NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

ذهنیت فقیر یکی از اصلی ترین دلایلی است که نمی گذارد افراد ثروتمند شوند. در این مقاله می خواهیم مطالب فوق العاده ای از دن لاک در مورد داشتن ذهنیت ثروتمند و راهکارهای غلبه بر ذهنیت فقیر یاد بگیریم.

در واقع بیشتر افرادی که روزانه با آنها رو در رو می ­شوید، دارای چنین طرز تفکری هستند. آن ها فقیرانه فکر می کنند، فقیرانه عمل می­ کنند و در نتیجه در فقر به سر می برند. ولی شوکه کننده ترین خبر این نیست که خیلی از افراد دارای یک ذهنیت ضعیف هستند بلکه این است که آنها هیچ تلاشی در مورد اصلاح آن نمی کنند!!!

 

از دوران کودکی ممکن است باورهای محدودکننده ی زیادی از طرف محیط، مدرسه و والدین وارد مغز ما شده باشد و الان آنها در ذهن ما تبدیل به سیمان و بسیار سفت شده اند و از بین بردن آنها و جایگزین کردن شان با باورهای ثروت ساز شاید کمی مشکل باشد و نیاز به تمرین بسیار زیاد دارد. در کل این مطلب را می خواهم بگویم که ساخت ذهنیت ثروتمند یک شبه به وجود نمی آید، چون سال های زیادی با ذهنیت فقیر زندگی کردیم و از بین بردن آن نیاز به تلاش مستمر و بلندمدت دارد.

اگر شما از افراد غریبه ای که در خیابان می بینید بپرسید که آرزوی آن ها چیست، پاسخ 99.9 درصد آن ها این است که:

«ثروتمند» باشند. آنها آرزو خواهند کرد که میلیون ها دلار پول داشته باشند و در نتیجه هرگز کار نکنند.

این ها همان افرادی هستند که اکثر وقتشان را با بازی های رایانه ای می گذرانند یا به پارتی ها می روند و جدیدترین آیفون را به محض انتشار می خرند. آن ها می خواهند ثروتمند بشوند ولی اعمالشان درست مخالف چیزی است که می خواهند.

اولین و مهمترین دلیل فقیر بودن افراد نه به خاطر درآمد کمشان بلکه به خاطر ذهن فقیرشان است.

افرادی که ذهنیت فقیری دارند معتقدند که اگر ثروتمند به دنیا نیایید، هرگز موفق نخواهید شد. ولی اگر به تاریخ نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که این کاملا اشتباه است. خیلی از موفق ترین افراد تاریخ مثل آبراهام لینکلن و اُپرا وینفری در خانواده هایی فقیر بزرگ شده اند، ولی اجازه نداده اند که موقعیت فقیرشان آینده شان را تحت تاثیر قرار دهد.

آن ها فهمیدند که اگر می خواهند موفق شوند باید ذهنیت شان را با چیزی که می خواهند به آن تبدیل شوند، تطبیق دهند و این بزرگترین دلیلی است که داشتن ذهنیت فقیر، بزرگترین اشتباهی است که می توانید مرتکب آن شوید.

 

چرا داشتن یک ذهنیت فقیر مانع ثروتمند شدن شما می شود؟

یکی از بدترین افکاری که افراد با ذهنیت ضعیف دارند این است که آن ها فکر می کنند با طبقه بندی می توانند راه را برای خود هموارتر کنند. شما چنین حرف هایی را خیلی می شنوید:

  • با هر روز نرفتن به رستوران می توانید پس انداز کنید.
  • زیاد خرج نکن و ولخرج نباش
  • اگر حراج نباشد، من به خرید نمی روم

این مسئله ای است که افراد با ذهنیت فقیر دارند – یعنی دارای ذهنیت کمبود هستند؛ آن ها فکر می کنند که پس انداز کردن اولین قدم برای ثروتمند شدن است. ولی واقعیت این است که با پس انداز چند سنت اینجا و آنجا فرق قابل توجهی در درآمد شما یا سبک زندگیتان به وجود نمی آید.

بیایید اینطور بگوییم که شما از توقف روزانه برای خرید قهوه صرف نظر کنید. فرض کنیم قیمت قهوه 5 دلار باشد اگر شما به مدت یک ماه هر روز صبح این پنج دلار را خرج نکنید چه اتفاقی می افتد؟

شما درست 150 دلار پول پس انداز می کنید. حالا از خودتان بپرسید که این 150 دلار شما را به خریدن خانه رویایی تان یا خریدن ماشین گران قیمتی که دوستش دارید، نزدیکتر می کند؟

پاسخ “نه” است. افراد با ذهنیت فقیر همیشه فقیر می مانند، چون فکر می کنند با پس انداز ثروتمند می شوند. در واقع نرفتن به کافه فقط هیجان روزانه تان را از شما می گیرد.

پس در نتیجه پس انداز کردن چند دلار شما را به هدف بزرگ تان نمی رساند، بلکه فقط نتیجه ای منفی در سبک زندگی تان می گذارد. پس انداز کردن شما را ثروتمند نمی سازد!

 

به جای پس انداز چکار کنیم؟

به جای پس انداز کردن، بر درآمدزایی بیشتر تمرکز کنید. در مثال قهوه گفتیم دلیل اینکه هر صبح قهوه نمی خرید این است که می خواهید 150 دلار بیشتر در ماه ذخیره کنید، ولی این شما را به کجا میرساند؟

اگر ماهیانه 150 دلار بیشتر درآمد داشته باشیم چه می شود؟

چرا به جای اینکه از یک برنامه روزمره لذت ببرید، فقط راهی برای کسب درآمد بیشتر پیدا نمی کنید؟

با تمرکز بر ایجاد ثروت بیشتر به جای صرفه جویی در هزینه کمی که دارید، لازم نیست که تأثیر منفی روی سبک زندگی خود بگذارید. می توانید هر روز صبح یک قهوه موکای فوق العاده بگیرید بدون اینکه در این کار احساس گناه کنید، زیرا راهی پیدا کرده اید که بتوانید ماهیانه 150 دلار اضافی بدست آورید که هزینه آن را پرداخت می کند.

در واقع این خطی است که افراد با ذهنیت فقیر را از افراد با ذهنیت ثروتمند جدا میکند و همین موضوع تفاوت افراد فقیر و ثروتمند است. افراد ثروتمند می دانند که می توانند پول زیادی را داشته باشند. حتی اگر هزینه های اساسی هر ماه را کاهش دهند باز هم می توانند ماهیانه 2000 یا 3000 دلار پس انداز کنند. پس به جای اینکه به ذخیره کردن فکر کنید به بیشتر پول در آوردن فکر کنید، در نتیجه می توانید همزمان با پیشرفت از سبک زندگیتان نیز لذت ببرید.

 

بزرگترین دام برای افراد با ذهنیت فقیر

نکته تکان دهنده این است که حتی اگر افراد با ذهنیت ضعیف به این درک عمیق پی ببرند، باز هم پس انداز را ترجیح می دهند. دلیل این امر تنبلی آنهاست به جای اینکه برای یافتن راه هایی برای ساختن 150 دلار اضافی تلاش کنند، افراد با ذهنیت فقیر ترجیح می دهند قهوه صبحانه خود را صرف نکنند.

این به این دلیل است که یافتن راه هایی برای ایجاد ثروت، مستلزم استفاده از مغز است و استفاده از مغز برای فکر کردن نیاز به انجام کار دارد. با این حال، تصمیم گیری برای نرفتن به کافه یک کار بسیار ساده است.

شما به معنای واقعی کلمه لازم نیست کاری انجام دهید و پس انداز خواهید کرد. همین دلیلی است که داشتن یک ذهنیت فقیر برای موفقیت یک شخص ضرر دارد.

افرادی که به ذهنشان اجازه می دهند به زندگی آنها حکومت کند، ذهنیت ضعیفی نیز دارند. آنها ترجیح می دهند به جای اقدام برای بهتر کردن زندگی خود، کارهای ساده تری را انجام دهند و ریسک نکنند.

آنها به ذهنیت فقیر خود اجازه می دهند نحوه زندگی شان و انتخاب های آن ها را کنترل کند. در نتیجه، بسیاری از آن ها ناراضی هستند زیرا کسانی اند که خودشان زندگی شان را کنترل نمی کنند، بلکه مغز آنهاست که تمام تصمیمات را می گیرد، به آنها می گوید که چه کاری باید بکنند یا چه کاری نکنند و زندگی آنها را اداره می کند و اجازه دادن به مغز شما برای تعیین نحوه زندگی شما یکی از بدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. 

 

مغز انسان ها طوری طراحی شده که تا حدالامکان تنبل باشد

مطالعات نشان می دهد که مغز انسان برای تنبلی ساخته می شود. این بدان معنی است که اگر می خواهید بر یک ذهنیت ضعیف غلبه کنید، مجبورید برای انجام این کار تلاش کنید و به نظرتان چند نفر حاضر به انجام این کار هستند؟ تعداد خیلی کم.

واقعیت این است که اکثریت مردم به خود اجازه می دهند با ذهنیت فقیر خود کنترل شوند. آنها هرگاه با وظیفه ای دشوار روبرو می شوند، ساده ترین راه را جستجو می کنند و از این ایده که باید کاری بیش از حداقل را انجام بدهند یا در کل کاری را انجام دهند، چشم پوشی می کنند. آنها به مغز خود اجازه می دهند زندگی شان را کنترل کند و از طرف آنها تصمیم بگیرد و نتیجه آن نتایج نامطلوبی باشد. به همین دلیل است که داشتن یک ذهنیت فقیر نه تنها خوب نیست بلکه خطرناک است.

افرادی که ذهنیت فقیری دارند غالباً کسانی هستند که از زندگی رضایت ندارند. آنها وقتی اوضاع به همان روال پیش نمی رود بهانه می آورند یا اجازه می دهند که حسادت آنها برتری یابد.

 

داشتن یک ذهنیت فقیر فقر را به دنبال دارد

 

افرادی که ذهنیت فقیری دارند با گذشت زمان فقیرتر می شوند. اگر با قانون جذب آشنا باشید، دلیل آن را خواهید فهمید. تعریف قانون جذب برای کسانی که با آن آشنایی ندارند، این است که:

هر آنچه را که به آن امیدوار باشید می توانید به آن دست یابید. به عبارت دیگر، افکاری که دارید و اعمالی که انجام می دهید مشخص می کند که چه نوع زندگی ای خواهید داشت.

به همین دلیل است که افراد با ذهنیت فقیر معمولاً دچار مشکل مالی می شوند. آنها باورهای محدود کننده ای در مورد پول دارند و آن را “ریشه ی تمام شرها” می دانند. اگر کسی به آنها از فرصت جدید برای کسب درآمد بگوید، بدبین می شوند و به جای تحقیق بیشتر به آن فرد برچسب کلاهبرداری می زنند.

باورهای محدودکننده ی آنها درباره پول، آنها را از دستیابی به موفقیت واقعی مالی باز می دارد و در نتیجه قانون جذب اعتقادات آنها را به عنوان حقیقت تشخیص داده و واقعیت آنها را تغییر می دهد تا با افکار آنها مطابقت داشته باشد.

این بدان معناست که عکس این قضیه نیز صادق است. اگر باورهایی داشته باشید که به رشد شما کمک کند، زندگی شما بهتر می شود.

عامل اصلی موفقیت اقتصادی، پرورش باورهایی است که با نوع زندگی شما مطابقت داشته باشد.

هنگامی که شما به یک تفکر فراوانی فکر می کنید، باورهای شما نیز تغییر خواهد کرد و همچنان که به پرورش این باورها ادامه می دهید آنها بر تصمیمات و اعمال شما تأثیر می گذارند که در نهایت روی آینده شما تأثیر می گذارد.

وقتی بتوانید ذهنیت خود را تغییر دهید، می توانید آینده خود را تغییر دهید. نوعی عقیده را که می خواهید زندگی شما منعکس کند، انتخاب کنید تا قانون جذب بیش از آنکه علیه شما باشد، برای شما مفید باشد.

 

سه روش برای غلبه بر یک ذهنیت فقیر

بنابراین چگونه می توانید بر یک ذهنیت فقیر غلبه کنید و آن را دوباره به یک فکر ساخته شده برای موفقیت تبدیل کنید؟ 3 چیز وجود دارد که ما معتقدیم شما باید انجام دهید:

اول: آموزش ببینید

بنابراین بسیاری از افرادی که ذهنیت فقیری دارند به آنها دروغ گفته شده است. آنها به رسانه ها گوش می دهند و همتایان آنها مزخرفاتی مانند “همه افراد ثروتمند حریص هستند” یا “پول شما را خوشبخت نمی کند” می شنوند.

در حقیقت ، هیچ دلیل مشخصی وجود ندارد که صحت این گفته ها را ثابت کند. همه افراد ثروتمند حریص نیستند و در بسیاری از موارد پول خوشبختی به همراه می آورد. پول فقط یک ابزار است و مانند هر ابزار دیگری، نحوه استفاده از آن تعیین می کند که نتیجه آن چه خواهد بود.

غلبه بر یک ذهنیت فقیر به معنای روشن شدن واقعیات آن است. اگر ذهن شما مملو از باورهای محدود کننده و حقایق نادرست باشد، اتخاذ یک ذهنیت ثروتمند دشوار است زیرا ذهن شما با دروغ بهم ریخته است. هنگامی که بفهمید چه باورهای محدود کننده ای بر ذهنیت شما حاکم است و آنها را از بین می برد، می توانید به خود آموزش دهید که حقیقت چیست.

 

دوم: اقدام کنید!

اکثریت زیادی از مردم در نهایت به فعالیت در شغلی که از آن متنفرند، می پردازند زیرا هرگز در مدرسه یاد نگرفته اند که چگونه درآمد کسب کنند. آنها ذهنیت ضعیفی دارند، دلیل این امر آن است که مدرسه هرگز درمورد پول، کسب و کار یا چگونگی موفقیت اقتصادی به آنها آموزش نداده است.

مشکل این است که اگرچه آنها این واقعیت را درک می کنند، اما در مورد آن کاری نمی کنند. افراد با ذهنیت ثروتمند این واقعیت را درک می کنند اما اجازه نمی دهند آینده آنها را کنترل کند. آنها می فهمند که مشکل کمبود آموزش است و برای رفع این مشکل اقداماتی انجام می دهند.

این بدان معناست که آنها ممکن است وقت خود را صرف مطالعه کتاب های مالی، شرکت در سمینارها، رفتن به کارگاه ها یا معاشرت خود با افراد موفق دیگر کنند. آنها به جای شکایت، بهانه گیری یا غر زدن در مورد شرایط خود گام برمی دارند تا بر نقص های خود غلبه کرده و آینده خود را تغییر دهند.

تفاوت زندگی فقیر و ثروتمند توانایی آنها در عمل است. آنها می فهمند که بهانه گیری و شکایت هیچ تغییری ایجاد نمی کند، درست مثل آنکه پس انداز در قهوه صبحگاهی تاثیری زیادی بر وضعیت مالی شما نخواهد داشت. افراد با ذهنیت ثروتمند درک می کنند که برای غلبه بر مشکلات خود باید اقدامی به کار بگیرند.

 

سوم: یک ذهنیت ثروتمند پرورش دهید

پرورش یک ذهنیت فوق ثروتمند یک شبه اتفاق نمی افتد، درست مثل همین که پرورش یک ذهنیت فقیر بلافاصله اتفاق نمی افتد. طرز فکر شما محصول جانبی بسیاری از مواردی است که در طول سالهای زیادی از زندگی در معرض آن قرار گرفته ایدو با گذشت زمان آنچه در معرض آن هستید، تعیین کننده نوع ذهنیت شماست .

این بدان معناست که اگر می خواهید یک ذهنیت ثروتمند را پرورش دهید، باید خود را با چیزها و افرادی مرتبط کنید که به شما در این کار کمک می کنند. شما می توانید ذهنیت خود را مانند یک درخت تصور کنید – اگر هر روز درخت را آبیاری کنید، رشد می کند و قوی و قدرتمند می شود. با این وجود، اگر از درخت غافل شوید و از آن مراقبت نکنید، ضعیف می شود و به راحتی تاب می خورد.

پرورش یک ذهنیت غنی به معنای اقداماتی برای اطمینان از آلوده نشدن آن است. به جای مواردی که مانع شما می شوند، خود را با چیزهایی همراه کنید که به رشد شما کمک می کنند.

 

همین امروز یاد بگیرید چطور ذهنیت فوق ثروتمند داشته باشید!

افرادی که ذهنیت فقیری دارند، به مغز خود اجازه می دهند زندگی شان را کنترل کند. آنها تنبل شده و تمایلی به اتخاذ تدابیری برای تغییر وضعیتی که دارند، ندارند. در نتیجه، به دلیل تمایل مغز انسان به یافتن راه همیشه آسان، امور مالی و سبک زندگی آنها بدتر می شود.

به همین دلیل است که اکثریت زیادی از افراد با ذهنیت فقیر از نظر اقتصادی موفق نیستند. آنها باورهای  محدود کننده ای دارند که مانع دستیابی شان به ثروت در زندگی می شوند و فاقد دانش و آموزش لازم برای تغییر هستند.

آنها به دلیل طرز فکری که طی این سالها پرورش داده اند، در چرخه بی پایان فقر به دام افتاده اند. در واقع، تنها تفاوتی که بین یک فرد با ذهنیت فقیر و یک فرد با ذهنیت ثروتمند وجود دارد چیزی است که به آن اعتقاد دارند. این باورها در طول زندگی فرد شکل می گیرد و روند شکل گیری آنها به محض تولد آغاز می شود.

بسته به اینکه در معرض چه اعتقادی قرار داشته باشند، پرورش ذهنیت ثروتمند یا ذهنیت فقیر را شروع می کنند و از طریق قانون جذب، این باورها سرنوشت آنها را تعیین می کند. افراد موفق کسانی هستند که یاد گرفته اند چگونه طرز فکر ثروت و فراوانی را پرورش دهند.

نظرات (۱۲۵)

  • حکیم زاده.........خرم آباد
  • سلام مربی...داشتن ذهن فقیر..فقر ب دنبال داره...پس باید...طوری عمل کنیم ک این ذهنیت را با آموزش...عمل کردن ب خواسته های مثبتمون و ثروتمند کردن ذهنمون کار کنیم.اگه اینکارا را انجام ندیم در زمینه اقتصادی هم موفق نمیشویم

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام خداقوت خدمت تاپ منتور تیم راهبران اینده

    خیلی خوشحالم که وبلاگ به روز رسانی شد بسیار عالی بود

    ما از شما آموختیم که همه چیز به نوع افکار و ذهنیت ما بستگی دارد. ذهنیتی که از کودکی تحت تاثیر باورهای دیگران شکل گرفته و ما هیچ وقت حس خوبی به این باور ها نداریم. برای تغییر دادن سبک زندگی و در ابتدا ثروتمند شدن ذهنمون باید آموزش، ببینیم و با تفکرات و ذهنت آدم های موفق آشنا بشیم تا بتونیم باورهای جدید را جایگزین باور های پوچ و به درد نخور قبلی که هیچ رشدی در ما به وجود نیاوردن بدهیم 

    از شما یاد گرفتیم که همه چیز به درون ما برمیگرده و به ما آموختین که چطور درون خودمون رو تغییر بدیم 

    کسانی که وارد FLTEAM می‌شوند دنیای جدیدی و ذهنیت و افکار جدید رو تجربه می کنند و هر کس بخواهد و تصمیم بگیرد که تغییر کند همه چیز در FLTEAM برای رشد افراد وجود داره

    همیشه قدردان زحمات شما هستیم چون این حس، خوب انسانیت و آدم بودن را از شما آموختیم 

    سپاسگزارم 🙏

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام و عرض ادب خدمت شما منتور بزرگوار افلتیم 

    تشکر فراوان بابت به اشتراک گذاشتن این مطلب عالی در وبلاگ افلیتم ✌🌹

    با دقت مطالب رو مطالعه کردم و محو در این مطالب بینظیر ماست 

    خصوصیات ذهنیت فقیر داشتن و اعمالی که انجام میدهند رو از زندگی و حتی تجارت خودمون ریشه کن میکنیم و برای داشتن یک ذهنیت ثروتمند از آموزشی که شما امروز در اختیار ما گذاشتید بهره میبریم 

    برای هزارمین بار به تیمم و آموزش های تییمم میبالم و افتخار میکنم که امروز سعادت دریافت این آموزش رو داشتم 

  • (Elahe_hakim(andimeshk
  • سلام و خداقوت تاپ مربی 

    مطلب بسیارعالی و آموزنده ی بود ، ثروت و فراوانی همه جا وجود داره فقط باید ذهنیتمون و باورهای محدودی که داریم نسبت به ثروت رو درست کنیم تا دتیای بیرون ما تغییر کنه ، باید برای درست کردن این باورها قدم برداشت اگرخدامیخواست ما ساکن بمونیم بهمون ریشه میداد نه پایی برای حرکت کردن ، باآموزش و اقدام کردن و بوجود اوردن تفکروباوری قوی درباره ی ثروت میتونیم نتیجه ی که تابحال گرفتیم رو کاملا تغییر بدیم و بزرگترش کنیم .

    تشکرازتون تاپ مربی 💐

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت این آموزش عالی که در اختیار ما گذاشتید که تمام نکات این آموزش رو من طی سالها و برای بارها از شما فرا گرفتم و تو وویس ها و دفاتر ما ثبت شده هستن

    اینکه فقر نه از موقعیت افراد هست بلکه بخاطر ذهنیت فقر اون افراد هست که به جای تلاش کردن و اقدام کردن برای تغییر زندگی به دنبال راحتترین کار که تنبلی  و سرمایه گذاری است میرن

    ما تو FLTEAM آموزش هایی دیدیم برای بزرگ شدن ذهنمون برای بخشش برای شکرگزاری برای طلب زیاد کردن و برای تلاش بالا داشتن و تمام اینهارو تاپ مربی از شما داریم 

    اینکه الان با خوندن این مطلب احساس غرور میکنیم و خداروشکر میکنیم که ما باورها وذهنیت های فقرگونه ای نداریم رو مدیون شما هستیم

    ان شالله با یک عملکرد  جهادی هم و تلاش مضاعف در عمل این ذهنیت هارو نشون میدیم

    سپاس فراوان 

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام خدمت تاپ منتور گرامی

    مطلب فوق العاده ای بود و کاملا قبول دارم که با حذف هزینه های کوچیک نمیشه ثروتمند شد و فقط خودمون از چیزهایی که لذت می‌ بریم محروم میکنیم راه ثروتمند شدن افزایش درآمد و داشتن یک ذهنیت ثروتمند هست

    در این مطلب به دو نکته کلیدی که همیشه تاپ مربی حامدی کیا به ما آموزش میدن و تاکید می‌کنند اشاره میشه 

    باید آموزش دید و تغییر کرد. 

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و تشکر از شما تاپ‌مربی بابت این آموزش فوق‌العاده که به وضوح و صریح در آن تفاوت ذهنیت فوق ثروتمند و فقیر رو دریافتیم.

    ذهنیت ثروتمند همیشه به دنبال پروش راهی برای ثروتمند شدن هست.

    ولی ذهنیت فقیر همیشه تنبل هست و به دنبال ساده‌ترین روش هست.

    همان‌طور که زمان زیادی گذشته تا افراد ذهنیتی فقیر پیدا کنند؛ پس نباید انتطار اینو داشته باشیم که یک شبه دارای ذهنیت ثروتمند شوند. زمان می‌بره و باید فرآیندی طی شود تا به اون نتیجه دلخواهمون برسیم و موفقیت لازم رو کسب کنیم.

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت شما تاپ مربی بزرگوارم 

    خیلی خیلی ممنونم برای این مطلب آموزشی 

    باید ذهنیت خودمون رو که حاصل باورهایی هست که از بچگی در ما نهادینه شده تغییر بدیم 

    شما همیشه تو اموزش هاتون گفتین عامل فقر و ثروت ذهنیت هست 

    باید اموزش ببینیم و یاد بگیریم و اقدام کنیم تغییر کنیم تا ذهنیتمون تغییر کنه 

    و این نیاز به زمان داره 

    به جای کم کردن یه سری هزینه ها درامدمون رو افزایش بدیم چیزی که شما بهمون یاد دادین درامدمون رو بیاریم بالا نه سطح رویا ها و اهدافمون رو بکشیم پایین 

    تشکر از شما 

     

     

  • مرتضی ماکنالی
  • سلام و خداقوت

    تشکر مربی بابت آموش عالی 

    دقیقا همه چیز ذهنیت و نیت از انجام کاری  که قصد انجام دادن اون رو داریم مثلا نخوردن قهوه با چه نیتی و در راستای چه هدفی و چه اقدامی خیلی مهمه

    داشتن ذهن میلیونر واقعا یک دید متفاوت و مجزا با یک ذهن فقیر هستش

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام و خدا قوت‌ خدمت تاپ مربی عزیز..

    ذهن فقیر آدمو فقیر میکنه..نباید دنبال پس انداز باشیم..با پروش ذهن و آموزش میتونیم ذهن خودمونو ثروتمند کنید..

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خداقوت به شما

    ذهنیت تنها عامل موفقیت افراد است و این ذهنیت یا میتواند ما را ثردتمند کند و یا میتواند ما را فقیر کند و این ذهنیت بواسطه شرایط،محیط و افرادی که از دوران کودکی با آنها در ارتباط بوده ایم شکل گرفته است.

    افراد بسیاری بوده اند که پول فراوانی بدست اورده اند اما چون دهینت و رفتار فقیرانه داشته اند باعث شده بعد از مدتی دوباره فقر نصیب آنها شده پس برای ثروتمند شدن در درجه اول باید ذهنیت ثروتمند رو بدست بیاریم در اینصورت است که اگر بارها شکست بخوریم و پول رو از دست بدهیم دوباره میتوانیم بعد از مدتی ثروتمند شویم .

    و در آخر خدا را شاکریم در تیم fl.team اول ذهنیت ثروتمتد شدن رو آموزش میبینیم و در کنارش درامد و ثروت هم نصیبمان میشود.

  • فیضیه للری اندیمشک
  • تشکر از شماتاپ مربی فوق العاده بود

    دهنیت فقیر داشتن خیلی روی فقیر بود هر فرد تاثیر داره باید بتونیم روی ذهنیت 

    خودمون کار کنیم همون طور که دهنیت فقیر بود سالها طول کشید تا باور کنیم اینو باید تلاش زیادی بکنیم تا بتونیم یک ذهنیت مثبت و ثرومتند داشته باشیم.

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا بزرگوار 

    دستمریزاد تاپ مربی 

    ممنون،بسیار عالی،سپاسگذارم 

    انگار که باز هم در جلسه شما نشستیم و درس میگیریم 

    عینا آموزشهایی که اجرا کردین و به ما یاد دادین رو بیان کردند 

    از تفاوت ذهنیت فقیرانه و ثروتمند تا قانون جذب و پارادایم شیفت و راهکارهای از بین بردن ذهنیت ضعیف و ساختن ذهنیت قدرتمند و ثروتمند 

    فقط کافیه که۱۰۰٪ به آموزشهای شما توجه و مو به مو انجام بدیم مثل شما ثروتمند میشیم 

    تشکر تاپ مربی 

  • محمد امین ربانی فر
  • سلام وقت بخیر مربی ممنون برای این آموزش حرفه قطعا همه چیز به ذهنیت ما بستگی داره 

    نحوه افکار ماست که زندگی ما را میسازه

    روی ذهنیت خودم  کار میکنم و آینده خودمو میسازم 

  • رضا قلاوند
  • سلام و وقت بخیر خدمت تاپ مربی عزیز

    تشکر ویژه بابت این آموزش بینظیر 

     

    ما وقتی بتونیم ذهنیت خودمون رو تغیر بدیم ، آینده ی خودمون رو هم تغیر میدیم 

    و این ذهنیت رو باید پرورش بدیم ، رسیدگی و مراقبت کنیم با روز به روز قوی تر بشه 

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

     

    تشکر بابت ارائه این مطلب بسیار پرمحتوا بعد از مدتها در وبلاگ تیم راهبران آینده

    برای غلبه بر ذهنیت فقیر باید اموزش دید و اقدام کرد و ذهنیت ثروتمند پرورش داد.

    و برای پرورش ذهن ثروتمند باید با افرادی که ذهن ثروتمند دارند همراه و همنشین شد و از راهکارها و تجارب انها استفاده کرد 

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    اول از همه از شما تشکرویژه دارم که با آین نوع آموزشها باعث میشین که ذهنیت فراوانی وثروت رو داشته باشیم 

    درتمام اموزشها بما گفتین که عامل فقر وثروت ذهنیت ماست و مامتاسفانه با اموزشهای اشتباهی که از خانواده مدرسه وجامعه دریافت کردیم ذهنیت فقیرانه به ما القاشده 

    اما با اموزشها وحمایتهای بی نظیر شما من قوانین طبیعت رو یاد گرفتم که شکرگزاری کنم ،اینکه همه جا وفور نعمت وفراوانی هست ومن اشرف مخلوقاتم و خداوند من رو منحصربه فردافرید و خدا از اینکه بنده هاش فقیر هستن تعجب میکنه 

    تاپ مربی واقعاازتون سپاسگذارم که همیشه ودرهمه حال ماروحمایت میکنید 

    اموزش میبینم اقدام میکنم وذهنیت ثروتمندپرورش میدم 

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض ادب 

    تشکر میکنم از این مطلب اموزشی و فوق العاده خیلی خیلی میتونه برای من نوعی مناسب باشه که بتونم روی ذهنیتم کار کنم 

    برای رسیدن به ذهنیت ثروتمند باید اموزش دید در کنار مربی حرفه ایاقدام کرد و به ورطه عمل گذاشت و ذهنیت ثروتمند پرورش داد و این موضوع هم اتفاق نمی افته مگر با در مجاورت افرادی قرار گرفت که ذهنیت ثروتمند دارند و از تجربیاتشون استفاده کرد

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود برتاپ مربی عزیزوخردمندمون 

    تشکر ویژه بابت وبلاگ جدید 

    ثروت و فقر، یک ذهنیته..

    برای ثروتمندشدن بجای پس انداز وامساک،باید برراههای افزایش کسب درآمد وتلاش بیشتر باشیم واین نیازمندبکارگیری مغز وانجام دادن وآموزش آینده.. ✌✌✌ 

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا عزیز

    ممنون بابت این مطلب.

    من به شخصه اعتراف میکنم تا الان فکر میکردم برای ثروتمند شدن باید از یکسری چیزها بزنم وپس انداز کنم ولی الان فهمیدم فقط یک خوشحالی در همون لحظه رو ازخودم گرفتم

    واقعا مطلب آموزنده ای بود برای من واین ۳ نکته رو رعایت میکنم تا به یک فرد ثروتمند تبدیل بشم

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و ادب خدمت شما تاپ منتور قدرتمندم

    ممنونم از این مطلب آموزشی بی نظیر که واقعا در این مقطع بسیار بسیار مهم و ضروری بود برای من

    واقعا جالب بود که همین آموزش هارو شما همیشه به ما دادید و گفتید که فقیر بودن و ثروتمند بودن فقط و فقط به ذهنیت ما بستگی داره

    آموزش میبینم از خط حمایتیم از افرادی که خودشون ذهنیت ثروتمند دارند

    در کنارشون اقدام میکنم و کارهایی که در تغییر ذهنیت من کمک میکنند که ذهن من ثروتمند بشه انجام میدم

    و ذهنم رو پرورش میدم

    واقعا فوق العاده بود،دستمریزاد تاپ مربی جان

    قطعا دوباره مطالعه اش میکنم تا بهتر بتونم این کار رو انجام بدم

    ممنونم🙏🌹

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت 

    ممنون تاپ مربی برای این مطلب و آموزش مفید🙏🏻

    مطالبی که عنوان شد مطالبی هستن که شما هم توی آموزش هاتون به ما یاد دادید.دقیقا تغییر ذهنیت زمانبر هست.ذهنیت مثبت و ثروتمند برای موفق شدن اصل مهمی هست.این سه نکته رو بیشتر در نظر میگیریم و بهشون توجه میکنیم.آموزش ببینیم و اقدام کنیم و ذهنیت ثروتمند پرورش بدیم.

    سپاس

  • الهام عساکره
  • عرض سلام و ادب خدمت منتور خردمند مون تاپ مربی آقای حامدی کیا...

    پرورش یک ذهنیت فوق ثروتمند یک شبه اتفاق نمی افتد، درست مثل همین که پرورش یک ذهنیت فقیر بلافاصله اتفاق نمی افتد. طرز فکر شما محصول جانبی بسیاری از مواردی است که در طول سالهای زیادی از زندگی در معرض آن قرار گرفته ایدو با گذشت زمان آنچه در معرض آن هستید، تعیین کننده نوع ذهنیت شماست .این قسمت از مطلب واقعا جالب و عین واقعیت و حقیقت بود .ممنون از مطالب فوق العاده ارزشمند شما ...🙏🙏

  • علی حامدی کیا
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا بزرگوار

     

    ممنونم بابت این آموزش فوق العاده. خدارو شکر میکنم که نعمت های بزرگی مثل تجارت نتورک مارکتینگ و مربیان خردمندم رو‌ در مسیر. من قرار داد تا بتونم از یک ذهنیت فقیر و زندگی فقیرانه به سمت ذهنیت ثروتمند و یک زندگی سرشار از ثروت حرکت کنم.

    با تمام تمرکز روی ذهنیتم کار میکنم تا بتونم ذهنیتی ثروتمند ایجاد کنم و در این مسیر حتما از وجود بابرکت مربیانم استفاده میکنم. فقط و فقط با ساختن ذهنیت ثروتمند هست که میتونیم یک سازمان فروش قوی و وروت ساز خلق کنیم.

     

    تاپ مربی باز هم ممنونم بابت این آموزش بینظیر، چشم متعهدانه انجام میدم.

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار آقای حامدی کیا

    ممنونم بابت این مطلب آموزشی عالی و بی نظیر...مثله همیشه فوق العاده بود

    دقیقا چیزی که همیشه شما توی صحبت هاتون فرمودین که عامل فقر و ثروت انسان ذهینیت هست...باید روی ذهنیت هامون و باور هامون بیشتر و بیشتر کار کنیم چون هر چیزی که به فکر و ذهن ما میاد دقیقا توی دنیای ما پدیدار میشه.

    یاد گرفتم که سطح درآمدم رو بیارم بالاتر نه سطح رویاها و اهدافم رو پایین بیارم.!

    خیلی ممنونم تاپ مربی🙏🌹

    از وقتی که عضو FLTEAM شدم از تمام خط حمایتیم یاد گرفتم که در درجه ی اول باید ذهنم رو پرورش بدم و باور های ثروت ساز داشته باشم تا بتونم ثروتمند بشم.

    سپاسگزارم تاپ مربی✌🙏

     

     

  • عرفان طاهریان
  • سلام و خداقوت به شما تاپ مربی عزیز

    متشکر برای آموزش عالی و فوق العادتون

    ذهنیت فقیر و ذهنیت ثروتمند حاصل آموزش هایی هستن که ما در طی عمر خود از منابع مختلف میبینیم و گاها این منابع میتونه خانواده باشه و یا میتونه مدرسه و دانشگاه باشه 

    اما در کل برای داشتن ذهنیت ثروتمند باید خودمون رو از ذهنیت های مسموم فقیرانه دور کنیم و با آموزش درست و حرفه ای یک ذهنیت قوی و ثروتمند برای خودمون درست کنیم چون تمام آینده ما به ذهنیت و باورهای ما برمیگرده

  • زینب رفیع نیا
  • با سلام و ادب و احترام خدمت تاپ مربی بزرگوار و سپاس فراوان بابت مطالب فوق العاده کاربردی و ویژه 

    دقیقا به دلیل باورهای محدود کننده ای که در ذهن افراد نقش بسته انها اصلا نمیدانند که باید در مسیر اصلاح خود تلاش کنند و با اصلاح این طرز فکر دنیای بیرونشان هم تغییر خواهد کرد . 

    یک روش تغییربرای ثروتمند شدن  این است که به جای اجرای فرمان ذهن محدود و پس انداز کردن بر درامد زایی بیشتر تمرکز کنیم . 

    عامل اصلی موفقیت مالی پرورش باورهایی است که با نوع زندگی شما مطابقت داشته باشد . سه روش برای مقابله با ذهن فقیر : ۱_ آموزش ببینید ۲_ اقدام کنید ۳_ یک ذهنیت ثروتمند پرورش دهید . 

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    مهم ترین دلیل فقیر بودن افراد ذهن فقیرشان است اول باید ذهنیت خود را از فقیر به قروتمند بودن تغییر بدیم .ما به هر انچه امیدوار باشیم بدست می اوریم .باور داشتن در مورد رشد به زندگی ما کمک میکند .و ما باید روی این ۳ روش غلبه بر ذهنیت فقیر کار کنیم 

    اول آموزش ببینیم 

    دوم اقدام کردن

    سوم ذهنیت ثروتمند شدن 

    بسیار ممنونم تاپ مربی واقعا لذت بردم از آپدیت شدن وبلاگ و چه مطلب حرفه ای و فوق العاده ای ممنونم که ما رو با سبک و تفکر ثروتمند آشنا میکنید

    خدا رو شاکرم به خاطر آموزش ها و حضور در تیم راهبران آینده و به خاطر وجود تاپ مربی حامدی کیا که به ما یاد دادن که چطور اول ذهن ثروتمند و ثروت سازی داشته باشیم و بعد با ابزارها و امکانات بینظیری که داریم دقیقا بتونیم به سمت ثروتمند شدن حرکت کنیم.

     

    تاپ مربی من بارها به صورت عملی از شما یاد گرفتم که به جای کوچک تر کردن و پایین آوردن سطح و کیفیت زندگیمون درآمدمون رو افزایش بدیم و تمام تلاشم رو میکنم تا با الگو برداری از شما بتونم  کیفیت زندگی و درآمدیم رو بالاتر ببرم و به بهترین ها دست پیدا کنم✌🏻🌷🙏

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت به شما تاپ مربی 

    این مطلب فوق العاده بود. چقدر واضح و شفاف بیان کردن. دقیقا میام باور های محدود کننده رو پیدا میکنم و باورهای فراوانی جایگزینشون میکنم و دقیقا اموزش میبینم و اقدام میکنم و ذهنیت ثروتمند پرورش میدم. هیچ ذهنیتی یک شبه به وجود وجود نمیاد روی خودم کار میکنم تا یک ذهنیت ثروتمند بسازم ✌️✌️✌️فوق العاده و بینظیر بود ممنون از شما🙏🙏

     

     

  • فاطمه سروجهانی زاده
  • سلام خدمت شما تاپ مربی بزرگوار

    تشکر مربی بابت آموزش عالی که در اختیار ما گذاشتید.

    افرادی که ذهنیت فقیری دارند با گذشت زمان فقیرتر می شوند ومهمترین دلیل فقیر بودن افرادبه خاطر درآمدکمشان نیست بلکه به خاطر ذهن فقیرشان هست که همیشه مشکل مالی دارند وباورهای محدودکننده ای در مورد پول دارندوآنهارا از دستیابی به موفقیت واقعی مالی باز می دارد.

    3روش برای غلبه بر ذهنیت فقیر:

    1-آموزش ببینید 

    2-اقدام کنید

    3-یک ذهنیت ثروتمند پرورش دهید

    افرادموفق کسانی هستند که یاد گرفته اند چه طورفکرثروت وفراوانی را پرورش دهند.

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام وخدا قوت خدمت شما تاپ مربی 

    ممنون بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 

    همیشه با ید ذهن ثروتمند داشته باشی تا  ثروت وفراوانی رو برایمان به دنبال داشته باشه به فراوانی اعتقاد داشته باشیم  حرفه ای ها ذهن ثروتمند دارن وباید ذهن ثروتمند رو پرورش  دهیم تا رشد کنیم 

  • مریم سخاوت پور
  • سلام و خداقوت خدمت شما تاپ مربی بزرگوارم🌹🌹

    سپاس گزارم بابت اشتراک گذاری این مطلب فوق العاده و بی نظیر🙏🏻

    همه چیز ذهنیت ماست و داشتن ذهنیت ثروتمند مهم ترین عامل ثروتمند بودن هست و ثروتمند بودن افراد به موقعیتی که در آن هستند ربطی نداره .

    عوامل محدود کننده رو کنار میزارم و با مطالعه و وصل شدن به خط حمایتی قدرتمندم ذهنیت ثروتمند رو در خودم پرورش میدم و اموزش پذیریم رو بالا میبرم و در لحظه اقدام میکنم

  • فرزانه داوری اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی جناب اقای حامدی کیا

    خیلی متشکرم ازشمابابت به اشتراک گزاشتن این مطالب .واقعا همه چیز ذهنیت ماست ما تازمانی که ذهنیت فقیر داشته باشیم ثروتمند نمیشیم بجای اینکه به فکر پس انداز باشیم و از خوشیهای روزانه خودمون بزنیم به فکراین باشیم که چگونه درامد بیشتری داشته باشیم واز ان لذت ببریم.برای ذهنیت ثروتمند این ۳ روش را مدنظر قرار بدیم ۱-آموزش ببینیم ۲-اقدام کنیم و۳-یک ذهنیت مثبت راپرورش بدیم 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت شما وشبتون بخیر

    خیلی ممنون بابت این پست عالی که در اختیار ما گذاشتید واقعا باید اول ذهنمون را از ذهنیت فقیر برداریم وذهنیت ثروتمندداشته باشیم باید به فکر پس انداز باشیم وخرج های الکی وبیهوده را کم کنیم ودقیقا آموزش میبینیم که اقدام کنیم که ذهنیتمون  را ثروتمند کنیم 

  • زینب حوالی
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار 🌹

    مطالب فوق العاده عالی وتاثیرگذار بودند 

    بسیار سپاسگزارم

    سلام و خداقوت

    افرادی که ذهنیت فقیر دارن مرتب در حال محاسبه کردن هست.از کوچکترین خرج کردن واهمه دارن. 

    افرادی که ذهنیت ثروتمندی دارن راحت تر خرج میکنن. هیچ ترسی از خرج ندارن. هرچی بیشتر خرج کنیم بیشتر بدست میاریم. چون ایمان داریم میتونیم درآمد خودمون رو بیشتر کنیم.هرچقدر هم مخارج بیشتر بشه درآمد ما بیشتر میشه، چون سطح توقع ما هم بیشتر میشه.تلاشمون برای درآمد بیشتر میره بالا. دوست داریم بهترین ها رو بخریم، بهترین سفرها رو بریم و....

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون بابت مطلب فوق العاده

    داشتن ذهنیتی عالی از کار گروهی وباور به درست بودن کار خیلی مهمه و

    باFL_TEAMذهنیتی مثبت ومعتقد به فراوانی در خدمت به دیگران به دست آوردم 

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    ممنونم تاپ مربی بسیارعالی و بی‌نظیر بود 

    کاملا درسته برای اینکه ثروتمند بشم دقیقا ذهن ثروتمندی پرورش میدم

    به خط حمایتیم و آموزش‌هایی که بهمون دادید وصل میشم

    فوق‌العاده بود تشکر 

  • محمد نبی فریادیان
  • ذهنیت ذهنیت ذهنیت

     

    واقعیتی که مدتها از اون فرار میکردم ولی بالاخره به این نتیجه رسیدم که بدون تغییر دادن اون تمام تلاش های من پشیزی ارزش نداره

    مدت زیادی نمیگزره که من دارم روی ذهنیتم کار میکنم و مطمئنم بدون پاردایم ذهتی بجایی نخاهم رسید ، و راه حل ان یک چیز است اموزش اموزش اموزش

    زنده باد سیمرغ ، زنده باد اف ال تیم ، زنده باد راهبران اینده

  • فریده ملکیان _ اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت منتور بزرگوار...

    ممنون تاپ مربی 

    FLTEAM برای اعضای سیمرغ مثه یه دانشکده شخصیت سازیه که به واسطه استاد خرمند(تاپ مربی حامدی کیا) شاگردانی با ذهنیت باز تربیت میکنند و خداروشاکریم که به واسطه حامیانمون با تجارتی اشنا شدیم‌که دیوارهای بلند محدویت ذهنمون رو خراب میکنه و مارو با دنیای زیباتری روبرو کرده .

    سپاس

  • مریم داوری (اصفهان)
  • سلام ممنون تاپ مربی عزیز

    باید آموزش ببینیم  اقدام کنیم و در ارتباط باشیم و ذهن فوق ثروتمند بسازیم و با جذب قدرت کائنات موفق شویم

  • فاطمه ساعد
  • به نام خدا 

    تشکر میکنم از تاپ مربی قدرتمندم بخاطر مطالب بسیار عالی و انگیزشی که موجب خواستن تغییر ما و نهایت پیشرفت ما میشود

    برای داشتن ذهنیت ثروتمند باید از ذهنیت های فقیرانه با آموزش درست و حرفه ایی دور شد،زیرا تمام آینده ما بستگی به نوع نگرش و احساس و باورما داره؛برای پرورش ذهن ثروتمند باید با افرادی که ذهن ثروتمندی دارن همراه و هم سو شد و مشابه این افراد عمل کرد.

    و من بسیارخرسندم که در چنین خانواده قدرتمند با افکار ثروتمندانه رشد میکنم .

    و در نهایت باز هم تشکر میکنم از زحمات شما تاپ مربی ارجمند و قدرتمندم،ان شاالله خدا حفظتون کنه برای تمام این خانواده🤲🏻🌸🌸

  • غزل جادریان(اهواز)
  • سلام وادب خدمت تاپ مربی🙏🏻

    ممنونم واقعا مطلب فوق العاده‌ای بود.برداشتی که ازاین مطلب کردم اینه که:

    بزرگترین اشتباهی که افراد میتونن مرتکبش بشن،داشتن ذهنیت فقیره...

    کسایی که ذهنیت فقیردارن،به پس‌اندازفکرمیکنن وبیشترخودشون رو محدود میکنن وهیچوت حاظرنیستن راهی برای افزایش درآمد پیدا بکنن.

    برای تغییر زندگی وتغییرذهنیت،باید آموزش ببینیم،اقدام کنیم‌ویک ذهنیت ثروتمند پرورش بدیم.

    قبول داشته باشیم که مقصرخودمونیم وباید خودمون رو تغییر بدیم.

    FLTEAM

  • فاطمه داوری دولت ابادی۸
  • سلام وعرض ادب 

    این که ذهنیت ما چیه خیلی مهمه داشتن ذهنی مثبت وسر شار از عشق وانرژی 

    بیشتربن کمک را به رشد ما میکنه ویکی از عوامل موفقیت ما هست 

    کسی که ذهن فقیری داره به تغییر فکر نمیکنه وهمیشه با یه روش زندگی میکنه 

    رشد ما با تغییر آموزش داشتن ذهن وافکار رشد یافته صورت میگیره 

    سلام مربی جان صبح بینظیرتون بخیر

    ممنونم برای این مطلب فوق العاده

    ذهنیت ثروتمند هست که ما را به برنده شدن میرسونه🙏✌

  • پری سا جمشیدی اندیمشک
  • درود ارادت خدمت تاپ مربی حامدی کیا سپاسگزاریم از مطالب فوق العاده تون. 

    همه چیز ب نوع افکار و ذهنیت ما بستگی داره. 

    فقیر بودن بخاطر موقعیت افراد نیست بلکه بخاطر فقر ذهنی ک دارن 

    اتفاق میفته . با پس انداز و حذف هزینه های کوچیک نمیشه ثروتمند شد.

    ما بتونیم ذهنیت خودمون رو تغییر بدیم‌ آینده خودمون رو تغییر دادیم .

    سپاس از شما مربی گرامی 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون از مطلب زیبا و آموزنده تون 

    فقر از موقعیت نیست بلکه از ذهنیت افراد است ذهنیت را با چیزهایی ک میخواهیم ب دست بیاریم تطبیق دهیم داشتن ذهنیت فقیر بزرگترین اشتباه ک میتوانیم مرتکب شویم .اینکه ثروتمند شدن یک شبه ب دست نمیاد نیاز ب تلاش مستمر و بلند مدت دارد 

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و ادب خدمت تاپ منتور خردمند تیم راهبران آینده جناب آقای حامدی کیا🌸🌸

     

    تاپ مربی جان مثل همیشه کامل و جامع و بینظیر بود🙏

     

    تفاوت فقر و ثروت فقط در ذهنیت افراده.

    افراد ثروتمند ب فراوانی اعتقاد دارند و بجای ذخیره کردن ب افزایش درامدشون فک میکنند ک در این زمینه بارها شما توی آموزشاتون بما یاد دادید، درصورتی ک افراد فقیر با حذف کردن هزینه های کوچیک میخان ثروتمند بشند.

     

    کاملا درسته مربی جان ذهنیت ثروتمند یک شبه بدست نمیاد و نیاز ب تلاش بلندمدت داره ک  با آموزش دیدن و اقدام کردن بوجود میاد و ذهنیت ثروتمندشدن رو باید درخودمون پرورش بدیم..

     

    تشکر از شما💐💐

     

     

  • Mina. ..fatahiاستان کرمانشاه. . اسلام آباد غرب
  • سلام و ادب خدمت شما تاپ مربی بزرگوارم

    تشکر بابت مطلب پر محتوا 

    ذهنیت ما موقعیت مارو میسازه اینکه ثروتمند باشیم یا فقیر.

    فقیر بودن به موقعیت زندگی نیست از ذهنیته. برای ساختن ذهن ثروتمند باید آموزش دید و ذهن را پرورش داد.ارتباط و همسو شدن با افراد بزرگ و مثبت و استفاده از تجارب آنها میتونه روی ذهنیت ثروتمند داشتن به ما کمک کنه

  • samirafatahi استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 🙏

    برای ثروتمند شدن باید ذهنیت ثروتمند داشته باشیم چون ذهنیت فقیر فقر را به دنبال دارد .

    به هرچیزی که امیدوار باشیم به دستش میاریم .

    سه روش برای غلبه بر ذهنیت فقیر : آموزش‌ ببینیم ، اقدام کنیم و یک ذهنیت ثروتمند پرورش بدیم .

  • samirafatahi استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 🙏

    برای ثروتمند شدن باید ذهنیت ثروتمند داشته باشیم چون ذهنیت فقیر فقر را به دنبال دارد .

    به هرچیزی که امیدوار باشیم به دستش میاریم .

    سه روش برای غلبه بر ذهنیت فقیر : آموزش‌ ببینیم ، اقدام کنیم و یک ذهنیت ثروتمند پرورش بدیم .

  • Bahareh dehqanizadeh _gilanqarb
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنون از شما بخاطر آموزش های بی نظیرتون 

    برای ثروتمند شدن باید ذهنیت مثبت داشته باشیم. 

    ذهنیت فقیر را دنبال نکنیم 

    همه چیز به ذهنیت ما بستگی دارد 

    به جای ذخیره کردن به فکر کسب درآمد باشیم 

    برای ذهنیت مثبت باید إموزش ببینیم، اقدام کنیم و ذهنیت مثبت داشته باشیم. 

    پس فقط باید عمل و اعتماد کنیم. 

    یا علی

    #مدافعان_اقتصاد 

  • زکیه موسوی
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار ممنون بابت وبلاک واطلاعات حرفه ای وبینظیر  خدارو شاکرم که من هم یک عضوی از این تیم حرفه ای وفوق العاده هستم

    برا ثروتمند شدن باید ذهن ثروتمند داشت وبای موفقیت باید اول ذهنیت خودمون رو درست کنیم ذهنیت فقیر یک آدم فقیرمیسازد وذهنیت مثبت وثروتمند یک شخص ثروتمند می‌سازد همه چیز به ذهنیت بستگی دارد واینگه طرزتفکر هر شخص به چه صورت هست

    سه روش بای غلبه بر ذهنیت فقیر:آموزش ببینیم، اقدام کنیم ذهنیت ثروتمند پرورش بدیم. 

  • نفیسه ایزدی اصفهان
  • سلام خدمت جناب تاپ منتور

    ممنون بابت مطالب عالییی

    حقیقت ثروتمند شدن تغییر ذهنیت ماست از ذهن فقیر به ذهن ثروتمند 

    به جای پس انداز اندک و گرفتن شادی و خوشی های لحظه ای به فکر این باشیم که درآمد بیشتری داشته باشیم 

     

  • فریده ملکیان _ اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت منتور بزرگوار

    همونطور که هیچ کس نمیتونه یه شبه پولدار بشه ، هیچ کسی ام نمیتونه یه شبه موفق بشه اما میشه ذهنیت رو طوری تغییر داد و روی خودمون کار کنیم که ثانیه ای  برای رسیدن به موفقیت هدر نره و ادامه زندگی زیباتر بشه و رنگ و بوی موفقیت به خودش بگیره چه موفقیت در کار و چه موفقیت در زندگی.

    ممنون تاپ مربی

  • ناهید رضایی
  • باورهای محدودکننده ی آنها درباره پول، آنها را از دستیابی به موفقیت واقعی مالی باز می دارد و در نتیجه قانون جذب اعتقادات آنها را به عنوان حقیقت تشخیص داده و واقعیت آنها را تغییر می دهد تا با افکار آنها مطابقت داشته باشد.

    این بدان معناست که عکس این قضیه نیز صادق است. اگر باورهایی داشته باشید که به رشد شما کمک کند، زندگی شما بهتر می شود.

    عامل اصلی موفقیت اقتصادی، پرورش باورهایی است که با نوع زندگی شما مطابقت داشته باشد.

    پول فقط یک ابزار است و مانند هر ابزار دیگری، نحوه استفاده از آن تعیین می کند که نتیجه آن چه خواهد بود.
    یک چاقو هم میتونه تبدیل به ابزاری برای درست کردن یک غذای لذیذ باشه هم میتونه تبدل به ابزاری برای قتل های زنجیره ای بشه، نوع عقیده و تفکر تعیین کننده هست.

    میشه گفت تقریبا تمام این آموزش رو میشه توی این چند خط جا داد

    ممنونم تاپ مربی آموزشتون بی نظیر بود
     

  • طاهره پویا اصفهان
  • ممنون تاپ مربی

    برای ثروتمند شدن باید ذهنیتمون تغییر بدیم ومثبت اندیش باشبم وبه جای محدود  کردن هزینه هامون به فکر دراند بیشتر باشیم 

    پس اول اموزش ببینیم ،۲اقدام کنیم۳ذهنیت ثروتمند پرورش بدیم

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی گرامی

    عامل فقر و یا ثروت ذهنیت است همه چیز از ذهن انسان است محدودیت ها و باورهای محدود ذهنی ما عامل فقر ماست برای داشتن ذهنیت ثروتمند باید رفتار و اعمال ما نشان دهد که ذهن ثروتمندی داریم برای ثروتمند شدن باید آموزش ببینیم و باورهای غلط ذهنی را کم کم از بین ببریم با افرادی نشست و برخاست کنیم که عامل رشد و پیشرفت ما می شوند و این که تغییر یک شبه ایجاد نمی شود و امری است زمان بر پس لازم است که از آموزش دیدن مطالعه کردن و اقدام به آنها دور نمانیم

  • مائده قدمی(لرستان، دورود)
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    تشکر بابت مطلب و اموزش ویژتون🙏🙏🌷🌷

    برای ثروتمند شدن باید ذهنیت ثروتمند داشته باشیم 

    افرادی که ذهنیت فقیر دارند با گذشت زمان فقیر تر میشوند

    وقتی ذهنیت خودمون رو تغییر بدیم ، اینده ما هم تغییر میکنه

    برای غلبه بر ذهنیت فقیر باید سه روش رو بکار بگیریم : اموزش ببینیم، اقدام کنیم و ذهنیت ثروتمند پرورش دهیم 

    افراد ثروتمند کسانی هستند که یاد گرفتند چگونه طرز فکر ثروت و فراوانی رو پرورش دهند 

     

  • محرابه سلیمان زاده .اصفهان
  • سلام خدمت تاپ منتور بزرگوار.

    ممنون بابت این آموزش های بینظیر. 🙏🙏

    با پس اندازهای کوچک نمیتونیم ثروتمند بشیم .فقط خودمون رو از لذت های کوچک دنیا محروم میکنیم .باید ذهنیت ثروتمند داشته باشیم تا ثروتمند شویم .باید اهداف بزرگی داشته باشیم و از خدا چیزهای بزرگ بخواهیم و برای رسیدن به آنها تلاش کنیم .برای رسیدن به اهداف بزرگ اول باید آموزش ببینیم .بعد آموزش هارا بکار ببندیم و مهمتر از همه باید ذهنیت ثروتمندی داشته باشیم .🌹🌹

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی 

    این مطلب خیلی فوق العادست تشکر ازشما 

    ذهنیت فقیر یکی از دلایل اصلی ثروتمندنشدن افراد چون ذهنیت کمبوددارند وفکرمیکنن با پس انداز کردن میتونن ثروتمندبشن این افراد ذهنشون نحوه زندگی ورفتارواعمالشون مشخص میکنه درحالیکه اقرادثروتمند ذهنیت ثروتمنددارن واونا ارباب ذهنشون هستن وبرای زندگیشون برنامه ریزی میکنن 

  • فاطمه سواری
  • باسلام خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    ممنونم از آموزش فوق العاده و زنده ایی که مثل همیشه دراختیارم میگذارید.

    من از شما اینو یاد گرفتم که همه چیز به ذهنیت ما بستگی دارد.اول از هرچیزی باید روی ذهنیت خودمون کارکنیم تا وقتی که ذهنیت فقیری داریم به هیچ کدام اهداف مون نخواهیم رسید واین ذهنیت فقیر همانطور که یک شبه بوجود نیامده پس ذهنیت ثروتمند نیز یک شبه  درست نمیشود پس باید آموزش های زیادی ببینم بعدش اقدام کنم تا یک ذهنیت ثروتمند داشته باشم.

  • فاطمه سواری
  • باسلام خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    ممنونم از آموزش فوق العاده و زنده ایی که مثل همیشه دراختیارم میگذارید.

    من از شما اینو یاد گرفتم که همه چیز به ذهنیت ما بستگی دارد.اول از هرچیزی باید روی ذهنیت خودمون کارکنیم تا وقتی که ذهنیت فقیری داریم به هیچ کدام اهداف مون نخواهیم رسید واین ذهنیت فقیر همانطور که یک شبه بوجود نیامده پس ذهنیت ثروتمند نیز یک شبه  درست نمیشود پس باید آموزش های زیادی ببینم بعدش اقدام کنم تا یک ذهنیت ثروتمند داشته باشم.

  • زهرا موسوی
  • سلام به شما تاپ مربی بزرگوار

    مطلب فوق العاده ای بود.ممنون که به اشتراک  گذاشتید.

    خیلی باید روی ذهنیتمون کارکنیم.به ذهنیت فقیر به هیچ جا نمیرسیم  و با ذهنیت مثبت میتونیم دستاوردهای بزرگی داشته باشیم.

    سلام و خداقوت 

    یک ذهن فقیر و تنبل به جای اینکه سطح خودش رو بکشه بالا، سطح رویاهای خودش رو میاره پایین و به کمترین ها قانع میشه. درصورتیکه ذهن ثروتمند  دوست داره همیشه دستاوردهای بیشتری داشته باشه و به همین دلیل هیچ وقت از رشد و پیشرفت سیر نمیشه.و همیشه در حال ارتقاء دادن خودش و درآمدش هست. 

    ممنون تاپ مربی 

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و ادب تاپ مربی جان

    ممنونم بابت اطلاعاتی که در اختیارمون قرار میدید

    مجدد این آموزش رو مطالعه کردم و یادگرفتم که نباید تسلیم تنبلی ذهنم بشم 

    نذارم که اون با تنبلی و باورهای غلط درمورد ثروت که از گذشته درش جا دادند برای من و آینده من تصمیم بگیره

    باید آموزش ببینم و اقدام بکنم و یک ذهنیت ثروتمند رو پرورش بدم

    همه چیز ما ذهنیت ماست

    و یادگرفتم هیچوقت کارها و اقدامات فقیرانه انجام ندم/بجای اون سطح درآمد و ثروت خودم رو افزایش بدم

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم از این اموزش فوق العاده و بی نظیر..

    تفاوت افراد فقیر و ثروتمند در ذهنیت و عملکرد آنهاست.

    کافیه واسه ثروتمند شدن ۳ راه رو انجام بدیم:آموزش ببینیم،اقدام کنیم و با ارتباط با افراد موفق ذهنیت ثروتمند بسازیم..

    یک ذهنیت فقیر به کمبودها فکر میکنه،یه ذهنیت ثروتمند به راهی برای افزایش درامد

     

    خداروشکر بخاطر تیم دانش بنیان و ثروتمند flteam که تمام اموزش های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک منِ جدید،منِ ثروتمند رو به ما اموزش میده..

    زنده باد flteam✌✌

  • زینب رفیع نیا
  • سلام و روز بخیر خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    اگر میخواهیم شرایط را تغییر دهیم ابتدا باید تغییر را  بپذیریم .ایجاد تغییر مستلزم 

    پذیرش و زمان است . ابتدا باید بپذیریم که باید تغییری در افکار و باورهایمان رخ دهد و سپس مدت زمانی که صرف ان تغییرات در درون و سپس جهان بیرونمان میشود که در نهایت دستاوردش را در دنیای بیرون میبینیم . 

  • اعظم پاسیار
  • سلام خدمت تاپ مربی بزرگوار

    داشتن ذهنیت فقیر فقر را به دنبال دارد پس باید یک ذهنیت ثروتمند پرورش دهیم

    وقتی ذهنیت خودمون را تغییر بدیم آینده ی ما هم تغییر خواهد کرد

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت تاپ مربی 

    کاملا درسته 

    دلیل فقر افراد،درآمدکمشان نیست،بلکه ذهن فقیرشان است

    بجای اینکه استانداردها و کیفیت زندگیمون رو پائین۳بیاریم،روی درآمد وثروت بیشتر تمرکز کنیم..✌✌✌

  • لیلا دحیماوی اهواز
  • سلام وعرض ادب و درود خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    بله دقیقا همینه دلیل فقیر بودن انسان ها ذهنیت خودشونه 

    ذهنیت فقیری که به تغییر تمایل نداره وعادت به راه حل های ساده داشته .

    برعکس افراد باذهنیت ثروتمند که همیشه ریسک وخطر میکنند وتلاش میکنند تا بهترین زندگی را داشته باشند .

    افراد فقیر پسانداز میکنند تا زنده بمانند 

    ان افراد با ذهنیت ثروتمند درست هزینه میکنند و لذت میبرند چون تلاش میکنند و میدانند بیشتر درامد بدست میارند .

    و فرق اساسی درفقیر و ثروتمند بودن افراد همین ذهنیت ماست که باید تغییر دهیم .

    سپاس فراوان 🙏🙏🙏🌷🌷🌷

  • فریده ملکیان _ اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت منتور بزرگوار...

    باورهای محدود کننده عامل اصلی پرورش یه ذهنیت فقیر هستند و شناسایی این باورهاست که به رفع انها کمک میکنه.

    تفاوت یه زندگی فقیر و ثروتمند، تفاوت در عمل کردنه یعنی به جای غر زدن و بهانه تراشی باید بر نقص های خود غلبه کنیم تا آیندمون تغییر کنه.

    پرورش یه ذهنیت ثروتمند گرچه ممکنه زمانبر باشه اما قطعا ارزش داشتن یه زندگی عالی تر و آینده ای درخشانتر رو داره.

    ممنون تاپ مربی🙏

     

  • نفیسه ایزدی اصفهان
  • سلام و درود 

    همه چیز به ذهنیت ما بستگی داره 

    ذهنیت فقیر یا ثروتمند 

    ولی فقط ذهنیت کافی نیست 

    در عمل باید ثروتمندانه عمل کرد 

    برای تغییر ذهن درسته زمان بر است اما نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت 

    ذهنیت ثروتمند = افزایش دارایی 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وقت بخیر ممنون بابت مطلب فوقوالعاده 

    ما وقتی بتونیم ذهنیت خودمون رو تغییر بدیم ، آینده ی خودمون رو هم تغییر میدیم 

    و این ذهنیت رو باید پرورش بدیم ، رسیدگی و مراقبت کنیم با روز به روز قوی تر بشه وبه 

    جای پس انداز اندک و گرفتن شادی و خوشی های لحظه ای به فکر این باشیم که درآمد بیشتری داشته باشیم وبتونیم سرمایه گذاری کنیم 

  • فرزانه داوری اصفهان
  • سلام تشکر از شما بابت این متن ارزشمند

    .اولین قدم برای ثروتمند شدن داشتن یک ذهنیت ثروتمند است ماتازمانی که ذهنیت فقیر داشته باشیم هیچوقت نمیتونیم ثروتمند بشیم .برای داشتن ذهن ثروتمند اول باید اموزش ببینیم بعداقدام کنم و ذهنیت مثبتم راپرورش بدم 

  • نرگس طالبی اصفهان
  • سلام و عرض ادب 

    وقتتون بخیر.ممنون بابت مطلب پر مغزتون‌انشاالله ذهنمون رو ازنو با ذهنیت ثزوتمند میسازیم.

    ذهنمون رو پرورش میدیمآموزش میبینیم و اقرام میکنیم که ذهنمون رو ثروتمند تربیت کنیم.

    درسته پرورش ذهن ثروتمند زمان بر هست اما شدنیه.🙏🙏🌹

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون بابت این آموزش فوق العاده

    داشتن ذهنیت ثروتمند مستلزم آموزشوچگونه از بین بردن باورهای محدود کنده ذهن باشیم ودوم اقدام کردن در جهت رفع موانع محدود کنده ذهن خود داشته باشیم وخود را بامواردی که باعث پرورش ذهنیت ثروتمند ما میشود همراه کنیم واز طریق قانون جذب باورها ونگرش هایمان را در خود تغییر دهیم وبه فراوانی وذهنیت ثروتمند برسیم 

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی

    مطلب فوق العاده زیبا و آموزنده بود اینکه دلیل فقر افراد داشتن ذهنیت فقیر است باورها محدودیتهایی که از کودکی در آنها رشد کرده و مانع رشد و ثروتمند شدن آنها شده است برای داشتن یک ذهنیت ثروتمند باید محدودیت ها را کنار بزنیم و با افراد و چیزهایی همسو شویم که ما را رشد دهند و سه عاملی که باعث می شود ذهن ثروتمند داشته باشیم آموزش دیدن، اقدام کردن ،و پرورش یک ذهنیت مثبت است

    این سه عامل رودرجهت رشدوپروش ذهن مثبت درنظرمیگیرم🙏🙏

     

    سلام ممنون تاپ مربی

    همه چی به ذهنیت مابستگی داره اگه به دنبال موفقیت هستیم باید تغییر کنیم

    واموزش ببینیم وبعداقدام کنیم تاثروتمندشویم

  • محرابه سلیمان زاده .اصفهان
  • سلام ممنون تاپ مربی برای این مطلب عالی و فوق‌العاده 

    برای ثروتمند شدن باید ذهنیت ثروتمندی داشته باشیم. 

    برای داشتن ذهنیت ثروتمند باید ابتدا آموزش ببینیم و بعد اقدام کنیم و ذهنمون رو پرورش بدیم .با پس اندازهای کوچک هیچ وقت ثروتمند نمیشیم فقط خودمون رو از لذت های دنیا محروم میکنیم .پس بایدنگرشمون رو تغییر بدیم و ذهنیتی ثروتمند بسازیم تا بتوانیم به ثروت دست پیدا کنیم .🙏🙏

    درود بر تاپ مربی 

    ممنون از مطالب با ارزش شما 

    واقعا این ذهنیت هر انسانیه که میتونه دنیا و ارزش هر شخص رو بسازه 

    پس چقدر می‌تونه عالی باشه فکر های درست و بزرگ برای شخصیتی که 

    ما میخواهیم بسازیم 

    پس پیش به سوی شخصیتی موفق با ذهنی بزرگ 

    سپاس تاپ مربی 

    واقعا الان متوجه میشم با چه ذهنیتی چه روزهایی را از دست دادم وکم نیستند اطرافیان ما با این طرز تفکر امیداورم بتونم با ذهنی ثروتمند روزهای از دست رفته را جبران کنم 🙏🙏🙏

  • ندا طغیانی از اصفهان
  •  

    سلام خدمت جناب تاپ مربی

    مطلب فوق العاده ای بود و کاملا قبول دارم که با حذف هزینه های کوچک نمیشد ثروتمند شد وفقط خودمون از چیزهایی که لذت می‌بریم محروم میکنیم و راه ثروتمند شدن درآمد و داشتن یک ذهنیت درست است تا به هدفمان برسیم

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام تاپ مربی 

    ذهنیت فقیر از اصلی ترین عاملی ک نمیذاره افراد ثروتمند شوند.افراد با این ذهنیت اجازه میدن تا رو زندگی اونها حکومت کنه افراد واسه انجام کارهاشون حاضر نیستن ریسک کنن در صورتی ک باید برای غلبه کردن تلاش کنن

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی عزیز  

     ممنون بابت مطلب عالی و فوق العاده 

    برای داشتن ثروت باید ذهنیت ثروتمندی داشته باشیم  وماباذهنیت خودمون آینده و سرنوشت خودمون رو تغییر میدیم و برای تقویت ذهن ثروتمند باید آموزش ببینیم اقدام کنیم ویک ذهنیت ثروتمند پرورش بدیم 

    سلام وخدا قوت  خدمت شما تاپ منتور گرامی

    ممنون بابت این اموزشات بینظیر و فوق حرفه ای  داشتن  ثروت به داشتن ذهنیت درست وثروتمند است نه به خاطر داشتن خودثروت برای رسیدن به ثروت باید اول ذهن خود رو اصلاح کنیم واول خودمون تغییر کنیم تا بتونیم زندگیمون رو تغییر بدیم و.. تلاش تمرین داشتن اراده قوی واصلاح ذهنیت سبب میشه که در کارها موفق باشیم و ثروتمند شویم

    سلام و عرض ادب

    اولین و مهمترین دلیل فقیر بودن افراد داشتن ذهنیت فقیر است باید ذهنمون رو با خواسته هامون تطبیق بدیم و ذهنمون رو به اندازه خواسته هامون بزرگ کنیم با محدود کردن ذهنمون ثرتمند نمیشویم

    سلام و عرض خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات شما تاپ مربی عزیز

    داشتن ذهنیت فقیر یعنی فقیر بودن و پیشرفت نکردن 

    کسی که  پس انداز داشته باش در مقایسه  با کسی که بجای پس انداز با پول خود کار کند هیچ وقت ثروت رو به دست نمیاره پس انداز راه ثروتمند شدن نیست بلکه ریسک کردن و تلاش برای دستیابی به پول ثروت رو برای شخص میاره

    برای تقویت ذهن خود آموزش پذیر باشیم و همیشه به دنبال اطلاعات بالا باشیم

    برای هر کاری شجاعانه اقدام کنیم و ذهن خود رو به مثبت اندیشی پرورش بدیم

    سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی حامدکیا

    تشکر فراوان بابت این وبلاک بی نظیر

    هم چی به ذهنیت ما بستگی داره واگر ذهنیت ثروتمند داشته باشیم اتفاق های عالی برا ما تو زندگی پیش میاد واگر ذهنیت فقیر داشته باشیم پیشرفت نخواهیم کرد

     سه روش برای غلبه بر ذهنیت فقیر

    ۱آموزش ببینیم 

    ۲اقدام کنند

    ۳یک ذهنیت ثرمتمند پرورش دهند

  • Elahe_hakimzadeh (andimeshk)
  • سلام و درود تاپ مربی 

    تشکر برای مطلب ویژه ی وبلاگ 

    عامل فقر و ثروت ذهنیت هست 

    برای اینکه باورهای قوی و درست جایگزین باورهای اشتباه کنیم باید زمان بزاریم چون مغز یه جورایی در برابر تغییر گارد هست برای اینکه کارش محافظت از ما هست ، باید آموزش ببینیم ،اقدام کنیم و باوردرست از ثروت بسازیم که تبدیل بشیم به فردی با ذهنیت ثروتمند . یه آدم ثروتمند به اینکه استانداردهاشو بالاببره فکرمبکنه و راه جدید برای انجام دادن‌پیدا میکنه نه بهونه ی برای انجام ندادن.

    سپاسگزارم 🌻

    سلام و خدا قوت به تاپ مربی عزیز

    ممنون بابت اطلاعات فوق العاده و کاربردی این مطلب فوق العاده 

    دقیقا برای داشتن یک زندگی خوب و ثروتمند باید ذهنمون رو ثروتمند کنیم

    دقیقا باید یاد بگیریم خودمون رو محدود نکنیم و به جای پس انداز کردن درامدمون رو افزایش بدیم ک برای اینکار باید ابتدا با استفاده از اموزش ها و عملکرد در راستای موفقیت و ثروت خودمون و ذهنیت خودمون بتونیم نتایج عالی و حرفه ای بدست بباریم

    بابد متفاوت باشیم با افرادی ک ذهن فقیری دارند و به مغز اجازه ندیم کنترل زندگی مارو به عهده بگیره چون ذهن نمیخواد به ما سختی بده و قطعا داشتن یک ذهن ثروتمند کار سختیه ولی با تکرار و تمرین و اموزش میتونیم ذهن ثروتمند خودمون‌رو بسازیم ✌⚘

    #مدافعان_اقتصاد 

    سلام و وقت بخیر تاپ مربی عزیز

     

    تشکر بابت این آموزش فوق العاده

     

    ذهنیت ما دنیای اطراف ما رو میاره و باورمون نسبت به خودمون می‌تونه آینده ی ما رو شکل بده 

     

    سلام خداقوت به تاپ مربی ممنون از مطالب فوق العاده.                                         از امروز اولویت زندگی من اینه که دنبال پرورش ذهن ثروتمندی باشم و دنبال درآمد زایی بیشتر هستم.ذهن ثروتمند،ثروت به دنبال دارد.

    آموزش می بینم اقدام می کنم و ذهنم را ثروتمند میکنم

     

     

     

     

     

  • روح‌انگیز دریکوند
  • سلام خدا قوت تاپ‌مربی 

    ممنونم بابت آموزش بینظیرتون

    قطعا همه چیز ذهنیت وابستگی‌داره نحوه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌افکارماست

    ک‌زندگیمان میسازه باید ذهنیت رو‌پرورش بدیم رسیدگی و مراقبت

    کنیم تا روز ب روز قویتر بشه

     

     

  • سمیه دریکوندی
  • سلام  خدا قوت تاپ مربی ممنون بابت آموزش بینظیرتون قطعا همه چیز ذهنیت وابستگی داره نحوه افکار  ماست  که زندگیمان  میسازه باید ذهنیت رو پرورش بدیم وتلاش کنیم تا به هدفمون برسیم 

  • میلاد میر چناری (اندیمشک)
  • سلام وخداقوت خدمت تاب مربی

     

    ممنونم بابت اموزش بینظیرتون  

    هم چی به ذهنیت ما بستگی داره واگر ذهنیت ثروتمند داشته باشیم اتفاق های عالی برا ما تو زندگی پیش میاد واگر ذهنیت فقیر داشته باشیم پیشرفت نخواهیم کرد

     سه روش برای غلبه بر ذهنیت فقیر

    ۱آموزش ببینیم 

    ۲اقدام کنند

    ۳یک ذهنیت ثرمتمند پرورش دهند

     

     

     

    باعرض سلام وادب خدمت تاپ مربی عزیز

     

    بله واقعا همه چیز به باور و ذهنیت ما برمی گرده و هرچه ظرف ذهنی مون را از ثروتمند شدن ،خالی تر نگه داشته باشیم باورهای محدود کننده و در اصل دیوارهای ذهنی ترس از اقداممون هم بزرگتر خواهند بود، پس چه خوبه که روی ضمیر ناخودآگاهمون کارکنیم و باور ثروتمند شدن را درذهنمون رشد بدیم که همانا رشد این باور ها مساوی است با رشد واقعی ما در همه زمینه های مثبت از جمله ثروتمندشدن

  • النازدریکوندی
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی

    تشکرازشما که با گذاشتن مطالب مفیدو آموزندتون همواره راه درست رو بهمون نشون میدین

    همه چیز به نوع افکارمون وذهنیتمون بستگی داره با آموزش دیدن میتونیم ذهنیت ثروتمند پرورش بدیم راه ثروتمند شدن حذف هزینه های کوچک نیست بلکه بایددر آمدمون روافزایش بدیم

    تفاوت زندگی افرادفقیروثروتمندتوانایی آنها درعملشون 

    سلام و ادب.

    ممنونم از تاپ مربی با مطلب عالی و بینظیری که دادن.

    ذهن ثروتمند رو با تلاش و فعالیت به وجود میاریم

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    ساختن هرچیزی نیاز به آموزش دیدن و اجرایی کردن و صبور بودن و به دور از منفی نگرشی دارد 

    ممنون از آموزش بینظیرتون

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودتاپ مربی 

    یادگرفتم علت فقر افراد به خاطر درامد کم آنها نیست بلکه بابت ذهنیت فقیر آنهاست

    برای فوق ثروتمندشدن باید ذهنیت وروش زندگی خودمون رو مطابق،بر راههای ثروتمندی قرار بدیم واز راههای آموزش ،اقدام وپرورش ذهنیت ثروتمند،به موفقیت وثروت برسیم 

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام مربی ،فقیریاثروتمندبودن افرادبه ذهنیتی که دارندبرمیگردد

    برای اینکه بتونیم روی ذهنیت مون کارکنیم اول بایداموزش ببینیم کتابهای انگیزشی بخونیم ودوم اقدام کنیم،سوم ذهنیت ثروتمند راپرورش دهیم.

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود تاپ مربی 

    فقروثروت یک ذهنیته....آموزش و اقدام وپرورش ذهنیت ثروتمندباعث غلبه برذهنیت فقیر میشه✌

  • مینا رحمتعلی زاده
  • سلام خدمت تاپ مربی بزرگوار جناب آقای حامدی کیا

    کسانی که با ذهنیت فقیر پیش میروند مطمئنا فقیرتر میشوند پس باید اول ذهن خودمونو بسوی درجات بالاتر و ثروتمندتر پیش ببریم باید از حامیان خودمون کمک بگیریم آموزش مدام و مکرر ببینیم.

    یک انسان موفق و ثروتمند باید روش منفی رو از خودش دور کند همه چی ب افکار و ذهنیت ما برمیگرده.

    من ب خودم عهد می‌بندم که دست از تلاش برنداریم تا به اهداف والای خودم برسم .

    تشکر مربی جان بابت آموزشهای بموقع و تشکر از اینکه وقت گرانبهای خودتونو در اختیار ماها میگذارین خدا قوت بزرگوار 

  • معصومه رضازادگان اهواز
  • سلام و وقت بخیر خدمت تاپ مربی

    مطالبتون عالی هستن.با خواندن هر یک خط یک عالمه به تجربیاتم اضافه میشه.سعی ام رو بیشتر میکنم که ان شاالله به ذهنیت ثروتمند برسم با تکیه کردن به باور های مثبت زندگیمون.تشکر از شما

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام صبح بخیر

    فقیریا ثروتمندبودن همه اش به ذهنیت ،به خاطر همین ذهنیت که ثروتمندان روزبه روزثروتمندتر،و فقیران روزبه روزفقیرتر

    چون به فراوانی اعتقاد ندارند.همان ذهنیت که بگه میشه ،میشه 

    وبرعکس اش نیزهست 

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت 

    تشکر ویژه از شما  تاپ مربی 

    فوقالعاده است این آموزش 

    حتما با راهنمایی های ارزنده شما به بهترین شکل ممکن استفاده و انجام میدیم 

  • روح انگیز دریکوندی
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی 

    این آموزش فوق العاده بود 

    همه‌چیز ب ذهنیت ما برمیگرده ما بجای پس انداز کردن باید بفکر درآمد بیشتری باشیم ک‌بتونیم ثروتمند بشیم

     

     

     

  • نرگس یاوریان
  • باسلام خدمت دوستان عزیز

    مطلب واقعا اموزنده بود

    درواقع خیلی از مشکلات ما را ساختار ذهنی ما به وجود اورده است.با ارزوی موفقیت و خلق ثروت بیشتر برای همه شما عزیزان

  • سعیده عارفی
  • باسلام خدمت تاپ مربی 

    مطلب بسیار آموزنده بود

    همه چیز به ذهنیت ما برمیگیردد با آرزوی موفقیت وخلق ثروت بیشتربرای همه دوستان

     

  • سمیه دریکوند
  • باسلام خدمت تاپ مربی آموزش فوق‌العاده  بود 

    بله همه چیز را ساختار ذهنی ما به وجود میاره ما با افکار درست و ذهنیت درست 

    میتونیم به خواستم  برسیم وبا آموزش های خوب شما ما میتونیم به بهترین ها برسیم 

  • Elahe_hakim_andimeshk
  • سلام و درود تاپ مربی 

    سپاسگزارم برای مطلب وبلاگ که قرار دادین ،بسیارعالی بود 

    قطعا من هم باورهای محدودکننده ی دارم که باید با آموزش ببینم و افدام کنم تا بتونم ذهنیت ثروتمندِ قوی رو پرورش‌بدم ، 

    بجای پس انداز باید راهی باشیم که درامدمون رو بیشتر کنیم چه جایی و کاری بهتراز تجارتمون که چندین راه برای بالابردن درآمدمون برامون ایجاد کرده باید استفاده کنیم و شاکر باشیم .

  • زهراآزادوند
  • باعرض سلام ووقت به خیرخدمت تاپ مربی

     
    وقعا همه چیز به باور و ذهنیت ما برمی گرده ویایدبتونیم باورهای قوی خواستن راجایگزینباورهای  محدود کننده مون کنیم وروی ضمیر ناخودآگاهمون کارکنیم تابتونیم موفق شیم.

     
  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و خدا قوت 

    همه چیز به ذهنیت ما بستگی داره. اعمال و رفتار ما نشون دهنده کاری که انجام میدیم ✌

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب 

    ممنون تاپ مربی 

  • Elahe_hakimzadeh (andimeshk)
  • سلام و درود تاپ مربی 

    تشکر برای آموزش امروزمون فوق العاده بود، 

    ما باید یاد بگیریم آموزش میتونه بهمون کمک کنه برای اینکه باورهای محدودکننده ی که از بچگی به طور ناخواسته بوجود اومده برامون رو ازبین ببریم و باورهای ثروت ساز رو جایگزین کنیم و از طرفی با اقدام و عمل کردن بتونیم به این باور برسیم که هیچ گلیمی برای ما تعریف نشده ،و وقتی ذهن ببینه میتونه هرچیزی رو که میخواد خلق کنه و باور فراوانی در اون پرورش داده بشه به یک ذهن نامحدود تبدیل میشه .

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام و خدا قوت 

    تمام این نکات رو باید با طلا نوشت دقیقا همینه حتی خودماهم قبلا فکر میکردیم با پس انداز کردن میتونیم ثروت مند بشیم یا همین ذهنیت فقیر داشتیم. 

    درصورتی ک میتونیم با تغییر ذهنیت فقیر به ثروتمند ورق رو برگردونیم 

    تنها با اموزش، دیدن 

    اقدام کردن 

    ذهنیت جدید پرورش دادن

    اگر باورهاموتغییر بدیم  به رشدما کمک میکنه

    سلام و خسته نباشید خدمت تاپ مربی گرامی 

    ممنون بابت مطالب خفن ،و فوق العاده مفید 

    هدف ما در این تیم رسیدن ب قله ی موفقیتِ

    باید هر روز ی قدم ب سمت قله برداری یک قدم محکم وقوی

    چطور بدون ایمان ب کاری ک انجام میدیم قدم های محکمی برداریم

    ایمان هم از ذهنیــت و  باور قلبی میاد 

    باور ب ثروتمند شدن اولین قدم ِ ثروتمند شدن ِ 

    خوشحالم ک ی  تیم به روز دارم ک همه دنیا رو رصد میکنه

     

    ب امید موفقیت روز افزون گروه ✌✌

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

     

    ممنون تاپ مربی بابت این آموزش بینظیر.

    واقعا این وبلاگ یک گنجینه برای ثروتمند شدن ماست. اگر مطالب وبلاگ رو ۱۰۰۰ بار بخونیم، بار ۱۰۰۱م چیزهای جدیدی درک میکنیم.

    این آموزش عالی بود و یاد گرفتم چطور ذهنیتم رو از فقر به ثروت و فراوانی هدایت کنم. با تمرکز انجامش میدم 🙏🏼

  • روح انگیز دریکوندی
  •  

    سلام درود خدمت تاپ مربی ممنونم بابت مطالب آموزنده و عالی

    حتما با راهنمایی ها ی شما و آموزشهای فوق العاده انجام میدیم

    فقروثروت یک ذهنیته....آموزش و اقدام وپرورش ذهنیت ثروتمندباعث غلبه برذهنیت فقیر میشه  

     

  • لیلی زلقی
  • سلام و حدا قوت خدمت تاپ مربی خوبم 

    مطالب بسیار آموزنده بود ممنون ک وقت گذاشتن و برامون ارسال کردین

    نکات فوق العاده مهمی رو یاد گرفتم ک برای همیشه بخاطر میسپارم 

     

    ب امید فردایی بهتر و سازنده تر

  • لیلی زلقی
  • سلام و حدا قوت خدمت تاپ مربی خوبم 

    مطالب بسیار آموزنده بود ممنون ک وقت گذاشتن و برامون ارسال کردین

    نکات فوق العاده مهمی رو یاد گرفتم ک برای همیشه بخاطر میسپارم 

     

    ب امید فردایی بهتر و سازنده تر

  • خانم حاجی حاجی
  • سلام تاپ مربی فقیر بودم یا ثروتمند بودن افراد بستگی به ذهنیت انها دارد.
    اموزشی که خودتون بارهاگفتید واین ذهنیت برمیگرده به محیط یاخانواد ه ای که دران بزرگ شدیم وهمچنین برمیگرده به افکاری که والدین ما سالها درذهن ما بذرشون کاشتمد ومیشه این افکاررابا دادن خوراک خوب وبه کمک مربیان خودمون تغییربدیم.
  • سکینه اسماعیلی
  • سلام خدمت تاپ مربی 

    ممنون بابت  مطالب فوق العاده و عالی 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی