NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

ایمان و اعتقاد

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ق.ظ

آن چیزی که شما را به سمت جلو می برد ایمان است. همه چیز از ایمان شروع می شود. آن چیزی که لازم است، انتقال ایمان خودمان است به دیگران. آیا فکر می کنید اگر ایمان ضعیفی به کار داشته باشید می توانید اطلاعات درست را انتقال بدهید؟ پس از چند سال کار در NM من هر روز با ایمانم می افزایم.

چرا همه می گویند فلان لیدر بمب انرژی است؟ چرا External Motivation دارد؟ چرا وقتی کنارش می ایستید انرژی شما چند برابر می شود؟

این بخاطر ایمان درونی اوست.

این مهم است که ابتدا باید اول Internal Motivation خود را کنترل کنید و بعد آن را به دیگران انتقال بدهید.

چگونه می توانید ایمان به کار و ایمان به درآمد حاصل از Network Marketing را در خود ایجاد و این ایمان را حفظ کنیم؟ فقط با: Sustaining your believe

1- بر روی تخت خواب مرگ خود بخوابید Get on your deathbed

اگر فکر کنید هیچ وقت قرار نیست بمیرید هیچ وقت برای چیزی تلاش نمی کنید. اگر قرار بود بازیکنان بسکتبال ساعت ها وقت بازی داشته باشند هیچ وقت تلاش نمی کردند. بازیکنان بسکتبال می دانند بازی بالاخره تمام می شود و اگر خواهان پیروزی نباشند هیچ وقت هم پیروز نمی شوند.

No one has permanent life

هیچ کس زندگی جاودانه ندارد و همه می میرند.

چه  کسی می تواند  گارانتی دهد که من تا فردا زنده هستم؟

اگر کسی قادر بود گارانتی بدهد که ما چقدر در این دنیا می مانیم دیگر زندگی معنا نداشت. به ما می گویند در همان مدتی که به عنوان اشرف مخلوقات بر روی زمین زندگی کردی چه کاری انجام دادی؟ ما همه فکر می کنیم فرصت کافی داریم تا در این دنیا خوبی کنیم و پاداش این خوبی ها در آخرت برای خود بخریم ولی هیچ کس نمی داند تا چه موقع زنده است. پس از خود این سوال را بپرسید: اگر فردا آخرین روز زندگی شما بود چه می کردید؟

آیا فرصت دارید خود را قدرتمند کنید تا به دیگران خدمت کنید؟ آیا فرصت دارید کارهای بد خود را جبران کنید و کارهای خوب انجام دهید؟

پس خوب فکر کنید:

همه ما فکر می کنیم زندگی یک بازی است که تمام نمی شود.

Someday I’ll do this

Someday I’ll do that

یک روز این کار را می کنم، آن کار را می کنم. چه کسی می تواند گارانتی بدهد که ما تا آن روز زنده هستیم یا نه؟ هیچ کس نمی تواند. پس:

Do it now

الان انجام بده!

Motivation

وقت را از دست ندهیم. نگوییم:

یک روز می خواهم زندگی او را تغییر بدهم.

یک روز می خواهم به دیگران کمک کنم.

یک روز می خواهم رییس کار خودم باشم.

یک روز می خواهم پولدار بشوم.

یک روز می خواهم دنیا را بگردم.

این روز هیچ وقت نمی آید.

این یک روز همین حالاست.

That someday is today

2- گرسنه بمانید Staying hungry

شما باید همیشه چیزی را نداشته باشید تا به خاطر آن صبح از خواب بیدار شوید. هر صبح باید به این خاطر از خواب بیدار شوی که چیزی را بدست آوری. پس گرسنه بمانید. زمانی که در زندگی احساس سیری کردی دیگر تمام است. باید هر لحظه از زندگی تو دارای Vision باشد، شما می توانید Vision و هدفهای خود را تغییر دهید ولی هیچ لحظه ای از زندگی نباید بدون هدف سپری شود.

3- به خودت یه دروغ حقیقی بگو Tell yourself true lie

به داستانهایی فکر کن که می خواهی همانطور باشی. مغز ما فرق خوب و بد را تشخیص نمی دهد. هر چیزی را به مغز بگویی همان را باور می کند.مغز مثل کامپیوتر است، برنامه نویسی کامپیوتر می گوید: 4=2+2 اما اگر به کامپیوتر برنامه بدهند که 5=2+2 هر وقت 2 را با 2 جمع کنیم کامپیوتر جواب را 5 می دهد. اگر به مغز خودتان بگویید و آن را تکرار کنید که شما آدمی موفق هستید و پولدار، مغز شما آن را باور می کند. مغز دو قسمت دارد:

1-      ذهن هشیار Conscious نیمکره چپ

2-      ذهن نیمه هوشیار Sub Conscious نیمکره راست

نیمکره چپ روزی 60000 تفکر را دریافت می کند.

نیمکره راست روزی 2000 تفکر را دریافت می کند.

می خواهید باور کنید یا نه ولی نیم کره راست با نیمکره چپ تفاوت دارد. باید نیمکره چپ را از کار بیندازید، شما به نیمکره راست هر چیزی را بگویید همان را باور می کند. بگویید من می خواهم تا دو سال دیگر یک میلیون دلار پول داشته  باشم، باور می کند. بگویید فلان خانه را می خواهم که بر روی دریا باشد و من هر روز صبحانه را در آنجا می خورم آیا می توانید نسیم دریا را حس کنید؟ آیا می توانید مزه شوری دریا را حس کنید؟

این مساله خنده دار است ولی کار می کند

It’s funny but it works

ذهن نیمه هشیار شما تمامی اطلاعاتی را می گیرد و آن را به واقعیت ها تبدیل می کند. شما چه اطلاعاتی به مغز خود می دهید؟ پس اگر هیچ چیزی هم ندارید باز مهم نیست، برای مغز خود بلف بزنید تا باور کند.

Fake it till you make it

از شما می پرسند: ? Are you doing this Business

بگویید:Greet, Excellent عالی از این بهتر نمی شود. حتی اگر نمی دانید عالی بودن در یک کار چه معنایی می دهد و آیا واقعا شما عالی هستید یا نه باز هم بگویید: عالی، چون شما در حال صحبت کردن با ذهن نیمه هشیار هستید و او هر چیزی را بگویید باور می کنید.

4-Keep your eyes on the prize

خیلی از افراد تمرکز خود را بر روی زندگی و رویاهای وهدفهای زندگیشان را از دست داده اند و هیچ وقت به موقعیتها فکر نمی کنند، برای اینکه از احتمالات منفی می ترسند و نگران هستند به جای آنکه به اهدافشان فکر کنند و آنها را ببینند، به نگرانیها و ترسها فکر می کنند.

What you think, you do

What you think, you look

What you think, you are

برای خودتان دست بزنید، چون شما بر روی موفقیت تمرکز کردید، اگر آرزو نداشتید، اگر خواهان پیشرفت  نبودید، هیچ وقت این مطلب را نمی خواندید، پس شما بر روی یک نکته مثبت تمرکز کردید.

آیا این مطلب می تواند مرا موفق کند؟

این سوال خوبی است و نشان می دهد مغز شما و نیمکره راست مغز شما و ذهن نیمه هوشیار شما خواهان پیروزی و پولدار شدن است، برای همین این مطلب را می خوانید.

 

علنا باهم دنیا رو میگیریم.

اصولی ترین تیم فروش بازاریابی شبکه ای جهان میشیم،به این ایمان دارم

حسین حامدی کیا

نظرات (۲۵۰)

  • رسول سازنده کرد
  • لیدرجان سلام در کنارت هستم تا اخرش تا به بلندای فکرمون پرواز کنیم 
  • علی حامدی کیا
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    تاپ لیدر ایمانی اعتقادی علنا دنیا رو میگیریم. عهد بستیم جوری کار کنیم که تا سال ۱۴۰۰ تو ۵ قاره سازمان فروش داشته باشیم. اعتقادم اینه که هر جای دنیا که سازمان ما پا بزاره قویترین و اصولی ترینه. از روزی نتورک رو استارت زدم رویام داشتن سازمانی بود که بیشترین تعداد سقف زده و بیشترین پورسانت بگیرها رو داشته باشه و تا روزی که زنده ام میجنگم برای تحقق رویاهام.
    اصولی ترین تیم فروش بازاریابی شبکه ای جهان میشیم،من هم به این ایمان دارم علنا باهم دنیا رومی گیریم.


  • حامد نوری منش
  • واقعا عالی بود. عالی
    از این بهتر نمیشد.. ممنونم لیدر
  • سجاد بساک (اندیمشک)
  • با سلام وخسته نباشید
    ایمان و اعتقاد دو بال پرواز هستند تا ما را به اوج برسونن. ایمان و اعتقاد 80% اطلاعات بروز20% داشته باشی دنیا رو از خودمون به پایین میکنیم. 
    با اعتماد کامل به بالاسریهام و با ایمان کامل به خانواده بزرگم باهم دنیا رو میگیریم.
  • لیلا تنورساز
  • سلام لیدر
    ممنون از اطلاعات فوق العادتون،ما به داشتن شما افتخار میکنیم
  • علی نعیمی زاده
  • سلام و عرض ادب و احترام خدمت خانواده سیمرغ و تاپلیدر حامدی..
    ایمان و اعتقاد تو تجارت نتورک مارکتینگ یکی از ملزم هایی است که اگه نداشته باشیم بر به مشکل میخوریم/چرا؟ چون تازمانی که به لیدرات.شرکتت.خدا و خودت ایمان نداشته باشی نمیتونی موفق بشی(چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد)
    هدفم/تعهدم/نگرشم اینه که این ماه خودم و سازمانم تعادل بزنیم که میزنیم چون به پایان راه و کارم ایمان و اعتقاد100٪دارم نه 80٪ نه 99/9٪ 100٪
    عملا علنا یاااااااهااااانا
  • رهبر از اندیمشک
  • سلام .سیمرغی ها خدا قوت 
    به ایمانت ایمان  100%داریم تاپ لیدر  .علنا دنیا رو میگیریم .
    اصولی ترین تیم  بازاریابی شبکه ای جهان میشیم .به این ایمان داریم 
  • رهبر از اندیمشک
  • با سلام .تاپ لیدر تشکر بابت مطالب خوبتون 
    همه ما محتاج یک انقلاب درونی هستیم .در معامله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست .
    جوینده ی چیزی یا به آن یا به برخی از آن خواهد رسید .(حضرت علی(ع)/حکمت ۳۸۶)
    بهترین راه درک ذهن هوشیار و نیمه هوشیار این است ک به آنها بصورت یک باغچه نگاه کنیم . شما یک باغبان هستید و در طول روز مشغول کاشتن دانه هایی ( همان اندیشه‌هائیست که روزانه به فکر خود راه می‌دهید) هستید. هرچه را که می کارید در تن و محیط زندگیتان درو می کنیم .اکنون مشغول کاشتن افکار مربوط به آرامش ، عمل درست، حسن نیت و سعادت بشوید و به آرامی وعلاقه در باره ویژگیهای آنها بیندیشید، آنچه را که اندیشیده اید به طورکامل در ذهن آگاهتان جای دهید و به کاشتن این دانه های شگفت انگیز ادامه دهید دراین صورت محصول با شکوهی را درو خواهید کرد.
     
  • احسان خجسته مهر
  • به نام خدا به یاد سید مسعود
    ایمان داریم هممون باهم سقف میزنیم تمام دنیا از ما به پایینه ایمان دارم که میشه ایمان دارم بیشترین پورسانت بگیرا و خرده فروشا از دزفول به پایینه 
    زنده باد خرده فروشان شبکه ساز
  • احمدرضا یاراحمدی
  • بعضی وقتا وقتی خوب نیستی.... و احساس میکنی تو زندگی خورد شدی... و افسرده ای... و غرورت رو از دست دادی... فکر میکنی به آخر رسیدی... از دست آدم و عالم شاکی... گیر کردی... باید چی کنی... گریه و زاری... عصبانی میشی مثل غولایه بیابونی...
    نع؟؟!!
    حتی موقع غمگینی، احساس حماقت،، تنهایی،، گناه،،، ترس،، حقارت،، یادت باشه یکی خییلیی نگرانته و از نظرش تو بزرگی زیبایی دوست داره و این باور و ایمان داره که تو پتانسیلش داری چون بهت اییییماان داره
  • وحید والی پور و سعید دستیار پور - ماهشهر
  • انسان در نهایت شبیه آرزوهایش میشود
    باور دارم دنیا از ما به پایینه
    تغییر باورها و نگرشها از باور فقیرانه به باور ثروتمندانه سخته ولی دارم انجامش میدم. موفقیت یک پروسه ی شش ماهه است اما اول باید ذهن موفق داشته باشی و بدست آوردن ذهن و نگرش و باور موفق و ثروتمند ۳ تا ۵ سال طول میکشه.
    دنیا رو گرفتیم
  • مژده سلیم زاده
  • به نام خدا 
    سلام وخداقوت 
    انسان درنهایت شبیه رویاهایش میشود 
    توانایی وقدرت ذهن انسان اینقدر زیاد که اشرف مخلوقات شده فقط کافیه باور کنیم که میتونیم نهایت استفاده رو ازش ببریم 
  • نرگس عاملی
  • سلام تاپلیدر
    زندگیه مارو کیفیت سوالاتی که از خودمون میپرسیم مشخص میکنه و اینکه چقدر با خودمون و ضمیر ناخودآگاهمون مثبت حرف میزنیم 
    مطمئنم و ایمان دارم رشد و پیشرفتی میکنیم که تو تمام دنیا مثل بمب صدا کنه 


  • مژده سلیم زاده
  • باسلام وخداقوت 

    ایااین مطلب می تواند مراموفق کند ؟؟
    بله می تواند پس باتمرکز کردن وانجام دادن بسمت موفقیت حرکت می کنیم 
  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت به تاپ لیدر حامدی
    از ذهن نیمه هوشیار استفاده کنیم چون تشخیص نمیده که چی خوبه چی بد ،وقتی تمرکزمون رو چیزای مثبت بزاریم بصورت خودکار همه چیز رو به رشد وپیشرفت میره وراههای جدید برامون بازمیشه 
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • مطلب پرمعنی بود دوبار خوندمش، 
    در‌درجه اول باید ایمان داشت به کار چون ایمان مارو دیگران حس میکنن و جذب مامیشن،اگه کاریومیخوام انجام بدم همین الان بهترین فرصته ،باید همیشه درحال یادگیری باشم واز الان تلاش کنیم برای موفق شدم برای پولدار شدن و هرچیز دیگه که میخوایم بدست بیارم ،فرکانس ذهنیمون رو با افکار مثبت و عالی پرکنیم تا باورکنه ذهنمون داشتن اون چیزایی رو که میخوایم ... 
  • امین سیلانی زاده
  • سلام به تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا
    الحق والنصاف که شما بزرگترین و تنهاترین مربی انگیزه بخش من و البته کل تیم بودین 
    من ایمان رو از برق چشمهای شما و اعتقادتون رو از عمق قلبتون دریافت کردم
    با ایمان شما ایمانی شدم
    الآن که این مطلب می‌نویسم درصد بالایی داریم تبدیل میشیم به اصولی ترین تیم فروش نتورکینگ جهان و این ایمان و باور شماست که بوجودش آورد

    سپاس از شما

    سلام

    عالی بود ممنون 

    خداقوت به تاپلیدررر

    مطالبتون عالی هستن

    به هر چی فکر میکنی مبینیش

    باید تمرکز کنیم و قابل تغییر باشیم و استمرار داشته باشیم در

    کارامون و ایمان داشته باشیم به کارمون و keep Doing داشته باشیم ایمان و باور داشته باشیم به کارمون نگرش و تمرکز داشته باشیم و مثبت ها رو ببینیم

    مممنون از حامی قدرتمندمممم هروز تو جلسه ما وبلاگ میخونیم و واقعا نگرش و ایمانمون قوی میشه

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وعرض ادب....

    نگرش وتمرکز روی هر چیزی نتایج حاصله رو رقم میزنه....

    این ایمان واعتقاد ماست که مجموهم ومشتریها رو نگه میداره...

    شور وهیجان افراد به دیگران باعث پایداری وماندگاریشون میشه...

  • آزاده آرمان پور
  • وعرض ادب....

    نگرش وتمرکز روی هر چیزی نتایج حاصله رو رقم میزنه....

    این ایمان واعتقاد ماست که مجموهم ومشتریها رو نگه میداره...

    شور وهیجان افراد به دیگران باعث پایداری وماندگاریشون میشه...

    مممنون از مطالب اموزندتون

    خداقوت به تاپلیدررر

    به هر چی تو ذهنت فکر کنی مبینیش

    باید تمرکز کنیم و قابل تغییر باشیم و استمرار داسته 

    باشیم در کارامون و ایمان داشته باشیم به کارمون و  و امهای موفق

    تو زندگیشون تکرار تکرار داشتن تا به اون چیزی که میخواستن رسیدن.

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام تاپلیدر عزیز

    ممنون بابت این مطلب زیبا 

    وقتی این مطب رو می خوندم چهره و ایمان شما در جلسات و سخنرانی های شما در ذهنم تصویر سازی می شد که نمونه ی بارز از یک کارافرین و انسانی مقتدر و شکست ناپذیر هستید 

    من هم سعیم بر اینست که الگو برداری کنم انشالله که بتونم

    سلام و روز بخیر.

    این مطلب منو به یاد ضرب المثل کار امروز رو به فردا نسپار انداخت.وهمینطور قانون جذب که در دنیا و طبیعت پیرامون وکائنات در هر زمطنه ای کاری زندگی و...به هرچیز بیاندیشیم اونو جذب میکنیم.وبه سمت خودمون می کشیم.

    متشکر به خاطر تانکرهای قشنگی که میزنید.🙏😇

  • مژگان ملائکه
  • با سلام 

    بسیار متن زیبا و اموزنده ای بود من واقعا لذت بردم 

     

    سلام و خداقوت تاپلیدر

    علنا میگیریم واقعا ممنونم به خاطر این متن فوق العاده عالی و بینظیر بود ما در مسیر صد درصدی موفقیت قرار داریم با قدرت به جلو حرکت میکنیم می میتوانیم هر نشدی رو شد کنیم✌✌✌

  • ناهید رضایی
  • سلام و تشکر از تاپلیدر عزیز برای این مطلب فوق العاده

    ایمان به موفقیت در هر کاری حرف اول رو میزنه اصلا اگه قراره شک داشته باشیم پس چرا وارد کار میشیم ایمان باید صد در صد باشه ، با فکر کردن به شدن یا نشدن کار نمیشه

    هر روز روز آخره، هر روز گرسنه تر از قبل برای موفقیت هستیم، هر روز اهدافمون رو مرور میکنیم و ایمان داریم تیک شون میزنیم،

    به هر آنچه فکر کنی، انجام میدی

    به هرآنچه فکر کنی، میبینیش 

    در نهایت به هر آنچه فکر کنی، به همان تبدیل میشی

  • نیلوفر موسویان
  • باسلام و خدا فوت به تاپلیدر حامدی کیا.

    ممنون از مطالب مفید و ارزشمندتون.

    ما باید ایمان و باور را در خودمان تقویت کنیم و با سازمانمان با ایمان راسخ صحبت کنیم.و برای امروزتان برنامه داشته باشید فردا خیلی دیره.وقتمون رو بیهوده هدر ندهیم و دست به اقدام و عمل بزنیم.تا موفقیتی که میخوایم را بدست بیاوریم.

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام شب بخیرتاپلیدر.

    مایادگرفتیم باورهاشامل دودسته اند:باورهای مخرب وباورهای سازنده .باورهای سازنده باورهایی هستند که زندگی وآیندمون رامی سازند.آقای هرنی فوردمیگه اکه باوردارید که می تونید پس می تونیدواگه میگیدنمی تونید ،نمی تونید.باورفکری که مردم مدام باخودتکرارمیکنند.هرانسانی زائیده ی باورهای خودش.می خوای باورت راتقویت کنی اطلاعاتت رابالا ببروهمیشه این باورداشته که تو‌شاگردی ومربی ،مربی ایست 

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • ایمان و اطلاعات نسبت به کار هیت که مارو توی کار پیشرفت میده بخاطرهمین وقتی ایمانمون کم هست سرعت رشدودرامدپایین میاد،گاهی اوقات شده به شخصه از ایمان خط بالاسریم استفاده کردم اونقدر حس خوبی داشته و درراستاش تلاشمو کردم که ایمانم قوی بشه ، اگه کاریومیخوایم انجام بدیم باید در لحظه اونو انجام بدیم چون تضمینی وحود نداره که فرداباشیم یاخیر .

    بایدعلاوه برااون همیشه ویژنی برای خودمون داشته باشیم که تیکش بزنیم 

    باید داده مثبت به ذهنمون بدیم که زودباورش کنه هرچقدرر داده مثبت تر  عملکردمون هم بهترو حرفه ای تر.

    عالی بود تاپلیدر سپاس چیزای جدیدی یاد گرفتم 🌸

    سلام، و خدا قوت 🌹

    هرکی منتظر موند، مُرد

    ایمان دارم تا زمانی که خودمون شروع نکنیم، هیچ اتفاقی نخواهد افتادچ

    هیچکس برای ما کاری نمیکنه، تا زمانی که خودمون برای خودمون کاری بکنیم

    و همه چیز از زمانی شروع میشه که به خودمون باور داشته باشیم 

    من به خودم و توانایی هام ایمان و باور دارم 💪♾️

  • سیده زهرا یاجدا
  • با سلام و عرض و ادب 

    همیشه از ذهنیت و ایمان و اعتقاد صحبت میشه 

    واقعیت اینه که ما به هرچی فکر کنیم همون برامون اتفاق میوفته اینو همه تجربه کردیم 

    باید روی ذهن نیمه هشیارمون کار کنیم چون هر داده ای که بهش میدی همونو دوباره بهت خروجی میده

    مدام به خودمون باید مثبت بزنیم حتی گاهی بلف بزنیم ....همین که به زبون بیاری و ذهنت بفهمه کافیه برای اینکه باورش کنه 

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام و خداقوت خدمت بزرگترین مربی زندگیم

    چیزی که ازتون یاد گرفتم اینه که آدما با محدودیت ها ،نداشته ها و تصورات ذهنی که تمرکز میکنند روشون رشد میکنن و موفق میشن

    بابت تمام آموزش هاتون ممنونم قول میدم همه اونها درونی کنم و به تیمم انتقال بدم و حرکتی نکنم مگر در راستای ویژن تیمم

  • عذرا هندالی
  • به نام خدا 

    سلام تاپلیدر قطعا جهان از ان ماست باور و ایمان ما تکرار 

    و اسرار ما رو برای بدست اوردنش اماده می کنه هندالی از اهواز 

  • شهین نمد مال
  • سلام خدمت تاپلیدر حسین حامدی کیا 

    ایمان  واعتقاد درونی ترین وعمیق ترین حس وجودی ما ادمهاست وقتی به چیزی اعتقاد داریم پس تا اخرین لحظه زندگیمون وهرجور که شده انرا حفظ میکنیم الان ما به سیمرغ وFLTEAM ایمان داریم واعتقاد داریم که با شما در این راه حتما موفق میشویم جای هیچ شکی نیست که سیمرغ خواستگاه

    برنده شدگان است

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خداقوت

    الان متوجه شدم که چطور بایداز نیمکره‌های مغزم استفاده کنم، زمانیکه این مطالب رو میخوندم بعد از هر پاراگراف به فکر فرو میرفتم واقعا جای تامل داره، الان متوجه میشم که تا قبل از ورود به نتورک چه چیزهایی رو به خودم گفتم و تمام باورهام از کجا شکل گرفتن، ایمان به خودت و خدات میتونه تورو از فرش به عرش برسونه اینو من کاملا درکش کردم و تست کردم

    ایمانی ترین تاپ ویژنم علنا باهم سقف میزنیم ✌️🌹🌹

     

  • مریم جوهرقلی زاده
  • سلام به تاپلیدر عزیز

    عالی بود

    ما باید به خودمون ایمان داشته باشیم تا بتونیم حرکت کنیم به سمت خواسته هامون هدف هامون .....باور داشتن و اعتقاد به خودمون که مامیتوتیم موفق باشیم .....ایمان قوی 

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام خداقوت 

    ممنون از مطالب بینظیرتون ک در اختیارمون گذاشتین

    واقعا عالی بود همه چیز برمیگرده ب ایمان و باور انسان. وقتی روی کارت تمرکز داشتی و نگرش مثبت داشتی میتونی اتفاقات خوبی رو رقم بزنی. هرکسی ساخته ی باورهای خودشه..جهان هرکس هم مال خودشه.. ایمان دارم ک میتونیم ب همه چیز برسیم اگر تمرکز داشته باشیم روی  تجارتمون.

    ممنون از شما

  • محمد زاهد
  • ممنونم از مطلب فوق العاده تون تاپلیدر

    ایمان دارم در بهترین محل و جابگاه ممکن قرار دارم 

    و ایمان دارم که با آموزش های شما با قدرت سیمرغ و FLTEAM خیلی خیلی زوود کل دنیا و قله های موفقیت رو فتح خواهیم کرد.

  • مهتاب قنبری
  • سلام و شب بخیر خدمت مربی بزرگوارم تاپ لیدر حامدی کیا

    این مطلب در این لحظه دقیقا برای من و تفکرات من فرستاده شد.بعد از جلسه روز جمعه شما فهمیدم که باید چقدر عمیق تر به تجارتم فکر کنم و دقیقا ایمانم رو تقویت کنم و علاوه بر ایمان من باید بصیرت داشته باشم

    ایمان وقتی ایمانه که درونی باشه.وقتی ایمان درونی داشته باشی همه چی برات شدنیه.من برای موفقیت باید دقیقا از ضمیرناخوداگاه خودم استفاده کنم و اونو به کار بگیرم

    نتورک یک تجارت صد در صد ذهنیه.من باید با ذهنم کار کنم و با ذهنم‌به دست بیارم

    هیچوقت نباید بگم فردا هیچوقت نباید بگم ی روزی اینکارو‌میکنم هیچ تضمینی برای فردا وجود نداره از همین امروز‌از همین لحظه باید اقدام کنم

    خداروشکر که وارد تیم قدرتمند اف ال تیم شدم و خداروشکر که خدمتگزار تیم اف ال تیم هستم

    من تا زمانی که نفس میکشم خدمتکزار اف ال تیم هستم✌🏻✌🏻✌🏻

    من ایمانم رو مدیون اموزش های راهبر تیمم هستم

     

  • فوزیه خادم (اندیمشک )
  • سلام تاپ لیدر بزرگوار عالی بود این مطلب مثل همه آموزش های شما👑

    اون چیزی که مارو رو به جلو میبره و باعث رشد ما میشه ایمان و باور ما هست حالا این ایمان رو باید منتقل کرد دقیقا یعنی باید اونقدر قوی باشه تا دیگران اون رو در درون ما ببینند و و با عملکرد ما مشخص میشه 

    وقتی بدونی که فرصت کمه و همیشه برای رشد و ترقی برات وقت نیست و باید تو همین زمان کم بهترین خودت رو ارائه کنی، پس شخصیت عامل باید داشت و همین حالا انجامش بدی 

    هر روز باید برای خودت هدف داشته باشی و دنبال اون باشی و بهت انگیزه حرکت بده 

    به مغزت بفهمون که تو قدرتمندی و میتونی همه چی بدست بیاری، به ذهن نیمه هشیارت فقط مثبت بزن😀تا همونو باور کنه و ب مرور برات اتفاق بیفته و تو آماده دریافت اون شرایط باشی 

    این آموزش ها مارو موفق میکنند مطمئنم 

    ممنون از شما تاپ لیدر گرانقدر که صبور هستین و به ما کمک میکنید🌹👑

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • بسیارعالی بار چندمم هست میخونمش اما جذابه واقعا ،داشتم مطالعه میکردم قبل از خوندن وبلاگ چیزای جدیدی یاد گرفتم و با دیدی دیگه این مطلب رو دیدم ، ایمان اصل کارمونه و نمیشه بدون ایمان هیچ کاری کرد چون شک داشتن در واقع یعنی باور نداشتن به راهی که توی اون داریم حرکت میکنیم باید اونقدر ایمانمون برای،شرکت،خط بالاسری،محصول ایمان داشت که کاملا از توی چشمات پیدا باشه ازتوی صحبتها من میخوام اینجور ایمان ازم بباره 😄 و تلاشمو میکنم .

    هرکاری میخوایم انجام بدیم همین الان چون ممکنه فردایی نباشه هرچی هست الان ولاغیر‌. 

    تشکر بزرگمرد 🌸

  • ناهید تاجگردون
  • سلام تاپلیدر خدا قوت 

    مطلب قشنگی بود اونجا که میگه شما باید در هر لحظه از زندگی  ویژن داشته باشین و ویژن و هدف رو میشه تغییر داد ولی هیچ لحظه ای از زندگیمون رو بدون هدف سپری نکنیم  مرسی 

  • فاطمه محمدی امین(اهواز)
  • سلام.وقت بخیر.
    مرسی تاپلیدر✌
    خیلـــــــــــــــــــی نوشته خوبیه،دوسش دارم چون به روحیاتم نزدیکه!
    برای خودتان دست بزنید، چون شما بر روی موفقیت تمرکز کردید، اگر آرزو نداشتید، اگر خواهان پیشرفت  نبودید، هیچ وقت این مطلب را نمی خواندید،شما بر روی یک نکته مثبت تمرکز کردید.
    مغز شما و نیمکره راست مغز شما و ذهن نیمه هوشیار شما خواهان پیروزی و پولدار شدن است!!

    سیمرغ ایران بر فراز جهان👌

  • محمد آل عبدی
  • سلام و ادب

    واقعا مطلب آموزنده و با ارزشی است

    همه چی برمیگردد به ایمان و باور

    ایمان به خودمون

    ایمان به شرکتمون

    ایمان به خط بالاسری 

    ایمان به محصولاتمون که واقعن معجزه میکنند

    این ایمان است که باعث میشه با انرژی صحبت کنی و هر کی باهات حرف بزنه دقیقا جذبمون بشه چه تو فروش و چه تو شبکه

    وقت نداریم و فرصتمون کمه باید بسیم آخر بزنیم و هدف داشته باشیم و اینقد اهدافمون رو تصویرسازی کنیم و تکرار کنیم تا دهنمون باورش بشه و بهش برسیم.

    تاپلیدر سپاسگذار که برای رشد شخصیتیم تمام اطلاعات خود روودر اختیارم قرار میدهید و کمک میکنید که رشد کنم و منم مثل شما تبدیل به یک راهبر بشم.

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وعرض ادب به ابرمردنتورک ایران...

     اگه فکر می‌کردیم که فردا قراره بمیریم چطوری کار می کردیم و زندگی می کردیم و تصمیمات می گرفتیم از آنجایی که ضمیر ناخودآگاه انسان ها راه رسیدن به رویاها و اهداف مونرو بهمون نشون میده پس باید خودمون ایمان و اعتقاد و بصیرت کافی را برای انجام یک کار در خودمان داشته باشیم این هاله انرژی مثبت را هم بتونیم به دیگران منتقل کنیم و آنها را تحت تاثیر خودمون قرار بدین

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت  تاپلیدر

    قبل از اینکه وبلاگ رو بخونم به مطلبی که فرستادین فکر کردم که شمادربهترین زمان ومکان وارد نتورک شدین ،دقیقا همینطور هست وخداروشکر میکنم که درتیم شماهستم وازاموزشهاتون برای بالابردن ایمانم ورسیدن به اهداف ورویاهام استفاده میکنم ،ایمان همه چیز ماست باعث میشه که راهی رو که انتخاب کردیم پرقدرت به جلو ببریم ،ایمان باعث میشه درکمون از تجارت بالابره وهمین مورد باعث میشه هم جذاب باشیم وهم حرفه ای وقدرتمند باشیم 

    ممنون تاپلیدر 

  • بابک سهرابی
  • سلام 

    وقت بخیر 

    مطلب آموزنده و عالی بود 

    یه لیدر نون ایمانش رو میخوره 

    بیاد مرگ باشید 

    گرسنه بمانید 

    به خودت دروغ حقیقی بگو 

    تمرکز داشته باش روی اولویت اصلیت

     

     

    بیاد مرگ بودن یکی از مهمترین عوامل در جا نزدن و حرکت کردنه 

    واقعا بجا و بموقع اشاره کردین که بخونم این مطلب رو .

    عامل فقر و ثروت انسان ها ، ذهنیت اونهاست....  باور دارم که با این مطالب ذهنیتم بهتر و عالی تر میشه 

     

  • فاطمه چکاو _ اندیمشک
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر حامدی کیا 

    مطلب فوق العاده ایی که گذاشتید مصداق جمله ایی که همیشه میگید برای رشد کردن نیاز به زجر کشیدن نیست .  وقتی ما ذهنیت درست داشته باشیم موفقیت به راحتی اتفاق میفته و نتورک هم یک کار صددرصد ذهنیه قطعا با ذهنیت برنده کار کنیم برنده میشیم 

    ایمان دارم دنیا از  Flteam به پایینه ✌✌✌

  • صبافرشادی(اندبمشک)
  • سلام و عرض ادب خدمت اسطوره نتورک تاپلیدر حسین حامدی کیا.

     

    وااقعا آموزش های استاد قابل ستایشن، ممنونم بابت آموزشهای فوق عالیتون🙏

    لازمه هر کاری اعتقاد و ایمانه...

    اگ ب کارمون اعتقاد و ایمان داشته باشیم ذهن هم ب سمت اعتقادمون میره...

    در نتورک مارکتینگ افرادی ک ایمان درونی نصبت ب کارشون دارن  همیشه فوق انرژی هستن و این انرژی ب دیگران انتقال داده میشه.

    هییچ گارانتی و تضمینی وجود نداره ک ما تا چ مدت زنده ایم پس امروزمون رو از دست ندیم و نهایت استفاده رو ببریم برای خوب زندگی کردن ووو

    و در آخر ...اگ خواهان پیروزی نباشیم  هیچوقت پیروز نمی شویم👌👌 

  • عبدالستار عبداللهی
  • با سلام و خدا قوت خدمت تاپلیدررر

    اگر بر روی باورها واعتقاد خودمون کار کنیم و همواره تکرارش کنیم و ذهنمان قبول کنه برامون تیک میخوره

    تا تشنه چیزی نباشیم برای بدست آوردنش هیچ سعی و تلاشی نمی کنیم

    باید به شدنش فکر کرد و در راستاش قدم نهاد 

    هرچقد ذهن ما تمرکز بیشتری داشته باشه برای رسیدن به خواسته هامون نزدیکتر میشیم

    فرق بین آدم های فقیر و آدم های ثروتمند ذهنیت آنهاست

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام تاپلیدر خدا قوت 

    واقعا هم همینطور ذهن ما آدما مثه کامپیوتر میمونه هر چی که بهش یاد بدیم همونو میگیره پس چ بهتر که بهش یاد بدیم چطور ثروتمند باشیم چطور بتونیم به اهدافمون برسیمممم این باورای ذهنیه ماست که مارو به راهی که میخوایم میبره نه حرف و اعتقادات دیگران ما باید ب خودمون باور و ایمان داشته باشیممممم...

    ممنونم تاپلیدر از مطلب عالیتون

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپلیدر

    واقعامطلب فوق العاده ای بود،قدرت ایمان وباورزندگی انسان رامتحول میکند

    وقتی تومیتوانی به ضمیرناخودآگاه خود،باورثروت،سلامتی،ویک زندگی ایده ال بدهی،تعلل نکن،فردایی وجودندارد،همین الان اقدام کن،قدرت ذهن بالاترین قدرتهاست،فقیروثروتمندبودن افرادبسته به نگرش وقدرت ذهن آنهاست،پس ذهنتان راروی،مدارثروت وفراوانی متمرکزکنیدوباایمان،درراه رسیدن به این نعمت تلاش کنید

     

  • علی حامدی کیا
  • سلام خدمت تاپلیدر عزیزم

    تاپلیدر از روزی که 4 سال پیش این مطلب رو نوشتید ایمان داشتید اصولی ترین تیم دنیا میشیم و ماهم باورش کردیم. واقعا خداروشکر میکنم که ایمانم رو از شما گرفتم و من هم باورش کردم و دارم میبینم که امروز داره عملی میشه.

    FLTEAM اصولی ترین و حرفه ای ترین تیم دنیا میشه. انقدر میگیم تا بشه

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا عزیز

    مرسی بابت این مطلب فوق العاده که به ما یاد میده چطور از ذهنمون بهترین استفاده رو داشته باشیم

    سال 94 توی این مطلب گفته شده اصولی ترین تیم هستیم والان که سال98 هستیم بت قاطعیت میگیم که اصولی ترین و بروز ترین تیم هستیم

    زنده باد  F.L.TEAM

  • زینب درویش زاده
  • سلام خدمت مربی حامدی کیا 

    ایمان و اعتقاد باعث میشه تو به هر چیزی که میخای میرسی 

    واقعا مطلب بسیار عالی بود 

    خیلی چیزها ازش یاد گرفتم 

    ممنون ازت مربی جان 

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی عزیز
    توی کار اونم نتورک ایمان و اعتقاد حرف اولومیزنه بنظرم چون وقتی صحبتی انجام میشه و برق ایمان تو چشمای طرف مقابل میبینی که حرف میزنه درباره رویا هدف مجذوب میشی ازطرفی تلاش و رسیدن به اونچه که میخواهیم ضروری هست باید یادمون باشه که اگه امروز روز اخرمون باشه چکارمیکنیم؟ وباید هرروز  ویژنمون رو یاداوری کنیم هرروز هدفی مشخص کنیم هرچندکوچیک تلاش کنیم برای رسیدن بهش به ذهن نیمه هوشیارمون یادبدیم که هرچیزی رو که میخواد میتونه بدست بیاره ومحدودیتی وجود نداره ،تمرکز داشتن توی کارو زندگی واقعا ضروری و مهم هست و همه چیزو میتونه باداشتن تمرکز درست و بانداشتنش خراب کنیم .
    اینو تجربه کردم واقعاتاثیرمیزاره توی همه جوانب زندگی و تصمیم گرفتم متمرکزتر حرکت کنم ونزارم مسئله ی تمرکزمو بهم بریزه .
    ممنون و سپاس از آموزش امروزتون بهم ✌💐🙏

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت به مربی حامدی کیا 

    چیزی که شما را به سمت جلو می برد ایمان است. همه چیز از ایمان شروع می شود. آن چیزی که لازم است، انتقال ایمان خودمان است به دیگران
     

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی

    فوق العاده باید ایمان و باور قلبیمون به کار جوری باشه که وقتی با کسس صحبت مسکنیم ایمانمون رو متوجه بشه ،برای هرکاری میخواهیم انجام بدیم درلحظه باید باشه هیچوقت به امیدفردا نباشیم چون تضمینی نیست ، موارد و مطلب در کل یه راه خیلی مهم برای رسیدن به موفقیت رود واقعا اینوه ظرف ذهن خالی نگه داریم ، برای خودمون ویژن مشخص کنیم براش حرکت کنیم ، باید همیشه روی چیزهایی که میخواهیم بدست بیاریم تمرکز کنیم و انتظار موفقیت و به انجام رسوندن هدفمون رو از خودمون داشته باشیم ، نکاتشو یادداشت میکنم حتما و انجامش میدم ازهمین امروز ‌

    ممنون مربی از آموزتون 💐

  • فاطمه چکاو _اندیمشک
  • سلام مربی وقتتون بخیر و خداقوت 

    نیم کره راست مغزمن فقط اینو میشنوه من موفق میشم 

    چون بهترین تیم دنیا رو داریم و بهترین اموزش ها و بهترین حامی ها و  مربی ها 

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • ما در وهله اول باید ب خودمان ایمان داشته باشین تا بتوانیم دیگران را جذب خودمان کنیم.وقتی اینو داشتیم مطمعنن ب امه جیز دست پیدا میکنیم.

    سلام و عرض ادب خدمت اقای حسین حامدی کیا

    دقیقا درسته ما باید ایمان و باورمان رو ببریم بالا .

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام خدمت جناب مربی

    همونطور که همیشه میگید ایمان تو هر کاری شرط اوله واسه موفقیت تو اون کار

    ما باید کار امروز رو به فردا نندازیم استارت کار رو بزنیم همین الان و ایمان داشته باشیم که موفقیت مال ماست.

    مرسی از اموزشاتون

  • فیضیه للری(اندیمشک)
  • ممنون مربی مطالبی که میزارید وقعا عالیند وما باایمان وباور که اول به شما وبعد به خودمون وکارمون داریم انشاالله اول ایران وبعد دنیارو فتح میکنیم

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی عزیز💐

    مثل همیشه ایمان و باور حرف ادل رو میزنن تدی هر زمینه ای پس باید ایمانمون

    نسبت اولللللل به خودمون روی۱۰۰۰ باشه و بعد نسبت به کار و تیممون هم همینطور

    وقتی ایمانمون انقدررررر قوی باشه مسلما موفقیت ما هم بیشتر هست و 

    تا میتونیم ایمان و باورمون رو بالا بکشیم..

    و بتونیم این ایمان قوی رو به طرف مقابلمون هم انتقال بدیم همون حس حال و 

    پر انرژی که داریم رو بهشون انتقال میدیم..

    و چیزی که میخوایم به دست  بیاریم تمرکز کنیم و در مسیرش حرکت کنیم..

    🌸🌸🌸

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • سلام خدمت مربی

    ایمان داشتن

    باورداشتن به خود تلاش کردن میتواند حرکت مابه سمت موفقیت را سرعت ببخشد

  • فاطمه چکاو _اندیمشک
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی بزرگوار جناب آقای حامدی کیا 

    خیلی خوشحالم که امشب دوباره این مطلب رو خوندم و برام مرور شد که فکر کنم امروز آخرین روز زندگی منه ، همیشه گرسنه باشم و مدام هدفهامو بزرگ کنم ،هدفها و رویاهامو هر شب و هر روز تصویر سازی کنم و تمرکز صددرصد کنم روی موفق شدن 

     

  • فیضیه للری اندیمشک
  • تشکرمربی ایمان دارم به تجارتم به سیستمم به تمم به مربیم وبه خود که بهترین وپردرامد ترین تیم دنیا میشه

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • سلام.

    ایمان و اعتقاد .مانند بالی هستند ک میتوان انسان را ب اوج برسونن.پس باید ایمان و باورمان را بالا ببریم.تا همه چی برامون محقق بشه

  • سعید ممبری
  • سلام و خدا قوت به مربی عزیزمون

     

    واقعااا تشکرررر بابت مطالب علمی و فوق العاده ای ک قرار میدید برامون... دقیقا توی نتورک اول باید باور کنیم بعد بدست بیاریم و از الان باید روی خودمون کار کنیم تا ایمان و باورمون هزار درصد بالا بره تا بتونبم نتایج فوقالعاده ای بدست بیاریم

  • ریحانه پورشریفی اندیمشک
  • هنری فورد میگه چه فکر کنی می توانی و چه فکر کنی نمیتونی در هر دو صورت درست فکر کردی این نشون میده که باورها ایمان و اعتقاد ما چقدر میتونه توی شکست و موفقیت ما نقش بسزایی داشته باشه اگه ما باور داشته باشیم که موفق خواهیم شد و هر چیزی را که لازمه یاد بگیریم و آموزش ببینیم تا بتوانیم موفق باشیم در این صورت به طور حتم موفق خواهیم شد ولی اگه شکستم بخوریم پلی هست واسه رسیدن به موفقیت و پیروزی اگه ایمان و باور داشته باشیم پول درآوردن سخته جهان به ما ثابت میکنه که پول درآوردن سخته اگه باور داشته باشیم که ثروتمند شدن راحته جهان به ما ثابت میکنه که ثروتمند شدن راحت و مارو تو جاده قرار میده که به راحتی بتونیم ثروت مند بشیم .پس  از این مکانیسم جهان به نفع خودمون استفاده کنیم واسه تغییر جهان لازم نیست همه رو تغییر بدیم کافیه ایمان و باور و اعتقادات خودمون رو اونطور که دوست داریم تغییر بدیم تا دنیای بیرون به شکلی که ما دوست داریم تغییر کنه پس از قانون بالن استفاده کنیم تا اوج بگیریم و بریم اون بالا بالایی که لیاقتشو داریم چیزهای دور ریختنی رو دور بریزیم انرژی تازه و نو وارد زندگیمون بکنیم . ایمان و باور هامون رو باور داشته باشیم سپاس از مربی بزرگوار و فرزانه جناب آقای حامدی کیا.🖐🏻✌🏻🌺🌺

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی 

    فوق العاده بود مثل همیشه 

    ایمان ۱۰۰ به کار و تجارت باعث ایجاد انگیزه و انرژی توی کار میشه و باعث میشه این انرژی هم به دیگران منتقل بشه چون انرژی ازبین نمیره انتقال پیدا میکنه به شخصی دیگه ، این ایمان و انرژی داشتن همه از اطلاعات وشناخت میاد ، 

    باید همیشه جوری کار کنیم و حرکت کنیم که انکار روز آخر زندگیمون هست چون وقتی فکرمیکنیم زمان داریم به تعویق میندازیم خیلی  از کارهامونو ، همیشه باید درحال یادگیری باشیم زمانی که فکرکنیم همه چیزو بلدیم دیگه کارمون تمومه . به خودمون دروغ حقیقی بگیم چون ذهن ناخودآگاهمون آنالیز نمیکنه خوبه بده فقط انجام میده پس مدام باید باورهای درست به ضمیرناخودآگاهمون بدیم باید بجای ترسها و شکستها روی موفقیت و پیروزی تمرکز کنیم همیشه .

    تشکر مربی 

  • مهدی زینی وندیان از اندیمشک
  • باسلام .آن چیزی که ما را به سمت جلو میبرد ایمان است .همه چیز انسان از ایمان شروع میشود.بعضی از افراد وقتی در کنارشان قرار میگیری  انرژی شما چند برابر میشود و به اصطلاح بمب انرژی هستند .این به خاطر ایمان درونی اوست.ایمان به کار ایمان به تلاش و ایمان به زندگی.

  • نسرین محتشم
  • سلام و عرص ادب خدمت اقای حامدی کیا

    ایمان و باور لازمهی موفقیته

  • مهدی میرپور
  • سلام مربی بزرگ

    دقیقا وقتی کنار شما هستم انرژی چند برابری میگیرم

    ایمانمو قوی و قوی میکنم تا مثل شما راهبر بشم

     

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی

    میگن کار امروز رو به فردا ننداز!این واقعا مثل خوبی هست که ما همیشه برای خودمون یادآوریش کنیم کسی از فردا خبر نداره پس بهتره همین امروز تمام تلاشمون رو بکنیم و ایمانی جلو بریم که اگه فردا وقتی نداشتیم حسرت زده نباشیم که چرا سهل انگاری کردم...!

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام و وقت بخیر مربی عزیز آقای حامدی کیا🌸

    همینطور که پیداس باید قبل از هرچیزی ایمانمون رو قوی کنیم و ذهن ما

    اینجوره که هرچیزی که بخوایم و بهش فکر کنیم به دست میاریم و 

    ذهنمون مثل کامپیوتری هست که هر مسئله ای بهش میدیم و بهش فکر 

    میکنیم و تصویر سازی میکنیم برامون اتفاق میافته پس باید به چیزای خوب و

    موفقیت و آرزوهامون و هدفامون فکر کنیم و حتی از دید مثبت بهشون 

    بنگریم و استفاده کنیم در صورتی که اولششش خودمون رو بسازیم و ایمانمون رو قوی کنیم و ببریم روی۱۰۰۰ و موفقیتمون چندینننن برابر میشه ان شاااالله..    😍😍

    اینو مطلب رو برای بار دوم که خوندم عالی بودش👌

    خیلییییی ممنونم مربی فوق العاده س این مطلب.😍🌸✌

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام مربی عزیز

    من حدودا یکماهی هست ک وارد نتورک شدم .پس اول ایمان خودمو قوی میکنم تا بتونم ب دیگران ایمانم انتقال بدم .دقیقا درسته بعضی افراد وقتی کنارمون هستن ازشون انرژی مثبت میگیریم امیدوار میشیم اما بعضی افرادم هستن هیچ خصونتی باهاشون نداریم حتی نمیشناسیمشون ولی تا میان پیشت انرژی منفی بهمون وارد میشه .پس میجنگم واسه ایمانم واسه هدفهام و اعتقادم

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت به مربی بزرگوار 

    متن بسیار عالی بود برای موفقیت و انتقال درست اطلاعات باید ایمان و باور بالایی داشته باشیم و برای اینکه بتونیم انگیزه و ایمان رو خودمون بیدار کنیم

    به یاد مرگ باشیم،گرسنه بمونیم و به خودمون دروغ های حقیقی بگیم و تمرکزمون رو روی اولیت های زندگیمون حفط کنیم

    سپاس مربی برای این اطلاعات عالی

    ان شالله حتما تو عمل پاسخگو باشیم

  • سهام فاضلی
  • سلام وخداقوت خدمت مربی عزیزجناب حامدی کیا

    وقعا هر مطلبی که میاری قویتراز دیروز

    هرچیزی دراین دنیا بستگی به ذهنیت وایمان ماداره  واین موضوع خیلی پیچیده وبزرگ است والی هر کسی راهشو بلاد باشه خیلی ساده ست

    مابه هرچیز که فکر میکنیم وایمان داشته باشیم میتوانیم انجامش بدهیم باایماموباورمون میتوانیم به موفقیت ها برسیم فقط باید بدانیم ما وقت زیادی نداریم که میخواهیم دوبار فکر کنیم باید بههدفمون باایمان وبه طوره گرسنه حرکت کنیم

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا عزیز

    ایمان واعتقاد مارو به همه چیز میرسونه و باید بتونیم از نیم کره نیم هوشیار استفاده کنیم چون همه چیز رو باور میکنه وفقط خوراک مثبت بهش بدیم

  • محمد امین ربانی فر
  • سلام مربی ممنون برای این مطلب عالی واقعا نیاز الانم بود 

    هر روز ممکنه روز آخر زندگی باشه پس بیشترین تلاش را میکنم و در لحضهدانجام میدم واقعا همیشه فرصت برای انجام دادن وجود نداره ممکنه دیگه فرصتی نباشه که جبران کنم 

    همیشه یک هدفی تعین میکنم و گرسنه وار به سمت اش میرم 

    تصویر سازی میکنم و اهدافم را مرور میکنم تا باور کنم و انجامش بدم 

    قطعا با هم بهتر ین ها را خلق میکنیم 

     

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت به مربی عزیز 

    چیزیکه مارو به جلو میبره ایمان ماست ایمانی که از وجود ما سرچشمه می گیره وهمین ایمان که باعث میشه افراد جذب ما بشن وبرای اینکه ایمانمون رو در سطح بالا نگه داریم همیشه در حال یادگیری ورشد باشیم وتشنه موفقیت 

    تشکر مربی بابت مطالب اموزندتون 

  • مهتاب قنبری
  • سلام و خداقوت خدمت بنیانگذار تیم راهبران اینده جناب اقای مربی حامدی کیا

    واقعا مطلب فوق العاده و اموزنده ای بود 

    ایمان و باور همه چیزه و اگر باشه ما میتونیم درست انتقال اطلاعات انجام بدیم

    باید هرکاری و در هم‌ن احظه خودش انجام بدیم و به فردا موکول نکنیم و همیشه تصویری ازایندمون و داشته باشیم

    بهترین راه اینه که از نیمکره راست مغزمون استفا ه کنیم تا به همه خ

    استه هامون برسیم 

    ممنون ✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻 

  • عرفان طاهریان
  • سلام خدمت مربی عزیز

    ایمان همه چیز ماست و ما بدون ایمان زنده نیستیم 

    خیلی ها فکر میکنن فقط در تجارت نتورک مارکتینگ هست که نیاز به ایمان و باور داریم در صورتی که برای موفق شدن در هر کار و تجارتی ما نیاز به ایمان داریم تنها نکته ای که وجود داره اینه که نتورک پایانی نداره و میتونی به هر اندازه ای که شما بخواید بزرگ بشه و اینجاست که باید ایمان ماهم بزرگ بشه

    صد در صد رشد میکنیم و صد در صد میترکونیم

    تیم ما تیم برنده هاست زنده با FL_TEAM

  • مهسا کلانتری (اهواز)
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    خداقوت 

    مطلب فوق العاده ای بود ایمان و اعتقاد داشتن خیلی مهمه برای هرکاری لازمه انجام دادن و موفقیتش اینه که هم به خودت ایمان و باور داشته باشی که از پس این کار بر میای هم به کار . هر وقت به اون ایمان و اعتقاد صد درصد برسیم بهترین ها رو خلق میکنیم 

    سلام وخدا قوت مربی تشکر بابت مطلب فوق العاتون 

    همه چیز از ایمان شروع میشون واون چیزی که مارو به جلو وموفقیت میرساند درجه ایمانمون هست در نهایت انسان شبیه رویاهاش هست کافیه واون چیزی که لازم هست انتقال ایمان خود به دیگران است .

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا خداقوت 

    این مطلب بسیار آموزنده بود 

    نتیجه ی فقر و ثروتمند بودن آدما به محدودیت های ذهنیشون برمیگرده 

    یاد گرفتم که محدودیت های ذهنیم رو بردارم و با ایمان و باور هزار به تجارتم و راهم ادامه بدممممم و با ذهنیتم کار کنم و بدست بیارمممم چون نتورک یک تجارت ذهنیه...!

    واقعا یه نتورکر نون ایمانشو میخوره... سپاس از شما

    با سلام و احترام ایمان و باور شرط اصلی موفقیت در هرکاری هست و مرگ یاداوری است برای ایجاد انگیزه برای حرکت و موفقیت. با تشکر

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی آقای حامدی کیا

    شرط اول برای موفقیت در هرکاری و پیشرفت کردن در کل زندگی ایمان است

    بدون ایمان فقط می توان شکست را قبول کرد

    اگر به کاری ایمان داشته باشیم هیچوقت برای انجام دادن و عملی کردنش آن را به فردا نمی اندازیم و برای رسیدن بهش شور و اشتیاق داریم

  • طاهره ویسی
  • عرض سلام و وقت بخیر خدمت مربی حامی کیا

    ایمان همه چیز ماست.با ایمان به جلو میروبم و اهداف و ویژن ها را میزنیم.

    ممنون مربی 

    خیلی عالی بود

    همون خط آخر که نوشتین گویای همه چیزه. 5 سال پیش نوشتین علنا اصولی ترین تیم فروش جهان میشیم و دنیا رو میگیریم.

    این یعنی 5 سال پیش هم با ایمان نوشتین و هم ذهن نیمه هوشیار شما پذیرفته. همین آموزش برای ما کافی هست. 

    سپاس

  • مهری داوری
  • ایمان وباور ذهنی دارم که در بهترین موقعیت هستم چه از لحاظ تغییر رویه زندگی وچه ازلحاظ کسب آموزش ومهارتهای مربیان گرامی وبا عملی کردن آنها ان شاءالله به اهدافم میرسم وکسانی رو که همسو با ایمان وباور خودم هستند رو میارم 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت جناب آقای مربی حامدی کیا محترم 

    قطعاهرچیزی تو ذهن ما باشد نتیجه همون میشه شور وهیجان ما به دیگران باعث پایداری وماندگاری تیم وفروشهای ما میشه ما به کارمون ایمان داریم ما جلو میریم وبه همه چیز میرسیم چون ما مثبت فکر میکنیم وبا قدرت وصدای محکم جلو میریم تا به موفقیت برسیم ✌✌✌ممنون مربی فوقوالعاده بود 🙏🙏🌹

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت مربی آقای حامدی کیا

    تاوقتی که ماایمان وباورقوی نداشته باشیم نمیتوانیم انتقال احساس داشته باشیم،فرصتهادرگذرن،ممکنه،فردای وجودنداشته باشدتااینکه جبران فرصتهای ازدست رفته رو بکنیم،اگرهرروزبااین دیدکه امروزروزآخرست زندگی کردید،کیفیت زندگیتان روبالابردید،چون متفاوت زندگی میکنید

    وذهن انسانهاهرانچه رودریافت میکندباوردارد،پس هرروزبه خودبهترین باورازثروت،ازسلامتی،وارامش رودهیدتاذهن نیمه هوشیارباورکندومسیررسیدن به آن روبرایتان فراهم کند،باورهای منفی ومثبت برای ذهن مهم نیست،مهم،شماییدکه کدوم روانتقال میدید

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 🙏

    باور و ایمان باعث میشه که ما دست به تلاش، بزنیم و برای کسب موفقیت هامون انرژی و انگیزه داشته باشیم. 

    اگربدانیم هیچ وقت فرصت ها تکرار نمی‌شوند راحت از دستشون نمی‌دادیم. 

    همیشه هدفی رو دنبال کنیم و روی اهداف خودمان متمرکز شویم 🙏🙏

    عالی بود سپاسگزارم مربی 🌸🌸

  • طاهره پویا
  • سلام ممنونم مربی 

    باید ویژن داشته باشیم 

    وبرای رسیدن به ویژن ایمان وباور صدرصدی داشته باشیم 

    وبا شور واشتیاق به تلاشمون ادامه بدیم

  • محمد زاهد
  • ممنونم مربی

    داشتن اهداف و دونستم ماموریت و هدف کاریمون باعث میشه انگیزه و انرژی بالایی بگیریم و ثوی تر به سمت خواسته هامون حرکت کنیم

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت خانواده سیمرغ

    شرط اول برای موفقیت درهرکاری داشتن ایمان قوی است قطعا هرچیزی تو ذهن ما باشد نتیجه همون میشه.ب یاد مرگ باشیم گرسنه بمونیم  و به خودمون دروغهای حقیقی بگیم وتمرکزمون رو روی اولویت های زندگیمون حفظ کنیم 

    علنا ما هم کل دنیا رو میگیریم✌✌ 

  • زهور نژادسبهانی از سوسنگرد
  • سلام وخداقوت به تاپ مربی قدرتمندم

    باخوندن این مطلب بینظیرشما به این نتیجه رسیدم ایمان وباروماهست که تواین صنعت همچی مارو میسازه تاایمان نباشه شور اشتیاقی به وجود نمیاد

    وهمین طور ذهنیت ماست که مارومیسازه.توی هر حیطه نیاز به ایمان وذهنیت مثبت هستش.

    ایمان به افلتیم به خط حمایتیم به شرکتم روی هزارهستش 

    زنده باد افلتیم 

    زنده باد نتورک پاک

     

  • نازی سعیدی
  • سلام  تاپ مربی وقتتون بخیر 

    امروز واقعا فهمیدم که هر انچه تا حالا کتاب مطالعه کردم  به اندازه این وبلاگ   نکات خیییلی باارزش وطلایی ندارند

    این وبلاگ تمام طرز فکر چندین وچند ساله من رو که فکر میکردم درست هست رو عوض کرد

    ایمان واعتقادم رو اول به توانایی های خودم 

    به کارم وتجارتم  وموفقیتم رو صد درصد میکنم  ومطمئنم میتونم وموفق میشم 

     

  • صدیقه چنانه
  • با ایمان و هدفی که دارم پیش میرم1

  • معصومه گودرزنژاد
  • سلام بر تاپ مربی خداقوت

    ایمان و اعتقاد ما نسبت به کاری که قرار است انجام بدهیم ما رو برای رسیدن به هدفمون به سمت جلو هل میده و این دو مکمل هم هستند و لازمه ی شروع هر کاری 

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

     

    دقیقا همینطوره مربی ایمانه ک ما رو ب سمت جلو میبره

    من ب شخصه وقتی وارد این تجارت شدم اصلا ایمانی نبودم ولی هر چقد زمان میگذشت ایمانم نسبت ب تجارتم نسبت ب مربیانم نسبت ب محولاتمون بیشتر میشد و این باعث ماندگاری من شد و تونستم ایمانمو با حسم ب اطرافیانم منتقل کنم.

     

    و اینکه برای رشد و هدف هامون باید گرسنه باشیم تا بریم سمتشون 

    اگ احساس سیری کنیم هیچ کاری انجام نمیدیم

    بااید ویژن داشته باشیم

    ویژن‌ من کارت زرد و قرمزه✌✌

    معیار ایمان عمله تیکش میزنم✌✌

  • لیلی قیصربیگی
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی عزیزم جناب آقای تاپ لیدرحسین حامدی کیا.

    دقیقا ایمان حرف اول رو در رسیدن موفقیت داره که ما به نیم کره راست مغزمون میگیم تو دنیا فقط یه چیز وجود داره فقط و فقط موفق شدن تو تمام کارهای که برای اهدافمونانجام میدیم.

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام خدمت مربی حامدی کیا

    سپاس از اموزش تون

    ایمان چیزی نیست که میبینیم بلکه چیزیه که خلقش میکنیم..و همین ایمانه که ما رو به جلو هل میده..

    گرسنه موفقیت ام ،ایمان دارم در همین نزدیکی کارت قرمزم رو میگیرم

    اومدم که بشه پس باید بشه..

    اینقدر به خودم دروغ حقیقی میگم تا بدستشون بیارم

    سلام به شما منتور بزرگوارم

    چه متن جذابی بود ممنونم

    Do it now

    انجام میدیم تا برسیم 

    ویژن داریم هدف داریم براش تلاش میکنیم

    نیمکره راست روفعال میکنیم هیچی نشد نداره 

    علنا ایران و دنیا رو میگیریم

    بهترین وعالی ترین  تیم و شرکت هستیم

     

    سلام و خداقوت 

    یکی از مسائل ما  اینه که فکر می‌کنیم همیشه وقت هست. برای همین شاید اونجور که باید و شاید کار نکنیم.

    ضمن اینکه نباید به ترسها و نخواسته ها فکر کنیم. باید به خواسته های خودمون فکر کنیم. 

    سپاس فراوان

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت منتور بزرگوار FLTEAM 

    ممنون بابت این مطلب جامع و عالی

    دقیقا اگر گرسنه باشیم و چیزی برای انجام دادن داشته باشیم،صبح ها متفاوت بیدار میشیم و میدونیم الان کاری برای انجام دادن داریم و انجامش میدیم

    هر روز و هر لحظه به نیمکره راستمون فرمان میدیم که سال ۹۹ سال فتح ایران هست

    ما هم اعتقاد داریم که اصولی ترین تیم نتورک مارکتینگ جهان خواهیم شد

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب واحترام خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون مربی بابت مطالب عالی وکاربردی 🙏🙏

    همه چیزازایمان ماشروع میشه ایمان قلبی ودرونی که باعث میشه دیگران جذب ما بشن ،برای اینکه ایمانمون بالاببربم باید بدونیم که وقت نداریم پس باید الان انجام بدیم  چون ماهمیشه زنده نیستیم وبرای همین باید روی ضمیر ناخوداگاهمون کارکنیم وداده مثبت بهش بدیم وتمرکز کنیم روی مثبتها وخواسته هایی که میخایم 

  • فاطمه گچی خلف
  • با عرض سلام و احترام خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    مطلب جالبی بود

    مخصوصاً اونجا که ما به هر چی فکر کنیم نیم کره راست مغز ما اونها رو دریافت می‌کنه و با نیم کره چپ متفاوت

    ایمان و باور داشتن به یک هدف یا به هر چیز دیگه ای می‌تونه ما رو به اهداف مون برسونه بدون اینکه وسط راه جا بزنین

  • الهام عساکره
  • سلام و درود فراوان خدمت تاپ مربی بزرگوارمون جناب آقای حامدی کیا .خدا قوت..

    داشتن ایمان و باور، یکی از ارکان مهم در تحقّق هدف‌ها و آرزوهایمان است. ایمان یعنی یقین و اطمینان ما؛ هر چقدر ایمان داشته باشیم، همان قدر دریافت می‌کنیم؛ به بیان دیگر، بر حسب انتظارات و خواسته هایمان به ما نعمت داده می‌شود. باید طوری رفتار کنیم که نشان دهیم در انتظار موفقیت، شادی و فراوانی هستیمو خودمان را برای آن آماده کنیم این را بدانیم که همیشه بر اساس ایمانمان به ما داده می‌شود. تنها ایمان است که می‌تواند در ذهن اثر بگذارد؛ وقتی ما می‌خواهیم به ارزویی برسیم ولی در دل خود برای رسیدن به آن، باور و ایمان کافی و واقعی نداریمو دچار تردید هستیم که آیا به هدفماان می‌رسیم یا نه، مطمئن باشید به آن هدف نمی‌رسیم.

    به فرموده امام علی(ع) :«با یقین می‌توان به نهایت خواسته رسید.»

  • محمد ربانی فر
  • سلام وقت بخیر ممنون مربی برای این آموزش حرفه ای

    قطعا با اصلاح شیوه کار و اجرای اسن آموزش های حرفه ای نتایج فوق العاده را خلق میکنیم 

    وبا ایمان و اعتقاد در کنار هم بزرگ ترین و حرفه ای تر ین سازمان نتورک جهان میشیم 

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و تشکر مربی.نکته آموزشی اول💥 ایمان‌ مهمترین عنصره‌ برای حرکت‌ و انگیزش و برای رسیدن به ایمان باید به مرحله‌ی شناخت برسیم شناخت‌ از اطلاعات‌ به دست میاد.نکته دوم💥 مغز انسان از دو نیمکره سمت چپ و راست تشکیل شده  هوشیار و نیمه هوشیار‌... بیش از ۹۰درصد مردم از نیم‌کره سمت راست مغزشون که همون نیمه هوشیار و مربوط به ضمیر ناخودآگاه هست؛ استفاده نمیکنن‌... و در گورستان هستن‌. اگر انسان فقط یک درصد از نیمکره سمت راست مغزش‌ استفاده کنه غوغا میکنه.

     

  • فاطمه توکلی
  • با سلام و احترام خدمت مربی حامدی کیا،ممنون بابت این متن آموزنده،اگه ما ایمان و باور قلبی و درونی نسبت به چیزهای مثبت و ارزوهامون  داشته باشیم مغز ما هم ناخودآگاه برنامه ریزی میشه برای رسیدن به هدف

    سلام وخداقوت مربی تشکر بابت مطلب آموزنده ووقتی که در اختیارمون گزاشتین 

    دقیقا همه چی از ایمان شروع میشه وقتی ایمان ما بالا باشه بمب انرژی هستیم ومیتونیم خمین ایمام رو به دیگران وبه تیممون انتقال بدیم ودقیقا با ایمان میتونیم ایران را فتح کنیم 

  • عرفان طاهریان
  • سلام و وقت بخیر خدمت مربی بزرگوار

    متشکرم بابت این مطلب عالی و آموزشی 

    اگه بخوام خیلی خلاصه بگم باید بگم هر روز و هر لحظه میتونه همون روز و همون لحظه ای باشه که ما داریم در آینده انتظارش میکشیم و میتونیم از اون لحظه بیشترین بهره رو ببریم شاید اون فرصتی که ما درآینده دنبالش هستیم همینجا کنار ماست فقط باید دقیق تر نگاه کنیم و باید بیشتر خودمون رو باور کنیم ما همین الانم میتونیم آماده بشیم و بریم به سمت موفقیت چرا بزاریم بعدا؟

    Fake it till you make it.

     

    متن فوق العلاده ای بود. من هر روز پا میشم جیزی رو که ندارم به دست میارم. من میخوام که بشه. باید بشه✌💯✅🔥

  • فاطمه عبادی
  • سلام وعرض ادب خدمت مربب بزرگوار جناب اقای حسین حامدی کیا عزیز وقتتون بخیر 

    ممنون بابت این مطلب بسیار پرمحتوا وعالی 

    ای مطلب به ما اینومیگه همچیز از ایمان وباورمون شروع میشه وقتی یک خواسته ای باور کنیم وبهش ایمان داشته باشیم ضمیر ناخوداگاهمون مهر تاییدیه رو میزنن من تعهد دادم که ١٤٠٠علنااا دنیارومیگریم  اصولی ترین  تیم فروش بازاریابی شبکه  ای تجارت جهانی میشیم ایمان واعتقاد دارم که تیکش میزنیم 

    سپاس

  • سیده فاطمه اکرامی نسب اهواز
  • با سلام و خدا قوت خدمت مربی و استاد بزرگم اقای حامدی کیا

    امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید و عمری طولانی داشته باشید مربی من تا همیشه بتوانم از شما اموزش دریافت کنم .الهی امین 

    باید به کاری که انجام بدیم ایمان داشته باشیم هرچیزی که به ذهن هوشیار ما دستور داده بشه اونو انجام میده ،اگه باور کنیم و ایمان داشته باشیم که یک نتورکر موفق بشیم میشیم ،همه چیز به ما بستگی داره 

    بسیار مطلبی ارزشمند و مفیدی بود مربی و استاد من🙏🙏🙏

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت منتور قدرتمندم جناب اقای مربی حامدی کیا 

    خداقوت🙏🙏

    متن بسیار فوق العاده ای بود دقیقا همینطوره تمام تجارت نتورک مارکتینگ با ایمان و باور پیش میره... ایمان به خط حمایتی...ایمان به شرکت...ایمان به محصولات 

    هر کسی توی نتورک نون ایمان و باورش رو میخوره✌

    ایمان دارم که بهترین ها سهم FLTEAM هست 

    ایمان دارم که سال دیگه این موقع پرچم FLTEAM در جای جای ایران برافراشته شده

    سپاس از شما

  • غزل جادریان
  • سلام وادب تاپ مربی✋ خداقوت💪

    انشاالله همیشه حالتون عالی باشه🙏

    ممنونم مربی برای اسن مطلب بسیار زیباوانگیزه بخش👌👌

    خیلی بهم انگیزه داد که امروزوفردا روبه بهترین شکل سپری کنم👌

    وتلاش کنم برای دانش ودرآمد بیشتر✌✌

    واقعادرسته مربی هیچگس اززمان مرگش خبر نداره ممکنه ماهم فردانباشیم✖

    پس درلحظه شادوپرانرژی وپرتلاش مسیرمون رو ادامه میدیم💪💪

    هرردز خدا همه وقت وانرژی مون رو صرف پیشرعت خودمون میکنیم

    به قول معروف:✌تلاش میکنیم؛طلاش میکنیم✌

    سلام خداقوت مربی

    واقعا مطالب فوق العاده ایی هستن

    بله مهم ترین دلیل موفقیت ایمان واعتقاد هست که مارا به اوج میرساند پس باید به هدف خود اعتقاد داشت تا پیروز شویم

  • ابتسام لطیفی
  • با سلام خدمت مربی بزرگ آقای حامدی کیا 

    یقینن مربی ایمان همه چیز است ،شخص حتی اگه چیزی برای گفتن نداشته باشد این ایمانش هست که بجای اون صحبت میکند وهدف و اینده اش را میبینیمو میدانیم که این شخص دراینده چیزی میشود

     

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام وقت بخیر تاپ مربی

    ممنون بابت این اموزش ها وانرژی های مثبت عالی بود

    درهرکاری بایدایمان داشت وباور وخودمون لایق بهترینا بدونیم 

    برای به دست اوردن ارزو واهدافمون تلاش کنیم باورشون داشته باشیم

    ذهنیت مثبت تقویت کنیم به هدفهامون میرسیم 

    وتافتح ایران درکنارشما هستیم و پا به پای شماجلومیریم

    سلام وقت بخیر مربی بزرگوار

    دقیقااا ایمان واعتقادهست که مارو به موفقیت میرسونه 

    مطالب فوق العاده عالی 

    متشکرم🌹🌺

  • سیده زینب تاجگردون
  • سلام و ادب 

    خدا قوت 

     سپاسگزارم مربی مطلب بسیاار اموزنده بود 

    علنا با هم دنیا رو میگیریم 

    اصولی ترین تیم فروش  بازار یابی شبکه ای

    جهان میشیم  

  • زهراصادقی-اهواز
  • سلام و ارادت خدمت منتور بزرگوار🌺🌺🌺🌺 تشکر از این آموزش فوق العاده،قطعاایمان شماراباوردارم و الگو خواهید بود،،مواظب ورودیهای ذهن(نمیکره سمت راست)باشیم،فتح ایران درسال۹۹حتمی است،،رشد و ارتقا من حتمی است،زمان گذاراست و نظاره گر نباشیم و از موقعیت برای ماندگاری برای مفیدبودن استفاده کنیم،بی شک اومدیم ک خفن ترین باشیم...باتمرکز بالا و ایمانی پاردایم میزنم...
  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام و خدا قوت خدمت منتور بزرگوار جناب آقای حامدی کیا 

    ممنونم بابت‌این مطالب فوق العاده 

    ایمان و اعتقاد ما باعث میشود افراد جذب ما بشوند ✌

  • فروغ سیف السادات
  • سلام و وقت بخیر خدمت منتور بزرگوار

    بسیار ممنونم از این مطلب پربار و فوق العاده

    باایمان و باور قلبی در FLTEAM افراد رو به باور خودم و تیم قدرتمندم جذب میکنم و ویژن خواهم شد.

    باسلام خدمت تاپ مربی...من هم ایمان دارم میشه پس هر روز تلاشم رو بیشتر میکنم که حتما بشه✌✌😛

  • فاطمه پاریاب
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی گرامی

    سپاااااس بابت این وبلاگ فوق العاده 

    بدون باور و ایمان ما نمیتونیم کاری رو درست از پیش ببریم خودباوری و ایمان باعث جذب و ارتباط عالی دیگران با ما میشود

    ورودی های مثبت و عالی به نیم کره راست ذهنمون میدیم 

    ما اصولی ترین تیم فروش بازاریابی جهان میشیم ✌

     

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    ممنونم بابت متن فوق العاده شما  اینکه من اشرف مخلوقاتم و هر کاری از دستم برمیاد با قدرت ذهنم انجام بدم بر هیچ کس پوشیده نیست اما اینکه چقدر باور داشته باشم با ایمان واقعی بخوایم و تصویر کنیم انجامش بدیم مهم 

    هر چیزی رو که بگیم و بخواهیم ذهن باور میکنه پس درخواست میکنیم و با اون زندگی میکنیم تا بدستش بیاریم

    الان تمرکز من گسترش تجارتم و فقط فتح ایران

    سلام وادب 

    واقعا مطلب قابل تاملی بود هدف داشتن و تصویرسازی اهداف 

    با هدف از خواب بیدار شویم وله امید رسیدن به آن هدف تلاش کردن 

    ورودی های عالی به ذهنمان میدهیم و منتظر خرو جی های بی نظیر میشویم 

  • لیلا فلاحیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ لیدر گرامی

    اهدافمو باور میکنم آنچه که میخوام باشمو باور میکنم و بهش میرسم فرصت زیادی برای زندگی رویاییم ندارم از همین الان تلاش میکنم، ایمان و اعتقاد من به درستیه کارم هر روز بیشتره

  • معصومه گودرزنژاد
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی باخردمون

    ممنون بابت این مطالب فوق العاده ایمان و اعتقاد در هرکاری خیلی مهمه اینکه با امید و تصویرسازی کردن رویاها و اهداف مون و تلاش در راستای رسیدن به آنها رمز موفقیت در هرکاری است.

  • نگار فخاری مقدم
  • ممنون‌مربی بلهدقیقا همینطوره هر چیزی رو ب ذهن بگی باور میکنه.اگر بگیم من ثروتمندم ذهن باور میکنه ک ثروتمند ه..همیشه و هرروز توی زندگیمون هدف داشته باشیم و ب کارمون ایمان و اعتقاد داشته باشیم

  • fatahi...mina کرمانشاه.....اسلام آبادغرب
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی بزرگوار 

    ممنون مربی جان مطلب بسیار عالی بود.برای بدست آوردن موفقیت باید ایمان وباور بالایی داشته باشیم وبرای اینکه انگیزه خودمونو بتونیم بیدار نگه داریم باید به مرگ فکرکنیم تا بدونیم واسه زنده بودن وزندگی کردن لازمه هدف داشته باشیم و برای موفق شدن چرا بگیم فردا پس همین امروز میتونه سرنوشت ساز باشه.

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    اون چیزی که در نتورک مارو جلو میبره ایمان ماست و همه چیز از ایمان شروع میشه.

    ایمان ما جهانی شدن FLTEAM هست.

    ایمان ما اینه که قویترین و اصولی ترین تیم نتورکینگ ایران و جهان رو میسازیم.

    تا شاهرگ پای ایمانمون هستیم ✌🏼✌🏼

     

    ممنونم تاپ مربی برای این آموزش فوق العاده

  • نجمه بمان
  • با سلام خدمت تاپ مربی بزرگوار

    مطلب بسیار جالبی بود واقعا قدرت ذهن و روح ما ورای تصورمونه و اگه بتونیم از این تواناییهاش استفاده کنیم دنیارو تکون میدیم ما توی راه موفقیت قدم گزاشتیم و ایمان داریم که راهمون درسته و به ذهنمون یاد میدیم که به زودی میلیونر میشیم به زودی یه راهبر بزرگ میشیم به زودی ایرانو جهانو فتح میکنیم 💪💪💪💪✌✌✌✌✌

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت

    ممنون مربی برای این مطلب عالی

    دقیقا خواهان موفقیت و پیشرفت هستیم و برای اینکه موفق بشیم و اطلاعات رو به صورت درست انتقال بدیم  باید ایمان و باور درونی و بیرونی بالایی داشته باشیم.

    ایمان داریم که جهانی میشیم با سیمرغ و flteam✌✌

    سپاس

  • نرگس عاملی
  • سلام و خدا قوت تاپ مربی جان

    عالی عالی بود این متن ممنونم

    همه چیز از ایمان شروع میشه برای خودم هدفی دارم که براش تلاش میکنم 

    تصویر سازی میکنم و بدستش میارم

    با تیم قدرتمندم به رویاهام میرسم

    اصولی ترین تیم دنیا میشیم

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام خداقوت مربی 

    آموزش عالی بود بایدتوی هرکاری ایمان داشته باشیم که بتونیم اطلاعات درست بدیم باایمان کامل حرف بزنیم 

    به خودمان تجارتمان ایمان داشته باشیم

    ایمان دارم به اهدافم میرسم درکنار تیم قدرتمندی که دارم 

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و دورود بیکران

    هر تجارتی نیاز به ایمان دارد و نتورک که یکی از بزرگترین و بی حد و مرز ترین تجارتهای دنیاست نیاز به ایمان داره و در درجه اول ایمان به خودمان است چرا که زمانی همه چیز رو میشه بدست آورد که بدانیم‌تنها کسی که میتونه این کار رو انجام بده خودمان هستیم

    ایمان دارم نتورک ایران رو بین المللی میکنیم و من هم این کار رو میکنم

    و کل دنیا با سبک جدید ما آشنا میشن

    زنده باد FL.TEAM

  • فاطمه خواجه حسنی
  • ما بهترین تیم فروش هستیم

    ممنون مربی مطلب آموزنده ای بود ،مثل همیشه👌

    به کارمون ایمان داشته باشیم و فقط فکر مثبت وارد ذهن خودمون بکنیم 

     

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی

    مطالب فوق العادس،ورودی های ذهنمون رو کنترل کنیم و همیشه مثبت باشیم

    به کار و تجارتمون ایمان و اعتقاد کامل داشته باشیم.

  • مهری داوری از اصفهان
  • سپاس تاپ مربی

    ایمان وباور داشتن ✌

    انجام شدن واعتقاد به شدنها✌

    ذهنیت برتر وقابل تغییر داشتن✌

    داشتن ویژن وهدف در تمام عمر بسیار سازندس ✌

    احساس لذت وخوشایند باور موفقیت در نتورک عالیه عالیه عالیه💪💪💪✌✌

     

  • رضا قلاوند
  • سلام و وقت بخیر تاپ مربی عزیز

     

    وقتی این آموزش رو مطالعه کردم متوجه شدم که چقدر به یادآوری این نکته ی مهم نیاز داشتم 

     

    ما به هرچیزی فکر کنیم همون رو بدست میاریم 

    پس بهتره به خواسته های درونی خودمون فکر کنیم و نگذاریم افکار منفی به سراغ ما بیان 

     

    سپاس بابت این آموزش بینظیر 🌹

  • مائده قدمی(دورود)
  • مطلب بسیار آموزنده ای بود

    باید ایمان و باور قلبی ب کارمون داشته باشیم

    ایمان و اعتقاد آن چیزی است که مارا جلو میبرد

    ذهن نیمه هوشیار تمام اطلاعات را میگیرد و آن را تبدیل به واقعیت میکند

     

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام تاپ مربی

    در هر کاری باید ایمان  و اعتقاد داشته باشیم و بلد باشبم این ایمان و باید حفظ کنیم 

    باید زندگیمو تغییر بدم و به دیگران کنک کنم 

  • زینب بساکی پور
  • سلام خدمت تاپ مربی عزیزوقدرتمندم
    مطلب بسیار آموزنده بود
    هرچیزی که درذهن باشه اون اتفاق می افته چه بدچه خوب
    دقیقا ماباید روی باورهامون کارکنیم باورهای متفی روپاک کنیم
    وتوی کار این باورمون که به مشتری یاابرادی روک دعوت میکنیم میرسونه
    باور باور باور
    آموزش پذیر بودن
    موفقیت
  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون تاپ مربی 🙏

    ما علنا ایران وجهان رو فتح میکنیم ✌

    با ایمان وباور قوی 💪✌با قبول کردن موقعیت عالی تجاری خودمون ✌دست از تلاش بر نمیداریم چون نمیخواهیم که بر روی تخت خواب خودمنتظر مرگ باشیم

     

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام وقت بخیر تاپ مربی 🙏

    زمانی که به تجارتمون ایمان و باور داشته باشیم می تونیم احساسمون رو به طرف مقابل انتقال بدیم

    و ذهن خودمون رو بر روی فرکانس موفقیت تنطیم کنیم

     

  • سعید ممبری
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی عزیز

    واقعا متن فوووق العاده حرفه ای و پر کاربردی بود و تک تک جملاتش برای ما عملی و کاربردیه

    چشم تک تک نکات رو اجرایی میکنم

    ایمانمو بالا میارم

    میجنگم برای شدنش

    موفقیت رو باور میکنم و هر روز برای موفقیت های بزرگتر تلاش میکنم

    #پورسانت_۲۰۰میلیونی ✌🏼✌🏼

  • علی حامدی کیا
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

     

    ممنونم برای این آموزش بینظیر 🙏🏼

    چشم روی ایمان خودم کار میکنم و به دیگران انتقال میدم.

    این ۴ مورد فوق العاده برای حفظ ایمان و انگیزه رو انجام میدم.

    تاپ مربی با تمام وجودم به نگرش شما ایمان دارم و ایمان دارم اصولی ترین تیم نتورک جهان میشیم.

    سرباز شما و FLTEAM هستم تا تهش ✌🏼✌🏼

  • زهراصادقی
  • سلام و ارادت خدمت مربی فرهیخته..

    آموزش بینظیری بود...من آدم موفق و ثرتمندی هستم...ایمان ۱۰۰٪دارم دست به هر کاری بزنم نتیجه دلخواهم را دارد....دنیااز افلتیم به پایینه..متشکرم⚘

  • فیضیه للری اندیمشک
  • سلام وتشکر از شما مربی بابت این مطالب عالی.

    بله باید با ایمان و باور ذهنمونو پراز چیزهای مثبت کنیم .

    من ایمان دارم در کنار شما وتیم راهبران اینده به تمام 

    اهدافم میرسم.

  • فریده ملکیان- اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی بزرگوار FLTEAM

    نتورک مارکتینگ یک کار صد در صد ذهنی و نگرشی ست. ایمان وباور عامل تعیین کننده موفقیت و شکست ماست ،میتواند برایمان بهشتی زیبا رقم بزند و یا جهنم همه چیز به خودمان بستگی دارد چون هر کس خالق زندگی خود است 

    بودن و خواستن مساویست با رقم زدن چراکه با ایمان و باور میشود کوهها را جابه جا کرد

    سپاس مربی

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام  وتشکر  ازشما مربی ممنون بابت مطالبی که همیشه زنده هستن 

     من به شما وتجارتم ایمان دارم  چون هدف ما سلامت مردم وانرژی مثبت رو همیشه از شما جذب میکنم تا به دیگران انتقال دهم  ودرکنار شما به هدفم میرسم 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خیلی ممنون 

    همه چیز دقیقا به ایمان وباورهای ما بر میگرده واعتقاد باید داشته باشیم باید سعی کنیم وذهنیت مثبت استفاده کنیم ومیشه به این فکر کنیم که خیلی فرصت نداریم وازنیم کره هوشیارمون استفاده کنیم 

    ایمان ما اینه که اصولی ترین وپرقدترین تیم نتورک را داریم وقطعا جهانی میشیم پیش به سوی موفقیت ✌✌✌✌

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطلب فوق‌العاده عالی🙏

    نتورک هم مانند تجارت های دیگر به ایمان نیاز داره و در واقع اون چیزی که ما رو جلو میبره ایمان ماست، در کل همه چیز از ایمان شروع می‌شود.

    برای خودمون هدف تعیین کنیم و با دقت و تمرکز بالا برای رسیدن تلاش کنیم، چون هدف لازمه زندگی افراد است

    من ایمان دارم که افسانه سیمرغ و اف ال تیم بزودی دنیا رو تکون میده

  • (Elahe hakim(andimeshk
  • سلام و درود تاپ مربی

    برای رسیدن به ایمان کاری باید این نکته مدنظرمون باشه که هدفی داریم همین امروز براش به اندازه ی بزرگیش تلاش کنیم کاری که میخواهیم انجام بدیم برای همین امروز باشه چون تضمینی برای بودنمون نیست چون هیچکس جاودانه نیست ،درعین حال باید تشنه ی موفقیت ویادگیری بود که هرلحظه درحال دریافت مطلب جدید باشیم و تیک زدن هدف جدید و دوباره هدف بعدی ،به ذهنمون باید اطلاعاتی رو بدیم که میخواهیم بهش برسیم مدام تکرار کنیم تا توی ضمیرناخودآگاهمون بشینه تمرکزمون رو روی اون هدفها بزاریم چون توجه و تمرکز به هرچیزی اونو وارد زندگیمون میکنه . 

    تشکر تاپ مربی برای آموزش امروز وبلاگ ایمانمو میبرم بالا و اونو انتقال میدم به افراد‌💐

    سلام و خداقوت 

    اولین روزی که وارد نتورک شدم چیزی که خیلی برام جلب توجه کرد و اولین تصویر من از شما  ایمان شما بود. ایمان هرکاری میکنه. میتونه کوه ها هم جابجا کنه.

    ایمان دارم که بعد از فتح ایران دنیا هم میگیریم 

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام خدمت تاپ مربی

    ایمان وباورماست که باعث میشه ماتلاش کنیم وانتقال احساس داشته باشیم،بایدحواسمون باشه که فرصتهادرگذرن،وفرصت تغییروجبران ازدست رفته هارونداشته باشیم،باورمثبت به خوددهیم وذهنمون رومتمرکزروی باورهامون کنیم

  • ناهید رضایی
  • سلام و خدا قوت تاپ مربی

    ممنونم برای این آموزش بی نظیر

    بدون ایمان و اعتقاد هیچ چیزی جلو نمیره، باید ویژن داشته باشیم و تجارتمون رو بشناسیم و بهش ایمان و اعتقاد کامل داشته باشیم.

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام صبح بخیرخدمت شما مربی بزرگوار

    آموزش عالی بود

    هدف داشته باشیم 

    درلحظه کاررا انجام دهیم تشنه یادگیری وتغبیرباشیم

    ایمان وباورداشته باشیم 

    تمرکز داشته باشیم روی اهدافمون 

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت 

    ممنون مربی مطلب عالی و کاربردی هست.

    روی این ۴ مورد کار میکنیم تا ایمان و اعتقاد درونیمون رو بالا ببریم و بتونیم ایمانمون رو به دیگران منتقل کنیم.تمرکز،گرسنه بودن،استفاده از فرصت ها و کار روی ذهن نیمه هوشیار👌🏻👌🏻

  • وحید علی گلی از دزفول
  • سلام تاپ مربی صبحتون بخیر و نیکی باد

    تمرکز بر روی اهداف و تکرار مداوم آنها باعث میشه ناخوداگاه مغز روی اونها فکر کنه و ما رو به سمت اونها هدایت کنه. برای رسیدن به خواسته هاباید از همین لحظه شروع کنم . فردا دیر است . باهم بر بام نتورک دنیا قرار میگیریم . دنیا از اف ال تیم به پایین است .✌️✌️✌️💰💰💰

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودمربی بزرگوارم 

    ایمان‌مون توی این تجارت شعله ایه که هرکس رو وجد میاره،مربی ایمانی،مجموعه ایمانی میسازه

    نتورک تجارت زمانه،پس در لحظه انجامش میدم

     

  • نرگس عاملی
  • سلام تاپ مربی عزیز

    مطلب بی نظیری هست

    چشم تمام این موارد رو انجام میدیم تا بهترین نتورک رو داشته باشمض

    علنا باهم ایران و‌دنیا رو‌ میگیریم✌️✌️✌️✌️

  • فرزانه داوری اصفهان
  • سلام تاپ مربی

    توهرکاری باید ایمان واعتقاد داشته باشیم تابتونیم دیگران راجذب کنیم 

    علنا دنیارومیگیریم 😍

  • فاطمه رحمانی راد
  • سلام تاپ منتور عزیز .راهبر با بصیرت و باخرد .خدارو شاکرم اینجام و هرروزم باروز قبل متفاوت سپری میشه ...خوشحالم حس مفید بودن بهم دست میده .خوشحالم ک هرروز یه کلام .یک جمله .یه آموزش از شما و خط حمایتیم می آموزم ..خداروهزاران بار این موهبت نصیب من شده ک درراهی قدم گذاشتم ک هم توانایی کمک و یاری دارم هم توانایی تغییر و باتمام وجودم قدردان این فرصت هستم 

    تاپ مربی متنی فوق العاده تاثیر گذاربود روی ایمان و اعتقادم بیش از پیش کار خواهم کرد ک بتونم با صلابت تمام انتقال حس و انرژی بی نظیری داشته باشم ــ فرصت زیستن رو غنیمت میشمارم و با باور و ایمان ب راهم ادامه خواهم داد تا فتح قله های مرتفع زندگیم 

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت تاپ مربی بزرگوار 

    ممنون از آموزش بینظیرتون،یاد گرفتم که زندگی جاودانه نیست و یک زمان خاص دارم که مشخص نیست و هیچ گارانتی برای یک لحظه بعد هم نداریم پس الآن بهترین خودم باشم،یه روز خوب نمیاد یه روز خوب باید ساخت

    گرسنه موفقیت،رشد و یادگیری باشم،به ذهنم دروغ های مثبت و واقعی بگم و با ضمیرناخودآگاهم درست کار کنم چون هر چه که بهش بگم باور می‌کنه و من رو به اون سمت میبره

    روی موفقیت،اهداف و رؤیاهام ،شبکه فروش،فروش،کارتها،محورهام و هر آنچه می‌خوام رشد کنه تمرکز کنم

    و در آخر یاد گرفتم از شما که رؤیاپردازی کنم و ویژن داشته باشم واستمرار داشته باشم و انجام بدم،این مطلب مربوط به سال ۹۴ هست و از اونموقع شما به دنبال ساختن و داشتن اصولی ترین تیم فروش نتورک مارکتینگ بودین و در مسیرش دارید حرکت میکنید 

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    روی موفقیت تمرکز میکنم و به خودم، مسیرم، تجارتم، شرکتم،خط حمایتیم ایمان دارم و قطعا اصولی ترین تیم فروش nmجهان خواهیم شد...

    یاحق 

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

     

    این ایمانه که مارو جلو میبره..

    تمرکز کنم روی هدف هام و خواسته هام..

    ۴ مورد رو با جون و دلم انجام میدم ..

    به خط حمایتی ام،آموزش ها،شرکت؛تیمم؛تجارتم ایماااآاااااان دارم و 

    ایمان دارم که امسال سال فتح ایراااااااان✌✌✌

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام خدمت تاپ مربی سپاس بابت مطالب بینطیرتون 

    داشتن ایمان و اعتقاد رکن‌ اصلی موفقیت  ما هستن‌ هرچقدر ایمان و باورمان ب 

    کارمون‌ بیشتر باشه رشد ما بیشتره ..ایمان داشتن تمرکز داشتن رو اهدافمون 

    تشنه یادگیری آموزش دیدن  از دست ندادن فرصت ها اینا رو انجام بدیم 

    دنیا رو فتح می کنیم‌ ..

     

    ممنون از شما مربی گرامی 

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام و عرض ادب 

    ممنونم بابت مطلب فوق العاده و یکی دیگر از شاهکارهای وبلاگflteam

    برای کسب موفقیت و حصول نتیجه باید گرسنه باشم که بتونم برای بدست اوردنش  تلاش کنم

    زمان به سرعت سپری میشه و هیچ کس از پایان عمرش مطلع نیست

    امروزم باید با انرژی انگیزه و حس فوق العاده اغاز کنم و برای اینده روشن قدم بردارم من خواهان رشدم خواهان موفقیت و سربلندی

    من ثروتمندم و در flteamاز افراد موفق و نامدار خواهم شد و در فتح ایران و دنیا سهیم هستم

  • زینب حوالی
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی عزیز

    روی اعتقاد وایمانمون بیشتر کارمیکنیم تا حسمون رو به دیگران منتقل کنیم 

    وطبق اصول پیش میریم 

    فوق العاده بود تشکر 🙏🌹

  • بابک سهرابی
  • سلام و خدا قوت 

    در چند روز گذشته برای سومین بار هست که این مطلب رو میخونم 

    ولی واقعا ایمان و باور گرسنگی واقعی میخواد 

    زمانی رشد اتفاق میفته که واقعا گرسنه و تشنه واقعی موفقیت و رششششد باشم 

    تمام تلاشم رو در جهت استاندارد شدن در اف ال تیم میکنم 

  • ساحل رحمانی
  • سلام و عرض ادب خدمت شما تاپلیدر محترم

    ممنونم از آموزش‌های فوق العادتون، واقعا درسته تو هر کاری باید با ایمان پیش بریم تا به هدف برسیم. وقت را از دست ندهیم منتظر آن روزی نباشیم که قراره بیاد تا کارهایی و انجام بدیم... هر روز صبح به عشق بدست آوردن بهترینها بیدار بشیم، به مطالبی که دوست داریم اتفاق بیفته فکر کنیم تصویر سازی کنیم تا ویژنمون تیک بخوره، فقط باید روی افکار و باورهایمان تمرکز کنیم و در مسیر رسیدن بهش قدم برداریم، یا میشه یا باید بشه پس افکار بد و از خودمون دور کنیم تا بتونیم بهترین نتورکر باشیم و همه باهم علنا ایران و فتح کنیم ✌️✌️

  • زینب رفیع نیا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    مطلب بسیار عالی است . دردفترم یادداشت برداری میکنم تا همیشه جلوی چشمم باشد و روی مثبتها و خواسته ها و اهدافم تمرکز کنم . 

  • فاطمه خواجه حسنی
  • سلام بر تاپ مربی موفق و قدرتمند

    عالی بود ایمان دارم که در نتورک بهترین خودم می شوم

    ذهن نیمه هوشیار من می دونه که من موفق می شوم و یک میلیونر هستم.

    با هم تا فتح ایران و فتح جهان هستیم و می توانیم

  • مولود اقتداریان
  • سلام و درود

    ممنونم از شما مربی بزرگوارم بخاطر این آموزش فوق‌العاده حرفه ای 

    زندگی ما همیشه جاودانه‌ نیست اگه میخوایم کاری رو انجام بدیم همین الان باید انجامش بدیم، هرروز انگیزه درونیم رو بیشتر میکنم و ایمانم و باورم نسبت به تجارتم بالاست و باتمام وجودم میجنگم تا رسیدن به قله 

  • زینب سادات نایب پور
  • سلام مربی ممنون از آموزشهای خوب و بینظیرتون .. حتما باید ایمان و اعتقادمون ..روی افکار مثبتمون کارکنیم تا هر چه ذهنیت منفی هست از خودمون دور کنیم ویبه ایمان و اعتقاد واقعی برسیم

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام و عرض ادب 

    ایمان خودم‌رو بالا میبرم که در هنگام ارتباط با افراد ایمان رو از تک تک حرفها و حرکات من دریافت کنند 

    ایمان هزار دارم ایران رو فتح میکنیم ✌

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام مربی وقتتون بخیر..

    مطلب بسیار عالی و آموزنده ای بود..و اینکه ذهنمون رو عادت بدیم به چیزای خوب و مثبت و باید اونقدررررر تمرینش کنیم که بشه یک عادت برای ذهنمون و میره توی ذهنمون اون چیزی که میگیم و برای رسیدن بهش تلاش بیشتری انجام میدیم.. وقتی به ذهنمون بگیم که ۲+۲ میشه ۵ پس قطعا همون میشه چون ذهن ما این رو باور میکنه..خب حالا باید این رو تکرار و تمرین کنیم که بره توی ذهنمون و بشه عادت برای ذهنمون و توی ضمیر ناخودآگاهمون جا میفته که اینجوری هستش و انجامش میدیم برای به دست اوردن موفقیت هامون.. خیلی ممنون مربی بسیار عالی بود تشکر فراواااان🙏🌸✌

  • فاطمه باغبان کوچک
  • سلام و خدا قوت تاپ مربی .منون از مطلب عالی و فوق العاده اتون واقعا بی نظیر بود و طبق صحبت های شما مغز تنگه هر چی به خوردش بدیم باور میکنه .این قانون رو درونی سازی میکنم و اجرا میکنم چون در مسیر موفقیت قدم برداشتم ✌✌🙏

  • صدیقه چنانه
  • سلام و عرض ادب تاپ مربی 

    1روی تخت خواب مرگ بخوابید دانستن اینکه فرصتی نیست و هر لحظه ممکن است لحظه آخر باشد

    2گرسنه بود گرسنه بود باعث درخواست میشه 

    3به خودت دروغ حقیقی بگو و عملکرد ذهن و تقویت نیمکره راست و از کار انداختن نیمکره چپ 

    و ترس ها را کنار گذاشتن و رسیدن به رویا 

    عالی بود تمام تلاش مکنم

    سلام خدمت تاپ مربی عزیز

    مطلب فوق العاده و عالی بود سپاسگزارم

    من به دیروز و فردا فکر نمیکنم 

    من به الان نگرش دارم و فکرمو متمرکز کردم

    چون الانه ک فردای من رو میسازه 

    به پیشرفت فکر میکنم و پیشرفت میکنم

  • پروین امیری نسب
  • سلام تاپ مربی گرامی

    ذهن هر چیزی رو بهش بدی باور میکنه وهمون رو خروجی میده بهت پس باید به شدن فکر کرد وفقط افکار مثبت وانرژی مثبت 

  • ابتسام لطیفی
  • سلام و عرض ادب

    مربی ما سرباز شما و به شما و این تجارت خود ایمان داریم 

    و حتما و علنااااااا این دنیارو میگیریم .

     

  • Bahareh dehqanizadeh _gilanqarb
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    تشکر ویژه دارم از شما بخاطر وبلاگهای پر محتواتون

    ما برای اینکه بخوایم ب موفقیت برسیم باید ایمان داشته باشیم و با ایمان خودمون بتونیم بل دیگران. ارتباط بگیریم

    اری ذهن ما از دو نیم کره ساخته شده چپ و راست

    ک نیم کره چپ ما هوشیار و روز 60000.تفکر را میتونه داشته باشه

    ما باید گرسنه باشیم وبرای اون چیزی ک میخوایم بجنگیم و بدست بیاریم

    وقتی از ما میپرسن بگیم عالی هستیم. 

    ذهنیت قوی و مثبت داشته باشبم ایمان و با اعتقاد راسخ ب سمت جلو بریم صددرصد جواب میگیرم ذهن ما فرمان بردار ماست هرجور بخوایم میتونیم ازش استفاده کنیم. 

     

    ولی نیم کره راست نیمه هوشیار 

    نیم کره راست ما ه تفکری رو باور میکنه نیم کرده چپ با اون ارتباط برقرار میکنه

    ما برای کسب درآمدمون باید ایمان داشته باشیم 

     

     

  • حکیم زاده ...خرم آباد
  • سلام 

    مابرای اینکه ب موفقیت برسیم باید ایمان درونی ب خودمون داسته باشیم.....ضمیر ناخودآگاه هرچیزی ک بهش بدی در راستای همان فرمان.اطلاعات بهت میده...پس سعی کنیم تفکار مثبت وارد ذهنمون بکنیم.

    ب شدن فکر کنیم.بجنگیم برای رسیدن ب اهدافمون.

    ممنون مربی

    ممنونم تاپ مربی

    واقعا مطلب بینظیری بود 

    قطعا تمرکز میکنیم روی کارمون و روی رویاهامون و ذهن نیمه هوشیار خودمون رو برنامه ریزی میکنیم و فقط و فقط روی رشد تمرکز میکنیم خدا رو شاکرم که در یک تیم برنده و با یک منتور و حامی ۱۰۰ درصد برنده دارم کار میکنم.

    FLTEAM خواستگاه برندگان و هر کسی در این تیم داره کار میکنه و تحت آموزش های شخص تاپ مربی حامدی کیا ست پس محکوم به برنده شدن و رشد کردن✌🏻🙏🌷

  • رضا قلاوند
  • سلام و وقت بخیر تاپ مربی عزیز

     

    سپاس از این آموزش گرانبها

     

    تا زمانیکه گرسنه نباشیم تلاشی نمیکنیم

    تا زمانی که چیزی که میخوایم رو توی رهنمون نسازیم و باورش نکنیم نمی‌دونیم باید چه کاری انجام بدیم برای رسیدنش 

     

     

  • زکیه موسوی از اندیمشک
  • سلاو عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا و ممنونم بابت این آموزش عالی و بی نظیر 

    همه چیز از ایمان و اعتقاد شروع میشه وقتی ایمان ما قوی باشه افراد  ایمان مارو میبینن و جذب اون شور و هیجتن و ایمان ما میشن وبه سمت مان میان  

    من به تجارتم ایمان دارم و۱۰۰٪مطمئنم که به سقف درآمدی این تجارت خواهم رسید و ایران و بعد جهان رو فتح میکنیم

  • محمدجدیدزاده
  • سلام به تاب منتور عزیزمان

    من با آموزشها ووبلاگ وباشگاه میلیونرها صدر درصد رشد میکنم وخواهان صددرصد رشد هستم

  • یاسمن سلبوطی
  • سلام برشما تاپ مربی عزیز 

    ممنون مطلب فوق العاده ای بود 

    بر روی این ۴ مورد بیشتر تمرکز میکنیم و ایمان و اعتقادمون رو بالا میبریم 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام خدمت تاپ مربی حامدی ‌کیا 

    ممنون بابت مطلب آموزندتون آن چیزی ک من رو ب جلو می‌برد ایمان است ما ایمانمون رو ب دیگران انتقال میدیم ..برای رسیدن ب اهدافمون زمانی رو مشخص کنیم چرا ک بی زمان رشد کند پیش میره یا حتی دلسرد میشیم وقتی ب اهدافمون ایمان بیاریم وباورش کنیم نیمکره راست هرچه ک باشه حتی چیزهای غیر ممکن رو باور میکنه و ب دستش میاریم زندگی ما بدون گارانتی هستس از زندگی لذت ببریم کار امروز رو ب فردا نیندازیم وقتی گرسنه باشیم دنبال غذا میگردیم و وقتی گرسنه و تشنه موفقیت هرکاری میکنیم شب و روز نمی شناسیم مثل نتورک ک مکان و زمان خاصی نداره یک تجارت بی حد و مرز

  • مریم نادری
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    دقیقا درسته، با اعتقاد و ایمان کامل به اهدافمون می رسیم ، به ذهنمان اطلاعات مثبت بدیم ، رشد کنیم و باور هامون بسازیم ، من باور دارم که ایران فتح میکنم ، باور دارم که موفق میشم و میشم .....

  • خواجه حسنی
  • عالی بود

    به شما افتخار میکنم

    سایه تون مستدام

  • لیلا دحیماوی اهواز
  • با سلام و درود خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    دقیقا همینطوره ایمان کلید و پایه ی هر موفقیت و ترقی. میباشد .

    با ایمان کامل و اعتقاد و باوری که به کار و راهمون داریم میتونیم به اهدافمون برسیم. 

    و همیشه باید به یاد داشته باشیم که زمان ماندگار نیست .و زودگذرهست زودتر از چیزی که فکرشو میکنیم .

    با تشکر از شما 

     

    سلام وخدا قوت به تاپ مربی آقای حامدی کیا

    ممنونم که این همه انرژی مثبت برای ما از این مطالب فوق العاد میزارین

    چشم مربی ما نیمکره ی راست مغزمون رو رشد می دهیم که اصولی تر ین تیم بازاریابی شبکه ای در ایران وجهان داشته باشیم💪🏻✌🏻🙏🏻🌹

  • مهتاب قنبری
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت این مطلب ارزشمند 

    یادگرفتم که ایمان همه چیز من هست باید دقیقاااا ایمان داشته باشم و ایمانم رو منتقل کنم 

    باید هرچیزی که میخوام به دست بیارم و الان به دست بیارم نباید فکر کنم که همیشه وقت دارم

    باید با نگرش و ایمان صد در صدم برم جلوو

    دنیارو میگیریم باهم✌🏻✌🏻✌🏻

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز..

    دقیقا ایمان و اعتقاد پایه و اساس هر کاریه..

    تجارت ما خیلی به ذهن ربط داره و اگر خوراک خوب بهش بدیم قطعا پیشرفت میکنیم..

    ایمان دارم بهترین تیم نتورک جهان میشیم..

  • معصومه گودرزنژاد
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی آقای حامدی کیا

    ممنون از این آموزش زیبا 

    ایمان و اعتقاد در هر کاری لازمه ی موفقیت در آن کار است. اینکه ما کارمون رو دوست داشته باشیم و با ایمان و باور اون رو به اطرافیان مون معرفی کنیم برای رسیدن به خواسته هامون امروز و فردا نکنیم و انجامش بدیم 

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب مربی خداقوت 

    خیلی ممنونم بابت این مطلب مهم 

    واقعا ایمان و اعتقاد توی هر کاری باعث میشه که تمام کارها به خوبی پیش بره و به موفقیت نزدیکتر بشی✔✔

    ایمانی اعتقادی میرم جلو 

    و با ایمانم کار میکنمممممم✌✌✌

    سپاس مربی

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    واقعا زمان نداریم عمر ما اونقدر طولانی نیست که تلفش کنیم 

    چشم بخاطر نداشته هام میزنم به سیم آخر و روی اهدافم متمرکز میشم و مرتب تلقین مثبت به خودم میدم که من یک انسان موفق و ثروتمند هستم

     

  • غزل جادریان(اهواز)
  • سلام وادب تاپ مربی🙏🏻

    همیشه ایمان واعتقاد حرف اول رومیزنن👌🏻👌🏻

    توی هرکاری که بخوایم انجام بدیم اگر ایمان واعتقادمونو

    قوی تر بکنیم،موفق میشیم واگرهرروز بیشتربشه موفقیت ماهم

    بیشتر میشه...✌🏻✌🏻

    پس ایمانی میریم جلو👊🏻👊🏻

  • سیده فاطمه اکرامی نسب اهواز
  • با سلام و احترام  و ادب خدمت مربی قدرتمندم اقای حامدی کیا 

    ایمان و باور داشته باشیم هر چیزی رو میتوانیم انجام بدیم  و در هر کاری موفق هستیم 

    رمز موفقیت ایمان و باور داشتن هست 

    ه خاطر نداشته هام میجنگم تا اونارو به دس بیارم و تیکشون میزنم

    وقتی بخوایم دنیا رو تغییر بدیم باید اول از خودمون شروع کنیم، از ذهنیت و تفکرمون و باید ظرفیتمون رو بالا ببریم برای کارهای بزرگ.

  • فاطمه رفیعی_خوزستان_بهیهان
  • سلام و خدا قوت ب تاپ مربی عزیزم

    همه چیز ب ایمان ما بستگی داره..اگر لیدری در هر شرایطی پر انرژیه یعنی ایمانش قویه وقتی ایمانمون ضعیف باشه پس قطعا نمیتونیم ب دیگران انتقال یا اموزشش بدیم‌..باید ب کار و هدف هامون ایمان قلبی داشته باشیم تا بتونم درش رشد کنیم و ارتقاء پیدا کنیم..قدر لحظه ها و فرصت هامون رو بدونیم ک همه ی پیشرفتمون رو در همین لحظه ها میساریم هیچ چیز یک شبه بدست نمیاد

    قدر تجارتم رو میدونم و بهش ایمان قلبی دارم و میخوام و میدونم ک یک روز قطعا ب همه ی تصوراتم میرسم و اینو مدیون شما و اموزش ها و نکات طلاییتون هستم

  • الناز دریکوندی
  • سلام وخسته نباشی خدمت تاپ لیدر

    این ایمان واعتقادکه همیشه حرف اول وآخررو میزنه به ذهنمون اطلاعات مثبت بدیم برای رسیدن به هدفمون تلاش کنیم

  • مائده قدمی(دورود)
  • سلام خدمت تاپ مربی

    مبحث ایمان و اعتقاد ما رو به سمت جلو میبرد

    باید بدانیم همیشه زمان برای انجام دادن کار ها نداریم

    باید همیشه تشنه آموزش باشیم 

    همیشه ب خودمان بگوییم عالی هستیم تا ذهنمان باور کند

    تمرکزمان روی اهدافمان باشد ن روی ترس هایمان

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و درود بر تاپ منتور خردمند flteam

    ممنونم بابت این مطلب بسیار ارزشمند،واقعا هرچیزی رو که بخواییم میتونیم بدست بیاریم،چیزی که مشخصه خواستن اهداف و ویژن هامون از اعماق وجودمون و  ذهنمون هست

    1/یادگرفتم که ما باید در این لحظه عمر بهترین و باکیفیت ترین نتایج رو بگیریم و همین الان اقدام بکنیم و کارها رو برای فردا وو آینده نندازیم

    2/یادگرفتم همیشه باید ویژن و هدفی داشته باشم تا من رو به سمت جلو پرتاب بکنه،همیشه باید برای اهدافم بجنگم

    3/یادگرفتم یک دروغ حقیقی بگم و ذهن خودم رو گول بزنم و فقط از موفقیت صحبت بکنم تا ذهن ناخودآگاه من اون رو دریافت بکنه و تبدیل به واقعیت بکنه،همیشه عالی و پرانرژی و موفق هستم

    4/یادگرفتم که همبشه بر روی اهدافم و موفقیت هام و زندگیم تمرکز داشته باشم و ذهنم رو درگیر زندگی دیگران و موارد منفی نکنم و فقط به موفقیت ها و اهدافم تمرکز بکنم

    من یک برنده و قهرمان هستم

    من قهرمان زندگی خودم هستم

    من به بهترین نتایج دست پیدا میکنم

    من معجزه زندگی خودم هستم

  • فاطمه داوری
  • باید به ذهنمون بگیم انچه را که میخواهیم

    زندگی ما هیچوقت نباید بدون هدف باشیم 

    همیشه فرصت ندارم اگر امروز فردا میکنی یه واژه را به خودت یاد بده وبگو همین الان دیگ۳۴۴۵۸ه ذهنت یاد میکره که هر کاری را تو همان زمان انجام بده

    همیشه از موفقیت واز کلمه عالی استفاده کن چون ذهنت باور میکنه وکائنات تو را به سمت عالی بودن حرکت میده

  • مهدی میرپور
  • درود تاپ مربی عالی بود قطعا ایران رو فتح میکنیم🙏

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

     

    ممنون بابت این آموزش که قطعا الان مورد نیاز ماست

    چشم روی افزایش ایمان خودم برای تاثیر گذاری بیشتر اطلاعات و انتقال اون کار میکنم

    به شرکتم به تیمم و به منتور و راهبرم ایمان و اعتقاد دارم 

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

     

    ایمان واعتقادتمام ان چیزی هست که برای انتقال اطلاعات ومعرفی کار وفروش بهش نیاز داریم 

    اگر ایمان واعتقادی نباشه هرمهارت ودانش واموزشی که بلد باشیم فایده نداره 

    چشم ایمانمون بالامیبریم تا بهترین راهبران تیم باشیم 

     

  • ریحانه پورشریفی.اندیمشک
  • عرض ادب و احترام منتور فرزانه ام وسپاس بابت متن بسیار عالی ✌️.

    واسه موفق شدن و انتقال صحیح اطلاعات،چاشنی ایمان و باورمونو ارتقاء بدیم.

    اینکه بایاد مرگ،ایمان،انگیزه مونو بیدار کنیم.اینکه گرسنه بمونیم،اینکه به خودمون،دروغهای حقیقی بگیم،اینکه روی اولویت‌های زندگی،تمرکزکنیم.

    سپاس بسیار از شما جناب آقای حامدی کیا مربی توانمندم 👍✌️🌺

    سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی

    تشکر بابت این اطلاعات ناب 

    دقیقا همه چیز با ور بستگی داره اول در ذهن همه چیز اتفاق میفته بعد در واقعیت  باور وایمان باعث میشه در هر چیزی موفق شد اول ایمان وباور به خودمون مهمه

  • کیاوش امیرشکاری
  • سلام درود بی پایان خدمت شما تاپ مربی عزیز.

    دوست دارم بشینم ۱۰ بار دیگه این مطلب فوق العاده را بخونم

    و قطعا میخونم .دقیقا تاپ‌مربی عزیز همه چیز از ایمان شروع میشه

    وایمان دارم یکی از بهترین شبکه ها را میسازم.سایتون مستدام.

  • عرفان طاهریان
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی عزیز آقای حامدیکیا

    من روز اولی که در جلسه آموزشی هدف شما شرکت کردم این موضوع رو به طور کامل درک کردم که ایمان و باور چه نقش مهمی در این تجارت دارد و من ایمان و باور رو در اون جلسه دیدم و یاد گرفتم که برای رشد و پیشرفت  در این تجارت باید به آینده و اهدافمون و چیزهایی که میخوایم بدست بیاریم ایمان داشته باشیم

  • فاطمه گچی خلف
  • با عرض سلام و احترام خدمت مربی حامدی کیا

    ایمان و اعتقاد به کارمون باعث میشه که پر انرژی تر از قبل وقت گذاشت

    و برای اینکه رشد و پیشرفت داشته باشیم و چیزها یی رو که میخوایم بدست بیاریم  باید ایمان داشته باشیم

  • محمد ربانی فر
  • سلام وقت بخیر ممنون مربی

    ایمانی، اعتقادی انجام میدیم و قطعا بهترین نتایج را خلق میکنیم،

    زمان نداریم هر لحضه را استفاده میکنیم برای رشد و ارتقاء تجارتمون 

    تز کلام مثبت و قدرتمند استفاده میکنیم تا ذهن نیمه هوشیار برایمان خلقشون کنه

  • کوکب موسوی
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی

    ممنونم بابت این مطلب بسیار عالی 

    برای موفقیت باید نسبت به‌ کاری که انجام میدیم ایمان و اعتقاد صد در صد داشته باشیم

    برای رسیدن به اهدفمون هم باید با تمرکز بالا کارمون رو بکنیم و هر کاری رو به موقع انجام بدیم و به روز دیگه موکول نکنیم

  • samirafatahi استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار

    نگرش و ایمان باعث پیشرفت ما میشود و باید روی اولویت های زندگی تمرکز داشته باشیم .

    به یاد مرگ باشیم به خودمان دروغ های حقیقی بگوییم .

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • سلام ادب خدمت تاپ مربی گرامی سپاس از مطالب بینطیرتون .

    همه چیز  بستگی ب ذهنیت ایمان و باور ما داره. باید همیشه ب ذهن خودمون 

    بگیم. من برنده میشم .من معجزه زندگی خودم میشم .من بهترین نتیجه رو میگیرم. من قهرمان میشم .من بهترین نتورکرم .تا ذهنمون باورش کنه و انجام بگیره. 

    سپاس از شما مربی گرامی 

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون تاپ مربی سعی میکنم به ذهن نیمه هوشیارم باور وایمان موفقیت بدهم 

  • زینب حسن پورـاستان لرستان ـ شهرستان دورود
  • با سلام وادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    اگه توی همه کارها ایمان قوی داشته باشیم وبه کارمون ادامه بدیم 100٪

    به نتیجه میرسیم پس باید به شرکتمون به بالاسری هامون به خودمون ایمان ـواعتقاد داشته باشیم تا موفق بشیم. 

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت تاپ مربی 

    تشکر بابت این مطلب ارزشمند 

    وقتی ایمان قوی و۱۰۰٪نسبت به تجارت خودمون و هرکاری که انجام میدیم داشته یاشیم این حس ما منتقل میشه وافراد جذب ما میشن همه چی از ایمان ما شروع میشه ،ونکته ای که وجودداره اینکه حتی اگه ایمانمون کمه بازهم وانمود کنیم ومدام بخودمون بگیم من ایمان دارم که میتونم، اینجوری ذهنمون رو گول میزنیم وضمیرناخوداگاه ما باور میکنه که ایمان قوی داره وهمون رو برامون بوجود میاره 

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود عرض ادب خدمت تاپ مربی سپاس از آموزه های نابتون. 

    همه چیز  بستگی ب ایمان ما داره ،وقتی ایمانمون ۱۰۰ درصد باشه ب کارمون تجارتمون مطمن نتیجه میده. پ همیشه با ذهنیت مثبت بگیم ما برنده ایم و 

    ب تجارت و خط حمایتیمون ایمان داشته باشیم. 

    سپاس از شما مربی گرامی 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت شما ممنون تاپ مربی 

    ایمان وباور ذهنی دارم که به بهترین ها وموفقیتها میرسم وفرصت ها را از دست نمیدم چون ممکن فردای وجود نداشته باشه وامروز روز آخر منه وسعی میکنم در هر لحظه با کیفیت زندگی کنم ذهن انسان هر چیزی را دریافت میکنه پس سعی میکنم روی بهترینها وثروت وسلامت وآرامش فکر میکنم وهمش به ذهنم مثبت میدم ومنفی از خودم دور میکنم 

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطلب فوق‌العاده 🙏🌹

    ایمان و باور نقش مهمی در تجارت ما دارم

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون تاپ مربی 

    ما اصولی ترین وموفقترین تیم بازاریابی شبکه ای هستیم

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام وعرض ادب خدمت شمامربی تشکربابت این اموزش

    عالی بود درهرکاری بایدایمان وباورواعتقادداشته باشیم عاشق کارمون باشیم 

    باید ارزووهدف داشته باشیم که براش بجنگیم گرسنه باشیم برای رسیدن بهش تمرکز داشته باشیم روی کارمون برنامه ریزی کنیم ذهنیت مثبت داشته باشم 

  • محمدجدیدزاده
  • سلام ووقت بخیر به تاپ مربی عزیز

    من هم متوجه شدم که به هر چیزی فکر کنیم بدستش میاریم 

    سپاس فراوان از آموزشتون✌✌✌

  • فرزانه داوری اصفهان
  • سلام عرض میکنم خدمت تاپ مربی

    ایمان وباور توهرکاری خیلی مهمه و مثبت اندیشی بسیار مهم هست که ما میتونیم به تمام خواسته هامون برسیم .علنا سقف میزنیم 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب ممنون

    همه چیز به ذهنیت ما برمیگرده وباید از دوطرف مغزمون استفاده کنیم وهر روز با خود بگیم امروز شاید آخر روز ماست وتو همون امروز بجنگیم برای رسیدن به هدفهامون تا به زودی بهش برسیم‌

  • مریم طالبی. اصفهان. نجف آباد
  •  درود و سپاس

    داشتن ایمان و خود باوری و ذهنیت مثبت و داشتن هدف های مهم در زندگی باعث میشه در هر لحظه برای بدست آوردن آنها بجنگیم و همیشه برای ادامه راه ثابت قدم باشیم 

  • نگار عیدی اصفهان نجف اباد
  • سلام خدمت تاپ مربی

    واقعا چه قدر آدم هایی هستند که با این فردا فردا کردنا عمرشون رو هدر میدند و به هیچ جا هم نمیرسند کاش بتونیم قدر لحظه لحظه زندگیمونو بدونیم و بیهوده هدر ندیم.

  • Elnaz soltani تیران
  • ممنونم از چنین مرده قدرتمندی مثل جناب تاپ مربی حامیدی کیا.

    مطالبتون محشره

  • خدیجه کمرانینجف ابد
  • ماباید از لحظه لحظه وقتمان استفاده کنیم و کار امروز رابه فردانگذاریم که شاید فردایی نباشد 39641

  • ندا یوسفی نجف آباد اصفهان
  • با سلام خدمت جناب تاپ لیدر 

    در این دنیا کسانی به آرزوهای خود میرسند که ایمان و اراده  داشته باشند.از تک تک لحظاتمان باید به خوبی استفاده کنیم و به ذهن قدرتمندمان بگوییم که خوشبختی در گرو ذهن مثبت ما هست.اگر بخواهیم میتوانیم به هر چیزی برسیم.

  • اکرم طاهری _اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی

    رسیدن به خواسته ها و آرزوها از ایمان و باور قوی می آید. باید از ثانیه ها و لحظات زندگی و عمرمان نهایت استفاده را ببریم. ذهن نیمه هوشیار ما قادراست.هر آن چه بگوییم باور کند وبه ماکمک کندتاخواسته های مارودست یافتنی کند.پس خوشبختی وموفقیت ما در گرو  داشتن ذهنیت مثبت است

  • نرگس طالبی.اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت شما تاپ مربی گرامی

    چیزی که من متوجه شدم این هست که همه چیز در ذهنیت ماست اگر ذهنیت مثبت داشته باشیم همان اتفاق می افتد اگر به ذهنمان چیزی را بگوییم حتماً همان اتفاق خواهد افتاد مثلا اگر بگوییم می خواهم میلیونر شوم و می شوم قطعا این اتفاق خواهد افتاد

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند

    مغز من و نیمکره راست مغزمن و ذهن نیمه هشیارم خواهان پیروزی و ثروتمند شدن است و ایمان دارم که در این تیم و شرکت و با کمک خط حمایتی هدفمندم به این مهم دست خواهم یافت. 

  • زکیه موسوی اندیمشک
  • سلام و عرض ادب 

    ممنونم بابت وبلاگ فوق العاده ای که در اختیارمون گذاشتین واقعا عالی بود 

  • لیلا حیدری دولت آبادی
  • سلام وعرض ادب خیلی ممنون 

    همه چیز دقیقا به ایمان وباورهای ما بر میگرده واعتقاد باید داشته باشیم باید سعی کنیم وذهنیت مثبت استفاده کنیم ومیشه به این فکر کنیم که خیلی فرصت نداریم وازنیم کره هوشیارمون استفاده کنیم 

    ایمان ما اینه که اصولی ترین وپرقدترین تیم نتورک را داریم وقطعا جهانی میشیم پیش به سوی موفقیت ✌

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی