NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

همه چیز در مسیر است

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰ ق.ظ

رسیدیم!؟ چقدر طول کشید!؟ کی می رسیم!؟ . . . و باز دقایقی بعد: رسیدیم!؟؟ هنوز نرسیدیم!؟ چقدر طولانی است! حوصله ام سر رفت! و . . .

آیا تا به حال همراه کودکان به مسافرت رفته اید!؟ اگر با کودکان همسفر شده باشید حتما جمله بالا را چندین بار در طول سفر شنیده اید. اما آیا این فقط کودکان هستند که دلواپس رسیدن اند!؟

زندگی سفر عجیبی است. سفری که میلیون ها نفر در طول مسیر آن برای خود مقصد های مختلفی در ذهن می پرورانند و این در حالی است که دستاورد و حاصل زندگی نه در مقصد و انتها بلکه در طول مسیر زندگی پخش شده است.

تصور داشتن هدف در آن دوردست های دست نیافتنی و شب و روز تلاش کردن و فدا کردن زندگی خود و عزیزان برای رسیدن به آن مقصد دوردست باعث می شود که بسیاری یادشان برود که در کودکی، کودکی کنند و در جوانی، جوانی و وقتی به سن میانسالی و فرسودگی می رسند تازه حسرت دوران جوانی را می خورند که بر سر هیچ و پوچ آن را از دست داده اند.

بسیاری بچه دار نمی شوند و مدام می گویند برای چه زحمت دنیا آوردن و بزرگ کردن یک موجود دیگر را تحمل کنند و از این مسیر نهایتا چه چیزی نصیبشان می شود!؟ اما همه آنها که فرزندی دارند خوب می دانند که کودک با تولد خودش و با بزرگ شدنش لحظه به لحظه مزد پدر و مادر را با احساس بی نظیر پدر و مادر بودن به آنها می دهد. کودک در مسیر بزرگ شدنش اجر و مزد و نتیجه زحمات والدینش را بلافاصله می دهد. قرن بیست و یک قرن فریب دهنده ای به خصوص برای جوانان است در این قرن همه به دنبال فایده می گردند. وقتی از جوانی می پرسی چرا بیشتر تلاش نمی کند، بلافاصله می پرسد چه فایده؟ و با این سوال تو را نیز همچون خود در چرخه ذهنی فایده یا بی فایده بودن کارها می اندازد و آیا می دانید نتیجه این فایده گرایی صرف چیست!؟ بی تلاشی و دست روی دست گذاشتن و خود را بلااراده در جریان زندگی به حال خود رها کردن!

اما حقیقت این است که فایده و دستاورد و نتیجه هر کاری قبل از آن که در مقصد و انتها قرار داشته باشد، در طول مسیر پنهان شده و تنها با قدم در راه نهادن و هشیارانه به پیش رفتن است که می توان در کناره های جاده زندگی سرسبزترین درختان و زیباترین و خیره کننده ترین خاطرات را شاهد بود و به شعف و شادمانی بی نظیر زنده بودن دست یافت.

انسان موفق در زندگی روزانه خود فقط بر اساس اصل فایده داشتن و یا کم فایده بودن کارهایش را اولویت بندی نمی کند. او بر این باور است که سود و منفعت هر تلاش منحصر به فرد به یک مکان خاص نیست بلکه به صورت طرح و الگویی نامرئی اما ملموس در طول مسیر پهن شده و تنها با قدم به پیش گذاشتن و دست به اقدام زدن است که می توان به این جایزه بزگ دست یافت. به همین خاطر انسان موفق، همیشه فارغ از نتیجه با همه وجود وارد میدان می شود و در هر لحظه از زندگی اش سعی می کند بهترین باشد. او اگر سخنران باشد در هر جمعی سعی می کند بهترین سخنان را بگوید، چرا که درست در حین سخنرانی است که می تواند با یکی شدن در نگاه و دل و ذهن مخاطبین همراه آنها به روشنایی برسد و این بزرگترین پاداشی است که می تواند انتظار داشته باشد.

یک نتورکر خوب و ماهر زمانی می تواند به اوج رضایت مندی درونی و خلاقیت بیرونی دست یابد که بی اعتنا به نتایج مقطعی در طول مسیر با صبر و شکیبایی و دقت و تامل به صحنه های طول مسیر خیره شود و الگوها و پیام های پنهان در حاشیه جاده زندگی را با چشم دل درک نماید. این همان مزد و منفعتی است که کاینات چشم فایده جویان ومنفعت طلبان را به روی آن بسته است.

پس همین الان چشمانت را از فردا به سوی الان برگردان و به همه آن چه الان در مقابلت است خیره شو. به شرکتت، به خط حامی و زیرمجموعه ها، به کسانی که پرزنتشان کرده ای و منتظر پیگیری تو هستند، به کسانی که منتظرند تا تو بروی و پرزنتشان کنی توجه کن همه را ببین،تا میتوانی پیش داوری نکن

به این مطلب فکر کن که میشد در مورد تو نیز هزاران پیش داوری کرد و اگر این کار میشد ایا تو الان در این تیم و خانواده بودی؟؟

 به سراغ پیرترین عضو خانواده برو و با دمی پیش او نشستن استواری و ماندگاری و دوام و قوام خانواده خود را از نزدیک حس کن. به آن ها که می شناسی و حتی آن ها که نمی شناسی اما در این لحظه از تاریخ، با آن ها همسفر شده ای مهربانی کن. همه آنها که با شتاب جاده زندگی را دویده اند و به قول خود به مقصد رسیده اند، روی سنگ های کنار جاده نوشته اند که آن چه در زندگی در جست و جویش هستی در مکانی خاص قرار ندارد، بلکه به صورت الگو و طرحی نادیدنی اما حس کردنی و ملموس در طول جاده پخش شده است. بیایید لحظه ای متوقف شویم و این نوشته های روی سنگ های کنار جاده زندگی خود را با دقت بیشتری بخوانیم.

نظرات (۱۸۹)

  • (Ela.hakim (andimeshk
  • سلاپ تاپلیدر 

    وقتتون بخیر ، چه مطلب سنگین و آموزنده ی بود عالی بود ،عذر میخوام دیر دیدمش چندروزه مطالب قدیمی رو مرور میکردم.

    فارغ ازاینکه نتیجه چیه و انتهای جاده کجاست باید اول از طول مسیر لذت برد ،

    الگوهای موفق رو پیاده سازی کرد بدون اینکه پیش داوری بخوایم انجام بدیم از دستاوردمون و افرادی که میخوایم وارد کار کنیم 

    تجربیات افراد موفقی که این مسیر رو رفتن از قبل و نقشه راه رو بجاگذاشتن رو پیاده سازی کنیم تا زودتر به موفقیت برسیم ...

  • امین سیلانی زاده
  • سلام به تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا

    بسیار فوق العاده است این مطلب و چقدر بارها این موضوع لذت از مسیر و اینکه همه چیز اکنون است نه فردا و نه دیروز بیان میشه و متاسفانه من فراموش میکنم و لذت مسیر و به فردا ترجیح میدم

    کاملا درسته ،تا زمانیکه در همین لحظه بهترین پرزنت،بهترین پیگیری،بهترین فروش انجام ندم هیچ اتفاقی نمی افته

    اگر یک روز هست،امروزه

    امروز باید بهترین خودم باشم،هیچ فردایی بدون ساختن امروز ساخته نمیشه

    سپاس تاپلیدر

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت استاد عزیزم تاپلیدر حامدی کیا

    ممنون بابت این مطلب فوق العاده و سراسر آموزنده.

    یاد گرفتم که تو زندگیم فقط در حال دویدن برای رسیدن نباشم و در هرحال از لحظه ی حال بهترین استفاده را بکنم و لذت ببرم، چون بزرگترین دستاوردها نه در مقصدی خاص بلکه در طول مسیری که میرویم به ما داده میشود. پس در هر شرایط و هر جایگاهی که هستم بهترین خودم رو نشان میدم و این یعنی زندگی خوب و خوب زندگی کردن.

  • زینب زربخش
  • با سلام درود خدمت بنیانگذار تیم راهبران آینده جناب آقای تاپلیدر حسین حامدی کیا

    خدا رو شاکرم بخاطر داشتن خانوادهflteamو بازهم شکر بخاطر اینکه ندیده باور کردم و همراه شما طی طریق کردم.

    مطب بسیار قابل تامل و موشکافانه ارائه شده وممنون که بموقع با بیان ساده ترین جملات تمام پارادایمهای تیم رو عنوان میکنید باشد که تامل کنیم و ایمانمان راسختر شود.

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام تاپ لیدر

    مطلب آنقدر آموزنده و  تکان دهنده بود که به چند بار خوندنش نیازه تا درک درستی از زندگی و نتورک رو پیدا کنیم

    به جای تلاش برای رسیدن به سقف و فقط به نتیجه فکر کردن با چشم ها و گوش ها و ذهن های باز به اطرافمون خوب نگاه کنیم و لذت لحظه لحظه این زندگی که بزرگترین هدیه خداست به ما رو ببریم

    ممنون تاپ لیدر که به ما روشنی و آگاهی که نیاز مسیرمون هست رو دادید

    رویای ما جهانی شدن است و در کنار رسیدن به رویا بزرگترین و حرفه ای ترین و به نام ترین خانواده دنیا یعنی FLTEAM رو میسازیم

  • مجتبی نورنژاد
  • سلام و درود خدمت تاپ‌اسطوره‌ی نتورک مارکتینگ.

    واقعا ممنونم بابت این مطلب زیبا.

    من یادگرفتم انسان نباید نتیجه‌گرا باشه بلکه این فرایندگرا بودنه که نتیجه‌ی مطلوبی برای ما میسازه.

    باید از مسیر رسیدن به هدف آموخت و از آموختن لذت برد و انگیزه گرفت.

    تمام الاشم اینه که همین داستان رو الگوی زندگی و نتورکم بکنم. سپاس تاپلیدر

  • محمد آل عبدی
  • سلام و ادب

    واقعن مطلب آموزنده ای هست که نیاز به تفکر و مطالعه مدام است و دقیقا ما هیچ وقت در زندگی نباید پیش داوری کنیم و از الانمون باید لذت ببریم چون زندگی همین الان هست درگیر گذشته و اینده نباشیم چون گذشته گذشته و اینده رو همین الان میسازیم و در مورد هیچکسی و هیچکی نباید پیش داوری کرد و پیگیریها رو انجام داد که خیلیها هستن که الان منتظر ما هستن و اگه برا ماهم پیش داوری میشد الان در تیم حرفه ای راهبران آینده نبودم

    سپاسگذار

  • علی علیزاده
  • سلام و ادب به بهترین مربی م تاپلیدر حامدی کیا

    چه مطلبی بی‌نظیر و فوق العاده که چندین بار خوندمش و حتی لازم هست در مواقع سخت و برخورد با چالش ها دوباره به این مطلب مراجعه کنم و یادآوری بشه که همه چیز نیاز به زمان داره و باید با تلاش در امروز برنامه ای بلند مدت به نتیجه نهایی بیندیشیم.

    رویای ما روزی دنیا را تکان خواهند داد و FLTEAM بهترین تیم و خانواده برای تجارت و زندگی کردن هست. 

  • محمد زاهد(در اصفهان)
  • سلام و خداقوت به تاپلیدر و حامی بینظیرم

    واقعا ممنونم به خاطر این درس بزرگ واقعا باید چشمها رو از فردا به سمت الان برگردونیم بعد از چند ساعت جلسه و آموزش هیچ چیزی به اندازه این مطلب زیبا نمیتونست بهم انگیزه و انرژی بده ممنونم که در هر لحظه به فکر آموزش ما هستین و ما رو از دانش و خرد خودتون بهرمند میکنید

    افتخار میکنم که عضوی از خانواده بزرگ FLTEAM هستم

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت شما تاپلیدر عزیز

    ممنون برای مطلب جدید و بسیارر جذاب خیلی زیبا بود چند بار خوندمش 

    گاهی فقط نتیجه نیست که مهمه درک مسیر سفر مهم تره نکته ها و تجربیاتی در طول مسیر هست که اگر دقیق و با ذهن باز بهشون نگاه کنیم کمک میکنه برای دیدن نتیحه ای بهتر صبر کردن در طول مسیر خواسته باعث بزرگ شدن و لیاقت پیدا کردن میشه برای رسیدن به رویای شیرین زندگی

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • با سلام و عرض ادب خدمت تاپ لیدر حامدی کیا عزیز

    توی نتورک یاد گرفتم جنگیدن مهمتر از پیروز  شدن و مهمتر از دستیابی به تمام موفقیتهایی که در این تجارت بینظیر وجود دارد شخصیت و منش انسانها ساخته میشه و هر شخصی میتونه به قدرت درونی خودش پی ببره و از آن در مسبر درست استفاده کنه که علاوه بر زندگی خودش میتونه زندگی میلیون ها نفر رو تغییر بده و باعث موفقیت آنها شود.

    خدا قوت به شما تاپ لیدر

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وتشکرویژه ازتاپلیدر عزیزمون..

    هر انسان موفق در زندگی به این باور رسیده که موفقیت مختص یک فرد یا مکان خاص نیست بلکه این است که همه باید آن را از افراد موفق کپی برداری کنند در حقیقت یک نتورکر خوب نباید به نتیجه و دستاورد مقطعی دلخوش کند بلکه باید با صبر و شکیبایی الگوها را درک و انجام دهد نتیجه گرایی مقطعی اشتباه است باید واقع گرا باشیم..

  • اشرف حاجی حاحی
  • سلام خدمت استاد خودم جناب تاپلیدرحامدی کیا.

    مطلبی راکه نوشتید واقعاجالب .چراکه داره رسالت ما رابهمون

    یاداوری میکنه .وهدف بزرگ تیم مون اف ال تیم که جهانی شدن 

    ومحصولاتی که می تونیم مشکلی راکه افرادسال هاازدغدغش بوده

    رابا کمترین هزینه ای براش حل کنی .وزندگی هایی راکه نداشتن بچه 

    بوده دوباره کانون خانواده راگرم کنیم.

  • باغبان.شوش
  • با سلام و روز بخیر.

    متشکرم بابت مطلب خوب و پرمحتوا تون چیزی که من دریافت کردم از این مطلب صبور بودن و استواری در راه رسیدن به خواسته ها مون هست و اینو میدونم افرادی که قدمهاشون رو استوار میگذارند توی جاده ی زندگی و کار و تلاش و مستمر پیگیری میکنن و به خط حامیشون متصل هستند در حیطه ی کاری موفق اند.انسانهای بالغ برای رسیدن به اهدافشان به فایده های کوچیک و رسیدن به خشنودیهای کوچک توی مسیر بسنده نمیکنن بلکه مقصد و نتیجه ی کارشون رو میبینن و برای اون برنامه ریزی و تلاش میکنن

  • معصومه حسنعلی
  • سلام خدمت اسطوره نتورک ایران و دنیا تاپ لیدر حسین حامدی کیا

    ممنون بابت مطلب فوق العاده تون.....

    دقیق یه نتورکر خوب کسیه که فارغ از نتیجه مقطعی بتونه از مسیرش لذت ببره..چرا که تمام زندگی در همین خلاصه میشه...

    واقعا سوال بی نظیریه:آیا اگه در مورد منم پیش داوری میشد الان من تو این خانواده  بودم؟؟پس باید برم سراغ کسانی که منتظرن به دست من زندگیشون رو تغییر بدن...

     

    تاپ لیدر خدارو شکر که شما رو داریم که هر لحظه به ما اموزش میدین...سپاس فراوان

     

     

  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت 

    مطلب خیلی آموزنده وعالی بود وبارمعنایی بالایی داره که یکبارخوندنش کافی نیست ،بیشتر وقتا یه هدفی رو درنظرمیگیریم وفقط می دوییم میگیم چرا نمیرسیم واگه رسیدم بازم لذتی نبردیم درحالیکه فقط رسیدن کافی نیست بلکه لذت بردن از مسیره ،یادگرفتن ،اموزش دیدن،ارتقای شخصیت ماست که باعث میشه از سفر زندگی لذت ببریم 

    دستاورد وحاصل زندگی نه در درمقصد وانتها بلکه در طول مسیروزندگی پخش شده است

  • مژگان ملائکه
  • با سلام 

    متن بسیار اموزنده و عالی بود ممنون از تاپ لیدر که ما رو اگاه میکنند.

    سلااااام خدمت تاپلیدررر

    ممنونم بابت مطلب اموزندتون

    دقیقا همینطوره ما نباید کارهامون رو به طبیق بیندازیم و هی امروز فردا کنیم وقت مثل طلا میره و‌مبینیم هیچ لذتی از زندگیمون نبردیم وقتمون رو الکی از دست دادیم یک نتورکر نباید به چیزهای مقطعی دلش خوش کنه باید تو راهی که میریم صبور وشکیبا باشیم و به‌شدنش فکر کنیم یا میشه‌یا باید بشه پس صبر وبرداری تو هر چیز به ادما یاد میده که به اون هدفی که میخوان برسن

    مممنونم 

    مممنون بابت مطلب اموزندتون

    مطلب بسیار اموزنده است

    من از این مطلب یاد گرفتم که باید خیلی صبور وشکیبا باشیم زودی به هر چیزی دلخوش نشیم باید نتیجه گرا باشیم تو زندگیمون پیش داوری نکنیم درباره کسی قضاوت نکنیم فقط فقط به شدنش فکر کنیم یا میشه یا باید بشه هنوز کسایی هستن که میخوان خودشون و ایندشون رو تغییر بدن پس فرصت ها رو از دست ندیم کار امروز به فردا نیندازیم کاری که دا ه هروز هروز اتفاق میفته وروزا همه در حال گذر هستنن....

    مممنونم تاپلیددددددررررر

  • مهتاب قنبری
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ لیدر حامدی کیا

    قبل از هرچیزی میخوام ازتون تشکر کنم بخاطر اینکه روزی رویای خودتون‌رو جدی گرفتین و موندین و ساختین و باعث شدین من هم یاد بگیرم که رویامو‌جدی بگیرم و بمونم‌و بسازم 

    تمام زندگیم رو مدیون شما و‌خط حمایتی ام هستم و مطمئن باشین به واسطه اموزش های شما من یکی از راهبران تیم شما هستم و در تاریخ ساز شدن تیم راهبران اینده و سیمرغ نقس بسیار پررنگ و تاثیر گذاری دارم

    این مطلب خیلی اموزنده است در نگاه اول بسیار ساده به نظر میرسد اما پر از نکات ریزیست که زندگی ما رو شکل میدهد

    بزرگترین درس ما این است که در اینده و گذشته نباشیم زمان حال بهترین زمان برای رشد و ترقی است

    زمانی که دید منفعتی نداشته باشیم میتوانیم با صبوری و شکیبایی به تک تک افراد اموزش دهیم و هرکسی را در زمان خودش به قله موفقیت برسانیم

    نتورک تجارت صبر است...تجارت رشد دادن بذرهایی ست که شاید هیچکس به انها اعتماد ندارد اما ما به انها ایمان داریم

    پس باید صبور باشیم و در زمان حال برای ساختن اینده ای بهتر تلاش کنیم

  • ســرور مدبــر
  • سلام و درود خدمت اسطوره ی قدرتمند flteam

    یاد قسمتی از فیلم جنگجوی درون افتادم که میگفت به نتیجه و مدال طلا فکر نکن به خود بازی که انجام میدی فکر کن و تمام تمرکزت روی بازی کردنت باشه. اونوقته که پیروز میشی...

    دقیقا توی نتورک هم در هر جایگاه و استپی که هستیم باید بهترین خودمون باشیم. نیازی نیست دائم به مراحل بالاتر فکر کنیم همین که وظایف خودمون رو به درستی انجام بدیم و پا جای پای حامی هامون بزاریم قطعا به موفقیت های بیشتر و بالاتر دست پیدا می کنیم. 

    باید در لحظه زندگی کنیم...

    ممنون بابت مطالب آموزندتون.

  • مهسا کلانتری
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ لیدر حامدی کیا 

    خداقوت 

    زندگی ما مدام در حال چرخش است و قله ها و درهای فراوانی دارد مسلما ما با قله ها بیشتر خوشحال میشیم ولی وقتی از دره ب قله برسیم هم سختی را تحمل کردیم و هم خوشحالی رسیدن ب قله .همیشه فکر میکردم ک باید از همان اول باید همه چی برای من فراهم باشه ک سریع برسم ولی فهمیدم ک اینطور نیست در این مسیری ک قرار گرفتم پر از زیبایی و خوبی هاست و گاهی هم سختی و دشواری این منم ک باید همه ی این هارو تحمل کنم تا ب هدفی ک دارم برسم .ممنون بابت اموزش های فوق العادتون ک هرروز من رو بهتر از دیروزم میکنید

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ لیدر حامدی کیا 

    ممنون بابت این مطلب بسیار بسیار زیبا واقعا نکات بسیار زیادی رو یاداوری کردید.. یاد گرفتم که نگران، اینده  و گذشته نباشم چون همیشه لحظه حال رو از دست میدم... پس باید بچسبم ب همین لحظه و ایندمو بسازم بدون ترس بدون نگرانی و خودم رو از تمام متعلقات رها کنم...

    یاد گرفتم همیشه صبر داشته باشم ن تنها توی تجارتم بلکه توی زندگیم چون صبر میتونه خیلی چیزهارو ب ادم بده.. و در نهایت پارادایم بزرگی ک همیشه گوش ب فرمان حامیانم باشم و دقیقا خودم رو وقف تجارتم کنم... 

    واقعا نتورک یک شغل نیست بلکه سبک جدیدی از زندگیه که باید خودمون رو با تمام چیزهایی ک داره تطبیق بدیم و اون رو زندگی کنیم...باید خودمون رو با تجارتمون یکی کنیم و بس.

    ممنونم تاپ لیدر . 

    سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر حامدی کیا عزیز 

    مطالب فوق العاده بود 

    فکر کردن به اشتباهات گذشته ما رو غمگین میکنه و فکر کردن به آینده به ما استرس میده اگر میخایم دچار غم و استرس نشیم باید در زمان حال زندگی کنیم و از تمامی لحظاتمون لذت ببریم 

    داشتن هدف به زندگی ما معنی میده و همینطور که هممون میدونیم هدفهای کوتاه مدت به ما انگیزه میدن و به ما کمک میکنن که به هدف نهایی زندگیمون برسیم 

    از مطلبی که گذاشتید یاد گرفتم که فقط به نتیجه کارم فکر نکنم و تا میتونم از زندگی و حتی اتفاقات کوچیک هم لذت ببرم 

    سپاس بابت آموزش های بینظیرتون ✌✌✌

  • فاطمه بخشی پور
  • باسلام خدمت تاپلیدرحامدی کیا                                                          زمانی که به این فکر میکنم که اگردرمورد خودمم پیش داوری میشد الان جزواین خانواده نبودم .....بیشتربه این فکرمیکنم که چراپیش داوری ..... گاهی اگه توی همه شرایط دید مقطعی نداشته باشیم و به فرایند یک کارفکرکنیم بیشترازقبل نتیجه میگیریم .                               باسپاس مطلبتون فوق العاده بود .

  • حجت ایرانفر
  • با سلام خدمت تاپلیدر

    قبل از هر چی سپاس و خدا قوت به شما میگم

    همیشه یه نشانه هایی از اینکه زندگی به مراد ماس دیده میشه اما انسان باید بتونه اون هارو ببینه

    نوع دیدگاه هرکس به مشکلات باید متفاوت تر از هر لحظه باشه 

    همونطور که گفتین خیلی ها منتظرن که دعوت بشن 

    چند روزی هست که بدون پیش داوری هرکسی رو که ببینم تصور میکنم که در سازمانه اما تنها تصویر سازی نمیکنم بلکه در راهش قدم بردارم

    باز هم سپاس فراوان از آموزش هاتون

    سلام و خدا قوت به تاپلیدر حسین حامدی کیای عزیز

     با خواند این مطلب ناخودآگاه به یاد این جمله افتادم که :
    زندگی ، آبتنی کردن در حوضچه اکنون است 

     

    گاهی آنقدر مشغول حواشی و صحبت های دیگران میشیم که یادمون میره برای چی و با چه هدفی داریم نتورک کار میکنیم

    و خداروشکر که همیشه یه حامی هست که یادآوریمون کنه برای چی داریم زندگی میکنیم

  • عذرا هندالی
  • سلام تاپلید 

    سپاس گذار این مطالب مفید شما هستم 

    واقعاااا اگر الگویی نداشته باشیم به موفقیت نمی رسیم و هیچ وقت هیچ کاری رو به اینده موکول نکنیم تو جاده که طی می کنبم دقت کنیم سپاس گذار شما هستم هندالی از اهواز 

  • بابک سهرابی
  • سلام تاپلیدر
    این جمله واقعا به دل من نشست 
    وقتی که فقط نتورک کنی ، نتیجه خودش اتفاق میفته

    یک نتورکر خوب و ماهر زمانی می تواند به اوج رضایت مندی درونی و خلاقیت بیرونی دست یابد که بی اعتنا به نتایج مقطعی در طول مسیر با صبر و شکیبایی و دقت و تامل به صحنه های طول مسیر خیره شود و الگوها و پیام های پنهان در حاشیه جاده زندگی را با چشم دل درک نماید. این همان مزد و منفعتی است که کاینات چشم فایده جویان ومنفعت طلبان را به روی آن بسته است

  • سیده زهرا یاجدا
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ لیدر 

    مطلب فوق العاده بود و حس آرامش عالی داشت 

    اینکه نباید  انتظار نتیجه آنی داشته باشیم ....صبور بودن خیلی مهمه .

    یه چیزی که خیلی درباره ش فکر کردم اینکه اگر من پیش داوری میشدم به هیچ عنوان الان عضو این خانواده نبودم 

    جمله ای که خیلی جالب بود برام اینکه چشمت را از فردا برداز و به همین الانت نگاه کن ....اینکه مدام به فکر گذشته و آینده نباشیم و در حال زندگی کنیم و ازش نهایت استفاده رو ببریم 

    ازتون نهایت تشکر دارم بابت آموزشهایی که در اختیارمون میزارید 

    سلام

    ممنون از مطالب بسیار آموزنده ای که در اختیار ما قرار میدین.

    من این مطلب رو تا الان 3 بار خوندم. ولی هربار یک نکته جدید و یه نگرش جدید میگیرم. پیش به سوی موفقیت بی حد و مرز در کنار خانواده راهبران آینده..........

  • مرضیه پژوهش از اهواز
  • سلام خدمت تاپ لیدر حامدی کیا

    ممنون از اینکه مطالب بسیار اموزنده ای در اختیار ما قرار میدهید

    من امروز به کمک حامی خودم خانم قنبری این مطلب رو خوندیم و تفسیرش کردیم

    من یادگرفتم برای رسیدن به هدف نهایی خودم از اتفاقات در طول مسیر لذت ببرم و در زمان حال برای اینده تلاش کنم و از هر اتفاقی که برای من پیش میاید بهترین درس ها را بگیرم

    با امید موفقیت همه ی خانواده اف ال تیم

  • زینب درویش زاده
  • سلام خدمت استادم تاپلیدرحامدی کیا

    ممنونم از مطلب فوق العاده و پر از معنای بود

    یادگرفتم تو مسیر رویام و اهداف لذت کافی رو ببرم و توی مسیر یک سری درسها و تجربه ها بدست میارم که برای زندگی با کیفیت داشته استفاده میکنم 

  • عرفان طاهریان
  • سلام خدمت شما تاپ لیدر حامدی کیا

    مطلب بسیار آموزنده بود و ما بارها در صحبت های مختلف شنیدیم که با صبر خیلی چیز ها به ثمر میرسه اما نباید فقط صبر کرد در واقع صبر همراه با پشتکار و عملگرایی 

    با تشکر از اطلاعات با ارزشتون

    سلام و عرض ادب خدمت اسطوره نتورک تاپلیدر حسین حامدی کیا.

    من چند وقتیه ک وبلاگ میخونم ولی بار اولمه ک نظر میدم. 

    خدا روشکر میکنم بابت آشنایی با خانواده flteam 🙏

    ی تشکر ویژه دارم خدمت تاپلیدر عزیز بابت اطلاعات و آموزش های آموزندتون ک در اختیار ما نتورکرها قرار میدید🙏🙏ان شالله بتونم یکی از برترین نتورکرهای سیمرغ بشم🙏

  • مصطفی بینش پژوه
  • با سلام خدمت تاپلیدر های عزیز                                                         خوشحوالم که چند وقتی در خدمت شما هستم وشروع به مطالعه و وبلاگ خوانی میکنم باشد که در این راه همگی ما از تجارب شما عزیزان موفق استفاده کرده و موفق شویم وهرروز بر اطلاعات خود بیفزازاییم        موفق و سلامت باشید  ارادتمند شما

  • نیلوفر موسویان
  • با سلام خدمت شما تاپلیدر حامدی کیا

    مطلب فوق العاده عالی بود باید از لحظات زندگی نهایت استفاده رو بکنیم نتیجه گرا نباشیم با استفاده درست از این لحظات است که می توانیم به نتیجه درستی برسیم.هیچوقت در مورد افراد پیشداوری نکنید و این سؤال رو از خودتون بپرسید که اگر در مورد من هم پیشداوری میشد آیا من اکنون اینجا بودم

  • ریحانه موسوی (اهواز)
  • سلام به تاپ لیدر عزیز جناب حامدی کیا من به تازگی وارد این سیستم شدم و اینقدر تو همین مدت کوتاه انرژی خیلی خوبی گرفتم و امیدوارم هر چه زودتر شما رو از نزدیک ببینم وکلی اطلاعات مفید از شما یاد بگیرم 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام خدمت تاپ مربیم....

    یادگرفتم که وقتی واسه رسیدن به رؤیاها واهدافت صبورنبودی از زیباییهای مسیر لذت نمیبری...اگر یک روز فرصت داری همین امروزه پس ازش ببریم.....

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وسپاس بابت اطلاعات ونگرش مثبت تون تاپلیدر عزیزمون....

  • فریده ملکیان از اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت تاپلیدر حامدی کیا

    تشکر ویژه بابت مطالب فوق العادتون..

    زندگی لحظه ایست بین تولد تا مرگ و در این زمان کوتاه چرا امروزمان را زندگی نکنیم که جز حسرت چیزدیگری نخواهد داشت.

    عقل سلیم حکم میکند که الانمان را درک کنیم حتی اگر شکست خورده ایم آن را بپذیریم و با تغییر رویه محکتر از قبل امروزمان را شروع کنیم.

    یک نتورکر موفق عملگرا بودن را به نتیجه گرا بودن ترجیح میدهد..

     

    سلام متن فوق العاده ای بود ممنون

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام بر تاپلیدر عزیز 

    ممنونم بابت مطلبی که  به اشتراک گذاشتید

    احساس میکنم یه جورایی تلنگری بود به من البته از وقتی مجموعه دار شدم صبرم بیشتر شده اما قیام دو دوتا چهارتا می کردم که کی به مقصد می رسم

    اما الان که دارم به نتورک فکر می کنم میفهمم که نتورک خود زندگی و با ما همراه مهم اینکه ما الان باهاش عجین شدیم و داریم باهاش زندگی می کنیم 

    بازهم بخاطر تلنگر قشنگتون ممنونم

  • باغبان .شوش
  • سلام تاپلیدر قدرتمند

    متشکرم بابت مطلب خوبتون.به نظر من عبور از مسیری درست و موفقیت آمیز است که در طول راه فقط روی  مقصد و رسیدن به آن تمرکز نشود میبایست از چالشهای مسیر هم عبرت گرفت و بهشون فکر کرد.شاید اندکی هم درنگ کرد.شاید دز پس پیچ جلویی یکی از بزرگترین اهداف رو دریافت کردی آیا دیگه به مسیر ادامه نمیدی میشین و از حرکت میستی‌.نه سر بزنگاه به این فکر میکنی که شاید سر پیچ بعدی هدف بزرگتری نصیبت بشه و ادامه میدی و همین میشه که همیشه در تکاپو و جستجویی و فقط ذهنت رو درگیر رسیدن به مقصد نهایی نمیکنی و در طول مسیر زندگی رشد میکنی توی تجارت هم به همین شکل هست.

    رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • همیشه اینو باید بدونسته باشیم که وقتی برای رسیدن به مطلبی در تلاش هستیم تنها نمیشه که به مقصدنهایی توجه داشته باشیم و تمام لذتی 

    که توی طول مسیر رسیدن به مطلب رو نادیده بگیریم 

    باید توی زندگی شخصی و کار جوری باشیم که مقصدت مثه لامپ توی صورتت

    باشه اما از طول مسیر برای رسیدن به مقصد بهره ببریم 

    روی سنگ ندشته است انچه که دنبالش هستی مکان  درخاصی قرارندارد اما به

    صورت الگویی نادیدنی توی طول مسیر نوشته شده پس بیشتر حواسمون به راهی که میریم باشه تاباکنارهم قرار دادن الگوهای توی 

    مسیر راه رسیدن به مقصود رو هم کمتر کنیم هم راحت تر کنیم .

    سپاسسگزاررم از مطلب فوق العاده عمیق و بامعنیتون 🌹

  • محمد آل عبدی
  • سلام و ادب خدمت بهترین مربی دنیا 

    خدا قوت بخاطر این مطالب آموزنده و بینظیرتون 

    دقیقا یک نتورکر خوب و ماهر زمانی می تواند به اوج رضایت مندی درونی و خلاقیت بیرونی دست پیدا کند که بی اعتنا به نتایج مقطعی در طول مسیر با صبر و شکیبایی و دقت پیش برود و نتایچ کار براش مهم باشد و همیشه از تجربیات انسان های موفق استفاده کنیم تا ما هم به موفقیت برسیم 

    سپاسگذار 
     

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت استاد گرامی

    خیلی از افراد زمانی که وارد نتورک می شوند و تلاش و نمی کنند و دنبال بهانه جویی هستند. من به شخصی برخوردم که فقط شکایت می کرد که رسیدن به اونچه ویژنش بود رو غیر ممکن میدونست. من فقط یک جمله بهشون گفتم که اگه الان شما رو در اون جایگاه قرار بدن و سازمانی 1000 نفره به شما بدن آیا می تونی نگهش داری؟ دقیقا گفت ن.در این مسیر وقتی از هر لحظه اش تجربه کسب نکرده باشیم شادی ها و سختی های این راه رو تجربه نکرده باشیم هرگز نمی تونیم لذت موفقیتی رو که بدستش آوردیم رو بچشیم

    پس هر چه راه سخت تر لذت موفقیتی که به دستش آوردیم بیشتر چون هر کسی قادر نیست این مسیر رو طی کنه

    سپاسگزارم 🙏

  • شکوه کرم اله_اهواز
  • درود بر تاپ مربی قدرتمندم جناب آقای حسین حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطالب شگفت انگیز و پر فایده

    دقیقا با لذت بردن از مسیر میتوان لذت خوب زندگی کردن رو چشید

    امروز رو غنیمت بشمریم و برای فردایی بهتر بجنگیم

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • درود مربی 

    امشب شب آرزوهاس آرزو دارم سراسرایران همایش های چندهزارنفره تیممون رقم بخوره😃🤲 آمین 🕊

    مطلب مثل همیشه بی نظیر و منو به کتاب چه کسی پنیرمرا جابجا کرد بردش اون قسمت که ها روی دیوارها علامتهایی مینوشت به امیداینکه هم اومد راهو پیداکنه و بخونه نوشته هارو ، توی مسیررسیدن به هدف باید اونو برای خودمون  تعیین کینم و بعد قدم به قدم پیش ببریمش هدف ما لذت بردن از مسیر هست وقتی از مسیر رسیدن به هدفمون لذت ببریم رسیدنمون آسونه ، دقیقا عین رفتن به جای تفریحی هست که برای اولین بار میخوای بری هرچی میری نمیرسی چون تصوری ازش نداری منتظری که برسی ببینی چطوره، اما موقعه برگشت چون میدونی مقصدکجاست سعی میکنی از مسیرت لذت ببری واینجوره که وقتی میرسی میگی نفهمیدم کی شد رسیدیم و چرا مسیر برگشت نزدیک تر بود ... 

    واقعا عالی بود درس امشبتون بهم 🌹🌹سپاسگزارم 

     

     

  • فاطمه چکاو (اندیمشک )
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی قدرتمندم 

    این مطلب رو دوس دارم چون همیشه منو یاد بچگیم میندازه زمانهایی که به مسافرت یا تفریح میرفتیم بیشتر خوش گذرونی ما توی مسیر و توی ماشین بودش و همیشه از اینکه در کنار عزیزانم باشم لذت میبردم 

    خداروشکر میکنم بابت تجارت نتورک که در بهترین شرکت وتیم دارم فعالیت میکنم و سعادت دارم در کنار بهترین افراد همچون شما مربی های عزیزم و حامی بینظیرم به موفقیت برسم و از مسیر فوق العاده موفقیت در نتورک لذت ببرم 

  • فریده ملکیان - اصفهان
  • سلام و درود خدمت مربی گرامی

    زمانی که وارد این تجارت شدیم با شک و تردید نگران فرداهایمان بودیم، زمانی که شکست میخوردیم افسوس گذشته را میخوردیم اما تا به کی در گذشته و آینده بسر بردن حال که زندگی آبتنی کردن در حوضچه « اکنون» است. به جای تمرکز روی گذشته و آینده که هیچ دستاوردی جز افسوس و استرس ندارد روی «حال »تمرکز کنیم تا ببینیم که چطور از زندگی و تجارت خاص خودمان لذت میبریم...

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  •  سلام و درود خدمت مربی گرامی

    مطلب بسیار زیبا و آموزنده ای بود

    من یادگرفتم که نباید همیشه به فکر نتیجه باشیم باید از مسیری که داریم برای رسیدن به هدفمون طی میکنیم با چشم ها و ذهن های باز از این مسیر لذت ببریم نتورکر هم همینه باید بتونه از مسیرش از آموزش هایی که میبینه لذت ببره چون نتیجه خودش اتفاق میوفته کافیه ما بتونیم به نحواحسن بهشون عمل کنیم

    واقعا سپاسگزارم بخاطر آگاهی هایی که به ما میدین

  • سیمین همتی نسب
  • درود بر تاپ مربی وقتتون بخیر 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

    مطلبی فوق العاده زیبا و قابل تامل است...دقیقا همینطوره تا زمانی که کارها و افکارمون رو به فردا بسپاریم فردایی بوجود نخواهد آمد و چه فرداهایی که بی هدف و بی معنی گذشتند و چه روزهایی که میگفتیم چقدر روزها تکرارین و این طرز افکار ما بود که تمام روزگارمان را یکنواخت کرده بود..

    فردای ما از همین امروز شروع میشود .. و خداروشکر که با این حرفه آشنا شدم تا بتوانم هدفهای خود بشناسم و برای دستیابی به آنها تلاش کنم و بواسطه آموزشهایی که دیدم دیگران رو به این حرفه دعوت میکنم تا آنها جز افرادی نباشند که در دوره کهنسالی آه بکشدند و افسوس فرداهای از دست رفته را بخورند..

    سپاسگزارم بابت این طلب کوتاه اما بسسسیار زیبا اما تاثیر پذیر...🙏🙏

     

    درود میگم خدمت تاپلیدر بزرگ حسین حامدی کیا

    ممنونم که قدم به قدم با ما راه میای تا راه رفتن در زندگی موفق را به ما یاد بدی

  • اشرف حاجی حاحی
  • سلام خدمت مربی گرامی جناب آقای حامدی کیا .تجربه خوب یا بدداشتن رازمانی شمابهش میرسید که تواون مسیرقراربگیرید وبا دقت به اطرافتون نگاه کنید ونشانه ها راپیداکنیدوبه نشانه هاایمان داشته باشید.چون نشانه ها قرارگرفتن شما درمسیردرست راداره نشون میده

    سلام خدمت مربی حامدی کیا بزرگوار

    مطلب اموزنده ای بود 

    فقط به این فکر نکنیم که دنبال نتیجه صرف باشیم از مسیرمون لذت ببریم درس بگیریم و..

    و به گفته شما نتیجه گرا نباشیم فرایند گرا باشیم 

    ممنونم

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام وقت بخیر.وقتی خواسته ای دارید براش تلاش کتیدتابه دستش بیارید شما کارخودراانجام بده .کسی که باید برات نتیجه رارقم بزنه کس دیگریست توفقط برو انجام بده چطوری به ان رسیدن وچگونه بودنش راکلرنداشته باش

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام وقت بخیر.وقتی خواسته ای دارید براش تلاش کتیدتابه دستش بیارید شما کارخودراانجام بده .کسی که باید برات نتیجه رارقم بزنه کس دیگریست توفقط برو انجام بده چطوری به ان رسیدن وچگونه بودنش راکلرنداشته باش

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت مربی بزرگوار

    این مطلب فوق العاده بود. مهم ترین درسی که گرفتم این بود که امروز بهترین خودم باشم و اگر امروز بهترین خودم باشم میتونم یک فردای عالی بسازم. به نتیجه زیاد فکر نکنم یا درگیرش نباشم بلکه از مسیری که دارم میرم یا فرایند لذت ببرم. تک تک جملاتی که توی این مطلب هست رو پیدا میکنم و نمونش رو که توی زندگی من و تجارتم باید انجام بدم رو انجام میدم. 

    ممنون از شما بابت این اطلاعات فوق العاده 

  • مولود اقتداریان
  • سلام و درود خدمت شما مربی بزرگوارم 

    سپاسگزارم از مطلب بسیار آموزنده و عالی 

    طبق آموزش‌هایی که به ما دادید نباید نتیجه گرا باشیم باید فرایندگرا باشیم و از مسیری که دراون هستیم لذت ببریم و بهترین خودمون در اون جایگاه باشیم 

    هدف فقط رسیدن به مقصد نیست، مقصد یعنی بودن در مسیری که میدونیم درسته و به امید خدا امسال سال 99 سال شگفتی FLteam خواهد بود

     

  • شهنازهمتی نسب
  • سلام خدمت مربی همه چیز درمسیر است ،،،متن فپق العاده ای بود یک نتورکر باید در مسیری که طی می کنه صبور باشه ،،تا به موقغ بذری را که کاشته برداشت کنه باید مواظب پراسپکتهاش باشه ودعوت کنه شاید کسی منتظر ش برای دعوت به کار باشه ،،،،،متشکرم مربی

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام وخداقوت مربی طاعاتتون قبول درگاه حق

    این مطلب اونقدر پر از نکته هست که هر بار میخونمش بازم چیزهای جدیدی ازش یادمیگیرم...موفقیت یک مسیره  یک مقصد نیست..دقیقا از مسیری که در اون هستم لذت میبرمبه آبنده فکر میکنم و هدفم رو مشخص میکنم اما درگیرش نمیشم و دقیقا از لحظه حال استفاده میکنم و تلاشم رو ببشتر میکنم برای رسیدن...و دقیقا انجام فراینده که خیلی مهمه نه صرفا نتیجه...چون یک انسان توی مسیر موفقیت شخصیتش شکل میگیره ن صرفا رسیدن به مقصد...

    ممنون بابت اموزش حرفه ایتون🙏🙏🙏

  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت به مربی حامدی کیا 

    ممنونم مربی بابت این اموزش عالیتون 

    نکته ای توجهم جلب کرد اینکه یک نتورکر خوب کاری به نتیجه نداره دراصل فرابند گراست و از مسیری که داره میره لذت میبره واز اتفاقاتی که درمسیرش میفته لذت میبره 

     

    سلااام خداقوت به مربی اقای حامد کیا 

    ممنونم بخاطر این آموزش عالی 

    یاد گرفتیم فقط به نتیجه فکر نکنیم که مسیر فراموش کنیم ،باید از مسیری که میریم لذت ببریم و درسهای زیادی یاد بگیریم .

    اولین چیزی که در این مسیر یاد میگیریم اینکه صبور باشیم چون زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد .

  • آزاده آرمان پور
  • سلام و ورود برمربی بزرگوارم...

    یک نتورکر واقعی و حرفه ای فرایندگراست نه نتیجه گرا ...

    را که نتورک تجارتیست که در طی یک مسیرمشخص به موفقیت می رسه نه یک مقصدمشخص....نتورک یک مقصدنیست یک مسیراست 

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و خسته نباشید خدمت اقای حامدی کیا

    مطالب جالب و اموزنده ایی بود تحت تاثیر قرار گرفتیم .بله باید هدف داشته باشیم از تجربیات دیگران استفاده کنیم اصلا پیش داوری نکنیم

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • با سلام خدمت مربی بزرگوارم 

    ممنونم از این مطلب فوق العاده...

    دقیقا موفقیت مقصد نیست بلکه لذت بردن از مسیره..کاری که باید بکنیم اینه که چشمهای خودمون رو از فردا به الان باز کنیم و از این جایی که هستیم دقیق تر و با احساس بهتر چیزها رو ببینیم و لذت ببریم.

    یه نتورکر خوب و ماهر کسیه که بی اعتنا به نتایج مقطعی است و با صبر و شکیبایی در طول مسیر به پیام های پنهان جاده موفقیت دقت کنه و فکر کنه و ببینه چه درسی براش داره...

     

    مطلب فوق العاده بود مربی..

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام وطاعات وعبادات تون قبول.وقتی کارراشروع میکنی دنبال اینکه آخرش چی میشه نباش بایدفرآیندگراباشیم نه اینکه دنبال یک نتیجه مقطعی.بایداول بذرراکاشت مراقبت کرد تا محصول مرغوhب برداشت کنی.

    سلام و عرض ادب خدمت شما

    خیلی ممنون بخاطر نوشته زیبایتان

    زنگی مثل بازی کامپیوتریست که وقتی توی اون مسیر درحال راه رفتنی از کناره های مسیر باید انرژی و زمان وجوایزخودتو برداری تا با موفقیت به آخر خط برسی و تا وقتی به آخر بازی میرسی هم لذت برده باشی هم به پول دست یافته باشی وهم وقتی به پشت سرت نگاه کردی تاسف نخوری که زمانم تمام شد به هیچی نرسیدی 

  • سیده زینب اتاجگردن
  • سلام و ادب 

    خدا قوت 

    ملب بسیاار جالب و زیبا بود 

    ممنون مربی 

  • زهرا زمانی
  • سلام و خداقوت به مربی باخردم جناب آقای حامدی کیا 

    ممنونم از شما!مطلب بسیاز زیبا و آموزنده ایست.

    یاد گرفتم که یک نتورکر موفق فرایندگراست نه نتیجه گرا

    برای موفقیت نباید تنها به نتیجه اندیشید بلکه انسان باید با صبر و شکیبایی از  مسیر راه لذت ببره و تجربیات خوبی کسب کنه و راحت زندگی کنه

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام وخدا قوت خدمت مربی قدرتمند جناب اقای حامدی کیا 

    چشمانت رو از فردا به سوی الان برگردان 

    مطلب فوق العاده ی بود نزار لذت رسیدن به هدف تورو از زیبایی های راه محروم کنه

  • نسیم اسکندری
  • سلام ب مربی حامدی کیا بابت آموزشهای عالیشون، ماهیچ وقت نباید پیش داوری کنیم چون قطعاخودمون هم دوست نداریم پیش داوری بشیم وقتی ی کاریو شروع میکنیم نباید ب سختی راهش فکرکرد بایدگفت من میتوانم وباامید جلو رفت 

  • زهراصادقی---اهواز ۹۹/۳/۲
  • باسلام و درودبیکران خدمت مربی فرهیخته 

    برای رسیدن به مقصد اگر میخواهیم مسیر کوتاه بشه به حاشیه هاو چالش ها فکرنکنیم از طول مسیر لذت ببریم،تجربه کسب کنیم،باافراد مختلف آشنا بشیم و باصبوری تا موفقیتشان همراهیشان کنیم،عاشقانه نتورک کنیم،همه نکاتی ک در مسیر هستندباعث شناخت و خودساختگی مانیز خواهدشد

    آموزش فوق العاده ای بود متشکرم🌹

    قطعا هرآنچه در مسیرمون قرار میگیره تمام ابزاری هست که باید برای هدف نهایی برچینیم. آمدن هیچ چیز و هیچ کس در زندگی ما بی حکمت و بی جهت نیست باید از همه چیز هم لذت ببریم و هم استفاده کنیم. 

    سپاس از زحماتتون 

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام خدمت مربی بزرگوارم جناب آقای حامدی کیا 

    ممنون بابت این متن و آموزش فوق العاده قبل از اینکه وارد نتورک بشم مثل خیلی از افراد صرفا دنبال اون نتیجه نهایی بودم و از زندگیم لذت نمی‌برد اما وقتی وارد این سیستم و تیم حرفه ای شدم یاد گرفتم اگر از مسیر هدفت لذت نبری و درس نگیری هیچ وقت از مقصدت هم لذت نخواهی برد و قشنگی یک هدف مسیری که برای رسیدن به اون طی میکنی هست با تمام اتفاقات و چالش هایی که برای بدست آوردنش پشت سر میزاری و پارادایم هایی که میزنی هست

    این طرز فکر باعث میشه زندگی زیبا تر و هیجان انگیزترین داشته باشیم

  • سیده زینب تاجگردون
  • سلام خدمت مربی صبور و اینده نگر 

    انچه که از مطلب پر مغز شما دریافت کردم 

    اینکه صبر اوج احترام به حکمت خداست 

    ذر مسیر موفقیت نیاز به صبر و شجاعت و

    استواری و محکم بودن و تمام چالشها رو پشت

    باید گذشته در مقابلت زاپو بزنه  و رسالت به نحو

    احسن انجام دادن  ممنون مربی 

    سر گذذشتن و تسلیم نشدن  با عشق و لذت ادامه

    دادن 

     

  • سیده یاسمین دمضان زاده
  • سلام و خداقوت خدمت مربی بزرگوار جناب اقای حامدی کیا 

    مطلب فوق العاده ی بود 

    زندگی‌یک مسیره ،یک سفره مقصد نهایی و هدف مهمه ولی در طول مسیر باید به مناظر طبیعی نگاه کنیم تا لذت ببریم از کاری که داریم انجام میدیم 

    در جوانی از جوانی لذت ببریم و در پیری از پیری 

    نزاریم لذت رسیدن به هدف مارو از دیدن زیبایی های مسیر محرم کنه

    از همین الان از همین لحظه از همین امروز استفاده کن وقدم بردار برای ساختن یک اینده ی رویایی 

    سپاس مربی پایدار باشید🙏🌹

  • زهراصادقی---اهواز
  • سلام و خداقوت به مربی فرهیخته

    نتورک ی مسیر،یک فرآیند بی انتهاو  فوق العاده هیجان انگیزه،نتورکر فرآیندگراست ،به انتهای مسیر فکر نمیکنه و از طول مسیر و تجربیاتی ک بدست میاره و تجربه ای که  کسب میکنه حس رضایتمندی درونی داردو با لذت و صبوری  پرزنت و پیگیری میکنه،از تجربیات خط حمایتی ک این مسیر را طی کردن استفاده میکنه و با اتصال مداوم با خط حمایتی به خلاقیت بیرونی دست پیدا می کنه...متشکرم🌺

    سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر عزیز جناب حامدی کیا

    سپاس بابت مطالب بسیار آموزندتون

    با لذت بردن از مسیر میتوان لذت خوب زندگی کردن رو چشید.در طی مسیر و راهمون باید صبور و شکیبا باشیم تا بتونیم ب اهدافمون برسیم .

  • مهری داوری
  • کاملا درسته سود ومنفعت منحصربه یک فرد ومکانخاص نیست در طول مسیر رسیدن به هدفها پهن شده وبا قدم گذاشتن موثر و مفید میتوان به این مهم دست یافت خیلی لذت بخش ودر کمال صبوری و دید مثبت و نباید فقط انتهای مسیر را دید واز طول مسیر و اتفاقات و رویدادها ی پیرامونش غافل شد

  • طاهره ویسی
  • عالی بود مربی.من خوب یاد گرفتم که پیش داوری نکنم.جرا که منی که الان در اف ال تیم هستم.ممکنه پیش داوری بوده باشم.نتورک برای من یه شروع و تولد دوباره س

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خدا قوت خدمت شما

    امروز به خودم قول دادم روزانه یک مطلب از وبلاگ رو بخونم و با تمام وجود بهش عمل کنم.

    از مطلب امروز این رو یاد گرفتم که فقط نتیجه گرا نباشم چرا که انسانهای نتیجه گرا بسرعت خوشحال و بسرعت ناراحت میشن از عملکرد خودشون بجای ان باید فرایندگرا باشم و به مسیر بیشتر از نتیجه دقت کنم در واقع با بصیرت تجارت و زندگی خودم رو پیش ببرم.

    به امید فتح ایران✌✌✌✌✌

  • فاطمه خواجه حسنی
  • سلام روزتون بخیر 

    بسیار عالی بود. با ایمان تلاش و صبر و همچنین. بدون پیش داوری حرکت می کنیم .

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام وروزجمعه ی شمابخیر.یاکاری راشروع نکن یااگه شروع کردی تااخرش برووبه بهترین نحوه ممکن انجامش بده ،ودنبال نتایج مقطعی نباش چون دوامی نداره .

  • نرگس بیرانوند(اندیمشک)
  • سلام و ادب مربی

    مطلب فوق العاده عالی بود و قابل تامل.

    همه چیز نیاز به زمان داره،اینکه سریع به مقصد برسی مهم نیست.

    مهم تجربیاتی هست که در طول مسیر بدست میاری.

    تشکر بابت مطالب عالی مربی

  • فیضیه للری اندیمشک
  • تشکرمربی مطلب عالی بود

    ما امروز باید به فکرفردایمان باشیم امروز با آموزش دیدن باورودی گرفتن با پپرزنت گذاشت وردست بهشون عمل کردن فردای خودمون می سازیم وتظمین میکنیم....

  • مرتضی ماکنالی
  • خدا قوت مربی

    یه جمله ای همیشه شنیدیم یا خودمون زیاد استفاده کردیم live in moment

    در لحظه زندگی کن. واقعا همینه تو اون لحظه که هستی بهترین باش و لذت ببر گذشته که رفت اینده معلوم نیست از زندگی الانت استفاده کن

  • مهدی محمدپور - آستارا
  • با سلام و احترام

    میخوام بگم زندگی یه دانشگاهه یک کلاس درس که امتحانش خیلی سخته شروع و پایانش میتونه شیرین باشه میتونه دردناک باشه باید دیدمون رو باز کنیم مسیر زندگی رو اهسته و پیوسته و ثابت قدم پیش ببریم انتخاب درست اموزش و اجرا و درحین اجرا طرح ریزی و برنامه ریزی داشته باشیم و از تجربیات دیگران استفاده کنیم چون چند فکر بهتر از یک فکر است

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • سلام

    زندگی ی مسیره....ودر این مسیر مانباید پیش داوری کنیم.همانطور ک دوست نداریم پیش داوری بشیم.نباید ب انتهاش فکر کرد.بلکه باید درمسیری ک پاگذاشتیم از تمام لحظه های اون کمال استفاده رو ببریم.نتورک هم همینطور.نباید ب انتهاش فکر کنیم.بلکه باید از لحطه لحظه ش لذت ببریم.

    ممنون از وبلاگ..عالی بود

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام خدمت تاپ مربی عزیز..

    بعضی وقتا راه رسیدن به هدف از خود هدف نهایی شیرین تره..

    قدر لحظه به لحظه زندگیه خودمونو بدونیم و تا میتونیم آگاهی و معلومات خودمونو در راستای پیشرفت در این تجارت فوق العاده بیشتر کنیم

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و روز بخیر مربی 

    توی راه رسیدن به افداف باید از مسیری که داریم به اون سمت حرکت میکنیم لذت ببریم ، اینجور هدف معنا دارمیشه  ، حین خوندن مطلب یاد وویس نتیجه گرا باشیم یا فرایندگرا باشیم افتادم ، توی مسیری که میریم با نتایج مقطعی نه خوشحال بشیم نه باچالشها ناراحت با بصیرت حرکت کنیم و با نگاه به مسیری که قدم برمیداریم برای هدف راه رسیدن  رو باتجربیاتمون چراغونی کنیم .

    لذت هدف توی مسیرنهفته س ✌

    سپاسگزارم مربی 

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام و وقتتون بخیر مربی🌸

    وقتی میخواییم به مقصد و به هدفی که داریم برسیم در مسیرش قرار میگیریم و حرکت میکنم تا بهش برسیم..

    خب حالا انسان موفق کار هاشو بر اساس فایده داشتن یا کم فایده بودن دسته بندی میکنه و باورش اینه که منفعت توشه و میتونه انجامشون بده و براشون تلاش و زحمت میکشه تا بدستشون بیاره و عمل میکنه و توی مسیر درست قرار میگیره تا به مقصد برسه..✌✌

    خیلی ممنون مربی عالی بود😍✌

  • نسرین محتشم
  • سلام و عرض ادب خدمت اقای حامدی کیا

    مطلب بسیار زیبا و پراز مفهوم بود ما به دنیا اماده ایم پس لایق بهترین ها هستیم اول از خودمان شروع کنیم مهربان باشیم عشق بورزیم با ایمان باشیم با دیدی مثبت به اینده فک کنیم تلاش کنیم امروزمان از دیروزمان باید بهتر باشد از هرثانیه و دقایق زندگیمان بهره ببریم وعمرمان را بیهوده تلف نکنیم 

  • محمد ماکنالی
  • عالی بود مربی ممنون 🙏

    از مسیر باید لذت برد و از لحظه به لحظش باید استفاده کرد

    با فکر و خیال فرداها و گذشته فقط توان حرکت رو از خودمون میگیریم

    در لحظه زندگی کنیم در لحظه کار کنیم و در لحظه خوشحال باشیم و استفاده کنیم

    آینده‌ای که ما انتظارشو میکشیم هم وقتی فرا میرسه تبدیل به "لحظه اکنون" میشه و اگر ما یاد نگرفته باشیم که از "لحظه اکنون" استفاده کنیم اون روز هم حتی اگر به مقصد رسیده باشیم نمیتونیم اون حسیو که باید داشته باشیم

  • ریحانه پورشریفی. اندیمشک
  • عرض ادب و سلام دارم مربی فرزانه ام 🖐🏻🌺

    نه دیروز ونه فردا. توحال باشیم.لازمه چندین بارخونده بشه تاکه درکی درست واصولی ازتجارتم داشته باشم.مطلب عالی وفوق العاده ست مربی. من بعنوان یه نتورک نباید به نتیجه ی مقطعی توجه داشته باشم بلکه میبایست واقع گراباشم.دستاورد دریه مسیرخاص بدست نمیادبلکه در طی طول مسیر فراهم میش.تلاشم وهدفم فقط رسیدن به سقف وفقط ونتیجه نباشه ،بلکه ،با چشم گوش وذهنم به محیط پیرامونم نگاه کنم وازهررلحظه به لحظه زندگیم لذت ببرم. زندگی که بهترین هدیه ی خداونده. سپاس از دانش وآگاهی که بهمون میدین مربی.🌺👍🏻

  • شیرین بیرانوند
  • سلام و خسته نباشید مربی حامدی کیا 

    بابت نکات و مطالب آموزنده ای که باعث امید و انگیزه میشه نهایت سپاس و قدردانی رو دارم . 

    امیدوارم برای رسیدن به هدف همچون ایام کودکی شوق و اشتیاق رو در خودمون بپروارنیم . 

    یه خاطره بگم کوچیک که بودم توی هیچ ماشینی خوابم نمیبرد همیشه ترس از مرگ و تصادف باعث میشد که تا رسیدن به مقصد دچار انواع سردردها و استرس ها بشم اما جالب اینجاست وقتی بابام رانندگی میکرد حتی با سرعت زیاد اونقدر اطمینان خاطر داشتم که تا خود مقصد نه از چیزی میترسیدم نه استرس داشتم چون به رانندگی بابام و به خود بابام اعتماد داشتم خواستم بگم شما و راه شما برای من مثل پدر و سازمان مثل خانواده ی منه که چشم بسته ولی با اطمینان باهاش همسفرم . ممنون مربی 💫🙏

  • رضا قلاوند
  • سلام و وقت بخیر خدمت مربی بزرگوارم

    سپاس از این مطلب پر محتوا 

     

    بجای عجله کردن بهتره از زیبایی ها و اتفاقاتی که توی مسیر وجود داره لذت ببریم و چیز های جدیدی رو یاد بگیریم

    اما باید وارد این مسیر بشم تا بتونیم لذت ببریم

    صرفا با فکر کردن و عمل نکردن به نتیجه دقیقا هیچ اتفاقی نمیفته 

     

    ممنونم

     

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام خدمت مربی حامدی کیا

     

    انسان موفق وقتی وارد میدون میشه بدون اینکه بدونه به نتیجه میرسه یا نه.یک نتورکر ماهر زمانی به اوج رضایت مندی درونی میرسه که نسبت به خلاقیت بیرونی بی اعتنا باشه و با صبر و شکیبایی جلو میره

  • مهری داوری از اصفهان
  • واقعا مطلب فوق العاده ایه مربی ممنونم

    در طول مسیر کسب موفقیت وثروتمند شدن صبور بودن وگامهای مفید برداشتن وثابت قدم بودن مهم است

  • بشری مشیری
  • سلام خدمت منتور بزرگ و با انگیزه ام

    من شاید گاهی وقتا چشم ب آینده دوخته باشم و فقط ب انتها فکر کردم ک چه شود اصلا این چیزی ک تو ذهنم هست انجام میشه یا نه ولی ب این فکر نکردم ک ما تو حال باید زندگی کنیم و این لحظه ها هستن ک زندگی و ایندمونو رقم میزنن

    بااومدن در این تیم تازه فهمیدم ک واقعا نگرشی ک ب زندگی داشتم اشتباهه و باید از هر لحظه لحظه ی زندگی استفاده کرد 

    دیدمو عوض کردم و برای این زندگی از همه چیز باید استفاده کرد تا موفق شد

    ممنون مربی

  • زینب حسین زاده
  • باسلام وخسته نباشید خدمت جناب آقای حامدی کیا

    جاده زمانی زیباست که توام با منظره باشه حتی گاهی دیدن خشکی کویرولم یزرع.من ابتدای جاده ی هستم که شما ازآن توصیف میکنید وخواهان پیش روی به امید دیدن مناظر زیبا .شعار روز اولم این بود چرا خدا این راه راجلوی پایم گذاشت ؟شاید چراغ روشنی درانتظارمن است.

    باسپاس از متن وآموزش زیباوپرمحتوای شما مربی والا.

  • شهلا ازادوار
  • باسلام خدمت تاپ مربی بینظیر واسطوره نتورک ایران

    خیلی خوشحالم ک مدتیس وارد این خانواده گرم و پرمهر شدم...خداروشکر ک وارد تجارت بی نظیری همچون اف ال تیم شدم خداروشکر ک حامی و مربی فوق العاده ای دارم ک بااموزشهاشون دارن ب من لطف بزرگی میکنن...بابت مطلب زیباتون تشکرررر کاملا درسته استاد زیباییهای مسیرخیلی زیادن ومتاسفانه مااونهارو نادیده میگیریم ....تلنگر خیلی عالی بود ممنون

  • ساحل رحمانی از کرج
  • سلام و عرض ارادت خدمت تاپ لیدر محترم جناب حامدی کیا 

    مرسی از مطلب بسیار آموزنده و مفیدی که به اشتراک گذاشتین، ما انسانها اغلب وقتی در مسیری قرار می‌گیریم بیشتر از اینکه به زیبایی و اطرافمان در مسیر بنگریم فقط به لحظه رسیدن فکر می‌کنیم و منتظر اتفاق آخر هستیم، غافل از اینکه در راه چه موقعیت‌ها و امکاناتی بوده که از دست دادیم، تلاش می‌کنم از این به بعد در راه نتورک در لحظه زندگی کنم و بیشتر به پیرامون اطراف با نگرشی مثبت بیندیشم

     

  • صدیقه چنانه
  • بله باید از مسیر هم استفاده کرد نتورکر حرفه ای با شوق نتورک مکند

  • مستوره نادری
  • چقدر این متن در عین سادگی سنگین بود....

    هزار بار دیگه دوست دارم بخونمش و خودمو باهاش هماهنگ و هم جهت کنم

    ممنون منتور بزرگوار که این مطالب رو در اختیار ما قرار میدید

  • فریده ملکیان- اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت منتور بزرگوار

    زمانی که مسیر صحیح جاده موفقیت رو انتخاب میکنیم همیشه لزومی نداره که اصرار به دیدن انتهای مسیر داشته باشیم. باید مسافت های روشن رو طی کنیم تا مسیر های تاریک‌هم به ما نشان داده شود و این یعنی همه چیز در مسیر است بعنی براساس فرآیند پیش بریم و نه صرفا براساس نتیجه...!

  • لیلی قیصربیگی
  •  سلام جانانه به مربی عزیزم تاپ لیدر حسین حامدی کیا.

    مربی جان من همیشه اعتقادم بر اینه باید در لحظه زندگی کنی و از هرلحظه و هردقیقه از زندگی لذت ببری و درطول مسیر زندگی باید با خوشحالی وشادی سپری بشه تا اتفاقات عالی وساختن روزهای خوب رو به وجود آورد.پس درلحظه پرزنت میکنم آموزش میبینم وموفقیت هروزمو ماهها وسالهام وقرنهای بعد از خودم رووتضنین میکنم.خیلی سپاسگزارم از مطالب فوق العاده آموزندتون😍😍

  • الهام عساکره
  • سلام و عرض ادب خدمت منتور بزرگوارم جناب آقای حامدی کیا .لحظه هاتون سرشار از خیر و برکت و سلامتی و فراوانی باشه...روز جمعتون بخیر.

    در حرکت به سمت موفقیت مسیر همان مقصد است، باید سعی کنیم از آن لذت ببریم و از مناظر و خوشی‌های آن حداکثر استفاده را بکنیمو تجربیات و آموخته‌های مسیر را اندوخته کنیم کهدر ادامه به کارمان خواهد آمد.

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و عرض ادب و خدا قوت مربی سپاس بابت مطلب فوق‌العاده‌تون‌...قطعا همینطوره زندگی رو اگه به یه سفر تشبیه کنیم شروعی دارد که همان بدو تولد ماست‌... میانه‌ای دارد که همان زیستن هست و نهایتا مرگ جسمانی که این انتهای‌ سفر نیست و ادامه‌ی سفر جهان پس از مرگ‌ جسمانی و مادی است... که اگر تامل کنیم انتهایی ندارد یا ته آن موقت‌‌ست تا به انتهای واقعی برسیم که خارج از درک انسان هست واقعا این مطلب عمیق هست و فلسفه‌ی خاصی پشت اونه‌... که نیازمند تامل هستیم... جا داره تشکر کنم بخاطر قلقلک دادن ذهن ما که سوال پشت سوال در ذهن ما ایجاد میشه و همین‌که دنبال جوابیم‌ یعنی امید یعنی نور یعنی روشنایی...

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت خدمت مربی حامدی کیا 

    همه چی درمسیر اتفاق میفته وقتی درلحظه زندگی کنیم اون وقت که معنی زندگی رو متوجه میشیم واین همون آموزش نتیجه گرا بودن یا فرایند گرا بودن اینکه به نتیجه فکر نکنیم اینکه سود میکنیم یا ضررمیکنیم فقط از مسیر وراهها وچالشها لذت ببریم نه دراینده باشیم نه درگذشته 

    ممنون مربی بابت آموزش عالی که دراختیارمون میزارید 

  • محمد اهوازی
  • ممنون بابت این مطلب فوق العاده

    پیش داوری رو کنار میزارم ومحصولات وشغلم را به همه معرفی میکنم

  • عرفان طاهریان
  • سلام مربی خداقوت

    متشکر از مطلب آموزشی و فوق العادتون

    گاهی انقد غرق در آینده میشیم که زندگی کردن در حال رو فراموش میکنیم

    و گاها انقدر غصه گذشته رو میخوری که هم حال و هم آینده رو از دست میدهیم

    از گذشته درس بگیریم و برای آینده برنامه ریزی کنیم و در حال تلاش کنیم و از زندگی لذت ببریم وجود ما هم میتونه پرفایده باشه و هم بی فایده این ما هستیم که تعیین میکنیم 

  • محمد ربانی فر
  • سلام وقت بخیر ممنون مربی برای این آموزش حرفه ای

     

    در لحظه زندگی میکنیم از لحظه لحضه زندگی لذت میبریم و به  افرادی که در ارتباطات هستیم عشق میورزیم 

    سلام خدمت مربی

    حتما همین جورهست باید درلحظه زندگی کنیم ولذت ببریم ونگذاریم فرصت ازدست بره ودرطول مسیر باید باصبر وشکیبایی وبراساس الگو وقوانین جلو بریم تا به هدف نهایی خود برسیم

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا خداقوت

    واقعا ممنونم بخاطر این مطلب آموزنده و عالی.🙏

    دقیقا همینطوره ه میگید ما باید از مسیر لذت ببریم نه از رسدن به نتیجه ای که بدون ثمر هست...

    یک نتورکر خوب اونیه که بتونه از مسیرش و چالش هاش به خوبی بگذره و با لذت و خوشحالی آموزش ببینه و رشد کنه 

    ممنون مربی🌺

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    تلنگر بسیار عالی ای بود

    خوشبختی تو مسیر هست نه مقصد،بهترین زمان برای شاد بودن زمان اکنون هست

    وقتی از کوه بالا میریم بهترین زمان لذت بودن تو طول مسیر هست

     

    چشم در مورد هیچ کسی پیش داوری نمیکنم و در کنار تمام افراد میشینم و از بودن باهاشون آموزش میبینم

     

  • ابتسام لطیفی
  • سلام به مربی بزرگ اقای حامدی کیا 

    مطلب عمیقی بود 

    ما باید صرف نظر از نتیجه و انتهای مسیر و اینکه قرار است فردا چه شود به امروزمان نگاه کنیم و کارهای امروز و مسئولیت های الان خودمون به نحو احسن انجام بدیم 

     

  • مهسا کلانتری
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    خداقوت 

    مطلب خیلی فوق العاده و آموزنده ای بود 

    صبور بودم اوج احترام به حکمت خداست 

    و‌ باید حواسمون به پیش داوری باشه اگر روی من پیش داوری میشد معلوم نبود که من عضو این خانواده خونی میماندم یا خیر 

  • سیده فاطمه اکرامی نسب. اهواز
  • سلام و عرض ادب و احترام به استاد سرکار مربی اقای حامدی کیا 

    زمانی که  مسیر موفقیت رو اتخاب کردیم و در ان حرکت کردیم دیگه اتفاقاتی که در مسیر اتفاق میوفته به عنوان چالش در نظر گرفته میشوند .

    بابد تا میتونی از زندگی خودت لذت ببری ونهایت استفاده وو ببریم چون ما قراره نیس دوباره زندگی کنیم فقط یک بار روی کره ی خاکی هستیم  پس تا میتونیم 

    ایمان و اعتقاد و ذهنیت خودمون رو تقویت کنیم که در مسیر موفقیت باقی بمانیم 

  • زینب شوشی نسب
  • سلام خسته نباشید

    واقعا مطالبی که‌مینویسید گاها تمام‌مسائل  ذهنی ما هستند که بعد از مطالعه واقعا متوجهشون‌میشیم

    قطعا قرار گیری در مسیر درست باعث رشد ما میشه باید صبور باشیم و با جدیت تمام قدم برداریم

  • فاطمه عبادی
  • سلام وادب خدمت بزرگوار جناب اقای حسین حامدی کیا 

    خداقوت 

    بسیار ممنونم مطلب بسیار عالی واموزنده ای بود

    درحقیقت یک نتورکر خوب نباید دستاورده مقطعی دلخوش بشیم بلکه باید باصبر وشکیبایی الگوهارو درک وانجام دهیم  کار امروز رو به فردا نیندازیم 

    باسپاس

  • آزاده آرمان پور
  • سلام خداقوت مربی عزیزم 

    مطالب بسیار تامل برانگیزی بود

    باید تلاش کنیم ودرست و بموقع واصولی انجامش بدم و جدیت رو سرلوحه کارم قراربدم

  • فروغ سیف السادات
  • سلام و خدا قوت 

    نکات جالب و اموزنده و پرباری بودن، من خداروشکر میکنم که با تیم قدرتمند flteam آشنا شدم و بابتش تمام تلاشم رو میکنم.مرسی🙏⁦✌️⁩🌺

  • بهنوش جامعی
  • سلام و خدا قوت

      ممنون واسه این متن فوق العاده و آموزنده واقعا سپاسگذارم و خیلی خوشحالم که باتیم بزرگ flteam آشنا شدم

  • مرتضی ماکنالی
  • سلام مربی خدا قوت

    واقعا همینه هنیشه در طول سفر از زیباییهای طول مسیر گفته میشه ابتدا و انتها فقط محلی برای استراحته از طول مسیر لذت ببریم👌

    سلام و عرص ادب

     

    در نتورک باید با صبر و حوصله از مسیر لذت ببریم.از چالش هایی که هیچ جا تجربه نمیکنیم لذت ببریم. از روبرو شدن با خود واقعی و رشد و اصلاح خودمون لذت ببریم. موفقیت مقصد نیست مسیره.

    ممنون بابت این مطلب فوق العاده عالی

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    ممنونم بابت این مطلب فوق‌العاده عالی🙏

    نتورکر خوب و ماهر زمانی می تواند به اوج رضایت مندی درونی و خلاقیت بیرونی دست یابد که بی اعتنا به نتایج مقطعی در طول مسیر با صبر و شکیبایی و دقت و تامل به صحنه های طول مسیر خیره شود و الگوها و پیام های پنهان در حاشیه جاده زندگی را با چشم دل درک نماید. این همان مزد و منفعتی است که کاینات چشم فایده جویان ومنفعت طلبان را به روی آن بسته است.

    سلام و عرض ادب خدمت مربی عزیزم

    سخنان گوهر بارتان همیشه سرشار از انرژی مثبت و انگیزه برای پیش بردن اهداف است ، قطعا هر راهی سختی خودش را دارد و متحمل خطراتی است و مطمئنا برای بدست اوردن یک چیز گرانبها باید بهای آن را پرداخت 

    جهت موفق شدن در یک سیستم فوق پیشرفته نتورک مارکتینگ باید تمام تلاش خود را بکار گرفت و همه انرژی خود را صرف پیش بردن اهداف کرد

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم از اموزشتون

    موفقیت مقصد نیست بلکه لذت بردن از مسیره.

    یاد گرفتم از این اموزش که دنبال نتیجه مقطعی مبلشم و با صبر و شکیبایی کارم رو انجام بدم و تلاش کنم ،نتیجه خودش حاصل میشه...

    پس اصول کارم رو انجام بدم و در حال زندگی کنم تا بتونم از چالش ها و موفقیت های پیش رو لذت ببرم

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام عرض ادب

    ممنون از مطلب فوق العادتون

    ما در زندگی نباید به دنبال مقصد باشید بلکه مقصدی وجود ندارد ما در مسیر زندگی قرار داریم و باید از لحظه به لحظه این مسیر لذت ببریم در حال زندگی کنیم و با ذهنیت مثبت به کل کائنات از هر اتفاقی در این مسیر اموزش ببینیم و بدانیم در این مسیر هر اتفاقی هر چالشی که باشد در مسیر ارتقا و ساخته شدن ما ست و بایدادامه دهیم  

  • fatahi...mina کرمانشاه.....اسلام آبادغرب
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی بزرگوار واسطوره ی نتورک 

    ممنونم مربی جان مطلب بسیار عالی بود.دقیقا همینطوره باید نتیجه گرا باشیم،درمورد کسی پیش داوری نکنیم و به شدن کارمون فکر کنیم وبگیم باید بشه ومهمتر  اینکه فرصتهارو از دست ندیم.

    به امید فتح جهان✌✌✌

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام‌ مربی ممنون بابت این‌ مطلب زیبا 

    مهم‌ درک مسیره ک با چشم گوش وذهن‌ بازبهش‌ نگاه 

    کنیم‌ ‌تو راهی ک هستیم‌ صبور باشیم‌ پیش داوری نکنیم

    تا بتونیم ب هدفمون‌ برسیم .

    ممنون از شما مربی گرامی 

     

     

  • Bahareh dehqanizadeh _gilanqarb
  • سلام و عرض ادب دارم خدمت تاپ مربی 

    واقعا مطلب إموزنده ای بود 

    دیر رسیدن بهتراز هرگز نرسیدن است

    مام باید در نتورک برای رسیدن به اهدافمون تلاشمون رو بکنیم و برای اهدافمون بجنگیم. کلمه ای چ فایده ای داذه مارو از هدف و خواستمون دور میکنه پس با ارتباط بودن با خط حامی میرسیم ب هدفمون شاید یکم دیر ولی میرسیم. 

  • حدیث اکبری
  • این مطلب آموزنده رو باید هر روز خوند تا مبادا یک لحظه از زندگی امروز مون غافل بشیم و قدرشو ندونیم تا درآینده حسرت روزهای از دست رفته رو نخوریم،آینده ما ساختن امروز است

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    زندگی پر از فراز و نشیب هستش بالا و پایین داره کم و زیاد میشه 

    از لحظه لحظه زندگیمان نهایت استفاده رو ببریم قدر داشتهامون رو بدونیم 

    در مسیر زندگی لذت ببریم از بود ونبودها 

    چرا ک یک بار زنده ایم و زندگی میکنیم 

    در نتورک ک فرصتی نسیبمون شده رو با جون و دل  درکش کنیم برای اهدافمون بجنگیم چرا ک همیچین فرصتی دیگر تکرار نخواهد شد 

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    مطلب بسیار آموزنده ای بود و خیلی کار بردی رسیدن به هدف خیلی مهم هست ولی مهم تراز اون چیزهایی هست که ما در راه رسیدن به هدف بدست میاریم 

    درسته که ما باید چشممون به هدف نهایی باشه ولی این فقط، فکر کردن به نتیجه هست و ما باید حواسمون به فرایند هایی که می خواد مارو به اون هدف برسونه باشیم حواسمون به نشانه هایی که در مسیر هست و تجارب که هست 

    ما اگر فقط به آینده نگاه کنیم هیچ لذتی از زندگی الان خودمون نمی‌بریم و چه بسا که زود خسته بشیم و انگیزه حرکت نداشته باشیم

     🙏

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و ادب خدمت شما💐💐💐

     

    مطلب بسیار عالی و قابل تاملی بود🙏

     

    در آموزش های نابتون همیشه فرمودید ک در نتورک نتیجه گرا نباشیم بلکه فرایند گرا باشیم

    پس موفقیت در نتورک یک مقصد نیست بلکه یک مسیره و ما در مسیر موفقیت هستیم ک باید از تمامی لحظات نتورکمون لذت ببریم و تجربه کسب کنیم برای موفقیت های هم ک در آینده ازآن ماست👌

     

    تشکر از آموزش بسیار عالی🙏

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت مطلب ک تلنگری بود ک قدر لحظه به  لحظه زندگی رو بدونیم 

    فایده و دستاورد و نتیجه هرکاری قبل از آنکه در مقصد و انتها قرار داشته باشد در طول مسیر هست .انسان موفق در طول زندگی روزانه خود براساس اصل فایده داشتن یا نداشتن کارهایش را اولویت بندی نمیکند .سود و منفعت هر تلاشی مختص ب یک زمان خاص نیست بلکه ب صورت طرح والگویی نامرئی در طول مسیر هست 

  • علی صالحی
  • سلام و ادب 

    عالی بود،همیشه سخت ترین بخش کار شروع کار هست. دقیقا مهم اینه که قدم اول برداشته بشه.باقی مسیر برای ما نمایان میشه.موفقیت مقصد نیست مسیره. باید صبور باشیم و از تجربیات طول مسیر باید استفاده کنیم و از رشد کردن لذت ببریم. کافیه پا بذاریم جای پای مربیان خودمون.

    ممنون تاپ مربی 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت شما 

    دقیقا باید صبر داشته باشیم وپشتکار تا به موفقیت وهدفمون برسیم ممنون از مطالب آموزندتون 

  • پروین امیری نسب
  • سلام وخداقوت

    زندگی  یک سفر عجیبی و ناشناخته هستش.درابن سفر باید هدف و انگیزه داشت تا بتوانی جلو بری وبه قله برسی .وبتوانی با چالش های آن درست برخورد کنی .نتورک دقیقا تمام این ها رو در زندگی بهت میده وآموزش میده که درست بتوانیم به جلو حرکت کنیم .با تشکر فراوان از آموزش های بی نظیر شما 

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    فوق العاده بود. ب جای فکر کردن به نتیجه و اینکه فقط درگیر آینده باشیم باید لحظه های حال رو دریابیم چون اقدامات امروز هستن که فردای مارو میسازن...تنها راه پیش بینی آینده خلق اونه...

    میریم برای خلق کردنش با اقدام کردن در امروز و ساختن یک امپراطوری و وصل بودن به خط حمایتیمون ....

    ممنون تاپ مربی عالی بود

  • مولود اقتداریان
  • سلام و عرض ادب خدمت شما تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم از مطلب بسیارمهم و حیاتی 

    توی مسیر موفقیت مهم اینه که از راهی که داریم میریم لذت ببریم و دقیقا ی انسان زمانی میتونه از خودش راضی باشه که به اوج برسه 

    از مسیرم و تجارتی که دارم لذا میبرم تا پای خونم وایسادم پای تک تک اهدافم من برای روزهای که گذروندم و تجربه کردم خوشحالم وخداروشکر میکنم که این تجارت رو دارم که منو به فرزانگی برسونه... 

  • الهه صادق نژاد
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی محترم

    زندگی زیباست زمانی که از تک تک لحظاتش استفاده کرده و لذت برده و زمان را هدر ندهیم و کار امروز را به فردا موکول نکنیم.تمام لحطات لدت بخشند.زندگی در گذشته باعث حسرت خوردن و زندگی در اینده باعث استرس داشتن میشود پس همین لحطه ای که در ان هستی را دریاب.

  • زینب حسن پور استان لرستان ـ شهرستان دورود
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    از تک تک لحظه های زندگیمون لذت ببربم زمان روهدر ندهیم 

    به بهترین شکل از زمان استفاده کنیم ـ به حامی وزیر مجموعه خود توجه کنیم.  اگه پرزنتی انجام دادیم حتما پیگیر۴۶۴ی کنیم از تجربیات افراد تیم وبزرگان استفاده کنیم

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • سلام ادب خدمت تاپ مربی گرامی سپاس از مطالب زیباتون. 

    موفقیت درنتورک  مقصد نیست ی  مسیره ک ما باید از این مسیر 

    نهایت استفاده و لذت رو ببریم  و از تجربیات طول مسیر استفاده کنیم‌ تا 

    ب هدفمون برسیم.  

  • Mina. ..fatahiاستان کرمانشاه. . اسلام آباد غرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوارم

    ممنون تاپ مربی بابت این مطلب زیبا وآموزنده که

    تلنگری بود برای قدر دانستن لحظه به لحظه زندگیمون 

    نتیجه ودستاوردها هر کاری ممکنه در انتهای مسیر نباشه 

    بلکه در طول مسیر اتفاق بیفته. انسان های مثبت به مقصد فکر نمیکنند

    بلکه از پیچ وخم های جاده لذت میبرند.

     

  • مرضیه قربانپور
  • تاپ مربی جان سلام

    زندگی همین لحظه هایی است که در حال گذر هستند و ما داریم برای رسیدن به آینده ای بهتر از دست میدهیم. لذت بردن از کار فقط بمعنای پول درآوردن نیست در واقع باید از خود کار لذت ببریم.چه بسا زمانیکه به هدف میرسیم میفهمیم چه فرصت هایی داشتیم و از دست دادیم.پس از تک تک لحظه های کار و زندگی لذت ببریم پرا که عمر و جوانی دیگر برنمیگردد

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود مربی

    از زمان حال خودمون لذت ببریم،نگران آینده نباشیم،فقط در مسیر درست قدم بزاریم و تحت آنالیزمنتور کاربلد قراربگیریم ویادبگیرم دیدگاه مثبت داشته باشیم

  • Bahareh dehqanizadeh _gilanqarb
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون از شما بخاطر آموزش های بی نظیرتون 

    در لحظه زندگی کنیم و باافکار مثبت مسیرو انتخابات کنیم. 

    انتخاب مسیر درس تورو به اهدافت میرسونه. 

    خط حامی تو همیشه کنار تو هستند پس. در لحظه باش و در لحظه عمل کن. 

    یا علی

    #مدافعان_اقتصاد 

  • Mina. ..fatahiاستان کرمانشاه. . اسلام آباد غرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    ممنونم بابت این مطلب عالی 

    بدون پیش داوری به شدن ومثبت بودن فکرکنیم ،کلمات کلیدی و مثبت رو تکرارکنیم تا به نتبجه برسیم و فرصت هارو از دست ندیم.

     

  • وحید علی گلی از دزفول
  • سلام تاپ مربی جان

    دقیقا بهترین ها نصیب کسانی خواهد شد که در طول مسیر موفقیت چشم‌خود را بر روی دستاوردهای مسیر باز میکنند و میدانند که هر آنچه برای رسبدن به موفقیت لازم است همینجا بین همین چیزهایی نهفته است که به سادگی از کنارشان گذر میکنیم.

    از هیچ فردی ، شماره ای ، کسب و‌کاری ، هم صحبتی ،عابری نباید براحتی گذشت چه بسا کلید قفل ما در دستان او باشد

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و ادب خدمت شما تاپ مربی جان

     

    مطلب بسیار عالی بود و نیاز الان ما هست

    اگر در مسیر درست قرار بگیریم باید درطول انجام کار هم لذت ببریم ولو اینکه نتیجه حاصل نشه بالاخره تجربه ای بدست میاریم.

     

    تشکر

     

     

  • Bahareh dehqanizadeh _gilanqarb
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون از شما بخاطر آموزش های بی نظیرتون 

    در طول مسیری ک میخوایم کاری رو انجام بدیم به نتیجه فکر نکنم روند درست کارو انجام بدیم نتیجه یه دست میاد. 

    در لحظه زندگی کنیم 

    به سادگی از کنار فرصت های ک برامون اتفاق میفته نگذریم

    یا علی 

    #مدافعان_اقتصاد 

  • محمدجدیدزاده
  • سلام وصبح بخیر به تاپ مربی عزیز

    من به هیچ عنوان پیش داوری نمیکنم ،تا کسانی مثل خودم مه منتظر یک کسب وکار مطمئن هستند دعوت کنم وبزارم آنها هم مثل خودم به درآمد برسند، 

    به امید نزدیک شدن روز به روز موفقیت شرکت معظم سیمرغ عصر تجارت

  • سیده زینب تاجگردون
  • سلام وادب 

    ممنون تاپ مربی مطلب بسیاار اموزنده بود 

    باید قدر تمام لحظات زندگی رو بدونیم 

    فقط منتظر خروجی و دستاورد های اخر مسیر نباشیم 

    در طول مسیر ممکن دستاوردهای پنهانی باشن 

    بنابرای ماندن و تحمل وذصبر ما را میطلبد 

     

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام و ادب تاپ مربی

    واقعا مطالبتون عالیه ما رو به فکر فرو میبره تا به خودمون بیایم 

    انسان موفق کسب است که بدون در نظر گرفتن نتیجه کار به میدان میرود و هر لحظه سعی میکند بهترین باشد یک نتورکر ماهر باید با صبر و پشتکارمسیر رو طی کنه تا به موفقیت برسه

  • ناهید رضایی
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ منتور عزیز

    ممنونم از آموزش فوق العاده تون

    لذت زندگی توی مقصد نیست توی مسیری هست که شروعش کردیم، از لحظه حالم بیشترین استفاده رو میبرم، تمرکز رو میزارم روی داشته هام شرکت قدرتمندم، خط حمایتی بی نظیرم و تیم فوق العادم، و دانش و مهارتهام رو ارتقا میدم و میجنگم برای تیک زدن ویژه FL TEAM 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت شما ممنون از مطالب عالیتون 

    باید به مسیری که داریم میریم به نتیجه آخرش فکر نکنیم بریم  وهمچنان ادامه بدیم وصبور باشیم تا موفقیتها یکی بعد از دیگری برامون اتفاق بیفته وواقعا باید از خودمون بپرسیم اگه برای ما هم پیش داوری میکردند واین کار را به ما پیشنهاد نمیدادند الان چکار میکردیم پس ما هم پیش داوری نکنیم واین فرصت حرفه ای را به همه پیشنهاد بدیم 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودتاپ مربی

    دقیقا یک نتورکر ماهر کسیه که چشمش رو روی نتایج مقطعی الان ببنده وباصبروشکیبایی وتلاش به آخر مسیر ونتیجه نهایی بنگرد

  • اعظم پاسیار
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی

    ازمسیربایدلذت برد و ازلحظه به لحظه ش بایداستفاده کردهمه چیز نیاز به زمان داره 

    اینکه سریع به مقصد برسی مهم نیست بلکه از پیچ وخمهای جاده هم لذت ببریم

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام و ادب خدمت تاپر بی گرامی

    مسیر هدف به اندازه خود هدف مهم است کافیه قدم در مسیر موفقیت بگذاریم و از نرسیدن به نتیجه نترسیم صبر و بردباری داشته باشیم و به راه خود ادامه دهیم و از مسیر و همه جریانات آن لذت ببریم تا اینکه در نهایت به موفقیت برسیم

  • فاطمه داوری دولت آبادی
  • ممنون ازشما 

    درطول مسیر زندگی برای رسیدن به هدف به دنبال منفعت وسود شخصی نباشیم بهلاخره کائنات پاسخ گویی رفتار ما خواهدبود 

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام وادب خدمت تاپ مربی

    مطلب زیباوآموزنده ای بود

    برای رسیدن به هدف وموفقیت،فقط نقطه پایان مهم نسیت،مسیرهدف به اندازه خودهدف نیزمهم است.ازمسیرهدف وسپری کردن چالشها،زیباییهاوچشم اندازمسیر،لذت ببریم،ولحظه هاروازدست ندیم.که اینهاهم جززندگی هستند.ازفرصتهابه بهترین نحوممکن استفاده کنیم.

    بودن درflteamودرکناربهترینها ،باعث افتخارماست✌🏼✌🏼.🌹

     

  • محرابه سلیمان زاده .اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت شما تاپ مربی بزرگوار🙏🙏

    ممنون بابت مطالب بسیار عالیتون .مسیر هدف به اندازه خود هدف مهم است .برای رسیدن به بهترین نتیجه حتما باید از راهی که میخوایم به اون هدف برسیم لذت ببریم .با صبر و تلاش و بردباری در طول مسیر تجربه های خوب کسب کنیم .موفقیت همیشه رسیدن به هدف نیست همین که در طول مسیر هدف رشد کرده باشیم خودش یک نوع موفقیت حساب میشه که ارزشش کمتر از هدف نهایی نیست .

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب

    عالی بود ممنون 🙏

    از مسیرکه قرار داریم  باید لذت ببریم و از لحظه به لحظش باید استفاده ببریم وبا تلاش برای رسیدن به سقف و فقط باید به نتیجه فکر کنیم با چشم ها و گوش ها و ذهن های باز به اطرافمون خوب نگاه کنیم و لذت لحظه لحظه این زندگی که بزرگترین هدیه خداست که به ما داده رو ببریم وصبرداشته باشیم ودر کنار صبر پشتکار وتلاش هم باید باشد تا به موفقیت برسیم 

    سلام ممنون مربی

    مطلب بسیارقابل تاملی بود

    در نتورک نباید به حاشیه ها توجه کنیم وقدر لحظات روبدونیم وازان لذت ببریم وصبورباشیم وباقدرت وایمان قدم برداریم ان شالله به نتایجی که میخواهیم میرسیم

  • فرزانه داوری اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی گرامی.تشکر بابت متن فوق العاده امروز.

    مادرمسیر نتورک نباید به حرف دیگران گوش بدیم و تنهاباچشم دوختن به هدفمون راهمون راباصبروشکیبایی ادامه بدیم واز همه چالشها وسختیها  مسیر لذت ببریم .خداراشکر که عضو کوچکی از تیم افلتیم هستم ازین  فرصت به بهترین نحو استفاده میکنم ومطمئن هستم باصبرو شکیبایی وپشتکار تک تک اهدافم تیک میخوره .

  • نرگس طالبی اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت جناب تاپ مربی جناب آقای حامدی کیا

    ممنون بخاطر مطالب بسیار آموزنده تون

    باید نگاهم رو از آینده بردارم و به آنچه دارم و منتظر من هست چشم بدوزم

    باید گاهی مثل کودکان کودکی کرد و بی صبر بود برای رسیدن به موفقیت

    باید از لحظه لحظه ی زندگیم نهایت استفاده رو ببرم.🙏🙏

  • ندا طغیانی از اصفهان
  • یاد گرفتیم که تو زندگیمون فقط در حال دویدن پرسیدن به مقصد نباشیم باید از لحظه لحظه زندگیمون لذت ببریم 

  • فریده ملکیان_ اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت منتور بزرگوار...

    لازم نیست همیشه منتظر فرصت باشیم تا اینکه روزی پیش بیاد بلکه باید فرصت نقدی که “الان “ در اختیارمونه رو غنیمت بدونیم و نهایت استفاده رو داشته باشیم . «چون انتظار یعنی شکست»!

    به قول سهراب سپهری« زندگی آبتنی کردن در حوضچه “اکنون” است».

     

    سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی  و ممنونم بابت وبلاگ بسیار عالی

    برای رسیدن به هدفمون باید از داشته هامون برای  به دست آوردن نداشته هامون استفاده کنیم و باید درزمان حال زندگی کنیم وهیچوقت توی کارمون پیش داوری نکنیم وبه مسیرمون برای رسیدن به هدفمون ادامه بدیم 

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    مطب بسیار عالی بود 

    همه چیز در مسیر است نباید با شتاب زدگی به فکر رسیدن به مقصد باشیم و در طول مسیر هیچ گونه آگاهی از کار بدست نیاوریم باید تلاش کنیم و بهانه ها رو سر ببریم و از تمام لحظات لذت ببریم 

    یک نتورکر خوب به نتایج مقطعی اهمیت نمیدهد و تلاش می‌کند نتیجه نهایی رو به بهترین شکل بدست اورد

  • نرگس هاشمی آبادان
  • سلام وخدا قوت خدمت جناب آقای مربی حامدی کیا

    ممنون بابت این مطلب بی نظیر

    آن چه در زندگی در جست وجویش هستی در مکان خاص قرارندارد بلکه به صورت الگووطراحی نادیدنی اما حسی ملموس در طول جاده پخش شده است

    برای رسیدن به هدفمون باید تمام تلاش کنیم وبهانه جوی نکنیم وپیش داوری نکنیم

     

  • سیده آمنه موسوی
  • در طول رسیدن به هدف لذت ببریم نه اینکه منتظر رسیدن هدف باشیم

    باید با داشته هامون لذت ببریم و کاری کنیم با داشته هامون به هدف برسیم

    سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز

    برای رفتن به مسافرت فقط رسیدن به مقصد کافی نیست . چرا که در مسیر سفر به راهنما یا نقشه ، سرویس دهی برای وسیله نقلیه احتیاج پیدا میشه وگرنه بدون امکانات سفررسیدن به مقصد راحت نیست.

    برای رسیدن به اهداف و موفقیت ها به تجربه و راهنما و دانش و اطلاعات باید دسترسی داشته باشیم با آموزش پذیری و مشورت کردن با حامی و مربیان عزیز رسیدن به اهداف با موفقیت عالی همراه میشه.

    مشکلات و سختی های مسیر باعث بشه که ما با قدرت و شجاعت قدم برداریم  نه اینکه در برابر آنها نسبت به مقصد خود دلسرد بشیم

  • زینب رفیع نیا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار و تشکر بابت به اشتراک گذاشتن این مطالب آموزنده 

    مطلب عالی بود . بهتراست بجای نتیجه گرا بودن و فایده گرا بودن به فرایند مسیر و کاری که انجام میدهیم بیشتر توجه کنیم و در واقع بههر لحظه از مسیرمان توجه کنیم و نکات و پیامهای نهفته در آن را بیابیم و در عین حال از پیمودنش لذت ببریم . 

    بوجود آوردن و آموختن چنین مهارتی بسیار به ما در زندگی کمک میکند . 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود تاپ مربی 

    همه چیز درمسیراست

    یک نتورکرحرفه ای وموفق به نتایج مقطعی دلخوش نمیکند بلکه از تجربه ها ودرسهاییکه درمسیر موفقیت و رسیدن به هدف است لذت میبرد وبزرگ میشود

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام تاپ مربی ممنون بابت مطالب زندگی.تومسیری که داریم برای هدف مون می جنگیم.به چالش هایی برمی خوریم که اونانیزجزیی ازمسیرآینده ی ماست.دنبال نتایح کوتاه مدت نباشید بجنگید برای نتایجی که تا نسل ها بعدشما نیز نتیجه بحش باشه.

  • معصومه رضازادگان
  • عالی عالی عالی

    ممنونم از تاپ مربی حامدی کیا

    قدر بزرگای زندگی و قدر لحظات زندگی رو بدونیم.مهربان باشیم.

    ممنون بابت درسهای زیباتون

  • Elahe_hakim_andimeshk
  • سلام و خداقوت تاپ مربی

    تشکربابت مطلب فوق العاده ی امروز ،

    باید یاد بگیریم که توی‌مسیری که برای رسیدن به هدفمون هست الگوهارو شناسایی کنیم و با دقت به آموزشاتی که توی دل مسیر هدف برای رسیدن توجه کنیم و باهاشون خودمونو رشد بدیم ،درسته مقصود رسیدن به هدف‌هست ولی خود مسیرهم خیلی مهمه .

     

  • زهراآزادوند
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی گرامی

    تشکرتاپ مربی بخاطراین مطلب فوق العاده مفید وآموزنده

    بنابه برداشتم از این‌مطلب مابایدقدر لحظه لحظه زندگی مون را بدونیم ودرمسیر رسیدن به هدف ورسیدن به خواسته ومواجهه باچالش ها ترس به دل راه ندیم وهرچالشی رابامثبت اندیشی

    فرصتی عالی بدونیم برای موفقیت بیشترمون و از مسیرلذت ببریم

     

     


     

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و خدا قوت خدمت شما 

    تشکر بابت این مطالب عالی و با مفهوم 

    ما وقتی میخوایم کاری رو انجام بدیم به اخرش فکر نکنیم چون مسیر برای ما مشخصه فقط باید صبر و دقت داشته باشیم و پیام ها و نشنونه های ک در طول مسیر برای ما اتفاق میفته رو درک کنیم 

  • دحیماوی اهواز
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    اول ازهمه تشکرمیکنم بابت این اموزش ناب و بینظیر 

    و دوم تشکر میکنم از خط حمایتیم که در ورود من پیش داوری نکردند و الان عضو کوچکی از این خانواده هستم

    ودر اخر چشم دیدگاهمون رو به مکانی که الان هستیم متمرکز میکنیم و با صبر و تامل و تلاش رو به جلو حرکت میکنیم که در نتیجه قطعا موفقیت و رضایت درونیم بدست خواهد اومد 

    به خط تیم و مربیان و خط حمایتی وصل خواهیم بود و افرادی که به هرنحوی پرزنت کردیم پیگیری میکنیم تا به رشد دایمی برسیم ‌

    سلام و درود خدمت تاپ مربی عزیز

    ممنون بابت این اموزش ویژه و عالی

    قطعا از مسیر فوق العاده نتورکمون لذت میبریم و میریم ک این راه پر از رشد و سعادت و خوشبختی رو با عزیزانمون به اشتراک بزاریم و بدون پیش داوری پرزنت کنیم و پیگیری هامون رو به نتیجه برسونیم 

    انشاله با توکل به خدا و حمایت های شما قطعا انجامش میدیم✌✌🇮🇷🇮🇷

    سلام تاپ مربی وقت بخیر.همان طورکه خودتون بارها گفتید فروش یک فرایند ،موفقیت یک فرایند چراکه باید تواین فراینداموزش دید ،یادگرفت وبه مرحله ی اجراگذاشت تادرطول مسیربه اون نتیجه نزدیک ونزدیکترشد.ونتیجه زمانی حاصل میشه که پله به پله ی این فرایند را درست 

    اجراکرد تا به دستاورد رسید.ولی این نتیجه یک چاشنی هم می خواد بنام صبر ورماندگاری.

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام تاپ مربی.برای اینکه اززندگی لذت ببریم باید درلحظه زندگی کنیم وبه این فکرنکنیم که قرارچی بشه یا نتیجه چی میشه .زمانی که حرکت کردیم تومسیر همه
    چیزبه مانشان داده میشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی