NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

وبلاگ جدید مبارک

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ب.ظ

با سلام

با توجه به اینکه چند وقتی هست که بلاگ فا سیستمش مشکل پیدا کرده تصمیم گرفتیم تغییر رو برابر تهدید ندونیم و خیلی سریع تا فاجعه صورت نداده تغییر کنیم و به موج تغییرات بپیوندیم.

همش دارم فکر میکنم که چرا باید در جهان با تغییرات سریع و اینهمه تکنولوژی و امکانات و شرایط بهتر ،ما همچنان سعی میکنیم به کارها و سیستم ها و روند قدیمی خودمون محکم بچسبیم و تغییر نکنیم در صورتی که با کمی تحقیق و البته داشتن شجاعت و روحیه ریسک پذیری میتونیم بزرگترین اتفاقات زندگی خودمون رو رقم بزنیم.

از سال 91 تا الان که نتورک قانونی و حرفه ای خودمو شروع کردم به واقع کلمه ای زیباتر جذاب تر و هیجان انگیزتر از تغییر ندیدم.

واقعا یک زمانی تغییر در هر زمینه ای برای من درد آور بود ولی الان واقعا به قسمتی جدانشدنی در زندگی من تبدیل شده.

تغییر چی؟

تغییر هرآنچه که دیگه کارایی نداره،تغییر هرآنچه که دیگه من رو رشد نمیده،تغییر هرآنچه که من رو در رسیدن به کمال کمک نمیکنه

تغییر کنید و رها کنید هرآنچه که به شما دیگه انرژی نمیده،هر آنچه که دیگه باعث نمیشه قلب شما تندتر بزنه،هرآنجه که باعث نمیشه شما با فکرش بی خواب بشی،هرآنچه حس تازگی به شما نمیده،هرآنچه حال شما رو بهتر نمیکنه

نتورک واقعی ما شروع شده و همه چیز آماده و مهیا برای پرواز به قله موفقیت این صنعت است

باید که دوباره پارادایم بزنیم باید که دوباره شروع کنیم و باید که دوباره رکورد بزنیم و شگفتی ها رو خلق کنیم

این ماه باید علنا شگفتی ساز بشیم

علنا تصاعد 4 بزنیم

فصل زیبای پاییز در راه است،فصلی که نماد واقعی تغییر است

بیایید یکبار دیگر زندگی را زندگی کنیم باهم و درکنارهم

روزهای خوب شروع شده اند....

حسین حامدی کیا

24/6/94


  • حسین حامدی کیا

بازاریابی شبکه ای

سیمرغ

نظرات (۱۷۹)

  • پریسا پوررکنی
  • سلام تاپ لیدر. 
    مرسی بخاطر اطلاعات فوق العاده ای که در اختیارمون  میزاری. هر تغییری که تا حالا بوده یه برنامه ی بهتری بوده.میجنگیم برای بهترین بودن.
    پاسخ:
    علنا میترکونیم،به همتون ایمان دارم
  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت 
    خوشحالم که تغییراتی بزرگ درزندگی ودرنگرشم اتفاق افتادواون هم بخاطرنتورک بود
    زندگی اگه ارزش زندگی کردن داره ارزش بهترزندگی کردن روهم داره...
  • عرفان طاهریان
  • سلام تاپ ویژن 
    افتخارم اینه که دارم تو قوی ترین تیم دنیا فعالیت میکنم میدونم که باهم ودر کنار هم کاری میکنیم که دنیا رو به لرزه درمیاریم میدونم که اسممون به عنوان تاریخ سازان نتورک ایران شناخته میشه.قشنگ ترین روی داد زندگی من تغییری بود که منو وارد این تجارت کرد ممنون از حمایتتون 
  • آزاده آل عبدی
  • سلام و خدا قوت خدمت شما لیدر عزیز
    ممنونم مرسی از اطلاعات فوق العادتون که همیشه برامون میذارید و مثل همیشه ما رو راهنمایی میکنید.
  • امین سیلانی
  • سلام استاد خداقوت
    مرسی از این همه حمایت.
    اینقدر تغییر میکنم و بها میدم تا لایق نتورک شوم 
    اینقدر کار میکنم اینقدر سخت کوشی میکنم تا سال 2020بهترین نتورکر دنیا بشم هم جنمش دارم هم لیاقتش
  • حسین باغبان
  • سلام بر استاد خودم
    تغییر سخت ترین مرحله زندگی من بود اما همه ما میدونیم که تغییر سخته اما میوه ی شیرینی داره پس با تغییرات تغییر میکنیم تا به همه ثابت کنیم کسایی موندگار میشن که تغییر رو جزیی از زندگی خودشون میدونن
    دنیا از ما به پایینه باهم و در کنار هم علنا سقف میزنیم
  • احسان استاد
  • سلام بر خانواده سیمرغ ، خانواده ای که در آینده شامل کل ایران میشه 
    یک تغییر جدید و یک وبلاگ جدید ...
    هرکی میخاد تو این تجارت پیشرفت کنه مطالب این وبلاگو بخونه چون تجربه های افراد با تجربه هستند
  • فاطمه باوی _ ماهشهر
  • سلام تاپ لیدر , خدا قوت

    همه ما می دانیم تغییر غیر قابل اجتناب است چون با دانش روزافزون و تکنولوژی رو به پیشرفت هدایت می شود و با سرعتی غیر قابل قیاس با گذشته در حال حرکت است و
    کار ما این است که استاد تغییر باشیم نه قربانی آن...


         تغییر = رشد
  • کوثر نوری منش/ایمان حاذقی
  • سلام خدمت تاپ لیدر عزیزمون
    جهان بر پایه ی تغییر بنا شده پس چرا انسان که نماینده خدا روی زمینه تغییر نکنه!
    از تغییرات لذت میبریم چون تغییر کردیم...
    درود بر نتورک مارکتر حرفه ای آقای حسین حامدی کیا
    امروزمون مبارک
    امروز یه روز جدیده
    به تفکر ما برمیگرده
  • زهره قربانی
  • سلام تاپ لیدر عزیز,خداقوت
    تغییر=فرصت,یاد گرفتم از تمام تغییرات زندگیم نهایت استفاده رو کنم
    تشکر از اطلاعته همیشه بی نظیرتون

  • حامد نساروند
  • باسلام
    تشکر لیدرجان
    تبریک بابت وبلاگ جدید
    دقیقا هر تغییر برابر فرصتی بزرگتر و جدیدتر و بهتر است و این ما هستیم که باید از این تغییرات رو به رشد استفاده کنیم
    الان که همه چی مثبت و در جهت رشد ماست
    ما باید با این همه تجربه ای  که در مدت زمان کار کردنمون به دست آوردیم الان باید ازشون استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.

  • رضا سلمان زاده
  • سلام بر تاپ لیدر
    تبریک....مبارک باشه
  • علی نعیمی زاده
  • سلام و دورود فراوون بر خانوادم و تاپ لیدر
    فقط تصصصصصاعد..
    تصاعد
    تصاعد
    تصاعد
    همچی جز تصاعد4حاشیه هست.. .
  • احسان خجسته مهر-اهواز
  • باعرض سلام و خسته نباشی خدمت تاپ لیدر عزیز

    واقعا مطلب فوق العاده ای بود استفاده کردیم

    علنا فقط تصاعد میخوریم اونم تصاعد4

     

  • مریم رسومکاری
  • سلام تاپ لیدر
    بزرگترین افتخار زندگیم اینه که توی قوی ترین تیم دنیام
    باهم میترکونیم و باهم تصاعد4 میخوریم
    با این شرایط فوق العاده رشد نکردن هم خودش یه هنره
    ممنون از مطالب فوق العادتون

  • فاطمه شکری
  • درود برجاودانه های نتورک ایران زمین،تاپ لیدرهای عزیزمان
    اینده از ان ماست
    افرادی که با ما هم عقیده اند به ما ارامش میدهند
    افرادی که مخالف با عقیده ی ما هستند، به ما دانش
    آدمی برای لذت بردن از زندگی به آرامش نیاز دارد،
    وبرای چگونگی زندگی کردن به دانش،
    ساده نباشیم و ساده زندگی نکنیم
  • احسان رحیمی(بروجرد)
  • باسلام خدمت خانواده بزرگ سیمرغ.مخصوصا تیم باغیرت و زحمتکش دزفول.
    هزار دشمنم ار می کند قصدهلاک    گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک
    تاپ لیدر تا بالا سریهای مثل سرکار داریم هیچ غم نداریم.عرض تشکر داشتم از تیم وفا دار دزفول که برای پیشرفت این صنعت ا
    زجون دل مایه میذارن و ازهیچ خدمتی دریغ نمی کنند.
    زندگی انسانها با تغییر که خودشو نشون میده.مثل شب و روز.

  • نداچلداوی-دزفول
  • سلام خدمت تاپ لیدر عزیز اقای حامدی کیامطالبتون عالی بود مرسی ب امید موفقیت 
    رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
    چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند
  • احمدرضا یاراحمدی
  • سلام تاپ لیدر. واقعا عالیه که همچین بالا سریایی دارم. منم مثل شما با تغیرات تغیر میکنم و روی موج سوار میشم.
    احمدرضا یاراحمدی( دورود پایتخت طبیعت ایران)
    سلام
    الان که این مطلب رو خوندم اومدم مریوان و دارم دست کرمانشاه توی مریوان رو راه اندازی می کنم... تغییرات دلهره دارن همیشه، مخصوصا وقتی یه کاری رو بخوای از صفر تو یه شهر دیگه شروع کنی.. مطالبتون باعث دلگرمیه واسم.
  • وحید والی پور
  • تغییر = لذت و تجربه
  • عیسی شهبازی
  •  سلام تاپلیدرخسته نباشی
    نتورک کارکردن جیگرمیخوادچیزی ک من الان دارم میبینم نتورک جرأأأأأأت میخوادنترس بودن خودش جرأت میخواد
    تشکرازاطلاعات فوق حرفه ایی تون
  • امیر ناصری
  • سلام تاپلیدر
     خیلی ممنونیم بابت اطلاعات و تجربه های خیلی خوبی که در اختیار ما میزارید...
     فقط به عشق ویژنام و بالاسری هام نتورکمو تموم میکنم
      "به امید روزی که بالهای سیمرغ بر فراز تمام دنیا سایه افکند"
  • lمهرداد فردوسی/شوش
  • سلام تاپلیدر                                                                                           خداوند در قران کریم گفته من سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهم مگر خودشان بخواهند. دنیا در عصر ژنیتیک است . از در حال حاضر این فرصت طلایی که تجارت نتورک به معرفی شده با نهایت استفاده را بکنیم .اینده از ماست .افقی روشن برای تمام نتورکرهای شرکت قدرتمند سیمرغ عصر تجارت در راه است . انشا ا... باید امسال تمام ایران را بگیریم . واز سال96 خاورمیانه را فتح کنیم. من حالیم نیست شما هم حاتیتون نباشد .چون این نگرش من وتاپ لیدر م است. یاعلی
  • سروش رخشانفرد
  • با سلام
    همیشه تغییر سخت ترین کار بشر بوده اما سخترین کارها بهترین پاداش ها را نیز به دنبال دارند
  • حمید فرخوند
  • سلام 
    تاپلیدر اطلاعات فوق العادی بازم ارائه دادین،
    خودم را خواهم ساخت و به واسطه ی خودم جهانی را...این نگرش منه که 100درصد به لطف تمام بالاسری هایه بی نظیرم بهش میرسم...نتورک جهانی با سیمرغ ایرانی..
    سلام. تشکر فراوان بسیار عالی بود 
    ستونهای نتوورک همین پاهای ماست بایستیم خواهد ایستاد' بنشینیم ..........
    یاهاناااااااااااا

  • امین سیلانی زاده
  • سلام تاپلیدر
    الآن که دارم این متن مینویسم دوم اردیبهشت ۹۷هست 
    دقیقا این مطلبی که فرمودید من با موندن در این تیم و کنار شما لمس کردم و تمام چیزهایی که در جلسات و وبلاگ میگفتید به چشم دارم میبینم
    دم غیرتتون گرم ممنون از این همه حمایت
    پاسخ:
    سلام
    بهت ایمان دارم سامورایی
    سلام تاپ لیدر اون موقعی که این‌ وبلاگ رو گذاشتید من صفر نفر بودم،امشب که دوم اردیبهشت سال ۹۷ هست تمام نظرات دوستان رو خوندم کسانی که رسالتشون تا هرجایی بود انجام دادن و باعث شدن دوباره یادآوری کنن بهم تغییر برابرست با زندگی!
    بی شک‌به نشونه ها ایمان دارم تمام‌حرفاتون توی سالهای گذشته دارن رونمایی میشن...
    باهم به ویژن flteam خواهیم رسید
  • مهدی نهاوندیان
  • سلام خسته نباشید واقعا عالی بود بله انسان ها همیشه به دنبال تغیرات نیستند بلکه زندگی ساده رو انتخاب میکنند ولی دنیا به انسان ها نشون داده که تغییر و ریسک و استمرار نتیجش موفیت هست 
  • مصطفی قلمبر
  • چه انرژی بخش
    سپاسگذارم
  • محمد نبی فریادیان
  • بنام  خالق تغییر




    "لذتی😍 که در مبارزه💪 هست هیچ وقت توی ارامش 💤نیست✌"

    دیگه بسه تا امروز هر چی شعار دادم و بهونه اوردم😠😧
    از امروز یا برنده میشم 😎یا بالاسریمو مجبور میکنم منو برنده کنه🤓

    برای دنیا مهم نیس که من چیکار میکنم😒 چون وزن سرنوشتم کمه😞 و من با انتخاب هام وزنشو بالا میبرم 😉✌و تاثیر گزاریم بر جهان هستی رو افزایش میدم😡
    هر چی جلدتر برم مشکلات بیشتر میشه 😌منم پوست کلفت تر😈

    "همین اینجا👇 در همین لحظه 🕛قول میدم یکککک روووززز به مهممم ترییین هدفم😤 برسم "


    #هدف#قدرت#انتخاب#موفقیت#FLTEAM
  • علی علیزاده خدمتگذار FLTEAM
  • با سلام به بنیان گذار FLTEAM
    در امروز تصمیم ما 4 ساله شد و تصمیممان درست ترین تصمیم بود و خوشحالم که با گذشت چالش ها همچون یک جنگجو در کنار شما میتازم و رویای ما روزی دنیا را تکان خواهد داشت. 
    به عشق خودتون این ماه تصاعد 4،،، سلام بر هما
    یا علی
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • سلام و ادب تاپلیدر
    امروز 98/4/14 هست ،دارم استارت دوباره وبلاگ خوندن رو میزنم چون میخوام یاد بگیرم و مطمئنم تو این دوره که دوباره دارم میخونم ازاول صد درصد مطالب جدیدتر یاد میگیرم ،
    یه جمله ازتوی این مطلب خیلی نظرمو جلب کرد بااینکه قبلاهم خونده بودمش : 
    تصمیم گرفتیم ک تغییر رو تهدید ندونیم...
    من تصمیم گرفتم بیشتراز قبل یاد بگیرم تا بیشتر بتونم خدمتگزاری کنم 
    تغییر توی لحظه دردآوره خیلی چون به شرایطی عادت کردی الان میخوای اونو بشکونی اولش یه جنگ توی ذهنت رخ میده ولی وقتی بخوای واقعا شدنیه ..
    من میخوام پس شدنیه  و انجام میدم‌.
    مرسی از وبلاگ خوبتون که همون توی استارتش یه چیز جدید یاد گرفتم .
  • امین سیلانی زاده
  • سلام به تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا
    عالی عالی عالی
    استاد عزیزم شما برای هر حرف و هر حرکتی که انجام میدین فلسفه عمیقی دارید،و اگر من یک شاگرد واقعی باشم در مقابل شما فقط باید با فنجان ذهنی کاملا خالی حاضر بشم که این اصول ابتدایی و بسیار مهم موفقیت هست که در مقابل مربی رسما باید پذیرش و خالی باشیم 
    فقط می‌خوام بگم چشم و انجامش بدم
    و اما این مطلب فوق العاده که به بهانه وبلاگ جدید چه ساده و کاربردی اهمیت تغییر و پارادایم بیان فرمودین
    الآن در موقعیتی هستم که میخوام جهش کنم،رشد کنم بترکونم
    پس باید چیزی باشم که تا حالا نبودم و تغییر کنم و تغییر میکنم
    سپاس از شما
  • محمدآل عبدی
  • سلام و ادب
    واقعن  موفقیت در همین یه کلمه،تغییر خلاصه میشود و دقیقا من برام تغییر سخته و امروز با متن شما متوجه شدم زمانی که تغییر ساده و جز جدانشدنی من بشه رشد و پیشرفت موفقیت بسراغ من میاد و نمییشه با کارهایی که تا الان انجام داده ام بخوام همون کارها رو انجام بدم و نتایج دیگه ای بگیرم پس از همین لحظه تصمیم میگیرم که تمام تغییرات خودم رو انجام بدم.
    واقعا ازتون ممنونم که هر وقت بر به مساله ای میخورم حرفهای شما به دادم میرسه
    ازتون مچکرم

  • آزاده آرمان پور
  • دم غیرت تاپلیدرمون گرم...
    همیشه واقیعیتهارو به بهترین شکل بیان میکنه....
    ما اگه بخواییم که نتایج وعملکردهامون رو تغییر بدیم واز نتایجی که تاحالا گرفتیم راضی نیستیم پس باید ورودیهای ذهنمون وعملکردهامون رو تغییر بدیم...
    اما تغییر چی؟؟؟؟
    تغییر اون چیزیکه دیگه ماروخوشحال نمیکنه ٫تغییر اون نتایجی که تا حالا واسمون کارساز نبوده وکلا تغییر چیزهای کهنه وفرسوده قدیمی که دیگه بدردمون نمیخوره...
    پس اگه نتایج متفاوت میخوایم باید متفاوت هم عمل کنیم....
    تا پارادایم افراد۱۰۰٪ نشه رشد۱۰۰٪ هم اتفاق نمیفته...
    خودم شخصا مدتی از خوندن وبلاگ دور مونده بودم و الان دوباره شروع کردم به مرور وتکرار خواندن وبلاگ...چون احساس میکنم گمشده ای دارم که توی وبلاگ پیداش میکنم....✌️
  • مهناز رجبی پویا
  • سلام بر مردخستگی ناپذیر اف ال تیم
    تغییر کار ساده ای نیست اما لازم و ضروری ست
     باید تغییر کنیم تا پیشرفت صورت گیرد وگر نه یا باید  در جا بزنیم و یا باید نابود شویم و اگر قرار باشه به رویامون برسیم تغییر، جزء لاینفک زندگیمون باید باشه 
     ممنونم از حمایتتون 
  • مجتبی نورنژاد
  • تغییر کردن اولین و مهمترین رکن موفقیت هستش. تاپلیدر الان واقعا از وضعیت و شرایط الانم خسته شدم و ۱۰۰٪ میجنگم و پارادایم‌های خودم رو میزنم تا بتونم نتایج جدیدی بگیرم.
    ممنونم که با یک مثال ساده اهمیت تغییر رو به ما یاد دادین.

  • هلیا رجب اغا
  • سلام به تاپ لیدر و اسطوره ی اف ال تیم
    .دقیقا رکن اصلی موفقیت تغیر خودمونه من همیشه این با خودم مرور میکنم که اگر تا الان کارهایی که انجام دادم درست بوده پس چرا ادم موفقی نیستم؟ اینجاس که ادم متوجه میشه باید تغیر بده تفکرش و نگرشش و همیشه  تغیرات از همه چی سخت تره ولی من خدارو شاکرم که مربی هایی دارم که در این راه به من کمک میکنن و اموزش میدن و یادم‌میدن که چطور تغیر کنم و چطور به موفقیت برسم من همینجا قول میدم که هرچی سریع تر پارادایم بزنم و با کمک مربیام تغیر کنم و تماممم سعی خودم و میکنم که بتونم رو سفیدتون کنم و‌پاسخگوی تمام  زحماتتون باشم تاپلیدر شما واقعا یک اسطوره هستین و تمام توانم و‌میزارم و همه جوره ازشما یاد بگیرم 
    ممنون از تمام زحماتتون
  • مژگان ملائکه
  • با سلام 
    تغییر در زندگی بسیار مهم و همیشه باید انجامش بدیم زندگی بدون تغییر هیچ است.
  • سعید ممبری
  • خواستن توانستن است اینو باید باور کرد

    نباید منتظر معجزه بود باید معجزه را به وجود آورد معجزه ما با تغییرات ما به وجود میاد، انسان های کوچک فقط آرزو میکنند و انسان های بزرگ اراده و پشتکار دارند...

    واقعا خوشحالم ک کنار بزرگ مردی به اسم تاپ لیدر حسین حامدی کیا هستم و میخوام با اموزش های شما و تغییراتی ک باید انجام بدم به موفقیتی ک لایق همه ماهاست برسم

    ارادتمند شما سعید ممبری از تیم راهبران آینده

    ۱۳۸۹/۵/۱۸

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت به بهترین استادم تاپلیدر حامدی کیا

    امروز بعد از 4 سال که دوباره این متن رو دارم میخونم خیلی بهتر فلسفه ی تغییر رو دارم درک میکنم، دارم میفهمم شما به عنوان رهبر ّFL-TEAM تو این 4 سال چقدر زیبا اصولی که گفتید رو رعایت کردید و بزرگترین موهبت هایی که الان ما داریم بواسطه ی تغییرهای به موقعی بود که انجام دادیم.

    این متن رو فلسفه ی زندگیم قرار میدم و هر روز و هرلحظه تغییر میکنم.

    با سلام خدا قوت خدمت تاپ لیدر حسین حامدی کیا 

    دقیقا با تغیره که میتونیم موفق بشیم مخصوصا الان که در موج تغییرات هستیم 

    بنده به شخصه یه سری تغییراتو شروع کردم تا بتونم موفق بشم و تا به نتیجه دلخواهم نرسم از تلاش دست بر نمیدارم 

    ایمان دارم که هممون به حمایت و رهبری شما به قله های رفیع ارزوها دست پیدا میکنیک 

  • ♡(Sh.rashidi(andimashk♡
  • سلام و عرض ادب خدمت آقای حامدی کیا

    این مطلبتون عالیِ👌وقتی تصمیم میگیریم که تغییر کنیم و تلاش میکنیم که تغییر کنیم و این باعث تغییر خودمون میشه درست بلکه روی کارمونم تآثیر میزاره این تغییر..

    این تغییر رو باید اول رو خودمون انجام بدیم بعد بقیه ی مسائل و کارهامون و غیره....

    هر چیزی که بهمون انرژی نمیده هر چیزی که باعث تپش قلبمون نمیشه هر چیزی که کارایی واسمون نداره رو تغییر بدیم.و در نتورک همه چیز هست حتی این تغییر و با موفقیت و تلاش بیشتری برای تغییر دادن چه خودمون چه بقیه ی مسائل بازم تلاش کنیم مطمئنم موفق میشیم.

    البته تغییر دادن سخته خیلی هم سخته درست اما باید تلاشمون رو بکنیم که تغییر کنیم و صد البته موفق میشیم هم در تغییرمون و هم در کارمون. یا حق✋

  • نگین حسین زاده
  • سلام خداقوت 

    چیزی که بدردمون نمیخوره وباعث رشدمون نمیشه بایدرهایش کنیم وسراغ چیزی برویم که باعث رشدوپیشرفتمون بشه

    ممنون ازاموزش فوق العادتون

     

  • مژده سلیم زاده
  • باسلام وخداقوت به مربی عزیزم 

    از این مطلب این نکته مهم رو یاد گرفتم که چیزیکه باعث رشد وپیشرفت ،باعث به کمال رسیدن من نمیشه ،باعث انرژی گرفتن من نمیشه ومن به هدفم نزدیک نمیکنه خودم رها کنم که این همون تغییر ،درسته تغیییر سخته ودرداوره اماالان متوجه حرفتون شدم که تغییر جز جدانشدنی زندگی ماست ومابرای رسیدن به قله موفقیت باید تغییر کنیم 

    ممنون مربی بابت اموزشهاتون 

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت 

    تغییر کنیم قبل از اینکه فاجعه اتفاق بیفته وبه موج تغییرات flteam بپیوندیم 

    هرچیزی که باعث رشد وکمال وحس خوب من نمیشه رو کناربزارم وبه سمت تغییرات مثبت برم 

    ممنون مربی بابت تمام امئزش ها ،حمایتهاتون 

    سلام‌مربی خداقوت

    امروز داشتم به گذشته تیممون و انتخاب شرکت سیمرغمون و از همه مهمتر بهایی که مدیران شرکت و دکتر مهدوی در این‌مسیر برای حفظ شرکت دادن فکر میکردم و با بچه های سازمان صحبت کردم.

    تصمیم‌گرفتم بیام و این پست رو بخونم و یقیننا بهترین کار ممکن تغییر کردن در جهت رشد و کمال هست. 

    امسال سال فتح ما در نتورک ایران است

    زنده باد سیمرغ عصر تجارت

    زنده بادFLTEAM

  • ریحانه پورشریفی. اندیمشک
  • نتورک تازه شروع شده. دوباره پارادایم،رکورد بزنیم،وخلق کنیم شگفتی رو.تغییر=تصاعد. تغییر یعنی اونیکه واسه من کارایی داره،منورشدمیده،تورسیدن به کمال کمکم میکنه،حس تازه گی بهم میده. حالموبهترمیکنه و خواب روازم میگیره. متشکرم ازت مربی فرزانه ام ازآموزشتون. 

  • رضا قلاوند(اندیمشک)
  • سلام خدمت تاپ مربی عزیز و دوست داشتنی

    خدارو هزار مرتبه شکر میکنم بخاطر خط حمایتی فوق العاده ای که دارم ، بخاطر داشتن همچین تیم قدرتمندی و بخاطر و بخاطر اشخاص پاک و درستکاری که زمینه ی نتورک پاک رو برای ما مهیا کردن 

    خدا میدونه که چقدر بیشتر از گذشته خوشحالم که خدا من رو انتخاب کرده برای کمک به بقیه ی بنده ها 

    خدا رو شکر میکنم که من لایق این انتخاب بودم 

    من همیشه سر نماز از خدا میخوام که به زندگی خط حامی خودم ، دکتر ضرغامی ، دکتر مهدوی و تمامی کسانی که این بستر فوق العاده رو فراهم کردن نعمت و برکت روز افزون بده 

     

    امسال رویایی ترین سال منه

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • هر تغییر برابر یک فرصت و یک تهدید،،ما باید زرنگ باشیم که از فرصت استفاده کنیم...از مربی عزیز یاد گرفتم که در برابر تغیرات اصولی گارد نباشم...تغییر کن تا شبا از فکر هدفت نخابی

  • فیضیه للری(اندیمشک)
  • سلام خدمت مربی حامدی کیا وتشکرفراوان بابت زحمات شما 

    تغییر کردن خیلی خوبه به شرطی که وقتی تغیر کردی از هر لحاظ بهتربشی ومن مطمعن هستم که درشرکت سیمرغ ودرکنارشما والبته باکمک شما تغیرات فوق العاده ای توی زندگیم رخ میده وبازهم ممنونم

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی 

    روزتون بخیر 

    هرتغییری برابر فرصتی هست که برامون ایجاد میشه ، ما باید ادمهایی واکنش سریع و تغییرپذیری باشیم که از فرصتهای پیش اومده برامون مثبتشو بگیریم 

    و عمل کنیم .سپاس از آموزشتون بهم .

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی عزیز آقای حامدی کیا

    اینجا گفته میشه که باید تغیر کنیم و اون چیزی که مارو تغییر میده همین تغییری هست ک باید انجام بدیم و باید تغیر .تغییر.تغییر کنیم و چیزهای که دیگه برامون عادی شدن رو تعییر بدیم هر چیزی که بهمون انرژی نمیده و هر چیزی که باعث موفق شدنمون نمیشه رو تغییر بدیم.. و اومدیم نتورک که تغییر کنیم درسته سخته اما بخاطر خودمون و اهدافی که داریم باید این تغییرات رو بپذیریم تا به آنچه که میخواییم برسیم‌و مووووفق بشیم یه جایی به بعد باید تغییر کنیم برای رشد خودمون و رشد سازمانمون و رشد تیمی که داریم و حتی شرکت و کاری که داریم هم میشه. پس ان شالله تغییرات مثبتی رو برای خودمون و تیم راهبران آینده بتونیم ب وجود بیاریم.. اول از همه روی خودمون کار کنیم بعد بقیه چیز ها هم راحتر میشه و تغییر پذیر میشن و میشویم..😍😍😍✌

  • خدیجه قلاوند
  • سلام و خدا قوت به تاپلیدر قدرتمند

    انسان وقتی بخواد به اهدافش برسه و موفق   بشه باید تو زندگیش تغییراتی بده وسختی های رو تحمل کنه تا به اون چیزی ک میخواد برسه و چقد اون موقع براش لذت بخشه

    خدارو شاکرم که وارد همچین تیمی شدم

    و با وجود شماهاست که کلی انرژی مثبت میگیرم و از اطلاعاتتون استفاده میکنم

    یا علی

    درود بر تاپلیدر بزرگ حسین حامدی کیا

    قطعا تغییر میکنیم به سمت بهتر شدن تغییر میکنیم به سمت موفقیت با وجود شما همه چیز شدنیه

  • سکینه مرادی / اندیمشک
  • سلام خدمت مربی قدرتمندم آقای حامدی کیا.حتما با استفاده از آموزشهای شما و خط حامی و پشتکار و تلاش خودمون خواهیم توانست تغییرات سازنده رو ایجاد کنیم.

    واسه آینده بهتر باید با موج تغییرات اطرافمون ماهم تغییر کنیم نمیشه هنوزم به سبک قدیم و سنتی کارامونو پیش ببریم باید به روز حرکت کنیم.

    شهرکرد

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • سلام

    تغییر اتفاقی هست که دائما در کائنات درحال رخ دادن است،از گذر فصل ها گرفته تا تغییرات آب و هوایی،از مراحل رشد یه دانه تا تبدیل شدنش به یه درخت تنومند.

    پس باید یادبگیریم با تغییر در مسیر درست میشه پیشرفت کرد

    دنیای ما تغییر نمیکند مگراینکه خودمان را تغییر دهیم

    مرسی از تیم بزرگ fltemکه این تلنگر رو به من زد که تغییر کنم که به رویاهم نزدیک بشم

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • با سلام

    شروع به تغییر و قدم گذاشتن در مسیری که برای اولین بار است افراد را با چالش روبه رو میکند،اینکه ما تا چه حد شهامت تغییر و جرئت ریسک را داشته باشیم میتواند باعث پیشرفت ما شود.

  • فیضیه للری(اندیمشک)
  • ما توزندگی تغییرات زیادی داشتیم اما تغییری نبودن که چشم گیرباشند یا

    یاتغییری باشد که مارو به موفقیت انچنانی بروسنه ولی باامیدبه خدا وایمان وباور وتلاش خودمون وکمک مربیامون دراین تجارت تغییرات خیلی زیادی تو زندگیمون به وجود میاریم.تشکرمربی

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام خداقوت خدمت مربی عزیزآقای حامدکیا

    تغییرهمیشه درزندگی انسان هست بایدفرصت هاراازدست ندهیم ودرنهایت درهرشرایطی ازآن استفاده کنیم.

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • تغییر رو به مثبت زندگی همیشه باعث میشه حالمون بهتر بشه باید تلاش کنیم واسه بهتر شدن زندگی و کارمون و روی خودمون کار کنیم تا همیشه تغییرات مثبتی داشته باشیم و نیمه ی پر لیوان رو ببینیم.

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام آقای حامدی کیای عزیز🌸

    خب باید هرچیزی که با عث موفقیتمون نمیشه رو تغییر بدیم

    تعییر به موفقیت بیشتر تغییر به موفقیت های زیاد و 

    هر چیزی که باعث موفق نشدنمون و تعییر نکردنمون میشه رو

    باید کنار بذاریم بلکه ما تغییر پذیر هستیم درسته سخته اما

    ما میتونیمممم💪چووون میخوایم که تغییر کنیم تا حدی که

    حتی دیگران هم تغییرات مارو ببینن و در تعجب ما باشن که

    چطور ممکنه این تغییر و تحول😍 وقتی تصور میکنم این تغییر و

    موفقیت روچقددددد لذت بخشه این تغییر😎

    عالیههه این مطلب مرررسی مربی🌸❤

  • لیلا حاجی حاجی
  • سلام مربی وقت شما به خیر باشه

    تاقبل از اینکه وارد این تجارت بشم هر تغییری برام سخت و استرس آور بود ولی از زمان آشنایی با نتورک و دیدن آموزشهای شما تغییرات برام بهترین فرصت شدند واز اونها نهایت استفاده رو میبرم ممنونواز شما

  • لیلا حاجی حاجی
  • سلام مربی وقت شما به خیر باشه

    تاقبل از اینکه وارد این تجارت بشم هر تغییری برام سخت و استرس آور بود ولی از زمان آشنایی با نتورک و دیدن آموزشهای شما تغییرات برام بهترین فرصت شدند واز اونها نهایت استفاده رو میبرم ممنون ازشما

    سلام مربی.

    تغییر رو نباید تهدید تلقی کنیم بلکه باید به بهترین وجه ازش بهره ببریم و تبدیل کنیم به فرصتی برای رشد و بالندگی .ما با تغییر سبک زندگی با تغییر باورها و تغییر حتی دیتاهای ورودی ذهنمون دقیقا میتونیم سرنوشت زندگی و تجارتمون رو بدست بگیریم.خیلی از تغییرات خیلی سخته و درد آورده سالها با یه سری باورهای غلط بزرگ شدیم و کندن از اونها سخته مانع جلو پات میزارن ولی وقتی از روی موانع رد شدی آزادی رو به چشم میبینی.ممنون مربی که درگاه و راه و روش جدیدی جلوی پام گذاشتین .بهتون ایمان دارم.مطمئنام که موفقیتمان تضمین شده است✌✌✌

  • فاطمه محمدی امین،اهواز،
  • سلام،وقت بخیر و خداقوت مربی

    نتورک واقعی ما شروع شده و همه چیز مهیاست برای پرواز به قله موفقیت این صنعته

    ممنون برای آموزش خوبتون

     

    سلام وقت بخیر 

    واقعا باید برای رشد تغییر کرد ممنون بابت مطالب آموزنده تون

     

     

     

     

     

  • زینب معماری ،اهواز ،
  • سلام وقتتون بخیر مربی 

    همگی آماده صعود به قله افتخار و پیشرفت هستیم 

    باتشکر از اطلاعات عالیتوت 

    سلام مربی

     

    واقعا حق با شماست هر بار که این وبلاگ رو میخونم مطالب جدید و بینظیر ازش یاد میگیرم این وبلاگ کامل ترین منبع آموزشی ما در تیم راهبران آینده ست تمام تلاشم رو میکنم سریع تر پارادایم بزنم و مطابق با روش و سیستم بینظیر FLTEAM عمل کنم و مو به مو به نکات این گفته شده توسط شما عمل کنم✌🌷

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام مربی

    اگه تغییرنکنیم ،میشیم همینی که الان هستیم ،باباورهایی که باآنهابه جابی نرسیدیدم،،وقبول کرده بودیم که بایداین گونه باشیم،س برای رشدکردن،وموفق شدن،بایدتغییرکنیم،باورهایمان روتغییربدیم،تاآینده ی روشنی داشته باشیم

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام مربی

    اگه تغییرنکنیم ،میشیم همینی که الان هستیم ،باباورهایی که باآنهابه جابی نرسیدیدم،،وقبول کرده بودیم که بایداین گونه باشیم،س برای رشدکردن،وموفق شدن،بایدتغییرکنیم،باورهایمان روتغییربدیم،تاآینده ی روشنی داشته باشیم

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت شما تاپ مربی محترم 

    قطعا تعقییر کردن سخته ولی باید در زندگی تعقییر کنیم تا بتونیم به آن چیزی که میخواهیم برسیم وپیشرفت داشته باشیم فرصت تعقییر برای همه هست باید پیداش کنیم که من در کار نتورکم یا گرفتم که خودم را تعقییر بدم وذهنیت من روی مثبتها رفته از شما تشکر ویژه دارم که به ما یاد میدهید تعقییر کنیم ومن هم تمام سعیم را میکنم تا تعقییر کنم 💪💪💪✌✌

  • ژیلا عسکر پور
  • سلام بله راز موفقیت تنها در تغییر است انشالله مهمون با تغییر کردن به سوی رشد برویم

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام خدمت مربی حامدی کیا

    جهان هستی همیشه در حال تغییر کردن و ما انسان ها هم جزئی از این سیستم هستیم. اگر موافق جهان هستی باشیم و در مسیر تغییرات تغییر کنیم قطعا موفق خواهیم شد ولی اگر بر خلاف این باشه محکوم به نابودی هستیم وبه خصوص ما در زمانی قرار داریم که این تغییرات خیلی سریع دارن اتفاق می افتند و اگر خودمون رو با شرایط، وفق ندیم چالش ها و سختی های ما چندین برابر خواهد بود. 

    خداوند را سپاسگزارم که در مسیر زندگیم استادی چون شما رو سر راهم قرار داد که آگاهانه بتونم پارادایم بزنم

    ممنون مربی🙏

    سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی

    در برابر هر تغییر دو گروه ذهنیت داریم یکی ذهنیت تهدید و یکی‌ذهنیت فرصت گروه اول افراد شکست خورده هستن و گروه دوم همون افراد موفق هستن، دقیقا هر تغییر برابر بافرصت ، رشد و پیشرفت هست و برد با کسی هست که واکنش سریع باشه و سریعا زنجیرهای پوسیده ی گذشته رو از خودش جداکنه و اوج بگیره 

    ممنونم برای آموزشات فوق العاده تون

                                         بنام خالق هستی وبزرگی

    عرض سلام واحترام خدمت تاپ مربی شرکت مقتدر سیمرغ

    سپاس از پیگیر شما در رابطه با آگاه سازی وساختن پل های موفقیت برای تغییروتحول راه های درست بیشتر ک موجب رشدوتوسعه ی زندگی بهترهمگان میشوید.

    ~¤برکت وعزم ایمان راسخ را برای شما آرزومندم¤~

    سلام و ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    دقیقا تغییر، جزیی جدایی ناپذیر توی زندگی افراد موفق هست

    با آموزشات پارادایم میزنیم و تغییر میکنم و رشد میکنیم

    ممنونم مربی

    سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    تشکر مربی مطلب آموزنده ای بود 

    قطعا تغییر کردن سخته ولی مارو قطعا به موفقیت میرسونه اگه در مسیر موفقیت تغییر کنیم احساس مثبت وخوبی خواهیم داشت وهمیشه این تغییر ما رو به رشد وتصاعد میرسونه 

    سلام وادب به تتپ مربی عزیز

    ما باید تغییر کنیم ،چون جاده ۸بانده آماده وهمه چیز مهیا هست وفقط فقط باید گاز بدیم

    سلام مجدد مربی جان 🙏😇

    ممنون از مطلب که گذاشتین تغییرات رو به جون و دل می طلبم و برای رشدم و برای خروج از سکونی که دارم انجامشون میدم

    مربی الان واقعا خواهان تغییر هستم دارم پارادایم ها مو میزنم میخوام یه پله به موفقیت نزدیکتر بشم تلاش میکنم اول تغییر رنگ بدم کارتم رو با فنجون ذهنی خالی و با پارادایمهایی که میزنم تلاش میکنم تا بدستش بیارم .یه مجموعه ی بزرگ و اصولی میخوام داشته باشم میخوام بشم یکی از نتورکر های برجسته ی ایران و چون میخوامش بدستش میارم دارم روی خودم کار میکنم تا بزرگ بشم تا مجموعه ام هم بزرگتر بشه ✌🙏😇.

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب تاپ مربی 

    ممنون از مطلب و آموزش بینظیرتون 

    بروی چشم،فصل جدید نتورک مون شروع شده با کلی تغییرات بنیادین و حرفه ای و لحظه پرواز کردن و اوج گرفتن فرا رسیده

    از این آموزش یادگرفتم:تغییر برابر با فرصت،تا فاجعه رخ نداده تغییر کنم،جلوی تغییرات گارد نگیرم و همسو باشم

    برای رقم زدن اتفاقات بزرگ در زندگی مون نیاز به کمی تحقیق،شجاعت و روحیه ریسک پذیری داریم

    کلمه ی زیباتر و جذابتر و هیجان انگیزتر از تغییر نداریم،باید تغییر جز جدانشدنی زندگی مون باشه،

    تغییر چی؟هرآنچه ما رو رشد نمیده،به کمال نمیرسونه،انرژی نمیده،بیخواب و خوراک نمیکنه،حس تازگی نمیده،حال من بهتر نمیکنه

    نتورک واقعی ما همین الآن شروع شده و همه چیز آماده و مهیا است برای پرواز به قله های رفیع این صنعت بزرگ

    علنا میترکونیم و شگفتی ساز هستیم

    ممنون

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت...

    سپاس بابت اطلاعات وآموزشهای بینظیرتون..

    قطعا هرتغییری فرصت مناسبی برای کسب موفقیته وهرتدبیرخردمندانه شما بهترین نتایج رو داشته وداره

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام خدمت شما بزرگوار

    زندگی بدون تغییر پوچ و بیهوده است اگر هر روزمون باهم فرقی نداشته باشه احساس بی حوصلگی و خستگی میکنیم .زندگی با تغییر کردن میچرخه نه با یکنواختی.من باید تغییر کنم باید خودمو تغییر بدم تا روزهام پر از انرژی و شگفتی باشه. با تشکر از شما

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت تاپ مربی عزیز

    فصل جدید نتورکمون رو شروع میکنیم

    آماده تغییرات میشیم

    تغییر رو در زندگیم قرار میدم و جز جدانشدنی زندگیم

    ممنون از آموزش بی نظیرتون

    سلام مربی قدرتمندم

    تغییر تغییر تغییر چیزی که باعث پیشرفت ما میشه 

    برای رسیدن به قله موفقیت و برای فتح ایران در سال 99 

    حاضرم همه جوره تغییر کنم و بذارم مربی هام مثل اون سنگ تراش

    تمام ناخالصی های من رو جداکنن و انسانی جدید خلق بشه از من

    یک من جدید و یک زندگی جدید 

    سلام خدمت شما تاپ ویژن محترم. خیلی خوشحالم که با شرکت بزرگ سیمرغ آشنا شدم و نگرشی جدید به زندگیم پیدا کردم. 

  • وحید علی گلی
  • سلام مربی جان ممنون بابت پیام زیباتون . واقعا معنای خقیقی تغییر رو کسی لمس میکنه که استپ های زیادی رو در زندگیش تجربه کرده و هر وقت پلی بک به اونها میزنه چقدر از اینکه تغییر کرده حی رضایتمندی بهش دست میده

  • صدیقه چنانه
  • سلام مربز بله هر چیز که باید تغییر کند را تغییر میدیم

     

     

  • زینب سادات نایب پور
  • سلام و عرض ادب به استاد خودمون که با تجربیات خودشون بدون هیچ چشمداشتی تمام تجربه های خود را در اختیار ما میگذارد .. بابت این همه لطفی که در حق ما انجام میدهند خرسند و تشکر میکنیم 

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنون از مطلب بسیار ویژه و آموزنده ای که در اختیارمون گذاشتین 

    من از این مطلب یادگرفتم که تغییر برابر با فرصت نه تهدید و اینکه جلوی تغییرات گارد نگیرم وگرنه له میشم

    من یادگرفتم که برای تغییر باید بخوام،جسارت و روحیه ریسک پذیری داشته باشم

    یاد گرفتم که تغییر یک کلمه هیجان انگیز و جذاب هست و باید به استقبالش برم

    یادگرفتم که تغییر جز جدانشدنی زندگیم قرار بدم و تغییر بدم هرآنچه من رشد نمیده،بهم انرژی نمی‌ده و حالم متحول نمیکنه 

    پس انتخاب میکنم و تصمیم میگیرم هر لحظه تغییر کنم و از لحظه پیشم بهتر باشم

    تشکر مربی جان

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و درود به تاپ منتور قدرتمند اف ال تیم

    خداقوت میگم به شما و سپاسگزارم بابت این آموزشی که هروقت میخونم تازگی داره برام

    انسان هایی که تغییر ایجاد میکنن،انسان هایی که همیشه در راه سعادتمندی و ثروتمند شدن قدم برمیدارن و ادامه میدن همیشه درذهن و وجودشون تغییراتی ایجاد میکنن

    یادگرفتم ذهنم رو تغییر بدم و تاجرانه فکر بکنم

    یادگرفتم تغییرات رو تهدید ندونم و ازشون فرصت بسازم

    یادگرفتم برای بهتر کردن زندگیم قطعا باید چیزی بشم که قبلا نبودم

    باید تغییر بکنم و تغییر رو دوست داشته باشم و آماده تغییرات باشم

    تغییر میکنم و جز زندگیم قرارش میدم تا همیشه راه رو برای بهتر زندگی کردن خودم بسازم

    ممنونم از شما تاپ مربی عزیزم

  • زینب بساکی پور
  • سلام وخداقوت به تاپ مربی بزرگوار وخردمندم
    تاحالامسیری رو رفتیم که به هیچ چیزنرسیدیم
    پس مسیرموتغییرنیدم تابه موفقیت برسم
    اگر کسی باور و افکار مثبتی داشته باشه،زندگی شاد و مثبتی را تجربه خواهد کرد
    علناتصاعدمیخوریم اونم تصاعد۴
    زنده باد اف ال تیم
  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود برتاپ منتور بزرگ تیم راهبران آینده...

    یادگرفتم تغییربدم هر آنچه رو که باعث رشد وپیشرفتم نمیشه،تغییربدم افسارگسیخته والگوهاییکه که باهاشون این شدم...👌👌👌

  • زینب بساکی پور
  • سلام وخداقوت به تاپ مربی خردمندوبزرگوارم
    تاحالا به شخصه مسیری رورفتم که به هیچ چیز نرسیدم
    والان مسیرموتغییرمیدم تابه موفقیت برسم
    اگر کسی باور و افکار مثبتی داشته باشه زندگی شاد و مثبتی روهم تجربه میکنه
    علناتصادمیزنیم اونم تصاعد۴
    زنده باد اف ال تیم
  • مرضیه نیک مهر
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت منتور بزرگ حسین حامدی کیا

    تغییر در هر زمینه ای برای ما شاید سخت باشه ولی حتما میشه انجامش داد و شدنیه .هر چیزی که باعث رشد و پیشرفت ما نمیشه رو باید تغییر داد .باید دوباره شروع کرد ورکود زد .ما برای زندگی کردن فقط یکبار فرصت داریم .

  • پروانه رکاب ساز
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ منتور بزرگ مربی  آقای حامدی کیا خیلی ممنون وسپاسگذارم بابت مطالب مفید وآموزندتون ...تنها راز موفقیت برای رشد کردن وموفق شدن ما این است که بتوانیم باورهایمان راتغییر دهیم ودرمسیر درست پیشرفت کنیم وتغیرات مثبتی داشته باشبم چون  این تغیرات است که مارا به رشد وتصاعد  می رساند👌👌👌سپاسگذارم از آموزش های بینظیرتون🙏

  • زینب رفیع نیا
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگ تیم راهبران آینده 

    یاد گرفتم که تغییر خصوصا در دنیای کنونی مهم است و باید تغییربدهم هرچه را که دز مسیر رشد و پیشرفت من بعنوان مانع ظاهرشده و با تغییرخود مانع و تهدید را به یک فرصت طلایی تبدیل کنم .

  • محمدجدیدزاده
  • سلام خدمت تاب منتور عزیزمان

    چشم حتما تغییر میکنیم ،چون با تغییرات میتوانیم روش زندگی خودمان را تغییر دهیم

    وحتما ان شاالله تغییر میکنیم

    سلام‌ممنون از لطف شما🙏🙏ماهم اماده هر تغیری هستیم🙏

  • لیلا دحیماوی اهواز
  • با سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی عزیز و بزرگوار 

    ممنون بابت اموزش های فوق العاده اتون.

    دقیقا نقطه عطف هر رشد و موفقیتی تغییر هست.تغییر در زندگی یعنی اصلاح روند زندگی .

  • فاطمه رحمانی راد
  • سلام تاپ مربی وقتتون بخیر 

    همیشه تغییر سخت بوده اما زمانی ک تغییر مثبت باشه براحتی میتوان خودرو ب جریان تغییر سپرد  دقیقا زمانی ک حس کنیم درحال سکونیم .بی حرکت و بدون رشد هستیم باید تغییر رو با کمال میل پذیرفت ...

    با اینهمه پیشرفت در عصر تکنولوژی و اطلاعات نمیتوان تغییر نکرد .عدم تغییر مساویست با نابودی 

  • صدیقه چنانه
  • چشم مربی ما هم تغییر مکنیم و جدا میشیم از چیزهای که دیگه بدرد نمیخوره از تغییر نترسیم و همیشه دنبال دانش و به کار گیری تکنولوژی بروز هستیم 

  • فاطمه پاریاب
  • سلام تاپ مربی عزیز

    تغییر درست داریم تغییر غلط داریم 

    ما با اف ال تیم و سیمرغ تغییر درست رو انتخاب کردیم 

    تغییری که آیندمون رو به درستی رقم میزنه 

  • ساحل رحمانی
  • سلام تاپلیدر محترم

    من به این نتیجه رسیدم کاری که امروز میکنم آینده خودم و می‌سازم پس تنها کسی که باید سعی ازش بهتر باشیم دیروز خودمون هستش. باید برای آرزوهایمان بجنگیم، تسلیم شدن قبل از نجنگیدن یعنی مرگ خاموش. یه روز خوب خودش نمیاد روز خوب و باید با تغییر در خودم بوجودش بیارم و برای داشتن چیزی که تا به حال نداشتم باید کسی باشم که تا بحال نبودم. 

  • نازی سعیدی
  • سلام مربی خردمند 

    از وقتی که وارد نتورک شدم تصمیم به تغییر کردم و چقدر این تغییر شیرین ولذت بخشه  

    نگرشم و ذهنیتم  رو به  زندگی کامل تغیییر دادم  وهروز به رشد وتصاعدم فکر میکنم و تلاش میکنم که رو به بهتر شدن تغیییر کنم

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    برای کسب موفقیت از اینی که هستیم باید خارج بشیم تا  روال سایق تغییر ندیم به دستاورد جدیدی نخواهیم رسید تغییر واژه کلیدی هر تحول 

    ممنونم تاپ مربی عزیز بابت مطالب فوق العادتون

  • فاطمه رحمانی راد
  • سلام و وقت بخیر مربی 

    پارادایم زدن در برابر هر امرمثبتی یه گام ب سمت موفقیت خواهد بود 

    دراین عصر تکنولوژی و سرعت برای بقا و رشد باید تغییر کنیم .تغییری مثبت و بزرگ 

    نباید ازتغییر ترسید و بعنوان تهدید نگاه نکنیم ک هر تغییر مثبتی میتونه عاملی برای رشد هرکدوم از ما باشه 

     

     

    سلام وادب 

    خیلی خوشحالم که با وارد شدن در  اف ال تیم نگرشم به زندگی و استفاده از عمر و جوانی تغییر پیدا کرده 

  • معصومه گودرزنژاد
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی

    بله همانگونه که طبیعت  با فصل ها تغییر میکند و حال و هوای مخصوص به خود را دارد انسانها نیز باید همیشه در حال تغییر باشند درافکار و ذهنیت، در عملکرد،در زندگی و... اما بهتر این است که ما هم در جهت مثبت این تغییرات قرار بگیریم و و برای رسیدن به.موفقیت خود را تغییر دهیم

  • نازی سعیدی
  •  سلام تاپ مربی بزرگوار 

    چشم تغییر میدم هرانچه جلوی پیشرفت وتصاعد من رو میگیره 

  • بشری مشیری
  • سلام مربی

    ما ادمها اگر تغییر رو جزئی از زندگیمون ندونیم صددرصد دچار یکنواختی میشیم

    وهمین یکنواختی هست ک مارو ب عقب برمیگردونه وباعث شکستمون میشه 

    با تغییر هست ک زندگیمون سراسر هیجان میشه سراسر رشد میشه

    و مابااین همین نگرش تغییره ک تلاش میکنیم بهترین باشیم

    بهترین خودمان 

    بهترین دیگران

    بهترین گروه

    بهترین شرکت 

    و چ خوبه ک در جایی باشیم ک ب این تغییرها بها داده بشه

     

  • بهنوش جامعی
  • سلام تاپ لیدر 

    ممنون از اطلاعات فوق العاده ای که در اختیار ما قرار میدین.

    با تشکر 

  • عرفان طاهریان
  • سلام مربی روز بخیر

    تمام زندگی با تغییر همراهه اگه بدون تغییر بمونیم از زندگی جا موندیم

    لذت تغییر به دردش می ارزه اما حسرت تغییر نکردن به هیچی نمی ارزه

    با هربار تغییر ما آمادگی بیشتری برای موفقیت خواهیم داشت تغییر مارو قوی تر میکنه و باعث میشه از تمام فرصت ها استفاده کنیم

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 

     

    دوباره این مطلب که میخونم یک کلمه کلیدی داره واون هم تغییر ...که باید جزئی از وجودمون بشه 

    تغییر هرآنچه که دیگه کارایی نداره،تغییر هرآنچه که دیگه من رو رشد نمیده،تغییر هرآنچه که من رو در رسیدن به کمال کمک نمیکنه

    تغییر کنید و رها کنید هرآنچه که به شما دیگه انرژی نمیده،هر آنچه که دیگه باعث نمیشه قلب شما تندتر بزنه،هرآنجه که باعث نمیشه شما با فکرش بی خواب بشی،هرآنچه حس تازگی به شما نمیده،هرآنچه حال شما رو بهتر نمیکنه

    ممنون مربی که آموزشهاتون همیشه وبموقع هستن ودرهمه حال باعث رشد ما 

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و تشکر مربی حامدی کیا خدا قوت.

    نکات آموزشی این مطلب:👇

    💥باید تغییر کنیم مثل همون داستان چه کسی پنیر مرا جابجا کرد..

    💥باید تغییر کنیم: خداوند هم در قرآن گفته تا قومی خودش تغییر نده کاری به کارش ندارم...

    و مثال‌های دیگر...

  • الهام عساکره
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی خردمندمون جناب اقای حامدی کیا ...

    تشکر فراوان بابت این آموزش بی نظیر..واقعا اولین قدم برای موفقیت تغییر هستش

    و مهمترین تغییر ،تغییرات در نگرش و ذهنیت ماست که اگه در برابر تغییر مقاومت نکنیم قطعا نتایج عالی میگیریم ...

  • الهام عساکره
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی خردمندمون جناب اقای حامدی کیا....

    تشکر فراوان بابت این آموزش بی نظیر و فوق العاده... واقعاً اولین قدم برای رسیدن به موفقیت تغییر هستش... و مهمترین تغییر،،،، تغییر در نگرش و ذهنیت ماست. که اگه در مقابل تغییر مقاومت نکنیم قطعاً به موفقیت میرسیم..

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    تشکر ویژه دارم ازتون بابت مهم ترین آموزش هر زندگی که اون تغییر هست

    در تمام مدتی که افتخار شاگردی شمارو داشتم همیشه دیدم نه تنها به سرعت تغییر میکنید بلکه تغییرات و موج هارو زودتر از خیلی ها شناسایی میکنید و موج سواری میکنید و همیشه بهترین تصمیم ها و استراتژی ها و برنامه هارو برای FLTEAM طراحی کردید 

    ان شالله ما هم الگوبرداری میکنیم و برای موفقیت همیشه تغییر رو تو اولویت خودمون قرار میدیم

  • فاطمه توکلی
  • عرض سلام و ادب خدمت مربی حامدی کیا ،بسیار سپاسگزارم از مطالب پرمحتوایی که با ما به اشتراک میزارید ،ما باید تغییر کنیم تا کاراییمون بیشار بشه فرق نداره تو زندگی شخصی یا شغلی ،باید تغییر جز جدا نشدنی زندگی ما بشه

  • محمد اهوازی
  • خلاصه بگم

    تیم راهبران آینده یعنی تغییر وساخت نتورک اصولی وتکثیر در کل دنیا✌✌✌✌💪💪💪

    دقیقا تاپ مربی بزرگ و گرامی ...تغییر بزرگترین و زیباترین رکنه  ماهم باید تغییر کنیم هرچیز بد و منفی که مانع رشدمونه دور بریزیم و ذهنیت و باورامونو مثبت کنیم👌👌👌

    سلام تاپ مربی بزرگوار

    تشکراز مطالب بینظیرتون

    دقیقا ما باید عادت های کهنه و بدون کاربرد رو کنار بزاریم تغییرات مثبت و کابردی رو جایگزین کنیم.

    هرانچه که به ما در تغییر و رشد کمک نمیکنه رو دور بندازیم👌

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام خداقوت خدمت شماتاپ مربی بزرگوار

    اگرتغییرات نبودماهم رشدنمیکردیم ونمیتونستیم موقعیت های بینظیر

    زندگیمون به دست بیاریم واینکه پیشرفت کنیم انسان آفریده شده برای رشدوتغییر

    واینکه فرصت های جدیدی واردزندگیش کنه وتجربه به دست بیاره

    وخداشکرمیکنم که خداوند این تجارت بی نظیرسر راه من قرارداده تابتونم

    فرصتهای خوبی هم به هم نوعان خودم بدم تارشدکنن

  • فاطمه خواجه حسنی
  • سلام تاپ مربی روزتون بخیر

    تغییر در خودم و وارد شدن در نتورک مساوی با پیشرفت است پس تغییر می دم هر آنچه که مانع از رسیدن من به اهدافم است و در نتورک تلاش میکنم تا به بهترین شرکت پارادایم رو بزنم

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام خداقوت خدمت شماتاپ مربی بزرگوار

    اگرتغییرات نبودماهم رشدنمیکردیم ونمیتونستیم موقعیت های بینظیر

    زندگیمون به دست بیاریم واینکه پیشرفت کنیم انسان آفریده شده برای رشدوتغییر

    واینکه فرصت های جدیدی واردزندگیش کنه وتجربه به دست بیاره

    وخداشکرمیکنم که خداوند این تجارت بی نظیرسر راه من قرارداده تابتونم

    فرصتهای خوبی هم به هم نوعان خودم بدم تارشدکنن

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت تاپ مربی حامدی کیا

    اول اینکه سالروز تولد وبلاگ قدرتمند،این منبع فوق العاده و ویژه اطلاعاتی رو به شما و به کل خانوادهflteam تبریک میگم ،قطعا هر کسی مطالب این وبلاگ رو درونی و اجرا کنه نتایج خیره کننده ای بدست میاره چرا که نمونه و شخصی که صد در صد نتیجه دیده شما هستید و ما داریم میبینیم 

    دوم مطلب بسیار کوتاه و در عین حال پر محتوی و معنی دار این پست آموزشی که بسیار ظریف و ساده به اهمیت «تغییر» اشاره داره که طبق آموزشهای جدید شما،ما یاد گرفتیم و ایمان داریم که درمان تمام دردهای بی درمان تغییر است و قطعا کسی تغییر میکند که هم از شرایط کنونی اش ناراضی باشد و هم اینکه ۱۰۰٪ پذیرش و آموزش پذیر باشد 

    ممنون از اینکه تحت هر شرایطی و با هر ابزار و در هر مکان و زمانی به ما آموزش میدین که این امر از هدف والا و ویژن شما که آموزش پذیری و اهل یادگیری بودن هست نشأت میگیره

    سپاس از شما تاپ مربی 

    یک صدا یک هدف،پیش بسوی ساختن یک شبکه گسترده و خانواده ای توسعه یافته برای فتح ایران و تبدیل شدن به بزرگترین و حرفه ای ترین تیم نتورک مارکتینگ جهان

     

  • یاسمن سلبوطی
  • سلام به تاپ مربی عزیز

    ممنون از حمایت همه جنبه و اموزش هایی که در اختیارمون قرار میدیم

    پارادایم میزنیم و طبق اموزش ها تغییر میکنیم تا در مسیر رشد و موفقیت قرار بگیریم

  • علی حامدی کیا
  • سلام تاپ مربی عزیزم وقتتون بخیر

    الان که دارم این پیام رو مینویسم به شدت هیجان زده ام و امروز یک نشانه ی بزرگ برای من روشن شد.

    چند روزی هست که تصمیم داشتم مطالب وبلاگ رو دوباره از اول شروع به خوندن کنم، تا اینکه امروز استارتش رو زدم.

    زمانی که مطلب رو خوندم همش با خودم گفتم چقدر به این مطلب نیاز دارم و چقدر متناسب با حال و هوای من هست و تا زمانی که به جملات آخر رسیدم هیجانم چندین برابر شد که دیدم شما نوشتید فصل زیبای پاییز در راه است و احساس کردم که همین الان دارید با من علی حامدی کیا صحبت میکنید و یک آموزش اختصاصی به من میدید.

    و زمانی که به تاریخ انتشار این متن نگاه کردم دیگه اصلا باورم نمیشه که دقیقا ۵ سال پیش تو همین تاریخ وبلاگ جدیدمون ساخته شده و این متن رو شما منتشر کردید.

    این نشانه برای من خیلی معنی داره و طبق آموزش هایی که همیشه از شما دیدم یاد گرفتم به نشانه ها ایمان داشته باشم.

    این نشانه رو به فال نیک میگیرم و دقیقا شروع میکنم به تغییر اساسی و بنیادی تو خودم.

    دقیقا پارادایم میزنم برای زدن رکوردهای جدید و خلق شگفتی ها که زدن تارگت مهرماه FLTEAM هست 💪🏼✌🏼

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت مربی

     

    فصل زیبای پاییز در راه است،فصلی که نماد واقعی تغییر است.

    تغییر کنید و رها کنید هرآنچه نه دیگه به شما انرژی نمیده!

     

    سپاس مربی🙏

    ممنون مربی 

    واقعا عالی بود. تمام رنجش ها و سختی ها از عدم تغییره. من خاطرم هست پارسال و زمانی که تصمیم بر این شد در شوش و باقی شهرها دفتر گشایی کنیم. چند ماه بعد شما فرمودین دفاتر جمع بشه و کار خونگی بشه. و اینجا یک درس گرفتم که شما چقدر سریع تشخیص دادین تغییر کنیم. خیلی چیزها که امروز نیاز صددرصدی هست شاید همین فردا نیاز نباشه. چون سرعت تغییرات دنیا و تکنولوژی زیاد شده. 

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • 💫سلام مربی وقتتون بخیر💫

    واقعا چقد عالی گفتین که تغییر کنیم و تغییر بدیم هرآنچه که روی خودمون و موفقیت ما تآثیر نداره و باعث تغییرمون نمیشه رو تغییر بدیم..

    پس نتیجه میگیریم وقتی تغییر کنیم از هر لحاظی که باشه و هر تغییر مثبتی روی خودمون و موفق شدنمون هم ۱۰۰% تآثیر میزاره پس باید هواسمون باشه که تغییرات مثبتی روی خودمون به وجود بیاریم و تغییر کنیم و اینجوری موفقیتمون هم بیشترو بیشتر میشه😀..

    خیلی ممنون مربی مطلب بسیار عالی بود تشکر🌹🌹

  • (Elahe hkim(andimeshk
  • سلام و درود تاپ مربی 

    از امروز استارت وبلاگ خوندن رو میخوام بزنم میخوام وقتی به پایان وبلاگ رسیدم تغییرات بزرگی کرده باشم مثل همین تغییری که توی وبلاگ شما انجام دادین و مسئله ی بلاگ فا رو تهدید ندونستید و تغییراتو انجام دادین ،میخوام تو این مدت ارتقا بدم خودم رو و تلاش کنم برای بهترین خودم شدن و ادامه بدم اعتقاددارم تغییرات مارو رشد میدن تغییرات هستن که زندگی مارو دگرگون میکنن ‌.

    ما هم تغییر میکینم با قدرت رو به جلو ✌

    تشکرتاپ مربی برای آموزش بینظیر امروزتون 🌹

  • فیضیه للری اندیمشک
  • ماداریم تمام جودمونو میزاریم یک زندگی خوب داشته باشیم پس باید این تونایی رو هم داشته باشیم که بخوایم یه تغییراتی توی زندگیمونو ایحاد کنیم.

  • مژگان حکیم زاده.....خرم اباد
  • سلام مربی

    تغیر..هرانچه ک مارو ب رشد و تکامل نمیرسانه...هرچیزی ک مانع پیشرفت ما میشه برای رسیدن ب اهدافمون..باید تغییر کنیم.جسارت داشته باشیم.نهراسیم تا ب سر منزل مقصود برسیم.

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام و وقت بخیر خدمت مربی

    تشکر از مطالب خوبی که دراختیارمون میذارید که با خوندنش هر بار یه درس میگیریم.

    تغییر و روند مثبت همیشه لازمه و برای بدست آوردن زندگی بهتر باید سوار این موج بشیم و جلوش گارد نگیریم هرتغییری میتونه روند خوبی برام داشته باشه بستگی به نگرش خودمون داره.

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام مربی وقتتون بخیر🌹🌹

    خیلی ممنون از آموزش های فوق العاده تون که با هر بار خوندنشون چیز های جدید یاد میگیریم تشکر مربی..

    و این تغییر هست که مارو رشد میده پیس حتما باید تغییر های مثبتی رو برای خودمون به وجود بیاریم که رشد بیشتری داشته باشیم ان شاءالله..🌷

    و خدارو بابت همه چیز شکررررر میکنم🙏

    سپاس فراوان مربی🌸🌸🌸

  • روح انگیز دریکوند
  • سلام خداقوت خدمت تاپ مربی
    تشکر باتبت اطلاعات و اموزش های فوق العاده ای ک در اختیار ما میزارید
  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام خداقوت خدمت مربی حامدکیامطلب بسیارفوق العاده ای بود.

    دنیاماراتغییرنمیدهدجزاینکه خودمان راتغییربدهیم.وبرای داشتن یک تغییربزرگ بایدیک قدم بزرگی برداشت....

  • (Elahe hakim(andimeshk
  • سلام و درود تاپ مربی 

    انسان برای رسیدن به تعالی و رشد همیشه نیاز به تغییر و بهترشدن داره ، دیدگاه مثبت ما نسبت به مسائل و شجاعت و ریسک پذیریمون همیشه میتونه مسیر درست و اتفاق بسیارعالی وبزرگی رو توی اون مشکل برای ما رقم بزنه .

    با تغییرات تغییرمیکنم و دیدگاهمون قوی تر میکنم با شجاعت ریسک میکنم و یه جور دیگه زندگی میکنم . 

    تشکرازتون برای آموزش بینظیر امروزتون از وبلاگ بهم 💐

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام وقتتون بخیر مربی🌸

    مربی اول اینو بگم که تشکر فراوان از شما بخاطر مطالب زیبا و فوق العاده و آموزنده ای که در اختیارمون میزارید.. و طبق گفته های شما هر تغییری در هر زمینه ای اولش سخته اما بعد عادت میشه برامون و روی همون روال انجامش میدیم..

    متشکر🌸🌸

  • مهری داوری از اصفهان
  • تغییر هر آنچه با اون درگیر هستیم اخلاق ورفتار وطرز لباس پوشیدن ودوستامون ونگرش وتفکرپون وعملکردمون همگی قابل تغییر هستن

    سپاس تاپ مربی 

  • مهری داوری از اصفهان
  • تغییر هر آنچه با اون درگیر هستیم اخلاق ورفتار وطرز لباس پوشیدن ودوستامون ونگرش وتفکرپون وعملکردمون همگی قابل تغییر هستن

    سپاس تاپ مربی 

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام وقتتون بخیر مربی🌸

    مربی اول اینو بگم که تشکر فراوان از شما بخاطر مطالب زیبا و فوق العاده و آموزنده ای که در اختیارمون میزارید.. و طبق گفته های شما هر تغییری در هر زمینه ای اولش سخته اما بعد عادت میشه برامون و روی همون روال انجامش میدیم..

    متشکر🌸🌸

  • امین سیلانی زاده
  • سلام تاپ مربی،وقت تون بخیر

    ممنون بابت وبلاگ این منبع با ارزش اطلاعاتی و این مطلب بسیار حیاتی 

    ممنون که بهمون آموزش دادین اهمیت تغییر و جسارت تغییر کردند رو 

    جهان و سرعت تغییرات به جایی رسیده که صدای خرد شدن انسانهایی که در مقابل موج تغییرات گارد میگیرند به گوش میرسه 

    به قول فرمایش تون:دوای هر درد بی درمان تغییر هست 

    پس تغییر میکنیم و هر آنچه تا الآن دیگه به ما انرژی و انگیزه نمی‌ده رو تغییر میدیم و تغییرو تحول رو جز جدانشدنی زندگی مون قرار میدیم

  • لیلا دحیماوی اهواز
  • با سلام و عرض ادب و دورد خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    فوق العاده بود واقعا یک اموزش عالی و حرفه ای بود.🙏🙏🙏🙏

    دقیقا تا ذهنیت خودمون رو تغییر ندیم نمیتونیم تغییر رو در زندگی خودمون و کار خودمون بوجود بیاریم .

    چون عامل پیشرفت وتصاعد ما تغییر هست .

    وبه گفته شما درمان هر درد بی درمان تغییر است .✌✌✌

     

  • زینب سادات نایب پور
  • سلام مربی ممنون از اطلاعاتتون ... باید در زندگی یکسری تغییراتی رو انجام بدیم تا از یکنواختگی و بی هدفی در بیاییم .. و اگر تغییر رو در زندگی باشه و راهی روانتخاب کنیم که باعث پیشرفتمون میشه 

  • آزاده آرمان پور
  • متشکرم مربی جان...

    تغییر میدم هرآنچه رو که دیگه کارایی نداره ورشدم نمیده

    یا بهم انرژی نمیده وضربان قلبم رو تندتر نمیکنه

    موفقیت ورشد مستلزم پارادایم وتغییره🙏

  • محمدجدیدزاده
  • سلام به تاب مربی عزیز

    من هم تصمیم خودم را گرفتم و۱۰۰درصد تغییر خواهم کرد،چوندتغییرات من رو به موفقیت میرسانند

    هر تغییری باشد باذجان ودل میپذیرم وانجامش میدم

    زنده باد سیمرغ عصرتجارت

    زنده با اف ال تیم

    زنده باد تاب مربی حسین حامدی کیا

     

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و درود بر تاپ مربی خردمند اف ال تیم

    بله مربی جان واقعا تغییر رو باید جز جدانشدنی از زندگیمون قرار بدیم چون هرلحظه و هر ثانیه دنیا درحال تغییر هست

    و البته تغییر به گفته شما شجاعت و جسارت میخواد که کسی از منظقه امن خودش بیاد بیرون و بخواد زندگی خودش رو تغییر بده و با واقعیت ها روبرو بشه

    من اومدم درزندگیم تغییر ایجاد بکنم

    من اومدم در زندگیم هیجان داشته باشم

    من اومدم که زندگی خودم رو خودم بسازم

    و با آغوش باز تغییر رو میپذیرم و پارادایم میزنم تا به چیزی که میخوام برسم

     

  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام و درود بر تاپ مربی خردمند اف ال تیم

    بله مربی جان واقعا تغییر رو باید جز جدانشدنی از زندگیمون قرار بدیم چون هرلحظه و هر ثانیه دنیا درحال تغییر هست

    و البته تغییر به گفته شما شجاعت و جسارت میخواد که کسی از منظقه امن خودش بیاد بیرون و بخواد زندگی خودش رو تغییر بده و با واقعیت ها روبرو بشه

    من اومدم درزندگیم تغییر ایجاد بکنم

    من اومدم در زندگیم هیجان داشته باشم

    من اومدم که زندگی خودم رو خودم بسازم

    و با آغوش باز تغییر رو میپذیرم و پارادایم میزنم تا به چیزی که میخوام برسم

     

    سلام وقت بخیر تاپ مربی عزیز سپاس به خاطر اموزش های گرانبهاتون

    اگر انسان شروع به تغیر کردن نکند.محکوم است به نابودی.و ما نیومدیم

    که یکنواخت زندگی کنیم‌پس تغیر میکنیم.

  • مرضیه نیک مهر
  • باعرض سلام و خسته نباشید خدمت تاپ مربی عزیز 

    تا قبل از اینکه وارد نتورک بشم همیشه سعی میکردم تغییر کنم ولی هیچ وقت موفق نشدم مصمم نبودم چون هدفی نداشتم ولی وقتی اهدافم رو مشخص کردم مصمم شدم که تغییرات رو توی خودم روجود بیارم چون باعش رشد و پیشرفتم میشه و هر روز با دید باز و ذهنیت و نگرش مثبت به خودم نگاه میکنم که یک شبکه توزیع ۱۰۰۰ نفری دارم و تونستم به اهدافم برسم و رویاهامو یک به یک تیک بزنم .

                     

     

                                                                                         با تشکر از شما 

  • مژده سلیم زاده
  • سلام‌وخداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    تشکر از این مطلب اموزشی که نکته اصلی تغییر هست 

    پروردگارا ارامشی عطافرمت تا بپذیرم 

    آنچه را نمی توانم تغییر دهم 

    وشهامتی ده که تغییردهم آنچه را می توانم 

    و دانش که تفاوت این دو را بدانم 

  • محمدجدیدزاده
  • سلام وصبح بخیر به اسطوره نتورک ایران وجهان

    من هم میخواهم تغییر کنم تا بتونم با تغییرات جهان هم سو بشم

    واول از همه روی کارهای اشتباه خودم شروع میکنم تا بتونم بهترین عملکرد رو با تغییراتم بدست بیارم

    ممنونم تاپ مربی واقعا آموزش فوق العاده ای هست

    هربار که این مطلب وبلاگ رو میخونم واقعا حس و حال تازه ای پیدا میکنم پر از حس تازگی و نو شدن واقعا چه قدر تغییر میتونه لذت‌بخش باشه خدا رو شاکرم مه در FLTEAM هستم و با آموزش های فوق العاده شما این امکان رو دارم که مرتب تغییر کنم و رشد کنم.

  • کوثر ابوعفری
  • با سلام خدمت تاپ مربی محترم

    از شما بابت ارسال این متن ارزشمند و یاداوری کردن ارزش ویژگی های مهم و جدیدی که باید در سبک زندگی جدیدمون رواج بدیم خیلی سپاسگزارم.

    داشتن یک تاپ مربی و منتور و لیدر شیپی مثل شما باعث افتخار تمام اعضای تیم راهبران اینده هستش.به امید اینکه روزی بتونین به بهترین شکل به اعضای تیمتون افتخار بکنید.ما سخت برای رسیدن به نتیجه های مورد نظر تلاش می کنیم و باعث رشد و پیشرفت تیممون خواهیم شد.

    سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی عزیز 

    ممنونم که مثل همیشه بما یادآوری میکنید که خودمون رو پیدا کنیم و تغییر کنیم و اگر تغییر نکنیم محکومیم به شکست و نابودی 

    این تغییرات درونی ماست و پارادایم زدن ماست که مارو به قله ی موفقیت میرسونه

  • سهیلا حسین اصل
  • باسلام تامربی گرامی

    خواهان تغییرهستم ومیخواهم اهل عمل باشم تاباحرف جلوبروم

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام تاپ مربی صبح تون بخیر.

    درمورد این آموزش می تونم اینو بگم تا خودت تغییرات را قبول نکنی تغییری در زندگی و جهان پیرامونت به وجودنمیاد

  • ناهید رضایی
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی

    برای رشد و موفقیت تغییر باید جزء جدایی ناپذیر ما باشه ، در دنیای تغییرات هر لحظه باید درحال تغییر و پارادایم باشیم 

    ممنونم برای این آموزش بی نظیر

  • نرگس طالبی اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت شما

    بله حتما تغییر دادن زندگی و چیزهایی که رشد نمیده ما رو خیلی هیجان انگیز و مهمه.پس بهتره تغییر کنیم و رو به جلو بریم تا زندگی و کارمون یکنواخت نشه.💪🌹🙏

  • اکرم طاهری،اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی

    تغییرکردن،روندی ازرشدوتکامل است،تاتغییری نباشد،پیشرفتی نداریم،باتغییر،بهترینهاروبرای خودرقم بزنیم🙏🙏

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت 

    ممنون تاپ مربی چه صبح و روز جمعه ای برامون ساختید 

    طبق فرمایش و آموزش تون و دقیقا مطلب همین پست از امروز تغییر میکنم و تغییر میدم هر آنچه من رشد نمی‌ده و باهاش انرژی نمی‌گیرم 

    چقدر عالی و ساده واژه تغییر معنی کردین 

    تغییر:تغییر هر آنچه کارآیی نداره،من رشد نمیده،به کمال نمی‌رسونه

    و من می‌خوام رشد کنم،کارایی داشته باشم و به کمال برسم

    حتما انشالله این ماه ماه تصاعد در فروش و شبکه ماست و شعار امسال سال خوب،حال خوب و مال خوب تیک میزنیم 

     

  • دحیماوی اهواز
  • باعرض سلام وادب خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    چشم تغییر میدم هرچه که در وجود من باعث عدم رشد و عقب افتادگی من شده.تغییر میدم تمام موانعی که جلو موفقیت من رو گرفته .

    قطعا تا تغییر نکنیم و پاردایم نشیم موفقیتی هم حاصل نخواهد شد

  • محمدجدیدزاده
  • سلام صبح بخیر به تاپ مربی عزیز 

    تغییر باید جزئ از وجودم باشد تا به موفقیت برسم،

    ومن هم با آموزشهای اف ال تیم یاد گرفتم تا در لحظه تغییر کنم

    زنده بادشرکت معظم سیمرغ عصرتجارت

    زنده باد اف ال تیم

    زنده باد تاپ مربی حامدی کیا

    زنده باد حامی عزیزم آقای امین سیلانی زاده

  • زینب رفیع نیا
  • عرض سلام و ادب 

    دقیقا پذیرفتن تغییر همیشه نقطه عطف مثبتی در زندگی افراد است و حتی میتونه سکوی پرش برای زودتر رسیدن به خواسته باشه . پذیرش تغییر رو باید در خودمون کار کنیم وگرنه زیر موج تغییرات جهان اطرافمون له میشیم .  

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت شما تاپ مربی عزیز و بزرگوارم 

    دم شما گرم تغییر باعث رشد و‌پیشرفت مامیشه چون دقیقا با هر تغییری هیجان جدید پیدا میکنیم برای شروع جدید 

    چشم تغییر میکنم 

     

     

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام و ادب خدمت شما

    برای رشد و موفقیت باید تغییر رو بوجود بیاریم هر چند تغییر کردن واقعا سخته اما باید هر انچه ک در وجودمون فایده ایی نداره رشدی بوجود نمیاره رو تغییر بدیم هر چیزی ک حالمون رو بد میکنه و حتی به ما انرژی نمیده 

    پس پیش بسوی تغییر کردن و آغاز فصل جدید زندگی🤞🏻🙏🏼🌹

  • دحیماوی اهواز
  • سام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    ممنون و تشکر بابت اموزش عالی و بینظیری که دراختیارمون قرار دادید 

    دقیقا تغییر کردن و پارادایم کردن خودمون یک اساس در تغییر زندگی و کارمون هست 

    تا تغییر نکنیم زندگی و افکارمون تغییر نخواهند کرد.

    و زمانی موفق خواهیم شد که با تغییر همسو و هم زمان باشیم 

    ممنون بابت این اموزش عالی 🌷

  • آزاده آرمان پور
  • متشکرم تاپ مربی

    مطلبش واقعا فوق العادس

    خداروشکر که در تیم راهبران آینده،هرروز با آموزشهای بروز و حرفه ای شما،امکان تغییر و رشد درجهت ارتقای عملکرد خودمون داریم

    تغییرات از خودمون شروع میشه

    با تغییرخودمون دنیای اطرافمون تغییر میکنه

  • فاطمه متین
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    بله حتما برای رشد و پیشرفت و موفقیت بهترینها را برای خودم رقم میزنم 

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت 

    باز هم فصل زیبای پائیز 

    باز هم تغییر 

    باز هم رشد 

    علنا با هم  کولاک میکنیم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی