NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

شما دو انتخاب دارید

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ

هنگامی که او محل کارش را تغییرمی دهد بسیاری از پیشخدمتهای رستوران نیز کارشان را ترک می کنند تا بتوانند با او از رستورانی به رستوران دیگر همکاری داشته باشند.

   چرا؟

برای اینکه جری ذاتا یک فرد روحیه دهنده است.

اگر کارمندی روز بدی داشته باشد،

جری همیشه هست تا به او بگوید که  چگونه به جنبه مثبت اوضاع نگاه کند.

مشاهده این سبک رفتار واقعا کنجکاوی مرا تحریک کرد، بنابراین یک روز به سراغ او رفتم و پرسیدم:من نمی فهمم! هیچکس نمی تواند همیشه آدم مثبتی باشد. تو چطور اینکار را
می کنی؟

جری پاسخ داد، ”هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم و به خودم

 

می گویم، امروز دو انتخاب دارم.

 

می توانم در حالت روحی خوبی باشم و یا می توانم حالت روحی بد را

 

برگزینم.

 

من همیشه حالت روحی خوب را انتخاب می کنم

 

هر وقت  که اتفاق بدی رخ می دهد، می توانم انتخاب کنم که نقش قربانی را بازی کنم یا انتخاب کنم که از آن رویداد درسی بگیرم.

هر وقت که شخصی برای شکایت نزد من می آید، می توانم انتخاب کنم که شکایت او را بپذیرم و یا انتخاب کنم که روی مثبت زندگی را مورد توجه قرار دهم.

من همیشه روی مثبت زندگی را انتخاب می کنم.من اعتراض کردم ”اما این کار همیشه به این سادگی نیست“جری گفت ” همینطور است“”کل زندگی انتخاب کردن است. وقتی شما همه موضوعات اضافی و دست و پاگیر را کنار  می گذارید، هر موقعیتی، موقعیت انتخاب و تصمیم گیری است

شما می توانید انتخاب کنید که چگونه به موقعیتها واکنش نشان دهید.

شما انتخاب می کنید که افراد چطور حالت روحی شما را تحت تاثیر قرار دهند.

شما انتخاب می کنید که در حالت روحی خوب یا بدی باشید.

این انتخاب شماست که چطور زندگی کنید“

 

چند سال بعد،

من آگاه شدم که جری تصادفا کاری انجام داده است که هرگز در صنعت رستوران داری نباید انجام داد

او درب پشتی رستورانش را باز گذاشته بود.

   و بعد ؟؟؟

 

صبح هنگام،

او با سه مرد سارق روبرو شد

 آنها چه می خواستند؟
 

درحالیکه او داشت گاوصندوق را باز می کرد

 

به علت عصبی شدن دستش لرزید و تعادلش را از دست داد.

 

دزدان وحشت کرده و به او شلیک  کردند.

خوشبختانه، جری را سریعا پیدا کردند و به بیمارستان رساندند.
 

پس از 18 ساعت جراحی

و هفته ها مراقبتهای ویژه

جری از بیمارستان ترخیص شد در حالیکه بخشهایی از گلوله ها هنوز در بدنش وجود داشت.

من جری را شش ماه پس از آن واقعه دیدم.

هنگامی که از او پرسیدم که چطور است،

 

پاسخ داد، ” اگر من اندکی بهتر بودم دوقلو  می شدم. می خواهی جای گلوله را ببینی؟“

 

من از دیدن زخمهای او امتناع کردم، اما از او پرسیدم هنگامی که سرقت اتفاق افتاد در فکرت چه می گذشت.

جری پاسخ داد، ”اولین چیزی که از فکرم گذشت این بود که باید درب پشت را می بستم“”بعد، هنگامی که آنها به من شلیک کردند همانطور که روی زمین افتاده بودم، به خاطر آوردم که دو انتخاب دارم: می توانستم انتخاب کنم که زنده بمانم یا بمیرم. من انتخاب کردم که زنده بمانم.“

پرسیدم : ”نترسیده بودی“

 

جری ادامه داد، ” کادر پزشکی عالی بودند. آنها مرتبا به من می گفتند که خوب خواهم شد.

 

اما وقتی که مرا به سوی اتاق اورژانس  می بردند و من در چهره دکترها و پرستارها  وضعیت را

 

می دیدم، واقعا ترسیده بودم.

 

من از چشمان آنها می خواندم ” این مرد مردنی است.“

 

”می دانستم که باید کاری کنم“

 

پرسیدم ”چکار کردی“

 

جری گفت ”خوب، آنجا یک پرستار تنومند بود که با صدای بلند از من

 

می پرسید آیا به چیزی حساسیت دارم

 

یا نه“

 

من پاسخ دادم ”بله“

 

دکترها و پرستاران ناگهان دست از کار کشیدند و منتظر پاسخ من شدند.

 

یک نفس عمیق کشیدم

 

و پاسخ دادم ” گلوله“

 

درحالیکه آنها می خندیدند گفتم:

 

من انتخاب کردم که زنده بمانم. لطفا مرا مثل یک آدم زنده عمل کنید نه مثل مرده ها.

 

به لطف مهارت دکترها و البته به خاطر طرز فکر حیرت انگیزش، جری زنده ماند

 

من از او آموختم که

 

هر روز شما این انتخاب را دارید که از زندگی خود لذت ببرید و یا از آن متنفر باشید.

 

طرز فکر تنها چیزی است که واقعا مال شماست – و هیچکس نمی تواند آنرا کنترل کرده و یا از شما بگیرد.

 

بنابراین، اگر بتوانید از آن محافظت کنید، سایر امور زندگی ساده تر

 

می شوند.

 

حال شما دو انتخاب دارید:

 
.1می توانید به زندگی عادی و کسالت بارخود برگردید وهمش درجا بزنید
 
 
 
.2می توانید سرشار از انرژی باشید واینده ای رقم بزنید که گذشته در برابرش زانو بزند
 

متفاوت فکر کنید و متفاوت عمل کنید تا زندگی متفاوت و سرشار از هیجان داشته باشید.

 

نظرات (۱۸۵)

  • محمد حبیبی
  • مطلب واقعا زیبایی بود
    تمام زندگی انتخابه
    انتخاب اصلی اینه که میخوای نتیجه بگیری یا بهونه بیاری
  • محمد حبیبی
  • واقعا مطلب زیبایی بود
    آدم همیشه 2 انتخاب داره
    یا نتیجه بگیره یا بهونه بیاره
  • اسداله یزدان پناه
  • فوق العاده و روحیه بخش بود تاپ لیدر
    تشکر
    ((مهمترین عامل موفقیت در یک کار، نگرش مثبتیه که از انجام اون کار داریم))
    شب یلدای خوبی پیش رومونه
  • رسول سازنده کرد و علی کاظمی
  • با سلام  ممنون سازمان شوش تصاعد خورد
  • شبنم کریمی(مسجدسلیمان)

  • زندگی کردن،انتخاب کردن است;
    اما برای انتخاب درست و خوب ما باید بدانیم که:
    که هستیم؟
    چه می خواهیم؟
    به کجا می خواهیم برسیم؟
    و برای چه می خواهیم به آنجا برسیم؟

    تشکر تاپلیدر
  • مهدی غلام کشور
  • عالی بود
  • مرضیه حیاتی
  • تاپلیدر سلام       خداقوت ممنونم ازاینهمه مطالب فوق العاده.
    همینطوره که گفتید 100 %،
    تنها محدودیت واقعی در زندگی، انتخابهای خودمونه
    درواقع، موفقیت ما حاصل یک انتخاب، همراه با نگرش مثبته.
  • عیسی شهبازی
  • سلام تاپلیدرالان درشهرستان دورودم انتخاب میکنم عیدمتفاوتی داشته باشم
  • امین استاد
  • برخیز و بجنگ....
    جنگیدن لذت شیرین پیروزی رو برات به ارمغان میاره!
    یا یک عمر بخواب و مرده باش، یا یک عمر بجنگ و زنده باش. 
    در انتخاب اول آسوده ای،بدون فهم و درک از خودت و زندگی؛ولی در انتخاب دوم در چالشی،با درک و شناخت وجودیت خودت از تمام هستی.
    جنگ بین انتخاب ساده بودن یا متمایز بودن...
    انتخاب با توست!

    "انجام بده، یا کس دیگه ای اینکارو میکنه" Do it,or someone else will
  • زینب زربخش
  • به نام یزدان پاک
    درود بر شیر مردان و ماده شیرهای نتورک سرزمینم ایران
    ممنون از مطالب فوق العاده تون .به این نتیجه رسیدم که:
    من فقط یک انتخاب دارم اینکه همیشه سرشار از انرژی باشم و آینده ای بسازم که گذشته ام در برابرش زانو بزند.
  • مروارید پوررضا
  • سلام تاپ لیدر ممنونم از اطلاعات فوق العادتون .دقیقا لحظه لحظه ی زندگی انتخابه. انتخاب بین خوب و بد ،درست و نادرست. حتی لحظه ی تولد ما انتخاب میکنیم ک با اون شرایط سخت پا به دنیا بزاریم یا نزاریم . انتخابهای ما آینده مارو رقم میزنه همینطور که گذشته مارو رقم زد. من انتخاب کردم ک در لحظه لحظه ی نتورک نفس بکشم چون ایمانی انتخاب کردم آینده ای بسازم ک گذشته ام جلوش زانو بزنه . و مدیون همه ی بالاسریامم ک یه روزی با انتخاب هاشون باعث شدن ک من الان اینجا باشم.ممنونم لیدرا و تاپ لیدرام 
  • سعید دستیارپور
  • سلام  تاپ لیدر 
    شوش اتوبان نتورک جهان
  • سجاد جاوید
  • موفقترین انسان ها کسانی هستند که توانسته اند در ذهن خود اندیشه های مثبت بپرورانند. 
     تفکر مثبت، شیوه ای از فکر کردن است که فرد را قادر می سازد نسبت به رفتارها، نگرش ها، علایق و استعداد های خود و دیگران برداشت و تلقی مناسب داشته و با حفظ خونسردی، عاقلانه ترین و بهترین تصمیم را بگیرد. 
    فکار مثبت، به شدت سازنده، انگیزه دهنده و انرژی بخش هستند و بر اساس تلقین، تکرار و تمرین به ذهن راه پیدا میکنند و موجب مثبت شدن فکر و ذهن شده و انسان را قادر به کنترل افکار خود می سازد. 
    این در حالی  است که افکار منفی، افکار مخرب و بازدارنده هستند و در صورت راهیابی به ذهن تعمیم یافته و به سرعت ذهن را اشغال میکنند. در چنین حالتی فرد در اختیار افکار منفی خود خواهد بود.
    با سپاس از مطالب فوق العادتون تاپ لیدر
  • امیرحسین پرچمی . اهواز
  • با سلام تاپ لیدر خسته نباشید
    از مطالب آموزنده ای که در اختیار ما میذارین ممنونم
    برای اینکه توی زندگیم تغییر ایجاد کنم اول باید توی طرز فکرم تغییر ایجاد کنم .
  • ادریس کرد(اندیمشک)
  • سلام
    تفاوت انسان ها در اندیشه و نگرش آنها در زندگیشان است
    کسی که ثروتمند میشه انتخاب کرده که ثروتمند باشه
    منم نتورک رو انتخاب کردم که انتخاب گرا باشم
    یاد بگیریم واسه نگرش هامون بینش هم داشته باشیم
    دنیا به تسخیر گام های توست
  • علی کاظمی
  • به نام خدا

    خدا قوت تاپ لیدر

    اولین جلسه ای که با تاپ لیدر شهریار کاظمی ذاشتم یه حرفش تو ذهنم حک شد
    گفت ک تو لول های بالا دوس داری سازمانت چطور باشند

    اصولی
    خرده فروش و شبکه ساز
    ایمانی و اکتیو
    و..........
     لازمش اینه که از همین الان همونطور باشی
  • میلادستایش
  • سلام تاپ لیدر خداقوت
    ذهن به هر حال خالی نمی ماند ان را با افکار مثبت پر کنید تا پریشانی و نگرانی در ان جای نگیرد.(برایان تریسی)
  • پریسا پوررکنی
  • سلام خانواده 
    مرسی تاپ لیدر از مطالب فوق العاده تون.
    خداوند به انسان حق انتخاب داده پس باید از این هدیه ی الهی درست استفاده کنیم و بهترین انتخاب رو انجام بدیم.
  • مستوره صاحب محمدی
  • درود
    عملا میسازیم آینده ای رو که گذشته مون جلوش زانو بزنه 
    چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد / من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک
  • پگاه فروزمند
  • سلام خدمت لیدر عزیز 
    ما انسانها حق انتخاب داریم 
    ما تا راز بمیر وزنده شوی را ندانیم دراین دنیا مانند میهمان گمنامی در سرزمین ظلمت بیش نخواهیم بود.
    من زمانی که متولد شدم متفاوتت بودم نسبت به آدماهای دیگه چون با لبخند باین دنیا اومدم چون من این دنیا را انتخاب کردم دلیل نداره بترسم, ترس مال آدماترسی حقیر و کوچیک هستش نه برای آدمای بزرگ چون هر راهی سختی و چالش داره من پس انتخاب کردم باشم..
    انتخاب هدف من برای ماندن و ایستادنه... 
    چون من نیومدم 3 روز باشم دیگه نباشم عمر سوسکو داشته باشم... 
    نتورک بدست من جهانی میشه پس این شهامتو دارم که بگم ....
    ..من از اژدهای آتشین قوی ترم پس میتونم انتخاب کنم نجات یا مرگ.. کسی نیست که دنیایی منو تغییر بده فقط به دستای خودم تغییر میکنه.. 
    ممنون از زحمات بالاسریهام 

  • محمد اکبرنیا
  • به عشق هدف
    بدون شک تنها جیزی که واقعا از آن ماست و هیجکس نمیتونه از ما جداش کنه طرز فکر و نکرش ما هست...فرهنک لغتی که بوسیله آن دنیای درون و بیرونمون رو ترجمه و تفسیر میکنیم...ما انتخاب نکردیم که منطقی و معمولی زندکی کنیم مثل خیلی از انسانهای دور و اطرافمون...ما تصمیم کرفتیم که بزرک باشیم،بزرک فکر کنیم و منشا اثر باشیم،بدون شک برای افراد موفق انتخاب دومی وجود نداره،یا میشه یا باید بشه...
    به عشق روزی که هیج فقیری توی کشور عزیزمون نباشه
    یاااااااااااهااااااانااااااااااا
  • فاطمه شکری
  • بنام خدایی که انتخاب کرد امروز به من فرصت زندگی بدهد
    سلام تاپ لیدر
    صبحت پر از انتخابهای قشنگ

    خیلی  های  شدم...

    داستان بسیار آموزنده ای بود

    انتخاب من اینست: « به هیچکس اجاز نمیدهم با رفتار یا گفتار منفی در ذهن من ردپای کثیفی بگذارد یا علف هرزی بکارد...

    در پناه حق...

  • دانش خاجونی
  • سلام بر تاپ لیدر عزیز
    زندگی انتخاب بین مرگ‌و زندگیه ولی ن اون مرگب که توی ذهن همه هست،منظورمرگ روح مرگ درون مرگ امید ومرگ تک تک سلول های بدنه من زنده بودن و انتخاب کردم انتخاب کردم که باروحیه ای جنگنده و باامید وایــــــــــــمان برم تابه تمام دست نیافته هام برسم‌و تک تک‌ویژانم رو تیک‌بزنم.به امید فردای بهتری که به بالاسریام تعهد دادم یاعلی
  • سازمان مسجدسلیمان تیم خانم مریم مرادی
  •                      بنام خداوندی که مارا خالق افرید

       آزمودم عقل دور اندیش را................بعداز این دیوانه سازم خویش را


    ما برای پیمودن این سفر شیر وخط انداختیم.......شیرآمد..مارفتیم
    اگر خط هم میامد ......................مــــــــــــــــــــــــــــــــــــا رفتیم
    خدا قوت تاپ لیدر

  • فرزانه عبدالهی ارپناهی
  • بنام خدا
    فوق العاده است
    دقیقا هر لحظه از زندگی انتخاب است هر لحظه باید انتخاب کرد که اره خودشه یا اینکه نه من از پسش بر نمیام(شوشتر(شرافت)
  • سمیه باوی(بندرماهشهر)
  • سلام تاپ لیدر

    خداقوت..من نتورک را انتخاب کردم وبایدبه زندگیم تغییر بدم وبه هدفام برسم 
    به عشق پدرومادرم .بچه هام وبالاسریام باید تاعید بترکونم
  • سروش رخشانفرد (از شوش)
  • با سلام و خدا قوت
    این نکته یه نکته راهبریه مهمه ،همیشه مثبت بودن
    این ماه مرز بین شد و نشده
    با تشکر
  • فیروره قنواتی(بندر ماهشهر)
  • سلام تاپ لیدر عزیز
    ما حق نداریم به چیزهای منفی فکر کنیم
    چون ار جنس خداییم
    خدا سرشار ار انرژی مثبته
     
    با انرژی مثبت (احمقابه مثیت )و انتخاب خوب به سوی هدفم پیش میرم
     
    با تشکر
  • رضارستمی(شرافت)
  • سلام تاپلیدر خدا قوت

    خیلی عالی بود مرسی

    <<بردهای زندگی همیشه به سود قویترین ها وسریعترین ها پایان نمیپذیرد!
    دیر یا زود, برد باکسی است که بردن را باور داشته باشد>>
  • پرور- درویش زاده - خالقی (پرند)
  • به نام خدا
    با سلام و خدا قوت خدمت تاپ لیدر و خانواده
    همیشه بهترین راه را برای پیمودن میبینیم. اما فقط راهی را می پیماییم که به آن عادت کرده ایم. ما با حمایت بالاسریهای با غیرتمون بهترین انتخاب رو میکنیم که اونم موفقیته البته با پارادایم زدن و حرکت در مسیر و چهارچوب صحیح.
  • محمد والی پور (بندر ماهشهر)
  • سلام به تمام خانواده
    خواستن داشتن است و با هم نتورک ایران رو جهانی میکنیم .
  • امیدکوپاره زاده
  • با سلام وخدا قوت
    ما در زندگی دو انتخاب داریم :
    1- به دیگران امید به زندگی بدهیم
    2- امید را از دیگران بگیریم
    ما به دنیا آمده ایم که زندگی کنیم نه زنده بمانیم
  • مریم دستیار پور(شوش)
  • سلام تاپ لیدر خسته نباشید    .واقعا عالی بود.و با تشکر از تاپ لیدرهای گرامی اسلامی و سازنده کرد و عالی پور ک جلسات فوق العاده عالی و ارزشمند برگزار کردن وباعث شدن نگاه من ب زندگی و دنیا تغییر کند الان دیگه هدفم فقط کسب درامد بالا نیس هدف تغییر و پیشرفت زندگی ورسیدن ب جایگاهی که لایقش هستم ..
  • آزاده آل عبدی
  • سلام و خدا قوت 
    داستان زیبا و آموزنده ای بود واقعا هر چه که امروز داریم حاصل انتخاب های دیروزمون بوده..... پس باید مواظب انتخاب های امروزمون باشیم که فردامون رو میسازه.مرسی
  • میلاد سیلانی زاده
  • سلام تاپلیدر خداقوت
    مردان و زنان بزرگ اندیش همیشه سوال های بزرگی از خودشان میپرسن و قطعا انتخاب های بزرگ و مثبتی دارند
    ما زمانی که انتخاب میکنیم در چه جایگاهی در زندگی باشیم باید انتخاب کنیم که در انجام دادن اون کار درنگ نکنیم
    شعار تا شب یلدا و عید متفاوت
    Do or die
    یا انجام بده یا بمیر
  • سعید نادریان
  • بنام خدا
    درود فراوان به خانواده بزرگ و متحد سیمرغ و تاپلیدر حامدی کیا
    انسان هست و انتخاب هاش
    انسان هست و تصمیماتش
    انسان هست و آرزوهاش
    انسان هست و رویاهاش
    و در نتیجه انسان هست و عملکردهاش ...
  • مژده سلیم زاده
  • باسلام خداقوت
    هرلحظه زندگی انتخاب ماست,تولدومرگمون دست مانیست ولی کیفیت زندگیمون روانتخابهای ماتشکیل میده پس مثبت فکروعمل میکنیم...
  • محمد عندلیب
  • با سلام 
    واقعا دو انتخاب بیشتر نداریم یا بمونیم و موفق بشیم یا بریم و ... خدا میدونه چی میشه 
    من که انتخابم مشخصه 
    تحت هر شرایطی هستم دقت کنید تحت هر شرایطی 
  • مهدی حق خواه
  • به نام خدا،به نام هدف وبه یادتاپ لیدرسیدمسعودخامد
    وبه عشق لیدرهام وویژن هام
    مادرزندگی فقط وفقط یک انتخاب داریم واونم اینه که برنده باشیم بازنده بودن انتخاب نیست یک بی مسیولیتی است.ماانتخاب کردیم که برنده باشیم وفقط به برنده شدن فکرمی کنیم.
    علنا عملا یاهانا
  • حامد نوری -نتفول
  • سپاس **
    انسان است و انتخاب های درستش
    انسان است و سوال های بزرگی که از خودش میپرسد
    انسان است وپارادایم های زیبایش
    انسان است و ارتباطات قشنگش
     ودرنهایت    "انسان است و عملکرد عالی اش"

    علنا وعملا بعشق تک دونه هام ترکوندمم.. (خدایم، پدر ومادرم، لیدرم مسعودم)
  • مجید عطارنژاد(اهواز)
  • با سلام  و عرض خدا قوت.انتخاب کردم همیشه عالی باشم و جوابشم گرفتم هر وقت باور کردم گفتن عالیم دروغ به خود نیست بلکه فرمان به  کائنات که باید عالی بشم و شدم.انسان در نهایت شبیه رویاهاش میشود

  • آزیتا قنواتی ( بندر ماهشهر )
  • سلام تاپ لیدر خسته نباشی
    مطالب عالی بود 
    انتخاب میکنم یلدا ی متفاوت داشته باشم
  • احسان استاد
  • سلام خانواده سیمرغی
    دقیقا طرز فکر هر کس زندگی او را میسازد ... مثبت اندیش باش زندگی واست آسون بشه ، با انرژی مثبت بزن بترکون برو جلو ، هیچ دیواری نمیتونه جلوتو بگیره
  • خاتون قنواتی از بندر ماهشهر
  • به نام افرینش 
    سلام تالیدر حامدی کیا
    وقتی خدایمان انسان را افرید و ما را بر تراز همه ای مخلوقاتش دانست .پس ناسپاسیست که ما کم بخواهیم وشادو مثبت باشیم .ما اشرف مخلوقاتیم .
    من به عشق پدر و مادرم و دو کودک زیبایم وویژنم میجنگم و پیش میرم چون خدا گفته بخواه و تلاش کن من به تو خواهم داد 100%
    یا حق

  • سیدایمان اشرف زاده.فیروزسبزه زاری.نیما کاشانی
  • به نام خدا و به عشق مسعود

    افتخار این رو داشتیم سه نفر از کراس های سازمان قدرتمند دزفول به مدت 5 روز درحضور وخدمت شیرزنان و غیرت مردان ماهشهر باشیم.

    به بودن در کنار همچین انسان های جسور و هدفمند و غیرتی افتخار میکنیم و این تعهد رو به سازمان ماهشهر میدیم که با عملکرد قوی خودشان رشد تصاعدی بی نظیری از این ماه داشته باشند.

     از شما خانواده خونگرم ماهشهر که میزبان خوبی برای ما بودین کمال تشکر را داریم.
  • رضا سلمان زاده
  • سلام به استاد
    نگرش من اینه که انتخابگرا باشم...به هرچی که بخوام میرسم...
    علنا همه باهم رو سقفیم
  • حامد نساروند
  • باسلام
    تشکر تاپلیدر،عالی بود
    ایمانی آینده ای رو میسازم که گذشتم راهی جز زانو زدن جلوش نداشته باشه
    عملکرد متفاوت؛عید متفاوت

  • حجت زربخش
  • با سلام ........ انسان حق انتخاب دارد و باید همیشه خودش راه خوب و بد رو انتخاب کند و به نظر من بعد از چند سال زندگی تکراری نتورک تنها راهی است برای رسیدن به ارزو هایم :::::::::
  • خاتون قنواتی از بندر ماهشهر
  • سلام به شما لیدر اشرف زاده.لیدرسبززاری.لیدرکاشانی
    کلامتان و حرکتتان و پیامتان را با نور در ذهنمان حک کردیم .هرچه ار دل براید بر دل نشیند و گفتهای شما صفحه دیگری از نتورک را برای ما بیان کرد و مارا برای پیروزی راهنمایی کرد .هرکجایی این آسمان زیبایید پیروز و سربلند باشید .
    یاحق
  • سید محمد صادق نساج
  • سلام خدا قوت

    ممنون از مطالب خوبتون، مثبت بودن معجزه میکنه ، تا حالا هروقت تصمیم گرفتم مثبت فکر کنم ، از همون موقع بوده که کارام خیلی خوب پیش رفته، خیلیا مون خیلی وقتا منفی فکر کردیم و نتیجشم دیدم بیایم مثبت فکر کردنمو هم امتحان کنیم ... شک هاتون رو باور نکنید

  • مریم منصوری (سربندر)
  •  به نام خدا پدر مادر لیدر وبه یاد ژنرال همیشه جاوید# سید مسعودخامد#  تقدیر هر انسانی
    معجزه ای خاص، از طرف خدا تعیین شده
    که قطعا در زندگی اش
    در زمان مناسب، نمایان خواهد شد.
    یک شخص خاص،
    یک اتفاق خاص،
    یک موهبت خاص،
    منتظر معجزه ی زندگی خود باشید.

  • فرامرز شیخ برونعالی
  • به نام خدا - به نام هدف - به یاد مسعود
    خدا قوت خدمت تاپ لیدرمون
    بی شک نتورک یکی از شگفتی های دنیاست اونم با قدرت شبکه اش (چرا که آدماها را به انسان تبدیل می کند) و به جرات می تونم بگم که بزرگترین کمپانی تولید انسان است ... یا موفق می شویم یا باید موفق بشیم ... در کنار هم دست در دست هم.
                          
             (((زندگی زمانی ارزشمند می شود که هدف داشته باشی)))
  • گلنار عالیوند،زیبا بهزادی،آتوسا قاسمی .رستم عالیوند،ایمان عزیزی،
  • به نام حضرت دوست که هرچه داریم ازاوست 
    تاپ لیدرسلام خداقوت مثل همیشه فوق العاده بود
    هرکس بخواهدکاری را انجام بدهدراهش راپیدا میکندوهرکس نخواهدکاری راانجام دهد بهانه اش راومابی شک راهش را انتخاب کرده ایم....
  • گلی صالحی کیا(مسجدسلیمان)
  • باسلام وسپاس وخداقوت
    تاپ لیدر عالی بود
  • وحید والی پور
  • با درود
    جالبه که بعد از یک مدت انتخاب بین مثبت و منفی دیگه غیر از مثبت چیزی نمیبینیم.
    به امید روزی که همه ی انسانها فقط مثبت بگن مثبت عمل کنن و مثبت فکر کنن
  • شیرین طاهری فر
  • سلام به تاپ لیدر همیشه حاضر تو عرصه رشد وموفقیت
    همیشه انتخاب بین خوب وبد سخته نه از این نظر که نمیشه تشیخیص داد کدوم خوبه کدوم بد
    از این نطر که کدوم سخته  ،کدوم اسون
    ادمی بیشتر مواقع عادت کرده بره سراغ اسونی چون به توانایی خودش برا موفق شدن بر سختی شک داره
    وشک هم مقدمه شکسته
    پس با ایمان به انتخاب درست هرچند سخت قدم در راه موفقیت خواهیم گذاشت.
    دعای مادارنه همیشه این است که امیدواریم زندگی ارام وبدونه دغدغه داشته باشی
    ولی الهی وجدان راحت داشته باشیم هرچند زندگی پر از دغدغه داشته باشیم.
  • علی علیزاده اندیمشک
  • زندگی زیباست هرگاه که زیبا نگاه کنیم...
    همه چیز به بینش و نگرش انسان برمیگردد
  • امین چغاخور-مریم چغاخور (مسجدسلیمان)
  • به نام خدا
    با سلام
    از شروع تازه
     نهراسید.
     چون فرصتی است تازه
     برای باز سازی
    انچه که میخواهید.
  • مجتبی حسینی دوست از شرافت
  • سلام 
    اینکه اومدم نتورک ی رحمته از طرف خدا ...ممنونم ازش ک منو لایق دونست
    ولی اینکه چ جوری کار کنم ی انتخابیه ک من باید انجامش بدم
    و انتخابم اینه ک باتموم وجودم ب عشق بالاسری هام و برای سازمانم ولیست هدفهامون میجنگم
  • رهبر(اندیمشک)
  • به نام حق
    به یاد تاپ لیدر سید مسعود و لیدر همیشه جاودان ناصر هماییان
    مهم نیست که چ چیزی داریم ........
    مهم اینه که از داشته هامون چطور استفاده کنیم .با یه شمع و چند کتاب و معلم میشه شد بو علی سیناو با یه کتابخونه بزرگ و مدارس آنچنانی و معلم خصوصی میشه چیزی نشد .
    انتخاب با ماست .........
    میگن یه روز ملا نصر الدین به دوستش میگه خبر داری فلانی مرده ؟
    دوستش میگه ,نه !علت مرگش چ بود ؟
    ملا گفت :علت زنده بودن آن بیچاره معلوم نبود چ برسد به مرگش ...........
    باید تلاش کنیم میان بودن و نبودنمان تفاوتی باشد .
  • علی ستانی
  • به نام خدا
    سلام و خدا قوت
    do or die
    یک راه و انتخاب بیشتر نداریم و اونم فقط و فقط سقف زدن بالاسریاس تا تکثیر بشه
    به قدرت شرکت و بالاسریا و آموزشا ایمان دارم
    ایمان=========95.1.1
    یا علی!!!!!!
  • میلاد افضل مقدم
  • سلامللیدرمممنون برای مطلب زیباتون انسان از زمانی که به دنیا آمده قدرت انتخاب داشته واین قدرتی است که کل زندگیه یه انسان رومیتونه تغیر بده            باتشکر
  • سعید بویر-بندر ماهشهر
  • عالیییی بود
  • غلامعلی نثاروند
  • سلام خسته نباشید
    مثل همیشه زیبا و رسا بود ممنون
  • مریم میرچناری
  • سلام 
    فوق العاده بود.
  • عارف آرپناهی
  • با سلام.
    مطلب بسیار آموزنده ای بود 
  • کریم محمودنژادمهامید
  • سلام تاپلیدرعالی بودکمه بینزیربود من.که باخوندنشون انرژی خاصی میگیرم.ودرتلاشم طرز فکرم عوض بشه ومثبت اندیش باشم
    کامل و جامع و.... 
  • اسدالله عسکرحمادی(بندرماهشهر...شهرک طالقانی)
  • بنام خداوند جان وخرد....باسلام خدمت تمام کسانی که برای هدفهاشون میجنگد. زندگی یعنی نتورک...هرجاسخن از هدف باشد نام نتورک میدرخشد.
  • سروش رخشانفرد
  • به نام خدا هدف و نگرش
    فقط همین که این 3 کلمه که نوشتم،مثلثیه که من زندگیمو وابسته به این ها میدونم
  • (Elahakim(andimeshk
  • انتخابم اینه که سرشار از انرژی مثبت باشم و آینده ی بسازم که گذشته م جلوش زانو بزنه 💪
  • فاطمه براتی
  • دوانتخاب دارم :یا موفق میشم..یا باید بشم .باتشکر فراوان ازشما بابت این همه انرژی و مطالب عالی.
  • مژده سلیم زاده
  • سلام 
    ادم هرلحظه زندگی درحال انتخاب کردن ،چه انتخاب مثبت چه انتخاب منفی 
    انتخاب شکست یا انتخاب موفقیت و...
    وهمیشه بین راه اسون وسخت ..اسون رو انتخاب می کنه چون نمیخواد سختی بکشه و لذتهای اسون زودگذر ترجیح میده 
    مادرنتورک فقط یک راه داریم فقط موفقیت همین وبس 
  • علی علیزاده#اندیمشک بامبوی نتورک ایران.جهان
  • سلام اسطوره نتورک ایران
    ما از صبحی که میخوایم بیدار بشیم دوتا انتخاب داریم:1.بخوابیم و خواب رویاهامون رو ببینیم2.بلند بشیم و رویاهامون رو به واقعیت تبدیل کنیم
    تصمیم گرفتم بهترین انتخاب و مثبت ترین دیدگاه رو انتخاب کنم
    "زنده باد FLTEAM"
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • عالی بود تاپلیدر این مطلب سپاس ازتون ، انتخابم اینه بهترین خودم باشم اول بعد الگو بشم که بتونم به همه افراد کمک کنم که بهترین خودشون باشن،و درهمه حال مثبت باشم همیشه .
  • فوزیه خادم
  • سلام 
    ما قدرت انتخاب و فرصت انتخاب رو داریم  که از زندگی خود لذت ببریم و یا از آن متنفر باشیم همش دست خودمونه اینکه بخایم خوب فکر کنیم یا بد. مطمئنا با انتخاب درست اندیشه مثبت میتونیم امروزمون و آیندمون رو متفاوت بسازیم. ..همه چیز بستگی به ذهن من داره که باعث عملکرد من میشه. ..خیلی زیباس که با فکر های مثبت در های جدیدی از زندگی رو به روی خودمون باز کنیم 
  • حسین علیمرادی
  • به نام خداوندی که شکر نعمتش نعمتت افزون کند 
    درود برشما 
    بله زندگی انسان همانند سناریویی است که در ان تقابل انتخاب ها اتفاق می افتد و این ما هستیم که با نگرشی که داریم می توانیم انتخاب عالی داشته باشیم یا در جاده ناامن انتخاب های افکار منفی خود قدم بنهیم می توان تمام این نوشته را در این جمله گنجاند که "فکرت را درست کن افکار مثبت و بینش مثبت داشته باش تا انتخاب های مثبت و خوب به طرفت بیایند"
    هیچوقت در انتخاب هایمان نقش شکار رانداشته باشیم همیشه نقش شکارچی را ایفا کنیم و طعمه ناامیدی و نداشتن ایمان و باور خود را تکه پاره کنیم 
    در پایان به این جمله بسنده می کنم که همیشه سعی در بازی درسناریویی بکنیم که در ان باور و بینش مثبت مان وجود دارد و این باعث می شود که رضایت درونی مان فراوان باشد حتی اگر ترس در ما مستولی شده باشد ترس ها منتظرند که با انها رو به رو شویم ما فرار نمی کنیم و به سمت شان می رویم .
    وجودتان را همانند گرگ کنید گرگ هیچوقت به نشدن فکر نمی کند 
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • دیدگاه و باورهای ما وقتی روی فرکانس مثبت اندیشی باشه توی بدترین شرایط بهترین حالت ممکن و بهترین انتخاب رو خواهیم داشت ، متفاوت اندیشیدن سخت نیست یه روحیه مثبت میخواد که به وجود آوردنشم خودما هستیم نه شخص دیگه ی.
    انتخابم اینه در هرحال مثبت باشم و بمونم و خواهم موند.
  • امین سیلانی زاده
  • بنام خدا

    سلام به تاپ مربی ام تاپلیدر حامدی کیا

    من از شما یادگرفتم که زندگی همیشه در دو راهی انتخاب است

    آزادی در انتخاب،آزادی در عمل و هر انسانی در هر لحظه برای هر تصمیمش قدرتی دارد به نام انتخاب

    من همه چیز خودم انتخاب میکنم و همه نتایج بستگی به انتخاب های من داره

    حتی همین لحظه که دارم وبلاگ میخونم

    و طرز فکر من،چیری که همه چیز من است 

    انتخاب کردم خدمت کنم

    انتخاب کردم بترکون باشم

    انتخاب کردم نامبروان باشم

    انتخاب کردم زندگی سراسر هیجان و مثبتی داشته باشم

     

    سپاس تاپلیدر مطلب فوق العاده ای هست

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت.....

    کیفیت زندگی هر کس حاصل انتخاب های او در زندگی چرا که اگر مثبت اندیش باشیم همان ها در زندگی برای مان را می دهد و چنانچه منفی نگر باشیم تمام اتفاقات بدونتایج اونها رو در روندزندگیمون خواهیم دید...

  • محمد آل عبدی
  • سلام وادب

    وافعن عالیه

    دقیقاوقتی میتونیم از زندگیمون لذت ببریم چرا لذت نبریم.زندگی همش برمیگردد به انتخابهای ما و طرز نگاه کردن ما و هراتفاقی یه بعد خوب داره و یه بعد بد و اون دیدگاه ما وطرز نگاه کردن ماست که باعث میشه حالمون خوب باشه یا حالمون بد.باید همیشه مثبت بود و از زندگی لذت برد

    سپاس از مطالب فوق العادتون

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام تاپلیدر عزیز

    ممنونم از مطلب کاربردیتون ای کاش ما هم سر بزنگها همین کار رو انجام می دادیم چقدر خوب که بتونم انقدر خودم رو ابدیده کنم که سر بزنگاه دو گزینه انتخاب کنم و درست تصمیم بگیرم این مطالب کاربردی رو حتما به ذهن می سپرم 

    ممنونم تاپلیدر 

  • لیلا دحیماوی
  • باعرض سلام و خداقوت به تاپ لیدر و تمامی خانواده سیمرغ ایران. 

    با تشکر از مطلب بسیار ارزشمند وعالی 

    واین قدرت طرز فکر مثبت ادمیست که خداوند درون ما قرار داده پس با قدرتِ طرز فکرمان که ما مالک ان هستیم با اندیشه ی مثبتِ خود ما یک انتخاب داریم داریم.ما به خواسته ی خود قطعا خواهیم رسید ما خواستیم پس میتوانیم و میرسیم .

    با تشکر از تاپ لیدر 

     

  • کوثر کعبی (اهواز)
  • فوق العاده بود ، ممنونم از مطلب کاربردی تون .
    واقعا زندگی حاصل انتخاب های ماست ، قطعا افرادی که انتخاب های هوشمندانه تر دارن موفق تر هستن، این یه مهارتِ که بتونیم همیشه جنبه مثبت هر اتفاقی رو ببینیم.

    سلام خسته نباشید عالی بود ممنون

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام عذاداری هاتون قبول زندگی یک انتخاب تو انتخاب میکنی چه جورزندگی داشته باشی خوب یا بد .همین که بخوای یک کارراانجام بدی یا ندی خودش یک انتخاب.

  • اسماعیل حاجی حاجی
  • سلام و خدا قوت

    قانون زندگی قانون انتخاب است و این قانون است که زندگی اشخاص را به ان شکلی که دوست دارند شکل میدهد شما میتوانید انتخاب کنید که زندگی سرشار از موفقیت داشته باشید و میتوانید انتخاب کنید که زندگی همیشه با ناامیدی و شکست داشته باشید.

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام خدمت تاپ لیدر بزرگوار 

    تمام زندگی و نحوه و کیفیت اون بستگی به انتخاب های ما داره و اینکه بتونیم پارادایم انتخاب درست و خوش بینی رو سر بزنگاه حفظ کنیم

    جان سی ماکسول میگه:اگه بتوانید نظام تفکر صحیح را در ذهن و باورتان پایه گذاری کنید و آنرا به یکی از عادات روزانه خود تبدیل کنید،بی شک در تمام طول زندگی خود فردی موفق با تفکری سازنده خواهید بود.

    تفکر مثبت و انتخاب درست تنها قدرتی هست که ما داریم و هیچ کس نمیتونه این رو از ما بگیره

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت 

    وقتی این مطلب رو میخوندم داشتم به زندگیم نگاه میکردم به گذشتم که چه انتخابهایی داشتم حالا چه انتخابهای دارم ودراینده چه انتخابهایی کنم 

    هرلحظه ما دوتاانتخاب داریم خوب وبد وبازهم ماهستیم که از بین بد وبدتر وخوب وخوب تر کدوم انتخاب کنیم ،انتخاب ماعالی بودنه

    تاپلیدر ممنونم بخاطر این مطلب عالی که باعث شد روی انتخابهام دقت بیشتری داشته باشم 

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام تاپلیدر

    دیدگاه ما نسبت به مسائل تعیین کننده اینه گه ما چه برخوردی باهاشون داشته باشیم  وهمین برخورد ما با مسائل هست که نشون میده ما کی هستیم ،

    همیشه از دل حتی بدترین شرایط هم میشه یه چیزمثبت گرفت این بستگی به زاویه دیدما داره ... برای یه نفر تابش نورخورشید هم سوزاننده س برای یه نفردیگه امیدبه زندگی و رشد معنی داره .همش به خودمون بستگی داره.

    سلام و خداقوت

    واقعا تنها دارایی ما نگرشمون و باید هر روز انتخاب کنیم و ما توی تیم قدرتمند FLTEAM  یاد گرفتیم همیشه به بهترین ها فکر کنیم و قطعا جز به بهترین و بزرگترین دنیا بودن نگرش و فکری نخواهیم داشت و هر روز با نگرش رشد و موفقیت روزمون رو آغاز میکنیم✌🌷💪

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت....

    زندگی خوب وبد هرکس حاصل انتخابها وتصمیمهای خوداوست.این خودمون هستیم که تصمیم میگیریم حالمون خوب باشه یابد باشه.....

    پس همواره حال خوب رو انتخاب کنیم تا دنیا بهترین رو واسمون رقم بزنه

    سلام و خدا قوت

    تما زندگی انتخابه . اینکه انتخاب کنی رشد کنی و ترقی کنی ، یا انتخاب کنی معمولی بمونی . انتخاب کنی زندگی خودت و اطرافیانت رو تغییر بدی یا تصمیم بگیری دست روی دست بزاری و کاری نکنی

    همه زندگی ما رو انتخابهای ما تشکیل میده

    زندگی و زندگی کردن یک انتخاب است ...

  • محمداهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا

    به هرچیزی که فکر کنیم وعمل کنیم بدست میاریم چون خودمون تصمیم گیرنده ورقم زننده نتایج خودمون هستیم😊

     

  • ژیلاعسکرپور اصفهان
  • سلام دقیقا من این موضوع رو تجربه کردم وقتی مشکلی در زندگی من پیش اومد ابتدانقش یه  شکست خورده و قربانی رو بازی کردم وروز به روز افسرده تر شدم ولی حالاتصمیم گرفتم نکات مثبت زندگی رو پیش خودم پررنگ تر کنم‌ واز داشته هایم لذت ببرم و این حال منو بهترکردباتشکر فراوان از مطالب پر بارتون

  • مریم اعظمی
  • سلام خدمت تاپلیدر (باید طرز فکر خود را تغییر دهیم و از چیزهای منفی دوری کنیم وذهن خود را باچیزهای مثبت پرکنیم تا انتخابی درست داشته باشیم) 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • با عرض سلام خدمت آقای حامدی کیا محترم 

    آدم باید همیشه مثبت اندیش باشد که در زندگی وکار فرد مثبت وخوبی باشد بایدبه هیچ کس اجازه ندهیم تا حالت منفی بینیش را به ما برساند ما باید به بقیه یاد بدهیم مثبت اندیشی را با آرزهای موفقیت ومثبت اندیشی در کاروزندگیمون خیلی ممنون از این مطالب آموزنده وانرژی مثبتی که به ما میدهید  

  • اکرم طاهری_ اصفهان
  • سلام خدمت استادگرامی

    انسانهامیتوانندحق انتخاب داشته باشند،یعنی مثبت اندیش باشندوخداروبخاطرداشته هاشون شکرکنندوهروزبراشون اتفاقهای مثبت بیافتد،وحتی بخاطرنداشتههایی که قراراست واردزندگیشان شودنیزخداروشاکرباشند

    یااینکه منفی نگرباشند،وبخاطرناسپاسی،انچه راکه دارن ازدست بدهند

    پس همیشه سردوراهی منفی ومثبت،مثبت راانتخاب کنیدتابهترینهابراتون رقم بخوره،وحتی دیگران ازکناربودن باشمااحساس آرامش وحس خوب پیداکنند.

     

     

  • ناهبد رضایی
  • با سلام و خدا قوت 

    تقدیر و شانس ساخته انسان های ضعیف هست که همیشه میگن تقدیر من اینجوره یا شانس من اینجوره دیگه نمیتونم تغییرش بدم اما آدم قوی و شجاع تمام زندگی و فرصت ها و شرایط رو به چشم انتخاب میبینه همون طور که تو این داستان گفته شده حتی توی بدترین شرایط میتونیم انتخاب کنیم که مثبت باشیم یا منفی میتونیم انتخاب کنیم زنده بمونیم یا بمیریم موفق باشیم یا شکست خورده، یک رهبر حرفه ای و شجاع باید بدونه که همیشه 2 انتخاب داره.

  • فریده ملکیان _ اصفهان
  • سلام و درود خدمت استاد حامدی کیا

    مثل همیشه عالی...

    قطعاً زندگی هرکس در گرو انتخابهایش هست. خوب یا بد چیزیست که خودمان انتخاب کردیم. گاهی برای عوض کردن نگرش باید ابتدا مسئولیت انتخاب هایمان رابپذیریم. بپذیریم که هیچ کس جز خودمان سرنوشتمان را تعیین نمیکند و بی جهت دست به دامان قضا و قدر نشویم تا بتوانیم با خیالی آسوده تر برای آینده قدم برداریم.

  • فاطمه کمالی اصفهان
  • سلام و درود خدمت استاد گرامی

    ما نمی تونیم اتفاقاتی که در زندگیمون میفته رو کنترل کنیم. ولی نحوه تفکر و حس ما نسبت به اتفاقات هست که باعث میشه از همین اتفاقات رو تبدیل به بهترین فرصت زندگیمون کنیم 

    پس اگر حس می کنیم که زندگی خوبی نداریم باید نگرشمون رو نسبت به زندگی تغییر بدیم 

    سپاس استاد ✌️

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام مربی عزیز

    ممنونم از مطلب پر از تلنگرتون بله درسته همه چیز دست ماست که به محرکها چطور پاسخ بدیم و این هم محقق نمی شه مگر با تجربه تکرار و هوشیاری فرد که بتونه سر بزنگاه بهترین تصمیم رو بگیره خدا رو شکر نتورک به ما به واسطه خط بالاسری و حمایت سکان دار این تیم باعث شده که کمترین خطا رو انجام بدیم و روز به در اعمال و رفتار مون بیشتر مسلط بشیم

    ممنونم از حمایت‌های شما براتون سلامتی و سربلندی آرزو میکنم

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام مربی
    من انتخاب میکنم که پراز انرژی باشم و آینده ی رقم بزنم که گذشته ام جلوش زانو بزنه .
    میخوام که رشدکنم
    میخوام بیشتر یاد بگیرم
    دارم دوباره جزوه های جلساتی که از اول نتورکم بوده رو میخونم و جملاتی ازشو مینویسم باید رشد کنم
    میخوام به خودم سخت بگیرم
    من خودمو تنبیه کردم میخوام رشد
    من میخوام رشد کنم .
    انتخابم اینه که مثبت باشم همیشه و از هراتفاقی دیدگاه مثبتشو ببینم ‌

    امیدوارم که جلوی راهم روشن باشه
    که قدم هامو محکم تر بردار
    با کمک شما و خط حامیم .
    تشکر و سپاس ازتون 🌸

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی 

    فقط میگم انتخاب میکنم  سرشار از انرژی باشم واینده ای رقم بزنم که گذشته م در برابرش زانو بزنه ✌

    طرز تفکرمائه که مارو شاد یا ناراحت میکنه ! 

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی عزیز

    بنا به اموزشهایی که دیدیم همه چیز برمی گرده به ذهنیت خودمون و تصمیمی که می گیریم 

    می خواهیم که بشود یا نمی خواهیم...

    می توانم یا نمی توانم 

    تمام محدودیتها و یا تواناییها از طرز فکر ما بوجود میاد 

    من امروز یاد گرفتم که به خودم ایمان داشته باشم و محکم و مصمم بااستم و بگم من می تونم و می خوام که  تا کارت قرمز پنج ستاره می مونم و می سازم

    زنده باد نتورک به سبک اف ال تیم

  • فیضیه للری اندیمشک
  • ممنونم مربی مطلب عالی بود.من اتخاب میکنم درست زندگی کنم وبه تمام اهدافم برسم من میخواهم هرروزم بهتر از دیروزم باشه

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • سلام.متفاوت باشیم..متفاوت عمل کنیم تا زندگی پراز انرژی رو داشته باشیم.چون تمتم محدوریتها و توانایی های ما از فکر ما نشات میگیرد

  • آذین دخت اسدی(خرم آباد)
  • سلام

    مطلب قشنگی بود

    آندره ژید میگه ناتانائیل بگذار عظمت در نگاه تو باشد

    ممنون

  • نسرین محتشم
  • سلام و عرص ادب خدمت اقای حامدی کیا

    همیشه مثبت فکر کنیم

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام خدمت مربی

    از داستان آموزشیتون متشکرم تلنگر زیبایی بود.

    اینکه زندگیمون چطور قراره بگذره انتخابش با خودمونه میخواییم همیشه نیمه پر لیوان رو ببینیم یا فقط از منفی ها حرف بزنیم و نیمه خالی رو ببینیم.

    دیدمون رو عوض کنیم و زیبا بنگریم چرا که خالقمون خالق زیباییهاست.

  • پریسا جمشیدی اندیمشک
  • درود احترام‌ مربی بزرگمهر 

    مطالب مثل همیشه فوق العاده بینطیرن

    انتخاب اول‌ _ یاد بگیرم 

    انتخاب دوم _ رشد کنم 

     

    ممنون سپاسگزارم از شما مربی گرامی 

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت 

    مربی هروقت این داستان میخونم انرژی میگیرم وبه تصمیماتم وانتخاب هام بیشتر دقت میکنم دقیقا آموزشی هست که شما بما دادین همه چیزی ذهنیت ماست 

    وزندگی کلا انتخابهایی هست که میکنیم 

    طرز فکر تنها چیزی است که واقعا مال شماست – و هیچکس نمی تواند آنرا کنترل کرده و یا از شما بگیرد



     

  • مهسا کلانتری
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    خداقوت 

    طرز فکر دقیقا چیزیه که فقط مال خود ماست 

    باید حواسمون باشه که چه ورودی هایی به مغرمون میدیم چون خروجی رو مشخص میکنه 

    همه چیز ذهن ماست 

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی خداقوت 

    مطلب بسیار فوق العاده ای بود 

    دقیقا آدم با نگرش و طرز تفکر خودش میتونه حال روز زندگیش رو رقم بزنه 

    زندگی زیبایی های زیادی داره فقط کافیه ما با یک دید متفاوت بهش نگاه کنیم

    ممنونم مربی

  • زهرا دریس
  •  سلام وخدا قوت مربی 

    تشکر بابت مطالب آموزنده موفقترین انسان ها کسانی هستند که توانسته اند در ذهن خود اندیشه های مثبت بپرورانند، تفکر مثبت شیوه ای از فکر کردن است که فرد راقادر میشازد نسبت به رفتار ها ونگرش ها علایق واستعداد های خود ودیگران برداشت مناسب داشته باشد با حفظخونسردی عاقلانه ترین وبهترین تصمیم را بگیرد 

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنونم بابت این مطالب فوق العاده عالی و کاربردی که اگر درکشون کنیم و درست انجام بدیم زندگی و کار ما کن فیکون میشه

    چشم مربی یاد میگیرم که

    متفاوت فکر میکنم و متفاوت عمل میکنم تا زندگی متفاوت و سرشار از هیجان داشته باشم
  • الهام عساکره
  • سلام ..عرض ادب و احترام خدمت مربی حامدی کیا .

    مثل همیشه عالی.زندگی سراسر انتخابه..میتونیم سراسر انرژی باشیم و آینده ایی بسازیم که گذشته در مقابلش زانو بزنه..باید متفاوت فکر کنیم و متفاوت عمل کنیم تا زندگی متفاوت و سرشار از هیجان و انرژی داشته باشیم...

  • زینب شوشی نسب
  • سلام مطلب عالی بود

    همیشه ادم‌دو امتخاب داره یا انتخاب کنه و ادامه بده یا بهانه بیاره و رشد نکنه

    ادم با طرز فکرش میتونه حال و آیندشو بسازه من نتورک‌رو انتخاب کردم و در فکرم همیشه موفقیت رو میبینم امیدوارم بهش برسم

  • کوثر شوشی نسب
  • سلام.. ممنون از مطلب خوبتون

    اگر ما بتونیم طرز تفکرمون رو تغیر بدیم و به چیزای مثبت فکر کنیم همون اتفاق های خوب برای ما اتفاق میفتن و با همین طرز تفکر خوب، زندگی خودمون رو بهتر و عالی کنیم

  • مرتضی ماکنالی
  • سلام و خدا قوت مربی

    خیلی عالی و روحیه بخشه

    قطعا باید انتخاب کرد که بهترین بود و تغییر دز زندگی رو از الان شروع کرد👌👌👌

  • سعید ولی دوست
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی عزیزم

    ما دقیقا اون چیزی میشیم و اون اتفاقی برامون رخ میده که بهش فکر میکنیم . و این ما هستیم که تصمیم میگیریم چگونه زندگی کنیم نه شرایط و اتفاقات

     

    ممنون مربی

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطلب فوق‌العاده

    چشم مربی متفاوت فکر می‌کنیم و متفاوت عمل می کنیم تا زندگی متفاوت و سرشار

    از هیجان داشته باشیم

  • علی صالحی
  • سلام مربی 

    همه چیز انتخابه، همه چیز تفکر خودمونه، ما باید تصمیم بگیریم که چه چیزهایی دوست داریم وارد زندگی ما بشه. دنیا مثل یک کاتالوگه که خودمون حق انتخاب داریم.

    ممنون بابت مطلب آموزنده و عالی

  • fatahi....mina اسلام آبادغرب استان کرمانشاه
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی بزرگوار 

    ممنونم مربی جان مطلب بسیار عالی بود.انسانها حق انتخاب دارن ومیتونن بهترین مسیرو نسبت به نگرششون انتخاب کنن چون تصمیمات ما مختص خود ماست. موندنی میمونه وراهش رو پیدا میکنه و رفتنی بهانشو 

  • فاطمه چکاو (اندیمشک )
  • سلام و درود خدمت تاپ مربی 

    خداوند به انسانها حق انتخاب داده ،پس باید بهترین انتخابها رو داشته باشم تا بهترین ها رو داشته باشم ✌

     

  • نگار فخاری مقدم
  • ممنون مربی بابت متن عالی...دو انتخاب مثبت و منفی داریم و هرروز حال مثبتمونو انتخاب میکنیم...و رو ب جلو پیش میریم

  • سیده یاسمین رمضان زاده
  • سلام و خداقوت خدمت منتور بزرگوار جناب آقای حامدی کیا 

    ممنونم بابت اموزش های فوق العاده ی که بی منت در اختیار ما میزارید 

    خوشحالم و افتخار میکنم که این سعادت نصیبت بنده شده که از اموزش های حرفه ای بهره مند شوم

    اموزش تامل برانگیزه👌

    متفاوت فکر میکنم ،متفاوت عمل میکنم تا کاری کنم گذشته ام در برابر اینده ام زانو بزنه 

    انسان ها حق انتخاب دارند و من انتخاب کردم متفاوت فکر و عمل کنم ،پایبندی بر انتخاب چالش های خودشو رو داره ولی من انتخاب کردم متفاوت باشم ✌

  • فاطمه باغبان کوچک
  • سلام و عرض ادب .

    تاپ مربی متشکرم از مطلب فوق العاده و بی نظیرتون .سرنوشت من به دست من رقم میخوره و حال و آینده و هر آنچه در گذشته کسب کردم و خواهم کرد رو خودم انتخاب کردم مراقب انتخابهام باشم و تصمیم جدی گرفتم که با استفاده از تجارب بزرگان ام انتخاب های حرفه ای و عالی داشته باشم.

     

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام و عرض ادب 

    واقعا چقدر میتونه یک انتخاب مسیر زندگی ما رو تغییر بده اینکه انتخاب کنیم از چه بعدی به زندگی نگاه کنیم بسیار مهم است در روال و اینده زندگی ما انشالله بتونیم همیشه انتخاب درستی داشته باشیم و مثبت بیندیشیم و این امر هم میسر نمیشه مگر با تمرین کردم

    سلام وادب 

    مطلب فوق العاده ای بود 

    زندگی ما بدست خود ما رقم میخورد خوب یا عالی

    واقعا طرز فکر چیزی که واقعا مال ماست وهبچ کس نمیتونه اونرو از ما بگیرد

  • فاطمه پاریاب
  • سلام و عرض ادب تاپ مربی گرامی

    سپاس بابت این وبلاگ عالی

    جالب و پندآموز بود

    سرنوشت و مسیر زندگی ما به دست خودمونه و به انتخاب خودمون 

    این ما هستیم که انتخاب میکنیم قراره چه اتفاقی برامون بیوفته و قراره

    که چی بشه،خیلی وقتها یه با انتخاب و ذهن منفی کاری انجام میدیم و ناامید و ناراحت میشیم که چرا اینطور شد اما به این فکر نمیکنیم که اشتباه از خودمون بوده و انتخاب درستی نداشتیم و ذهنیت درستی هم نداشتیم

  • مقدسه سبحانی
  • سلام و عرض ادب

    دقیقا این طرز فکر ماست که اتفاقات  روزمره ی مارو رقم میزنه،اگه به چیزهای منفی فکر کنیم،یا مثبت،همون ها به سمت ما میان پیرامون اتفاق می افتن

  • معصومه گودرزنژاد
  • با سلام و احترام خدمت تاپ مربی عزیز

    بارها گفتیم و بازهم میگوییم که همه چیز از ذهنیت و طرز تفکر ما نشأت میگیرد این خود ما هستیم که انتخاب میکنیم که چگونه فکر کنیم و چگونه عمل کنیم پس همیشه مثبت فکر میکنم و مثبت عمل میکنم تا زندگی و آینده ای پر از اتفاقات مثبت برایم رخ دهد.

    سلام وعرض ادب 

    این ماهستیم که حال روحی خودمون رو کنترل میکنیم  با انتخاب حال خوب یا حال بد 

    روی مثبت وشاد وامید به زندگی یا  روی منفی وکسالت اور زندگی 

    پس بهتره که سر شارژ از انرژی  باشیم وآینده درخشان  رو رقم بزنیم  متفاوت زندگی کنیم و سرشار از هیجان باشیم 

  • راضیه خشنوء
  • سلام و عرض ادب

    مطلب فوق العاده ای بود

    چشم مربی متفاوت فکر میکنیم متفاوت عمل میکنیم آینده ای متفاوت رو میسازیم.سرنوشت ما بدست خودما رقم میخوره 

  • لیلا فلاحیان
  • واقعاعالی بود، از امروز خوب بودن و مثبت بودن رو انتخاب میکنم و متفاوت زندگی میکنم

    سلام و عرض ادب خدمت منتور عزیزم

    دقیقا همین طوره تنها چیزی ک متعلق ب ماست طرز فکره و کسی نمیتونه اونو کنترل کنه مگر خودمان 

    پس چه بهتر ک انو ب سمتی سوق بدیم ک مثبت باشه

    متفاوت فکر میکنیم ،متفاوت عمل میکنیم تا زندگیمون متفاوت باشه

    باسلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی قدرتمند

    واقعا عالی بود و همیشه مثبت اندیشیدن نتیجه های مثبتی دارد

    🌱🌹سلام و خداقوت خدمت مربی بزرگوارم🌹🌱

    واقعا تاثیر گذار بود و روحیه بخش متشکرم مربی🙏🏻❤

    قطعا مثبت اندیشی نتایج فوق العاده ای به دنبال خواهد داشت✌🏻🤩

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خسته نباشید به شما تاپ مربی حامدی کیا عزیز

    مطلب بسیار زیبا و جذابی بود

    من انتخاب کردم که آزاده زندگی کنم 🙏🙏✌️✌️✌️

  • مریم سخاوت پور
  • سلام و خداقوت خدمت شما تاپ مربی بزرگوارم مربی حامدی کیا🌹🌹

    ممنونم از شما به خاطر این مطالب کاربردی و فوق العاده که اگر اون هارو درونی کنیم هم در زندگی تجاری و هم زندکی شخصی ما بسیار بسیار موثر خواهند بود.🙏🏻🙏🏻

    ما باید در لحظه زندگی کنیم و برای هر لحظمون انتخاب هایی انجام بدیم که مارو به هدفمون نزدیک تر میکنن.

    چشم متفاوت فکر میکنیم و متفاوت عمل میکنیم تا یک زندگی متفاوت سرشار ازهیجان داشته باشیم ✌🏼✌🏼

    سلام و خداقوت تاپ مربی

    مطالب بسیار آموزنده و فوق کاربردی هستند تشکر تاپ مربی 

    عالی بود،متفاوت فکر و عمل میکنیم 

    آینده ای درخشان در انتظارمونه✌

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام وخدا قوت خدمت مربی حامدی کیا

    نوع انتخاب با خود ماست چ مثبت رو  قبول کنیم یا منفی  درسته کار سختیه ولی با تکرار وتمرین کار نشد نداره مثبت اندیش باشیم همیشه روی خوب کار رو درنظر داشته باشیم چون انتظار هرچیزی رو بکشیم ب دستش میاریم من انتظار موفق شدن وداشتن شبکه را میکشم وبرایش بها میدم با مطالعه بیشتر و اموزش و از تجربیات مربیانم نهایت استفاده رو میبرم 

  • فاطمه رحمانی
  • سلام تاپ منتور بزرگوار داستان بیحد داستان دلچسبی بود 

    درسته همچی ب انتخاب مابرمیگرده من گزینه دومو انتخاب میکنم دید مثبت و نگرشی باز 

  • فریده ملکیان
  • سلام بر منتور بزرگوار FLTEAM...

    زندگی لحظه ایست بین تولد تا مرگ . در هر صورت زندگی در گذر است و قطعا این خود ماهستیم که انتخاب میکنیم از ده نمک خود کوچ کنیم و بهترین هارو رقم بزنیم...

    سپاس مربی

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطلب فوق‌العاده، فرمایش شما کاملا درسته مربی جان همه ی زندگی ما به انتخاب ها و تصمیمات ما بستگی داره

    چشم مربی جان یاد میگیریم متفاوت فکر کنید و متفاوت عمل کنید تا زندگی متفاوت و سرشار از هیجان داشته باشید. 

  • علی صالحی
  • سلام و خدا قوت 

    خیلی عالی بود، انتخاب با خودمون هست. در مسیر زندگی مرتب در دو راهی هایی قرار می‌گیریم که باید انتخاب کنیم وارد کدوم راه بشیم.

    حال بد و خوب هم انتخاب خودمونه، ما که میدونیم در هر صورت اون اتفاق بد هم میگذره. پس چه بهتر که انتخاب کنیم خوب باشیم و از زندگی لذت ببریم.

    ممنون مربی فوق العاده بود

  • Mina. ..fatahiاستان کرمانشاه. . اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی آقای حامدی کیا 

     

    ممنون مربی جان مطلب بسیار آموزنده بود 

    کیفیت زندگی هرشخصی نتیجه انتخاب خودشه،خودمون انتخاب میکنیم زندگی خوب و آزادی داشته باشیم یا برعکس.اگه مثبت اندیش باشیم نتیجه مثبتش رو خواهیم دید اگه منفی باف باشیم همیشه نا امید ودلسرد هستیم ونتیجه عکس میبینم. نکات مثبت رو پررنگ کنیم تا دنیا بهترینهارو برامون رقم بزنه.

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت شما تاپ مربی خداقوت 

    ممنونم بابت این مطلب مهم و فوق العاده🙏🙏🙏

    واقعا اگر فقط به همین چند نکته ای که گفته شد درست عمل کنیم و درکشون کنیم میتونیم بهترین ها رو رقم بزنیم 

    آدم ها همیشه بین دو راهی قرار میگیرند اینکه کدوم راه رو انتخاب میکنند به خودشون بستگی داره✌

    بیشتر از هز وقت دیگه با نگرش و فکر مثبت پیش میرم..✌✌✌

  • ابتسام لطیفی
  • با سلام و عرض ادب خدمت مربی بزرگ آقای حامدی کیا

    باتشکر از این مطلب آموزنده 

    ما باید

    متفاوت فکر میکنیم     متفاوت عمل میکنیم تا زندگی متفاوتی خواهیم داشت

    نیمه پر لیوان ببینم و شکر گذار باشیم 

     

  • غزل جادریان(اهواز)
  • سلام وادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا🙏🏻

    فوق العاده بود این متن ممنونم مربی👌🏻👌🏻

    از جری یادگرفتم که همیشه درزندگی اون گزینه ایرو

    انتخاب کنم که قراره آیندمو تغییر بده وهرروزمنورشد بده وبزرگترم کنه

    همیشه بایدتوزندگیمون انتخاب های مثبت داشته باشیم

     

  • سیده فاطمه اکرامی نسب اهواز
  • با سلام و ادب و احترام خدمت مربی قدرتمندم اقای حامدی کیا 

    امیدوارم سلامت و تندرست باشید 

    انسان همیشه دوتا انتخاب داره :یا انجامش بده یا بیخیال بشه و به زندگی خودش قانع باشه که نمیتونه تغییرش بده ،بهونه تراشی کنه 

    اگر مثبت باشیم و ذهنیت مثبتی پرورش بدیم صد در صد اتفاقات خوبی خواهد افتاد و ازاده زنگی کنیم همنجوری که ما دوس داریم 

    ممنونم مربی جان متن بسیار ارزشمندی بود🙏🙏🙏 

     

    سلام وخسته نباشید خدمت تاپ لیدر مربی حامدی کیا

    یک داستان فوق العاده وعبرت انگیز بود 

    هرچیزی ازما وزندگی ما به طرزفکر ما برمیگرده ماهرتصمیمی بگیری اون رو عملی میکنیم پس همیشه باید با افکار مثبت تصمیم بگیریم تابه کارهای مثبت برسیم وطرز فکرما همیشه باید نسبت به دیگران متفاوت باشد تایک زندگی متفاوت را رقم بزنیم

  • مهتاب قنبری
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت این اموزش ویژه 

    بزرگترین نعمت نتورک و اف ال تیم برای من ، یادگرفتن مثبت اندیشی و دیدگاه مثبت داشتن بود و هست 

    از زمانی که دیدگاهم و تغیر دادم‌ زندگیم تغییر کرد 

    زنده باد اف ال تیم 

  • سیده فاطمه اکرامی نسب اهواز
  • با سلام و ادب و احترام خدمت مربی اقای حامدی کیا 

    خداقوت مربی 

    همه چیز انتخابه 

    همه چیز ذهنیته 

    همه چیز تصمیم گرفتنه

    باید متفاوت فکر کنیم و حرفه ایی عمل کنیم همه چیز به ما بستگی داره

    عملکرد ما نشانه ی نتیجه و تلاش ماست

    ممنونم مربی جان بابت این مطلب ارزشمند و عالی  

     

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی آقای حامدی کیا

    ممنونم مربی بابت این نکات مهم و ارزشمند 

    واقعا داشتن دیدگاه مثبت مهم ترین عامل برای رسیدن به خواسته هامون هست

    با فکر و نگرش مثبت کار هام رو انجام میدم و علناً طوفان به پا میکنیم و دقیقا متفاوت و بی کله نتورک میکنم

    سپاسگزارم

  • غزل جادریان(اهواز)
  • سلام وادب خدمت تاپ مربی🙏🏻

    ممنونم برای اشتراک این مطلب زیبا

    من جری رو الگوی خودم قراردادم برای همین

    همیشه حالم خوبه وازبین روزبدوخوب یکی رو انتخاب میکنم

    خداروشکررررر🙏🏻

    تجارتم وآموزش های ناب شمامربیان دیدمن نسبت به انسان هاوزندگی رو تغییرداد✌🏻✌🏻✌🏻

  • ابتسام لطیفی
  • با سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی آقای حامدی کیا

    ممنون بابت این مطلب عالی از این مطلب یادگرفتم ه همه چیز به قدرت و انتخاب ما برمیگرده و دقیقا به ذهنیتمون که شاد باشیم یا ناراحت و اینکه تمام کارهای ما بیشتر از انچه که فکرش را میکنیم روی دیگران تاثیر میگذاره .

  • فاطمه عبادی
  • سلام وادب خدمت بزرگوار جناب مربی اقای حسین حامدی کیا 

    خداقوت  

    بسیار داستان اموزنده ای بود ممنونم مربی  

    زندگیمون سراسر از انتخاب هاست 

    این فکر ونگرش ماست که میتونه همچیز روتغییربده 

    من اومدم اینده ای بسازم که گذشته ام جلوش زانو بزنه 

    (یا انجام بده یا بمیر )

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون تاپ مربی کاملا درسته هیچکس نمیتونه فکر وذهن مارو بدزده ما هستیم که میسازیمشون و بهشون نیرو میدیم پس انتخاب بهترین رو باید داشته باشیم حتی نباید بزاریم کسی جای ما تصمیم بگیره

  • Bahareh dehqanizadeh _gilanqarb
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    ممنون از شما بخاطر آموزش های بی نظیرتون 

    طرز تفکر تنها چیزی است که واقعا مال شماست و هیچ کسی نمی‌تواند آن را کنترل کند و یا از شما بگیرد اگر اونو محافظت کنیم ساده تراست.

    متفاوت فکر کنید متفاوت عمل کنید تا زندگی متفاوت و سرشار از هیجان داشته باشید

  • samira fatahi ...استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    هیچوقت از کلمات منفی سخن نگوییم زیرا از سخن های ما بر ما حکم میشود یعنی با آنچه که می گوییم هم ارتعاش میشویم .

    زندگی در جریانه و برای ناراحتی و بهانه ما متوقف نمیشه .

    چشم هایمان را به موفقیت بدوزیم و جز پیروزی چیزی نبینیم .

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    مطلب آموزنده ای بود ✌

    نوع انتخاب با خود ماست واینکه همیشه مثبت فکر کردن کار سختیه چرا ک بعضی وقایع رو نمیشه مثبت برداشت کرد اما شدنی هستش .نوع زندگی .نوع رفتار.نوع گفتار همه و همه بستگی ب انتخاب خودمون داره .واینکه انتخاب کنیم در این تجارت جز افراد نامبروان بشیم و برایش بجنگیم و بها بدیم 

  • حدیث اکبری از ماهشهر
  • با عرض سلام و وقت بخیر خدمت تاپ مربی حامدی کیا🌸🌸

    ممنونم بابت این داستان جالب و آموزنده🙏🙏

    هر روز انتخاب میکنم که از زندگی لذت ببرم واز اتفاقات بد درس میگیرم و همیشه جنبه مثبت زندگی رو انتخاب میکنم،چون طرز فکرم مال خودمه وکسی نمیتونه اونو کنترل کنه، متفاوت فک میکنم و عمل میکنم تا زندگی متفاوت و سرشار از انرژی داشته باشم✌️ ✌️

  • امین سیلانی زاده
  • سلام

    ممنونم تاپ مربی 

    ما از شما یادگرفتیم هر لحظه انتخاب کنیم که مثبت،وحشی،اکتیو،بترکچن،آموزش پذیر و بهترین خودمون باشیم 

    تمام نتایج ما،زندگی ما متأثر از انتخاب‌های ما در لحظه هست و تنها دارایی ما ذهنیت ماست 

    انشالله بتونیم به لطف خدا و آموزشهای بینظیر شما با ذهنیت درست و مثبت بهترین انتخابها رو داشته باشیم 

  • امین سیلانی زاده
  • سلام

    ممنونم تاپ مربی 

    ما از شما یادگرفتیم هر لحظه انتخاب کنیم که مثبت،وحشی،اکتیو،بترکچن،آموزش پذیر و بهترین خودمون باشیم 

    تمام نتایج ما،زندگی ما متأثر از انتخاب‌های ما در لحظه هست و تنها دارایی ما ذهنیت ماست 

    انشالله بتونیم به لطف خدا و آموزشهای بینظیر شما با ذهنیت درست و مثبت بهترین انتخابها رو داشته باشیم 

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وسپاس تاپ مربی عزیز

    میخوام زندگی هیجان انگیزی داشته باشم

    اگه زندگی ارزش داره ،پس ارزش بهتر زندگی کردن رو هم داره

  • الهام کمال
  • با عرض سلام خدمت شما

    ممنون تاپ مربی مطلب زیبایی بود ، همه چیز انتخاب ماست اینکه مثبت فکر کنیم و تمرکز کنیم که بهترین باشیم، 

    چشم من سعی می کنم مثبت نگر باشم و هر روز با دید باز به آموزش پذیری و دعوت و وصل شدن به خط حمایتی و استفاده از منابع تیممون بپردازم

    با تشکر از ارسال مطالب به وقت شما که انسان رو یکدفعه متحول می کند.

  • فاطمه باغبان کوچک
  • سلام و عرض ادب تاپ مربی .

    سپاسگزارم بابت این مطلب عالی که برای ما به اشتراک گذاشتین.

    انتخاب من دقیقا اینه که یک روز عالی و پر انرژی با نگرش های مثبت رو هر روز شروع کنم و هر اتفاقی رو مثبتش رو ببینم .مسلما انتخاب های ما سرنوشت زندگی و تجارت ما رو میسازند .

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام و عرض ادب

    ممنونم بابت مطلب اموزنده و زندگی ساز

    انتخاب خلق روزمون دست ماست بستگی داره ما چی بخواهیم و دوست داشته باشیم با روزمون چکار کنیم و چطور خلقش کنیم

    انتخاب من پرانرژی بودن مثبت بودن و تاثیرگذار بودن 

    روزم رو با انرژی وانگیزه اغاز میکنم برای خلق بهترینها

  • نجمه کمال
  • سلام ممنون از شما

    خیلی داستان عالی بود

    بله زندگی ما سرشار از انتخاب هایی که پیش رو داریم ما روزانه در انجام کارهامون در حال انتخاب هستیم انتخاب هایی که می‌تونه زندگی ما رو تغییر بده چه مثبت و چه منفی . پس وقتی ما با افکار مثبت و انگیزه‌ عالی روزمون رو شروع کنیم نتیجه پایان روز هم مثبت و رضایت بخش خواهد بود. و همچنین برعکس

    توی این تجارت و راهی که داریم با نگرش مثبت قدم برمی‌داریم و خدا هم ما رو یاری می‌کنه. انسان با هدف، آینده روشن رو به دست میاره.

     

  • محمدجدیدزاده
  • سلام به اسطوره زمان من

    صدالبته همه چیز ذهنیت ما هست 

    وما باید بتوانیم کنترل ذهن خودمان را داشته باشیم وهمیشه به مثبتها فکر کنیم

  • محمدجدیدزاده
  • سلام به اسطوره زمان من

    صدالبته همه چیز ذهنیت ما هست 

    وما باید بتوانیم کنترل ذهن خودمان را داشته باشیم وهمیشه به مثبتها فکر کنیم

  • ملوک خالقی
  • مطلب بسیار خوب و آموزنده ای بود

    انسان ها همیشه ۲ انتخاب دارند

    نتیجه میگیرند یا بهانه مباورند

  • لیلا دحیماوی اهواز
  • باسلام وعرض ادب خدمت تاپ منتور بزرگوار. 

    و عرض تسلیت به مناسبت شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)

    این اموزش واقعا عالیه.و

    دقیقا همینه ما با طرز فکر و ذهنیتمون میتونیم راه زندگی خودمون رو انتخاب کنیم. 

    مثب بنگیرم و خوشبختی رو برای خودمون انتخاب وبوجود بیاریم ویا منفی و مایوسانه با زندگی دست و پنجه نرم کنیم وفقط مشکلات زندگی رو تجربه کنیم .

    کنترل ذهنیت وافکار ما یک امر اساسی در راه و خوشبختی و موفقیت ما خواهد بود. 

    با سپاس 🙏🙏🙏🙏

  • زینب رفیع نیا
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوارم 

    مطلب بسیار عالی و تامل برانگیزی است 

    زندگی کاملا یک انتخاب است و هر لحظه اش از انتخابهای ما شکل میگیرد پس همیشه بهترین انتخاب رادر وجه مثبتش داشته باشیم تا زندگی سرشار از زیبایی و هیجان را تجربه کنیم .

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز

    بسیار مطلب زیبا و پر محتوا و تاثیر گذار 

    ذهنیت و طرز فکر همه چیز ماست  اگر ما همیشه سرشار از انرژی و انگیزه باشیم قطعا میتونیم یاس و نا امیدی رو شکست بدیم ✌✌✌

    داشتن ذهنیت و روحیه مثبت برای رسیدن به موفقیت ضروریست و نباید دستکم گرفته بشه.باید در همه حال نیمه پر لیوان رو دید و نباید اجازه بدیم شکست ها و اتفاقات ناخوشایند جلوی رشد و پیشرفتمون رو بگیرند.

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت تاپ مربی 

    من انتخاب کردم که زندگی شاد وبا کیفیتی داشته باشم واز هرگونه روزهای تکراری وبی ثبات متنفرم و ایمان دارم معجزه در راه است👌👌👌✅✅

  • فاطمه خواجه حسنی
  • سلام خدمت تاپ مربی بزرگوار ✌️ 

    عالی بود 

    دقیقا کیفیت و نوع زندگی ما به نگرش و انتخاب ما بستگی داره اینکه متفاوت فکر کنیم و متفاوت انتخاب کنیم و متفاوت عمل کنبم 

    سلام و ادب 

    سپاس بابت اموزشهای بینظیری که سربزنگاه در اختیارمون قرارمیدین و ما رو یاداوری میکنید که هر روز دو انتخاب داریم و زندگی ما رو انتخابهایمان رقم میزند میتونیم زندگی کسالت بار داشته باشیم و همش غر بزنیم و در. نهایت اتفاقات بد پشت سر هم بیفته میتونیم با انتخاب ذهنیت مثبت بودن و انرژیک بودن شگفتی ها خلق کنیم. 

  • فاطمه گچی خلف
  • سلام تاپ مربی

    دقیقا همین طور، نوع زندگی ،نگرش ها ، ذهنیت ما ، بستگی به انتخاب های ما دارن می تونیم در لحظه اتنخاب کنیم مثبت باشیم و جنبه مثبت مشکلات رو ببینیم یا برعکس در ابتدا ممکن انجام این کار یکم سخت باشه ولی انجام دادنش می تونه خیلی تاثیر گذار باشه

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و ادب 

    ممنونم تاپ مربی عالی بود مطلب و عالی تر اینکه شما بهمون یاددادین بهترین انتخاب ها رو داشته باشیم 

    از این لحظه روی انتخاب‌هام بیشتر دقت میکنم انتخاب نگرش های خوب،درست،سازنده،پویا و مثبت

    ما انتخاب کردیم بزرگترین و حرفه ای ترین تیم فروش بسازیم،انجامش میدیم

     

     

  • خانم حاجی حاجی
  • سلام وخدا قوت تاپ مربی.

    توزندگی دو انتخاب بیشتر نداریم یا ویزن دیگران بشیم ویا عبرت..

    من می خوام بهترین ویژن باشم.

  • طاهره حسنعلی نجف آبادی
  • مطلب بسیار زیبایی بود 

    بله زندگی انتخاب کردن است  پس ذهنمون رو روی مثبت اندیشی و نگرش‌های مثبت روانه کنیم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی