NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

گفتگویی بسیار آموزنده با "جیم ران" – بخش پایانی

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ق.ظ

لیتمن: می خواهم به سراغ این موضوع بروم که درباره توانایی برای بیان قدردانی و تشکر صحبت کردی. من شخصاً در زندگیم فکر می کنم موضوع قدرشناسی و شکرگزاری خیلی مهم است. آیا با این موضوع موافقی؟ آیا می توانی درباره قدرت این کلمه – قدرشناسی – صحبت کنی؟

ران: حرفت کاملاً درست است. اتفاقاً چند روز پیش، داشتم چیزهایی که تأثیر زیادی بر زندگی من گذاشته بودند را در یک لیست می نوشتم. طبیعتاً در فهرستم، شماره یک متعلق به والدینم بود. من تنها فرزند خانواده بودم و حسابی لوسم کرده بودند. برای من اساسی را ایجاد کردند که در تمام این سال ها، من را استوار نگه داشته است. هر چه بیشتر درباره اش فکر کردم، دیدم که چه تأثیر شگرفی بر زندگی من گذاشته است.

خیلی از اثراتش را در آن زمان نمی توانستم حس کنم، اما با گذر زمان، متوجه شدم چه چیزهایی را به من آموزش داده اند، چه توجهی به من داشته اند و چه عشقی نثارم کرده اند.

به من اراده منحصر به فردی داده بودند. نه اینکه فقط بگویند «پسرم تو از پس اش بر می آیی»، بلکه راهنمایی ام نیز می کردند. هر جای دنیا هم که می رفتم، دعای آنها پشت سرم بود؛ چون من به قدرت دعا اعتقاد دارم.

هر از گاهی، نامه هایی را دریافت می کنم که می گوید: «آقای ران، برایتان دعا می کنیم.» با خود فکر می کنم که وای، به این می گویند نامه، زیرا کسی وقت می گذارد تا برایت دعا کند. قدرشناسی ام به خاطر این موضوع، پایان ناپذیر است.

(حامدی کیا:برای منم دعا کنید خانواده من چون واقعا به دعای خیر و مثبت شما احتیاج دارم)

لیتمن: درباره قدرت دعا بگو.

ران: راز دعا و خدا را هیچ کس نمی داند. ما به این موضوع اعتقاد داریم که مخلوق ویژه ای هستیم و نعمت هایی داریم که خالق مان به ما داده است. دعا و نیایش می تواند در کلیسا، مسجد،کنیسه و یا هر جای دیگری انجام شود. لازم نیست حتماً در یک جای رسمی باشد. چه غیر رسمی، چه خانوادگی یا فردی، به هر حال قدرت فوق العاده ای دارد.

لیتمن: حال جیم، بیا درباره رازهای پنهان مدیریت زمان صحبت کنیم. اهمیت آن را به ما بگو و اینکه چطور در مدیریت زمان بهتر شویم.

ران: اول باید متوجه شویم که زمان چقدر ارزشمند است. هر چقدر که سال های زیادی داشته باشیم، باز هم موجودی زمانی ما نامحدود نیست. پدر من 93 سال عمر کرد و باز هم به نظر کوتاه می آمد. دائم دعا می کردم که چند سال دیگر زنده بماند.

پس موجودی بی پایانی از روزها و دقیقه ها وجود ندارد. نکته این است که از این سرمایه محدود، به بهترین نحو استفاده کنیم. نه اینکه فقط بگذاریم بلغزند و بروند. باید متوجه گذر تک تک شان شویم، همانگونه که متوجه گذر تک تک فصل ها می شویم.

در طول 90 سال عمرت، فقط 90 بهار داری. بعضی وقت ها ممکن است کسی بگوید: «می دانی من 20 سال دیگر دارم.» تو می گویی: «نه، تو 20 بار دیگر داری. اگر سالی یک بار به ماهیگیری بروی، فقط 20 بار دیگر می توانی به ماهیگیری بروی.» حال این نگاه، موضوع را کمی حساس تر می کند. این 20 بار را می خواهم چقدر ارزشمندتر کنم؟

بنابراین، چه موضوع کنسرت رفتن باشد، چه نشستن با خانواده یا رفتن به مسافرت، فقط تعداد معدودی باقی مانده است. پس باید برای اینکه آنها را به بهترین نحو ممکن در بیاوریم، برنامه ریزی داشته باشیم و به جزئیات لازم رسیدگی کنیم.

ایده های کوچک دیگری هم هست که می گویم. مثل اینکه تا روزت را تمام نکرده ای، شروعش نکن.

لیتمن: دوباره بگو.

ران: تا روزت را تمام نکرده ای، شروعش نکن. این کلیدی برای مدیران است. کلیدی برای رهبری است. اما در عین حال، کلیدی هم برای مادران خانه دار است. هیچ فرقی نمی کند. روزت را به بهترین نحوی که می توانی برنامه ریزی کن. برای غافلگیری ها، ابتکارها و هر چیز دیگر، جای کافی خواهد بود. برای روزت یک برنامه خوب و یک زمانبندی خوب آماده کن.

هر روز، قطعه ای از موزاییک عمرت است و تو می توانی یا دعا کنی که خوب پیش برود یا می توانی به آن توجه نشان بدهی و بگویی: «این چیزی است که می خواهم در 24 ساعت آینده به دست بیاورم.»

اگر فقط اینطوری نگاهش کنی، خیلی چیزها را از پیش مرور کنی و به این ترتیب تا آخر روزت را از پیش برنامه ریزی کنی، آن وقت روز را بعد از اینکه تمامش کردی، شروع می کنی.

مثل خانه ساختن است. اگر از تو سوال کنم «کی باید ساختن خانه ای که می خواهی بسازی را شروع کنی؟» و تو هم جواب بدهی «نمی دانم. کی باید شروع کنم؟» جواب عالی ای برایت دارم. جواب این است که باید به محض اینکه خانه را تمام کردی، ساختنش را شروع کنی!

ممکن است کسی بپرسد: «مگر ممکن است خانه را قبل از شروع کردن تمام کرد؟» جواب این است که بله! احمقانه است که تا تمامش نکرده ای، شروعش کنی.

اگر شروع به آجرچینی کنی و کسی بیاید و بپرسد چه داری می سازی؟ تو هم بگویی «اصلاً نمی دانم. همینطور دارم آجرچینی می کنم تا ببینم چه از آب در می آید.» آن وقت همه می گویند احمقی و شاید هم به تیمارستان ببرندت.

کلید این است که می شود روز را قبل از شروع کردن، تمام کرد. می شود ماه را قبل از شروع کردن، تمام کرد. اگر می خواهی دور دنیا کسب و کار کنی، لازم است این کار را بکنی. من و همکارانم، تقریباً در 50 کشور کسب و کار می کنیم و نمی توانی تصور کنی برای این کار، چقدر برنامه ریزی و آماده سازی لازم است. بعضی چیزها برای پنج سال، بعضی برای 3 سال، بعضی برای دو سال و بعضی برای یک سال بعد برنامه ریزی می شود تا بتوان اینگونه، در سطح بین المللی کار کرد.

اما اگر یاد بگیری که به اندازه کافی منضبط باشی که با برنامه ریزی روز، برنامه ریزی ماه، برنامه ریزی سلامتی و ... شروع کنی، قول می دهم چنان از زمانت استفاده کنی که باورت نشود.

لیتمن: تو در 50 سال اخیر، یکی از موفق ترین اشخاص در زمینه برقراری ارتباط با افراد بوده ای. در برابر چهار میلیون نفر صحبت کرده ای و میلیون ها نفر را هم از طریق کتاب ها و نوارهایت تحت تأثیر قرار داده ای. حال مهم ترین توصیه ای که در زمینه برقرار کردن ارتباط با افراد برایمان داری چیست؟

ران: باید میل شدیدی داشته باشی که این کار را بکنی و هر روز در این هنر پیشرفت کنی. اگر در زمینه های اجتماعی حواست به نحوه حرف زدنت نباشد، روی کارت تأثیر خواهد گذاشت. باید شروع کنی به تمرین «هنر استفاده از بهترین نحوه حرف زدن» چه در برخوردهای اجتماعی باشد، چه شخصی یا خانوادگی.

ممکن است بگویی این که خانواده ام است و مهم نیست چطور صحبت کنم. اما واقعاً مهم است. چون حرف زدن تو برایشان مهم است و برای تو هم آنقدر مهم است که باید این هنر را تمرین کنی.

صحبت تلفنی هم همینطور است. نباید اینگونه فکر کنیم: «من که در حال صحبت با 35000 نفر نیستم. پس در مورد این مکالمه زیاد دقت نمی کنم.» من یاد گرفتم این کار را نکنم.

من می خواهم موجز ترین و بهترین اطلاعاتی که ممکن است را بدهم، حتی اگر یک مکالمه تلفنی باشد و مخاطب زیادی به اندازه یک استادیوم نباشد.

لیتمن: پس داریم درباره دنبال هدف بودن، درباره تغییر دادن نحوه حرف زدن مان و تغییر ذهنیت مان صحبت می کنیم. وقتی به دنبال چیزی بروی، موانعی پیش می آید که باید از آنها عبور کنی و سختی هایی پیش می آید. حال درباره قدرت پشتکار برایمان بگو.

ران: باید بتوانی دوباره برگردی. از ناامیدی برگردی. کمی جرأت لازم دارد. اگر وارد حرفه بازاریابی شبکه ای بشوی، اولین کسی که برای فروش به سراغش می روی، می گوید «نه». حالا باید توانش را داشته باشی که با نفر دوم، حتی بهتر از اولی صحبت کنی.

کسب و کار شبکه سازی را شروع می کنی و اولین جلسات را برگزار می کنی و هیچکس متقاعد نمی شود. حالا باید جرأتش را داشته باشی که بگویی: «یک جلسه دیگر برگزار می کنم. چون اگر یک یا چند نفر بگویند نه. معنایش این نیست که همه بگویند نه.»

باید بتوانی دوباره برگردی. باید قانون میانگین ها را بفهمی. همه به پروژه ات علاقه نخواهند داشت. همه محصولت را نخواهند خرید. نباید به تو بربخورد.

اگر هم مریض شدی، باید هر کاری که قدرتش را داری انجام بدهی تا خوب شوی.

ناامیدی پیش می آید. مدتی آزارت خواهد داد. اما باید دوباره برگردی. باید بگذاری به آرامی بگذرد و هر کاری که لازم است بکنی. اما بعد باید دوباره برگردی که بسازی.

این بخشی از زندگی است. برای تو، من یا هر کس دیگری هم، فرق ندارد. همه ما احتیاج به پشتکار داریم. چه در مورد سلامتی باشد، چه خانواده، کسب و کار، مسایل اجتماعی و مسایل شخصی.

لیتمن: درباره قدرت «نفع شخصی وارسته» هم بگو.

ران: زندگی آنچه که ما لازم داریم را به ما نمی دهد. زندگی آنچه لیاقتش را داریم به ما می دهد. اگر ثروت می خواهی، عیبی ندارد. به شرطی که بهای متناسب با ثروت را بدهی.

لیتمن: پس بهایی دارد که باید داد.

ران: می توانی بدون پایین کشیدن هیچکس دیگری، بهای متناسب شدن با ثروت را بدهی. وقتی این را فهمیدم، درباره ثروتمند شدن برای نفع شخصی خودم هیجان زده شدم. می شود به نحوی وارسته و رها از دیگران به نفع شخصی رسید و به کسی هم ضرری نزد. همه برنده می شوند.

لیتمن: صحبت ما درباره ایجاد ثروت از یک جایگاه درستکارانه و با رعایت نفع همه است. این سوال را از مارک ویکتور هنسن و رابرت آلن و خیلی ها که با آنها مصاحبه کرده ام هم پرسیده ام. همیشه فکر می کردم که سوال حزن آوری است؛ اما آنها گفتند که اینطور نیست. همه ما یک روز خواهیم مرد. تو می خواهی که وقتی آن روز رسید، دنیا درباره جیم ران چه بگوید؟

ران: بگوید که عمرش را خردمندانه گذراند و به بهترین نحوی که می توانست سرمایه گذاری کرد تا به بیشترین افراد ممکن کمک کند تا زندگی شان را تغییر بدهند و زندگی خودش را هم پر سعادت کرد. واقعاٌ همین.

(این ویژن آقای ران است،جهت اطلاع ایشان در سال 2009 در سن 79 سالگی درگذشت و صدالبته که ویژن ایشون تیک خورد)

لیتمن: تو درباره خودآموزی می گویی. می گویی که چطور این کار، بذر ثروت است. آیا غیر از کتاب های خودت، کتابی هست که به ما توصیه کنی؟

ران: بله، حتماً. اوایل که شروع به یادگیری کردم، آقای شواف «بیندیشید و ثروتمند شوید» را توصیه کرد.

لیتمن: تأثیرگذارترین چیزی که از «بیندیشید و ثروتمند شوید» نصیبت شد چه بود؟

ران: "اشتیاق"، "اراده"، "نقشه های از پیش تنظیم شده"، "هرگز جا نزدن"، "استقامت". این کتاب گنجی از اطلاعات را در خود دارد.

لیتمن: چیز دیگری به ذهنت می رسد؟

ران: «ثروتمندترین مرد بابل» به من کمک کرد قبل از اینکه به 32 سالگی برسم، میلیونر شوم. کتاب ساده ای است و عمل به آن راحت است.

لیتمن: جیم، وقت برنامه امشب مان تمام شد، حضور تو همچون یک معدن طلا بود و واقعاً باعث افتخار ما است. از تو ممنونم.

 

نظرات (۱۳۳)

  • علی یلداش پور
  • به نام خدا به نام هدف و به یاد ژنرال سید مسعود خامد و لیدر همیشه جاویدان ناصر هماییان

    درود بر استاد بزرگ


    و باز هم واقعا عالی بود
    و قتی انسان در اول صبح با این مطلب پارادایم بزنه حتما اون روز براش یک روز رویایی خواهد بود

    خدا را شاکر و سپاس گذارم به خاطر داشتن عزیزانی به این خوبی و بهترین روز ها رو برای بهترین انسانها آرزو  می کنم

    و به قول اقای جیم ران تا روزت رو تموم نکردی ،شروعش نکن
    و این کلید جهانی شدن است .


    تشکر تاپ ویژن

    یا حق
    با سلام 

    افراد موفق با اینکه اشخاصی به شدت متدین نیستند اما عمیقاً انسانهایی با طرز تفکر معنوی و روحانی هستند. آ نها این نکته را درک کرده اند که تحمیل کردن عقایدشان به دیگران، آنها را از اصل و نهاد خویش (یعنی ذات مقدس الهی) دور می کند. سادگی زیبایی در جاده موفقیت وجود دارد از خیال و تصور به واقعیت و ظهور. موفقیت واقعی شامل همه می شود و انحصاری و مخصوص یک شخص یا یک قشر خاص نیست.

  • سمیرا ارشادیان
  • به نام خدا،به نام هدف و به یاد سید مسعود خامد
    بسیار ممنون از دادن این مطالب فوق العاده،تو این 4قسمت خیلی چیزها یاد گرفتم و مطمئنا تک تک جملاتشون میتونه چراغی روشن باشه تو مسیر موفقیت ما
    آرزو نکن شرایط ساده تر بود، آرزو کن تو قوی تر بودی
    آرزوی مشکلات کمتر نکن، آرزو کن مهارت های بیشتری داشتی
    آرزوی چالش های کمتر نکن، آرزوی دانایی بیشتر کن(جیم ران)

    اومدیم با شما و به یاری حق نتورک ایران رو جهانی کنیم
    یا علی
  • فرزانه کاویانی(شوش)
  • باسلام وسپاس
    تاپ لیدرعزیزم صبحتون پراز عطر خوشبختی
    زندگی آنچه که مالازم داریم نمیدهد زندگی آنچه که مالیاقت داریم به ما میدهد.
    اعتراف میکنم شدیدا به فالو نیازداشتم ممنونم تاپ لیدرم
    مدیونتونم براتون خیردنیا وآخرت و سعادت رو از خدامیخام.
    شما بی نظیرید شما فوق العاده اید .سیمرغیها هیچ راهی جز سقف نداریم هیچ راهی جز ترکوندن نداریم علنا عملا وحشی وحشی قیام میکنیم شورش میکنیم دنیارو باهم تسخیر میکنیم سیمرغیها بپاخیزید سال جنگه سال اوج گرفتن سال پرواز سال صعود به قله ی موفقیت 
    سیمرغ جاش رو قله قاف نه تو دره پس اوج بگیریم سیمرغهای سیمرغ عصرتجارت
    سلام تاپ لیدر
    مرسی بابت مجموع این مطالب واقعا عالی بودن
  • رضا چراغی پور
  • بنام عشق بنام زندگی و بنام بهترین سرآغازها...
    تاپلیدر درووووود...
    از قدیم گفتن تا سه نشه بازی نشه. گفتیم سال 93 سال سقفه تلاش کردیم خیلی چیزا یاد گرفتیم.رشد داشتیم و ... گفتیم سال 94 سال سقفه تلاش کردیم و تجربه ها کسب کردیم اما سال 95 یه سال دیگش. امسال صد در صد هممون سقف میزنیم. امسال نتورکمون رو بین اللملل میکنیم. بهترین تیم رو میسازیم. ...شبکه خرده فروش...
  • پریسا پوررکنی
  • سلام تاپلیدر. 
    واقعا تاثیر گذار بود.حتما از این مطالب توی زندگی و.نتورک استفاده میکنم.عالی بود.
    تشکر فراوان 
    با سلام و خداقوت خدمت تاپلیدر و تشکر از مطالب فوق العاده ای که برای رشد و شکوفایی ما اماده میکنید مطالب واقعا فوق العاده هستن
    به جنگیدن وایستادگی در کنار شما افتخار میکنم و قول وتعهد میدم اجازه ندم هیچ مانعی برای رسیدن به یک نتورک جهانی تو سازمان شما مانع ما بشه هیچ شرایطی برای من وجود نداره من خود خود شرایطم به تک تک سازمان سیمرغ ایمان دارم ما میترکونیم

    ما هر روز خدا را میبینیم /فقط او را تشخیص نمیدهیم
    انشالله اینقدر رشد داشته باشیم و به اون درجه برسیم که بتونیم خدا رو  هر روز تشخیص بدیم

    به نام خدا
    سلام تاپ لیدر
    فوق العاده آموزنده و تاثیر گزار و پر از نکته های سنگین و پر محتوا
    این مکالمه چندقسمتی ارزش بارها و بارها خوندن رو داره.

    زندگی خیلی زیبا میشه اگه همه برای هم دعای خیر کنیم، و خوشبختی یعنی اینکه خداوند اون قدر عزیزت کنه که وجودت آرام بخش دیگران باشه

    هرکس که در دعایش یادی کند زیاران
    شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران

    ممنون تاپ لیدر
    خداقوت
    در پناه حق



  • امین ناصری(دورود) لرستان
  • سلام تاپلیدر خدا قوت عالی بود.ممنون از اطلاعات بروزتون...
    زندگی آنچه که ما لازم داریم را به ما نمی دهد. زندگی آنچه لیاقتش را داریم به ما می دهد. اگر ثروت می خواهی، عیبی ندارد. به شرطی که بهای متناسب با ثروت را بدهی.(
    تا توی این سیستم پارادایم نزنی بها ندی رشد نمیکنی(..این تجربه منه) 
    (سال 95 سالی پراز برکت و پیشرفت هستش .ولی از خودت الان بپرس تو چقدر از این پیشرفتو میخوای کسب کنی...
  • حسین میرزاوند(اندیمشک)
  • به نام خدا
    به یاد تاپلیدر سید مسعود خامد ولیدر همیشه جاویدان ناصر هماییان
    سلام تاپلیدر خدا قوت مرسی از مطلب عالیتون صدرصد ازاین مطالب ارزشمند استفاده میکننم
    ازطرف ابر لیدر های اندیمشک
    یاعلی
    سلام تاپ لیدر 
    عالی بود 
    تشکر فراوان
  • رضا رستمی ( شرافت )
  •                 به نام خدا به نام هدف و به یاد ژنرال سید مسعود خامد 

    دنیا آنقدر وسیع است که برای همه ی مخلوقات جا هست...
                              به جای آنکه جای کسی را بگیرید ...
                                        سعی کنید جای واقعی خودتان را بیابید....    
                              <<چارلی چاپلین>>

           ممنون تاپ ویژن...
                  عالی بود خدا قوت....
  • معصومه حسنعلی.
  • سلام و خداقوت تاپ لیدر 
     همه چیز از ما شروع میشه.... 



  • امین سیلانی زاده
  • با عرض سلام و خداقوت خدمت استاد عزیز
    خدا پدر و مادرت بیامرزد دم غیرتتون گرم مثل همیشه به جا و بسیار پر محتوی این مطالب گنجینه است
    *یادگرفتم که به موقع و درست از افراد قدردانی کنم هم با کلمات هم با اعمال و رفتار* 
    *دعا کردن و دعا خواستن را فراگرفتم(همین جا از خانوادم التماس دعا دارم)*
    *در این مطلب ارزش زمان و مدیریت آن بیشتر برایم روشن شد*
    *اهمیت برقراری درست ارتباط و هنر استفاده از بهترین نحوه سخن گفتن بیشتر متوجه شدم*
    *دیگه از هیچ نه شنیدنی ترس ندارم و نا امید نمیشوم*
    *این جمله تکان دهنده را متوجه شدم:(زندگی آنچه که لازم داریم را به ما نمیدهد زندگی آنچه لیاقتش را داریم به ما میدهد)*
    *باید بهایی پرداخت متناسب با چیزی که میخوایم*
    *اشتیاق اراده هرگز جانزدن و استقامت را سرحوله مبارزه کردنم برای جهانی شدن قرار میدم و بیایید طوری نتورک کنیم که دنیا از ما به عنوان معدن طلا نام ببره*
    باز هم از تاپلیدر حامدی کیا تشکر میکنم و تعهد میدم که عملگرا باشم
    به نوبه خودم به تمام دوستان توصیه میکنم این مطلب ویژه رو چندین بار مطالعه و تفسیر کنن واقعا سرآمد مطالب وبلاگه(کامل جامع خلاصه مفید و قابل فهم و درک)

       
  • علیرضا حسینوند ...دورود.لرستان
  • سلام تاپلیدر فوق العادس ممنون 
    دورود سنتر نت
    کوشش برای کسب دانش، نخستین و یگانه پایه ی فضیلت است.

  • حامد نوری منش_ درود، دیار شیران ایران
  • سلام
    بیاد سید مسعود و همه عزیزان...
    دعا درهای رحمت خدا را بروی انسان میگشاید..
    مدیریت زمان راه درست رو به ما نشون میده(اولین قانون کائنات)
    ثروت و فراوانی نصیب کسانی میشود که آنرا طلب کنند..
    علنا بعشق تکدونه هام سرِ سیم آخرم..
    مرد میخواد پای حرف روز اولش وایسه*
  • سجاد بساک(کشور خوزستان)
  • به نام خدا 
    به عشق هدف
    به یاد مسعود و ناصر
    با تشکر از تاپ لیدر بزرگ دنیا
    زمان موضوع بسیار بسیار مهمی است که هر کسی باید به آن توجه کند. مفهوم زمان رو فقط و فقط در نتورک میتوان فهمید. باز هم به نکته ای اشاره کردید که تلنگری به ما زد و مثل بقیه مطالب آموزندتون سر لوحه زندگی قرارش میدیم.
    یا حق
  • سودابه زلقی(دورود)لرستان
  • به نام"هو"
    باسلام وعرض ادب,بسیارعالی ومفیدبود...
    حضرت مولانامیفرمایند:
    هرچیز که درجستن آنی,آنی...

  • زینب یاراحمدی دورود لرستان
  • سلام خدا قوت تاپلیدر
    فوق العاده بود با یاری خدا با دعای خیرش شما میترکونیم  براتون  توی سال جدید آسمون آسمون سعادت و خیر و برکت از خدا میخوام.
    یا حق
  • سیدرضا میرهاشمی ( دورود )
  • با سلام
    تابلیدر عزیزبازهم مثه همیشه از خوندن مطالب آموزندتون درس گرفتم.

    ممنون از وقت و انرژی که میزارید.امسال سال نتورک لرستانه که از دورود شروع میشه و تمام ایران رو در بر میگیره ومردم ما با افتخار ازمردی حرف خواهند زد که اصولی ترین تیم نتورک  رو به ایران معرفی کرده که بودن در این تیم باعث افتخارماست.
  • فاطمه بهزادنیا (دورود) لرستان
  • سلام خداقوت تاپلیدر
    ممنون از مطالب آموزندتون و همچنین از لیدرهایی که تو دوره ی لیدر سازی زحمت زیادی کشیدن وقت و انرژی گذاشتن واسمون .تشکر
    سلام تاپلیدرخسته نباشی تشکرفراوان دارم ازتون پارادایم زدم .
    بااین اطلاعات یک مثلث قدرت خیلی قوی وتأثیرگذارمیگیرم چون تأثیرمثبتی روی خودم گذاشت((وقتی بایک نفریاداخل خونه هم حرف میزنیم بایدمواظب حرف زدنمان باشیم چون دقیقاانتظارخوب حرف زدن روازموندارند.....))

  • ایمان یاراحمدی(دورود)
  • باسلام خدمت مرد همیشه جاویدان ایران تاپ اسطوره حسین حامدی کیا

    ضمن سلام وعرض تسلیت خدمت جامع بزرگ نتورگ بخصوص خانواده بزرگ سیمرغ.غم از درست دادن مادر اسطوره بها واستقامت تاپ لیدر علیزاده را تسلیت عرض نموده .امیدواریم مارا درغم خود شریک بدانید

    ازطرف سازمان قدرتمند دورود

    ممنون ازمطالب قدرتمند وقوی شما

    نه من زبی عملی درجهان ملولم وبس
                       ملامت علماهم ز علم بی عمل است
    به چشم عقل درین رهگذارپراشوب
                       جهان وکارجهان بی ثبات وبی محل است
  • سجادشاکور و فرشیدامیدی. از اندیمشک
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ لیدر

    ممنون از اطلاعات و زحمات شما
    اگرمیخواهید چیزی رابه انسانها یاد بدهید،باید درآن موردبرایشان الگو باشید،هیچ راه دیگری وجودندارد...

  • طاهره یاراحمدی دورود لرستان
  • سراسر زندگی شکلی از رفتن های پی درپی است که نرم وآرام می رود وبه زمین و زمان درس می دهد تا پلیدر سلام مثل همیشه عا لی بود استفاده کردیم هستیم با شما با تمام هدفها یمان از دورود دیارشیرزنان شیرمردان لر
  • طاهره یاراحمدی دورود لرستان
  • سراسر زندگی شکلی از رفتن های پی درپی است که نرم وآرام می رود وبه زمین و زمان درس می دهد تا پلیدر سلام مثل همیشه عا لی بود استفاده کردیم هستیم با شما با تمام هدفها یمان از دورود دیارشیرزنان شیرمردان لر
  • امین پایاب........درود (دیار ابرلیدرهای ایران )
  • سلام جنگجو
    مطالبت فوق العادس...دنیا محکومه جلوی ما زانو بزنه
                            "" تقدیر ما،فتح دنیاست""
  • سارا امینی(دورود)لرستان
  • به نام خدا
    برای هدف
    به یاد...
    سلام به طلایه داران مدینه فاضله.
    سلام و درود بی پایان خدمت تاپ لیدر.خدا قوت.
    دست مریزاد به حسن انتخابتون.
    برای چراغ همسایه نور آرزو کن
    قطعا اطرافت روشن تر می شود.
  • سیدامیرحسین میرهاشمی (دورود)
  • بنام آنکه همه چیز از ان اوست...
    به یاد سید مسعود خامد...
    با عرض سلام و خدا قوت خدمت تاپلیدر .خیلی ممنون از زحماتتون از اینکه ما رو همیشه اگاه میکنید مچکریم.از اینکه تو ی خانواده گرم و بزرگ هستم به خودم میبالم .علنا به قدرت خدا به یاد سید مسعود و با کمک شما از دورود همه رو میگیریم(از اموزش هاتون ممنون)
  • اکرم کشوری دورود لرستانی
  • سلام تاپ لیدر
    ابتدا از شما ممنونم که به فکرماهستید.بچه های دورود مانند عقاب برفراز اسمان ایران پرواز خواهندکرد.از لیدرهای پرانرژی دزفول هم متشکریم.
  • علی حامدی کیا
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام بر عشق و ویژنم
    از زمانی که تازه وارد سیستم شدم(سال ۹۲) و کتاب ۱۲ ستون موفقیت رو خوندم همیشه خودم رو یکی مثل آقای جیم ران میدیدم که یک روز بتونم روی زندگی میلیون ها انسان تأثیرگذار باشم و اون زمان فقط امید داشتم که بشه، ولی الان یک ایمان قلبی بم میگه خیلی قویتر و خفن تر از جیم ران، تونی رابینز و ... میشم، چون نیومدم جزیی از تاریخ باشم اومدم علنا تاریخ ساز بشم و میشم.
    با سلام
    قله های زندگی بمن آموخت که دنیای به تسخیر گام های من است و دره ها بمن یاد داد که هیچ موفقیتی بدون پارادایم درونی ثابت نیست
    فهمیدم که مغرور بودن با خودباوری متفاوت است
    فنجون خالی راز سقف هر نتورکری است ، موفقیت توی سیستم نتورک فرمول خاص و پیچیده ای نداره فقط انجام نکاتی است که از روز اول به یاد داده میشه
    صاحب اراده فقط پیش مرگ زانو میزنه ، و آن هم تمام عمر بیش از یک بار نیست
    تراژدی هر انسانی در پایان نگرفتن اوست
    تا سقف راهی نیست ...
  • مریم نریمانی ( لرستان ، دورود)
  • سلام تاپلیدر ، خداقوت

    برای داشتن یک زندگی آسان دعا نکنیم.دعا کنیم تا توانایی آن را داشته باشیم که از پس یک زندگی دشوار برآییم.

    بقول لیدر خوبمون آقای ناصری برای خواسته هات باید بها بدی.،برای بهونه هات ،بهونه بیار. عملی کردن همین یک جمله یعنی موفقیت.

    ما سیمرغی های دورود ، از تمام زحماتی که لیدرها در دوره لیدرسازی برای ما کشیدن و از هیچ تلاشی دریغ نکردن سپاسگزاریم.

    با آرزوی بهترینها برای تاپلیدر حامدی کیا ، لیدر پایاب ،لیدر نوری منش و لیدر کاشانی


     به نام ایزد بی همتا
    سلام  تاپلدر خداقوت  بچه های دورود مثل عقاب از جا پریدن  وخیال نشستن هم ندارن...به امید روزی که اسم دورود جهانی بشه.
  • امین یزدی زاده
  • با سلام به تمام خانواده عزیزم
    خدارو شاکرم که همچین خانواده ای دارم.و در مسیری که انتخاب کردم و انتخاب جزیی از خود موفقیت است پای نهادم و تصمیم بر این گرفتم که هر در هر جای این کره ی زمین خانواده داشته باشم و اینو با تمام بالاسری هام و کراسام و لول یک هام و سازمانم تیک میزنم.میخوام تو جنگ پیروز بشم تا بتونم بعد از جنگ یک عمر خوب زندگی کنم
  • خ.میرچناری.سجادیعقوبی.امیدی
  • سلام خداقوت  مرسی عالی بود
  • مصطفی عبدالخانی از شوش
  • با سلام و خدا قوت تاپ لیدر عزیز 
    این واقعا درسته که انسان ذهن نیمه هوشیار داره احساس راه موفقیت رو پیدا کردم 1.بالاسری 2.بالاسری3.بالاسری4.چهار چرخ نتورک5.چهار چرخ نتورک6.چهار چرخ نتورک
    تحت هرشرایطی میترکونم توی لیدر سازی ساخته میشم دارم سختی میکشم ولی عقیده دارم مشکلات اگر نکشتت میسازتت
  • زهرا بهبودی از شوش
  • سلام تاپ لیدر بزرگ
    سد های بزرگ و متعددی جلوی راهم وجود داره اما اهدافم انقدر بزرگ هستند که اگر تمام  سد های دنیا در کنار هم دیگه جمع شوند نمیتونند منو از تلاش واسه هدفم نگه دارند عقیده دارم حقم از زندگی توی این مشکلات خلاصه نمیشه خوشبختی و موفقیت مثل میوه ی روی درخته که فقط احتیاج به تلاش داره که دست دراز کنی و برداری.یا علی علنلا عملا یاهانا
  • مریم میرچناری
  • سلام وخداقوت خدمت تابلیدرعزیزم
    فوق العاده بود تشکرازاطلاعات که درخدمت مان میدهی.
    تازمانی که تلاش میکنی هیچ شکستی وجودندارد(هیچ شکستی پایان زندگی نیست بلکه شروع دوباره هست.)

  • فرحه بیت عبدالله
  • سلام تاپ لیدر
    واقعا مطلب فوق العاده ای بود، مرسی
  • احمد شکری (شوش)
  • سلام برتاپ لیدر ایران
    با تشکر فراوان به خاطر این همه اطلاعات فوق العاده ای که در اختیار ما قرار میدهید.
    ایمان دارم با وجود چنین بالاسری هایی همچون شما دنیا رو میگیریم.
  • ماما ظاهری /شوش
  • سلام.خداقوت تاپلیدر هیچی وهیچکس نمیتونه منو از مسیرم به سمت هدفم منحرف یا منصرف کنه.تحت هر شرایطی سقف میزنیم.ممنون از انرزی و اطلاعات فوق العادتون
  • حسین ارقش(شوش )
  • سلام تاپ لیدر

    بسلامتی کسانی که من را نادیده میگیرند....
    صبور باشید....
    روزی ملاقات با من نهایت آرزوی شما خواهد بود.
    در نهایت دنیا رو میگیربم
  • کفایت داقری /شوش
  • با سلام خدمت تاپلیدر
    ایمانی و قدرتمند با عملکردی متفاوت این ماه میترکونیم....تمام هدفهامو یکی یکی تیک میزنم ...میجنگم برا تمام خواسته هام....وایمان ذارم به همشون میرسم   
  • مهرداد فردوسی /شوش
  • با سلام خدمت تاپلیدر
    با تشکر از مطالب فوق العاده ای که در وبلاگ میگذارید انشالله که در راستای رشد و تعالی سازمان 100% استفاده میکنیم ونگرشم این است که ایران و دنیا از ما به پایین است و از نگرش تاپلیدر در مورد سازمان و  رشد خودم کمال سو استفاده را میکنم و پارادایم میزنم
    مرد میخواد پای انگیزش وایسه 
    مرد میخواد روز جنگ حضور داشته باشه
    مرد میخواد پای اهدافش وایسه
    مردی به ریش و سبیل نیسسسسسسسسستتتتتت
    ما خواستیم که برخواستیم
    با سلام خدمت تاپلیدرگلم
    تو زندگی وقتی کاری رو تموم نکردی-شروعش نکن...........ما نتورک رو روز اول تموم کردیم اونم ایمانی ..اعتقادی ....کافیه خودتو بسپاری دست بالاسریت
       
    سلام تاپ لیدر مچکر عالی بود
  • فرزانه کاویانی(شوش)
  • باسلام وسپاس
    خداقوت تاپلیدر
    خداقوت غیرتیهای سیمرغ
    اینجا شوش است شهر عقابهای تیزپرواز تاپلیدر حامدی کیا 
    از همینجا اوج میگیریم برفراز آسمان نتورک دنیا 
    مرد میخاد غیرت میخاد همت میخاد تکثیر تاپلیدر شدن 
    مردشی غیرتشو داری همتشو داری هم نگرش شو با تاپلیدرت تا بترکونی تا همانندش بشی
    اینجاشوش است این پیغام برای تک تک عقابهای تیزپرواز سازمان تاپلیدر هرکجای ایران عزیز
    آسمان نتورک دنیا رو تسخیر میکنیم 
  • حسسین منگری /شوش
  • سلام تاپ لیدر
    ما زنده به آنیم که آرام نگیریم....آسودگی ما عدم ماست 

    تا زمان سقف هیچ وقت آروم نمیگیریم
  • حسین ارقش....حسین باغبان...//شوش///
  • سلام تاپ لیدر
    ظرف این چند روز شوش رو میترکونیم .....شوش باید تصاعد و رشد رو تو این ماه تجربه کنه 

    مرد میخواد پای حرفش وایسه
    مرد میخواد پای هدفش وایسه

  • نسترن امینی(دورود)لرستان
  • به نام خداوند عزم های راسخ
    و اندیشه های استوار...
    به عشق هدف به یاد سیدمسعودخامد
    سلام تاپ لیدر،خدا قوت
    شیران دورود قبل از انکه شروعش کنند تمامش کرده اند...
    نتور=دورود»»»»»»ایران»»»»»»»جهان
    انسان های ماندگار به چیزی جز ‌      ارمان هایشان.     نمی اندیشند...
    درود بر تاپ لیدر دنیا
    ما نیومدیم تو این دنیا که به هر قیمتی زندگی کنیم.
    ما اومدیم تا با زندگی کردنمون قیمت پیدا کنیم
    پس بهترین زندگی رو میکنیم چون دنیا ارزش بهتر زندگی کردنو داره.

  • اکرم علیمردانی
  • با سلام خدمت تاپ لیدر
    مطالب فوق العاده ای بودند. ما باید اینها را عملی کنیم.
    جهانی فکر کنیم بومی عمل کنیم....
  • مبین کایدخورده امیدیه
  • سلام تاپلیدر
    بنام مناسبترین واژه ها
    به رسم ادب بنام خدا
    تاپلیدرهروقت همچین مطالبی رومیخونم میگم منم یکروز تودنیاهمچین گفتگویی باهام خواهدشد ومیتونه سرتیترش این باشه ((گفتگوی اختصاصی با ابرنتورکردنیا مبین کایدخورده))
    این ویژن منه وایمممممممممانییییییی تیک میخوره
    باشید وببینید
    تشکرازاینکه همیشه هستی تاپلیدر
  • حسین دبات( شوش)
  • با سلام خدمت تاپلیدر
    با تشکر از مطالب فوق العاده ای ک گذاشتید
    میجنگم به امید روزی ک سقف بزنم...
    سلام تاپ لیدر و سلام خانوده ی عزیزم
    بهترین هارو برای همه سیمرغی ها آرزومندم، چون لایق بهترین هان.
    علنا عملا سقف زدیم
    سلام تاپلیدر دوست داشتنی
    علنا اومدم تاریخ ساز بشم و حاضرم هر بهایی هم به خاطرش بدم چون همون افراد دیونه ای که فکر میکنن دنیا رو تکون میدن دقیقا همون ها دنیا رو تکون میدن
    تاپ لیدر اومدم واسه تاریخ ساز شدن حالیمم نیست
    باید بشه
    علنا استیبل 100 تومن رو میزنم
  • زینب دبات. (شوش )
  • بنام خدا.بنام هدف و به باد تاپلیدر همیشه جاویدان سید مسعود خامد. ..
    با سلام خدمت تاپلیدر. ..ممنون از مطالب بسیار آموزنده
    زندگی میکنم برای رویاهای ک منتظرن به دست من واقعی شوند
    من فرصتی برای بودن ندارم.پس ساکت نمی نشینم
    می گذارم همه بدانند ک من با تمام توانایی ها و کاستی ها شاهکار خود هستم کافی ست لحظات گذشته را رها کنم  و برای ثانیه های آینده زندگی کنم .
    چون رویاهایم آنجاست. و من فقط یک بار فرصت زندگی کردن دارم.
  • سمیرا کاوندینی(شوش)
  • سلام تاپلیدر
    خداقوت.ممنون ازاطلاعات و انرژی عالی و فوق العاده تون.باهرسختی میجنگم به عشق ویژنام.

    درود بر تاپ لیدر
    به نام حق و به یاد اساتید همیشه جاویدان نتورک ایران
    دست مریزاد تاپ لیدر مطالب فوق العاده بودن ولی فوق العاده تر از اون اینه که ما اونا رو توی زنی پیاده کنیم ,بتونیم توی زندگی دیگران تاثیر گذار باشیم .
  • محمد والی پور (بندر ماهشهر)
  • بنام خدا بنام هدف و به یاد تاپلیدر سید مسعود خامد...
    مطلب بسیار عالی و آموزنده ای بود . هر چیز رو که بخوای بهش میرسی مهم اینه که به سمتش بری . همه چیز با استقامت و صبر درست میشه اینقدر رشد میکنه ایران که یه زمانی میرسه میریم وسیله بخریم با پول با واحد(سقف) خرید میکنیم. و ......
  • وحید والی پور - ماهشهر
  • انسان به اندازه دانش و رشد شخصیتش رشد میکنه
    مرسی تاپ لیدر
    نتورک اصولی و وحشی توی دنیا از ما به پائینه
    واسه سقف زدن خود سقف هم حاشیس
    سقف واسه ما بهانه س واسه اینکه بترکونیم
    علی علی ......
  • مسعود والی پور-ماهشهر
  •  بنام خدا بخشنده و مهربان سلام تاپ لیدرحامدی کیا انشالله حالتون خوب باشه مطالب بسیار خوبن دعای پدر ومادروبرادرخواهروهمسرودوستان صمیمی موجب میشه توزندگی برکت سلامتی رفع بلا وخیلی چیزهای دیگه بهمون میده وسعی کنیم این افرادبا ارزش ازمون راضی باشن نه فقط اونا بلکه خداوند از ما راضی باشه دل این افرادوقتی بدست میاری یعنی خیر برکت در زندگیت موج میزنه با ارزوی موفقیت برای همه
  • اسماعیل حاجی حاجی(اهواز)
  • بنام خدا بنام هدف و بیاد تاپ لیدر سید مسعود خامد
    باسلام و خدا قوت
    امسال فروردین ماه متفاوت ترین ماه زندگیم بود ایمان دارم که سال 95سال ترکوندن به عشق بالاسریام خستگی رو خسته میکنیم
    یاااااااااااااااااااااااااااهاااااااااااااااااااااااااااااااناااااااااااااااااااااااااا
    به نام خدا وبه عشق تک دونه های زندگیم وبیاد سید مسعود خامد.
    تاپلیدرسلام ممنونم از اطلاعات کامل و جامع و پراز پارادایمی ک بهمون میدی.
    منم دعا کنید خانواده من چون واقعا به دعای خیر و مثبت شما احتیاج دارم
    تاپلیدر مطمئنا دعای خیلی هزاران نفر که به واسطه خواستن شما زندگیشون داره عوض میشه پشت سر شما و راهتون هست.شما هم مارو دعا کن که محتاجیم به دعا
  • علی پورریخته گر
  • سلام تاپ لیدر و خدا قوت
    متن بسیار تاثیرگذار و خوبی بود
    امیدوارم بیشتر و بیشتر بتونیم با بچه های اهواز از تجربه های شما استفاده کنیم
    و همچنین از بالاسریم و شما ممنونم که ما رو تو خانواده بزرگ سیمرغ دور هم جمع کردین برای هدف متعالی

  • علی سیلانی زاده
  • یه سلام پرانرژی خدمت تاپ لیدر عزیزمون
    قطعا دعاتون میکنیم شک نکنید، چون تغییرات در زندگیم رو مدیون شما عزیزان هستم
    مرسی از زحمات بی پایانتون
    با سلام 
    فوق العاده بود مرسی از اطلاعات بسیار فوق العاده ایکه همیشه به مامیدید 
    سقف نزدیک است اگر بخواهیم...
  • اسماعیل مجاهدی نژاد
  • با سلام 
    خیلی خیلی عالی بود.متشکرم
    تا سقف راهی نیست...
    به نام خدا بیادسید مسعودو ناصر
    بسیار عالی وتاثیرگذار بود
    (من برای شما زندگی ای پرازثروت ،سلامتی وشادی آرزومیکنم،زندگی ای مملو ازصبرعقل ودانش
    است ودرآن ازتاثیرایمان درقابلیتهایتان برای دست یابی به آنچه دررویا دارید غافل نمی شوید.
    جیم ران)
  • نادرفرهمندنژاد
  • به نام خدا بیادسیدمسعودوناصر
    با سلام به خانواده بزرگ سیمرغ
     با خدمت گزاری وکمک به مردم برای رسیدن به اهداف ورویاهایشان ما هم به هرآنچه که بخواهیم 
    میتونیم دست پیدا کنیم.
  • برزو حاجی پور(شوشتر)
  • درود بر تاپ لیدر
    ایماااااااااااااانی قبولت دارم
    بیا شهر ما،یکی از ویژن هامونو تیک بزن.
    به امید جهانی شدن سیمرغ
  • ایمان ناصری (اهواز)
  • باسلام خدمت تاپ لیدرعزیزوهمچنین بالاسری های تکم.
    تاپ لیدرخیلی جالب بودواقعاخیلی درسهاگرفتم از این متن و چیزی که من امشب درکش کردم این بود که هرکسی ب اندازه ی غیرتش نتیجه میگیره. و چقد خوبه هممون  یه نگاهی به لیست هدفامون بندازیم و یک سوال از خودمون بپرسیم اونم اینکه ایاواقعا لیست هدفمون ارزش اینو داره که واسه رسیدن بهش غیرت داشته باشیم یانه??????
    ممنون.
  • کفایت داقری/شوش

  • بنام خدا
    بنام هدف
    سلام تاپ لیدر.فوق العاده بود مثل همیشه...همیشه انسانهای سخت راهی برای موفقیت پیدا میکنن...نتورک مرد وزن نمیشناسه...بپای تمام اهدافم...ایمانی...وباجدیت تمام...نتورک وجهانی میکنیم
                           
  • زهـــرا زلـقـــــــــے(شــــوشــتـــــــــــر)
  • بنـام خدا
    به عشق تکدونه های زندگیم
    وبه یاد سیدمسعود خامد 

    باعرض سلام و ادب
    مطالب عــالــــی بــود.


    پروردگارا 
    دوستانم ارمغانی از رحمت بی کران تو هستند...
    پس خرسندشان بدار به،
    عافیت...
    موفقیت...
    و استجابت دعا 

    یـــــــاعــلـــــــے
  • ساناز سیلانی زاده
  • یه سلام گرم به تاپ لیدر عزیزمون
    مطلب فوق العاده ای بود،  یه پکیج کامل ازتمام چیزایی که نیاز داریم
    قطعا تاپ لیدر دعاگوی شما و خانوادتون هستیم که اگر بزرگ اندیشی و استقامت شما نبود ماهم الان تو سازمانتون نبودیم.

    هر روز، قطعه ای از موزاییک عمرت است و تو می توانی یا دعا کنی که خوب پیش برود یا می توانی به آن توجه نشان بدهی و بگویی: «این چیزی است که می خواهم در 24 ساعت آینده به دست بیاورم. 

    ممنون 
  • حمید جمالی - شرافت. گتوند
  • درود  بر تاپ لیدر عزیز .
    مطالب بسیار خوبی گداشتین.تشکر بخاطر زحماتتون 
    ی مطلبی که خیلی هامون باید بیشتر بهش توجه کنیم اینه که :روزمون رو باید قبل از شروع کردن تموم کنیم .اول باید در مورد روزی ک پیش رو داریم برنامه ریزی کنیم و مشخص کنیم که تا پایان این روز میخوایم چیکار کنیم .در کل باید اول توی ذهنت یک بار زندگیش کنی بعد شروعش کنی و برنامه هاتو خلق کنی.
  • خدیجه جمالی -شرافت -گتوند
  • با سلام خدمت تاپ لیدر عزیز 
    ممنون بخاطر مطالب خودتون 
    امسال سال متفاوت بچه‌های سیمرغه باید این بار شاهنامه ای جدید از غیرت .همدلی و ترکوندن ما سروده بشه و دنیا رو متحیر کنه... بهش ایییییمان دارم.....
  • غلامرضاسیلانی زاده
  • صبروظفر هردو دوستان قدیمند
    براثر صبر نوبت ظفر اید

    یکی از ارکان مهم رشدوتعالی نتورکر صبرواستقامت دربرابر سختیهاست
    درواقع من به این باوردارم که هرکسی میتواندیک جیم ران بشود،که زندگی میلیون ها انسان را
     تغییربده و روی آنها تاثیرات مثبتی بجای گذارد.
  • فیروزه قنواتی(بندر ماهشهر)
  • سلام بر تاپ لیدر عزیز
    بازم مطالب فوق العاده ایی بود، بااین مطالب پارادایم زدم که همیشه دعا کنم برای دیگران،برای دو فرشته زندگیم پدرم و مادرم 
    استقامت کنم در مقابل سختیها
    ناامیدی =شکست،همیشه امید به زندگی قشنگ و رسیدن به هدفهام داشته باشم و با صبر و بردباری همه ویژنهام تیک بزنم
    با تشکر فراوان از شما

  • فائزه مبصری (اندیمشک)
  • سلام تاپلیدر
    بسیار بسیار عالی و فوق العاده بود با تشکر از شما
  • کوثر نوری منش
  • با سلام و ادب
    تاپلیدر همیشه دعاگوی شما هستیم...
    موفقیت با استقامت و پایداری بدست میاد و یادگرفتن و ارتقا مهرت های شخصی
  • علی نعیمی زاده
  • سلام استاد خدا قوت..
    ممنون بابت مطالبتون واقعا اموزنده هستن...
    دوباره خوندمشون پارادایم زدم.
  • محمد امین ربانی فر
  • با سلام تاپ لیدر عزیز 
    خدا قوت 
    هرجا ایمان کامل باشد اراده قوی هم وجود خواهد داشت، مردان بی اراده کسانی هستند که به هیچ چیز ایمان ن
    دارند!! (ADOLF HITLER

    و ما جمعی هستیم با ایمان و هدفمند و با اراده هایی که کوه ها را جا بجا می کند پس مسلمأ پیروز هستیم  
  • فاطمه براتی
  • اشتیاق . اراده . نقشه های از پیش تنظیم شده . هرگز جا نزدن .استقامت

    فوق العاده بود مطالب

    دعای من برای شما: از خداوند  عمر باعزت و سلامتی خواهانم و ان شاءالله به ارزوهاتون به زودی زود برسید و قطعا خواهید رسید.
  • سیده زهرا یاجدا
  • با سلام  و عرض ادب خدمت تاپ لیدر
    فوق العاده بود 
    یاد گرفتم که تا زمانی که برای روزت برنامه ریزی نکردی نباید روزت رو شروع کنی چون توی روز سردرگمی و نتیجه ای نمیگیریم 
    و داشتن اشتیاق و اراده ،برنامه ریزی های مشخص ،استمرار و استقامت که در نهایت به موفقیت میرسیم 
    دنیا چیز هایی که میخواییم رو بهمون نمیده بلکه چیزی رو میده که لیاقتش رو داشته باشیم ،پس باید لیاقت داشته باشیم و تلاش کنیم ،خواستن کافی نیست 
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • قدرت شگفت انگیز دعا توی زندگی افراد واقعا کارگشا هست هیچ بنده ای نیست که برای مرد یا زن مؤمنی دعا کنه، مگه اینکه خدا ازطرف هر مرد و زن مومنی که توی گذشته بوده یا توی آینده تا روز قیامت میاد...
    و اینکه باید برای تک تک لحظه هابرنامه ریزی داشت و بهایی باید پرداخت بشه تااون چیزیو که میخوای بدست بیاری شور و اشتیاق لازمه برای ارتباط بادیگران و نحوه درست برخورد کردن بااونها میتونه خیلی موثرباشه 
    تاپلیدر ان شالله عاقبت بخیر و پیروز باشیدهمیشه...
  • حسین علیمرادی
  • به نام خداوند بزرگ مرتبه راستین
    درود برشما 
    استفاده مناسب از زمان همانند اکسیر نامیرا کردن انسان است اگر بتوانیم از زمان خود به نحو احسن استفاده کنیم تمام رویاهایمان به حقیقت می رسد هرکس که با برنامه ریزی، زمان را به کنترل خود دراورد در پایان اوست که موفق است و به سرانجام رویاها و ارزوهایش می رسد .
    بیاید شکر گذار نعمت های خدادادی باشیم به این که به ما قدرت تفکر ،قدرت یادگیری ، قدرت صبور بودن ،قدرت استقامت  داد و با استفاده کردن از انها می توانیم هر غولی را به زانو دراوریم فقط اگر بخواهیم که مطمئنم انسان دوست دارد که به تمام خواسته هایش برسد .
    از عمر خود درست استفاده کردن یک علم بی نهایت است  این علم را هرچه زودتر فرا بگیریم زیرا زمان انگونه که ما می پنداریم بی نهایت نیست .
  • (Ela.hakim (andimeshk
  • تاپلیدر ان شاالله سعادتمند بشید و چراغ جلوی راهتون که  نور ایمان هست همیشه روشن باشه ...
    هرکدوم از مصاحبه ها از اون یکی قوی تر و جذاب تر بود خیری عالی بود
    قدر زمانی که دستمون هست رو بیشتر باید بدونیم و توی چیزی سرمایه گذاریش کنیم که موندگارباشه اسمموم و تاثیراتی که روی زندگی دیگران میزاریم .
    همه تلاشمو میکنم که لایق اون چیزایی که میخوام بشم و بهاشو میدم تا بدستشون بیارم ..
    مرسی تاپلیدر
  • آزاده آرمان پور
  • باعرض سلام وخداقوت به تاپلیدر عزیز..

    انسانهای وارسته وعاقل خصوصیات شخصیتی منحصربفرد دارن....

    خداروشاکروهمیشه به دعا محتاجند....

    ازخداوندنخواه که برای تو چالش وسختی قرار ندهد بلکه بخواه که تورا قویتر وراسختر کند....مرد را سفر باید تا پخته شود خامی....صبر وتحمل وآرامش وقدرت رو از خالقت طلب کن....

  • سمیرا ارشادیان
  • با سلام و خدا قوت خدمت تاپ لیدر حامدی کیا 

    بهترین و تاثیرگذارترین جمله اینه که  میتونه هر روزه مارو تبدیل به یک روز خارق العاده و شگفت انگیز کنه

    ((تا روزت رو تمام نکردی شروعش نکن))

    با انجام دادن این جمله هر روز کاری برای انجام دادن داریم و خودمون رو موظف میکنیم که انجامش بدیم

    خدایا اراده تغییر رو به ما عطا کن

     

     

    سلام خسته نباشید ممنون بابت مطالب آموزنده تون

  • فاطمه محمدی امین (اهواز)
  • سلام.وقت بخیر!
    مرسی تاپلیدر ✌️
    به قدرت دعا اعتقاد داشته باشیم،راز دعا و خدا را هیچ کس نمی داند!
    درباره مدیریت زمان باید اول بدانیم که زمان چقدر ارزشمند است و موجودی زمانی ما نامحدود نیست! باید از آن به بهترین نحو استفاده کنیم نه اینکه بگذاریم بلغزد و برود،باید برنامه ریزی به بهترین نحو داشته باشیم و بع جزئیات لازم رسیدگی کنیم.
    تا روزت را تمام نکردی،شروعش نکن! جهت ایجاد ارتباط با دیگران باید هنر استفاده از بهترین نحوه حرف زدن را تمرین کنی!
    قدرت پشتکار:باید بتوانی دوباره برگردی،از ناامیدی برگردی،کمی جرات لازم دارد! این بخشی از زندگی است.در همه موارد نیاز به پشتکار داریم.
    قدرت نفع شخصی وارسته،زندگی آنچه لیاقتش را داریم به ما میدهد.باید بها بدهی! می شود به نحوی وارسته و رها از دیگران به نفع شخصی رسید و به کسی هم ضرر نزد!
    سیمرغ ایران بر فراز جهان👌

  • شیما حدادی
  • با سلام خدمت تاپ لیدر حامدی‌کیا

    مطلب مثل همیشه‌ بسیار جالب و اموزنده‌ بود.

    من ازاین مطلب اموختم ک زمان چقدر ارزشمند است.موجودی زمان ما  نامحدود نیست .باید از این سرمایه محدود، ب بهترین نحو استفاده کنیم.روزمان را ب بهترین نحو برنامه‌ریزی کنیم.باید شروع ب تمرین (هنر استفاده از بهتریننحوحرف زدن) کنیم.

    ممنونم از شما بابت مطالب بسیار کاربردی و اموزنده (اهواز)

  • اشرف حاجی حاجی .
  • سلام شب بخیر.ضمن عرض ادب وخداقوت خدمت شما استادبزرگ .ازخداوندمنان می خوام که عمری باعزت وسلامتی به خودتون وخانوادتون بده وهمیشه درپناه خدا.

    باید قدرلحظه به لحظه عمرمون رابدونیم وبه نحواحسن ازاون استفاده کنیم‌.چون زمان ازدست رفته رانمیشه برگردوند.ساعت های عمرمثل اینکه هرروز قطعه ای ازموزائبک عمرت داره ازتو کنده.میشه .عمرگران میگذرد خواهی نخواهی 

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • بسیار عالی بود

    دعای خیر در حق دیگران کردن حتی جیم ران بهش معتقد بود دعایی که دیگران در حقت میکنن زودتراجابت میشه 

    باید بدونیم از زمانی که دراختیارمون هست چطور داریم استفاده میکنیم باید برای هرلحظه ش برنامه ی داشته باشیم باید توی این فرصت روی خودمون سرمایه گذاری کنیم .

    تاپلیدر پایدار و برقرار باشید و عاقبتتون سبزباشه ان شاالله 💐

  • محمد زاهد
  • سلام و وقت بخیر خدمت حامی و مربی بینظیرم

     

    ممنونم از این مطلب بینظیر دریایی اطلاعات و دانش داره که واقعا برای هر جمله اش باید وقت گذاشت و بارها مطالعه اش کرد

    و این که ما اول باید روز و برنامه خودمون رو در ذهنمون تا آخر مرور کنیم و براش برنامه ریزی کنیم و برای هر قدمی که برمیداریم با برنامه جلو بریم و بعد از آن پشتکار و اشتیاق داشته باشیم و هر بار که نه شنیدیم یا اتفاقی توی مسیرمون افتاد بازهم پرقدرت تر ادامه بدیم و جلو بریم.

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و دورد مربی 
    مثله همیشه عالی بود .
    قدرزمان رو باید بیشتر بدونیم  داره میره 
    واقعا هرکی ازم بپرسه چندسالته بگم  ۲۸ سال ندارم واهمیت هدف داشتن و نوشتن که ۱۰۰٪ بالاست باید برای خودمون هدفای روزانه تعریف کنیم بحث معماری شبکه رو اوردین ما باید روی معماری شبکه زندگیمونم بیشترکار کنیم من اینکارو میکنم ‌چون میخوام موزاییکهای زندگیمو جای درست بچینم ، توی تجارت نه هایی که میشنویم همیشه نه مطلق نیستن  و ارتباطی که با دیگران میگیریم باید یه ارتباط درست باشه هرچقدر که نسبتشون نزدیک باشه چون ارتباط خوب از توی خونه و خونواده شکل میگیره ...
    سپاسگزارم ازتون 🌹

  • لیلا حیدری اصفهان
  • باعرض سلام وادب خدمت شما آقای حامدی کیامحترم انشاالله همیشه خودتون وخانواده محترمتون در سلامتی کامل وپیروزی بسرببرید وهمیشه موفق وپایدار باشید🙏🙏 .🌷🌷

    ما همه به این اعتقاد داریم که مخلوق ویژه ی خدا هستیم پس بهتره از وقت وزمانمون بهترین استفاده را ببریم باید برای هرروزمون برنامه ریزی داشته باشیم در زمان بندی خوب باید دنبال هدفمون وتغییر دادن خودمون باشیم باید ذهنیت خود را تعقییر دهیم اگر شکست خوردیم برگردیم ودوباره بسازیم درزندگی آنچه ما لیاقتش داریم بهش میرسیم وباید بهای کارمون را بدهیم باید سعی کنم کتاب بیندیشید وثروتمند شوید را دوباره بخونم.  . مطالبتون خیلی عالی بود ممنون از شما به خاطر مطالب آموزندتون 

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام وعرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    چندنکته ای که ازاین متن آموختم.

    ۱_پدرومادرتنهاکسانی هستندکه قدرت وتاثیردعایشاندرزندگی تاثیرگذاراست.

    ۲_ازسرمایه محدودزمان،به بهترین نحواستفاده کنیم،برای اینکه انهاروبه بهترین نحوممکن دربباریم،برنامه ریزی داشته باشیم وبه جزئیات لازم رسیدگی کنیم.

    تاروزت روتمام نکرده ای،سروعش نکن.

    ۳_اگربادبگیری که به اندازه کافی منصبط باشی،بابرنامه ریزی،برای روز،ماه،یلامت،و..شروع کنی.

    ۴_برای ارتباط برقرارکردن بایدمیل شدیدداشته باشیدواگرمراقب نحوه حرف زدن خودنباشید،روی کارتان تاثیرمیگذارد

    ۵_قانون میانگین روبفهمیم،قرارنیست همه ازفروش ومحصولات ماخوششان بیاد،لازمه کارپشتکارمااست.

    ۶_نفع شخصی وارسته👈زندگی ان چیزی که مانیازداریم رابه مانمیدهد،زندگی،آن چیزی که لیاقتش راداریم به مامیدهد

    ۷_طوری زندگی کنیدکه،بگویندعنرخردمندانه داشت،وبیشترین تاثیرراروی دیگران گذاشت وزندگی دیگران راتغییرداد،وزندگی خودش راهم وسعادتمندکرد

     

    من هم ازمربی حامدی کیاکه بیشترین تاثیررادرزندگی من داشتندتشکرمیکنم،وازخدابرای ایشان وخانوده اش سلامت ،وعزت وسربلندی خواستارم🙏🙏🙏

     

     

    سلام وخدا قوت مربی  

    دعاهای پدرومادر بیشترین تاثیر بر ما دارد باید توی زندگیمان تلاش بیشتری بکنم و امسال را با تمرکز بیشتر روی کارمان پیش ببریم و بیشترین تاثیر را روی مردم بزاریم

    سلام و خدا قوت خدمت مربی حامدی کیا

    شکر گذار خدا هستم برای مربی قدرتمندی مثل شما و انشاالله همیشه سلامت باشید و فراوانی و انرژی های مثبت توی زندگی شما در جریان باشه.

    مطلب فوق العاده ای هست و سرشار از اطلاعات. درسته که دعا کردن خیلی جاها به کمک ما میاد اما نباید فقط تکیه کنیم به دعا باید برنامه ریزی داشته باشیم زمان محدودی داریم و توی یک چشم بهم زدن میگذره همونجور که سال های قبلی زندگی گذشت. باید طرح داشته باشیم و شروع به ساختن و دوباره ساختن کنیم. 

    و اینکه خیلی اطلاعات دیگه توی این مطلب گفته شده که میتونه تا درصد بالایی به رشد و موفقیت ما کمک کنه کافیه فقط انجامش بدیم.

  • ژیلاعسکرپور اصفهان
  • سلام بله دقیقا اشتیاق هدف کذاری و اتمام کار در ذهن موجب پیشرفت و موفقیت می شود

    سلام تاپ مربی .خدا قوت و ممنونم بابت آموزش فوق حرفه ای که اینجا نصیبم شد و در این روز قشنگ.دعاگوی سلامتی و عاقبت و برکت برای شما خانواده ی محترمتان هستم.یکی از مطالب جالبی که دریافت کردم اینکه قبل از اینکه یک چیزی رو شروعش کنیم تمومش کنیم یعنی ویژن و هدف داشته باشیم و برنامه ریزی برای رسیدن به اون مثلا برای ساختن یه مجموعه یه نقشه ی راه داشته باشیم پلنمون رو بکشیم که ببینیم به کجا و کی می رسیم بهش.ادرس داشته باشیم.قدرت دعا و شکر گزاری رو که البته در کمپ ویژه ی شما دریافت کردم رو آموختم.فهمیدم زمان زیادی ندارم محدودیت هست باید قدر لحظه به لحظه اش رو بدونم .دریافت کروم که فن بیان و نوع کلامم رو در هر صورت و هر زمانی باید تغییر بدم وبا هر کسی البته از درونم خارج بشه نه ظاهری .واینکه تصویر سازی درستی کنم از آینده ام تلاش کنم که بهش برسم.دریافت کروم که هم ظرفیت وجودیمو ببرم بالا و هم ظرف ذهنیمو نه شنیدنها دلسرد نشم.و اینو فهمیدم به اندازه ی لیاقتی که کسب میکنم به اهدافم میرسم .ممنونم مربی سایه اتون مستدام.

    سلام و خداقوت خدمت مربی حامدی کیا

    اول اینکه بنده محتاج دعای شما هستم،وخداروشکر که شما هستین در کنارمون و داریم از این مطالب واقعا استفاده میکنیم

    نکاتی برای ثروتمند شدن و انسان درستکار بودن توی این وبلاگ بود که واقعا تاثیر گذار بود

    حتما حتما کتاب های ذکر شده رو مطالعه خواهم کرد 

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام 

    برای موفقیت ‌و پیروزی و حتی پولدار شدن باید تلاش کرد و هر چیزی بهایی داری که باید بپردازیم پس باید ایمان داشته باشیم تا ب موفقیت برسیم .

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودبرمربی عزیزم..

    دقیقا اشتیاق سوزان وهدف قدرتمند باعث بهادادن و ایمان به مسیرم میشه

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت 

    مربی همیشه دعاتون میکنم واز خدابراتون سلامتی برکت عمر با عزت وثروت بی نهایت طلب میکنم 

    مثل جیم ران که ویژنشون خدمت کردن بودوماندگار شدن ،من هم به ویژن flteamپایبند هستم  و در مسیری که میرم تمام تلاشم میکنم که خدمتگزارخوبی باشم 

    وحتماز کتاب بیندیشید وثروتمند شوید استفاده میکنم 

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وعرض ادب 

    از قدرت دعا وسپاسگذاری استفاده کنیم وبرای شما مربی عزیز وخانواده محترمتون دعای خیر ،سلامتی وبرکت وثروت از خدا دارم 

    از وقتمون به درستی استفاده کنیم چون همیشه فرصت زنده بودن نداریم 

    زندگی آنچه که ما لازم داریم را به ما نمی دهد. زندگی آنچه لیاقتش را داریم به ما می دهد. اگر ثروت می خواهی، عیبی ندارد. به شرطی که بهای متناسب با ثروت را بدهی.
    تشکر مربی بابت اموزشهای عالیتون 

  • زهرا دریس
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    ممنون بابت مطالب آموزنده ای که در اختیارمون قرار میدین زندگی اونچیزی که بهش نیاز داریم رو نمیده اون چیزی که لیاقتش رو داریم بهمونمیده اگر ثروت میخای باید بهاشو بپردازی در اینجا باید وقت وزمان خودتو بزاری بها بدی تا به موفقیت ورشد رسی  

  • عرفان طاهریان
  • سلام مربی خداقوت

    ممنون بابت مطلب عالی و پرباری که برامون گذاشتی

    ماهمیشه شمارو دعا کردیم و میکنیم و همین درخواست رو هم از شما داریم که برامون دعا کنی 

    زمان اندک و عمر کوتاه پس باید هرچی سریع تر اقدام کنیم ممکنه پیش خودمون بگیم هنوز جوان هستیم اما معلوم نیست که چه قدر زنده هستیم پس با تمام توان و تلاش میریم که آیندمون رو بسازیم

  • ابتسام لطیفی
  • سلام و تشکر مجدد برای راه اندازی وبلاگ و این اطلاعات ارزشمند 

    از جمله مهمترین نکته ای که آقای ران اشاره کردن و میشه گفت مهمترین نکته در هرفعالتیتی نه فقط نتورک مارکتینگ هست ، بخش اراده و پشتکار

    اینکه نه بشنوی و بری دنبال نفر بعدی نه بشنوی و استوارتر جمع بعدی وادامه و همچنان ادامه دان چیزی هست که در عین سادگی شجاعت بزرگ میخواد وفقط ادماهای جسور از پسش برمیان .

  • مهسا کلانتری
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    خداقوت 

    مبحث فوق العاده ای بود 

    زمان چیزی هست که باید به بهترین شکل ممکن از زمانی ک در اختیار داریم استفاده کنیم و هدف گذاری و داشتن اراده و استقامت میتونه بهترین راندمان رو بهمون بده و از خودم یک فرد موفق بسازم

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت مربی حامدی کیا 

    همیشه دعاگوی شمو هستیم مربی 

    متوجه شدم که برنامه ریزی یک قدرتی داره که میتکنه به خوبی مارک راهنمایی کنه 

    اشتیاق و اراده ام رو بیشتر و قوی تر میکنم و با قدرت یه راهم ادامه میدم 

    ایمانی اعتقادی ایران رو فتح میکنیم

    ممنونم مربی

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و درود بر شما مربی حامدی کیا 

    خداقوت بهتون می‌گم 

    واقعا مطلب‌ خوبی چون علاوه بر نکات آموزشی که داشت؛ شور و اشتیاق خاصی به آدم میده که علاوه بر بعد منطق از بعد احساس و خلاقیت هم استفاده بشه و در واقع نیم‌کره سمت راست مغز رو درگیر می‌کنه. بهترین کتابی که در این گفتگو معرفی شده کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید از ناپلئون هیل می‌باشد. خلاصه بگم که قانون شکر گذاری و دعا خیلی می‌تونه در زندگی‌مون کارساز باشه. ببخشید سخن به دراز کشید.

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت مربی حامدی کیا

    سپاس بابت ممنون‌بابت این ۴ مطلب فوق العاده بازم مطالعشون میکنم تا درونی بشه

  • مهدی میرپور
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی حامدی کیا

    با طرز فکر مثبت برای ساختن شبکه و فتح ایران حرکت خواهم کرد و دستورات شما رو به نحو احسنت اجرا میکنم تا شاگردی خوبی کرده باشم

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام خدمت منتور بزرگوار جناب آقای حامدی کیا 

    زندگی چیزی که می‌خواهیم را به ما نمی‌دهد زندگی چیزی را می‌دهد که لایقش باشیم 

    آموزش فوق العاده ای بود جوری خودم میسازم که لایق هرآنچه که می‌خواهم بشم جوری نتورک میکنم که لایق فتح ایران بشم✌🏻✌🏻

  • نسیم اسکندری
  • باسلام مربی تمام تلاشمومیکنم ک باذوق فراوان شبکه بسازم واینو تکثیرکنم وانشالا ایران روفتح میکنیم سپاس

  • زینب حوالی
  • سلام خدمت مربی بزرگوار

    ممنونم مطالب فوق العاده ای هستند

    عرض سلام و ادب

    برنامه ریزی در زندگی خیلی مهمه، افراد موفق برنامه ریزی های چند ساله دارن و این خیلی برام جالب بود و نشون میدن هدفهای بزرگی هم دارن. 

    خیلی جالبه اکثر افراد موفق و سرشناس پیشنهاد میکنن که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید رو مطالعه کنید و باز هم نشون میده موفقیت یک چهارچوب مشخص و و اصول داره. و آقای جیم ران هم تاکید میکنه در این کتاب گفته شده که اشتیاق، انگیزه، استقامت و اراده رمز موفقیته.

    ممنون مربی

    سلام خداقوت تاپ مربی بزرگوار

    مطالب بسیار آموزنده و زیباست.ارزش چندین بار مطالعه رو داره و درس های بزرگی در این موضوع وجود دارد.

    قدرت دعا بسیار تاثیر گذاره و برنامه ریزی برای اهداف یکی از مهمترین کارهای روزانه هر فردی است.

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    ممنون بابت مطالب آموزنده ک در اختیار ما قرار میدید

    دعا تاثیر فوق العاده ای داره و همه ما تاثیر دعا رو در زندگیمون دیدیم و باورش کردیم.زمان سرمایه ماست با برنامه ریزی درست زمان رو ب بهترین نحو کنترل کنیم 

    هنر حرف زدن و ارتباط گرفتن رو یاد بگیرم.برای هدفمون بجنگیم و با جواب رد شنیدن مایوس نشیم چرا ک این رد شدن ها پلی میشه برای پیروزی و موفقیت.۳

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    مطلب امروز بسیار کاربردی و جامع بود. 

    درست صحبت کردن در هر محیطی و با هر کسی خود یک هنر است

    زندگی آنچه را که دوست داریم به ما نمیدهد بلکه آنچه را که لیاقتش را داریم به ما میدهد ولیاقت را بهایی که بابتش میپردازیم مشخص میکند. 

    یاحق

  • مریم سخاوت پور
  • سلام و خداقوت خدمت مربی بزرگوارم 🌹🌹

    بسیار ممنون و متشکرم که با مطالبی که به ما می اموزید و اطلاعاتی که دراختیار ما قرار میدید راه و مسیر مارو روز به روز روشن تر میکنید🙏🏻🙏🏻

    ارزو نکن شرایط ساده تر بود ، ارزو کن تو قوی تر بودی 

    و زندگی انچه رو که ما دوس داریم به ما نمی دهد بلکه انچه را که ما لیاقتش رو داریم به ما میدهد.

    بهای کارم رو میدم تا بهترین ها برای من باشه.✌🏼✌🏼

    سلام و عرض ادب 

    دعا واقعا معجزه میکنه. دعایی که از ته دل و نیت مثبت باشه قدرت فوق العاده ای داره. 

    ثروتمند شدن بها داره، نمیشه بها نداد و ثروتمند شد. هر کاری بهای متناسب با خودش رو داره. بستگی داره اون کار چقدر بزرگ باشه. 

    ممنون تاپ مربی 

  • مهری داوری از اصفهان
  • ممنون تاپ مربی مطالب جامع وقابل لمس هستن

    دعا وشکر گزاری ونحوه ی ارتباط برقرار کردن وبه کار گیری اطلاعات وبها دادن برای رسیدن به موفقیت 

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت شما انشالله همیشه سلامت وپایدار باشید 

    دقیقا دعای پدر ومادر تاثیر روی زندگی ما داره وباید سعی کنیم که این دعای خیر همراهمون باشه از سرمایه مان که زمان نامحدودمون بهترین استفاده ببریم وبهاشو بدیم تا موفق باشیم وهمیشه برنامه ریزی روی کارهامون داشته باشیم وبا هرشکست ناامید نشیم طوری زندگی کنیم که تاثیر گذار باشیم 

    خیلی ممنون از مطالب آموزندتون 🙏🙏

  • samira fatahi ...استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار

    ممنون بابت مطالب فوق العاده و تأثیرگذاری که به ما آموزش میدین 🙏

    تک تک این جملات میتونه ما رو تو مسیری که هستیم موفق کنه

    دعا کنیم که ما قوی تر باشیم نه زندگیمون آسون تر باشه و هر روز شکرگزار باشیم و برنامه ریزی داشته باشیم برای رسیدن به هدفمون 

    با ایمان بالا تلاش میکنیم و بهاش رو میدیم ✌

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودتاپ مربی

     

    متشکرم بابت اطلاعات بینظیرتون

     

    وازخدا میخوام صبر وتحملم رو زیاد کنه تا زندگی رو آسون کنه

  • آزاده آرمان پور
  • سلام ودرودتاپ مربی

    تا روزم رو تموم نکردم،شروعش نمیکنم

    تا هدفم معلوم نباشه به هیچ جا نمیریم

    ممنونم از اطلاعات نابتون 🙏

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی