NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

من ۱۷ سال پیش از ایران رفتم امریکا . ما در ایران یه خانواده متوسطی بودیم ،اوایل تو تهران زندگی میکردیم وبعداً در منطقه کلارک کرج ، دوره دبستان در کرج بودم ، اما دوره راهنمایی مادرم گفت که مدرسه برم تهران ، بنابراین صبحها با مادرم ۳-۴ کیلومتری پیاده میومدیم لب جاده تا با اتوبوس بریم تهران ، که احساس میکنم خیلی طول میکشید ، چون از ساعت ۵ صبح از خونه میومدیم بیرون . تهران میرفتم یه مدرسه که فکر میکنم اول اسمش بود “روش نو” و بعد شد “نور” …

  • حسین حامدی کیا

افراد زیادی وارد این تجارت میشوند. یکسری موفق میشوند و یکسری هم شکست می خورند و یکسری هم موقق ترند . ولی علت این امر چیه؟

  • حسین حامدی کیا

 

خدا پرسید: پس  تو می خواهی  با من  گفتگو کنی؟

من در پاسخ گفتم : اگر وقت  دارید
 
  • حسین حامدی کیا

هدف NETWORK MARKETING ( یا فروش شبکه ای ) رساندن محصول تولید شده در تولیدی ها و کارخانجات به دست مصرف کننده است ، و در نتیجه یک روش توزیع میباشد.

  • حسین حامدی کیا

یک نتورکر موفق اهداف زندگیش را بطور دقیق روی کاغذ می نویسید. چرا؟ زیرا اولین قدم برای شروع این کار تعیین هدف است. برای کشتی، که هدفی نداشته باشد باد موافق و مخالف بی معنی است.

  • حسین حامدی کیا

چرا به این بیزینس پیوستم ؟                             نوشتۀ  Michael Dlouhy

 

این متن یکی از حیاتی ترین و مهمترین بحث ها و چالشهای پیش روی یک نتورکر است.

لطفا آن را چندین بار بخوانید و سپس به تمام سوالاتش جواب دهید.

زمانی که خودتان نتیجه گرفتید به دیگران هم کمک کنید تا این مسیر را طی کنند و به آنها هم آموزش دهید که به دیگران آموزش بدهند.

اگر طالب یک سازمان حرفه ای و با انگیزه هستید این متن را در کل شبکه خود تکثیر کنید هم در قالب ترنینگ هم در قالب مثلث قدرت و این متن میتواند یکی از هیجان انگیزترین بحثهای روزانه بین شما و حامی یا مجموعه شما باشد.

آنقدر تکرار و تمرین کنید تا جزء وجود شما شود سپس شما معجزات را یکی پس از دیگری خواهید دید .

  • حسین حامدی کیا

بازاریابی شبکه ای، یک دارایی است نه یک شغل!۱

                                                                           

               مصاحبۀ  John Mann باRobert Kiyosaki


 ربع های کاری

 

  • حسین حامدی کیا

صبح که از خواب بیدار شدی،نگاهت می کردم؛و امیدوار بودم که با من حرف بزنی،حتی برای چند کلمه،نظرم را بپرسی یا برای اتفاق خوبی که دیروز در زندگی ات افتاد،از من تشکر کنی.اما متوجه شدم که خیلی مشغولی،مشغول انتخاب لباسی که می خواستی بپوشی.

  • حسین حامدی کیا

اکثر ما هر روز بدون آن که بدانیم مذاکره می کنیم با این حال واژه مذاکره برخی افراد را نگران می کند. آن ها خود را در نمایشگاه اتومبیل مشغول خرید و چانه زنی تصور می کنند. اما در ۹/۹۹ درصد موارد، مذاکره صرفا صحبت کردن با فردی دیگر درباره راه حلی است که به نفع هر دو طرف است.

  • حسین حامدی کیا

یک روز یه دختر کوچولو کنار یک کلیسای کوچک محلی ایستاده بود ؛ دخترک قبلا یکبار آن کلیسا را ترک کرده بود چون به شدت شلوغ بود .
همونطور که از جلوی کشیش رد شد ، با گریه و هق هق گفت : " من نمیتونم به کانون شادی بیام ! "

  • حسین حامدی کیا