NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

از طرف بهترین دوست تو خدا

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ق.ظ

صبح که از خواب بیدار شدی،نگاهت می کردم؛و امیدوار بودم که با من حرف بزنی،حتی برای چند کلمه،نظرم را بپرسی یا برای اتفاق خوبی که دیروز در زندگی ات افتاد،از من تشکر کنی.اما متوجه شدم که خیلی مشغولی،مشغول انتخاب لباسی که می خواستی بپوشی.وقتی داشتی این طرف و آن طرف می دویدی تا حاضر شوی فکر می کردم چند دقیقه ای وقت داری که بایستی و به من بگویی:سلام؛اما تو خیلی مشغول بودی.یک بار مجبور شدی منتظر بشوی و برای مدت یک ربع کاری نداشتی جز آنکه روی یک صندلی بنشینی. بعد دیدمت که از جا پریدی.خیال کردم می خواهی با من صحبت کنی؛اما به طرف تلفن دویدی و در عوض به دوستت تلفن کردی تا از آخرین شایعات با خبر شوی. تمام روز با صبوری منتظر بودم.با اونهمه کارهای مختلف گمان می کنم که اصلاً وقت نداشتی با من حرف بزنی.متوجه شدم قبل از نهار هی دور و برت را نگاه می کنی،شاید چون خجالت می کشیدی که با من حرف بزنی،سرت را به سوی من خم نکردی. تو به خانه رفتی و به نظر می رسید که هنوز خیلی کارها برای انجام دادن داری.بعد از انجام دادن چند کار،تلویزیون را روشن کردی.نمی دانم تلویزیون را دوست داری یا نه؟ در آن چیزهای زیادی نشان می دهند و تو هر روز مدت زیادی از روزت را جلوی آن می گذرانی؛ در حالی که درباره هیچ چیز فکر نمی کنی و فقط از برنامه هایش لذت می بری...باز هم صبورانه انتظارت را کشیدم و تو در حالی که تلویزیون را نگاه می کردی،شام خوردی؛ و باز هم با من صحبت نکردی. موقع خواب...،فکر می کنم خیلی خسته بودی. بعد از آن که به اعضای خانواده ات شب به خیر گفتی ، به رختخواب رفتی و فوراً به خواب رفتی.اشکالی ندارد.احتمالاً متوجه نشدی که من همیشه در کنارت و برای کمک به تو آماده ام. من صبورم،بیش از آنچه تو فکرش را می کنی.حتی دلم می خواهد یادت بدهم که تو چطور با دیگران صبور باشی.من آنقدر دوستت دارم که هر روز منتظرت هستم.منتظر یک سر تکان دادن،دعا،فکر،یا گوشه ای از قلبت که متشکر باشد. خیلی سخت است که یک مکالمه یک طرفه داشته باشی.خوب،من باز هم منتظرت هستم؛سراسر پر از عشق تو...به امید آنکه شاید امروز کمی هم به من وقت بدهی. آیا وقت داری که این را برای کس دیگری هم بفرستی؟ اگر نه،عیبی ندارد،می فهمم و هنوز هم دوستت دارم. روز خوبی داشته باشی...


دوست و دوستدارت:خدا

نظرات (۱۲۴)

  • مژده سلیم زاده
  • سلام
    خداازرگ گردن بمن نزدیکترولی هیچوقت حسش نکردم خدای بزرگ دوست دارم وامیددارم که این فرصت زندگی که بهم داری ازنعماتت خودته.خدایاشکر 
  • رضا قلاوند - علی علیزاده
  • با سلام خدمت تاپ لیدر

    چـــــون خــــواستیم برخــــــواستیم

    به نظر من هیچ کار و حرفه ای نباید به باخدا بودنمون ضربه بزنه

    باخـــدا بودن بهتر از ناخــــدا بودنـــه !

    علنــا همـــه جــا رو میگیریم

    بــه امیـــد سقفــ
  • زهرا احمدی میرقاید (مسجدسلیمان)
  • *بنام خدایی ک خیلی جاها میتونست مچمو بگیره اما دستمو گرفت*
    سلام
    خداوندا همیشه کنارم بودی اما نفهمیدم و باز هم ماندی ِپس رهایم نکن تا گم نشوم.
    (( بمان تا بمانم))
  • فاطمه احمدی میرقاید *مسجدسلیمان*
  • *بنام خدای سازنده ی هدف*
    با سلام وتشکر
    امام حسین (ع) میفرمایند :
    خداوند رتبه ها و منزل های عالی را بخاطر صبری که بندگان در مقابل تحمل ناملایمات به خرج می دهند به آن ها عنایت می فرمایند.
    راه و همراه همیشگی من *خدا*
  • علی احمدی میرقاید *مسجدسلیمان*
  • بنام الله
    سلام
    خسته نباشید تاپلیدر
    با مطالب عالی که میذارین انرژی میگیریم
    با یاد خدا راه ها هموار و روشن میشن پس چه خوبه همیشه به یاد خدا باشیم.
    *خدایا شکرت*
  • گلنارعالیوند.رستم عالیوند.مسجدسلیمان
  • به نام خدا
    به سوی هدف
    به یادتاپ لیدرهمیشه جاودان سیدمسعودخامد
    سلام تاپ لیدرسلام وخداقوت
    مثل همیشه ازمطالب فوق العادتون لذت بردیم وانرژی گرفتیم
    خداراباتمام وجودفریادخواهم زدتابه دنیا ثابت کنم تمام مسیرهابه طرف مشترک مورد نظر اشغال نمی باشد.
  • شبنم کریمی(مسجدسلیمان)
  • بنام خدا
    باسلام
    خدا قوت تاپ لیدر
    خود می نگرم تا ببینم که خطا کجاست...
    بعدازکمی تامل و قدری سکوت پی میبرم:
    آنجا که خالی ازخداست ِخطاست...

  • ناهید کریمی(اهواز)
  • بنام خدا
    باسلام
    خدا قوت تاپ لیدر
    جاده های زندگی را خدا هموار میکند،کار ما تنها برداشتن سنگ ریزهاست...
  • گلی صالحی کیا(مسجدسلیمان)
  • بنام خالق زیبایی ها
    به سوی هدف وبه یاد سید مسعود خامد و ناصر همائیان
    سلام تاپ لیدر خداقوت
    خدای من مرا از هیچ نمی ترساند جزء بی فکر سخن گفتن و رنجاندنِ دلی ، خدای من خدای تمام مهربانیهاست...
  • فاطمه شکری
  • بنام خالق یکتا
    از من تا خدا راهی نیست، فاصله ایست به درازای من تا من،  ودر این هیاهوی غریب این من را باید یافت...
    فهمیدم که برای ثابت قدم ماندن در زندگی بایىد فقط با دو نفر تکلیفت را روشن کنی:
     خودت و خدایت...
    در پناه حق
  • علی نعیمی زاده
  • به نام خدایی که ذکرش شفا و نامش روا و خداقوت خدمت استاد حامدی..
    استاد اگه ما زندگی و خودمونو و دستامونو به دست خدا بسپاریم همه چیز عالی و طبق میل مون میره جلو
    خدا دوست دارم...
    تصاعد نزدیکه
  • علی نعیمی زاده
  • سلام خانواده... استاد حامدی...
    خدامیگه:
    تو ای زیباتر از خورشید زیبایم/ تو ای والاترین موجود دنیایم/ شروع کن،یک قدم باتو تمام گامهای مانده اش با من...
    خداجون خیلی دوست دارم... تصاعد نزدیککککککه
    دست خدا دیدنی نیست.به عشق هدفهامون و با توکل به خدا قدم برمیداریم و تا تیک خوردن اهداف سازمانم آروم و قرار ندارم
    دنیا به تسخیر گام های توست
  • فیروز سبزه زاری
  • و توکل علی الله و کفی بالله وکیلا..
  • حامد نوری منش(نتفول)، ایمان حاذقی
  • باسلام برسم عشق سلامی هم خدمت لیدر جاویدان سید مسعود خامد
    من از رگ گردن به تو نزدیکترم.. کافیست که بخوانی مرا:-)
    عالی بود..
    عشق = خدا
  • فرشید فتاح زاده
  • مرسی لیدر عالی بودl
  • مهدی اسدزاده دزفول
  • بدرستی خداوندیاورصابرین است
  • فاطمه تقاضا
  • قُلْ اِنْ کُنْتُمْ تُحِبُّونَ الله ُ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ الله ُ وَ یَغْفِرْلَکُمْ ذُنُوبَکُمْ وَ الله ُ غَفُورٌ رَحیمٌ. (سوره
    آل عمران، آیه 31)

    ای پیامبر، بگو اگر خدا را دوست دارید، از من پیروی کنید تا خدا نیز شما را دوست داشته باشد و گناهانتان را بیامرزد. خدا، آمرزنده و مهربان است.


  • مریم منصوری (سربندر)
  •  به نام *خدا پدر مادر* لیدروبه یادژنرال همیشه جاوید* سید مسعود خامد*ببین هیشکى نمیتونه نبود یا وجود خدارو ثابت کنه
    خدارو باید حسش کرد
    من واسه خودم اینجورى ترسیم کردم 
    بالاى یه کوه انبوهى از طلاس
    من میرم دنبال اون طلا 
    ولى تو اعتقاد بهش ندارى پایین میمونى
    اگه طلا هم نباشه من ضررى نکردم فقط واسش تلاش کردم ولى اگه طلا باشه تو ضرر کرد 
    مطمعنم که خدایى هست😌👌🏻

  • جمال بهرامی
  • سلام لیدر خیلی ممنون 
    خدا رو توی چشمان کسی دیدم که توی چشماش حس رضایت رو دیدم

  • میلاد افضل مقدم
  • سلام خدمت لیدر عزیزم         باخداباش پادشاهی کن.   بی خداباش هرچه خواهی کن
  • مصطفی میرزاییان


  •    باران رحمت خدا همیشه میبارد..مقصر ما هستیم که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم
  • خاتون قنواتی: بندر ماهشهر
  • سلام بر افریننده هستی و سلام خدمت شما تاپ لیدر حامدی کیا
    من این اعتقا رو دارم که خدا منو انتخاب کرده و محبتشو بهم نشون داده که از 50 نفر اول بچه های ماهشهر باشم .و باید این رو هیچ وقت .هیچ وقت فراموش نکنم .با موفقیت دیگران پاسخگو محبتهاش باشم .
    لبخند خدا به خانواده سیمرغ بسیار زیباست .
    یا حق

  • فیروزه قنواتی (بندر ماهشهر)
  • سلام تاپ لیدر عزیز
    خدا همیشه باماست  این ماهستیم که بعضی وقتها ازش غافل میشیم خدایا بابت داد و نداده ات شکر
    باتشکر از شما


    خیلی بهم برخورد خیلی نامردم اگه نخوام دوستمو از خودم برنجونم نامردم اگه یه بار دیگه بهش جواب ندم ، پ ا ر ا د ا ی م ،دمه غیرتت گرم مربی به اسمه خودش به عشقه خودش که همیشه خودش بود خودم تو غم تو هم تو ماتم تو شادی با آزادی صدا کرد ولی۰۰۰۰۰ شرمندشم من میگم بهش تو هم بهش بگو مربی، ممنون
  • رضا سلمان زاده
  • لام خدمت تاپ لیدر عزیز
    بازهم مثل همیشه گل کاشتید...بسیار عالی و آموزنده بود
  • احسان استاد
  • نامه ای به خدا
    همیشه و در همه حال دوستدار خدا باید باشیم ، یکی بهمون یه چیزی میده تا آخر عمر ازش تشکر میکنیم و خدا اینهمه نعمات به ما داده ولی واقعا حقش بیشتر از ایناس که ازش تشکر کنیم ... بازم یه پارادایم جدید ، با پارادایم زدنمون از خدا تشکر کنیم
  • حسین باغبان
  • با سلام
    چه اسان با جابجایی یک نقطه از خدا جدا میشویم
  • لیلا آل کثیر از شوش
  • سلام.لیدرخدا قوت. مثل همیشه عالی وسازنده بود. 
  • جلال حمزه.شوشتر
  • با سلام و عرض خسته نباشی خدمت تاپ لیدر
    اقا خیلی مطلب عالی بوده من استفاده میکنم از این به بعد..
  • شیرین طاهری فر
  • با سلام
    خدا وندا نشود روزی که بی ازن تو روزم اغاز شود
    خداوندا میدانم سالهاست دستم را گرفته ای فقط مبادا رهایش کنی
      خیلی دوست دارم
         همه کسایی رو که دوست دارم ومیشناسم و نمی شناسم در پناه خودت حفط کن
                      امین
  • مبین کایدخورده
  • سلام
    یک نقطه بیش فرق بین رحیم و رجیم نیست 
    ازنقطه ای بترس که شیطانی ات کنند
  • ساناز سیلانی زاده

  • به نام خدایی که هرجا ک ما خواستیم او بود

    ولی او هرجا خواست ما نبودیم...

    خدایا خیلی جاها میتونستی مچمو بگیری ولی دستمو گرفتی... 
    خدایا دستمو رها نکن... 
  • احمدرضا یاراحمدی از دورود لرستان
  • سلام تاپلیدر خداقوت
    فوق العاده بود. خدا همیشه هست کنارمون و ما هیچ توجهی نمیکنیم.
    بنام تنها معبودم
    خدایا باتمام وجودم دوستت دارم وهمیشه در قلب ویادمنی
    منوببخش اگه گاهی ازت شاکی میشم درحالیکه امورت همه از روی حکمت است ولی بندگانت همه ناسپاس!
  • فاطمه براتی
  • خدای مهربان من

    از من به دل نگیر که گاهی یادم می رود صدایت کنم.

    از من به دل نگیر که مشغله هایم نمی گذارد صدایت کنم.

    ولی بدان قلبم به عشق تو می تپد دوست قشنگ تر از جانم.
  • مژده سلیمزاده
  • بنام خدای هستی بخش 


    من درکلبه فقیرانه خود تورادارم که تودرعرش کبریاییت چون خود نداری 
     خدایابخاطر وجود باعظمتت 
    بخاطر تمام نعماتت 
    بخاطر ......


    خدایا شکرت 
    خدایاشکرت 
    خدایاشکرت
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • عجب صبری خدا دارد !
    اگر من جای او بودم .
    نه طاعت می پذیرفتم ،
    نه گوش از بهر استغفار این بیدادگرها تیز کرده ،
    پاره پاره در کف زاهد نمایان ،
    سبحۀ، صد دانه میکردم .عجب صبری خدا دارد !اگر من جای او بودم به عرش کبریایی ، با همه صبر خدایی ،تا که میدیدم عزیز نابجایی ، ناز بر یک ناروا گردیده خواری میفروشد ،گردش این چرخ راوارونه ، بی صبرانه میکردم .

  • حسین علیمرادی
  • درود برشما
    الهی ای خالق بی مدد و ای واحد بی عدد، ای اول بی هدایت و ای آخر بی نهایت ای ظاهر بی صورت وای باطن بی سیرت، ای حی بی ذلت ای مُعطی بی فطرت و ای بخشندهٔ بی منت، ای دانندهٔ راز ها، ای شنونده آواز ها، ای بینندهٔ نماز ها، ای شناسندهٔ نامها، ای رسانندهٔ گامها، ای مُبّرا از عوایق، ای مطلع برحقایق، ای مهربان بر خلایق عذر های ما بپذیر که تو غنی و ما فقیر و بر عیبهای ما مگیر که تو قوی و ماحقیر، از بنده خطا آید و ذلت و از تو عطا آید و رحمت
    ای که تو صبرت شهره شهر و دیار 
    ای که تو را به بنده عشق بسیار
    مرا اگر هر لحظه کوتاهیست به درگاه 
    به جاه و جلال و عظمتت همی ببخشا 
    "باید از صاحب عشق تشکر کرد همان خدایی که مرا به وجود اورد تا بیایم و با عشق او زنده بمانم و زندگی کنم سپاس گذارم" 
    درپایان جا دارد ازشما و تفکر زیبا و بی همتا شما که این مطلب شگفت انگیز را در طبق اخلاص قرار دادید صمیمیانه تشکر کنم .
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • در شهر بودم دیدم هرکس به دنبال چیزی می دود :
    یکی به دنبال پول
    یکی به دنبال چهره دلکش
    یکی به دنبال لحظه ای توجه چشمان هرزگرد
    یکی به دنبال نان
    یکی هم به به دنبال اتوبوسی !
    اما دریغ ؛ هیچکس دنبال خدا نبود و خدا به دنبال همه....!
    ﭼﻪ ﺯﻳﺒﺎ ﺧﺎﻟﻘﻲ ﺩاﺭﻡ
    ﭼﻪ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ ﺧﺪاﻱِ عاشقی ﺩاﺭﻡ
    ﻛﻪ ﻣﻴﺨﻮاﻧﺪ ﻣﺮا ، ﺑﺎ ﺁﻧﻜﻪ ﻣﻴﺪاﻧﺪ ﮔﻨﻪ ﻛﺎﺭﻡ .
  • امین سیلانی زاده
  • به نام خدا

    سلام و ادب خدمت تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا

    چه سعادتی که در این صبح جمعه این متن فوق العاده رو خوندم

    الا بذکرالله تطمئن القلوب

    فنجان خالی و طلب از بزرگترین و بخشنده ترین خالق و پدیدآورنده برکت است

    به یاد همه هستیم،همه کار میکنیم مگر به خالقمون

    سپاس بابت درس امروز

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت.....

    خداونداعتبار۱۰۰۰انسانهاست....درحالیکه ما از هم صحبتی وقربت به او غافلیم ...خدایا درهمه حال بیادتم وبه مددتو ایمان وباوردارم...تویارویاورمایی درهرلحظه وساعت.....

    سلام

    چقدر خوشحالم که هرروز هم دعا کردم و به یاد خدا بودم و هم هر شب قبل خواب قرآن میخونم. بابت این مطلب عالی ممنون

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت 

    مطلب عالی بود 

    خداروشکر میکنم بابت هرانچه تابه امروز بمن داده 

    خداروشکر میکنم بابت وجود تاپ لیدر عزیز .شرکت قدرتمند سیمرغ .تیم راهبران اینده واینکه خدایا شکرت بخاطراینکه فرصتی دوباره دادی تابرای رسیدن به تعالی قدمی برداریم 

    سلام و خداقوت تاپلیدر

    ممنونم به خاطر این متن فوق العاده

    خدا رو شکر به خاطر سیمرغ و FLTEAM

    خدا رو به خاطر حامی و راهبر قدرتمندمون

    خدا رو شکر به خاطر محصولات بینظیرمون

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • خدایاشکرت که انقدبینهایت خوووبی 

    خدای من این فخرمنو بس که خدایی مثل تو دارم ،تو اونجور که دوست دارم هستی پس منوهم اونجوری کن که خودت دوست داری .

    خدایا بخاطر همه چیزو این لحظه م که اجازه زندگی دارم شکرت ،اونقدر بهم بصیرت بده که بتونم توهمه لحظه های زندگیم بیادت باشم حتی سخت ترینا حتی بهترینا .

    ممنونم تاپلیدر 

  • سیده زهرا یاجدا
  • به توکل نام اعظمت 

    سلام تاپ لیدر خداقوت 

    اتفاقی امروز این مطلب دیدم و خوندم ....متاسفانه خیلی وقتها ما فراموش میکنیم که خداست که کلید همه مشکلات ماست ...خداست که میتونه بهمون کمک کنه و همیشه هوای مارو داره ولی اون هیچوقت مارو فرامچش نمیکنه 

    ممنونم ازتون بابت این مطلب فوق العاده 

    خدایا شکرت به خاطر داشتن رهبر قدرتمندمون  /خدایا شکرت به خاطر حامی هام و هم تیمی های خوبم/خدایاشکرت به خاطر داشتن شرکت قدرتمندسیمرغ

    سلام و خدا قوت

    بسیار مطلب فوق العاده ای بود

    شاید واقعا هواسمون نیست که یکی همیشه منتظر ماست ، کسی که آماده و منتظر کمک کردن به ماست و ابتدا و انتهای همه چیز هست

     

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا

    قطعا خدا دوستیه که بی منت کنارته و دوست داره و کمکت میکنه

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام خدمت تاپلیدرگرامی

    ممنون ازشماکه بااین متن زیبا به ماتلنگرزدید،که همیشه ودرهمه حال یادوذکرخداروفراموش نکنیم.

    خدایاتوازرگ گردن به مانزدیکتری،خدایاازتومتشکرم بابت تمام خوبیها ومهربانیهایی که درحق من داریودرهمه حال مراتنهانمیگذاری،دوست خوبم ،بسیاردوستت دارم ،اگر ،فراموشت کردم،فراموشم نکن،خدایانگاه مهربانت راازمادریغ نکن

  • ناهید رضایی
  • سلام و خدا قوت خدمت صبورترین و حرفه ای ترین مربی

    این داستان اکثر روزهای ما با خداست، همیشه حواسش به ما هست و ما بعضی روزها حتی به یادش نمی افتیم فقط منتظریم مسئله ای پیش بیاد بعد خدا خدا کنیم، توی جزوه توی 10 قانون برتر نتورک داریم که نوشته شده"خدا را در صدر زندگی ات قرار بده، سپس خانواده و شرکتت. اگه 100% به جزوه عمل کنیم مطمئنا رشد به راحتی اتفاق میفته. 

    همیشه و در هر شرایطی برای داشته هامون شکر گذار باشیم.

    ممنونم از آموزشات بی نظیرتون

     

  • فریده ملکیان - اصفهان
  • سلام و درود بیکران... 

    هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد             خداش در همه حال از بلا نگه دارد

    حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست     که آشنا سخن آشنا نگه دارد

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • خدایا شکرت که امروز  به من فرصت دادی تا از زندگی‌ام لذت ببرم.
    خدایا شکرت که به من و خانواده‌ام سلامتی دادی.
    خدایا شکرت هر  روز نعمت‌های بیکرانت را وارد زندگی‌م می‌کنی و یک نگاه قشنگ بهم می‌بخشی.
    خدایا شکرت که هر لحظه مرا به مسیر درست و راه راست هدایت می‌کنی.
    خدایا شکرت که ایمان و باورم را روز به روز قوی‌تر می‌کنی.
    خدایا شکرت که از جایی که فکرش رو هم نمی‌کنم به من کمک می‌کنی.
    خدایا شکرت به خاطر قدرت شجاعت و اعتماد به نفسی که دارم.

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی عزیز

    این مطلب رو وقتی میخونم آرامش خاصی بهم دست میده تشکر مررسی .

    خدایامن هرلحظه بیادتم و صدات میکنم ، ببخشم  اگر زمانایی بوده که توی خوشحالیم وحتی بی حوصلگیم ازت سپاسگزاری نکردم ، اطمینان دارم که حواست بهم هست ، کمکم کن که بهترین خودم باشم و یادآوری کنم به دیگران که بهترینن ،

    خدایابخاطر نعمت هات شکر،خدایابخاطر اینکه مربی بهم دادی که انقدر بهم آموزش بده که بیشتر بشناسمت شکر ،خدایابه خاطر شادی هات شکر بخاطر غمها شکر چون  اینجور قدر خوشحالیامونو بیشتر میفهمیم ، خدایا بخاطر سلامتیم شکر .

    عاقبت بخیری و دولتمندیتون آرزومه مربی ان شاالله تندرست باشی 💐

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • سلام.

    خداهست خداهست خداهست

    در هر لحظه خدارا صدا میکنم.هر لحظه.در تمام لحظه لحظه زندگیم.حضورشو احساس میکنم.....

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • سلام و درود

    خدا به ما گفته که از رگ گردن به ما نزدیکتره،پس کم لطفی از طرف ما صورت میگیره باید باور داشته باشیم که همیشه همراهمونه

    خواجه عبدالله انصاری میگه باید از خدا به خاطر هر دم و بازدم تشکر کنیم چون به خواست و اداره خداست که هستیم و زندگی میکنیم.

    سلام و عرض ادب خدمت اقای حامدی کیا

    این مطلب یکی از بهترین مطالبی بود که خوندم درسته واقعا ما ادمها خدارو فراموش کردیم برای همه چیز وقت میگذاریم الا خدا

  • فیضیه للری اندیمشک
  • خدای مهربونم از هرچیز به مانزدیگترهستو از هرکس براما دلسوز تر هست وهمیشه درکنار ما ومواظب ماهست .ای مهربان ترین مهربانها دوستت دارم وشکرگزارت هستم ...تشکر مربی 

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام خدمت مربی گرامی

    خیلی جالبه من شخصا همیشه با خدا حرف میزنم مخصوصا وقتی که خیلی ناراحت و نا امید هستم یا از کسی میرنجم .خدااا دوست داررم

  • فاطمه چکاو _اندیمشک
  • سلام مربی وقتتون بخیر 

    ممنون بابت یادآوری اینکه خدا از رگ گردن به ما نزدیکتره و همیشه و همیشه در کنار ما هست 

     

  • سعید ولی دوست
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی عزیزم

    یکی از بینظیر ترین متن هایی که تا حالا تو زندگیم خوندم

    گاهی اوقات اونقدر مشغول میشیم که یادمون میره دلیل اینکه به این دنیا اومدیم چیه و باید چیکار کنیم و اینکه بعدش کجا میخوایم بریم، اما با تمام این مسائل بازهم خودش هواسش بهمون هست و بهمون امیدواره

    خدایاشکرت♥

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطلب فوق‌العاده

    خدا آن حس زیبائیست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ، آرامشت را می‌دزدد. یکی آهسته می‌گوید:«کنارت هستم ای تنها» و دل آرام می‌گیرد.   

     

  • بابک سهرابی
  • سلام وقت بخیر 

    واقعا حس خوب و عالی بود 

    و با عث شد خود من هم تایم شکرگذاریم رو دوباره جدی تر بگیرم 

    تشکر از شما 

  • فاطمه چکاو _اندیمشک
  • سلام و عرض ادب و خداقوت خدمت مربی بزرگوار 

    حس خیلی خوبیه تنها بودن با خالق ، بودن با کسی که همیشه و تحت هر شرایطی هواتو داره 

    ممنون مربی متن خیلی آرامش بخشی بود 💐🙏

     

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    این مطلب یکی از بی‌نظیرترین و تاثیرگزارترین مطالبی بود که در این وبلاگ خوندم و باعث شد به خدا نزدیک بشم

    سپاس از شما مربی توانمند که باعث این امر خطیر برای ما شدین🙏

    یاحق

  • مریم سخاوت پور
  • سلام خدمت تاپ لیدر عزیز

    خیلی ممنون از مطلب فوق العاده ای که گذاشتید وچیزی رو که نقش اصلی توی زندگی ما رو داره رو به ما یاداوری کردید.

    کاملا درسته ما گاهی اوقات خدا بزرگ رو فراموش میکنیم گاهی ازش شاکی میشیم و گاهی طلبکار.خیلی جاها نا امید میشیم در صورتی که تا خدارو داریم نا امیدی معنا نداره .

    ممنون از شما

    خدایا رگ گردن به مانزدیک تره پس کم لطفی ازطرف ما صورت میگیره باید باورداشته باشیم که همیشه همراهمون درتمام شرایط زندگی 

    تنهاکسی که به دردودلات گوش میکنه کسی که وقتی ناراحتی کسی که شباباهاش صحبت میکنی فقط خودشه 

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    چقد زیباس

    خدایا سپاسگزارم تو که همیشه کنارم بودی 

    ممنونم مربی از این مطبی بسیار آرامش بخش و زیبا واقعا تنها کسی که مدام نگران ماست خالق جهان هستی هست که انقدر با عطوفت هست که هیچوقت فراموشم نمیکنه حتی اگه اشتباه کنیم 

    مرسی که هستی ❤️❤️

     

     

  • فاطمه اقتداریان
  • وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ ۖ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ

    و ما انسان را خلق کرده‌ایم و از وساوس و اندیشه‌های نفس او کاملا آگاهیم و ما از رگ گردن او به او نزدیکتریم.

    سلام و خداقوت به منتور بزرگوارم مربی حامدی کیا. این مطلب واقعا خیلی تکان دهنده بود برای من...خیلی زیبا بود و بسیار قابل تامل...و باعث شد که متوجه بشم خالق من چقدر عاشق منه چقدر من رو دوستداره...البته هنوز مونده تا من ب صورت کامل متوجه بشم...این مطلب تلنگری برای من شد تا شکرگزاری و حضور خالقم در زندگیم رو جدی تر بگیرم...ممنون از شما

  • مهدی فضیلت
  • مربی سلام وقتتون بخیر 

    این متن واقعا یه تلنگری برام بود که درهر لحظه به خدام به اون کسی که لحظه به لحظه کنارمه به اون کسی که خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو میکنم دوسم داره حرف بزنم 

    ممنون بابت اینکه با آموزشاتتون کمکمون میکنید که به معبودمون هم توجه کنیم و بهش وصل بشیم 

  • مینا مجتبایی
  • باسلام خدمت شما مربی بزرگوار 

    مطلب بسیار قابل تامل و آموزنده ای بود سپاس از شما 🙏🙏

    باخدا باش پادشاهی کن     بی خدا باش هرچه خواهی کن

    ممنون ازاینکه به مایاد آوری کردین که خدا از رگ گردن به ما نزدیک تر است

    سلام و خداقوت به تاپ مربی حامدی کیا

     

    واقعا متن تاثیرگذاری باید اعتراف کنم که من به واسطه آموزش های شما و سبک کاری و زندگی فوق العاده ای که در FLTEAM آموختم خیلی به خدا نزدیکتر شدم و ارتباطم با معبود بهتر و بهتر شد و باز هم تلاش میکنم تا ارتباطم رو بهتر کنم

     

    خدایا شکرت به خاطر تجارتم ، شرکتم، تیمم و حامی بینظیر و قدرتمندم🙏🙏

  • طاهره پویا اصفهان
  • سلام مربی خداقوت 

    بسیا متن زیبایی بود دقیقا باید بیشتر حواسمون باشه وچون به خدا وبهکمکهاش در تمام مراحل زندگیمون نیازمندیم 

  • فرزانه داوری اصفهان
  • سلام تاپ مربی گرامی 

    واقعا متن جالبی بود و ادم به فکر فرومیره که چقدر خودمون رادرگیر کارهای بیهوده و روزمره خودمون میکنیم و بعصی وقتها اصلا خالقمون رایادمون میره بزنگاه خیلی عالی بود و من به شخصه به خود اومدم ممنونم ازشما بابت اموزشهاتون واینکه تمام جوانب را برای رشد مادرنظر میگیرید 🙏🙏

  • مهری داوری از اصفهان
  • خدا در کنارمونه در وجودمونه اصلا توجهی نداریم وبه دنبالش میگردیم 

    خدایا ببخش ماها رو که فقط تو گرفتاری میگیم خدا 

     

    خدایا شرمنده ایم که دنیا رو فقط فقط فقط واسه خودمون میخوایم نه واسه کمال رسیدن به تو 

     مطلبی عالی وبی نظیر بود 

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام عرض ادب مربی 🙏🙏

    متن فوق العاده ای بود✌️✌️

    واقعا عجب صبری خدا دارد

    حواسمون همه جا هست بجز خدایی که این همه نعمت در اختیار ما گذاشته

    خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت 🙏🙏

     

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام وادب خدمت تاپ مربی

    مطلب آموزنده ای بودوتلنگرخوبی بود،که بفهمیم این خداست که یارهمیشگی ماست ودرسخت ترین شرایط ماروتنهانمیگذارد،وحواسش به ماهست،

    اماماچه کارمیکنیم،چقدرازاویاری میخواهیم؟چقدرصداش میکنیم؟

    خدایاازاینکه مراتنهانمیگذاری،وهواموداری سپاسگذارم🙏🙏🙏

  • ناهید رضایی
  • سلام و خداقوت تاپ مربی

    ممنونم برای مطلب بی نظیر 

    شما همیشه گفتین من یه اعتبار ۱۰ دارم اونم خداست. دقیقا اونه که بی هیچ منتی هر موقع صداش میزنیم کمک مون میکنه، حواسمون رو بیشتر باید بهش بدیم، نجواهایی که توی دلمون و ذهنمون میاد همش از سمت خداست

  • زینب شریفی نژاد
  • واقعا حالمو دگرگون کرد...واقعا چرا ما اینقدر وقت تلف میکنیم یا کارهای بیهوده انجام میدهیم ولی چند دقیقه با خدای خودمون خلوت نمیکنیم..و میگیم وقت نداربم.

    ممنون مربی گوش و چشمم رو باز کردید..از این به بعد بیشتر بادوست خوبم وقت میگذرونم

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت شما 

    متن فوقوالعاده وبینظیری بود خدایا شکرت .. همه وقت همه جا فقط خدا، خداراباید شکر کرد حتی تو شکستهامون باید خداراشکر کنیم باید صبوری را از خدایاد بگیریم وصبور باشیم درهمه کارهامون  خدا از رگ گردن هم به ما نزدیکتره ما همه وقت وهمه جا به خدا احتیاج داریم وباید هواسمون باشه

    ممنون مربی از این تلنگری که به ما زدید با این متن عالیتون 

  • فریده ملکیان- اصفهان
  • و‌خدایی که در این نزدیکی 

    میزند لبخندی به تمام گره هایی که تصور دارم 

    همگی کور شده اند...

     

    سپاس مربی فوق العاده بود

  • زکیه موسوی از اندیمشک
  • سلتم و عرض ادب خدمت مربی عزیز 

    واقعامطلب فوق العاده عالی تاثیر گذار و آموزنده ای بود 

    خدااز رگ گردن به ما نزدیک است  

    ممنون مربی که ذهنمون و گوش و چشممون رو باز کردین و بزرگترین تلنگر رو به ما دادین

  • فاطمه داوری دولت آبادی
  • همیشه وقتی صدای اذان را میشنویم باید دلمون به سمت گفتگو با خدا پر بکشه ولی .........

  • فهیمه حیدری
  • واقعا درسته انقدر مشغول زندگی وروزمرگی هستیم که متوجه نیستیم چه کسی حواسش به ما هست وهیچ وقت تنهامون  نمیزاره 

    سپاس تاپ مربی🌹🌹🌹🌹🌹

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام خدمت مربی حامدی کیا

    مطلب خیلی خوبی بود 

    تلنگری بود مربی ک توی زندگیمون همیشه ب یاد خدا باشیم هرچند خدا ب توجه ما نیازی نداره  این ماییم ک ب توجه و لطف و رحمت خدا نیازمندیم 

    الا بذکر الله تطمئن القلوب  

  • آزاده آرمان پور
  • بسیارمتن زیبایی بود مربی بزرگوارم..

    هر روز با خالقم حرف میزنم و خواسته هایم را به او میگویم تا لایقم بداند واجابتم کند

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض ادب 

    ممنونم بابت مطلب زیباتون فقط میتونم بگم این ما نیستیم که عاشق خداوند هستیم بلکه اوست که عاشق ماست و ما معشوق اوییم و فقط اوست که میتونه نصبت به غقلت ما صبوری کنه امیدوارم که از غافلین نباشیم در هر لحظه بدون نام و یاد خدا نفس نکشیم کما اینکه تنها با یاد خداست که دلها ارام میگیرد از هرگونه ناملایمات دنیوی

  • نرگس عاملی
  • سلام  تاپ مربی بزرگوارم

    چقدرررمتن دل انگیز و ارامش بخش و زیبا بود 

    چه حس خوبی داد بهم 

    خدا بیشتر  از هرکسی عاشق ماست فقط باید حواسمون باشه که رنگ و بوی خدا رو تو‌زندگیمون بیشتر کنیم بیشتر شکرگذار باشیم 

    ممنون این یه تلنگر بود بیشتر از قبل به خدای مهربون و‌عاشق و بزرگم وصل میشم

  • علی صالحی
  • سلام و خدا قوت مربی 

    فوق العاده بود، خیلی وقتها اینقدر درگیر فرعیات میشیم که اصل رو فراموش می کنیم. درواقع در حد همون 18 ثانیه هم نمیتونیم تمرکز کنیم. خدا همیشه با ماست. ما ممکنه غافل باشیم. بهترین کار اینه که روزانه چند دقیقه ای به دور از هیاهو با خودمون و خدای خودمون خلوت کنیم.برای شادی و ثروت باید به منشاء اصلی که خداست وصل بشیم.

    ممنون مربی 

  • شبنم آموت
  • به نام خدایی که هستی بخش عالم است

    سلام خداقوت

    این خداهست که همیشه راهی برای رسیدن به خودش رادرهرزمان ومکان برای ما گذاشته است پس ماهم باید شکرگذار خداباشیم که این همه نعمت رابه ماداده ودراول هرکاری یاد خدارو دردل خود داشته باشیم که روشنی بخش راه زندگی ماست

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    مطلب بسیار زیبایی بود 

    واقعا وجود خدا توی هر راهی قطعا موفقیت شخص رو تضمین میکنه 

    کافیه حواسمون به کارهامون و شکرگذاری های روزانه مون باشه تا بتونیم نتیجه بگیریم باید اول هر صبح قدردان نعمت های بی پایان خداوند باشیم 

    خداروشکر که توی سیمرغ و اف ال تیم قدرتمند هستم 

    ممنونم ازتون بابت این مطلب عالی

  • فاطمه عبادی
  • بنام خداوند هستی بخش 

    سلام تاپلیدر خداقوت

    ممنون بابت مطلب بسیار زیبا

    مگر می شود خدا را ارحمن ورحیم خواند امااو صدایمان رانشنود مگر می شود خدامهربانی ها صدای جماعتی راکه ازته دل فریادش می زنند نادیده گرفته  وندایشان رابی پاسخ گذارد 

     

  • غزل جادریان(اهواز)
  • 🙏🏻بسم الله الرحمن الرحیم🙏🏻

    سلام وادب تاپ مربی✋🏼

    خیلی خیلی زیبا بود مربی

    ازخدای مهربونم ممنونم🤲🏻

    چون درهرشرایطی ازجمله سخت وآسون کنارمن بود

    وحظور خداوندردرجای جای زندگیم احساس کردم.

    خدایاشکرت بابت همه چیز🤲🏻

  • سیده فاطمه اکرامی نسب اهواز
  • باعرض سلام وادب و احترام خدمت سرکار مربی و استاد بزرگ من اقای حامدی کیا

    امیدوارم سلامت و تندرست باشید استاد بزرگ.

    خداوند راه روشن زندگی ما هست اون چیزی که به ما میده دقیقا در زمان و مکان خودش به ما داده میشه موفقیت در زندگی لازمه ی توکل برخداست.

    خدادر همه ی شرایط مارو ازمایش میکنه همیشه شکرگزاری بودن خودش باعث افزایش نعمت میشه. 

    ازتون ممنونم مربی جان مطلب بسیار ارزشمند هس

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت این تلنگر و حس عالی که به من دادید 

     

    ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی

    نروم جز به همان ره که توام راه نمایی
    همه درگاه تو جویم همه از فضل تو پویم

    همه توحید تو گویم که به توحید سزایی

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و درود بر شما مربی و خدا قوت 

    متن فوق‌العاده‌ای بود 

    واقعا خدا از رگ گردن به ما نزدیک‌تره و این یعنی خود عشق... بهترین دوست ما خداست. درسته از لحاظ مادی و جسمی نمیبینیم اما در قلب و روح ماست

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    با خدا باش وپادشاهی کن 

    بی خدا باش هرچه خواهی کن 

    باخدارفیق باشی هیچ رفیقی دیگه تو دنیا نمیخای 

    خدایا شکرت خدایا دوست دارم

     خدایا ممنونم که همیشه وهمیشه وهمیشه هستی 

     

  • فاطمه گچی خلف
  • به نام الله

    با عرض سلام و احترام خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    بسیار سپاسگزارم بابت این متن زیبا 

    در هر شرایطی باید شکرگزار باشیم که جز خدا هیچ کس گره گشا نیست

    چون تو سختی ها همیشه هوامون و داره

  • محمد ربانی فر
  • سلام وقت  بخیر مربی 

    ممنون مربی برای این مطلب عالی 

    تا خدا هست کسی تنها نیست ،من اگر خسته شدم تو اگر خسته شدی خدا همین جا ست کنار من تو سال ها منتظر است تا بسویش بدویم از سر شوق 

     

  • الهام عساکره
  •  عرض سلام و ادب و احترام خدمت منتور قدرتمند و توانمندمان جناب آقای حامدی کیا....آرامش حضور خداست..وقتی در اوج نبودن ها نابودت نمیکند...

    وقتی ناگفته هایت را بی آنکه بگویی میفهمد؛.وقتی نیاز نیست برای بودنش التماس کنی! غرورت را تا مرز نابودی پیش ببری؛وقتی مطمئن باشی با او، هرگز تنها نخواهی بود!آرامش یعنی همین!!!تو بی هیچ قید و شرطی خدا را داریو او همه چیز است در همه چیز..

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام و خدا قوت خدمت منتور بزرگوار جناب آقای حامدی 

    بسیار زیباست،در هیاهوی زندگی خدارو فراموش نکنیم ارامش دهنده ی دلهارو 

    همیشه و در هر شرایط

    مگر میشود گفت و گو و راز و نیاز نکرد با خدای که از رگ گردن به ما نزدیکتر است 

  • مریم نادری
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی 

    متن بسیار زیبایی بود ، گاهی اینقدر درگیر کار و زندگی میشم که خدا رو فراموش میکنیم و یادمون میره لحظه لحظه زندگی کنارمون هست و از رگ گردن به ما نزدیک تره ، خدایا شکرت که در لحظه لحظه زندگی کنارم بودی و همراهم بودی و همیشه دستم گرفتی که بهترین راه انتخاب کنم 

  • زینب حوالی
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    بسیار زیبااا بود.در هر شرایطی وهرجا که باشیم از یاد خدا 

    غافل نشیم بهترین دوست خداست خدایا شکرت که همیشه هستی 🙏

  • سیده زینب تاجکردون
  • سلام خدا قوت 

    سپاس فراوان بسبااار عالی بود 

  • زهراصادقی
  • سلام خداقوت...

    تلنگرو آموزش فوق العاده ای بود.بینهایت .سپاسگزارم🌹

  • علی حامدی کیا
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

     

    چقدر این متن حس و حال عالی به من داد و تلنگر بسیار خوبی بود.

    یادم باشه به روحم هم خوراک بدم و فقط درگیر این جسم نباشم.

    یادم باشه که تا خدا هست، همه هست.

    یادم باشه خداوند فرمانروای این جهانه و به جای سرگشتگی و دور خودم چرخیدن، فقط کافیه از فرمانروا بخوام، خودش همه ی کارهارو هماهنگ میکنه.

     

    ممنونم بابت این آموزش فوق العاده 🙏🏼

  • فاطمه خواجه حسنی
  • به نام خدا که هر چه دارم از اوست. 

    عالی بود یک مطلب بسیار تا بسیار تکان دهنده بهترین دوست و راهنمای ما خداست و با شکر گذاری است که می توانیم به او نزدیکتر شویم پس با شکر گذاری و توکل بر او زندگی می کنیم.

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت

    ممنون مربی برای آموزش عالی و تلنگر خوبی بود.

    خیلی خوبه خدایی داریم که انقدر صبرش زیاده و حاضره هرجا و به هرطریقی دستمون رو بگیره بدون خرده گیری،خوبه که هست و همیشه کنارمونه فقط کافیه ازش بخواییم و شاکر باشیم👌🏻👌🏻

    سپاس

  • نرگس عاملی
  • سلام تاپ مربی بزرگوار

    چقدر متن جذابی بود 

    چه یاداوری مهمی کرد

    وصل باشم به خدای مهربونم که همیشه مشتاق منه 

    روحمو جلا بدم به عشق و یاد خدا که از همه بیشتر منو‌دوست داره

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و عرض ادب

    مطالب ارزشمندی بود که لطف کردین در اختیارمون گذاشتین

    از امروز قطعا زمانی را برای شکرگزاری بیشتر از تمام‌چیزهایی که در اختیار دارم خواهم داشت🙏🙏🙏

    سلام خداقوت تاپ مربی

    مطلب فوق العاده بود

    بهترین هدایتگر و راهنمای ما خداست.

    به خداوند وصل باشیم و هر لحظه اون رو در زندگی حس کنیم تا علاوه بر جسم

    روحمون هم به آرامش برسه

    سلام خدمت تاپ مربی

    چه مطلب زیبا ولی چه تلنگری خدایی که از رگ گردن به ما نزدیک تر است و از پدرو مادر بر ما مهربان تر است را لحظه ای نباید غافل  بشیم 

  • میناجمشیدی(الیگودرز)
  • سلام وقت بخیر تاپ مربی بزرگوار

    خیلی قشنگ بود واقعا درهرثانیه از زندگیمون ازخداوند غافل هستیم

    درصورتی که خداوند ازرگ گردن به مانزدیک وماشکرگزاری نمیکنیم

    هرخواسته ای داریم یاهرمشکلی برامون پیش میاد باید ازخداوند کمک بگیریم

     

  • samira fatahi ...استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و‌خدا قوت خدمت تاپ‌ مربی بزرگوار 

    مطلب بی نظیری بود باید در هر شرایطی شکرگزار خدا باشیم .

    خدایا دستمان را بگیر تا یادمان باشد که باید دستی را بگیریم ....

  • مهری داوری از اصفهان
  • خدایا تو حامی اصلی من هستی تو منبع بیکران از لطف ومرحمت وبخشش وصبر وگشایش هستی پشتیبان اصلی من بمان من هنوز ذره ای نفس کشیدن به اختیار خود ندارم

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی 

    وقتی این مژلب رو میخونم میفهمم که خدا چقدر بنده هاش رو عاشقانه دوست داره 

    وهرلحظه منتظره تا بسمتش بریم بهش بگیم دوست داریم خداجون واون عاشقانه مارو نگاه کنه به حرفامون گوش بده 

    اگه با خدا رفیق باشی هیچ رفیقی تو دنیا نمیخوای 

    خدایاشکرت 

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    خدایا تو را سپاس بخاطر تک تک لحظاتی که در کنارم هستی و به هر وسیله و واسطه ای خودت را به من نشان میدهی خدایا تو را سپاس بابت تک تک انسان هایی که جلوه ای از آینه جمال تو هستند خدایا تو را سپاس بخاطر رسالتی که پیش رویم نهادی تا بتوانم به همنوعانم خدمت کنم... سپاس بابت بودنت دوستت دارم :زینب زربخش 

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام وخدا قوت 

    ممنون تاپ مربی 

    بنام خدای که ما اورا رها میکنیم ولی او هرگز مارا رها نمیکند  خدایی که در هر لحظه از زندگی مارا کمک میکند وبه فکر ماست  خدار را به خاطر این همه   لطف ومحبت سپاسگزارم  وممنون به خاطر تجارت پاک وخدا پسندانه ای که  در پیش رویم نهاد که هدف فقط سلامت وخدمت به مردم است 

  • مولود اقتداریان
  • سلام و درود 

    ممنونم تاپ مربی بابت این مطلب و حس فوق العاده

    خدایا تو منبع بیکران هستی و ممنونم که همیشه حواست به من بوده خدایا سپاسگزارم بابت تمام نعمت هایی که بهم دادی💐💐🙏

  • مریم سخاوت پور
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوارم🙏🏻

    سپاس بابت این تلنگر بی نظیر واقعا ما گاهی اونقدر سرگرم این دنیای فانیمیشیم که خالق و افریننده خودمون رو از یاد میبریم 

    به راستی که یاد خدا ارامش بخش قلب ها است🙏🏻

    خداروشکر بابت تمام لحظاتی که در کنارم هست و مسیر زیبایی که به من نشان داد تا به واسطه اون بتونم به مردمم خدمت کنم🙏🏻🙏🏻

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    تشکر و سپاس تاپ مربی. این مطلب رو هر وقت میخونم باعث میشه چندین ساعت بهش فکر کنم. ازتون ممنونم بابت اینکه این مطلب رو در اختیارمون قرار دادین🙏 

    خداروشکر میکنم بابت تک تک نعمت هایی که بهم داده و  ازش میخوام که هر لحظه بهم کمک کنه که بهش بیشتر نزدیک بشم....

     

  • پروین امیری نسب
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی گرامی 

    .با خدا باش و پادشاهی کن .بی خدا باش و هرچه خواهی کن

    حضور خدا رو باید در لحظه و ثانیه های زندگی درک کرد.

    خدایا شکرت که هر وقت هرچه برای من خواستی رحمت بود و هروقت نخواستی حکمت. خدای من دوستت دارم. خدای من مرا ببخش اگر بعضی وقتی ها نادیده ات میگیرم .این رو به پای کوچکی بنده ات بزار.

    و بخشش ات رو همیشه شامل حال من بگردان که این بزرگی توست .

  • Bahareh dehqanizadeh _gilanqarb
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنون از شما بخاطر آموزش های بی نظیرتون 

    با خدا باشو پادشاهای کن بی خدا باشو هرچه خواهی کن

    به خدا نگو مشکلات بزرگی دارم به مشکلات بگو خدای بزرگی دارم. 

    تنها کسی ک میتونی حرفتو بهش بگی خدا هستش. چون رازدار و دوستدار تو هستش. 

    پس در برابر مشکلات صبور باشیم که خدا به تک تک خواسته هامون میرسونه

    یا علی

    #مدافعان_اقتصاد 

  • حدیث اکبری از ماهشهر
  • با عرض سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا🌺🌺

    ممنون از مطالب زیباتون که همیشه تلنگر به ذهن ما میزنه👌👌

    خداوند مهربانم هیچوقت مارو به حال خودمان وامگذار حتی در زمانهایی که از تو غافل هستیم،شکرگزار تمام نعماتت هستم هر روز و هر لحظه 🙏🙏

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی