NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

جلسه هفتگی فوق العاده 27/3/95

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ق.ظ

با سلام و ادب خدمت خانواده عزیزم

امروز یک جلسه هفتگی فوق العاده با شور و نشاط داشتیم در دزفول که بعد از اون که باهم عکسهای یادگاری گرفتیم

برای من کلی از عکسهای جلسات هفتگی تیم ما در باقی شهرستان ها ارسال شد و دیدم که این شور و هیجان در تمام تیم ما جاری است

خدا رو شاکریم از اینهمه عشق و محبت از اینهمه شور و اشتیاق برای رسیدن به اهداف والا

چند روز بیشتر به پایان ماه کاری نمانده و بازهم قراره ما و تیم ما افتخار آفرین بشیم مثل همیشه

پس همه باهم میریم بسمت اینکه با خرده فروشی حرفه ای محصولات علنا بازار رو اشباع کنیم

این ماه و هر ماه بعد از این ماه،ماه ماست چون حرکت طوفانی ما شروع شده و دقیقا در دفتر کاری خودم دارم موج

حرکت به سمت خرده فروشی حرفه ای رو میبینم و دارم میبینم که تیم ما بدور از هر حاشیه ای چطور داره باقدرت خیلی بیشتر از گذشته

به مسیر همیشگی خود که رشد در مسیر تعالی و به سمت جهانی شدن است را ادامه می دهد.

4 روز مانده تا خلق شگفتی.

زنده باد خرده فروشان شبکه ساز.

 

عکس ها و فایل صوتی جلسه امروز

دزفول

1

مسجد سلیمان

2

اهواز

3

درود

4

 

فایل صوتی سمینار هفتگی

 

 

 

برای دیدن تصاویر بیشتر به کانال تلگرام world mlm بپیوندید


برگرفته شده از dezmlm.blog.ir

 

  • حسین حامدی کیا

نظرات (۱۰۱)

  • نامدار استاد ممزایی
  • سلام به همه ی خانواده ی سیمرغ وتاپلیدرعزیزم.
    امروزنشون دادیم مرام سیستم رشده وبازم شوروشوق روبرگردوندیم به نتورک دزفول،
    بسترآماده ی تصاعده وبهترین راهش خرده فروشیه ،الان هرکسی بایدبرگرده به خودش وبگه تومیخوای چیکارکنی؟
  • الهه راشدیان
  • باسلام خدمت تاپلیدر عزیز و کلیه دوستان
    نتورک جهانی با سیمرغ ایرانی

    نتورک تازه برای ما شروع شده . هر روز با عزم و اراده ای محکم تر از گذشته به کارمون ادامه میدیم و تا جهانی نشیم دست بر نمی داریم

    تا جهانی شدن راهی نیست ... 
    یاعلی
  • امیر نادری طهرانی(اندیمشک)
  • بنام خداوند بخشنده مهربان
    با عرض سلام و ادب خدمت تاپ لیدر حامدی کیا و تمام خانواده سیمرغ
    خداراشکر میکنم که امروز هم قسمتم شد توی یک جلسه هفتگی تو یک محل بدور از هرگونه ناپاکی،سلامتی وهرگونه انرژی منفی  توی خانواده بزرگ،عزیز و دوست داشتنی سیمرغ شرکت کردم.
    خدا رو شکر میکنم که روز بروز انگیزم وقدرت جنگیدنم برای اثبات راه پاک وسالم بیشتر میشه.
    امیدوارم لطف و عنایت پروردگار بی همتا بیش از پیش شامل حال همه ما برای اثبات راهمان شود.
  • حسین ناصری دزفول
  •  سلام و درود فراوان تاپ لیدر
    درود بر همت وغیرت تک تکتون واقعا حای شدم بادیدن عکساتون امروز متاسفانه نتونستم بیام فکر میکنم برا اولین بار نتونستم جلسه هفتگی شرکت کنم به علت فوت عموم
    ولی باوجود دلیرانی چون شما سیمرغ صددرصد به امید حق جهانی میشه 
    یا علی
  • علی اکبر چامه ( اندیمشک)
  • با سلام خدمت خانواده سیمرغ
    و سلام خدمت تاپ خستگی ناپذیر کسی که خستگی رو خسته کرده
    جلسه هفتگی امروز واقعا بی نظیر بود
    وتبریگ میگم به بچه‌های اندیمشک ویژنمون تیک خورد
    جا دارد یاد کنم از لیدر همیشه جاویدان ناصر همائیان واقعا امروز جاش در بین ما خالی بود کاشکی بودش و دفتر اندیمشک رو میدید ولی درسته امروز در بین ما نیست ولی یادش همیشه در دل ماست(( سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز/مرده آنست که نامش به نکویی نبرند))
    .
    .
    .
    (به اسمت قسم اسمت رو جهانی میکنم.....)

  • فاطمه شکری
  • به نام خدا
    سلام و دورود بر تاپ لیدر گرامی و خانواده قدرتمند سیمرغ

    شکوه و عظمت خانواده ی سیمرغ هر هفته بیشتر و بیشتر میشه

    حضور تاپ لیدرها انرژی  جلسات رو مضاعف میکنه

    برقرار و سرفراز
    درپناه حق
  • سجاد شاکور .اندیمشک
  • به نام خدا

    به یاد زنده یاد سید مسعود خامد ولیدرهمیشه جاودان لیدر ناصر همائیان

    با سلام خدمت تاپ لیدر عزیز

    منم وهمه بچه ها عکس هارو دیدیم واونایی که هم ندیدن برن ببینن این رشد خوزستان وسازمانشه که هفته به هفته بیشتر میشه ولی این بار با یک سیستم نتورک سالم ویک نگرشی نو بروی سازمان وخرده فروشی این ماهم اندیمشک به کمک تیم دزفول ولیدرهاش برای زنده ماندن نتورک وشرکت جاهنی سیمرغ میجنگندبا(خرده فروشی) وبعد شبکه سازی
    یاحق
  • سید ایمان اشرف زاده
  • باسلام و دروود بر خانواده پرشور و نشاطم
    بازهم یک روز بی نظیر و پر نشاط در تاریخ نتورک دزفول و ایران رقم خورد.
    تشکر فراوان بابت بودن همچین مردان و زنان غیرتمند
    به امید رسیدن به اوج باهم و به یاری هم

  • مصطفی عبدالخانی از شوش پتانسیل اینده نتورک ایران
  • سلام تاپ لیدر 
    به امید روزی که توی کشور های خاور میانه جلسه هفتگی برگزار کنیم تاپ لیدر به عشق شما وهدف هامون میترکونیم تعهد میدم شخصا اگر شرایطش باشه توی عراق سازمان میزنم ولی قبلش باید شوش رو اشباع کنم صدای انفجارمون به گوش اونایی که نمیتونن رشدمون رو ببینن میرسه سیمرغ جایگاه کلاغ ها نیست به همین زودی انفجارم شروع میشه صداش رو همه میشنوند یاعلی
    عملا علنا یاهانا
  • فاطمه ناصری (شوشتر)
  • باسلام وخداقوت خدمت تاب لیدر مثل همیشه فوق العاده بود امیوارم که جلسه هفته بعد عکسهای بچه های شوشترم بیاد بالا                             یاحق
  • زهره چراغی پور
  •  درود بر تاپ لیدر مرد جسور و با استقامت 
    چرچیل میگه :بدرستی جسارت مهمترین ویژگی انسان است زیرا که تمام ویژگی ها بدان بستگی دارد 
    از بزرگترین افتخارتم اینکه شغلم بازاریابی شبکه ای ،شغلی که هر روز به عظمت و بزرگیش اضافه میشه و افتخار دیگه من اینکه دارم تو سازمان قدرتمند شما فعالیت میکنم تاپ لیدر اگر هستم هدفمند هستم پیش بسوی سازمان جهانی 
  • فرزانه کاویانی(شوش)
  • باسلام وسپاس
    سلام و خداقوت تاپلیدر عزیزم
    هرجلسه هفتگی که برگزار میشه بهترین و قویترین و پورشورترین جلسه هفتگیه عمرنتورکیمه.امروز بهترینش بود شک ندارم هفته آینده بازم قراره بهترین لحظات نتورکم رقم بخوره پس هیچ جلسه هفتگی رو حتی الامکان ازدست نمیدم.همونطور که امروز با وجود شرایط خاصی که خودم ولول یکام داشتیم ولی برده شرایط نشدیم و حاضر بودیم.
    نتورک واسم یه میدون جنگه و هیچوقت میدون رو خالی نمیکنم چون میدونم خالی کردن میدون جنگ یعنی 
    شکست و روح من با شکست سازگاری نداره.
    به لول یکام افتخار میکنم که کنارم خستگی رو خسته میکنن وشجاعانه و قدرتمند کنارمن.و اینو صددرصد ازحامیایی چون شما دارم و اگه شکست ناپذیریم اونو از شما به ارث بردیم.
    پیروزی و ظفر یعنی تکثیر درست رهبر شدن میجنگیم واسه پیروزی
    دنیا به زیر قدمهای استوارمون به لرزه خواهد درومد...
    به نام خدا
    خدا قوت میگم به خانواده جسور سیمرغ
    واقعا روز با شکوهی بود و خیلی لذت بردم و اینجا جا داره از تمام کسایی ک باعث شدن دفتر اندیمشک اوکی بشه تشکر کنم
    به امید خدا نتیجه زحمتتاتون رو با عملکردمون میدیم
  • علی حامدی کیا
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    تازه حرکت ما به سمت بازاریابی شبکه ای صحیح شروع شده و از این به بعد قدرت سازمان سید مسعود خامد و دزفول رو به تمام دنیا نشون میدیم. این سازمان بارها و بارها ثابت کرده که بهترینه و بهترین خواهد ماند.

    ایستاده ایم و ثابت خواهیم کرد یک روز زندگی عقاب بهتر از ۱۰۰ سال زندگی لاشخورهاست
  • سید رضا میرهاشمی
  • سلام تابلیدر عزیز.
    قطعا زمان به پرواز درآمدن سیمرغها فرا رسیده،همه با هم به سمت قله قاف(اهدافمون)در پروازیم چرا که آموخته ایم:
    موفقیت یعنی از مخروبه های شکست، کاخ پیروزی ساختن.
    موفقیت یعنی از ناممکن ها، ممکن ساختن.موفقیت یعنی همیشه جانب حق را نگاه داشتن.
    موفقیت یعنی با آرامش زیستن.
    موفقیت یعنی ناکامی ها را جدی نگرفتن.
    موفقیت یعنی از تجارب انسان های موفق درس گرفتن.
    موفقیت یعنی اشتباه را پذیرفتن و تکرار نکردن آن.
    موفقیت یعنی با شرایط مختلف خود را وقف دادن.
    موفقیت یعنی تکیه گاه بودن برای سازمانمان
    موفقیت یعنی قدردان بودن از زحمات بالاسریهامان
    موفقیت یعنی خسته نشدن از مبارزه با دشواری ها.
    موفقیت یعنی خندیدن به آنچه دیگران مشکل می پندارند.
    موفقیت یعنی توانایی دوست داشتن.
    موفقیت یعنی عاشق زندگی بودن.
    موفقیت یعنی صبور بودن.
    موفقیت یعنی حفظ خونسردی در شرایط دشوار.
    از این به بعد مردم ایران اسم سیمرغ را با همت و پشتکار معنی خواهند کرد.ممنون از تمامی زحماتی که متقبل شدی...
  • علیرضا جمالی (مسجدسلیمان)
  • به نام خدا
    واقعا عالی بود 
    توی سیستم نتورک مارکتینک همه ی ماهم میدونیم که شبکه ی بدون فروش هیچ ارزشی نداره وباید نگرش ها به طرف خرده فروشی برن وبا آموزش های حرفه ای وهمچنین لیدرها وتاپ لیدرهای حرفه ای علنا باید کاری کنیم دیگران انگشت به دهن بمونن  چون لیاقتش داریم 
  • پریسا پوررکنی
  • خانواده عزیزم سلام.
    جلسه هفتگی واقعا فوق العاده ای بود مخصوصا در کنار تاپلیدر ها و خانواده قدرتمند سیمرغ. تا جهانی شدن چند قدم بیشتر نمونده.
    تاپلیدر مرسی از زحمات بی وقفه تون.
  • امین ناصری.......مسجد سلیمان
  • زنده باد خرده فروشان شبکه ساز
  • مهوش پاپی دورود لرستان
  • به نام خدا وبا عرض سلام وخداقوت خدمت تاپلیدر  خیلی عالی بود مثل  همیشه  گل کاشتید  اقا من باور و ایمان دارم که هرکس توی زندگیش به اندازه باور وایمانش رشد میکنه اول باید ایمان و باورمون بخدا قوی کنیم بعد به تجارتمو این. رو به چشم خودم دیدم که میگم 
  • زینب حسینوند (درویش زاده)
  • باسلام خدمت خانواده قدرتمند سیمـــــــرغ
     جلسه بسیار فوق العاده بود..
    دمت گرم تاپ لیدر عزیـــز...
  • زینب زربخش
  • درود بر ابر لیدرهای سیمرغ
    تا الان با همه چالشها و سختیها بودیم از این به بعدشم همه با هم هستیم تا جهانی شدن سیمرغ رو جشن بگیریم.

    هزاران بار ماراسوخت، جفای حرق نااهلان، 
    ثغور و حد خاکستر
     ولی ما نسل سیمرغیم، 
    زخاکستر براریم جان، 
    گشاییم پر
    همین فردا که می اید،طلوع صبح پیروزی، ندای راه سیمرغست
    ظفر دیری نمی پاید،
     ز نااهلان نمی ماند، 
    سحر پایان تاریکیست.
    یاحق
  • علی ایسوندی
  • خانواده قدرتمند سیمرغ سلام
    جلسه هفتگی بی نظیری بود مخصوصا خیلی صمیمت داره بیشتر میشه از بعد عکس های دسته جمعی که گرفتیم درود بر تمام خرده فروشان شبکه ساز

    با تشکر از تاپلیدر عزیز
  • سودابه زلقی,دورودلرستان
  • "به نام معبودیکتا"
    سلام وعرض ادب واحترام خدمت تاپلیدرمحترم ونتورکرهای جسور.
    آری آینده ازآن جسوران است...
    پشت هیچ دربسته ای ننشینیدتاروزی بازشود,راهکاردیگری جستجوکنیدواگرنیافتیدهمان دررابشکنید.
    باآرزوی موفقیت برای همه ی نتورکرهای دنیا.
    حق یاورهمیشگی تان
  • ایمان ماهوتی
  • In the name of GOD
    HELLO
    We had a perfect meeting in the ahwaz,too and I gave alots of energy
    I'm very happy that I'm in the basicest Iran's team
    Thankful for every things
    WE'LL BE GLOBAL 
  • حامد نوری منش(نتفول)
  • به نام خدا، برای هدف های مقدس، به یاد سید مسعود
    سلام. واقعا جلسه هفتگی دیروز یکی از جلسات هفتگی بی نظیر بود، من شخصا چنان انرژی گرفتم که ماه مبارک و روزه فراموشم شد
    ما تازه راه اصولی و درست بیزینس و نتورک رو پیش گرفتیم
    و
    علنا خیلی زودتر از خیلی ها تمومش میکنیم.. زنده باد خرده فروشان حرفه ای
  • عباسی(امیدیه)
  • با سلام خدا قوت به تمامیه عزیزان
    واااقعا تشکر میکنم از همه عزیزان اینقدر جلسه عالی بود که من خودم رو تو جلسه حس کردم موضوعات عالی واجراها عالیتر ممنون.ما میتواااااانیییم
  • امیر ناصری "دورود"
  •  سلام و دورود بر خانواده ی خودم....دم غیرت تک تک تون گرم ، باعث افتخاره که دارم تو خانواده ی بزرگ و قدرتمندی مثل سیمرغ  زندگی میکنم..ما با جهانی شدنمون به دنیا ثابت میکنیم که هیچ خانواده ای مثل سیمرغ نیست..
       " نت ورک جهانی با سیمرغ ایرانی "
  • (maryam alavi(shush danyal
  • با سلام،
    جلسه ی هفتگی فوق العاده بود کلی انرژی مثبت گرفتیم متشکریم،
    زنده باد خرده فروشان شبکه ساز ...
  • لیلا حسین شمس اله
  • با سلام و عرض ادب خدمت تاپ لیدر عزیز و خانواده بزرگ  سیمرغ 
    جلسه هفتگی پر از انرژی بود
    ما جسورانه ایستاده ایم و با همدلی و همیاری همدیگر تا به جهان ثابت کنیم نتورک یعنی زندگی پاک و زیبا
    پس تا رسیدن به جهانی شدن در کنار لیدر ها خواهیم جنگید 
    با تشکر از زحمات بی حد شما تاپ لیدر
  • سروش رخشانفرد
  • با سلام 
    این هفته هم گذشت.داریم اماده میشیم برا تیرماه و المپیک نتورک که داره شروع میشه.ایشالا در ماه بعدی عکس جلسه هفتگی شلوغی از شوش در دفتر رسمی شوش رو براتون میفرستم
  • سام یعقوبیان ...مشهد مقدس
  • سلام و دروود فراوان خدمت تاپلیدر حامدی کیا.
    دم غیرتتون گرم با شما بودن همگام شما بودن افتخار ماست . به تک تک بچه های سیمرغ ایمان دارم از این راه دور به تک تک شما عزیزان و بزرگواران افتخار میکنم .
  • سید امیرحسین میرهاشمی (دورود-لرستان)
  • خواستیم که برخواستیم
    درود بر خرده فروشان شبکه ساز


                                                                                          WE'LL BE GLOBAL

  • مصطفی زاهدی ...از قوچان
  • با سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر گرامی

    "موفقیت ار آن کسانی نیست که هرگز دچار ناکامی نشده اند ، بلکه متعلق به کسانی است که برای از سر گرفتن مبارزه،بیم و هراسی ندارند." 

    تاپ لیدر واقعا عالی بود کلی انرژی مثبت بهمون داد و ایمان دارم که یه روزی ماهم در خراسان میتونیم همچین جلساتی داشته باشیم و سازمانمون بتونه افتخار شما و تمام کسانی که دورادور ما را حمایت میکنند باشه.افتخار میکنم که با همچین سازمان ایمانی کار میکنم.


    "در پناه حق"
  • داود داودی راد(اراک)
  • باعرض سلام وخداقوت خدمت تمام نتوکرهای غیرتی که علنن ثابت میکنن دوره دوره ی نتورک پاک ودانش بنیانه
    خیلی خوشحال شدم و واقعا فالوشدم بادیدن جلسات هفتگی توشهرهای دیگه
    مرسی تاپ لیدر واقعا طرح خوبی بود
    مرسی بچه ها دم غیرتت تک تکتون گرم
    ماهم قول میدیم توهمین یکی,دوهفته عکس جلسه هفتگی اراک اضافه بشه به بقیه شهرها
    علنن اونقدرشهراضافه میکنیم به بقیه شهرها که تووبلاگ جا نباشه
    جهانی فکرمیکنیم ومنطقه ای عمل میکنیم
    به عشق تک تکتون
    یاعلی

    ولی یادمون باشه که خیلی ها هستن منتظرماهستن

  • محمد خنیفری از شوش
  • سلام و خدا قوت 
    تاپ لیدر
    ایمان دارم که روزی میرسه که با حمایت شما توی دفتر شوش جلسه هفتگی برگزار میکنیم به بالا سری هام ایمان دارم وشروع میکنم به تلاش برای پنج محوره شدن و ساختن شبکه قوی ممنون از زحماتتون تاپ لیدر با رشدمون جبران میکنیم
  • راحله صادقی از دزفول
  • به توکل نام اعظمت

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام به خانواده عزیز سیمرغ

    جلسه فوق العاده ای بود از صحبت های زیبای لیدرهامون واقعا استفاده کردیم....

    تشکر میکنم از تاپ لیدرهای عزیزمون وهمچنین مدیرمسئول محترم دکتر اکبری که به قولشون عمل کردن و حجم محصولات رو افزایش دادن...

    همونطور که لیدر علی حامدی کیا توی جلسه گفتن شرکت برادریشو بهمون ثابت کرد الان وقت ماست که با فروشمون برادریمونو بهش ثابت کنیم ... میدونم که تا همین الانم خیلیا توی این چند روز اینکارو کردن وقتی وارد فروشگاه میشم و حجم بسته هایی رو که دوستان  بسته بندی میکنن تا ببرن رو میبینم واقعا این همدلی رو به زیبایی هرچه تمام تر میبینم .... دم غیرت همتون گرم .... ان شالله تا آخر ماه بیشترشم میکنیم


    یه سلام ویژه هم از اینجا به دوستانمون توی اهواز و مسجد سلیمان و درود میکنم ...هم غیرتتون گرم....توی روزها و ماه های اینده انقد جمعیتتون زیاد میشه که توی کادر جاتون نمیشه...ایمان دارم.....
    همه ما یه خانواده هستیم ...فرقی نمیکنه که توی چ شهری هستین همه با هم همدل و یکصدا و دست در دست هم هستیم...



  • طاهره یاراحمدی (دورود-لرستان)
  • سلام برخرده فروشان شبکه ساز
    انسان خوشبخت کسی است که حوادث را با تبسم و اندکی دقت به علت وقوع ان قبول کند و بالای نردبان موفقیت هرگز شلوغ نیست.


    نگزیدیم کوچک باشیم و تاب نیاوردیم حقارت را...
  • محمد حبیبی فرد (دورود-لرستان)
  • با سلام و خسته نباشید خدمت تاپلیدرعزیز
    اری اینده از ان جسوران است
    خرد، آدمی را گرانبهاترین چیز است و خداوند خرد در هر دو جهان کامروا و سرافراز است. و اگر از خلعت خرد محروم بود دانش بجوید چه دانشور سرور سروران است. و اگر از آن هم بی بهره بود باید دلیر باشد و در میدان نبرد بی باک باشد تا در نظر پادشاه گرامی و پیوسته شاد و فرمانروا باشد .و اگر این نیز نداشت  دیگر درخور زنده ماندن نیست و بهتر است که مرگ وی را دریابد .
    دورود بر خرده فروشان شبکه ساز...
  • امین انصاری
  • با سلام و درود به شما تاپلیدر عزیز:
    اولین راز موفقیت تو این سیستم دوام اوردنه
    از اولش بودیم...ادامه میدیم...به اخر میرسونیمش...
    هستم اگر هستم هدفمند هستم...
  • صادق حمزه پور(خرمشهر)
  • سلام.....
    ⭕️سخن روز⭕️

    چه بسا افرادی در سازمان، که جهت رفع بحرانی تلاش فراوان میکنند و نهایتا زحمت بی حد آنها با هزینه اندکی که به بار می آورد مورد ناسپاسی واقع میشود و انگیزه پایداری را از آنها میگیرد.

    👌عملکرد دیگران را زود قضاوت نکنیم.

    👌گاهی یکی از عوامل بحران زا خود ما هستیم...
  • مهدی محمودی
  • سلام تاپلیدرخوبی شما جلسه هفتگی عالی بود قدر این روزا را بدونیم چون دیگه این روزاتکرارنمیشه نتورکمونو روی ریل انجام بدیم.دم غیرتون گرم
  • علی نعیمی زاده
  • سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا، خداقوت و همچنین سلام و عرض ادب خدمت خانواده سیمرغ...
    دمت گرم تاپلیدر با وبلاگ همه اپدیتون که مارو پر انگیزه و با نگرش روز اولمون میکنه..
    جلسه هفتگی بعدی تمام دفاتر سیمرغ مملو از نتورکره جنگنده و عاشقه هدفه مثل هفته های قبل.
    با تشکر.

  • حامد نساروند
  • باسلام و ادب
    دم غیرت تک تک بچه های شعبه دزفول گرم
    ایشالا هرچه سریعتر همچین جلساتی رو توی مابقی شعبات داشته باشیم.
    یاعلی
  • فاطمه زهرا سگوند(شوش)
  • سلام خداقوت تاپلیدر
    جلسه هفتگی فوق العاده و عالی بود.خیلی خیلی انرژی میگیرم.
    از زحمات و انرژی که برامون میزارید سپاسگذارم.
    اینجا جا داره از حامی خودم خانم کاویانی عزیز تشکر کنم 
    نتورک جهانی از خودمون ب پایینه.
  • مینا خلف‌علی
  • به نام خدای مهربون...
    سلام به تاپ لیدر عزیز، سلام به خانواده‌ی قدرتمند و عزیز سیمرغی
    متأسفانه من این هفته بخاطر امتحانام تو جلسه نبودم. اما به امید خدا ازین تا ابد از حضور دائمی خواهیم داشت. خیلی ممنون بخاطر زحمتایی که برای ما می‌کشید. خوشحالم که در این خانواده حضور دارم. 
    با آرزوی رسیدن همه‌ی اعضای این خانواده به تمام آرزوهاشون. 
    خدا قوت...
  • محسن حسنی-آبادان
  • اییییراااانووووو میییگیییریییم.....
    سلام تاپ لیدر
    به امید روزی که صدای ضرباهنگ قدمهایمان دنیاروبه لرزه دربیاره
    موفقیت امریست دست یافتنی...
  • گلنار عالیوند ازمسجدسلیمان
  • به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست
    بیاد ژنرال همیشه زنده سید مسعود خامد 
    تاپ لیدر سلام خدا قوت واقعا این جلسه هفتگی برا من فوق العاده ترین بود انشاالله به یاری خدا بزودی زود سیمرغ جهانی،نخواستیم کوچیک باشیم وتاب نیاوردیم حقارت را

  • محمد بوالی. مسئول شعبه سیمرغ ابادان
  • باسلام
    ازمطالب استفاده کردیم 
    انشاءالله درآینده نزدیک ازآبادان هم خبرهایی بسیارخوبی خواهد‌بود.
    درپناه حق
  • فاطمه موسوی ازخرمشهر
  • .:تازه های ثروتمندی:.
    سلام تاپ لیدر
    اصول اقتصاددانان برای ثروتمند شدن

    هرگز تسلیم نشوید اگر هدف مادی ارزشمندی را برای خود در نظر گرفته اید و رسیدن به این هدف می تواند شما را خشنود کرده و امید ایجاد کند هرگز دست از تلاش بر ندارید و به هیچ قیمتی در مقابل مشکلات بزرگ تسلیم نشوید.


    🇮🇷 @Servat1
    با سلام
    مائیم و نوای بی نوایی
    بسم اله اگر حریف مایی
    براستی سیمرغ دوباره برمیخیزد ...
  • نرگس کاظم نژاد اهوازی
  • سلام خدمت خانواده عزیز خودم
    از اینکه در کنار شما هستم و توی همچین خانواده ای مشغول به فعالیت هستم واقعا خوشحالم
    از تک تک بالاسری هام و تمام کسایی که برامون زحمت کشیدن و دستمون رو گرفتن تشکر میکنم .
  • مژده سلیم زاده
  • باعرض سلام به تمامی خانواده بزرگ سیمرغ
    خداوندروسپاس که بماقدرت  تفکرورویاپردازی دادتاهرکسی به اندازه بلندپروازیش اوج بگیرد,انشالاهرچه زودترافیسهای سیمرغ درسراسرایران ببینیم بخصوص افیس شوشتر
    باتشکروسپاس فراوان اززتلاشهای شبانه روزی شما
  • یاسین یوسفی مقدم (مسجدسلیمان)
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه ی نتورکرهای کمپانی قدرتمند سیمرغ عصر تجارت یا بهتر بگم خانواده جدید خودم  از این به بعد کم کم نام برادر کوچکتان را بیشتر می شنوید و به یاری خدا و بعد به کمک شما خواهران و برادران خودم نام سیمرغ را جهانی خواهم کرد
  • فرشیدامیدی و رضافتاحی همین الان دورود
  • سلام طاعات و عبادات همگی قبول درگاه حق
    امام علی(ع) :به چیزی که هیچ امیدی نداری بیشتر امیدوار باش

    امروز کلی پارادایم زدیم ونتیجه اون رو هم درلحظه دیدیم و به ما اثبات شد خدا توی همه ی لحظات حواسش به ماست فقط منتظره بهش اعتماد کنیم و دل به دریای بیکران رحمتش بسپریم و اون وقته که عشقش رو باهمه ی وجود نثار بنده هاش میکنه..
    با نتورک به خدا نزدیکتر شده و باهاش انس گرفتیم وبانتورک زندگی خودمون و تموم دنیارو متحول میکنیم ..
    رفتن دلیل نبودن نیست.بیاد مسعودوناصر وبه عشق هدفهاشون نتورکمون رو جهانی میکنیم ..
  • خاتون قنواتی(بندرماهشهر)
  • با سلام و خسته نباشی خدمت شما تاپلیدر حامدی کیا
    تنها چیزی که میتونم بگم این هست که سیمرغ فصل زمستانش رو داره سپری میکنه وباید نظارگر فصل بهارش باشیم ولذت سرسبزی و پربار بودنش باشیم .
    لیدر یا علی گفتیم پس تا اخرهم قدم هستیم
    یا حق
  • مرضیه عالیوند
  • اگه رویاهاتو نسازی یکی دیگه استخدامت میکنه ک رویاهاشو بسازی.
  • (Elahakim(andimeshk
  • چقدر خوب بودن این عکسا ، آدمای قدیمی تیمو رو دیدن تو عکسا نشون دهنده ی اینه که چقدر شما خوبی و  هدفاشون چقدر بزرگ بوده که بودن،هستن و خواهند بود ...فوق العاده بود ،۱۰۰ برابر این جمعیت میشیم 👏👌 
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • به امید روزی که عکسهای که تا لول ۱۰ شما که سقف زدن گذاشته بشه توی وبلاگ و هرلیدری توی یه کلانشهر تیم حرفه ی و اصولی داشته باشه 🌹🌹 

  • ســرور مدبــر
  • سلام و درود به تاپلیدر جسور و قدرتمند flteam

    تاپلیدر هم فایل صوتی و هم عکس ها خیلی عالی بودن.‌ با اینکه توی اون جمع نبودم ولی حسشون رو‌کاملا درک کردم.

    خیلی از صحبت هایی که داشتن الان دقیقا اتفاق افتاده و شاهد اوج گرفتن سیمرغ در تک تک شهرها و‌کشورهای جهان هستیم. قطعا یه روزی هم میرسه که اسم ما توی کل دنیا زبانزد میشه و‌ علنا به قدرتمندترین و‌حرفه ای ترین تیم نتورکی جهان میشیم.

     

  • بابک سهرابی
  • سلام 

    خدا قوت 

    میسازیم قوی تر و با کیفیت تر ...

    خاطرات خوبی بود ..

    ممنون از شما .

    عکسا عااالی بودن امیدوارم در آینده چند برابر این جمعیت و همیشه شاهد برگزاری جلساتی پر از شور و نشاط باشیم

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام تاپلیدر 

    خیلی خوبن این عکسا تاپلیدر توی نگاه همه افرادی که توی اون عکس هستن و الانم حضور دارن برق پیروزی هست خیلی خوبه حس خوبشون توی عکسا موج میزنه .

    رمز ماندگاری دوام اوردنِ ...

    زنده باد سیمرغ 

    زنده باد FLTEAM

    راهتون سبز وعاقبت بخیر باشید تاپلیدر🌹

  • محمد زاهد
  • سلام و خداقوت به حامی قدرتمندم

    خیلی جالبه کسانی که حرف بودن و عمل نکردن و کسانی که ماندن و پیروزی ها رو جشن گرفتن واقعا رمز پیروزی و موفقیت ماندگاری خوشحالم در تیمی حضور دارم که محکم و استوار چالش ها رو پشت سر گذاشته و پر قدرت تر از همیشه به سمت اهداف خودش گام برمیداره

    FLTEAM اتفاقی که افتاده هر کس همراه شد با این اتفاق موفق میشه و زندگی فوق العاده برای خودش و اطرافیانش خواهد ساخت💪✌🦅

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی بزرگوارم

    عکسها فوق العاده ن وقتی میبینمشون یاد پارادایم رمزموندگاری توی سیستمه میافتم هم یاد این تشبیه میاافتم که این تجارت ۸ بانده س کسایی قبل شما اومدن و جاده رو درست کردن اومدن و رفتن (مثال آزادراه خرم اباد) حالا که آسفالت شده س فقط باید گاز داد بدون ترمز گرفتن تا زمانی که به هدفات برسی .

    خداروشکر بخاطر شرکتم🙏

    خداروشکر تیمم🙏

    خداروشکر بخاطر خط حامیم🙏

  • باغبان شوش
  • سلام مربی قدرتمندم.

    چقدر دلم تنگ شده واسه جلسه هفتگی های شلوغ و پر از هیاهو.ولی از اونجایی که باید با تغییرات خودمون رو زود وفق بدیم اینو میگم که دیروز هم جلسه ای که به صورت لایو برگزار کردین فوق العاده و پر انرژی بود همیشه دوست داشتم مثل فیلمهایی که دیدم توی خونه بشینیم و پول در بیارم  توی خونه بشینم و آموزش ببینم و توی خونه توی فضای امن خونه باشم و دنیا رو تصاحب کنم چقدر جالبه که همچین بستری فراهم شده واسم و چقدر خوشحالم که شما این بستر رو واسه ی ما فراهم کردین خدا حفظتون کنه و پایدار و مستدام باشید.تدی این ساعات پایانی سال ۹۸ عاقبت بخیر ی طول عمر با عزت و موفقیت و سلامتی رو براتون آرزومندم😇🙏😇🌷🌷🌷

                            ☆ بنام او ک بهترین وتواناترین تکیه گاه هستیست☆

    با سلام وخدا قوت ب این نیروی عظیم کاری وممنون از شما مربی عزیز ک حامیان بسیار شایسته ای  همچون خانواده ی خود ب نحو احسنت تعلیم دادید،امید است ک الطاف شما هیچگاه بی پاسخ نماند.

        ~ سپاس از شما تاپ لیدرگرامی ک اطلاعات گرانبهای خودرا در اختیارمان قرار می دهید~

  • فیضیه للری اندیمشک
  • تشکر از مربی

    خیلی عالیه وقتی که حال خوش ومثبتی داری وبهتراز اون اینکه بتوتی این حال خوش ومثبت بودن روذبه بقیه انتقال بدی وما همیشه از شما انرژ مثبت دریافت میکنیم مربی..

  • نسرین محتشم
  • سلام و عرض ادب خدمت اقای حامدی کیا

    عالیه وباعث افتخار وخوشحالیه که با این گروه اشنا شدم انشالا در جلسات بعد منم بتونم با دستاوردام دراین نوع جلسات حضور داشته باشم

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام و خدا قوت 

    دیدن این عکسا پایداری شما تو انتخاب راهتون رو نشون میده امیوارم بتونیمماهم پایدار باشیم و حضور توی جمع چندبرابری رو تجربه کنیم.

  • Ozra sharifi_ Sarableh
  • سلام بر مربی تلاشگر

    وقتی می بینم این شبکه کاری سابقه ای به این شکل و زمان داره دلم گرم میشه به سلامت و دوام کاری که دارم انجام میدم. ان شاءالله یه روزی هم برسه که‌این تصاویر از شهر ما گرفته بشن. شما رو زیارت کنیم با یه دنیا اطلاعات و افکار مثبت

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام و وقت بخیر مربی🌸🌸🌸

    خدا قوت همگی🌸

    عکس ها عالین🌸

    خیلی خوب بودش🌸

    فوق العااااده عالی🌸

    و وویس هم عالی جلسه هفتگی عالی بود که گوش کردم😍✌

    تشکر مربی 🌸🌸

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام 

    من نتورک دو ماهه شروع کردم خیلیم نتورک دوس دارم تا اخرشم میجنگم 

  • زینب سادات نایب پور
  • سلام وقت بخیر خوشحالم به جمع نتورک اومدم تا به موفقیت برسم انشالله اول با توکل خدا و با کمک شما و تلاش من به موفقیت میرسم 

  • پروانه رکاب ساز
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی بزرگوار وتیم راهبران آینده من خانم پروانه رکاب ساز هستم ومدت ۳ هفته هست با این تجارت آشنا شدم خیلی خوشحالم این باعث افتخاره که با شما آشنا شدم انشالله که همگی پیروز وموفق باشیم باتشکر از خط حمایتی مربی بزرگوارم

  • محمد ربانی فر
  • سلام مربی ممنون برای این مطلب 

    مرور خاطرات زیبایی بود 

    اون روزها رویای امروز مون را داشتیم و الان محقق شد به لطف خدا و آموزش ها و برنامه های فوق العاده شما 

    قطعا اهدافی که الان داریم تیک میخوره 

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت 

    جلسه هفتگی عالی وشگفت انگیز وپرانرژی بود 

    فقط با ایمان و جسارت بسمت جلو میریم و جهانی شدنمون جشن میگیریم 

     

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و عرض ادب و خدا قوت خدمت شما مربی حامدی کیا 

    طبق معمول پس از هر جلسه‌هفتگی کلی انرژی و انگیزه گرفتیم.

    قطعا همه چی از یک تفکر شروع میشه و زندگی ما حاصل افکار ماست.

    پس چقدر خوبه که بزرگ‌ فکر کنیم تا بزرگ زندگی کنیم...

  • فاطمه گچی خلف
  • با عرض سلام و احترام خدمت مربی حامدی کیا

    خیلی ممنونم که این شور و هیجان و هم به ما منتقل میکنید 

    تمام تلاشم و میکنم که این ماه به هدفم برسم

  • عرفان طاهریان
  • سلام مربی عزیز

    هرماه میتونه ماه شگفتی ساز ما باشه ما اتفاقی هستیم که افتادیم ما تغییر بزرگی بودیم که با یک حرکت کوچیک شروع کرد و در آینده ای نه چندان دور نتورک ایران مدیون ما خواهد بود

    سیمرغ و fl_team پرچمدار نتورک پاک در ایرانه و نتورک ایران به ما افتخار میکنه

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا عزیز

    خوشحالم که بنیانگذار این تیم هر حرفی زده بهش عمل کرده 

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    هر ماه که میگذره پر ازشور وهیحان است و ما هر ماه با برنامه ریزی های شما بهترین ها رو خلق میکنیم،

    زنده باد سیمرغ و زنده باد اف ال تیم

  • فیضیه للری اندیمشک
  • سلام وادب خدمت مربی دلسوزمون

    هرچه بیشتر از این که توی این تجارت واین تیم قدرمند هستم میگذره بیشتر خواشحالم وباعث افتخام هست که همچین خانواده ای دارم.خدارو ازاین بابت شکرگزارم

  • روح انگیز دریکوند
  • سلام و عرض ادب و خدا قوت خدمت مربی عزیز 

    ممنونم ک این شور و هیجان هم ب ما منتقل میکنید 

    تمام تلاشم میکنم ک ب تمام اهدافم برسم  

     

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام وقتتون بخیر مربی🌸🌸

    بسیار عالی و خدارو شکر هرماه و هر روز پر از خبر های ویژه هست و همه با هم با تمام توان میریم برای انجام دادنش و انجامش میدیم..

    خدارو شکر برای این تیم فوق العاده حرفه ای که داریم🌹🌹

    عکس ها و وویس هم عالی عالی ✌✌

    تشکر فراوان مربی🌺🌺

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام وقتتون بخیر مربی🌸🌸

    از هیچی نترسیم و با ترسمون مقابله کنیم و با ایمان و اعتقاد ۱۰۰۰ بریم جلو و کارمون رو یا هر چیز دیگه رو با قدرت انجام بدیم و نتیجه ی عالی هم ازش به دست میاریم..

    ممنون و تشکر مربی🌺🌺

    ادامه ی پیام قبلیم هست✌

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام مربی خدا قوت..

    دم غیرت شما گرم که همیشه حرف و عملتون یکی بوده..

    این خصوصیت یک راهبر واقعیه

  • فیضیه للری اندیمشک
  • تشکرمربی بابت زمانی که برامون میزارید

    هرروز که میگزاره بیشتر درک میکنم که توی چه تحارت وتیم قدرمندی شریک شدم واین باعث افتخارم هست تمام تلاشمومیکنم تا این موقعیت خیلی عالی رو از دستش ندم.

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و خداقوت تاپ مربی 

    ممنونم بخاطر خرد و بصیرت بالاتون که همیشه با راهنمایی های بجاتون به همگی ما کمک میکنید ،باقدرت به سمت جلو حرکت میکنیم و بهترین شبکه سازان فروشنده ی شرکت معظم سیمرغ عصرتجارت میشیم.

    به امید پیروزی ✌🏻 سپاسگزارم ازتون 🙏

  • ریحانه پورشریفی. اندیمشک
  • عرض ادب و احترام خدمت منتور فرزانه ام جناب آقای حامدی کیا 🖐🏻🌺.هرماه میتونیم شگفتی ساز بشیم.جنگنده وباایمان وجسارت روبه جلو حرکت میکنم تاتوی جشن فتح ایران باشم. چه حس خوبی به آدم دست میده میبینی راهبرت حرف وعملش یکی بوده وبه حرفی که زده عمل کرده .👌🏻👌🏻👌🏻

    سپاس بسیار از شما مربی فرزانه ام 🙏🌺🌺

     

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام خداقوت به مربی حامدکیا.

    خیلی خوبه وقتی حس حال خوبی وانرژی مثبت ای روداشته باشی واین چقدرخوبه این حس حال خوب ومثبت رابتونی به دیگران هم منتقل کنی...

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام خداقوت به مربی حامدکیا.

    خیلی خوبه وقتی حس حال خوبی وانرژی مثبت ای روداشته باشی واین چقدرخوبه این حس حال خوب ومثبت رابتونی به دیگران هم منتقل کنی...

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام و روز بخیر خدمت مربی

    دوام و انگیزه افراد وشما توی شرکت مثال زدنیه انشاا... هممون به این درجه برسیم

    و به زودی بتونیم سمینار و جلسه برگذار کنیم و توی کل ایران آوازه مون شنیده بشه✌✌

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام‌ و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    واقعا این جلسات دورهمی بودن ها در رشد وپیشرفت میتونه نتیجه فوق العاده ای داشته باشه چرا ک هر کدوم تحربه خاص خودشون رو دارند و همه میتونن از تجربه های بقیه نهایت استفاده رو ببرند و شور وشوق و انرژی زیادی داره 

    بجنگ بمون برد با ماست 

    زنده باد اف ال تیم 

     

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خداقوت به شما مربی بزرگوارم 🙏🌹

    جلسات همه و همه باعث شد که ما رشد کنیم و انرژی مون، ایمانممون، اراده مون نسبت به کار روز به روز بیشتر بشه، جلسه هفتگی هم یک میعادگاه برای ما بود که کل هفته رو انرژی می‌گرفتیم و از تجربیات افراد موفق تیم استفاده میکردیم 

    ممنونم ازشما بخاطر مطالبی که همیشه زنده هستند 👌👌🌹🌹

  • پروین امیری نسب
  • سلام وخداقوت به شما مربی گرامی

    انشالله همیشه این جلسه های پربار برقرار باشه ودر سراسر ایران وجهان به صورت مداوم برگزار بشه

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم مربی جان بخاطر ثبت جلسات 🙏

    واقعا حضور در جلسات باعث رشد و. پیشرفت ما میشه،ان شاءالله سمینار بعدی در استان لرستان، شهرستان دورود برگزار میشود

  • Bahareh dehqanizadeh _gilanqarb
  • سلام و عرض ادب دارم خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    واقعا ممنونم بابت وبلاگ های بی نظیرتون بخصو فایل صوتی هفتگی

    یه دونه باشیم. 

    بزرگترین موفقیت یک انگیزه است 

    شجاع وجسور ونترس باشیم

    همه چیز ب ذهن ما بستگی داره

    جسارت و جنگجو نتیجش پیروزی است

    بهانه هرچی منطقی باز سدی است برای رسیدن ب موفقیت

    جسازت یعنی بدست گرفتن آینده

    ما اگه بخوایم رهبری تیمی را بدست بگیریم باید ذهن آماده و مصممی داشته باشیم

    هیچ وقت جا نزنیم مسیری ک اومدیم با حسارت ادامش بدیم

    1درصد نبوغ 99 درصد تلاش

    شجاعت همون حس درونی است ک با ایمان باید با ترسها غلبه کرد

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    جلسات حضوری شور و شوق خاص خودش رو  داره و یادگیری بهتر صورت میگیره 

    بزرگترین موفقیت یک انگیزه است نترس باشیم جسور باشیم برای رسیدن باید بها داد ب حاشیه ها توجه نکنیم فقط در مسیر حرکت کنیم 

  • samira fatahi ...استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    حضور در جلسات باعث رشد و پیشرفت میشه و انگیزه رو بیشتر میکنه 

    انشالله سمینار بعدی در استان کرمانشاه برگزار میشه ✌

    زنده باد سیمرغ 

    زنده باد flteam 

    سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز خسته نباشید 

    دم غیرتتون گرم که حرف و عمل شما یکی هست و این باعث میشه انگیزه ما بیشتر بشه

    حضور در جلسات و همراه شدن با مربیان عزیز  باعث پیشرفت و کسب تجارب عالی میشه و ان شاالله سعادت بشه منم در این جلسات حضور داشته باشم واز تجربیات مربیان عزیز بی نصیب نمانم

    زنده باد تیم رهبران آینده 

    به امید جهانی شدن خانواده بزرگ من

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی