NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

بازار یابی شبکه ای جواب میدهد اگر

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ب.ظ

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از نتیجه کارتان راضی نیستید و از این بدتر اینکه عواملی جز خودتان را مانع موفقیت تان می دانید این مقاله را حتماً بخوانید. اینگونه در نظر بگیرید که نویسنده، این مقاله را فقط خطاب به شخص شما نوشته است.

در این بخش به نکات مهمی اشاره می کنیم که در صورت رعایت کردن آنها متوجه می شوید که بازاریابی شبکه ای برای شما هم جواب خواهد داد. بازاریابی شبکه ای جواب می دهد اگر شما از آن بخواهید. اگر آرزوهای بزرگی در سر دارید. اگر به شدت می خواهید که زندگی تان تغییر کند و با تمام وجود می خواهید که به خواسته هایتان برسید و هر کاری را که برای رسیدن به خواسته هایتان لازم است انجام می دهید، در این صورت بازاریابی شبکه ای قطعاً مزد شما را خواهد داد. برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای هیچ رازی وجود ندارد که برخی از آن مطلع باشند و برخی دیگر نه. در بازاریابی شبکه ای موفقیت به صورت رمزی خریدنی نیست. برای بازاریابی شبکه ای، به یک دلیل یا خواسته محکم احتیاج دارید. دلیلی که با تمام وجود شما را به حرکت در آورد. آیا شما این دلیل و خواسته محکم را دارید؟ آیا حاضرید تمام توان تان را برای رسیدن به آن صرف کنید؟ همین الان به این مسأله فکر کنید. بازاریابی شبکه ای جواب می دهد، اگر نگرش شما صحیح باشد. خیلی از کارهایی که انجام می دهید بستگی به نگرش ذهنی شما دارد. اگر فکر شما اینگونه است که تنها عده معدودی که زودتر شروع کرده اند در این تجارت موفق می شوند. یا اینکه برای موفق شدن در این تجارت نیاز به توانایی های خاص ذاتی است و یا افراد ساکن در شهر محل سکونت شما، این تجارت را درک نمی کنند یا موفقیت در این تجارت به شانس شما و داشتن چند زیرمجموعه فعال بستگی دارد و یا هر نگرش اشتباه دیگر، قطعاً موفق نخواهید شد. پس، همین حالا شروع کنید به تغییر نگرش هایتان. اگر افراد موفق در سیمرغ یا هر شرکت نتورک مارکتینگ دیگر را ببینید، متوجه می شوید که افراد خاصی نبوده اند؛ بلکه آنها برای رشد و کمال خود تلاش کرده اند و اینگونه است که مزد زحماتشان را در قالب موفقیت هایشان دریافت می کنند. بازاریابی شبکه ای جواب می دهد، اگر نظام باورهایتان مستحکم باشد. اگر اعتقاد شما به خودتان، به شرکت و به محصولاتش راسخ و محکم باشد، آن وقت است که بازاریابی شبکه ای برای شما هم جواب خواهد داد. آن موقع است که به راحتی محصولاتتان را به دیگران معرفی می کنید و آن موقع است که دیگر بهانه ها را به طور کامل زیر پا می گذارید، مسئولیت شکست هایتان را خودتان بر عهده می گیرید و به این نتیجه می رسید که همیشه در صحنه جرم فقط یک نفر مقصر است و اگر شما نیز می خواهید مقصر شکست هایتان را بیابید، کافی است مقابل آینه قرار بگیرید. بازاریابی شبکه ای جواب می دهد، اگر کلید اشتعال تان را بشناسید. همین که بدانید چه چیزهایی را دوست دارید و از زندگی چه چیزی می خواهید، یعنی کلید اشتعالی که به شما انگیزه عمل کردن را می دهد یافته اید. در واقع، یافتن این کلید در حکم بزرگترین کمک به خودتان است. ممکن است برای هر فرد، این کلید اشتعال متفاوت باشد. اما مهم آن است که هر فردی کلید واقعی اش را بیابد. کلیدی که در تمام لحظات سخت کار و جواب نگرفتن های مقطعی، همچون شوک و دوپینگی قدرتمند موتور حرکت صحیح شما را با تمام قدرت به کار اندازد. بازاریابی شبکه ای جواب می دهد، اگر بخواهید از دیگران بیاموزید. تا زمانی که شما در این تجارت، در محضر افراد داناتر از خودتان زانو نزنید و با تمام وجود نخواهید که تغییر کنید و آموزش ببینید، به هیچ موفقیتی دست نخواهید یافت. حتی اگر در حال حاضر هم از درآمدتان راضی هستید، باز هم نیازمند آموزش بیشتر هستید. نه شرکت و نه هیچ کس دیگر، انتظار ندارد شما به تنهایی تجارت تان را بسازید. در واقع همه آنها می خواهند به شما در این راه کمک کنند. با این وجود، افراد زیادی وجود دارند که تمایلی به کمک گرفتن از دیگران ندارند، در جلسات و برنامه های آموزشی شرکت و تیم حامی شان حاضر نمی شوند. پس اگر می خواهید که بازاریابی شبکه ای برای شما نتیجه بدهد، خاضعانه از دیگران درس بیاموزید. بازاریابی شبکه ای جواب می دهد، اگر بخواهید برایش هزینه کنید. بسیاری از افراد، وقتی پای هزینه کردن چند ده یا چند صد هزار تومان می شود، به هر دری می زنند و هر بهانه ای می آورند که پولی صرف نکنند. این افراد آب از دستشان نمی چکد و جالب تر اینجاست که متوقعانه انتظار دارند که شبکه فروش موفقی هم داشته باشند. اگر شما هم جزء همین گروه از افراد هستید، بگذارید همین جا آب پاکی را روی دست شما بریزیم. با چنین شیوه ای هرگز در بازاریابی شبکه ای موفق نخواهید شد. شما باید علاوه بر سرمایه برای سفارش اول تان، بخشی از سرمایه تان را برای تهیه کتاب ها، ابزار آموزشی رشد کارتان، تهیه کتاب های مرتبط و ... اختصاص دهید. در غیر این صورت، بازاریابی شبکه ای برای شما جواب نمی دهد. علاوه بر تمام این ها، نکات مهم دیگری نیز وجود دارند که عبارتند از: داشتن شخصیت مناسب، نگاه نکردن به آن مانند کار کارمندی، نگاه کردن به آن مانند یک تجارت و ... در عین حال، همین الان شروع کنید و خودتان را ارزیابی کنید. ببینید به کدام یک از دلایل بالا، بازاریابی شبکه ای برایتان جواب نمی دهد؟ دلیل را پیدا کرده و آن را برطرف کنید

نظرات (۱۶۰)

  • عرفان طاهریان
  • سلام تاپ ویژن
    نتورک اگر تو تمام دنیا برای یک نفر جواب داده پس برای منم جواب میده
    مرسی از اطلاعات با ارزشتون
  • سید محمد رضوی
  • افتادگی آموز اگر طالب فیضی   هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
    به لطف خدا وکمک لیدرها و همکاری تمام دوستان راه خود را پیدا میکنیم وبهانه هارو کنار میزاریم وتاته خط باایمان وصداقت وثابت قدم گام برمیداریم.
    نتورک مارکتینگ جواب میده خوبم جواب میده فقط همت و تلاش و پشتکار میخواد.
  • فاطمه شکری، دزفول
  • سلام تاپ لیدر
    خدا قوت
    سایه ات برقرار.
    معجزه یعنی من ، چرا شک؟؟؟؟؟؟
    بقول تاپ لیدر عزیزمون، آینده ی ما، تاپ لیدرهامون هستن، حی و حاضر
    بهتون ایمان دارم
  • فاطمه نغامی
  • با سلام 
    مقاله بسیار عالی و انگیزشی بود..باید اعتراف کنم نتورک مارکتینگ تنها تجارتیه که از واقعیت ها صحبت می کنه و باعث میشه هر فردی با هر شرایط زندگی نه تنها به ایده آل خودش بلکه به فرایاون هم دست پیدا کنه و همه اینها فقط با توجه کردن به اصول آموزشی و استراتژی شرکت میسر میشه
    نتورک به من یاد داده که چطور هدف گذاری کنم و به قله برسم و حتی به راه رسیدن به قله های بلندتر هم فکر کنم و به اونها هم برسم و موفق بشم..اون من رو محدود نکرده و راه پیشرفت رو به من نشون داده..این منم که باید نگرشم رو مثبت کنم و به بینش برسم تا بتونم سریعتر و اصولی تر به اهدافم برسم
    با سپاس فراوان از شرکت سیمرغ و لیدرهای محترم
  • علی حامدی کیا
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام به تاپلیدرم
    من میگم نتورک اگر برای هیچکس هم تو دنیا جواب نداده، ما بهترین جواب رو میگیریم. در آینده داستان های موفقیت بسیار زیادی از سیمرغی ها نقل میشه. ایمان دارم یک روز به جای داستان موفقیت جابز، گیتس، ادیسون و... داستان موفقیت تک تک ما تو تمام دنیا نقل میشه.
  • امیرحسین پرچمی
  • من نمیخوام فقط از اطلاعات لیدرم استفاده کنم من از اطلاعات و دانش لیدرم سؤاستفاده میکنم و خودمو چشم بسته به لیدر قدرتمندم گره زدم . هیچ شکی ندارم که منو لیدرم موفق میشیم و نتورک برای ما جواب میده . 
    امیرحسین پرچمی . اهواز
  • محمد زارعی استانه اراک
  • سلام تاپ لیدر به همون دلیل که برای بالا سری هام جواب داد برای منم جواب میده
    معجزه یعنی من 
    این حق ماست که بهترین زندگی رو داشته باشیم
    بهترین ها مال ماست
  • مبین کایدخورده
  • بنام مناسبترین واژه ها به رسم ادب بنام خدا
    سلام تاپلیدرخوبی
    مطلبتون روخوندم خیلی عالی بود یامیشه یامیشه
  • رضا سلمان زاده
  • همه چی فقط و فقط به خودمون بستگی داره کافیه فقط بخواهیم و عمل کنیم...عملا باهم سقف میزنیم... به کمک لیدرهامون
  • احسان استاد
  • سلام به تمام خانواده سیمرغ
    در یک کلام بازاریابی شبکه ای جواب میدهد اگر نظام باورهامونو تغییر بدیم
    تمام موارد با باورهای ما سروکار داشتند ، تغییر زندگی بر پایه ی تغییر خودمون و باورهامونه ، کسی ک میخاد نتورک براش جواب بده باید باور جواب ندادنشو تغییر بده... 
  • ساکی زاده از اندیمشک
  • باسلام
    ودعای خیربابت مطالب ارزشمندشما تاب لیدر عزیز

    انچه جذاب است سهولت نیست دشواری هم نیست بلکه دشواری رسیدن به سهولت است.

    ودراخر از زحمات کسی که مرا وارداین تجارت کرده بسیارسپاس گزارم







  • علی زمانی
  • به نام حضرت دوست که هرچه داریم و نداریم از اوست

    خداقوت تاپ لیدر

    بازاریابی شبکه ای متعادل ترین سیستم دنیاست چون همه در ابتدا وضعیت یکسانی دارند همه یک دفترکار دارند و یکirاین دست خودمونه که بخواهیم irما چقدر ارزش داشته باشه همه چیز هم از خودمون شروع میشه یکی میخاد بشه1000 نفر و در راه رسیدن به ان قدم برمیداره و میشه 1000 نفر و یکی هم فقط حرف میزنه
    علنا فقط برا شدنش اومدیم
    پس
    پیش بسوی فتح قله های بلندتر...
  • علی نعیمی زاده
  • درود خانواده,خدا قوت تاپ لیدر
    من عقیده و باورم بر این اصل و اساس هست اگر شخص بخاد و بجنگه میشه نخاد و نجنگه نمیشه,چون نتورکر یا بهونه میاره یا نتیجه میگیره..
    کاری ندارم واسه اون میشه واسه اون نمیشه چون حالیم نیس,پارادایم زدم که نفهم بشم و فقط نگاه جلو کنم..
    بازم داد میزنم: تعهدم/هدفم/نگرشم اینه این ماه خودم و سازمانم تعادل بزنیم و میزنیم چون به پایان راه و کارم ایمان ۱۰۰%دارم.
    عملا علنا یاااااهاااانا.....
  • حامد نوری(نتفول)
  • بیاد تاپ لیدر ماندگار سید مسعود خامد


    عین روز واسم روشن که روزی نه چندان دور اسم من و تک تک خانواده سیمرغ انرژی بخش و آموزنده ست برای افراد در جستجوی موفقیت..

    فقط پشتکار و جسارت میخواد، مرد میخواد که پای هدفش وایسه*
  • علی صالحی
  • سلام لیدرجان. نتورک خیلی ساده هست. ولی متاسفانه این ضمیر ناخودآگاه ماست که سختش میکنه. شاید خیلی ها به حرف،  جزء افرادی باشن که میخوان منفجر کنن! اما به عمل کار برآید به سخنرانی نیست. اگر به این درک برسیم که نتورک هیچ چیز نیست جز : پارادایم.تمرکز،تصویرسازی،نگرش مثبت و البته تلاش در راستای این موارد، 100 درصد موفق میشیم. 
    اون اتفاق بزرگ از درون ما باید شکل بگیره....
  • احسان خجسته مهر
  • باعرض سلام و خسته نباشی خدمت تاپ لیدر 
    واقعا مطلب عالی بود مرسی لیدر که همیشه ما را از اطلاعات ناب محروم نمیکنی و همیشه کنارمونی تا ما به موفقیت برسیم
  • الهام اسدی(ایلام)
  • سلام و خداقوت
    حتما جواب میده فقط باید بخوایم و باور کنیم ما میتوانیم
    اگر حتی یک نفر با نتو رک به ارزوهاش رسیده پس چرا ما نرسیم
    خواستن توانستن است

  • اشرف قلاوند
  • سلام میدونم که حالتون خوبه از شما راهنمای بیشتر میخواهیم تا پیشرفت کنیم مرسی از لطفتون
  • احمدرضا یاراحمدی
  • سلام و خسته نباشین خدمت تاپلیدر.

    نتورک یعنی زندگی نو. نتورک یعنی زندگی نگرش

    نتورک یعنی بالاسریام لول1 داداشم حسن یاراحمدی(بی نظیره) لول2 پسرعموم ایمان یاراحمدی(فوق العادس) لول3برادرم امین ناصری ( هرچی بگم کم گفتم) لول4 ژنرال قلبم تاپلیدر و تاپ فالور دنیا برادر بزرگم استاد مراد عباسی. لول5 استوره نتورک بابک سهرابی. لول6 تاپلیدر بزرگ سید امین اشرف زاده. لول7 عجوبه ی دزفول صبورترین مرد دنیا بهترین پارادایمر ایران تاپلیدر مهدی حق خواه. لول8 بانوی نتورک ایران خانوم ارشادیان لول 9 تاپ نتورکر ایران حسین حامدی کیا لول 10 استاد حسین علیزاده و لول 11 استاد بزرگ شهریار.
    ووووووووو لول 12 ((((((پدرم و مادرم )))))) نتورک همه چی میده اما بالاسری ها یه چیز دیگن.
  • امین سیلانی زاده
  • سلام استاد
    من عشقم این وبلاگه کلا ارتباط خوبی باهاش دارم
    عاشق مطالبتم،عاشق اینم نظر و عقیده ام رو بنویسم
    عاشق اونهایی ام که به حرفهاشون اعتقاد قلبی دارند و عمل میکنن
    آره نتورک هر چی که باشه و هر کس هر طور میخواد انجامش بده 
    من میخوام حرفه ایی انجامش بدم اینقدر کار میکنم تا واسم جواب بده
    اینقدر رو طرزفکرم و مهارتهام کار میکنم تا تاپ نتورکر دنیا بشم
    مرد میخواد پای هدفش وایسه
    مرد میخواد پای انگیزش وایسه
    مرد میخواد عمل کنه
    به عشق fl-teamمثل همیشه میزنیم به سیم آخر
    یا علی
  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ لیدر
    تمام تجارت ها خوب هستند اگر درست انجام شوند تاجر موقت داریم ولی تجارت موقت خیر
    میخواستم لطف کنید سوال رو هم جواب بدین اگر ممکن تاپ لیدر توی کتاب های نتورک مرتب نوشته تمرکزتون فقط روی خود نتورک باشه حتی تمرکزتون رو از روی پول و درآمد هم بردارید چطوری؟؟؟با تشکر
    پاسخ:
    سلام و ادب
    اسماعیل جان هروقت آمدی دزفول بیا پیشم
    یا با آقای علی حامدی کیا هماهنگ کن بیا
    سپاس
  • مژده سلیم زاده
  • سلام تاپ لیدر 
    مثل همیشه اطلاعاتتون باارزش بود نتورک برای همه جواب میده فقط کافیه که درست انجامش بدیم ،همون ریزهای درشت که ماروبه موفقیت میرسونه
  • مژده سلیم زاده
  • باسلام
     نتورک برای همه جواب میده یکی زودتر یکی دیرتروهمه از خط پایان میگذرن 
    درنتورک باید مقلد محض باشیم وجاپای حامیمون بزاریم بایدپیرو خوبی باشیم تابه یک رهبر جهانی تبدیل بشیم 
    تشکرتاپ لیدر 
  • نرگس عاملی
  • سلام تاپلیدر جان
    نت ورک برای همه جواب میده فقط باید خودمون بخوایم و باور کنیم که میتونیم و اصول نت ورک رو دقیق انجام بدیم با حامی ها مدام در ارتباط باشیم به راحتی بدست میاریم هر چیزی رو که میخوایم  نت ورک رو باید بخشی روح و ذهن و جسممون کنیم اون وقته که جواب میگیریم 
  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت 
    نتورک مارکتینگ یه تجارت ۱۰۰٪نگرشی هست وباید با ذهنیت کاملا مثبت انجام بشه  نگرش ماهرچی باشه همون روهم بدست میاریم  پس برای انجامش باید یه دلیل محکم که موتور انگیزه ماباشه داشته باشیم 
  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب
    ممنونم تاپلیدر بابت تمامی حمایت‌ها و آموزش های حرفه ای تون
    ممنون بابت یادآوری مطالب این وبلاگ که دقیقا سر بزنگاه مطالب پربارش به دادمون رسیدن
    بعد از دو سال باز هم در تیرماه این مطلب مطالعه میکنم
    همه مواردی که فرمودین برای من اتفاق افتاده هر جا که برطرف کردن نتیجه گرفتم و هر بار گارد گرفتم نابود شدم
    چقدر زیبا و پرمغز در باره آموزش و آموزش پذیری نوشتید
    زانو زدن در مقابل استاد،مربی،مرشد،حامی و خاضعانه درخواست آموزش و حمایت کردن
    مطالب عالی عالی عالی هست
    بسیار ساده و کوتاه در عین حال حرفه ای و پرکاربرد
    سپاس تاپلیدر
  • محمد ربانی فر
  • سلام وقت بخیر تاپ لیدر قطعا با آموزش درست و یک رویا که از اعماق وجود بخوای برسی هر نشدی رو شد میکنیم ،اگه به سبک f.l.teamآموزش ببینیم وعمل کنیم قطعا جزء دولتمندان و افراد موفق نتورک خواهیم بود
  • سرور مدبر
  • سلام و درود خدمت تاپلیدر عزیز و گرامی
    واقعا مطلب بجا و مفیدی بود...
    قطعا این تجارت جواب میده و اگر که ما جواب نمیگیریم اشتباه از خودمونه نه از کسی دیگه. اگر که میبینیم جواب نمیگیریم باید ببینیم که اشکال کارمون از کجا بوده. باید بگردیم کلید اشتعال خودمون رو پیدا کنیم که در شرایط سخت مثل دوپینگ برای ما عمل کنه و نیرو محرکه ی ما باشه و باعث بشه که کم نیاریم.
    و دقیقا در مقابل بالاسری هامون فنجون خالی باشیم و هرچیزی که به ما میگن بدون چون و چرا پذیرا باشیم. در این صورته که میتونیم پیشرفت خودمون رو ببینیم.
    ممنونم تاپلیدر عزیز که مطالب مفیدتون رو به موقع در اختیارمون میزارین.
  • سیده زهرا یاجدا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ لیدر حامدی کیا 
    نتورک برای همه جواب میده به شرطی که اصول بلد باشیم و طبق اون ها مار کنیم 
    اینکه فنجونت خالی باشه و همیشه اموزش پذیر باشی
    اینکه برای موفقیت توی این تجارت باااید یه دلیل محکم داشته باشی ،یه رویای بزرگ که نیرو محرکه ت باشه و باعث حرکتت بشه  
    ممنونم ازتون که همیشه اطلاعات در اختیارمون قرار میدید
  • زینب زربخش
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ اسطوره بیزینس نتورک مارکتینگ
    ممنون بابت اطلاعات به موقع شما اما بنظر بنده بازاریابی شبکه ای برای ما جواب خواهد داد چون رهبر خردمند و فرزانه ای  مانند شما رو پیش روی خود داریم که همیشه سر بزنگاه حواسش به ما هست برای ما جواب خواهد داد چون مدیران خبره ای سکان دار شرکتمون هستند برای ما جواب خواهد داد چون در خانواده  ای  همدل و فداکار چون flteam زندگی میکنیم و جواب خواهد داد  چون همیشه از اطلاعات بینظر و به روز تاپلیدر حسین حامدی کیا بهره مند میشویم.به امید روزی که بتونیم اینهمه زحمات شما رو با عملکرد شایسته خودمون جبران کنیم و رضایت قلبی شما رو نصیب خودمون کنیم تا خدا هم از ما راضی باشد.
  • سپیده زینب تاجگردون
  • بسم الله الرحمن الرحیم.                                                     البته که جواب میده   با این همه حمایت و اموزشهای حرفه ای تاپ لیدر هامون و لیدرها  قطعا جواب میده. به شرط   تلاش  و باور قلبی و عمل   تو قران هم گفته. بعد از هر سختی اسونی هست  بنابراین اینده روشنی داریم. موفقیت تضمین شده ست  تاپ لیدر بابت همه ی زحماتتون. متشکرم. و براتون ارزوی سلامتی و طول عمر با عزت و سربلندی دارم 
  • مهتاب قنبری
  • سلام تاپ لیدر خداقوت 
    مطالعه ی دوباره ی این مطلب برای من یک معجزه بود
    امروز وقتی این مطلب رو خوندم دوباره فهمیدم که تمام اتفاقات دست به دست هم داده تا من توی این تجارت موفق بشم چرا که رویاهای من قطعا از نتورک به حقیقت میرسه
  • احمد پورگاطعی
  • سلام و ادب خداقوت تاپلیدر 
    مطالعه این مطلب واقعا روم تاثیر گذاشت و باگ های منو نشونم داد
    ممنونم و خرسندم که میتونم از آموزش های شما بهره ببرم
    خدا رو شکر که همچین تجارت قدرتمندی بهم معرفی شد تا بتونم پیشرفت رو توی زندگیم، شخصیتم و وضعیت مالیم 

    با تشکر احمد پورگاطعی
  • کیخسرو رکاب ساز
  • سلام
    امروز توی جلسه ای که با لیدر سیلانی داشتیم این مطالب کاملا برامون باز شد،خیلی از چیزهایی که سد راهمون بود و خودمون خبر نداشتیمو متوجه شدیم  و راه مقابله یا حلشونو بهمون نشون دادن!! یاد گرفتیم که همیشه باید با خودمون مثبت باشیم و به خودمون مثبت بزنیم! گادردمونو در مقابله آموزش بشکنیم و کسی موفقه که همیشه تشنه ی آموزش باشه!!!
  • نسرین سالاری
  • سلام خدا قوت به تاپ لیدر و حامیان قدرتمندم... ممنون از مطالب بی نهایت تاثیر گذار و اموزنده امروز بار دیگر بازاریابی شبکه ای رو درک کردم به لطف این مطالب بسیار عالی سعی میکنم بیشتر از این مطالب و اموزش های حرفه ای تاپ لیدر استفاده کنم و به خودم میبالم که حامیانی مثل تاپلیدر و لیدرهایمان دارم در همین جا اعتراف میکنم باگ خودم را با این جلسه ی حرفه ای پیدا کردم و از امروز تمام تلاش خودم را برای رفع انها انجام خواهم اد
  • محمدجدیدزاده
  • سلام به سلطان بازاریابی ایران 
    من وقتی به این تجارت پی بردم که فهمیدم این تجارت تجارت پول دار شدن هست بخصوص بعد از مطلبی که تابلیدر گذاشتن پس از امرو به خودم قول میدهم فقط به فکر رشد باشم 
  • شادی رجبی
  • سلام و خسته نباشید خدمت تاپلیدر عزیزمون....
    امروز جمعه 14ام ساعت 5عصر جلسه ی حرفه ای با لیدر قدرتمندمون داشتیم که توی این جلسه با اندکی تفکر و تمرکز متوجه مشکلات و منفی های نگرشی خودم شدم و تصمیم گرفتم که از این لحظه بهترین خودم باشم و خودم را باور کنم چون از حامیم یاد گرفتم به شدنش فکر کنم یا میشه یا باید بشه

  • آزاده آرمان پور
  • سلام و خسته نباشید خدمت تاپلیدر عزیزمون....
    امروز جمعه 14ام ساعت 5عصر جلسه عالی با لیدر قدرتمندمون داشتیم که توی این جلسه با تمرکز متوجه دید کارمندی خودم و منفی های نگرشی خودم شدم و تصمیم گرفتم که از این لحظه بهترین خودم باشم و خودم را باور کنم چون از حامیم یاد گرفتم به شدنش فکر کنم وحتما وقطعا خواهد.

  • مسعود ارمان پور
  • سلام خدمت تاپ لیدر بنیان گذار تیم راهبران اینده تاپ لیدر حسین حامدی کیا.

    امروز یاد گرفتم که اشکال ها وباگ های خود را پیدا کردم وبعد اموزش پذیر
    باشم ویاد گرفتم که در تمام جلسات شرکت کنم برای رسیدن به موفقیت
    وباید مدام به خط حامی متصل باشم با تشکر از اطلاعات امروز.

                                                                                   98/4/14
  • ستار عبداللهی
  • باسلام خدمت تاپلیدر امروز یه جلسه ی فوق العاده ی داشتیم با لیدر سیلانی و پی بردیم که نقطه ضعف هایی که باعث شده ما پیشرفت نکنیم را شناسایی کنیم و انها را با کمک لیدر حل کنیم باید بیشتر اموزش دید وتغییر پزیر بود و طالب اموزش بود و از کسانی که قدرت رشد دادن ما را دارند کمک گرفت هرگز گارد نگرفت و غرور را کنار گذاشت
                                                                                   98/4/14
  • مجتبی نورنژاد
  • سلام وادب خدمت تاپلیدر محترم.جناب اقای حسین حامدی کیا.
    بزرگترین افتخارم اینه که در تیم راهبران اینده به رهبری شما فعالیت میکنم.
    امروز:جمعه 98/4/14 در جلسه ی تیمی با لیدر سیلانی یاد گرفتم که چقدر مطالعه ی این وبلاگ به رشدما کمک میکنه و ایشون لطف کردن این مطلب بسیار ارزنده رو برای ما تفسیر کردن.
    من از این مطلب یاد گرفتم دلیل اینکه تا الان سرعت رشد کردنم پایین بوده چه بود و در اصلاح این موارد تلاش میکنم. 
    با تشکر از زحمات و حمایتهای شما. 
  • محمد آل عبدی
  • سلام وادب
    تاپلیدر بسیار از شما سپاسگذارم که هر وقت یه باگی پیدا میشه دقیقا حرفای شما در رابطه با اون باگ و مسئله است و من امروز با جلسه ای که با حامی و مربی خودم داشتم و این مطلب وبلاگ خوانده شد تمام باگ های خودم رو پیدا کردم و نوشتم و خودم رو ملزم به تغییر و پارادایم میکنم و همیشه از خدا سپاسگدارم که حامی و مربی مثل شما دارم که برای رشد و پیشرفت ما سنگ تموم میذارید و قول میدم با تمام توان و انرژی نتورک کنم برای رسیدن به تک تک اهداف و رویاهام.
    تاپلیدر تشکر
  • حجت ایرانفر
  • به نام خدا
    در هرکاری اگر ادم استمرار داشته باشه حتما به اون چیزی که بخواد میرسه
    همنجوری که اقای رابرکیوساکی گفته بازار یابی شبکه منفعت های زیادی داره
    داخل این راه مرد و زن فرقی نداره باید عمل کنی.وقتی انجام دادی و روی خواسته خودت استمرار داشتی میشه
    افتخار میکنم گه جزوی از این خانواده ام 
    و افتخار میکنم که یکی از افرادی باشم که جواب میگیرد
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • نتورک  وقتی واسه یک نفر جواب داده واسه همه میتونه جواب بده فقط باید اول روی خودمون سرمایه گذاری کنیم و هدف بزرگ داشته باشیم و مدام در حال آموزش دیدن باشیم و فنجون ذهنیمون رو خالی کنیم 
  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا

    فوق العاده است این مطلب

    فقط یک نفر هست،دایره اول

    فقط یک چیز هست،عملکردن

    و چقدر داشتن کلید اشتعال برای به حرکت درآوردن دایره اول و عملکردن مهم است

    سپاس

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وعرض ادب به تاپ مربی تیممون....

    موفقیت رمز وراز نیست فقط بواسطه وجود اهرم فشاری بنام هدفه .

    شکست وپیروزی حاصل عملکرد ونگرش خود خودمونه.....

     

     

    سلام تاپلیدر خسته نباشید

    منم میخوام پیشرفت کنم ، بخاطر هدفم بیشتر تلاش میکنم بیشتر به حامیم وصل میشم ، بیشتر زمان واسه کارم اختصاص میدم 

    ممنون بخاطر مطالب خوب و آموزنده تون

  • مژده سلیم زاده
  • سلام برتاپ لیدر عزیزوخانواده قدرتمند تیم راهبران آینده

    نتورک مارکتینگ همیشه جواب میده فقط به نگرش ودیدگاه من وتوبرمی گرده که میشه یانمیشه !!!؟؟؟و قطعا بااگر واما جلو نمیره ،بقول تاپ لیدر حامدی کیا فقط به شدن فکر کنیم 

    ممنون تاپ لیدر که بااطلاعات واموزشهاتون کمک میکنید تا همیشه ذهنیتی مثبت داشته باشیم 

     

    سلام و خداقوت

    ممنونم از این مطلب بسیار زیبا دقیقا همین طوره تا زمانی که نگرشمون رو از شغل ها و تجارت های سنتی برنداریم و تیم ورک فکر نکنیم و به فکر منافع جمع باشیم رشدی رقم نخواهد خورد

    اعتقاد دارم با این آموزش های فوق حرفه ای به زوودی FLTEAM در تمام دنیا شناخته شده و صاحب جایگاه خواهد شد

  • فاطمه چکاو _ اندیمشک
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر حامدی کیا عزیز

    ممنون بابت مطلب فوق العاده ایی که گذاشتید

    نتورک برای هممون  جواب میده اگر غرورمون رو بذاریم زیر پا، آموزش پذیر باشیم و به حامی هامون ایمان و اعتقاد داشته باشیم و مدام با اونها در ارتباط باشیم و وصل بشیم و هرچیزی که بهمون میگن فقط و فقط بگیم چشم و انجام بدیم 

    قطعا موفقیت از آن ماست  ✌✌✌

     

  • زینب درویش زاده
  • سلام خدمت استاد بزرگم 

    تو این مطلب متوجه شدم همه چیزی به ذهنیت و خاستن آدم برمیگردد و نتورک برای هرکی بخاد جواب میده و چیزی رو بدست میاری که میخای و براش تلاش میکنی 

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام تاپلیدر

    برای اینکه پیشرفت کنم توی تجارتم باید در وهله اول باور قوی داشته باشم باید اونقدر قوی بشم که نگرشم همیشه مثبت باشه و نوسان نداشته باشه باید بیشتریاد بگیرم که بتونم باورامو و نگرش خوبمو قوی تر انتقال بدم 

    باراریابی شبکه ی نتیجه میده اگر ما بیشترجدیش بگیریم بیشتر خواهان باشیم که تغییرکنیم و افکارمحدودکنندمونو دور بریزیم .

     

  • زینب زربخش
  • با سلام و سپاس

    دقیقا کسی که میگه نمیشه و کسی که میگه میشه هر دو تا درست میگن همه چیز بسته به ذهنیت و نگرش هر فرد داره نتورک مارکتینگ هم مثل هر تجارتی جواب میدهد اگر باور داشته باشیم اگر نگرش و حس مثبت داشته باشیم اگر به ظدنش فکر کنیم اگر مدام وصل باشیم و آموزش پذیر باشیم .نتورک جواب میدهد اگر به حرف کسایی که هیچی از نتورک نمیدونن گوش ندیم و به حرف کسایی که همه چیز از نتورک بلدن گوش بدیم .نتورک مارکتینگ ناجی اقتصاد دنیا خواهد بود......

  • ناهید تاجگردون
  • سلام خسته نباشید تاپلیدر 

    ممنون از اطلاعات بسیار ناب شما  خیلی ممنونم که اطلاع رسانی میکنید حتما میشه چون به بالا سری یا  نتیجه داده قطعا به من و غیره من نتیجه میده و همه چیز به ذهن خودمون بستگی داره ایمان باور مرسییی

  • مولود اقتداریان
  • با سلام خدمت تاپ ویژنم، تاج سرم 

    فوق العاده بود 

    از روز اولی که استارت زدم دقیقا فقط ی چیز رو فهمیدم و فقط با اون رشد کردن، تغییر کردم، اول باورش کن بعد بدستش بیار

    ازتون یاد گرفتم دقیقا، چون رویا و هدفم بیزنس و تجارت بینهایت بود دیدمش هرشب با فکرش خوابیدم و بیدارشدم که شد تمام وجودم، فقط باید باورش داشته باشی رسیدن تمومه ✌️

  • فاطمه کمالی دولت آبادی اصفهان
  • مثل همیشه عالی و قابل تامل 

    اگر به بازار یابی شبکه ای دید تاجرانه ای داشته باشیم و بدونیم که اگه تو این تجارت موفقیت و شکستمون به خودمون مربوطه. هیچگاه برای انجام دادنش و هزینه هاش بهانه نمیاریم. چون این یک تجارته اگه ما اطلاعات کافی راجعش نداشته باشیم و با افرادی که تو این زمینه موفق هستند مشورت نکنیم موفقیتی در کار نخواهد بود. پس یکبار برای همیشه تصمیم بگیریم و باور کنیم که این تنها فرصتی هست که در اختیارمون گذاشته شده، خودمون و کارمون رو جدی بگیریم.

    سپاسگزارم تاپلیدر 🙏

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام خدمت تاپلیدرعزیز

    ممنون ازمطالب فوق العاده آموزنده

    واقعاتجارت سخت نیست،واین بسته به نگرش صحیح ذهنی مادارد.برای رسیدن،به رشدوکمال کافیه تلاش وتغییرکنیم.بهانه تراشی نکنیم.هرکجاشکست خوردیم،کافیه،توآینه نگاه کنیم ودنبال مقصرنباشیم.موفقیت ازهمین حالاست‌کافیه اقدام کنیم.

  • فریده ملکیان
  • سلام و درود خدمت تاپلیدر حامدی کیا

    قدم گذاشتن در بازایابی شبکه ای مانند هر شغل و حرفه قدرتمندی در درجه اول به انگیزه و دلیلی محکم احتیاج دارد و این خود در گرو اینست که بدانیم چه چیزهایی دوست داریم و از زندگی چه میخواهیم؟ 

    پس زمانی که «چرایی» زندگی خود را بدانیم آنگاه با هر «چگونگی»خواهیم زیست..

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا عزیز

    قطعا برای موفقیت در هرکاری باید بهایی بپردازیم وخودمون همه مسئولیت کارمون رو به عهده بگیریم و همیشه درحال یادگیری باشیم

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  •  

     

     

    سلام مربی

    برای موفق شدن توی تجارت باید روی نظام باورهامون کارکنیم و اینکه باید نظام باورهامون رو نسبت به تجارت خیلی قوی کنیم باید کنارش یه نگرش بسیار قوی هم داشته باشیم و برای اموزش باید تشنه باشیم هرچندکه توی کار موفق باشیم 

    باید همیشه فنجون ذهنی خالی کنیم به محصولات ،شرکت ایمان داشته باشیم و آدم بخشنده ی باشیم چون نیاز هست که برای تجارتمون و یادگیری بیشتر هزینه هایی کنیم .

    بازاریابی شبکه جواب میدهد اگر اشتیاقت برای رسیدن به هدفات تورو هرروز بقولی قلقلک بده و با دید تاجرانه به تجارتت نگا کنی و جدیش بگیری .

    سپاس از آموزه کاربردی که یادم دادین مربی 🌷

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام خدمت مربی بزرگوار جناب آقای حامدی کیا

    اگه بخواییم تو بازاریابی شبکه ای به موفقیت برسیم یا بهمون جواب بده،اول باید دلیل محکمی برای انجامش داشته باشیم...همیشه شما گفتین وقتی چرایی رو بفهمین چگونگی خودش بوجود میاد...بازاریابی شبکه ای زمانی به من جواب میده زمانی که نظام باورهام مستحکم باشه..زمانی به من جواب میده که بخوام آموزش ببینم و تغییر کنم...زمانی به من جواب میده که بخوام براش هزینه کنم و ابزاری رو کارم نیاز داره تهیه کنم...و خیلی دلایل دیگه...پس اولین کار اینه که چرایی رو پیدا کنم و بفهمم...

    من اومدم تو flteam که به تمام خواسته هام برسم...ایمان دارم flteam خودم و نسل های بعد از خودم رو ایمانی،اعتقادی میسازه...ایمان دارم روزی در خارج از ایران با افتخار پرچم flteam  رو برافراشته خواهم کرد....دنیا از flteam به پایینه...flteam  جایگاه عقاب های جنگنده است...

    زنده باد سیمرغ،زنده باد flteam 💪💪💪💪

  • حدیث کایدخورده
  • سلام خداقوت

    همه چیز به ذهنیت و خاستن آدم برمیگرده،و برای بدست اوردن هرچیزی یا هرکاری باید بها بپردازیم،ما چیزی که میخاهیم و در آن راستا یک مسیری رو باید طی کنیم و قطعا به اون خواستن میرسیم به اون جواب گرفتن میرسیم.

  • فاطمه چکاو (اندیمشک )
  • سلام مربی وقتتون بخیر و خداقوت 

    ممنون بابت مطالب عالی که گذاشتید 

    هر بار توی هر موقعیتی که مطالب وبلاگ رو میخونم یک چیزهای جدید یاد میگیرم و باگ هام رو متوجه میشم 

    چندین بار این متن رو خوندم و نکات رو نوشتم ان شاالله با برطرف کردن باگ هام بتونم مثل شما و حامی ها و مربیهام  آدم موفقی باشم توی تجارتم ✌✌✌💪

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی 

    بازاریابی شبکه ی جواب میده برای همه به شرطی که خالی باشیم هرلحظه تشنه ی یادگیری و آموزش باشیم ، به تجارتمون ،محصولات ، خط حامی ایمان داشته باشیم 

    برای همه جواب میده اگه درست و اصولی پیش بره اگه شیوه ی درست‌کارکردن رو بگیم و افراد رو آگاه کنیم نسبت به شرکتها و رزومه هاشون .

    عالی بود با اتفاقی که امشب برام افتاد یکی بود این مطلب 

    آموزه ها و خودتون خارق العاده اید 

    ممنون مرربی 🙏✔

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی

     بازاریابی شبکه ای جواب میده وقتی ظرف وجودی هرکسی خالی باشه و تشنه ی پر کردنش با آموزش و یادگیری باشه یاد بگیریم چطور تاجر باشیم و تجارت کنیم وقتی در سرتاسر دنیا نمونه های موفق زیادی داره پس چرا ما نتونیم ما هم باید فعلا خواستن رو صرف کنیم تا به موفقیت برسیم.اینکه چی میخواییم و چقد و میخواییم به کجا برسیم به ظرفیت وجودیمون برمیگرده،درست ببینیم و به آموزشها عمل کنیم تا موفق بشیم.

  • فیضیه للری(اندیمشک)
  • میگن اگرفردی توانی بستن دکمه ی لباسش باشد پس این تجارت هم میتواند موفق باشه ولی حتما خودش باید بخواهد .من میخواهم درایت تجارت فرد موفقی بشم اگر دیگران تونستن پس من هم میتونم

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • سلام.

    اگه میخواهیم ک پیروز میدان باشیم باید بهاشو پرداخت کنیم تا بتوانیم ب اون چیزی ک  دوست داریم برسیم و ایمان و باورمون رو تقویت کنیم ک اینم بستگی ب خودمون داره.

    سلام وعرض ادب خدمت اقای حامدی کیا

    بازاریابه ای شبوه ای را در وهله اول باید قبول کنیم و بهش ایمان بیاوریم حس خوب رو باید دروجود خودمان نسبت به این تجارت بزرگ به دست بیاریم

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • سلام خدمت تاپ لیدر

    بازاریابی شبکه ای جواب میدهد اگر ما واقعا بخواهیم

    در واقع باید با تمام وجود برای رسیدن به اهداف وقت گذاشت و بهای آن را پرداخت

    ممنون

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • سلام.

    اگه بخواهیم پیروز میدان باشیم.باید بهاشو پرداخت کنیم.اونم بستگی ب نگرش ذهنی خودمان دارد

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام خدمت  مربی عزیزاقای حامدکیا

    واقعامطلب بسیارعالی بود.وتوی این مطلب متوجه شدم همه چیزبه ذهنیت به خواستن خودآدم برمیگرده ونتورک برای هرکی بخوادجواب میده  وچیزی روبه دست میاری که میخای وبراش تلاش میکنی...

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام مربی آقای حامدی کیا🌸

    باید روی باورهامون کار کنیم روی ذهنیتمون روی اینها کار کنیم و تغییر کنیم و خودمون رو مورد سنجش قرار بدیم اون موقه متوجه میشیم که تا چه حدی پیش رفتیم یا اصن پیشرفتی نکردیم.. پس باید خیلی روی خودمون و باورمون و ذهنیتمون کار کنیم تا به حدی برسه که هر مسئله ای پیش اومد اون رو با دید مثبت ببینیم و به این میگن یه ذهنیت بازار یاب شبکه ای چون ذهن مثبت و باور قوی داره نسبت به خودش و هر چیزی که به کار و زندگی شخصیش مربوط میشه نیمه ی پر لیوان رو میبینه..😍😍

    خیلی ممنونم مربی✌🌸

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام و ادب

    تاپ مربی عزیز من دلیلی نمی بینم برای اینکه بازاریابی شبکه ای جواب ندهد 

    با داشتن اموزشهای حرفه ای

    سیستم اصولی

    حامی قدرتمند

    چرا باید جواب نده

    کافیه من برنامه ریزی کنم به خودم و خط حمایتیم ایمان داشته باشم 

    و درست و اصولی یاد بگیرم و یاد بدم

    درود بر شما و نتورک پاک سیمرغ

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام تاپلیدر عزیز

    همه چی بستگی به خودمون و اعتقادمون داره اگر نگرشمون صحیح باشه به خودمون و شرکت اعتقاد داشته باشیم تلاش میکنیم تا موانع برطرف کنیم و به خواسته هامون برسیم.

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا عزیز

    ما در این تجارت موفق میشویم اگر( در این قسمت هرکس دلایل خودش را دارد وباید دلیل خود را پیدا کند)و نکته مهمی که وجود دارد این است که در کل باید اصول کلی رعایت شود تا فرد به موفقیت برسم

    من باور دارم موفق میشم

  • عرفان طاهریان
  • سلام خدمت مربی عزیز و ممنون بابت مطلب فوق العاده ای که در اختیارمون گذاشتی

    دقیقا نتورک جواب میده اما به هرکس به اندازه خواستن خود شخص 

    و همیشه شما در آموزش هاتون مثال این رو میزنید که خدا میفرماید ارزش بنده من به اندازه خواسته های اونه پس ما طبق اینآموزش باید زیاد بخوایم و هدف های درستی برای خودمون مشخص کنیم و از همه مهم تر نوع دید و نگرشمون رو هم باید ارتقا بدیم باید برای تجارتمون هزینه کنیم تا راه بیوفته نباید در تجارتمون خساست به خرج بدیم و باید طبق اصول موفقیت که اکثربزرگان میگن عمل کنیم

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    بازاریابی شبکه ای جواب میدهد زمانیکه ما یک دلیل وخواسته محکم داشته باشیم نگرش درست کارکردن کمک گرفتن از مربیان بادانش رو انجام بدیم وهیچ کس رو مقصر برای جواب نگرفتنمون ندونیم وباایمان انجامش بدیم 

    وقتی نتورک برای یک نفر جواب داده پس برای من هم جواب میده 

    ممنون مربی بابت این مطلب عالی 

  • محمد امین ربانی فر
  • سلام به راهبر با دانش تیم رویایی راهبران آینده

    ممنون برای این آموزش کامل و کاربردی 

     

  • ابتسام لطیفی
  • سپاس مربی 

    مطالب به دقت خوندم بازهم میخونم، بازیابی میکنم خودمو به امید اینکه منم مثل شما ادم موفقی باشم 

     

  • مهسا کلانتری (اهواز)
  • باعرض سلام و خداقوت خدمت مربی حامدی کیا

    مطلب اموزشی فوق العاده ای بود صد در صد عامل شکست و موفقیت خودمون هستیم و باید خودمون رو انالیز بکنیم و هم روی تجارتمون سرمایه گذاری کنیم و از همه مهمتر روی خودمون و فنجونم رو خالی میکنم و همیشه به دنبال اموزش ها میرم تا بتونم بهترین بشم

    با سلام و تشکر بابت مطلب بسیار عالی. نتورک کاری نگرشی است همه چیز بستگی به نگرش دیدگاه و ایمان ما داره و باید با یادگیری اموزش و اصولی کار نتورک رو انجام بدیم.

  • سهام فاضلی
  • باسلام وخداقوت خدمت مربی اقای حامدی کیا

    واقعا مطلب عالی بود خیلی ممنون

    همچیبه ما برمیگرده به ذهنیت ما به خواسته ما وچقدر براش ارزش قائل هستیم نتورک به همه جواب میده اگر راهش برن اگر هدف دارن هرکسی درنتورک موفق نمیشه هیچ جای دیگر موفق نخواهد شود 

  • مهتاب قنبری
  • سلام و خداقوت خدمت مربی بزرگوارم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    نتورک صد در صد جواب میده فقط کافیه یک دلیل مهم برای انجام دادنش به صورت روزانه داشته باشیم بدون اینکه خسته و ناامید بشیم✅

    نتورک به سبک اف ال تیم یعنی موفقیت صد در صد فقط کافیه به خط حمایتی و اموزشها وصل باشیم و هرروز برای بهتر شدن عملکردمون یک قدم برداریم ✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    با خوندن این مطلب عالی میفهیمم که نتورک برای همه جواب میده و فقط کافیه اصول اون رو بلد باشیم و به قولی روی ریل حرکت کنیم 

    تجارت کردن یک رویا یک هدف قوی میخواد 

    یک اعتقاد و باور راسخ میخواد 

    یک تلاش بی وقفه

    سپاس بابت این مطلب🙏🙏

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    همه چیز به نگرش و ذهنیت ما بستگی دارد و اینکه اگر وارد نتورک شده ایم باید بدانیم که نتورک برای همه جواب میده در صورتی که پایبند به اصول و قواعد ش باشیم و طبق اصول پیش بریم و اگر هدفی بزرگ در سر داریم و نتورک را قبول کرده ایم بدانیم که بهترین انتخاب را برای رسیدن به هدفمان انجام داده ایم

  • علی صالحی
  • با عرض سلام

     

    دقیقا برای کار در بازاریابی شبکه ای یک دلیل محکم باید داشته باشیم. 

    باید باور قوی داشته باشیم و به خط حمایتی  و شرکت خودمون اعتقاد 100 درصدی داشته باشیم. 

    باید برای تجارت خودمون هزینه کنیم، هزینه برای آموزش و یادگیری. که در واقع هم هزینه نیست سرمایه گذاریه

     

  • بابک سهرابی
  • سلام و وقت بخیر 

    در نتورک دانستن جواب این سوال کلیدی خیلی مهمه 

    چرا نتورک ؟؟ و بشینیم و با خودمون حساب کنیم دلیل من برای نتورک کردن چی هست ؟ 

    وقتی جواب رو پیدا کنیم و هدفی محکم داشته باشیم دیگه هیچی برامون در نتورک عجیب بنظر نمیاد . داشتن هدف محکم و اینده دار بسیار در سرعت رشد به ما کمک میکنه 

     

    تشکر از اموزش شما 

    سلام و خسته نباشید به مربی بزرگوار 

    نتورک مارکتینگ همیشه جواب میده فقط به نگرش ودیدگاه من وتوبرمی گرده که میشه یانمیشه
    فقط تلاش کن برای رسیدن به اون اهدافی که داری حتما بهش میرسی 

    با سلام خدمت مربی عزیزم جناب اقای حامدی کیا

    بنظر من تمام اینده انسان دست خودشه،در راهی ک قدم گذاشتم میجنگم تا در سیمرغ جز کسانی باشم ک موفقن،مثل مربیانم باشم.

    هدفشو دارم باور و ایمانشم دارم خداروشکر خط حمایتیم عالیه پس بُرد برای منه

  • مینا مجتبایی
  • باسلام وعرض ادب خدمت شما مربی عزیز 

    مطلبی رو که مطالعه کردم کاملا جامع و کامل بود ممنون ازشما ومتوجه شدم که نت ورک برای همه جواب میده فقط باید بخوای که انجامش بدی وبهاشو بپردازی وتلاشتو بیشتر کنی اگر برای یکنفر شده پس قطعا برای ماهم میشه واینکه ذهنیت مثبت داشته باشیم ونگرشمون رو تغییر بدیم ، مرتب به خط حمایتیمون وصل باشیم واز تجربیات اونها استفاده کنیم و اینکه اراده قوی داشته باشیم وبرنامه ریزی کنیم که اگه این طور باشه صد در صد میشه وموفق میشیم 👌👌👌

    سپاس از شما وخداقوت 

  • fatahi....mina از اسلام آبادغرب استان کرمانشاه
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی بزرگوار 

    موفقیت درهر کاری به ذهنیت ونگرش ما بستگی داره. ورودی های ذهنمونو مثبت کنیم و درست و اصولی آموزش ببینیم ومطمئنا بعد از شکستن و کنار گذاشتن گاردها،با داشتن تمرکز وفکر کردن به اهدافمان خواهیم رسید.

    ورود به این تجارت یعنی همه چیز شدنیه یا میشه یا باید بشه

  • نگار فخاری مقدم
  • سلام خدمت تاپ لیدر عزیز اقای حامدی کیا..دقیقا موضوع همینه..موفقیت در بازاریابی شبکه ای قثط بر اساس باورها و تلاش ما شکل میگیره و امیدوارم ک من هم بتونم با تغییر در باورهام توی این حرفه موفق بشم

  • نگار فخاری مقدم
  • سلام خدمت مربی عزیز اقای حامدی کیا..دقیقا موضوع همینه..موفقیت در بازاریابی شبکه ای قثط بر اساس باورها و تلاش ما شکل میگیره و امیدوارم ک من هم بتونم با تغییر در باورهام توی این حرفه موفق بشم

  • محمد زاهد
  • ممنونم مربی از این متن فوق العاده

    من دلیلم رو با کمک شما پیدا کردم و فقط و فقط برای رسیدن بهش تلاش میکنم قطعا حق با شماست و بیزینس بیزینس خودمون پس براش هزینه میکنیم و در جهت رشد و موفقیت خودمون بیش از پیش تلاش میکنیم✌✔💪

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت شما 

    قطعا در نتورک پیروزی هست همانطور کسایی هستند که موفق شدند پس من هم میتوانم باید نگرشمون را مثبت کنیم وبه هدفهامون فکر کنیم تا موفق بشیم ممنون مربی 

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون مربی خیلی دقیق ذهنیت یک بازاریاب شبکه ای رو توصیف کرده که باید بخواد باید باور داشته باشه به موفق شدنش ویک شخصیت تغییر پذیر مثبت داسته باشه

  • زینب شریفی نژاد
  • برای رسیدن به آرزوهام باید بهاش و بدم .. خودمو تغییر میدم برای تجارتم هزینه میکنم و  همیشه ارتبا‌طم رو با منتور و حامیم بیشتر میکنم ..مطمئنم نتیجه ی فوق العاده ای میگیرم 

  • مائده خالدی از رامشیر
  • سلام وقت بخیر

    مرسی از مطالب عالی شما واقعا آموزنده و تاثیر گذار بود

    همه چیز به خواسته ها و ذهنیت ما آدم ها برمیگرده وانسان صددرصد به هرچیزی که برای اون تلاش کنه میرسه.ومن تمام تلاشم رو برای موفقیت و رسیدن به خواسته هام انجام میدم.

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام وعرضادب مربی

    موفقیت یاشکست مادراین تجارت به ذهنیت مابرمیگرد،هرکجادیدم نتیجه حاصل نشده،کافیه مقابل آینه بایستیم وعامل شکست روببینیم،

    وتازمانی که به شرکت ومحصولات شرکت ایمان وباورقلبی نداشته باشین نمیتوانیم،این حس روبه دیگران درمعرفی کارومحصول داشته باشیم،پس همه چیزذهنیت وباورماست

  • مهنازرجبی پوبا
  • سلام و عرض ادب

    ممنونم بابت مطلب بینظیرتون

    هر کس باید چراییش رو پیداکنه و اهدفش رو بنویسه دقیقا یک اهرم فشاری خواهد داشت بایید بازاریابی شبکه باور کنی که جواب میده و علمش داشته باشیم در بازاریابی شبکه ای باید مطالعه رو اصل اساسی کارت و مهارتش کسب کنی

  • فاطمه رحمانی راد
  • سلام تاپ مربی روزتون بخیر 

    دقیقا ایمانو باور ب شرکت و محصول و دیداز آینده و برنامه ریزی و نوشتن اهداف و در کنارآن داشتن رویاست ک  میتونه کلید موفقیت یه نتورکر باشه

  • صدیقه چنانه
  • سلام و سپاس منتور بزرگ 

    بله نتورک کسی موفق هست که هدف داشته باشه و با ایمان کامل وصل بودن و آموزش پذیری موفق میشود46257

  • فاطمه باغبان کوچک
  • سلام و عرض ادب.

    سپاسگزارم تاپ‌مربی بزرگوار از این مطلب ویژه که در اختیار ما قرار دادین.

    بازاریابی شبکه ای جواب میدهد زمانی که من به شخصه به توانائی های خودم ایمان بیاورم به شرکتم و محصول به راهی که درش قدم گذاشتم ایمان بیاورم زمانی جواب میدهد که من برای خودسازی و تغییر های مثبت درونی قدم بردارم پارادایم های خود را بزنم و تغییرات رو به آغوش بکشم زمانی که خصلت های برتری چون بخشش صبر ایستادگی خدمت رسانی و... در خودم پرورش بدم.زمانی که آموزش پذیری را در راس امور قرار دهم و زمانی که شعله ی اشتیاق سوزانی در قلبم روشن باشد و رویاها و اهداف بزرگی برای خود تعیین کنم. 

    تمام تلاشم این است که به این حد از موفقیت های شخصی و تجاری برسم ✌✌

  • فاطمه پاریاب
  • سلام تاپ مربی 

    سپاس بابت وبلاگ های اموزشی عالیتون

    تغییرپذیری ازنوع مثبتش بشدت در روند پیشرفت کارمون موثر هست 

    داشتن اهداف و برنامه ریزی کردن براش ودراهش قدم برداشتن مارو جنگجو میکنه

    تمام مشکلات و مانع رو پیدا میکنم و آنها را شکست میدم 

  • معصومه گودرزنژاد
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی

    ممنون بابت این مطالب آموزنده

    همه چیز به خود ما افکار و باورهای ما بستگی دارد. تا ما تغییر را نپذیریم هیچ چیز در زندگی ما تغییر نخواهد کرد. خود را بشناسیم و مشکلات و ایرادهای خود را رفع کنیم و در جهت مثبت گام برداشته و به موفقیت برسیم.

  • نازی سعیدی
  • سلام تاپ مربی خدا قوت 

     اگر بخایم در بازار یابی شبکه ای موفق بشیم فقط کافیه بخایم که موفق بشیم  

    اول از همه ذهنیت خودمون رو اماده میکنیم که میتوانیم بعد از اون اموزش پذیر بودن واصولی عمل کردن  ووصل بودن به خط حامی  

    در نتورک هیچ نشدی وجود نداره

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام خدمت مربی حامدی کیا 

    بازاریابی شبکه ای جواب میدهد اگ خودمون بخواهیم برای این کارمون دلیل داشته باشیم براش هزینه کنیم وقت بزاریم بها بدیم ذهنیت خودمون رو ب کارمون روی موارد مثبت بزاریم  داشتن هدف ما رو ب رویاهامون نزدیک میکنه 

    زنده باد اف ال تیم

    ماهم می توانیم در این تجارت به موفقیت بریزم اگر خواستار تغییر نگرش خود و زندگیمان باشیم وبه شدت برای رسیدن به خواسته های مان تلاش کنیم.

    کلید اشتعال خود را بشناسید تا هر لحظه انگیزه را همان باشد.

    سلام و خدا قوت به شما تاپ مربی عزیز

    چقدر این متن تامل برانگیزه 

    هیچ چیزی خارج از ما و تفکر و‌نگرش های ما نیست 

    هر نتیجه ای از خودمونه 

    جواب گرفتن یا نگرفتن از ماست 

    باید دلیلمون رو بفهمیم تا نتورک اصولی و حرفه ای انجام بدیم⁦👌🏼⁩

  • فاطمه عبادی
  • سلام وادب تاپلیدر 

    وقتتون بخیر 

    اگر تودنیا یک نفر به موفقیت رسیده صدرصد ماهم میتونیم باید اراده کنیم وعمل کنیم بهاشووو بدیم وفقط روبه جلو نگاه کنیم 

    باسپاس ازشما تاپلیدر مطلب عالی بود 

     

  • ابتسام لطیفی
  • با سلام و عرض ادب خدمت مربی بزرگ اقای حامدی کیا 

    تشکر مربی بابت این مطالب خیلی مهم و دقیقا روی نکات کار خواهیم کرد و مطمئنن جواب خواهیم گرفت 

    چون همه چیز از ما(من) شروع میشود.

    با سپاس

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت شما تاپ مربی بزرگوار خداقوت

    مربی این مطلب خیلی خوبه واقعا باید یک دلیل محکم یک دلیل که باعث بشه تو هر شرایطی کارمون رو انجام بدیم و روبه جلو حرکت کنیم ✌

    نتورک برای همه جواب داده قطعا برای ما هم میشه✌

    باید دلیل نتورک انجام دادنم رو بفهمم و باید خواسته های بزرگتری داشته باشم✔

    ممنونم از شما

  • سیده فاطمه اکرامی نسب اهواز
  • با عرض سلام و ادب احترام خدمت منتور پر قدرت من مربی اقای حامدی کیا 

    امیدوارم همیشه سلامت ورتندرست باشید و عمری طولانی وربا عزتی داشته باشید.

    باید بدونیم و از خودمون سوال کنیم برا چی توی نتورک هستیم؟

    برای چی وارد این تجارت شدیم؟چه بهایی میدی تا موفق بشی؟

    اگر هدف برای خودت مشخص کردی پس هر چالشی که باشه رو میپذیری خیلی از کارها در بازاریابی شبکه ایی به نگرش ذهنی ما بستگی دارد هر چیزی روزکه باور میکنیم اتفاق میوفته و زود رشد ورپیشرفت میکنیم.

    ممنونم از شما استاد و مربی من اقای حامدی کیا مطلب ارزشمندی بود

  • غزل جادریان(اهواز)
  • سلام ادب خدمت تاپ مربی قدرتمندمون🤚🏻

    خداقوت مربی💪🏻

    ممنونم بسیارمطلب مهم واموزنده ای بود👌🏻

    نتورک مارکتینگ حتما حتما جواب میده من به  کارم وتجارتم امیددارم

    وبراش تلاش میکنم،هزینه میکنم.

    باید حتما دلیلی داشته باشیم برای فعالیت توی نتورک تابتونیم حرفه واصولی بشیم👌🏻

  • زینب شوشی نسب
  • سلام و خداقوت

    نتورک جواب میده برای همه به شرط رعایت اصول و قانونش، همه چی. بخودمون بستگی‌داره باید بخوایم و تلاش کنیم تا بهش برسیم، باید بها بدیم تا موفق بشیم

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    سپاس فراوان بابت این مطلب عالی و فوق العاده

    آنقدر مطلب نکته داشت که من دوباره مطالعش کردم

    نتورک هیچ راز و رمزی نداره فقط باید دلیل انتخاب نتورک رو تو خودمون پیدا کنیم و یک انگیزه که در ما همیشه روشن باشه و اینکه بتونم توی خودم و دیگاهم تغییر نگرش ایجاد کنم و همیشه تو این تجارت در حال آموزش دیدن باشم و نخام که آموزش تمام بشه و همیشه برای تجارتم هزینه کنم برای اموزش دیدن و کسب ابزار ها و...

     

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و سپاس تاپ مربی حامدی کیا ....واقعا مطلب آموزنده‌ای بود 

    همه چی از خود فرد شروع میشه.

    عامل شکست یا پیروزی هم خود فرد هست .

    خواستن؛ توانستن هست.

    هر چیزی بهایی داره و برای موفقیت در نتورک مارکتینگ هم باید در راه آموزش هزینه کنیم؛ جای دوری نمی‌ره یه سرمایه‌گذاری واسه خودمون هست‌ که خیر و برکتش برمی‌گرده.

  • عرفان طاهریان
  • سلام خدمت تاپ مربی گرانقدر

    ممنونم بات این مطلب آموزنده و عالی

    میتونم بگم بازاریابی شبکه ای بیشتر از هر تجارت سنتی دیگه جواب میده اگه نگاه ما و نگرش ما نسبت به این تجارت مثل بازار سنتی نباشه ، نمیشه عملکرد ما به سبک بازار سنتی باشه و انتظار ما از یک تجارت که در موج نوین هست بالا باشه پس همه چیز به عملکرد ما بستگی داره

  • الهام عساکره
  • سلام و خداقوت خدمت منتور قدرتمندمون تاپ مربی جناب آقای حامدی کیا .

    دقیقاً همه چیز به نگرش ما برمی گردد و اگر نگرش ما تغییر کنه تمام زندگی ما تغییر میکنه این تجارت هیچ رمز و رازی نداره. فقط بهایی داره که باید اون رو پرداخت تا توانست به موفقیت رسید عامل شکست و موفقیت خود ما هستیم. نباید به ترس ها و تهدیدها اهمیت بدیم و هیچ وقت ناامید نشدیم و طبق اصولی که برای نتورک تعریف شده پیش بریم اگر در چارچوب اصول پیش‌ بریم؟ قطعا موفقیت در انتظار ماست

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    بازاریابی شبکه ای جواب میدهد اگر یه باور قوی ،یه دلیل محکم و نگرشی 100٪مثبت داشته باشیم موفقیت درنتورک مارکتینک راز ورمز نداره بلکه باید نظام باورهامون رو درست کنیم 

  • زهرا دریس
  • سلام وخداقوت تاپ مربی تشکر بابت مطالب ارزنده تون همه چیز فقط به خودمون برمیگرده ماهم به موفقیت میرسیم اگر خواستار تغییر باشیم وبحوایم به اهدافرویاهامون برسیم 

  • محمد ربانی فر
  • سلام وقت بخیر 

    اهداف خودمون را مینوسیم و خواسته های مستحکم برای خود تعیین میکنیم 

     ایمان مون را نسبت به خودمون شرکت و محصولات 100میکنیم 

    آموزش پذیری مون را بالا میبریم و بهای تجارت مون را میدیم تا موفق بشیم 

  • فاطمه توکلی
  • باسلام و ادب، مطلب مفیدی بود ،نتورک جواب میده اگه ریز ریز اصول اونو انجام بدیم ونگرش درستی پیدا کنیم

  • شبنم آموت
  • سلام خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنون بابت اطلاعات ارزنده واقعا هرکار مابه نگرش مابستگی دارد یعنی اگه بخوایم مدفق بشیم باید نگرش ودیدگاه خودمون رو تغییر بدیم وبا اعتقاد وایمان راسخ راه خودمون رو ادامه بدیم تاموفق بشیم

  • فاطمه آرش
  • با سلام مطلب بسیار با ارزش و فوق العلاده ای بود. همه چیز مطمئنا بستگی به نگرش و دید ما داره. پس ما میخوایم که بشه. ما غیرممکن رو ممکن میکنیم و مرزها رو میشکنیم.

  • علی صالحی
  • سلام و خدا قوت

    بازاریابی شبکه ای جواب میده اگر به این درک برسیم نیازی به استعداد نیست، بلکه مهارت هایی هست که در طول مسیر کسب می کنیم. 

    بازاریابی شبکه ای جواب میده اگر با جسارت و لذت و شور اشتیاق محصول معرفی کنیم و به محصول ایمان داشته باشیم. 

    ممنون مربی عالی بود 

  • علی حامدی کیا
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

     

    چقدر فوق العادست این آموزش که بند بندش راهکارها و نگرش های عالی میده. چندین بار دیگه هم میخونم و این آموزش سرلوحه ی کارم قرار میدم و دقیقا طبق همین آموزش عمل میکنم.

     

    ممنونم تاپ مربی برای این آموزشهای فوق العاده 🙏🏼💐

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام خداقوت خدمت شمامربی بزرگوار

    آموزش عالی بود همه چیزبه نگرش مابستگی داره 

    اینکه از زندگی چی میخوایم ومیخوایم به کجابرسیم وچه دستاوردی داشته باشیم

    برای موفقیت هم باید بهاش بپردازیم وسخت تلاش کنیم 

     

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار

    تشکر از نگرش و راهکارهای فوق العاده

    دقیقا همه چیز به نگرش و دیدگاه ما بستگی داره.

    باید برای تجارتمان هزینه کنیم،بها بدیم و تا لحظه ی اخر اموزش ببینیم.

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خدا قوت خدمت شما تاپ مربی عزیز

    در تجارت نتورک مارکتینگ فقط کافی است به خودمان باور داشته باشیم و برای رشد و پیشرفت دراین تجارت اقدام کنیم و تسلیم نشویم و هر بار خودمان را برای آموزش دیدن و عمل به اموزش ها اماده کنیم در این صورت قطعا موفقیت چشمگیری بدست میاریم

  • فاطمه خواجه حسنی
  • سلام و درود ب تاپ مربی بزرگوار

    مقاله بسیار تا بسیار مفید و آموزنده ای بود.

    دقیقا همه چیز به طرز نگرش و فکر ما و همچنین عملکرد ما بستگی دارد 

    یعنی در واقع همه چیز از خود ما شروع می شود پس با تمرکز بالا در نتورک آموزش میبینیم و عمل می کنیم یا علی

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت شما تاپ مربی بزرگوار

    متن اموزشی عالی بود 

    نتورک جواب میده اگر ما تمام موارد رو رعایت کنیم و انجام بدیم

    چشم این متن رو دوباره میخونم و بررسی میکنم کدوم ها رو دارم 

    کدوم هارو ندارم و باید نتورک درست و اصولی انجام بدم تا جواب بگیرم

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت

    مطلب آموزنده و مفیدی هست.

    بازاریابی شبکه ای جواب می دهد، اگر نگرش ما صحیح باشد. خیلی از کارهایی که انجام می دهیم بستگی به نگرش ذهنی ما دارد.

     

    سپاس مربی

  • مهدی میرپور
  • سلام خسته نباشید خدمت تاپ مربی 

    بسیار ممنون بابت وبلاگ ساده و شفاف که مسیر رو برامون نشون داده 

  • رضا قلاوند
  • سلام و وقت بخیر خدمت شما تاپ مربی

    نتورک مارکتینگ جواب میده اگر خودمون رو باور کنیم ، اگر بدونیم که برای موفقیت توی هر تجارتی باید آموزش ببینیم و اصول رو رعایت کنیم 

    نتورک مارکتینگ جواب میده اگر بهای لازم رو بپردازیم 

     

    سپاس بابت این آموزش عالی

  • فاطمه داوری .
  • ممتون مربی

    نت ورک مارکتینگ جواب میده اگه تو آموزش پذیر باشی اگه تو برای تجارتت هزینه کنی وانرژی برای رشد وتغییر بگذاری 

  • فریده ملکیان
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی بزرگوار

    در بازاریابی شبکه ای هیچ رمز و رازی برای موفقیت نهفته نشده بلکه فقط به یک دلیل محکم برای ادامه دادن احتیاجه. دلیلی که در سخت ترین شرایط این مسیر موتور محرک تو باشه!

    بازایابی شبکه ای جواب میدهد اگر تمام ریزهای درشت این تجارت رعایت بشه

    و  هرکس تنها خودش میتونه دلیل و خواسته ای که باعث توقف در این مسیر میشه رو پیدا و برطرف کنه.

    ممنون مربی

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون تاپ مربی

    توی بازاریابی شبکه ای خواستن تونستن است بهتر معنی میشه اگه هر کسی بخواهد به دست بیاورد حتما آموزش میبیند وبه کار میبندد وتو مسیر رشد قرار میگیرد

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت شما وخیلی ممنون متن فوقوالعاده عالی بود نتورک هیچ راز ورمزی نداره فقط باید دلیلشو که چرا نتورک را انتخاب کردیم پیدا کنیم ودقیقا تجارتی که سخت نیست وهمش برمیگرده به ذهنیت ونگرش ما که برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم وبهانه نیاریم وهرکجا که شکست خوردیم بریم جلوی آینه وخودمون نگاه کنیم ودنبال مقصر نگردیم. وفقط خودمون ببینیم وبرای موفق شدن باید همیشه مشورت کنیم 

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • ممنون از تاپ منتور تیم راهبران آینده 🙏

    نتورک جایگاه کسانی هست که آرزوی های بزرگی دارند و به دنبال تغییر در خودشان و سبک زندگی‌شان هستند 

    باید در ابتدا انگیزه اشتیاق سوزان خود را در این تجارت بشناسیم تا همیشه پر انگیزه تا هدف نهایی پیش، برویم

    یکی از کارهایی که برای موفقیت در نتورک لازم هست زانو زدن در مقابل مربیان آگاه این تجارت است و از مربیان بخواهیم که ما را در این مسیر کمک و یاری کنند و از تجاربشون بهرمند بشیم آموزش، ببینیم و تغییر کنیم 

    و همیشه باید برای تجارتمون هزینه کنیم 

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    از این آموزش عالی یاد گرفتم همه چیز در نتورک به شخص خودم برمیگرده و دلیل تمامی شکست ها و چالش ها خودم هستم و باید در هر شکست تنها عملکرد خودم آنالیز کنم و اشتباهاتم برطرف کنم

    از طرفی باید با فنجون خالی ذهنی در محضر مربیانم قرار بگیرم و بخوام که به من آموزش بدن که چطور موفق شدن تا منم یاد بگیرم و انجام بدم

    سپاس از شما

  • سیده زینب تاجگردون
  • سلام و ادب 

    خدا قوت تاپ مربی مطلب بسیاار عالی و پر از نکات کلیدی 

    تاجرگونه فکر کنیم، برای تجارت سرمایه گذاری کنیم،

    یه دلیل محکم برای ادامه مسیر داشته باشیم تحت هر شرایط

    ی  بهانه ها رو سد و مانع قرار ندیم  و...  

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی قدرتمند جناب اقای حامدی کیا 

    ممنونم بابت این‌مطالب عالی 

    در نتورک مارکتینگ باید دلیل و چرایی خودمون برای انجام کار،ظرف ذهنی خالی در برابر مربیان،آموزش پذیری رو در راس امور قرار داد 

  • زینب حوالی
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    متشکرم بابت مطالب فوق العاده 

    نتورک زمانی جواب میده که ما آموزش پذیر باشیم وبرای تجارت خود

    زمان بزاریم وبها بدیم وباتمام وجود تلاش کنیم قطعا رشد میکنیم

  • زهراصادقی
  • سلام و ارادت خدمت تاپ مربی

    نتورک ب سبک افلتیم،اگر روی ریل اصول وظرف ذهنی خالی متصل ب خط حمایتی وصل باشیم قطعاجواب میده..مطمنم تمام اهدافم تیک میخوره....سپاسگزارم⚘

  • samira fatahi ...استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    بازایابی شبکه ای جواب میده اگر ما آموزش پذیر باشیم و تسلیم نشیم .

    برای موفق شدن در این تجارت باید هدف داشته باشیم و برای رسیدن بهش بجنگیم و بها بدیم . 

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطلب فوق‌العاده 🙏

    نتورک مارکتینگ جواب میده فقط کافیه که خودمون و این تجارت رو باور کنیم و برای موفقیت در این تجارت باید آموزش پذیر باشیم و از همه مهمتر آموزش ها رو عملی کنیم  و برای تجارت خودمون هزینه کنیم تا پیشرفت کنیم

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب 

    تشکر تاپ مربی بایت این اموزش عالی 

    نتورک مارکتینگ جواب میدهد اگر ما یک دلیل محکم داشته باشیم وباجسارت درمسیر رسیدن بهش حرکت کنیم قطعا بما هرانچه رو میخایم میده

  • Mina. ..fatahiاستان کرمانشاه. . اسلام آباد غرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    موفقیت نه تنها در نتورک بلکه در تمامی کارها به تلاش و ذهنیت ما بستگی داره 

    اینکه آیا هدف محکمی برای انتخاب وادامه اون کار داریم یا نه

    اگه نگرش وهدف داشته باشیم برای آموزش وانجام اصولی اون کار باید گاردها رو 

    بشکنیم و روی خواسته هامون تمرکز کنیم 

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    ممنونم تاپ مربی فوق العاده بود✌️✌️💐💐💐🙏🙏🙏

    اگر میخوایم توی این تجارت نتیجه بگیریم اول باید یک دلیل محکم برای انجامش داشته باشیم سپس باید روی طرز تفکر و نگرشمون کار کنیم و به خودمون و تجارتمون و شرکت و مربیانمون ایمان داشته باشیم تا بتونیم موفق بشیم 

    تغییر بیرونی از دورن شکل میگیره تا زمانیکه از درون تغییر نکنیم در دنیای بیرون ما هیج اتفاقی نمی افته 

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام وخداقوت تاپ مربی 

    ممنون بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 

     اگه بخواهیم در نتورک نتیجه بگیریم  باید به هدفمون فکر کنیم وهمواره مثبت اندیش باشیم   ودرون خودمون تغییر بدیم وتغییر پذیر باشیم  وبه گفت هامون عمل کنیم  من به تجارتم ومربیا نمون ایمان دارم چون تجارت مایک تجارت پاک وهدفش خدمت به خلق خداست 

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    بازاریابی شبکه ای جواب میدهد اگر نگرشهایمان رو تغییر دهیم و باورهای مستحکمی داشته باشیم اگر خواسته و دلیلی محکم داشته باشیم برای ادامه دادن اگر خاضعانه تشنه دریافت آموزش باشیم 

  • فاطمه سواری
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار

    سپاس فراوان بابت مطالب فوق العاده ایی که دراختیار ما میگذارید

    بازاریابی شبکه ایی جواب میدهد اگر افکارمان راتغییر دهیم و مثبت اندیش باشیم به گفته هایمان عمل کنیم و دراین تجارت ثابت قدم باشیم قطعا به موفقیت میرسیم.

  • ناهید رضایی
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز

    ممنونم بابت این آموزش بی نظیر 

    برای جواب گرفتن توی نتورک مارکتینگ و موفق شدن همه چیز به شخص خود ما برمیگیره مادامی که دیگری رو در رشد نکردن مون مقصر میدونیم رشدی اتفاق نمیفته، باید تمام مسئولیت تجارتمون رو بر عهده بگیریم و بخوایم خاضعانه از مربیان و افراد حرفه ای یاد بگیریم

    وقتی موفقیتمون شروع میشه که به خودمون تا شرکت و محصولاتمون ایمان و اعتقاد داشته باشیم و ۲۴ ساعته نتورک کنیم چون نتورک مارکتینگ کارمندی نیست و تجارت خودمون هست.

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت

    دربازاریابی شبکه ای موفقیت ازآن کسانیست که نگرش صحیح و خواسته و آرزوی بزرگ دارن،و حاضرن با تمام توان برای تیک زدنشون بجنگن✌✌

  • خدیجه کمرانی نجف آبادی سلام تاپ مربی ماب
  • سلام خدمت تاپ مربی    بسیار عالی بود اگر تلاشمان5883o58 رابکنیم و روی ذهنمان ‌کار کنیم که میتوانیم واگر افرادی توانستند ماهم میتوانیم

  • مریم طالبی. اصفهان. نجف آباد
  • درود و سپاس

    در بازار یابی شبکه ای وقتی تمام وقتمون رو بگذاریم و با ذهنیت خوب پیش بریم  به موفقیت حتمی میرسیم با وجود پشتوانه بسیار خوب شرکت بزرگ سیمرغ

  • نرگس طالبی.اصفهان
  •  سلام و وقت بخیر خدمت شما تاپ مربی عزیز و گرامی

    ممنون بابت آموزش بی نظیر تون  ذهنیتمون خیلی مهمه و اینکه برای اتفاقاتی که میوفته خودمون رو مقصر بدونیم نه بقیه رو

    روی خودمون کار کنیم بهانه نگیریم و سرمون به کار خودمون و رشد خودمون باشه

  • ندا یوسفی اصفهان نجف اباد
  • با سلام و عرض ادب

    در نتورک زمانی موفق میشویم که بتوانیم تا جایی که میشه ذهنیت منفی رو پاک کنیم و با مثبت گرایی و تغییر افکار ذهنی به بهترین هدف ها دست پیدا کنیم و بدانیم برای اتفاقاتی که می افتد مشکل را در خودمان پیدا کنیم و تنها به هدف فکر کنیم.

  • فهیمه کرمی تیران
  • باعرض سلام وعرض ادب.تشکر بابت مطالب خوب وبا ارزشتون.اگر با دیدگاه وذهنیت مثبت جلو بریم

     مطمئن موفق خواهیم شد.درواقع خواستن توانستن🙏

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی