NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

داستان واقعی یک زندگی عالی

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۶ ب.ظ

من "سیندا" و شوهرم "باد کافمن" اهل ایالت آرکانزاس هستیم. بسیار هیجان زده و خوشحالیم که به رتبه های بالای کاری شرکت خود دست یافته ایم. آغاز کار ما با "تیم ناسیونال" همراه با دعای خودمان بود. در تابستان سال 2002، من و باد بر سر اینکه کار جدیدی را شروع کنیم، مدام در حال کشمکش بودیم. در واقع تا آن زمان مغازه عمده فروشی داشتیم. در این مرحله از زندگیمان هم وقت کم می آوردیم، هم پول. حتی تا آنجا پیش رفتیم که در مورد امکان شروع یک کار نیمه وقت جدید با هم مجادله می کردیم. اما این چیزی نبود که برای فرزندانمان می خواستیم، زیرا دیگر وقت نداشتیم که در طول روز آنها را ببینیم. چرا که تا آن موقع من برای فرزندانم به صورت تمام وقت، زمان می گذاشتم.

بنابراین می دانستم که پذیرفتن این مسئله - که من بر سر یک کار دیگر بروم - برای خانواده خیلی مشکل است. در آن زمان بچه های من به ترتیب 5، 9 و 11 ساله بودند و این مشکلات باعث شد دست به دعا برداریم.

 

در سال 2002 بود که بازاریابی شبکه ای به شوهرم معرفی شد. "دن" و "نادین رینولدز" بودند که نتورک را به شوهرم معرفی کردند. آنها از مشتریان مغازه ما بودند. واقعاً خدا را شاکریم که آنها را وسیله ای برای پاسخ دادن به دعاهای ما قرار داد. باد برای جلسه معرفی کار رفت و وقتی به خانه بازگشت، به ما اعلام کرد که ما صاحب یک کار کاملاً سودمند می شویم. اما من اصلاً به آن علاقه نشان ندادم. باد در چند ماه بعد از آن، بارها سعی کرد که جزئیات را به من بفهماند، اما من همه چیز را رد می کردم. سرانجام، موافقت کردم که به "لیتل راک"، دفتر شرکت "تیم ناسیونال" بروم و سپس بگویم که چرا کار را قبول ندارم. اما در عوض، وقتی پس از معرفی کار به خانه برگشتم، داشتم از انرژی منفجر می شدم. همه چیز برایم روشن شد و من موافقت کردم که این کار را انجام دهیم و متوجه شدم که این همان چیزی است که برایش دعا کرده بودیم.

با استفاده از این کار جدید، در طول 6 سال، درآمد بسیار زیادی به دست آوردیم. به عنوان توزیع کننده تازه وارد - علیرغم تجربه قبلی مان در زمینه فروش - همچون دانش آموز تازه کار، در سیستم قدرتمند آموزشی "تیم ناسیونال" تحت حمایت قرار گرفتیم و کم کم پیشرفت کردیم.

خیلی آسان بود!! باور کردیم و هنوز هم تا امروز بر این باوریم که هر فردی را که می شناسیم می تواند در این تجارت موفق شود. پس در طول 6 سال فعالیت مان در بازاریابی شبکه ای، تجارتمان را به هر کسی که می شناختیم معرفی کردیم.

در سال اول به صورت پاره وقت کار کردیم و درآمدمان تا جایی افزایش یافت که با درآمد کارمان در مغازه برابری می کرد. با استفاده از سیستمی که لیدرها برای آموزش استفاده کردند، حتی مشغول ترین مردم دنیا هم می توانستند درآمد بالایی را به دست آورند. این کار دقیقاً همان چیزی بود که می توانستیم انجامش دهیم. خداوند به روشی سخاوتمندانه به ما کمک کرد که به این تجارت بپیوندیم و ما نیز همیشه از این بابت سپاسگزاریم.

درآمدمان با "تیم ناسیونال" به ما اجازه داد که بتوانیم کارهای زیادی را انجام دهیم. اول اینکه در ماه "می" سال 2004 توانستیم تجارت سنتی مان را واگذار کنیم و در 37 سالگی و 38 سالگی از کار قبلی مان بازنشسته شویم. آن چیزی که باعث شد ما برای همیشه از استرس رها شویم.

مزیت دیگری که بازاریابی شبکه ای برای ما داشت، این بود که توانستیم به مسافرت برویم. پیش از آن هرگز نمی توانستیم درب مغازه مان را ببندیم و به مسافرت برویم، زیرا نه وقت آن را داشتیم و نه پولش را. زیرا موقعی که به خارج شهر بروید دو برابر بیشتر پول از دست می دهید، هم پول بیشتری خرج می کنید و هم بابت از دست دادن مشتریانتان متضرر می شوید.

اما اکنون اغلب اوقات با تمام اعضای خانواده به مسافرت می رویم، بدون اینکه دیگر دغدغه پول و وقتمان را داشته باشیم. مثلاً دخترم "اِما" را برای تولد 11 سالگی اش به تور تفریحی "دیزنی" فرستادیم. در واقع این رویایی بزرگ بود که به واقعیت پیوست.

حتی قادر شدیم به یکی دیگر از رویاهای بزرگ زندگیمان دست یابیم و بتوانیم یک خانه دریاچه ای بخریم. امروز، درآمد ما هنوز در حال رشد کردن است. اکنون با یک تا سه ماه کار در منزل، به اندازه مخارج یک سال مان درآمد داریم و اکنون در تجارتی هستیم که نه تنها باعث شد به رویاهایمان بیندیشم، بلکه باعث شد تعداد بسیار زیادی از رویاهای ما به حقیقت بپیوندد. 

خداوند واقعاً با تمام وجود خویش و تا حد ممکن، پاسخ دعاهای ما را داد و به ما کمک کرد تا به این تجارت بپیوندیم و زندگی مان متحول شود.

 

  با عضویت در کانال تلگرام تیم آموزشی راهبران آینده از تمامی دوره های جدید آموزشی و مطالب انگیزشی استفاده کنید.

 

نظرات (۱۳۹)

  • زینب زربخش
  • با سلام و سپاس
    واقعا بجا و آموزنده بود 
    ایمان دارم تمام کسایی که توی نتورک موندن و میان دقیقا پاسخ دعاهاشونو از پروردگارشون گرفتن .
    برای همه انسانهای هدفمند دعا میکنم که خداوند بهترینهارو سر راهشون بذاره .یاحق
  • سیده رضوان یاجدا
  • با سلام و سپاس فراوان￷￷ از تاپ لیدر حامدی کیا
    ￵خداوند همیشه پاسخ دعاها و خواسته های مارو میده منتها خیلی اوقات ما انسان ها بخاطر محدودیتی که در درک اون داریم  چیزی که از خدا خواستیم و خداوند بهمون داده نمیبینیم و یا حاظر نیستنیم بهای داشتنش بپردازیم.
  • مولود اقتداریان
  • با سلام و عرض ادب

    قطعا همینطوره، زمانیکه یک شخص برای رسیدن به اهدافش تمرکز کنه و استمرار داشته باشه و همچنین خداوند رو صدرکارهاش ببینه و به او ایمان و باور قلبی داشته باشه 100% به نتیجه میرسه

    تداوم و استمرار شرط رسیدن به موفقیت است. 

    زنده باد flteam✌️
  • صادق علائی
  • سلام.خداقوت ب خانواده ی بزرگ خودم.
    بیست سال بعد بابت کارهای که نکرده ایم بیشتر افسوس میخوری تا بابت کارهای که کرده ای.بنابراین این روحیه تسلیم پذیری را کنار بگذار. از حاشیه امنت بیرون بیا،جستجو کن،بگرد،آرزو کن،کشف کن...
  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب
    ممنون تاپلیدر مطلب بسیار آموزنده ای هست
    نتورک پر است از داستانهای موفقیت انسانهای جسور و خودساخته و یکی از قویترین آموزشها مطالعه و استفاده از این داستانهاست
  • محمد ربانی
  • سلام تاپ لیدر خدا قوت مطلب بسیار عالی وآموزنده بود،دقیقا صحبت خودتون هرکی تو نتورک هست یه روزی از خدا خواسته که یه تغیر بزرگ تو زندگی اش اتفاق بیفته 
  • مژده سلیم زاده
  • سلام خداقوت تاپ لیدر
    خیلی اموزنده بود ،من هم یروزی از خداخواستم وخدا جواب دعای من باراه یافتن به نتورک ،در بهترین تیم و بهترین بالاسریهای دنیا وبهترین شرکت داد،خدایا شکرت 
  • زینب درویش زاده
  • سلام 
    خیلی عالی بود منم همیشه از خدا خاستم تو زندگیم تغییر فوق العاده بوجود بیاد و زندگیم شبیه اطرافیانم نباشه 
    خدارو صدمرتبه شکر میکنم 
  • مهسا صادقی نژاد
  • سلام
    جالب بود و روزمره،تقریبا سرگذشت همه بود ولی یه جاش خیلی واسم جالب بود اونجا که میگفت: خیلی آسان بود!! باور کردیم که هر فردی را که می شناسیم می تواند در این تجارت موفق شود. پس در طول 6 سال فعالیت مان در بازاریابی شبکه ای، تجارتمان را به هر کسی که می شناختیم معرفی کردیم.
    خوب این نشون میده که خیلی راحت کارشون رو بدون اینکه دست و پا بزنن انجام دادن،خیلی آسون فقط معرفی کردن.به همین سادگی
  • محمد آل عبدی
  • سلام و خدا قوت
    تاپلیدر داستان فوق العاده ای بود.دقیقا خیلی از ما در نتورک دست وپا میزنیم در صورتی که اگر این کاری رو که سیندا و بادکافمن انجام دادن ما هم انجام بدیم بهترین حس دنیا رو از این کار میگیریم و اون اینه:
    خیلی آسان بود!! باور کردیم و هنوز هم تا امروز بر این باوریم که هر فردی را که می شناسیم می تواند در این تجارت موفق شود. پس در طول 6 سال فعالیت مان در بازاریابی شبکه ای، تجارتمان را به هر کسی که می شناختیم معرفی کردیم.
    همش برمیگردد به معرفی کردن
    یا علی....
  • علی علیزاده#اندیمشک بامبوی نتورک ایران.جهان
  • با سلام و ادب خدمت بنیان گذاره تیم دانش بنیان راهبران آینده
    یقین داریم جایی که الان قرار داریم دعاها و خواسته های دیروز ماست و برای بدست آوردن بهترین جایگاه ها بایستی خواسته های خودمون رو بالاببریم و ظرفیت درونی خودمون رو افزایش بدیم.
    دنیا به خواسته های ما پاسخ میدهد
  • فاطمه اقتداریان
  • هیچ اتفاقی، اتفاقی اتفاق نمیوفته 
    سلام و درود خدمت شما بزرگوار 
    امروز تفسیر این مطلب زیبای شمارو با سامانم داشتم خیلی قشنگ بود و فهمیدیم ک جایگاه هر کدوممون خیلی ارزشمنده و باید قدرش رو بدونیم چون هیچ برگی بدون اذن خدا از درخت نمیوفته و قطعا هر کدوممون یک آرزو یا درخواستی از کائنات و خدا داشتیم تا تجارت بینظیر بازاریابی شبکه ای بهمون معرفی شده و ما رو توی مدارش قرار داده. 
    تشکر و سپاس فراوان برای مطالب ارزشمندتون 
  • فاطمه اقتداریان
  • هیچ اتفاقی، اتفاقی اتفاق نمیوفته 
    سلام و درود خدمت شما بزرگوار 
    امروز تفسیر این مطلب زیبای شمارو با سامانم داشتم خیلی قشنگ بود و فهمیدیم ک جایگاه هر کدوممون خیلی ارزشمنده و باید قدرش رو بدونیم چون هیچ برگی بدون اذن خدا از درخت نمیوفته و قطعا هر کدوممون یک آرزو یا درخواستی از کائنات و خدا داشتیم تا تجارت بینظیر بازاریابی شبکه ای بهمون معرفی شده و ما رو توی مدارش قرار داده. 
    تشکر و سپاس فراوان برای مطالب ارزشمندتون 
  • سرور مدبر
  • با سلام خدمت تاپلیدر عزیز و گرانقدر
    ایمان دارم که اگه همیشه از ته دل از خدا چیزهای خوبی بخوایم واقعا بهمون داده میشه.
    من به شخصه همیشه دوست داشتم که یک کاری تو زندگیم انجام بدم که متفاوت از بقیه ی کارها باشه و بوسیله ی اون بتونم تغییر بزرگی هم در زندگی خودم و هم در زندگی دیگران ایجاد کنم. اما هیچ وقت کاری که از ته دل و با تمام وجود از آن لذت ببرم پیدا نکردم. همیشه درخواستم از خدا این بود. تا اینکه به طور اتفاقی با حامی عزیزم خانم فاطمه اقتداریان آشنا شدم و هنوز هم که به اون لحظه فکر میکنم، اعتقادم به این جمله بیشتر میشه که هیچ اتفاقی اتفاقی نیست. 

  • فاطمه براتی

  • با سلام خدمت تاپ لیدر عزیز

    مطلب فوق العاده ای بود.سال 94 از خدا خواسته بودم وارد کاری بشم که از همه لحاظ دوسش داشته باشم نتورک معرفی شد ولی نیومده رفتم چون درست نشناخته بودمش.سال 96 و97 بازم ازدو طرف بهم معرفی شد و قبلش بازم دعا کرده بودم که کاش یه کاری بود که من وزندگی ام رو تغییر بده ویه شب تصمیم گرفتم بیام چون اعتقادم اینه وقتی چند بار خداوند تورو تویه مسیر قرار بده قطعا جات اونجاست پس باید بری و تلاش کنی چون خدا برات خواسته.. مرسی بابت زحماتتون. 
  • طاهره سرداریان
  • سلام و سپاس ازشما استاد عزیز 
    داستان بسیار زیباواموزنده و واقعی بود 
    من خودم شخصا تجربه کردم و با ورود به نتورک ب خواستم رسیدم 
    سلام و عرض ادب خدمت تاپ لیدر عزیز
    خدارو شاکرم که منو توی این مسیر قرار و باعث تغییر در مسیر زندگی من شد  هیچ وقت روزی که دعوت شدم رو یادم نمیره واقعا شوکه شده بودم که حامیم باهام تماس گرفت 
    چون هیج ارتباطی توی اون مدت باهاش نداشتم 
    و باور دارم قطعا دعاهم مورد اجابت قرار گرفتن و خداوند قشنگ ترین مسیر رو جلوی روی من گذاشته 
    برای رسیدن به اهدافم میجنگم و خدا رو همیشه شاکرم به خاطر ورودم به این تجارت قشنگ
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • نتورک تجارتیه که هرانچه رو که بخواهیم بهمون میده،سفر،ازادی مالی،عزت نفس،پول، هرجیزی .
    راه یه شبه پولدار شدن نیست اما راه مطمئنیه  برای پولدارشدن ،باید تجارتمون رو بشناسیم و بدون پیش داوری معرفی کنیم بعد درست کار کنیم ونتیجه رو برداشت کنیم .
    اینکه الان توی این تجارتیم با یکم بررسی متوجه میشیم یه روزی یه جایی دعایی کردیم براش  وخدا اونو مستجاب کرده پس ازاین  فرصت طلایی میتونیم به نحوه احسن استفاده کنیم .
    مرسی تاپلیدر بابت مطلب عالی که زدین توی وبلاگ .
  • عذرا هندالی
  • سلام و خسته نباشید 

    این یه واقعیت بسیار زیبایی هستش هر کسی هر جایی گشته و نیاز های خودش رو نتونسته پیدا کنه نتورک  اون رو به خدا و نیاز هاش  اشنا می کنه 

  • مهسا کلانتری
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر

    خداقوت 

    ایمان داشتن اولین چیزیه ک هرفرد قبل از انجام کاری باید اول ب آن کار ایمان بیاورد و باتمام وجود از خداوند بخواهد ک در مسیری ک قرار گرفته کمک کند تا تمام پستی و بلندی های این مسیر را با صبرو شکیبایی پشت سر بگذارم و مطمئنم ک همینطور خواهد بود 

    ممنون بابت مطلب های عالی ک در وبلاگ باعث باز شدن ذهن ما میشود 

     

     

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام

    تمام افرادی که وارد نتورک میشن روزی یک تغییر واقعی رو خواستن و خدا به خواسته اونا پاسخ داده و موندن افراد تو تجارت بسته به میزان ایمانشون هست که چقدر به راهی که خدا واردشون کرده اعتقاد دارن

    تجارت نتورک دقیقا هم به ما و هم به خانواده ما زندگی رویایی رو هدیه میده و تنها تجارتی هست که با دو قانون اهرم و تصاعد مارو تو سن پایین بازنشسته میکنه

    خداروشکر بخاطر مسیری که من رو واردش کرد و خداروشکر بخاطر حامی بی نظیر و قدرتمندم که من رو تا اینجا پیش آورد

     

  • بابک سهرابی
  • سلام وقت شما بخیر .

     

    خداوند واقعاً با تمام وجود خویش و تا حد ممکن، پاسخ دعاهای ما را داد و به ما کمک کرد تا به این تجارت بپیوندیم و زندگی مان متحول شود.

     

    امروز وقتی به صورت واقعی بعد  از سالها شغل ها رو بررسی میکنم 

    به انتخابم صحه میذارم. 

    تنها راه بزرگ در دنیای اقتصاد امروز اهرم و تصاعد و نتورک اصولی هست .

    اتفاقا دیروز تو جلسه مثلث قدرتم داشتیم خصوصیات و اینده نتورک رو برای خودمون تصویر میکردیم.

    بابت راهی که برای من هموار میکنید مدیونتون هستم .

    ممنونم صمیمانه

     

  • عرفان طاهریان
  • هیچ روزی نیست که به خاطر این موهبت بزرگ خداروشکر نکنم قطعا آینده متعلق به این تجارت است و به کسانی که دارن این شاهکار رو انجام میدن

    به نام خدا

    امکان ندارد خداوند چیزی در دل ما بزارد و راه رسیدن به اون رو نشان نده

    شاید بزرگ ترین شانس من ان بود که وارد این تجارت شدم 

    بابرسی کار ها متوجه میشه ادم که نتورک بهش خیلی ازادی میده اما به شرطی که در راه درست حرکت کنه

    سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر حسین حامدی کیا..

    خداوند همیشه پاسخگوی دعاهای ما هست و ب اندازه تواناییمون مسیر زندگیمونو مشخص میکنه..افرادی توی نتورک هستن  ک میخان متفاوت زندگی کنند و بدنبال آزادی مالی بی نهایت هستند بنظرمن نتورک یک شغل متفاوته هم از لحاظ اطلاعاتی ک در اختیار ما میزارن هم ازلحاظ آزادی درآمد ک هرجای دنیا باشی میتونی درآمد نتورک رو داشته باشی..

     فقط و فقط آدم های سختکوش و نترس میتونند نتورک کنند.

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام.نتورک تنها تجارتی که ازروزاولی که وارد اون میشی به تو درامد میده .وتجارتی که به تو یادمیده برای موفق شدن بایدمتفاوت باشی ومتفاوت نیزعمل کنی .افرادی که تو این تجارت هستنددنبال ازادی مالی هستند .

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ لیدر عزیز

    تمام اتفاقات و دستاوردهای بزرگ زندگی هر شخصی زمانی شروع شده که یک تصمیم‌جدی برای تغییر وضع زندگی خود داشتیم و تغییر آن را از صمیم‌قلب خواسته ایم و این باعث شد که مسیری زندگیمان تغییر کند و این بزرگترین موهبتی است که میتواند در زندگی هر شخصی پیش بیاید و بزرگترین دستاورد نتورک تغییر سرنوشت انسان هاست 

    مطلب زیبایی بود ممنون

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • خدایاشکرت بخاطر تجارتی که دارم که پتانسیل اینو داره زندگی ها و حال 

    آدمارو به احسن الحال تغییر بده🙇‍♀️

    خدایاشکرت بخاطرشرکت قدرتمند سیمرغ و محصولات باکیفیتش 🙏

    خدایاشکرت بخاطر تیمِ اصولیم و هدفمندم🤲

    خدایاشکرت بخاطر خط حامیم و مربی با خردم 🙌

    خدایاسپاسگزارم 🌷

  • باغبان .شوش
  • سلام و سپاس بابت داستان مستند اما و براد.

    من هم خدا را شاکرم بابت این تجارت و کار بزرگ که به امانت در اختیار من گذاشته شده و امیدوارم که خوب بتونم از پیش بر بیام .خوشحالم که حامیهای قدرتمند و با انگیزه ای مثل شما دارم و دوست دارم به اون ته نت ورک مارکتینگ که این بزرگوارش رسیدن من هم برسم.😇🙏سپاس مربی

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی 

    خیلی جالب بود شخصی که عقیده وباوری نداشت نسبت به کار شد شخصی که موفق شد تو تجارتش،بخاطراینکه باور و ایمانی وجود نداشت برای همین ذهنش پسش میزد ولی وقتی دید وباورکرد قدم برداشت و هدفاش یکی بعد اون یکی تیک خوردن پس باید توی تجارتمون باایمان هزار و باور ده هزار جلو بریم  چون قطعاجواب ده هست ‌.

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی 🌹

    الان داشتم مطالعه میکردم توی کتاب دانشکده میگه آموزش مفاهیم بازاریابی شبکه ی به افراد ساده نیست چون توی‌مدرسه یادگرفتیم کارمندخوبی باشیم و برای رسیدن به هدفای دیگران عرق بریزیم اولش که زن باد باور نداشت کارو و اعتقادی نداشت به کار همسرش این جمله یادم اومد، توی بازاریابی شبکه ی به سبک تیم راهبران اینده دقیقا به این جایی که بادو همسرش رسیدن میرسیم وقتی آموزهامون هستن که بهمون یادمیدن کارآفرین خوبی بشیم و شبکه ی بسازیم از افراد مطمئنا توی اون شبکه با صبرو حوصله و اموزش دیدن و اموزش دادن میتونیم به مراتب رشد کنیم و به قله موفقیت برسیم .

    ممنونم از آموزش امروزتون برام 🌹

  • سعید ممبری
  • باسلام خدمت مربی عزیز

    واقعا جالب بود و به اون مفهوم واقعی نتورک اینجا بیشتر میرسیم یعنی آزاااادی

    با استفاده از تجارت نتودک مارکتینگ میتونیم به تک تک اهدافمون برسیم و قطعا با استفاده از آزادی مالی میتونیم آزادی زمانی و مکانی بدست بیاریم و بتونیم تجارتمون رو به بهترین شکل ممکن معنی آزادی رو درک کنیم✌❤

  • نرگس بیرانوند(اندیمشک)
  • سلام و خداقوت مربی...

    ماها به دنبال آزادی مالی هستیم و برای همین نتورک رو انتخاب کردیم...

    انتخاب کردیم که باور و ایمانمون به کار رو برای تیک خوردن اهدافمون قوی کنیم.

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • دقیقا زمانی که فکر میکنی همه چی تمومه خدا راهی، رو به روت قرار میده...همیشه از فرصتا نهایت استفاده رو ببریم و در مقابل شخص معرف و حامی گارد نباشیم...نتورک یک تجارت بی حد و مرز و آزاده به شرط این که درست انجامش بدیم...باور داشته باش که با این شغل به تمام رویاهات میرسی...

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • سلام

    در حقیقت تنها دعا کردن و دست برروی دست گذاشتن نمیتواند مفید باشد باید با آگاهی از فرصت طلایی که دراختیارمان قرار داده میشود به نحو احسن بهره ببریم،ابتدا با روال کار آشنا شویم بعد از درک آن درمسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنیم تا بتوانیم اهدافمان رااز ذهن به واقعیت برسونیم.

  • خدیجه قلاوند
  • سلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگ

    خداوند همیشه به بندهاش یک شانس یا یک فرصت برا پیشرفت میده که اکه 

    از اون استفاده بشه و ساده و بی انگیزه  ازش نگذره قطعأ به موفقیت میرسه

    خداروشکر که خداوند این شانس رو به ما داد تا با ورود به نت ورک مارکتینگ

    به رویاهامون برسیم

  • ♡shokoofeh.R..♡Andimeshk
  • سلام مربی عزیز 

    این خانواده با درآمد کمی که داشتن نمیتونستن به خواسته ها و هدفاشون برسن و مدام دعا میکردن که پول بیشتری در بیارن و شغل پردرآمدی داشته باشن که دعا هاشون مستجاب شد و اینکه با تلاش و سختی هایی که کشیدن و وارد نتورک شدن و بازم دعاهاشون رو ادامه دادن و بازم تلاش کردن تا به خواسته ها و رویاهاشون رسیدن .. این نتورک بود که رویاها وهدف این خانواده رو به واقعیت و تیک زدن دراورد و ایمان و باورشون بیشترو بیشتر شد به این تجارت... درسته یه کم سختی داره تو این راه و تجارت که اینها همون بهای موفقیت هست که باید بپردازیم و انجام بدیم و تلاش کنیم تا هدفامون تیک بخور و البته ایمان و باور داشته باشیم..

    رویاهاتونو باور کنید✌✌

  • ریحانه پورشریفی. اندیمشک
  • عرض ادب و احترام دارم خدمت مربی عزیزم .

    درست زمانیکه فکروخیال تمومه دیگه میادسراغت،خدای بخشنده درهایی روبه روت بازمیکنه وسوپرایزت میکنه که فکرشم نمیتونی بکنی.🙏تجارت نتورک مارکتینگ،تجارتی ست بی حدومرز و آزاد. تجارتی که بهت آزادی درتمامی جنبه های فردی و اجتماعی بهت میده،البته به شرط اینکه درست واصولی انجام بشه.وباور اینکه بااین تجارت میتونیم به اهداف و آرزوهاو وارمان هامون برسیم. ظرف ذهنیمون روبالاببریم واطلاعات سیستمی،محصولی مون روآپدیت کنیم باوصل بودن به خط بالاسری،حامی،ومربیانمون. سپاس از مربی فرزانه ام جناب آقای حامدی کیا 

     

  • سونیا ملایی
  • سلام و خسته نباشید خدمت شما مربی

    خداوند راهی رو واسه رسیدن ما به اهداف و آرزوهامون قرار داده فقط ما باید بتونیم مسیر رو درست پیدا کنیم وناامیدنشیم ودست از تلاش برنداریم،واسه همینه که میگن همیشه به حکمت و رحمت خدا نباید شک کرد.

  • سیمین همتی نسب
  • با عرض ادب و احترام خدمت دانش بنیان تیم راهبران آینده..

    دقیقا آدما از حکمت خدا خبر ندارن ،،  زمانی اینکار بهم پیشنهاد داده شد که بهش نیاز داشتم و بدون دودلی قبول کردم و در این مدت کوتاه متوجه شدم که به چه دنیایی وارد شدم ،دنیایی که اگه جدیش بگیره دنیاتو کن فیکون میکنه.....

    ممنونم بابت این مطالب زیبا و دلنشین ، کوتاه اما قابل تامل....

  • اشرف حاجی حاحی
  • سلام .باید ایمان داشته باشی وباورکنی .بابه زبان اوردن کلمه ی ایمان کاری ازپیش برده نمیشه.توعمل باید نشان داده بشه.هرموقعیتی که الان داری راازخدادرخواست کردی وبهت داده شده.تنها رمزموفقیت ماندگاریست ،ماندگاری که پشتش تلاش وپشتکارباشه نه یک جا ساکن بودن

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام مربی عزیز خدا قوت

    من متوجه شدم نتورک یعنی آزادی  

    درود بر تاپلیدر بزرگ جناب حسین حامدی کیا

    اولا توکل بعد ازش طلب کن

    با توکل بر خدا و با استفاده از نشانه بزرگی همچون شما به سرعت به سوی موفقیت پیش میریم

    چه جالب همون داستان من من هم بخاطر فروشندگی و پخش بصورت عمده همیشه وقت برای بچه هام  کم میوردم ولی الان تو خونه هم میتونم کار کنم و کنار خانوادم باشم  و وقتی میرم جای نگردن پول. وام و دیگر دغدقه ها نباشم بلکه تمام انرژی بکار مبرم تا بهترین فروش رو در سایت انجام بدم بااینخوبی که دردر حال سفر هستم خدایا شکرت

  • آزاده آرمان پور
  • سلام و ورود برمربی خردمندم...

    نتورک مارکتینگ به سبک اف ال تیم=آزادی و حق انتخاب 

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت به ابرمرد نتورک ایران وجهان 

    داستان فوق العاده ای بود همونجوریکه همیشه گفتین داستان ها استوری ما هستند وداستان زندگی وکارما باعث میشه که افراد جذب ما بشن 

    واقعا نتورک خیلی چیزها بما میده باید قدردانش باشیم 

    ازشما مربی حامدی هم تشکر میکنم که همیشه ورهمه حال بهترینهارو برای رشد ما درنظر میگیرید 

    ان شالله روزی داستان ما هم در وبلاگ نوشته میشه 

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام و خداقوت خدمت مربی بزرگوار جناب اقای حامدی کیا  

    زندگی نامه ی فوق العاده ی بود 👌

    خدارو شاکرم بدلیل اینکه این تجارت در مسیر زندگی من قرار گرفت و مطمعنم این تجارت استجابت دعای من بود 🌹

    باارزوی سلامتی و تندرستی برای شما و خانواده ی محترمتان 

    پایدار باشید 

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام خدمت مریی عزیز .نتورک شیوه ای اززندگیست چون چیزهایی راکه دراین تجارت یادمیگیریم رامی تونیم درزندگی شخصی ویازمینه های دیگه ازاون استفاده کنیم.واین امکان رابه ما میده تا بتونیم به مسافرتهای کاری بریم ودرحالی که به تفریح میرویم درآمدهم داشته باشیم.

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت خدمت مربی حامدی کیا

    مطلب بسیار آموزنده ای بود.

    دقیقا هر کسی هر چیزی تو زندگیش داره بخاطر اینکه که یه روزی طلب کرده...ما الان چیزی رو تو زندگی هامون داریم که کانون توجه مون روی اونه..

    تنها تجارتی که فرصت بهتر زندگی کردن میده نتورک به سبک flteam هست چرا که در هر جا که باشی تو خونه؛مسافرت و جاهای دیگه قابل انجامه...تجارتیه که میتونی درامد رسوبی داشته باشی...بدون ریسک و سرمایه هنگفت..

    پس اگه الان اینجاییم چون از خدا یه روزی خواستیم پس قدر داشته هامون رو بدونیم و با تغییری که خودمون تو زندگی بوسیله نتورک کردیم رو با معرفی دیگران به این تجارت به انها هم هدیه بدیم.

  • طاهره ویسی
  • عرض سلام خدمت تاپ لیدر مربی حامدی کیا

    داستان بسیار خوب وتاثیر گذاری بود.قدر فرصت پیش آمده را میدانیم و برای موفق شدن در نتورک طبق اصول اف ال تیم پیش خواهیم رفت

  • مرتضی ماکنالی
  • دقیقا داستان زندگی خیلی از ماها اینجوره همه یک کار دیگه داریم اما دنبال درامد بیشتر و آزادی بیشتریم قطعا با باور و ایمان داشتن به نتورک از پاره وقت تبدیل میشه به تمام وقت و با ازادی ۱۰۰ درصدی زندگی رویایی خودمون رو دنبال میکنیم

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی آقای حامدی کیا

    خدارا شاکرم بخاطر این تجارت که در مسیر زندگی من قرارگرفت

    و مطمئن هستم که هر کسی وارد این تجارت شود می‌تواند رویاهایش را عملی کند

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام مربی 

    داستان فوق العاده ی بود میگویند 

    با خدا باش پادشاهای کن وقتی 

    تلاش تمرین باشه واز خدا طلب کنی 

    ۱۰۰درصد بی جواب نمیزارت‌ خدا رو شاکریم 

    بابت این‌ شرکت و شما مربی گرامی 

  • زهرا زمانی
  • سلام و درود به مربی دانا و خردمندم

    مطلب و داستان بسیار جالب و زیبایی ست!

    دقیقا همه ما که وارد این تجارت شدیم روزی صمیمانه و قلبا از خداوند خواستیم که بهترین راه و مسیر رو برای پیشرفت و موفقیت در زندگیمون بهمون نشون بده.

    پس باید از این فرصت خوبی که خداوند دراختیار ما قرار داده به نحو احسنت استفاده کنیم.و شاکر باشیم.

    نتورک به سبک Flteam =آزادی

    سلام و سپاس بابت این داستان نگرشی و صادقانه. 

    من هم این روزها به این مطلب رسیدم که هرشخصی را که می شناسیم می تواند یکی از خریداران محصولات دائمی ما باشد. خدا رو شکر در این مدت کم این تصور من به واقعیت پیوسته و خوشحالم اطرافیانم مشتاق و پیگیر محصولات موجود هستن. خدا بیشتر از این حمایتم می کنه. 

  • فروغ موسی زاده
  • باعرض سلام وخسته نباشید

    ازخدامیخوام هممون تواین کار موفق باشیم و به جاهای بالاکه ارزوشوداریم برسیم

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام مربی 

    نتورک یعنی رسیدن به تمام اهداف و ازادی مالی 

    زنده باد نتورک پاک

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    تاپ مربی عزیز سال ۹۷که وارد شدم درتیم مقدس اف التیم خیلی علاقه شما و انرژی و هیجان شما برام ملموس نبود در این تجارت اما الان که هستم و پتانسیل این تجارت رو شناختم کاملا به عشق ورزیدن شما به این تجارت واقف شدم و الان هم برای من طوری شده  تجارت نتورک مارکتینگ در زندگی من ادغام شده که جزی از نفس کشیدن من

    خوشابحال شما که زود متوجه این تجارت شدید و خدا روشکر الان هستیم در کنار شما و همسو و همهدف ویژن تیم تیک میزنیم 

     

  • فاطمه رحمانی
  • سلام صبح زیباتون بخیر مربی جان مطلب پراز احساس و سرتاسر شعف بود چقد زیباست دست یافتن ب رویاها 

    ایمان دارم روزی میرسه داستان موفقیت منو در وبلاگتون مینویسید و اینو با آموزشهای بی نظیر و جامع و کامل شما و حمایت شخص شما وتلاش  پشتکار خودم ب واقعیت تبدیل میشه 

    ب امید موفقیت 

    #٢۰۰

    #باهم 

    #سیمرغ 

    #flteam

  • شهلا ازادوار
  • باسلام و عرض ادب ب تاپ مربی فوق العادمون

    چقددددر خوبه ک شمااااهستید ک ب ماااااین قصه های 

    قشنگ زندگی دیگران رو توی وبلاگ مینویسید امیدوارم یک روز هم

    قصه زتدگی تک تک ف ال تیمی هاااا نوشته بشه و برسه 

    دسته جهانیان تا تزریق یک انرژی فوق العاده بشه براشون

    دقیقااااامن هم این حس وحال در اول راه ورودم ب تحارت داشتم..ترس واسترس از بیهوده بودن تلاشم...واما وقتی ک وارد این تجارت بزرگ شدم خدارو شااااااکرم ک باادمهای فوق العاده پرپتانسیل در ارتباطم ک هرروز صب به من انرژی میدن تا شب ....خداروشکر برا فرررراوانی وبرکت خداروشکر برای تجارت گسترده🇮🇷🇮🇷🇮🇷🌹🌹🌹🌹✌✌✌

  • فاطمه پاریاب
  • سلام مربی

    جالب بود ، امیدوارم که تمامی ما هم به اهدافمون برسیم 

  • سحر تاجگردون
  • سلام تاپ مربی عزیز وقتتون بخیر.

    بسیار واقعیت زیبایی بود.ممنونم.حتما و قطعا بزودی داستان من و امثال من رو اینجا به اشتراک خواهید گذاشت به امید خدا.ممنونم که هستین و سپاسگزارم که وارد این تجارت عظیم شدم.سپاس

  • فاطمه باغبان کوچک
  • سلام و خدا قوت تاپ مربی بزرگوار

    همیشه عاشق داستانهای واقعی از آدم های واقعی هستم.و مطمئنم روزی هم میرسه که داستان من هم نوشته میشه.

    عاشق تجارتم هستم و با افتخار گسترشش میدم محصولاتم رو ارائه میدم و داستان قشنگ زندگی و تجارتم رو می نویسم ✌✌😇🙏سپاسگزارم لز شما

    سلام وقت بخیر خیلی جالب بود امیدوارم همه به آرزوهایمان برسیم منم دخترامو به ارزوهاشون برسونم

  • لیلی قیصربیگی
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی عزیزم.

    دقیقا همینطور هست یه جای آدم به سیم آخر میزنه و با تمام وجودش از خدا کمک میخواد خدا قطعا جوابش رو میده همانطوری که من الان جوابم رو گرفتم و خدا من رو با این تحارت بزرگ آشنا کرد و با تمام وجودم به لطف خدا و مربیان ارزشمندی که دارم به این تجارت ادامه میدم هم برای کمک کردن به یکی دیگه مثل خودم هم برای رسیدندبه هدفهایم.

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت این مطلب و داستان واقعی و انرژی بخش

    دقیقا همه ما یک روز از خدا همچین تغییری رو خواستیم و نتورک به ما معرفی شد و قطعا روزی میاد که ما هم سپاسگزار خدا و حامیمون باشیم

    نتورک یک تجارت هست که باعث میشه هم به رویاهامون فکر کنیم و هم بهشون برسیم

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت خدمت مربی حامدی کیا 

    همیشه جذب داستانها میشم تابدونم سرانجامشون به کجارسیده وسرانجام ما بانتورک و تیم حرفه ای flteamچیزیرجز سعادت نیست 

    خداروشاکرم که به دعاهام جواب داد وارد بهترین وخفن ترین تیم وخانواده شدم 

    از بابت شمامربیان خوبم خیلی تشکر میکنم که باعث شدین مسیر جدیدی در زندگیمون بازبشه

    قدردان جایگاه وانچه دارم هستم 

  • سمیرا رشیدی
  •  سلام

    خدمت شما تاپ مربی حامدی کیا 

    خداوند تا حد ممکن و با تمام وجودش پاسخ دعاهای من را می دهد چون من وارد این تجارت 

    شدم و میخواهم و میتوانم وبا تمام وجود تلاش میکنم به اهدافم برسم.

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و ادب مربی 

    خدا قوت و تشکر 

    نکته آموزشی: قطعا هرکسی که وارد این تجارت بزرگ و قشنگ میشه؛ قبل از اون از خدا درخواست کرده‌ که یک گنج عظیم جلوش بذاره. همون‌طور که خود من به شخصه قبل از ورودم‌ به نتورک از خدا طلب کردم به من برکت بده به من آرامش بده به من آزادی بده... که ناگهان نتورک مرا فرا خواند.

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت شما مربی بزرگوار

    ممنون بابت این مطلب

    حتما پارادایم میزنم واز این فرصت بی نظیری که در اختیارم قرار گرفته استفاده میکنم

    از خدا هرچی بخوایم وبه صلاحمون باشه حتما بهمون میده

  • عرفان طاهریان
  • سلام مربی خداقوت

    این فرصت یک بار در اختیار ما قرار گرفته که در نتورک و در شرکت معظم سیمرغ عصرتجارت و در تیم راهبران آینده کار کنیم و به تمام رویاها و آرزوهایی که در زندگی داریم برسیم

    فقط کافیه ما هم به راهمون و تجارتمون ایمان داسته باشیم و باور کنیم که میتونم تمومش کنیم

  • الهام عساکره
  • عرض ادب و احترام خدمت تاب مربی جناب آقای حامدی کیا خداقوت و ممنون بابت مطالب بی نظیرتون. واقعاً نتورک تجارت بی نظیریه...تجارتی که در کنار رسیدن به درامد بالا و آزادی زمان ، درس درست زندگی کردن رو هم یاد میگیریم.. ما نیومدیم  توی زندگی نتورک کنیم .اومدیم توی نتورک زندگی کنیم..

  • فاطمه توکلی
  • سلام عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا،مطلب پرمحتواست،ایمان وباور قلبی به هر کاری انسان رو به اوج میرسونه ،پس به نتیجه کار خوبمان باور داشته باشیم

  • ابتسام لطیفی
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی بزرگ آقای حامدی کیا 

    کار رویایی و زندگی رویایی دقیقا همین نتورک مارکتینگ 

    کاری بدون محدودیت زمانی و مکانی ،فعالیتی که هم کسب درامد توش هست و هم میشه کنار اعضای خانواده ماند 

    وزندگی رویایی هر فرد رو میسازه 

    باعث افتخارمه که وارد چنین تجارتی شدم 

  • کوثر شوشی نسب
  • با تشکر از شما مربی عزیز

    واقعا ایمان دارم ک خدا لطفشو شامل حال ما کرده ک ما وارد آیت تجارت بزرگ شویم تا ب آنچه ک میخواهیم برسیم ...واقعا خدا رو سپاس میکنم ک این  نعمت بزرگ و موقعیت بسیار عالی رو در اختیار ما قرار داده

  • فاطمه عبادی
  • سلام عرض میکنم خدمت جناب اقای مربی حسین حامدی کیا وقتتون بخیر  

    بسیار سپاسگزارم ازشما که این بستر فوق العاده را برایمان فراهم کردید وخدارا شاکریم ازاینکه بهترین فرصت رو سرراهمان قرارداد که ب این تجارت پیوسته شیم ورویاهامو به واقعیت برسانیم واعتقاد ایمان دارم که هرکسی بااراده کامل دراین تجارت بیاد بی شک یکی از حرفه ای ترین نتورکر جهان میشود وبنده حاظرم روز وشب به تجارتم بهابدم تمام تلاشم رو میکنم که به جایگاهی که میخواهم به واقعیت برسانم وبه شما قووول میدم یکی ازحرفه ای ترین نتورکر جهان میشم میترکونم بقول شما می فرمائیدباید حرف وعملتان یکی باشد ومن همین کاررا انجام میدم ✌✌✌

    شاد وسربلند باشد مربی جان 🌹🌹🌹🌹

  • الهام مصلحی
  • سلام سپاس از اقای حامدی کیا 

    داستان تاثیر گذاری بود 

    برای موفق شدنم‌ بهونه‌ ها رو کنار میزارم

    تا درکنار شما  وبا راهنمایی های بینظیرتون‌ به بهترینا‌ برسم 🌹🌹

  • سیده فاطمه اکرامی نسب. اهواز
  • سلام سرکار محترم مربی و استاد و بزرگترین حامی من اقای حامدی کیا 

    امیدوارم سلامت و تندرست باشید و همیشه برای شما دعا میکنم که مارو با این دنیای شگفت انگیز اشنا کردین .

    مربی اگر یک شبکه ی بازاریابی داشته باشیم دیگه لازم نیس تمام وقت کار کنیم در واقع درامد ما تصاعدی خواهد بود دیگه لازم نیس که ما صد درصد انرژی خودمون رو صرف کنیم ،هر کس از این افراد فقط ١٠درصد انرژی خودش رو صرف کنه ما میتونیم یک درامد  داشته باشیم حتی زمانی که در استراحت هستیم ،بدون محدودیت زمانی و مکانی کار کردن هست که ما در هرجا که باشیم میتونیم کار خودمونو انجام بدیم ...باتشکر مربی 

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و عرض ادب خدمت منتور بزرگوارم🙏

    مطلب بسیار آموزنده ای بود 

    دقیقا زمانی که شخص با تمرکز روی خواسته هاش از خداوند یک چیز بخواهد دقیقا خداوند به دعاش پاسخ میده...

    خداروشکر میکنم که تونستم تو این مسیر باشم و با افراد موفق همراه بشم

    سپاس

  • غزل جادریان
  • سلام خدمت تاپ مربی عزیزجناب آقای حامدی کیا

    ممنون از این داستان زیبا وپرمحتواتون

    معتقدم که با ایمان و باورقلبی مثبت در این کار همه آدم ها به اوج موفقیت میرسند

    پس باید به تجارتمون وراهی که توش قدم بر میداریم ایمان داشته باشبم تا به بهترین نتیجه برسیم✌👌

    سلام خدمت شما تاپ مربی حامدی کیا

    ممنونم ازمعرفی این پیج پربارواقعا داستانی پرمحتوا وپراز تجربه های جدید هست واقعیت هم همین است وقتی چیزی راباور داشتی ازته قلب به همان باور قلبی هم میرسی وموفق میشوی وهمیشه موفقیت وشانس یه بار به سراغت میاد که اگه تونستیم به خوبی ازش استفاده کنیم پله های ترقی روهم بالا میریم

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام مربی بزرگوار 

    سپاس بابت مطالب بینظیرتون .

    مطمنا همه ما ی روز از خدا ی تغییری خاستیم واین 

    تجارت ب ما معرفی شده از خدا میخاییم‌ ک تو این تجارت ب 

    بالاترین‌ جا برسیم‌ .خدا رو شاکرم بابت تجارت مربیانم .

    سپاس ازشما مربی گرامی 

  • بهنوش جامعی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ لیدر بزرگوار

    کافیه به راه و تجارتمون ایمان داشته باشیم و باورکنیم به موفقیت خواهیم رسید.

    باتشکراز زحمات شما

    سلام و عرض ادب

    هرکس هرچیزی داره یک روز طلبش کرده. وچقدر زیباست داستان نتورک خود رو تعریف کردن. 

    و واقعا لذتبخشه اون آزادی که نتورک به افراد میده. درآمد عالی، آزادی زمان و سفرهای عالی 

    ممنون از شما مربی 

  • فروغ سیف السادات
  • خیلی متشکرم بابت این داستان زیبا و برای من واقعا به موقع بود . من هر چه بیشتر میگذرد و بیشتر با آموزشهای تیم راهبران آینده اشنا میشم و انها رو یاد میگیرم رویاهام بیشتر و بزرگتر میشن و مصمم تر و محکمتر قدم برمیدارم. خدارو شکر میکنم و ممنونم از شما 

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    ممنونم مربی جان بابت این مطلب بی نظیر، کاملا درسته داستان زندگی افراد موفق برای ما بهترین الگو ها هستند و درسهای زیادی به ما می دهند

    مطمئنم که اکثر ماها یک روزی از خدا طلب یک تغییر بزرگ در زندگیمان را کردیم و این خواسته ما برآورده شد و با نتورک آشنا شدیم، خدایا شکرت بابت تجارتم، این تجارت همان چیزیست که من رو به رویاها و اهدافم میرسونه

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    مطلب فوق العاده ای بود

    هر کسی هر چیزی رو داره یه روزی از خدا طلب کرده..هیچ اتفاقی اتفاقی اتفاق نمی افته...اگر اینجاییم از خدا خواستیم..حالا نوبت ماست که با معرفی بیشتر تجارتمون و محصولاتمون بتونیم بزرگترین خدمت رو به بشر بکنیم و از این راه خدمت کردن هم خودمون به درامد برسیم

    این تجارت ایمان و باور میخواد...

    باور دارم امسال سال فتح ایراااااانه✌✌✌✌

  • پری سا جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام ب مربی گرامی 

    سپاس بابت این داستان زیبا..

    اگه رو هدفمون‌ تمرکز‌ کنیم و خاسته هامون رو ب خداوند بگیم‌

    خداوند پاسخ ما رو میده‌ ...هیچ برگی بی اذن‌ خدا از درخت نمیفته

    مطمنم‌ منم قبلا از خدا ی درخواستی برا تغییر خودم و زندگیم داشتم ک 

    الان‌ توی این جایگاه و این تجارت بی نظیر و خانواده ارزشمند قرار گرفتم

    خدایا شکرت. 

  • فاطمه خواجه حسنی
  • سلام و درود بر تاپ مربی قدرتمند 

    عالی بود مربی داستان زندگی افراد موفق در نتورک به آدم قدرت میده واقعا فکر نمی کنم تجارتی مثل نتورک بتونه کسی رو به راحتی به رویاهایشان برسونه 

    زنده باد شرکت سیمرغ 

    زنده بادFLTEM 

  • fatahi...mina کرمانشاه.....اسلام آبادغرب
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی بزرگوار 

    ممنون مربی جان مطلب بسیار عالی و آموزنده بود.اگه ما هم به تجارت و راهی که در پیش داریم ایمان داشته باشیم میتونیم به رویاهامون برسیم و میدونیم که هیچ اتفاقی اتفاقی اتفاق نمی افته واینکه تموم انسانها از خدا میخوان یه راه درست وموفقی بهشون نشون بده وقطعا ورود ما به نتورک نتیجه ی دعا وخواسته هامون از خدا بوده،به امید جهانی شدن flteam 

  • بابک سهرابی
  • سلام 

    خدا قوت 

    این داستان ؛ داستان زندگی تمام زنان و مردا قدرتمند اف ال تیم میشه که روزی رویای خودشون رو جدی گرفتند 

    روزی که انسانی از قلبش از خدا بخواد راهی پیش روش بذاره قطعا توی این راه خداون همیشه کنارش خواهد بود 

    تشکر از شما 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    کارمون و تجارتمون رو باور داشته باشیم 

    مزیت تجارتمون مسافرت رفتن بدون دغدغه پولی و وقت هستش 

    دعا کردن واقعا معجزه میکنه از اعماق قانون از خدا بخوایم چرا ک خدا میبخشه  و آمدن ما تو نتورک چیزی بوده ک خواستیم و انتظارش رو داشتیم 

    ممنون ک هستین✌ 

  • فیضیه للری اندیمشک
  • عرض سلام وادب خدمت مربی 

    بسیار عالی بود واقعا من هم دقیقا این حس رو دارم که وارد سدن به ابن تجارت بزرگو فوق لعاده جواب دعایم بوده همیشه از خداوند خواستم یه کاری گیرم بیاد بادرامدی خوب وپولش حلال باشه این خیلی برام مهم بود ومطمئن هستم این همون کاره که از خدا خواستم ..خدایاشکرت وتشکر از تاپ مربی بابت فراهم کردن این بستر.

  • Bahareh dehqanizadeh _gilanqarb
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون از شما بخاطر اطلاعات مفیدتون

    ما با بازاریابی شبکه ای ب آزادی مالی میرسم 

    ما با آموزش دیدن میتونیم ب این آزادی برسیم. و ب رویا و موفقیت هامون دست پیدا کنیم 💗💗💗

     

  • علی صالحی
  • سلام و عرض ادب 

    دقیقا  بزرگترین نعمتی که بازاریابی شبکه ای به ما میده آزادیه. اگر حق انتخاب داشتیم آزادیم.بزرگترین نعمت و بهترین حس آزادی هست و بازاریابی شبکه به سبک FLTEAM به ما آزادی واقعی میده. در کنارش درآمد عالی میده، رشد شخصیتی میده. این کار نیست شاهکاره.

    ممنون تاپ مربی

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • عرض ادب و احترام خدمت تاپ منتور تیم راهبران آینده

    داستان جالب‌ و آموزنده ای بود و کاملا تفاوت کار سنتی و تجارت الکترونیک مشخص میشه. در بازار سنتی همیشه استرس و نگرانی وجود داره و هیچ وقت نمی تونی در هیچ موردی آزادی داشته باشی ولی در نتورک کاملا برعکس ما می جنگیم و می‌سازیم برای رسیدن به آزادی مالی و زمان

    🙏🌹

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند ✌️

    خیلی اوقات فرصتها اروم به سمت افراد میان اما در هیاهوی ذهنی متأسفانه صدای این فرصتها رو نمیشنوند و از دستشون میدن نتورک مارکتینگ بزرگترین موهبتیه که اگر کسی بفهمدش یک لحظه هم برای ورود به اون تعلل نمیکنه و مهمتر اینکه اگر کسی وارد شرکت معظم سیمرغ عصر تجارت و تیم راهبران آینده بشه قطعا یک روزی از خدا طلب کرده و خدا اجابت کرده

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام خدا قوت 

    ممنون بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 

    داستان جالب وآموزنده ای   بود هیچ جای دنیا پیدا نمیشه هم در کارش تفریح  باش هم پول  جز در نتورک که از آزادی بر خوردار هست  وباید قدر تک تک لحظه هامون بدونیم  ومیجنگیم  برای رسیدن به آزادی  مالی

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت 

    تنها تجارتی که میتونه آزادی کامل به انسان ها عطا کنه تجارت نتورک مارکتینگ به سبک تیم راهبران آینده هست تنها تجارتی که به این امکان رو میده که در هررر نقطه از جهان میخوایم بریم و درکنارش پول دربیاریم این تجارته فوق العادس...بهترین تیم، با اعتقاد تیم راهبران آیندس چون یک سیستم اموزشی خفن داره برای تک تک کسانی که رویای ازادی و آزادگی رو دارند و میخوان که به راحتی درامد کسب کنند....

    این تجارت رو به تمام دنیا گسترشش میدیم...

    ممنون تاپ مربی 🙏🙏🙏

  • مریم سخاوت پور
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوارم🙏🏻🌹

    وقتی این داستان رو خوندم دقیقا به یاد خودم افتادم تا قبل از آشنایی با این تجارت بی نظیرمن واقعا از بیکاری خسته بودم و دوست داشتم مستقل باشم به فکر انجام خیلی از کارها بودم اما هیچکدوم اون چیزی که من میخاستم نبود.خیلی دعاها کردم تا خدا یک کار درست و خوب پیش روم بزاره و الان خدارو شاکرم که این مسیر و این تجارت بی نظیر رو سر راهم قرار داد تجارتی که با اون به تمام ارزوها و اهدافم میتونم برسم وبه ازادی مالی برسم.

    تمام توانم رو میزارم و تا جایی که میتونم به همه افراد معرفی میکنم کارم رو✌🏼

    ممنونم از شما بابت جمع اوری این مطالب فوق العاده اموزنده و پرکاربرد🙏🏻🌹

  • الهه صادق نژاد
  • سلام تشکر از تاپ مربی بزرگوار

    قطعا نتورک بستری مطمئن و آینده دار است.فضایی که امکان رشد نامحدود برای همه در آن فراهم است و البته وجود یک خط حمایتی قدرتمند که هر لحظه با حمایت خود ما را به سمت موفقیت راهنمایی میکنند فضایی که در آن هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی نداشته و هر لحظه تجارت ما همراهِ ماست.

    خداروشکر بابت تجارتم

  • پروین امیری نسب
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی گرامی

    وقتی خدا آرزوی چیزی رو در دلت میزاره قطعا و حتما راه رسیدن به آن را برایت باز میگذارد فقط کافی است به نشانه دقت کنی وایمان داشته باشی به خودت کار است که به تمام خواسته هایت خواهی رسید .

  • مولود اقتداریان
  • سلام و درود به شما مربی بزرگوارم 

    ممنونم از شما بابت ارائه مطلب بی‌نظیر و انرژی بخش.... دقیقا یک روز منم همین اتفاق برام افتاد که خواستم زندگیم رو تغییر بدم و بزودی به جایگاه بالای شرکت میرسم و همین امروز بخاطر حضورم در این صنعت از تمامی خط حمایتیم ممنونم 

    بزودی فتح ایران ✌️✌️✌️

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • سلام ادب ارادت خدمت  تاپ مربی عزیز  سپاس بابت مطالب بینطیرتون.

    تجارت نتورک تنها تجارتیست‌ ک آزادی  کامل رو ب انسان میده ک 

    هرجای جهان باشه میتونه کارش رو انجام بده .خدا رو شاکرم ک این مسیر 

    و این تجارت بی نظیر رو سر راهم قرار داد .تجارتی که میتونی ب تمامی اهداف و آرزوهای بزرگت برسوند. 

    سپاس از شما مربی گرامی 

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    وقتی از اعماق وجودمون از خدا چیزی بخواهیم صددرصد ب ما می بخشه

    با این تجارت در سن کم بازنشسته میشیم و ب  آزادی  مالی برسیم 

    در این تجارت بدون هیچ دغدغه ای میتونیم هرکجای دنیا ک باشه سفر کنیم

    هیچ اتفاقی ،اتفاقی اتفاق نمی افته 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام خداقوت خیلی داستانه عالی بود ممنون 

    دقیقا کارهای سنتی همش پر از استرس وآزادی نداره ودقیقا ما از خدا خواستیم که راهی جلومون قرار بده که بتونیم تغییر کنیم وخدا این لطف را به ما کرد واین کار وشرکت فوقوالعاده عالی را سر راه ما قرار داد شکر گزارش هستیم خدایا شکرت 

  • زینب حسن پور استان لرستان ـ شهرستان دورود
  • سلام وخداقوت به تاپ مربی 

    داستان جالبی بود واحتمالا خواست خدابوده که منم به این تجارت بزرگ بپوندم تا بتونم به اهدافی که برای خودم وخانوادم دارم برسم وشکر گزار خداوند بزرگ هستم 

    هیچ اتفاقی بی حکمت نیست

  • الهام کمال
  • سلام و عرض تشکر بسیار عالی و بجا بود بله درسته بازاریابی شبکه ای بهترین زمینه برای رشد ما رو فراهم میکنه ، آسایش رو به ما میده ، آزادی به همراه داره و بهترینش اینه که هر جا باشی میتونی کار کنی و محدودیت برات ایجاد نمیکنه

  • مرضیه قربانپور
  • بی شک بزرگترین حامی خداست

    در بازاریابی شبکه ای خودت رئیس خودت هستی و اینکه آزادی مالی و زمانی داری.تمام کار تو یه گوشی موبایل خلاصه میشه که همه جا میتونی همراه خودت ببری.در مقابل بازاز سنتی که وقتی محل کارو ترک میکنی منبع درآمدت قط میشه 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت

    تنها راه موفقیت و آزادی مالی، اینه که تجارتمون رو به هرکس که میشناسیم معرفی کنیم

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی 

     

    هیچ اتفاقی، اتفاقی اتفاق نمی افتد👌👌

    من خیاط بودم و کار خیاطی انجام میدادم ولی واقعا خسته خیاطی بودم هم از زحمتش هم درامدش ولی همیشه دوست داشتم تغییر کنم ولی ب چ صورت نمیدونستم

    تا اینکه با شماره ای ک توی گروه تبلیغاتی بود تماس گرفتم و خداررروووشکر وارد نتورک شدم

    همیشه دعاگوی مربیانم هستم بخاطر تغییراتی ک در من بوجود اوردند و اینجا همونجایی هست ک همیشه دوست داشتم و خدا دعای منو مستجاب کرد🤲

     

    مزیت های نتورک انتها ندارند واقعا باید 24 ساعته نتورک کنیم👌👌

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت داستان زیبا✌

    خداوند فرموده بخوان مرا تا اجابت کنم تورا .وقتی از خدا درخواستی داشته باشیم واز اعماق وجودمون باشه خدا ب درخواست ما جواب میده 

    و اومدن ما هم اتفاقی نیست چرا ک درخواست کردیم و ب دستش آوردیم 

    قدر دان تمام نعمت های الهی هستیم 

  • محمدجدیدزاده
  • سپاس تاپ مربی جان

    من هم باید اینها رو سپری کنم تا به موفقیت برسم،

    ولی هیچ وقت بدون توقف به حرکتم ادامه میدهم تا رشد کنم،البته در کنار خط حمایتیمون،

    تاپ مربی جان،من میدونم با ماندگاری وتلاش وکوشش ۱۰۰٪به موفقیت میرسم

    سپاس فراوان از این آموزش بینظیرتون تاپ مربی جان

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام تاپ مربی

    نتورک تنها تجارتی که میشه باهاش به آزادی مالی رسید فقط باید ایمان داشته باشیم و صبر و بردباری و هیچ وقت دست از حرکت نکشیم چون اومدن ما ب این تجارت اتفاقی نیست پس می مونیم چون برد با ماست

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرود تاپ مربی عزیز

    نتورک مارکتینگ تنها تجارت آزادی که میشه با قوانین اهرم وتصاعد به آزادی مالی رسید

    سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی  

    ممنونم داستان جالب و قشنگی بود 

    نتورک مارکتینگ تنها تجارتیه که میشه دراون به آزادی مالی و زمانی رسیدو رویاهامونو به واقعیت تبدیل کنیم

    سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی  

    ممنونم داستان جالب و قشنگی بود 

    نتورک مارکتینگ تنها تجارتیه که میشه دراون به آزادی مالی و زمانی رسیدو رویاهامونو به واقعیت تبدیل کنیم

  • سهیلا حسین اصل
  • باسلام واحترام خدمت تاپ مربی

    تنهاجایی که مشودهم آزادی مالی وزمان تفریح راهم زمان داشته باشیم نتورک مارکتینگ است 

  • زکیه موسوی ابادان
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی زحمتکش 

    امیدوارم که بتونیم قدر دان زحمات شما باشیم

    برای موفقیت در هر کاری باید صبرو حوصله وزمان گذاشت 

    ومطمئنن هرانچه که از خداوند بخواهیم به ما خداهد داد فقط ما باید ان را جدی بگیریم

    با عرض سلام و خدا قوت و خسته نباشید 

    این داستان ممکن است  شبیه به زندگی خیلی از ماهاست و شرایطی سختی داشته باشیم

    دعا میکنم  تو مسیری که قدم برداشتم خدا کمکم کند که بتوانمدر این تجارت همه آموزش ها را ملکه ذهنم کنم و با همراهی حامی و مربیان عزیز به خیلی از همنوعان خودم کمک کنم.

  • زینب رفیع نیا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوارم 

    در این داستان به زیبایی تجارتمون و مسیری که در آن قرار داریم پی میبریم و باید آن را یک موهبت از طرف خداوند بدانیم و به شکرانه آن تمام تلاش و تمرکز خودرا برای موفقیت در این  مسیر بگذاریم 

     

  • فیضیه للری اندیمشک
  • با سلام و تشکر از شما تاپ مربی

    به نظرم تمام افرادی که تو تحارت بزرگ نتورک هستن کسایی هستن که یه روزی 

    اینو از خدا خواستن ورعا کردن یه کاری با پول حلال ودرامد عالی داشته .

  • روح انگیز دریکوند
  • سلام و ادب خدا قوت تا‌پ مربی 

    داستان جالب و عالی بود منم همیشه از خدا خواستم 

    توی زندگیم تغییر فوق العاده ای ب وجود بیاد و زندگیم 

     شبیه اطرافیانم نباشه و هرکس توی‌نتورک هست یه روز 

    از خدا خواسته ک‌تغییراتی بزرگ‌ توی زندگیش اتفاق بیوفته

     

     

     

     

  • عاطفه پاپی
  • سلام و عرض ادب

    وقت تون بخیر

    خیلی ممنون تاپ مربی،عالی بود.

    خداوند همیشه بنده هاش و میبینه و هواشون و داره،و خوشا به حال آنان که از این راه و با وصل شدن به تیم اف ال تیم و به آرزو و رویاهاشون دست پیدا میکنن. 

    خدارو شکر میکنم که در این تیم هستم.

    به لحظه مشکلات فقط کافیه به یاد خداوند باشیم و دست به دعای خوب بشیم.

  • سمیه دریکوند
  • سلام وخداقوت به تاپ مربی داستان خیلی جالبی بود و آرزمیکنم و از خدا میخام که مسیر زندگی همه ما تغییر فوق العاده ای به وجود بیاد زندگیون پراز آرامش اسایش عشق پول باشه 

  • Elahe_hakimzadeh (andimeshk)
  • سلام و درود تاپ مربی 

    خداروشکر میکنم بخاطر تجارتی که واردش شدم که میتونه همچین دستاوردهای بزرگی رو به ارمغان بیاره برامون ، خداروشکرمیکنم بخاطر خط حمایتیم که هرلحظه درحال اموزش دادن و پیگیری ماهستن ،خداروشکرمیکنم بخاطر بزرگانی که پشتوانه ی ما توی تجارتمونن و هرلحظه یه خبر خوب و درحال رشد روبرای ما دارن .

     

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام و خدا قوت تاپ مربی..خدا تمام دعاهای مارو احابت میکنه،،بعضی وقتا فقط ما چشامون رو میگیریم و حقایق رو نمی بینیم..

    از خدا میخام بهترین مسیر نتورک رو سر راهم قرار بده و افتخار flteam بشم

  • میلاد میر چناری (اندیمشک)
  • سلام وعرض ادب خدمت تاپ مربی زحمتکش 

    امیدوارم که بتونیم قدر دان زحمات شما باشیم

    برای موفقیت در هر کاری باید صبرو حوصله وزمان گذاشت 

    ومطمئنن هرانچه که از خداوند بخواهیم به ما خداهد داد فقط ما باید ان را جدی بگیریم...

     

     

     

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودتاپ مربی 

    داستان جالب و آموزنده ای بود

    درهرکاری باید صبروشکیبایی داشته باشیم شکرگذارباشیم

    ازخدا میخوام بهترین تغییرات رو درمسیر زندگیم قرار بده

    الهی آمین

  • اشرف حاجی حاحی
  • سلام وقت بخیرمربی.

    همه ی حرفه ها نیازمند تلاش وکوشش هستند این تجارت جهانی نیزبه تلاش بی وقفه وپشتکارنیازداره،البته تلاش موثروثمربخش.

    تجارتی که به مااین امکان رامیده تابه رویاها وارزوهایی برسیم که شاید ازیادمون رفته بودند وفراموش کردیم که چی می خواستیم.

  • نرگس عاملی
  • سلام خدمت تاپ مربی بزرگوارم 

    خدارو شکر که مسیر زندگی من تجارت نتورک شد و دقیقا خدا دعاهای مارو میشنوه و بهترین راه رونشون میدن 

    تجارت نتورک تجارت بی حد و مرزی که درامد بی نهایت و ازادی میده ومیتونیم رویاهامون رو تیک بزنیم

     

  • هاجر غبیشاوی
  • سلام خدمت تاپ مربی حامدی کیا
    مطلب فوق العاده و آموزنده بود.
    ￵خداوند همیشه پاسخ دعاهای ما بندگان رو میدن.ابتدا شاکر باشیم و سعی کنیم داده رو باور داشته باشیم ، درکشون کنیم و برای رسیدن به اهدافمون بها بدیم و بجنگیم.

  • زهرا موسوی
  • خیلی زیبا ،جذاب و اموزنده بود

    دقیقا همینطوره.ما جواب دعاهامون رو گرفتیم که در این تجارت هستیم.باید قدرش رو بدونیم و نهایت استفاده رو ببریم.

  • آنیتا حریزی
  • سلام خدمت تاپ مربی...این داستانای انگیزشی ادمو به وجد میاره که مصمم تز و پرتوان جلو بریم ممنون از شما

  • فاطمه محمدی امین.اهواز
  • سلام و خداقوت 

    ممنون تاپ مربی برای این داستان و درس آموزنده

    خداوند واقعا با تمام وجودش پاسخ دعاهای مارو میده و کمکمون میکنه تا زندگیمون رو متحول کنیم و بسازیم.

  • معصومه رضازادگان
  • سلام خدمت تاپ مربی

    باید به کارمون ایمان داشته باشیم.تا رویاهامون محقق بشه.

    با تلاش و صبر موفقیت دست یافتنی میشه.

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب 

    ممنون تاپ مربی 

    اومدیم که به بهترین و سریع ترین و اصولی ترین شکل ممکن ثروتمند بشیم

    میخوایم با نتورک ثروتمند بشیم 

    ساخته میشیم و می‌سازیم

    علنا تصاعد بوجود میاریم 

    جایگاه مون سقف آسمونه و علنا سقف می‌زنیم 

     

  • روح انگیز دریکوندی
  •  تشکر تاپ مربی داستان  آموزنده و عالی بود

    نتورک به معنی آزادی تنورک تنها جاییه که میتونیم رویاهامون تیک بزنیم 

    توی هرکاری باید صبورباشید و شکر گذار باشید خدایا شکرت بابت تجارت بینظیرم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی