NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

آینده درخشان صنعت بازاریابی شبکه ای در ایران

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ق.ظ

فصل جدیدی در تاریخ نتورک ایران شروع شده

که ما این شروع جدید را با شروع جدید خودمان در شرکت سیمرغ همسو میدونیم و الان واقعا باید گفت که روزهای خوب شروع شده....

همیشه میگم ایمان تنها نقطه روشن در دل انسانها هست که همیشه اونها رو به جلو هدایت میکنه و منم ایمان دارم که این تجارت اینده بسیار روشنی داره و بالاخره میشه

همیشه یک رویا در دلم بوده و هستم تا این رویا به حقیقت تبدیل بشه و اون داشتن یک گروه فروش زنده،فعال و جنگنده بین المللی هست با استانداردهای جهانی

کسانی که رویاشون جلو بردن بشریت باشه به سمت بهتر زندگی کردن در کنار هم دیگه و رشد وتعالی

تقدیم به کسانی که همیشه رویاهاشونو جدی میگیرن و بهش عمل میکنن.

  تصویب آیین نامه جدید مرکز امور اصناف و بازرگانان

اطلاعیه شماره 27 : تصویب آیین نامه جدید مرکز امور اصناف و بازرگانان

 به نام خدا

با توجه به شمول مواد 3،2و87 قانون نظام صنفی کشور با اصطلاحات مصوب مورخ 12/6/92 مجلس شورای اسلامی ، شرکت های بازاریابی شبکه ای "واحد صنفی" تلقی و فعالیت آنها بر اساس قانون نظام صنفی رسمیت یافته است.

در این راستا آیین نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی (فروشگاه اینترنتی و شرکت های بازاریابی شبکه ای) ، بر اساس تجویز ماده 87 قانون موصوف ، مشتمل بر 29 ماده و 13 تبصره توسط اتاق اصناف ایران با همکاری دبیرخانه هیات عالی نظارت و وزاتخانه های اطلاعات ، ارتباطات و فناوری اطلاعات تهیه و در یکصد و هفتمین جلسه هیات عالی نظارت تایید و در تاریخ 14/4/94 به تصویب وزیر صنعت ، معدن و تجارت رسید.

لازم به ذکر است به موجب ماده 53 قانون نظام صنفی هیات عالی نظارت با ترکیب وزیر صنعت ، معدن و تجارت وزیر کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی ، وزیر دادگستری و وزیر اقتصاد و دارایی و فرمانده نیروی انتظامی و سایر مسئولین ارشد بخش غیر دولتی تشکیل گردید.

در این آیین نامه به منظور حذف واسطه های غیر ضروری ، کاهش هزینه های غیر ضرور، کاهش هزینه های تامین ، توزیع و عرضه کالا و حمایت از تولید کنندگان و در فضای رقابتی مقرر شد محصولات قابل عرضه در شبکه فروش مستقیم راسا از تولید کننده و یا نماینده قانونی وی تامین و عرضه گردد.

همچین برای رعایت موازین شرعی مقرر شد پورسانت مشاورین فروش در ازای حمایت و آموزش آنها از مشاورین جدید الورود پرداخت گردد.

همچنین به موجب آیین نامه مذکور مقرر گردید صنعت بازاریابی شبکه ای با رعایت موازین قانون نظامی صنفی از اتحادیه مستقل بازاریابی شبکه ای برخوردار گردد.

امید است کلیه فعالان صنعت بازاریابی شبکه ای با تبعیت از قانون نظام صنفی و آیین نامه اجرایی ماده 87 آن و ترویج قانون مداری موجب پیشرفت صنعت مذکور و رونق اقتصاد کشور گردند.

 شرکت بازاریابی شبکه ای:
ماده ۶- مراحل صدور پروانه کسب شرکت بازاریابی شبکه ای:
الف- ثبت تقاضا(اطلاعات  هویتی به ھمراه فهرست محصولات و طرح سوددهی) توسط متقاضی در سامانه اصناف.
ب- بررسی تقاضا توسط اتحادیه و ارائه پاسخ حداکثر ظرف مدت پانزده روز (عدم اعلام نظر در مدت یادشده به منزله پـذیرش تقاضا محسوب می گردد).
ج- بارگذاری مدارک مندرج درماده(٧) این آیین نامه در سامانه اصناف، حداکثر ظرف مدت سه ماه پس از قبول تقاضا.

تبصره- اتحادیه موظف است بطور ھمزمان از دستگاه ھـای اسـتعلام شـونده منـدرج در مـاده (٧) ایـن آیـین نامـه اسـتعالم نماید.
د- تایید طرح سوددهی  و نرم افزار مربوط توسط دبیرخانه کمیته موضوع ماده(١۵) این آیین نامه.
ھـ -ثبت شرکت به صورت سهامی خاص با موضـوع بازاریـابی شـبکه ای توسـط متقاضـی بـا معرفـی نامـه دبیرخانـه کمیتـه موضوع ماده (١۵) این آیین نامه پس از تایید طرح سوددھی.
و- راه اندازی وب سایت شرکت مطابق ماده(٢۶) این آیین نامه.
ز- صدور و تسلیم پروانه کسب (پس از تکمیل پرونده و تطبیق مدارک بارگذاری شده با اصـل آن) بـه متقاضـی حـداکثر ظـرف پانزده روز.
ح- اعطای نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز اصناف و بازرگانان ایران حداکثر ظرف سه روز پس از صدور پروانه کسب.
ماده ٧- شرایط و مدارک صدور پروانه کسب بازاریابی شبکه ای:
١- سند مالکیت یا اجاره نامه دفتر مرکزی شرکت.
٢- تایید دبیرخانه کمیته موضوع ماده (١۵) این آیین نامه درخصوص طرح سوددهی و نرم افزار مربوط.
٣- مصوبه هیات مدیره برای صدور پروانه کسب به نام مدیرعامل یا یکی از اعضـای هیات مـدیره مطـابق اساسـنامه و روزنامه رسمی ثبت شرکت با آخرین تغییرات.
۴- گواھی صالحیت فردی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل از نیروی انتظامی  جمهوری اسلامی ایران.
۵- دارا بودن شرایط و مدارک بندھای(۶) ،(۴)،(٣) و (٧) ردیف (الف) ماده (۴) این آیین نامه.
۶- داشتن مجوز تولید و یا قرارداد نمایندگی فروش تولیدکننـده (قـرارداد بـا تولیـد کننـده خـارجی و یـا نماینـده وی بایـد ممهور به مهر اتاق بازرگانی و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مبدا باشد)
تبصره- پروانه کسب شرکت بازاریابی شبکه ای با ارائه مدارک فوق به نام مدیرعامل یا یکی از اعضای هیات مـدیره بـا ذکـر آدرس دفتر مرکزی صادر می شود. برای تاسـیس و ثبـت شـعب در اداره ثبـت شـرکت ها ، اخـذ گواهی صـالحیت فـردی بـرای مسئول شعبه (فردی غیر بازاریاب) از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و اعلام به دبیرخانه کمیته موضـوع مـاده (١۵)
این آیین نامه برای صدور معرفی نامه مربوط الزامی است.
ماده ٨- طرح سود دهی بازاریابی شبکه ای باید شامل موارد زیر باشد:
الف- میزان پرداخت کمیسیون و پاداش تعداد سطوح.
ب- تعیین میزان خرید ماھیانه بازاریاب برای واجد شرایط شدن دریافت کمیسیون و پاداش.
ج- میزان سود خرده فروشی.
د- پرداخت کمیسیون بازاریان به صورت ماھیانه.
ھـ – تحدید سطوح پرداخت کمیسیون و پاداش.
ماده ٩- شرکت بازاریابی شبکه ای موظف است موارد زیر را در فرآیند بازاریابی شبکه ای رعایت نماید:
الف- طرح سود دهی
ب- فروش محصولات مطابق فهرست ارائه شده و بارعایت ضوابط نرخ گذاری.
تبصره- شرکت بازاریابی شبکه ای موظف است فهرست و قیمت محصولات و نشانی انبار خود را به مرکز اصناف و بازرگانـان ایران اعلام نماید.
ج- عدم اجبار خرید یا سرمایه گذاری و یا دریافت هرگونه وجه از بازاریاب، برای ورود به شبکه بازاریابی.
د- عدم تشویق بازاریان به خرید محصولات بیش از توان فروش و یا مصرف شخصی در یک دوره مشخص.

ھـ – میزان فروش ماهیانه محصولات به بازاریابان بـرای واجـد شـرایط شـدن دریافـت پـاداش و کمیسـیون ، براسـاس گـزارش مبنی بر انبارشدن کالا نزد بازاریاب می بایست قابل تعدیل باشد.
و- فروش مستقیم محصولات به بازاریاب و منع فروش از طریق بازاریاب به بازاریاب دیگر.

ز- پرداخت کمیسیون بازار یاب صرفا براساس فروش محصولات و در ازای مشارکت جمعی سطوح بالاتر در جذب و آموزش بازاریـابان جدید، نه عضوگیری.
ح- پرداخت پاداش یا جوایز بازاریابان غیر از محصولات شرکت باشد.
ط – درصورت فسخ قرارداد بازاریاب، باز پس گرفتن محصولات فروختـه شـده (حـداکثر طـی ١٢ مـاه منتهی بـه تـاریخ فسـخ قرارداد) که قابل فروش مجدد است و استرداد مبلغ دریافتی کالای مرجوعی با کسر ھزینه ارسال و باز پـس فرسـتادن کـالا و سود خرده فروشی تعلق گرفته شده به بازاریاب از قیمت برای مصرف کننده ومالیات غیر قابل استرداد.
تبصره- شرکت بازاریابی شبکه ای می تواند کمیسیون پرداخت شده در ازای فروش کالای مرجوعی را از کمیسیون بعـدی بازاریابان سطوح بالاتر کسر نماید.
ی- انجام تمامی تراکنش های مالی(از قبیل خرید، فروش و پرداخت کمیسیون ھا) از طریق سیستم بـانکی کشـور بـه نـام شرکت.
ک- ارائه گزارش گردش عملیات مالی ھربازاریاب به صورت دوره ای به وی.
ماده ١٠- بازاریابان حق تشکیل جلسات را درخارج از شعب ندارندو مسئولیت نظارت بـر شـعب و فعالیـت بازاریابـان از قبیـل تبلیغات خلاف واقع و تغییراستراتژی فروش برعهده  دارنده پروانه کسب است.
ماده ١١- جذب بازاریاب از بین افراد کمتر از ١٨ سال سـن و کارکنـان دسـتگاه ھـای اجرایـی و سـازمان ھـای صـنفی دارای مسئولیت نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای ممنوع است.
ماده ١٢- شرکت بازاریابی شبکه ای موظف به انعقاد قرارداد بـا بازاریابـان براسـاس نمونـه فـرم قـرارداد مطـابق الگـوی کـه کمیته نظارت موضوع ماده (١۵) این آیین نامه و صدور کارت شناسایی عکس دار ممهور به مهر شرکت مشتمل بر نام و نـام خانوادگی، نام پدر، کدملی، کدواحد، شناسه بازاریاب و نام شرکت است.
تبصره- اتصال دائم وب سایت شرکت بازاریابی شبکه ای به سـامانه اصـناف بـرای اخـذ کـد واحـد بـه منظـور عقـد و فسـخ قرارداد الزامی است.
ماده ١٣- شرکت بازاریابی شبکه ای موظف است با مشارکت بازاریابان سطوح بالاتر، دوره آموزشی مشتمل بر آموزش این آیین نامه، مفاهیم بازاریابی شبکه ای و منشور اخلاقی شرکت را به طور رایگان برای سایر بازاریابان برگزار نماید.
ماده ١۴- شرکت بازاریابی شبکه ای مکلف است درصورت انحلال طبق قانون تجارت به نحوی عمل نماید که تعهدات خود را در قبال محصولات خریداری شده توسط بازاریابان و مصرف کننـدگان انجـام دھـد و حـداکثر ظـرف پـانزده روز پـس از انحـلال یـا ورشکستگی پروانه کسب خود را جهت  ابطال به اتحادیه تحویل نماید.

بخش سوم: نحوه نظارت

ماده ١۵- به منظور نظارت بر عمکلرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و فروشگاه های مجازی از حیـث مقـررات قـانون نظـام صنفی، حسب مورد کمیتـه ای مرکـب از نماینـدگان مرکـز اصـناف و بازرگـان ایـران (بـه عنـوان ریـیس )، مرکـز توسـعه تجـارت
الکترونیکی، وزارتخانه های اطلاعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات ، نیروی انتظامی، اتاق اصناف ایران و اتحادیه صنفی مربوط با وظایف زیر تشکیل می شود.کمیته مذکور دارای دبیرخانه ای است که در مرکـز اصـناف و بازرگانـان ایـران مسـتقر اسـت و مسئولیت ھماھنگی و انجام مکتوبات موردنیاز را عهده دارد.

وظایف کمیته نظارت:

الف- تهیه فرم الگو (ازجمله قرارداد بازاریابان و اساسنامه شرکت بازاریابی شبکه ای)
ب- اعلان فهرست گروه محصولات مصرفی.
ج- بررسی و ارائه نظر درخصوص طرح سوددھی متقاضیان پروانه کسب شرکت ھـای بازاریـابی شـبکه ای براسـاس ارجـاع مرکز اصناف و بازرگانان ایران.
د- تعیین ضوابط درجه بندی فروشگاه ھای مجازی و بازاریابی شبکه ای.
ھـ – بررسی عملکرد و رسیدگی به تخلفات فروشگاه ھای مجازی و شرکت ھای بازاریابی شبکه ای و حسب مورد مطـابق مقررات مربوط نخواهد بود.
ماده ١۶- نماد اعتماد الکترونیکی شامل سه رنگ سبز، زرد و قرمز است که ھریک نشانگر وضـعیت عملکـرد دارنـده پروانـه کسب به شرح زیر می باشد:

رنگ سبز؛ قانونی بودن فعالیت.
رنگ زرد؛ منطبق نبودن فعالیت با مقررات و داشتن حداکثر یک ماه فرصت برای رفع ایراد.
رنگ قرمز؛ تعطیلی موقت حداکثر به مدت شش ماه.

ماده ١٧- بروز ھریک از موارد زیر توسط فروشگاھھای مجازی و شرکت ھای بازاریابی شبکه ای تخلف محسوب می شود:
الف- عدم رعایت ضوابط کسب و کار فروشگاه ھای مجازی و بازاریابی شبکه ای.
ب- عدم پرداخت حق عضویت به اتحادیه.
ج- عدم اجرای مصوبات هیات عالی نظارت و تصمیمات کمیته موضوع ماده (١۵) این آیین نامه .
د- عدم اجرای تکالیف واحدھای صنفی مقرر در قانون نظام صنفی و آیین نامه ھای مربوط.

ماده ١٨- مراحل رسیدگی به تخلفات:

الف- تعیین و ابلاغ موارد تخلف به دارنده پروانه کسب.
ب- اخذ دفاعیه (دارنده پروانه کسب می تواند ظرف مدت پانزده روز از تاریخ ابلاغ، دفاعیه مستند خود را ارائه نماید)
درصورت عدم پرداخت حق عضویت از سوی اعضاء اتحادیه رأسا (١٩) این آیین نامه اقدام خواهد نمود. ً تبصره- مطابق ماده
ماده ١٩- درصورت احراز تخلف به ترتیب زیر اقدام خواهد شد:
الف- برای نوبت اول؛ تذکر و درج در پرونده و اعطا ١۵ روز مهلت برای رفع ایراد.
ب- برای نوبت دوم (درصورت تکرار)، تغییر رنگ به رنگ زرد.
ج- برای نوبت سوم، تغییر رنگ نماد به رنگ قرمز.
تغییر رنگ نماد با اعلام کمیته نظارت و یا اتحادیه (حسب مورد و مطابق مقررات این آیین نامه) توسط مرجع نماد الکترونیکی انجام خواھد شد و درصورت انطباق فعالیت واحد صنفی با مقررات این آیین نامه حداکثر ظرف مدت سه روز، رنگ نمـاد سـبز خواھد شد.
ماده ٢٠- درصورت بروز تخلفات گسترده، به منظور پیشگیری از عوارض احتمالی آن، کمیته نظارت می تواند واحد صـنفی را حداکثر تا مدت شش ماه تعطیل وهمزمان به موضوع رسیدگی نماید.
تبصره ١- دارنده پروانه کسب درصورت تعطیلی واحد صنفی حق ایجاد تعهد جدید را نخواهد داشت و چنانچه تا پایـان مـدت مذکور، نسبت به برطرف نمودن ایراد و یا جبران خسارت وارده اقدام ننماید کمیته نظارت موظـف اسـت پـس از اخطـار پـانزده روزه نسبت به ابطال پروانه کسب وی از طریق اتحادیه اقدام نماید.
تبصره ٢- فرد صنفی می تواند اعتراض خود را به تعطیلی واحد صـنفی ظـرف مـدت پـانزده روز پـس از ابـلاغ، بـه دبیرخانـه  هیات عالی نظارت تسلیم کند. دبیرخانه موظف است شکایت شاکی را ظرف مدت پانزده روز مطابق مقررات مورد رسیدگی قرار دهد.
ماده ٢١- اتحادیه مکلف است با انقضای مدت اعتبار پروانه کسب، اخطاریه یـک ماھـه بـرای تمدیـد پروانـه صـادر نمایـد و بـا اعلام اتحادیه رنگ نماد اعتماد الکترونیکی به رنگ زرد تغییر می یابد و درصورت عدم تمدید پروانه، واحد صنفی درحکم واحـد بدون پروانه تلقی می شود.

بخش چهارم : سایر مقررات

ماده ٢٢- کلیه دستگاه ھای استعلام شونده موضوع این آیین نامه موظفند، حداکثر ظـرف مـدت پـانزده روز از تـاریخ دریافـت استعلام ، نظر قطعی و نهایی خود را اعلام دارند. اعلام نظر موافق باید بدون ابهام و ھرگونه قید و شرط و نظر مخالف نیز با ذکر علت و مستند به دلایل قانونی باشد. درغیر اینصورت و یا درصورت عدم اعلام نظر درمهلت  مقـرر، بـه منزلـه نظـر مثبـت تلقی می گردد و پاسخ منفی دستگاه ھای استعلام شونده خارج از موعد مقرر مانع از صدور پروانه کسب نخواهد شد.

ماده ٢٣- رسیدگی به شکایات متقاضیان پروانه کسب:

١- چنانچه اتحادیه درخواست پروانه کسب را رد کند یا با صدور پروانه کسب مخالفت نماید، باید مراتب را حداکثر ظرف
مدت پانزده روز با ذکر دلایل مستند به طور کتبی به متقاضی و از طریق سامانه به مرکز توسعه تجارت الکترونیکـی در مورد فروشگاه ھای مجازی اعلام کند.
٢- درصورتی که متقاضی نسبت به آن معترض باشد، می تواند ظرف بیست روز از تاریخ دریافت پاسخ، اعتراض کتبـی خود را به اتاق اصناف ایران  و یا از طریق اتاق اصناف شهرستان  محل استقرار دفتر و یا اقامتگاه فرد صنفی، تسلیم دارد.
٣- اتاق اصناف ایران مکلف است رأسا ظرف پانزده روز به اعتراض متقاضی رسیدگی کند.
۴- درصورتی که اتحادیه یا متقاضی به نظر اتاق اصناف ایران معترض باشند می توانند ظرف بیسـت روز از زمـان ابـلاغ،عتراض خود را به دبیرخانه  هیات عالی نظارت منعکس کنند. دبیرخانه هیات عالی نظارت موظف است ظـرف مـدت پانزده روز به شکایت شاکی رسیدگی و نتیجه را اعلام نماید.
ماده ٢۴- شرایط تمدید پروانه کسب فروشگاه مجازی و شرکت بازاریابی شبکه ای:
١- گواهی اداره امور مالیاتی ذی ربط مبنی بر پرداخت بدهی  مالیات قطعی شده( موضـوع مـاده (١٨۶) قـانون مالیـاتھای مستقیم)
٢- داشتن کارت معاینه پزشکی دارای اعتبار زمانی(برای صنوف مشمول قانون اصلاح ماده (١٣) قانون مـواد خـوردنی،آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی برای فروشگاھھای مجازی)
٣- رضایت نامه محضری شرکا در صورتی که رضایتنامه قبلی منقضی یا باطل شده باشد( درمشارکتھای مـدنی بـرای فروشگاه مجازی(
تبصره- رسیدگی به اختلافات و دعاوی حقوقی میان شرکا اعم از حقیقی و حقوقی بعد از صدور و تمدید پروانـه کسـب بـه عهده مراجع ذی صالح قضایی می باشد.
۴- تصویر آگهی روزنامـه رسـمی جمهـوری اسلامی ایـران درصـورت ثبـت ھر نـوع تغییـرات درشـرکت (بـرای اشـخاص حقوقی).
۵- گواھی گذراندن دوره ھای آموزشی احکام تجارت و کسب وکار (موضوع بند(ن) ماده (٣٠) قانون نظام صنفی(
ماده ٢۵- دارندگان پروانه کسب مجاز نیستند برای جلب مشتری درباره محصولات خود برخلاف واقع تبلیغ کنند. درغیر اینصورت طبق ماده (۶٨) قانون نظام صنفی با آنھـا رفتـار خواھـد شـد. مصـادیق تبلیـغ خـلاف واقـع مطـابق آیـین نامـه اجرایی ماده(٧) قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان می باشد.
ماده٢۶- اطلاعات زیر باید برروی وب سایت شرکت بازاریابی شبکه ای به نحو قابل رویت درج گردد. شرکت ھـای بازاریـابی شبکه ای درصورت فروش اینترنتی موظف به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی مربوط نیز می باشد:
الف- قانون نظام صنفی، مقررات مربوط به بازاریابی شبکه ای و طرح سود دهی
ب- مشخصات فنی و ویژگی های کاربردی واقعی کالا یا خدمات.
ج- آدرس پست الکترونیکـی، وب سـایت، شـماره تلفـن و یـا ھرروشـی کـه مشـتری درصـورت نیـاز بایسـتی از آن طریـق بـا فروشنده ارتباط برقرار کند.

د- کلیه ھزینه ھایی که بر عهده مشتری خواھد بود (ازجمله قیمت کـالا و یـا خدمات، میـزان مالیـات ارزش افـزوده و هزینه حمل)
ھـ – شرایط و فرآیند عقد از جمله ترتیب و نحوه، تحویل و یا اجرا، فسخ، ارجاع و خدمات پس از فروش.
تبصره- نحوه اعلام انصراف مصرف کننده از خرید کالا و دریافت خدمات می بایست از طریق قابل ثبت و استناد ماننـد ارسـال پیام و یا پست الکترونیکی باشد.
و- موجودی به روز انبار.
ز- ایجاد درگاهی برای رسیدگی به شکایات و نارضایتی ھا با قابلیت ارائه کد رهگیری.
ماده ٢٧- ھرگونه تغییر در فرآیند کسب و کار فروشگاه مجـازی ھمچنـین اساسـنامه، طـرح سـود دهی و نـرم افـزار شـرکت بازاریابی شبکه ای با رعایت مواد (۴) و (٧) این آیین نامه بلامانع است.
ماده ٢٨- مصرف کنندگان می توانند با توجه به رنگ نماد اعتماد الکترونیکی و اطلاعاتی که با مراجعه مستقیم بـه سـامانه اصناف و یا مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کسب می نمایند از قانونی بودن فعالیت واحدھای صنفی موضـع ایـن آیـین نامـه مطلع شوند.
ماده ٢٩ – این آیین نامه در اجرای تبصره ماده (٧٨) قانون نظام صـنفی مشـتمل بـر (٢٩) مـاده و (١٣) تبصـره توسـط اتـاق اصناف ایران با ھمکاری دبیرخانـه ھیـات عـالی نظـارت و وزارتخانـه ھـای اطلاعات و ارتباطات و فنـاوری اطلاعات تهیه و در ۱۰۷ جلسه هیات عالی نظارت تایید و درتاریخ ٩۴/۴/١۴ به تصویب وزیر صنعت، معدن و تجارت رسید.

نظرات (۸۹)

  • رسول سازنده کرد
  • با سلام خدا قوت بسیار عالی اطلاع رسانی کردید ممنونم
  • امین یزدی زاده
  • بهتر است به اینده فکر کنیم چون قرار است روزی در ان زندگی کنیم
    اعتقاد دارم هرکس ایمان داشته باشه موفق میشه
    ولی از دوستان خواهش میکنم کسی به اینده امید نداشته باشه چون هر امیدی نا امید میشه.پس به اینده ایمان و اعتقاد داشته باشیم
  • مصطفی عطارزاده
  • یعنی هروقت به وبلاگ سر میزنم شگفت زده میشم و تاپ لیدر همیشه سورپرایزم میکنه.ممنون وسپاس گزارم
  • معصومه حسنعلی
  • سلام..
    با ادمای کوچیک نمیشه کارای بزرگ کرد..با ادمای بزرگ هم نمیشه کارای بزرگ کرد...با انسانهایی با اندیشه های بزرگ میشه کارای بزرگ انجام داد...کار ما کار نیست...بلکه شاهکارررررررررررررره از این اطلاعات کاملا مشخصه
    افتخارم به اینه که تو تیم قدرتمند و شرکت قوی دارم شاهکار انجام میدم
  • مژده سلیم زاده
  • عالی بود.ممنون اززحماتتون....
    با سلام و تشکر از شما
    دقیقا آینده ی روشن این تجارت مشخص و واضحه
    بازاریابی شبکه ای طبق این آیین نامه هم به عنوان یک شغل رسمی در کشور شناخته می شود و فرهنگ آن جا افتاده است. در حال حاضر قشر بسیاری از جامعه با این تجارت آشنا هستند ولی باید بگم که برد دقیقا با کسانی است که رویاهاشون رو جدی می گیرند و به نگرش مثبت استمرار می ورزند و در راه موفقیت قدم برمی دارند.
    هر کس الان کم بیاره دقیقا و علنا و عملا در آینده ای نزدیک بدجور پشیمون میشه و حسرت میخوره. ایشالا همه قدر فرصت هامون رو بدونیم
    پیش به سوی موفقیت...
    **همه جای ایران سرای من است**
  • حامد نساروند
  • دنیا مدیون انسان های رؤیا پرداز و عملگراست
  • رضا سلمان زاده
  • با تمام قدرت و بدون ترس به کارمون ادامه میدیم...تشکر تاپ لیدر
  • احمدرضا یاراحمدی
  • کنفوسیوس میگه: اگه قرار باشه  جمله ای انتخاب کنم تا با آن تمامی پند و اندرزم را بیان کرده باشم ،فقط میگویم هرگز نگذار افکار بد به ذهنت راه یابد.
     سازمان دورود لرستان.
    دورود پایتخت طبیعت ایران
  • Masoud Hosseinzadeh
  • سلام و درود بر تمام نتورکرها ی ایران زمین بخصوص شرکت سیمرغ عصر تجارت
    خدا رو شاکرم که با حمایت همه جانبه لیدرها و تاپ لیدرها و بقیه دست اندرکاران بالاخره نتورک مارکتینگ هم مثل خیلی از شغلها یک صنف شناخته شد و الان دیگه آینده فقط منتظر عمل‌گرا بودن من و شماست که رویاهامو رنگ حقیقت بخشیم و اعتقاد سنگین دارم که اتفاق خوش‌آیند رخ میده.
  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت شما تاپلیدر
    ممنون که این قوانین رو برای ما هم نوشتین تا بیشتر آشنا بشیم با ضوابطی که برای شرکت های بازاریابی شبکه وجود داره
  • محمد ربانی
  • سلام وقت بخیر  ممنون بابت در دسرس قرار دادن اطلاعات 
    روزی افراد زیادی بها  دادن تا نتورک ایران به اینجا رسید تشکر قلبی از همه افرادی که روزی ثابت قدم بودن 
  • آزاده آرمان پور
  • سلام تاپ لیدر
    واقعا اطلاعات دقیق وعالین ٫ تشکراززحمات شما
  • مسعود ارمان پور
  • سلام، تاپ لیدر 

    با این اطلاعات کسی حرفی برای گفتن ندارد نمی تونه بگه 

    فعالیت شما غیر قانونیه بسیار عالی خیلی ممنون از شما :-)
     با این اطلاعات 
  • آزاده آرمان پور
  • باعرض سلام..
    تشکر ویژه بابت اطلاعات دقیق وعالی شما...
  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت بر بزرگ مرد تاریخ نتورک ایران وجهان
    ممنون بخاطر اطلاعات بروز وعالیتون 
    ایمان تنهانقطه روشن دردل انسانهاست که اونهارو به سمت جلو هدایت میکنه 
    خداروشکر میکنم بخاطر ایمانی که درقلبتون دارین واین ایمان بما منتقل می کنید 
  • امین سیلانی زاده
  • سلام به تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا
    سپاس از اطلاع رسانی و به اشتراک گذاشتن قوانین و مقررات که واقعا اگر ما قوانین(کمیته،شرکت و تیم) رو بدونیم خیلی راحت تر و حرفه ای تر فعالیت میکنیم
    حالا در کنار این قوانین عنوان این مطلب چه به جاست و الآن تقریبا۴سال از این مطلب میگذره ما دقیقا در آینده درخشان نتورک البته به سبک سیمرغ و flteamهستیم
    شرکت و تیمی که اصلا شبیه۴سال پیشش نیست و میشه گفت از هر نظر کن فیکون شده
    میشه گفت تمام این تغییرات و الآن درخشان سیمرغ از همین قسمت ابتدای این مطلب استارت خورد،رؤیای بنیانگذار تیم و ایمان قلبی تاپلیدر حامدی کیا
    که رؤیای داشتن یک تیم فروش حرفه ای ،جنگنده و بین المللی هست
    و ایمان که یک نقطه روشن در دل انسانهاست
    وقتی میگیم سیمرغ و flteamهر آنچه داره از تاپلیدر هست منظور همین هست
    که زمانیکه همه می‌گفتند نمیشه یک نفر گفت میشه
    و زمانیکه همه به قسط و بدهی و نون شب فکر می‌کردند یک نفر جسارت رؤیاپردازی داشت
    ممنونم ازتون تاپلیدر
    به شخصه هر آنچه که دارم،از اعتبار،آموزش،فروش و پورسانت مدیون رؤیاپردازی،ایمان،آموزش ،صبر و ماندگاری شما دارم و تنها شکرگذاری و قدردانی عملکردهای خوب و استفاده از این فرصت‌های بینظیر هست
    سپاس
  • محمدجدیدزاده
  • سلام تاپلیدر عزیز

    این شفاف سازی شما میتواند زندگی خیلی ها رو تغییر دهد

    بااین مدارکی که در اختیار ما میگذاری هیچ کس جرات حرف زدن با مارو هم نمیتونه داشته باشد.

    من برای این کار تا جایی که میتونم تلاش میکنم تا هم زندگی خودم وخیلیهای دیگه رو تغییر دهم

    باامید به الطاف باری تعالی وشکر میکنم که به این تجارت خفن دعوت شدم

    تاپلیدر عزیز باز هم مچکرم 

    خیلی بزرگید

  • مجتبی نورنژاد
  • سلام و درود بر تاپلیدر عزیز و خردمندمون.

    واقعا تشکر میکنم بخاطر این شفاف سازی،همونطوری که اول مطلب فرمودین" ایمان تنها نقطه‌ی روشن در دل انسانهاست" و با درایتتون این نقطه‌ رو در دل ما روشنتر میکنید و در این منبع اطلاعات و نگرش تمام جوانب رو درنظر گرفتید.

    ممنونم واقعا🙏🏼

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود برتاپلیدر عزیزمون...

    دقیقاً تنها نقطه روشن در دل همه انسان ها ایمان هست ایمان که باشه شک نمیکنی و خودت وتجارت رو باور داری ممنون بابت اطلاعات قوی و حرفه ای که در اختیارمون گذاشتید تشکر از شما

  • مهناز رجبی پویا
  • وقتی باور به جایی رسید که تبدیل به ایمان شد دیگه انسان رشد می کنه و بدون چون و چرا کارش رو انجام می ده

    ممنون از اطلاعات جامع و کامل خیلی خوب بود با بایدها و نباید ها و شرط و شروط اصناف اشنا بشیم

    سلام. ممنون از زحمات و اطلاع رسانیتون

  • محمد آل عبدی
  • سلام و ادب

    تاپلیدر سپاسگذار از این همه مطلب مفید واموزنده دقیقا تو هر کاری اگه بخوایم موفق بشیم باید از ریز تجارت خودمون اطلاعات داشته باشیم و زمانی که اطلاعاتمون کامل باشه با هرکی صحبت کنیم صد در صد هممسیرمون میشه اونم فقط و فقط بخاطر ایمان ماست که از شناخت تجارتمون بوجود میاد.از شما ممنونم که اطلاعات ما رو بالا میبرید

    تشکر

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت. 

    خداروشکر میکنم که توی این تیم و این تجارت هستم. تا اینجا با ایمانم اومدم بقیش رو هم با ایمانم میام جلو. خوشحالم بابت تیم حرفه ای که همه مربیانش و راهبرانش از جون انرژی میزارن تا پرچم flteam همیشه در اوج بمونه. 

    روزی میرسه که تنها این تجارت  بصورت 100درصد ب خوبی میتونه ب ادم ها زندگی ببخشه و دقیقا اونا رو زنده کنه تا ب سمت اهدافشون حرکت کنند. 

    افسانه ی ما روزی دنیا را تکان خواهد داد...

    ممنون از شما تاپ لیدر

    با سلام و خداقوت

    خواندن مو به موی این ایین نامه بر همه بازاریابان شبکه ای واجب هست چون تمامی پرسش ها و نگرانی های خود بازاریاب و حتی افرادی که معرفی به کار میکنند در این آیین نامه وجود داره

    سپاس فراوان از اطلاع رسانی کامل

  • مهدی فضیلت
  • با عرض سلام خدمت تاپ لیدر حسین حامدی کیا

    ممنونم بابت اطلاع رسانیتون 

    وقتی داشتم میخوندم آیتم های شرکتم یادم میومد و با هر بند خداروشکر میکردم که شرکتم نامبروانه و چه جایی پا گذاشتم 

    خدایا سپاس بابت عضویت در این شرکت و این تیم 

  • محمد اهوازی
  • باسلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا 

    مرسی بابت این مطالب قطعا هر کس باید قوانین کارش را بلد باشن که انها را انجام دهد که بتواند بهترین نتایج را بگیرد

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • خداروشکر بخاطر شرکت قدرتمند سیمرغ

    خداروشکر بخاطر تیم اصولی وبااصالت FLTEAM

    خداروشکر به خاطر محصولات بی نظیرمون

    خداروشکر به خاطر وجود شما و تمام مربیانم که بهم آموزش میدن و مطلب جدید یاد میگیرم ازشون .

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپبلیدر عزیزم

    ایمان تنها نقطه ی روشن در دل انسان هاست و ما FLTEAM تا اینجا با ایمان شما و راهبرهامون اومدیم و الان روزهای خوب ما شروع شده و هرروز به رویای مشترکمون که ساختن یک سازمان بین المللی اکتیو و حرفه ای هست نزدیک و نزدیکتر میشیم.

    ممنون بابت حمایت ها و آموزش های فوق العادتون.

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • مربی سلام
    وقتی مطلب رو میخونم فقط شکرگزاری یادم میاد واقعا،
    خداروشکر که اینجام،خداروشکر بخاطر شرکت و تیمم،خداروشکر بخاطرخط حامیم،خداروشکر بخاطر محصولات خوب شرکتم
    الان بازم فصل جدید نتورک هست نگاه که میکنم بستر رو دستمون دادید و جاده آماده شده س فقط باید گاز داد واینکارو میکنم
    خداروشکر
    ممنون ازتون 🌷

  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت به مربی عزیز

    مطلب امروز که خوندم نوشته بودین فصل جدیدی از نتورک شروع شده واقعا هم شروع شده وما اولینها وبهترینها وبرترینهای این فصل جدید هستیم با ایمان ونگرش جهانی شدن به سمت جلو میریم خودمون حرفه ای میشیم و سازمانی حرفه لی هم میسازیم 

    ممنون از اموزشهاتون 

     

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی 

    خداروشکر بخاطر وجود شرکت قدرتمند سیمرغ و بخاطر تیممون خداروشکر 

    که طبق قوانینی که وجود داره قدم داریم برمیداریم و طبق قوانین داریم رو به جلو حرکت میکنیم قطعا اینها از خرد و دانش مدیر سیمرغ و هولدینگmdrcو رهبر تیم راهبران آینده س ،خوشحالم این موقعیت نصیبم شده که باشم و بیام باهاتون توی این پیروزی بزرگ سهیم باشم .

    خداروشکر 

    🤲🌹

    سلام 

    واقعا ممنونم از این همه اطلاعات که دراختیار ما گذاشتید وخدارا شاکریم که این همه اسناد برای ثابت شدن و حرفه ای بودن تیم ما وجود دارد .واقعا ممنونم

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • سلام......ممنون ازین شفاف سازی  بینظیر....چون دقیقا تنها نقطه روشن در دل همه انسانها ایمان و وقتی ایمان داشته باشیم ب اون رشدی ک میخواهیم میرسیم.

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • سلام

    قانونمندی و داشتن افتخار همراهی با تیم کاربلد واموزش دیده،بهترین کمک برای دستیابی موفقیته.

    خداروشکر

  • فیضیه للری(اندیمشک)
  • ممنون مربی که همه چیز شرکت روبا مادر میان میزارید وخوشحالم درشرکتی دارم کار میکنم که تمام قوانین رو به خوبی اجرا میکنه 

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام مربی عزیز

    اینجا فقط میتونیم شکرگزاری کنیم بخاطر 

    شرکت سیمرغ قدرتمند و fl team و همه مربی هایی که

    داریم و خداروشکر بخاطر این تجارت عالی که داریم .. خدا قوت به همتون🌸

    مرسی مربی که این مطالب رو در اختیارمون گذاشتین😍✌

    سلام تاپ مربی جان خدا قوت .ممنونم از اطلاع رسانیتون از آیین نامه ها و بایدها و نبایدهای اتاق اصناف که برای ما به اشتراک گذاشتین .

    ایمان تنها نقطه ی روشن در دل انسانهاست تنها اهرم و هندلی که انسانها رو به جلو میبره و کمکشون میکنه به اهداف و رویاهاشون برسن با ایمان امیدی عمیق برای رسیدن به سر منزل مقصود در دل هر انسانی بوجود میاد که در مقابل تمام چالشها و بالا و پائین ها مقاومت میکنه.

    من هم مربی ایمان دارم که میشه و با توان خودمون و ایمان قلبیمون باید بشه

    بازم ممنونم از شما از رویا پردازیهای که کردین از این که در این ایامی که هستیم دقیقا داریم نزدیک میشیم به اون چیزهایی که در ذهن شما قبلتر به وقوع پیوسته.

  • نگین حسین زاده
  • سلام وعرض وادب به مربی حامدی کیا

    ایمان نقطه ی روشن دردل انسانهاست 

    انسان هاراروبه جلومیبره وکمکشون میکنه به اهداف ورویاهاشون برسن 

    منم مربی ایمان دارم که میشه باتوان ایمان وقلبمون به تمام رویاهامون برسیم

  • سهام فاضلی
  • سلام خداقوت خدمت جناب حامدی کیا

    تشکرفراوان بابت اطلاعات دقیق وفوق العاده

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی حامدی کیا 

    ایمان داشتن به مسیر باعث میشه که هر انچه که بخواهیی رو تو حقیقت ببینید

    درسته این مطلب مال ۲۶ شهریور ۱۳۹۴  هست اما رویای داشتن یک گروه فروش زنده،فعال و جنگنده بین المللی با استانداردهای جهانی الان داره تیک میخوره

    و تک تک اعضای FLTEAM  رویاشون جلو بردن بشریت است به سمت بهتر زندگی کردن در کنار هم دیگه و رشد 

    ممنون مربی بایت ایمانتون و نتیجه ای که خلق کردید

  • مژده سلیم زاده
  • سلام و خداقوت 

    ممنون مربی بابت اموزش های عالی مه دراختیارمون میزارین 

    طبق صحبت شما که همیشه میگین درهرکاری که وارد میشین باید قوانین و وظایفی که دراون حیطه هست رو یاد بگیرین تا کارتون بصورت حرفه ای انجام بدین 

    بعد از ۴سال همه انچه شما گفتین به واقعیت پیوست واین ایمان شما به رویاتون بود که باعث شده فصل جدیدی از نتورک به سبک flteamبوجود بیاد 

    ایمان تنهانقطه روشن دردل انسانهاست 

    خداروشکر میکنم در این تجارت بزرگ ودرتیم راهبران اینده با مربیانی قدر فعالیت میکنم 

  • مهسا کلانتری (اهواز)
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    خداقوت 

    تجارت نتورک مارکتیک تجارتیه که با روی اصول بودن میتونی دنیای جدیدی برای خودت به وجود بیاری و به معنای واقعی کلمه زندگی زندگی کنی فقط ایمان و باور میده یک فرد تاجر میخواد کسی ک دیدگاه تاجرانه داشته باشه ابمان دارم که نتورک میتونه اسم من رو در دنیا ماندگار کنه 

  • ریحانه موسوی
  • سلام و عرض ادب خدمت شما مربی توانمند خداروشکر میکنم که تو اولین تجربه کاری با همچین صنعت فوق العاده‌ای آشنا شدم و این شانس رو داشتم که تو بهترین و حرفه ای ترین تیم نتورک مارکتینگ، تیم راهبران آینده کنار بهترینا حضور داشته باشم با تمام وجود تلاش می‌کنم هر خدمتی که لازم باشه برای خانواده خودم، اف ال تیم انجام بدم زنده باد اف ال تیم ✌🏻 ✌🏻 

  • محمد امین ربانی فر
  • سلام مربی

    ممنون مربی برای این سیستم بینظیر که فراتر از تمام قوانین 

    اصولی ترین و حرفه ای ترین شرکت و تیم را داریم 

    زنده باد شرکت معظم سیمرغ عصر تجارت

    زنده باد تیم رویایی رهبران آینده

  • مهتاب قنبری
  • بهتر است به اینده فکر کنیم چون قرار است در آن‌زندگی کنیم✅انسان در نهایت شبیه رویاهاش میشود

    یاد اون روزایی افتادم که همه میگفتن غیرقانونیه اما ما با ایمان و باورمون میگفتیم قانونیه و ادامه میدادیم

    انقدر پافشاری کردیم انقدر موندیم تا همه چیز اونی شد که ما میخواستیم

    اگر هدف مشخصی داشته باشی،کائنات با تو همسو میشن و‌راه رسیدن به خواسته هاتو هموار میکنن✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻

    تنها ایمان و باور میتونه مارو به اهدافمون برسونه. رویا داشته باش بهش ایمان و باور داشته باش قطعا شدنی هست✌ ممنون بابت اطلاعات مفید

  • ابتسام لطیفی
  • تشکر مربی بابت شفاف سازی و اطلاع رسانی خوبتون 

    همیشه ای مطالب وبلاگ مفید هستند و مرسی بابت راه اندازیش

  • مهری داوری
  • بسیار عالی و جامع اطلاع رسانی شدایمان وباور باعث میشه که به اهداف ورویاهامون برسیم

  • سعید ولی دوست
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی عزیزم 

    این آیین نامه سال 92 تنظیم شده و الان که من این دیدگاه رو مینویسم سال 99 هست، به نظرم این آیین نامه نشون میده که از همون ابتدا برنامه بزرگی برای این صنعت چیده شده بوده و فکرهای بزرگ و قدرتمندی برای رشد و پیشرفت این تجارت بی حد و اندازه برنامه ریزی کردند تا به مرور زمان این تجارت رشد و نمو پیدا کنه

     

    ممنون مربی به خاطر این مطلب فوق العاده 🌹 

  • فاطمه مطیری
  • سلام وقت بخیر مربی بزرگوارم

    ۷ سال پیش این قوانین و مصوبات وضع شده ولی هنوز بسیاری از مردم ناآگاه هستن، هرچند که کسب و کارهای شخصی زیادی در فضای مجازی به راحتی و بدون محدودیت مجوز درحال فعالیت هستن،امادر بازاریابی شبکه ای زیرساخت های قوی لازم بوده که خداروشکر برقرار شده و شاید مهمترین گام در وضع قوانینی برای تمایز بازاریابی شبکه ای اینترنتی با کسب و کار شخصی اینترنتی برای آگاهی عموم باشه

  • وحید علی گلی
  • سلام خدا قوت وقتتون بخیر

    ممنونم مربی بابت وقتی که گذاشتین و اطلاع رسانی کردین. تمام این موارد و بند و تبصره ها دقیقا مطابق فعالیت شرکت عظیم سیمرغ هست و افتخار دارم به عنوان نماینده فروش در این شرکت مشغول بکار هستم. آنکس که پاک است از محاسبه چه باک است. پیروز و پایدار باشید . حق حافظ جان و مال شما باد.

    سلام و عرض ادب خدمت مربی بزرگوار 

    ممنون بابت شفاف سازی و اطلاع رسانی کاملتون ...مطمئنا زحمتهای زیادی کشیده شده تا این تجارت غنی رشد کنه و پابرجا بمونه . ایمان شرط و لازمه ی موفقیته اگر ایمان و باور داشته باشیم بدون شک راهمون روشنه.به امید گسترش بی نهایت شبکه 

  • مستوره نادری
  • ممنونم منتور عزیز که این مطلب مهم رو برامون اینجا منتشر کردید

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام خدمت خانواده سیمرغ 

    ممنون بابت اطلاع رسانی کاملتون .. و وقتی ک گذاشتین 

    هرکاری قوانین و مقررات خاص خودشو داره ک باید طبق قانونش پیش رفت 

    ان شاالله بتونیم ب نحوه احسن قوانین flteamرو بجا بیاریم و سربلند و پیروز بشیم .

    سلام و عرض اوب

    اون موقع آرزوی ما این بود که همچین شرایطی رقم بخوره و رقم خورد. چیزی که منتظرش هستیم اتفاق میفته مهم اینه که ما هم آمادگی اون رو داشته باشیم و از این شرایط به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. 

    این مطلب نشون میده که چقدر نظارت بر بازاریابی شبکه ای زیاد هست و حتی خیلی از مشاغل که میگن امن هستن بازهم همچین نظارتی روی اونها نمیشه. 

    ممنون مربی 

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت خدمت مربی حامدی کیا 

    ایمان تنها نقطه روشن دردل انسانهاست 

    فصل جدیدی از نتورک به سبک تیم راهبران آینده شروع شده ودیروز با ورکشاب قدرتمند وعالی که انجام شد این رو نشون دادیم  واین رو ما مدیون رویا پردازی ،روی ریل اصول بودن وانجام قوانین نتورک  و عزم واراده آهنین شما مربی حامدی کیا هستیم 

  • الهام عساکره
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی جناب آقای حامدی کیا ...و تشکر برای مطالب بی نظیر و آموزش های ناب و طلایی.همیشه میگم ایمان تنها نقطه روشن در دل انسانها هست که همیشه اونها رو به جلو هدایت میکنه و منم ایمان دارم که این تجارت اینده بسیار روشنی داره و بالاخره میشه.یا میشه یا باید بشه..✌✌

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا

    ممنون بابت اطلاع رسانی این قوانین

    هرکس قوانین کارش رو باید بلد باشه که بتونه کامل وجامع وبه درستس کارش رو انجام بده

  • عرفان طاهریان
  • سلام مربی و خداقوت خدمت شما

    خداروشکر میکنم که دارم تجارتی رو انجام میدم که دارای چهارچوب و اصول هست که اگر غیر از این بود به هیچ عنوان نتیجه مطلوب حاصل نمیشد البته نه فقط تجارت ما بلکه تمام تجارت ها 

  • فاطمه رشیدی
  • سلام تاپ‌مربی تشکر و خدا قوت 

    به جرات میگم‌ شرکت سیمرغ عصر تجارت در بین تمامی شرکتهای بازاریابی شبکه‌ای نه تنها در ایران بلکه در جهان پایبند به اصول و قوانین و مقررات و استاندارهای جهانی نتورک پاک هست و خدا رو شکر میکنم که در این شرکت و مهمتر از اون هزاران مرتبه شکرت که در تیم بزرگ و خردمند FLTEAM  هستم.

    سلام وخداقوت مربی تکر بابت ارائهمطالب فوق العاده ووقتی که در اختیارمون گذاشتین 

    ایمان تنهانقطه روشن در دل انسان هاست 

    هر کاری قوانین ومقرارات خودشوداره که باید طبق قوانین ومقرازات عمل کنیم در نتورک بخ سبک  flteam هم قوانین واصول داره که اگر طبق اصول عمل کنیم موفقیت از آن ماست 

  • فاطمه توکلی
  • سلام و عرض ادب ،وسپاس فراوان بابت اطلاع رسانی و شفاف سازی قوانین و اصول این تجارت، ایمان تنها نقطه روشن در دل انسانهاست ،و ایمان داریم به موفقیت ،تشکر

  • سیده فاطمه اکرامی نسب اهواز
  • با سلام و خدا قوت خدمت استادم تاب مربی اقای حامدی کیا 

    همیشه به خدا میگفتم و دعا میکردم که خدا ی مسیری رو بهم نشون بده  که میتونم اینده ی خودم رو ببینم و رشد و پیشرفت کنم 

    کسایی که رویاها و هدفشون رو جدی میگیرن صد درصد به رشد و پیشرفت میرسن 

    خداروشکر در اف ال تیم هستم خداروشکر اینده ام مشخصه خداروشکر بابت این نعمت و بزرگی 

    ازتون ممنونم مربی بابت این اطلاعات ارزشمند و مفید ١

  • غزل جادریان
  • سلام وعرض ادب مربی حامدی کیا

    خداقوت

    بسیارممنونم بابت این اطلاعات باارزشی که در اختیارمون گذاشتین

    خداروصدهراز مرتبه شکر میکنم بابت بودنم در کناشماوتیم قدرتمند اف ال تیم🤩✔💯

     

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و خداقوت به تاپ مربی حامدی کیا

    مطلب بسیار مهمی بود و قطعا خوندن مو به موی اون میتونه بسیاری از سوالات مارو برطرف کنه 

    خیلی ممنونم مطلب خیلی مهمی رو در اختیار ما گذاشتید 

    سپاس از شما

  • فاطمه عبادی
  • سلام وادب تاپلیدر خداقوت

    بسیار ممنونیم ازشما بابت اطلاع رسانیتون که قوانین ومقرارت شرکت معظم سیمرغرو با ما اشتراک گذاشتید واطلاعات بسیارزیادی رو کسب کردیم 

    بله مربی کاملادرسته  ایمان تنها نقطه روشن در دل ماهاست که همیشه اونهارو به جلو هدایت میکنه من اومدم که رویاهامو تبدیل به حقیقت کنم و بلاخره میشه 

    سپاس  

    سلام خداقومت مربی

    به آینده ایمان واعتقاد دارم که موفق میشوم چون به هرچیزی اعتقاد وباور قلبی داشته باشیم به آن میرسیم

  • فاطمه توکلی
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا،تشکر بابت مطالب آموزنده،این نکات رو سعی میکنیم به خطر بسپاریم

  • علی حامدی کیا
  • سلام و خداقوت خدمت استاد عزیزم تاپ مربی حامدی کیا

    تاپ مربی به شاگردی شما افتخار میکنم. افتخار میکنم در کنار مردی هستم که رویاهاش رو جدی گرفته و تحت هر شرایطی پای رویاهاش مونده.

    الان که ۴ سال از انتشار این مطلب میگذره ما تیم راهبران آینده ایم، یک تیم زنده، فعال و در مسیر نتورک بین المللی.

    تاپ مربی من به عنوان سرباز شما و FLTEAM همه جوره هستم تا تحقق رویای جهانی شدن تیم راهبران آینده ✌🏼✌🏼

  • نجمه بمان
  • با سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    بسیارعالی و ممنونیم که رویاتونو جدی گرفتید و شرایطی فراهم کردید که ما هم بتونیم به رسیدن به رویاهامون فکر کنیم 🙏🏿🙏🏿✌✌

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام وخداقوت خدمت شماتاپ مربی 

    ممنون ازاین آموزش ونکات حتمارعایت میکنیم

    وممنون ازشما که برای رسیدن به رویاهاتون ثابت قدم بودید ازرویاتون

    دست نکشیدواین تجارت به وجوداوردید که ماهم جسارت فکرکردن به رویامون داشته باشیم وباعث افتخارکه شاگردشماهستم

  • نرگس عاملی
  • سلام به شما تاپ مربی عزیز وبزرگوار

    خیلی خیلی ممنونم از شما که رویایی داشتین و براش تلاش کردین جنگیدین و الان ما افتخار داریم کنار شما باشیم 

    در تیم راهبران اینده با حرفه ای ترین اموزش ها خدمات برنامه ها 

    خدارو شکر که در شرکت و تیم بی نظیری دارم کار میکنم که اینده ای درخشان داریم

     

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خداقوت

    هر چه اطلاعات بالاتری در رابطه با تجارتمون داشته باشیم قطعا راحتتر میتونیم این تجارت بزرگ و بینظیر رو انجام بدیم پس لازم هر روز اطلاعات خودمون رو در رابطه با این‌تجارت بالاتر ببریم.

    سلام و خداقوت تاپ مربی

    اطلاعاتمون هر چه در زمینه تجارتمون بیشتر و حرفه ای تر باشه

    رشد و پیشرفتمون چندین برابر میشه.

    ممنونم از اطلاعات فوق العادتون✌

  • فیضیه للری اندیمشک
  • با عرض سلام وتشکر از مربی خوبم 

    با این همه اطاعات ما خیالمون راحت هست که تکیه به فردبزرگ.ودانایی 

    کردیم وخدارو از این بابت شکر میکنم که نسبت به شرکت و مربی و محصولاتمون

    هیچ گونه نگرانی نداریم .کارکردن با افردا بزرگ و ذهنیت مثبت هم باعث افتخار

    وهم مارو به موفقیت میرسونه.

  • حکیم زاده...خرم آباد
  • سلام مربی.

    ممنون ازین شفاف سازی بینظیر.....هرچه اطلاعات بیشتری در زمینه تجارتمون داشته باشیم.هم ایمان و باورمون.بهش صد درصد میشه.هم اینه بهتر میشناسیمش...ورشد و پیشترفتمون هزار برابر میشه.

  • روح انگیز دریکوند
  • سلام خداقوت تاپلیدر حامدی کیا 

    اطلاعات دقیق و عالی بود 

    ایمان تنها نقطه روشن در دل انسانهاست  ک اونهارو 

    ب سمت جلو هدایت  میکنه 

    خدایا شکرت بابت عضویتم در این شرکت و در این تیم 

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام وقتتون بخیر مربی🌹

    خیلی ممنون بابت اطلاعاتی که در اختیارمون گذاشتید واقعا عالیه و اینکه واقعا ایمان و باور کامل داشتین برای انجام دادن نتورک پاک و سالم که همینطور هم شد و خداروشکرررر بابت تجارتمون و شرکتمون و محصولات بی نظیرمون .. بسیار خوشحالم که توی این تجادت بزرگ و شرکت معظم عصر تجارت سیمرغ هستم و خدارو شکر میکنم بابت همچین بستری که بهم داده.. ان شالله همیشه موفقیت های زیادی رو به دست میاریم .. ممنون از شما که همیشه اطلاعات فوق العاده ای در اختیارمون میگذارید سپاس بیکران از شما مربی🙏🙏🙏

  • samira fatahi ...استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 💐

    ممنون بابت اطلاع رسانی کاملتون و وقتی که گذاشتین 🙏

    طبق اصول flteam و با ایمان به تجارتمون پیش میریم قطعا راهمون روشنه و موفق خواهیم شد .

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ایمان داشتن  به رویایی که یروزی قطعا تیک میخوره باعث میشه همه چیز درراستای بوجود اوردن وتیک زدنش همراه وهمسو بشه 

    واگر امروز مااینجا هستیم بخاطر وجود بابرکت شما و رویای زیبایی که دارین هست که اون هم خدمت کردن به بشریته 

    تشکر تاپ مربی 

  • Mina. ..fatahiاستان کرمانشاه. . اسلام آباد غرب
  • سلام وخدا قوت خدمت شما تاپ مربی بزرگوارم 

    ممنون بابت شفاف سازی و اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دادین 

    رشد وپایداری این تجارت نتیجه زحمات فراوانی است که مسیر را 

    هموار کرده و بهایی که پرداخت شده تا این تجارت بزرگ پابرجا بمونه

    ایمان شرط ولازمه ی موفقیته. 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت شما 

     خیلی عالی بود تمام قوانین گفته شده بود ودقیقا هرکس قوانین کارش رو بلد باشه که بتونه کامل وجامع یاد بگیره وبه درستی کارش رو انجام بده وباایمان کامل میره جلو تا به موفقیت برسه ممنون از مطالب عالیتون

     

  • فاطمه داوری دولت ابادی
  • ممنون مربی 

    بسیار خوشحالم که دراین تیم با پشنوانه کامل ودقیق فعالیت میکنم 

    خدایا شکرت 

  • فرزانه داوری اصفهان
  • ممنون تاپ مربی

    هرچه اطلاعاتمون درمورد تجارتمون بیشتر باشه ایمان و باورمون قویتر میشه ودر نهایت رشدوپیشرفت وموفقیت ما چندین برابرمیشه 

  • خدیجه کمرانی نجف آبادی
  • سلام اگر ایمان و باورمون بالاخره موفقتری

  • نرگس طالبی.اصفهان
  • با عرض سلام و خدا قوت 

    ممنون بابت اطلاع رسانیتون و توضیح قوانین و مقررات

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض احترام

    ممنونم بابت اطلاعات کامل و جامع در مورد صنعت قدرتمند نتورک مارکتینگ 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی