NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

تا به حال بسیار پیش آمده است که جملاتی را بشنویم که بار منفی بالایی داشته باشد. افراد یا مکان های مختلفی را ببینید که بگوییم انرژی بسیار مثبتی دارند. این اتفاقات تقریبا روزانه برای همه ما پیش می آید، اما تا به حال به این موضوع فکر نکرده ایم که انرژی منفی یا مثبت چیست، یا آیا شما ارتعاش انرژی پایین یا بالا دارید؟ نوع، کمیت و کیفیت انرژی ها چیزی است که ما انسان ها به طور غریزی می توانیم آن را احساس کنیم.

ارتعاشات بالا یا پایین چیست؟

ارتعاشات بالا را معمولا با صفات مثبت می شناسیم، احساساتی مانند عشق، محبت، مهربانی، صلح و بخشش انرژی های سطح بالا به حساب می آیند. در مقابل حس هایی مانند، نفرت، حرص، ترس و افسردگی ارتعاشات پائین به حساب می آیند. حال آیا شما ارتعاش انرژی پایین یا بالا دارید؟

ارتعاشات بالا یا پایین به چه معنی است؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که به چه ارتعاشاتی بالا یا پائین می گویند، حال سوال پیش می آید که ارتعاش بالا و پائین به چه معنی است. توجه داشته باشید که هر کسی در وجود خود یک ذات برتر دارد. هر چه میزان ارتعاشات بالا و احساسات مثبت در شخصی بیشتر باشد، وی به ذات برتر خود نزدیک تر است و هر چه ارتعاشات پائین بیشتر باشد، شخص از ذات برتر خود دورتر شده است.

 

60 نشانه که نشان می دهد آیا شما ارتعاش انرژی پایین یا بالا دارید؟

قبل از آن که این نشانه ها را شرح دهیم باید به نکته مهمی اشاره کنیم. هیچ کس در زندگی دارای 100% ارتعاش بالا یا 100% ارتعاش پائین نیست، بلکه وجود چنین ارتعاشاتی ترکیبی است. پس هرگز به کسی برچسب سیاه یا سفید بودن نزنید، زیرا این خود یکی از نشانه های ارتعاشات پائین و احساسات منفی است

نشانه های ارتعاشات پائین

  • احساس می کنید در زندگی زندانی شده اید و هیچ راهی برای فرار از آن ندارید.
  • شما دچار بی میلی و بی علاقگی شده اید و در رابطه با دیگران سرد هستید، این سرد بودن در رابطه با خودتان هم به چشم می خورد.
  • از نظر عاطفی سرد و بی احساس هستید.
 

از نظر عاطفی سرد و بی احساس هستید

  • احساس خستگی و بی حالی دائمی دارید.
  • فکر می کنید که شما شخصیتی خاص دارید و مورد توجه همگان هستید.
  • در اکثر اوقات ناامید هستید.
  • خاطرات گذشته را به سختی فراموش می کنید.
  • یک سایه تاریک در وجود خود احساس می کنید.
  • احساس سلامت جسمی ندارید.
  • احساس خشم و حسادت در وجود خود را سرکوب می کنید.
  • بخشیدن برای شما امری سخت به حساب می آید.
  • در رابطه با کار اشتباهی که در گذشته انجام داده اید احساس گناه می کنید.
  • از یک مریضی مزمن رنج می برید.
  • هدفی خاص در زندگی ندارید و نمی دانید که می خواهید به چه برسید.
  • بیماری هایی مانند افسردگی دارید.
  • انتخاب های شما معمولا ضعیف است.
  • دائم احساس نارضایتی می کنید.
  • زیبایی های زندگی را نمی بینید.
  • شما بدبین و دیر باور هستید.
  • ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما دشوار و سخت است.
  • در اکثر موارد نظری مخالف دارید.
  • دائما در حال شکایت کردن هستید.
  • مشروبات الکلی یا مواد مخدر مصرف می کنید.
  • به خود ضرر جسمی یا روحی وارد می کنید.
  • شما معمولا به دیگران وابسته اید.
  • غذاهای چرب و فست فود زیاد مصرف می کنید.
  • هیچ گاه نیمه پر لیوان را نمی بینید.
  • به فیلم و آهنگ های خشن علاقه دارید.
  • حرکت هایی در جهت پیشرفت برای شما دشوار خواهد بود.

نشانه های ارتعاشات بالا

  • شناخت کامل از خود دارید.
  • احساس همدلی با اطرافیان خود دارید.
  • از نظر عاطفی در حد متعادل قرار دارید.
 

از نظر عاطفی در حد متعادل قرار دارید

  • شما فردی خلاق و به دنبال نوآوری هستید.
  • با احساساتی مانند عشق پیوند دارید.
  • فردی شوخ طبع هستید و زندگی را جدی نمی گذرانید.
  • خود را جدی نمی دانید.
  • برای آن چه در زندگی دارید شکرگذاری می کنید.
  • لبخند زدن و خندیدن برای شما آسان است.
  • در زندگی کم پیش می آید که ناامید شوید.
  • در انجام کارهای خود نظم دارید.
  • به آسانی و با کوچک ترین دلایلی خوش حال می شوید.
  • نیازهای بدن خود را به خوبی می شناسید.
  • برای خوشحالی دیگران در تلاش هستید.
  • به هر دلیل خود را خوشحال می کنید.
  • همزمانی از تجربه های هر روز شما است.
  • بدن شما در سلامت کامل است.
  • در زمان حال زندگی می کنید و خود را درگیر گذشته و آینده نمی کنید.
  • غذاهای سالم مصرف می کنید.
  • در زندگی از تجملات فراری هستید.
  • به آسانی می توانید ببخشید.
  • در زندگی هدف دارید و برای رسیدن به آن تلاش می کنید.
  • فرصت های جدیدی را پیش روی خود می بینید.
  • صبور هستید.
  • در زندگی با کسی رقابت نمی کنید.
  • دیدی باز نسبت به اطرافیان خود دارید.
  • اعتماد به نفس بالایی در زندگی دارید.
  • احساس شهودی شما در سطح بالایی می باشد.
  • به فیلم ها و موزیک آرام علاقه دارید.
  • در نقش های معلمی و مشاوره بودن به خوبی ظاهر می شوید.
  • مردم به راحتی به شما اعتماد می کنند.

در نهایت با توجه به مطالب گفته شده می توان نتیجه گرفت که آیا شما ارتعاش انرژی پایین یا بالا دارید؟ اگر ارتعاشات شما پائین است برای بالا بردن آن تلاش کنید و اگر بالا است آن را در همین وضعیت نگه دارید.

نظرات (۷۶)

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خدا قوت

    بسیار مطلب مفید و ارزشمندی بود تاپ مربی ممنون با این الگوها در درجه اول میتونیم تشخیص بدیم چه ارتعاشی داریم در درجه دوم با راهکارهایی که دادین میتونیم سزح ارتعاشات خودمون رو مدام بالاببریم و در اینصورت قطعا هر آنچه مثب باشد رو هم میتونیم جذب کنیم✌🙏

  • Elahe_hakimzadeh (andimeshk)
  • سلام و خداقوت تاپ مربی 

    ممنونم از مطلب فوق العاده آموزشی که دراختیارمون قرار دادین ، بااین مطلب و بررسی خودم متوجه ارتعاش بالا و پایین خودم شدم ، و برای بالاتر بردن ارتعاش خودم بیشتر تلاش میکنم که بتونم موارد ارتعاش بالا رو داشته باشم و به ذات برتر خودم نزدیک تر باشم و همسوترش باشم  .

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    مطالب پر محتوا و آموزنده بود و من با این دلایل متوجه شدم از ارتعاشات بالا برخوردار هستم چون بیشترین نکات بالا رو در خودم میبینم و تلاش میکنم اون تعدادی رو که ندارم در  خودم بوجودشون بیارم ✌✌

    با تشکر از شما 

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    ممنون از شما تاپ مربی بابت این مطلب فوق العاده

    چقدر این اموزش جامع و کامل بود. قطعا و حتما با این نکاتی که گفته شد روی بالا بردن سطح ارتعاشمون کار میکنیم تا بتونیم جز افراد ارتعاش بالا باشیم. 

     

  • نسیم همتی استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و خداقوت خدمت شما تاپ مربی جان

    سپاس فراوان بابت این مطلب فوق العاده عالی و بی نظیر 🙏🙏🙏

    ما به واسطه این مطلب میتونیم با سطح ارتعاش خودمون آشنا بشیم که آیا ارتعاش بالا داریم یا پایین

    چشم تاپ مربی تمام تلاشم رو میکنم که سطح انرژیم ارتقا بدم و تلاش کنم که برای بهبودش و بالا نگه داشتن سطح انرژیم

    سپاسگزارم 🙏🙏🙏

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت تاپ مربی بزرگوارم 

    ممنونم برای مطلب جدید وبلاگ 

    خیلی خیلی عالی بود این متن 

    متوجه شدم چه احساساتی ارتعاش بالا و‌پایین هستن و هر کدوم رو داشتم اگر پایین بود تغییر بدم اگر بالا بود بالا نگه دارم 

    و میتونم در لحظه متوجه بشم و ارتعاشم رو تغییر بدم 

    هیچ‌چیزی بهتر از ارتعاش مثبت و بالا نیست 

    ذات برتر من به سمت مثبته 

  • علی حامدی کیا
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

     

    مربی جان خیلی خیلی ممنونم بابت این آموزش عالی. دقیقا این آموزش میتونه برای ما چراغ راه باشه تا قدم به قدم سطح ارتعاش خودمون رو بالا بکشیم، و وقتی که ما سطح ارتعاش بالا داشته باشیم همیشه در زندگی خودمان حالمان خوب میشه و همچنین دیگران از معاشرت با ما لذت میبرند.

     

    فوق العاده بود تاپ مربی بازهم ممنون

  • مولود اقتداریان
  • سلام و درود ممنونم تاپ مربی بابت اطلاعات نابتون 🙏🌷🌷

    بسیارعالی بود قطعا با دونستن این مطلب میتونیم تشخیص بدیم که با چه کسی ارتباط بزنیم و چه ارتعاشی رو دریافت کنیم 

  • سعید ممبری
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز

    تشکر فراوان بابت این آموزش های ویژه و حرفه ای ک در اختیارمون قرار دادید

    قطعا با بررسی خودم نسبت به این آموزش فوق العاده میتونیم به شدت خودمون رو آنالیز کنیم و باعث به وجود اومدن ارتعاشات مثبت درونی بیشتری برای خودمون و اطرافیانمون باشیم ک باعث میشه یک زندگی بهتر و عالیتر داشته باشیم🙏

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنونم بابت این آموزش عالی که در اختیار ما گذاشتید و به زیبایی و روشنی ارتعاش مثبت و منفی رو برامون شرح دادید و میتونیم متوجه بشیم تو چه ارتعاشی قرار داریم چون مشخص کننده جذب و اتفاقات زندگی ماست

    سپاس فراوان

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    بسیار عالی بود ممنون بابت این آموزش 

    با استفاده از این آموزش خیلی هوشمندانه تر میتونیم راجع به خودمون و سطح ارتعاشاتمون رفتار کنیم و نتایج خیلی بهتری از فعالیت های خود بگیریم 

    بسیار ممنونم تاپ مربی واقعا مطلب فوق العاده و جذابی بود

    حتما تمام تلاشمون رو میکنیم تا با بالاتر بردن سطح ارتعاشی خودمون بتونیم به اون ذات برتر خودمون نزدیک تر و نزدیک تر بشیم

  • عاطفه پاپی
  • سلام و وقت بخیر تاپ مربی

    مطالب عالی و جامع بود خوشحالم که میتونم سطح ارتعاش خودم رو بسنجم و اون و تقویت کنم.

    و بیشتر خوشحالم که میتونم با این مطلب به عزیزانم هم یه کمک کنم تا سطح ارتعاش خودشون و متوجه بشن و تغییرش بدن.

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی 

    تشکر میکنم بابت مطلب آموزشی عالی وکاربردی که دراختیارمون گذاشتین 

    بااین مطلب متوجه میشیم که سطح ارتعاشمون بالا یا پایین و اینکه ایا به ذات برترمون نزدیک هستیم ! 

    هرچه سطح ارتعاش مثبت بالا باشه رسیدن به خواسته هامون سریعتر انجام میشه 

  • ناهید رضایی
  • سلام و ادب و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم از شما  بابت این آموزش عالی.

    خودم رو با این ۶۰ مورد آنالیز میکنم و ارتعاش و انرژیم رو بالا میبرم و مثبت و متعادل نگه میدارم 

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام خداقوت خدمت تاپ منتور گرامی

    مطلب فوق العاده ای بود. به نظر من یک انسان زمانی ارتعاش بالاتری تری که به ذات انسانی خودش، نزدیک تر باشه. با داشتن اینتگریتی و همسو با قوانین کائنات ارتعاشات خودمون رو بالا می‌بریم. 

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز..

    ممنونم بابت نکات فوق العاده که گفتید...با توجه به این موارد خودمو آنالیز میکنم که ببینم ارتعاشم بالاست یا نه

  • رضا قلاوند
  • سلام وقت بخیر تاپ مربی عزیز

    ممنونم بابت آموزش بینظیرتون

    تمام تلاشم رو میکنم که در تمام مراحل زندگیم شخصیتی با ارتعاش بالا داشته باشم 

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت خدمت شما تاپ مربی 

    ممنونم از آموزش تون

    چشم تاپ مربی با این آموزش سطح ارتعاشات خودمون رو بالاتر میبریم تا به ذات برتر خودمون بیشتر نزدیک بشیم و یک زندگی با ارتعاشات بالا و جذب اتفاقات مثبت رو برای خودمون رقم بزنیم

    سلام و خداقوت

    ممنون بابت این مطلب عالی، این مطلب میتونه راهنمای  ما در هر لحظه باشه و بتونیم مرتب به خودمون کمک کنیم تا سطح ارتعاشات خودمون رو بالا نگه داریم و انرژی مثبت  تولید کنیم. 

  • مریم سخاوت پور
  • سلام و خداقوت خدمت شما تاپ مربی بزرگوارم🙏🏻🌹

    سپاس فراوان بابت مطلب جامع و کامل و فوق العاده ای که در اختیار ما قرار دادید و ارتعاشات رو به صورت کامل برای ما باز کردید قطعا تمام تلاشم رو میکنم تا  سطح ارتعاشاتم رو قوی و مثبت کنم و اون هارو در سطح بالایی نگه دارم.

  • سیده فاطمه اکرامی نسب ،اهواز
  • وقت شما بخیر تاپ مربی از شما ممنونم بابت این آموزش فوق العاده و ویژه 

    تلاش میکنم ارتعاشات مثبت خودم و سطح انرژی خودم رو بالا  ببرم ، ارتعاشات بالا و پایین به این معنی هست که هرکس در ذات برتر در خود دارد

    اموزش خیلی دقیق و جامعی و کاملی بود

  • سیده فاطمه سهرابی
  • با سلام خدمت شما تاپ مربی عزیزو گرانقدر 

    با سپاس فراوان بابت مطالب آموزنده تون تشکر میکنم منم سعی میکنم ارتعاشات مثبت در خودم بالا ببرم تا بتونم نتیجه مطلوب بگیرم بازم سپاس بیکران 

    سلام و ادب خدمت تاپ مربی..

    بسیار آموزش ارزنده و فوق العاده ای بود.

    چشم  ارتعاشات مثبت و منفی را در خودم پیدا میکنم...سطح ارتعاشات مثبت را بالا میبرم تا به ذات برتر وجودم نزدیک بشم....عالی‌ بود تاپ مربی متشکرم⚘

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    بسیار عالی و آموزنده بود با این آموزش بیشتر میتونیم روی خودمون کار کنیم و نتایج بهتری بگیریم 

    سلام خداقوت موضوع فوق العاده ایه نشانه های ارتعاش پایین خودم رو بالا می برم ممنون از این آموزش

     

     

     

  • مائده قدمی / لرستان/ دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    مطلب بسیار اموزش و جالبی بود 

    باید سطح ارتعاشات و انرژی خودم رو بالا ببرم و بهبود ببخشم و قدرت جذب مثبت خودم رو بالا ببرم تا بهترین ها برام رخ بده 

    انسانی که ارتعاش بالا داشته باشه افراد مثبت بیشتری هم به سمت خودش جذب میکنه 

  • ابتسام لطیفی
  • سلام و خداقوت خدمت شما تاپ مربی

    عامل خیلی از حرکات یا کارهای ما جذب است که براساس انرژی وفرکانسی که از بقیه میگیرم هست

    وبرای تغییر مجرای زندگی باید روی فرکانس های خودمون کار کنیم و فرکانس خودمون در حد اعلا روی مثبت قرار گیرد

    ومتشکرم که علائم فرکانس های مثبت و منفی روبه ما یاددادین

    با سپاس

     

  • صبافرشادی( اندیمشک )
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

     

    ممنونم بابت آموزش بسیار عالی امروز

    بسیار کامل و جامع توضیح  دادید.

    حتما ارتعاشات منفی رو از خودم دور میکنم و ارتعاشات مثبت رو جایگزین میکنم تا نتایج عالی بدست بیارم.

     

    تشکر از شما

  • اشرف حاجی حاحی
  • سلام وخداقوت خدمت شما .

     ارتعاشات بالا ،ارتعاشات مثبتی هستند که توروندزندگی وکاری کمک زیادی می تونند به ما کنند به قول شما وقتی روی پیک هستم ارتعاشات بالایی داریم می تونیم باوصل بودن به حامیان خودمون ارتعاشات مثبت مون راچندبرابرکنیم.وازارتعاشات پائبن فاصله بگیریم.ممنون ازمطالب آموزش امروزیادگرفتیم که ارتعاشات بالا وپائین چی هستند واونا رارفع کنیم.

  • وحید علی گلی از دزفول
  • سلام تاپ مربی جان

    وقتتون بخیر

    مطلبی بسیار مفید بود . در اصل میشه گفت این نکات یک معیار و شاخص هستند که خودمون رو با اینها مقایسه کنیم و در تلاش باشیم که ارتعاش بدنی مون در لحاظات سخت و دشوار پایین نیاد

  • بابک سهرابی
  • سلام و ادب 

    خدا قوت 

    مطلب بسیار گیرا و جذابی بود و کاملا جدید

    صد در صد تلاش میکنم تا فرکانسها و ارتعاشهای منفی خودم رو به حداقل برسونم و به سمت ارتعاشات مثبت رو بیارم و اون رو در وجود خودم بیشتر کنم 

    تشکر از شما 

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت 

    ممنون تاپ مربی 

    به زیبایی و شفافیت هر چه تمام تر ارتعاش بالا و پائین رو بهمون آموزش دادین 

    اول خودمون محک می‌زنیم و ارتعاش مون می‌سنجیم و هر جا بالا بود نگه میداریم و هر جا ارتعاش پایین بود با آموزشهایی که دریافت کردیم پارادایم می‌زنیم و اصلاح میکنیم 

    تشکر تاپ مربی 

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و عرض ادب خدمت شما تاپ مربی عزثز

    بسیار بسیار ممنونم بابت این آموزش کاربردی و‌ویژه،لطف کردید در اختیارمون قرار دادید،قطعا در زندگی باتوجه به رفتارها و عملکردم و نتایجی که دارم مطمئنن  ارتعاشات پایینی داشتم و دارم که باید حواسم رو جمع بکنم و همیشه مثبت و پر انرژی و اون نکاتی که برای ارتعاش بالا اومده رو داشته باشم تا کاملا این ارتعاش بالا بیاد و در اون سطح بالا نگهش دارم

    ممنونم

  • فاطمه خواجه حسنی
  • سلام و درود بر شما تاپ مربی گرامی 

    سپاس بابت این آموزش عالی

    مراحل هر دو ارتعاش رو کامل شرح دادید و باید ببینیم جزء کدوم دسته هستیم و خودم رو به سطح ارتعاش بالا ارتقا بدیم تا در همه مراحل زندگی موفق باشیم.

     

  • مهدی ماسوری
  • با سلام و احترام خدمت تاپ مربی عزیز

    بابت مطلب ارزشمند و پرمحتوایی که گذاشتید سپاسگزارم،و یه تشکر ویژه بابت اینکه مطالبی که میذارید مربوط به همان برهه زمانی هست که در اون مقطع نیازش احساس میشه.روی عادات و رفتاری که ارتعاشات رو بالا میبره بیشتر و بهتر کار میکنم که انسانی با انرژی مثبت باشم.

    موفق باشید.ممنون

     

     

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود و سلام عرض ادب احترام خدمت شما تاپ مربی گرامی 

    سپاس بابت این مطلب زیبا و بسیار مفیدتون.

    بااین مطلب ما میتونیم خودمون رو آنالیز کنیم و سطح ارتعاش خودمون رو ببریم بالا و ارتعاشات منفی رو از خودمون دور کنیم و برا بالا بودن سطح ارتعاشات ب خط حمایتیمون وصل بشیم پارادایم بزنیم .

     

  • روح‌انگیز دریکوند
  • سلام و ادب خدمت  تاپ‌مربی 

    مطلب بسیار گیرا و‌جذابی بود ممنونم بابت این آموزش فوق‌العاده 

    متوجه شدم و احساساتی ارتعاش  بالا و پایین هستن و هرکدوم  رو داشتم اگر پایین 

    بود تغییر بدم اگر بالا بودبالا نگه دارم  

    هرچی سطح ارتعاش  مثبت بالا باشه رسیدن ب خواسته هامون سریعتر انجام میشه

     

     

  • زهراآزادوند
  • باعرض سلام و وقت به خیرخدمت شما تاپ مربی محترم

     

    مطلب بسیار بسیار مفیدی بودتشکر بخاطر این آموزش به جا وعالی با مطالعه دقیقاین مطلب در وهله اول می تونیم متوجه بشیم جزء کدوم دسته هستیم و در تقویت خصوصیاتی که در ارتعاش بالا قرار می گیریم بکوشیم وهمیشه خودمون را در فرکانس مثبت نگه داریم چرا که هر چه در رسیدن به این مهم بکوشیم  جذبمون هم به مراتب بالاتر می ره و سریع تر به اهداف و خواسته هامون می رسیم🙏

  • محمد اهوازی
  • با سلام و احترام خدمت شما تاپ مربی

    ممنون بابت این مطلب که به ما راه داشتن ارتعاش بالارو آموزش دادید وقطعا برای بدست آوردن ارتعاش بالا تلاش میکنیم ونکاتی که فرمودید رو انجام میدیدسپاس از شما مربی خردمند وبزرگوار💐

     

     

     

     

  • فرزانه داوری اصفهان
  • ممنون تاپ مربی متن بسیار عالی بود ما میتونیم بفهمیم که ارتعاشمون بالاهست یاپایین و اگر جز افرادی هستیم که ارتعاش پایین داریم یعی کنیم کارهایی انجام دهیم تا ارتعاشمون بالاتر بیاید .

  • الناز دریکوندی
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی

    ممنون بابت به اشتراک گذاشتن مطالب مفید آموزنده تون

    ما میتونیم   بفهمیم که جز کدوم دسته ازافراد هستیم و خصوصیات  خو دمون رو تقویت کنیم وجز افراد با ارتعاش باشیم فرکانس خودمون رو مثبت کنیم که افراد بیشتر جذبمون بشن

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام خدمت تاپ مربی عزیز 

    تشکر میکنم بابت آموزش فوق العاده این آموزش باعث میشه که ما خودمون آنالیز کنیم و بدونیم چقدر فرکانس پایین و به چه اندازه‌ فرکانس بالا داریم  چقدر جای کار داریم که فرکانس مون به سمت مثبت بودن ارتقا بدیم ممنون از شما حتما فرکانس‌های مثبت بالا میبرم 

     

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب ممنون بابت آموزش امروز

    خیلی عالی بود برای من جدید بود وتا بحال با این مطلب برنخورده بودم وبا خوندن این نکات به خودم فکر میکردم ومیسنجیدم که چه ارتعاشی دارم وسعی میکنم ارتعاشهای مثبتم رازیاد کنم واز منفیها دوری کنم 

  • مریم طالبی. اصفهان. نجف آباد
  • درو و سپاس

    بسیار مطالب عالی بود 

    الان که خوب متمرکز شدم متوجه شدم ارتعاشات  منفی هم برای همه هست پس تلاش میکنم تا کم بشود و ارتعاشات مثبتم کامل و بیشتر بشود 

  • مهتاب قنبری
  • سلام و عرض ادب خدمت شما تاپ مربی 🌺🌺

    ممنون بایت این مطلب اموزنده و‌بسیار‌ویژه که میتونه به ما کمک‌کنه که بدونیم توی چه وضعیت و‌شرایطی هستیم✅

    این اموزش به ما کمک میکنه که خودمون آنالیز کنیم✌🏻

    تشکر از شما🙏🏻

  • نگار عیدی اصفهان نجف اباد
  • سلام خدمت تاپ مربی 

    چقدر مطالب امروز کاربردی بودند چقدر خوب که همه جز ارتعاش بالاها باشند.

  • فریده ملکیان_ اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنون مطلب بینظیری هست. انسان رو با ذات حقیقی اش بیشتر آشنا میکنه چون این روزمرگی هاست  که انسان رو از کمال حقیقی اش دور میکنه و گرنه که ذات انسان طالب کماله و باید ارتقا پیدا کنه...

     

  • سیده زهرا موسوی.
  • خیلی عالی بود تاپ مربی.متشکرم

    این آموزش برای من حکم تلنگر رو داشت که بیشتر حواسم به اعمال و رفتارم باشه و ارتعاشاتم رو بیارم بالا🙏

  • مینا رحمتعلی زاده
  • سلام و وقت بخیر خدمت تاپ مربی بزرگوار

     

    قطعا با آموزش صحیح می توانیم سطح ارتعاشات خودمونو بالا ببریم تا به موفقیت‌های والای خود هرچه نزدیک تر و یک راهبر موفق شویم ب امید موفقیت روزافزون 

    تشکر از تاپ مربی بابت آموزشهای خوب و نکات اموزندتون

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خدا قوت تاپ مربی

     مطلب خیلی مفیدی بود،ممنون از شما

    با این آموزش میتونیم تشخیص بدیم از نظر ارتعاشی توی چه سطحی هستیم و برای بالا بردن ارتعاشمون بیشتر تلاش کنیم تا شخص ارتعاش مثبت و بالایی بشیم✌🏻✌🏻



     

  • نازی سعیدی سوسنگرد
  • سلام وعرض ادب تاپ مربی

    ممنون بابت این مطلب اموزنده  

    با دونستن این نشانه ها میتونیم سطح  ارتعاشات مثبت خودمون رو بالا ببریم  و درراستای رسیدن به اهدافمون حرکت کنیم  

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودتاپ مربی 

    مطالب بسیار زیبا و آموزنده بود 

    متشکرم 🙏

  • معصومه رضازادگان.اهواز
  • سلام،وقتتون بخیر

    مطلب کاملا خوب و جدیدی برای من بود.تا الان اطلاعی از ارتعاشات بالا و ارتعاشات پایین نداشتم.و حتما سعی میکنم که به ذات برتر خودم نزدیکتر بشم.ممنون از شما تاپ مربی عزیز.

  • اشرف حاجی حاحی
  • سلام تاپ مربی عیرقربان برشما مبارک باد.

    ارتعاشات بالا وپائین ما۵۰ درصدش به خودمون وافکارمون و۵۰درصددیگه به اطرافیان واتفاقات روزمره ی زندگی مون بستگی دارد.به شماهیچ کس ۱۰۰درصدنیست ولی باشناخت واموحتن ارتعاشات بالا وپایین ،تلاش مون براین است که نکات ضعف مون رابرطرف کنیم وبه سمت مواردمثبت بریم.

  • هاجر غبیشاوی
  • سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا
     مطلب فوق العاده و آموزنده بود. 
    با استفاده از این آموزش تونستم ارتعاشات مثبتم رو بشناسم تا به نحو احسن اونا رو پرورش بدم و اتفاقات عالی رو برای خودم رقم بزنم.

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام وقت بخیرتاپ مربی

    تنها می تونم این بیت رابگم:

    بیرون نیست آنچه در عالم است  ازخودبطلب هرآنچه که خواهی تویی

  • فریده ملکیان_ اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    مطلب بینظیری هست. ماانسانها از طریق باورهامون فرکانس های مختلفی به جهان ارسال میکنیم . پس قدم اول برای بالابردن سطح فرکانس ،تغییر و اصلاح باورهاییه که مارو از خود عالیمون دور کرده.

    ممنون تاپ مربی

  • سمیرا ظریفی
  • سلام ودرودتاپ مربی

    مطلب بسیارآموزنده بود متشکرم

  • ابتسام لطیفی
  • سلام وخدا قوت خدمت شما تاپ مربی 

    ممنون بابت این متن فوق العاده که با خوندن اون میتونیم بدونیم درچه هاله ای از انرژی وچند درصد هستیم وچه شکلی انرژیمون سمت مثبت بودن ببریم

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    تشکر بابت اطلاعات ارزشمندتون واقعا این لیست و ارزیابی خود تلنگری که خود رابسنجیم و محک بزنیم و بدونیم در چه سطحی از ارتعاشات هستیم من خیلی استفاده کردم و سعی میکنم نکات مثبت ذکر شده رو در خودم بیشتر کنم

  • فاطمه کلیوند
  • با سلام خدمت تاپ مربی جناب حامدی کیا 

    مطالب خیلی مفید بودن ممنونم که همیشه سعی بر این دارید که جدید ترین و مفید ترین اطاعات روز رو در اختیار ما قرار بدید 

    با تشکر 

  • محمدجدیدزاده
  • سلام وصبح بخیر به تاپ مربی عزیز
    حتما ان شاالله روی ارتعاشات مثبت بیشتر کار میکنم چون من میخواهم بهترین خودم درتجارتم باشم
    سپاس فراوان از مطلب بسیار زیبا وپرمحتوائی که در وبلاگ تیم قرار داده اید
    سپاسگذارم🙏🙏🙏🙏
  • محمد نبی فریادیان
  • سلام و خدا قووت تاپ مربی ، زیبا و عالی و تامل انگیز بود که آیا ما انسانی با ارتعاش بالا هستیم یا با ارتعاش پایین و اگر پایین هستیم چگونه این ارتعاشات رو بالا بیاریم ، ممنونم بابت آموزش فوق العادتون

     

     

     

     

     

     

     

     

  • روح‌انگیز‌ دریکوندی
  • تشکر تاپ مربی مطالب فوق العاده  وهابی بود 

  • سعیده عارفی
  • سلام صبح بخیر به تاب مربی حامدی کیا مطالب بسیار مفید واموزنده بودن 

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام و عرض ادب خدمت شما 

    مطالب، بسیار آموزنده و پر محتوا بود ارتعاشات بالا و پایین رو بخوبی شرح دادین. 

    ما باید تلاش کنیم ارتعاشات بالا رو در خودمون بوجود بیاریم 

  • Elahe_hakim_andimeshk
  • متشکرم تاپ مربی 

    مطلب اموزنده ی بود، براساس مواردی که زده شد متوجه شدم که در حد متوسط این دو ارتعاش هستم و باید خودم رو به ارتعاش بالا برسونم که تبدیل بشم به بهترین نسخه ی خودم در زندگی و تجارتم .

     

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت شما تاپ مربی بزرگوارم 

    ممنون برای مطلب 

    نقشه راه بسیار خوبی هست برای بالا بردن ارتعاش خودمون به سمت مثبت ها 

    و چک کردن شرایطمون که ببینیم الان تو چه وضعیتی هستیم 

    سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز

    ممنون بابت این آموزش ویژه 

    واقعا با بالابردن ارتعاشات خودمون و اگر آگاهی لازم رو داشته باشیم قطعا میدونیم ک چه ارتعاشاتی داریم و میتونیم چه نتایجی بدست بیاریم✌

  • Elahe_hakimzadeh (andimeshk)
  • سلام و درود تاپ مربی 

    تشکربابت مطلب عالی وبلاگمون ، روی ارتعاش پایینم کارمیکنم که به نقطه قوت و ارتعاش مثبت تبدیلش کنم و ارتعاش بالارو در حد بسیاربالاحفظ میکنم که بتونم افراد زیادی رو دورخودم داشته باشم که هدف مشترک داریم وهمسو با همه ی تیم میریم جلو ✌🏻

  • خانم حاجی حاجی
  • سلام تاپ مربی
    اموزشی که همیشه دارید به مامیدید اینکه هرمطاب که یاد میگیرید باید بدونید کدام نکاتش به درد ما می خوره واون رااصلاح کنیم ودرستش رابکارببریم.
    وخودمون رادرقالب اون شخص ببینیم همچنین یادگرفتم که ارتعاشات پائین ام رابایدتقویت کنم تابه اون چیزی که مدنظرم هست برسم.
  • سکینه اسماعیلی
  • سلام و عرض ادب 

    سپاس بابت این آموزش ارزشمند با توجه ب مطالبی که از این آموزش یاد گرفتم متوجه شدم ک خصوصیت انسان های ارتعاش بالا رو تا حدودی دارم تمام تلاشم رودر جهت ارتقا این خصوصیات طبق آموزش ها انجام میدم

    ممنونم تاپ مربی 

    هم آموزش بود برای بللا بردن فرکانس مثبت و هم آموزن گرفتن از خودمون تا بفهمیم که در چ سطحی هستیم و چطوری خودمون رو به سمت ارتعاشات مثبت سوق بدیم✌️

  • فاطمه داستان
  • سلام و خداقوت تاپ مربی

    ممنونم بابت مطالب های مفید و ارزشمندی که در اختیار ما میذارید

    با این مطالبها متوجه سطح ارتعاش خودم شدم.برای بالا بردن ارتعاش خودم بیشتر تلاش میکنم تا بتونم سطح ارتعاش و انرژیمو ارتقا بدم

  • عرفان طاهریان
  • سلام و خداقوت به شما تاپ مربی

    ما از شما یاد گرفتیم که هرچیزی با آموزش امکان پذیر است

    و یاد گرفتیم که مطلق صحبت نکنیم نه کسی کامل منفیه نه کسی کامل مثبته

    و با آموزش میشود به تکامل خودمون کمک کنیم و سطح ارتعاش و فرکانس خودمون رو بالا ببریم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی