالی تو مسیر موفقیت بریم و از تمام چالش های تو  مسیرمون هم لذت ببریم

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی حامدی کیا

    بجای بهونه آوردن باید بهای کارم بدم و متمرکز باشم روی کارهایی که از طرف مربیانم بهم واگذار میشه نتورک یعنی معرفی محصول یا کارم پس باید بیشترین تایم مشغول انجام این کار باشم و مهمترین چیز انجام درست این کارهاست نه صرفا گذاشتن بیشترین زمان 

    ممنون بابت تمام آموزش هایی که به ما میدید.

  • مسعود آرمان پور
  • سسلام خدمت تاپ مربی 

    قبل از هرچیزی باید اول نگرش خود را مثبت کنیم وبعد هدفی رو که می خواهیم دنبال کنیم. تمام چیزهاواتفاقاتی که در زندگی وپیرامون ما می افتد همه این ها بستگی به نوع عملکرد وذهنیت ما دارد پس بیاچییم تو راستای کار خود چه نتورک یا هر چیز دیگری باشد به شدن فکر کنیم تا اتفاق خوب بیافتد.چرا که موفقیت در هر کاری بهایی دارد. 

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت استادگرامی،جناب حامدی کیا

    نتورکرهای موفق،ازحداکثرپتانسیل خوداستفاده میکنندوبهای رسیدن به موفقیت

    راپرداخت میکنند وهیچ سختی نمیتواندآنهاراازرسیدن به هدفشان بازدارد

    اگرپیشرفت وموفقیتی کسب نمیکنیم بایددنبال این باشیم که کجاکم کاری کردیم،وبهانه تراشی داشتیم.نتورکرهای ضعیف دنبال میانبرهاهستندبرای رسبدن به موفقیت.اگراینگونه باشیم ازمسیراصلی وهدفمان قطعادورمیشویم،

    موفقیت سخت به دست می آید،آسان ازدست ندهید

    سلام به همه وبه خصوص جناب حامدی کیا 

    نکات خیلی جالب و حقیقی است واقعا مثل

    اینکه ذهن انسان را می خوانند

  • فاطمه کمالی دولت آبادی اصفهان
  • سلام درود خدمت استاد و راهبر FLTEAM

    نتورک تجارتی هست که در ظاهر ساده و آسون هست وافراد با دید تجاری وارد نمیشن و برای همین شروع بهانه گیری می کنند.

    نتورک زمانی برای ما لذت بخش است که در ابتدا تجارتمون رو بشناسیم و از اصول و قواعد کار آشنا باشیم  و برای لحظه لحظه اش برنامه ریزی داشته باشیم و نسبت به تجارتمون متعهد باشیم. و به جای بهانه جویی، یاد بگیریم و انجام بدیم. تا زمانی که برای موفقیت هامون نجنگیم پیروزی شیرین و لذت بخش نخواهد بود. وهیچ موفقیتی به راحتی بدست نمیاد. 

  • ژیلا عسکر پور اصفهان
  • سلام و صبح بخیر به عقیده من اینکه چقدر بفروشیم یاچندیا چند نفر جذب کنیم خیلی مهم نیست کافیه  فقط اعتماد دیگران رو به خودمون جذب کنیم و آنها بیاعتمادیکبیاعتمادی

     که به مادارمادران حتما خرید خواهند کردوایااینکه همراه ما به فروش محصول می پردازند و این هم نیاز به وقت گذراندن و ارتباط سالم با مردم دارد

     

  • ناهید رضایی
  • با سلام و خدا قوت

    ممنونم از شما برای این آموزش عالی

    اولویت در بازاریابی شبکه ای فروش و جذب افراد جدید هست، اگر اولویت رو چیز دیگه ای قرار داده باشیم، مشغول حاشیه شدیم. باید بهای تجارت مون رو بدیم، منتظر نشیم یه نفر دیگه بپرسه در روز چند تا پرزنت گذاشتی؟ خودمون در آخر روز تعداد معرفی محصول و افراد جدید رو بررسی کنیم ببینیم آیا بهایی برای تجارت مون دادیم یا نه، اگر بها ندادیم پس بهانه هم نیاریم و تلاش کنیم روز بعد جبرانش کنیم.

  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت 

    تمام موضوع به این برمی گرده که اگه میخای حرفه ای کارت باشی باید تمرکز کنی وهرانچه رو باید انجام بدی ،کاراصلی مابرای حرفه ای شدن شناخت تجارت ،جذب افراد جدید ومعرفی های مداوم هست 

  • حدیث کایدخورده
  • سلام عصر بخیر خداقوت.

    حرفه ای ها بها پرداخت میکنند و آماتورها بهانه می آورند

     

    آنهایی که میخواهند حرفه ای بشوند وقت و تمرکز بیشتری باید بگذارند بهانه ها را کنار بگذاریم و بجنگیم برای هدفمون با بهانه فقط خودمون ضرر میکنیم و موفق و حرفه ای نمیشویم.ما برای بدست اوردن باید بها بپردازیم

     

  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت 

    نتورکرهای موفق همون نتورکرهای معمولی بودن که روزی تصمیم گرفتن حرفه ای کارکنن وبرای این حرفه ای کارکردن باید بها بپردازیم وقت بزاریم برای اموزش دیدن واموزش دادن  ،برای ساختن برای ماندگاری وکارهایی که اماتورها وادمای معمولی انجام میدن وانجام ندیم این باعث میشه که حرفه ای باشیم 

    تشکر از اموزش عالیتون

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی 🌹

    بهشت رو به بها میدن نه بهانه 

    قرار نیست یه نتورکر بیاد خودشو درگیرمسائلی کنه که توی حیطه کارش نیست مثل

    برنامه ریزی کل تیم و طرح پلن و ... باید کارایی که توی زمینه کارخودش هست مثل‌معرفی محصول و معرفی شغل رو انجام بده ،

    یه نتورکر موفق روزانه معرفی داره. بهانه تراشی نداره کسایی که حرفه ی کارمیکنن بهاشو دادن و هدفمندتر کارکردن. 

    توی نتورک باید هدفمندجلو بریم که نتیجه بگیریم باید سعی کنم هدفمندانه تر پیش برم .

    مممون از آپوزه امروزتون بهم .

  • سعید ممبری
  • باسلام و خدا قوت خدمت مربی عزیز و تشکر از مطلب فوقالعاده آمووزشی

     

    واقعا توی مطلب یاد گرفتن به زمان گذاشتن زیاد نیست به درست کار کردن است به اینه ک بدونیم مسئولیت کاریمون چیه و روی اون مطلب تمرکز کنیم تا بتونیم اون رو بدست بیاریم

    ادم های حرفه ای این تجارت برای شدن اون مطلب تمام تلاششون رو انجام میدن تا به اون هدف گذاری خودشون برسن و بدنبال راه در رو برای کارشون نیستن و....

  • امین سیلانی زاده
  •  

    سلام مربی جان

    ممنونم بابت این مطلب آموزنده

    یکی از ویژگیهای مطالب این وبلاگ حرفه ای اینه که همیشه مطالب تازگی دارند و همیشه در مقاطع مختلف کاری درسهای زیادی ازش میگیریم

    یادگرفتیم بها بدیم و البته بها درست

    کاری انجام بدیم که موجب رشد و افزایش درآمد و توسعه شبکه فروش و تجارت مون بشه

    ممنون

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود برمربی عزیزم...

    آماتورها بهای واقعی برای موفقیت در تجارتشون رو پرداخت نمیکنن ووقت خوراصرف کارهایی میکنند که درموفقیت ورشدتجارتشون تأثیری ندارد اما افرادحرفه ای درهرمکان وزمانی درفکررشد وگسترش تجارتشون هستن....

    سپااااس

    سلام وادب خدمت مربی عزیزم

    تشکر بخاطر اموزش خفنتون

    دقیقا برای رسیدن به موفقیت باید بهای ان روپرداخت کرد وهیچ موفقیت راحت بدست نمیاد بلکه باید براش زمان گذاشت و دقیقا تایم در مقابل پول و ازتایممون به نحو احسنت استتفاده کنیم و مدام در حال معرفی محصول وتجارتمون باشیم.

    سپاسگذار

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی خودم جناب اقای حسین حامدی کیا

    سپاسگزارم از آموزش حرفه ای شما

    نتورک دوتا بال داره فروش و شبکه،باید توی طول روز هم فروشمون رو داشته باشیم و هم افرادی رو به این تجارت عظیم دعوت بکنیم

    ممنونم بابت این مطلب فوق العاده ای که قرار دادید

    ان شاءالله در حرفه ای های این تجارت قراربگیرم

    سپاسگزارم🌹✌🏻

     

  • زهرا فیض الهی
  • با سلام

    مطلب بسیار عالی و آموزنده است

    برای موفقیت و بهتر شدن باید بها بدهیم نه بهانه 

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی 

    بسیارعالی ، برای حرفه ی شدن باید حرفه ی هم قدم برداریم و رفتار حرفه ای باید داشته باشیم  ،باید سر بهونه هامونو ببریم باید روزانه معرفی محصول و کار رو داشته باشیم . 

    خداروشکر بخاطر شرکت قدرتمندم

    خداروشکر بخاطر تیم قدرتمندم

    خداروشکر بخاطر خط حامیم 

  • فیضیه للری(اندیمشک)
  • مطلب خوبی بود نتورک کار کردن یعنی اینکه به اهداف برسی ورسیدن اهداف زیاد کار کردن یا سخت کارکردن نیست اینکه درست وهدفمند کارکنی میتونی به هدفات برسی.تشکر مربی

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • سلام مربی

    ما باید یادبگیریم تا بدانیم

    موفقیت را همه میخواهند اما اکثرافراد وقتی میفهمند باید برای آن تلاش کنند و بهای آن را بپردازند عقب میکشند به همین دلیل نام افراد نامدار پرافتخار است چون آنها ایستادگی کرده اند.

    هدف ما ایستادگی برای موفقیت است

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • برا رسیدن ب هدفمون باید بجگنیم.....بقول معرف بهشت رو ب بها میدن.ن بهونه...بهونه اوردن فقط صرر ب خودمون میرسونیم و دیگه هیچ

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • برای پیشرفت توی کارمون باید زمان و انرژیمون رو روی کارمون متمرکز کنیم موفقیت در گرو تلاشه با بهانه گیری فقط درجا میزنیم و کاری از پیش نمیبریم

    سلام و عرض ادب خدمت اقای حامدی کیا

    این تجارت بزرگ را باید جدی گرف هرچقد وقت بیشتری بگذاریم پول بیشتری به دسن میاریم هرچقد بیشتر تلاش کنیم با افراد بیشتر لینک میخوریم .

    مطلب کاملا واضح واموزنده بود ممنون از این اطلاعات خوبی که دراختیارمان میگذارید

  • نسیم کشوری اندیمشک
  •  

    سلام خداقوت به مربی عزیزآقای حامدکیا

    مطلب بسیارآموزنده وزیبا بودآمدم که حرفه ای باشم وحرفه ای کارکنم...

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام مربی 🌸🌸

    حرفه ای ها بها پرداخت میکنن و آماتور ها بهانه می آورند..

    خب برای اینکه حرفه ای بشیم اول باید آموزش هارو درست و اصولی یاد بگیریم .. 

    بعد اینکه هر روز سعی کنیم که معرفی محصول و کار داشته باشیم..

    بعد به خط حامیمون همیشههه وصل باشیم برای رشدمون..

    و نتورکر ها نباید روی محیط کارشون تمرکز کنن که ببینم چجوریه و فلانهباید روی رشد خودش روی فروش خودش روی ورودی گرفتنش و روی سازمانش باشه ودرگیر این مسائل باشه و چندساعتی از وقمون رو برای تجارتمون بزاریم که توی این تجارت دستاورد های فوق العاده ی به دست میاریم..

    و چیزایی که مارو منفی میکنن ازشون دور باشیم خودمون رو دور نگهداریم

    یا آدمایی که مسخره و موفق نمیشی و دنبال اینن که فکر میکنن موفق نمیشیم دور باشیم ازشون. توجه نکنیم رد بشیم ازشون چون اینجور آدما و حرفاشون دوروبرمون زیاده پس ما باید تغییر کنیم و از اینا کناره گیری کنیم..

    و سعی کنیم بیشتر از دو ساعت وقت بزاریم برای تجارتمون و چیزایی که مربوط ب کارمون میشن مثل لینک ارتباط سازی فروش و ورودی گرفتن و از همه مهمتر وصل بودن *به خط حامی* که بسیار مهم هستش..

    البته اینم بگم که توی کارمون نباید پیش داوری کنیم حالا چ محصولی باشه چ کاری به هیچ عنوان چون به طرف مقابل انتقال میشه چیزی که تو ذهنمون هست منفی یا مثبت بودنش پس بهتره بدون فکر کردن  همون پیش داوری نکنیم و کارمون رو انجام بدیم که مسلما به نتیجه میرسیم😍😍

    خدا قوت و خسته نباشید میگم بهتون🌸🌸✌

  • محمد مهدی هادوی نیا
  • واقعا مطلب زیبایی بود... 

    ممکن است شخصی 10 سال نتورک کند اما نتورکر خوبی نشود و یک شخص توی 2 سال به یک نتورکز قوی تبدیل شود... همگی بستگی به تمرکز و تلاش شخص دارد... 

    افراد حرفه ای بها پرداخت میکنند اما اماتور ها بهانه میاورند..

    تشکر مربی

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام عرض ادب خدمت آقای مربی حامدی کیا محترم 

    بهشت را بها میدن نه به بهانه. نتورک یعنی بها دادن چون پیشرفت وموفقیت در گرو بهادادن است کسی در نتورک موفق میشه که بها بده واقعا نتورک مارکتینک کارش اصلش پرزنت برای کار ومحصول باید سعی کنیم که حتما اینها را داشته باشیم ودر کنارش آموزش هامون تا یک نتورکر مارکتینک حرفه ای شویم 💪💪💪🙏

    به امید پیشرفت وپیروز در کاروتجارتمون 

    سلام مطلب بسیار زیبا وآموزنده بود من قبلا در زندگیم هرموقع به هر مشکلی برمیخوردم از کاری که میخواستم انجام بدم دست میکشیدم ولی از وقتی وارد نتورک شدم وباتیم حرفه ایی آموزش میبینم تا به نتیجه دلخواهم  نرسم دست نمیکشم تشکر مربی 

  • فاطمه کریمی اصفهان
  • همه ما باید بها بدیم تا یک نتورک حرفه ای بشیم  آموزش پذیر باشیم وبه آنها حرفه ای عمل کنیم 

    تشکر مربی خدا قوت✌🙏

  • فریده ملکیان_اصفهان
  • سلام و درود بی پایان..

    از آنجایی که انسانهای ضعیف و سست عنصر اکثرا دستیابی به آرزوی های خود را محال میدانند، بنابراین در حرفه ای ترین کار ممکن هم که باشند با بهانه تراشی، بر عدم دستیابی به آرزوهایشان مهر محکی میزنند در حالیکه انسانهای مصمم حتی با وجود دست خالی و شکست های مداوم بر هدف خود می مانند و بهای موفقیت را هر چه باشد میپردازند چون ایمان دارند که شکست پل رسیدن به پیروزیست.

    سپاسگزارم مربی...🙏

    سلام بسیار مطلب زیبا یی بود من قبل از این که وارد نتورک بشوم همیشه هر کاری میخواستم انجام بدهم وقتی به نتیجه نمیرسیدم سریع دست میکشیم وکنار میکشیدم ولی از وقتی وارد نتورک شدم واز تیم حرفه ایی ومربی مرتب آموزش میبینم تا به خواسته اصلی خودم نرسم کنار  نمیکشم وهمیشه به موفقتیت خودم فکر میکنم 

  • ناهیدفتاحی از اصفهان
  • هرکسی برای موفقیت در هر کاری باید بها دهد اگرکسی بهانه آورد یعنی آماتور است.بایدزمانی که برای کار اختصاص میدهیم بیشترکنیم .افرداموفق زمان بیشتری برای کار میگذارن وبا دو ساعت کار کردن هیچوقت موفق نخواهیم شد

  • ژیلا عسکر پور اصفهان
  • سلام مطلب بی نظیری بود واقعا وقتی می میتوان یک نت ورکرموفق بود که وقت و زمان خود را خرج کنیم 

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام مربی مطلب فوق العاده ای بود 🙏

    بعضی افراد به جای اینکه کار رو انجام بدهند فقط به دنبال بهانه ای هستند برای انجام ندادن. بعد این همه انجام ندادن ها می گویند نتورک جواب نمی‌دهد. در نتورک قانونی ما ابتدا باید فروش خوبی داشته باشند و به به دنبال گرفتن نمایندگان فروش. و این درآمد به مرور افزایش پیدا می کند  

    بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه، 🙏🙏

  • منصوره فتاحی
  • حرفه ای ها پرداخت میکنن و اماتورها بهانه میگیرند. 

    برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای باید مسیر خودمون رو انتخاب کنیم و از فعالیت های اشتباه اجتناب کنیم.

    نتوکر موفق حداقل روزی 2ساعت بیشتر از نتوکر معمولی زمان می‌گذارد. 

    نتوکر موفق زمان خود را صرف فروش محصولات و جذب افراد جدید میکند ولی نتوکر ضعیف دنبال بهانه میگردن و زمانشان را بیهوده اتلاف میکنن

  • منصوره فتاحی _اصفهان
  • سلام و خسته نباشید

    مطالب بسیار اموزنده بود

    حرفه ای ها بها پرداخت میکنن و اماتورها بهانه میگیرند. 

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی بزرگوار

    ممنون بابت این مطلب فوق العاده 

    اول باید تصمیم بگیریم که نتورک کنیم و بعد نتورک درست و برای انجام اون باید بهاشو بدیم چون بهشت رو به بها میدن نه بهانه و برای رسیدن به موفقیت به جای غر زدن باید تلاش کنیم و بهای موفقیت رو بدیم و در نظر داشته باشیم که نتورک راه در رو و میان بر نداره باید تمام مسیرو با تلاش و ایمان بریم جلو

     

  • عرفان طاهریان
  • سلام میکنم خدمت مربی عزیز حسین حامدیکیا

    ممنونم بابت مطلب فوق العاده عالی و آموزش ویژتون

    طبق گفته های خودتون بهای موفقیت رو دادن خیلی بهتراز اینه که بهای شکست رو بدیم چون بهای موفقیت شیرینه اما بهای شکست تلخ و سنگین

    و باید با تمرین کار کردن بیشتر روی مهارت هامون از یه نتورکر معمولی به یک نتورکر حرفه ای تبدیل بشیم و به کم قانع نباشیم

  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت 

    مطلب عالی وواضح بود 

    برای اینکه بتونیم حرفه ای بشیم باید بهای موفقیت رو بپردازیم تمام نتورکرهای حرفه ای زمان بیشتری رو برای ساختن تجارتشون میزارن ودوساعت بیشتر از نتورکرهای معمولی کارمیکنن در  همه حال درحال فروش محصول ومعرفی کاربه دیگران هستن 

  • مهسا کلانتری
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    خداقوت 

    آماتور بودن برای هیچ کس یا هیچ فردی ثروتمند شدن و موفق شدن رو به همراه نداشته 

    همونجوری که همه ما میدونیم موفق نشدن خیلی راحت تر از موفق شدنه اما ما برای ماندگاری و بهترین خودمون شدن نیاز داریم به حرفه ای بودن و باید بیشترین بها رو برای بهترین نتایج بدیم

  • ریحانه موسوی
  • سلام عرض و ادب خدمت شما مربی توانمند بسیار متن آموزنده ای بود قطعا برای رسیدن موفقیت در هر کاری باید بها بپردازیم چون با بهانه آوردن چیزی به دست نمیاریم. تجارت نتورک مارکتینگ نیازمند درست و اصولی کار کردن در غیر این صورت هیچ نتیجه ای حاصل نمیشه 

    با سلام خدمت مربی حامدی کیا عزیز

    دقیقا برای موفقیت یا باید بهاشو بدی یا بهانشو میاری و یک‌ عمر عذاب میکشی که چرا انجامش ندادم.

    نکته مهم بعدی اینه که وقتی توی مسیر قرار گرفتی وباز داشتی عذاب میکشیدی یعنی درست و روی ریل اصول نیستی.پس باید درست واصولی کارمون رو انجام بدیم.طبق اموزشی که از مربیانمون گرفتیم  فقط بریم انجام بدیم.

    سپاس بابت این مطالب بی نظیر

     

    با سلام و احترام. بسیار مطلب مفیدی بود سپاسگذارم.

    حرفه ای ها بها پرداخت میکنند و آماتورها بهانه می آورند. برای اینکه نتورکر موفق باشیم باید از مسایلی که تمرکز مسایلی که باعث میشه تمرکز ازما گرفته بشه رو ازخودمون دور کنیم و با حامی و خط بالاسری در ارتباط باشیم و ذهنمون رو درگیر حواشی نکنیم.

    بهشت را به بها میدهند نه بهانه✅✅

    طبق اموزشهایی که شما در کمپ سوپرلیدر به ما دادین،ذهن انسان خود به خود به دنبال بهانه و انجام ندادن است چون وظیفه محافظت از مارو داره.برای اینکه توی نتورک موفق بشیم باید دقیقا بها بدیم یعنی برای انجام یک سری کارها بیشترین زمان رو‌صرف کنیم و اینو‌میتونیم با اولویت بندی به دست بیاریم.برای اینکه بها بدیم باید یک هدف مشخص و ارزشمند داشته باشیم.بهانه ها زمانی پررنگ میشن که ما این تجارت و به درستی درک نکرده باشیم.

    پس باید تصمیم بگیریم مثل یک حرفه ای بها بدیم تا مثل یک اماتور بهانه بیاریم✅

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  •  سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا خداقوت

    این مطلب فوق العادس و با هر بار خوندنش یک چیز جدید یاد میگیرم

    واقعا هم همینه شما همیشه میفرمایید که بهشت رو به بها میدن نه به بهانه 

    پس ما هم باید توی تجارتمون رو بها بپردازیم تا به اون جایگاهی که میخوایم برسیممم 

    برای بدست اوردن هر چیزی باید بهاشو داد 

    سپاس از این مطلب فوق العاده و آگاهانه که همیشه به ما درس میده🙏🙏🌺

    سلام وخدا قوت مربی 

    مطلب فوق العاده ای بود 

    هرکس برای موفقیت در هر کاری باید بهاشو بپردازه اگر بهنه بیاورد یعنی آماتوراست یک آدم موفق دوساعت بیشتر از آدم معمولی برای تجارت خود زمان میزاره آدم موفق بهانه نمیاره وسخکت کار میکنه چشم مربی ارتباطمون رو با بالازری هاومربیانمون بیشتر میکنیم .

    سلام عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگذارم ازمطلب اموزشی

    هرکسی که میخواهد موفق وبه جایی برسد باید بها بدهت ووقت بزارد

    وبهای نتورک تمرکز ووقت است 

    وهمیشه باید اموزشمون ابدیت کنیم باوصل بودن باخط حمایتی است فقط باوصل بودنم قوی وادامه میدیم

    باتشکرفراوان

     

     

  • ابتسام لطیفی
  • مطالب عالی و اموزنده ای بود

    ممنون از تاپلیدر بزرگ مربی حامدی کیا که این وبلاگ راه اندازی کردند 

    هر چیزی تو این دنیا بهایی داره ؛ و هرچه ارزش چیزی بالا تر باشد بهای ان بالا میرود واین به ما برمیگرده که چه چیزی انتخاب کنیم و چقدر بها پرداخت کنیم چون پنیر مجانی تو تله موش یافت میشه 

  • صدیقه چنانه
  • سلام مربی نتورگر موفق به دو کار مپردازد فروش محصول و معرفی افراد و سی مکند از حواشی دور باشد و تمرکز خود را روی کارش بدهد

  • فاطمه رحمانی
  • سلام و خدا قوت ب مرد خستگی ناپذیر و استوار تیم اف ال تیم  متن عالی جای حرفی نیست 

    دو نکته خیلی جالب رو در متن خیلی دو ست داشتم 

    (نتورکرهای موفق زمان خود را صرف فروش محصولات و جذب افراد جدید می کنند اما افراد ضعیف به دنبال بهانه می گردند و زمانشان را بیهوده اتلاف می کنند. کارهایی از قبیل : مشکلات بازاریابی شبکه ای از دید مردم )

    کارت رو ب نظامی و نظافت چی و یه مهاجر معرفی من ...این افراد افراد سختکوش و مصممی هستن ک دنبال بهانه و راحت طلبی نیستن پس موفق میشوند 

    اماافرادی ک دنبال پول دراوردن  ب راحت ترین شکل ممکنند هرچندسال وقت بگذاری موفق نمیشوند 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود به مربی عزیزم....

    نتورکرهای حرفه ای درهمه حال درحال معرفی کار یا محصول خودهستند

    وافراد آماتور قطعا بدنبال راه سریع برای پولدارشدن هستن ....

    درحالیکه نتورک تجارتی آنلاینه وهرروز روز آخره....

  • میلاد سیلانی زاده
  • بسیار ممنونم تاپ مربی عزیز

    مطلب بسیار آموزنده ای بود 

    آموزش رو سرلوحه کارم قرار میدم

    حرفه ای ها بها پرداخت میکنند چون بهشت رو به بها میدن نه به بهانه

    تمام فکر و ذکرم باید ارتباط با بالاسری باشه و کار با مجموعه و رشد و تصاعد

    این سوالات رو از خودت بپرس  که آیا محصولاتت رو معرفی کردی و فروختی و آیا چندنفر به سازمانت اضاف کردی؟

    استمرار و مداومت باید داشته باشیم روی گسترش شبکه و فروش محصول

    از حداکثر پتانسیل خود استفاده بکنید برای موفقیت

    ممنونم مربی 🌹

  • کیاوش امیرشکاری
  • سلام وقت بخیر واقعا مطلب آموزنده ای بود

    ولذت بردم از خوندنش..سپاس فراوان از شما به خاطر مطلب آموزندتون🙏

  • سرورشرهانی-اهواز
  • سلام وخدا قوت مربی.مطالب خیلی اموزنده بود.اومدم واسه رشد ویادگیری پس میمونم وادامه میدم وبهاشو میپردازم👌🙏

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام خدمت شما 

    بسیار زیبا و اموزنده بود ما همواره سعی میکنیم جز نتورکرهای بی نظیر باشیم و دنبال بهونه نگردیم وظیفمون بدرستی انجام بدیم .با تشکر 

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    دقیقا حرفه ای ها بهای تجارت شون رو میپردازند و آماتورها بهانه می آورند  حرفه ای ها با چالش‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و آماتور ها صورت مسئله رو پاک می‌کنند حرفه ای ها انقدر می‌جنگند تا به موفقیت برسند آماتورها با کوچکترین مسئله جا می‌زنند  پس کسایی که مارو مسخره می‌کنند باهاشون نباید وارد بحث شد و چون انسانهای ضعیف و سست عنصری هستند.

    یاحق🙏

  • شهناز همتی نسب
  • باسلام خدمت مربی 

    همیشه اگه کسی مایل به انجام کاری باشه حتما دلیلی پیدامی کنه و باش انگیزه می گیره و اگه کسی مایل به انجام کاری نباشه بر ای کنار گیری راهی پیدامی کنه ،،،ولی برای رسیدن به هدف ما یا راهی خواهیم ساخت یا راهی خواهیم یافت  و حتما رسیدم به خواستهامونو فریاد خواهیم زد نه نخواستهامونو 

    تشکر مربی

  • حدیث داقری
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامد کیا

    از شما بابت این مطالب زیبا و اموزنده سپاسگزارم

    ماباید در تجارت حاشیه ها را کم کنیم و بیشتر وقت خود را بر اصول کار بگذاریم ،اگه اصولی کار کنیم حتما در این تجارت موفق خواهیم شد و نتیجه میگیریم.

    باید بیشتر روی فروش محصولات و معرفی افراد جدید تمرکز کنیم .

    نباید سخت کار کنیم باید هدفمند کار کنیم .

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت به مربی بزرگوار

    ممنون بابت این اموزش فوق حرفه ای 

    دقیقا هرکسی میخواد بهشتو بدست بیاره هرکسی میخواد الماس بشه باید بهاشو بپردازه...باید توی مسیری که داره حرکت میکنه چالش ها و سختی هاش رو بپذیره باید اول نیست بشه تا هست بشه...تمرکزم رو میزارم روی رشد تجارتم و به همه ی مردم دنیا که میتونم نیازشون رو به واسطه ی محصولات شرکتم برطرف کنم،کمکشون کنم..و دقیقا بهترین افراد رو وارد تجارتم میکنم...

    سال ۹۹ سال فتح ایران و دنیاست..⁦✌️⁩

     

  • مولود اقتداریان
  • سلام و درود بر شما تاپ مربی بزرگوارم 

    چه مطلب پرمحتوایی، با خوندن این مطلب یاد صحبت‌های شما افتادم که همیشه این رو خاطر نشان کردید که نتورک ساده اس اما آسان نیست، قطعا باید بیشتر تجارتمون رو معرفی کنیم و محصولاتمون رو عرضه‌کنیم زمانیکه اصولی انجام بدیم نتیجه هم در پی اون میاد 

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت مربی

    متن خیلی آموزنده ای هست.

    هر کدام از ما در هر زمان و هر مکان که تصمیم به شروع بگیریم و خود را برای پرداخت بهای موفقیت آماده کنیم سختی های راه نمی تواند ما را از رسیدن به هدف باز دارد.

    دقیقا درسته چون اون زمان درسته انجام شدنشه و میخواییم و میتونیم 100 تمرکزمون رو بذاریم و این یعنی انجامش شدنش به بهترین شکل با نتیجه عالی.

     

    سپاس

     

    سیمرغ ایران بر فراز جهان 
     

  • وحید علی گلی
  • سلام مربی خدا به شما انرژی مضاعف بده

    اگر از افرادی که در نتورک موفق نمیشوند سوال کنیم تعدادی میگویند ما معرفی مردیم ما دعوت کردیم ما گفتیم اونها نیومدند. درواقع برایابرای شدنش باید از تمام تمرکز خود استفاده کنیم . انرژی بگذاریم باید بهاشو بدیم و انقدر انجام بدیم تا بشه . و زمانی رو‌خرج گوش دادن به خزعبلات و دیدن افرادی که هم فرکانس ما نیستند تلف نکنیم.

  • پریسا‌ جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام مربی بزرگوار 

    مطالب مثل همیشه بینظیرن.

    برا موفقیت باید بهاشو پرداخت کنیم 

    سختیهای را نمیتونن‌ ما رو از رسیدن 

     ب هدفمون‌ باز دارند.

    سپاس از شما مربی گرامی 

  • مستوره نادری
  • بهانه نمیاریم،بهانه نمیپذیریم👌👌👌

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت مربی بزرگوار و ممنون برای آموزش خوبتون

    برای موفقیت و رشد و پیشرفت در هرکاری باید تمرکز داشته باشیم،در این صورته که در برابر چالش ها ایستادگی میکنیم و بهاش رو میدیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.توی نتورک هم باید برای بهترین نتیجه تمرکز 100 روی هدف داشته باشیم و با هر سختی فقط به شدنش فکر کنیم و فقط هدف رو ببینیم.

    سیمرغ ایران برفراز جهان

  • مهدی میرپور
  • سلام و خداقوت خدمت مربی حامدی کیا

    بی بهانه برای رشد و خالی شدن ظرف ذهنی تلاش میکنم برای موفقیت بهای آن رو میدم و برای فتح ایران و جهانی شدن flteam با جان و دل نتورک میکنم

  • ریحانه پورشریفی اندیمشک
  • عرض ادب و احترام دارم منتورفرزانه ام. 🖐🏻🌺

    حرفه ای بهامیده،اماتور بهانه.

    حرفه ای میره تودل چالش وتغییر،اما آماتور اصل سوال وچالش رو برمیداره. 

    حرفه ای واسه رسیدن میجنگه،اما آماتور باکوچکترین تلنگر جامیزنه. 

    پس بمونیم وجانزنیم. قلمروسکوت اختیارکنیم دربرابرافرادیکه ماروموردتمسخرقرارمیدن. دقیقا واسه رفتن به بهشت هم باید بهابدی. 

    سال نودونه سال فتح ایران ودنیاست ان شاءالله باراهبرومنتورفرزانه ام جناب آقای حامدی کیا. متشکرم ازت مربی. 🙏✌🏻🌺

     

     

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی عزیز

    هرچیزی بهایی داره موفقیت هم بها داره که باید پرداخت ، برای اینکه توی تجارتمون به موفقیت برسیم هم سختی  توی راه هست اما باید رو به جلو حرکت کنیم و اینکه سرتمام بهونه هامونو ببریم ،باید مدام هم معرفی کار داشته باشیم هم معرفی محصول .

    نیست نمیتونم وجودنداره ، هست میتونم هستایی که میگیم و انجام میدیم مارو به موفقیت میرسونه . 

    تشکرمربی برای آموزه بی نظیر امروز

  • فیضیه للری اندیمشک
  • تشکرمربی مطلب عالی بود

    تمام توانم رو میزارم روی فروش وساختن شبکه کارم رو به همه معرفی میکنم وافراد میخواهن وتوانایی دارن رو پیدا میکنم وکمکشون میکنم تا به موفقیت برسن...

  • شیرین سلیمی فر-اندیمشک
  • سلام و صبح بخیر خدمت مربی اقای حامدی کبا.

    مرسی از شما بابت تمام نکات اموزنده ای ک به ما یاد و یاداوری میکنید.

    ما کارمان را اصولی به دیگران پیشنهاد می دهیم و هرکسی نخواهد متوجه کارما باسد با او وارد بحث نمیشویم .

     

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام و خدا قوت..

    دقیقا باید نتورک تو خونمون باشه..به همه محصولو معرفی کنیم و بفروشیم،،سازمان فروش خودمونو گسترش بدیم،،کارهای حاشیه ای رو حذف کنیم،،ایمانی بریم سمت هدف،،اونوقت روی ریل اصول افتادیم و موفقیت ما حتمیه

  • شهلا مرادی
  • سلام و تشکر بابت اطلاعات خوبتون که در اختیار میذارین

    برای رسیدن به ثروت و موفقیت تلاش زیادی لازمه

    بهانه نمیارم و بها میدم.

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام و وقتتون بخیر مربی🌸

    بله همونجور که تو هر آموزشی حرف اول رو ذهنیت مثبت میزنه یعنی تا میتونیم باید اول روی خودمووون و ذهنمون کار کنیم که یک ذهن مثبت و ثروتمند داشته باشیم.. 

    اگه میخوایم حرفه ای بشیم توی کارمون پس باید آموزشهامونو حرفه ای و اصولی ببینیم و بهشون عمل کنیم..

    و ما بایددد تغییر کنیم چون اطرافیانمون مارو میبینن پس باید نشون بدیم تغییراتمون رو..

    اینم بگم که با خط حمایتیمون در ارتباط باشیم برای رشد و موفقیت بیشتر..

    خیلییی ممنون مربی بابت این آموزش تشکر🌸🌸

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام خدمت مربی

    برای رشد توی هر حرفه ای نیاز به وقت صرف کردن و تمرکز روی اون کار هست

    اصل تجارت ما فروش و پیداکردن افراد جدید برای وارد شدن به این حرفه ست

    باید بیشتر روی این دوموضوع تمرکز کنیم

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام خداقوت خدمت مربی حامدکیا .مطلب عالی بود.

    برای رسیدن به موفقعیت بایدبهادادنه بهانه آوردن ومن آمدم حرفه ای کارکنم وحرفه ای شوم وتاآخرپای هدف وتعهدهام هستم ...

  • حکیم زاده.........خرم آباد
  • سلام.

    ماباید در تمام تمرکزمونو سر کار بزاریم.ب حاشبه نپردازیم.اگه میخواهیم موفق و رشد داشته باشیم در هر کاری باید تمرکز کنیم تا بهتربن نتیجه رو ب دست بیاریم....ممنون مربی.

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    برای موفقیت در بازاریابی شبکه ایی باید مسیر خودمون مشخص کنیم و برای تجارتمون بها بدیم نه فقط دنبال بهانه و شونه خالی کردن باشیم و اگر کسی ما رو مسخره کرد با او بحث نکنیم و سکوت کنیم چون اون فردی بسیار سست عنصر است.

  • لیلا دحیماوی اهواز
  • با عرض سلام وادب خدمت تاپ منتور عزیز اقای حامدی کیا 

    واقعا متشکریم بابت اموزش های ناب و فوق العاده ای که برای ما تدارک میبینید و این بستر رشد رو به. راحتی دراختیارمون قرار میدید.🙏🙏🙏

    دقیقا همینطوره 🌷بهشت رو به بهاء میدهند نه به بهانه 🌷

    پس دنبال بهانه های واهی و علکی درکار نباشیم .و پیگیر مسایل اصلی کار مون باشیم. از اموزشهای مربیان و لیدرهامون استفاده کنیم و رشد شبکه و فروش خودمون رو تضمین کنیم .

    هر رو درگیر کارخودمون باشیم و اون روجدی بگیرم اونموقع اس که موفقیت رو برای خودمون بوجود میاریم. 

    سپاس مربی 🙏🙏🙏🙏🙏

     

    د

  • زینب سادات نایب پور
  • سلام برمربی آقای حامدی کیا بابت این مطالب زیبا و آموزنده تشکر و عالین تا به موفقیت در نتورکر رسید 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود برتاپ مربی عزیزم...

    درنتورک مارکتینگ برای رسیدن به اهداف ورویاهامون،برای موفق شدن باید بهترین چراکه بهشت رو به بها میدن نه به بهانه  ...

    از پرداختن به امورحاشیه درنتورک اجتناب کنیم چون نتورک تجارت زمانه،

    دررابطه با مسخره کردن دیگران فقط سکوت کنیم وکارخودمون رو انجام بدیم

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت تاپ مربی جان ممنونم

    به ماندن در حد وسط و کم قانع نیستم و میخوام که به استپ های بالاتر برسم و جز حرفه ای ها باشم

    حرفه ای پرزنت کنم

    حرفه ای بفروشم

    حرفه ای آموزش ببینن

    حرفه ای آموزش بدم و یک تیم قدرتمند در کل ایران و بعد در جهان داشته باشم

  • محمدجدیدزاده
  • سلام تاب منتور عزیز

    من تصمیم خودم را گرفتم ،وهر کسی را که میبینم به کارم نیاز دارد او را به تجارتم معرفی میکنم

    وهر کاری سختی خودشو داره ،ولی بعد از سختی یک راحتی مطلق هست که در آن لحظه لذتشو میبریم

  • پروانه رکاب ساز
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپ لیدر مربی آقای حامدی کیا برای رسیدن به پیروزی وموفقیت  تلاش میکنم وبهش بها میدم با جان ودل نتورکم رو ادامه میدم تا سال۹۹ همه باهم ودست به دست هم ایران را فتح  کنیم🙏🙏🙏🙏

  • پروانه رکاب ساز
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپ لیدر مربی آقای حامدی کیا برای رسیدن به پیروزی وموفقیت  تلاش میکنم وبهش بها میدم با جان ودل نتورکم رو ادامه میدم تا سال۹۹ همه باهم ودست به دست هم ایران را فتح  کنیم🙏🙏🙏🙏

  • زینب بساکی پور
  • سلام وخداقوت جانانه به تاپ مربی جسوروخردمندم
    مطالب یکی ازیکی بهترممنونم بابت اطلاعاتی که دراختیارماقرارمیدین
    مثل یک نتورکر واقعی کارمیکنیم وتجارت ومحصولمون رومعرفی میکنیم
    وهیچ بهانه ای روهم نمیپذیریم
    هرکس بهشتومخواد بدست بیاره باید بهاشو بده

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام خدمت خانواده سیمرغ 

    هرکاری بهایی داره بستگی ب تصمیمی داره ک براش تلاش کنی حاشیه ها رو کنار بزنید و تنها تمرکزمون روی هدفمون باشه.برای موفقیت در نتورک باید بها داد و بهاشو  میدیم.  

     

  • راضیه فرامرزی بابادی از چهار محال بختیاری
  • با سلام عرض و ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    سپاس بابت مطالب بسیار اموزنده و بی نظیرتون

     

     موفقیت باید بهاشو پرداخت کنیم 

    سختیهای را نمیتونن‌ ما رو از رسیدن 

     ب هدفمون‌ باز دارند.

  • نگار فخاری مقدم
  • ممنون مربی

    برای موفقیت باید بها بدیم تا موفق شیم..بهانه ها هیچ موقع مارو ب جایی نرسوندن و همیشه دو کار فروش و ورود افراد جدید رو در اولویت کار خودم قرار میدم

    سلام و خدا قوت خدمت شما تاپ مربی عزیز

    ممنون برای این متن آموزشی

    برای موفقیت در تجارت باید بها بدیم باید وقت بذاریم

    تجارت و‌محصولاتمون رو به همه معرفی کنیم

    به کم قانع نمیشم  برای رشد و پیشرفت خودم تلاش میکنم تا به نتایج عالی برسم

    بها میدم تا موفق بشم

  • عرفان طاهریان
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی عزیز و بزرگوار

    دقیقا موفقیت بهایی داره که باید بپردازیم و سختی که مارو نکشه رشد میده

    اگر در هر کاری دنبال راحتی باشیم هیچ وقت به نتیجه مطلوب و ایده آل نمیرسیم یک نتورکر موفق کسیه که از تو سطح متوسط بودن خسته شده و از یک نتورکر معمولی بیشتر کار و تلاش میکنه

  • فاطمه گچی خلف
  • با عرض سلام و احترام خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    افراد موفق و ثروتمند بها پرداخت میکنن ولی افراد آماتور بهانه میارن 

    حرفه ای ها محصولات می فروشند و به فکر جذب افراد هستن 

    اگر کسی شما رو مسخره کرد با او وارد بحث نشوید و بدانید که یک انسان ضعیف و سست عنصر است

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا وخانواده قدرتمندم

    ممنون بابت این اموزش 

    چشم نکاتی که یک حرفه ای رعایت میکنه رو رعایت میکنم تا منم یک فرد حرفه ای بشم

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای باید مسیر خودمون را انتخاب کنیم و از انجام فعالیت های اشتباه دوری کنیم، نتورکرهای موفق زمان خود را صرف فروش محصولات و جذب افراد جدید می کنند اما افراد ضعیف به دنبال بهانه می گردند و زمانشان را بیهوده اتلاف می کنند. کارهایی از قبیل : مشکلات بازاریابی شبکه ای از دید مردم و...

    روی ریل اصول و بااسترانژی تیم جلو بریم قطعا موفقبت درانتظارماست 
     

     

  • الهام عساکره
  • به نام خالق زیبایی ها 

    سلام و خدا قوت خدمت شما تاپ مربی بزرگوارم جناب آقای حامدی کیا

    برای موفقیت باید بها داد نه بهانه....هر چیزیی بهایی داره .یاید پرداخت تا به موفقیت رسید.

    نتورکرهای موفق زمان خود را صرف فروش محصولات و جذب افراد جدید می کنند اما افراد ضعیف به دنبال بهانه می گردند و زمانشان را بیهوده اتلاف می کنند. کارهایی از قبیل : مشکلات بازاریابی شبکه ای از دید مردم و ...

     


     

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت این مطلب عالی و آموزشی

    چشم بهای تجارتم رو پرداخت میکنم و هیچ وقت بهونه نمیارم چون باور دارم که بهشت رو به بها میدن نه بهانه

     و تمام زمان مفیدی که در اختیارم هست رو صرف فروش و دعوت تجارتم میکنم و آنقدر مصمم این کارو انجام میدم تا هر روز نسبت به روز قبل موفق تر باشم

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و تشکر مربی حامدی کیا خدا قوت 

    هر موفقیتی بهایی داره که باید اون بها رو پرداخت مثل بهای به جون خریدن چالش‌ها...

    بهای صبر از طعنه و کنایه و زخم زبان دیگران از سر جهل و ناآگاهی...

    بهای‌ کم خوابیدن و کم خوردن‌ و کم حرف زدن که باید قلمرو سکوت حفظ کنیم و خلاصه بها‌های دیگری که باید پرداخت و باید ساخت و باید ماند... استمرار استمرار استمرار...

  • ابتسام لطیفی
  • با عرض سلام و خداقوت به منتور عظیم جناب آقای حسین حامدی کیا 

    مربی ما برای بهادادن اومدیم نه بهانه اوردن 

    به همون یک دلیل که میشه هستیم 

    چرایی نتورک پیدا کردم واینجا خواهم ماند .

     

  • فاطمه توکلی
  • با عرض سلام و ادب خدمت مربی حامدی کیا ،انشاالله که ما هم بتونیم به خوبی اموزش ها رو در خودمون نهادینه کنیم و از یک مبتدی تبدیل به یک حرفه ای نتورک شویم

  • مهسا کلانتری
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    خداقوت 

    ممنون بابت اطلاعاتی که همیشه عملی کردنشون بهترین راندمان رو برای ما خواهد داشت 

    حرفه ای بودن در هر زمینه ای به ما جواب میده ✌

  • سیده فاطمه اکرامی نسب. اهواز
  • با سلام و خدا قوت خدمت تاپلیدر استاد و مربی اقای حامدی کیا 

    امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید 

    برای حرفه ایی شدن باید بها بدیم و زمان بیشتری  برای کار خود بگذاریم ارزشمندی و جدیت در کار سبب موفقیت میشن .

    ارزشمندی در واقع اون زمان گذاشتن برای رسیدن به موفقیت است. 

    تا بها نمیدیم به جایی نمیرسیم تا شکست نمیخوریم معنی موفقیت رو نمیفهمیم 

    باید تلاش تلاش تلاش کنیم 

    ازتون ممنونم مربی مطالب بسیار خوب و مفید است 

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت منتور قدرتمند FLTEAM خداقوت 

    مطلب بسیار آموزنده ای هست و هر بار مطالعه اش میکنم یک درس جدید یاد میگیرم ...

    دقیق توی نتورک باید بها دادن نه بهانه چون موفقیت ما در گرو بها دادن هست..

    بها میدم تا رشد کنم برای حرفه ای شدن بها میدم 

    ممنونم مربی عالی بود✌🙏🙏🙏

  • غزل جادریان
  • سلام وعرض ادب🤚

    خدمت مربی خبره وعزیزمون جناب آقای حامدی کیا🙏

    ممنونم مربی.مطلب فوق العاده ای بود.👌

    مطمئنم اگر تجارتمودرست واصولی بشناسم وبرای پرزنت های کاری ومحصولی وقت بزارم ودست از تلاش روزانه بر ندارم،یک روزی مثل شما موفق خواهم شد✌👌

     

  • فاطمه عبادی
  • سلام عرض میکنم خدمت تاپلیدر مربی جناب اقای حسین حامدی کیا 

    خداقوت 

    این مطلب اینو به مامیگه که اشخاصی که میخواهن تواین راه موفق بشن باید بهاشو پرداخت بکنن اشخاصی  هم هستن میخوان موفق بشن منتهااا بیشتر بهانه میارن و سریع جا میزنن فردی که هدف رویا داشته باشه وبخاد به اونها برسه توهرشرایطی بایستی بهاشو بده 

    ممنونم ازشما تاپ مربی عاااالی بود 

    سلام خدمت مربی بزرگ حامدی کیا

    ممنونم واقعا آموزنده هستن این مطالبی که دراختیار مامیگذارید من درتلاشم که به موفقیت برسم وبها برای کارم دادم وارزش کارم را میدانم وبدنبال بهانه وفرار از کارم نمیرم وتا شکست نخوریم به موفقیت نمیرسیم پس تلاش برای موفقیت روز افزون

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام تاپ مربی خداقوت

    ممنونم بابت مطالب ارزشمندتون.

    حرفه ای بها میدهند و آماتورها بهانه می آورند.

    افراد موفق همیشه بدنبال فروش محصولات و جذب افراد جدید هستند در صورتی که آماتورها همیشه بهانه ای برای انجام ندادن..

    تو بازاریابی شبکه ای هر وقت تصمیم بگیریم هدفمند کار کنیم و سخت درگیر کارمون باشیم هیچ مانعی نمیتونه جلوی رسیدن به هدف ما رو بگیره..

     

    برای موفق شدن بهایی وجود داره،بهایی..باید پرداخت تا در این حرفه به موفقیت رسید..

     

    هم مسیر مربیانم میشم و بیش از پیش بها میدم ✌✌

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    هر کسی که در این تجارت رشد کرده و به جایگاه رسیده قطعا بهاش پرداخت کرده بهای رشد در این تجارت سر بریدن تمام بهانه ها و کنار گذاشتن تمام حاشیه ها در عوض تمرکز صد در صدی بر روی اصول و وظایف یک نتورکر هست 

    پا جای پای مربیانم میزارم بها میدم و رشد میکنم چون ما اتفاقی هستیم که افتادیم✌🏻 

  • فروغ سیف السادات
  • با عرض سلام و خدا قوت 

    ممنون از اطلاعات مفید و ارزشمند وبلاگ

    برای تجارتم زمان میگذارم و بیشتر از دیگران زمان میگذارم، بهای حرفه ای شدن و موفقیتم زمانی است که به حرفه ام اختصاص میدهم و قطعا موفق میشوم.

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام وخدا قوت خدمت مربی قدرتمند جناب اقای حامدی کیا 

    ممنونم بابت مطالب آموزشی فوق العادهکه در وبلاگ در اختیار مامیزارید 

    برای رسیدن به یک سری چیزها باید از یک سری چیزهای دیگه گذشت هیچ موفقیتی بدون بها نیست 

    بهانه ها برای افرادی هستند که کاری را از روی اجبار انجام میدهند و گرنه ادمی که باانتخاب خودش کاری رو انتخاب کرده و دوست داره براش بها میده نه بهونه 

    سلام وخدا قوت خدمت مربی بزرگوار

    بسیار ممنون بابت مطالب فوق العاده حرفه ای 

    تمام تلاشم رو میکنم که رشد کنم وبرای کارم ارزش قائلم قطعا بها میدم نه بهانه 

    تا به موفقیت برسم ...

    سلام وتشکر از مربی گرانقدر،،مطالب فوق العاده بود قطعا وقتی عاشق کاری باشیم و باقاطعیت وبدون بهانه انجامش بدیم موفق خواهیم شد مفتخرم ک بازاریاب شرکت سیمرغ به سبک افلتیم هستم ،کارو محصولات خفن را دلی معرفی میکنم،خودم را درگیر کار میکنم و زمان بیشتری را فعالیت میکنم سپاسگزارم
  • فاطمه پاریاب
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی گرامی 

    سپاس بابت این وبلاگ عالی 

    چشم مربی برای موفق شدن وثروتمند شدن بهاش رو میدیم و بهانه نمیاریم

    مامیخواهیم که ثروتمند شویم نه اماتور بمانیم پس به نکات شما توجه و عمل میکنیم

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    ممنون از مطب فوق العاده برای هر کار و تجارتی و موفقیت در اون بهایی باید داد 

    یک نتورکر واقعی همیشه مشغول به معرفی محصول و معرفی کارش به دیگران و تبدیل کردن ‌‌کردن اونها به یک راهبر 

     

     

  • فاطمه باغبان کوچک
  • سلام خدا قوت تاپ مربی بزرگوار تشکر بابت این مطلب عالی.

    اصل موفقیت در هر کاری همین نکته ی مهمی هست که شما بهش اشاره کردین و راجع بهش مطلب نوشتین.بها دادن !!!!!

    با بها دادن هاست که افراد به خواسته هاشون میرسن اهدافشون رو تیک میزنن

    خدا هم به این نکته اشاره فرموده از تو حرکت از من برکت🙏هر وقت که واقعا به قولی جونم و دلم کار کردم نتیجه گرفتم🙏

    بیشتر و جنگنده تر کار میکنم و به جلو میرم بهای موفقیت رو پرداخت میکنم تا بدستش بیارم

  • مقدسه سبحانی
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی

    ما نباید آدم ضعیفی باشیم،باید مثل آدمهای موفق وتاجر ها به فکر موفقیت باشیم،به فکر گسترش سازمانمون وفروش محصولات باشیم،وتنبل نباشیم و دنبال بهونه سوراخ موش نباشیم

    خدا قوت ،خسته نیاشید

    سلام وعرض ادب 

    سپاسگذارم از مطلب آموزندهای که به اشتراک گذاشتید 

    هر موفقیتی بدون بها دادن بدست نمی اید  در کار نتورک هم همچنین 

    و بهای اون سخت اموزش پذیر بودن ووصل بودن به خط حمایتی 

  • زهور نژادسبهانی از سوسنگرد
  •  سلام وخداقوت به تاپ مربی قدرتمندم

    برای اینکه به نتورک ثروتمندم تبدیل بشیم باید بهابدیم  وبها دادنش به اندازه ثروتیه که قراره به دست بیاریم...وباید از کارکردن آماتوری پرهیزکنیم وسخت مشغول کارخودمون باشیم ودرگیرحاشیه نشیم. ودرگیرساخت باشیم

  • لیلا فلاحیان
  • سلام تاپ مربی روزتون بخیر

    بهای حرفه ای شدن رو میدم و بهانه هارو کنار میگذارم فقط روی فروش و توسعه شبکه تمرکز میکنم

    به همه سختی ها غلبه میکنم

    سلام وادب 

    برای موفقیت باید بها داد 

    یک نتورکر در هر زمان باید به فکر معرفی محصول وگسترش تجارتش باشد

    ما نمیخواهیم آماتور بمانیم حرفه ای میشویم وبه آنچه میخواهیم میرسیم

  • معصومه گودرزنژاد
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی

    واقعا همینطوره نابرده رنج گنج میسر نمیشود.

    برای رسیدن به موفقیت و رویاها مون باید بها پرداخت کنیم و بهانه هامون رو کنار بزاریمراز موفقیت در این تجارت این است که روی فروش محصولات و شبکه سازی کار کنیم و تمرکز داشته باشیم 

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت منتور بزرگوارم تاپ مربی حامدی کیا

     

    برای من واقعا آموزش تکان دهنده ای بود. با وجود اینکه چندین بار این آموزش رو خوندم بازهم تازگی داره و درس های بزرگی به من میده.

     

    فقط زمانی میتونیم بگیم نتورک کردیم که مشغول پرزنت محصول یا تجارتمون هستیم.

     

    این آموزش میتونه چندین سال مارو تو مسیرمون جلو بندازه.

    تمام تمرکزم رو میزارم و مو به مو این آموزش رو انجام میدم و یک نتورک اصولی انجام میدم ✌🏼

    ممنونم تاپ مربی برای این آموزش فوق العاده 🙏🏼

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام خداقوت تاپ مربی

    عالی بود فردموفق بهونه نمیاره 

    فردموفق دنبال راه حل هست واینکه راه پیداکنه برای حل مشکل

    فردموفق سخت کارمیکنه وبهای رسیدن به هدفشو میده

    درحاشیه ها شرکت نمیکنه. مهمانی رفتن خوش گذرانی

    تمام وقت خودش صرف کاروهدفش میکنه

    سلام خدمت شما تاپ مربی حامدی کیا

     

    این متن رو هر چندبار بخونم کمه

    نتورک یعنی فروش و‌شبکه سازی 

    اگه میخوایم موفق بشیم باید بیشترین زمان رو‌بذاریم برای انجام این کارها

    چشم انجام میدم تاپ مربی🙏🙏

  • سلام و خدا قوت خدمت شما
  • مهمترین تفاوت بین نتورکرهای حرفه ای و نتورکرهای آمارتور در این است که زمانشان رو چطوری در این تجارت صرف میکنند ایا برای رشد و میشزفتشون بهانه میارن و یا بهای ان رو میدن.

    نکته مهم دیگه اینکه در این‌تجارت هر وقت که تصمیم بگیری موفق بشی

    میتونی مسیرت رو عوض کنی و به دستاوردهای بزرگی برسی فقط کافی شروع کنی به معرفی محصول و تجارت تا ادمهای مناسب این‌کار در مسیرت قرار بگیرند

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت

    امروز برای چندمین بار این مطلب رو خوندم بازم برام تازگی داره ودرس! انجامش میدم.برای جذب مشتری و فروش و ورودی و توسعه کار بیشتر تلاش میکنم.

     سپاس

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطلب عالی

    نتورک یعنی  فروش از طریق شبکه، اگر می‌خواهیم یک نتورکر موفق باشیم باید بیشتر از دیگران برای تجارتمون زمان بذاریم، بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه

  • فیضیه للری اندیمشک
  • تشکر مربی مطلب بسیارجالبی بود.

    نتورک کارکردن بهانه نداره باید ایقدر ریز ودرشت رو خوب یاد بگیریم تا به اوح پرواز برسیم.

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام مربی وقتتوت بخیر🌸

    این آموزش اینجور میگه که کسانی که بهانه هاشون رو رد میکنن دارن بها میدن و کارشون رو حرفه ای جلو میبرن و کسانی که بهانه میارن و پس غیر حرفه ای دارن میرن جلو و کارای روزمره شون رو قبول دارن پس اینجور میشه به صورت غیر حرفه ای و بهاش رو هم نمیدن که موفق بشن.. پس برای موفق شدن باید بهای موفقیت رو بدیم.. و این نکته رو هم بگم که با سر اصول بودن هست که نتیجه ی کارمون رو میبینیم.. 

    ممنون مربی عالی بود این مطالب تشکر🌹🌹

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام و وقت بخیر خدمت مربی

    واقعا نکات عالی و آموزنده ای بود بعضی از اشتباهات رو خودم به شخصه انجام دادم و واقعا پرداختن به موضوعات بیهوده کاری واسه ما نمیکنه و باعث میشه درجا بزنیم سعی میکنم هر روز یاد بگیرم و بهتر عمل کنم.

  • مریم مرادی
  • سلام خدمت تاپ مربی محترم 

    برای بدست آوردن هر کاری و نتیجه گرفتن،باید بهای اونو بدیم.جهت رشد در تجارت با یه دید تاجرانه پیش بریم و باید سعی در معرفی و فروش محصولاتتون و جذب ورودی نیز داشته باشیم.

    سپاس از مطالب آموزنده🙏

  • عاطفه پاپی
  • سلام و  ادب خدمت تاپ مربی عزیز 

    اول اینکه باید برای پیشرفت توی هر کاری هدف داشته باشیم

    وبا جون و دل برای رسیدن به اون هدف تلاش کنیم

    ودر کار نت ورک در درجه اول باید معرفی محصول و معرفی کار به تمام افراد داشته باشیم

    شاید نیاز خیلی باشه پس باید هر روز و هر لحظه معرفی رو بالا ببریم

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام خدمت مربی گرامی ممنون بابت مطالب آموزنده و بینطیرتون 

    اگه میخاییم‌ رشد‌ کنیم باید هدفمون‌ مشخص کنیم و بهای اون کار بدیم .

    اگه میخاییم‌ ی نتورک موفق باشیم باید برا کارمون زمان بزاریم رو فروش‌ و شبکه سازی کار کنیم .

    سپاس ازشما مربی گرامی 

  • (Elahe hakim(andimeshk
  • سلام و روز بخیر تاپ مربی 

    برای اینکه بخواهیم به موفقیت برسیم و به هدفی که مدنظرمون هست باید تمام بهونه هامون رو کنار بزاریم باید فقط یک دلیل برای انجام شدن پیدا کنیم و انجامش بدیم ، نیاز نیست که ما غرق حواشی بشیم که به سرعت نور مارو از رسیدن به هدفمون دور میکنه ، باید سرتمام بهونه هارو برید و به سمت جلو حرکت کرد .

    درنهایت پیروزی از آنِ ماست .

    تشکر ازتون برای آموزش امروزتون بهم💐

  • (Elahe hakim(andimeshk
  • سلام و روز بخیر تاپ مربی 

    برای اینکه بخواهیم به موفقیت برسیم و به هدفی که مدنظرمون هست باید تمام بهونه هامون رو کنار بزاریم باید فقط یک دلیل برای انجام شدن پیدا کنیم و انجامش بدیم ، نیاز نیست که ما غرق حواشی بشیم که به سرعت نور مارو از رسیدن به هدفمون دور میکنه ، باید سرتمام بهونه هارو برید و به سمت جلو حرکت کرد .

    درنهایت پیروزی از آنِ ماست .

    تشکر ازتون برای آموزش امروزتون بهم💐

  • الناز دریکوندی
  • سلام خدمت تاپ لیدر

    ممنونم ازاطلاعات بینظیرتون وحمایت آموزشهای فوق العادتون

  • الناز دریکوندی
  • سلام خدمت تاپ مربی

    ما در هر زمانی که تصمیم به انجام  شروع کاری میگیریم سختی راه نمیتوامد مارا از رسیدن به هدفمون باز داردپس بهانه گیری نکنیم ما اومدیم که نتیجه گیری کنیم حرفه ای کارکنیم وحرفه ای ادامه بدیم  وتااخرش پای هدفمون هستیم

  • حکیم زاده...خرم اباد
  • باسلام

    سعی کنیم هر روز مطالب تازه ی یاد بگیریم ب آنها عمل کنیم.

    وبا اصولی کار کردن.میتوانیم حرفه ی بشیم و ب خواستمون برسیم.

     

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام مربی وقتتون بخیر ..

    آموزشتون عالی بود ..

    همونجور که توی این آموزش گفته شده کسایی که موفق میشن بهاش رو میدن و کسایی که شکست میخورن بهایی بابتش نمیدن و برای همین شکست میخورن و حاضر نیستن سختی رو تحمل کنن.. پس  برای موفقیت هر سختی رو تحمل میکنیم و سختی رو شکست میدیم چون بعدش آسونی هست و بهای موفقیتمون رو میدیم..

    خیلی ممنون مربی عالی بود تشکر🌺🌺

  • عاطفه پاپی
  • سلام و خدا قوت

    ممنون بابت مطلب 

    یک تلنگر بود برای من که اگر در طول روز بیشتر زمان رو به کار های عادی و روزمره که همیشه انجام میدادم و هیچوقت باعث تغیر در زندگی من نشده حالا کنار بزارم و با برنامه ریزی پیش بزن.

    نت ورک کنم، یعنی معرفی کنم پیگیری کنم تا هم به فروش منتهی بشه هم به ورودی

    ودر کنارش به زندگی روزمره هم با برنامه ریزی درست ادامه بدم.

     

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • سلام عرض ادب خدمت مربی گرامی 

    سپاس از مطالب آموزنده فوق العاده تون.

    برا موفق شدن باید بهاشو بدیم‌.اگه اومدم نتورک کنبم 

    باید پیگیری کنیم و اصولی کار کنیم  که هم به 

    فروش برسه هم ورودی بگیریم.حرفه ای بشیم تا ب خاستمون 

    برسیم .

    سپاس از شما مربی گرامی    

     

  • علی حامدی کیا
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    این آموزش بینظیره. امروز برای بار چندم اومدم سراغ این مطلب تا عملکرد خودم رو با اصول نتورک چک کنم، ببینم چه کاری جز نتورک هست و چه کاری نتورک‌ نیست.

    این آموزش رو بارها تو عملکرد و حرف های شما دیدم که همیشه به ما یاد میدید که نتورک یه فروشه و یه ورودی گرفتن کافیه همین کارها رو با تمرکز انجام بدید.

    میخوام حرفه ای بشم و بهاش رو میدم.

     

    ممنونم تاپ مربی، سایتون میتدام

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خدا قوت به شما

    نتورکرهای حرفه ای اکثر زمانشان را صرف معرفی وفروش محصول به دیگران و معرفی تجارتشان به دیگران میکنند.

    با تمرکز روی فروش و ساختن تیم فروش موفقیت دست یافتنی است.

  • نرگس عاملی
  • سلام تاپ مربی بزرگوارم

    ممنونم برای این متن که باعث میشه ما خودمون رو بسنجیم که جز حرفه ای ها 

    هستیم یا اماتورها 

    برای حرفه ای شدن باید بها پرداخت کرد 

    باید روزانه برای رشد تجارتمون محصولات و کارمون رو معرفی کنیم 

     

  • فاطمه خواجه حسنی
  • سلام و عرض ادب حضور جناب حامدی کیا

    ای حرفه ای عمل کنیم و بها بدیم نه اینکه بهانه بیاریم. بها دادن نتیجه رو برابر با موفقیت میکنه .

     

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت 

    ممنون مربی متن خیلی عالی و مفید و کاربردی هست.

    هر کدام از ما در هر زمان و هر مکان که تصمیم به شروع بگیریم و خود را برای پرداخت بهای موفقیت آماده کنیم سختی های راه نمی تواند ما را از رسیدن به هدف باز دارد.

     

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام وخداقوت به تاپ مربی بزرگوار

    ممنون آموزش عالی بود این که حرفه های وقت بیشترمی گذارن برای معرفی کارومحصول

    برای حرفه ای شون باید بهاپرداخت کرد نمی ترسن محکم وقوی حرف میزنن

    هدفمندکارمی کنن

    ممنونم تاپ مربی

    قطعا حرفه ای میشیم و در روز زمانی رو اختصاص میدیم به معرفی محصولات و طرح تجاری بینظیرمون بیشتر از قبل زمان میگذاریم

     

    من اومدم که برنده بازی باشم و دقیقا مثل یک حرفه ای انجام میدم و عمل میکنم ✌🙏🌷

  • نفیسه ایزدی
  • مطلب فوق العاده ای بود 

    پر از نکته و تلنگر 

    هر کاری اگر با تلاش زیاد و تحمل سختی باشه به نتیجه میرسه و ماندگار 

    قطعا باید در ۲۴ ساعت زمان زیادی را برای کار اختصاص داد و کار های بیهوده را کنار گذاشت 

    چون اهدافی داریم که برای رسیدن بهش تعهد دادیم دست از تلاش نکشیم 

    حر فه ای شدن بها داره نه بهانه 

    ممنون از شما تاپ مربی به خاطر مطالب بی نطیرتون 

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام خدمت تاپ مربی

    ممنون بابت این آموزش عالی،وسرشارازنکته

    یک نتورکرحرفه ای میشم درگیرحاشیه هانمیشم،فقط کارم رودرست وحرفه ای انجام میدم،تجارتم ومحصولات بینظرم روبه همه معرفی میکنم

    هرگزنمیخواهم یک آماتورباشم

  • فرزانه داوری اصفهان
  • ممنونم تاپ مربی

    بهشت رابه بهامیدن نه به بهانه ....

    مطلب پربارو قابل تاملی بود

    مانباید زمانمون را بیهوده ازدست بدیم برای ساختن باید تلاش کنیم و سختی بکشیم وبها بدیم تاحرفه ای بشیم من برای برنده بودن دراین تجارت هستم پس ازتلاش دست نمیکشم 

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون تاپ مربی آموزش فوق العاده ای بودسختی ها رو تحمل میکنیم افرادی رو به کار دعوت میکنیم که واقعا تشنه کار باشن 

    کسانی که بها وهزینه بدهند برای تجارتشون وتجارت رو درک کنند

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب ممنون مربی

    مطلب پر محتوا ونکات عالی داشت چشم حتما تلاش میکنم بیشتر وقت میزارم بهانه نمیارم وبهاشو میدم چون میخوام موفق بشم به تعهدم عمل میکنم ومعرفی محصولات وتجارتم را زیاد میکنم وبیشتر وقت میگذارن چون هدف ورویا دارم 

  • زینب شریفی نژاد
  • ممنون مربی 

    موفقیت وقتی حاصل میشه که بهاش و بدی..هیچ چیزی آسون بدست نمیاد ..محصول و تجارتم رو به همه معرفی میکنم و برای تجارتم زمان میگذارم و با 100 درصد تمرکز کار میکنم

  • کوکب موسوی
  • سلام وعرض ادب

    ممنونم تاپ مربی مطلب بسیار آموزنده ایی بود 

    برای هر چیزی بهایی وجود داره هدف هر چقدر بزرگتر تلاش واز خودگذشتگی بیشتری میخواد

    بهاش رو پداخت میکنم تا به هدفم برسم

  • زکیه موسوی از اندیمشک
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی عزیز  

    ممنون بابت آموزش عالی 

    راز اول موفقیت در نتورک اینه که باید بهاشو بدیم و سختی بکشبم تا بتونیم یک موفقیت بزرگ بدست بیاریم بدست اوردن موفقیتهای بزرگ بهای بزرگ میخواد

  • رضا قلاوند
  • سلام و وقت بخیر تاپ مربی بزرگوار

     

    سپاس از آموزش ناب‌تون

     

    افراد موفق ، بهای موفقیت هاشون رو دادن 

    موفقیت اتفاقی بدست نمیاد ، باید برای رسیدن به موفقیت تلاش و استمرار داشت

     

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود ارادت خدمت تاپ مربی  سپاس از مطالب بینظیرتون.

    بهشت را ب بها میدن ن ب بهانه.اگه میخاییم نتورک کنیم باید 

    اصولی کار رو پیش ببریم‌ هروز معرفی محصول پیگیری‌ داشته باشیم .

    برا موفقیت و رسیدن ب اهداف بزرگمون‌ باید بهاشو بدیم‌ تا ب اون چیزی ک میخاییم‌ برسیم. 

    سپاس ازشما مربی گرامی 

  • حدیث اکبری
  • با سلام و تشکر از این مطالب ارزشمند

    ما باید در نتورک بهای موفقیت مان را بپردازیم و در این راه سخت تلاش کنیم و گام های موثر در پیشرفت نتورکمان برداریم ،واگر زمانی هر چند کم باشد مداوم و مفید باشد و به مرور زمان بیشتر شود برای موفقیت بیشتر و حرکت به سمت نتورکر حرفه ای شدن.

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    نه فقط در  نتورک بلکه برای حرفه ای شدن درهر کاری باید بهاش رو بپردازیم با زمان گذاشتن با یادگیزی واموزش ومعرفی درست به دیگران به هرکسی که دراطرافمون هستن محصول وکارمون بایدمعرفی  کنیم کاری که حرفه ایها میکنن همینه، انجام دادن 

    تشکر مربی بابت مطلب اموزشی عالی 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وقتتون بخیر 

    بهانه نمیارم وبها میدم تا به نتیجه برسم ممنون تاپ مربی 

  • پروین امیری نسب
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی گرامی

    من اینجا آماده ام که آمدنم به حکمت خدا بود وخدا خواست من اینجا  باشم .و آمده ام که حرفه ای بشم ورشد کنم و بهانه ها رو له کردم .چون بهشت رو به بها میدهند نه به بهانه .وخداروشکر میکنم که دلایلم محکتمر هستن نسبت به بهانه هایم .

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام وخدا قوت تاپ مربی 

     من اومد بها بدم  تا به هدفم برسم وبهانه نمیارم وآموزشم رو درست اصولی دریافت میکنم ودر خود نهادینش میکنم به خط حمایتیم وصل میشم تا پیشرفت کنم  ودلایل محکم واستواری دارم نه بهانه های پوچ  وخالی 

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    بهونه هام رو سر میبرم و دقیقا حرفه ای تجارتم میشم. ۱۰۰ میشم و زمانم رو میزارم و خودم رو ارتقا میدم...بهای جایگاهی که میخوام بدست بیارم رو میدم و تا تهش پای تصمیمی که گرفتم هستم. ممنون از شما تاپ مربی بابت این اطلاعات ارزشمند 

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    بهونه هام رو سر میبرم و دقیقا حرفه ای تجارتم میشم. ۱۰۰ میشم و زمانم رو میزارم و خودم رو ارتقا میدم...بهای جایگاهی که میخوام بدست بیارم رو میدم و تا تهش پای تصمیمی که گرفتم هستم. ممنون از شما تاپ مربی بابت این اطلاعات ارزشمند 

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    بهای تجارتم رو میپردازم و هر مانعی که سر راه باشه راهشو پیدا میکنم و ازش رد میشم بجای اینکه بهانه بیارم به کسایی که مسخره میکردن کاری نداشتم و قورباغه کر بودم و فقط به هدفم فکر میکردم در ادامه هم با تمام قوا برای جهانی شدن تجارتم، شرکتم و تیمم بها میدم. ✌️✌️✌️

  • فاطمه سواری
  • به نام خدا

    تمام تلاشم رو میکنم تا به هدف های زندگیم برسم.و همه ی مانع های سرراهم راپشت سرمیگذارم

    ممنونم ازاین همه انرژی مثبت و آموزش هایی که از حامی خوبم میگیرم🌹

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود ارادت خدمت تاپ مربی سپاس از آموزه های بینطیرتون.

    باید بها بدیم سختی بکشیم تا موفقیت رو بدست  بیاریم .

    بهانه ها رو سر میبرم درست اصولی کار میکنم زمان میزارم تا ب هدفم برسم .

    سپاس از شما مربی گرامی 

  • مریم طالبی. اصفهان. نجف آباد
  • با سلام و خداقوت 

    اگر بخواهیم نتورکر موفق باشیم باید زمان بیشتری نسبت به یک نتورکر معمولی بگذاریم و درگیر منفی بافی دیگران نباشیم و راه خودمان رو پرقدرت ادامه بدهیم و همچنان با اراده بیشتر در کنار حامیان پیش بریم و از همه تجربیاتشون استفاده کنیم

  • نرگس طالبی.اصفهان
  • سلام و درود ادب خدمت شما

    برداشت من از این وبلاگ فوق العاده این بود که ما نباید درگیر حاشیه ها بشیم به منفی هایی که میشنویم نباید واکنش نشون بدیم با افرادی که مارو به پیشرفته می رسانند هم‌صحبت بشیم مثل حامی هایمان و بهانه جویی نکنیم و روزانه حتی یک ساعت بیشتر از افراد معمولی برای کارمون زمان بگذاریم

  • ندا یوسفی نجف آباد اصفهان
  • درود و خدا قوت

    اگر هدفی برای خود مشخص کردیم پس باید تلاش کنیم در این راه شاید به مشکل برخورد کنیم،سرد شویم،حرفهای منفی بشنویم،اینها مهم نیستند مهم هدف خودمان است پس به همه انسانهای منفی،ذهنهای منفی را حذف میکنیم و با اراده و ایمان قوی رو به جلو حرکت میکنم.

  • محرابه سلیمان زاده _اصفهان
  • با عرض سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار

    مطلبی که فرستادید بسیار قابل تامل است .باید برای حرفه ای شدن بها داد و تلاش کرد .بهانه آوردن کاری را درست نمیکنه .باید مشکلات را بشناسیم و راه حل مناسب برای مقابله با آنها پیدا کنیم .و بهانه های بیجا نیاوریم .باید تمام توان و هدف خودمان رو روی موفقیت در تجارتمون قرار بدیم و تعداد افراد بیشتری را به این حرفه دعوت کنیم .برای موفقیت در این راه باید از حامیان و منتورهای توانمندمون کمک بگیریم ...

  • فریده ملکیان - اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    راهبری واقعی کسیه که به قانون خود فراموشی رسیده باشه یعنی برای رسیدن به هدفش باید هر بهایی روبده نه فقط بهای زمان حتی بهای نه شنیدن و تنها دیدن خودش

    ممنون   

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب وخداقوت

    بدون بهانه گیری وبا دادن بها موفقیت تو این تجارت دریافت میکنیم وموفقیت اتفاقی بدست نمیاد ، باید برای رسیدن به موفقیت تلاش و استمرار داشت 

    ممنون 

  • اکرم طاهری _اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی

    این که برای کاری که انجام می‌دهیم باید بهانه ها را کنار بگذاریم تا بتونیم به نتیجه دلخواه برسیم بهانه ها موانعی هستند که ما را از رسیدن به موفقیت دور می کند به نظر من نشنیدن ها نیز بهایی است که ما برای تجارت مان داده ایم و نباید دلسرد شویم این که بتوانیم به صورت حرفه‌ای محصولاتمان را به بهترین نحو معرفی کنیم هر روز افراد را را جذب کارمان کنیم بدون هیچ بهانه ای. بهشت را به بها میدهند نه به بهانه . حتماً در طول این مسیر باید خودمان را فراموش کنیم تا بتوانیم یک چیز های مهم تر و بهتری را به دست آوریم

  • الناز سلطانی.تیران.اصفهان
  • باسلام.خدمت لیدرعزیزمون.بدون هدف حتی بچه ای نوپا هم به راه نمیوفته.وحتی اینفاینقدر تلاش میکنه تا به خواسته اش برسه.یعنی به خودش بها میده که به خواسته هاش برسه.ما هم بدون هیچ بهایی به ارزشمندترین چیزها نمیرسیم

     

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا بزرگوار 

    ممنونم برای متن بی نظیر 

    من میخوام حرفه ای تجارتم بشم پس بهاشو میدم تا مثل شما موفق بشم 

    اصل کار نتورک که فروشو شبکه هست رو انجام میدم وقتمو هدر نمیدم به حاشیه ها و درگیر اصل نتورکم میشم 

    تجارت فوق العادمو به همه معرفی میکنم و این فرصت بی نظیر رو به همه معرفی میکنم

     

     

     

  • نرگس عاملی
  • سلام به تاپ مربی حامدی کیا بزرگوارم 

    ممنونم برای اموزش عالیتون 

    چشم چشم بها میدم بهانه نمیارم چون میخوام حرفه ای کارم باشم 

    در طول روز وقتمو به معرفی کار و محصولم میذارم و درست انجام میدم تا نتیجه عالی بگیرم 

    زمان بیشتری برای کارم میذارم 

  • زهرا موسوی
  • سلام و خداقوت خدمت شما تاپ مربی

    مثل همیشه مطلب بسیار عالی بود.

    برای حرفه ای شدن در این تجارت باید بها بدیم وگرنه موفقیت میسر نمیشه.👌

  • لیلا حیدری دولت آبادی
  • سلام وعرض ادب ممنون بابت مطالب وآموزشتون 

     

    نتورک زمانی برای ما لذت بخش است که در ابتدا تجارتمون رو بشناسیم و از اصول و قواعد کار آشنا باشیم  و برای لحظه لحظه اش برنامه ریزی داشته باشیم و نسبت به تجارتمون متعهد باشیم. و به جای بهانه جویی، یاد بگیریم بها بدیم  و انجام بدیم 
    نتورکرهای موفق،ازحداکثرپتانسیل خوداستفاده میکنندوبهای رسیدن به موفقیت

    راپرداخت میکنند وهیچ سختی نمیتواندآنهاراازرسیدن به هدفشان بازدارد

     

     

  • زهراصادقی
  • سلام و درود برشما....

    برای رسیدن به موفقیت باید بها داد ...حرفه ای ها کار را جدی می گیرند آماتورها بهانه می آورند،خدا راشکر شرکت و مربیان بینظیری دارم و باافتخار محصول و تجارتم را معرفی میکنم...سپاس از آموزش فوق العاده تان تاپ مربی

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرص ادب

    ممنونم بابت مطلب اموزنده و به حق کاربردی بهانه هل رو سرمیبریم و کمر همت میبندیم برای حرفه ای شدن در تجارت نتورک مارکتینگ و گرفتن  نتایج یک حرفه ای

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود

    متشکرم از آموزش حرفه ایمون

    با گوشت وپوست واستخوان لمس کردم که هر موفقیت ودستاوردی بهایی داره

    ماهم پای کارهستیم و با اراده راسخ برای توسعه تجارتمون تلاش میکنیم

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام و ادب 

    سپاس بابت اموزش، خوبتون 

    برای موفقیت در نتورک اول باید مسیرمون مشخص کنیم باید بهای حرفه ی خود رو بدیم تا موفق بشیم 

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام و عرض احترام 

    ممنونم بابت مطب اموزشی اماتورها و حرفه ای ها

    قطعا برای حرفه ای شدن و مانا شدن در ان بها لازم 

    حرفه ای تجارت مال خود میدونه بابتش بها میده

    اماتور همیشه خودش رو از کارش جدا میدونه و منتظر دیگران بهاش بدن و دنبال میانبر هستند  به طبع حرفه ای ها همیشه حرف اول در هر کاری میزنند زیرا روی ریل حرکت میکنند و فرایند درست دنبال میکنند 

     

    سلاام و خدا قوت تاپ مربی عزیز 

    تشکر بابت اموزش فوق العاده ای ک در اختیارمون قرار دادید

    قطعا برای رشد نیاز به تغییر و بها دادن هست ک اگر هدف مشخصی داشته باشیم برای تجارتمون بهای لازم رو میتونیم بدیم و برای بهترینا بخواییم تلاش کنیم و انشاله بتونیم نتایج فوق العاده ای رو رقم بزنیم😍😍✌✌😍😍⚘⚘

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت 

    ممنون تاپ مربی

    به هیچ عنوان به حد وسط قانع و راضی نیستیم فقط و فقط به حرفه ای شدن فکر میکنیم و بهاش میدیم 

    کار درست در نتورک مون انجام میدیم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی