NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

5 راز رسیدن به موفقیت از زبان رندی گیج (Randy Gage)

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

راز اول- جهان بر پایه تبادل ارزش ها بنا شده است

 این اولین راز بنیادی موفقیت است که اغلب مردم آنرا فراموش می کنند و به آن توجهی ندارند. اکثر افراد به موفقیتهای بزرگی در زندگی نزدیک می شوند و این موفقیتها برای آنها دست یافتنی است؛ ولی هیچوقت خود را با انرژی که اطرافشان را فرا گرفته وفق نمی دهند و هماهنگ نمی کنند. همه چیز در جهان مبتنی بر قانون تبادل ارزش برای ارزش است.اما این قانون یک ترازوی نا متعادل است. به این معنا که اگر شما بهای چیزی را بپردازید ، چندین برابر از آن نتیجه می گیرید. وقتی شما بذر خوبی را می کارید، چندین برابر خوبی به شما باز خواهد گشت. در ازای عشقی  که شما می ورزید و کارهای خوبی که انجام می دهید و به هر نسبتی که تلاش کنید، نتیجه اش را خواهید برد. همچنین زمانیکه از منزل بیرون می روید و در مسیرتان یک عمل خیرخواهانه انجام می دهید و بذر محبت را در دل شخص نیازمندی می کارید، چندین برابر موفقیت در مسیر زندگی به سوی شما سرازیر می شود.

 

راز دوم- پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می شود!! :این نکته نشان می دهد که من خیلی گستاخ هستم. اما در واقع جمله ای بسیار مختصر و مفید است و نتیجه عمیقی بر چگونگی اداره کردن قوانین موفقیت دارد. شما با بردن یک بلیط بخت آزمائی، رسیدن ارث و یا پیدا کردن یک چاه نفت در حیاط خانه خود ثروتمند نخواهید شد. این اتفاقات ممکن است برای افرادی پیش بیاید و آنها را به ثروتی موقتی برساند.اما اینگونه ثروتها برای شما ماندگار نخواهند بود. شما نمی توانید موفقیت واقعی را بدون تلاش و بی آنکه بهایی برایش بپردازید، به دست آورید. همیشه بهایی برای پرداختن وجود دارد ؛ یک تبادل عادلانه بین ارزشها که در راز اول در مورد آن بحث کردیم. شواهد چندین و چند بار نشان داده که اغلب افراد فقیر کسانی بودند که ثروتی عظیم و باد آورده (مثلاً در یک لاتاری) به دست آورده بودند و چندین سال بعد ورشکست و بدبخت شدند. ما درباره افرادی صحبت می کنیم که 10، 20 و یا حتی 40 میلیون دلار برنده شده، پول خود را دریافت کرده بودند، ولی نمی دانستند از آن ثروت چگونه استفاده کنند؛ چون هیچگونه آگاهی در مورد قوانین موفقیت نداشتند. بنابراین بعد از مدتی پولی برایشان باقی نماند و عناصر دیگر موفقیت هیچگاه در زندگی آنها پدیدار نشد. هیچ چیزی رایگان به دست نمی آید. به طور مثال: اگر فروشنده ای به طور اشتباه مبلغ 5 دلار به شما اضافه بدهد و شما آن مبلغ را به او باز نگردانید، یا راهی پیدا کنید که بخواهید بدون پرداخت هزینه ای با سیم کشی از جایی صاحب تلویزیون کابلی شوید یا اینکه بخواهید بدون پرداخت هیچگونه وجهی روزنامه ای را بخوانید و آن را سر جایش بگذارید و ... ، طبعاً سزای این اعمالتان را خواهید دید و مطمئن باشید که روزی باید تاوان اینها را بپردازید. افراد موفق هرگز به دنبال هیچ چیز رایگانی نیستند. آنها همیشه از پرداختن بهای هر چیزی لذت می برند و خشنود و راضی هستند.

 

 

 

راز سوم- افراد موفق اشخاصی افراطی در دین نیستند :افراد موفق با اینکه اشخاصی به شدت متدین نیستند اما عمیقاً انسانهایی با طرز تفکر معنوی و روحانی هستند. آ نها این نکته را درک کرده اند که تحمیل کردن عقایدشان به دیگران، آنها را از اصل و نهاد خویش (یعنی ذات مقدس الهی) دور می کند. سادگی زیبایی در جاده موفقیت وجود دارد: از خیال و تصور به واقعیت و ظهور. موفقیت واقعی شامل همه می شود و انحصاری و مخصوص یک شخص یا یک قشر خاص نیست.


راز چهارم - ثروت برای شما به صورت تصادفی پیش نمی آید! شما باید آن را به دست آورید : شما تنها با خواندن زند گینامه افرادی که از فرصتهای خویش استفاده کردند و به موفقیت رسیدند، موفق نمی شوید. این نکته همانند آن است که ارثی بزرگ به شما رسیده  باشد و یا پول زیادی در شرط بندی مسابقه اسب دوانی برنده شده باشید، که ثروتهایی بادآورده هستند. اما ثروت واقعی ( ازهمان نوعی که همیشه باقی می ماند) یعنی همان ثروتی که از نتیجه کاری که زحمت زیادی برایش کشیده اید، به دست می آید. شما در فکر و ذهن خود می خواهید فردی ثروتمند شوید. پس باید آنرا از سطح فکری و ذهنی(سطح خیال) به سطح فیزیکی(واقعیت) برسانید و این راه به کمک گروهی از افراد (آنهایی که قبلاً در زندگی به موفقیت رسیده اند) انجام پذیر است که می توانند تجربه های خودشان را در اختیار شما قرار دهند تا شما نیز بتوانید موفقیت را به سوی خود جذب کنید.


راز پنجم - شما با کلامتان موفقیت را برای خود به وجود می آورید! من همیشه متحیر می شوم زمانیکه می بینم افراد به چیزهای منفی فکر می کنند. دوستی با من تماس گرفت و گفت: " با کامیون به یک درخت بر خورد کردم " البته من تعجب نکردم. زیرا او قبلاً به من گفته بود: "همیشه زمانی که قراراست اتفاق خوبی برایم پیش بیاید، اتفاقات بدی رخ می دهد که من را از رسیدن به آن عقب می اندازد". مطمئناً هم که باید ا تفاق بیافتد! زمانیکه او در ذهن نیمه هشیارش  بر این باور بوده، این باور وعقیده که در ناحیه ذهنی وجود دارد جای خود را با ناحیه فیزیکی عوض می کند و اتفاق به وقوع می پیوندد. فکر کنید چندین مرتبه اتفاق خوبی افتاده و افراد جملاتی شبیه به این گفته اند: "نمی توانم باور کنم، من هیچ وقت چیزی برنده نشده ام، من اصلاً شا نس ندارم  و .... " بعد زمانیکه اتفاق بد و نا گواری برای آنها پیش می آید ، بشقاب را به زمین می اندازد، اشیاء را به این طرف و آن طرف پرتاب می کنند و یا می ایستند و فریاد  می زنند و می گویند :" من می دا نستم که این اتفاق برایم پیش می آید". من شنیده ام که مردم جملاتی نظیر این نیز می گویند: "من هر زمستان حداقل سه بار سرما می خورم". من نیز قبلاً می گفتم: "تقریباً سالی یک بار ضرر می کنم" و البته این اتفاق هم برایم پیش می آمد؛ تا زمانیکه این جمله را قطع کردم. از آن موقع تاکنون بیشتر از9 سال است که چنین اتفاقی برایم پیش نیامده است. برخی از مردم فکر می کنند که این یک روش خوب و مؤدبانه است که ازطریق نسبت دادن جملاتی تحقیرآمیز به خود، خودشان را انسانهایی شایسته نشان دهند. جملاتی نظیر: پول برای من بی ارزش است، این زند گی که اکنون دارم حتی برایم زیاد هم هست و ... . این جملات شما را فقط نزد افراد شکست خورده عزیز خواهد کرد. اما بر زبان آوردن اینگونه الفاظ نه تنها موفقیت را از شما دور می کند، بلکه همان چیزهایی را که گفته بودید، واقعاً برایتان رخ خواهد داد. شما می توانید با به کارگیری کلمات مثبت، خصوصاً در جملاتی که هنگام صحبت کردن از آنها استفاده می کنید به موفقیت  برسید. اگر شما می خواهید موفقیت خود را به وسیله کلماتی که با آنها صحبت می کنید تعیین کنید، چرا از جملاتی شبیه به این جمله مثبت استفاده نکنید:

 

                  پول به سمت من جذب می شود مثل یک آهنربا

نظرات (۱۴۶)

  • حامد نوری منش(نتفول)
  • بعشق هدف

    من موفق میشوم، چون به دیگران کمک میکنم تا موفق شوند..
    پول و ثروت بیشتر از  روز قبل به سمت من سرازیر میشود:-* 
    ممنون لیدر
  • سید محمد رضوی
  •  سلام 
    باتشکر فراوان از لیدر همیشه بروز بابت مطالب بسیار ارزشمند.
    حالا که هر چی میخوایم جذبش میکنیم پس همه چیزخوبشو میخوایم پول خوب زندگی خوب و با شخصیت وجنبه و عملکرد خوب.
    ودر پایان نگرش و پارادایم جدید من وتیمم
    واما من بعد فقط عملکرد..
  • مبین کایدخورده
  • سلام لیدر مطلب روخوندم
    واقعااطلاعات جدیدی بهم داد
    ازاسمان طلامیبارد>>>یابه قول بالاسریم که همیشه میگه...ازاسمان مشتری میبارد
    من جادوی کلمات و احمقانه مثبت بودن رو بارهای بار تو زندگیم دیدم وواقعا درسته ونتیجه میده
    بازم تشکر از وجود  با ارزشتون
    ازاینکه هستید ممنون
  • فاطمه شکری.دزفول
  • با سلام و تشکر فراوان از مطالب پربارتان
    « من مستحق آرامشم»
    انسان هرگز نمیفهمد چقدر قوی است، تا اینکه قوی بودن تنها گزینه ی انتخابی اش باشد.
    حتی اگر نباشی می آفرینمت.! آنچنان که التهاب بیابان، سراب را...!
    در کنار خانواده ی قدرتمند سیمرغ هیچ ناممکنی وجود ندارد
    یاااااااااحق

  • سیده زهرا رضوی / محمد حسن مشکی زاده
  • با سلام
    خیلی جالبه که آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم!
    همه به دنباله راههای کسب درآمد و چیزهای مثبتیم در حالیکه با رعایت کردنه فقط همین 5 نکته مخصوصا رازه پنجم میتونیم آیندمون رو از همین الان بسازیم.
    حقیقتا لیدر تک تکه جملاتش جای ساعتها تامل داره. ممنونیم از اینکه فقط برامون بالاسری نیستید و همیشه راهنما و چراغه فروزنده ی راهه نتورکه ما هستید. هرچه داریم از لطفه شماست. و در پایان به قوله بالاسریه عزیزمون
    از حالا به بعد فقط عملکرد. . . .
  • رضا سلمان زاده
  • با سلام و با تشکر از تاپ لیدر
    همه با هم به موفقیت میرسیم چون موفقیت متعلق به شخص نیست متعلق به گروه میباشد
  • رسول سازنده کرد
  • باسلام 
    کشتی تایتانیک با اون همه تکنولوژی غرق شد اما کشتی حضرت نوح به مقصد خودش رسید ...کمی فکر کنید ....موفق
  • امین سیلانی
  • سلام خدا قوت استاد
    بازهم مثل همیشه مطالب بسیار فوق العاده و کار ساز است
    تشکر

  • محمد حبیبی
  • با سلام
    رندی گیج رو به عنوان شخصی میشناسم که پارادایم دلی زده و واقعا الان 1 الگو شده
    همه باید تغییرات لازم رو انجام بدیم تا به اون آرامشی که امثال ایشون رسیدن برسیم
  • احسان رحیمی(بروجرد)
  • با سلام و خدا قوت.خدمت خانواده بزرگ سیمرغ ومخصوصا تیم باغیرت و وفادار دزفول
    من همشه فکر میکنم که خوشانس ترین فرد روی زمینم و هنگامی که به گذشتم نگاه میکنم می بینم که واقعا همین طور بوده و اگر چیزی هم مطابق میلم پیش نرفته بازم میبنم که اون از شانس خوب من بوده که امروز بیام در
    کنار شما باشم تابهترین شغل دنیا رو داشته باشم چیزی که خیلی
    هادنبالش میگردن
  • علی نعیمی زاده
  • به نام خدایی که جان را فکرت اموخت/ همچنین خداقوت خدمت استاد حامدی..
    به گفته ی استاد نتورک دنیا شهریار کاظمی موفقیت در نتورک به چند چیز بستگی دارد: هدف هدف هدف هدف هدف هدف/بها بها بها بها بها بها/ تغیر تغیر تغیر تغیر تغیر تغیر تغیر/ 
    موفقیت دوبار اتفاق می افتد یکبار در ذهن انسان یکبار در واقعیت..
    من سقف زدم.
  • خواهران احمدی.خواهران کریمی.خ عالیوند(مسجدسلیمان)
  • بنام خدا
    با سلام
    تاپ لیدر مطالب خیلی با ارزشی بود
    دم غیرتتون گرم.انرژی گرفتیم
    دنیا قانون لیاقت ها و باورهاست و انسان ها بی شک شبیه رویاهایشان می شوند
    باور سقف، سقف میاره و ما سقف میزنیم
  • مرضیه حیاتی
  • ذهن جایگاهی است که میتواند ازبهشت،جهنم و از جهنم،بهشت بسازد.
    (جان میکلون)
  • احمد صیفوری از اهواز
  • سلام تاپلیدر حالتون چطوره،پرواز یعنی پرداخت هرگونه بها برای هرپره باز ،باز باباز،راز با راز ،فاز با فاز یکی نیست ما اینها را یکی میکنیم در راستای موفقیت عینیت وذهنیت یافتن یک رویا در خواب  که فکرنابه با آب وتاب 


    به عشق وطنم ایمان من ایران من ایران من ایمان من

    ممنون
  • فیروزه قنواتی ازبندر ماهشهر
  • به نام یگانه هستی عالم
    سلام 
    خیلی لذت بردم از مطلب بسیار پرفایده ت
    من میخوام از این به بعد احمقانه مثبت باشم 
    فقط مثبت...مثبت...مثبت
    هیچی حالیم نیست. میجنگم تا به هدفم برسم
    باشکر فراوان از شما تاپ لیدر
  • محسن حسنی _ آبادان
  • سلام
    برای ترکوندن فقط یه جمله هم کافیه به شرطی که آمادگیشو داشته باشی
    مطلب فوق العاده خوب و حرفه ای بود.
    ممنون تاپ لیدر
  • احمدرضا یاراحمدی
  •                             بسم الله الرحمن الرحیم.
    سلام تاپلیدر خدا قوت..
    هر راهی یک چاره ای داره. هر انسانی هم یک هدف داره. هر هدفی ام چندین راه و هر راهی هم هزاران بی راهه. اما خیلی از تجربه ها به درد همه نمیخوره. ما باید خودمون راهمون پیدا کنیم. توی کتاب فروشنده ی یک دقیقه ای هم اشاره کرده.
  • زینب یاراحمدی
  • سلام تاپلیدر خدا قوت
    از اون جایی که به آیندم خیلی امیدوارم و میدونم آینده ی زیبایی دارم از مطلب فوق العادتون واقعا سپاس گذارم. تا آخرین لحظه بخاطر موفقیتم استوار میمونم
    دورود- لرستان
  • ساناز سیلانی زاده، فروغ قبوری
  • باسلام
    مطلب فوق العاده ای بود..
    فکر کردن ک خرجی نداره..پس بیاید فکر کنیم...
    حالا ک میخوایم فکر کنیم پس مثبت فکر کنیم... 
    حالا ک داریم مثبت فکر میکنیم پس بزرگ فکر کنیم.......
    سرنوشت را سر نوشت..
    باتشکر.
    زنده باد نتورک مارکیتینگ
    زنده باد نتورک مارکیتینگ
    بسیار عالی ..ممنون تاپ لیدر از وبلاگ فوق حرفه ایتون ‌.. 
    از آسمان برای من طلا میبارد ...😀
  • آرمان پور
  • سلام وعرض ادب!
    از مطالب آموزنده وپربارهمیشگی شما کمال تشکررادارم!
  • مژده سلیم زاده
  • باسلام 
    رازپنجم فوق العادس اینکه کلام تو عصای معجزه گرتوست باکلام میشه به عرش رسید یا به فرش ،ومن این قدرت رو بارها وبارها دیدم وامتحان کردن ،دقت کنیم که باخودمون چه فکری میکنیم 
    مثبت فکرکنیم 
  • فوزیه خادم
  •  سلام تاپ  لیدر 
    واقعاً این موارد برام اتفاق افتاده و هر بار با زبان خودم باعث شدم که چیزی به طرفم جذب بشه یا ازم دور بشه 
    اما اینجا در تیم راهبران آینده یاد گرفتم که ذهنیت من آینده منو میسازه و من هر جور فکر کنم و تلاش کنم همون رو بدست میارم. ممنون از این مطلب آموزنده حتما انجامش میدم و مطمئنم به هدفام میرسم
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • سپاااااس از مطلب فوق العاده آموزشیتون تاپلیدر ‌‌‌...
    همه موردایی که گفتن آقای گیج درست بود مخصولا مطلب آخرش که هرروزه دارم میبینم افراد این جمله ها رو میگن ... 
    مسائل منفی برای همه افراد پیش میاد اما هنرواقعی اونه که سربزنگاه دربرابر اون مسائل منفی ما واکنش و برخورد مثبت رو داشته باشیم ...
    جملات مثبت روی ذهن ما کولاک میکنه : من یه ثروتمند خوشحاللللمم خداایاشککرررت به خاطر همه چیز
  • حسین علیمرادی
  • به نام خداوند مهر افرین
    درود بر شما 
    زندگی صحنه ی تقابل ارزش ها یا به عبارت دیگر صحنه ی تقابل پیروزی ها در برابر شکست هاست ما باید از انرژی که در درون مان است و هر لحظه در حال فوران است کمال بهره را ببریم هیج چیزی به سادگی به دست نمی اید و باید برای ان رویایی که در سر می پرورانی بجنگی و بهایش را بپردازی هر چیزی که انسان به سادگی به دست بیاورد مطمئننا روزی از دست خواهد داد همانگونه که خلقت انسان امر شانسی نیست و براساس یک منطق محض است و فلسفه ای در پشت ان وجود دارد پس مطمئن باشیم که ما نیز برای رسیدن به اهدافمان نمی توانیم بر روی شانس مانور بدهیم باید تا می توانیم از ذات خود در جهت پیش بردن اهدافمان استفاده کنیم و همانطور که می دانیم ذات ما برگرفته از ذات خداوند است و کاملا مثبت و بی نظیر ما موفق خواهیم شد اگر به خود در هر ساعت در هر لحظه انرژی مثبت تزریق کنیم
    به خود هیچگاه خیال پردازی تزریق نکنیم زیرا افت ذهنمان در نرسیدن به موفقیت همین امر است بلکه برای تک تک رویاهایمان نقشه راه داشته باشیم و زمان رسیدن .
    با تشکر بابت مطالب زیبا و دلنواز شما  
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • سپاس بخاطراین  مطلب عالی، راز اول موفقیت بنظرم همون "کارما" هست که هرکاری رو انجام بدیم چندبرابرش بهمون برگشت داده میشه، هرچیزی بهایی داره و بایدبهایی داده بشه تابدستش بیاریم انسانهای موفق کسانی هستن که قدرت تفکر عمیقی دارن و میدونن موفقبت مختص همه س ،صرفاباخوندن زندگینامه افرادموفق به ثروت نمیرسیم! باید عمل کنیم وقتی انجام دادیم اونوقت هست که بدست میاریم و اگرمدام جمله مثبت روی زبونمون بیاریم اتفاقات مثبت توی زندگیمون میافته پس از این به بعد جمله منفی ممنوع 🚫 ...
    از آسمان برای من طلا میبارد خدایاشککرررت 
  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا

    ممنونم بابت مطلب فوق العاده و ویژه تون

    ۵راز رسیدن به موفقیت از زبان شخصیتی که موفقیت درک کرده و اتفاقا هم صنف و هم رشته خودمون و یکی برترین و برجسته ترین نتورکرهای جهان واقعا کاربردی و راهگشا هست

    مطالعه کردم بسیار عالی و مفید و قطعا بکار می‌بندم

    تبادل ارزشها،بها دادن،نداشتن افراط و تفریط،دست بکار زدن و پشتکار داشتن و زبان ما و کلام ما که عصای معجزه گر ماست درسهای فوق العاده ایست که از این مطلب یاد گرفتم

    سپاس

    سلام  مطلب عااالی بود تشکر

  • مژده سلیم زاده
  • سلام برتاپ لیدر عزیز

    ممنون بخاطر اطلاعات واموزشهای عالیتون 

    ممونم تاپلیدر از این مطلب بینظیر

    ثروت بهایی دلرد که باید پرداختش کرد و آموزشی داره که باید اون رو یادگرفت همه چیز در دنیا الگو و طریقت خاص خودش رو داره و من خوشحالم در این مسیر الگوی فوق العاده ای مثل شما دارم

  • محمدآل عبدی
  • سلام و ادب

    واقعا مطالب عالی عالیه

    دقیقا قانون جذب

    ما به هرچی فکر کنیم به همون میرسیم و این میشه که افراد ثروتمند روز به روز ثروتمندتر و افراد فقیر روز به روز فقیرتر میشن پس تا میتونیم باید روی ذهنمون کار کنیم و چیزدیگه که هست اینکه تا میتونم باید گفتار خودمون رو کنترل کنیم 

    سپاسگذار

    ممنون از تاپلیددددددررررر

    بابت مطالب اموزنده

    موفق نشدن اسون تر از موفق شدن برا موفق شدن باید سخت کار کنی تلاش کنی و  ترسات بزاری کناراز خدا بخوای که همجوره کمکت کنه تا در نهایت به اون هدفی که داری برسی فرکانس ذهنیمون رو مثبتها تنظیم کنیم و به شدنش فکر کنیم یا میشه یا باید بشه...

     

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام تاپلیدر

    قانون اول تبادل ارزشهاهست که وقتی ماارزش قائل باشیم برای کارایی که میکنیم و چیزاهایی که بدست میاریم وبهاشو میدیم مسلما نتیجه ی که بدست میاریم بزرگ هست برای هرچیزی بهایی وجودداره باید پرداختش ،دوم هیچوقت انتظار نداشته باشیم که چیزهایی مجانی گیرمون بیاد باید ظرف ذهنمون رو بزرگ کنیم اگه قانع شدیم تمام میشه همه چیز بایدهمیشه توفکر ارتقا خودمون باشیم ،سوم هیچوقت عقایدمون رو به ادمهاتحمیل نکنیم چون موفقیت برای همه انسانهاست بایدبدونیم باصرفا خوندن زندگینامه افرادموفق ما به موفقیت نمیرسیم باید دست به اقدام هم بزنیم  ،همیشه باید مراقب الفاظی که به خودمون میزنیم باشیم اگه منفی باخودمون صحبت کنیم ذهن ما باورش میشه باید همیشه مثبت حرف زد ، از آسمان برای من طلا میبارد ...

    سپاس تاپلیدر

    سلام و خدا قوت 🌹

    هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، تا زمانی که خودمون دست بکار بشیم

    آرامش واقعی، حس رضایت واقعی از خویشتن است... 

  • زینب زربخش
  • سلام و درود

    مطلب امروز بسیار بسیار برای بنده مؤثر و باارزش بود این مطلب فقط 5 راز موفقیت نبودن 5 راز تغییر 5راز تحول 5 راز ساختن 5 راز برای بدست آوردن هر چیزی که در ذهن میگنجد بودند .بدست آوردن هر چیزی مستلزم بهایی است چه مثبت چه منفی با این تفاوت که بهایی را که برای چیزهای مثبت میپردازیم ما را به موفقیت و اوج میرساند اما بهایی را که برای چیزهای اشتباه و منفی میپردازیم ما را به نابودی میکشاند و هیچ انسان عاقلی بهای اشتباهی نمیپردازد چرا که انسان آفریده شده برای کمال و تعالی .

    یا حق

  • ناهید تاجگردون
  • سلام خدا قوت تاپلیدر 

    ذهن منفی منفی میاره و مثبت مثبت پس همیشه به مثبتها فکر کنیم که موفق شویم و از اسمان برایمان طلا ببارد مرسی از شما 

  • شهین نمدمال
  • سلام وخدا قوت

    مطلب بسیار مفید وکاربردی هست واز شما ممنونم 

    در دنیا هر چیزی بهایی داره وقتی برای بدست اوردنش بهایش را میپردازیم انوقت چند برابر نتیجه میگیریم و همه چیز براساس تبادل ارزش هاست. هیچ دستاورد مفیدی بدونه بها دادن بدست نمیادواین از رموز موفقیت است. همچنین ماباکلامون  هم میتوانیم موفقیت را جذب کنیم. 

  • سیده زینب تاجگردون
  • با سلام                                                                        لیدر مممنونم از مطالب اموزنده و شیرین که به اشتراک میزارید  واقعا استفاده کردم مطلب خیلی پر بار بود  حتما حتما ان شاالله منتظر ثروت باد اورده نمیشم  چون ماندگاری ندارد  کاشتن بذر خوبیها  و کاشتن مهر و محبت در  دل نیازمندان  باعث سرازیر شدن موفقیتها میشه  هیچ چیزی رایگان به دست نمیاد  باید بها پرداخت یشه  ارزش در قبال ارزش  

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام خدمت تاپلیدر

    ممنونیم ازشمابابت مطلب فوق العاده مفیدبرای رسیدن به موفقیت

    انسانهای موفق دنبال رایگان بودن چیزهابرای رسیدن به موفقیت نیستندبلکه دنبال بهادادن برای موفق شدن هستند.وازبهادادن لذت میبرند.آنهاخیرشان به دیگران میرسدوبازخورداینخوبی رادرزندگیشان چندین برابردریافت میکنند

    اگرازکلمات مثبت درمکالمات استفاده کنیدذهن نیزشرایط مثبت وراه رسیدن به ان نتیجه ی مثبت راهموارمیکند.پس مثبت اندیشی راجایگزین منفی نگری کنیدتابه موفقیت برسید.

     

  • فریده ملکیان- اصفهان
  • سلام و درود خدمت تاپلیدر..

    از مطالب فوق العادتون کمال تشکر را دارم.

    موفقیت اتفاقی نیست که راحت بدست آید و هیچ کس موفقیت را درون جعبه ای زیبا به شما هدیه نمی دهد! موفقیت بدست نمی آید جز آن که قبلا بهایش پرداخت شده باشد تلاش شده باشد و نه مقاومت در برابرتلاش چراکه در غیر اینصورت محکوم به شکست است و باد آورده را باد میبرد.

    فراموش نکنیم که اول جرأت پریدن و بعد لذت پرواز...

  • فاطمه کمالی دولت آبادی اصفهان
  • سلام و درود خدمت تاپلیدر

    برای بدست آوردن موفقیت باید تلاش کنیم. تا زمانی که بهاشو ندیم تا زمانی تغییر نکنیم اتفاق جدیدی برای ما نمیفته. ما به اون جایگاهی خواهیم رسید که چشم انداز ما نسبت به آینده اس.

    اگر تنها به موفقیت فکر کنیم قطعا بهش، می‌رسیم 

    به نظر من نتورک تنها جاییه که شجاعت و جسارت رو میده که رویای خودمون رو به حقیقت تبدیل کنیم 

    سپاسگزارم تاپلیدر 🙏

  • محمد اهوازی
  • باسلام خدمت مربی حامدی کیا

    همینطور که مشخصه برای رسیدن به موفقیت اصولی وجود داره وممنون که این اصول رو در اختیارمون قرار میدید وبا انجام دادنش قطعا موفقیت بدست میاریم

     سلام مربی عزیز

    ممنون بابت مطالب آموزنده و مفید و کاربردی 

    همیشه شما در جلساتتون این نکته رو تاکید دارید که بزرگ بشید چون اگر افکرمون بزرگ نشه اون ظرف ذهنیمون بزرگ نشه چه انتظاری داریم که ثروت زیادی به سراغ ما بیاد اگر هم بیاد به دلیل ظرف ذهنی کوچیک از دستش می‌دیم  

    و اینکه خود تعیین کننده تمام اتفاقات پیش امده هستیم اگر ذهنیت مثبت و نگرش درست داشته باشیم حتما به نتیجه مطلوب خواهیم رسید

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی

    بسیارعالی مثه همیشه قوانین موفقیت هستن که با رعایتشون 

    هرکس میتونه به موفقیت برسه 

    قانون اول بهایی وجود داره باید برای رشیدن به خواسته و هدفمون 

    بهایی رو پرداخت کنیم ،وقتی انرژی میدیم توی جهان هستی قزلا سینرژی بهمون بازگردونده میشه قانون دوم هیچوقت نخواهیم که دور بزنیم قوانین رو برای رسیدن به موفقیت باید با رعایت اصول و بزرگ کردن ظرف ذهنمون حاضرباشیم برای رسیدن به خواسته وگرنه حتی اگرهم بدستش بیاریم ازدستش میدیم قانون سوم بجای اینکه عقیده هامونو به دیگران القا کنیم باعمل کردن خودمون بهشون 

    ازاین راه به دیگران اموزش بدیم قانون چهارم ثروت همینجور به دست نمیاد با ذهنمون رو اونقدر پرورش بدیم که درک کنه ثروتمند وگرنه خیال ثروت داشتن توهمی بیش نیست باید اونو از خیال به واقعیت بیاریم قانون پنجم کلماتی که ما روی زبونمون میاریم بسیییار قدرتمند هستن و نقش بسزایی توی سرنوشت ما دارن از کلام ما نشونه گر درون ماهستش پس همیشه حرف از شادی و ثروت باید زد تا بدبختی و ..‌.

    ممنون بزرگمرد یاداوری بسیار بجایی بود برای این لحظه م .🌷

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی 

    متن بسیار آموزنده ی هست  یاد گرفتم که برای بدست آوردنه هرچیزی بهاشو باید وهرکار خوبی کنیم قطعا  نتیجه ی ده براربریشو میبینیم ،هرچیزی رو که بخوام باید حتما قانون رو رعایت کنیم و انتظار نداشته باشیم که مجانی اون چیزی که میخواهیم رو داشته باشیم چون باید ازاول ذهنمون اماده پذیرشش رو داشته باشیم 

    همیسه به اندازه ی ظرف ذهنمون بهمون داده میشه،نیاز نیست که اعقایدمون رو به دیگران تحمیل کنیم هرکس براساس اعتقاد خودش نتیجه میگیره هیچوقت ثروت و آزادی یهو برامون اتفاق نمی افته بابد آمادگی پذیرششون رو داشته باشیم نمیشه صرفا توی خیالمون باشه ثروتمند میشیم واینجور بشه،یاد گرفتم باید کلماتی روی زبونم بیارم که انرژی مثبت دارن و بهم انرژی میدن وقتی کلام خوب باشه همه اتفاقای دورتم مسلما خوب میافتن.

    پول مثل یک آهنربا به سمت من جذب میشود 

    سپاسگزارم برای آموزه جدیدتون بهم 🌹

  • فیضیه للری(اندیمشک)
  • باتشکرازمربی ما هرچیزی که میخوایم باید درذهنموم بزرگش کنیم وچیز های خوب بخواهی زیزا هر چی که درذهنمون پرورش بدیم همون برامون اتفاق می افتد.

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • سلام

    برای ب دست اوردن هر چیزی باید بهاشو بدیم مطمعن ک چندین برابرشو ب دست میاوریم.پس مثبت فکر کنیم.و منفی بافی را از خودمان دور کنیم.

    سلام و عرض ادب خدمت اقای حامدی کیا

    بسیار عالی بود ما موفق میشکیم فقط باید بخایم🙋‍♀️ممنون از این همه نکات واطلاعات فوق العاده

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلان و وقتتون بخیر آقای حامدی کیا🌸

    نکات عالی بودن و کاملا درست و من باز هم میگم که باید روی ذهنیتمون 

    کار کنیم و اینجا هم از ذهنیت مثبت داشتن گفتن که مثبت بشه ذهنیتمون و

    نگرش مثبت داشته باشیم در هر زمینه ای چون هرچقدرررر  مثبت باشیم همونقدر هم چیزای مثبت جذبمون میشن و حتی

    پول هم مثل آهن ربا به سمتمون جذب میشه پس باید خیلییییی مثبت باشیم و اینکه : 👇

    پول مثل یک آهن ربا به سمت من جذبببببب میشود😍

    🌹🌹خیلی ممنونم مربی🌹🌹

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • متن آموزنده ای بود

    برای رسیدن به هر چیزی باید بهایی داد و طرز تفکر و نگرش ماست که تعیین میکنه چی به سمتمون بیاد و نصیبمون بشه.

    باید مواطب افکارمون باشیم.

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • سلام مربی

    دقیقا بالاترین سطح از کیفیت زندگی زمانی اتفاق می افتد که افراد افکار مثبت داشته باشند.

    دید مثبت ،از دست ندادن فرصتهای کوچک، داشتن اهداف بزرگ پیشرفت را به ارمغان می آورد

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • باسلامت خدمت مربی عزیزآقای حامدکیا

    مطلب بسیارآموزنده وعالی بودواقعااین مواردبرای من هم پیش آمده وهرباربازبان خودم باعث شدم که چیزی به طرفم جذب بشه ویاازمن دوربشه امادراینجابه همراه تیم راهبران آینده یادگرفتم ومیگرم که درذهنیت خودآینده ام رامیسازم وبافکرهای مثبت وتلاش وکوشش به تمام هدف هایم برسم...✌🌹

  • فاطمه چکاو _اندیمشک
  • سلام خدمت مربی بزرگوار جناب آقای حامدی کیا 

    مطلب عااالی بود،،، ۵ راز خیلی مهم رو بیان کردن 

    یاد گرفتم که تا میتونم نیکی و خوبی کنم به انسانها چون قطعا چندین برابرش به سمت خودم برمیگرده 

    یادگرفتم که هیچ چیز رو مجانی به ما نمیدن و پنیر مجانی فقط در تله موش هست و باید تلاش کنم تا به خواسته هام برسم 

    یادگرفتم افراد موفق از بعد معنوی و روحانی خیلی قوی هستن و من باید پارادایم بزنم 

    یادگرفتم که ثروت برای کسانیه که تلاش زیادی میکنن و از تجربیات افراد موفق استفاده میکنن 

    و بهترین چیزی که یاد گرفتم این بود که کلامم رو مثبت کنم و مدام به اتفاقات مثبت فکر کنم و اونها رو جذب کنم 

    بازم تشکر میکنم بابت وقتی که برای آموزش دادن ما میذارید 🙏💐

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و درود 

    درسته مثبت اندیشی افکارمون زیر و رو میکنه ما به هر چیزی ک تو ذهنمون فکر کنیم مطمئنا اتفاق میفته پس چه بهتر ک مثبت فکر کنیم باید از افکار منفی دور بشیم .من پول مثل اهنربا جذب میکنم حتما وووو قطعا

  • سهام فاضلی
  • سلام وخداقوت به جناب اقای حامدی کیا

    ممنون مطلب اموزنده بود

    هیچ هدفی محقق نمیشه مگر براش ارزش قائل شویم و باید مثبت اندیش باشیم توکل برخدا کنیم شروع بکار کنیم دست از هدفمون برنمیداریم مگر اینکه بهش برسیم

     

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت مربی حامدی کیا خداقوت این مطلب بسیار عالی بود دقبقا این رو میگه که هر چقدر بیشتر ببخشیم بیشتر بدست میرسیم

    ما باید از تمام افکار منفی دوری کنیم و خودمون رو از بعد معنوی و احساسی قوی تر کنیم 

    سپاس

  • مهتاب قنبری
  • سلام و خداقوت خدمت مربی خردمندم✅🙏🏻

    مطلب اموزشی از زبان اقای رندی گیج بسیار تاثیرگذار و عالی بود و نکات خیلی زیادی از این مطلب یاد گرفتم🙏🏻

    واقعا خوشحالم که در تیم دانش بنیان راهبران اینده هستم✌🏻✌🏻

    با سلام و احتراممطلب فوق العاده بود. تفکر مثبت و منفی زندگی انسان رو دگرگون میکنه. تفکر مثبت مارو به موفقیت نزدیک میکنه و تفکرات منفی مخرب هست.به هرچیزی خوب یا بد  فکر کنیم همون رو جذب میکنیم.باتشکر

  • الهام عساکره
  • سلام و خدا قوت مربی 

    بی نهایت بابت مطالب بسیار آموزنده و ارزشمند وبلاگتون تشکر میکنم.

    من از وقتی وارد خانواده ی قدرتمند سیمرغ عصر تجارت شدم دنیام واقعا تغییر کرده و دقیقا عین فرد نابینایی که برای اولین بار بینا میشه هستم .تازه دارم میفهمم زندگی واقعا بازخورد و انعکاس افکار ماست و نه تنها رفتار ماست.کافیه که بخوایم تغییر کنیم و در مسیر موفقیت قدم برداریم اون موقعه چیزیی دست نیافتنی برای ما وجود ندارد.

    پاسخ:
    سلام و ادب
    بسیار عالی
  • ابتسام لطیفی
  • سلام مربی

    ۵راز مهمی بود ۱_یاد گرفتم خوبی کنم چون چندبرابرش به من برمیگرده 

    ۲_یادگرفتم تو دنیا چیز مجانی وجود نداره ۳_یاد گرفتم‌که نباید روی بخشی تعصب داشته باشم ۴_یاد گرفتم ثروت برای افرادی که تلاش میکنند مرسی۵_یاد گرفتم مثبت فکر کنم و اشیا مثبت جدب خودم کنم 

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام ب مربی بزرگمهر جناب آقای حامدی کیا

    مطالب بسیار آموزنده و عالی بودن ...۵ راز خیلی مهم رو 

    بیان کردن ...برا بدست آوردن هرچیزی باید بهاشو بدیم و این طرز،تفکر 

    ماست ک تعیین میکنه چی ب سمت‌ ما بیاد پ باید مراقب ذهنیت 

    خود باشیم با ذهنیت خوب آینده خود را بسازیم 

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    مطلب بسیار آموزنده ای بود

    ما به موفقیت واقعی نمیرسیم مگر بهایش را بپردازیم، و چقدر خوب است که ذهنیت مثبتی داشته باشیم، وقتی مثبت باشیم و به دیگران کمک کنیم چندین برابر به ما برمیگردد

     

    با سلام و خدا قوت خدمت مربی عزیزم جناب اقای حامدی کیا

    وقتی افکارمون و ذهنمون مثبت باشه ما میتونیم ب موفقیت دست پیدا کنیم.زندگی واقعا بازخورد افکار ماست.با خواستن و خوب خواستن میتونیم به همه چی برسیم و باید بهای اونو بدیم برای بدست اوردنش.

    عالی بود مربی ممنونم

  • سعید ولی دوست
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی عزیزم
    در این دنیا هر خوبی که بکنیم چندین برابر به ما خوبی میرسه و اگر بخوایم زرنگ بازی دربیاریم و وقتی خوبی به ما میرسه اون رو جبران نکنیم، کائنات خودش چیزی رو از زندگی ما به عنوان بهاء حذف میکنه

    ممنون مربی

  • سعید ولی دوست
  • راز پنجم

    زبان و کلام شما عصای معجزه گر شماست ...

    سلام وعرض ادب خدمت مربی بزرگوار 

    ممنون بابت شفاف سازی و اطلاع رسانی کاملتون 

    دقیقا کلام ما میتونه مارو به اوج برسونه،کلام ما عصای معجزه گر ماست.اگر تبادل ارزش داشته باشیم نتیجه گیری درست ودقیق تری داریم. اگر کسی بخواد به موفقیت دلخواه خودش برسه باید بهاشو بپردازه چون هیچ راحتی و رفاهی رایگان بدست نمیاد.

  • وحید علی گلی
  • سلام مربی خدا قوت

    بر زبان آوردن هر چیزی یا در فکر موضوعی بودن ما را به سمت شدنش سوق میدهد. این جمله زیاد تو‌جامعه ما ورد زبونه که پول چرک کف دسته‌ از زمانی که وارد نتورک شدم و هدفمند کار میکنم اصلا دیگه به این جمله اعتقاد ندارم و میگم باید به سمتش برم تا ثروتمند و توانگر بشم.

  • علی صالحی
  • سلام و عرض ادب 

    هیچ موفقیتی بدون بها دادن به دست نمیاد. به هیچ وجه! مگر مقطعی. 

    جای تعجب داره که اکثر افراد میخوان با کمترین زحمت و تلاش بهترین دستاوردها رو داشته باشن. موفقیت هیج راه میانبری نداشته و نداره.

    ممنون بابت این مطلب عالی 

  • سعید ممبری
  • سلام و درود خدمت مربی عزیز 

    تشکر بابت اینکع این موارد رو به ما گوشزد میکنن و ماهم تمام تلاشمون اینه ک نکات رو به دقت گوش بدیم و اجراییشون کنیم چون پنیر مجانی توی تله موشه و بخاییم‌توی تجارت موفق بشیم باید مهارتش رو بدست بیاریم ک این توی اقدام و عمل بدست میاد

    #پوررسانت_۲۰۰_میلیوننی

  • ریحانه پورشریفی اندیمشک
  • عرض ادب و احترام دارم خدمت ابرمرد نتورک ایران وجهان منتور فرزانه ام 🖐🏻🌹.

    بسیار عالی وفوق العاده ست مطلب. 👌🏻.

    عالیتراینکه این رازورمز موفقیت اززبان کسی هستش که طی طریق کرده وازنتورکرهای برجسته های جهانه. اینکه چقدر خوشحالم که من هم تواین مسیر ورشته هستم. 😍😍.

    ۵رازورمزرسیدن به موفقییت:تبادل ارزشها وبهادادن،نداشتن افراط و تفریط،شروع کاروپشتکارداشتن،زبان وکلام ما که بسان عصایی معجزه گرست.باید بتونم روی ذهنم کارکنم وکنترل  گفتارم رو بدست بگیرم. سپاس از مطالب عالی وفوق العاده تون جناب آقای حامدی کیا منتور توانمندم.👌🏻🌹.

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و روز بخیر مربی

    بسیاردقیق اقای رندی گیج توضیح دادن که این اصل ها شانسی و خودبه خود بوجود نمیان ،دنیای بر پایه لیاقت ها و باورها شکل گرفته و قانون کارما همیشه درحال انجام هست ،برای بدست آوردن ثروت علاوه برااینکه پول رو داشته باشیم باید ذهنیت بزرگی هم داشت تا هم به اندازشدن بود هم قدردونست ،نیاز نیست عقایدمون رو به دیگران القا کنیم چون نوفق شدن برای همه هست و بدست آوردنی هست به عقیده و سلیقه خاصی بستگی نداره، باید یادبگیریم ازداستانها الگوبرداری و پیاده سازی کنیم صرف خوندن زندگینامه مارو پولددرنمیکنه در نهایت کلام ما دنیای پیرامون مارو میسازه .

    تشکرمربی برای آموزش امروزتون 🙏

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام خدمت مربی

    از این اموزش به این میرسیم که واسه بدست آوردن هر چیزی باید تلاش کنیم اگه چیزی میخواییم برای رسیدن بهش باید دست به کار بشیم و اقدام کنیم فقط با فکر کردن بدست نمیاد(عالم بی عمل به چه ماند به زنبور بی عسل!)

    ذهنیت مثبت داشتن نقشه ی راه درست رو بهمون نشون میده انتظار هرچیزی رو بکشی واست اتفاق میوفته چون ذهنت در راستای اون عمل میکنه.

    اگه میخواییم به ثروت برسیم باید براش تلاش کنیم.(نابرده رنج گنج میسر نمیشود مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد.)

  • روح انگیز دریکوند
  • با تشکر فراوان  ار مربی بابت مطالب بسیار ارزشمند 

    تا اخرین لحظه بخاطر موفقیتم  استوار میمونم

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام خدمت مربی آقای حامدکیا مطلب آموزنده ای بود ..فکرکردن خرجی نمیخواهدبایدفکرکنیم حال که میخواهیم فکرکنیم درست ومثبت فکرکنیم...

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    مطلب بسیار عالی و آموزنده و کاربردی بود هر چند طبق آموزش جدید مربی بزرگوار موفقیت راز نداره اما این ۵ مورد اگر به کاربرده بشن بسیار بسیار در روند رسیدن به هدف تاثیر گذار خواهد بود.

    پول به سمت من جذب می‌شود مثل آهنربا🧲🧲🧲

    یاحق

  • مولود اقتداریان
  • سلام و عرض ادب خدمت شما مربی توانمند

    مطلب بی‌نظیری بود واقعا هرچیزی بهایی داره باید بهای موفقیت رو پرداخت 

    دنیای بیرون ما بازتاب افکار ماست و هرآنچه رو بهش باور داریم و میگیم انرژی بهش میدیم

     

  • مهدی فضیلت
  • با سلام خدمت مربی بزرگوارم 

    ۵ راز فوق العاده بودن مخصوصا راز پنجم که من با پوست و گوشت و استخونم بارهاو بار ها حسش کردم 

    کسی بودم‌که اصلا با این قانون آشنایی نداشتم و خیلی چیزهای منفی رو‌داشتم ناخاسته به خودم جذب میکردم ولی از وقتی که وارد این صنعت شدم و آموزش دیدم دارم هرچیزیو که میخام جذب میکنم 

    واقعا فوق العادس

    ممنون بابت اطلاعات بینظیرتون 

  • مینا مجتبایی
  • باسلام وعرض ادب خدمت مربی بزرگوار 

    سپاس بابت مطالب و آموزشهای فوق العاده تون، برای رسیدن به موفقیت باید تلاش و پشتکار وهدف داشت و بهاش رو پرداخت تا بهش رسید. 

  • مینا مجتبایی
  • باسلام وعرض ادب خدمت مربی بزرگوار 

    سپاس بابت مطالب و آموزشهای فوق العاده تون، برای رسیدن به موفقیت باید تلاش و پشتکار وهدف داشت و بهاش رو پرداخت تا بهش رسید. 

  • مینا مجتبایی
  • باسلام وعرض ادب خدمت مربی بزرگوار 

    سپاس بابت مطالب و آموزشهای فوق العاده تون، برای رسیدن به موفقیت باید تلاش و پشتکار وهدف داشت و بهاش رو پرداخت تا بهش رسید. 

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت به مربی بزرگوارم تاپ مربی حامدی کیا

    دقیقا موفقیت اتفاقی ب دست نمیاد و باید ما براش روزانه تلاش بکنیم تا ب وجودش بیاریم و دقیقا باید مفهوم دقیقی از موفقیت برای خودمون تعیین کنیم و روی اون هدف تمرکز کنیم تا تیکش بزنیم 

    ممنون مربی بابت اموزش های حرفه ایتون

  • مریم سخاوت پور
  • با عرض سلام و خسته نباشید به مربی بزرگوارم مربی حامدی کیا

    ممنون از مطالب فوق العادتون درسته موفقیت و ثروت به طور تصادفی برای هیچکس پیش نمیاد ما باید اون رو بدست بیاریم و برای اون بجنگیم  روی هدفمون تمرکز کنیم و پیش بریم .

    ما باید اهدافمون رو از سطح فکری و ذهنی به سطح فیزیکی برسونیم .

  • نرگس عظیمیان پور
  • سلام وعرض ادب

    من قطعا اتفاق های خوب رو جذب میکنم

    ممنونم از این متن و آموزش بینظیر مربی

     

    تمام تمرکزم رو میگذارم رو آموزش دیدن و تلاش کردن و مثبت صحبت کردن چرا که من اومدم دقیقا برلی برنده بودن برای ماندگار شدن و در تاریخ ماندن

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام وعرض ادب

    مادراین جهان بهای هرچیزی روبپردازیم،چندین برارآن روبدست می آوریم

    وافرادموفق دنبال هیچ چیزرایگان نیستندوازپرداختن بهای هرچیزلذت میبرن

    تمام افرادموفق بااینکه به شدت متدین نیستن ولی عقایدخودراتحمیل نمیکنن،چون آنهاروازاصل خودکه ذات الهی است دورمیکند

    برلی موفقیت بایدسطح ذهنی وافکارخودروبه سطح فیزیکی وواقعیات تبدیل کنیم وازتجربیات افرادموفق استفاده کنیم وهمیشه ازجملات مثبت استفاده کنیم

    سپاسگزارم مربی بابت وبلاگ بسیارآموزنده بود🙏

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت شما 

    این 5راز فوقوالعاده بود باید از فرصتهایی که برای ما پیش میاد را پیدا کنیم وانجام بدیم هر چیزی که راحت بدست بیاد راحت هم از دست میدهیم پس برای هر کاری باید بهای اون کاررا بدهیم همه میتوانند موفق بشند پس باید سعی کنیم راه ثرتمند شدن را بدست بیاریم وهمیشه دید مثبت داشته باشیم واز افراد موفق الگو بگیریم تا به موفقیت برسیم 

    خیلی ممنون خیلی عالی بود 

    سلام وعرض ادب وخسته نباشید خدمت مربی بزرگوارم مربی حامدی کیا

    ممنون از مطالب فوق العادتون 

    دقیقا موفقیت اتفاقی به دست نمیاد

    باید برای به دست اوردن موفقیت وهدفمون بجنگیم تا به دستش بیاریم

  • راضیه فرامرزی بابادی از چهار محال بختیاری
  • سلام عرض ادب و خدمت مربی حامدی کیا

    ممنون از مطالب فوق العادتون 

    ۵رازرسیدن ب موفقیت

     ۱_یاد گرفتم خوبی کنم چون چندبرابرش به من برمیگرده 

    ۲_یادگرفتم تو دنیا چیز مجانی وجود نداره ۳_یاد گرفتم‌که نباید روی بخشی تعصب داشته باشم ۴_یاد گرفتم ثروت برای افرادی که تلاش میکنند بهش میرسند۵_یاد گرفتم مثبت فکر کنم و اشیا مثبت جدب خودم کنم 

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی عزیز جناب آقای حامدی کیا

    متن بسیار آموزنده ای بود و البته شما بارها در آموزشات و جلسات به طرق مختلف در این باره به ما  آموزش دادید که باعث شده نسبت به مسیر موفقیت هوشیار تر باشیم قطعا راهبران flteam با بکار گیری این نکات بزودی جز موفق ترین افراد ایران و دنیا خواهند بود

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام و خدا قوت خدمت منتور بزرگوار جناب آقای حامدی کیا 

    ممنونم بابت ارائه این مطالب کاربردی💯👌

    موفقیت تصادفی نیست واگر چنین بود تصادفی هم از دست خواهد رفت موفقیت بها،زمان ،انرژی پارادایم ،اموزش و ...میخواد تا در ابتدا ظرف ذهنیه ما بزرگ شود و اماده ی پذیرش موفقیت 

    ایمان دارم آشنایی من با با تجارت پر پتانسیل نتورک مارکتینگ و شرکت معظم سیمرغ عصر تجارت و مربیان و حامی های باخرد و دانش تصادفی و عبث و بیهوده نیست ...در جایی یا مکانی گمراه بودم و از خدا خواستم مسیر موفقیت را در جلوی راهم بزاره ،حالا که مسیر را شناختم تمام تلاشم را میکنم که تا اخر مسیر برسم و موفقیت را ازان خودم کنم 

    پایدار و تندرست باشید 

  • منازرجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    ممنون بابت اطلاعات فوق العاده

    دقیقا واگویه های مثبت و ذهنیت مثبت همیشه راهگشا هستند و ما رو به سمت موفقیت هدایت میکند

  • فریده چنانه
  • عرض سلام وادب 

    ممنون از ازازطلاعات مفید و مثبتتون 

    مابرای رسیدن به هدفهامون باید مثبت اندیش باشیم تا بتونیم بهشون تمرکز کنیم برای رسیدن به رویاها و آرزوهامون باید تلاش کنیم و حتما هم بدستشون میاریم چون جاذبیه مثبت اندیشی داریم والان میدونیم که براچی داریم میحنگیم

  • فاطمه پاریاب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی گرامی

    سپاس بابت این وبلاگ فوق عالی

    حسم در سیمرغ مثل حس یک دانش اموز هست که چیزی نمیدونه و وارد مدرسه که میشه آموزش میبینه و افکار و دیدش نسبت به همه چیز تغییر میکنه و آگاه میشه من هم هرروز به مدرسه میرم مدرسه ای که پراز علم و دانشه مدرسه ای که مربیان عالی که هرروزآموزش های عالی بهم می آموزن و دیدم کاملا ازاون دید کوچک به زندگی فرق کرده و دنیای جدیدی رو دارم میبینم 

  • معصومه گودرزنژاد
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی

    ممنون از به اشتراک.گذاشتن این مطالب ارزشمند با تیم بسیار کاربردی و طلایی هستند نتورک علاوه بر تجارت بر روی رفتار و زندگی ماهم تاثیر مثبت گذاشته من ذهنیتی مثبت دارم من هرچیزی رو.که بخوام به دستش میارم وپول به سمت من جذب می،شود مثل یک آهنربا

    سلام وعرض ادب مربی خردمندم وقت شما بخیر 

    ممنون از آموزش واطلاعات فوق العاده که در اختیار ما گذاشتید 

    هیچ وقت موفقیت اتفاقی بدست نمیاد اول باید در ذهنمون  اون رو تصویر سازی کرد وخواست   برای بدست اوردن اون تلاش کرد

     

    سلام خدمت منتور عزیزمون

    ممنون از مطالب جذاب و حرفه ایتون

    با افکار مثبت و ذهنیتی مثبت تر قطعا موفقیت از ان ما میشه

    و من این افکار مثبت رو مدیون شما و گروهم هستم 

    چون دید مثبتی ب جهان و کائنات پیدا کردم

    سپاسگزارم

     

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت شما تاپ مربی عزیز

    چقدر این مطلب اموزنده بود ممنونم و به گفته رندی گیج فقط با خوندن نمیشه چیزی بدست اورد باید عمل کرد که حتما انجام میدم

    این 5نکته خیلی کاربردی بود ارزش برای ارزش تلاش کردن و..

    جملات مثبت به کار بردن باعث میشه ارتعاشی در کائنات ایجاد بشه و به سمت ما تمام اتفاقات مثبت جذب بشه و خیلی راهمون هموارتر میشه

  • علی صالحی
  • سلام و خدا قوت

    برای ثروتمند شدن باید یک ذهن ثروتمند داشته باشیم. باید بتونیم ذهن خودمون رو کنترل کنیم و هیچگونه شک و تردید و ترسی در اون نباشه.

    ضمن اینکه باید دست به عمل بزنیم و تلاش کنیم. هیچ چیز بر دون تلاش بدست نمیاد. 

  • فاطمه عبادی
  • سلام وادب تاپلیدر 

    ممنونم ازشمامطلب بسیار تاثیرگذاری بود

    هیچ چیز تصادفی اتفاق نمیوفته مگر اینکه بدستش بیاریموتلاش کنیم  ادم های موفق دنبال هیچ چیز رایگان نیستن اونها دنبال بهاپرداختن هستن ولذت می برن هرچیزی بهایی داره به همون اندازه که بها پرداخت میکنیم همونقدرش نتیجه شومیبینیم توی نتورک باید بها پرداخت کنیم تا به موفقیت برسیم تا به ثروت برسیم زبان وکلام ما عصای معجزه گر ماست هرچیزی که به زبونمون بیاریم همون میشه مثبت اندیش باشیم ذهنمون ثروتمند کنیم تا به ثروت واقعی برسیم 

    سپاس

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت مربی توانمندم خداقوت 

    واقعا متشکرم از شما بابت این همه مطالب مفید که دیدگاه و فکر ما رو تغییر میدن 

    دقیقا این پنج راز مهم رو با اجرا کردن در زندگیمون میتونیم نتایج عالی ای ببینیم 

    دقیقا رازهایی هستند که ما در اف ال تیم از شما یاد میگیریم

    سپاسگزارم

  • ابتسام لطیفی
  • باسلام و خدا قوت به مربی بزرگ اقای حامدی کیا 

    تشکر بابت این مطلب اموزنده 

    اموختم که اگر بخوایم ثروتمند بشیم باید تلاش بکنیم تا ثروتمند دائم شیم که این با تلاش فکر مثبت حرف های مثبت بدون تعصب و کاملا اعتدال بوجود می اید 

    تشکر مجدد 

  • غزل جادریان(اهواز)
  • سلام وادب خدمت تاپ مربی بزرگوارم

    خیلی ممنونم بابت اشتراک گذاری این مطلب آموزنده وبسیا مهم

    قول میدم  به تک تک اونها عمل کنم تابهترین نتایج رو به دست بیارم

    بخشندگی رو از الان شروع میکنم ودست انسان هارو میگیرم

    هیچ وقت از جملات منفی استفاده نمیکنم

    همه چیز دراین دنیا برای ما ساخته شده

    پس بهترین مخلوقات هیتیم ولایق بهترین هاییم

     

  • شبنم آموت
  • سلام وخداقوت

    راز های موفقیت اول اینکه جهان برپایه تبادل ارزش ها بناشده یعنی خوبی برای کسی بخوایم ده برابرآن به خودمان برمیگرده ماباید تلاش کنیم برای بدست اوردن موفقیت وگرنه پول وثروت خودش سراغ ما نمیاد باید کلام مثبت داشته باشیم برای جذب اطرافیان

  • فاطمه آرش
  • سلام و عرض ادب. مطلب بسیار بسیار زیبا و ارزشمندی بود. من به مثبت نگری اعتقاد بسیار زیادی دارم. پس مدام تکرار میکنم 💯پول به سمت من جذب میشود مثل یک آهنربا💯

  • زینب شوشی نسب
  • سلام و وقت بخیر

    مثبت نگری تاثیر مستقیمی برا جوانب زندگی داره 

    هرچیز مثبتی که از ذهن بگذره تاثیرش در زندکی آشکار‌میشه پس باید منفی نگری رو بزاریم کنار و فقط مثبت باشیم

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت خدمت مربی بزرگوار 

    ممنون مربی مطلب خیلی عالی وپراز نکات اموزنده بود 

    جهان هستی بر مبنای قانون هست چه کار مثبت یا منفی انجام بدیم قانون پژواک ،یا کارما دوباره بخودمون برش میگردونه با چندین برابر بیشتر 

    از کلام مثبت استفاده کنیم چراکه کلام ما زندگی ما رو میسازه به گفته دکتر حلت کلام تو عصای معجزه گرتوست سرشار از سحر واقتدار 

    واینکه هرچیزی دردنیا بهایی داره نمیتونیم بدون تلاش وبها موفقیت یا ثروت بدست بیاریم 

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا بزرگوار

    سپاس بابت این مطلب عالی و کارگشا تو مسیر نتورک ما

    دقیقا تو نتورک هم مثل تمامی مشاغل و تجارت ها باید کار کرد و تلاش کرد تا به موفقیت رسید و دقیقا باید بدونیم که تو این جهان هر جه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی و این خوبی و بدی با تصاعد هست پس تا میتونیم به افراد باید خدمت کنیم و تاتش کنیم برای خدمت کردن بیشتر

     

  • عرفان طاهریان
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی عزیز

    ممنون بابت این ۵ نکته مهم 

    اگر چه بارها خونده بودم اما بازهم خوندم و مطالبی رو در این متن پیدا کردم که قبلا اصلا ندیده بودم و باعث شد پارادایم بزنم و روی یک سری از عادت های خودم کار کنم 

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و تشکر تاپ‌مربی...

    نکات آموزشی:👇

    ۱. برای رسیدن به موفقیت باید بهای اون رو پرداخت کنیم...

     

    ۲. قانون کارما میگه هرکاری انجام بدیم بازتاب اون عمل به خودمون برمی‌گرده‌... حالا چه خوب باشه یا چه بد...

     

  • محمد ربانی فر
  • تشکر مربی 

    قطعا پنیر مجانی فقط در تله موش هست با تلاش و کوشش و انجام دادن آموزش ها و ذهنیت و کلام مثبت به سمت اهداف خودم گام بر میدارم و خلق شون میکنم

  • الهام عساکره
  • سلام و عرض ادب و احترام خدمت تاپ مربی و منتور خردمندمون جناب اقای حامدی کیا ....مربی ممنون بابت مطالب ارزشمندی که جهت پیشرفت و موفقیت ما توی وبلاگ می گذارید. این ۵ راز طلایی رو سر لوحه ی زندگیم قرار میدم .و حتما پارادایم میزنم و بهاشو پرداخت میکنم .چون اگه تغییر نکنم از بین میرم...هر وقت یکسری چالش ها توی مسیرم قرار میگیره ومطالب بی نظیر وبلاگ شما رو مطالعه میکنم راه و مسیر برام روشن تر و واضح تر میشه.

  • علی حامدی کیا
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

     

    بسیار عالی بود، مصداق عملی این ۵ راز رو همیشه در عملکزد شما دیدیم و به شخصه شاهدم که موفقیتی که امروز شما دارید حاصل عمل کردنتون به تک تک این آموزش ها با تمام‌ وجود هست.

    از شما الکو میگیرم و پا جای پاتون میزارم، به تک تک این آموزش ها با تمام وجودم عمل میکنم تا رسیدن به موفقیت و ثروت ✌🏼✌🏼

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خدا قوت 

    بهای هر موفقیتی باید داده شود تا آن موفقیت بدست بیاید قطعا عمل به این اموزش ها و تکرار و تمرین انها باعث پیشرقت میشود نه صرفا خواندن و مطالعه کردن از این فرصت استفاده میکنیم و در برنامه های تجاری خودمونواز این اموزش ها استفاده خواهیم‌کرد

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت

    ممنون مربی این ۵ راز مطلب آموزشی مفید و آموزنده ای هست.دقیقا باید عمل کنیم و تلاش تا نتایج خوبی بگیرم.

    پول به سمت من جذب می شود مثل یک آهنربا👌🏻👌🏻

     

     

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت تاپ مربی عزیز

    برای موفقیت باید بها داده بشه باید تلاش کرد

    جملات مثبت به کار برد 

    باید ارزش خودمون و جایگاهمون رو‌ بدونیم 

     

  • یاسمن سلبوطی
  • عررض سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنون بابت به اشتراک گذاشتن این ۵ راز طلایی 

    برای رسیدن به هر انچه که میخواهیم باید بهایی بدیم و هر چیزی که بدون زحمت بدست بیاد ماندگار نیست همیشه ذهنیت مثبت داشته باشیم برای خودمون ارزش قائل باشیم

  • فاطمه خواجه حسنی
  • سلام خدمت شما مربی بزرگوار 

    واقعا 5 راز موفقیت بسیار ارزشمند است هر کاری بهایی دارد و باید بهای آن را پرداخت . ذهنیت رو مثبت داشتن بهترین راز موفقیت است .بازتاب هر کاری به خود ما برمیگرده

     

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام وخداقوت خدمت شما مربی 

    ممنون بابت به اشتراک گذاشتن این ۵رازطلایی

    واقعا عالی بودبرای هرموفقیتی باید بهاپرداخت کرد هدف بی بها حس خوبی نداره 

    ازکلمات مثبت استفاده کنیم که نتیجه واتفاق های خوبی برامون بیفته 

    خودمون شایسته بهترین هابدونیم وبرای رسیدن بهش تلاش کنیم

  • رضا قلاوند
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز 

    سپاس از این آموزش فوق العاده

    انسانها در نهایت اون چیزی میشن که بهش فکر میکنن

    ما باید به ناخودآگاه خودمون درس موفقیت بدیم ، این رو وارد ذهنمون کنیم که بااااید موفق بشیم

    فورا نه ، ولی حتما بهش میرسیم 

     

  • حکیم زاده ...خرم آباد
  • سلام مربی

    پول ب سمت من جذب میشود مثل یک آهنربا.

    من شایسته بهترینا هستم.با افکار و گفتار مثبتی که دارم.افراد زیادی جذب من میشوند.هرکاری بهایی دارد و من بهای کار خودرا پرداخت میکنم.تا ب موفقیت برسم.

  • الناز دریکوندی
  • سلام وخسته نباشی خدمت تاپ لیدر

    ممنونم بابت مطالب آموزندتون.من همیشه توی ذهن خودم آیندمو نسبت به بقیه اطرافیانم بهتر میبینیم وخودم رو فردی ثروتمند میبینم وتمام تلاشمو هم می کنم تا به هدفم برسم

  • ♡Sh.Rashidinia♡andimeshk
  • سلام وقتتون بخیر مربی🌸🌸

    ۵نکته ی عالی بودن که باید بیشتر درموردشون فکر کنیم و انجام بدیم که به موفقیتمون نزدیک تر بشیم.. 

    و اینکه از جملات منفی استفاده نکنیم چون تو ذهنمون همون میشه پس باید بیشترو بیشتر و از جملات مثبت استفاده کنیم و وقتی همینطور به مثبت بودن ادامه بدیم قطعا ذهنمون باورش میکنه و اتفاقای بسیار عالی هم برامون میافته و باز هم بر میگردیم به ذهنیت مثبت داشتن که روی خودمون و کارمون تاثیر فوق العاده ای داره..👌👌

    و هیییچ چیز همینطوری الکی به وجود نمیاد بلکه وقت و زمان و صد البته تلاشی هست که انجام میدیم برای رسیدن به موفقیت و هرچی که بخوایم بشیم..پس همیشه با ذهنیت مثبت کارهامون رو انجام بدیم..🙂

    😍😍😍پول به سمت من در حرکت است.😎

    🌺خیلییی ممنون مربی عالی بود تشکر فراوان🙏🌺

  • سمانه طافی ( اندیمشک)
  • سلام وتشکر از تاپ مربی عزیزوتوانمند این مطالب عالی بود واقعا همه چیز به ذهن ما بستگی داره چه منفی چه مثبت فکرکنیمذهن ما عمل می کنه وهیچ چیزاتفاقی نیست همه چیزذهن ماست به هرچیزفکرکنیم همونو دریافت می کنیم پس باید خوب فکرکنیم ومثبت باشیم که دریافت های مثبت وعالی داشته باشیم وتلاش کنیم که نتایج عالی رو بگیریم✌

  • محمد زاهد
  • سلام و خداقوت به تاپ مربی حامدی کیا 

    بسیار ممنونم از این متن فوق العاده واقعا یاد گرفتم که تلاش و کوشش خودم رو بالا ببرم و بهاء موفقیت و رشد رو بپردازم و با شدت و قدرت بیشتری برای خواسته هام بجنگیم و همواره مثبت بگم و به مثبت ها و رشد فکر کنم و درباره اش صحبت کنم

  • محمد زاهد
  • سلام و خداقوت به تاپ مربی حامدی کیا 

    بسیار ممنونم از این متن فوق العاده واقعا یاد گرفتم که تلاش و کوشش خودم رو بالا ببرم و بهاء موفقیت و رشد رو بپردازم و با شدت و قدرت بیشتری برای خواسته هام بجنگیم و همواره مثبت بگم و به مثبت ها و رشد فکر کنم و درباره اش صحبت کنم

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت شما 

    دقیقا برای هرچیزی که میخواهیم بدست بیاریم باید تلاش کنیم وبهاشو بدیم وهرچیز راحت بدست بیاد راحت هم از دست میدیم از تجربیات افراد موفق استفاده کنیم وبه کار بگیریم وففط نخونیم وهمیشه مثبت فکر کنیم ومنفی از خودمون دورکنیم وهمیشه باخودمون بگیم ممنون از مطلبهای فوقوالعاده اتون 

    پول به سمت من جذب میشه مثل یک آهنربا 

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • ممنون تاپ مربی

    پنج نکته کلیدی،که بی نظیرکه بایدبهش عمل کنیم وبکاربگیریم،موفقیت بهامیخاد،هیچ ارزشمندی ،مجانی بدست نمیاد،وتنهاخواندن زندگی افرادموفق ماروبه موفقیت نمیرسونه،بلکه بکاربردن تجارب آنهامیتونه راهکارمناسبی برای کسب موفقیت باشد،وهمیشه ازجملات مثبت وتاثیرگذاردرکلام استفاده کنیم تاجذبهای بیستری داشته باشیم.

  • زکیه موسوی از اندیمشک
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    ممنونم بابت آموزش عالی و فوق العاده 

    نابرده رنج گنج میسر نمیشود برای بدست اوردن بهترینها باید تلاش و زحمت زیادی بکشیم و منتظرشانس و اقبال نباشیم

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون تاپ مربی

    هیچ چیز به راحتی به دست نمیاد باتلاش وپشتکار وبا استفاده از تجربیات افراد موفق وقطعا مثبت نگری واستفاده از جملات تاکیدی مثبت 

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ منتور تیم راهبران آینده 

    مطلب بسیار فوق العاده و قابل تامل بود.اینکه ما تا بهایی ندیم چیزی بدست نخواهیم آورد.و همیشه این تعامل وجود خواهد داشت

    موفقیت و ثروت راحت و تصادفی به وجود نمیاد

    هیچ گاه نباید عقاید خودمون رو به دیگران تحمیل کنیم 

    وهیچ گاه ما با افکار و ذهن منفی نمی تونیم انتظار نتیجه مثبت رو داشته باشیم

     

  • samira fatahi ...استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی

    ممنونم بابت مطالب عالی وانگیزشی

    کلام ما عصای معجزه گر ماست . ثروت و موفقیت به راحتی بدست نمیاد به تلاش وپشتکار نیاز داره بایداز تجربیات افراد موفق و مثبت اندیش استفاده‌ کنیم . تکرار جملات تاکیدی بهمون انرژی‌ مثبت میده پس هرروز تکرار وتمرین کنیم.

  • فرزانه داوری اصفهان
  • ممنونم ازشماتاپ مربی عزیز متن فوق العاده ای بود .

    کلام ما عصای معجزه گر ماست .ثروت وموفقیت به راحتی بدست نمی آیدو تصادفی نیست  بلکه همت تلاش و پشتکاربسیارزیادی میخواهد .هروز جملات مثبت راباخودمون تکرار کنیم و از جملات منفی دوری کنیم جملات منفی باعث شکست مامیشود ومارا درراه رسیدن به هدفمون باز میدارد 

  • ناهید رضایی
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی

    موفقیت در واقع به افکار و شخصیت ما برمیگرده.

    مدام باید از خودمون بپرسیم افکار من مثبت هستن؟ کلامی که به زبان آوردم مثبت بود؟ آیا حاضرم برای موفقیت بهای اون رو بپردازم؟ آیا حاضرم چندین بار تلاش کنم؟ آیا حاضرم با دیگران کمک‌ کنم؟ و آیا ایمان دارم که خدا خواهان موفقیت من هست و همه لایق موفقیت هستند؟

    اگر جواب مثبت و درستی مقابل این سوالات بزاریم شخصیت و افکار ما همون جیزی هست که یک فرد رو لایق ثروتمند شدن میکنن.

    ممنونم بابت این آموزش فوق العاده

  • فریده ملکیان - اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار

    مسیر موفقیت مسیر چالش هاست، چه براساس قانون کارما باشد و یا قانون جذب، در هر صورت ثروت و  موفقیت واقعی بدون زحمت و بها، تصادفی و یا سطحی نگری بدست نمی آید..

    درعین حال موفقیت و ثروت چیزی جز واگویه های درونی ما و تلاش در جهت اثبات آنها نیست..!

    ممنون مربی

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی 

    هیچ چیز دردنیا مجانی نیست وبه راحتی بدست نمیاد باداورده رو باد میبره پس باید چیزی که میخایم تلاش کنیم بهاش بدیم

    برای بدست اوردن ثروت بایدخوندن ومطالعه زندگینامه ها کاری ازپیش نمیبره باید اقدام کنیم واز افرادی که این راه رفتن کمک بگیریم 

    کلمات ماداری انرژی هستن بینیم کلام مامثبت یامنفی چون این هاروی ضمیرناخوداگاه ما اثرمیزاره وهمون روهم درواقعیت بوجود میاره 

     

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون تاپ مربی خواستن مهمترین هست نفوذ کلام همانطور که در کتاب دولت وفرزانگی گفته شده 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت

    رموز موفقیت از نظر رندی گیج:

    دنیای مبتنی برتبادل ارزشها

    پنیرمجانی در تله موشه(بدون بها موفقیتی ماندگارحاصل نمیشه)

    کلام مثبتمون ،باعث خلق اتفاقات مثبت میشه

    عدم افراط گری در دین

    ثروت هرگز تصادفی پیش نمیاد

     

    بسیار زیبا و قابل تفکر و تعمق بود سپاسگذارم

     

  • خدیجه کمرانی نجف آبادی
  • باسلام خدمت تاپ مربی     نکات بسیار جذاب و جالبی بود و بدافزار مثبت مابه همه چیز میرسیم

  • نگار عیدی اصفهان نجف اباد
  • سلام ودرود خدمت تاپ مربی

    ب نظر من واقعا برا به دست آوردن هر چیزی باید تلاش کنیم چون مجانی به دست نمیاد و اگه اومد خیلی راحت از دست میره آدم تا برای چیزی تلاش نکنه قدرشو نداره.

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خداقوت 

    برای رسیدن به هر چیزی باید بهایی داد و طرز تفکر و نگرش ماست که تعیین میکنه چی به سمتمون بیاد و نصیبمون بشه باید بزرگ فکر کنیم فکر ثروتمند داشته باشیم تا بتونیم موفق بشیم 

    ممنون 

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی

    جایگاه هیچکس کس  مجانی به دست نمی آید. برای رسیدن به موفقیت باید بها بدهیم .و اینکه ذهنیت مثبت و ثروتمند داشته باشیم .هرچیزی که راحت به دست آوردیم راحت هم از دست می‌دهیم .با گفتن عبارات تاکیدی مثبت می توانیم ذهن مان را بزرگ، قدرتمند ،و ثروتمند کنیم این ۵ نکته طلایی را مد نظر قرار می دهیم تا نتایج عالی به دست آوریم.

  • نرگس طالبی.اصفهان
  • سلام و وقت بخیر خدمت شما

    مطلب فوق العاده ای بود ممنون ازتون

    دقیقا همینطوره پول باد آورده رو باد میبره و اگر زحمتی برای پولت نکشی لذتی نداره و ارزشی هم نداره .قانون ذهنیت مثبت رو هم باید در نظر بگیریم چون هرچه به زبان بیاریم و در ذهنمون داشته باشیم همون رقم خواهد خورد.🌹🌹🙏🙏

  • فهیمه کرمی تیران
  • باعرض سلام وعرض ادب خدمت جناب تاپ مربی.مطالبی بسیار خوب وآموزنده ایی بود.تشکر🙏

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی