NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

سلام شما بعد از انتخاب شرکت مناسب با استعداد کاریتان می بایست نکات زیر را رعایت کنید تا در بازاریابی شبکه ای به کامیابی برسید . توجه داشته باشید بخش اعظم کار شما به انتخاب یک تیم و شرکت مناسب بر می گردد ، چون در شروع رسیدن به اهدافتان ،آموزش های علمی و عملی ،محصولات ، ابزارمناسب انجام کار ، ادوات و ابزار های آموزش بازاریابی شبکه ای، و همچنین پلن پورسانت دهی شرکت است که می تواند سرعت شما را افزایش دهد و با دریافت پورسانت بیشتر انگیزه شما و سازمان شما بیشتر از گذشته شود .

  • حسین حامدی کیا

من "سیندا" و شوهرم "باد کافمن" اهل ایالت آرکانزاس هستیم. بسیار هیجان زده و خوشحالیم که به رتبه های بالای کاری شرکت خود دست یافته ایم. آغاز کار ما با "تیم ناسیونال" همراه با دعای خودمان بود. در تابستان سال 2002، من و باد بر سر اینکه کار جدیدی را شروع کنیم، مدام در حال کشمکش بودیم.

  • حسین حامدی کیا

یکی از کلیدی ترین دوره های کاری هر بازاریاب تازه وارد در بازاریابی شبکه ای، دو هفته ی اول ورودش به این صنعت است. در این 14 روز است که بسیاری از عادات کاری افراد شکل می گیرد. حال اگر شما به عنوان یک حامی (SPONSOR) فرد جدیدی را به این تجارت وارد کرده اید، عملکرد شما در این دو هفته بسیار، بسیار کلیدی و مهم است.

  • حسین حامدی کیا