NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

راز اول- جهان بر پایه تبادل ارزش ها بنا شده است

 این اولین راز بنیادی موفقیت است که اغلب مردم آنرا فراموش می کنند و به آن توجهی ندارند. اکثر افراد به موفقیتهای بزرگی در زندگی نزدیک می شوند و این موفقیتها برای آنها دست یافتنی است؛ ولی هیچوقت خود را با انرژی که اطرافشان را فرا گرفته وفق نمی دهند و هماهنگ نمی کنند. همه چیز در جهان مبتنی بر قانون تبادل ارزش برای ارزش است.اما این قانون یک ترازوی نا متعادل است. به این معنا که اگر شما بهای چیزی را بپردازید ، چندین برابر از آن نتیجه می گیرید. وقتی شما بذر خوبی را می کارید، چندین برابر خوبی به شما باز خواهد گشت. در ازای عشقی  که شما می ورزید و کارهای خوبی که انجام می دهید و به هر نسبتی که تلاش کنید، نتیجه اش را خواهید برد. همچنین زمانیکه از منزل بیرون می روید و در مسیرتان یک عمل خیرخواهانه انجام می دهید و بذر محبت را در دل شخص نیازمندی می کارید، چندین برابر موفقیت در مسیر زندگی به سوی شما سرازیر می شود.

  • حسین حامدی کیا

من هر روز را مثل همیشه شروع می‌کنم. با سکوت. و مطمئنم که این یکی از رازهای موفقیت من است.

من در سالن بدن‌سازی، فعالیت‌هایم را در سکوت، در حال نگاه کردن به روبه‌رویم انجام می‌دهم. وقتی می‌دوم، هیچ هدفونی در گوشم نیست. من هرگز در طول روز تلویزیون را روشن نمی‌کنم (اغلب شب‌ها هم همین‌طور) و حتی جز در ساعات خاصی از شبانه‌روز، موسیقی گوش نمی‌دهم. من هرگز در سفرهای ورزشی، با هم‌تیمی‌هایم هم‌اتاق نمی‌شوم؛ ترجیح می‌دهم تنها باشم. چون به نظر می‌رسد همه، به محض ورود به اتاق هتل، تلویزیون را روشن می‌کنند. خیلی‌ها در خانه هم همین کار را می‌کنند. این کار ذهن و تمرکز شما را به هم می‌زند و شما را مضطرب می‌کند.

زمان‌های سکوت، به شما اجازه می‌دهد فکر کنید؛ به ویژه به مسائل مهمی که همیشه نادیده گرفته می‌شوند. و این کار، شما را آرام می‌کند؛ تا با آگاهی بالاتری عمل کنید. خیلی مهم است که هر روز، زمان ساکتی برای خودتان داشته‌باشید. خوب؛ در این باره چه می‌کنید؟

رندی گیج

  • حسین حامدی کیا

سال 1384 طرحی با هدف مقابله با فعالیت شرکت های هرمی ناسالم که با روال غیرشرعی به ارائه فعالیت های غیرتولیدی می پرداختند ، تقدیم مجلس شد و یک فوریت آن در جلسه علنی مورخ 4 خرداد سال 1384 به تصویب رسید و برای بررسی به شورای نگهبان فرستاده شد. مصوبه مجلس به قرار زیر بود:

  • حسین حامدی کیا
با سلام و وقت بخیر
الان ساعت 12:30دقیقه شب به وقت مالزی است.
امروز یکی از بهترین و مهمترین جلسات این چند روز رو داشتیم.جلسه با اعضای هیئت مدیره
چون با موبایل نمیشه زیاد نوشت.فقط امروز واقعا فهمیدیم که علنا جهانی شدیم،خبرهاشو برسیم دراختیارتونن خواهم گذاشت.خیلی خبرهای ویژه براتون دارم.البته میدونیمکاملا که هنوز کم و کاستی های زیادی هست اما بدونیدایندشواقعا ارزش داره،نه تنها برای خودتون بلکه برای تمام خانواده و نسل اینده شما.
کسانی که ایمان بیاورند و باشند هوشیار و فقط به رشد فکر کنن و رشدشون رو بکنند،پاداش خیلی ویژه ای تا اخر امسال نصیبشون میشه انشالله.
لحظه شماری میکنم برای دیدنتون و اینکه تمام تجارب و اطلاعات بسیار حیاتی و ارزشمندی که آوردیم را در اختیارتون بگذاریم.
آینده همین الان متولد شده لطفا مواظبش باشید.
ارادتمند
حسین حامدی کیا
  • حسین حامدی کیا

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از نتیجه کارتان راضی نیستید و از این بدتر اینکه عواملی جز خودتان را مانع موفقیت تان می دانید این مقاله را حتماً بخوانید. اینگونه در نظر بگیرید که نویسنده، این مقاله را فقط خطاب به شخص شما نوشته است.

  • حسین حامدی کیا

یک زن آمریکائی با تاسیس شرکتی برای ارائه خدمات و تجهیزات پزشکی، عنوان جوانترین زن میلیارد جهان را کسب کرده است.

  • حسین حامدی کیا


موفقیت عبارت است از :دست یافتن به اهداف از پیش تعیین شده در زمان معین
اما یک فرد موفق لزوما خوشبخت نیست،خوشبختی یا بد فرجامی اولا مربوط به نوع هدفی است که افراد انتخاب میکنند بدین صورت که اگر هدف انتخاب شده یک امر پایدار و فنا ناپذیرباشد موجب موفقیت پایدار خواهد شد و در نتیجه فرد خوشبخت نیز خواهد بود واگر هدف یک امر زود گذر و فانی باشد همچون حباب روی آب به زودی رنگ ولعاب خود را از دست خواهد داد و فرد نیز مدتی پس از رسیدن به آن دیگر احساس خوشبختی نخواهد کرد و ثانیا خوشبختی مربوط به مسیری است که فرد برای رسیدن به هدف خویش برمی گزیند و به عبارت صحیح تر یک مسیر درست موجب پایداری هدف و یک مسیر اشتباه موجب ناپایداری هدف میگردد .

  • حسین حامدی کیا

 

برای یافتن آن چه که همیشه آرزومند آن هستی، هیچ وقت دیر نیست.

اما نخست باید خود را دریابی و بشناسی و طلب از خود را جایگزین درخواست از بیگانه کنی.

لحظه ای آرام بگیر و دریاب که در زندگی به راستی دنبال چه هستی و چه چیز تو را به سوی هدف نهایی ات هدایت می کند.

  • حسین حامدی کیا