NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

سلام شما بعد از انتخاب شرکت مناسب با استعداد کاریتان می بایست نکات زیر را رعایت کنید تا در بازاریابی شبکه ای به کامیابی برسید . توجه داشته باشید بخش اعظم کار شما به انتخاب یک تیم و شرکت مناسب بر می گردد ، چون در شروع رسیدن به اهدافتان ،آموزش های علمی و عملی ،محصولات ، ابزارمناسب انجام کار ، ادوات و ابزار های آموزش بازاریابی شبکه ای، و همچنین پلن پورسانت دهی شرکت است که می تواند سرعت شما را افزایش دهد و با دریافت پورسانت بیشتر انگیزه شما و سازمان شما بیشتر از گذشته شود .

 شرکت سیمرغ عصر تجارت:

1-محصولاتی با کیفیت ، کارایی واقعی  وصدرصد انحصاری با توجه به نیاز بازار در زمینه سلامت و زیبایی با بالاترین میزان پورسانت فروش بین 20 تا 45 صدرد( تنها شرکت بازاریابی شبکه ای ایرانی که بیشترین میزان پورسانت را به فروشنده های حرفه ای خود اختصاص داده است و حتی بدون نیاز به شبکه شما می توانید درآمدهای عالی داشته باشید)

2-پلن درآمد زایی شرکت به جرات میتوان گفت که تنها پلن حال حاظر بازاریابی شبکه ای ایران است که سریع و بدون هیچگونه پیچیدگی خاصی درآمدی معادل 5 تا 6 درصد حجم فروش را در اختیار بازارسازان خود قرار می دهد و تمام لایه های خود را به بهترین نحو ممکن پوشش داده است.به صورتی که اصل برنده-برنده بودن را برای اولین بار در پلن خود به صورت کامل رعایت کرده است.

3-داشتن ابزار های متعدد فروش حرفه ای و آسان به خصوص در زمینه فروش و توسعه بازارهای مجازی

4-در بخش آموزش تیم راهبران آینده بنیانگذار جدیدترین سبک آموزشی با متدهای روز جهانی در صنعت بازاریابی شبکه ای می باشد

که میزان فروش شخصی افراد و درآمد های فوق العاده و مستمری که به وجود آمده حتی از ماه اول شروع به تجارت همگی گواه این مهم می باشند.

حال در نظر می گیریم که شما در یک شرکت کاملا مناسب عضو شده اید و اینک این شما و این هم نکات برگزیده در آموزش بازاریابی شبکه ای بهتر است رعایت کنید و همیشه مطالعه شود تا بتوانید به مجموعه ی خود نیز به شکل مناسب انتقال دهید :

۱- نود روز (سه ماه) برنامه فعالیت کاری تنظیم نمایید.
برنامه ریزی کنید ، حداقل 30 ساعت در هفته را به اینکار اختصاص دهید . در 3 ماه اول حداقل هفته ای 10 تن را با کارتان آشنا کنید . از زیر بار مسولیت رسیدن به اهدافتان شانه خالی نکنید.

2- هدف داشته باشید و آنها را بنویسید
تاریخ مشخصی برای رسیدن به آن تعیین نمایید. اگر هدف معوق گذشته ای در زندگی دارید ، اکنون آن را بنویسید و به انجام آن متعهد شوید. برای رسیدن به هر هدفی می بایست مراحلی را طی کرد اول برنامه ریزی کرده و سپس با سرعت مراحل را سپری کنید و مواظب باشید که game over نشوید.

3- خودتان محصولات شرکت را استفاده نمایید
اگر شما محصولات غذایی یک کمپانی را تبلیغ نمایید ولی محصولات کمپانی دیگری را به عنوان ارزان بودن استفاده نمایید و کیفیت را فدای کمیت کنید ، خودتان تبلیغ محصولتان را از بین برده اید.

افراد در هر حال باید شما را در حال مصرف محصولات ببینند زیرا شما ویترین شرکت و محصولات خود هستید:

قبل از ورزش مصرف جوپار ورزشی برای داشتن انرژی فراوان،کمک به چربی سوزی و نگرفتن عضلات و تنفس عالی مصرف شود.

برای حفظ سلامت پدر و مادر و عزیزانی که میان سال هستند برای کنترل قند،فشار خون و کلسترول خون جلوگیری از پوکی استخوان و پاک کننده کبد  می توانید از جوپار معجزه گر کلاسیک استفاده کنید

 

آقایان و بانوان متا هل حتما در ساعت 6 یا 7 عصر برای نشاط، شادابی و حفظ هر بیشتر بنیان خانواده خود جوپار آقایان و بانوان مصرف کنند

در میهمانی های خود حتما از محصولات جوپار و به جای چای حتما از دمنوش های بی نظیر با عطری ویژه که نشانگر خلوص و کیفیت بالای دمنوش های هوتی است استفاده شود.


4- متخصص محصولات و کمپانی باشید که برای آن کار می کنید
همواره خودتان را مرور نمایید و تلاش کنید در یادگیری حرفه خود بهترین باشید. سعی کنید تا کاربرد محصولاتی را که در حال تبلیغ آن هستید را به خوبی بشناسید


5- اثرات هرگونه رویدادهای منطقه ای ، ملی و محلی را بر روی مجموعه خود مد نظر داشته باشید
همواره کلیه اطلاعات را در اختیار داشته باشید.این اطلاعات به درد پیگیری خیلی می خورند و کمک می کنند تا شما زود تر به موفقیت برسید . یک نتورکر باید دانشنامه ای کامل باشد. با توجه به محصولات شرکت باید در زمینه های پزشکی،سلامت،تکنولوژی و... اطلاعات بروز و جامعی داشته باشید



6- هر گونه تماسی را برای مجموعه خود مد نظر داشته باشید و چشم اندازهای آنها را در نظر بگیرید.

 متعهد باشید که هر تماس تلفنی و هر آشنایی را برای مجموعه خود در نظر بگیرید،کمک بکنید به پیدا کردن افراد مناسب برای زیر مجموعه خود. به زیر مجموعه خود احترام بگذارید. حداقل در ماه وقتی را بگذارید تا آنان با شما باشند و بتوانند از نزدیک مشکلاتشان را با شما درمیان بگذارند . در پاسخ دهی به سوالات افراد درون سازمانتان در مرحله اول از لیدرآن مجموعه کمک بگیرید تا ارزش حامی های شخص در سازمانتان حفظ شود و کل سازمان به شما متکی نشود.

نتورک یک کار صدرصد تیمی است،هرگز نخواهید فقط شما رابین هود سازمان باشید،سعی کنید همه باهم کار کنید و باهم موفق شوید
نتورک برآیند تمام انرژی های بالا،پایین،چپ و راست شماست(حسین حامدی کیا)


7-هر روز افراد جدیدی را برای مجموعه در نظر بگیرید
متعهد باشید که هر روز کسی را ملاقات و پرزنت نمایید. قانون " 60 متر " را به خاطر داشته باشید. هر کس که در شعاع 60 متری شماست یک کاندیدا است. با هر غریبه ای که در شعاع 60 متری خود می بینید صحبت نمایید. اهمیت ندهید که اگر جواب منفی می دهند ، شما تلاش خود را نموده اید.

نکته خیلی مهم:ما چیزی به نام جواب نه نداریم. نه یعنی الان نه و به این نکته هم توجه داشته باشید که نزدیک به 70 درصد معاملات بعد از 7 "نه" صورت می گیرد.

 اجازه ندهید روی سنگ قبر شما بنویسند : " در این مکان شخصی آرمیده است که درباره کارهایی که باید انجام می داد بسیار فکر کرده است ، ولی هیچ یک را انجام نداد ". بلکه اجازه دهید بنویسند : " در این مکان شخصی آرمیده است که هر کاری را می توانست انجام داد و سراسر زندگی خود را وقف رساندن پیام های مثبت به مردم نمود که بتوانند به آزادی مالی و وفور نعمت در زندگی خود دست یابند ".( بازار سرد )

8-به طور منظم با بالاسری و زیرمجموعه های خود در تماس باشید
" ناپدید نشوید ". با بالاسری خود در تماس باشید و با زیرمجموعه های خود کار کنید. قابل رؤیت باشید. هرگز بالاسری و زیرمجموعه های شما نباید بگویند " اوه ، تعجب می کنم اگر امروز او را ببینم". آنها بایستی بدانند که شما مجموعه ای با روابط قوی ساخته اید و یک رابطه قوی مبتنی بر ارتباط دائمی میان اعضاست.

9-ایفا کننده عالی ترین نقش در مجموعه خود باشید
تلاش کنید در مجموعه خود به عنوان بهترین در هر عملی که انجام می دهید شناخته شوید. تمام کارهای شما در مجموعه شما همانندسازی (duplication) خواهد شد. ترجیح می دهید مجموعه شما با سرعت حلزون به رشد خود ادامه دهد و یا با سرعت جاگوار ، انتخاب با خود شماست. با یه برنامه و استراتژی مناسب پیش بروید . نوع کاری که پیش رو دارید با نحوه کار در گذشته متفادت است بهتر اول پیش یه مشاور و کسی که پلن یونی لول را به خوبی می شناسد مراجعه کنید و از او راهنمایی بخواهید تا با اراده برنامه رشد بتوانید بهترین رشد سازمانی را در گروهتان داشته باشید . اگر الان بعد از 6 تا 9 ماه کار نتوانستیه اید به معیاراتی که در ذهن داشتید برسید مشکل از برنامه ای است که دنبال کرده اید.

با حامی های متخصص خود که الان در حال نتیجه گرفتن هستند حتما مشورت کنید

10- شخصاٌ هر ماه با افراد جدید تماس برقرار نمایید
مدیریت را فراموش کنید. در این کار پولی برای مدیر نیست. همیشه اهل عمل باشید نه اهل نظارت.

 راهبر باشید و افراد بیشتری را حمایت نمایید. با افراد بیشتری صحبت نمایید و با تمام محدودیت ها ، خود را توسعه دهید. در جلو صف گرفتن ورودی جدید باشید نه اینکه صبر کنید تا زیر مجموعه شما ورودی بگیرند . پلن یونی لول که در حال حاضر می بینید با آنچه که تجربه داشتید متفاوت است

اگر با استراتژی مولتی لول مارکتینگ پیش نروید حتما شکست خواهید خورد.استراتژی های باینری را فراموش کنید

11- هر ماه لیدرهای خود را توسعه بدهید
افراد جدید خود را تحت آموزش بگیرید و از آنها لیدر بسازید. گاهی از آنها بخواهید میزبان اجتماعات و یا سخنران مجامع شما باشند. تلاش کنید که مسئولیت خودشان را بپذیرند.
راهبران زاده نمی شوند بلکه ساخته می شوند(جان سی مکسول)

پس باید زحمت زیادی بکشید و کمک کنید تا افراد توانایی های خود را شناسایی کنند و مهارت های خود را توسعه دهند و مطمئنا پاداش این عمل شما بسیار بزرگ خواهد بود زیرا اگر شما موفق به ساختن رهبران جسور،منظم،متعهد،با دانش و بصیرت بالا باشید تجارت شما برای سال ها به رشد خود ادامه خواهد داد و شما و نسل های بعد از شما حتما طعم آزادی مالی را خواهید چشید.


12- مصر و مقاوم باشید
موانع و مشکلات را فراموش نمایید. بر آنها فائق بیایید ، از زیر و یا کنار آنها عبور نمایید. اگر لازم شد آنها را منفجر کنید. اگر بخواهید و متعهد باشید که بر موانع غلبه نمایید، موانع قابل غلبه هستند. اجازه ندهید هیچ چیزی شما را از راه خود منحرف نماید. شما بایستی هدفی پیش روی خود داشته باشید و همواره به آن بنگرید.

اجازه ندهید هیچ چیز و هیچ کس مانع رسیدن شما به خواسته تان گردد و برای موفقیت یا شکست خود شرمنده هیچ چیز و هیچ کس نباشید. مشکلات مدیریت مجموعه شما ، حمایت شما ، محصول و یا روش بازاریابی شما فقط به خود شما مربوط می باشد نه کس دیگر. پس گام بردارید و مسئولیت گام هایتان را بپذیرید. شما فقط در برابر یک نفر می توانید شرمنده شوید ، "خودتان" و من مطمئن هستم که شما هرگز بابت دریافت حداقل 000 000 10 تومان در ماه شرمنده خودتان نمی شوید.

13- به این کار به چشم یک تجارت بنگرید و نه یک سرگرمی
یا با تمام وجود کارکنید و یا این کار را رها کنید. بینابین نمی شود. مدیریت غیابی نمی شود. هر روز سرکار خود باشید و طوری رفتار نمایید که انگار فردا می خواهید به یک تعطیلات شش ماهه به اروپا بروید. جالب است که وقتی می دانیم فردا می خواهیم به تعطیلات برویم ، بیشتر کار می کنیم. مشغول فعالیت های بازده و سود ده باشید کارهای خود را اولویت بندی کنید و کارهای با اولویت بالا را زودتر انجام دهید. اگر شما تجارتی داشتید که یک میلیارد تومان برای آن هزینه اولیه نموده بودید ، هر کار ممکن را انجام می دادید تا یک میلیارد تومان سرمایه گذاری شما در این کار از بین نرود. با این تجارت نیز باید چنین رفتاری داشته باشید. یک فرصت برای خوشبختی بدست آورده اید و بایستی یک خوشبختی بدست آورید و اگر با آن مثل یک سرگرمی برخورد نمایید ، فقط همان فرصت خوشبختی را به دست آورده اید نه هیچ چیز بیشتری.

14- با افرادی که شایستگی این کار را دارند کار کنید
اگر شما در نهایت جدیت به این کار می پردازید ، پس فقط با افرادی قادر به کار کردن می باشید که آنها نیز جدی و متعهد می باشند. از کارکردن با افراد غرغرو و نالان پرهیز نمایید. با ادمهای دم دمی مزاج اصلا کار نکنید. همه جور افراد در تیم ما وجود خواهند داشت ولی فقط با افراد جدی و متعهد کار کنید که اهدافی مانند شما در ذهن دارند.

روش ساده ای برای شناسایی این افراد وجود دارد :

 آیا آنها مداوم با شما در تماس می باشند؟

آیا مشتاق به یادگیری این تجارت می باشند؟

آیا در آموزش تازه واردین مشارکت می نمایند؟
و یا آنکه بعد از حمایت شما ناپدید می شوند ؟

 و یا مطالب را معوق می گذارند و می گویند که "من هنوز نرسیده ام آنها را بخوانم"؟
و مداوم به بهانه های مختلف از زیر بار مسؤلیت،آموزش ها و جلسات خود شانه خالی می کنند.


15- بر روی آموزش های تجارت خود تسلط کافی داشته باشید

حرفه ای این تجارت باشید،تمام زیر و بم این تجارت را بشناسید و همیشه در حال مطالعه و یادگیری باشید.با کسانی که در این تجارت حرفه ای هستند روز و شب زندگی کنید.

با آنها به جلسات بروید و از آنها خواهش کنید تا هرچه بیشتر به شما یاد بدهند بگویید که تشنه یادگیری هستید و میخواهید بیشتر یادبگیرید.

در این تجارت منتظر نباشید زیرا انتظار یعنی شکست،به دنبال موفقیت باشید.هیچ جلسه ای را از دست ندهید.

اگر میخواهید این مسیر پر از هیجان و شگفت انگیز را زودتر بپیمایید خود را وقف یادگیری کنید

برای موفق شدن در این تجارت سایه مربی خود باشید(حسین حامدی کیا)


16- از موفقیت ها تجلیل کنید.
زمانی که ورودی های شما زیر مجموعه های جدید می گیرند با آنها تماس بگیرید و به آنها تبریک بگویید. بگذارید آنها بدانند که شما برای چنین کارهای بزرگی به آنها افتخار می کنید. برای تمام کارهای زیرمجموعه های خود اهمیت قائل شوید. هرگز و هرگز از موفقیت افراد خود چشم پوشی ننمایید. موفقیت ها را بشناسید و از انها تجلیل نمایید.


17- زمانی که به موفقیتی دست می یابید در باد آن نخوابید.
زمانی که به سطحی از موفقیت می رسید بایستی که سریع آن را هضم نمایید، نه آنکه در باد آن بخوابید. به مرحله بعدی فکر کنید. موفقیت خود را جشن بگیرید و دوباره رو به جلو حرکت نمایید.
یادتان باشد این تجارت پایانی ندارد این تجارت یک ماجرای هیچان انگیز است که همیشه رو به جلو می باشد و همیشه مرحله بعدی وجود دارد و زمانی که فکر کنید دیگر نیازی به رشد و موفقیت ندارید روز شکست شما فرا رسیده است.

همیشه گرسنه موفقیت باشید


18- به تجارت خود و صنعت قدرتمند بازاریابی شبکه ای ایمان داشته باشید.
مطمئن شوید که هر روز با تمام وجود خود و با تمام روح خود ایمان دارید که در راه درستی قرار گرفته اید و با صنعت درستی کار می کنید. هرگز شک نکنید اگر کار درستی را انجام می دهید. نه از آن چشم پوشی نمایید و نه حیرتزده شوید(جو گیر نشوید) ، فقط ایمان داشته باشید. تنها زمانی که شما کار درستی را انجام نمی دهید ، زمانی است که کار نمی کنید و یا قبل از گرفتن نتیجه از سیستم خارج می شوید
. "این تجارت 100% جواب می دهد"

شک فقط و فقط و فقط سراغ افرادی خواهد رفت که کار نمیکنند و یا اینکه فکر میکنند دارند کار میکنند ولی در عمل فقط به تماشا نشسته اند و انتظار نتیجه دارند.
بازاریابی شبکه ای (network marketing) صنعتی است با قدمت بیش از 70 سال و هزاران نفر در این صنعت با کار کردن در خانه خود مولتی میلیونر شده اند. شما هم امروز بخشی از یک صنعت افسانه ای با فرصت های نامحدود می باشید. در همین شرکت نیز افراد بسیاری وجود دارند که امروز به موفقیت های بزرگ و درآمدهای هنگفت رسیده اند. شما در تجارت درستی قرار گرفته اید و با صنعت درستی کار می کنید. حال تمام کاری که شما بایستی انجام دهید این است که بروید و طبق قواعد و قوانین این تجارت کار کنید نه هرآنچه که فکر میکنید درست است و بی مشورت انجام دهید،دقیقا طبق قواعد و قوانین این تجارت.

19- همیشه به دنبال یاد گیری باشید.
در این نوع فعالیت یاد گیری و آموزش پذیری حرف اول را می زند ، هر چقدر احساس کنید که کامل این فعالیت را شناخته اید کم است .

لذت بخشترین قسمت این تجارت بحث یادگیری و یاد دادن است.پس برای آنکه بتوانید مربی آموزش قوی و حرفه ای باشید و با آموزش های خود راهبران واقعی را پرورش دهید باید در ابتدا خود آموزش ببینید و در این موارد حرفه ای باشید تا بتوانید حرفه ای آموزش دهید.

20- در سمینارهای آموزشی شرکت کنید
بهترین برگزار کنندگان سمینارهای آموزشی بالاسرهایان هستند از آنها بخواهید تا هر هفته برایتان سمینارهایی در باب نحوه فروش حرفه ای، ورودی کردن ، نحوه پرزنت ، دعوت کردن ، نکاتی که در پیگیری بکار برده می شود را درکنار صحبتهای انگیزشی و جلسات مربوط به ایجاد هدف برگزار کنند . در صورتیکه شما دارای سازمان هستید در سازمانتان به دنبال رفع ایرادات احتمالی باشید و سعی کنید هر تغییری را از خود شروع کنید و به صورت یک فرهنگ صحیح در مچموعه خود تکثیر کنید.

نویسنده:حسین حامدی کیا

نظرات (۳۰۰)

  • زینب زربخش
  • با سلام 
    ضمن عرض تبریک بمناسبت عید سعید فطر باید عرض کنم این ۲۰تا نکته شاه کلید نتورک بودن و بسیار جامع و کامل ارائه شده.ممنون از تاپلیدر حسین حامدی کیا بابت لحظه به لحظه ای که در کنار ماهستن .برای ایشون سلامتی ،طول عمر،سربلندی و موفقیت روز افزون را آرزومندم.یاحق
  • محمد اهوازی
  • با سلام به خانواده قدرتمند راهبران آینده وراهبر خستگی ناپذیرش تاپلیدر حامدی کیا.باز هم مثل همیشه یک‌آموزش بسیار حرفه رو در اختیارمون قرار داده شده وما باید به دقت مطالعه کنیم ومهم تر از اون به درستی انجام بدیم که بتونیم از این آموزشها نتیجه بگیریم.یا علی
  • حسین افتخاری
  • با سلام  خسته نباشید خدمت تاپ لیدر عزیز امیدوارم طاعات عباداتتون مورد درگاه حق قرارگرفته باشه و همینطورهمیشه شمارو پر از عشق پر از نور پر از علم ببینم وارزوی موفقیت برای شما وبعد تمام تک تک افرادی که در flteam هستند. وبعد ارزوی جهانی شدن flteam را دارم .  

    وهمون طور که میگویند شمع همیشه به دیگران نور میده و خودشو فدا میکنه. شماهم 
      به ما نور میدهید. امید وارم هرجا هستید شاد پیروز وثروتمند وقدرتمند باشید .
                                           ارادتمند وخدمتگذارشما حسین افتخاری. 




  • امین سیلانی زاده
  • سلام تاپلیدر 
    خداقوت
    عجب آموزشی،فوق فوق العادست عالیه 
    به چه نکات طلایی اشاره کردید،میشه گفت که این نکات شاه کلید موفقیت و نقشه راه این صنعت عظیم هستند
    ممنون از حمایت‌ها و آموزشهای پر بارتون
  • محمدآل عبدی
  • به نام خدا و به نام هدف
    سلام تاپلیدر
    دم شما گرم و خداقوت.تمام نتورک و تمام اهداف و تیک زدن اهداف در حرف های شما خلاصه میشود.مطالب بسیار بسیار آموزنده و کاربردی بود.
    این مطالب رو سرلوحه کار خود قرار میدم
  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپلیدر عزیز
    خیلی خیلی ممنونم بابت این آموزش های حرفه ای.
    مطلب عالی، کامل و جامعی درباره ی تجارتمون هست و خودم رو متعهد میکنم که مدام بخونم و تکرار و تمرینش بکنم.
  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام بر خانواده قدرتمند fl team
    تاپ لیدر تشکر بابت زمانی که برای تهیه این آموزش ها گذاشتین و مثل همیشه توی بهترین زمان مهمترین آموزش ها رو ارائه میدین.  همیشه یه جمله رو تکرار میکنید و اون اینکه اصول موفقیت همیشه یه چیز فقط باید به اون عمل کرد.

  • فاطمه چکاو _از اندیمشک قهرمان
  • با سلام وعرض ادب خدمت تاپلیدر حامدی کیا و همکاران گرامی 
    تشکر میکنم از تاپلیدر حامدی کیا که همیشه آموزش های ویژه و به روز به مامیدن و همیشه مارو همراهی میکنن 
    صددرصد این نکات رو سرلوحه کارم قرار میدم و ایمان دارم که هرکس به این آموزش ها عمل کنه موفقیتش حتمیه 

  • مولود اقتداریان
  • با سلام و خداقوت به شما تاپلیدر عزیزم

    بازهم مثل همیشه آموزنده، واقعا با این اطلاعات فوق‌العاده کامل، دوباره پارادایم زدم و دقیقا کسانی توی این تجارت موفق هستند که گرسنه ی موفقیت و رشد باشند. که به منای واقعی این مطلب رو دریافت کردم 
  • صادق علائی
  • سلام و خداقوت تاپلیدر بزرگ
    ممنون از این که همیشه مثل یه پدر که تو فکر خانوادش بوده هستید و تمام سعی خودتون رو میکنید و منم سعی و تلاش خودمو میکنم که تلاش های شما بی جواب نمونه..

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام خدمت تاپ لیدر عزیز￷
    ￵ضمن سپاس و قدردانی بابت آموزش ها و نکات طلایی که در اختیار ما میگذارید همه تلاشم میکنم برای یادگیری و اجرای این نکات ارزشمند.
  • آزاده آرمان پور
  • باعرض سلام خدمت تاپ لیدر عزیز

    ضمن سپاس وقدردانی از زحمات بی وقفه شماـتمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی هرچه بیشتر اف ال تیم خواهیم کرد وایمان دارم که افسانه ما روزی دنیا را تکان خواهد داد.
  • عرفان طاهریان
  • سلام خدمت تاپ لیدر عزیزم جناب آقای حسین حامدی کیا
    ممنونم بابت اطلاعات ارزشمندی که دراختیارمون گذاشتی
    آموزش هاتون رو با گوش جان و دل میپذیرم و برای جهانی کردن تیم راهبران آینده با تمام وجود میجنگم
  • مهتاب قنبری
  • سلام تاپ لیدر خدا قوت
    مطلب بسیار بسیار کاربردی و‌ اموزنده بود و واقعا خط به خطش برای من یک اموزش جدید بود چون قبل از خوندن تصمیم گرفتم که فکر کنم اولین اموزش من توی نتورکه
    خیلی یادگرفتم و‌با برنامه ریزی سه ماهه میخام استارت بزنم
    ممنونم که همیشه به ما اطلاعات میدین
  • زینب درویش زاده
  • سلام خدمت دوستان عزیز و سلام جانانه خدمت استاد بزرگم تاپلیدر حسین حامدی کیا 
    مطالب واقعا فوق العادهههههههههههه بود استاد از خوندنش بسیار لذت بردم و ممنونم از شما که اطلاعات و تجربه گران بهاتو دراختیارمون گذاشتی 
    سپاس گذارم از شما 
  • امین سیلانی زاده
  • سلام تاپلیدر
    خداقوت
    امروز دوباره این مطلب فوق العاده رو مطالعه کردم 
    در قسمت اول شماره 1 و 2 که پلن قدرتمند سیمرغ معرفی کردید چه هوشمندانه تفاوت خرده فروش ها و شبکه سازها رو بیان کردید
    در بحث خرده فروشی که پورسانت فروش شخصی از20تا60درصد هست عنوان فروشندگان حرفه ای بکار بردید و در شبکه فروش که درآمدی بین 7تا 10درصد از حجم فروش تعلق میگیرد به بازارسازان شرکت
    نکات زیادی رو میتونیم از این مطلب برداشت کرد که یکی از اونها اینه که ما میتونیم هم فروشنده حرفه ایی باشیم هم بازارساز حرفه که میشه گفت بالاترین درآمد رو میشه کسب کرد
    ممنون بابت اطلاعات و مطالب فوق العاده تون
  • علی یلداش پور
  • با سلا‌م و درود
    باز دست مریزاد تاپ لیدر واقعا عالی بود 
    همیشه گفتین و می گین وقتی شاگرد آماده باشه استاد خودش حاضر میشه 
    این مطلب برام عین فانوس دریایی بود 
    به خودم قول دادم همیشه این مطلب رو مطالعه کنم 
    زنده باد Flteam 
  • مهسا صادقی نژاد
  • تو این مطلب اون قسمت برام جالب بود که نوشته بود زیر مجموعه هایی که میخواین بگیرین رو انتخاب کنید،افراد مناسب را انتخاب کنید،باید روی انتخاب افراد دقت بیشتری کنیم،هرجا بری برای استخدام میبینیم که واقعا هرکسی استخدام نمیشه،نتورک هم به همین صورت هست،باید افراد واجد شرایط وارد بشن
  • آمنه کاهوکار
  • سلام ودرودبرخستگی ناپذیرترین تاپ لیدر دنیا                                       درکنار بهترین ها بودن افتخاریه که فقط تویflteamنصیب آدم میشه          نکته ای که درکنار حامی های عزیزم به خوبی یادگرفتم اینه که مادامی که پارو نزنی قایق زندگی ات یا سرجایش می ماند یا با هربادی به بیراهه خواهدرفت پس تلاش لازمه ی زندگی است.......                                  وقطعا جوری زندگی خواهم کرد که روزی روی سنگ قبرم ننویسند آمد ودرگذشت.........                                                                           وآینده ای خواهم ساخت که گذشته ام جلوش زانو بزنه.......
  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب
    ممنون تاپلیدر
    دوباره این مطلب فوق العاده مطالعه شد
    اولین نکته مربوط میشه به تعداد معرفی های زیاد بدون پیشداوری و قضاوت
    که بارها عنوان شده که ثروتمندان بازاریابی شبکه ای افرادی هستند که تعداد معرفی های زیادی دارند چه محصول چه فرصت کاری

    تشکر بابت اطلاعات فوق العاده تون
  • مجتبی نورنژاد
  • عرض سلام و خدا قوت خدمت تاپلیدر.
    من خواستم اول از همه یه تشکر ویژه داشته باشم بخاطر مطالب مفید و اموزنده ای که دراختیار ما گذاشتید.
     دقیقا عین خط به خط 20نکته با دقت مطالعه شد و خیلی از نکاتی که بلد نبودم رو یادگرفتم.
    یکیشون که خیلی توجهمو جلب کرد نکته ی17 بود. دقیقا ما باید گرسنه ی موفقیت باشیم و زمانی که به یه موفقیت کوچک میرسیم توی بادش نخوابیم.جشن بگیریمو برای قدم بعدی برنامه ریزی کنیم.
    خداقوت
  • داود منصوری فر
  • باسلام و عرض ادب 
    خیلی ممنون تاپلیدر 
    تمام 20نکته بادقت مطالعه شد بیشتر نکته19توجهمو جلب کرد همیشه ب دنبال یادگیری باشید هرچقدر ک فک میکنید کامل این فعالیت را شناخته اید کم است. 
    باتشکر ب خاطر نکات بسیار مفیدتون 
  • محمد ربانی
  • سلام مطلب فوق العاده وکاربردی .با انجام شون قطا سرعت رشد رو چندین برابر میکنیم 
  • طاهره سرداریان
  • سلام و عرض ادب و احترام خدمت تاپ لیدر، استاد عزیز، آقای حامدی کیا. از شما تشکر و قدردانی میکنم بابت اطلاعات و نکات بسیار مفید و پر کاربردی که در اختیار ما گذاشتید. قطعاً عمل به این نکات میتونن  ما رو به هدفمون که متخصص شدن در نتورک هست برسونه. با سپاس
  • مهدی ایرانفر
  • سلام .وقت بخیر خدمت جناب تاپ لیدرحامدی کیا.مطالبتون مثل چراغی درتاریکی است. برای پیمو ندن این راه دارزمدت.
  • آمنه کاهوکار
  • یکی میگه این نشد یکی دیگه 
    من میگم یا میشه یاباید بشه 
    سلام ودرود وعرض ادب 
    امروز دوباره این مطالب ارزشمند و مطالعه کردم ....قطعا باانجام تک تک این مطالب میشه سرعت رشد و چندبرابر کرد....
    قانون 60متر بسیار فوق العاده بود....امروز توی کتاب رموزموفقیت درمورد قانون 3گام میخوندم  اینکه مشتری ها همه جا هستندهرکسی که درفاصله 3قدمی ماست میتونه مشتری ماباشه.....قطعا باافزایش دایره ی مشتری ها میتونیم شبکه خودمونم گسترش بدیم 
  • آمنه کاهوکار
  • یکی میگه این نشد یکی دیگه 
    من میگم یا میشه یاباید بشه 
    سلام ودرود وعرض ادب 
    امروز دوباره این مطالب ارزشمند و مطالعه کردم ....قطعا باانجام تک تک این مطالب میشه سرعت رشد و چندبرابر کرد....
    قانون 60متر بسیار فوق العاده بود....امروز توی کتاب رموزموفقیت درمورد قانون 3گام میخوندم  اینکه مشتری ها همه جا هستندهرکسی که درفاصله 3قدمی ماست میتونه مشتری ماباشه.....قطعا باافزایش دایره ی مشتری ها میتونیم شبکه خودمونم گسترش بدیم 
  • فاطمه اقتداریان
  • همه چیز با اعتقاد یک انسان شروع میشه چون اعتقاد یک پله از ایمان بالاتره. 
    سلام و عرض ادب ب اعتقادی ترین و حرفه ای ترین رهبر flteam 
    امروز بنده برای خودم و تیمم یک بار دیگه این مطلب بینظیر مرور شد و امروز با سازمانم تفسیر کردم تمام نکاتی ک بیان کردید رو و واقعا متوجه شدیم ک باگ هر فرد توی چ زمینه ای هست و چطوری میتونه اونو ب نقطه قوت تبدیل کنه یکی از بهترین مطالبی بود ک خوندم و صد در صد تمام نکاتی رو ک گفتید ب عنوان یک فرهنگ توی تیمم اجرا میکنم. ان شااله ک بتونم پاسخ تمام خوبی ها و زحمات و خدماتی ک ب ما دادین رو با عملکردم ب شما بزرگوار بدم. 
  • سرور مدبر
  • با سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر قدرتمند flteam
    طی جلساتی که در این چند روز با حامی عزیز و گرانقدر خود خانم اقتداریان در رابطه با این موضوع داشتیم بسیار مطالب جامع و آموزنده ای یاد گرفتیم. خودم به شخصه با مرور هر لحظه ی این مطالب هربار چیز جدیدتری یاد میگیرم. و دقیقا اگر یک نتورکر واقعی این نکات را با تمام وجودش یاد بگیرد و از همه مهمتر به انها عمل کند صد در صد در تجارتش موفق خواهد شد. 
    با سپاس از تمام زحمات و خدمات شما امیدوارم که بتونم تمام این زحمات شما را با عمل به این نکات جبران کنم.

  • امین سیلانی زاده
  • سلام تاپلیدر خداقوت

    فقط میتونم با چندین بار مطالعه کردن و انجام دادن این مطالب درونی کنم و ملکه ذهنم بشن 
    پس بارها و بارها این مطالب مطالعه میکنم و خودم متعهد و ملزم به اجرای اونها میکنم

    ممنون که همه جوره حمایت میکنید
  • فاطمه براتی
  • ممنونم بابت مطالب فوقالعادتون.منتظر مطلب واطلاعات جدید هستم. باتشکر
  • مهدی فضیلت پناه
  • با سلام و وقت بخیر خدمت تاپ لیدر امدی کیا
    20نکته واقعا کاربردی و مهم بودن 
    یاد گرفتیم که اهداف کوچک داشته باشیم و برای بدست آوردنشون مصر باشیم و در راستای به دست آوردنشون تلاش کنیم 
  • فاطمه سرداریان پور
  • سلام خدمت تاپ لیدر حامدی کیا
    مطالب بسیار گسترده وکامل هستن.باید همیشه این مطالب و بخونیم وعمل کنیم تا به موفقیت برسیم.ممنون از شما واز حامیان که با صبوری مارا دررسیدن به موفقیت یاری میکنند.
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • باسلام خدمت تاپلیدر ...
    تاپلیدر من الان توی تست پرزنتوری هستم و لیدر سیلانی سوالی پرسیدن ازمون و من درحال جستجوی جواب توی نت بودم با راهنمایی که ایشون کردن جواب سوال رو توی این مطلبِ فوق العادتون پیدا کردم ...
    بااینکه قبلا وبلاگ رو خوندم اما بازهم فراموشم شده بود که گواه این رو میده که من هنوز باید به خوندن وبلاگِ فوق حرفیتون ادامه بدم و دوباره بخونمش ...
    ممنون و سپاسگزارم ازتون بخاطر وبلاگِ پراز اطلاعاتتون و مربی های حرفه ای که دارم ، واقعا افتخارمیکنم بوجودتون و داشتنِ همچین مربی هایی 🌹🌹 
  • حجت ایرانفر
  • باسلام و خسته نباشید خدمت شما.امروز 4/10/97ساعت 12ظهر در اتاق 2دفتر رسمی سیمرغ دزفول هستیم جلسه پرزنتر ها با لیدر سیلانی.اتفاقی که امروز افتاد این بود که لیدر یک سوال از ما پرسید که خرجی پل چقدر هست و بعد از کلی گشتن داخل اینترنت با یک راهنمایی کوچک به وبسایت شما مراجعه کردیم قبلا این مطلب را خوانده بودم اما یادم نبود دقیق 2بار تمام مطالب وب سایت رو روخوانی کردم تا تونستم این مطلب را پیدا کنم الان متوجه هستم که وقتی میگن جلسات را با دقت بخوانی برای چی میگین سر شار از اطلاعات هستن ممنون و متشکر
  • محمدآل عبدی
  • سلام و عرض ادب
    تاپلیدر امروز یه سوالی ازمن پرسیده شد که جوابش در این صفحه بود و زمانی که اومدم برای مطالعه و رفع اون سوال با کلی مطالب جدید آشنا شدم که 8ماه پیش اینا رو متوجه نمیشدم و الان فهمیدم و دقیقا اگه هر شخصی این مطالب رو روزانه و روزانه بخوانه و بهشون عمل کند یکی از تاپلیدرهای جهان میشیم که دقیقا این مطالب مانند فانوس دریایی برای هر ناخدایی میباشد.دقیقا من برای جواب این که سود پلن برای بازاریاب چقد میباشد و چنان محو مطالب شدم که دقیقا همه برای من میباشد  و دقیقا باگ کار خودمو پیدا کردم.امیدوارم که بتونم عیب های خودم رو رفع کنم واز ته دل از شما سپاسگذارم 
    سپاس
  • آزاده آرمان پور
  • باسلام خدمت تاپ لیدر!

    امروز در جلسه لیدر سازی ازمون یه سوأل درزمینه خروجی پلن ومجوز شرکتهاپرسیده شدکه باعث شددوباره وبادقت این صفحه وبلاگ رو بخونیم واطلاعاتمون کاملتربشه!
  • سیده زهرا یاجدا
  • با سلام خدمت تاپ لیدر حامدی کیا 
    خدا قوت و تشکر فراوان از زحمات شما 
    امروز ۴دی ماه توی جلسه پرزنتوری با لیدر سیلانی که ایشون سوالی پرسیدن که خروجی پلن سیمرغ چند درصد هستش که توی اینترنت برای پیدا کردن جواب کلی سرچ کردم و جواب رو پیدا نمیکردم که ایشون راهنمایی کردن که جواب توی وبلاگ هست و بعد از مراجعه به وبلاگ و مطالعه جواب رو پیدا کردم و متوجه شدم که در اصل سیمرغ به چه صورتی سود میده 
    و مهم تر از اون فهمیدم که بهترین منبع اطلاعاتی فقط و فقط وبلاگ هستش 
    ازتون فوق العاده ممنونم که تمام اطلاعات رو در اختیارمون قرار میدید 
    یک بار خوندن مطالب وبلاگ به هیچ عنوان کافی نیست ...
  • میترا دانشیار
  • با سلامو وقت بخیر خدمت تاپ لیدر قدرتمند جناب اقای حامدی کیا
    در جلسه لیدر سازی در خدمت لیدر سیلانی بودیم که خروجی پلن چقدره ما با مطالعه وبلاگگ جوابمونرو گرفتیم وخیلی نکات دیگه که هم محصولات عالی در اختیار داریم هم پلن درامدی فوق العاده ای داریم هم اموزشهای حرفه ای در اختیارمون هست پس باید هدفمند جلو بریم وهر موفقیت عاملی باشه برای تلاش بیشتر وپیشرفت بیشتر 
    این سوال باعث شد از این به بعد با انگیزه ی بیشتری وبلاگ بخونم ودقتم رو ببرم بالا
    از شماهم سپاسگذارم که هستین تاپ لیدر وخداوندرو شاکرم که حامیهای کارکشته ای مثل شما داریم
  • مجتبی نورنژاد
  • عرض سلام و درود خدمت تاپلیدر حامدی کیا. 
    امروز در جلسه‌ی پرزنتوری لیدر سیلانی سوالاتی رو ازمون پرسیدن که واقعا بهشون توجه نکرده بودیم و در واقع یک آموزش حرفه‌ای بود برامون.
    یکی از سوالات خروجی پلن سیمرغ بودش که در این مطلب جوابشو پیدا کردیم.
    من علاوه بر جواب این سوال این رو یادگرفتم که وقتی مطلبی رو می‌خونیم باید مطالبش رو عمقی برداشت و به خاطر بسپاریم.
    ۹۷/۱۰/۴ دوره‌ی لیدرسازی.

  • مسعود ارمان پور
  • سلام  خدمت تاپ لیدر 
    با این اطلاعات یاد گرفتم با افراد متعهد به کار باید کار کرد 
    وتا تعهدی به این تجارت نباشه موفقیتی وجود نداره 
    درتمام زمینه های شغلی هم   برای رسیدن به اهداف بایدتعهد داشت .
  • سعید جدیدزاده
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و وقت بخیر خدمت تاپ لیدر
    واقعا آموزشی فوق فوق العاده عالیه 
    به نکات طلایی اشاره کردید 100% عمل و انجام دادن این نکات به موفقیت و رسیدن به اهداف والای خدمان کمک میکند
    واقعا کلیدی ترین نکات این تجارت هستند 
    تشکر فراوان از حمایت‌ها و آموزشهای شما
    راهبران زاده نمی شوند بلکه ساخته می شوند
    پس باید زحمت زیادی بکشید و کمک کنید تا افراد توانایی های خود را شناسایی کنند و مهارت های خود را توسعه دهند و مطمئنا پاداش این عمل شما بسیار بزرگ خواهد بود

    برای موفق شدن در این تجارت سایه مربی خود باشید
    همیشه گرسنه موفقیت باشیم

  • مژگان راست باف
  • با سپاس از شما لیدر توانا
    با خواندن این مطالب نه تنها حس زنده بودن و قدرت گرفتم بلکه تا تمام توان حتی به ظریفترین نکات توجه و برای موفقیت در کل امور زندگی قرار میدم .
  • آزاده آرمان پور
  • باعرض سلام وخداقوت به تاپلیدر عزیزمون

    بابت اطلاعات حرفه ای وانگیزه مثبتی که بهمون میدی نهایت تشکر رو دارم


  • محمد آل عبدی
  • سلام و عرض ادب
    تاپلیدر دم شما گرم که واقعن تمام مطالب شما مانند یه فانوس دریایی برای کشتی میباشد و من هر سری که وبلاگ رو میخونم یه سری اطلاعات دیگه از مطالب شما میگیرم و هر سری که مطالب و میخونم برای من جدید هستند و یه سری برداشت های دیگه دریافت میکنم و تصمیم گرفته ام پارادایم های خودم رو بزنم تا به بهترین خودم تبدیل بشم که واقعن این محصولات حرفه ای و این شرکت فوق العاده و این حامیهای بینظیر میباشند فقط من باید پارادایم خودم رو بزنم و تغییر کنم تا بتونم تبدیل به یک راهبر بشم و همیشه گرسنه موفقیت باشم.
    یا علی 
  • مسعود ارمان پور
  • مسعود ارمان پور
    سلام خدمت تاپلیدر عزیز 
    من این قسمت وبلاگ رو دوباره خوندم بابت آن اطلاعات بیشتری کسب کردم 1 -اولاًدو هفته اول فعالیت خود را یا دمان باشد 2-همیشه با بالاسری خود در ارتباط باشم 3_باید اآموزش ببینیم وبعد به مجموعه ام هم آموزش دهم  چوم هر چه قدر هم که قوی با شم نمی توانم آنها رو. آموزش دهم. این تجارت تجارت تیمی است بایداز لیدر وبالاسری خود کمک گرفت.4_هیچ وقت از سیستم باینری استفاده نکنیم همیشه افراد سطح 1 خود رو اضافه کنیم 5_قیف فروش خود را زیاد کنیم که اگه چند تای آنها آزما خرید نکرد ناامید نشویم6-.وبعد راهبران کسانی هستند که  فروش حرفه ای دارند. وانهم هست که راهبران انسانهای خود ساخته ای هستند برعکس مدیران وکار فرمایان. .وبعد راهبران همیشه گوش میدهند تا صحبت کنند. 7_درفروش حس نیاز نکنیم، خود مصرف کننده باشیم تا بتوانیم حس خوبی 
    به مشتری برسانیم. یادگرفتم که من دست فروش نیستم یک نماینده فروش هستم.

    امروز یک جلسه فوق العاده بالیدر قدر تمند شرکت سیمرغ. لیدر سیلانی داشتیم درباره این قسمت وبلاگ بود خیلی ممنون ومرسی بایت زحمتی که ایشان کشیدند.وبه خصوص بنیان گذار این وبلاگ. 
  • شادی رجب اغا
  • باعرض سلام وخداقوت به تاپلیدر عزیزمون

    امروز جلسه ای که با لیدر سیلانی داشتیم که در مورد اطلاعات وبلاگ باهامون صحبت کرد و من بلافاصله وارد وبلاگ شدم و من این اطلاعات را گرفتم عدالت و فرم پورسانت شرکت یاد گرفتم 

  • احمد پورگاطعی
  • باعرض سلام
    با سپاس از جناب تاپ لیدر توضیحات آموزشی و تکمیلی واقعا بی نظیر بود.
    ایمان دارم که تیم راهبران هر چه زود تر به موفقیت های خیلی ارزشمندی دست پیدا میکنند.
    سرتاسر این حرفه رو در ایمان و اعتماد و تعهد به خود میبینم...
    امروزدر جلسه ی لیدر سیلانی سوالاتی رو ایشون مطرح کردن و بحث هایی داشتیم و با مطالعه این ۲۰ نکته علاوه بر انها یه سری اطلاعات تکمیلی بودن و در کل بسیار عالی بودن.
    با تشکر از تمام حامی های دلسوز تیم

    به امید جهانی شدن تیم راهبران آینده

    راهبران زاده نمیشوند،بلکه انها ساخته میشوند.

    احمد پورگاطعی
  • فوزیه خادم
  • سلام تاپ لیدر 
    واقعا عالی. نکات خیلی خوبی بودن که مطمئنم با انجام دادنشون دستاورد بزرگی داشته باشم. ممنونم که وقت و انرژی میزارید برامون..🌹
  • حسین علیمرادی
  • به نام خالق زیبایی ها
    درود بر شما 
    برداشت ما از این شغل به کاشته هایمان بر می گردد چه عالی اگر بذری که می کاریم را خوب پرورش دهیم و با کیفیت ترین محصول را برداشت کنیم و این بر می گردد به میزان عشق و علاقه ،ایمان و باورمان به این تجارت 
    همچنین یادگیری عملی و اموزش بیشتر رشدمان را تضمین می کند خود را باور کنیم که تاجر هستیم برای هرلحظه از تجارتمان برنامه و نقشه راه داشته باشیم تا می توانیم ایده های جدید به کار ببریم و درامد خود را افزایش دهیم انسان محصول بینش خویش است بینش خود را نسبت به این تجارت هم سو کنیم و همواره بکوشیم در این بستر زیبایی که فراهم شده است برنده باشیم 
    نکته مهم تر این است گوش به فرمان پشتوانه های خود باشیم و از وجود انها تمام بهره های لازم را ببریم . 
    یک واقعیت که در طبعیت وجود دارد این است (گله گرگ را در نظر بگیرید سه گرگ اول دسته پیر و فرتوت هستند پنج تای بعدی قوی ترین گرگ های گله و بقیه گرگ های عادی گله و درنهایت رهبر گروه گرگ نر الفاست که بتواند مسیر و خطرات را کنترل کند) در سازمان ما نیز سیمرغ ارزشمند مان نیز امپراتوری می کند او خطرات را می بیند راه را می شناسد و پشتوانه ی قوی ماست پس دیگر شک جایز نیست فقط بگویید بسم الله و شروع به تجارت کنید .
  • زکیه موسوی از اندیمشک
  • باعرض سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا 
    خداقوت و سپاس فراوان بابت اطلاعات مفید و عالی وفوق العاده ای که در اختیار ماگذاشتین و این اطلاعات جامع و کامل رو سرلوحه رسیدن به اهدافم قرار میدم وافتخار میکنم که درتیم قدرتمندشماهستم 
    با عرض سلام و خسته نباشید و شاد باش خدمت تاپلیدر قدرتمند ما
    مطالب واقعا عالی هستن و با مطالعه  از منفی زیر صفر هم که باشی بامطالعه سرشار از اطلاعات میشیم .و مهمتر از این یه حس عالیه که یک اقیانوس اطلاعات هست که موقع نیاز بدون وقت و اندازه میشه ازش برداشت کرد.تشکر فراوان 
  • خانم طاهری
  • سلام خدمت تاپ لیدر آقای حامدی کیا،ازشمابسیارسپاسگذارم.به امیدموفقیت دراصفهان
  • مرضیه داوری (اصفهان)
  • سلام  خدمت تاپ لیدر عزیز اقای حامدی کیا
    با ارزوی داشتن خانواده ای بزرگتر برای اف ال تیم وشرکت سیمرغ (اصفهان)
    پاسخ:
    سلام و ادب خدمت تمامی راهبران آینده اصفهان
    صدای غرش شما را شنیدیم،امیدوارم که باهم و در کنار هم بتوانیم
    رویاها و اهداف مشترکمان که همانا ساختن یک خانواده قدرتمند بین المللی در 
    عرصه تجارت نتورک مارکتینگ است را ایجاد و گسترش دهیم
    من به همه شما ایمان دارم
    حسین حامدی کیا
    ۱۰/۱۲/۹۷
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • بااین مطلب خاطره دارم توی تست پرزنتوری جناب آقای سیلانی یکی از بهترین دوران بود واقعا که سوالی پرسیدن که جوابش اینجابود و توی ذهنم مونده ازایشون بازم تشکر میکنم ازاینجا 🌹
     این ۲۰ نکته رو اجرایی کنیم موبه مو موفقیتمون توی تجارتمون زودتر اتفاق میافته چون مسایل ریزی هستن که فرایندهای بزرگی رو در پی دارن ، از وصل بودن به بالاسریا و استفاده از اهرم بالاپایین چپ راست و اصل تکثیر رو رعایت کردن ،همینطور نوشتن اهداف و ساعاتی برای اموزش دیدن و اموزش دادن  توی جلسات شرکت کردن ،مشورت کردن  که از مهم ترین ها هستن...
    ارد بزرگ : هیچ وقت از مشورت با بزرگان خود را بی نیاز ندانید ، هیچ انسان تاثیر گذاری را نمی شناسم که در طول حیات خویش از مشورت و نظرخواهی، سود نبرده باشد ..
    سپاس ازتون تاپلیدر که انقد خوبید و خوبی تیپ رو میخواین همه ی خوبی های دنیا نثارتون بشه 🌹🌹🌹
  • عذرا هندالی
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تاپ لیدر حامدی کیا 

    من خیلیییییی ممنون  از شما بابت گذاشتن این نکات کلیدی 

    من چیز های زیادی رو از این نکات یاد گرفتم از جمله ؛

    برنامه ریزی هدفمند ،استفاده ی درست از وقت و از همه مهم تر رشد به همراه شکیبایی  سپاس گذار شما هستم 🌹🌹🌹🌹

  • ناهید تاجگردون
  • سلام به جناب تاپلیدر حامدی کیا
    خدا قوت و سپاس فراوان بابت اطلاعات مفید و عالی که در اختیار ما گذاشتی
    بنده هرموقع وبلاک شمارو مطالعه میکنم ی سری مطالب جدید از شما میگیرم
    بابت اطلاعات حرفه ایی و انگیزه مثبتی که بهمون میدی نهایت تشکر رو دارم
  • مهسا کلانتری
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر حامدی کیا 

    خداقوت 

    این ۲۰نکته طلایی مسائل بزرگی هستن ک در نگاه اول کوچک ب نظر میاین اما وقتی ب ریزو درشت موضوع پی میبریم مانند این است ک نقشه گنج در دستانم هست و فقد باید تلاش کنم تا بتوانم ب آن برسم . برای موفقیت در این تجارت یک دید مثبت و فکر هرروز ب هدف و از همه مهمتر آموزش کافیست بابت آموزش های فوق العادتون ممنون 

     

  • سمیرا ارشادیان
  • با سلام به تاپ لیدر حامدی کیا و اعضای FLTEAM 

    مطلب فوق العاده و بسیار آموزنده ای بود که مثل یک چراغ تمام مسیر نتورک رو برامون روشن میکنه و با رعایت موبه موی هم بیست نکته آینده ما دگرگون میشه

    همیشه گرسنه موفقیت باشیم (تاپ لیدر حامدی کیا)

     

  • بابک سهرابی
  • سلام وقت بخیر 

    دوبار امروز و دیروز این مطلب رو خوندم 

    انشالله بتونم درست اجراش کنم .

    در صورت اجازه حامی ، حتما برای سازمان هم مجددا میخونم

    این ۲۰ نکته همه چیز رو در بر میگیرن.

    تغییر و پیشترفت فقط با آموزش دیدن و تمرین مسمتر امکان پذیره هر دفعه که این ۲۰ نکته رو میخونم یه نکته جدید به آموخته هام اضاف میشه همیشه باید در حال تمرین باشیم حتی وقتی که استاد شدیم حتی وقتی که یکه تاز شدیم حتی وقتی که دیگه هیچ کس برای رقابت جلوت نمونده اون وقته که باید قوی ترین رقیبت یعنی خودت رو شکست بدی و به نسخه برتر از خودت تبدیل بشی

  • نیلوفر موسویان
  • با سلام خدمت شما تاپلیدر حامدی کیا ممنون از مطالب ارزشمندتون

    ما باید در همه حال در حال رشد و آموزش باشیم و هیچگاه فکر نکنیم که به آموزش نیاز نداریم و به طور منظم با بالاسری خود و مجموعه مون در ارتباط باشیم و در همه حال از راهنماییهای حامی خود استفاده کنیم.و مشورت را سر لوحه کارهای خود قرار بدیم.و برای خودمان هدف تعیین کنیم 

  • فاطمه بخشی پور
  • باسلام به تاپلیدر عزیز                                                                           زمانی که مشغول مطالعه وبلاگ میشم بجز اینکه خداروشکر کنم چیزدیگه ای به ذهنم میرسه خداروشکر بخاطراین همه اطلاعات بی نظیری که دراختیارمون قرارمیدین .دقیقاهمینطوره بایدمواظب باشیم که منتظرنباشیم خودمون به وجوداورنده باشیم 

  • مصطفی بینش پژوه
  • با سلام عرض ادب                                                                          هر روز از مطالب وبلاگ اموزه های چدیدی یاد میگیرم امیدوارم این اموزها هر روز بیشتر و بیشتر به کارم بیاید موفق باشید  

  • شیما حدادی
  • سلام خدمت شما تاپ لیدر حامدی کیا 

    مطالب عالی بود حتما این مطالب را سر لوحه کارم میکنم تا ب موفقیت برسم 

    ممنونم بابت گذاشتن این مطالب عالی ،جامع و کامل و ب روز که میتوانند ما را ب سمت موفقیت هدایت کنند

    سلام 

    نکات فوق العاده هستن حتما این آموزش ها را سر لوحه ی کارم قرا میدم ممنون

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • مطلب خاطره انگیزززز و بسیار فوق العاده .

    هرروز بخونمش یه برداشت میتونم ازش داشته باشم 

    تلاش میکنم توی طول روزام بیشتر این مطلب رو بخونم تا ملکه ذهنم بشه 

    که خودبه خود انجامشون بدم.

    واقعا جاداره درباره هرموردش کلی فکر کرد 

    ممنونم مربی بخاطردرسایی که دارم باز یاد میگیرم با خوندن دوباره وبلاگ 

     

    عاقبتتون آباد 🤲🌷

  • باغبان شوش
  • مربی قدرتمندم سلام خدا مطالب عالی آموزنده و کاربردی بودن لا به لای این همه مطلب نکات ریزی بود که خیلی از خوندمشون لذت بردم.چقدر که کمک میکنن این آموزه ها به تجارت من 💪💪💪💪.تشنه موفقیت بودن واقعا چیزی که من خودم به دنبالش هستم اوایل از موفق نشدن می ترسیدم ولی الان به شدنش ایمان دارم.همیشه دوست داشتم یک موفقیت در یک زمینه ای داشته باشم ولی اونشجاعت و جسارت خروج از دایره ی امنم رو نداشتم ولی الان این قصد رو دارم که بهش برسم توی تجارتم و میرسم با حمایتهای شما و حامی قدرتمندم.

    از زحمات شما سپاسگزارم.

  • محمد آل عبدی
  • سلام و ادب خدمت بهترین مربی دنیا

    خداقوت

    این اموزش فوق العادس و دقیقا تمام اموزش ها و نکاتی که در بالا گفته اید همانند دندانه های یه کلید میباشد که باید تک به تک در کنار هم قرار بگیرد تا درموفقیت را باز کند و ما رو به موفقیت برساند.

    به خودم افتخار میکنم که در چنین شرکت قدرتمندی با بهترین پلن درامدی و با چنین مربیهای حرفه ای و با خرد و دانشی مثل شما مشغول بفعالیت هستم.

    سپاسگذار واسه نکات طلائی 

  • سهام سیاحی
  • سلام و خدا قوت میگم 

    مطالب بسیار جالب و آموزنده بودن .

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب مربی جان

    ممنون از مطلب فوق العاده تون که همیشه تازه و مفید هست

    همین بس که از نکته اول شروع به انجامش میکنیم 

    افتخاری نصیبم شد که در دوره ی سه ماهه کمپ آموزشی سوپرلیدر شرکت کنم

    همین نکته اول که هفته ای با ۱۰نفر آشنا بشم و لینک بزنم و پرزنت بذارم انجام میدم

    ممنون از آموزش و حمایت‌های بینظیرتون

  • محمدآل عبدی
  • سلام و ادب

    همه چی در این اموزش خلاصه شده است که من بارها وبارها اون رو مطالعه میکنم و اینقد این اموزشهارو تکرارمیکنم تا به تک تک انها عمل کنم

    سپاسگذار

  • مهناز رجبی پویا
  •  سلام مربی عزیز

    نکات بسیار مهم و قابل درک بودند و اگر بتونیم تک تک این نکات رو در نظر بگیریم و به مرحله عمل برسونیم بدون شک در این تجارت بی حد و مرز جایگاه عالی خواهیم داشت  

    ممنونم از راهنمایی های فوق‌العاده‌ شما در این تجارت که مثل چراغی ست در تاریک

  • آزاده آرمان پور
  • سلام خداقوت...

    نکات بسیارارزنده وآموزنده ای هستن...بابکاربستن این نکات قطعا رشد انفجاری حاصل میشه

  • باغبان .شوش
  • سلام مربی خدا قوت .

    برای بار دوم هم این مطلب بسیار پر محتوی رو خوندم و لذت بردم ازش.واینکه توانسته ام تقریبا ۵۰ درصد ش رو انجام بدم و به خودم هم قول دادم که روی ۵۰ درصد مابقیش تمرکز کنم تا به اون موفقیتی که خواسته ی قلبی منه برسم.

    سپاسگزارم از شما و از خرد بی حد و حصرتون

  • آزاده آرمان پور
  • باسلام وادب خدمت تاپ مربی عزیزم

    نکات بسیارآموزنده وحرفه ای هستن..

    تمام تلاشم رو برای اجرای درست اونها بکارمیگیرم

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت به مربی حامدی کیا

     

    واقعا نکات ارزشمندی رو بما اموزش که با رعایت وانجام دادنشون قطعا آیندمون تضمین میشه 

    انتخاب شرکت وتیم مناسب ،آموزشهای بروز ،محصولات با کیفیت ،داشتن حامیان قدرتمند، مشورت کردن. هدف داشتن ،تشویق کردن سازمانمون و اینکه همیشه تشنه یادگیری واموزش باشیم 

    نکاتی بودن که من یادگرفتم وباید چندبارخونده بشه تا با انجام دادنشون ایندهدای بهتررو رقم برنیم 

    تشکر مربی حامدی کیا 

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام تاپ مربی عزیز

    ممنون بابت مطالب ارزشمند و مفید که بسیار کارآمد بودند و اگر بتونم تک تک نکته ها رو رعیت کنم موفقیتم تضمین شدست تمام سعی خودم رو به کار میگیرم تا بتونم انجامشون بدم و نتایج فوق‌العاده‌ای بگیرم

    سلامت باشید و برقرار تجارتتون استوار

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب مربی جان

    دقیقا همینطور هست که میفرمائید:۲۰نکته طلایی

    یعنی من بخوام طلا برداشت کنم باید این نکات مو به مو اجرا کنم

    بسیار عالی ممنونم تمام ریزه کاری های نتورک بسیار ساده و مختصر بیان فرمودین

    چشم در دفترم یادداشت میکنم که همیشه همراهم باشند و برای یادگرفتن ،انجام و عمل به این نکات طلایی دقت و تلاش بیشتری میکنم

    ممنون از آموزشها و حمایت‌های فوق العاده تون

  • فرشته رحیمی _اصفهان
  • سلام و عرض ادب و احترام خدمت تاپ مربی عزیز آقای حامدی کیا

    مطلب فوق العاده و بی نظیری بود؛ مطمئنم بارها به سراغش میام و نکات جدیدی ازش درک و دریافت میکنم. دیروز کتاب پول اثر جان میلتون فاگ رو میخوندم که نوشته بود:

    *در این زمانه ما به آموزش نیازمندیم البته آموزشی که مارو برای زندگی در آینده بیمه کنه! مدرسه ای که درسهایش به روش عصر اطلاعات باشه و انسان های مبتکر و کارآفرین بسازه یعنی مدرسه بازاریابی شبکه ای*

    خدا رو شاکرم که دانش آموزی هستم که از آموزش های استادی نظیر شما بهره مندم.

    با آرزوی جهانی شدن flteam

    💚✌

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب مربی جان

    دقیقا همینطور هست که میفرمائید:۲۰نکته طلایی

    یعنی من بخوام طلا برداشت کنم باید این نکات مو به مو اجرا کنم

    بسیار عالی ممنونم تمام ریزه کاری های نتورک بسیار ساده و مختصر بیان فرمودین

    چشم در دفترم یادداشت میکنم که همیشه همراهم باشند و برای یادگرفتن ،انجام و عمل به این نکات طلایی دقت و تلاش بیشتری میکنم

    ممنون از آموزشها و حمایت‌های فوق العاده تون

  • محمد ربانی فر
  • سلام خدا قوت مربی ،واقعا نکات عالی و حرفه ای بودن و با اجرای آن ها میشه یک تجارت فوق‌العاده و پایدار  را ساخت که درآمد بی نهایت را برای ما بسازه و تا ابد ادامه داشته باشه 

  • شادی رجبی
  • سلام خدا قوت به تاپلیدرر قدرتمند و تواناااااا

    مطالب بسیار اموزنده و پرمحتوا هستش صدبار بخونیش کمه، تمام تلاشم میکنم که هر حرفی میزنم بهش عمل کنم  و تمرکزم صدبار کنم .

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام خداقوت خدمت مربی عزیز

    ۲۰نکته آموزنده،وپرکاربردهستندکه هرکس درتجارت خودبکاربگیره،واقعاموفقیتش تضمینی هست،اینکه هدف داشته باشیم،وبرای رسیدن به آن برنامه ریزی اصولی داشته باشیم،آموزش پذیرباشیم وآموزش دهنده خوبی نیزباشیم،همیشه باحامی های خوددرتماس باشیم وباآنهامشورت کنیم،به حرفه ی خودشک نکنیم،شک به سراغ کسانی میرودکه هیچ کاروفعالیتی ندارند،،به امیدموفقیت تمام افرادتیم FLTEAMوجهانی شدن سیمرغ

  • محمد زاهد
  • سلام و خداقوت

    ممنونم مربی از این آموزش فوق العاده 

    بعد از پیدا کردن شرکت و تیم و محصولات حرفه ای باید ۹۰ روز اول رو بسیار جدی بگیریم و براش برنامه ریزی قوی داشته باشیم و حتما مشورت هامون رو بالا ببریم و بیشتر وصل باشیم و ارتباط با حامی هامون داشته باشیم و تشنه ک گرسنه یاد گیری باشیم و تا میتونیم آموزش ببینیم و به مجموعه خودمون هم یاد بدیم تا همه با هم به موفقیت برسیم 

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام مربی 

    سپاس از این‌نکاتی که فرمودید،۲۰ نکته حیاتی که تک‌تکشون رو شما تو آموزش هاتون چندین بار و به طور کامل و در عمل بهمون یاد دادید

    ان شالله با این مرور و یادداشت برداری ازشون و استفاده از این ۲۰ نکته بتونیم بهترین سازمان رو و با کیفیت بالا بسازیم و جواب تلاش ها و اموزش های شمارو بدیم

    جهانی شدن FLTEAM نزدیکه

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام و سپاس، فراوان خدمت استاد حامدی کیا 🙏

    بیست نکته طلایی، و فوق العاده ای که اگر بخونیم و یاد بگیریم و انجامش، بدیم موفقیتمون صد در صد تضمینی خواهد بود. من به شخصه هر نکته رو خوندم با عملکرد و رفتار خودم تطبیق میدادم تا ببینم واقعا چقدر تجارتم رو جدی گرفتم. و دیدم خیلی عقب تر از اونچه که بهش فکر می کنم هستم 

    تصمیم گرفتم بیست نکته رو رو یک کاغذ بزرگ یادداشت کنم و جلو چشمم بزارم تا ملکه ذهنم بشه.

    به امید پیروزی و سربلندی FLTEAM در دنیا

    🙏✌️

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام و سپاس، فراوان خدمت استاد حامدی کیا 🙏

    بیست نکته طلایی، و فوق العاده ای که اگر بخونیم و یاد بگیریم و انجامش، بدیم موفقیتمون صد در صد تضمینی خواهد بود. من به شخصه هر نکته رو خوندم با عملکرد و رفتار خودم تطبیق میدادم تا ببینم واقعا چقدر تجارتم رو جدی گرفتم. و دیدم خیلی عقب تر از اونچه که بهش فکر می کنم هستم 

    تصمیم گرفتم بیست نکته رو رو یک کاغذ بزرگ یادداشت کنم و جلو چشمم بزارم تا ملکه ذهنم بشه.

    به امید پیروزی و سربلندی FLTEAM در دنیا

    🙏✌️

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خداقوت به مربی حامدی کیا

    بسیار آموزنده و عالی بود 

    این 20 نکته رو هرکسی که بخواد حرفه‌ای بشه باید بلد باشه کاملا پرمغز و جزء بایدها هستن زمانیکه یه این 20 نکته عمل کنیم قطعا نتورک خیییلی پرقدرت جلو میره و سریعتر به هدفمون میرسیم

    ممنون از آموزش های فوق‌العاده تون 🌹🌹

  • لیلا حیدری اصفهان
  • با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما استاد گرامی 

    آموزش فوقوالعاده ای بود هر بند بند این آموزش عالی بود واقعا با رعایت کردن این 20نکته طلایی حتما به همونی که میخواهیم میرسیم خیلی خیلی ممنون انشاالله همیشه  موفق وپایدار باشید 

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت مربی عزیزم

    برای چندمین بار که این مطلب عالی رو خوندم و دربارش فکر کردم بازهم مطالب عالی و کاربردی برام داشت که مطمئنم با انجامشون نتایج خارق العاده ای میگیرم. نکته ای که خیلی جالبه اینه که تعداد زیادی تز ٢٠ نکته مربوط به آموزش پذیری است، که اهمیت آموزش و آموزش پذیری رو به ما یاد میده.

    فوق العاده بود هرروز این تجارت رو بیشتر یاد میگیرم و بهتر انجامش میدم.

    سپاس مربی بزرگ

  • فریده ملکیان - اصفهان
  • درود و سپاس فراوان خدمت استاد حامدی کیا

    عالی بود ۲۰ نکته و شاه کلید موفقیت در نتورک که نه صرفا خواندن آنها بلکه باید آنقدر مرور کنیم که ملکه ذهنمان شود و در رفتارمان متجلی شود. اگر طالب موفقیت هستیم باید خود را برای تغییرات بزرگ در زندگیمان آماده کنیم که موفقیت بدون تغییر کردن محکوم به شکست است...

    به امید موفقیت روزافزونFLTEAM ✌️✌️

  • امین سیلانی زاده
  • سلام وادب خدمت مربی بزرگوارم و همه دوستانم

    مربی جان دو روز هست که طبق برنامه ای فرمودین داریم جلسه میگیریم و این مطلب بسیار ویژه و حرفه ای رو بصورت کاربردی مطالعه و عملی انجام میدیم،در همین ابتدای کار نشانه هایی از رشد رو داریم میبینیم و صددرصد اعتقاد داریم که با اجرای اصولی برنامه و آموزشهای شما نتایج فوق العاده ای میگیریم

    سپاسگذارم

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی عزیزم...

    بسیارنکات قابل توجه وریزی هستن که با حامی عزیزم اونهاروکامل بررسی کردیم...نتورک پراز ریزهای درشته...

    نتایج شگفت هرکس به تلاش وتمرکز وارتباط درست چهارسویه برمیگرده...

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • درود مربی 

    فوق العاده بودن ، جدی گرفتن کار، انجام دادن اصولی و روی ریل اصول بودن ،

    حرفه ی شدن توی کار و انتخاب شرکت خوب ،ساختن خودمون چون راهبران زاده نمیشن ساخته میشن و معاشرت باافراد باآگاهی بالا توی تجارت و استفاده از تجربیات افراد موفق توی تجارت ،ایمان داشتن به خط حامی و تشویق و تنبیه به موقعه و حضور دائم توی جلسات همه اینها باعث میشه ما زودتر به موفقیت برسیم و بهترین خودمون بشیم توی جایگاه و استپی که هستیم .

    بازهم خداروشکررر بخاطر شرکتم ،بخاطرتیمم ،بخاطر خط حامیم 🌹

     

  • آزاده آرمان پور
  • باسلام وخداقوت به تاپ مربی عزیزم..

    تمام نکات رو بدقت باحامی قدرتمندم مورد بررسی ومطالعه قراردادیم که حرفه ای وخردمندانه گفته وجمع آوری شدن ...حتما بکارمیبندم تارشدکنم وموفق بشم...

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام مربی عزیز خدا قوت 

    ممنونم بابت نکات طلایی که بیان کردید  این نکات رو با حامی قدرتمند بررسی کردیم و ایشون کاملا برای ما توضیح دادن که اگر بتونم تمام و کمال این نکات رو درونی کنم و انجام بدم موفقیتم تضمین شده که اگر موفق نیستم کم کاری از شخص خودم

    باز هم ممنونم و تمام تلاشم بر اینکه نکات طلایی را درونی کنم و انجام بدم 

     

  • بابک سهرابی
  • سلام 

    وقت بخیر 

    چند وقتی هست که طبق اموزش های شما دارم توی مثلث قدرت ۲۰ نکته طلایی رو میخونم و انجام میدم و با بچه ها هم داریم میریم برای اجرایی شدنشون 

    واقعا تاثیر بسیار خوبی داشته . واقعا ۲۰ نکته طلایی هستن و بسیار کاربردی 

    از این طریق هم میخوام خودم و تیمم با نگرش شما به عنوان رهبر تیم یکی بشیم 

     

    ممنون از شما بابت کمکهاتون 

    سلام مربی 

     

    این 20 نکته طلایی فوق العاده هستن. تمام قواعد موفقیت در نتورک مارکتینگ در این 20 قانون طلایی گفته شده. 

    ما الان روزانه با آقای سهرابی در حال مطالعه 20 قانون طلایی هستیم و داریم به نتایج فوق العاده ای دست پیدا می کنیم.

    ممنون از حمایت ها و آموزش های بی نظیر شما

    سلام و عرض ادب خدمت مربی عزیزم🌷

    واقعا 20 نکته طلایی اموزنده و پرمحتوا هستن ک اگ طبق این بیست نکته با رعایت اصول پیش بریم موفقیت ما تضمینی هست.سپاس از آموزش عالیتون🙏

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودبرشما...

    حقیقتا که این۲۰ نکتهدطلایی میتونه اساس رشد وموفقیت ما درنتورک باشه....سپاااااس

  • فریده ملکیان- اصفهان
  • سلام و درود...

    بسیار حرفه ای ایست که یا با تمام وجود این کار را ادامه دهیم و یا آن را رها کنیم . در این حرفه هبچ گاه نباید منتظر بمانیم چرا که مساوی با شکست است.

    از زمانی که با این حرفه آشنا شدم متوجه شدم که اگر واقعا طالب رشد و موفق شدن هستم از دو‌چیز غافل نشوم و‌آن چیزی نیست جز آموزش و پارادایم زدن ..!

  • مولود اقتداریان
  • بهترین درودها تقدیم به ایمانی ترین مربی دنیا

    بسیار عالی و آموزندها  این 20 نکته طلایی و فوق العاده هستند حتما حتما حتما این نکات رو به کار میبندم تا رشد و موفقیتم اتفاق بیوفته هرنکته ای رو که میخوندم متوجه شدم که عمیقا در مورد تجارتمون توضیح دادید و فقط کافیه بهشون عمل کنیم، اموزشهای FLteam بواسطه خرد و دانش شما مربی بزرگوارم تضمین رشد پایدار ماست. 

     

  • سیمین.همتی نسب
  • با عرض ادب و احترام خدمت  شما مربی گرامی...

    این ۲۰ نکته طلایی خیلی ارزشمندن چون بطور قطع تکمیل کننده آموزشهای قبلیمون هستن البته درعملکردمون ثابت میشه..و کسی در این تجارت موفق میشه که تشنه آموزش باشه و بتونه این آموزشهارو پیاده کنه...

    و ما این آموزشهای بینظیر رو از شما داریم و ممنونم از مربی عزیزم خانم زربخش که این نکات طلایی رو برای ما تفسیر کردن ...

    تمام تلاشمو میکنم که درس پس بدم....

    ارادتمندشما🙏🙏

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خدا قوت به مربی قدرتمند

    برای این نوشته ها و تجارب مهم و ارزشمند بی نهایت سپاسگزارم با اینکه چندین بار این مطالب رو خوندم‌ ولی بنظرم باز نیاز هر ماه دوباره خوانده و درک شود چرا که در هر مقطعی از زمان میشه برداشتهای متفاوتی از این اطلاعات فوق العاده داشت.

    تشکر ویژه از شما🙏🏻🙏🏻🙏🏻

                                            بنام او ک دنیارا باعلم وتدبیرآفرید

    باسلام ب شما مربی گرامی ک دراین صنعت بزرگ وچشم انداز بامهارت های بلندبالای خودتوانستیدتجارتی بی نهایت را پوشش دهید تاحظور بی نظیریاز همیاری موفق دیگران درفروشاینترنتی را رقم بزنیدوهمه را از این دانش بی وقفه آگاه نمایید امیداست ک با آموزش های موفق وباصداقت ب مسئولیتهای خود جامعه ی عمل بپوشانیم     

                                                            باتشکرازمهرولطف بی پایانتان

     

  • محمدجدیدزاده
  • سلام وادب

    به تاپ مربی عزیزم

    دم غیرتتون گرم بابت آموزش عالیتون

    دستتون درد نکند

    ممنون مربی واقعا نکات مهم بودن و انشالله بتوانیم تجارت خود را به تمام جهان معرفی کنیم

  • آزاده آرمان پور
  • باسلام ودرود به مربی عزیزم..

    نکات بسیار ارزشمندی رو بما گوشزد کردید چراکه با آدمهای کوچیک نمیشه کارهای بزرگ انجام داد...

    موفقیت وآزادی واقعی دراین تجارت بهادداره  که باید داده بشه تا به اوج رشدت برسی..

    باسلام و درود خدمت مربی عزیز

    واقعا عالی بود چه جالب واقعا نکاتی و روزانه باهاشون داریم کار میکنیم و چه خوب شد این اطلاعات رو دریافت کردیم دوباره تا بتونیم توی زمانمون صدفه جویی کنیم و بتونیم در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه رو بگیریم 

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی حامدی کیا 

    ممنون برای تکرار این آموزش فوق العاده که با خوندن این ۲۰ نکته طلایی و حرفه ای اطلاعتمون نسبت به این تجارت و محصولات و پلن درامدزایمون و خودمون بعنوان یک نتورکر که چه خصوصیاتی باید داشته باشیم رو بالا میبرید

    قطعا طبق آموزش های شما بهترین و اولین خصوصیت یک نتورکر واقعی از نسل راهبران آینده آموزش پذیری اون هست که همیشه و تحت هر شرایطی آماده و تشنه و گرسنه اطلاعات باشه در تمام زمینه ها

    مادامی که طبق آموزش ها و اصول تیم پیش بریم و بهترین ارتباطات رو برقرار کنیم حتما در مسیر موفقیت هستیم

    طبق بند ۱۴ که فرمودید ما نیاز به افراد جدی و متعهد و با هدف داریم که همسو با FLTEAM باشند 

    ممنون مربی بسیار مطلب فوق العاده ای بود

    سلام

    کاملا درسته مربی جان 

    بند ۱۴ اشاره میکنه به افرادی که نوسان زیادی دارند 

    کسانیکه از زیر بار مسولیت شونه خالی میکنند گزینه مناسبی نیستند 

    حتما در انتخاب اعضای اف ال تیم دقت بیشتری میکنم 

    تشکر از یاد اوری شما 

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت مربی حامدی کیا

    این آموزش بی نظیره، از اسفند ماه که به فرموده ی شما شروع کردیم و نکات این مطلب رو اجرا کردیم خدارو شکر تا امروز نتایج عالی گرفتیم.

    دوباره هم خودمون رو با این اصول هماهنگ تر میکنیم.

    خیلی ممنونم مربی عزیز

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی 

    این ۲۰ نکته یکی از اساسی ترین اصل های کارما هست که باید رعایتش کنیم 

    در وهله اول خداروشکر که توی شرکتی به قدرتمندی سیمرغ عصرتجارت هستم و هزاران بار شکر که توی FLTEAM هستم ، با همچین پلن قدرتمند و شفافی که داره .

    برای اینکه تجارتمون رو بهتر جلو ببریم نیازمندرعایت کردن نکاتی هستیم مثل :

    محصولات شرکتمونو حرفه ی بشناسیم ، بدونیم پلن چطور درآمدبهمون میده رو بلدش باشیم پلن کشیدن یکی از راههای رشدمون هست ، آموزشهایی که از طرف تیم میاد رو دریافت کنیم وعملی کنیم ، به فکرتوسعه تجارتمون باشیم ، با بالاسریهای خودمون درارتباط باشیم چون درخت وقای میخواد رشد کنه به ریشه هاش وصل میشه ، به مجموعه انرژی بدیم ، ارتباط بالاپایین چپ راست رو درنظر بگیریم و انجام بدیم ، توی سمینارهای بالاسریامون حتما شرکت کنیم به کارمون باید ایمان داشته باشیم بایدبدونیم توی چه جایگاهی هستیم و قدر جایگاهمون رو بدونیم  و همانند سازی رو حتما توی تیممون داشته باشیم  که تیم رشد کنه و چندطپسطح بعد ما مثه ما و خط حمایتیمون با ایمان باشن .

    همه اینها به جدی گرفتن کار برمیگیرده هرچقدر ما کارمون رو جدی تر بگیریم این ۲۰ نکته رو یعنی جدی گرفتیم و پیاده سازی کردیم .

    ممنونم مربی برای این آموزش بهم ✌💐

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا مرد خستگی ناپذیر نتورک دنیا

    نکات بسیار ارزنده ای بودند..چیزی که باید یاد بیرسم‌تسلط بر تجارتمونه در اصل زیر و بم کار و تجارت رو یاد بگیریم...برای اینکار نیاز به مطالعه فراوان در مورد سیستم و مشورت با مربیانی که از این شیستم جواب گرفته اند...با افراد غرغرو و دم دمی مزاج کار نکنیم و برای موفق شدن تو این تجارت سایه مربی خودمون باشیم..

  • فرشاد کنجدکار4
  • واقعا عالی بودن  ونکات بسیار مهمی  بود تشکر 🌹

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و خسته نباشید خدمت اقای حامدی کیا

    با استفاده و بکاربری این نکته های طلایی حتما و صدر صد بزرگترین و هدفمند ترین تجارت نتورک میشه انجام داد .امیدوارم منم بتونم جز بهترین ها باشم .

     

                                                                                               با تشکر 

  • عرفان طاهریان
  • باعرض سلام خدمت آقای حامدیکیا مربی عزیزو خردمند تیم راهبران آینده 

    تکرار و تمرین و مطالعه همیشه باعث رشد ما شده و تجربه ثابت کرده که ما در هر استپ و مرحله از نتورکمون هرچه قدر بیشتر تکرار مکررات داشته باشیم و مطالبی که در گذشته خوندیم رو دوباره مرور کنیم باز هم آموزه های جدیدی وجود داره که میتونیم یادشون بگیریم و در جهت رشد خودمون ازش استفاده کنیم

    با سلام و خدا قوت به مربی عزیزم

     

    آموزش بسیار بسیار فوق العاده ای بود

     سپاسگذارم که بی منت این آموزش ها و اطلاعات حرفه ای رو در اختیار ما قرار میدین

     

    تک به تک موارد ذر شده رو با تمام وجود درونی میکنم

     

    بازم ممنونم

  • فیضیه للری(اندیمشک)
  • باسلام خدمت مربی وقعا اطلاعات عالی هستن وما نیاز به دانتسن این اطلاعات هستیم تادر کار خود پیشرفت خوبی داشته باشیم 

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام سپاس خدمت مربی 

    ممنون که تمام تجارب خودتون رو در اختیار ما قرار میدید که ماهم بتونیم رشد کنیم و دستیابی به موفقیت واسمون اسون بشه.تلاش میکنم که مطالب رو مدنظر داشته باشم واسه ی رشد خودم و مجموعه م.

  • میلاد سیلانی زاده
  • عرض سلام و خداقوت خدمت مربی عزیزم

    1. بسیار ممنونم برای این مطلب فوق العاده عالی 20 نکته ای که هر نتورکری برای موفق شدن به اون نیاز داره
    2. ان شاالله با انجام این آموزش ها موفقیت های بی نظیری کسب میکنیم
    3. زنده باد اق ال تیم

    سلام و خداقوت ممنونم از شما مربی

    بسیار پر محتوا بود و میشه گفت تمام نکات مهمی که برای حرفه ای شدن و ساختن یک مجموعه حرفه ای لازم هست توی این مطلب نوشته شده.

    با تشکر

    درود و خدا قوت خدمت مربی بزرگ برادرحامدی کیا

    بهترین شاگردان بهترین راهبران و مربیان خواهند بود با وجود سایه پر رنگ شما قدم به قدم به هدفمان نزدیک تر خواهیم شد

    جدیت در کار و حرکت کردن با انسان های موفق لازمه پیشرفت ماست 

    سلام وخداقوت به مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت مطالب ارزشمند ومفید وبسیار کارآمد دقیقا همین طور هست که میفرمایید نکات عالی وحرفه ایی بودن وبا اجرای آن ها میشه  یک تجارت فوق العاده  وپایدار راساخت 

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    واقعا آموزش کامل و جامعی بود که به جرات میتونم بگم شاه کلید موفقیت تو این صنعت عظیم هست 

    حتما حتما خودم رو متعهد میکنم و به تمام نکات طلایی که گفته شد عمل میکنم 

    سپاس فراوان از آموزش های حرفه ایتون🙏🙏

    ممنونم مربی این آموزش بینظیر

     

    حتما مو به مو رعایتشون میکنیم تا نتایج فوق العاده ای کسب کنیم روزانه زمان بالایی رو برای انجام این تجارت اختصاص میدیم و حرفه ای میشیم توی این تجارت و  افرادی به ذهنیت های بزرگ جذب میکنیم که به خاطر تجارت و موفقیت آمده باشند و گرسنه موفقیت باشند

    امسال سال موفقیت سال رشد و نتیجه FLTEAM بهترین ها رو امسال رقم میزنیم

    عالی بود مربی خیلی خیلی ازتون ممنونم بابت این نکات ارزشمند و کاربردی که اگر تمام ما این نکات رو رعایت کنیم خیلی راحت میتونیم موفق بشیم 

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • نکات بسیار مهم و ارزنده ی بود خیلی ممنون بابت اطلاعات عالی ک در اختیارما قرار میدید

    با سپاس از مربی حامدی کیا 

    مطالب بسیار مفید و دقیق و اموزنده بودند حتما اینها رو سر لوحه تجارت خود میگذاریم.

  • فاطمه رحمانی
  • عااالی بود مربی ..هرانچه باید بدانیم و بکار بگیریم یکجا ذکر شده سپاسگزارم مربی 

    مربی جان سلام خدا قوت ‌.

    تک به تکشون رو مطالعه کردم و به کار میبندم تا بهترین خودم در اف ال تیم باشم .ممنونم از این همه اطلاعات مفید و موثر که در اختیار ما گذاشتین .نکاتی که انجام دادنشان تضمین کننده ی موفقیت نا در تجارت عظیم نتورک مارکتینگ هست.

    زنده باد آموزشهای ناب اف ال تیم

    زنده باد بنیان گذار اف ال تیم

  • فاطمه کریمی اصفهان
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی حامد کیا

    ۲۰ نکته طلایی مهم و کاربردی هستش سعی میکنم که با تکرار و تمرین درونیش کنم  و انجامش بدم خیلی ممنون از آموزش های بینظیرتون🙏

     

     

     

    سلام و خدا قوت خدمت جناب آقای حامدی کیا

    سپاسگذارم بابت این آموزش فوق‌العاده ای که در اختیار. ما گذاشتید. 

    به شخصه هر روز آنها را با خود تکرار میکنم و با تمام وجود به آنها عمل میکنم. 

  • سیده زینب تاجگردون
  •  سلام و خدا قوت

    ۲۰نکته طلایی و کلیدی بودن  حتما درونیشون میکنم و عمل میکنم 

    ممنون مربی بابت اموزش های نابتون🙏🙏🙏 

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام خداقوت 🙏

    با توجه به این 20 نکته ما به راحتی می توانیم مسیر نتورکی خودمون رو مشخص کنیم

    خداروشکر بابت شرکت سیمرغ و محصولاات بی نظیرش و خط حامی که هیچ گاه مارو در این تنها نگذاشتند و به بهترین شکل و با بهترین استراتژی مارو به سمت نتورک سالم و پر قدرت پیش، بردند

    سپاسگزارم مربی 🙏🌸

    با سلام خدمت مربی حامدی کیا عزیز

    مطلب بسیار بی نظیر بود مخصوصا مورد۱۴ حتما رعایت میکنیم این نکات رو که بتونیم بهتربن نتیجه رو بگیریم

  • سیمین همتی نسب
  • باعرض ادب و احترام مجدد خدمت شما مربی بزرگوار ....

    ممنونم بابت تکرار این آموزش و این حتما حتما این ۲۰ نکته طلایی رو درونیش میکنم و طبق تمام آموزشاتی که دریافت میکنم پیش میرم تا انشاالله منم بتونم یکه از پایه های تبم قدرتمند اف ال تیم بشم ..

    آزادی با هم ✌✌

    ارادتمند شما

                              ~¤بنام خدایی ک ارزش را روشنی♡در بهای خلقت آفرید¤~

    وبینهایت سپاس از شما مربی بسیار محترم وفهیم ک ب این ارزشها اهمیت داده وجامع عمل می پوشانید تا درسی برای همه ی کسانی ک طالب یادگیری وآموزش هستند باشد؛امید است ک در کنار این همه زحمت شایسته از این تجارت پر افتخار موفقیت بسیار کسب کنیم.

  • آزاده آرمان پور
  • سلام و ورود برشما مربی عزیزم...

    نکات بسیارارزنده و طلایی رو بهمون آموزش دادین قطعا با بکاربردن اونها بهترین خودمون میشیم...

  • سبده زینب تاجکردون
  • سلام و ادب 

    خدا قوت مربی 

    مطالب بینظیر و کاربردی هستن 

    زمانی که فکر میکنید دیگر نیازی به رشد و موفقیت ندارید روز شکست شماست. همیشه گرسنه ی موفقیت باشید 

    ممنون مربی 🙏

  • نسیم اسکندری
  • سلام ب مربی عزیز وخدا قوت مطالبی ک میزارین عالی هستن وتوی سرعت بخشیدن کارمون خیلی کمکمون میکنه ما باتمام وجودمون ب این نکات کلیدی گوش میدیم وعمل میکنیم

    سلام و عرض ادب خدمت شما

    ممنون بابت این مطالب خوب و کارآمد حتما تک به تک را انجام میدهم تا بتونم بهترین فرد در اف ال تیم باشم. نکاتی که با انجام دادنشان  تضمین کننده موفقیت ما در نتورک میباشند

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام به مربی گرامی 

    مطالب بسیار آموزنده فوق العاده س 

    ۲۰ نکته هایی رو درونی و عملی میکنیم 

    سپاسگزاریم از شما مربی ک زمینه رشد ما را 

    با سخنان و اموراتتون فراهم میکنید 

     

     

     

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگذارم بابت اطلاعات فوق‌العاده ای که همیشه در اختیار ما می گذارید

    دقیقا همینطوره این تجارت پایانی ندارد. این تجارت یک ماجرای هیجان انگیز است که همیشه رو به جلو می باشد و همیشه مرحله بعدی وجود دارد، و زمانی که فکر کنید که دیگر نیازی به رشد و موفقیت ندارید، روز شکست شما فرا رسیده است

    با سلام وادب خدمت شما

    خیلی ممنون بابت این آموزشهای عالی که دراختیارماقرارمیدهید.دراین کارمصرومقاوم هستیم به این کار به چشم تجارت نگاه میکنیم وباافرادشایسته هم قدم میشویم مابه تجارت خودمان ایمان داریم و همیشه به دنبال یادگیری هستیم 

    سپاس

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا

    سپاس از مطلب فوق العاده تون

    دقیقا اینکه توچه  شرکتی کار میکنیم و چه ابزارهایی در اختیار داریم برای موفقیت الزامی است خدا روشکر که وارد شرکت معظم سیمرغ و flteam شدم که برای هر چیزی ابزار و آموزشی در اختیار ما میزاره..

    نتورک برآیند انرژی بالا ،پایین،چپ و راسته...

    برای موفق شدن باید یه برنامه ۹۰ روزه داشته باشیم و خیلی جدی این برنامه رو دنبال کنیم...مرتب ارتباط داشته باشیم با خط حمایتی و مجموعه...

    همه این مطالب بارها و بارها در جلسات شما گفته شده که ۱۰۰ درصد مو به مو انجام بدیم موفقیتمون ضمین شده است..

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام خدمت مربی حامدی کیا

    برای موفقیت در این تجارت باید سایه مربی خودمون باشیم و قانون تکثیر و همانندسازی رو انجام بدیم چرا که راهبران زاده نمیشوند بلکه ساخته میشوند..و هم اینکه با افراد غرغرو کار نکنیم و تو این تجارت همیشه دنبال یادگیری باشیم و هیچوقت غرور نگریدمون چونکه آفت این تجارته..

    اومدیم توی flteam که زندگی خودمون و رویای خودمون رو بسازیم پس با اموزش های حرفه ای تیم راهبران آینده،آینده ای میسازیم که گذشته مون جلوش زانو بزنه...

     

    ممنونم از اموزشتون مربی

  • فاطمه رحمانی
  • سلام وقت بخیر مربی 

    خدارو شکر ک شرکت و مسیر درست رو انتخاب کردیم  و خدارو شکر ک همه میگن راهبران زاده نمیشوندبلکه ساخته میشوند و بازم خدارو شکر ک همچیز ما ذهنیت ماست و خبر خوش اینه ک ذهنیت قابل ساختن و تغییرِه ....اینجام بهترین خوذم باشم و مطمئنم بهترم میشم چون میخوام  من ادم خوشقولی هستم و پایبند ب تعهداتم ب خودم هم قول دادم و هم تعهددادم ک موفق باشم 

    نتورک برایند انرژی بالا و پایین و چپ و راست است 

    تمام جوانب رو در نظر میگیرم و انجام میدم 

  • فروغ موسی زاده
  • باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما

    سپاس از راهنمایی هاوتجربیاتی که دراختیارمامیگذارید. انشاالله بتوانیم نهایت استفاده راببریم

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام وقت بخیر مربی 

    دقیقا برای موفق شدن در این تجارت سایه مربی خود باشیم همیشه گرسنه موفقیت باشیم هیچ کاری بدون مشورت انجام ندیم طبق قوانین و قواعد این تجارت تمام اصول رعایت کنیم .                             

                                                  ‌            با تشکر

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام مربی خدا قوت..

    مطلب فوق العاده بود..با کار کردن روی این نکات رشد خودم و سازمانمو چند برابر میکنم

  • فیضیه للری اندیمشک
  • تشکرمربی واقعا مثل همیشه مطالب ازنده ای بودن.

    اول اینکه ماباید هروز کاروبه افراد زیادی معرفی کنیم واز شنیدن کلمه نه دل سرددنشیم دوم باید جوری باشیم که برای مجموعه خودمون باعث دل گرمی بشیم همیشه حتی بایک کارکوچک تشویق کنیم تا درپیسرفتشون کمک زیادی بهشون بشه ..ووووو

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی

    نکات بسیار مهمی که هربار میخونیمش یه نکته ی جدید رو یادمیگیریم ، باید به تجارت خودمون ایمان داشته باشیم و هرتغییری که نیاز هست رو از خودمون شروع کنیم زمانمونو برای آمدزش دیدن و اموزش دادن بزاریم ،وقتی محصولات و تجارتمون رو به خوبی بشناسیم ۱۰۰٪ به دیگران با اعتمادبنفس بالاترمعرفی میکنیم ، بدون پیش داوری کسایی که آیتم های کارمونو دارن کارو بهشون باید معرفی کنیم .

    ممنونم مربی برای آموزش امروزتون .

  • نسرین محتشم
  • سلام وعرض ادب خدمت اقای حامدی کیا 

    مرسی از نکات اموزنده جزبه جز این نکات مهم وکارسازهستنرو باید رعایت بشوند زیرا لازمه ی موفقیت هستند

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام وقتتون بخیر مربی

    این ۲۰ نکات واقعا طلایی ان و باید داداشت کرد..

    ان شالله رعایتشون کنیم و زودتر به اهدافمون برسیم..

    تشکر✌🌸🌸

  • حکیم زاده.........خرم آباد
  • سلام مربی

    برای رسیدن ب موفقیت دراین تجارتباید همانند سایه مربی خودمون باشیمقانون تکثیر و همانندسازی رو خوب انجام بدیم.

    همه مین راهبران زاده نمبشوند بلکه ساخته میشوند.

    همیشه تشنه آموختن باشیم و هیچ کاری رو بدون مشورت انجام ندیم.

  • ریحانه پورشریفی اندیمشک
  • عرض ادب و احترام دارم خدمت ابرمرد نتورک ایران وجهان مربی حامدی کیا. 🖐🏻🌺

    بیست نکته کلیدی که اجرای اونا مو به مو رشدوموفقییت امروزتواین تجارت تضمین میکنه. مطالب بسان چراغی روشن وفروزانی ست که میتونیم اونو بدست بگیریم وتوی مسیر روشن نتورک روبه جلو حرکت کنیم. آموزش ومطالعه وهمیشه گشنه وتشنه ی اطلاعات بودن بزرگترین سلاح انسان هستش.پس خودمو به این سلاح مجهز میکنم وهمیشه گشنه وتشنه ی یادگیری میشم.

    سپاس بسیار از آموزه های نابتون مربی ومنتور فرزانه ام .👌🏻✌🏻✌🏻

  • پروین میرپور اندیمشک
  • باسلام خدمت اقای حامدی کیا.

    بازم مثل همیشه ۲۰نکته بسیار اموزنده

    باید مو ب مو ۲۰نکته را در نتورک بکار بگیریم

    باید همیشه تشنه ای این مطالب بود تا ب اهدافی 

    ک داریم برسیم

    با تشکر.

  • شیرین سلینمی فر
  • مرسی مربی.

    واقعا با یاداوری اموزش ها هربار انگیزه هامون بیشتر و بیشتر میشود و برای رسیدن به اهدافمون تلاشمون رو مضاعفتر میکنیم.

    مرسی از مطالب کاملا اموزش و انگیزه ایتون.

  • سکینه مرادی _ شهرستان اندیمشک
  • سلام‌و خدا قوت خدمت مربی آقای حامدی کیا

    حتما این ۲۰ نکته رو یاد میگیریم و در دل کار انجام میدیم و مدام در حال رشد و یادگیری و مطالعه باید باشیم و به رشد مجموعه هم باید اهمیت بدیم و مدام با خط حامی در تماس و ارتباط باید باشیم.

  • مهدی میرپور
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    ۲۰ نکته طلایی که می‌تونه راهبر از ما بسازه رو قید کردین ایشالله تمامی نکات رو صددرصد عملی میکنیم تا به موفقیت برسیم

    ممنون از شما مربی بزرگ

  • روح انگیز دریکوند
  • سلام و عرض ادب 

    نکات بسیار اموزنده بود  انشالله رعایتشون کنیم و زودتر ب اهدافمان برسیم 

    ممنونم 

  • پروانه رکاب ساز
  • با سلام و عرض ادب خدمت  مربی آقای حامدی کیا وهمکاران عزیز مطالب خیلی مفید وآموزنده بود انشالله آنها  رعایت کنیم تا به اهدافمون برسیم باتشکر از آموزش عالیتون🌹🌹🌹

    سلام مربی خداقوت🌹

    تشکر از شما بابت مطالب فوقالعاده و فوق حرفه ایتون که در اختیار ما میذارید.

    امیدوارم بتونم پارادایم آموزشات رو بزنم و به بهترین شکل ازشون استفاده کنم.

    بتونم یه شاگرد عالی برای خط حمایتی و مربیانم باشم.

     

  • ریحانه پورشریفی اندیمشک
  • عرض ادب و احترام خدمت منتور فرزانه ام جناب آقای حامدی کیا 🖐🏻🌺.

    سپاس ازشما بابت اطلاعاتی که من بعنوان یه تاجر ویه نتورکر چه ویژگیها وخصوصیاتی باید داشته باشم.درموردشرکتم. تجارتم.محصولاتم وازهمه مهمتر پلن درامدزایی شرکت معظم سیمرغ عصر تجارت. 

    نکته کلیدی: هرلحظه تشنه وگشنه ی فراگیری وآموزش هاباشم.طبق اموزش هاوریل اصول،بهترین ارتباط روبرقرارکنم.موفقیتمون اوکیه.نکته مهم اینه که طبق اموزشتون مانیاز به افراد جدی،متعهدوباهدف داریم که با FLTIME همسوبشوند.

    سپاس بسیار از اموزش نااابتون مربی فرزانه ام .✌🏻🌺

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام وقتتون بخیر مربی🌸

    خیلی ممنون بابات این نکات عالی و باید رعایتشون کنیم که موفقیتمون بیشتر بشه و راحتر به اون چیزی که میخوایم برسیم.. برای اینکه توی استپ خودمون عالی بشیم و تو هر چیزی از کارمون عالی و اولین نفر باشیم برای انجام دادانش و اینکه مو ب موی حرف حامی هامون و مربیانمون رو ببریم توی فاز اجرایی و از تجربیاتشون استفاده کنیم و این نکات رو رعایت کنیم و ۱۰۰درصد موفقیتمون بیشتروبیشترررر میشه ان شالله پس حتما باید رعایتشون کنیم.. تشکر مربی🌹🌹

  • حکیم زاده.........خرم آباد
  • سلام مربی

    همیشه تشنه اموختن باشیم.وهر کاری رو بدن مشورت انجام ندیم......برای رسیدن ب موفقیت باید همانند مربی هایمون.قانون تکثیرو همانندی سازی رو ب نحوه اخسنت انجام بدیم.  

  • روح انگیز دریکوند
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپلیدر عزیز

    ممنون ار حمایت ها و اموزش های فوق العاده 

    همه تلاشم میکنم برای یادگیری و اجرای این نکات ارزشمند 

  • فیضیه للری اندیمشک
  • تشکر مربی بابت این نکات طلایی

    واقعا رعایت این نکات افراد رو به اوج میرسونه هروقت کم کاری میکنیم واقعا توی کار استپ میخوریم تونتورک همه چی اموزش ،اصول ،وصل بودن ،ایماو وباور،ذهنیت مثبت،وفنجون خالی بودن هست.

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود تاپ مربی

    این مطلب وبلاگ فوق العاده س و شاه کلیدی هست برای رسیدن به موفقیت دقیقا ریزهای درشت نتورک هست که از اولین مورد که شرکت و محصولات و پلن شرکت بود که نشون دهنده ی این هست وارد چه شرکت عظیمی شدیم ،باید باخط حمایتی درارتباط بود،هران چیزی که میخواهیم مجموعه بشه خودمون باشیم، بهترین توی هراستپی باید باشیم، توی جلسات شرکت کنیم تماما ،حرفه ای محصولاتمون باشیم خودمون مصرف کننده باشیم و نکاتی که نیاز به پاردایم های شخصیمون هست که باید بزنیم که رشد حرفه ای ما اتفاق بیافته و میافته ✌🏻

    سپاسگزارم تاپ مربی برای آموزه امروزتون 

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام و خداقوت خدمت مربی

    نکات آموزشی گفته شده عالی هستن و یادگرفتم که باید به محصولات و شرکتم ایمان داشته باشم توی جلسات حضور داشته باشم و مدام با خط حمایتیم در ارتباط باشم تا تجارتم رو خوب یاد بگیرم همیشه مشورت کنم و خودسرانه کاری رو انجام ندم 

    همیشه درگیر آموزش باشم و خواهان یادگیری.

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و خدا قوت مربی

    بسیار عالی 

    تک تک نکات ریز و درشتی‌ که برای ما به اشتراک گذاشتید؛ قطعا با اجرای تک تک این قطعات می‌تونیم پازل‌ خودمون شکل بدیم و این فوق‌العاده‌ست👌💥🌟🌟🌟🌟🌟

  • الهام عساکره
  • عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما تاپ مربی جناب آقای حامدی کیا .خدا قوت .

    قطعاً این ۲۰ نکته اصولی و طلایی و کاربردی شاه کلید موفقیت ما در این تجارت عظیم هستن .هر روز بیشتر از دیروز میفهمم که این تجارت چقدر قدرتمند و بزرگ و اصولی و حرفه ایی و سراسر ریزهای درشته و پر از اموزش . حتما اونهارو توی تجارتم به کار میبرم.سپاس فراوان برای این همه مطالب ارزشمند و آموزش حرفه ایی.🙏 

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت به مربی حامدی کیا

    مطلب آموزشی کامل وجامع بود ونکات ارزشمند وکاربردی وجودداره که باانجام دادنشون به نتیجه مطلوب میرسیم 

    مدام درحال اموزش ویادگیری باشیم طبق اصول وقواعد جلو بریم ،با حامیان و سازمانمون مدام درحال ارتباط باشیم ،کارمون با ایمان وبا جدیت انجام بدیم 

  • محمد اهوازی
  • باسلام خدمت مربی بزرگوار

    واقعا مطلب بی نظیری بود نکات پارادایمی زیادی برای من داشت که یادداشت کردم وحتما بهشون عمل میکنم

  • عرفان طاهریان
  • سلام و خداقوت مربی

    مرسی بابت این اطلاعات و این ۲۰ نکته 

    با خوندن و درک این ۲۰ نکته موفقیت صد در صده

    فقط کافیه ایمان و اعتقاد خودمون رو افزایش بدیم و سطح اطلاعات خودمون رو بالا ببریم و نسبت به شرکت و محصول و تیم و... افزایش بدیم

    و همیشه در حالت صد در صدی خودمون باشیم

    چون در نتورک باید۱۰۰ باشیم و با تمام وجود نتورک کنیم

  • محمد ربانی فر
  • سلام وقت بخیر ممنون مربی برای این آموزش حرفه ای با قطعا با استفاده از این نکات میشه نتایج حرفه ای را به وجود آورد 

    تجارت مون را حرفه ای یاد میگیریم  انتخاب های درست را انجام میدیم و با خط حمایتی متخصص خودمون بیشتر ارتباط میگیریم تا تغییراتی که باید انجام بدیم را به وجود بیارم و نتایج حرفه ای را کسب کنیم 

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    تمام مطالب وبلاگ بی نظیر هستن و باعث رشد وارتقای ما تو همه زمینه ها میشن

    و این مطلب همونجور که از اسمش پیداست اگر رعایت بشه مو به مو و اجرا بشه به بهترین نحو و آموزش داده بشه برای نسل بعدی میتونیم تجارتمون رو زیرورو کنیم

    همه اعضای FLTEAM گرسنه آموزش هستند تا با اون آموزش موفقیت خودشون رو تضمین کنن

     

  • بهنوش جامعی
  • با عرض سلام خدمت مربی بزرگوار

    ممنون از مطالب موقق العاده عالی و مفیدی که در اختیار ما قرار دادین و ان شاالله بتونیم نهایت استفاده رو از مطالب آموزندتون ببریم.

  • سیده فاطمه اکرامی نسب. اهواز
  • با عرض ادب و احترام خدمت مربی واستادبزرگ من اقای حامدی کیا 

    امیدوارم سلامت و تندرست باشید و همیشه با عزت زندگی کنید .

    بابت این اطلاعات مفید و ارزشمند ازتون ممنونم 

    نکته های کلیدی و بسیار مهمی هستند برای رسیدن به صد درصد موفقیته

    با خط حمایتی که داریم و برنامه هایی که برای ما درنظر گرفتید که بر طبق اصول و قوانیین و استراتژی هستن موفقیت ما حتمی خواهد بود.

  • ابتسام لطیفی
  • سلام عرض ادب خدمت مربی آقای حامدی کیا 

    آموزش جامع و کامل و کلی بود ،که برای هر نتورکر که بخواد حرفه ای باشه و حرفه ای عمل کنه نتیجه بخش خواهد بود 

    فنجونمو خالی میکنم و از تک اموزش و نکات استفاده میکنم 

    وهمچون شما حرفه ای و بترکون این تجارت خواهد شد.

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت مربی جناب آقای حامدی کیا 

    مطلب بسیار جامعی بود و دقیقا این ۲۰ نکته رو باید رعایت کنیم تا بتونیم نتورک رو ساده تر پیش ببریم 

    بعضی وقت ها از این نکته ها به راحتی میگذریم اما بی شک رعایت همین نکته هاست که باعث میشه یک فرایند عالی داشته باشیم 

    سپاس مربی تمام نکات رو رعایت میکنم🙏🙏🙏

  • فاطمه عبادی
  • سلام وعرض ادب خدمت  تاپ مربی اقای حسین حامدکیا عزیز

    وقتتون بخیر 

    تشکر بابت مطالب فوق العاده ای که دراختیارما گذاشتید 

    طبق قواعد وقوانین تجارت کارمیکنم وگرسنه موفقیتم قطعا با مطالعه کردن و انجام دادن واموزش دیدن این 20نکات را درونی میکنم که ملکه ذهنم بشن

    وبا ایمان واعتقاد بالا به کارم ادامه میدم 

    باتشکر ازشما مربی 

     

     

  • زینب شوشی نسب
  • سلام و خدا قوت

    ممنون بابت مطالب عالی بودند امیدورام باا رعایت اصول موفق بشیم

    ممنونم مربی بابت جلسه امروزتون خیلی مطالب وتجربه های مفیدی کسب کردیم امیدوارم بتونم پیشرفت کنم وطبق اصول وقوانین جلوبرم

    سلام خدمت مربی حامدی کیا

    ممنونم بابت مطالب آموزنده ایی که دراختیار ما قرارمیدین حتما براموفقیت باید هدف خودرامشخص کنیم وطبق اصول وقوانین پیش برویم تابتوانیم موفق بشویم ودرکارخود مقاوم باشیم

  • غزل جادریان
  • سلام مربی خدا قوت 

    ممنون بخاطر اشتراک گذاری این نکات طلایی 

    و

    تمام تلاشمو میکنم تا از این نکات مهم در کارم استفاده کنم ونتیجه خوبشو ببینم۰🙂✌

  • صدیقه چنانه
  • ممنون منتور عالیقدر

    این نکته ها رو نوشته و دربارشون روی خودم کار مکنم و اگر در این تجارت مشگلی دارم از کم کاری خودم هست ممنون در اختیار ما قرار دادید41499

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    بسیار تشکر میکنم بابت مطالب اموزنده

    یاد گرفتم شرکتم بشناسم

    محصولم بشناسبم به بهترین نحو پرزنتش کنم

    یاد گرفتم محصولات خودم مصرف کننده باشم

    مشورت کامل داشته باشم و یاد گرفتم سایه مربی خودم باشم

    تمرکز کنم روی کارم ناامید نشم و ...

    مطالب بسیار اموزنده هستند و راهگشا برای ادامه این تجارت عظیم

     

  • معصومه گودرزنژاد
  • عرض،سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی قدرتمند

    ممنون از این20نکات کاربردی و آموزشی واقعا ساده و در عین حال نتیجه بخش امیدوارم که بتونم با ایمان کامل به تجارتم تمام این نکات رو عمل کنم و به موفقیت های،بسیار بالا دست پیدا کنم.

  • فروغ سیف السادات
  • سلام خدمت شما خیلی خیلی ممنونم بابت مطلب فوق العاده ارزشمندی که در اختیارمان گذاشتید، ۲۰ نکته طلایی و حرفه ای که حتکا سرلوحه کارم قرار میدهم و بهترین خودم در استپی که هستم خواهم شد. ممنون

  • بهنوش جامعی
  • درود و خدا قوت

    مچکرم بابت مطالب عالی وآموزندتون

    چیزهایی که در این تجارت باید یاد بگیریم و به کار ببریم

    سلام و عرض ادب

    بسیار عالی بود. نتورک واقعی و اصولی که البته در تیم قدرتمند راهبران آینده داره پیاده میشه چیزی خارج از این 20نکته طلایی نیست.

    اگر واقعا به همه نکات عمل کنیم موفقیت در تیم راهبران آینده خیلی سریع تر رقم میخوره.

    ممنون مربی 

  • راضیه فرامرزی بابادی از چهار محال بختیاری
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت مطالب اموزنده و بی نظیرتون

    واقعا 20 نکته طلایی اموزنده هستن ک اگر طبق این بیست نکته  پیش بریم موفقیت ما تضمینی هست.

     

  • فاطمه پاریاب
  • سلام تاپ مربی عزیز

    خداقوت میگم بهتون 

    سپاس بابت این اطلاعات ارزنده و مفید 

    ۲۰ نکته طلایی که همگی ما باید بخوبی یاد بگیریم و درونیش کنیم و حتما همینکارو هم میکنیم✌🌹

     

     

    سلام ادب 

    ممنون بابت آموزش های خوبتون

    قانون شصت متر خیلی جالبه 

    انتخاب افراد. بدون پیش داوری

    سود خرده فروشی سود تیمی خیلی جالب گفته شده 

  • مقدسه سبحانی
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی

    ممنون بابت آموزش و نکات فوق العاده وعالی،انشالله که با رعایت تمام نکات و پشتیبانی شما،همه باهم روز به روز موفق تربشیم وبه امید فتح ایران

    خسته نباشید

  • صدیقه چنانه
  • سلام خدا قوت مربی

    20 نکته عالی که امروز باز هم مطالعه کردم ولی چیزی که ذهنم به خودش گشید ما چیزی به نام نه نداریم

    نه یعنی چی کار یک بازاریاب بعد از شنیدن نه تموم نمیشه شروع میشه باید بفهمی دلیل نه گفتن چیه

  • معصومه گودرزنژاد
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی باخردمون

    تمام تلاشم رو خواهم کرد برای تمرکز روی این ۲۰نکته طلایی در تجارت و حتی زندگی ام انشالله که بتونیم در این مسیری که قدم گذاشتیم موفق و به اهداف بلند خود برسیم 

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این آموزش فوق‌العاده 🙏

    اگر ما تمام این نکات را رعایت کنیم موفقیت ما در تیم راهبران آینده 100%تضمین شده است

     

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    بسیار سپاسگذارم بابت این ۲۰ نکته طلایی

    بدون شک رعایت این نکات طلایی میتوانند تضمین کننده پیشرفت هر شخصی در نتورک باشند

    با سلام خدمت تاپ لیدر جناب حامدی کیا

    مطالب بسیار عالی وکاربردی بود،سپاسگزارم،قطعا با انجامشون به سرعت پیشرفت خواهیم کرد👌✌

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام مربی وقتتون بخیر🌸🌸

    خیلی ممنون بابت این نکات بسیار عالی..

    این نکات رو باید رعایت کنیم تا به اهدافی که میخوایم برسیم و اینکه باید یاد داشت کنیم این نکات رو ..

    و اینکه باید ب تجارتمون ایمان داشته باشیم و اینکه ارتباط با بالاسری هامون همیشه داشته باشیم و از بالاسری هامون که موفق شدن ازشون بخوایم که به ما هم کمک کنن.. و اینکه به حرفی که میزنیم عمل کنیم.. همه ی این نکات رو رعایت کنیم ۱۰۰درصد موفقیتمون بیشتر میشه پس حتماااا رعایتشون کنیم.. سپاس فراوان مربی🌹🌹

  • روح انگیز دریکوند
  • با سلام ک عرض ادب خدمت تاپلیدر حامدی کیا و همکاران گرامی

    تشکر بابت زمانی ک برای تهیه این اموزش ها گذاشتین و مثل همیشه 

    توی بهترین زمان مهمترین امورش هارو اراعه مبدین

    این مطالب برام عین فانوس دریایی بود و ب خود قول دادم همیشه 

    ابن مطالب را مطالعه کنم 

    ب امید جهانی شدن تیم راهبران  اینده

  • مژگان حکیم زاده.....خرم اباد
  • سلام مربی

    برای رسیدن ب موفقیت در این تجارت.باید همانند مربی خود باشیم.

    قانون تکثیر و همانندسازی رو بخوبی انجام بدهیم.همه این 20نکته رو رعایت کنیم و توی تجارتمون بکار بگیریم.

  • (Elahe hkim(andimeshk
  • سلام تاپ مربی 

    وقتتون بخیر مطلب واقعا عالی هست ما باید اول درباره ی شرکتمون اطلاعات درست داشته باشیم و اوایل کارمون باید زمان بزاریم برای یادگیری و دعوت کردن هدف برای خودمون مشخص کنیم و ازمحصولاتمون خودمون استفاده کنیم و مشاور محصولاتمون باشیم ،باید برای مجموعه برنامه داشته باشیم و افراد جدیدی رو با تجارتمون آشنا کنیم بایدددیدگاه تاجرانه داشته باشیم و افرادی که ایتم های کارمارو دارن سمتشون بریم همیشه باید خواهان یادگیری و تشنه ی‌موفقیت باشیم اوی کارمون و باارتباط با خط حمایتی ما میتونیم اصل و اصول کارو یادبگیریم و موفقیت ما جلوبیافته .

    تشکرتاپ مربی بابت اموزش بینظیر امروزتون 🙏🏻🌻

  • فیضیه للری اندیمشک
  • سلام تشکر خدمت مربی ممنون بابت این نکات واقعا طلایی که فرمودیدد.

    ما اگر این نکات رو بتونیم به خوبی رعایت کنیم قطعا موفقیتمون تظمین میشه.تمام تلاشمو میکنم تا راعتشون بکنم.

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی 

    تشکر بابت نکات عالی گفته شده قطعا ما اول باید از شرکت و تجارتمون اطلاعات کافی داشته باشیم و کارمون رو درست بشناسیم و توی زمینه محصولاتمون کارشناس باشیم.

    با رعایت کامل این نکات و اجرایی کردنشون قطعا رشد میکنیم و به لول های بالاتر میرسیم و توی کارمون موفق میشیم.

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام خداقوت خدمت شماتاپ مربی بزرگوار

    تشگرویژه بابت این اموزش هایی که دراختیارمامیگذارین تاماهم استفاده کنیم

    بهترین نتیجه بگیریم ودر تجارتمون رشدکنیم وموفق بشیم وقتی وارد تجارت میشبم

    باید تمام اصول وقواعدش رعایت کنیم وانجام بدیم عمل کنیم تاموفق بشیم

    تماام تلاشمون میکنیم که این اصول انجام بدیم تایک اف ال تیمی لایق باشیم  دربرابر زحماتی که برای موفق شدن مامیکشید

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی

    مربی جان بار دومه این مطلب رو خوندم برداشت دیگه ای داشتم

    واقعا نتورک تکرار مکرراته آموزش های رو بیشتر ببینیم بهتر میتونیم در خومون نهادینشون کنیم👌

     

    بسیار ممنون بابت 20 نکته بسیییار طلایی این تجارت

    انشالله با بکار گرفتن این 20 نکته یکی از برترین نتورکرها بشیم🙏

     

    ممنون مربی جان🙏

  • لیلانجفی (فارسان)
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی جناب آقای حامدی کیا                                             تشکرمیکنم بابت نکات فوق العاده کاربردی وارزشمندی که ذکرکردین.هرکدوم ازاین مطالب گویایک رمزموفقیت درنتورک تمامی این اصول بارهاوبارهامطالعه میکنم تادروجودم نهادینه شوند.

    سلام وقت بخیر من در سایت سیمرغ شرکت کردم الان میخوام یکی از دوستان را به تبمم اضاف کنم باید در کدام قسمت این کارو انجام دهنم راهنمایی کنید لطفا

  • مرتضی ماکنالی
  • سلام و خدا قوت

    واقعا طلایی هستن این ۲۰ نکته هربار که خونده میشن برداشت جدیدتر و بهتری دارم و بهتر متوجه میشم که کجا اومدم باید چیکار کنم و به کجا باید برم 

  • عاطفه پاپی
  • سلام و خدا قوت

    این مطلب فوقالعاده عالی و کامل بود

    حتما تمام نکات و مینویسم وبرای خودم و ورودی هایم به کار میبرم

    تشکر تاپ مربی

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام وقتتون بخیر مربی🌸

    خیلی ممنون بابت این نکات فوق العاده که باید یادشون بگیریم و من یاداشتشون کردم و ان شالله این نکات رو رعایت کنم تا به نتیجه ی دلخواه برسم.. نکات بسیار عالی بودن که باید بیشتر روشون کار کنیم و بهشون عمل کنیم ..

    تشکر فراوان مربی بابت آموزش های عالیتون🌹🌹🌹

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطلب فوق‌العاده 🙏

    تمام سعی و تلاشم رو میکنم تا این نکات رو رعایت کنم، ان شاءالله که با بکار گیری این 20 نکته طالایی، یکی از نتورکر های حرفه ای بشیم

     

  • مائده قدمی(دورود)
  • شرکت ما تنها شرکت بازاریابی شبکه ای است که بیشترین پورسانت را ب فروشندگان حرفه ای خود اختصاص داده

    پلن درآمد زایی شرکت سیمرغ تنها پلنی است که در ایران سودی معادل ۵ تا ۶ درصد حجم فروش در اختیار افراد میگذارد

    نود روز برنامه کاری تنظیم کنید

    هدف داشته باشید و آنها را بنویسید

    خودتان مصرف کننده محصولات باشید

  • مائده قدمی(دورود)
  • با مجموعه و حامی های خود در ارتباط باشید

    هر روز با افراد جدید در ارتباط باشید

    ما چیزی ب اسم نه نداریم

    نه یعنی الان نه

    با حامی های متخصص خود که در حال نتیجه گرفتن هستند حتما مشورت کنید

    همیشه اهل عمل باشید ن نظارت 

  • مائده قدمی(دورود)
  • سلام و عرض ادب 

    برای ماندگاری در این تجارت باید هر ماه لیدر های خود را افزایش بدیم

    مصر و مقاوم باشید ، موانع و مشکلات را کنار بزنید

    به این تجارت باید به چشم یک تجارت بگیرم ن سرگرمی

    با افرادی که شایستگی این کار را دارند کار کنیم

    روی آموزش های تجارت خود متمرکز باشیم

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت تاپ مربی 

    ممنون از شما بابت این همه حمایت و آموزش های بینظیر 

    تک به تک آموزشها تون میلیاردها دلار ارزش دارند و مثل الماس هستند 

    هر جا اجرا کردیم،۱۰۰٪ نتیجه گرفتیم 

    امروز فنجان خالی کردم و دوباره این مطالب فوق حرفه ای رو مطالعه کردم واقعا طبق عنوان و فرمایش تون ۲۰ نکته ای که تجارت مون متحول می‌کنه هست 

    و با افتخار امروز به عنوان یک ترینینگ با ارزش در زیرمجموعه تکثیر میکنیم و متعهد میشیم که طبق همین ۲۰ نکته تجارت مون متحول کنیم 

     

    سپاسگذارم

  • زینب سادات نایب پور
  • سلام بر تاپ مربی حامدی کیا ..ممنون از آموزشهای بینظیر و عالیتون .. حتما این ۲۰ نکته رو گوش میدم و انجام میدم 🙏🙏🌹🌹

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودبرتاپ مربی بزرگوارمون 

    نکات بسیارارزنده وکلیدی هستن وقطعا بکارشون میبندیم تا زودتررشد کنیم و موفق بشیم

  • میلاد سیلانی زاده
  • درود برتاپ منتور عزیزم 

    عرض ادب و ارادت خدمت شما

    ممنونم بابت این آموزش و نکات بسیار بسیار کلیدی که باعث دقیقا رشد و به موفقیت رسیدن ما میشن

    واقعا در اف ال تیم و سیمرغ موفقیت به آسونی هرچه تمام تر میتونه به دست بیاد به شرطی که طبق این قوانین و این نکات پیش بریم

    هیچ چیزی در اف ال تیم و سیمرغ کم نیست

    واقعا باید شجاع بود و جنگید برای رسیدن به اهداف و فتح ایران و جهان

    ممنونم🙏🌹

  • لیلا دحیماوی اهواز
  • باسلام و درود خدمت تاپ مربی بزرگوار و منتور خردمند راهبران اینده 

     

    تشکرویژه داریم تاپ مربی بایت این اموزش ناب و فوق العاده حرفه ای که هرچقدر بگیم عالیه کم هست .فنجون ذهنی خودم رو خالی میکنم و با رعایت این اموزش ناب و بکار گیری این نکات طلایی در رشد و پیشرفت تجارتم میکوشم .با اتصال به بالاسری هام وخط حمایتی اموزش پذیریمو بالا میبرم تا رشد و تصاعد وموفقیت رو دراین تجارت برای خودم و دیگران بوجود بیارم .متشکریم تاپ مربی 🙏🙏🌷🌷

  • مرضیه نیک مهر
  • باسلام و درود خدمت تاپ مربی عزیز

    امروز مربی سیلانی لطف کردن و گفتن این  آموزش عالی شما رو از طریق حامی خود دریافت کنیم و مطالعه کنیم و خط به خطش رو یادداشت برداری کنیم بسیار نکات کلیدی و حرفه ایی در این آموزش نهفته بود قطعا این ۲۰ نکته کلیدی بسیار تاثیر گذار هستن بند بندش رو یاد میگیریم و درونی میکنیم تا رشد و تصاعد و موفقیت بوجود بیاریم با تشکر از شما تاپ مربی بزرگوار 

    مطالب و نکات بسیار مهم و ریزِ درشتی بودند که واقعا توجه نکردن به آنها مثل نبردن گلوله در جنگ است.

    از مربیان عزیز و بخصوص تاپ مربی جناب آقای حامدی کیا نهایت تشکر و سپاسگزاری رو دارم.

    با توجه به خبر بسیار فوق العاده ای که دیروز به ما رسید واقعا جای بهانه باقی نمیمونه و باید تمام تلاشمون رو بکنیم تا در این حرفه پر برکت،جواب زحمات مربیان و تاپ مربی و همچنین مدیریت شرکت معظم سیمرغ عصر تجارت رو بدیم.

  • زینب رفیع نیا
  • با سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار و مربیان تیم دانش بنیان راهبران آینده 

    تشکر فراوان بابت در اختیار گذاشتن چنین آموزشهای نابی 

    مطالب فوق العاده بود و نکاتی طلایی برای ما متذکر شده بود . همه رو به دقت مطالعه کردیم و یادداشت برداری شد که همیشه در دسترس باشند . بسیار تشکر 

    سلام‌تاپ مربی عزیز🌹عجب آموزشی فوق العاده و گرانبهایی

    واقعا درس گرفتم از خط به خط این اموزش عالی

    ممنون از لطف و محبت شما.سایتان مستدام🙏

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و شب بخیر خدمت تاپ مربی💐

     

    ده نکته طلایی رو خوندم قطعا با بکار گرفتن این نکات بسیار ارزنده میتونیم رشد بسیار عالی در اف ال تیم داشته باشیم.

    باید اهدافمون رو مشخص کنیم و برای رسیدن ب اهدافمون زیر بار مسعولیت شانه خالی نکنیم👌

    برای موفقیت در نتورک اهل عمل باشیم✌

  • علی صالحی
  • سلام و خدا قوت 

    ممنون تاپ مربی، فوق العاده بود. این 20 نکته طلایی واقعا طلا هستن. شخصی که دقیقا طبق اینها عمل کنه و یاد بگیره، و به دیگران هم یاد بده طبق این 20 نکنه طلایی عمل کنن، آینده خودش در نتورک رو تضمین کرده و ساخته.

    سپاس فراوان 

  • زینب حسن پورـاستان لرستان ـ شهرستان دورود
  • باعرض سلام و احترام خدمت تاپ مربی جناب آقای حامد ی کیا 

    20نکته وافعا کلیدی و طلایی هستن  تلاشمو میکنم که موبه موهمه این نکته ها

    رورعایت کنم وخوب آموزش ببینم و از تجربیات حامی ومربیانم نهایت استفاده رو ببرم  تواین کار نشد نداریم بایا میشه یا باید بشه.

    به امید جهانی شدن FLTEAM

     

     

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطلب فوق‌العاده عالی

    تمام تلاشم رو میکنم که این 20نکته رو مو به مو رعایت کنم و عملی کنم. با رعایت این نکات رشد و آینده ما تضمین شده است

  • معصومه پورمهدیان
  • ممنون تاپ مربی بابت مطالبی که همیشه زنده  هستند  

    تمام تلاشم رو میکنم تا رشد کنم واین ۲۰ نکته رو ملکه ذهن خودمیکنم  خودم از محصولات با کیفیتم استفاد میکنم تا بتونم اون راحتر در اختیار دیگران بزارم 

  • مریم سخاوت پور
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوارم🙏🏻🌹

    بسیار بسیار سپاس گزارم بابت مطالبی که بی نهایت عالی و کامل و جامع  و بسیار پرکاربرد هستند حتما حتما خودم رو متعهد میکنم که بارها و بارها این نکات بی نظیر رو بخونم ،یادداشت کنم و اون ها رو در خودم نهادینه کنم.

  • پروین امیری نسب
  • سلام ودرود بر شما تاپ مربی گرامی

    ۲۰نکته طلای رو همیشه بکار میگیرم 

     

  • مولود اقتداریان
  • سلام و درود به شما مربی بزرگوارم

    ممنونم از آموزش های حرفه ای و حمایت های بی‌نظیرتون کاملا درسته 20 نکته طلایی برای دریافت گنج باید مو به مو اجرا بشند تا ثروتمند بشیم شرکت معظم سیمرغ عصر تجارت و تیم دانش بنیان قدرتمندم flteam تنها جایی هست که آینده مارو و مسیرمون رو تضمین میکنه

    خداروشکر که همچین جایگاهی رو دارم و در کنار مربیان و استادان بزرگم تجارت میکنم 🌺🌺🌺🙏🙏✌️

  • الهه صادق نژاد
  • سلام و درود و خداقوت خدمت تاپ مربی

    این ۲۰ نکته طلایی و فوق العاده رو به عنوان نقشه راه استفاده خواهم کرد تا در مسیر رسیدن به اهدافم موفق شوم.

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    تشکر بابت این ۲۰ نکته فوق العاده تمامی ۲۰ نکته رو بارها و بارها مطالعه میکنم تا نتیجه بینظیری دریافت بکنم. این تجارت یک تجارت بی انتهاست تجارتیه که هیچ حدو مرزی نداره و باید به تمام دنیا گسترشش بدیم و با تمام وجود همیشه از خط حمایتیم یادمیگیریم تاهمیشه در مسیر درست باشم 

    ممنون تاپ مربی

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    دقیقامجموع این 20 نکته شاهکلیدیست که استفاده از آن نه تنها ما را به موفقیت میرساند بلکه سرعت رسیدن را افزایش میدهد و کافیست تک به تک این نکات نهادینه و اجرا شوند.

    یاحق.

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت مطلب بجا و آموزندتون 

    ب جرات میتونم بگم ک با یادگیری این ۲۰نکته طلایی رشد و موفقیت ما صددرصد است .این نکات ک فرمودیند ریز ریز های نتورک هستند ک با رعایت این نکات میتونیم ب خودمون و مجموعه مون تضمین رشد بدیم .و ب تک تک اهدافمون برسیم 

     

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود ارادت خدمت  تاپ مربی گرامی سپاس از آموزه های عالیتون.  

     

    قطعا یادگیری ۲۰ نکنه طلایی مارو ب موفقیت های بیشمار می رسونه‌ 

    کافیه ب تک تک آنها عمل کنیم و بکار بگیرم  و با اتصال ب خط بالاسری 

    آموزش پذیری مون رو بیشتر‌ میکنم 

  • الناز دریکوندی
  • سلام وخسته نباشید خدمت تاپ مربی گرامی

    قطعا بایادگیری 20نکته طلایی وطبق اصول پیش رفتن مارو به موفقیت میرسونه

  • فیضیه للری اندیمشک
  • سلام و خوا قوت خدمت تاپ مربی و تشکر بابت این نکات مهم و عالی

    با مطالعه این نکات واقعا چیزای جدید یاد گرفتم وقطعا با رعایتشون پیشرفت

    خوبی خواهیم داشت.

  • سمانه طافی
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی سپاسگزارم بابت مطالب فوق العاده ای که ب ما کمک می کنه رشدمون عالی بشه

  • مرضیه قربانپور.دزفول
  • سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنون بابت آموزشهای بی نظیرتون

    آموزشهایی که تک تک اونها هم از نظر مادی هم معنوی ارزش خیلی خیلی بالایی دارند.

    ۲۰نکته خیلی مهم رو مد نظر داریم و بهشون متعهدانه عمل میکنیم

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطلب بی نظیر 🙏

    نتورک پر از ریز های درشته که مسلط شدن بر اون ها نقش بسازی در موفقیت ما در این تجارت دارد

    چشم تاپ مربی جان بر تجارت خودمون مسلط میشیم و این 20 نکته طلایی رو سرلوحه کار خودمون قرار میدیم

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • سلام ادب تاپ مربی سپاس از آموزه های بینطیرتون .

    تک تک این نکته ها بینظیرن‌ کافیه بهشون عمل کنیم 

    خودمون از محصولاتمون‌ استفاده میکنیم تا بتونیم بخوبی 

    معرفیشون‌ کنیم .

    سپاس از شما مربی گرامی 

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم از آموزش بی نظیرتون..

    ۲۰ نکته طلایی که هم تجارت ما رو دگرگون میکنه هم‌زندگی ما رو..چرا که نتورک شیوه ای از زندگی کردنه..

    چشم تاپ مربی فنجونم رو خالی میکنم برای یادیگری بیشتر از خط حمایتی ام و افرادی که از این سیستم به جایی رسیده اند.

    رهبری رو یاد میگیرم‌و تغییر رو از خودم شروع میکنم..

    سایه مربیانم میشم تا به موفقیت برسم..

  • حدیث اکبری از ماهشهر
  • با عرض سلام و وقت بخیر خدمت تاپ مربی حامدی کیا🌺🌺

    ممنون از نکات مهم و ارزشمندی که بیان کردید،قطعا با به کار گیری این نکات در نتورک پیشرفت ما حتمی و رشد ما جهانی خواهد شد.

    نتورک به سبک flteam یعنی سبک زندگی متفاوت و سراسر رشد و انگیزه 👌

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت تاپ مربی

    خداروشکر همه چی داریم وهمه ابزارها مهیاس

    پس ایمانی اعتقادی هستیم ورشد میکنیم ✌✌💖💖

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی

     

    بسیار ممنونم از شما بابت 10 نکته طلایی فوق العاده🙏

     

     بدون شک انجام دادن این نکات تضمین کننده هر شخص در نتورک میشه👌

     

    و اینکه طبق استراتژی پیش بریم و زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنیم قطعا موفقیت ازآن ماست👌

     

    ایمانی،اعتقادی هستم✌

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا💐

     

    تاپ مربی جان ده نکته طلایی دوم بسیار کامل و جامع بیان شده🙏

     

    در این تجارت همیشه گرسنه موفقیت و یادگیری باشیم 

    سایه مربیانمون باشیم

    منتظر هیچکس نمونیم چون انتظار یعنی شکست. عملگرا باشیم👌

    و در نهایت رهبران زاده نمیشوند بلکه ساخته میشوند✌

     

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام تاپ مربی خدا قوت

    بسیار مطالب کامل و جامعی بود این ۲۰ نکته طلایی رو حتما رعایت میکنیم

    در این تجارت هدف داشتن مهمه اهدافمون بنویسیم‌و باید بدونیم راهبران زاده نمیشوند ساخته میشن با افراد متعهد و جدی کار کنیم کسایی که اهدافشون مثل خودماست .برای موفق شدن در این تجارت باید همراه مربی خود باشیم و همیشه تشنه و گرسنه موفقیت و رشد باشیم

  • آزاده آرمان پور
  • سلام خداقوت

    ۲۰ نکته طلایی هستن و هرآنچه که برای موفقیت در تجارتمون بهشون نیازداریم همینجاست...

    شک سراغ کسی میاد که کاری انجام نمیده ویا فکر میکنه که داره انجام میده

    سلام تاپ مربی خداقوت

    قطعابا یادگیری این ۲۰ نکته طلایی ما رو به موفقیتهای بیشماری میرسونه

    آموزش پذیر باشیم وبا حامی ومربیانمون در تماس باشیم کارمونو جدی بگیریم

  • فرزانه داوری اصفهان
  • ممنونم تاپ مربی بابت ۲۰نکته طلایی حتما این ۲۰نکته را مانند نقشه راهی در نظر میگیریم تا به موفقیت برسیم .

  • فریده ملکیان _ اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت منتور بزرگوار...

    یادگیری و اموزش حرف اول این تجارت رو میزنه و قطعا عمل کردن به ریزهای درشت در نتورک هست که تضمین کننده موفقیت ما در این تجارت هیجان انگیزه.

    ممنون تاپ مربی 

    سلام ممنون تاپ مربی

    بسیارنکات اموزنده وکاملی بود حتما به اونها عمل میکنم وهرروز مطالعه اش میکنم تادرونی بشه

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • و عرض ادب خدمت تاپ مربی

    بیست نکته طلایی و ارزشمند که عمل به آن ها موفقیت صد درصدی در پی خواهد داشت این موارد را در نظر می گیرم و به تک تک آن ها را عمل می کنم .

    ممنون بابت آموزش و حمایت بی دریغ شما🙏

    زنده باد سیمرغ✌🏼

    زنده باد تیم راهبران  آینده✌🏼

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت شما 

    مطلب عالی، کامل و جامعی درباره ی تجارتمون و خودم رو متعهد میکنم که مدام بخونم و تکرار و تمرینش بکنم و این 20نکته راکهخواندم و بیشتراز  نکته19توجههم و جلب کرد همیشه به دنبال یادگیری باشید هرچقدر که فکر میکنید کامل این فعالیت را شناخته اید کم است بسیارحرفه ای ایست که یا با تمام وجود این کار را ادامه دهیم و یا آن را رها کنیم در این حرفه هیچ وقت نباید منتظر بمانیم چرا که مساوی با شکست استوهمیشه به تلاشمون ادامه بدیم  خیلی پمنون بابت مطالب آموزنده وپر محتواکه میگذارید🙏🙏🙏 

     

     

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون تاپ مربی نکات طلایی قابل تامل وعالی بود🙏💐

    رهبران زاده نمیشوند بلکه ساخته میشوند✌✌

  • نرگس طالبی اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت شما تاپ مربی گرامی

    این ۲۰ نکته ی عالی و طلایی رو حتما باید بارها خوند تا ملکه ذهن بشه

    پس باز هم خواهم خواند و تا جایی که بتونم رعایت و بهشون عمل میکنم تا موفقیت خودم رو تضمین کنم.

    ممنونم از مطالب فوق العاده با ارزشتون🙏🙏🌹🌹

  • ندا طغیانی از اصفهان
  • سلام خدمت تاپ مربی

    این 20نکته عالی و خیلی آموزنده هستند انشالله بارها و بارها تکرار میکنیم که در ذهن مان بماند و چیزی منفی جای اینا را نگیرد تا به موفقیت برسیم با کمک شما مربی های عزیزوتاپ مربی

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت تاپ مربی 

    ممنون از شما بابت این مقاله و آموزش بینظیر که هرآنچه نیاز داریم از بیس و پایه تا جزئیات از فروش و شبکه سازی و آموزش و نکات مهم برای پرزنتوری همه بصورت ماهرانه ای توضیح داده شده 

    فقط اینکه تعهد میدم از همین لحظه بصورت کامل و حرفه ای روی این آموزش کار و برنامه ریزی میکنم 

    می‌خوام تجارتم رو زیر و رو کنم

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام خدمت تاپ مربی 

    هرآنچه که لازمه موفقیت و رشد و درنهایت رسیدن به آزادی مالی در نتورک مارکتینگ لازم هست در این 20 نکته طلایی انتقال دادید چشم تک به تک درونی میکنم و آنقدر تکرار میکنم تا بصورت خودکار در هر شرایطی اونها انجام بدم

    ممنون از شما

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام وخدا قوت

    ممنون تاپ مربی بابت این اطلا عات آموزنده

    این ۲۰ نکته ی طلایی رو بار ها مرور میکنم تا ملکه ی ذهنم بشن

    وآنهارو به درستی استفاده کنم

    سلام خدمت شما تاپ مربی بزرگوارم 

    بسیار بسیار فوق العاده بودن این ۲۰مورد 

    ما همه چی داریم خدارو شکر فقط باید استفاده کنیم 

    این ۲۰مورد رو مدام میخونم و تغییر میکنم تا تکثیر خوبی داشته باشم

     

  • مرتضی ماکنالی
  • سلام و درود

    تشکر مربی...۲۰ نکته شاید میشه گفت نمره هرکس رو نشون میده و هرکس نمره خودشو میدونه اگر واقعا بخوای ۲۰ باشی باید کامل این ۲۰ نکته رو به بهترین شکل انجام بدی

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و ادب تاپ مربی جان

    خیلی خیلی ممنونم از شما بابت ارسال این مطلب بسیار مهم و حیاتی که واقعا راهبر شدن مستلزم رعایت همین آموزش ها و نکات هست

    واقعا فوق العاده بود،ممنونم🙏🙏✌️

    سلام و خدا قوت

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏🙏🙏

     

    واقعا مطالب وبلاگ بی‌نظیر هستند و هر باری که مطالعه میکنم نکات جدیدی از آن یاد میگیرم چقدر ریزبینانه و پر محتوا، جزءبه جزء نتورک در این 20 بند خلاصه شده و اگر نهادینه  و عملی کنیم این آموزش‌ها رو موفقیت ما قطعی خواهد بود 

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    ممنون از شما تاپ مربی بزرگوارم 

    این ۲۰ نکته رو مطالعه کردم و دقیقا انقدر مرورشون میکنم تا درونی بشن و سر بزنگاه بهترین عملکرد رو داشته باشم. 

    ممنون از اطلاعات ارزشمندی که در اختیارمون قرار دادین🙏🙏

     

     

     

     

     

  • علی حامدی کیا
  • سلام و ادب خدمت تاپ منتور حامدی کیا

     

    ممنونم بابت این آموزش فوق العاده. این اموزش تمام جنبه های تجارتمون رو با ما یاد میده. چشم تاپ مربی متعهدانه تمام این موارد رو انجام میدم تا هرچه بیشتر و بیشتر به آلفا بودن نزدیک بشم.

     

  • فریده ملکیان- اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار

    ممنون واقعا تک تک موارد و سطر به سطرش پر از نکته هست و زمانی میتونیم به حداقل موفقیت برسیم که این موارد رو ملکه ذهن کرده باشیم و عمل کنیم و از اون زمان میشه انتظار موفقیت بیشتر داشت. حتما عمل میکنیم چون موندیم برای موفق شدن

    سلام و خدا قوت

    ممنون بابت این مطلب آموزشی قوی و عالی. موفقیت در نتورک چیزی خارج از این 20 نکته طلایی نیست.فقط باید مرتب تمرین و تکرارشون کنیم و بهشون عمل کنیم.

    20 نکته ای که میتونه تجارت ما دگرگون کنه. 

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خداقوت ممنونم تاپ مربی بابت این اموزش ارزنده 🌹🙏

    تمام نکات رو مطالعه کردم ممنونم از شما که در تمامی جنبه‌های تجاری و در هرچه بهتر شدن تجارتمون و رشدمون آموزش میدید

    چشم به این بیست نکته عمل میکنم تا آلفا بشم ✌️🙏

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    سپاس فراوان بابت این آموزش عالی که از سال ۹۷ تا الان با آموزش و درک اون میتونیم دقیقا تجارتمون رو زیر و رو کنیم 

    ۲۰ نکته سازنده برای ساخت یک تجارت در ایران و جهان 

    و تنها کار ما فقط اجرای تک تک آموزه های شماست

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    متشکرم بابت آموزش های بی نظیری که در اختیار ما گذاشتید🙏

    این 20نکته واقعا 20نکنه طلایی هستند وپر محتوا و پر بار، پراز ریزهای که با رعایت کردنشون و عملی و درونی کردنشون در تجارت خودمون حرفه ای میشیم

    بی نهایت سپاسگزارم

     

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت خدمت شما تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم از این آموزش فوق العاده که بارها و بارها نیازه که بخونیم و تکرارش کنیم چون که کل نتورک ما رو در بر میگیره..

    چشم تاپ مربی با افراد غرغرو و نالان و همچنین دم دمی مزاج کار نمیکنیم و فقط با ادم های متعهد و جدی کار میکنیم

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت 

    ممنون برای این آموزش عالی 

    ۲۰ نکته مفید و کاربردی که با درونی کردنشون و به کاربردنشون می‌تونیم تجارت عالی رو بسازیم 

    سلام و ادب و خدا قوت تاپ مربی

    ممنونم بابت این آموزشات فوق العاده 

    این ۲۰ نکته رو توی تجارتم رعایت میکنم و

    با افراد متعهد و جدی کار میکنیم کسانی که از زیر بار مسئولیت آموزش شانه خالی نمیکنن

  • مائده قدمی / لرستان/ دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    سپاس فراوان بابت اموزش پر محتوای امروز 

    واقعا هر سری ۲۰ نکته ی طلایی نتورک رو مطالعه میکنم اطلاعات جدیدی یاد میگیرم 

    تمام تلاشم رو برای اجرایی کردن این اموزش ها بکار میگیرم و سعی میکنم در نتورک عمل کننده باشم 

    بسیار ممنونم تاپ مربی 

    چشم حتما هدف گذاری میکنیم و با برنامه جلو میریم تجارت خودمون رو یاد میگیریم و به اون مسلط میشیم بیشتر مشورت میکنیم و تمام تمرکز خودمون رو میگذاریم روی ساختن و ساخته شدن و تلاش میکنیم برای ساختن راهبران قدرتمند در این تجارت بینظیر✌️🙏🌷

     

     

     

     

     

     

  • نفیسه ایزدی اصفهان
  • بسیار عالی بود

    20 مورد کلیدی و اساسی بود

    روی تک تک موارد تمرکز میکنم 

    با سلام خدمت مربی حامدی کیا بزرگوار 

    ممنون بابت این ۲۰ نکته طلایی.بارها و بارها مطالعه میکنم و بهشون عملمیکنم تا درونی بشه وعضوی از وجودم بشه

    با این۲۰ نکته 

    ۵

    ۲۵

    ۱۲۵

    ۶۲۵

    ۳۱۲۵ 

    رو تیک میزنم چون میخوامش وحقمه

     

     

     

     

     

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خدا قوت به شما مربی عزیز

    تشکر بابت این آموزش و یادآوری دوباره که قطعا به قول خودتون این آموزش ها رو بارها و بارها باید خوند و درک کرد بطوری که در ضمیر ناخودآگاه مون جای بگیره.

    این ۲۰ نکته قویترین و در واقع معیار سنج برای حرفه ایی شدن در این تجارت بینظیر و فوق العاده است و بهترین ملاک برای سنجش در درجه اول خودمان و بعد سازمان 

    و مطمنا با رعایت این‌ ۲۰ نکته طلایی و ارزشمند میتونیم به بزرگترین نتورهای ایران و جهان تبدیل بشیم 

    سال ۱۴۰۰ و قرن جدید نقطه شکوفایی و شگفتی تیم و شرکت سیمرغ و قطعا امسال بزرگترین دستاوردها رو هم توی ایدان و هم توی جهان بدست خواهیم آورد.

    زنده باد سیمرغ

    زنده باد FL.TEAM

  • Elahe_hakimzadeh (andimeshk)
  • تشکرتاپ مربی ،

    با مرور دوباره ایم مطلب مطالب جدیدی رو باز تونستم دریافت کنم تشکر بابت این نکات ارزنده و خداروشکر که توی انتخاب شرکتم ۱۰۰٪ موفق بودم و انتخاب درستی کردم ،۲۰ نکته واقعا نکاتی هستن شاید ریز اما بسیار کاربردی که بعضی از نکاتو باید خودمو قوی تر کنم و بیشتر از قبل سایه مربی خودم باشم و همیشه باید درحال تغییر باشم هرچند کوچیک اما مداوم .

    سپاسگزارم از آموزش ویژیمون .

  • ابتسام لطیفی
  • با سلام خدمت تاپ مربی

    کامل ترین ،جامعترین اموزش های نتورک و چیزی که هر نتورکی نیاز داره تا رشد چشمگیرداشته باشه داخل این صفحه هست 

    ممنون بابت این اموزش 

    چندین بار میخوام بخونمش

  • سیده آمنه موسوی
  • سلام و عرض ادب خدمت تاب مربی 

    ممنونم بابت این 20 نکته طلایی 

     روی تک تک موارد تمرکز میکنم تا درونی بشن و.موفق بشم 

     

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی

    ممنون بابت نکات بسیار آموزنده 

    با داشتن شرکت و تیم قدرتمند و محصولات بینظیری که داریم و پلن شفاف و آموزشهای حرفه ایی و حامیان آگاه و مربیان حرفه ایی و با خرد و با عمل کردن به تمام آموزشها قطعا به موفقیت میرسیم و اهدافمون رو تیک میزنیم.

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی و ممنونم بابت نکات و مطالب آموزنده 

     موفقیت و شکست در دستان ماست و ما بارعایت کردن این نکات طلایی صددرصد به موفقیت میرسیم 

     تمام تلاشم رو میکنم که این ۲۰نکته ی طلایی و فرمایشات شمارو در تجارتم بکار بگیرم که نتیجه ی عالی بگیرم

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی و ممنونم بابت نکات و مطالب آموزنده 

     موفقیت و شکست در دستان ماست و ما بارعایت کردن این نکات طلایی صددرصد به موفقیت میرسیم 

     تمام تلاشم رو میکنم که این ۲۰نکته ی طلایی و فرمایشات شمارو در تجارتم بکار بگیرم که نتیجه ی عالی بگیرم

  • سهیلا حسین اصل
  • باعرض سلام واحترام خدمت تاپ مربی گرامی انشاالله تنتون سالم وروزیتون پربرکت وطاعات شمامقبول حق باشن

    شرکت سیمرغ عصرتجارت یعنی برنده برنده بودن

    باداشتن شرکت ومحصولات انحصاری وتیم قدرتمند،مربیان وحامیان زحمت کش،وآموزش های اصولی وکاربردی،باموفقیت ورشدکامل به اهداف خودخواهیم رسید

    سلام خدمت مربی عزیز و خدا قوت

    برای تبدیل شدن به یک رهبر عالی هدف خود را ملکه ذهن، قلب وکل سیستم بدن خود میکنم.

    چون راهبران زاده نمی‌شوند بلکه ساخته می‌شوند. 

    همیشه دنبال یادگیری باشیم . تلاش کنیم. عمل کنیم یا میشه یا باید بشه 

    می دانم با تلاش، مشورت کردن، آموزش پذیری بالا موفق خواهم شد و به مقصد خواهم رسید

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی عزیز

    ممنون بابت مطلب ارزشمندتون قطعا شرکت سیمرغ وflteamتنها شرکت قدرتمندی که بستر لازم برای موفقیت ما محیا کرد میتونیم با نکات طلایی که ذکر کردید برنامه ریزی درستی داشته باشیم پله به پله ارتقا پیدا کنیم

     

     

     

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود تاپ مربی 

    ۲۰نکته طلایی رو سرلوحه کارم قرار میدم تا موفق بشم وارتقا پیدا کنم🙏

  • معصومه رضازادگان
  • سلام خدمت تاپ لیدر عزیز

    با خواندن مطالب شما خیلی خیلی بیشتر از قبل به آموخته هام اضافه شد.شما عالی هستید و باعث شدید ما به سمت عالی تر شدن حرکت کنیم.ممنون  بابت مطالب زیباتون

    سلام و درود خدمت تاپ مربی عزیز 

    تشکر بابت این مطلب فوق العاده و دقیقا راههای رشد تجاریمون رو برامون گفتید

    قطعا با اجرایی کردن این نگات فوق العاده ۶ ماه دوم سال رو با یه تصاعد عالی توی همین ماه استارت میزنیم و به امید خدا بهترینارو بدست میاریم✌🇮🇷

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی