NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

50 دلیل شکست افراد در NM

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ب.ظ

1.ننوشتن اهداف ،نمی دانند از زندگی چه میخواهند ، هیچ هدف یا آرزویی ندارند یا اهدافشان مبهم است.

2. میخواهند بهترین ها را به خدمت بگیرند بجای این که خود بهترین باشند .

3. نداشتن تعهد، در نتیجه هیچ عملی انجام نمی دهند .

4. بی نظم اند،( یک میز بهم ریخته) .

5. دفتر ثبت ندارند ، معاملات وردوبدل ها را نمی نویسند .

6. فقط به فکر خودش است واهمیت نمی دهد زیرمجموعه هایش چه می کنند .

7. پیغام گیر تلفنی ندارد ( قابل دسترسی نیست ).

8. تلفنها سریع پاسخ نمی دهد ( بلافاصله ) .

9. نداشتن اطلاعات کافی در زمینه نت ورک مارکتینگ در نتیجه بی علاقه وکسل می شود .

10. بد قول است و سر قرار دیر می آید و توضیحی هم نمی دهد .

11. افرادی را که دعوت می کند Follow نمی کند انگار اهمیتی ندارند .

12. خیلی زود دست می کشد وتسلیم می شود ،( معمولا در 90 روز اول) .

13. با بروز مشکلات و مسائل بی انگیزه می شود ودچار تردید، لذا سرعتش کم می شود .

14. درمورد سایر سیستم ها ( شرکتهای دیگر ) بد دهنی می کند ولذا اعتبار خود را به عنوان یک انسان مثبت از دست می دهد .

15. واقعا در مورد نت ورک مارکتبنگ جدی نیست .

16. حرمت نفس پایینی دارد و با ماشین ولباس کثیف این طرف وآن طرف می رود (نمی داند که زیرمجموعه هایش او را به عنوان لیدرمی شناسند) .

17. تنبل است، می خواهد بدون کار کردن پورسانت های خود را از زیر مجموعه هایش بگیرد.

18. سند هایی که به دیگران می دهد کثیف ،بد خط و ناخوانا است .

19. شرکت خود را نمی شناسد .

20. نشناختن کالایی که تبلیغ می کند .

21. به شکایت وگله گذاری های زیر مجموعه هایش توجه نمی کند .

22. موفقیت های زیر مجموعه هایش را بیان نمی کند ( تشویق ؟؟؟؟؟؟) .

23. کارهایش را روزانه انجام نمی دهد ( بجای روزی 1 ساعت هفته ای 7 ساعت کار می کند ).

24. از پورسانت گرفتن بالا دستی خود ناراحت است .

25. مدام شرکت ، بالادستی ، محصول ونحوه پورسانت دهی را سرزنش می کند ، قر می زند(نمی خواهد مسولیت قبول کند) .

26. توقعات غیر منطقی وغیر واقعی در برابر تلاش کم خود دارد .

27. بجای همنشینی با افراد موفق و لیدر ها با افراد منفی باف می گردد(کبوتر با کبوتر باز با باز ......) .

28. اصلا صبور نیست ، می خواهد بدون این که زیر سازی کند شرایط را فراهم آورد و زود به درآمد بالا برسد .

29. اطلاعات جدید را به زیر مجموعه ها ویا بالا دستی خود سریع انتقال نمی دهد.

30. مدام شکایت می کند ،زود افسرده شده وبسیار ضعیف ظاهر می شود .

31. مدام از این شاخه به آن شاخه می پرد ( از این نت ورک به آن نت ورک ) .

32. در گیر نامه های زنجیره ای ، وسیستم های پیرامیدی و ...... می شود.

33. بجای تلاش فردی می خواهد با زیرکی، دیگران کار اورا انجام بدهند .

34. از پرداخت هزینه های اضافی خوداری می کند ( هزینه کاتالوگ ، جلسات آموزشی و .......).

35. انتفاد ها را شخصی تلقی می کند ، نه به معنی نه حالا است (دلیلی به من بده تا بله بگویم) ، ولی او به آنها زنگ نمی زند .

36. نمی تواند خود را با تغییرات شرکت وفق دهد .

37. اصلا کالای خود را نمی شناسد ، فقط پول برایش مهم است .

38. به راحتی تحت تا ثیر اخبار و امواج منفی از طرف دوستان و افراد فامیل قرار می گیرد و به اخبار مثبت هیچ توجهی نمی کند ( از خود نظری ندارد) .

39. بجای این که اکثر وقت خود را با زیر مجموعه هایش باشد تنهاست .

40. به مسئله مطلق گرایی زیاد وابسته است و تحمل هیچ کم وکاستی را ندارد .

41. اصلا برنامه ای برای موفقیت ندارد بلکه برنامه هایش برای شکست آماده شده است .

42. ظاهری غیر حرفه ای و غیر شیک دارد .

43. همیشه به دنبال بهانه تراشی است .

44. فکر میکند همه چیز را بلد است .

45. مطالعه ندارد و اطلاعات خود را به روز نمی کند .

46. از نظر ظاهری در وضع مزاجی خوبی نیست و انرزی کافی ندارد .

47. در کار کم فروشی می کند

48. به شایعات گوش می دهد و ساده لوحانه با هر حرفی کار را متوقف می کند .

49. برای این که جالب به نظر برسد دروغ می گوید .

50. از همه مهمتر واقعا باور ندارد // to be , its up to me if its // اگر قرار است باشد بر عهده من است

 

نظرات (۱۸۹)

سلام سایتتون ازعالی یه چیزی هم اونورتره 
  • رسول سازنده کرد
  • این مطلب لیدر جان بسیار بموقع بود تا خودم دوباره پارادایم استپم رو بزنم و یه سفارش به همه ی دوستان خودم به میزان پارادایمی که میزنید رشد میکنید به جایگاهم صنعتم و اهدافم افتخار میکنم .... 
  • آزاده آل عبدی
  • تاپ لیدر من که هر وقت این 50 دلیل شکست رو میخونم سعی میکنم به نتیجه ی کار کردن خودم توی این مدت نگاه کنم و اون نقاط ضعفم رو پیدا کنم و به نقاط قوت تبدیل کنم من باید به زودی یکی از خانمهای موفق این تجارت توی دنیا بشم البته با وجود شما و مشاورین وحامی های فوق العاده ای که دارم صددرصد این اتقاف میفته.مرسی
  • حامد نساروند
  • عالی بود
    تشکر

  • رضا سلمان زاده
  • باعرض سلام خدمت تاپ لیدر
    بسیار عالی ومفید بودند باشد....باید از 50دلیل درس بگیریم.
    تمام این دلایل درست ولی ما تو یه جامعه ای زندگی میکنیم که به زندگیه پر از رنج و نا امیدی عادت کردیم ،در مورد اجناس شرکت خیلی گرون .
  • احمدرضا یاراحمدی
  • نکات خیلی خوبی هستن. ممنونیم ازتون
  • حسین میرزاوند(اندیمشک)
  • سلام تاپلیدر سلام خانواده
    مرسی واقعا عالی بود
  • مسعود وسمه گر
  • عاااااااااااالی بود تاپ لیدر دمت گرم

  • مژده سلیم زاده
  • سلام 
    فقط کافیه ما برخلاف تمام این ۵۰دلیل شکست عمل کنیم و برای خودمون وسازمانمون ۵۰دلیل موفقیت بسازیم 
  • نرگس عاملی
  • سلام 
    این 50 دلیل رو اگر همه بدونیم و انجام ندیم چقدر نت ورک برامون جذاب تر و عالی تر میشه و سریعتر به موفقیت میرسیم 
    ممنون از این اطلاعات عالی 
    به نام برنامه ریز جهان هستی 
    سلام 
    واقعا عالی یییی بودن با اجازتون چاپ کردم
  • آزاده آرمان پور
  • سلام 
    ممنون تاپ لیدر دقیقا اگه برخلاف این دلایل عمل بشه موفقیت حتمیه!
  • مسعوآرمان پور
  • سلام. به نام پروردگار عالمیان.
    با تشکر از اطلاعات شما تاپ لیدر 
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • پربار بود مرسی ازاینکه ۵۰ راهکار برای به  موفقیت رسیدن یادم دادین وقتی برعکس این موارد انجام شه پیروزی حتمیه ✌
  • آزاده آرمان پور
  • باعرض سلام وخدا قوت به تاپلیدر عزیزمون..

    در این مطلب به نکات خوبی اشاره کردی وواقعا غیر ازین نیست 
    بسیارعالی وقابل تأمل وتمجیده...سپاس
  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت
    باخوندن این مطلب متوجه شدم که چه پارادایمی رو باید بزنم ،ممنون تاپ لیدر که همیشه آموزشها وتجربیاتتون دراختیارمون میزارین 
  • امین سیلانی زاده
  • سلام به تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا
    هر چه مطالعه کردم این مطلب فوق العاده رو دیدم اکثر این موارد دارم
    و حالا که میدونم مسأله ام چیه و اگر بخوام واقعا جز برنده ها باشم باید شروع کنم مواردی که درست انجام نمیدم یا ندارم رو اصلاح کنم
    ۵۰دلیل شکست افراد در نتورک مارکتینگ پس میشه با معکوس اینها ۵۰دلیل برای موفقیت درnm بدست آورد
    برای اینکه همیشه یادآوری بشم و بتونم بهتر استفاده کنم همین الآن این مطلب بسیار مهم در سررسیدم می‌نویسم هم مرور میشه واسم هم همیشه همراهم هست
    تشکر فراوان از شما تاپلیدر بابت این همه حمایت و آموزش 
  • محمدآل عبدی
  • سلام تاپلیدر
    واقعن بجز اینا چیزی دیگه نمیتونه باشه.ماشاا... بهتون تک به تک رو گفتید و دقیقا همینا هستن که باعث میشه ما پیشرفت نکنیم 
    تاپلیدر هر چه سریعتر این پارادایم ها رو میزنم چون میخوام شخص موفقی در زندگیم بشم چون با کارهایی که تا الان انجام دادم این نتایج رو گرفتم پس باید ورودیها رد تغییر بدم
    سپاس
  • هلیا رجب اغا
  • سلام به اسطوره ی اف ال تیم 
    تاپلیدر واقعا ممنون‌که‌ماروبا واقعیت ها رو برو میکنید دقیقااا هینطوره الان با خواندن تک به تک این جملات تونستم متوجه بشم که چه ایراد هایی دارم و دقیقا چه‌پارادایم هایی باید بزنم ممنون ازتون خدا قوت
  • آزاده آرمان پور
  • باعرض سلام وادب خدمت تاپلیدر...
    بابت این نکات آموزنده ودقیق ازت ممنونم...

    سلام تاپلیدر خیلی ممنون بخاطر مطالب آموزنده تون ، حتما از اشتباهات خودم درس میگیرم و بیشتر برای موفقیت تلاش میکنم

  • آزاده آرمان پور
  • ممنون تاپلیدرعزیز....

    بابت نکات خوب وارزنده ای که برامون میذارید...

    دقیقا این نکات خیلی جای کار داره وواقعا راه ومسیر ونقشه موفقیت رو بهمون نشون میده....بازم ممنون

  • محمدجدیدزاده
  • سلام تاپلیدر عزیز

    بابت این آموزشها 

    بابت این دستورالعمل های نتورکی 

    بابت این قوانیین که راه وچاره رو بهمون نشون میده خیلی ممنونم

  • مژگان ملائکه
  • با سلام 

    واقعا مطلب مفیدی بود من واقعا لذت بردم و اگاه شدم ممنون تاپ لیدر.

  • آزاده آرمان پور
  • سلام خداقوت....

    تشکر بابت اطلاعات وانگیزه ای که میدی...

    تماما کاربردی وعملی است....

    سلااام و خدا قوت به تاپلیدرر

    مطالب واقعا اموزنده و مفید هستنن و باگ های خودمون رو متوجه شدم

    امروز جلسه با بالاسریمون حامی قدرتمندمممم داشتیم و تمام نکات باهم خوندیم وباگهای خودم فهمیدم وسعی میکنم خودم اصلاح کنم

  • مسعود آرمان پور
  • با سلام خدمت تاپ لیدر 

    امروز به جلسه فوق العاده با حامی قدرتمند داشتم متوجه باگ های خود شدم وراه کارهای متورم را یاد گرفتم. ممنونم بابت این تجارب واطلاعات. 

    خداقوت

    ممنونم از این متن فوق العاده تمام تلاشمون رو میکنیم درس بگیریم و استفاده کنیم از این مطالب 🌷🌷🌷🌷

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    وااااقعاااا دمتون گرم واقعا خداقوت ب شما ب خاطر اینکه ریز ب ریز و نکته ب نکته ی این تجارت رو برای ما عنوان کردید. با خوندن این 50 دلیل تمام ایراداتم رو متوجه شدم. همیشه پیش خودم میگفتم کاشکی چیزی باشه که تمام ایراداتی که یه نفر میتونه  توی این صنعت داشته باشه رو کنار هم نوشته باشه تا من بتونم اون پارادایم های خودم رو بزنم. خیلی خوشحالم ب خاطر پیدا کردن چیزهایی ک باعث میشدن من نتونم ب موفقیت برسم. 

    همه ی انرژیمو میزارم تا ب اهدافم برسم. 

    ممنونم از شما 

  • زینب زربخش
  • با سلام و درود خدمت اسطوره نتورک پاک دنیا

    این ۵۰دلیل ۵۰پارادایم بودن برای کسب و دستیابی به موفقیت. بنده که به شخصه مشمول  تمام این موارد نبودم اما بعد از سالها کنار شما کار کردم خیلی از موارد رو تونستم بدست بیارم امیدوارم با ۱۰۰درصد شدنم در تمام این موارد بتونم پا جا پای حامیهام بزارم.امین

  • مهدی فضیلت
  • با سلام خدمت تاپ لیدر حسین حامدی کیا

    بسیار عالی بود با خوندنشون یاد میگیریم که چه کارهایی رو نباید انجام بدیم تا موفق بشیم 

    ممنون بابت اطلاعات ارزشمندتون

    با سلام و خدا قوت

    خیلی جالبه که این 50 دلیل شکست نقطه مقابلی هم دارند

    و اون هم انجام ندادن همین 50 دلیل شکست هست که میشه 50 دلیل موفقیت ...

    در واقع فکر میکنم اینها 50 پارادایم هستند که باید زده بشن

     

    به نظرم مورد 44 از همه مهمتر هست و اولویت داره

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیای عزیز

    بسیار مطلب عالی بود و ما فقط کافیست برعکس این 50 دلیل را انجام دهیم قطعا به موفقیتهای بی نظیری دست پیدا میکنیم 

     

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت استاد عزیزم تاپلیدر حامدی کیا

    با خوندن این مطلب معیار و میزان موفقیت در بازاریابی شبکه ای برای ما مشخصه، ما با رعایت کردن این موارد یک نتورک حرفه ای رو میسازیم.

    سپاس از شما تاپلیدر عزیز

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا عزیز

    مرسی بابت مطالب بینظیرتون 

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • فوق العاده بود 

    نکاتی که ما با رعایت کردنشون میتونیم بهترین توی استپ و جایگاه خودمون 

    بشیم ، پس به طور کلی از دلایل موفقیت باید صبور باشیم و منظم باشیم و شفافیت توی کلام داشته باشیم ،

    افکارمون مثبت باشه، حس خوب وانرژی داشته باشیم ،غر نزنیم کاریو که بایدانجام بدیم رو درست انجام بدیم ،پشت سرهیچ شرکتی بدگویی نکنیم 

    در کل همشون به integirtyبرمیگردن باید بیشتر تمرکز کنم برای انجام دادن integrity.

    سپاس از مطلب اموزنده تون 🌷

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • 🏅سلام مربیِ بی نظیر آقای حامدی کیا🏅

    بازم مثل همیشه کُلییی نکات آموزنده گفتین که بهشون فک کنیم و ما

    درستشونو انجام بدیم و از مسئولیت هایی که داریم فرار نکنیم یا اینکه تعهدی 

    میدیم نزنیم زیرش و سعی و تلاش کنیم اون چیزی که گفتیمو انجام بدیم عمل کنیم

    این نکات رو هم بخونیم که ان شالله هیچکدوم از این نکات اشتباه رو نداشته باشیم اگه هم داریم درستش کنیم و به طرز صحیحش انجامش بدیم و عمل کنیم..😀✌

     

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی 

    آخرین روز سال ۹۸ تون بخیرو شادی 

    ۵۰ دلیلی که انجامشون ندیم100% توی NM به موفقیت میرسیم 

    مطمئنا ، دلایل بجایی بودن تمام تلاشم رو میکنم عکس این موردها رو انجام بدم چون میخوام نتیجه بگیرم ،سال ۹۹ سال نتیجه گرفتنه این مورداهارو طی سال نگاه میکنم و تلاش میکنم توی انجام ندادنشون بهترین بشم.

    باارزوی سالی خوش و خرم برای شما مربی عزیز و همه مردم 🌹

    دلتون شاد 🌹😀

  • فیضیه للری(اندیمشک)
  • سلام خیلی عالی بود باید روی این مطالب بیشتر کار کنیم ودرس بگیریم.

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام خدمت مربی روز خوبی داشته باشید

    مواردی که ذکر شد زنگ هشدار هست واسمون سعی میکنم مدام حواسم بهشون باشه که انجام ندم این موارد رو چون میخوام موفق بشم.

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • سلام.

    مااگر باین 50دلیلبرعکس اون عمل کنیم..مطمعنن فرد موفقی در NMخواهیم شد..

    سلام و عرض ادب خدمت اقای حامدی کیا

    بی نظیر حتما یاد داشتشون میکنم که کاملا رعایت بشه

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • سلام مربی

    این۵۰دلیل واقعا به صورت زنجیره بهم وابسته هستن هرچقدر تعداد کمتری از این خطاها داشته باشیم ضریب موفقیت بالاتر میرود

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی عزیز🌸

    این نکات فوق العااااده ان و باید درست و اصولی انجامشون بدیم و سعی کنیم اشتباهی انجام ندیم صحیح این نکات رو انجام بدیم..

    و البته یه نکته ی مهم اینه که integirty رو هم ۱۰۰درصد باید رعایت کنیم و مسئولیت پذیر هم باشیم و در لحظه انجام بدیم..

    تشکر مربی مهربانمون🙂😍✌

    سلام مربی برجسته ام.خدا قوت.

    با مطالعه مطالب فوق حرفه ای که در بالا ذکر کردین دقیقامتوجه شدم کجاهای کار کم گذاشتم و فهمیدم کدام اشتباهات رو انجام دادم تا الان.تمام تلاشم رو میکنم که عکس این مطالب رو انجام بدم تا برای من بشن ۵۰دلیل موفقیت در بازاریابی شبکه ای. ✌✌✌.با خوندن وبلاگ دقیقا مثل اینه که چراغی به دست داریم و در جاده ای که هنوز خیلی ناشناخته ها داره برای ما در شب به جلو میرویم.مربی بسیار سپاسگزارم بابت در اختیار قرار دادن این اطلاعات مفید و موثر و از حمایت بی دریغ شما متشکرم.😇🙏😇

  • مهتاب قنبری
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی بزرگوارم اقای حامدی کیا

    مطلب ۵۰دلیل شکست برای من ۵۰دلیل موفقیت هست.این دلایل خیلی خیلی ساده هستند و میتونن به موفقیت ما بیشتر کمک کنند.

    من امروز یادگرفتم که با رعایت و انجام این دلایل،میتونم سرعت رشد تجارتم و بیشتر کنم

    این مطلب یک گنج گرانبهاست مربی ممنون از شما 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  • نگین حسین زاده
  • سلام به مربی حامدی کیا

    این نکات فوق والعادست

    بایددرست واصولی انجام بدیم

    وطبق اصول بریم جلو

    نکته ی مهم اینه که بایدمسئولیت پذیرباشیم

    ودرکارکم فروشی نکنیم

  • سمیرا ارشادیان
  • با عرض سلام و خدا قوت خدمت مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت این مطلب عالی

    اگر اون رو مثبت کنیم میشه ۵۰ باید که در نتورک باید رعایت کنیم تا به نتیجه برسیم

    چشم مربی حتما این ۵۰ مورد رو سرلوحه کارم قرار میدم

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا عزیز

    واقعا نکات ودلایل بی نظیری بود والان دارم باگهای خودمو‌متوجه میشم وروی خودم کار میکنم که برعکس این ۵۰ دلیل عمل کنم که بتونم بجای شکست موفقیت بدست بیارم

    مربی ممنون که موندی وبه ما درس زندگی میدی.

  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت به مربی حامدی کیا 

    ۵۰دلیل شکست میتونه ۵۰دلیل موفقیت باشه به شرطی که مسولیت کارو زندگیمون به عهده بگیریم ودرجهتش حرکت کنیم 

    ممنون مربی بابت این مطالب اموزنده 

     

  • سهام فاضلی
  • سلام وخداقوت خدمت مربی جناب حامدی کیا

    نکات فوق العادی  حتما رعایت شون میکنم

    خیلی ممنون

  • عرفان طاهریان
  • سلام مربی خداقوت

    ممنون به خاطر اطلاعات فوق العاده عالی

    من چندین بار این مطلب رو خوندم و با هربار خوندن متوجه شدم که یکی از دلایل شکست رو دارم و این مطلب همیشه تلنگری بود برام که متوجه بشم باید تغییر کنم 

    و با قدرت تلاش میکنم که با رعایت این ۵۰ دلیل بیشترین عملکرد و بیشترین باز دهی رو داشته باشم

  • ریحانه موسوی
  • سلامو عرض ادب خدمت مربی قدرتمند سپاس بابت این متن فوق العاده، بسیار مفید و کاربردی بود 👌 👌 👌 متوجه شدم برای اینکه در این حرفه موفق بشم چه کار هایی رو نباید انجام بدم مطمعنم با رعایت نکات ذکر شده می‌توان بهترین نتایج رو رقم زد ✌🏻✌🏻✌🏻

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و خداقوت خدمت مربی حامدی کیا 🌺

    واقعا این ۵۰ نکته تمام ایرادتی که دارم مشخص کرد برام خداروشکر که تونستم ایرادتم رو متوجه بشم تا بتونم بهتر تو مسیر م موفقیت قدم بردارم.

    سپاسگزارم بابت این نکات دقیق و عالی 🙏🙏

  • زکیه موسوی
  • ممنونم مربی واقعا عالیه و مارو به اشتباهاتی که خیلی از ماها ممکنه انجام بدیم یادآوری کردی  باتمام وجود طبق سیستم Flteam پیش میرم و صددرصد موفق میشم

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام خدمت مربی اقای حامدی کیا

    دقیقامربی ،این اصول موفقیت یک نتورکراست،چون دیگران به حرفهای مانگاه نمیکنن،بلکه به عمل مانگاه میکنند،پس اول بایدخودمان ورفتارظاهروردنمان رواصلاح کنیم تابتوانیم تاثیرگذارباشیم

  • لیلا حیدری اصفهان
  • باعرض سلام خدمت مربی جناب آقای حامدی کیا محترم 

    ما باید همیشه این 50 دلیل شکست را بخونیم وسعی کنیم به نتیجه ی کارخودمون دقت کنیم که کجای کارمون نقطه ضعف داریم وبرسونیم به نقطه قوی  باید سعی کنیم این 50 مورد را تو کار نتورک انجام ندیم تا کار برای ما عالی باشد وباعث پیشرفت ما باشه 

    خیلی ممنون مربی از این متن های فوقوالعاده اتون 

  • مهری داوری
  • مطالب ذکر شده واقعا تلنگر های به موقع هستن روی اشتباهاتی که داشتم تمرکز میکنم تا تکرار نشوند

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام مربی خیلی عالی بود🙏

    نتورک پر از ریزه های درشت. با رعایت نکردن کوچکترین نکته ممکن اتفاقات بزرگی در نتورک ما بیفته و ما محکوم به شکست بشیم

    باید در راستای هدفمون تغییر کنیم و با اطلاعات به روز در نتورک بتونیم موفق بشیم

    عزت حسن ساز شوش

    سلام خدمت مربی و دوستان 

    ممنونم از این مطلب مفید مثل همیشه بهترین مطالب رو انتخاب میکنید خیلی عالی و بجا با شناختن این ۵۰ دلیل و حذف آنها میشه ب راحتی ب خاسته های خود دراین زمینه ی کاری و موفقیت بزرگ رسید سپاسگزارم 

  • فاطمه مطیری
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    ۵۰ دلیل شکست افراد بسیار تامل برانگیز بود

    از اینکه بعضی هارو ندارم خوشحالم و از بندهایی که در خودم احساس کردم تلنگر خوردم، در راه موفقیت باید ثابت قدم، انتقاد پذیر و شکست ناپذیر بود. اما این را هم باید بدونیم که نقاط ضعف و شکست ما چی هستن که در برابرشون ایستادگی کنیم

    سپاس از مطالب بسیار آموزنده ای که در وبلاگ قرار داده آید🌼🌼🌼

  • وحید علی گلی
  • سلام مربی جان.خدا از بلا حفظتون کنه.

    خدمت مربی خودم عارضم که خود بنده با تعدادزیادی از این عادات و اخلاق ناپسند در نتورک و قبل نتورک درگیر بودم و هر وقت که تصمیم به تغییر گرفتم نتیجه را به عینه مشاهده کرده ام. و زمانیکه در برابر حقیقت گارد گرفته ام و دنیا هم در برابر اهدای موهبتها گارد میگرفت. پس کاملا به حقیقت ماجرا ایمان دارم و شک ندارم که همه چیز از خود خود خودم شروع میشه.

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی آقای حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطلب فوق‌العاده

    با بیان این 50دلیل بسیاری از ضعف های خودم را متوجه شدم، و 100درصد در رفع آنها تلاش می‌کنم، تا زمانی که مجموعه دار شدم بتوانم یک نمونه کامل برای آنها باشم

    با عرض سلام

    ممنون مربی خیلی کامل و جامع بود. واقعا نتورک خیلی قوانین ساده ای داره.

    فقط باید آموزش ببینیم که چه کارهایی انجام بدیم و چه کارهایی انجام ندیم

    سلام وعرض ادب خدمت مربی بزرگوار آقای حامدی کیا 

    اگر هر نتورکر این 50 نکات ارزشمندو رعایت کنه بدون شک سریعتر بر روی سکوی آرزوها و اهداف قرار خواهد گرفت.ممنونم بابت انتقال اطلاعات کاربردی واصولیتون

  • مستوره نادری
  • خیلی ممنونم ازتون منتور عزیزم بابت این مطلب

    با این مطلب دقیقا هرکسی میتونه ب خودش رجوع کنه و ببینه ایراد کارش که نمیذاره رشد و پیشزفت کنه کجاست👌👌👌

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام عرض ادب خدمت خانواده سیمرغ 

    این ۵۰ دلیل شکست رو اگ فقط روزی روی یکی از موارد فکر کنیم و کار بشه  بدون شک ۵۰ دلیل شکست رو ب ۵۰ دلیل موفقیت تبدیل کردیم 

     

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و وقت بخیر خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم از اموزش تون

    عکس این ۵۰ دلیل شکست عمل کنییم موفقیت ما قطعی است..یعنی ۵۰ باید بازاریابی شبکه ای که درست انجامشون بدیم ما رو به موفقیت میرسونه

  • لیلی قیصربیگی
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار.

    بله دقیقا اگر ما بتوانیم برای موفق شدن در تجارتمون ای۵۰ دلیل شکست رو تبدیل به ۵۰ دلیل موفقیت کنیم بدون شک یک روزی نام ماجزءموفقترین فرد جهان خواهد بود.

    سلام خدمت منتور بزرگوار 

    ممنونم برای این 50دلیل که اگر عکسشون رو عمل کنیم میشه 50دلیل موفقیت

    با انجام ندادن این موارد یه نتورک حرفه ای رو رقم میزنیم

    ممنونم مربی این دلایل رو دوباره میخونم و عکسشون عمل میکنم

    سلام و عرض ادب 

    50 دلیل رو باید طلا گرفت. یعنی واقعا اگر شخصی بر خلاف این 50 دلیل عمل کنه اصلا دلیلی برای عدم رشد نداره.

    چشم مربی خیلی باید روی خودم کار کنم تا هیچ کدوم از این 50تا در عمل من مشاهده نشه. 

    تشکر فراوان

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام و خدا قوت خدمت منتور بزرگوار جناب آقای حامدی 

    ممنونم بابت ارائه این آموزش عالی و فوق العاده 

    واقعا ۵۰ نکته ی که وادار میکنه ادم رو به تامل و تفکر کردن

    تلنگر خوبی بود 👌👌

  • زهراصادقی-اهواز
  • سلام و ارادت خدمت مربی فرهیخته واقعا آموزش بینظیری بود،بادقت یادداشت برداری کردم،متوجه شدم بعصی از موارد را دارم و فقط کافیه مثبت آنها راانجام بدم،و نقطه مقابلو همه نکات را در تجارتم بکاربگیرم،تاشاهدرشد قابل توجهی باشم،سپاسگزارم🌷
  • زهراصادقی-اهواز
  • سلام و ارادت خدمت مربی فرهیخته واقعا آموزش بینظیری بود،بادقت یادداشت برداری کردم،متوجه شدم بعصی از موارد را دارم و فقط کافیه مثبت آنها راانجام بدم،و نقطه مقابلو همه نکات را در تجارتم بکاربگیرم،تاشاهدرشد قابل توجهی باشم،سپاسگزارم🌷
  • سیده زینب تاجگردون
  • سلام و خدا قوت 

    نکات بسیااار ارزشمند بودند 

    لازم بررسی بشن و پارادایم بزنیم 

  • فروغ سیف السادات
  • نکات بسیار جالب و آموزنده ای بودند.

    ممنونم

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    باخوندن مجدد این مطلب متوجه شدم که من هم خیلی از این دلایل شکست رو دارم وباید یکی یکی درستشون کنم تابتونم جز برنده ها باشم 

    ممنون مربی بابت آموزش عالی 

  • محمد ربانی فر
  • سلام وقت بخیر ممنون مربی

    واقعا باگ های خودم را پیدا کردم قطعا با اصلاح خودم و پارادایم زدن در نحوه کارم تغییر ایجاد میکنم و نتایج و دست آورد های خودم را بیشتر میکنم 

     

  • فاطمه گچی خلف
  • با عرض سلام و احترام خدمت مربی حامدی کیا

    مطالب فوق، فوق العاده فوق العاده آموزنده بودن و یک یادآوری شد که دوباره خودمون و اصلاح کنیم و دوباره خودمون و بسازیم

  • الهام عساکره
  • سلام و خدا قوت خدمت تاب مربی بزرگوار مون اسطوره نتورک پاک دنیا جناب آقای حامدی کیا.... به جرات میتونم بگم تجارت ما یک تجارت فوق العاده و بی نظیره...جدا از تمام مزایایی که در بر داره اصول و قواعد و چارچوبش قابل ستایشه...و این اصول و قوانین هستش که کار و تجارت و افراد رو حرفه ایی میکنه .اگه ما به تک تک اصول و قواعد تعریف شده پایبند باشیم و پارادایم بزنیم .قطعا یک تاجر موفق در تجارت و حتی زندگیمون میشیم .سپاس بیکران بابت مطالب ارزشمندتون 

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و تشکر مربی💥نکات آموزشی این مطلب: عواملی که منجر به شکست یک نتورکر‌ می‌شود و نباید این موارد رو داشته باشه که یکیش‌ بحث کاریزما هست. مثلا یه مربی یا یک منتور از لنز منتی‌های خودش‌ مورد بررسی قرار گرفته میشه که با پرسش‌هایی در ذهنش مواجه میشه؛ مثلا این چه تیپی هست مربی من زده؟ چرا منِ منتی‌ یا کراس‌هام‌ رو پیگیری نمیکنه؟ اصلا این کتاب پیگیری رو خودش مطالعه کرده؟ اگه خونده پس چرا ۵ الی ۱۵ بار سازمانش رو پیگیری نمی‌کنه؟ و چرا های دیگه.. نظر شما چیه ای مخاطب وبلاگ؟ ای خواننده این مطالب آیا شما هم همچین چرایی‌های براتون پیش اومده؟

    بازهم قدردانی میکنم از منتور خوب تاپ‌مربی حامدی‌کیا که ذهن ما رو قلاب می‌کنن‌...

     

  • عرفان طاهریان
  • سلام خدمت تاپ مربی عزیز

    با این مطلب حجت بر همه نتورکرها تمام شدس یعنی اگه دنبال عدم رشد و پیشرفت میگردیم باید بین این ۵۰ دلیل دنبالش باشیم و میتونیم خلاف این ۵۰ دلیل عمل کنیم تا به موفقیت صد در صد برسیم

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا بزرگوار و خستگی ناپذیر 

    ممنون بابت این اطلاع و مطالب فوق العاده 

    چشم تاپ مربی این ۵۰ نباید رو خوب مطالعه میکنم تا هیچ وقت تو عمر نتورکیم و تو این تجارت بی نظیر انجامشون ندم و برعکس اونهارو بعنوان ۵۰ باید در نتورکم انجام میدم تا بتونم موفق بشم

     

    سپاس فراوان

  • محمد اهوازی
  • سلام وعرض ادب.چشم این ۵۰ نکته رو بارها میخونم تا ملکه ذهنم بشه وبهشون عمل کنم

    سلام خداقوت

    دلایل مختلفیرکه یک نتوورک درکارش موفق نمیشه این است که تعهد ونظمی نسبت به کارخود ندارد آگاهی وشناختی از محصولات ندارد فقط بدنبال پول است نه به دنبال موفقیت  پس برای موفق بودن باید اوصول وضوابط کار رابه خوبی رعایت کنیم

  • فاطمه عبادی
  • سلام تاپلیدر عزیز خداقوت 

    بسیار ممنونم بابت  این مطالب  خیلی مفید وارزشمند

    واااااقعااا این50 دلیل میتونه موفقیتمونو صدرصدی بکنه و به خیلی از نقطه ضعفام پی بردم حتماااا تک تک این دلایل هارو رعایت میکنیم

    خیلی ممنونم ازشما  

  • سیده فاطمه اکرامی نسب اهواز
  • با سلام و خداقوت خدمت تاب مربی واستادم اقای حامدی کیا

    امیدوارم سلامت و تندرست باشید 

    یک تاجر موفق باید ریز جزئیات تجارت خودش رو بشناسه 

    یک تجارت تغییر نمیکنه باید خودت رو بشناسی باید شناخت از تجارت خودت داشته باشی ،این تاجر که موقت کار میکنه 

    برای موفقیت در نتورک مارکتینگ به دو عامل بستگی داره زمان گذاشتن و تلاش برای پیشرفت .

     

  • غزل جادریان
  • با سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم بابت ارسال این مطلب مهم 

    خیلی دلایل مهم وجالبی بودن

    ماهم سعیمون براینه که این خصلت ها نادرست رو کنار بزاریم

     

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامد کیا 

    مننونم واقعا مطالب خیلی مهمی بودن 

    چشم برعکس تمام این ۵۰ نکته رو در خودم نهادینه میکنم تا بتونم عملکرد خوبی داشته باشم 

    واقعا با این نکات مهم تونستم مسئله ی خودم رو تشخیص بدم 

    سپاس

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    تاپ مربی عزیز ممنون از این همه نکته کلیدی و هشدار دهنده فوق العاده استفاده کردم و تمام تلاشم میکنم که از این اشتباهات دوری کنم

  • فاطمه باغبان کوچک
  • سلام و خدا قوت تاپ مربی.سپاس بابت این مطلب عالی.

    با خوندن این مطلب دقیقا متوجه شدم نقاط ضعف ام کجاست و روی چه چیزهایی باید بیشتر کار کنم تا موفقیت برای من اتفاق بی افته.🙏

    مسلما با عدم انجام این ۵۰ دلیل موفقیت ما تضمین شده است.

  • مقدسه سبحانی
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی

    ممنون از مطلب فوق العاده تون مربی،با خواندن این ۵۰مورد میتونیم خودمونو ارزیابی کنیم 

    خسته نباشید 

  • فاطمه رحمانی راد
  • سلام و روز بخیر خدمت تاپ منتور بزرگوار 

     ـــجمله زیبایست (اگه قراره باشد برعهده ی من است) کافیه همین مطلب رو درک کنیم .

    تک تک موارد موثرن در پیشرفت و رشد یک نتورکر .یک تاجرباید تمام ریز و درشت تجارتشو بشناست وبرتمام مسائل واقف باشه سپاسگزارم مربی ان شالله ک ب نقاط ضعف و قوت خودم اشراف پیدا کنم و خودمو اصلاح و بعد بتونم زیر مجموعه رو رشد و ب نیاز هاشون توجه و هراموزشی رو درلحظه درک وتکثیر کنم 

     

    پارادایم درلحظه 

     

  • فاطمه رحمانی راد
  • سلام و روز بخیر خدمت تاپ منتور بزرگوار 

     ـــجمله زیبایست (اگه قراره باشد برعهده ی من است) کافیه همین مطلب رو درک کنیم .

    تک تک موارد موثرن در پیشرفت و رشد یک نتورکر .یک تاجرباید تمام ریز و درشت تجارتشو بشناست وبرتمام مسائل واقف باشه سپاسگزارم مربی ان شالله ک ب نقاط ضعف و قوت خودم اشراف پیدا کنم و خودمو اصلاح و بعد بتونم زیر مجموعه رو رشد و ب نیاز هاشون توجه و هراموزشی رو درلحظه درک وتکثیر کنم 

     

    پارادایم درلحظه 

     

  • فاطمه پاریاب
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی عزیز

    سپااااس بابت این وبلاگ عالی

    دلایلی که شاید خودمون فکرشم نمیکردیم که جز این ۵۰ دلیل شکست باشن رو ما داریم و باید برای شکست نخوردن اوناهارو ترک کنیم چون ما اومدیم برای موفق شدن 

    سلام وادب

    ممنون بابت یادآوری این نکات کلیدی 

    این نکات زنگ هشدار برای ماست باید از اینها دوری کنیم 

    واقعا با خواندن این وبلاگ خودمون و ارزیابی کنیم ببینیم کدام را اشتباه انجام میدهیم 

  • زهور نژادسبهانی از سوسنگرد
  • سلام وخداقوت به تاپ مربی قدرتمندم

    ۵۰نکته فوق العاده وظریف رو برای ماتوضیح دادین که میتونیم خودمون رو ارزیابی کنم ومتوجه بشیم کجایی کار هستیم.

    تشکر بینهایت بابت ایجاد این بستر برای آموزش ما.

  • یاسمین احمدی
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی آقای حامدی کیا 

    سپاسگذارم بابت این مطلب بسیار عالی و ارزشمند، با خوندن این مطلب متوجه شدم که خیلی از این دلایل شکست رو دارم و برای موفقیت باید پارادایم بزنم و عکس این موارد رو انجام بدم 🙏

  • معصومه گودرزنژاد
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی

    ممنون از این مطلب بسیار بسیار آموزنده اگه بتونیم دلایل شکستمون رو بدونیم خیلی راحت و بهتر میتونیم اون رو در جهت مثبت تغییر بدیم و در راستای موفقیت قدم برداریم 

  • فاطمه رحمانی راد
  • سلام روزتون مبارک  

    ممنونم تاپ مربی برای گرداوری همچین گنجینه ای ک همیشه دردسترس است 

    چ فوق حرفه ای مطالبی ک نیاز نتورکره رو گردآوری کردین ممنونم از تک تک ثانیه هایی ک دراختیار سازمان قرار میدیند

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت نتور گرانقدرم تاپ مربی حامدی کیا

     

    آموزش تکان دهنده ای بود چون متوجه شدم که تعدادی از این ۵۰ دلیل رو ناخواسته انجام میدادم. به خودم تعهد میدم که این موارد رو رعایت کنم و معکوس این ۵۰ دلیل رو به عنوان ۵۰ دلیل موفقیت رعایت کنم.

    با این آموزش ها همه چیز مشخصه فقط باید انجام بدیم و به موفقیت برسیم.

    ممنونم تاپ مربی برای این آموزش فوق العاده 🙏🏼

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام خداقوت تاپ مربی 

    ممنون ازاین آموزش واقعا عالی بودخیلی نکات ریزی داشت که بایدبهشون توجه کنیم

    خواسته یانخواسته اوناانجام دادیم ونمیدونستیم که این نکات ریز روی رشدتاثیردارن

    تعهدمیدیم که همه این مواردرعایت کنیم وبه رشدوموفقیت برسیم 

     

  • یاسمن سلبوطی
  • سلام تاپ مربی عزیز

    ممنون بابت اطلاعاتی که در اختیارمون قرار میدین 

    بر خلاف این موارد عمل میکنیم و اگر که این اموزش هارو انجام بدیم قطعا موفقیت ما تضمینه

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار

    باید از این 50مورد درس بگیریم و استفاده کنیم.

    با فراز و نشیب ها اشنا بشیم و صبور باشیم✌

    تشکر از اطلاعات فوق العاده ای که ارائه میدید👌

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت

    ممنون مربی

    دقیقا این نکاتی که گفته شد خیلی جای کار داره و انجام دادن عکسشون ما رو به موفقیت و رشد میرسونه.

  • نرگس عاملی
  • سلام و خدا قوت تاپ مربی بزرگوار

    چقدر این پنجاه نکته عالی هستن

    هر بار میخونم بیشتر دقت میکنم که کدومو انجام میدم که دبگه انجام ندم و عکس این موارد عمل میکنم تا موفق بشم

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خدا قوت

    تسکر بابت این اموزش ویژه یکی از بهترین و پرکاربردترین آموزش هایی که میتونیم خودمون رو با اون بسنجیم و تک به تک این عوامل شکست رو به موفقیت و پیروزی خودمون تبدیل کنیم🙏

  • نجمه بمان
  • با سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی 

    واقعا نکات جالبی بود همینجور که میخوندم خودمو با این معیارها مقایسه میکردم ان شاالله که هیچکدومو نداشته باشیم و روی خودمون کار کنیم تا به عنوان الگوی موفقیت برای دیگران مطرح بشیم ممنون از اطلاعات پرباری که میزارید 🙏🏿🙏🏿🙏🏿✌✌✌

  • fatahi...mina کرمانشاه.....اسلام آبادغرب
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی آقای حامدی کیا 

    ممنون مربی جان بابت مطالب بسیار زیبا و ارزنده ای که در اختیارمون میذارین. این 50 دلیل رو اگه هر روز بخونیم و روی هرکدوم از آنها کار کنیم میتونیم این دلایل شکست رو به 50 دلیل موفقیت تبدیل کنیم.

  • رضا قلاوند
  • سلام و وقت بخیر خدمت تاپ مربی 

    سپاس بابت این آموزش فوق العاده

    کسی که بخواد کاری رو انجام بده همه ی بهونه ها رو کنار میزنه تا انجامش بده

    و کسی هم که بخواد کاری رو انجام نده همه چیز رو بهونه می‌کنه برای انجام ندادن 

     

     

  • ( Elahe hakim(andimeshk
  • سلام و درود تاپ مربی 

    بسیارجالب بود واقعا این مطلب درمورد هرگزینه ش فکرکردم ،من انتخاب میکنم و یاد گرفتم که همیشه براساس اون جیزی که میخوام باید تلاش کنم و توقع غیرواقعی نباید داشته باشم ، حتما ان شاءالله عکس این موارد رو انجام میدم که بهترین بشم هم بهترین خودم هم بهترین تو استپم ،میخوام رشد کنم.

    تشکرتاپ مربی برای آموزش بی نظیرتون 💐

  • فیضیه للری اندیمشک
  • تشکر مربی 

    مطالب بسیار حالبی بودتمام تلاشمو میکنم این نکانت رو رعایت کنم

    واگر خودم درگیر بعضی از این نکات هستم زرطرفش کنم باتمام توان وفور مثبت

     با استفاده از تجربه حامی ومربیانم به جلو حرکت کنم.۳۸۵۵۷

  • فیضیه للری اندیمشک
  • تشکر مربی 

    مطالب بسیار حالبی بودتمام تلاشمو میکنم این نکانت رو رعایت کنم

    واگر خودم درگیر بعضی از این نکات هستم زرطرفش کنم باتمام توان وفور مثبت

     با استفاده از تجربه حامی ومربیانم به جلو حرکت کنم.۳۸۵۵۷

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام مربی وقتتون بخیر🌹🌹

    خیلی ممنون از این نکات واقعااا عالین و باید رعایتشون کنیم تا موفقیت ما بیشتر بشه و اگه این هارو رعایت نکنیم مسلما موفقیتمون به تعویق میافته پس باید این نکات رو توی خودمون تقویت کنیم و درستش رو انجام بدیم اینجوری میشه دستاوردهایی رو به دست اورد و موفق شد..

    بسیار عالی بود ممنون ازتون✌ .. متشکر مربی🌸🌸

  • حکیم زاده...خرم آباد
  • باسلام خدمت شما مربی گرامی

    ما بارعایت کردن این نکات...میتوانیم ب موفقیت برسبم.پس باید سر لوحه کار خودمون قرار بدیم.انجامشون بدیم.تا ب دست آوردهای بینظیری برسیم.چون میخوام رشد کنم.

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنون بابت این مطلب و آموزش ناب که در اختیارمون گذاشتین،با معکوس انجام دادن یا برطرف کردن هر یک از این ۵۰ مورد میتونیم یک موفقیت پایدار و رو به رشد داشته باشیم فقط کافیه مدام اعمال و رفتار و گفتار مون با این ۵۰ مورد بسنجیم و به عنوان معیار ازشون استفاده کنیم 

    تشکر

  • مهری داوری از اصفهان
  • سلام تاپ مربی صبحتون بخیر ممنون از آموزش بینظیر وبلاگ

    بی هدف وبی انگیزه بودن افراد در تجارت تعهدی رو به دنبال نداره وبرنامه ونظمی انجام نمیشه هیچ گاه در دسترس نیستند واطلاعات جامعی از کار ومحصولات ندارن وهمیشه در سطح پایین کار ودرآمد هستن 

    ۵۰ دلیل شکست رو به خوبی بیان داشتید ممنونم

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    تشکر و سپاس از شما تاپ مربی ب خاطر این مطلب اموزشی فوق العاده...این ۵۰ دلیل برعکسش معیار موفقیت یک نتورکر هست و با خوندن این مطلب متوجه شدم که چه نکاتی رو باید انجام بدم و تمام تلاشم رو میکنم که این ۵۰ دلیل رو برعکسشون رو انجام بدم تا رشد سریعتری داشته باشم...

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت این مطلب عالی که امروز در اختیارمون گذاشتید تا بتونیم ۵۰ تله و  دلیل نتیجه نگرفتنمون رو بشناسیم و از اونها دوری کنیم و با انجام دادن درست و برعکس این موارد سرعت رشد و نتیجه گرفتن رو تو خودمون بالا ببریم و باید ها و نبایدها رو بشناسیم

     

  • مولود اقتداریان
  • سلام و درود 

    ممنونم تاپ مربی بابت این مطلبی که امروز در اختیارمون گذاشتید یک آموزش بسیارمهم و کلیدی بود قطعا اگر بتونیم این 50 دلیل رو بشناسیم و روی خودمون کارکنیم سریعتر به نتیجه می‌رسیم 

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی 🙏

    نکات فوق العاده عالی بودن برای ارزشیابی، خودمون و دلایلی، که باعث میشن ما نتونیم رشد خوبی داشته باشیم 

    🙏🙏🌹

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و درود تاپ مربی عزیز

    وقتتون بخیر

    ممنونم بابت این مطلب بسیار مهم،مطلبی که تمام موفقیت ها دقیقا انجام دادن عکس این موارد هست و مواردی هستند که تمام کار و تجارت ما با درست انجام دادن این موارد رشد خواهد کرد و به موفقیت خواهد رسید

    ان شاءالله حتما به این موارد توجه میکنیم و درستشون رو انجام میدیم تا بتونیم یک بیزینس و یک تجارت رو به رشد و مادام العمر رو داشته باشیم🙏🌹

  • نرگس عاملی
  • سلام تاپ مربی خردمندم 

    خیلی ممنونم برای این مطلب 

    عکس این 50مورد عمل میکنم تا موفقیت بیشتری کسب کنم 

    و‌تجارتمو به بهترین نحو انجام بدم

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    ممنونم از نکات مفید و کامل و جامعی که مطرح فرمودید تاپ مربی عزیز حتما با تمرکز و دقت تمام نکات را درونی سازی میکنیم هیچ کاری هیچ تجارتی بدون داشتن اهداف مشخص انرژی و انگیزه کافی برای رسیدن و  قانون و اصول ،تلاش و پشتکار به موفقیت نمیرسه 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت مربی جان 

    ۵۰ نکته این مطلب بسیار عالی وبینظیرم

    خودم رو با این نکات میسنجم تا بهترین عملکرد رو داشته باشم

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام و درود تاپ مربی 

    تشکر بابت این نکاتی که مطرح کردید صد درصد این نکات رو رعایت میکنیم و درست واصولی پیش میریم تا جز افراد موفق نتورک باشیم 

    بسیار ممنونم تاپ مربی 

    واقعا آموزش بسیار بینظیری بود قطعا باور و شناختمون نسبت به تجارتمون رو بالا خواهیم برد و یک لایو استایل فوق حرفه ای برای خودمون ایجاد میکنیم و ذهن و عملکردی مثبت به سمت رویاهای خودمون و تیممون حرکت میکنیم

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت به تاپ مربی حامدی کیا 

    50دلیل شکست رو تبدیل به 50دلیل برای موفقیت کنیم 

    هرکدوم از این موارد رو داریم پارادایم بزنیم تا دلیلی باشه برای موفقیتمون 

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام  تاپ مربی 

     ممنون مربی این ۵۰ نکته رو سر لوحه زندگی خود قرار میدم وروی اونها تمرکز میکنم  ودرخودم درونیشون میکنم  وبرعکس اینها انجام میدم تا درتجارتم موفق بشم 

  • سیده زینب تاجکردون
  • سلام تاپ مربی 

    نکات بسیااار اموزنده بودن 

    و مفید بودن 🙏🏻

  • ریحانه پورشریفی.
  • عرض ادب و احترام خدمت شما منتور توانمند و فرزانه ام جناب آقای حسین حامدی کیا.🖐️👍🌺

    سپاس از شما بابت این اطلاعات ناااب،که دقیقا ااااااا ما می‌بایست عکس این نکات،اصول،ونبایدها ،عمل کنیم که رشدوموففیت ما چه توی ننورک و چه نوی هرتجا تی عمل به اصول رو می‌طلبه.

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب ممنون تاپ مربی 

    دقیقا برای اینکه یک نتورکر خوب وحرفه ای بشیم از این 50 نکته درس بگیریم وسعی کنیم برعکسش  انجام بدیم ودقت کنیم تا بتونیم پیشرفت کنیم 

  • زهراصادقی
  • سلام و ارادت خدمن تاپ مربی

    چشم..با قت تمام موارد را رعایت میکنم..تا نتورک باکیفیت و سالم انجام بدم...سپاس از آموزش بینظیر⚘

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خداقوت

    ۵۰ دلیل خیلی خیلی مهم و کاربردی که میتونیم عملکرد خودمون رو با این ۵۰ نکته ارزشمتد مقایسه کنیم و روند خودمون رو بسنجیم و این ۵۰ودلیل شوست رو به ۵۰ دلیل موفقیت وپیشرفت تبدلی کنیم

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام و عرض ادب خدمت منتور بزرگوار جناب آقای حامدی کیا 

    سپاس بابت ارائه این مطلب تاثیر گذار 

    قطعا دوری از این ۵۰ نکته و عمل نکردن به انها سکوی پرتاب ما به موفقیت خواهد ب

  • فیضیه للری اندیمشک
  • باعرض سلام و خدا قوت خدمت مربی خوبم

    بسیار نکانت فوق العاده ای بود مربی همه رو یادداشت کردم 

    با مطالعه ی این نکات حالا فهمیدم چه تغییراتی باید در خودم ایجاد کنم

    تا به یک نتورکر واقعی تبدیل بشم .تشکر فراوان از شما مربی.

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    ممنونم تاپ مربی بابت این مطلب فوق‌العاده 🙏

    ما باید شناخت بالایی از تجارتمون داشته باشیم و استیلی مناسب با این صنعت پر قدرت و آموزش ببینیم و آموزش بدیم تا هم خودمون هم مجموعه مون بتونیم حوابگوی سوالات افراد دیگرباشیم.

    و اینکه این تجارت نیاز به ذهنیت مثبت و باورهای قوی دارد

  • بابک سهرابی
  • سلام 

    واقعا این ۵۰ نباید رو هر وقت بخونیم نکته ای برای تغییر وجود داره 

    قطعا بیشتر رعایتشون میکنم‌و پیگیری بهتری انجام میدم 

    تشکر از شما بابت یاد اوری مطالب 

  • زینب حوالی
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    ممنون بابت مطالب عالی وبی نظیر 

    سپاس فراوان🙏🌹

  • (Elahe hakim( andimeshk
  • سلام تاپ مربی  روزتون بخیر 

    ۵۰ نکته ی که باعمل کردن بهشون دقیقا میتونیم بهترین خودمون بشیم ،شاید ازبعضیاش کوچیک باشه اما نتورک پرازریزهای درشته ، وقتی بخواهیم توی هراستپی که هستیم بهترین خودمون بشیم باید این ریزریزهارو هم رعایت کنیم .

    تشکر برای یادآوری و آموزش دوباره ی این آموزش مهم💐

  • فریده ملکیان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار FLTEAM

    ممنون مربی باگ ها و‌نکات ریز و در عین حال بسیار مهمی هست که برای تبدیل شدن به نتورکر واقعی باید استادش بشیم. چون عملکرد ماست که مارا به دیگران معرفی میکنه و نه صحبت هامون..!

    سپاس 

  • مریم سخاوت پور
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوارم🙏🏻

    بسیار سپاسگزارم بابت مطالبی که روز به روز مسیر نتورک مارو روشن تر میکنه 🙏🏻

    حتما عکس این ۵۰ نکته رو انجام میدم و در خودم نهادینه میکنم و باید ها و نباید های زندگیم رو میشناسم تا نتیجه بهتر و رشد بیشتری داشته باشم🙏🏻

  • زینب رفیع نیا
  • بسیار تشکر از تاپ مربی خردمند مون  .

    نکات واقعا طلایی و تذکرشون بجا است . حتما یادداشت برداری میکنیم تا همیشه مطالعه شوند و ملکه ذهن گردند . مطمینا با پاک کردن این دلایل از رفتارمون به موفقیت دست پیدا میکنیم 

  • فاطمه خواجه حسنی
  • سلام تاپ مربی و درود بر شما

    50 نکته اساسی و کارساز کلی ریزهای درشت که باید به تک تک این نکات دقت کرد  تا موفقیت ما تضمینشده باشه

  • حکیم زاده.....خرم آباد
  • سلام مربی

    با رعایت کردن این 50نکته...مامیتوانیم ب رشد و موفقیت برسیم.باید این نکات را ملکه ذهنمون بکنیم...تا رشد عالی داشته باشیم..

  • پروین امیری نسب
  • سلام .خداقوت به شما تاپ مربی گرامی

    ممنون مربی بابت ۵۰نکته

  • رضا قلاوند
  • سلام و وقت بخیر تاپ مربی عزیز

    سپاس بابت این آموزش بینظیر 

    قطعا با تقویت و رعایت کردن این ۵۰ نکته ی مهم نه تنها در سیستم تجاری بلکه در زندگی شخصی هم به موفقیت های عظیمی میرسیم 

     

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی..

    قطعا این ۵۰ موردو رعایت میکنم تا در این تجارت بی نظیر موفق بشم

  • نازنین میرچناری
  • سلام وخداقوت خدمت تاپلیدر حامدی کیا

    بسیار نکات عالی و ارزشمندی بودن که با رعایت  اون ها قطعا میتونیم به اهداف خودمون زودتر دست پیدا کنیم.

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام مربی وقتتون بخیر..

    این ۵۰نکته عالین و باید ببینیم که چقدر ازشون رعایت میکنیم و اگر که رعایتشون نمیکنیم پس نتیجه ای هم نمیگیریم و حتما رعایتشون کنیم که نتیجه ی عالی هم بگیریم ان شالله..

    واقعا نکات عالی هستن که باید رعایتشون کنیم.. خیلی ممنون مربی بابت این نکات فوق العاده تشکر مربی🙏🌸

    سلام تاپ مری خدا قوت 

    بسیار۵۰ نکات عالی وارزشمندی بودن خیلی ممنون مربی بابت نکات فوق العاده وبی نظیرتون🙏🏻🌹🌹🌹

     

     

    سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ۵۰نکته کاربردی و بسیار مهم در نتورک مارکتینگ که حائز اهمیت هست

    و باید این نکات رو در کار خودمون بکار ببریم و روی اونها کار کنیم.

    تشکر تاپ مربی بابت اطلاعت بینظیر

  • ناهید رضایی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی

    ممنونم برای این مطلب بی نظیر 

    اگر توی نتورک‌مارکتینگ دنبال نتیجه هستیم دقیقا باید عکس این ۵۰ مورد عمل کنیم تا موفق بشیم. خیلی آموزش ها توی این ۵۰ مورد نهفته هست فقط کافیه درست انجام بدیم، نتایج بی نظیری یه دنبال خودش داره.

  • مائده قدمی(دورود)
  • از دلایل شکست بازاریابان

    بی نظم اند

    نداشتن تعهد ، در نتیجه هیچ عملی انجام نمیدهند

    دفتر ثبت ندارند، معاملات و رد و بدل هارا نمی نویسند

    شرکت خود را نمی شناسند

    نشناختن کالایی که تبلیغ میکند

    نمی تواند خود را با تغییرات شرکت وفق دهند 

    به مسئله مطلق گرایی زیاد وابسته است

    در کار کم فروشی میکند

    سلام و عرض ادب

     

    فوق العاده بود. این 50 دلیل شکست هرکس عکسش رو کامل و دقیق انجام بده قطعا در نتورک به اوج موفقیت و آزادی میرسه. و خیلی از این دلایل حتی باعث موفقیت افراد در تجارت های دیکه هم میشه.چون قوانین و اصول موفقیت همه جا ثابت هست.

    ممنون تاپ مربی

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام خدمت تاپ مربی

    دقیقابارعایت وانجام این نکات یک نتورکرحرفه ای میشیم.بررسی میکنم که درکدام زمینه ضعف دارم،حتمابرطرفش میکنم

  • مریم نادری
  • مطالب کاملا درسته و بسیار عالی ، در جهت رشد و پیشرفت خودم استفاده میکنم ، نامید نمیشم ، به راهی که قدم گذاشتم ایمان دارم و هر روز به هدف هام نزدیک تر میشم ....

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام وخداقوت خدمت شماتاپ مربی

    آموزش عالی بود

    لیست اهدافمون بنویسیم واینکه بدونیم چ چیزی میخایم برای رسیدن بهش تلاش کنیم برنامه داشته باشیم

    درکارمون نظم وجودداشته باشه تغییرات بپذیریم 

    باعشق وعلاقه کارکنیم تمام این نکات درتجارتم رعایت میکنم

  • زینب بساکی پور
  • سلام تاپ مربی
    خیلی عالی بود ومطلب بجایی بود
    ۵۰دلیل رویاداشت کردم وبه تک تکشون عمل میکنم
  • وحید علی گلی از دزفول
  • سلام تاپ مربی شبتون بخیر

    هر کدوم از این ۵۰ دلیل میتونه زمینه شکست و‌سقوط ما در این تجارت باشه پس باید با دقت نظر به هر کدوم سعی در اجرای عکس اونها داشته باشیم تا بتونیم کسب موفقیت کنیم .

  • لیلا دحیماوی اهواز
  • با سلام و درود خدمت تاپ مربی بزرگوار .

    اموزشی قوق العاده و حرفه ای بود .

    چشم تمام سعی و تلاشمون رو میکنم که جزو این افراد نباشیم .و چنین خصوصیاتی رو نداشته باشیم .

    با تشکر از جنابعالی 

  • کیاوش امیرشکاری
  • سلام صبح بخیر خدمت تاپ مربی عزیز.۵۰ دلیل شکست نتورک.واقعا مطلب به جایی بود و از خوندش لذت بردم ۳ بار تا حالا خوندمش و بازم میخونم تا جز افراد شکست خورده نباشم

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم بابت این مطلب بسیار ویژه که درس گرفتن از این ۵۰ دلیل و انجام برعکس آنها میتونه در رشد ما تاثیر بسیاری داشته باشه..قطعا الگو برداری میکنم و بر عکس انها انجام میدم تا بتونم اون رشدی که مدنظر هست رو  داشته باشم

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار حامدی کیا 

    ممنون بابت مطلب زیبا و آموزنده نکات بسیار ریزی هستند ک باید با دقت کامل در انجامشون کوشا باشیم چرا این ریزها هستند ک ما رو ب یک نتورک واقعی تبدیل میکنه 

  • سمانه طافی ( اندیمشک)
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی توانمند،ممنونم بابت مطالب عالی حتما۵۰ نکته مهم رو رعایت می کنم وهدف هامو نویسم چونکه نوشتن اهداف بسیارمهم وتاثیرگذار درجهت موفقیت هست ومارو ب موفقیت نزدیکترمی کنه 👌

  • samira fatahi ...استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی 💐

    ممنون بابت نکات مهم و آموزنده ای که به رشد و پیشرفت ما کمک میکنه .

    با رعایت این نکات میتونیم در این تجارت بی نظیر موفق بشیم و رشد کنیم .

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت به تاپ مربی حامدی کیا 

    تشکر بابت این مطلب مهم وارزشمند همه ادمها نقاط صغف وقوت دارن واگر اونها رو بشناسیم خیلی راحتتر وبهتر کارهامون اتجام میدیم الان با خوندن این ۵۰دلیل ضعفهای خودم شناسی میکنم وبرای اصلاحشون قدم برمیدارم 

  • Mina. ..fatahiاستان کرمانشاه. . اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    ممنون تاپ مربی که این نکات مهم و کاربردی رو با ما به اشتراک میذاریم

    هر کدام از این 50 دلیل میتونه دلیل رشد ما باشه اگه به ریز جزئیات آن دقت کنیم و

    روی آنها کار کنیم میتونیم نتیجه عکس آن را ببینیم. 

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام و عرض ادب تاپ مربی

    دقیقا موارد ذکر شده باعث شکست افراد در نتورک مارکتینگ است تلاشم را می کنم که اینگونه نباشم اول خودم پارادایم میزنم تا بتونم یک مجموعه عالی بسازم

  • نگار عیدی اصفهان نجف اباد
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی

    چقدر مطالب عالی بودن انشالله بتونیم ب تک تکشون توجه کنیم و با تلاش بهترین مجموعه رو بسازیم.

  • خدیجه کمرانی نجف آباد
  • سلام ماباید نقصانهایمان رابرطرف کنیم تا بتوانیم به کمالات برسیم

  • ندا یوسفی اصفهان نجف اباد
  • با درود و سپاس

    دقیقا نکاتی نوشته شده که اگر به تک تک آنها به خوبی توجه کنیم شکست هیچ معنایی ندارد.امیدوارم بتوانم به تک تک آنها به خوبی عمل کنم.

  • فرزانه داوری اصفهان
  • ممنون تاپ مربی

    دلایل گفته شده عامل شکست نتورک هست سعی میکنم این دلایل را از خودم دور کنم تا دراین حرفه موفق باشم 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب 

    ممنون بابت این ۵۰ نکته که فرستادید واقعا اگه بتونیم برعکس این ۵۰ نکته کار کنیم قطعا موفق میشیم 

  • نرگس طالبی.اصفهان
  • سلام و درود خدمت شما تاپ مربی گرامی

    ممنونم بابت مطالب بی نظیرتون 

    به نظرم بارها این متن باید خونده بشه و بهش فکر بشه و روی کاغذ باید بیاد ضعف های ما که بتونیم با مشورت حلشون بکنیم🌹🙏

  • فهیمه کرمی
  • باعرض سلام خدمت جناب آقای تاپ مربی.بسیار عالی وآموزنده بود.باتشکر🙏

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بابت آموزش وبلاگ دلایل خودمو پیدا می کنم و حتما اونا رو برطرف می کنم تا بتونیم بهترین نتایج را بدست بیاریم

  • فاطمه داوری دولت ابادی
  • شناخت این موارد میتونه بهمون کمک تا بهتر نقاط ضعف وقوت خودمون رابشناسیم واشتباهات رابج را انجام ندید 

    سپاس فراوان ✌✌

  • مریم طالبی. اصفهان. نجف آباد
  • درود و سپاس 

    تمام مواردی که ذکر شده رو باید خوب تحلیل کنیم و همین که بفهمیم علت ضعف و واشتباهاتمون رو بزرگترین کمک به خودمان را انجام داده ایم .

    و بعد از شناخت خودمون میتوانیم قدم  های محکم برای بهتر شدن کارمون برداریم 

  • اکرم طاهری اصفهان
  • سلام وادب خدمت تاپ مربی

    ممنون بابت این آموزش

    باگهای خودموپیدامیکنم وآنهار رارفع میکنم،برطرف کردن هریک ازاین دلایل،یه گام به سمت موفقیت است.

    سپاسگزارم🙏🌹

  • منیره سلیمانیان نجف آباد
  • سلام بابت مطالب خوبتون

    باید همیشه این موارد رو مد نظر قرار بدیم و  ایراد های خود را رفع هر روز بهتر از دیروز خودمون باشیم

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض احترام

    ممنونم بابت اگاه سازی خیلی از این اشتباهات دارم و امروز متوجه شدم باید پارادایم بزنم و تغییرشون بدم برای رسیدن باید پوست اندازی کرد

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام تاپ مربی

    تشکر بابت مطالب عالیتون

    تمام این ۵۰دلیل رو اویزه گوشم میکنم و تغییرشون میدم تا ب مپفقیت برسک

  • سعید ممبری
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی عزیز

    واقعا مطلب عالی و حرفه ای با کلی اطلاعات سیستمی بود تاپ مربی

    چشمم قطعا با خلاف این کارهارو انجام دادن تبدیل به یک نتورکر حرفه ای میشیم تا بتونیم بهترین نتایج رو  بدست بیاریم همگی باهم انشاله✌

    #خدایا_شکرت 

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت

    ممنون تاپ مربی 

    چشم این ۵۰ مورد رو درست میکنم

  • فاطمه فریدونی
  • سلام خدمت تاپ مربی واقعا مطالب فوق العاده بودن

    چشم حتما این ۵۰ مورد به درستی انجام میدم

    باتشکر فاطمه فریدونی شهر منتظران

  • زینب زربخش
  • سلام و ادب 

    تشکر و سپاس بابت این گنجینه بسیار پربار و ارزشمند که در اختیار ما قرار دادین واقعا هر بند این آموزش سرشار از نکاتی بود که عمل به اونها ما رو به موفقیت صددرصد میرسونه 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی