NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

زندگی نامه تیم سلز

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸ ق.ظ

دوستان عزیز، من( تیم سلز ) اعتقاد دارم که شما برای تبدیل شدن به یک نتورکر موفق، به یک خصوصیت مهم نیازمندید، اگر شما مشتاق موفقیت باشید،آنگاه موفق خواهید شد، دیگر ساده تر از این توضیحی وجود ندارد.

اگر شما به تمام جوانبی که در تجارت تان است نگاهی بیندازید، محصولتان، مهارت هایتان، پلنها، ابزار بازاریابی و غیره، همه در درجه دوم قرار دارند، نگرش تان در وهله اول قرار دارد ، اگر شما به اندازه کافی خواهان موفقیت باشید، اگر آتش اشتیاق در قلبتان شعله بکشد، آنگاه شما به موفقیت خواهید رسید.

وقتی که من( تیم سلز ) فعالیتم را در بازاریابی شبکه ای آغاز نمودم، به احتمال زیاد موقعیتم با شرایط حال حاضر شما تفاوت چندانی نداشت. من بصورت پاره وقت کارم را شروع کردم. کار دائمی من تخصص خنثی سازی بمب های زیر آبی در نیروی دریائی ایالات متحده بود.

من به تازگی از جنگ اول خلیج فارس بازگشته بودم. آنطور که به من گفتند، وضعیت جسمی من در شرایط بسیار بدی بوده. من به ایالات متحده بازگردانده شدم، به مرکز نیروی دریائی در مریلند.

به هر حال من این کار را مهیج یافتم. در واقع آنچه من می خواستم یک راه مطمئن برای بدست آوردن درآمدی اساسی بود که همزمان بتواند خدمات با ارزشی به دیگران نیز ارائه دهد. روزی یک ترکیب بسیار جالب از این دو مسئله را در یک آگهی در روزنامه واشنگتن پست یافتم.

در ابتدا خیلی محتاط بودم. آنچه درباره بازاریابی شبکه ای از فردی که آن آگهی را گذاشته بود شنیدم تقریباً باور نکردنی بود. من با او در خانه اش در حومه شهر مریلند ملاقات کردم. برای شخصی مثل من که از خانواده ای کارگری و از شهری کوچک از ایالت تنسی آمده بودم، چنان تجملاتی باور نکردنی بود. این مرد مسلماً به یک کار حسابی مشغول بود.

در پایان ملاقاتمان، او یک نوار ویدئوئی با عنوان “نوبت شما برای برنده شدن” به من داد. من با علاقه آنرا پذیرفتم، هر چند با خجالت به او گفتم که من دستگاه پخش ویدئو برای دیدن این فیلم ندارم. اما من برای آموختن بیشتر درباره بازاریابی شبکه ای بسیار مشتاق بودم، اما در وقت نهاری روز بعد، من وانت باری درب و داغانم را به سمت فروشگاه محلی ناحیه مونتگومری راندم و مستقیم به بخشی که تلویزیون می فروختند رفتم.

مدیر آن قسمت وقتی داستان من را شنید، به من اجازه داد که آن فیلم را در تنها دستگاه پخش ویدئوئی که به تلویزیون متصل بود تماشا کنم. آن دستگاه در حقیقت به تمامی تلویزیون های آن طبقه فروش متصل بود. بنابراین به مدت ۴۵ دقیقه، من بهمراه مدیر، تمامی کارکنانش و چند مشتری و رهگذر به تماشای “نوبت شما برای برنده شدن” در تمامی ۲۷ تلویزیون فروشگاه ناحیه مونتگومری شدیم.

داستانی که برای همیشه زندگی مرا تغییر داد
هیچ چیز در آن ویدئو بیش از آنچه در انتها به نمایش درآمد زندگی مرا تحت تأثیر قرار نداد. آن داستان درباره نحوه آموزش فک ها در سیرک بود. اکنون نمی دانم شما چقدر درباره فک ها می دانید، این یک واقعیت حقیقی در طبیعت است که بسیار هم اعجاب انگیز است: فک ها می توانند تا ۳۳ سانتیمتر بپرند، درحدود ۲۰۰ برابر اندازه بدنشان. یعنی یک انسان ۱٫۷ متری بتواند ۳۴ متر بپرد!

اما فک های سیرک نمی توانند ۳۳ سانتیمتر بپرند. آنها حتی وقتی که درپوش را از روی ظرف شیشه ای بر می دارند هم نمی توانند بپرند. چرا؟ چون آنها آموزش داده شده اند که باور کنند نمی توانند به بیرون از ظرف بپرند، اصلاً مهم نیست که چقدر سخت باشد و یا چه مقدار تلاش کنند. این بطور قطع مخالف طبیعت است، اما این واقعیت است.

آموزش دهندگان به سادگی یک درپوش بر روی ظرف قرار می دهند و اجازه می دهند که فک ها سر خود را به آن بکوبند تا زمانی که فک ها متقاعد شوند که پرش بلند تر برای بیرون رفتن از ظرف نتیجه ای جز سردرد ندارد. خب من هرگز با یک فک مصاحبه نکرده ام، اما من به این نتیجه رسیدم که آنها سردرد می گیرند چون اگر ما نیز روی یک ترامپولین می پریدیم و سرمان به سقف می خورد سر درد می گرفتیم.

پایان ویدوئو بسیار خوب ساخته شده بود. اگر شما نخواهید برای کوبیدن سرتان خطر کنید، زخمی نخواهید شد. بگذارید این را به شکل دیگری بگویم.

اگر نخواهید برای آزادی خودتان از موقعیت فعلی خطر کنید، هیچ دردی تحمل نخواهید کرد.

ما انسانها دوست داریم به هر قیمتی که شده از درد احتراز جوئیم. این شامل درد های احساسی مانند پس زده شدن و شکست نیز هست. این شامل درد های مالی از قبیل از دست دادن پول نیز می شود. و چون ما خودمان را برای باقی ماندن در اسارت مالی و احساسی (ظرف) آموزش داده ایم، هرگز به خودمان اجازه نمی دهیم که مزایائی که پس از پریدن به خارج از این ظرف بدست می آوریم را تجربه کنیم.

آنچه را در ابتدا گفتم به یاد بیاورید. نگرش مقدم بر هر چیزی قرار دارد و عاملی که موفقیت شما را در بازاریابی شبکه ای تعیین می کند، و در تمام زمینه های دیگر زندگی تان. برای موفقیت، شما باید بخواهید که به بیرون از ظرف بپرید.

حالا به یک مسئله بسیار مهم رسیدیم، پس دقت کنید.
من حدود ۱۰ سال پیش از بازاریابی شبکه ای بازنشسته شدم، اما نه قبل از اینکه میلیون ها دلار درآمد داشته باشم و مجموعه ای بیش از ۵۶۰۰۰ نفر در بیش از ۲۶ کشور بسازم. من همچنان بصورت ممتد یک درآمد مستمر و اساسی از تجارتم در حالی که مدت زیادی است در آن فعالیت نمی کنم دریافت می کنم. توانائی ساختن درآمدی مستمر یکی از مشخصات عالی در بازاریابی شبکه ای است. موقعیت های محدودی می توانند این امکان را در اختیار شما قرار دهند.

نظرات (۹۱)

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • گاهی یک آموزش آنقدر پر محتوا و فوووق العاده اس که در نوشتن برداشت از آن با مشکل روبه‌رو میشوم 

    فقط میتونم این رو بگم که انشالله خداوند سعادت جبران این همه آموزش های حرفه ای رو به بنده بدهد و با عملکرد خودم به عنوان عضوی از تیم راهبران آینده گوشه ی از کارو رو بلند کنم و بی کله برای جهانی شدن تیمم بجنگم 🤲✅

    خوشحالم که این سعادت نصیب بنده شده که با آموزش های فوق حرفه ای شما روز به روز تجارتم رو بیشتر بشناسم و به پتانسیل فووق العاده ی آن پی ببرم 

    به نقل از تیم سلز:تجارت نتورک مارکتینگ یکی از منصفانه ترین ساختار هاست 

    من دارم در منصفانه ترین تجارتها و بلخصوص منصفانه ترین تیم فعالیت میکنم و این بزرگترین موهبت الهیه❤

    مشتاق کسب موفقیت با تیمم افلتیم و به همراه مربیانم هستم واژه موفقیت رو با تیمم شناختم و با تیمم عملیش میکنم 

    پایدار و تندرست باشید🌷🌷✌✌

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    تشکرویژه بابت آموزش خیلی حرفه ای امروز 

    اولین چیزی که برای موفق شدن درهرکاری لازمه نگرش موفقیت داشتنه وبعداشتیاق اینکه موفق میشیم دراصل صحبت شما درتمام اموزشهایی که بما دادین ذهنیت عامل فقر یاثروت  

    وما برای رسیدن به ازادی وبالابردن جایگاهمون باید سختیها ودردهایی رو تحمل کنیم 

     

    بسیار ممنونم تاپ مربی

    حتما با ۱۰۰٪ نگرش مثبت و با اشتیاق بالا جلو میریم ، سقف ذهنی خودمون رو بلند و بلندتر میکنیم و با تمام وجود اوج میگیریم و بالا میرویم ما اومدیم برای رسیدن به روزهای رویایی و جادویی

    ایمان دارم با آموزش ها و رهنمود های شما روزی FLTEAM در سرتاسر جهان تیم و مجموعه خواهد داشت و فرهنگ غنی خودمون رو در کل جهان گسترش میدیم.

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت اینکه در این روز جمعه یکی از بهترین آموزش هارو در اختیار ما گذاشتید،هم دیدن سی دی پر محتوای جناب تیم سبز و هم زندگینامه ایشون که هر دو پر از اطلاعات بالایی برای موفقیت در این تجارت بود

    تجارت نتورک مارکتینگ یک تجارت عالی برای ما و نسل های بعد هست و آینده ما و اقتصاد کشور ما وابسته به این تجارت هست و خداروشکر که ما بواسطه شما در این تجارت عالی و منصف و پاک و حلال وارد شدیم و در بهترین شرکت و با اصول ترین تیم نتورک مارکتینگ در حال فعالیت هستیم

    نگرش ما و تلاش ما برای جهانی شدن هست و به زودی این امر محقق میشه

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم بابت امروز امروز چه کلیپ و چه این مطلب اموزشی

    اگر ما مشتاق موفقیت باشیم موفق میشیم..

    چیزی که موفقیت ما رو شکل میده،نگرش ماست..

    یعنی نگرش مقدم بر همه چیزه..

    نگرشم رو تغییر میدم تا دنیام تغییر کنه✌✌

    اشتیاق رسیدن رو تو خودم بیشتر و بیشتر میکنم..

     

    تقدیر ما فتح ایران است و بس✌✌✌

     

  • رضا قلاوند
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی عزیز

    تشکر بابت آموزش های بینظیر امروز 

    نگرشِ ما تعیین کننده‌ی شرایط ما خواهد بود ، نگرشِ ما آینده ی ما رو میسازه 

     

    ایمان دارم که بهترین ها از آن ماست 

     

    زنده باد تیم قدرتمند راهبران آینده 👊

     

     

     

     

     

     

  • فاطمه ساعد
  • سلام  و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    تشکر ویژه بابت کلیپ و آموزش بینظیر وبلاگ🙏🏻

    تجارت نتورک مارکتینگ یک تجارت عالی و رو به رشد هم برای ما و هم افراد بعد ما هستش و لازمه موفقیت در این کار و تمام کارها داشتن ذهنیت مثبت و ایمان به کار هست.

    و من با ذهنیت مثبت ایمان دارم که این تجارت منصفانه ترین نوع کسب درآمد هست و تمام تلاش خودم رو همچنان قوی ادامه میدم تا بتونم تشکر کوچکی در قبال تمامی آموزش های بینظیر شماکرده باشم.

    زنده و سلامت و سربلند باشید و خداوند شمارو برای ما حفظ کند🙏🏻🌺🌺

  • علی علیزاده
  • سلام و خداقوت منتور عزیز و قدرتمند

    تشکر فراوان دارم از آموزش بینظیری که امروز بصورت کلیپ و همینطور به صورت وبلاگ در اختیارمون قرار دادید و سرشار از اطلاعات و باور درمورد تجارت نتورک مارکتینگ شدیم.

    نتورک عملا یک تجارت بینظیر و با حس و حال عالی هست که میتونه معجزه ای در زندگی هر شخص باشه و برای من دقیقا معجزه بوده و نتورک به سبک تیم راهبران آینده یک زندگی واقعی و سرشار از انرژی و حس خوب و موفقیت هست.

  • فاطمه گچی خلف
  • با عرض سلام و احترام خدمت تاپ منتور قدرتمندم 

    تشکر ویژه به خاطرآموزش فوق‌العاده امروز 

    پراز  نکات کلیدی که میتونه آینده ما رو تضمین کنه

    آنچه که باعث موفقیت ما میشه نگرش ماست و اون اشتیاقی که برای رسیدن به اهدافمون داریم و برای رسیدن باید در دها و سختیها رو تحمل کرد

  • مرتضی ماکنالی
  • نگرش ما همه چیز ما رو میسازه همونطور که جو فابرگاس دلیل ۸ شکست رو نبود نگرش میدونع و میگه با ادم بی نگرش هرگز کار نکنید 

    اول ذهنیت ما درست میشه بعد میتونیم به موفقیت دستوپیدا کنیم وقتی از حالت کارمندی و کارگری خارج شدیم قطعا به بالاترین سطح موفقیت خواهیم رسید

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا عزیز وبزرگ

     

    ممنون بابت اطلاعات  واموزشهایی که همیشه در اختیارمون میزارید

     شرایط الانمو نمیبینم ومیجنگم برای بدست آوردن بهترینها با انجام دادن وپرزنت گذاشتن واموزش دیدن

    ممنون که همیشه کنارمون بودید وهستید

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام خداقوت خدمت تاپ منتور گرامی 🙏

    متن فوق العاده ای بود ما انسان خودمون رو محدود می کنیم. و این محدودیت فقط در ذهن ماست که دیگران برای ما به وجود آوردن ما باید اول خودمون رو باور کنیم که می تونیم و رسیدن به موفقیت اشتیاق سوزان ما باشد تا هیچ چالشی مانع رسیدن ما به اهدافمون نباشه. باید مهارت‌ رو کسب کنیم و اینقدر تمرین و تکرار می کنیم و ادامه میدیم تا این اتفاق بیفته

    ما هم هم ویژن شما هستیم ساختن یک میلیون انسان خود ساخته و راهبر 🌹✌️

    سپاسگزارم تاپ مربی 🙏

     

    سپاسگزارم تاپ مربی

  • فرزانه داوری اصفهان
  • سلام وخداقوت تاپ مربی 

    متن فوق العاده ای بود.مانباید خودمون را با محدودیتهایی که دیگران برامون درنظر گرفتند محدودکنیم. .اول از هرچیز باید ذهنیت ونگرش مثبت و متفاوت داشته باشیم و اشتیاق سوزان نسبت به هدفمون ودر قدم بعدی تحمل درد و سختیهای مسیر .نگرش ماجهانی شدن است 

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏​​​​​​

    امروز یکی از بی نظیر ترین اموزشها رو دریافت کردیم دقیقا هیچ چیزی به اندازه شوق رسیدن به هدف باعث ماندگاری و موفقیت افراد در این تجارت نمیشه خداروهزارمرتبه شکر بابت این تجارت، تیم و شرکت که افتخار خدمتگزاری در اون رو دارم انشالله که با همت و تلاش و همدلی بتونیم دینمون رو بحق ادا کنیم

    برقرار و مانا باشید ✌️

    سلام خدمت منتور قدرتمند flteam

    تشکر بابت این مطلب فوق العاده امروز یکی از بهترین روز پر وخفن آموزشی بود 

    اگر مشتاق موفقیت باشیم موفق میشیم موفقیت ما حاصل از نگرش ماست 

    همه چی از نگرش ما شروع میشه اگر نگرشمون تغ ییر کنه زندگیمون متحول میشه 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • باعرض سلام وادب خدمت شما خداقوت ممنون بابت این دوآموزش فوقوالعاده کلیپ ووبلاک عالی امروز 

    اگربرای کاروهدفی که در نظر داریم اقدام نکنیم واون درد را تحمل نکنیم وبه خودمون محدودیت بدیم   قطعا به موفقیت نمیرسیم وبرای بهتر شدن این موقعیت که الان داریم باید سختی را تحمل کنبم تا به آن آزادی که میخواهیم  برسیم وباید نگرشمون را درست کنبم حتما باید نگرش مثبت و با اشتیاق بالا جلو بریم و سقف  ذهنی خودمون رو بلند  کنیم و با تمام وجود اوج بگیریم و بالا بریم  ما اومدیم برای رسیدن به روزهای رویایی که در نظر داریم که قطعا ما با آموزشهای به روز وعالی شما حتما بهش میرسیم سپاسگزارم 

    انشالله همیشه سلامت وپایدار باشید 

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام وخداقوت تاپ مربی

    ممنون بابت مطالبی که همیشه زنده هستند

    اگر انسانها مشتاق موفقیت باشن قطعا موفق خواهند شدقطعا ما به دنبال موفقیت هستیم وبا نگرش درست  رشد خواهیم کرد موفقیت هدف اصلی ماست 

    درس بزرگی که از زندگینامه ی آقای (تیم سلز) می گیریم این است که : 

    تنها رمز موفقیت یک نتورکر در این است که مشتاق در موفقیت باشد یعنی آتش اشتیاق در قلبش شعله بکشد تا به موفقیت برسد

    پس در وحله ی اول به نگرش اهمیت دهد 

    ودر وحله دوم محصولات و مهارتها و پلنها و ابزار بازاریابی اهمیت دارد

    به امید دست یافتن به  اهداف و آرزوها  پیش به سوی پیروزی ✌✌

  • نفیسه ایزدی . اصفهان
  • سلام خدمت تاپ مربی 

    ممنون بابت آموزش عالی امروز 


    بازاریابی شبکه ای منصفانه ترین نوع کسب و کار است 
    زیرا همه به یه اندازه سود میبرند 
    و از آموزش دیدن دیگران نگران نیستید که همه چیز را یاد بگیره و برای خودش مستقل بشه و رقیب خودت شود بلکه در کنار شما به کار خود ادامه میدهد و شما هم از درآمد او سود دریافت میکنید 
    برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای : مطالعه، و بررسی روش های افراد موفق در این کسب و کار است
    همه قشری در حال حاضر وارد کسب و کار بازاریابی شبکه ای میشوند و این کار را حمایت میکنند

    بازاریابی شبکه ای تنها راه رسیدن به درآمد زیاد در مقابل با تورم است 

    بازاریابی شبکه ای موثرترین کار برای توسعه محصول است 

    تلاش و زمان در بازاریابی شبکه ای ما را سالها بی نیاز مالی میکند 

    و یک کار مفرح و شادی است 

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خداقوت ممنونم تاپ مربی 🙏🙏🌷

    امروز یک آموزش فوق العاده پربار دیدیم که واقعا هیچ چیزی به اندازه رسیدن به اهداف باعث ماندگاری و پایبندی به اون نمیشه نتورک عملا یک تجارت فوق العاده اس و اگه درست و اصولی فعالیت کنیم نتیجه میگیریم✌️✌️

  • فاطمه داوری دولت آبادی
  • ممنون تاپ مربی 

    تنها راه موفقیت  در نتورک داشتن اشتیاق سوزان برای رسیدن به اهداف 

    سلام و خداقوت

    اولین عامل برای موفقیت در نتورک داشتن اشتیاق هست. به قول شما اهمیت رشد کردن در نتورک باید مثل اهمیت اکسیژن باشه. اشتیاق و خواهان رشد بودن معجزه میکنه. در کنارش باید به دل ترس های خودمون بریم و رها بشیم.

    ممنون تاپ مربی عالی بود. 

  • زینب حوالی
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    تشکر فراوان از آموزشهای ویژه وآموزنده 

    تنها راه موفقیت و رشد توی نتورک داشتن هدف مهم و برنامه ریزی 

    عالی هست که در راستای آن تلاش بیشتر و بهادادن لازمه 

     

  • فاطمه سواری
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار🌹

    سپاس فراوان بابت آموزش هایزنده ایی که همیشه دراختیار ما میگذارید.

    ذهنیت ما تعیین کننده ی شرایط ما و آینده ی ماست.نگرش ما در وهله ی اول و 

    محصولاتمان،پلنها،ابزار بازاریابی و مهارتهایمان در درجه ی دوم اهمیت دارد.

    خدا رو شکر میکنم بخاطر این تجارت و تیم که آینده ام را میسازند✌

    زنده باد سیمرغ

    زنده باد FLTEAM

     

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

     

    تاپ مربی ممنونم بابت جمعه ی شگفت انگیزی که برای ما ساختید.

    خدارو شکر میکنم بابت مربیانم که بهترین و قویترین نگرش هارو از مربیانم دریافت کردم.

    ما آزادی رو‌ انتخاب کردیم و ایمان داریم که با FLTEAM آزادی زمانی و مالی خودمون رو تیک میزنیم.

    با تمام وجود بهای آزادیمون رو‌ میپردازیم.

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت تاپ مربی خردمندم 

    ممنونم که جمعه مارو پر بار کردین با اموزش های عالی 

    نگرش ما نشون دهنده موفقیت ماست اینکه چطوری به کارمون نگاه میکنیم 

    خدارو شکر با داشتن شما و اموزش های نابی که به ما یاد میدین میتونیم 

     به موفقیت و ازادی مالی و زمانی برسیم  مثل تمام افراد موفق در نتورک 

    دم شما گرم که همه جوره مارو حمایت میکنید 🙏🏼✌️

     

     

     

     

     

     

     

     

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی

    بینهایت ممنون بابت آموزش امروز 

    طبق آموزش آقای تیم سلز پلن محصول و سایر ابزار در نتورک مارکتینگ در درجه دوم قرار دارند و مهم تر از این ها نگرش و اشتیاقی هست که افراد برای کسب موفقیت دارند. 

    خداشکر در تیم راهبران آینده هم ابزار بینظیری برای انجام تجارتمون داریم و هم مربیان قدرتمندی که یک نگرش فوق العاده میتونیم ازشون دریافت کنیم و بودن درکنارشون و کسب آموزش ازشون اشتیاق مارو برای موفقیت صدچندان میکنند

     

  • فاطمه خواجه حسنی
  • سلام تاپ مربی بی نظیر بود ممنون 

    دقیقا همه چیز ما ذهنیت ماست و قدم اول تغییر افکار و ذهنیت ماست .✌✌✌✌

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت به شما تاپ مربی بزرگوارم. 

    اموزشی که امروز در اختیار ما قرار دادین فوق العاده بود همچنین زندگی نامه اقای تیم سلز هم خواندنی بود دقیقا باید برای رسیدن و رشد کردن و موفق شدن از محیط امنمون بیرون بیایم چون تا زمانی که خطر نکنیم به چیزی نمیرسیم تا زمانی که اقدامی نباشه نتیجه ای هم ب وجود نمیاد...

    این تجارت، نجات دهنده تمام انسان ها و کسب و کارهای حال حاضر دنیاست با هدف مقدس تیمیمون این تجارت بینظیر رو با اموزش های ناب شما جلو میبریم تا بهترین نتیجه رو ب وجود بیاریم. 

    ممنون از شما تاپ مربی🙏🙏

  • مریم سخاوت پور
  • سلام و خداقوت خدمت شما تاپ مربی بزرگوارم 🌹🌹

     سپاس فراوان بابت اموزش هایی که امروز در اختیار ما قرار دادید واقعا عالی و بی نظیر و یکی از قدرتمند ترین آموزش ها بود🙏🏻🙏🏻

    ما انسان ها برای رسیدن به موفقیت نباید به یک موقعیت خاص عادت کنیم بلکه باید از منطقه امنمون خارج بشیم و تکاپو داشته باشیم و شعله شور و اشتیاقمون رو درون خودمون روشن نگه داریم

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام وخداقوت خدمت شماتاپ مربی

    اموزش عالی بوددقیقا اول باید ذهنیت مثبت داشت برای ازادی باید بهابدیم

    نگرش مثبت داشته باشیم برای هرکاری که میخوایم انجام بدیم اشتیاق داشته باشیم

    برای موفقبت باید خطربه جون بخریم ازموقعیت هایی که داریم استفاده کنیم ریسک کنیم 

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت

    ممنون تاپ مربی برای این مطلب عالی

    اگر شما مشتاق موفقیت باشید،آنگاه موفق خواهید شد.

    دقیقا نگرش و ذهنیت در وهله اول قرار داره

  • سیده سارا اسدی نسب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار🌹

    سپاس فراوان بابت آموزش عالی که امروز در اختیار ما قرار دادید

    واقعا عالی و بی نظیر بود

    ما انسان ها برای رسیدن به موفقیت های بسیار باید حتما تلاش کنیم و زمان بزاریم و مشتاق به سمت هدفمون بریم

    سلام خداقوت خدمت تاپ مربی گرانقدر🌷..

    به شرکت و مربیان قدرم افتخار میکنم و بااشتیاق فراوان کارآفرینی را انجام میدم..امروز یک آموزش ویژه را دریافت کردم و متعهد میشم  در تمام طول تجارتم  باایمان برای خلق یک نتیجه عالی و متفاوت کاربردیش خواهم کرد...مطمن هستم برد باماست..

  • فاطمه رفیعی_خوزستان_بهیهان
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی بزرگوارم

    اموزش امروز بینهایت فوق العاده بود دم غیرتتان گرم..از هر یک دقیقه ی کلیپ یک صفحه برداشت مینوشتم..

    مطلب وبلاگ دقیقا مکمل اموزش امروز بوده..اگر مشتاق موفقیت باشم قطعا موفق میشم..جدا از ابزار کار و شرکت و غیره در وهله ی اول نگرش ما مهمه

    ما به چیزی که بهش ایمان و باور داریم تبدیل میشیم..از ظرفی که دورم رو گرفته بیرون میپرم و سردردش رو برای موفقیت بعدش به جون میخرم..

    دمتون گرم ممنون از توجه و اموزش های بینظرتون

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا
    ممنون بابت آموزش بینظیر جمعه ۹۹/۱۲/۱۵ سی دی دستمزد عالی آقای تیم ساز
    فوق العاده و بینظیر بود و اینکه این زندگینامه رو از ایشون به اشتراک گذاشتین
    هر کلمه از آموزشهای امروز دنیایی درس و تجربه داره با ۱۰۰٪ تمرکز و توان بکار میبندیم
    نکته بسیار مهم اینه که با دریافت این آموزشها بیشتر به بصیرت،آگاهی و خرد شما تاپ مربی عزیز پی بردیم،قدرت تجارت مون شناختیم و متوجه شدیم که آموزشهای ما حتی جلوتر از استاندارد های بین المللی هست و البته خودمون بیشتر باور کردیم که چقدر میتونیم در این تیم و این تجارت ثمر بخش باشیم
    نکته ویژه این متن اشاره به جمله معروف شما که میفرمائید ذهنیت همه چیز است
    انشالله با ذهنیت و دیدگاهی درست،مثبت،سازنده و رو به رشد ایران فتح میکنیم
    ممنون از شما
  • فریده ملکیان- اصفهان
  • سلام و‌خداقوت خدمت منتور بزرگوار...

    انسانهای موفق لزوماً خوش شانس ترین افراد نیستند بلکه افرادی اند که از دل کوچکترین فرصت ها، بزرگترین موهبت (شانس) زندگیشون رو پیدامیکنند چون به چیزهایی فراتراز چهارچوب ذهنیشون بسنده کردند. تلاش میکنند و موفقیت رو با تک تک سلول های بدنشون حس میکنند وهمین کفایت میکنه.

  • elahe.hakim(andineshk)
  • سلام و درود تاپ مربی

    تشکر بابت نطلب عالی وبلاگمون .

    برای رسیدن به موفقیت باید نگرشی همسو باهدف داشت تا مارو به سمت جلو هدایت کنه ، همیشه میگید شماحرکت کنید و راه بهتون‌نشون داده میشه تو صحبتهای تیم سلز هم این بودبااینکه ویدیو نداشت چون میخواست ببینه و هدف والایی داشت کلیپ رو همزمان چندین نفر دیدن ومبگه رزندگیم از اونجا متحول شد   .

    ماهم برای رسیدن به اهدافمون باید با نگرش درست و عملکرد قدم برداریم .

    با  FLTEAM هم سو وهم نگرش تمام توانمونو میزاریم که بخواهیم بهترین هارو رقم بزنیم و هدف والامونو تیک بزنیم.

    ONE VOICE , ONE VISION

    زنده باد FLTEAM

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    ممنونم بابت اموزش فوق العاده

    اقای تیم سلز اولین چیزی که گفتن و نظر من جلب کرد داشتن اشتیاق به کار و انجامش دقیقا اشتاق میتونه کمک بسیاری انجام بده ذهنیت میتونه تغیراتی در زندگی ما بده که با هیچ کار سخت و ذهنیت فقیر بدست نیاد 

     

  • زینب رفیع نیا
  • سلام و درود و تشکر فراوان خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    مطلب بسیار آموزنده و تامل برانگیزی است و چقدر زیبا اهمیت نگرش را در رسیدن به موفقیت به ما نشان میدهد . 

    برای موفقیت اول باید مشتاق ان باشیم . نگرش و ذهنیت ماست که آینده ما را میسازد . باید قبول کنیم که برای بدست آوردن موفقیت باید در موقعیت کنونی خود تغییراتی دهیم و این مستلزم تحمل رنجی است که همان بهایی است که باید برای رسیدن به اهداف و رویاهایمان بپرداریم . 

  • اعظم پاسیار
  • سلام ودرود خدمت تاپ مربی عزیز

    تشکر فراوان بابت آموزش بینظیر تون

    تجارت نتورک مارکتینگ یک تجارت عالی روبه رشد

    برای ما وهم افراد بعد ما هستش ولازمه موفقیت در

    این کار داشتن ذهنیت مثبت و ایمان به کار هست

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودتاپ مربی

    نگرش در هر تجارتی حرف اول رو میزنه،بعد تلاش وذهنیتمون...

    تا خطر نکنیم موفقیتی درکارنیست✌✌

  • لیلا دحیماوی اهواز
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ منتور گرامی 

    سپاس بابت درج این اموزش عالی 

    دقیقا همینطور هست .بازاریابی شبکه ای یه موقعیت کار فوق العاده اس با مدت زمان کم ولی درامدی مستمر و بازنشستگی زودتر از هر شغل و حرفه ای دیگه هست .

    خداروشکر تونستیم عضوی کوچک دراین حرفه باشیم 

    به امید تیک زدن تمام اهدافمون .

    زنده باد اف ال تیم 

  • فاطمه سروجهانی زاده
  • سلام خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    سپاس بابت آموزش عالی 

    نگرش وذهنیت ماست که آینده مارا میسازد . 

    وموفقیت ما حاصل نگرش مثبت ومتفاوت ماست.

     

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام وادب خدمت تاپ مربی

    همه‌چیز به ذهنیت و نگرش و اشتیاق و خواستن ما بستگی دارد محدودیت ها را کنار بزنیم تغییر کردن درد دارد باید آستانه تحمل درد خود را بالا ببریم تا نتیجه بگیریم و موفق شویم 

  • عرفان طاهریان
  • سلام خدمت تاپ مربی عزیز و متشکرم بابت این مطلب آموزشی عالی

    اگر چه بارها و بارها این کلیپ آموزشی رو دیده بودم اما امروز یک بار دیگه هم دیدمش و سالهای گذشته نتورکم رو دوباره به یادم اورد و روز های اولی که وارد این تجارت شدم و توسط شما کلیپ های آموزشی پخش میشدن 

    از اون سال ها تا الان هیچ سیستمی پیدا نکردم که همچین قدرتی داشته باشه و بتونه علاوه بر آزادی مالی آزادی زمانی و آزادی در انتخاب بهم بده

    نکته جالب اینجا بود که شما بارها به ما گوشزد کردید که: اگه طبق اصول این تجارت پیش برید و قدم به قدم آموزش هارو اجرا کنید به هرآنچه در نتورک بخواید میرسید

    ممنونم بابت حمایت هاتون تاپ مربی و ممنون به خاطر صبر و ماندگاریتون🌹🙏

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب  وقتون بخیر ممنون بابت متن 

    دقیقا همه به ذهنیت ما برمیگرده وبرای رسیدن به موفقیت باید مشتاق باشیم وذهنمون را محدود نکنیم وتغییراتی توی زندگیمون ایجاد کنیم 

  • طاهره پویا،اصفهان
  • سلام خدمت تاپ مربی

    ممنون بابت مطالب اموزشی

    اگر به دنبال موفقیت هستیم اول باید نگرش انرا داشته باشیم وبه دنبال تغییر باشیم،هیچ محدودیتی وجود نداره فقط،باید بخواهیم وتلاش کنیم قطعا به هدفهای که میخوایم میرسیم

  • ناهیدفتاحی-اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی عزیزو بزرگوار...خیلی ممنون بابت این آموزش فوق العاده.

    مابایداین رو باورداشته باشیم که برای رسیدن به موفقیت  هیچ محدودیتی نداریم واگربرای رسیدن به اهدافمون اشتیاق سوزان داشته باشیم وباذهنیت ونگرش مثبت جلوبریم ودرراه رسیدن بهش تلاش کنیم وانجامش بدیم حتمابه موفقیت دست پیدا میکنیم

    مهمترین چیزی که در زندگی وموفقیتهای ما تاثیر داره ذهنیت وافکار مااست

    به انچه که داریم قانع نباشیم ودنبال اهداف واروزهامون بریم وخودمون را محدود نکنیم 

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام خدمت شماتاپ مربی

    ممنون ازشمابابت متن آموزنده وبلاگ

    برای موفقیت درهرکار،داشتن اشتیاق وانگیزه،حرف اول رومیزنه،اینکه ظرف ذهمیون روبزرگ کنیم،ومحدودیت هاروکناربزنیم،وقدرت ریسک پذیری داشته باشیم.فقط جسارت انجام دادن داشنه باشیم واقدام کنیم.

    درتیم راهبران آینده مسیررسیدن به موفقیت حتمی وقطعی است🙏🌹

     

  • فرزانه داوری اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی

    برای رسیدن به موفقیت داشتن یک نگرش و اشتیاق سوزان  کافیست .مانباید خودمون را باتصمیماتی که دیگران برای ما میگیرند محدود کنیم .باید تلاش کنیم و و باذهنیت مثبت جلو بریم

    .اگرماطبق رهنمودهای شما وطبق اصول پیش بریم حتما به موفقیت واهدافمون میرسیم .

  • نفیسه ایزدی اصفهان
  • اگر ذهنیت مثبتی داشته باشیم به موفقیت خواهیم رسید 
    هیچ چیزی نباید مانع رسیدن به اهدافمون باشه

  • مهری داوری از اصفهان
  • باسلام 

    ممنون از آموزش بینظیر

    درسته که باید نگرش مثبت داشت اما فقط داشتن نگرش مثبت کافی نیست 

    تلاش در جهت نگرش مثبت وباور به شدن نگرش خیلی مهمتر هست

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام خداقوت خدمت‌ منتور تیم قدرتمند راهبران آینده 🙏

    تمام وبلاگ ارزش چندین بار خوندن رو داره و هربار مطالب جدیدی برای ما یادآوری می کنه. این تجارت نیاز داره به انگیزه و اشتیاق سوزان که مارو به اهداف و ویژن های که میخوایم برسونه. 

     

  • مریم داوری اصفهان
  • سلام و خداقوت تاپ مربی عزیز و بزرگوار

    هر موقع به وبلاگ مراجعه می کنم دقیقا پاسخ سوالاتم رو در آن می بینم

    انگیزه و اشتیاق سوزان تنها انرژی نا تمامی هستند که ما رو در تعیین هدف و طی مسیر انرژی دوباره می دهد

  • فریده ملکیان- اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت منتور بزرگوار..

    هیچکس موفقیت رو درون جعبه ای زیبا به ما هدیه نمیکنه و تنها اگه روح ما تشنه و گرسنه موفقیت باشه میتونیم موفق بشیم و نگرش ما دقیقا همون عاملیه که رشد مارو تو این راه تعیین میکنه.

    ممنون تاپ مربی

  • ندا طغیانی از اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت جناب تاپ مربی بزرگوار

    اولین چیزی که برای موفق شدن در هر کاری لازمه نگرش وتلاش خود شخص هست باید تمام آموزش های که تاپ مربی میگند را باید به دقت گوش وتمرین کنیم تا به موفقیت وهر آنچه که میخواهیم برسیم تا یک فرد موفقی در جامعه باشیم

    سلام و ادب خدمت تاپ مربی گرامی آقای حامدی کیا

    آموزشهای شماباعث بیدارشدن ماویاورتوانایی هایی هست که تابه امروزفراموش شده بودند.

    سایه اتون مستدام

  • پری سا جمشیدی اندیمشک
  • سلام عرض ادب خدمت تاپ مربی عزیز سپاس بابت مطالب بینطیرتون. 

    درسته تاپ مربی نگرش ذهنیت مثبت داشتن‌ نقش 

    مهمی تو موفقیت ما داره خصوصا اگه همراه با اشتیاق 

    سوزان باشه .تیم راهبران آینده ما رو ب اهدافمون میرسونه.

    سپاس از شما مربی گرامی 

  • ابتسام لطیفی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی

    بیشترین بخشی که توجه منو به خودش کرد داستان فک ها بود،که چطورتونستن با گرفتن ازادی از ذهنش اون اسیر خودشون کنن و این داستان روزمرگی بسیاری از انسانهاهست که با توجه به نگرش های اشتباهی که از خانواده و جامعه دریافت کرده دیگر ترس این دارد که قدم بردار و زخم شود و دردی احساس کند

    درحالیکه تنها راه رهایی از این درد و ازادی شناخت و قدم برداشتن به جلو هست

    با تشکر از تاپ مربی 

  • فرنگیس یزدانی راد از گیلانغرب
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت آموزش خیلی خوبتون 

    برای موفقیت در هر کاری باید نگرش داشته باشیم 

    نگرش‌ مثبت داشتن باعث پیشرفت ما میشه ودر کنار نگرش باید اشتیاق وخواستن هم باشه تا به هدفی که داریم برسیم 

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام خدمت شما تاپ مربی 

    اول از هر چیز خودمون باید مشتاق موفقیت باشیم‌ تا موفق بشیم و نگرش در وهله اول قرار داره

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام خدمت شما تاپ مربی 

    اول از هر چیز خودمون باید مشتاق موفقیت باشیم‌ تا موفق بشیم و نگرش در وهله اول قرار داره

    سلام وخدا قوت میگم به شما تاپ مربی بزرگوار منتور خردمند وفروتن

    با تمام وجودم از شما تشکر میکنم بابت اموزشهای بینظیری که در اختیار ما وبرای ساختن ما میزارید..   واقعا این اموزشات رو تا مغز استخوان فرو برد. اموزشاتی بینظیر از منتور بینظیر وخدارو شاکرم که منم هم جزء این تیم هستم و. تمام تلاشم رو میکنم تا بتونم درک درستی از این کار و این تیم داشته باشم. بخاطر تیم و راهبر و منتور تیمم باید ذهنیتم و حسم و افکارم نسبت به کارم تغییر کنه وبه اونم اهدافی که دارم برسم وباعث سر بلندی منتور ومربیانم باشم

     

     

    باتشکر فراوان

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تاپ مربی عزیز

    طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق ان شاءالله 

    ممنون بابت این آموزش بسیار فوق العاده 

    نگرش مثبت و اشتیاق باعث موفقیت ماست

    برای دستیابی به موفقیت باید سختی، درد و مشکلات رو تحمل کرد

    تنها  راه حلی که باعث میشه ما از وضع فعلی بیرون بیاییم شجاعانه با وجود مشکلات و درد و سختی  قدم برداشتن در این راه  هست 

  • زینب رفیع نیا
  • سلام و عرض ادب و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوارم و تشکر از این آموزش بینظیر . 

    هر روز که از عمر ورودم به این تجارت میگذرد با آموزشهای ناب شما نگرشم نسبت به جهان هستی و دنیای درون و بیرونم تغییر میکند و در واقع احساس میکنم که در حال رشد هستم . قطعا که با نگرش مثبت و ظرف ذهنی خالی آموزشها رو میپذیریم و در زندگی و تجارتمان اجرا میکنیم که دقیقا نگرش حرف اول را در موفقیت میزند . پس با دانستن این نکته با اشتیاق و رشد و پرورش ذهن و بالا بردن سقف رویاها و انتظارم از خودم پیش میروم تا به نتیجه دلخواهم برسم 

  • Elahe_hakimzadeh (andimeshk)
  • سلام و درود تاپ مربی

    سپاسگزارم برای آموزش ویژه ی امروز 

    نگرش برنده شدن اصلی هست برای موفقیت ، باید ظرف ذهنمون رو بزرگ کنیم با خودسازی ،آموزش همه چیز هست  ، یه قدم بعداز  محدودیت ها پیروزی ها و موفقیت ها هستن ، خادج از محدود امنمون دنیای جدیدی هست که دیدماهرو نسبت به همه چیز وسیع تر و عمیق ترمیکنه .

     

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا..

    ممنونم بابت آموزش بی نظیرتون..

    نگرش بزرگ باعث انجام دادن کارهای بزرگ میشه..با فنجون خالی و عمل به آموزشات میتونیم به بهترین دستاورد در تجارتمون برسیم

  • روح‌انگیز دریکوند
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی 

    ممنونم بابت آموزش بینظیرتون 

    دقیقا همه چیزا ذهنیت ماست و قدم اول تغییر افکار و ذهنیت ماست 

    برای موفقیت در متورم باید اشتیاق سوزان برای رسیدن ب اهدا فمون داشته باشیم

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    سلام و وقت بخیر تاپ مربی عزیز

     

    سپاس بابت این آموزش بینظیر 

     

    تا زمانیکه کاری انجام ندیدم تجربه ای هم بدست نمیاریم ، برای موفقیت باید از ظرفیت بیرون بپریم 

    اشتیاق داشتن توی مسیر رسیدن به هدف ، میتونه ناهمواری های مسیر رو برای ما آسون و تحمل ما رو در مقابله با اونا بیشتر کنه 

     

    ممنونم 

  • فیضیه للری اندیمشک
  • سلام و خداقوت وتشکر از شما تاپ مربی بابت این مطالب بی نظیر

    اولین چیزی برای موفقیت توی هرکاری نگرش هست ما وقتی نگرش مثبت  و ایمان و باور به اون کار داشته باشیم مسلما برای دیادگیری ودرست انجام دادنش ووقت بیشتری میزاریم وتلاش بیشتری میکنیم .

  • سمیه دریکوندی
  • سلام وخدا قوت وتشکر از تاپ مربی بابت این مطالب  بی نظیراولین چیزی برای موفقیت توی هر کاری نگرش هست وقتی  مثبت وایمان وباور  به اون کار داشته باشیم  حتما برای یا گیریش تلاش بیشتری میکنیم  وقت و زمان بیشتری میزاریم براش 

  • میلاد میر چناری (اندیمشک)
  • سلام  وخداقوت  خدمت تاب مربی عزیز

     

    برای موفقیت  در هرکاری باید نگرش مثبت واشتیاق داشته باشیم

     

    و برای رشد و رسیدن به موفقیت باید،وقت گذاشت وباید،تلاش بیشتری 

                                             انجام بدهیم 

    سلام و عرض ادب و احترام خدمت تاپ مربی جناب آقای حامدی کیا 

     

    تشکر فراوان بابت آموزش حرفه ای و عالی که در اختیار ما قرار دادین

    وقتی همه چیز به روال عادی همیشه باشه نتیجه هم مثل همیشه هست ،این ما هستیم که باید خواهان تغییر باشیم، نگرش مون رو تغیر بدیم و خواهان موفقیت ها باشیم، و در راستای زندگی بهتر و پراز موفقیت قدم برداریم و راه رو تغییر بدیم تا نتیجه هم تغییرکنه. 

  • سامان میرچناری
  • سلام عرض ادب و احترام خدمت تاپ مربی

    موفقیت در نتورک باید اشتیاق و برنامه ریزی دقیق داشته باشیم   

    رشد و رسیدن به موفقیت باید وقت گذاشت و تلاش بیشتری انجام بدیم 

    قدم اول ما تغییر افکار و ذهنیت ماست 

    خدارو شکر بخاطر این تجارت و تیم آینده سازمون

  • ریحانه.پورشریفی.اندیمشک.
  • عرض ادب و احترام 🖐️🌹.

    آموزشی نااااب وارزشمند ✌🏻 درجهت موفقیت و تحقق اهداف ما،توی تجارتمون.

    موفقیت ما،بی شک در گرو نگرش،و بدنبال ان تلاش بی وقفه در طی طریق خواهد بود.تغییر نگرشم، و افزایش شوق رسیدن رو در وجودم افزایش خواهم داد.

    سپاس از شما جناب آقای حامدی کیا منتور فرزانه و توانمند 👍🏻🙏🏻.

     

     

  • ابتسام لطیفی
  • با سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

     

    ممنون بابت وبلاگ عالی و اموزش های بی نظیر از مشهورترین افراد دنیا

    داستان فک برام بسیار جالب بود

    در واقع همان کاری که روی فک ها اعمال شده روی ماهم اعمال کردن و ذهنمون از نتونستن پر کردن ولی وقتشه که بپریم چون ما میتونیم

    با سپاس

     

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود تاپ مربی 

    یادگرفتم ،اشتیاق به موفق شدن واز آن مهمتر نگرش مثبت رمز موفقیت در بازاریابی شبکه ای  است

    زنده باد نتورک مارکتینگ به سبک اف ال تیم ✌✌✌✅✅✅

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام تاپ مربی .

    قبل ازشروع هرکاری بایدبه خودت ایمان داشته باشی وخودت راباورکنی که می تونی ازپسش بربیای وانجامش بدی.

    باورازایمان میادوایمان ازشناخت ،وقتی درمورد هرکاری اطلاعات وآگاهی بیشتری داشته باشی.هیچ کس نمی تونه توراازهدفی که داری واداره،وقتی تو زندگی بدونیم اشتیاق سوزان مون چیه به هیچ عنوان حاضرنیستیم نسبت به خواسته مون بی اعتنا باشیم.اشتیاق سوزان محرک ،حرکت ماست وچیزی که درون ماعین شعله های آتش زبونه بکشه وباعث بشه که ما تحت هیچ شرایطی پاپس نکشیم وبراش این قدربجنگیم تابع دستش بیاریم.

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی

    ما باید قدرت ریسک کردن در هر کاری رو داشته باشیم و به خودمون ایمان و باور داشته باشیم که میتونیم موفق بشیم 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودتاپ مربی 

    ممنونم بابت مطالب آموزنده وبلاگ 

    نگرش همه چیزه..‌..پس مثبتش می‌کنم تا دنیام مثبت بشه✌✌👌👌

  • معصوما رضازادگان
  • عرض سلام و خسته نباشید خدمت تاپ مربی

    تا قبل از اینکه نتورک رو بشناسم هیچ شناختی نسبت بهش نداشتم،ولی الان با خوندن مطالب آموزنده و زیبا خیلی علاقه دارم بیشتر از پیش بشناسمش و سریعتر پیشرفت کنم.ممنون

  • سمیرا ظریفی
  • سلام و خدا قوت تاپ مربی

    نکته بسیار مهمی ک در این داستان توضیح دادین 

    واقعا عقل  اکثر ما آدمها رو با این ذهنیت منفی پر کردن

    تمام تلاشمو میکنم واسه موفقیت 

    با تشکر

  • Elahe_hakim_andimeshk
  • سلام و درود تاپ مربی 

    تشکر بابت این اموزش بسیارعالی بود .

    هرچقدر نگرشمون( احساسات+ ذهنیت ) درست ترو قوی تری نسبت به تجارتی که داریم انجام میدیم داشته باشیم موفقیت ما بیشتر هست ،برای رسیون به موفقیت و آزادی باید بتونم از محدود امن خودم خارج بشم و از تمام موقعیت هام برای موفقیت استفاده کنم .

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام تاپ مربی خدا قوت  

    دقیقا همه چیزا ذهنیت ماست و قدم اول تغییر افکار و ذهنیت ماست 

     

    برای موفقیت در نتورک باید اشتیاق سوزان برای رسیدن ب اهدا فمون داشته

     

     

     

     

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام تاپ مربی خدا قوت 

    من برداشتم اینم بود ک آموزش میتونه خیلی موثر باشه روی هر فرد و از روی همون آموزش، نگرش،هم میشه گرفت .مثل فک ها که با اموزشی ک بهشون دادن خودشون رو حبس کردن و فکر کردن تا همین حد باید بپرن .و باید اشتیاق موفق بودن داشته باشیم تا موفق بشیم 

    سلام و درود خدمت تاپ مربی عزیز

    واقعا یک داستان فوق العاده و بی نظیر از یک فرد موفق

    یاد گرفتم از خودتون الگو بگیرم از شخصی ک موفق شره

    پس قطعا ماهم با استفاده از یک نگرش حرفه ای

    با داشتن شور و شوق و هیجان بالا تجارتم رو رشد بدم تا بتونم با توکل به خدا و کمک شما سازمان جهانی خودم رو بسازم✌✌💪💪🇮🇷🇮🇷

     

    #خدایا_شکرت

  • سکینه اسماعیلی
  • سلام خدمت تاپ مربی 

    ممنون از آموزش عالیتون

  • فاطمه فریدونی
  • سلام تاپ مربی ممنونم بابت مطالب عالی و مفیدتون برای کاری باید نگرش مثبت داشته باشیم که نتیجه ۱۰۰درصد بده

  • لیلی زلقی
  • برای رسیدن به هر موفقیتی باید بهایی داد  و با حس خوب و نگرش صحیح و انتخاب روش درست به هدف رسید ✌️

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی