NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

برایان نالر

در آغاز بازاریابی شبکه ای تنها یک راه برای من ، همسرم و البته شریک کاریم و فرزندانم در استفاده ازمحصولات بهداشتی و پرداخت قسمتی از صورت حسابها بود . بعد از وارد شدن ضربه روحی شدید(نوعی اختلال روحی شدید پس از یک تصادف یا سانحه ی دلخراش ) به من وارد شد که مربوط به حرفه ی من بود ( من پلیس شهر اونتاریو کانادا هستم ) تجارت شبکه ای ما به معنای واقعی کلمه به یک نجات دهنده برای من تبدیل شد . استفاده از محصولات مان در بازار یابی شبکه ای باعث بهبود وضعیت سلامت ذهن و جسم و علاوه بر آن رشد کسب و کارمان باعث تمرکز من شد. حالا پس از گذشت ۳ سال هدف من نشان دادن معالجه ی این اختلال با شیوه های طبیعی به افرادی با شرایط مشابه خودم می باشد همچنین با خلق یک شبکه ی پر قدرت ، حمایت و اتفاق نظر هیچ چیز نمی تواند مانع کشف مجدد ما نسبت به خودمان وتوانایی هایمان شود.

جف و آلیسا بوریس

بازاریابی شبکه ای نه تنها باعث شد که من فرد مفید تری باشم  بلکه شیوه ی زندگی بهتری برای بهره گیری بیشتر از آنچه که باعث هیجان ما می شود را فراهم کرد . هر شب من با رویاهایم به خواب می روم  و با یک چشم انداز و وسیله ای برای انجام آن از خواب بیدار می شوم .اشتیاق من و همسرم به خواستن برای دیگران بیشتر از آنچه که خودشان تصور می کنند مارا به انجام این کارها در طول روز به پیش می برد . زندگی با هماهنگی  رویاهایمان و خدمت به دیگران  بهترین الگوییست که می توانستیم  برای فرزندانمان برگزینیم.

لیس گراول

داشتن کسب و کار بازاریابی شبکه ای به عنوان یک شغل پاره وقت بالهایی برای وسعت دادن مهارتها و احساسات به من داده است و من عاشق به پیش رفتن بدون حد و مرز و آموزش از راهبران ، مربیان و افراد گروهم و همچنین نشان دادن راهها و شیوه های نوین زندگی به فرزندانم هستم .

سارا و ایوان یانگ

فارغ التحصیلی از کالج در زمان رکود اقتصادی هیچ جای صحبتی برای من و بسیاری از همسالانم نگذاشته بود. ما تصور این موقعیت را هم نمی کردیم . اما ما اولین نسل قرن ۲۱ خواهیم بود که به سمت جلو حرکت کرده و راه کاملاً نوینی برای زندگی ایجاد کردیم . تا امروز تنها درصد کمی از همسالان من موفق به پیدا کردن شغل مرتبط با رشته ی تحصیلی خود شده اند . حتی آنهایی که در این کار موفق بوده اند محکوم به رقابت شدید در مقابل یکدیگر به علت محدود بودن این جایگاههای شغلی هستند . وقتی که بازاریابی شبکه ای وارد زندگی من شد به عنوان هدف برای من قرار گرفت . من شروع به اشتراک گذاشتن آن برای قوی تر کردن هم نسلانم برای برخواستن و به زندگی بازگشتن کردم . و امروز من به همراه همسرم ایوان با همکاری تمام گروههای سنی اجتماعی از همکاران را در برابر رقبا ساخته ایم . آرزوی ما آموختن این درس به نسلهای آینده است که چگونه کنترل کامل زندگی و آینده ی خود را در دست گرفته و شادی ، فراوانی و زندگی هدف محور را از طریق حرفه ی بازاریابی شبکه ای برای خود فراهم کنند .

شری کلوتیاز

بازاریابی شبکه ای دلیل دوباره ای به زندگی من بخشید . بعد تدریس هنر برای مدت ۱۴ سال و رها کردن آن من واقعاً احساس شکست می کردم . بازاریابی شبکه ای به من  اعتماد به نفس و جهت داد . نه تنها  من آزادی مالی خود و خانواده ام را بدست آوردم بلکه راهی برای کمک به دیگران پیدا کردم و من عاشق محصولاتمان هستم زیرا به من سلامتی همراه با طراوت می دهد .

کریستین اسلاتر

بازاریابی شبکه ای به دلیل فراهم ساختن یک محیط امن برای غلبه بر تردید های ارتباط با افراد جدید و به کمک اعضای گروه برای موفقیت در کسب و کار و هدفهای شخصی ، موجب شد تا من یک فرد موفق در کسب و کار شوم  و این امکان را به من داد تا به طور موفقیت آمیز درآمد آن را با درآمد تجارت سنتی و خانوادگی خود جایگزین کنم . همچنین به ما این توانایی را داد تا در آزادی کامل و در زمان دلخواه آنچه را که می خواهیم عملی کنیم .

ترسا ون هوزن

پیش از بازاریابی شبکه ای من آدمی ناراحت و غممگین بودم با عادتهایی که زندگی ام را در یک دور تسلسل گیر انداخته بود . بازاریابی شبکه ای یک برنامه جامع آموزش شخصیتی ست که درآمد به همراه خود  دارد و چون من به آن درآمد نیاز داشتم خود را در آموزش شخصیتی غوطه ور کردم و به عنوان نتیجه شاد ، با اعتماد به نفس و اجتماعی هستم و به علاوه آن عادتهای بد از زندگیم حذف شدند که بیشتر از هر درآمدی برایم با ارزش است.

شانون لویس

این برای من بسیار حیرت آور است که یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی شبکه ای برای من تا کنون رشد شخصیتی بوده است . همچنان که من روی خودم کار می کنم شخصیت من عمدتاً به عنوان یک راهبر تغییری کرده است که هرگز فکر نمی کرده ام . من شنونده ی بهتری شده ام و می توانم بدون قید و شرط ببخشم بدون هیچ توقع بازگشتی . فائق آمدن بر بسیاری از ترسهایم جزئی از فرایند این کسب و کار بوده است . شکی ندارم که ۴ یا ۵ سال دیگر همسرم را از کاری که مشغول آن است و بسیار استرس زا و خسته کننده است بازنشسته می کنم  و ما زندگی خود را در کنار هم با آزادی و وفور ادامه خواهیم داد . من تبدیل به قهرمانی در زندگی خودم شده ام .

بکی فورد

در حالی که در تلاش برای یافتن آزادی مالی خود بودم بازاریابی شبکه ای را پیدا کردم . این تجارت به من یاد داد که از تمام بندها و محدودیتهای ذهنی خود نجات پیدا کنم . یاد گرفتم  که کمتر در مورد قضاوت مردم نسبت به خودم نگران باشم و از داستان سرایی در مورد حرف آنها بپرهیزم  . در نتیجه توانستم با دوستان قدیمی ارتباط  مجدد برقرار کنم و با ذهن و آغوش باز پذیرای ملاقات و دوستی با افراد جدید باشم .

لارا مال ویهیل

بازاریابی شبکه‌ای به من امکان داد تا یک همسر ، مادر ، دوست و صاحبکار متعادل باشم . هیچ نوع حرفه ی دیگری به شما این اجازه را نمی دهد که خانواده ی خود را در اولویت اول قرار داده و ۶ نوع درآمد در جیب شما بگذارد . بی اندازه از اینکه فرزندانم را راهی مدرسه کنم و قبل از اینکه آنها به خانه می رسند در آنجا باشم خوشحال هستم . از ساعت ۸ صبح تا ۳ بعد از ظهر با افراد گروهم کار می کنم ،ورزش می کنم ،کنفرانسهای تلفنی برگزار می کنم  و برای آماده کردن یک غذای سالم برنامه ریزی می کنم. همچنین عاشق انجام این کارها در سراسر تابستان از ویلایمان و یا کنار دریا می باشم . حقیقتاً این تغییر در زندگی است.

الیوت کاسمیکی

بازاریابی شبکه ای به فرزندان من پدری داد که سرنوشتش را خود با دستان خود تعیین می کند . و آنها این  حق انتخاب را از پدرشان به ارث خواهند برد و من این را مدیون حرفه ی بازاریابی شبکه ای هستم.

سیندی هاولت

بازاریابی شبکه ای از من شخصیت بهتری ساخته است زیرا به من آموخته است که عمیقاً به صحبتهای دیگران گوش کنم و سعی کنم درک کنم  که آنها واقعاً چه می خواهند . و احساس می کنم  می توانم بهتر ارتباط بر قرار کنم به دلیل اینکه فقط از روی صبر گوش نمی کنم که بعد از آن داستان خودم را شروع کنم.

استیو و ایمی ماکادو

ما بسیار سپاس گزاریم که با بازاریابی شبکه ای آشنا شدیم و همه چیز در این زمینه برای رسیدن به هدف به ما کمک کرده است . دیدگاه کاری و پیشرفت شخصیتی باعث شده که ما والدینی بهتر برای فرزندان بی نظیرمان ، راهبران بهتری در کسب و کار دیگرمان ، یک زوج بهتر و فرد مفیدتری برای افراد دورو برمان باشیم. این تجارت به ما این امکان را داده است که در سفرهای فوق العاده خانواده مان را با خود همراه کنیم و دوستی هایی ماندگار برای خود ایجاد کنیم . برای این فرصت بی نظیر واقعاً سپاس گزاریم.

جان رایدل

بازاریابی شبکه ای از من شنونده ی بهتری ساخت . به جای پرسیدن سوال به عنوان وظیفه ی کاری ، حالا من فقط به دلیل کنجکاوی و اهمیت به طرف مقابل سوال می پرسم . این برای من شادی آور است و به جای این موضوع که آیا به شرکت ما می پیوندند یا خیر افتخار صحبت کردن با دیگران برایم بسیار مهمتر است .البته من همیشه آدما اجتماعی بودم اما بازاریابی شبکه مفهومی تازه از این خصوصیت اخلاقی و سطحی جدید از سهم من در مورد دیگران ،به من ارائه کرده است .

کلی آن زاندر

آیا دوست دارید اسکیت یاد بگیرید؟ بله البته که می تونید !

می خواین اسکی کنید؟ البته !

دوست دارید به دیسنی لند برید؟ پس بریم

بازاریابی شبکه ای وسیله یست که به من امکان داد به عنوان یک مادر بتوانم از نظر مالی دخترانم را حمایت کنم .

لارا مارجریسون

بازاریابی شبکه ای با کمک کردن به من در مقابل بدترین آسیب روحی زندگیم باعث شد که مادر بهتری برای فرزندانم باشم . پسر من در اوایل سال ۲۰۱۵ درسن ۲٫۵ سالگی دچار یک آسیب عمیق مغزی شد و این ضایعه به قدری وخیم بود که  چیزی نمانده بود من از دستش بدم . بازاریابی شبکه ای نه تنها  محصولاتی را برای ما فراهم کرد تا هردوی ما از نظر جسمی و روحی توانایی تاب آوردن و بهبود بخشیدن به شرایط آن بحران را داشته باشیم بلکه برای ما شرایط زمانی و مالی را فراهم کرد که جایی باشیم که به آن تعلق داریم . من ازطریق آموزشهای شگفت انگیز رشد شخصیتی درون این حرفه از یک فرد عصبانی و پریشان به زنی آرام و متمرکز به آنچه که در زندگی مهمتر هستند تبدیل شدم . بازاریابی شبکه برای ما بهترین فرستاده ازسوی خدا بود .

امی اولویاس

بازاریابی شبکه ای نه تنها این امکان را به من داد که با حضورم در خانه وقتم را با دختر ۶ ماهه ام بگذرانم بلکه به من اجازه داد تا در زندگی تمام مادرانی که می خواهند از نظر مالی به خانواده کمک کنند و همچنین فرزندانشان را خودشان بزرگ کنند ، تغییر ایجاد کنم . این تجارت باعث شد که من از منطقه ی امن خود بیرون بیایم و با کسانی ارتباط برقرار کنم که قبلاً هیچ تماسی با آنها نداشتم . و این زندگی آنها و زندگی من را دچار تغییر اساسی کرده است زیرا که من می توانم در رشد آنها سهیم باشم .

دبرا لی پولارد

من یک مادر ، همسر کشیش ، معلم ، فرزند و همچنین یک خواهر هستم . این تمامی شرح وظایف و نقشهای من بوده است. از دوسال پیش که من وارد بازاریابی شبکه ای شدم دوست داشتم که کلمات دیگری به این فهرست اضافه کنم . من مصمم ، توانمند ، قابل آموزش ، الهام بخش و با اعتماد به نفس هستم . من یک حرفه ای در زمینه ی بازاریابی شبکه ای و عاشق این هستم که در مورد خودم شناخت بیشتری بدست آورم و به ویژه خوشحالم از اینکه الان می توانم به افراد زیادی کمک کنم تا در زندگیشان به آزادی و خوشبختی برسند . من برای تمام چیزهایی که در پیش روست هیجان زده هستم و این بسیار خوب است .

لیٍ آن لٍوی

بهترین نتیجه برای من بعد از راه اندازی کسب و کاربازاریابی شبکه ای تغییری است که بر روی شخصیت من اعمال شده است و من دیگر آن شخص زمان ورود به این حرفه نیستم . من دیدگاه مثبتی در زندگی دارم و به طور موثرتر و عینی تر از پس مدیریت افراد و موقعیتهای گوناگون بر می آیم . افرادی که درطول این مسیر با آنها ملاقات کرده ام همگی به نوعی در ساختن زندگی و تجارت رویاهایم من را یاری کرده اند . من به طور همیشگی سپاسگزار خداوند هستم و از تمامی اتفاقاتی که باعث وارد شدن من به بازاریابی شبکه ای شده خوشحال هستم و بی صبرانه منتظرم تا در این حرفه میراث نیکی از خود جای بگذارم .

جو مک کی

این که بازاریابی شبکه ای هرروز من را شکل می دهد دوست دارم . من یاد می گیرم که گوش دهم و خدمت کنم . و با آموزش احساس زنده بودن می کنم . من میدانم که نقش من برای مشتریان و افراد گروهم مانند یک جریان هدایت شونده ی آب است به هرکجا می رود با زندگی می برد .  چه مزیت شگفت انگیزی بالاتر از اینکه کسب و کاری داشته باشید که به شما امکان دهد به رویاهای خود دست پیدا کنید .

ماریسا مک دونا

بازاریابی شبکه ای مادر،همسر ،دوست و به طور کلی شخصیت بهتری از من ساخته است  زیرا توانسته ام کنترل زمان را در دست بگیرم  و این توانایی را دارم که چگونه از زمان،استعداد و منابع در اختیارم ،برای کمک به دیگران استفاده کنم. من الان یک مادر و یک فرد مفید برای جامعه هستم . بیش از همه می توانم به دیگران کمک کنم تا شیوه های بهتری از زندگی را انتخاب وامتحان کنند.

 

پتی آن ریج وی

الگوی تجارت الهام بخش بازاریابی شبکه ای این فرصت رشد را به من داده تا شخصی باشم که می تواند در زندگی افراد و در دنیای به این بزرگی تغییر ایجاد کند. شعار من در این تجارت این است : هنگامی که قدرت انجام کاری در دستتان قرار داده شده ، خودداری از آن به صلاح نیست.( کتاب مقدس)

فائوزی داغستانی

یکی از اولین مواردی که ما در این حرفه می آموزیم این است که تنها محصول و برنامه ی درآمدی مهم نیست بلکه این تعامل اصلی ما با تک تک افراد است که اهمیت این کار را مشخص می کند. پیشه ی من در افزایش درک ، انتقال فکر ، الهام ، جامعه پذیری ، صمیمیت و بسیاری از موارد مثبت دیگر که لازمه ی راهبری یک سازمان است ،نقش به سزایی داشته است . تمامی این موارد مثبت ، بی نهایت در تعامل من با افراد خارج از حیطه ی بازاریابی شبکه ای موثر بوده است . من شک دارم بدون این حرفه متوجه نقش عمده ی این ویژگی ها برای موفقیت در تمام عرصه های زندگی می شدم.

سارا مک آیزاک

بازاریابی شبکه ای این اعتماد به نفس و کفایت را به من می دهد که در تمامی مراحل زندگیم کوشش کنم. هردو رابطه ی کاری و شخصی من در زندگی عمیق تر شده است و ویژگی های مثبت تازه ای برای من به ارمغان آورده است و من را به سمت رشدی سوق می دهد که هیچ گاه تصور آن را نداشته ام .

الی تری

بازاریابی شبکه ای باعث شده که من روابط دوستانه ی پرباری داشته باشم. به هنگام شروع من از بسیاری از افراد درخواست کمک کردم و هنگامی که شبکه ی خصوصی خود را ساختم ، دریافتم که بسیاری از مردم مایل به انجام آن هستند تنها اگر به سادگی از آنها خواسته شود . درسی که من از آن گرفتم این بود که باید به جلو بروم وقت و خدمات فعالانه ام را ارائه دهم و قدردان باشم . لازم است که زمان صرف شود برای فرستادن یک یادداشت، یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک چیز شخصی برای نشان دادن قدردانی و حق شناسی . من واقعاً علاقه مند این هستم که به افراد نشان دهم که چقدر در پیشرفت من به عنوان یک راهبر و فرد فعال در تجارت نقش داشته اند.این هیچ هزینه ای برای من ندارد اما برای آنها بسیار با ارزش است .

امبر وویت

پیشرفت شخصیتی که از طریق حرفه ی ما حاصل می شود می تواند در تمامی عرصه های زندگی موثر باشد . با قدردانی از آموزشهایی که در این زمینه دیده ام ، کتابهایی که خوانده ام و سمینارهایی که شرکت داشته ام ،مادری بهتر همسری بهتر و دوستی بهتر شده ام . من می توانم این مهارتی که کسب کرده ام و چیزهایی که در این حرفه یادگرفته ام را می توانم درتمام زندگی برای بهتر شدن به کار ببندم.

ژیانا میشلی

چگونه بازاریابی شبکه ای از من شخصیتی بهتر ساخته است ؟ این یک تکامل مستمر خود بهبود است . من می خواهم بهترین فردی که می توانم باشم و هر چه می توانم به افراد بیشتری در این راستا کمک کنم .

جول و کریس مدینا

بازاریابی شبکه ای دلیلی برای این بود که ما با فرصت دادن به خودمان به عنوان زن و شوهری جوان که خود را برای نسلی جدید که می خواهند در زندگی خود و دنیای خود تغییری ایجاد می کنند الگو قرار دهیم . اینجا در جمهوری دومینیکن  یک کشور جهان سومی به علت فقر بسیاری از نیازهای اولیه مانند آموزش و درمان مسئله ای بزرگ به حساب می آید . با تشکر از بازاریابی شبکه ای ما جامعه ای را نمایش دادیم که حق انتخاب دارد. ما می توانیم با ساختن ساختمان تجارت خودمان به رویاهایمان دست یابیم و از نظر مالی آزاد شویم . بازاریابی شبکه ای از ما کارآفرین ساخته است .

نظرات (۱۴۷)

  • پریسا پوررکنی
  • سلام تاپ لیدر. 
    یاد گرفتم بخندم و ببخشم، خدا نیستم اما زیر سایه اش بزرگ شده ام، اگر حس روییدن در تو باشد، در کویر هم باشی رشد خواهی کرد.
    ایمان دارم که یه روزی میشه منم با توکل به خدا و حمایت بالاسری هام اسمم مثل این نتورکر های موفق توی دنیا میاد.
    زن میخواد پای تعهدش وایسه 

  • سید محمد رضوی
  • باسلام 
    من هم مثل تمام نتورکر های دنیا میگم نتورک به من اعتماد بنفس بیشتری داد وباعث شد از قضاوت شدن در مورد خودم ناراحت نشم.
    به کمک این تجارت آینده ای میسازم که از تک تک لحظاتش در کنار خانوادم لذت ببرم.
    یا علی
  • سید ایمان اشرف زاده
  • به نام تنها یگانه هستی و به یادمسعود و ناصر 

    باتشکر فراوان از درس های آموزنده شما

    تمامی خانواده سیمرغ درآینده ای نه چندان دور زندگی نامه وموفقیت های نتورک خود را در اختیار دیگران خواهیم گذاشت تا با استفاده ازتجارب گذشته ما ، آینده خود را بسازند.
  • پگاه فروزمند
  • سلام خدا قوت 
    عالی بود ولی اونا مال صد سال پیش یا حداقل پنجاه یا دوسال پیش هستن ولی من دارم در حال حاضر زندگی میکنم در بازاریابی شبکه ی برداشت من اینکه الان و آینده چی میخوام باشم تصمیم من در حال حاضر مهمه چون اینکار کل چیزهای که خواستم بهم داده اعتماد بنفس و روابط اجتماعی و بهتر زندگی کردن و هدف.  من تجربه کسب کردم مهمتر از اینا که چطور زندگیه برتر داشته باشم. 
    همه ی اینا رو مدیون بالاسریهام و تاپلیدرها هستم. 
    چون در زندگی اگر افسرده هستی در گذشته هستی و اگر در اضطراب هستی در آینده هستی و اگر در حال حاضر هستی یعنی الان داری زندگی میکنی. 
  • حامد نساروند
  • سلام
    تشکر لیدرجان
    توی این سیستم نباید شجاع بود،باید دلیر باشیم
    مرد میخواد با عملکردش عید متفاوت برای خودش و خانوادش رقم بزنه
  • زینب استاد
  • با سلام
    کشور ایران برای اینکه به عظمت و قدرت و شکوه خودش برگرده به این صنعت نیاز داره و ما مبارزان راه آزادی هستیم که برای ارتقا سطح فرهنگ و اقتصاد کشورمون خالصانه میجنگیم.

    به خاطر خودم . خانوادم . مردمم و کشورم
  • شیرین طاهری فر
  • با سلام
    من هنوز اول راه این تجارت عظیم هستم و کوچیک تر از اونی که نظر راهبرانه داشته باشم
       ولی باید بزرگ فکر کرد تا بزرگ هم بشی پس به اندازه دانشم تا الان میگم که این تجارت 
       تجارت فقط کسب درامد نیست  همین طور که اونایی که این تجارتو میشناسن میدونن این تجارت شیوه زندگی کردنه خیلی ها از جمله خودمو دگرگون کرده شناخت بهتر از خودت ودیگرانو نصیبت میکنه ولی ایمان دارم روزی میرسه که همه به این تجارت ایمان میارن نه فقط افراد محدودی.
    از اینکه روز به روز دانش این تجارت رو بیشتر از هروز به ما انتقال میدین از تاپ لیدرای عزیزم سپاس گذارم
  • زینب زربخش
  • بنام یزدان پاک
    سلام بر شیر مردان و ماده شیرهای نتورک ایران زمین
    هیچ جامعه ای در زمان صلح مردان پرطاقت نپرورانده .برای کسانی که نگرش عالی دارند ،ناملایمات؛سعادت است .
    ««بادبادکها در مقابل باد بلند میشوند نه همراه با آن»»
    وقتی که بادهای نامساعد انتقاد میوزد اجازه بدهید ان بادها به مثابه بادی باشد که بادبادک را به هوا میبرد .بادبادک بالا نمیرود مگر اینکه برای محدود کردن حرکتش کشیدگی نخ آن کنترل شود.
    اون روز نزدیکه که از ما بعنوان زنان و مردان پرطاقت دنیا یاد بشه.


  • عرفان طاهریان
  • سلام تاپ لیدر
    واقعا اطلاعات با ارزشی در اختیارمون گذاشتید ممنون
    باوجود این همه تجربه واطلاعات سقف نزدن کار خیلی سختیه
    اگر امروز قدر امروز ندونیم فردا خیلی دیر میشه
  • نامدار استاد ممزایی
  • سلام تاپلیدر بازم مثل همیشه عالی بود. خسته نباشید
    نتورک کار نیست، تجارت نیست واقعا زندگیه
    باعث افتخارمه که داخل همچین جایگاهی دارم زندگی میکنم، درکنار کسایی که همشون جزءبهترین وبرترین نتورکر های دنیاخواهند شد وروزی میرسه که آیندگان زندگی نامه ی مارو میخونن.
    برای رسیدن به اون جایگاه کافیه روز اولمون یادمون نره وفقط تحت هرشرایطی مثبت باشیم، منطقی برنامه ریزی کنیم غیر منطقی عمل کنیم. 

  • امیدکوپاره زاده
  • با سلام و خداقوت
    عال بود تاپ لیدر و منم زمانی که وارد این حرفه شدم کنجکاو در مورد کار بودم ولی به مرور بازاریابی شبکه ایی به من شخصیت درست زندگی کردن و اعتماد به نفس داد و در آخر به من چیزی داد که هیچ کجا نتوانستم پیدا کنم.
    در بازاریابی شبکه فهمیدم که اگر میخواهی پر بشوی ،ابتدا خالی باش....
    خدایا شکرت به خاطر مسیر زیبایی که به ما نشان می دهی
  • سمیه باوی(بندرماهشهر)
  • سلام خدمت تاپ لیدر
    خداقوت

    منم دوست دارم  به عنوان یک مادر حامی خوبی برای دخترام باشم ومطمئنم در بازاریابی شبکه ای به تمام  رویاهایی که واسشون دارم میرسم
    البته با کمک وحمایت بالاسریهام ..
  • ابوالفضل پورلطفی
  • تاپ لیدر سلام
    سبک نتورک ما تجربه ای به دنیا میده که همه انگشت به دهن بمونن. چون نتورک ما دوره ای از زندگی نیست بلکه شیوه ای از زندگیه. یه کاری میکنیم که هیچ کی نکرده
  • امین نظری صیاد _فاطمه قربان جمال
  • با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما تاپ لیدر
    بابت این منبع فوق العاده  اطلاعات کمال تشکر و قدر دانی را داریم 
    و به خود می بالیم که این چنین حامی های فوق العاده ای داریم 
    روزی خواهد رسید که اسم تک تک بالاسری هام و سپس ما به عنوان شاخ ترین نتورکر های دنیا در تاریخ نتورک ایران و جهان خواهد درخشید 
     ایمان دارم چون انسان در نهایت شبیه رویاهایش میشود 


  • سعید نادریان
  • بنام خدایی که هرجا خواستیم او بود اما او هر جا خواست ما نبودیم
    به عشق هدف و بیاد مسعود و ناصر
    داستان هایی از جنس صنعت طلایی نتورک مارکتینگ
    در تاریخ ماندن بهایی به اندازه کل تاریخ میخواد
    ما نیومدیم که جزیی از تاریخ باشیم اومدیم که تاریخ ساز باشیم

  • احسان استاد
  • با سلام به خانواده سیمرغ
    به زودی زندگینامه و حرفهای ما به عنوان صحبت های بزرگان نتورک توی اینترنت و کتابها پخش میشه و این آینده نتورکه ...
    نتورک تمام این چیزهایی که گفته شد رو به انسان میده در صورتی که خودش بخواد
  • رسول سازنده کرد
  • بنام خدا 

    اگر دقت کردید اکثر بزرگان نتورک در بالا به تاثیر رفتاری و اخلاقی نتورک اشاره کردن پس بیایم روی اخلاق حرفه ای توی کارمون یا همون زندگی به سبک بازاریابی شبکه ای کار کنیم...ایمان دارم با تک تک ژنرالهای سازمانم یک سازمان اخلاق محور میسازیم ....باتشکر
  • رضا روغنی .آبادان
  • به نام خدا،به نام هدف،به یادمسعود
    نخواستیم کوچک باشیم وتاب نیاوردیم حقارت را
    ایمان دارم نتورکرهای نسل ما آینده ساز تجارت ایران زمین میشن
    به امید فردایی پرازافتخار که درآن اسم تک تک نتورکرهای سیمرغ مثل الماس میدرخشه...
    تشکر تاپ لیدر بخاطر اطلاعات 100میلیاردی شما...
  • امین استاد
  • با سلام و تشکر از مطلب فوق العاده

    *درد وحشتناک تغییر و رشد*
    شاید ترسناک باشه،ولی این درد تورو قوی تر میکنه.اگر به خودت اجازه بدی که حسش کنی و در آغوش بگیریش،اون تورو خیلی فراتر از تصورت قوی میکنه. این بزرگترین هدیه ایه(قابلیت) که ما داریم،که درد رو تحمل کنیم،بدون اینکه بشکنیم و این ، از قدرتمندترین نیروی بشریت متولد شده: یعنی "امید"
               "ما نیاز داریم که دوباره امیدوار بشیم و باور کنیم" 

    باور دارم یه روزی اسم بالاسری هام و خودم و سازمانم توی تمام سایت ها و کتابها بعنوان نتورکرهایی که زندگیشونو گذاشتن و زندگی جدیدی رو گرفتن،هست.
  • محمد اکبرنیا
  • به عشق هدف
    سلام تاب لیدر،خیلی ممنون از زحماتی که بابت اطلاع رسانی به ما انجام میدید...تنها جیزی که اینجا خالیه داستان زندکی تک تک ما هست که به امید خدا به زودی به کوش جهانیان میرسه.همه ما با هم هدف تیک میزنیم.
    هر ایرانی بهترین زندکی
    مرد میخواد بای هدف و انکیزش وایسه
  • صادق اردو
  • ویژگی مشترک تجربه این افراد اشاره به رشد شخصیتی و تغییر در زندگی بوده که این نکته ی قابل تامل و مهمیه.
    هدف از زندگی انسانها همینه
    بابت این مطلب عالی ممنونم

  • مژده اشرف حقیقی(شیراز)
  • به نام آنکه هستی نام از او یافت      فلک جنبش، زمین آرام از او یافت
    ما برای پیمودن این سفر ، شیر یا خط انداختیم .شیر آمد یعنی باید رفت و ما رفتیم ..اگر خط می آمد و اگر دهها بار خط می آمد ما باز هم میرفتیم..
     بی صبرانه منتظر خوندن زندگی نامه همه بزرگان و راهبران نتورک ایرانم.
  • ایمان نظری
  • با سلام خدمت تاپلیدر عزیز
    در سیستم نتورک مارکتینگ با بودن و بها دادن درست می توان به اهداف و رویاهای خودمون برسیم
    فقط کافیه باور داشته باشیم
    ** متعادل ترین سازمان فروش ایران رو می سازیم**
  • مصطفی پوری
  •  باسلام
        زیبا بود ...تمام سختی ومسائل میان تا ما بتونیم آگاهانه زندگی کنیم  ولی  این کار با سختی..پینگ....
  • سید امین اشرف زاده
  • سلام
    خدا قوت
    با خوندن این مطلب این نکته به ذهنم رسید که ابتدای زندگی نتورکی تک تک ماها شبیه زندگی تک تک این افراد هست
    پس باید سرنوشت ما هم همینجوری باشه.
    علنا جوری کار میکنیم جوری میجنگیم جوری پارادایم میزنیم جوری بها میدیم که با عملکرد ما دنیا های بشه و ایران بره رو سقف
    نتورک جهانی با سیمرغ ایرانی

  • مبین کایدخورده
  • سلام تاپلیدرعزیز
    وقتی همچین مطالبی رو میخونم دوباره اعتقادم به کاری که دارم پیش میبرم دو چندان میشه چون همه چیز ازاعتقاد شروع میشه
    وقتی نظام اعتقادی قوی باشه اقدام عملی بیشتری خواهیم داشت که قطعا در افزایش نتایج مثبت تاثیر خواهد داشت و وقتی به نتایج خوبی برسیم اعتقادمون قوی تر میشه
    پس یا میشه یا میشه
    یاهاناااااااااااااااااااااااا
  • فرزانه عبدالهی ارپناهی
  •         به نام خدا به یاد هدف
    با سلام خدمت تاپلیدر
    با این مطالب فوق العاده فهمیدم ک بازاریابی شبکه ای هر چیزی رو ک بخوای بهت میده و اینجا یاد میگیریم که یک سامورایی باشیم(خدمت کردن) و من عاشق اینم(سازمان قدرتمند شوشتر(شرافت)
  • شبنم کریمی(مسجدسلیمان)
  • به نام خدا و به عشق هدف

    به یاد داشته باشید که خوشبختی انسان به مقام یا دارایی او بستگی ندارد خوشبختی تنها به اندیشه او بستگی دارد.....

    عالی بود تاپ لیدر
  • نجمه تنورساز
  • سلام خدمت تاپ لیدر

    خیلی سپاس گذاریم بابت مطالب فوق العادتون...
  • مبین کایدخورده...حسین باغبان...مبین کایدخورده...شوش94/9/12
  • باسلام وعرض ادب واحترام خدمت یکی ازبهترین وپراطلاعات ترین تاپلیدرهای دنیاحسین حامدی کیا
    دوستان سلام؟؟؟
    حالتون چطوره؟؟؟
    توزندگیامون هیچوقت دوست نداشتیم کوچیک باشم و همیشه به بزرگ فکرکردن و اینکه بعد از مرگمون اسم جاودانه ای ازمون بیارن فکرکردیم
    اعتقادم اینه که با نتورک یه کاری میکنیم که عالم و آدم با اسم ماها فالو شن
    یه کاری میکنیم که عالم و آدم با اسم ماها آبجکشن بگیرن
    یه کاری میکنیم که عالم آدم فقط یه چیزبگن...فقط بگن دم غیرت ایناگرم اینا کی بودن؟؟؟
    یه کاری میکنیم که عالم و آدم برای دیدن ما بلندشن بیان کشور خوزستان
    یه کاری میکنیم که متعادل ترین سازمان مال ما باشه
    یه کاری میکنیم که علنا همه تعادل بزنن و همه پورسانت بگیر شن
    این ماه هدفمون رو پیدا کردیم
    هدف ما متعادل کردن بالاسریهامونه
    مرد میخاد سر دست کراساش بدون چشم داشت انرژی بزاره
    حرف و عمل باید یکی باشه
    پس مرد میخاد پای حرف و عملش وایسه
    ای که از کوچه ی معشوقه ی ما میگذری
    بر حذر باش که سر میشکند دیوارش
    پیغام مبین کایدخورده...حسین باغبان...علی جمشیدیان
    نصفمون کنن اون نصف دیگمون میاد نتورک کار میکنه
    یاهاناااااااااااااااااااااا
  • علی جمشیدیان
  • سلام تاپ لیدر ممنون از مطالب مفید تون .
  • شکوه کریمی (مسجدسلیمان)
  • به نام حق
     
    خداقوت

    اگرمی خواهید دنیا را تکان دهید ابتدا باید خودتان را تکان دهید.

    بهترین اصلاح کنندگان دنیا کسانی هستند که از خودشان شروع میکنند.


  • محمد حبیبی
  • برای شروع هر تغییر اول باید از ذهنمون شروع کنیم
  • خاتون قنواتی از بندر ماهشهر
  • یا کاشف الکشوف 
    با سلام خدمت تاپلیدر حاتمی کیا و خانواده سبزم سیمرغ 
    من افتخار میکنم که خدا یکی از درهای بهشتش رو توی همین دنیایی خاکی به روی من باز کرده .من این اعتقاد و ایمان رو دارم که خدا هرکس رو دوست داره این محبت رو بهش میکنه تا  با سیمرغ جاودان اشنا بشه و اون رو با پوست و استخونش حس کنه .من برای پول به این تجارت ا ومدم ولی باید بگم که هروز که میگذره بالاسریهام  و لیدرهای عزیزم درسهای قشنگی به من یاد میدن و من درحقیقت کنار پول دارشدن انسانیت و خوب بودن و خدا شناسی رو یاد میگیرم .این تجارت نیست بلکه دانشگاه خودشناسی و آگاهی هست  یاحق

  • مژده سلیم زاده
  • سلام تاپ لیدر,
    ازاینکه اینهمه زن دارن نتورک کارمیکنن خوشحالم درصدنتورکرای زن بالامیبریم ,مااولین هاهستیم پس ثابت میکنیم که بازاریابی شبکه ای زندگیه...
  • محمد والی پور (بندر ماهشهر)
  • سلام خدمت تمام خانواده عزیز
    با هم دنیارو میگیریم . در راه موفقیت می کوشیم همه با هم و در کنار هم
  • سام یعقوبیان
  • سلام خدمت تاپلیدر عزیز.
    نتورک دوره ای از زندگی نیست بلکه شیوه ای از زندگی است کسانی که که همچین دیدی یه تجارتشون دارند موفق میشن اما برای کسانی که دید کوتاه مدت داشته باشند نتورک هم کوتاه مدت میشه...همه چیز در دیدگاه ما نسبت به تجارت خلاصه میشه در دید ما و در وسعت اندیشه های ما...جهان هرکس به وسعت اندیشه های اوست..هرکس مرکز جهان خویشتن است نقطه توأمان آغاز ها و پایان ها......تشکر از زحمات شما
  • مینا رهبر (اندیمشک)
  • به نام خدا بیاد سید مسعود وبه یاد بهترین بالاسری دنیا ناصر همایان
    درود بر تاپ لیدرعزیز
    با تشکر از مطالب خوبتان .قعطا برای من هم تغیراتت بسیار زیادی به دنبال داشته وخواهد داشت .
    همیشه شکر گذار خدای خوبم هستم به خاطر وجود تک تک عزیزانم.
  • وحید والی پور
  • به نام خدایی که مرا خالق آفرید
    نتورک یادمون داد چطور انسان باشیم
    چگونه خلق کنیم و چه چیز خلق کنیم
  • حسین ارقش
  • سلام تاپ لیدر
    مرسی عالی بود
  • رضارستمی(شرافت)
  • به نام خدا به نام هدف بیاد سید مسعود
     درود بر خانواده ی بزرگ سیمرغ
    علنا میترکونیم 
    دوباره منتظر اسم شرافت باشید




  • علی یلداش پور
  • به نام خدا به نام هدف و به یاد ژنرال سید مسعود خامد و لیدر همیشه جاویدان ناصر هماییان


    باشد که روزی برگی از زندگی ما  درس آموزنده ای باشد برای موفقیت هر گه بیشتر آیندگان .

    یا حق
  • فاطمه شکری
  • به نام خالق روشنیها
    سلام تاپ لیدر
    خداقوت
    یه زمانی به بند بند انگشتهام نگاه میکردم و خالصانه خدا رو بابت هنری که در دستان من گذاشته بود شکر میکردم،
    الان بخاطر مسیر روشنی که سر راهم قرار داده هر لحظه رو که بهم نفس زندگی میده ازش سپاسگزارم
    نتورک روح و جسم منو احاطه کرده، همه ی زندگی من شده، اگه اغراق نشه، با همه ی چالش هاش در حد پرستش دوسش دارم.
    ممنون از اطلاعات فوق العاده جامع و پر محتوایی که در اختیار ما میگذارید.در پناه حق
  • سید محمد صادق نساج
  • برای سقف زدن اول باید تو ذهنمون سقف بزنیم ، باید بها بدیم و باید بزرگ بشیم
  • سجاد جاوید
  •  بازاریابی شبکه ای برای شادی ساختن در زندگی انسان ها ساخته شد
     برای برآورده کردن رویای انسان ها
    پس هیچ وقت خنثی نباشید
    هیچ وقت بی تفاوت نباشید
    اگر دیدی کسی گره ای دارد و راهش را نمیداند
     وتو راهش را می دانی پس سکوت نکن !
    دستت را روی دستت نگذار، دریغ نکن
    معجزه زندگی او باش
    این قانون کائنات است !!!
    معجزه زندگی دیگران که باشی
    بی شک کسی معجزه زندگی تو خواهد بود
  • حامد نوری -نتفول
  • بنام خدا بنام ویژن بیاد تک تکِ تکدونه هام..
    نکته مشترک همه این افراد موفق که بیان کردند رشد شخصیتی و تعامل بهتر با دنیای پیرامونمون بود..

    ما علنا جهانی هستیم، نگرش ما خیلی خفن تر و قوی تر از همه اینهاست..
    همشون رو میگیرم. باهم میگیریم!
    العبدو یُدبر ولله یُقدر
  • سعید دستیارپور
  • ب نام خدا ب نام هدف و ب یاد تاپ لیدر خامد
    تا اخرش هستیم چون هدفمندیم 

  • سازمان لیدر جمشیدیان شهرستان مسجدسلیمان
  • به نام خدا
    سلام تاپ لیدر همیشه فعال
    برای کسب چیزهای بزرگ نه تنها بایدتلاش کنیم بلکه باید رویا هم داشته باشیم ،نه تنها برنامه ریزی کنیم ،بلکه باید باورهم داشته باشیم.....

  • فیروره قنواتی(بندر ماهشهر)
  • به نام خدای مهریون
    دراین راه جدیدی که پا گذاشتم خوبی هایی دیدم که همه را سرلوحه زندگیم فرار دادم
    بسیار سپاسگذارم از شما
  • یحیاسدی (درود)
  • باسلام واحترام خدمت تاپلیدر عزیز
    ممنون از اینهمه نکات فوق العاده واینهمه همدلی ماموفقیم وموفقتهای فوق العاده ای راپیش بینی میکنیم 
    با سلام خدمت تاپ لیدر همیشه سربلند
    لذت بردم . عالی بود .
    خوشحالم از اینکه نتورک کار میکنم و خوشحالم از اینکه باز هم قراره با قدرت بیشتری نتورک کار کنم.
    هرررررر بهایی بخواد میدم چون نتورک منو از نو متولد کرد.
    ( اگر میخواهید مثل ستاره بدرخشید ، اول باید مانند خورشید بسوزید )
    لک از اهواز . سپاسگزارم .
  • بهروز قاسمی راد-فیضیه بارانی فرد(اندیمشک)
  • به نام خدای که آرام بخش دلهاست

    باسلام واحترام خدمت تاپلیدر عزیز

    انسان ورقه کاغذ نیست که آب رود خانه اورابه هرجایی که خواست،بکشاند،بلکه شناگری است ماهر،که می تواند با دو دست «اراده»و «اقدام»در دریای بی کران زندگی به هر طرفی که خواست،شنا کند.
  • بهاره شاطریان .اهواز
  • به نام خدا به عشق هدف
    خیلی خیلی ممنون تاپ لیدر از مطالب فوق العاده 
    تبریک به تمام اهوازیا که آفیس دار شدیم 👏
    من اعتراف میکنم که باور های ذهنیم از 2 فروردین تغییر کرد 
    این دوره این اصول این تیم و آموزشاش فوق العادس 
    من راهی جز نتورک ندارم.. به قول لیدرم نتورک واسه کسایه که نه پشت پری دارن نه مشت پری دارن
    امروز به این جمله رسیدم ؛ اول خودتو باور کن

  • سروش رخشانفرد
  • با سلام.
    با توجه به این متن میفهمیم که یه پلیس یه استاد هنر یه مادر یه همسر کشیش یه معلم هم میتونه این کارو انجام بده فقط به دیدگاه شخص ربط داره.
  • عباسی(امیدیه)
  • سلام
    تازه اول راه هستم ولی چیزهایه بزرگی یاد گرفتن وواقعا تغییر درنم ایجاد شد که بسیار خوشحالم 
  • خدیجه روزبهانی از شرافت
  • باسلام و خدا قوّت 
    بازاریابی شبکه ای ،دقیقا همان راهیست ک ما درمسیرش زندگیامون رو به خوش طعم ترین جاهاش میرسونیم...
    باتشکرفراوان ازمطالب عالیتان
  • خدیجه روزبهانی از شرافت
  • باسلام و خدا قوّت 
    بازاریابی شبکه ای ،دقیقا همان راهیست ک ما درمسیرش زندگیامون رو به خوش طعم ترین جاهاش میرسونیم...
    باتشکرفراوان ازمطالب عالیتان
  • لیدرثروتمند
  • نتوورک عشق است .نتوورک چیزی است که همه چیز رو به من داد.خدایا شکرت
  • شکال زارع ( شیراز پایتخت نتورک ایران )
  • بسم الله الرحمان رحیم
    الفــــ لـــــام مــــیـــم ذلــــک رفــــته حــــس غـــریـــب فــیــه....
    طواف می‌کنم، مادری را که برای لمس دستانش هم وضو بایدگرفت
    متن وبلاگ فوق العاده بود هر چندمدت یکبارمیام وکل مطالب رومیخونم انرژی میگیرم همیشه به بهترین هافکرمیکردم و به بهترین ها هم خواهم رسید....
    درمن گرگی است زخمی وخسته از نبرد های پی درپی برای زندگی....درگوشه غاری نشسته زخمهایش رامی لیسد!! 
    وای از روز انتقام.....
    همه را غار نشین خواهم کرد!!!
    به امید سربلندی کشور عزیزمون ایران...
  • مژده سلیم زاده
  • چقدر داستانهای زیبایی از زندگی وجودداره 
    واقعا بازاریابی شبکه قله راهبری تجارت ازاد 
    رپزی داستان موفقیت ماهم به گوش جهانیان میرسه 
    خدایاشکرت 
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • سلام و درود تاپلیدرِعزیز
    چقدر عالیی همه نتورکرهای که بالا از تجارتشون صحبت کردن چیزایی روگفتن که شما ازما میخواید انجام بدیم اموزش ،خدمت کردن، خودسازی،ارتقای شخصیت، معجزه بخش بودن محصولات ،کمک به دیگران و...
    سپاس ازشماکه لایق این جایگاه و بیشترش هستید 
    به امیدپیروزی های بیشتر شرکت سیمرغ و تیممون 🌺
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • گاهی اوقات به خودم میگم خدایا نتورک چیه که انقدر ماهیت و روح بزرگی داره همه چیز داره یه دنیای هست برای خودش که بی انتهاست خدایاشکرت بخاطر کارمون ..
    همه صحبتاشون واقعا عالی بود و پراز حس خوب که چه تغییراتی کردن و بوجود آوردن ،از همه بیشتر صحبت پتی آن ریج وی  رو دوست داشتم :
    الگوی تجارت الهام بخش بازاریابی شبکه ای این فرصت رشد را به من داده تا شخصی باشم که می تواند در زندگی افراد و در دنیای به این بزرگی تغییر ایجاد کند. شعار من در این تجارت این است : هنگامی که قدرت انجام کاری در دستتان قرار داده شده ، خودداری از آن به صلاح نیست.( کتاب مقدس)
  • امین سیلانی زاده
  • بنام خدا

    سلام و ادب خدمت تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا

    ممنون بسیار پند آمیز و فوق العاده است این مطلب

    شما به ما یاد دادین تا الگوها رو ببینیم و یادبگیریم 

    الگو برداری کنیم از افراد موفق و ناموفق

    ضمن اینکه طبق فرمایش تون قرار نیست فقط بخونیم و بنویسیم اگر بخوایم نتیجه بگیریم باید یادبگیریم و عمل کنیم

    بزودی داستانها و گفته های راهبران آینده جز برترین تجارب نتورک در دنیا خواهد شد

  • مژده سلیم زاده
  • سلام به تاپ لیدر عزیز وخانواده قدرتمندم

    داستانها همیشه تاثیرگذارهستن روزی داستان زندگی وبه اوج رسیدن تک تک مابابالهای قدرتمندسیمرغ درجهان شنیده خواهدشد 

    سلام 

    عالی بود ممنون

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام تاپ لیدر بزرگوار 

    یکی از قشنگ ترین اتفاقات اینه که ببینی افرادی مثل خودت با کمترین توانایی ها تونستن توی تجارتت به چنان موفقیت و درآمدی برسن که اسمشون برای همیشه تو تاریخ ثبت بشه و این باعث غرور هست که انتخاب ما صددرصد درست بوده و انتهای این تجارت سقف آرزوهای ماست

    به زودی FLTEAM با تمام ژنرال ها و بزرگانی که تو خودش پرورش میده میشه نابروان دنیا و نتورکرهای این تیم و نحوه کار و زندگیشون میشه الگوی برای دیگران

     

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام تاپلیدر 

    واقعا زیبا هست این مطلب چون رهبران نتورک دنیا دارن میگن از درامد،توسعه فردی و...  از اصل نتورک میگن تا فرع نتورک ، واقعا موندگار شدن بهایی میخواد به اندازه تاریخ ، امیدوارم یه روز بیاد که دنیا سرگذشت زندگی همه بچه های تیممون رو اینجور بنویسه و توی دنیا پخش بشه .

    ممنونم 🌹😊

    سلام و خداقوت تاپلیدر

    واقعا نتورک به ما امکان تبدیل شدن به بهترین خودمون شدن رو میدهد نتورک به ما این امکان رو میده که با آدم های بیشماری صحبت کنیم و داستان ها و سرگذشت آدم های بیشماری رو از نزدیک ببینیم و بشنویم✌🌷✊💪

  • آزاده آرمان پور
  • سلام و عرض ادب...

    تجارت نتورک دریک نگاه میتونه انسان ساز باشه برای کسانیکه رؤیاهای بزرگ دارن..

    سلام و خدا قوت

    خیلی جالبه ، همه کسانی که در نتورک به موفقیتی رسیدن از نتورک به عنوان یک نجات دهنده اسم بردن و نتورک تنها راه اونها برای تغییر زندگیشون بوده ...

    شاید باید ماهم متوجه بشیم که نتورک چطور میتونه زندگی ما رو نجات بده

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا

    بازاریابی شبکه ای تجارتی است که مارو به هرانچه که بخوایم میتونه برسونه فقط کافیه انجامش بدیم

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت مربی حامدی کیا

    کاردرنتورک به آدمهااین فرصت رومیده که ،ازنظرشخصیتی وخودشناسی رشدکرده و.بهتربتوانیمبادیگران ارتباط برقرارکنیم.،وهم ازنظرروانشناسی دیگران رابهتربشناسیم،هنرخوب گوش کردن،رامی اموزی،ونیازدیگران روبخوبی متوجه میشوی،وباشناخت وآگاهی میتوانی نیازشان روبرطرف کنید.ودرمجموع کارنتورک یک هنراست.ویک تجارت دوست داشتنی که به هرانچه که میخواهی میتوانی دست یابی.

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت آقای حامدی کیا محترم 

    مطلبتون خیلی عالی بود با این رویدادهای زندگی کسانی که در کار نتورک هستند به من اعتماد به نفس بالای داد ومن از کسانی هستم که اول کار هستن ولی میتوانم بگویم الان با خواندن این زندگینامه هابااعتماد کامل میگویم یک راه بزرگ وبا پیشرفت عالی در انتظار من است به امید یک نتورک عالی در کشورمان وبه خصوص اصفهان خیلی خیلی ممنون از مطالب عالی که برای ما میفرستید 

  • فاطمه صفارپور
  • باعرض سلام وخسته نباشید خدمت استاد گرامی ومربی عزیزم جناب آقای حامدی کیا

    بازاریابی شبکه ای یک برنامه ی جامع شخصیتی است که درآمده به همراه دارد. 

    یکی ازمواردی که ما دراین حرفه یاد گرفتیم ومیگیریم اینکه تنهامخصول وبرنامه ی درآمدی مهم نیست بلکه آیت تعامل اصلی ما باتک تک افراد است که شکل می‌گیرد اهمیت این کار تجارت رو مشخص می‌کند. 

    پیشرفت شخصیتی که ازطریق حرفه ی ما حاصل می‌شود می‌تواند در تمامی عرصه های زندگی موثر باشد

    باقدردانی از آموزش هایی که دراین زمینه دیده‌ام باعث شد تاصبرکردن رو بهتر وبیشتر بیاموزم ویادبگیرم مامیتونیم ساختن ساختمان تجارت خودمون رو به رویاهامو دست بیابیم وازنظرمالی آزاد شویم 

  • ژیلاعسکرپور اصفهان
  • سلام شرمنده نظر خواستی ندارم فقط آرزوی موفقیت برای اعضای بازاریابی شبکهای می کنم

  • ناهید رضایی
  • سلام و تشکر از شما برای این مطلب فوق العاده

    بازاریابی یک زمانی رویای من بود آموزشهای این تجارت میتونه هر فردی رو در هر سطحی که باشه به شخصیت بهتری تبدیل کنه اینقدر میجنگم تا به یک راهبر حرفه ای در این تجارت تبدیل بشم.

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود
    چقدر عالی واقعا توی صحبتهای همشون یه چیز رو حس میکنم اعتمادبنفس، ثبات داشتن و محکم حرف زدنشون ،چقدر خوب که تجارتی انجام میدیم که میتونه زندگی هارو بسازه و تغییرات مثبت توی زندگی اخلاق رفتار بوجود بیاره تجارتی که هرکس که توشه رو میتونه به راهبرتبدیل کنه که دنیای خودشو رنگی کنه خداروشکر واقعا بخاطر این نعمت بزرگ که دراختیارم قرار داده شده مطمئنم یه روزم مثل این افراد صحبتها دارم واسه گفتن ..
    خداروشکر خداروشکرخداروشکر

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی 

    صحبتهایی که این آدمهای موفق کردن بهم نشون داد که علنا نتورک یه جور انقلاب توی زندگی تک تکشون بوجود آورده و تماما زندگیهاشونو عوض کرده ، حرفهاشون بوی زندگی و سرایر از امید و شادی رو میاد و اعتمادی که به این تجارت بزرگ دارن 

    توی صحبتهاشون مشخص بود که همگی برای آزادی دارن باعشق کارمیکنن .

    خیلی میخوام روزی برسه من هم نظرمو به عنوان نتورکرو کارآفرین برتر بگم و یادداشت بشه تا همه ی مردم دنیا بخوننش و انرژی بگیرن برای زندگیسون تلاش کنن تابهترینهارو بدست بیارن ‌مطمئنم اون روزهم میاد و میشه ‌

    سپاسگزارم مربی 

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام خدمت شما مربی گرامی 

    داشتن شغل بازاریابی شبکه ایی پاره وقت بدون محدودیت مکان و زمان به من بهترین هیجان رو داده من میخواهم بهترین باشم و در این راستا به دوستانم کمک کنم

  • فیضیه للری اندیمشک
  • خیلی ممنون مربی بابت اطاعات خوبی که در اختیارمون میزارید .بازاریابی شبکه ای یک فرصت درست زندگی کردن است وفقط وقتی واردش بشوی متوجه این میشوی..درامد حلال وبابرکت ،ارامش،کسب اطاعات در هر زمینه ای وغیره..این واقعا فوق العاده س...

  • نسرین محتشم
  • سلام وعرض ادب خدمت اقای حامدی کیا 

    مطلب امزوز هم فوق العاد بود ممنون 

    هرکس به ی طریقی وارد این تجارت شده ایمان و باورو تلاشو موفقیت لازمه ی این تجارت است

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام وقت بخیر مربی اقای حامدی کیا🌸

    مث همیشه مطالب و داستان های فوق العاده ای بودن که خوندم..

    و توی این داستان ها ایمان . اعتقاد . شجاعت . باور مثبت  و ایمان به محصولات . ایمان به کار . از همه مهمتر و در اول همه ی اینا ایمان ب خود و اعتقاد ب خودشون داشتن که توی این کار موفق میشن و میتونن انجام بدن و عمل کردن بهشون و تمرکز کردن روی هدفی که داشتن و به دستشون اوردن.. و اینکه صبررررر داشتن با تمام سختی هایی که کشیدن صبور بودن و

    به راهشون محکم تر و با استقامت بالا و اعتماد بنفس قوییییی ادامه دادن 

    و به تمام اهدافشون رسیدن.. تحسین برانگیز هستن..😍

    ✌خیلی ممنونم مربی🌸🌸🌸

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • سلام...

    در نتورک.ن تنها لاید تلاش کنم بلکه باید رویاهم داشته بلشتم.اراده و یقین داشتن در نتورک.همانند قاایقی میمونه ک شخص رو ب سر منزل مقصود میرسونه

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • سلام و درود

    شنیدن حرف بزرگانی که مسیری را طی کرده اند راه ما را هموارتر میکند پس هر چه با دقت بیشتری به این سخنان عمل کنیم برای ما بهتر است

    ممنون

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت 

    داستان زندگی ادمهای موفق سرشار از تجارب مختلف واین تجربیات میتونه باعث بالارفتن انگیزه وادامه دادن مسیر بشه 

    افرادموفق درنتورک مارکتینگ همه درمورد توسعه فردی ازادی مالی وحس خوب داشتن صحبت میکنن واین بخاطر اموزشهایی است که دراین تجارت یاد داده میشه

    روزی داستان زندگی ما هم استوری میشه وباعث انگیزه دیگران میشه برای بدست اوردن یه زندگی بهتر 

  • مهتاب قنبری
  • سلام و خداقوت 

    این مطلب پر از حس خووب و انگیره بود واقعا با خوندن تک تک این داستانا خودم و افراد تیم رو میدیدم که دقیقا داستان هامون منتشر میشه و زندگینامه ما الگوی خیلی ها میشه 

    اف ال تیم مهد جسوران است✅✅🙏🏻🙏🏻

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا عزیز

    نتورک مارکتینگ تجارتیه که هر فردی با هر شخصیتی وهر رزومه ای رو میتونه به موفقیت برسونه فقط کافیه خودش بخواد وانجامش بده

  • مهسا کلانتری
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    خداقوت 

    واقعا مطلب فوق العاده ای بود با پر از حس خواستن و انگیزه همیشه افراد میتونن خالق زندگی هاشون باشن فقط لازمش اینه که اراده قوی داشته باشی و ذهنیت همیشه مثبت 

    به امید روزی که داستان موفقیت تک تک آنها نوشته بشه 

  • ابتسام لطیفی
  • نتورک کاری بدون محدودیت زمانی و مکانی ، بدون ودر نظر گرفتن جنسیت یا سن و تحصیلات میباشد.

    نتورک برای اشخاصی امثال من که به شدت دنبال روشی برای تغییر زندگیشان هستند معجزه و برای یک سری فرصت شغلی 

    عالم بزرگیست و دریای بیکران تا دران غوطه ور نشی نمیتونی دقیقا چی هست .

  • محمد امین ربانی فر
  • سلام مربی ممنون برای این مطلب عالی

    بازاریابی شبکه ای به سبک تیم رویایی رهبران آینده یک سبک زندگی به همه ما داده که با 99درصد از مردم جامعه متفاوت عمل کنیم و نتایج متفاوت را خلق کنیم 

    زنده باد تیم رویایی رهبران آینده

  • زینب شوشی نسب
  • سلام مطلب عالی و انگیزشی بود،هر انسانی با ذهنیت مثبت و اراده قوی میتونه دنیا را فتح کنه ،امیدوارم‌روزی برسه که داستان موفقیت من و بالاسریم رو همه جا بگن

  • الهام عساکره
  • سلام و خدا قوت مربی حامدی کیا .با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما و خانواده ی محترم .و تشکر فراوان بابت اینکه این همه مطالب با ارزش و آموزنده رو در اختیار ما قرار میدین .واقعا بدون ایمان و اعتقاد به خودمون و کارمون نمیتونیم موندگار شیم .داشتن ایمان و اعتقاد و شجاعت و تلاش لازمه ی این تجارت بزرگه تا به قله های موفقیت برسیم .به عقیده ی من نتورک تنها، رسیدن به پول نیست بلکه زندگی ادمو میسازه...

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    ممنون بخاطر این همه اطلاعات باارزشی که در اختیارمون گذاشتید🙏✌

    خیلی خوشحالم که اینهمه زن نتورکر توی دنیا هستند که به موفقیت هایی رسیدن که امروز اسمشون هما جا هست 

    ما هم توی اف ال تیم و با سیمرغ اونقدر موفق میشیم که اسم تک تک ماها ماندگار بشه 

    ممنونم

  • سهام فاضلی
  • سلام وخداقوت خدمت مربی خردمند

    واقعا مطالب فوق العاده واموزنده

    بهترین راه درنتورک الگوبرداری ازافرادموفق ودوم تلاش وصبر ونگرش مثبت

    چون این یک تجارت موفق وهمه افرادمیتونن طعمه موفقیت بکشن

  • عرفان طاهریان
  • سلام مربی خداقوت و خسته نباشی

    با خواندن این زندگی نامه ها به چند چیز مهم که میشه گفت بزرگترین مزیت های نتورک هستن میشه پی برد

    اول اینکه هیچ محدودیت جنسی (زن یا مرد)؟ در این تجارت معنی نداره

    دوم اینکه در هر شرایط حتی در بدترین حالت ممکن میتونه مارو ازصفر به صد برسونخ

    سوم اینکه همه این افراد به جز رسیدن به آزادی مالی همشون از بالارفتن

     سطح کیفیت زندگیشون میگن و...

    اگر بخوایم درباره موارد مختلف بگیم خیلی طولانی میشه فقط کافیه الگو برداری درست انجام بدیم و اجرا کنیم و صبر پیشه کنیم

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و ادب و خدا قوت مربی حامدی کیا 

    عالی بود مثل همیشه...

    واقعا با خوندن زندگینامه افراد موفق در این حرفه تلنگر خوبی در من ایجاد شد...

    منم بهترین و خلاصه‌ترین عبارتی رو که در ارتباط با این تجارت قشنگ میتونم بگم اینه که: به واسطه‌ی نتورک مارکتینگ تونستم خودم رو بهتر بشناسم و در فرآیند خودشناسی قرار بگیرم که این بسیار ارزشمند هست...💚

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت جمع اوری این مطلب عالی و اشتراک گداریش با ما

    تمام این افراد جدای از اینکه چه سالی نتورک رو شروع کردن اما همشون از تغییری که تونستن تو سبک و کیفیت زندگیشون ایجاد بشه راضی هستن و الان تو تک تک کلمانشون موج میزد رضایت از زندگی و دلیل برای ادامه زندگی

    قطعا روزی با تک تک اعضای تیم راهبران اینده هم مصاحبه میشه و ما از تغییرات بزرگمون خواهیم گفت

  • سعید ولی دوست
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی عزیزم
    داشتن هدف ، آموزش پذیری ، تبدیل شدن به یک راهبر و تکامل مستمر وجه مشترک تمامی این افراد هستن . و نکته جالب تر اینکه همه این افراد در برحه ای از مان در شرایط سختی قرار داشتند و نتورک مارکتینک برای اونها مثل یک ناجی بوده

    به همون دلیلی که بازاریابی شبکه ای تونسته زندگی این همه انسان رو تغییر بده ، قطعا زندگی ما رو هم تغییر میده، به شرطی که هدف ، آموزش پذیری ، تبدیل شدن به یک راهبر و تکامل مستمر داشته باشیم

    ممنون مربی

  • روح انگیز دریکوند
  • با سلام 

    نکات بسیار اموزنده اند 

    وقتی همچین مطالبی  را میخوانم دوباره اعتقادم ب کاری ک دارم پیش میبرم دو چندان میشه

    ممنونم مربی 🌸🌸

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام خدمت مربی عزیزحامدکیا

    مطلب عالی بودبایدبرای کسب چیزهای بزرگ وکوچکیمان بایدتلاش فراوانی کنیم بلکه بایدرویاوهدف هم داشته باشیم نه تنهابرای برنامه ریزیمان که روزانه بایدانجام دهیم بلکه ایمان وباورداشته باشیم.مابه عشق بالاسرهایمان وبه کمک مربی هایمان ایران روجهانی میکنیم...✌✌✌✌

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    مطلب پرباری بود.ممنونم

    ممنونم از اینکه همیشه به ما اموزش میدین که زندگی نامه افراد موفق رو بخونیم و الگو قرار بدیم..

    تو نتورک flteam هم مربیان خودم رو الگو قرار دادم‌تا بتونم بشم یکی مثل مربیانم.

    بازاریابی شبکه ای مدرسه انسان سازی است..چقدر خوبه که هم خودمون تغییر میکنیم هم تغییر رو تو زندگی بقیه ایجاد میکنیم..

    طوری کار میکنیم و میجنگیم که از flteamمی ها دعوت بشه و بخوان از تجارب و موفقیت هاشون برا کل دنیا بگن..

    بازاریابی شبکه ای به ما جسارت رویاپردازی میده چیزی که تو زندگی خیلی ها نیست...

    رویای ما جهانی شدنه flteam و قطعا تیکش میزنیم و آوازه عملکرد ما گوش دنیا رو کر خواهد کرد...

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام خدمت مربی بزرگوارم جناب آقای حامدی کیا 

    یادگرفتم از شما که نتورک مارکتیگ خود زندگیه و دقیقا کمک میکنه که یک انسان بهتر بشیم 

    به زودی اسم تک تک اعضای تیم راهبران آینده به عنوان افراد موفق در دنیا ثبت خواهد شد و همه برای الگو برداری از شیوه تجاری ما صف خواهند کشید

  • سبده زینب تاجکردون
  • سلام وادب 

    خدا قوت مربی 

    نتورک (یعنی  عشق به خودسازی، عشق به ازدیاد ایمان و باور،

      شناخت خلقت و قدرت درونی انسان وشکر کزاری بیشتر، ایمان به فراوانی نعمتهای خدا،  قدرت تصمیم گیری و پایداری و....) 

    ممنون مربی مطلب پر محتوا بود 

  • فاطمه چکاو (اندیمشک )
  • سلام خدمت مربی حامدی کیا عزیز 

    ممنون بابت به اشتراک گذاشتن تجربیات افراد موفق در نتورک 

    ان شاالله به زودی سرگذشت تک تک افراد تیم قدرتمند راهبران آینده هم الهام بخش افراد زیادی در دنیا میشه حتما ✌✌

  • مرتضی ماکنالی
  • یک چیزی که بین همه مشترکه اونم تغییر

    با تغییر در سبک زندگی و پذیرفتن ان و نگرش تاجرانه و باور داشتن به این تجارت عظیم پیشرفت چشم گبری خواهیم داشت

    تجارتی که واقعا سبک زندگی و نگرش انسان رو به زندگی و اطرافش تغییر میده فقط باید از این فرصت استفاده کرد

  • ریحانه پورشریفی اندیمشک
  • عرض ادب و احترام دارم خدمت ابرمرد نتورک ایران وجهان مربی حامدی کیا 🖐🏻🌺.

    اینکه مایادگرفتیم طبق اموزشهای ناااب تون ازافرادموفق درهر برهه از زمان که بودن وهستن ببینم والگوبرداری کنم.اینکه فقط صرفا کارم خوندن ونوشتن نباشه علم به همراهه عمل باشه. یادبگیرم وبه اجرا بزارم اون اطلاعات رو.تاحصول نتیجه ی بهتر ومطلوب تر. 

    ان شاءالله که یه روزی داستانهای موفقییت ماهم توی FLTIME,،استوری والگو میشه واسه دیگران. سپاس از شما مربی فرزانه ام بابت این اموزش نااابتون. ✌🏻🌺

  • فیضیه للری اندیمشک
  • تشکرمربی بابت تمام لطفی که در حقم کردید

    واقعا بازیابی شبکه ای تاثیرات مثبت زیادی روی زندگیم گذاشته ومطمئنم که با این آموزشهای ناب هروز نه تنها در کارم بکله در زندگی شخصیم پیشرفت چشم گیری دارم.

  • حکیم زاده.........خرم آباد
  • سلام.

    شنیدن حرف بزرگان...دراین مسیر راه رو برای ما هموارمیکنه...پس هرچی بهتر و با دقت باین حرفا گوش کنیم....در رشد و پیشرفت ما تاثیر بسزایی دارند.در نتورک باید اراده و باور داشته باشیم.تا بتوانیم ب سر منزل مقصوربرسیم.

    ممنون مربی

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام مربی وقتتون بخیر🌸🌸

    همینجور که توی این آموزش پیداس و بهمون میگه که اول از هر چیزی خود سازی هست و باید با ایمان و اعتقاد بالایی داشته باشیمم و محکم و قوی به راهمون ادامه بدیم و بریم جلو.. البته باز هم باید بگم که این ذهنیتمون رو هم باید مثبت نگهداریم و مثبت کنیم ذهنمون رو که راحت تر و به صورت خودکار کارمون پیش میره و میره جلو..شغل نتورمارکتینگ بهترین شغل دنیاس چرا چون هم روی زندگی شخصی و هم کاریمون تآثیر میزاره..مچکر ممنون مربی عالییی بود این آموزش تشکر🌸🌸✌✌

  • شیرین سلیمی فر
  • بازاریابی شبکه ای یک فرصت هست تا تجارت خودمان را داشته باشیم و اینده زندگیمان ایمن باشد.

  • سکینه مرادی _اندیمشک.خوزستان.ایران.جهان
  • سلام وقت بخیر و خدا قوت

    بازاریابی شبکه ای دریچه ی شگرفی در زمان حال محسوب میشه که با انجامش میتونیم دست به تغییرات بسیار مثبتی دست بزنیم هم برای خودمان و هم برای خانواده و دوست و آشنا و حتی غریبه ها.

    در حین انجام اینکار آدمها با دیدن آموزشها ،خودسازی هایی که انجام میدن، گذشتن از خیلی سختی ها و مشکلات به شخصیتی منحصر به فرد و مثبت و عالی تبدیل میشن و منبع خیر و برکت میشن.

  • مهدی میرپور
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنون بخاطر تجربیاتی که در اختیارمون میزارین تنها راه نجات از وضعیت کنونی و آزادی مالی تجارت نتورک مارکتینگ به سبک flteam هست

  • نگار فخاری مقدم
  • ممنون مربی خداروشکر میکنم گ وارد این تجارت  بی نظیر شدم تا هم شخصیت خودم رو تغییر بدم و هم بتونم در سلامتی افراد جامعه ام نقش داشته باشم

    سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏🙏

    کاملا درسته بازاریابی شبکه چیزی غیر از تغییر و بهتر شدن و بهترین خودت شدن نیست اینکه بتونی هم برای خودت هم برای دیگران مفید و مثمر ثمر باشی. نتورک فقط یک تجارت یا صنعت نیست بلکه یک سبک از زندگیه که وقتی واردش شدی تو رو با خود واقعیت روبرو میکنه

    یاحق🙏

     

  • پروین امیری نسب
  • سلام مربی بزرگوا

    من اولین چیزی که یاد گرفتم در نتورک سکوت .تمرکز .و عمل تا الان و حتما چیز های بیشتر در لول بالاتر یاد میگیرم

    🌱🌹سلام و خداقوت خدمت مربی بزرگوارم🌹🌱

    متشکرم بخاطر مطالب اموزنده و بینظیری که در اختیارمون قرار میدین🙏🏻💐

    بله کاملا درسته مهم ترین اصل در بازار یابی شبکه ای تغیره و تلاش برای رشد شخصی✌🏻💐

    خدارو شاکرم که وارد این تجارت شدم تا هم در توسعه فردی خودم هم سلامتی اطرافیانم نقش بهسزایی داشته باشم 🙏🏻💐

    سپاسگزارم🙏🏻💐

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    تشکر و سپاس از شما مربی بزرگوار بابت این مطلب بسیار پر محتوا..خداروشکر میکنم که من توی این صنعت علی الخصوص توی این تیم بینظیر هستم...که هر لحظه ب من در جهت رشد شخصیتی و توسعه فردی آموزش داده میشه...و نظام باورهامو ب کل داره تغییر میده...این تجارت زندگی تمامی انسان هایی که دوست دارند بزرگ بشن و به بهترین خودشون در دنیا تبدیل بشن رو دگرگون میکنه..خوشحالم که راه و روش تغییر کردن رو در این تجارت اموختم و هر روز برای رسیدن ب خواسته هام تغییر و تغییر و تغییر میکنم تا به تک تک خواسته هام برسم...ممنون مربی

  • مولود اقتداریان
  • سلام و درود خدمت شما منتور ارزشمند 🌹🌹🙏

    چه استوری‌های زیبا و جذابی نتورک مارکتینگ پر از آموزشهای ارزشمند هست که میتونه زندگی هارو متحول کنه

    نتورک یک زندگی مدرن هست که با تاریخ ساز شدن ما نوشته میشه و هرکدوم از ما با استوری‌های که از خودمون می‌سازیم میتونیم دیگران رو تحت تاثیر قرار بدیم و الهام بخش بشیم تا بتونن اوناهم مسیر خودشون رو پیدا کنند و تغییر کنند

    سلام مربی بزرگوار خداقوت       

    تجارت نتورک دریک نگاه میتونه انسان ساز باشه برای کسانیکه رؤیاهای بزرگ دارن
    انسانی با ذهنیت مثبت و اراده قوی میتونه دنیا را فتح کنه ،امیدوارم‌روزی برسه که داستان موفقیت من و بالاسریم رو همه جا بگن
    ممنون بابت این مطلب واقعافوق العاده و انگیزشی بود

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض ادب 

    من وقتی با بازار یابی شبکه ای اشنا شدم و تقریبا شناختمش سه ماهبعد تولدم بود روز تولدم متوجه شدم که دقیقامن سال۹۸متولد شدم چون تمرکز کرده بودم روی خودم و متوجه شدم خیلی از الگوهای ذهنی من باید تغییر کنه و در سددش برامدم نتورک راهیست بی انتها با هر قشری با هر فرهنگی میتونی سر و کار داشته باشی و بزرگ بشی این فوق العادست

     

    سلام وادب 

    تجارت نتورک یک تجارت انسان ساز هست

    با تغییر نگرش ومثبت اندیشی میتونی هر آنچه میخواهی بدست بیاورید 

    سلام وادب 

    تجارت نتورک یک تجارت انسان ساز هست

    با تغییر نگرش ومثبت اندیشی میتونی هر آنچه میخواهی بدست بیاورید 

  • فاطمه باغبان کوچک
  • سلام و خدا قوت تاپ مربی بزرگوار و تشکر بابت به اشتراک گذاشتن این تجربیات و مطالب ارزنده از همکارانم در سر تا سر جهان 🙏😇

    بسیار لذت بردم از خواندن این مطالب و بسیار همزاد پنداری کردم و دیدم که چقدر من هم شباهت دارم به تجارب ی که  این دوستان کسب کردن.دقیقا در این یکسال و اندی که در این تجارت فعالیت میگم تبدیل به یک آدم جدید شدم و پوسته انداختم و تغییر کردم و برگشتم به زمان اوایل جوانی که جسور و شجاع بودم و اعتماد به نفسم برگشته و خیلی از اتفاقات بی نظیری که در زندگی شخصی خودم هم افتاده متشکرم از شما بابت این بستر فوق العاده ای که تدارک دیدن و من رو به شاگردیتون قبول کردین .سلیه اتون مستدام

  • ساحل رحمانی از کرج
  • سلام خدمت تاپلیدر محترم 

    بسیار مطالب آموزنده ای بود، مربی جان من هم به جرات میتونم بگم بازاریابی شبکه ای دلیل دوباره ای به زندگی من بخشید. این تجارت به من یاد داد از تمام بندها و محدودیت‌های ذهنی خود نجات پیدا کنم. در این تجارت زمانبندی آزاد و منعطف هستش، کارکردن در هر مکان و موقعیت جغرافیایی امکان پذیر هست، من در این شغل امنیت و ثبات در کار را تجربه کردم، و مهمتر از آن نبود محدودیت در سقف درآمد و همچنین امکان کمک به دیگران امر مهمی در این تجارت است.در این تجارت فهمیدم تبعیض جنسیتی وجود ندارد. اینک با این آگاهی ها تمام تلاشم و میکنم تا بتوانم روزی راهبر FL Team بشوم، من اومدم تاریخ ساز بشم ✌️

  • لیلا فلاحیان
  • سلام و عرض ادب

    بسیار عالی بود، نتورک راه رشدیه که بسیار هیجان انگیزه و بی انتهاست

    با تغییر دیدگاه های خودمون میتونیم به جایگاه های فوق العاده ای برسیم

    این تجارت شخصیت مارو میسازه

  • معصومه گودرزنژاد
  • سلام و خداقوت به تاپ مربی عزیز

    واقعا ممنونم شاید باور نکنید ولی زندگی و صحبت های بزرگان نتورک خیلی چیزها رو به من یاد داد من هم می‌خوام در آینده به عنوان فردی موفق از زندگی و تجارت نتورکی خودم با عشق صحبت کنم ، به رشد شخصیتی برسم و به آزادی مالی و زمانی برسم و کلی تجربه های خوب و مفیدم رو با دیگران به اشتراک بزارم

    سلام وعرض ادب 

    وارد شدن به تجارت نتورک یعنی ازنو متولد شدن  ،وزندگی رو باب میل خود تغیییر دادن  البته رو به رشد

    تصاعد  و کامل شدن از هر جهت و کمک به همنوع خودمون 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    بازاریابی شبکه ای از ما کارآفرین ساخته با این تجارت بی حدومرز میتوانم ب بهترین فردی ک میتوانم باشم وهرچه میتوانم ب افراد بیشتری در این زمینه کمک کنم 

    کلا تغییر ذهنیت من میتونه کل زندگیمون رو تغییر بده

  • سیده فاطمه اکرامی نسب
  • با سلام و ادب و احترام خدمت مربی واستادمن اقای حامدی کیا 

    امیدوارم سلامت و تندرست باشید.

    بازاریابی شبکه ایی بهم اعتماد بنفس داد و از نظر شخصیتی منو ساخت و و به زندگیم جهت داد

    نه تنها ازادی مالی خودم و خانواده ام رو در این مسیر بدست بیارم و الگویی برای خانواده باشم .

    راهی برای کمک کردن به دیگران پیدا کردم  و روابط دوستانه ایی و گستره ایی داشته باشم ،( سپاس فراوان بابت این متن اموزنده و ارزشمند🙏🙏🙏)

  • ابتسام لطیفی
  • با سلامت و خدا قوت به مربی گران قدر جناب آقای حامدی کیا 

    نکته حائز اهمیتی که درتمام مطالب مشترک هست اینکه بازاریابی شبکه ای روی مهمترین اصل که شخصیت ماست کار میکنه 

    حالا بغیر از بسیاری از مسائل برای آنان حل کرده

    و در همه انها به این اشاره کردند که با حس دوستی کارشون معرفی کردن نه به عنوان ابزار به بقیه نگاه کنن.

    سپاس

  • غزل جادریان(اهواز)
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی✌🏻

    یکروزی همه داستان رضایت وموفقیت ما رو مثل تمام افراد موفق درعرصه

    نتورک مارکتینگ میخونند

    بینهایت خوشحالم که اینجا درflteamفعالیت میکنم وهرروز بزرگترمیشم

    ودنیارو قشنگترمیبینم🤩

  • مهتاب قنبری
  • سلام و عرض ادب خدمت شما تاپ مربی حامدی کیا

    این قسمت از وبلاگ بینظیر بود زندگی های مختلف از هرجای دنیا که با وجود نتورک تغییراتی بزرگ و به وجود اوردند

    اگر این افراد تونستن صد در صد هرکسی که تصمیم بگیره و بخواد میتونه برسه 

    داستان زندگی ما ، باید پر از راز رشد باشه و این اتفاق فقط با نتورک اف ال تیم رقم میخوره✅✅✅

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی خداقوت 

    واقعا مطلب بسیار آموزنده و تاثیر گذار بود 

    و دقیقا از شما یاد گرفتیم که همیشه الگو ها رو ببینیم و یاد بگیریم و بهشون عمل میکنیم 

    قطعا تو همین نزدیکی ها داستان تک تک اف ال تیمی ها نوشته خواهد شد 

    و آوازه ی سیمرغ و اف ال تیم در تمام جهان میپیچه✔✌

    ممنونم مربی🙏🙏🙏

    سلام وخداقوت 

    نتورک مارکتینگ زمینه ایی برای رشد من فراهم کرد وباعث شد اعتماد به نفس بالایی نسبت بهدخودم را کسب کنم وبه من آموخت که آموزش پذیر باشم وازآنها استفاده کنم وازتجربیات خودم دراختیار دیگران قراربدهم

  • فاطمه عبادی
  • سلام وعرض ادب واحترام خدمت مربی بزرگوار جناب اقای حسین حامدی کیا 

    خداقوت 

    متن بسیار عااالی وپرباری بود 

    همیشه بایستی ازافراد موفق الگوبرداری کرد جالبه افرادی موفقی که اسم هاشون رونام بردن اشخاصی هستن که با چه جایگاهی وارد شدن وباچه سختی به اینجا رسیدن ادم احساس تکبر میکنه که داستان این افراد موفق با داستان ما هیچ فرقی نمیکنه لازمش اینکه اراده قوی وذهن همیشه مثبت داشته باشیم 

    به امید ان روزی که اسم تک تک ماه وبالا سریهامون درتاریخ نوشته بشه  

  • Mina. ..fatahiاستان کرمانشاه. . اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی آقای حامدی کیا 

    ممنون مربی جان بابت این مطلب پرمحتوا که با ما به اشتراک گذاشتین 

    ایمان دارم که بازاریابی شبکه ای زندگی ما رو تغییر میده وقتی به زندگی این افراد کمک وافر کرده یقین دارم که برای ما هم میشه 

    جدا ازاین که این افراد چه سالی نتورک رو شروع کردن مهم اینه که چقدر از موفقیت وتغییرات زندگیشون راضی هستن.

    به امید روزی که تمام دنیا بعنوان الگو از موفقیت نتورکر های flteam وتاپ مربیانمون درهمه جا یاد کنند. 

    ما اومدیم تا ویژن بشیم✌✌

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون تاپ مربی این مطلب خیلی عالی بود خیلی هم پرحجم وپر مغز از لحاظ گفته های افراد موفق بازاریابی واینکه تغییر در رفتار وتغییردر اخلاق وتغییر درکسب وعملی کردن مهارتهاوآموزش اصولی وخدمت به دیگران خیلی خوب گفته شده بود وبرای خودمون هم که توی این تجارت هستیم داره به وجود میاد

  • Milad_jamshidei
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی عزیز

    تشکر ویژه جهت به اشتراک گذاشتن این محتوای آموزشی فوق العاده

    تمام افرادی که به موفقیت رسیدند در این تجارت همگی فقط یک هدف و رویا داشتند و جهت خدمت به مردم پیش رفتند.

    نتورک مارکتینگ علاوه بر رشد و آزادی مالی بهترین افراد رو از درونشون بیرون میکشه و افراد میتونن در تمام جنبه های زندگی به درجات بالای خود برسند🙏🏻👌🏻

  • samira fatahi ...استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 🙏

    ممنون بابت این مطلب فوق العاده ما باید افراد موفق رو الگو قرار بدیم .

    مهمترین اصل در بازاریابی شبکه ای شخصیت ما و تلاش برای تغییر کردنه .

    خداروشکر بابت تجارت بی نظیرمون که میتونیم به دیگران هم کمک کنیم . 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    تشکر بابت مطلب آموزنده تون...از افراد موفق الگو برداری کنیم بهانه ها رو کنار بگذاریم دلیلی پیدا کنیم برای شدن

    .با نتورک رشد میکنیم ب همنوع خودمون میتونیم  کمک کنیم رسالت ما خدمت ب خلق خداست .بانتورک ب آزادی مالی میرسیم 

    #مدافعان_اقتصادی

  • منیره سلیمانیان اصفهان نجف آباد
  •  

    سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا  تشکر بابت مطلب آموزنده تون و ممنون که به ما انرژی و الگو میدهید. بازار یابی شبکه ای هر روز من را شکل می دهد، به این صورت که یاد گرفتم: برنامه ریزی کنم، تلاش کنم، گوش دهم و خدمت کنم و آموزش های مفید ببینم. من با آموزش احساس خوشحالی و  سر زنده بودن می کنم.

    ممنون

  • نرگس طالبی.اصفهان
  • سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما

    خیلی جالب بود برام دقیقا حسشون رو درک میکردم.دقیقا از وقتی وارد نتورک شدم خیلی تغییر کردم 

    هم اعتماد به نفس خودم بیشتر شده و هم صبور تر شدم برای خانواده ام و هم اینکه نحوه ی مدیریت زمان خودم رو یاد گرفتم و احساس مفید بودن دارم و اینکه میتونم کاری برای بقیه انجام بدم خیلی حس خوبیه.

    ممنون از مطلب انرژی بخشتون🌹🌹🌹

  • فریده ملکیان_ اصفهان
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار...

    ممنون تامل برانگیز بود.  الگوبرداری از افراد موفق و پندگرفتن از افراد ناموفق میتونه مسیر رشد مارو سریعتر کنه تنها به این شرط که از نکته ها درس بگیریم و عمل کنیم.

  • ندا یوسفی اصفهان نجف اباد
  • با سلام و وقت بخیر

    چقدر جالب بودن این نظریه ها و چه وجه مشترکی بود در همه این نظرها،صبوری،بالا رفتن اعتماد به نفس و حس مفید بودن.من خودم از اینکه استقلال پیدا کردم و میتوانم برای روزهایم برنامه ریزی کنم و اهدافم رو بتونم تیک بزنم برایم بسیار لذت بخش است.به امید روزهای زیبا 

  • مریم طالبی. اصفهان. نجف آباد
  • درود و سپاس خدمت تاپ مربی

    بسیار عالی بود  نظرها همه یه حس خوب رو منتقل می‌کرد .

    از پیدا کردن اعتماد به نفسشون از اینکه در جامعه حضور مثبت دارن و با ارائه بهترین ها میتونن راضی باشند صبوری و تغییر .......

    و من از وقتی وارد این تجارت شدم همیشه حس خوب بامن بوده و اینکه تغییر در خودم دیدم و انشاالله بتوانم به تمام اهدافم برسم 

     

  • اکرم طاهری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی

    دقیقا قبل ازاینکه به درآمددراین حرفه برسم،تاثیرمثبت روی رشدشخصیتی،وفردی،اعتمادبه نفس،اینکه صبورترشدم،وشنونده خوبی بشم،داشته برام

    واقعانتورک تنهاحرفه ای است که میتوانیم بواسطه آن به همه چی برسیم

  • فهیمه کرمی تیران
  • باعرض سلام وادب.خدا را شکر که وارد این تجارت بی نظیر شدم.وهمچنین محصولات خوبتون که توانستم به هم نوعان خودم کمک کنم.ودرضمن اعتماد به نفس منا وصبر منا زیاد کرد.باتشکر🙏

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی