NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

گام به گام تا هدف

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ق.ظ


موفقیت عبارت است از :دست یافتن به اهداف از پیش تعیین شده در زمان معین
اما یک فرد موفق لزوما خوشبخت نیست،خوشبختی یا بد فرجامی اولا مربوط به نوع هدفی است که افراد انتخاب میکنند بدین صورت که اگر هدف انتخاب شده یک امر پایدار و فنا ناپذیرباشد موجب موفقیت پایدار خواهد شد و در نتیجه فرد خوشبخت نیز خواهد بود واگر هدف یک امر زود گذر و فانی باشد همچون حباب روی آب به زودی رنگ ولعاب خود را از دست خواهد داد و فرد نیز مدتی پس از رسیدن به آن دیگر احساس خوشبختی نخواهد کرد و ثانیا خوشبختی مربوط به مسیری است که فرد برای رسیدن به هدف خویش برمی گزیند و به عبارت صحیح تر یک مسیر درست موجب پایداری هدف و یک مسیر اشتباه موجب ناپایداری هدف میگردد .
به عنوان مثال برای پولدار شدن راههای زیادی وجود دارد ،میتوان با سخت کار کردن و استفاده از راههای شرافتمندانه به این هدف رسیدولی همچنین میتوان با دزدی و سرقت اموال دیگر نیز به این هدف دست یافت.
موفقیت تابع نظم و ترتیب است
شما باید برای رسیدن به موفقیت 2نکته مهم را در نظر بگیرید.
نکته اول:تعیین اولویت ها یعنی اگر تمام اعمالی که برای بدست آوردن نتیجه لازم است را انجام دهیم ولی توالی و ترتیب لازم را رعایت نکنیم نتیجه مطلوب بدست نمی آید بنابراین یکی از مهمترین عوامل موفقیت ،کشف اولویت ها در زندگی است.
نکته دوم:در تحقق یک هدف فقط رعایت توالی و ترتیب کار هایی که باید انجام شود کافی نیست بلکه باید میلیونها کاری را هم که انجام آنها جهت رسیدن به آن هدف مضر است را نیز ترک کنید به عنوان مثال کافی نیست که از شاگردان اول کنکور بپرسید که شما چه کرده اید تا موفق شدید بلکه باید از آنها این سوال را هم بپرسید که شما چه کار هایی را نکردید که موجب موفقیت شما شد.آنها جهت رسیدن به موفقیت برای مدتی خود را از رفتن به میهمانی،گردش و تفریح،تماشای تلویزیون و......... منع کرده بودند.
مدل کلی حرکت در فرآیند موفقیت
فرآیند موفقیت مجموعه اعمال متوالی است که موجب رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده می شود.
برای تعیین این فرآیند باید گام های زیر طی شود.
گام اول:شناسایی چشم انداز(vision)ماست یعنی از جایگاهی که ایستاده ایم به آینده نگاه کنیم اگر این چشم انداز شفاف،بر انگیزاننده و امید بخش بود و تصویر شفاف و روشنی از زندگی ما را به نمایش بگذارد آن موقع است که انرژی لازم برای حرکت موتور فعالیت ما فراهم شده است.
گام دوم:ترسیم وضعیت مطلوب ما در این چشم انداز است که همانند استارت ماشین آغاز حرکت ما راموجب میشود.
گام سوم :حال بایستی وضعیت موجود راکه ترکیبی از نیاز ها و امکانات ما می باشد را در راستای رسیدن به وضعیت مطلوب شناسایی کنیم.
گام چهارم:در این مرحله باید بهترین مسیری را که ما را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب میرساند را شناسایی کنیم.
گام پنجم:بعد از شناسایی مسیر باید مشخصات این مسیر را طی یک برنامه اجرایی مشخص کنیم.
گام ششم:قبل از حرکت در مسیر مشخص شده باید مسیر حرکتمان را ایمن سازی کنیم یعنی باید در مسیر حرکتمان ایستگاههایی را برای بررسی و ارز یابی مسیر طی شده مشخص کنیم ودر صورت لزوم برای بهبود مسیر برنامه هایی را در نظر بگیریم.
موانع ورود به فرآیند موفقیت
برای اینکه بتوانیم تمام توان خود را برای ورود به فرآیند موفقیت بکار بگیریم باید موانع ورود به این فرآیند را شناسایی کرده و از بین ببریم .این موانع عبارتند از:
الف:سرنوشت
بسیاری از افراد و جوامع عامل سرنوشت را در تمامی اتفاقات زندگی خود عامل اصلی میدانندو این عامل یکی از مهمترین عوامل باز دارنده افراد جهت ورود به فرآیند موفقیت است.بسیاری از افراد میگویند که سرنوشت ما همین است و ما نمیتوانیم آن را تغییر دهیم حال آنکه خداوند متعال مانع از ترقی و پیشرفت هیچ یک از بندگان خود نخواهد شد.این تفکر یعنی این که مرکز کنترل کامل رفتار انسان در عوامل بیرونی است و در نتیجه تفکری جبر گونه از عالم هستی به انسان القاء میکند.
ب:نفی علت(عدم وجود نظم در عالم)
در مقابل سرنوشت نیز عده ای به عدم وجود نظم در عالم اعتقاد دارند که این تفکر نیز یکی از عوامل باز دارنده افراد جهت ورود به فرآیند موفقیت است.افرادی که این طرز تفکر رادارندعالم هستی را از هر گونه اقتدار و حاکمیت و قانونمندی بی نصیب میدانند و انسان را مختار محض می پندارند .این تفکر نیز اصل اساسی فرآیند موفقیت که مبتنی بر قانونمندی عالم هستی است را نفی می کند.
بخواهید تا بر آورده سازم
بندگان من از من بخواهید تا من بر آورده سازم(قرآن کریم سوره غافر آیه 60)
خداوند آن ذات اقدسی است که همواره با شماست،هر کجا که باشید وهمواره بر اعمال شما بصیر وآگاه است(تا شما را به بهترین نحو کمک نماید)(قرآن کریم سوره حدید آیه 4)
همانطور که ملاحظه میکنید طراح و سازنده سیستم جهان هستی به منظور دستگیری وکمک رسانی به بندگان خود همواره آماده است مشروط به اینکه خود بخواهید.
دوربین خود را به دست گیرید
سوژه مناسب با ذوق و سلیقه خود را انتخاب کنیدو.............
در حدود 3000سال پیش اهرام مصر ساخته شد
در حدود 2500 سال پیش تخت جمشید بنا گردید
و..........................................
اما سازندگان این بناها هیچکدام نه کامپیوتری در اختیار داشتند ونه تحصیلات دانشگاهی ودر بسیاری موارد حتی کاغذ و قلم نیز در اختیار آنها نبوده اما با این وجود تمامی این پروژه ها را به انجام رساندند و اگر کمی در مثالهای ذکر شده تامل کنیم به نظر شما چه پیامی در یافت خواهیم کرد؟
نبود امکانات ،فقدان مهارت،نبود دانش فنی و........هرگز مانعی برای موفقیت ما نخواهد بود و اگر تنها انگیزه وخواستن وجود داشته باشدبه آن دست خواهیم یافت.
پس بهانه نبود ابزار ،نداشتن اطلاعات و مهارت و.........را کنار بگذاریدو اگر واقعا میخواهید به اهداف خود دست یابید حال دوربین خود را به دست گیرید و تصویری از اهداف خود را نشانه گیری کنید و آنقدر این دوربین و لنز های آن را حرکت دهیدتا یک تصویر رضایت بخش و شفاف به دست آورید و این موقعی است که دیگر هیچ درنگی جایز نیست به سرعت از هدف خود تصویر مشخصی تهیه کنید و تمامی خصوصیات تصویر خود راثبت کنید.
برای این که متوجه شوید که آن را درست انتخاب کرده ایدآنرا نگاه کنید و تصور کنید اگر لبخند رضایت تمام عیار بر لبان شما نقش بست مطمئن باشید که هدفی را که انتخاب کرده اید درست بوده است.
به کم قانع نباشید و نگویید که قسمت من از این دنیا همین بوده است زیرا در این صورت چیزی بیش از آن عایدتان نخواهد شد و هرگز زمان را از دست ندهید و نگویید ممکن است فردا چیز بهتری پیدا کنم خیلی از افراد برای اینکه فردا چیز بهتری پیدا کنند امروز را از دست داده اند.
شما همیشه فرصت انتخاب دارید و هرگز ضرری متوجه شما نخواهد شد.بر روی هدف خود متمرکز شوید و حرکت را آغاز کنید.هیچ ریسکی برای آنان که دستان خود را در دستان پروردگار جهان هستی گذارده و به او ایمان دارند وجود نخواهد داشت.
جشنواره اهداف
کلیه اهداف زندگی خود را بر روی کاغذ بنویسید در موقع نوشتن تصاویر ذهنی خود به هیچ چیز دیگری فکر نکنیدهمه آنها را بدون هیچ کم وکاستی بر روی کاغذ بنویسید ،آنچه اینک در ذهن شما خلق شده است از این پس هدف زندگی شما خواهد بود و همچون رهبری توانا فرمان زندگی شما را بدست میگیرد پس متوجه علایم ونشانه هایی که از طرف خالق هستی برای شما ارسال میشود باشید تا با اجرای صحیح آن راهنماییها بتوانید درست انجام دادن کارها به اهداف خود برسید.
توجه داشته باشید وقتی که هدفی در ذهن شما خلق میگردد دقیقا مثل جوانه ایست که از هسته کاشته جوانه زده و به تعبیر دیگر وجود ذهنی یک چیز اولین مرتبه وجودی آن محسوب میشود اما فعالیت شما به اینجا ختم نمیشود و تازه بعد از جوانه زدن هدف در ذهن شما ،فعالیت شما آغاز میگردد.از این پس شما باید مانند یک باغبان دلسوز از آن مراقبت کنید تا به درختی تنومند تبدیل گرددو شاهد به ثمر رسیدن آن باشیدپس حتما اهداف خود را بر روی کاغذ ثبت کنید و آن را در مکانی قرار دهید که همیشه در معرض دید شما باشدو اگر میتوانید تصویری از تحقق آن ایجاد نمایید،توجه داشته باشیدحداقل روزی یک بار آن را نگاه کنید و در ارتباط با آن بیندیشید.
برای اهداف خود فضای لازم را ایجاد کنید و نگذارید علف های هرز (مثل اهدافی که میتوانند با هدف اصلی شما در ارتباط باشند و یا افرادی که مرتبا به سمت شما امواج منفی میفرستند)در کنار نهال های شما رویش کنند.
اهداف بلند مدت واهداف کوتاه مدت :
میزان ودوره مراقبت شما بستگی تام به نوع هدفی دارد که انتخاب کرده اید به عنوان مثال نهال گردو برای به ثمر رسیدن نیاز به هفت سال مراقبت دارد حال آنکه نهال کدو پس از چند هفته به بار خواهد نشست.اهداف و آرزو های شما نیز به دو دسته کوتاه مدت تقسیم خواهند شد .بعضی از اهداف به زودی قابل دستیابی میباشند و بعضی دیگر نیاز به زمان بیشتری دارند.پس اهداف خود را به دو دسته کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کنید.برای انجام این کار میتوانید اهداف خود را قیمت گذاری کنید و آنها را از کوچک (کم قیمت ترین)به بزرگ(پر قیمت ترین)ردیف کنید و حال میتوانید آنها را به دو دسته بلند مدت و کوتاه مدت تقسیم کنید.
کار بری هدف
آیا تا به حال به نکات زیر توجه کرده اید؟
1-نقش دروازه بان فوتبال
هیچ یک از بازیکنان در شناخت هدف (وارد کردن توپ به دروازه حریف)سر در گم و گیج نیست همه بطور شفاف میدانند که به کدام سمت باید حرکت کنند.
2-سیبل تیر اندازی
روزی رامان یوکی استاد مسلم تیر اندازی از شاگردانش خواست تا شاهد هنر نمایی وی باشند.او میتوانست شاخه گلی را از فاصله 500 قدمی نشانه رود اما آنروز در 100قدمی ایستاد و چشمان خود را بست ،فکر میکنید چه اتفاقی افتاد؟پیکان با فاصله زیادی به خطا رفت!!!
استاد به شاگردانش لبخندی زد و گفت:هرگز به هدفی که نمی بینی نخواهی رسید.
3-آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا با ذره بین قادر به سوزاندن میباشیم؟
ذره بین با متمرکز کردن شعاع های پراکنده نور خورشید در نقطه کانون خود اولا تولید انرژی عظیمی حاصل از هم افزایی است می نماید و ثانیا انرژی تولید شده در نقطه کانون خود مهار میکند.
هدف نیز کانون تمرکز ذهن ما انسانها در زندگی است که اگرآگاهانه یا نا آگاهانه ،چیزی را در این کانون قرار دهیم به طور حتم محقق خواهد شد.
پس بر نتایج مطلوب اهداف خود متمرکز شوید نه بر فعالیتها و نه بر نتایج نا مطلوب.
اهداف ما برای ما فرصت ها را بوجود خواهند آورد اگر هدفی نداشته باشید چیزی به نام فرصت هم نخواهید داشت.پس هدف فرصت ساز است و بی هدفی فرصت سوز. باد موافق برای کشتی بی مقصد بی معناست .
داستان
شخصی در سریک چهار راه ایستاده بود و سوال کرد :ممکن است به من بگویید کجا باید بروم؟
طرف مقابل جواب داد:بستگی دارد که شما کجا میخواهید بروید؟
شخص اول گفت:من نمی دانم
طرف مقابل جواب داد :پس فرقی نمیکد که از کدام راه بروید!!!
یعنی اگر ندانید به کجا می خواهید برویدو اگر هدف مشخصی نداشته باشید دیگر وجود یک شخص راهنما در کنار شما هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.
ویژگیهای هدف
هدفی را که انتخاب میکند باید پنج ویژگی زیر را دارا باشد تا آن هدف به صورت صحیح انتخاب شده باشد.
1-هدف باید مشخص باشد(Specific)
2-قابل سنجش باشد(M easurable)
3-دست یافتنی باشد(A chievable)
4-واقعی باشد(R ealistic)
5-دارای زمان باشد(T imely)
چنانچه حرف اول کلمات انگلیسی فوق را با هم ترکیب کنیم به کلمه SMARTبه معنای هوشمند میرسیم یعنی اگر هدفی راکه انتخاب میکنید دارای ویژگیهای فوق باشد آن هدف یک هدف هوشمندانه است و خداوند نیز در راه رسیدن شما به اینگونه اهداف شما را یاری خواهد کرد.
هدف باید مشخص باشد.
مشخص بودن هدف یعنی باید بدانید که چه پاسخی برای چه نیازی وجود دارد.
پس هدف باید :
1- از جهات مختلف تعریف شده باشد به عنوان مثال اگر شما بگویید که میخواهید خانه ای داشته باشید باید مشخص کنید که :
- نوع خانه چه باشد( ویلایی آپارتمانی و یا .........)
- وسعت خانه چقدر باشد(1000مترمربع یا 100 مترمربع یا .........)
- موقعیت مکانی آن کجا باشد( تهران یا شیراز یا ....... شمال تهران جنوب تهران ویا .......)
- حدود قیمت آن ( 100 میلیون تومان یا 40 میلیون تومان و یا ..........)
- مشخصات و خصوصیات داخل خانه ( تعداد اتاقها و دکوراسیون داخلی و ........)
2- تصویر روشن و شفافی از تحقق آن در ذهن خود داشته باشید یعنی این که بدانیم این هدف برای ما و دیگران دارای چه اثر یا آثار قابل تعریفی است و یا بعبارت دیگر ما باید به روشنی بدانیم که اگر به هدف خود نرسیم چه چیزهایی را از دست خواهیم داد و چه تفاوتهایی با بدست آوردن آن وجود دارد و اگر این تفاوتها برای ما ایجاد ضرورت ننماید ( یعنی در واقع یک تفنن باشد ) هرگز محرک کافی برای تحقق اهداف ما ایجاد نشده است.
3- حتما هدف خود را در قالب یک جمله مثبت و بطور واضح بنویسید و همواره در جلوی دید خود قرار دهید و اگر بتوانید تصویری از آن برای خود تهیه کنید به مراتب تاثیر بیشتری در تحریک شما خواهد داشت و همچنین اگر بتوانید احساسات خود را نیز در صورت رسیدن به هدف شناسایی کنید و در ذهن خود مرور کنید آنگاه خواهید دید که چه تاثیر شگرفی در سرعت بخشیدن به رسیدن به اهدافتان در شما ایجاد خواهد شد. توجه داشته باشید برای موفقیت باید بر آنچه میخواهید تمرکز کنید و نه بر آنچه نمیخواهید.
مثال : وقتی بچه ها را از کاری منع میکنید مشاهده میکنید که نتیجه برعکس دارد و آنها تمایل بیشتری بر انجام آن کار دارند پس باید ذهن آنها را متوجه کار صحیح نمایید.
4- هزینه هایی را که برای رسیدن به هدف خود باید بپردازید مشخص کنید و توجه داشته باشید که بخش مهمی از این هزینه ها اموری است که باید از دست بدهید. بعنوان مثال هزینه قبولی در کنکور فقط پرداخت مبلغ ثبت نام در کلاس کنکور نمیباشد شما باید از رفتن به سینما و پارک و ..... نیز برای مدتی چشم پوشی کنید .
5- اهداف شما باید بصورت همگون تعریف شوند یعنی تعارضی با یکدیگر نداشته باشند بعنوان مثال شما نمیتوانید تنها رشد سر خود را بخواهید مگر اینکه اندام دیگر شما نیز با آن رشد کنند در غیر اینصورت شما شکست خواهید خورد . اما نکته مهم این است که در صورت شکست ناامید نشوید بلکه مجددا اهداف خود را مورد بررسی قرار دهید و اشکال آن را رفع کنید.
چگونه اهداف خود را مشخص کنیم؟
برای ایجاد کردن و آوردن هر چیزی در زندگیتان تصور کنید که هم اکنون آن چیز در اختیار شماست.
اگرهدف خود را انتخاب کرده اید برای اینکه بفهمید هدف شما مشخص و شفاف است به چهار سئوال زیر پاسخ روشن دهید.
اگر هدفم محقق شود چه نتایج مطلوبی را برای من و دیگر افرادی که سرنوشت آنها برای من مهم است خواهد داشت ؟
اگر هدفم محقق شود از وقوع چه نتایج نامطلوبی برای من و دیگران جلوگیری میکند؟
اگر هدفم محقق نشود چه اثرات سویی برای من و دیگران خواهد داشت و بعبارت دیگر چه بهایی را پرداخت خواهم کرد؟
اگر هدفم محقق نشود چه نتایج مطلوبی برای من و دیگران بدست نمیاید؟
همچنین در انتخاب اهداف خود به دو نکته مهم دیگر توجه داشته باشید.
الف : مجموعه اهداف شما نباید یکدیگر را نقض کنند و متضاد یکدیگر باشند.
ب : دیگران را نیز در اهداف خود در نظر بگیریم و به اهداف معنوی نیز بیاندیشیم.
هدف باید قابل سنجش باشد.
این ویژگی هدف ( قابل سنجش بودن ) فقط به این معنا نیست که هدف باید امری کمی باشد بلکه به این معناست که هدف باید شاخصی برای تحقق داشته باشد تا بتوان میزان فاصله آن را ( دور بودن یا نزدیک بودن ) نسبت خود تشخیص دهیم. در مورد اهداف مادی میتوان آنها را با شاخصهای کمی مورد سنجش قرار داد و در مورد اهداف معنوی باید از شاخصهای کیفی استفاده نمود بعنوان مثال اگر شما میخواهید بنده خوب خدا باشید باید شاخصهایی را نیز برای یک بنده خوب تعریف کرده باشید و خود را با آن شاخصها سنجش کنید.
هدف باید دست یافتنی باشد.
لازم نیست که هدف شما از دید دیگران امری ممکن باشدولی حتما باید از دید خودتان غیر ممکن نباشد .در غیر این صورت هدفی که انتخاب کرده اید تنها یک آرزوست.به عنوان مثال اگر هدف شما داشتن یک هواپیمای جت اختصاصی است خودتان آنرا مورد بررسی قرار دهید که آیا آن هدف برای شما دست یافتنی است یا خیر!!
هدف باید واقعی باشد
واقعی بودن هدف یعنی اینکه هدف خیالی و توهمی نباشد به عنوان مثال شما نمی توانید به بازار بروید و یک ماشین پرنده خریداری کنید اما ساخت یک ماشین پرنده برای یک مخترع میتواند یک هدف باشد پس ماشین پرنده برای اولی یک خیال و برای فرد دوم یک هدف است.
ویا قبولی در کنکور در رشتهای که اصلا وجود ندارد یک هدف غیر واقعی است .اما میتوانید به عنوان یک برنامه ریز وزارت علوم ،ایجاد رشته مذکور را هدف قرار دهید.
هدف باید دارای زمان باشد
متاسفانه بسیاری از افراد از توجه به این ویژگی غفلت می ورزند .شاید در این مواقع سعی میکنند برای تحقق اهداف خود زمان زمان پیش بینی کنند و وقتی که این توان رادر خود نمی یابند از تعیین منصرف میشوند غافل از اینکه زمان در واقع بخشی از هدف شماست برای در ک این مطلب به مثال زیر توجه کنید:
تصور کنید شما در سن 30 سالگی صاحب دوچرخه شوید و یا در سنین کهولت که امکان رفتن به دانشگاه را ندارید در کنکور قبول شوید.
پس لازم است که شما زمان وقوع یا دستیابی به هدف خود را پیش بینی کنید درست مثل تعیین خود هدف.
تنها شما به طرف هدف حرکت نمی کنید بلکه هدف نیز به سمت شما حرکت خواهد کردو اگر........
عشق یک آیینه است که در آن دو عاشق چهره یکدیگر را می بینند.
آیا هرگز توجه کرده اید که:
برای اتومبیل در حال حرکت ،زمان رسیدن به مقصد معین ،تابعی است از فاصله،شتاب،سرعت،اصطحکاک،و........وهمه عوامل مذکور متغییر های معادله در نظر گرفته شده و مهمترین عاملی که ثابت فرض میشود مقصد است.
حال اگر مقصد را نیز متحرک در نظر بگیرید مثل زمانی که اتومبیل مقصد دارد به اتومبیل در حال حرکت دیگری برسد(مثل مسابقات اتومبیلرانی)وضع بسیار متفاوت است زیرا ممکن است بر خلاف جهت حرکت اتومبیل دور شود و یا بر وفق جهت آن نزدیک شود.حتما بارها در طول زندگی خود به هر سه مورد ذکر شده برخورد کرده اید.البته شایع ترین آنها حالت اول است اما میتوان همزمان وقتی که شما به سمت هدف در حال حرکت هستید کاری میکنید که هدف نیز به سمت شما در حرکت باشد.به عنوان مثال :سالها انسان به دنبال آب راه می افتاد و زندگی کوچ نشینی داشت اما زمانی که تصمیم گرفت آب را بسوی خود روان کند زندگی شهری پدید آمد.
یکی از راههایی که میتوانید برای حرکت هدف به سمت خودتان از آن استفاده کنیدایجاد انگیزش در شرکاء و همکاران ویا کارکنان خودتان است.
پس به طور خلاصه اگر میخواهید نتایج حیرت انگیزی کسب کنید باید به هدفتان عشق بورزید و برای این کار دو راه در پیش دارید:
1-پس از بررسیهای درونی در یابید که واقعا چه چیزی میتواند تمامی توان شما را به فوران درآورد
2-تصویری بسیار شاد ودلنشین را با هدفتان ادغام کنید و از مجموعه آنها یک تصویر واحد و ایده آل بسازید .درست مثل متخصصین تبلیغات که برای ایجاد اشتیاق مردم نسبت به یک کالا از یک صدای گرم و دلنشین و یا از یک چهره محبوب و پر طرفدار استفاده میکنند.
نجار سالخورده ای به کار فرمای خود گفت که میخواهد باز نشسته شود تا خانه ای برای خود بسازد ولی کارفرما از این که کارگر خود را از دست میداد نا راحت بود ولی نجار خسته بود و به استراحت نیاز داشت.کارفرما از نجار خواست تا قبل از رفتن خانه دیگری برای او بسازد و بعد باز نشسته شود .نجار نیز قبول کرد ولی چون دیگر دل به کار نمی بست از چوبهای نا مرغوب استفاده کرد و کارش را نیز سر سری انجام میداد .پس از اتمام خانه ،کارفرما برای دیدن خانه آمد و کلید خانه را به نجار داد و گفت :این هدیه من به شماست بابت زحماتی که در این سالها برایم کشیدی!!!

نظرات (۸۴)

  • علی نعیمی زاده
  • باعرض سلام خدمت خانواده بزرگ سیمرغ و خداقوت خدمت تاپلیدر..
    هدف داشتن و در راستای هدف جنگیدن(نگفتم تلاش و کوشش فقط جنگیدن)
    باعث میشه ما به اهدافمون برسیم ولی یادمون باشه واسه برداشتن کوه ابتدا از سنگ ریزه ها شروع میکنیم/
    هدفم/تعهدم/نگرش این ماه ام اینه که خودم و سازمانم تعادل بزنیم که میزنیم چون به پایان راه و کارم ایمان 100٪دارم.
    علنا عملا یااااهااااانا
  • علی یلداش پور
  • به نام خدا  وبه نام هدف و به یاد ژنرال سید مسود خامد و لیدر جاویدان ناصر هماییان 
    با سلام 
    هدف مهمترین چیز در زندگی هر کسی است 
    هدف هر کس به زندگی او معنی میدهد 
    هدف من از نتورک سقف زدن بالا سریهام و کل سازمانم است و سعادتمند شدن
    و زنده ام تا تیکش بزنم
    یا علی 
    با عرض سلام خدمت خانواده بزرگ سیمرغ وبیادژنرال سیدمسعودخامدولیدرهمیشه جاویدان ناصرهمائیان
    زندگی فقط هدف وجهاداست
    1-اهداف ملی:پیشرفت اقتصاد ایران
    2-اهداف سازمانی:سقف زدن بالاسریهام وکل سازمانم
    3-اهداف شخصی:داشتن سازمانی اصولی وجهانی
    *آینده ازآن ماست ما بایدپیشروی به سوی آینده را ازهم اکنون آغاز کنیم تا زمانی که از رهبران توانا برخورداریم آینده ای درخشان رادرپیش خواهیم داشت* ما می توانیم
  • حامد نوری منش
  • باسلام و تبریک عید قربان به همه خانواده بزرگ سیمرغی ام..
    تنها عاملی که انسان رو شاد یا غمگین،میکنه داشتن هدف یا خداشتن ه ف است.. اما افراد باید این رو متوجه باشند که هدفمندی ست که همه چیز را جرب میکند.. بعشق لیدرهام و هدف هام پر انرژی پر انرژی هستم همیشه.. تنها راهم، موفّقیت.
  • محمدزارعی استانه اراک
  • سلام تاپ لیدر
    ممنون از اطلاعات خوبتون 
    تا لیست هدف بالاسریم کراس هام و افراد سازمانم تیک نخورده نمیشینم

  • ساکی زاده از اندیمشک
  • باعرض سلام به خانواده بزرگ سیمرغ
    الورهای خوب اسان بدست نمی ایند,درختان ضخیم طوفان های
    سخت تری راازسرگذرانده اند...
    شاید نتوان به گذشته برگشت ویک اغاز زیبا ساخت
    ولی میشود هم اکنون اغاز کردویک پایان زیبا ساخت.

  • احمدرضا یاراحمدی
  • سلام تاپلیدر خداقوت. هدف یعنی من متن و کامل خوندم تا به معنای واقعی هدف برسم. هدف یعنی این که هدفم تیک زدم. این به معنای واقعی هدفه
    باعرض سلام وادب
    داشتن هدف واقع گرایانه وتعهد به آن باعث تمرکز نیروهای انسانی میشود
    وتمرکز نیروها ست که نهایتا موجب موفقیت میشود.
    واین در حالیست که اولویت بندی در رسیدن به هدف وتعیین زمان وکیفیت آن هدف بسیار مهم واز عوامل موفقیت است.


    باتشکر فراوان از مطالب آموزنده وحرفه ای شما!
  • زینب درویش زاده
  • سلام  واقعا لازم شد  اهدافمو دوباره مرور کنم  هدف باعث حرکت میشه و اشتیاق باعث رشد میشه 
  • گیتی فروز
  • سلام تاپلیدر 
    مطلب فوق العاده عالی بود
    این اهداف ما هستن که باعث حرکت ما موندن ما و جنگیدن ما به سمت اون موفقیتی که در نظر داریم میشه

  • محمد ربانی m.r.f
  • سلام 
    اهداف باعث میشن که از جایی که هستیم .تا جایی که میخوایم برسیم حرکت کنیم و خلق شون  کنیم 
    یه جمله فوق العاده از جیم ران که میگه برای داشتن باید بشی 
    و دنبال هر چی بدوی ازت فرار میکنه مثل دنبال کردن پروانه 
    پس برای خلق اهداف اول باید روی خودمون ونحو عملکرد مون کار کنیم 
    هستم برای خلق هدفم 750/000+سازمان فروش  فروشنده و پورسانت بگیر در فاز چهارم اهدافم سال 1408
  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا ممنون بابت مطلب بسیار عالی
    اهداف سوخت و محرک ما برای زندگیمون هستن 
    اگر تمام مراحل این مطلب رو درست و مداوم انجام بدیم میتونیم به اهدافمون برسیم 
    هدف مشخص کنیم با احساس تصویرسازیش کنیم بدونیم کی و کجا میخوایمش 
    هدف ها و رویاهامون رو زندگی کنیم تا بدستشون بیاریم
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • نظم اولین قانون جهان هستی ..
    اولین عامل موفقیت کشف اولویت های زندگی هست دومین عامل ما نمیتونیم چون صرفا دوست داریم موفق بشیم بریم مطلبی بخونیم و موفق بشیم باید بخواهیم موفق بشیم و عمل کنیم کنار آموزها ،توی وویس معروفمون میگه اگه میخوای نانوا بشی نون پختن رو یاد بگیر ، هدف ها و خواسته باید توی یه راستا باشن اگه هدف و خواسته تضادهم باشن هرگز محقق نمیشن..
    چقدر فوق العاده بود مطلب بنظرم جای چندبار خوندن داره حتما میخونمش بازم توی طول روز ‌‌‌...
  • امین سیلانی زاده
  • سلام به تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا

    آقا مطلب بسیار عالی و آموزنده است

    از نظر علمی کامل و انرژی و انگیزه بالایی به من داد

    یکبار خوندم،کافی نیست.همین امروز دوبار مطالعه اش میکنم و حتما خلاصه نویسی میکنم

    فوق العاده است

    سپاس 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام تاپ مربی....

    برای رسیدن به موفقیت ۲عامل مهم وجودارد: اولویت بندی کارها وخواسته ها ودیگری داشتن یک هدف قوی واراده محکم وهمچنین ترک امور مضر وغیرضروری از زندگیمان.....

     

    تشکر ویژه بابت اطلاعات خردمندانه شما...سپاس

    سلام 

    ممنون بخاطر مطالب آموزنده تون

    سلام و عرض ادب ممنونم تاپلیدر

    بسیار مطلب‌ جامع و فوق العاده ای بود واقعا زندگی بدون هدف و بدون مقصد معنا و مفهومی ندارد هر چه در زندگی میخواهیم باید کاملا مشخصش کنیم و با ریز جزئیات ببینیم و این جوری که به خواسته هامون میرسیم

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • واقعا فوق العاده بود 

    برای داشتن و رسیدن به یه هدف باید اصولی رو هم رعایت کنیم اونم ترتیب  و نظمی که وجود داره اول هدفو بشناسیم ارزیابیش کنیم که چه پیامدهایی واسمون داره بعد تصویرسازی کنیم تاخلق شه ،اهداف باید دسته بندی بشن که موتور محرک ما بشن ،ویژنمون رو جلوی چشممون بیاریم وقتی واقعا حس و حال خوبی بهمون دست بده یعنی اون هدف درسته از طرفی هدفمونم باید واقعی باشه نه تخیلی باید اول توی ذهنمون قابل حل باشه وگرنه ذهنمون پسش میزنه .

    تاپلیدر این مطلب نیاز به چندین وچندبار خوندن داره واقعا سپاسگزارم

  • سیده زهرا یاجدا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ لیدر حامدی کیا 

    برای رسیدن به هدف باید اصولش رعایت کنیم

    اهدافمون بنویسیم دقت کنیم که اهداف واقع گرایانه باشند و تخیلی نباشند .....همیشه باید ویژنمون رو جلوی چشممون بزاریم 

    اینکه شخصی بگه سرنوشت من اینه و نمیشه تغییرش داد اشتباهه چون خداوند در قرآن توصیه کرده که از من بخوایید تا به شما عطا کنم پس اگه یه سری چیزارو نداریم و یا کمبودی حس میکنیم به خاطر اینه که درخواست نکردیم 

    ممنونم ازتون به خاطر آموزش هایی که در اختیارمون قرار میدید

  • زینب زربخش
  • با سلام و سپاس

    این مطلب یکی از مهمترین و جامع ترین مطالبی بود که تا به امروز مطالعه کردم انقدر تاثیر گذار بود که تصمیم گرفتم مجدد لیست هدفم رو مرور و بازیابی کنم و قطعا با تمرکز بر روی لیست هدف به تک تک اهدافم خواهم رسید حتما انشاءالله....

    ممنون بابت مطالب پر محتوایی که روز به روز که از قدمتشون میگذره ارزشمندتر و تاثیر گذارتر میشن.

  • مولود اقتداریان
  • باسلام خدمت استاد عزیزم

    تاپلیدر فوق‌العاده بود، قطعا هرشخصی برای رسیدن به خواسته هاش باید اول هدفی رو برای خودش مشخص کنه و همونجور که در اموزشها یاد گرفتیم که اولین چیز هدف واقع گرایانه هست

    ممنون از اینکه این اطلاعات رو با ریزترین جزئیات در اختیار ما قرار دادید 🌹🌹🙏

  • فاطمه کمالی دولت آبادی اصفهان
  • سلام خدمت تاپلیدر عزیز

    خلقت انسان هیچ گاه بی هدف نبوده و بر اساس حکمتی آفریده شدیم. انسان ذاتا کمال گرا هست. داشتن هدف در زندگی به انسان انگیزه و امید میده. اهداف ما نباید سطحی و پوچ باشن و باید ابتدا چشم اندازی نسبت به آنچه که می خواهیم بهش برسیم رو داشته باشیم و مرحله به مرحله با سخت کوشی و نظم مراحل رو طی کنیم. قطعا سختی ها و چالش، های زیادی برای رسیدن وجود داره که اگر ایمان و باور رسیدن بهش،رو داشته باشیم با عشق انجام میدیم و حتی گذروندن این مراحل برای ما لذت بخش، خواهد بود.یکی از اهداف والای خانواده بزرگ FLTEAM هدفمند کردن افراد هست و دادن ویژن و رسیدن اون جایگاه انسانی، چه از لحاط دنیوی و اخروی هست. وقطعا خداوند مارا رو در این مسیری که پا نهاده ایم کمک خواهد کرد. 

     

     

  • فاطمه صفارپور
  • باسلام خدمت استادمحترم وعزیزم جناب آقای تاپلیدر حامدی کیا

    موفقیت عبارت است از دست یافتن به اهداف ازپیش تعیین شده درزمان مشخص شده 

    خوشبختی مربوط به مسیری است که فرد برای رسیدن به هدف خویش انتخاب میکنه

    موفقیت تابع نظم وترتیب است ویکی از مهمترین عوامل موفقیت کشف اولویت هادرزندگی است. 

    هدف فرصت سازاست و بی هدف فرصت سوز. مثلا؛ باد موافق برای کشتی بی مقصد بی معناست. 

  • فریده ملکیان (اصفهان)
  • سلام و خداقوت خدمت تاپلیدر

    بسیار استفاده کردیم چراکه 

    گاهی برای موفق شدن لازم است که از نو خود را تعریف کنیم و در برنامه نویسی مغزمان تجدید نظر کنیم و  این دقیقا یعنی  مشخص کردن و اولویت بندی اهداف زندگی مان، همان چیزهایی که میخواهیم بدست آوریم. شاید دلیل اینکه بعضی موفق شدن را توام با خوشبختی نمیبینند همین نکته ساده باشد که در ابهام آنچه از زندگی میخواهند مانده اند...

    پس خودت را از نو تعریف کن..کی هستی ؟... چی میخوای؟... و قراره در آینده کی بشی؟..

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت تاپلیدر حامدی کیا

    مطلب بسیار عالی و آموزنده ای بود وقطعا باید اصول هدف‌گذاری را رعایت کنیم تا بتوانیم به اهداف مون برسیم

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی 

    هدف و گذاری که یکی از لازمه های مهم توی زندگی هرشخص به حساب میاد

    تیکه اولش که گفته میتونید از راههای مختلف پولداربشید یاد تیکه ی از کتاب 

    دانشکده کسب و کارافتاد رابرت کیوساکی تفکیک میکنه ۱۱ راه برای پولدارشدن هست اما بهترین اونها بازاریابی شبکه ای هست ،

    هدفی که مشخص میکنیم باید اولویت بندی کنیم که چقدر باارزش هست برامون 

    و توی موقعیت الانمون خودمونو توی اون شرایط قرار بدیم و تصویر سازی کنیم شفاف هرچقدر واضح تر رسیدن زودتر همیشه باید ویژنمون مدنظرباشه و انگیزه 

    رو همیشه توی وجود خودمون بالا نگه داریم و عاشق کاری باشیم که داریم برای رسیدن به خواستمون انجامش میدیم .انسان در نهایت به هرانچه بخواد میتونه برسه به شرطی که از قوانین جهان هستی پیروی کنه و در راستاشون حرکت کنه .

    به امید روزی که ویژن تیمم تیک بخوره و همه مردم دنیا شادو ثروتمند باشند .

    ممنون بزرگمرد 🌷

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی 

    گام به گام تا هدف عالبیه اینجور مشخص میتونیم کنیم چه چیزهایی برامون توی اولویت هستن چه چیزایی رو میخوایم زودتر بدست بیاریم آدمی‌که هدف نداره شور و اشتیاقی هم نداره و انگار توی بازی زندگی مسیرشو گم کرده و هرباری براش بادموافقه، هدف چندین المان داره : بایدمشخص باشه،قابل سنجش باشه، دست یافتنی باشه واقعی باشه زمان داشته باشه ، 

    بعداینها ویژن خودمون رو مشخص میکنیم که میخوایم به کجا برسیم یه اصویر کلی شروع میکنیم قدم به قدم برمیداریم تا یکی یکی هدفهامون توی مسیر ویژن تیک بخوره باید از مسیر لذت ببریم از کاری که انجام میدیم .

    ممنون مرربیی برای این مطلب زیبااا

    با سلام و خدا قوت خدمت مربی بزرگوارم جناب آقای حامدی کیا

    بسیار بسیار عالی بود 

    دقیقا تو یه متن میتونم بگم از صفر تا صد موفقیت رو نوشته بودید 

    اینکه هدف داشته باشیم براش زمان تعیید کنیم تصویر سازیش کنیم بهش جهت و غیره

    خیلی آموزنده بود از تمامشون میتم برای موفقیتم استفاده میکنم 

     

  • فیضیه للری(اندیمشک)
  • باسلام وتشکر از مربی.هدف داشتن خیلی مهم هست مابرای این که بتونیم به اهدافمون برسیم باید اونهارو دسته بندی کنیم وبنویسیماول هدفهای کوچک وبعدهدفهای بزرگتر وبرای رسیدن به اهدافمون نیاز یه یک رهنما،راهبر،یک نفر که به ما کمک کند ومار راهنمایر کند کسی که باتجربه باشد.

    سلام و عرض ادب خدمت اقای حامدی کیا

    این مطلب بسیار کامل وجامع بود .همه نکات دران بکار رفته بود ارزش گذاری هدف زمان برای هدف نوع هدف و... بسیاارررر عالی بود امروز کلی نکات یاد گرفتم برای اهدافم حتما روشون پیاده سازی میکنم .داستان اخرم که واقعاااااا زیبا واموزنده بود

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • سلام..

    این اهداف ما هستن ک باعث حرکت و جنکیدن ما میشوند و مارو ب سمت موفقیت سوق میدهند

    سلام. عالی بود ممنونم بخاطر مطالب اموزندتون

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • سلام و درود خدمت مربی

    هدف داشتن دقیقا همون اتفاقیه که به زندگی ما جهت میده هرچقدر اهداف بزرگتر باشن باید برای رسیدن به اونا تلاش بیشتری داشته باشیم

    سپاس بابت مطلب عالی

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام مربی

    کامل و جامع واسمون توضیح دادید واسه رسیدن به هدف باید اول ویژن داشته باشیم هدف رو تعیین کنیم وبرای رسیدن بهش مسیر درست رو انتخاب کنیم و کم کاری نکنیم چون در نهایت نتیجه ش نصیب خودمون میشه.

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام و عرض ادب مربی 

    اینجا این مطلب بسیاااار عالی بود و بیشتر بهم یاد داد که بیشتر روی هدفم متمرکز بشم و برای رسیدن بهش بیشترو بیشتر تلاش کنم خیلیییی نکات خوبی گفتن که باید دونسته باشیم و سعی کنیم این نکات رو درست انجام بدیم ان شالله به هدفمون میرسیم.. 

    و اینکه میتونم خیلی خیلی تشکر کنم و ممنونم ازتون مربی 🌸🌸✌

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلااام مربی عزیز

    موفقیت تابع تظم و ترتیب 

    تعیین الویت ها

    تحقق اهداف 

    از بین بردن موانع 

    موفقیت دست یافتن  به اهداف از پیشت تعیین شده در زمان معین

  • سهام فاضلی
  • سلام وخداقوت به مربی خردمند اقای حامدی کیا

    داشتن هدف مهم نیست ولی داشتن یک هدف واقعا که بهش پایبند باشم روش متمرکز باشیم باکل وجودمون تلاش کنیم به بهترین شکل انجامش بدیم بااولیت بندی باید هدفمون بشناسیم  وباهرراه بسته یک راه جدید خالق کنیم تابدسش بیاریم چون داشتن یک هدف برای زندگی موفق خیلی مهم ومهمتر باید بدونیم اول هدفمون بشناسیم وبعد ببینیم چطوری بهش برسیم

  • ابتسام لطیفی
  • ممنون تاپلیدر بابت این متن کامل و جامعی که منو به فکر تجدید نطر درمورد اهدافم وا داشت ، هدف مهمترین چیزه وانسان بدون هدف در حالت خلاء باقی میمونه . اهداف به شخصه ی خود چند نوع هستن کوتاه مدت و بلند مدت 

    که بهترین هدف هدفیست که بلند مدت باشه و طبق تحقیق و برنامه ریزی پیش بره درضمن مانعی برای رسیدن به اهداف وجود نداره همان طور که خداوند در قران کریم‌میفرمایند از من بخواهید برایتان براورده میسازم ؛ پس اینکه شخص سرنوشت یا چیز دیگری را مانع رسیدن به اهداف خود میداند بهانه هست .

  • مهسا کلانتری (اهواز)
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    خداقوت

    هر شخصی که بتونه هدفش رو مشخص کنه و برای اون تلاش بکنه هرروز رسیدن به اون چیزی که میخواد رو به خودش نزدیک تر میبینه .یک فرد برای رسیدن به موفقیت و هدفش باید ها و نباید هایی رو داره که باید حواسش،باشه که چه کار هایی رو انجام بده و چه کار هایی رو انجام نده باید نظم و ترتیب داشته باشه و اولویت بندی کنه . خدا یا چیزی رو در دل و ذهن ما قرار نمیده یا اگرهم قرار میده راع رسیدن بهش هم برات فراهم میکنه پس باید به توانایی های خودمون ایمان و باور داشته باشیم تا بتونیم بهش برسیم و در این مسیر همیشه خدا باما هست .یک هدف داشتن بهتر از اینه که زندگی رو بی هیچ سپری کنم و من به هدف ها و ارزوهام قول رسیدن دادم که منتظر امضای خدا پای این برگم ❤

  • عرفان طاهریان
  • سلام و خداقوت به مربی عزیز آقای حامدیکیا

    ممنونم بابت اطلاعات بسیار دقیق و حرفه ای اگرچه این مطلب رو چند بار خوندم اما هنوزهم نیاز به بررسی و مطالعه بیشتر داره و طبق آموزش ها هرچه قدر که برای تعیین هدف وقت بزاریم وقتمون به هدر نرفته چون زمانی که بفهمیم کجا میخوایم بریم هیچیز مانع ما نمیشه برای موفقیت صد در صد نظم و ترتیب لازمه و خداوند بزرگ مانع رشد هیچ یک از بندگانش نمیشود

     

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا عزیز

    ممنون بابت این مطلب یعنی اصول هدف گذاری.خدارو شکر که تجارتی دارم که بدون شک فقط با انجام دادن اصول هدف گذاری به  تمام اهدافم میرسم ودیگه نگران چیزهای دیگه نیستم وهمه چیز فراهمه تا من به اهدافم برسم

    پیش به سوی موفقیت باهم✌

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    بسیار مطلب تاثیر گذاری بود 

    واقعا داشتن یک هدف که دلی دوستش داشته باشیم خیلی مهمه اینکه به هدفمون علاقمند باشیم باعث میشه راهمون رو درست انتخاب کنیم و به بتونیم با برداشتن قدم های کوچک دستاورد های بزرگی رو ثبت کنیم 

    سپاس مربی

  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت به مربی حامدی کیا

     

    ممنون بابت این مطلب مهم وارزشمند مه اصول هدفگذاری رو بما یاد میدین 

    ویکی از مهمترین نکات مهم درنتورک داشتن رویا وهدف که باید واضح وروشن باشه مکتوب شده باشه ووبابرنامه ریزی درجهتش حرکت کنیم و نداشتن امکانات واطلاعات و...رو بهانه قرارندیم بلکه باداشتن انگیزه وخواستن به اهدافمون برسیم 

    هدفی رو انتخاب کنیم که لبخند رضایت رو برلبان ما جاری کنه 

  • مهتاب قنبری
  • سلام مربی خداقوت 

    واقعا این مطلب خیلی پربار بود و دقیقا خط به خط و کلمه به کلمه این اموزش برای مسیر موفقیت ما کارساز هست

    باید بارها و بارها این مطلب و بخونیم و خط به خط انجامش بدیم 

    موفقیت،از انجام یک سری کارهای منظم است و بس ✌🏻✌🏻✅✅

  • فاطمه مطیری
  • سلام و عرض ادب و احترام خدمت مربی بزرگوار جناب آقای حامدی کیا

    این مطلب فوق العاده مفید و کامل بود نکات ریز و جامعی داشت

    که توجه و بکارگیری آنها بسیار نتیجه بخش خواهد بود

    بسیار سپاسگزارم 🌹🌹🌹🌹

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    نه مهارت نه دانش نه امکانات هیچکدوم مانع رسیدن ما به موفقیت نمیشه بلکه این نبود انگیزه و خواستن واقعی است که مانع اصلی را ایجاد می‌کند

    برای دستیابی به اهداف فقط کافیه که اون هدف رو ببینیم و سپس بخوایم تا طبق اصول گفته شده  در متن جامع و کامل بالا بهش برسیم.

    یاحق 🙏

  • محمد زاهد
  • سلام و خداقوت خدمت مربی حامدی کیا

    ممنونم از این آموزش بینظیر اهدافمون رو مشخص میکنیم و اون ها رو میبینیم و با سیستم و برنامه جامعی که تیم راهبران آینده داره از الان کل اهدافم رو محقق شده میبینم و میدونم هر روز یک قدم به سمت اهداف و خواسته هام میرم و هر روز بهشون نزدیک تر و نزدیک تر میشم✌🌷🦅

  • مینا سخاوت پور
  • سلام و خداقوت خدمت مربی بزرگوارم. 

    باید هدف هامونو اولویت بندی کنیم. ویژن واضح داشته باشیم. مسیر درست و مناسب رو انتخاب کنیم و با داشتن نظم و ترتیب و ترک کارهایی که برای رسیدن به هدف مضر هستن قدم در راه بذاریم.

    تشکر از شما بابت بستر آموزشی بینظیری که برای ما فراهم کردید.

    باسلام و خسته نباشید به مربی بزرگوار

    هدف مهمترین چیز در زندگی هر کسی است 

    هدف هر کس به زندگی او معنی میدهد

    این اهداف ما هستن ک باعث حرکت و جنکیدن ما میشوند و مارو ب سمت موفقیت میرسانند
     

  • مولود اقتداریان
  • سلام و عرض ادب 

    ممنونم مربی بسیار عالی و با مفهوم بود، کافیه این مطالب رو درونی کنیم 

    موفقیت یعنی مشخص کردن رسیدن به هدفی که از قبل تعیین شده و با برآیند نیروها و تمرکز این نتایج رقم میخوره 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت شما 

    مطلب فوقوالعاده کامل وجامعی بود واقعا باید هدف داشته باشیم وهدفهامون را دسته بندی کنیم وبرای رسیدن به هدفهامون تلاش کنیم وایمان وباور داشته باشیم که قطعا بهش میرسیم  

  • مهری داوری
  • ممنون‌مربی حامدی کیا 🙏مطالب کاملا واضح وقابل فهم هستن 

    داشتن هدف هاودیدن آن وتلاش برای رسیدن به آن اهداف در مسیر درست 

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • ممنون مربی

    مطلب وبلاگ بسیارجامع وکامل بودکه بابکارگفتن تمام نکات موفقیت هرفردتضمین شده است🙏🙏

  • فاطمه داوری دولت آبادی
  • باداشتن هدف است که میتونیم تو زندگی راه درست را انتخاب وبه جلو بریم 

    ممنون مربی ازشما 

  • مینا مجتبایی
  • باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مربی بزرگوار 

    برای رسیدن به هدفهای بزرگ باید آن را به اهداف کوچکتر تقسیم نمود وگام به گام باطی نمودن اهداف کوچک به هدف اصلی دست پیدا نمود .

    سپاس از شما بخاطر مطالب فوق العاده وتاثیر گذار 

  • وحید علی گلی
  • سلام مربی عرض ادب و خدا قوت

    هدفگذاری اولین اصلی است که باید برای رسیدن به موفقیت در زندگی انتخاب کنیم.و با رعایت اصول و قواعد انتخابی هوشمندانه برای هدفمان داشته باشیم

  • fatahi....mina از اسلام آبادغرب استان کرمانشاه
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی بزرگوار 

    انسان های بی هدف مانند یه توپ سرگردونن نمیدونن مقصدشون کجاست و فقط روزهارو بی دلیل سپری میکنن،اگه برای زندگیمون هدف داشته باشیم وبرای رسیدن به اهدافمون برنامه‌ریزی و تمرکز داشته باشیم قطعا میتونیم در پیشبرد اهدافمون موفق باشیم

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام مربی بزرگوار 

    مطالب بسیار آموزنده و پر محتواهستن.

    برا رسیدن ب هدف باید اصولشو‌ رعایت‌ کنیم. 

    داشتن هدف در زندگی ب انسان انگیزه و امید میده.

    هدف فرصت سازه و بی هدفی فرصت سوز.

    سپاس از شما مربی گرامی 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی حامدی کیا

    تنها ۳درصد مردم دنیا هدفمند هستند وقتی هدف داشته باشیم در وقت و زمان صرفه جویی میشه و تمرکزمون  روی هدفمونه .هدفمون ن خیلی پیش پا افتاده باشه ن خیلی بزرگ و دست نیافتنی .از رویاهای کوچک شروع کنیم و مرحله ب مرحله پیش بریم و برای رسیدن ب هدفمون عجول نباشیم 

  • فاطمه رحمانی راد
  • سلام وقتتون بخیر تاپمنتور عزیز 

    مطلب عالی و جامع و کامله ابتدای امرباید ب یه باوردرونی از استعداد و توانایی خود رسید و اهداف و رویاهامون رو باور کنیم و برای تحقق اهداف یک زمان مشخص کنیم و و باید و نباید هارو رعایت کنیم دراین مسیر تعین اولویت ها خیلی مهم و گذشتن از خیلی چیزها

     

  • معصومه گودرزنژاد
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی عزیز

    ممنون از این مطالب کاربردی و هوشمندانه

    تمرکز بر روی اهداف،تصویرسازی ذهنی با خصوصیات کامل، ذهنیت مثبت داشتن اولویت بندی کردن آنها با برنامه ریزی درست و در نهایت با توانمندی و تلاش و باور خود فرآیند موفقیت رو طی کنیم و به نتایج مطلوب خود برسیم

     

     

    باسلام خدمت تاپ منتور گرامی جناب آقای حامدی کیا

    بسیار آموزنده بود و حتما حتما هر روز اهدافمو مرور میکنم و تا به اهدافم نرسم نمیشینم...

  • لیلا فلاحیان
  • سلام خدمت مربی عزیز

    ممنون از مطلب عالیتون، همیشه اهدافمونو مرور میکنیم تا فراموش نکنیم با چه هدفی تلاشمونو شروع کردیم و با انگیزه بیشتری ادامه میدیم

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام مربی خداقوت 

    ممنونم بابت این مطلب پر بار و مفید🙏

    واقعا هدف داشتن و علاقه مند بودن و نظم و استمرار داشتن خیلی مهمه برای رسیدن به موفقیت✔

    سپاس

  • غزل جادریان(اهواز)
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا🙏🏻🤚🏻

    ممنون بابت این مطلب فوق العاده موفقیت🙏🏻

    تمام این برنامه هارو توی زندگیمون پیاده میکنیم

    روی اهداف مون تمرکز میکنیم وتوی ذهنمون رویاهامونو تصویر سازی میکنیم

    باایمان کامل براش تلاش میکنیم حتماحتما بهش میرسیم👌🏻👌🏻👌🏻

  • ابتسام لطیفی
  • باسلام و خدا قوت به مربی قدرتمند اقای حامدی کیا

    با تشکر بابت این مطلب که باخواندن دوباره و سه باره کافی نیست 

    از این مطلب یادگرفتم که بایدهدف داشته باشیم دنباله رو هدفمون باشیم و 

    استمرار و مداومت در راه رسیدن به آن به خرج بدیم .

    سپاس

     

  • فاطمه عبادی
  • سلام ودرود خدمت شما تاپ مربی عزیز 

    خداقوت 

    ممنون از مطالب فوق العاده برانگیزتون  خط به خط ش نکات مهمی بکار رفته 

    هدف کانون تمرکز ذهن انسان ها درزندگی است  هدف باید دست یافتنی باشد باید واقعی باشد هدف دارای زمان باشد به هدفمون عشق بورزیم 

    باسپاس ازشما

  • شبنم آموت
  • سلام وخداقوت به تاپلیدر بزرگمون مربی حامدی کیا

    ممنون بابت این مطالب وراهکارهای فوق العاده

    تنها چیزی که به زندگی ما انسان ها شکل میده هدف ونگرش ماهست وبرای رسیدن به اهدافمون باید میوسته بجنگیم

    وتا زمانی که اهداف بالاسریهام وحامیانم تیک نخوره دست از تلاش نمیکشم✌

  • سیده فاطمه اکرامی نسب اهواز
  • با عرض سلام و خداقوت خدمت منتور پرقدرت من اقای سرکار مربی حامدی کیا

    امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید تا همیشه بتوانم ازتون اموزش دربافت کنم ،الهی امین

    هدفی رو انتخاب کنیم که این ویژکی هارو داشته باشه :هدف باید مشخص باشد،قابل سنجش باشد،دست یافتنی باشد،واقعی باشد،دارای زمان باشد.

    تصویری دوس داشتن و همراه با واقعیت داشته باشیم که بتوانم به سمت ان حرکت کنیم .

    اف ال تیم جهانی میشود ما انجامش میدیم چون یک صدا و یک هدف داریم✅🙏

     

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت خدمت مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت مطلب آموزشی که فرایند رسیدن به هدف رو به صورت کامل توضیخ دادین ،نکته ای که همیشه دراموزشها میگین اولین قانون کائنات نظم ،پس ما هم برای اینکه بتونیم موفق بشیم باید فرایند نوشتن اهداف با نظم انجام بدیم و این نکته رو بدونیم که برای موفق شدن نبود امکانات ،ومهارت،نبود دانش فنی و........هرگز مانعی برای موفقیت ما نخواهد بود و اگر تنها انگیزه وخواستن وجود داشته باشدبه آن دست خواهیم یافت
     

  • فاطمه توکلی
  • با سلام و احترام،یکی از اصول مهم موفقیت هدفگذاری درست هست اینکه هدفمون و زمان رسیدن به اونو تو ذهنمون تصویر سازی کنیم ،و با انگیزه در مسیر رسیدن به هدف در تکاپو باشیم ،ممنون بابت مطلب آموزنده

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    امروز یکی از بنیادی ترین آموزش هارو از شما دریافت کردم که میدونم با دقت خوندن اون و اجرا کردن تمام نکاتی که در مورد هدف و چگونگی نوشتن هدف و موانع ما در مورد تعیین هدف و تغییر نگاه ما نسبت به هدف با جزییات کامل تو اون نوشته شده بود میتونه راه گشایی ما به سمت موفقیت در این حرفه و زندگی باشه

     

    برای رسیدن به موفقیت باید یک هدف درست رو انتخاب کنیم و این هدف لزوما باید در یک مسیر درست باشه و همچنین برای موفقیت باید نظم و ترتیب رو تو اولویت کارمون قرار بدیم
    موفقیت یک فرآیند هست که برای رسیدن به اون باید ویژنمون رو پیداکنیم و وضعیت حال حاضرمون و اینکه از چه مسیری میخاییم بهش برسیم هم شخص باشه و یک برنامه کامل هم برای اون تهیه کنیم

     

    سپاس فراوان 

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و ادب و تشکر تاپ‌‌مربی، بابت این آموزش بی‌نظیر.

    هدفمند بودن لپ‌کلام این مطلب‌آموزشی‌ست. چیزی که یاد گرفتم از این مبحث اینه که علاوه‌بر شناسایی مواردی که منجر به موفقیت میشن؛ باید موارد یاموانعی که منجر به عدم موفقیت میشه رو هم بیاییم. اهداف هم با توجه به زمان یا بلند مدت هستن یا کوتاه مدت... در کل ویژگی‌هایی که یک هدف باید داشته باشه اینه که مشخص باشه، واقعی باشه. یعنی توهمی و دور از انتظار نباشه که تو ذوقمون می‌خوره...با صبر و استمرار و به کارگیری این نکات میتونیم موفق بشیم.

     

     

  • زهرا دریس
  • سلام وخداقوت خدمت خانواده قدرتپند flteam تشکر بابت این مطلب جامع وکامل واقعا برای رسیدن به موفقیت لازمه اون داشت هدف هست  ونه هر هدفی هدفی که ما را به خوشبختی برسونه وما را در هنگام فکر کردن شاد وبا اشتیاق کنه 

  • Mina. ..fatahiاستان کرمانشاه. . اسلام آباد غرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    مطلب بسیار عالی و جامع بود.اول باید به باور درونی برسیم،اهداف ورویاهامون رو باور کنیم برای اهدافمون زمان مشخص کنیم و برای تیک خوردن اهداف بزرگ تمرکز و برنامه ریزی داشته باشیم ،ذهنیتمون رو بزرگ و مثبت کنیم وصبور باشیم.

  • samira fatahi ...استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    برای رسیدن به موفقیت باید هدف مشخص داشته باشیم و روی هدفمون تمرکز کنیم و برای رسیدن به هدف تلاش کنیم با ذهنیت مثبت جلو بریم که بتونیم به هدفمون برسیم . 

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب 

    تشکر تاپ مربی این مطلب درمورد تعیین هدف وچگونگی رسیدن به اون یکی از قسمتهای اصلی تجارت ماست 

    باید هدف ویژنمون مشخص باشه وبرنامه درستی درمسیر رسیدن به اون تعیین کنیم رسیدن به موفقیت تابع نظم وتوالیه واستمرار برای انجام دادن کارها دراین مسیره وباید این نکته رو درنظر بگیریم که نبود امکانات مهارت وابزار ...نمیتونه مانعی برای نرسیدن ما به هدف باشه بلکه داشتن انگیزه خواستن ما وعشق به کاروهدف بنا کمک میکنه که هدفمون تیک بزنیم 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    هرکاری اصول و چارچوب خاص خودش رو داره وهدف هم مراحلی داره ک باید طی بشه تا اون چیزی ک میخواهیم بدون کم کاستی ب دستش بیاریم .برای اهداف بزرگ باید ظرف ذهنیمون رو هم بزرگ کنیم .چالش ها و سختی ها رو تحمل کنیم جا نزنیم دلیلی بیاریم برای شدن .

     

     

  • نگار عیدی اصفهان نجف اباد
  • با سلام خدمت تاپ مربی.

    در این وبلاگ خیلی حرف ها قرار گرفته که اگه ب تک تکشون عمل کنیم و روشون فکر کنیم قطعا میتونیم به اون چیزی که میخوایم برسیم به شرط اینکه اهدافمان.مشخص باشد.قابل سنجش باشد.دست یافتنی.واقعی و داری زمان باشد اگر کمی از تفریح و ..بزنیم و روی هدفمان تمرکز کنیم صد در صد می‌توانیم به آن برسیم.

    با تشکر از شما به خاطر مطالب اموزندتان .

  • خدیجه کمرانی نجف آبادی
  • باسلام خدمت تاپ مدبی           اینوبلاگ خیلی خرف دارد اگر مااهدافمان رابدانیم و روی ات پافشاری کنیم به ان صد درصد خواهیم رسید البته باوصل بودن به راهبر تنهایی مازمین میخوریم

  • الناز سلطانی.تیران.اصفهان
  • باسلام.

    برای تمام تفکراتی که در ذهنمون رشد میدیم باید اول اولویت بندیشون کنیم وچیزهاییکه کلا بیهوده بهشون فکر کردیم را روشون خط بکشیم،وبرای اهدافی که در اولویت گذاشتیم بیشتر وبیشتر پافشاری کنیم.

    مچکرم از تاپ لیدر عزیزمون

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی اهداف و خواسته هامون را مشخص کنیم و طبق سیستم تیم  راهبران آینده جلو ببریم تا محقق شود ایمان و باور دارم که در یک سیستم اصولی و منظم هستم که به تک تک اهدافم میرسم

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی اهداف و خواسته هامون را مشخص کنیم و طبق سیستم تیم  راهبران آینده جلو ببریم تا محقق شود ایمان و باور دارم که در یک سیستم اصولی و منظم هستم که به تک تک اهدافم میرسم

  • خدیجه کمرانی نجف آبادی
  • اگر مااهدافمان رابدانیم و مسیر درست راطی کنیم صد در صد اهدافمان راتیک میزنیم اگر بخواهیم و اراده کنیم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی