NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

NETWORK

تیم آموزشی راهبران آینده

تیم آموزشی راهبران آینده
با رویکردی نوین در فضای Network ایران در حال ایجاد تحولی عظیم است.
با ما همراه باشید
خداوند حافظ FLTEAM است

ادرس کانال تلگرام: FLTEAM@
EMAIL:HAMEDIKIA@GMAIL.COM

آخرین نظرات

آموزش دوم-رندی گیج

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۳۰ ب.ظ

Events 

 

در این درس به دومین عاملی می پردازیم که لیدرهای سطح بالا برای ساختن یک سازمان بزرگ انجام می دهند. موفق ترین آنها، همه این کارها را کامل انجام می دهند و این ویژگیها را دارند؛ از این روست که روی ریل هستند.

همچنان که قبلاً گفتیم، این 7 ویژگی درباره مفهومی است که آن را روی ریل بودن (getting over the line) می نامیم؛ معنای این عبارت این است که کسی را در وضعیت ذهنی قرار دهیم که در هیچ حالتی بازنگردد. چنین فردی تعهدی به سختی صخره به کار و کمپانی دارد و هرگز کار را رها نمی کند؛ هر مشکلی هم که می خواهد پیش بیاید …

آنها روی ریل هستند؛ اگر کمپانی به مدت سه ماه محصولات را توزیع نکند؛ اگر یک برنامه ی بسیار منفی درباره کمپانی در تلویزیون رسمی کشور پخش شود، اگر بالاسری آنها کار را کنار بگذارد … فرقی نمی کند؛ آنها روی ریل هستند! آنها در مسیر خود قرار دارند! (مترجم: تکرار مطلب قبلی از خود نویسنده است.)

و هیچ چیز بیشتر از Events (گردهمایی ها) افراد را روی ریل قرار نمی دهد.

این Events (وقایع) مانند چسبی است که سازمان شما را نگه می دارد و موتوری است برای فعالیت های حیاتی مانند آموزش و کار جمعی و ایجاد انگیزه. همچنین Event بهترین ابزار است برای ساختن باورها؛ عامل درونی بسیار مهمی که افراد را روی ریل نگه می دارد.

ممکن است شما در این کار نسبتاً تازه وارد باشید و فکر کنید مسئولیتی در قبال Events و برگزاری آنها ندارید و این زمینه به شما مربوط نمی شود. این اشتباه بسیار بزرگی است؛ چرا که مسأله مهم درباره شما این است که چگونه از گردهمایی هایی که دیگران برگزار می کنند استفاده می کنید و آنها را توسعه می دهید. بیشتر از این گردهمایی ها از سوی بالاسری­ های شما برگزار می شود؛ بعضی ها را هم ممکن است کمپانی برگزار کند. ممکن است این گردهمایی ها، نه مربوط به کمپانی شما، که مربوط به موضوع کلی نتورک مارکتینگ باشد که توسط من، تام شرایتر یا سایر مربیان برگزار می شود؛ یا حتی ممکن است این گردهمایی ها توسط افرادی که در این تجارت نیستند برگزار شود؛ در زمینه های گوناگونی مانند رشد شخصی.

من باور دارم بهترین سناریو این است که همیشه تعدادی گردهمایی با فواصل منظم توسط بالاسری های شما و کمپانی برگزار شود. این وقایع بیشترین کمک را به ایجاد «باور» و «ایمان» به کمپانی شما، روند کاری و آموزشی مچموعه شما و سیستم شما ایجاد می­ کنند. به نظر من، حداقل هر سه ماه یک بار، باید یک گردهمایی بزرگ برگزار شود؛ یعنی سالی 4 بار. غیر از آن، حداقل ماهی یک بار، باید گردهمایی هایی با حضور حدود 20 نفر به ویژه از افراد تازه وارد شده برگزار شود. همچنین گردهمایی لیدرشیپ هم باید داشته باشید؛ اما این گردهمایی ها فقط برای لیدرهای سطح بالاست؛ نه همه گروه.

اگر می خواهید یک لیدر باشید و مجموعه تان رشد مداوم داشته باشد، باید این نکته را دریابید:

شما باید در همه این گردهمایی ها حضور داشته باشید؛ اما بیشتر آنها برای شما طراحی نشده اند؛ آنها برای تیم شما طراحی و برگزار شده اند تا آنها را روی ریل قرار دهید! نقش شما این است که فرهنگی بیافرینید که این گردهمایی ها و شرکت در آنها اولویت بسیار بالایی در مجموعه شما داشته باشد.

در هر گردهمایی (Event)، شما باید آن را بزرگتر کنید و هر تعداد که می توانید و ممکن است از اعضای تیمتان را در آن شرکت دهید؛ هرچه بیشتر بهتر. فرض می کنیم شما 25 نفر از مجموعه تان را به یک گردهمایی بزرگ برده اید. اگر این گردهمایی درست برگزار شود، حداقل 10 تا از آنها را روی ریل قرار داده اید. اتفاقی خواهد افتاد؛ گویی کلیدی در آنها زده می شود؛ و آنها روی ریل قرار میگیرند!

ممکن است این اتفاق صرفاً به دلیل یک لحظه خیره شدن در چشمان یک بالاسری بیفتد؛ ممکن است به دلیل چند جمله ای باشد که یک نفر که درآمد بالایی داشته می گوید؛ ممکن است تنها نظری باشد که کسی که پهلوی آنها نشسته می دهد؛ یا گفت و گویی باشد که زمان استراحت بین دو نفر دیگر اتفاق میافتد! معمولاً در چنین جلساتی کسانی صحبت می­ کنند که افراد شما قبلاً آنها را نمی شناخته اند؛ ممکن است تعداد قابل توجهی از افراد شما متوجه شوند که داستان روند کار آن فرد ناشناس، کاملاً شبیه آنهاست!

و در این صورت، آنها تلاش می کنند که بقیه داستانشان هم شبیه آن فرد باشد؛ و زمانی که چنین شود، کار تمام است؛ آنها موفقیت را واقعیت می بخشند و البته روی ریل قرار می­ گیرند!

شاید 15 نفر از 25 نفر شما چنین احساسی نداشته باشند و اینقدر عوض نشوند؛ ولی حداقل هیجانزده می شوند انگیزه بیشتری پیدا می کنند شاید بهتر عمل کنند. بعضی از آنها در گردهمایی بعدی شرکت می کنند و آنجا روی ریل قرار می گیرند و بعضی پس از آن.

ممکن است کسی به 5 یا 10 یا 15 گردهمایی بیاید تا روی ریل قرار بگیرد! بعضی هم ممکن است هرگز روی ریل قرار نگیرند و در میانه ی راه کار را ترک کنند؛ اما مطمئناً این افراد با افراد دیگری که لیدرهای روی ریل وارد می کنند، جایگزین می شوند.

من درس بزرگی را از اریک وور، بالاسری ام یاد گرفتم. او نکته بسیار جالبی را درباره آوردن افراد به Eventها کشف کرده بود.

او کشف کرد هرگاه شما 100 نفر از یک مجموعه را به یک گردهمایی ببرید، بازی از نو شروع می شود! اگر 100 نفر از یکی از مجموعه هایتان در یک گردهمایی شرکت کنند، می توانید مطمئن باشید که تعداد کافی از آنها روی ریل قرار می گیرند تا فرآیند همانندسازی به درستی انجام شود

بنابراین، راز موفقیت این است که تا آنجا که می توانید، افراد بیشتری را به یک گردهمایی ببرید. یاد بگیرید که خودتان نیز یک گردهمایی را توسعه دهید و بزرگترش کنید و تنها اعلام­ کننده آنها نباشید! فرهنگی بسازید که در آن گردهمایی ها مقدس باشند.

هرگز نگران نباشید که آیا این گردهمایی با قبلی تفاوتی دارد یا نه؛ یا این که شما از آن چه سودی خواهید برد. شما همیشه، در هر گردهمایی چیزی برداشت خواهید کرد؛ اما پس از حد خاصی، گردهمایی  ها دیگر برای یادگیری مهارت نیستند؛ چون شما آن مهارتها را آموخته اید. گردهمایی ها برای این هستند که شما تیمتان را سریعتر بسازید.

بنابراین، جداً به این فکر کنید که تاکنون از گردهمایی ها چه استفادهای برده اید و به خودتان در این زمینه نمره بدهید. در پایان این 6 درس، خواهیم دید که نمره ی شما در هر زمینه چند است و کدام ویژگیها را باید بهبود ببخشید. از درس قبلی تاکنون، POSTUREتان باید خیلی بهتر شده باشد!

نظرات (۱۸۶)

  • حسین میرزاوند (اندیمشک)
  • به نام خدا
    به یاد تاپلیدر های همیشه جاویدان سید مسعود خامد وناصر هماییان
    سلام تاپلیدر خدا قوت مرسی واقعا عالی بود 
    یا حق
  • امین پایاب........درود ""دیار ابرلیدرهای ایران ""
  • سلام تاپ لیدر 
    فوق العاده بود.خدا رو شکر که شما بالاسری ما هستید.دنیا در تصرف ماست
                        ""تقدیر ما،فتح دنیاست""
  • امین ناصری(دورود) لرستان
  • سلام تاپلیدر....
    "‎ اگر "ضربه فنی" شدی، دوباره شروع
    کن...... "ضربه مغزی" که نشدی......!! ‎"
    برای این که خارج نشوید از ریل .فقط فقط کار بالاسریتونه ....بچسپ به بالاسری 
    (راه بان)

  • کل کیس کلانتری (اهواز)
  • سلام وخداقوت تاب لیدر عزیز فوق العاده بود امیدوارم که سال 95 سال بارهنماییهای شمابتونیم عالی کارکنیم استفاده کردم
  • سجاد کلیوند غلامپور
  • بنام خدا
    برای هدف
    به راه مسعود و ناصر

    سلام و خداقوت به بهترین بالاسری دنیا تاپلیدر حامدی کیا
    به لطف شما و با نگرش شما قطار موفقیت ما همواره بر روی ریل  و بسوی هدف درحرکت است  و آینده ی ایران را فرزندان سیمرغ عصرتجارت رقم خواهند زد

    دزفول. ایران . جهان
  • امیر ناصری " دورود "
  • بنام خدا..بنام هدف..بیاد سید مسعود
    سلام تاپلیدر همیشه در صحنه خدا قوت..
    من اگر هشت بار بخوریم زمین نه  بار بلند میشم..چون به راه و سیستم و بالاسریهام ایمان راسخ دارم..
     "به امید روزی که همه ی مردم دنیا ir دار کنیم "
  • فرزانه کاویانی(شوش)
  • باسلام و سپاس
    خداقوت تاپلیدرعزیزم
    فوق العاده و خیلی نکته بینانه به اهمیت ارزشگذاری و اینکه هر جلسه ای که برگزارمیشه بهترین و مهمترین جلسه زندگی نتورکیمونه اشاره کرده.
     ممنون تاپلیدر خیلی استفاده کردم.
    دنیا در انتظار تسخیر شدنه بدست ماست.تسخیرش میکنیم
  • ایمان یاراحمدی(دورود)
  • باسلام وخداقوت به ویژن ایران
    تاپ لیدر رشدما در گرو لیدر ها وبالاسری هامون هستش...مابا بالاسری هامون سقف میزنیم...میجنگم برا روزی که بیایید دورود جلسه بزارید...
    مازنده به انیم که ساده نمیریم
  • امین نظری صیاد _فاطمه قربان جمال
  • با سلام خدمت تاپلیدر 
    و تشکر از زحمات و مطالب فوق العاده تان 
    این درس را طی جلسه ای بچه ها رو توی آفبس جمع کردم و با هم خوندیم 
    ایمان نظری . فاطمه قربان جمال . ابوالفضل پور لطفی . نجمه رخسار . دانش خاجونی . داود علی عبدی . محمد دیناروند .  شیرین طاهری . ..
    حضور شخصی در جلسات برای حضور سازمان و آموزش شخصی بسیار مهم است 
    برای سویچ آن بودن باید در جلسات حاضر بود و پیگیر سازمان بود . و همه یاد گرفتیم که در همه جلسات استپ حضور داشته باشیم 
    علنا با هم به کمک هم در کنار هم برای جهانی کردن  سیمرغ می جنگیم

  • افسون کاوندی. شوش
  • سلام، خدا قوت تاپلیدر
    مطلب خیلی فوق العاده ای بود، ما باید اهمیت شرکت در گردهمایی ها وجلسات روبخوبی درک کنیم،سعی کنیم حتی المقدور هیچ جلسه ای رو از دست ندیم.از این طریقه که ارتباطمون باشرکت حفظ میشه.ما اگه میخوایم توی این صنعت و تجارت به رده های بالا برسیم لازمه که توی گردهمایی وجلسات شرکت داشته باشیم،چون میتونیم افراد موفق رو توی این جلسات ببینیم ونکاتی رو از اونها بیاموزیم وتجارتمون رو رشد بدیم. به امید جهانی شدن نتورک"شوش"
  • علیرضا حسینوند (گلادیاتوری از دورود)
  • سلام تاپلیدر خدا قوت
    ممنون از مطالب فوق العادتون
    تنها راز موفقیت تو سیستم دوام اوردن است و
    رنگین کمان هم نصیب کسایی میشه که تا اخر زیر بارون میمونن
    علنا برج 2 طوفان به پا میکنیم لرستان از دورود به پایینه
    و همدلی بچه های درود رو به همه اثبات میکنیم
    (دورود سنتر نت)
  • مهدی غلام کشور
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپلیدر عزیز
    واقعا چیزی واسه گفتن نمیمونه فقط باید انجام داد
    تشکر
     باسلام
     ممنون بابت اطلاعات وآموزشی که بهمون میدی لیدر...
    چشم حتما انجام میدیم...
    به نام خدا

    باسلام و دورود بر تاپ لیدر عزیز

    هررور تکرار میشود، ولی هرروز مشابه، یک برگ از دفتر زندگی منه، که من با دیدگاه تازه ای اونو برای خودم باید متفاوت کنم
    جلسات هم همینطورند، حتی اگر هرروز تکرار شوند ، نباید تکراری باشند،
    و هرجلسه باید از نظر ما بهترین و مهمترین جلسه ی ما باشه

    حضور در جلسات انگیزه رو قوی میکنه

    ممنون از مطالب آموزنده ای که گلچین میکنید و در اختیار ما میزارید

    درپناه حق
  • سیدرضا میرهاشمی ( دورودسید لرستان )
  • باسلام.
    تابلیدر خدا قوت.
    با راهنمایی ها و رهبری شما همگی هستیم.بودن همه عزیزان توی جلسات لیدر سازی در ایام عید نشونه و علامت خوبی بود.همه نشون دادن توی مسیرن و برای رسیدن به اهدافشون بدون وقفه راهشون رو بارهبری شما و به عشق بالاسریها ادامه میدن.

  • شهرام حسینوند (دورود)
  • سلام تاپلیدر .خدا قوت
    ممنون از اطاعات ارزشمندی که در اختیارمون میزارید.
     روز به روز ایمانم به بالا سریهام و شرکتمون بیشتر و بیشتر میشه.

         گر بشود یا نشود با من است...
  • فرانک یعقوبیان
  • سلام تاپ لیدر عزیز...
    خداقوت،خدا عزت،خدا سلامت و خدا محبت!
     چقدر قشنگ گفت بالاسری عزیزم :
    که هر روز تکرار می شود و مهم اینه که من با دیدگاه تازه ای اونو برای خودم متفاوت کنم.
    وقتی روز به انتها می رسد جرات کن و به این احساس برس که بیشترین تلاشت را کرده ای...جرات کن و به بهترین کسی که می توانی تبدیل شو!

  • محبوبه ضویفی .اهواز
  • با سلام 
    بسیار عالی خیلی مطالب جالب والبته مهمی بودن .ما باید سعی کنیم  هرجور شده توی جلسات حظور داشته باشیم واین جلساتو ازهر کاری که بیرون آفیس داریم تاحد امکان مهمتر بدونیم .من خودم به شخصه با همین بودن هام کنار بالاسری هام وجلسات خیلی انرژی میگیرم وایمان واعتقاد دارم که تاموقعی که به بالاسریت ویا بالاسری هات وصل هستی وحظور داری،، اون موقعس که پیشرفت وتغییر ترو توی خودت میبینی 
    وکسی که ااز ارتباط با بالاسری هاش به هر دلیلی فاصله میگیره کم کم خودش ضررش  وپیامد وتکثیرشو متوجه میشه 
    خداقوت
    ممنون از مطالب
  • سجاد شاکور( اندیمشک دیار ابرلیدرهای جهان)
  • به نام خدا

    سلام خدا قوت. خدمت تاپ لیدر عزیز

    بیاد لیدرهای همیشه جاودان سیدمسعود خامد و. ناصر همائیان

    بااصول برنامه ریزی که شما بالاسری ها به مامیدید همیشه روی ریل هستیم
    ممنون از مطلب فوق العادتون 
    انسان های موفق یاراهی خواهند ساخت ،یاراهی خواهندیافت 
    راه ماهم ریل موفقیت شماست
     یاحق

  • حسن یاراحمدی ( دورود شهرستان ریل وقطار )
  • سلام
    عرض ادب
    خدا قوت
    آقا ما دورودیا مثل قطاریم که روی کله ی بالاسریهامون که همون ریل هستش رو به حرکت و پیشرفتیم
    مرد میخواد روی ریلش بمونه
    با اینکه این قطاره از دزفول به دورود کمی دیر رسیده اما علنا از دورود کل ریلهای ایران رو میگیریم./. 
    باسلام وعرض خسته نباشید خدمت تاپلیدر عزیزو پراطلاعات و سختکوشمان.
    حضور حضور حضور باعث رشد میاره من توسال گذشته ازاومدن توی جلسات امتناع میکردم ولی امسال پارادایمشومیزنم زدم مخصوصا بااین مطلب گیرا دیگه سنگین تر روی پارادایم میمونم و سر تمام جلسات ترنینگ ها و.... خواهر اومد و اطلاعات رو دریافت و به مجموعم میدم.به امید سازمانی جهانی و انقلابی در تاریخ بشر
  • پرستو نظام دوست. دورود لرستان
  • و همه چیز با یک رویا شروع می شود...
    سلام تاپ لیدر. ممنون از مطالب مفید و ارزشمندتون.
    استقامت رودخانه دل صخره را می شکافد ٬ نه به خاطر قدرتش 
    بلکه به خاطر پایداریش.

    به نام خدا 
    به نام هدف
    به یاد بالاسری همیشه ماندگار "سید مسعود خامد"
    سلام تاپ لیدر
    ممنون از اطلاعاتتون
    مطمئن باشید با عملکردمون جواب زحماتتون رو میدیم
    علنا جهانی میشیم
    امسال خبرهای خوبی در راهه
    امسال سال سقفه ماست
    بوی روزهای خوب می آید
  • اکرم کشوری دورود لرستانی
  • باعرض سلام وخداقوت.
    ماباکمک شما وتاب لیدرها وهمچنین لیدرهای دلسوز
    وزحمتکش دزفول دوروروباهمدلی ویکرنگی به با لاترین
    نقطه اوج خودش میرسونیم.ممنون از لطفت
  • رضا قلاوند ( اندیمشک )
  • بنام خدا
    برای مادرم

    سلام تاپ لیدر

    با جلساتی که میتونیم با سازمانمون بگیریم خیلی راحت میشه مسائل رو بدست بیاریم و اونا رو قبل از اینکه تبدیل به مشکل بشن حلشون کنیم

    نتورک پر از ریز های درشته،اوایل کارم جلسات رو نادیده میگیرفتم،اما بعد از مدتی فهمیدم که دونه دونه ی جلساتی که برای من یا سازمانم گرفته میشه همه برای رشد فکری و شخصیتی و درنهایت رشد سازمانی منه

    کسی میتونه از اینا نهایت استفاده رو ببره که با فنجون کاملا خالی توی جلسسات میشینه

    همه باهم میترکونیم

    یا حق
  • سارا امینی از دورود
  • سلام.
    ممنون از مطالب ارزشمندتون.
    طراح و سازنده ی سرنوشت ،خود انسان است و بس
    وهرگز در زندگی عاملی جز  اراده و خواست او وجود
    ندارد که مسیر زندگی او را تعیین کند.
    با خواست خودمون نتورک رو انتخاب کردیم و با راهنمایی
    شما و اراده خودمون موفق می شیم.
  • سودابه زلقی.دورودلرستان
  • "به نام خداوندجان"
    سلام برچراغ راه نت ورک...
    مثل همیشه مطلب بسیارراه گشابود.
    آنانکه زندگی رابستری ازگلهای سرخ میدانند
    همیشه ازخارهای آن شکایت می کنندغافل ازاینکه
    هرخارپله ای است برای رسیدن به گل سرخ.
    حق همراه همیشگی تان.
  • مریم نریمانی ( دورود )
  • سلام تاپلیدر.خداقوت

    ممنون بخاطر اطلاعات خوبی که در اختیارمون میذارید.

    مادربزرگ میگفت : خدا همه چیز را در یک روز خلق نکرده ولی امان از این آدمیزاد که می خواد همه چیز رو یک روزه به دست بیاره و داشته باشه ...

    نتورک جای یه روزه پولدار شدن نیست باید رو ریل باشی و صبور ...

  • ""محسن اسلامی پور - سید امین اشرف زاده""
  • نتورک مثل ورزش دو ماراتون میمونه
    3000 نفر باید 42 کیلومتر مسیر رو فقط بدون
    در ابتدای مسیر خیلی ها هستن به علت تعداد زیاد شرکت کننده ها به خودشون ایمان ندارن و کم میارن و یواش میرن کنار و فقط یک نفر از بین 3000 نفر اسن که میگه این همه شرکت کننده اومده تا جشن قهرمانی منو با شکوه تر کنن و فقط اونه که نفر اول میشه
    اما
    بزرگترین تفاوت نتورک با دوی ماراتون اینه که
    داخل دوی ماراتون فقط نفر اول (طلا) ، دوم( نقره) و سوم (برنز) برنده میشن و نفر چهارم هیچ ارزش و جایگاهی نداره
    ولی
    داخل نتورک تا مادامی که در مسیر باشی و از خط پایان بگذری برنده هستی و خط پایان سقف من و توه

    ایمان دارم که تک تک بچه های سازمان "تاپ لیدر سید مسعود خامد" برنده هستند چون همه ما حاصل نگرش تاپ لیدرمون هستیم و محکومیم به موفقیت

    میجنگیم تا ویژن بالاسریمونو تیک بزنیم یعنی جهانی شدن و تحت هر شرایطی و حتما باید گوشه ی تمام تابلو های دنیا با زبون های مختلف نوشته شده باشه:
    ****************به یاد سید مسعود خامد****************
  • مهرداد فردوسی/ شوش
  • سلام تاپ لیدر                                                                                         مطالب  فوق عالی بود.سال جدید سال سقف ماست واز ایران تمام دنیا را می گیریم.  سیمرغ ایرانی سیمرغ جهانی
  • علی سیلانی زاده
  • با سلام و خدا قوت خدمت تاپ لیدر عزیز
    مطلب بسیار پرمحتوایی بود من شخصا سعی میکنم از این به بعد در تمامی جلسات آموزشی شرکت کنم و فنجان ذهنیم رو خالی نگه دارم و همیشه در حال یادگیری و جالبه که بدونید این مطلب فوق العاده رو توی مدت زمانی که منتظر لیدر علیزاده آغا هستیم به تاریخ ٩٥/١/٢٦ جلسه ی ١ تا ٤ نفر خوندم......باید از وقتمون بهینه و فشرده استفاده کنیم و جالب تر اینکه همین الان هم بدلیل اب و هوا کنسل شد
    حیف شد....ولی من که مطلبم رو خوندم
  • مهدی تقدسی فر ( اراک )
  • سلام تاپ لیدر
    متشکرم بابت مطلب فوق العاده شما 
    حسابی استفاده کردم و بی صبرانه منتظر مطلب بعدی شما هستم
  • ساناز سیلانی زاده
  • خداقوت تاپ لیدر
    واقعا حضور از تمام جهات رشد میاره 
    اینو کاملا درک کردم..
    ممنون از اموزشای فوق العادتون.
  • مهدی بهزادنیا (دورود)
  • سلام تاپ لیدرعزیز اطلاعات عالی بود ما در مسیر بزرگی هستیم ودر کنار شما به آن بزرگی خواهیم رسید همه چیز دست یافتنی است وما برای آن میجنگیم نتورک جنگ تجربه های بزرگ است...
  • سمیراتقاضا_اهواز
  • سلام 
    خیلی عالییییه 
    خیلی خوبه که با هدف میریم جلو وهر روز به این نتیجه میرسیم که اره نزدیکیم دیگه راهی نمونده 
    بودن تمامی برندگان این سیستم حکم برنده ی ماست 
    ما همیشه موفقیم شک نکن 
  • فاطمه بهزادنیا (دورود)
  • خداقوت تاپلیدر...حضور توی جلسات خیلی تاثیر گذاره و ایمان و باورو تقویت میکنه و باعث رشد میشه...به زودی خبر ترکوندن بچه های دورود به گوشتون میرسه....
  • مهوش پاپی دورود لرستان
  • به نام خداوند جان خرد  سلام  تاپلیدر    خدا قورت ممنون  از اطلا عاتی که در اختیار ما میزاری   ما روی  ریل قرار گرفتیم  وتا آخرش  هستیم  ریلی که لیدر های عزیزمون  یادمون دادن ریل  ایمان   وباور قویی  که به نتورک داریم   به امد روزی که ویژنمون رو تو ی درود ببینیم
  • فرشیدامیدی از اندیمشک
  • سلام و دورود به اسوه ی زندگی من تاپ فالور حسین حامدی کیا
    مطالب فوق العاده عمیق و ناب هستن ازشماسپاسگزارم
    تعهد میدم عملا پابه پای شما دنیارو به تسخیرامپراتوری نت ورک ایران دربیارم اونهم اینکه بشیم نماد نتورکرهای باسواد و پرجوش وخروش سیستمی نت ورک قرن..
    ایمان دارم افسانه ی ما روزی دنیارو فراخواهد گرفت،هدفم اینه شبیه بالاسریهای متعهدم بشم و باحمایت شما عملا تیکش میزنم چون دلیل پارایم هام رو درک کردم و روی پارارایمم می مونم و اعتقاد دارم روزی افتخار و سعادت رهبری سازمان استاد شهریار ولیدرهای همیشه جاودان  سیدمسعود خامد و ناصرهماییان خواهم بود..
  • نسترن امینی دورود لرستان
  • به نام خداوند
    اراده های استوار
    سلام تاپ لیدر.خدا قوت
    متن فوق العاده کاربردی بود
    تشکر از محبت بی پایانتون
    انان که پیروز میشوند همان کسانی هستند که از مشورت بزرگان بهره میبرند
    نتورک از دورود به پایینه
  • مصطفی عبدالخانی از شوش جایی که قراره منو به عرش برسونه
  • سلام و خدا قوت تاپ لیدر 
    خیلی خوشحالم ایمان دارم من اسمم توی تمام دنیا صدای بلندی داره 
    چون روی ریلم چون وحشی کار میکنم 
    نتورک خیلی اسونه اما انجام دادنش سخته چون باید چند تا چیز رو بیخیال بشی مثل رفیق و خواب وتفریح بخدا بخاطر نتورک قید زندگیم رو هم میزنم چون میخوام بها بدم زندگیمو میدم و یه زندگی دیگه میگیرم الان دو محوره ام. ایمانی .وحشی کار میکنم تا پنج محوره بشم اگه از اسمون خنجر بباره من نتورک کار میکنم .چون باید اسمم برجسته بشه .میخوام یه ادم بزرگ باشم پس باید کار های بزرگ انجام بدم یا علی
    علنا عملا یاهانا 
  • فائزه مبصری (اندیمشک)
  • سلام تاپلیدر عزیز
    مثل همیشه فوق العاده و جالب اموزنده بود 
    با تشکر فراوان ویژه
    به زودی دنیا رو میگیریم ما بچه های خوزستان 


    با سلام
    فرق انسان های موفق و شکست خورده توی بهایی که در راه رسیدن به هدفشون میدن هستش،چون اعتقادم اینه که بهشت رو به بها میدن نه به بهانه
    قهرمان کسی است که جرات درگذشتن از آنچه را که دارد به خود میدهد
    خیلیا حاضر به بها دادن نیستن و راه موفقیت افراد توی سیستم نتورک حضور هستش
    هر آنکس که دندان دهد نان دهد ، باید ایمان داشته باشیم به مسیرمون و باور کنیم مقصد رو
    تنها راز موفقیت هر نتورکر فنجون خالیه ، برگ ها همیشه زمانی میریزند که فکر میکنند طلا شدند
      

       باسلام  

         همیشه افتخارم بود  که عزیزانی راهبران من بوده اند که مردان وزنان آزموده مسیری سخت بوده اند  

         با تشکر فوقالعاده بود
    سلام خسته نباشی تاپلیدر
    نتورک وحشی تازه شروع شده
  • رضا چراغی پور
  • با نام خدا و هدف و با یاد ژنرال سید مسعود خامد...
    دروودد تاپلیدر...
    نتورک ساده ترین کار دنیاس. کافیه یه چیزیو بگیری دستت و باهاش تا تهش بری و تمومش کنی. 
    کافیه یه اصول ساده رو متظم و متداوم انجام بدی و هر چی خواستی بدست بیاری. 
    ممنون بابت اطلاعات. کافیه به یکی از ایت دریای اطلاعات عما کنیم.
    دنبا رو میگیریم. 
    ایرانو میگیریم.
    برترین شبکه رو میسازیم. امسال سال ویژن تیک زدنه. جهانی میشیم. مثل روز برام روشنه
  • ایمان ناصری(اهواز)
  • سلام خدمت تاپ لیدر عزیزو بالاسری های فوق العادم..
    تاپ لیدر واقعااستفاده کردیم مرسی.


    به امید روزی که تو سه کلمه خلاصه بشم...

    .

    .

    .

    نکبت میلیاردر شده 🤑..
    ایمانی همه میلیاردر میشیم کافی باورش کنیمو بهش تعهد داشته باشیم وتعهدم یعنی روی ریل ماندن..
  • میلاد سیلانی زاده.دورود
  • اینجا دورود دیار ابرلیدرهای ایران*هرکس بخواهد برفرازش پرواز کند باید بال هایش را باج دهد.
    خداقوت تاپ لیدر ممنون از مطالبتون
    نتورک یه نوع جنگه که هرروز داره تکرار میشه
    تعهد میدیم سازمان دورود رو ایمانی بسازیم
    نتورک:اصول،آموزش،استراتژی و درقلبش برنامه ریزی میخواد.
    تازمانی که قطار روی ریل باشه به مقصد میرسه و تا زمانی که نوک هواپیما بالا باشه اوج میگیره
    پس با یک نگرش مثبت و با اصول،آموزش،استراتژی برنامه ریزی باید تصاعد بزنیم.
    یاعلی
  • صادق حمزه پور
  • سلام خسته نباشی 
    علنا خرمشهرازمن به پایینه من سقف میزنم 
    سلام تاپ لیدر خداقوت خیلی عالی بود خیلی استفاده کردم از این ب بعد نیرومو دو برار میکنم برای بودن توی جلسات... 
    واقعا ممنون...
  • صادق حمزه پور (خرمشهر)
  • لحظه‌ای که دغدغه پسرک این شد که کدام‌یک زاغ کبود است و کدام‌یک گنجشک، او دیگر نمی‌تواند آنها را ببیند یا آوازشان را بشنود» - اریک برن
    سلام تاپ لیدر 
    به لطف خدا وکمک شما وسعی وتلاش وایثارتک تک بالاسریام وچشم گفتن وعمل کردن من موفقیت را مجبور به تعظیم دربرابرمون میکنیم.(شک،بترک)(یقین،راهیست مبین)
  • وحید والی پور
  • سلام به خانواده بزرگ سیمرغ
    خدایی خیلی خفنیم
    دلیلش هم داشتن بالاسریها و تاپ لیدرهای قدرتمند و خفنه
    یادمه از همون روز اول بالاسری عزیزم مهم بودن جلسات رو برام توضیح داد و نتیجه ش رو هم دیدم.
    مهمترین جلسه هم جلسه هفتگیه.
  • حسن بحرانی امیدیه
  • با سلام خدمت تاپلیدر ایمان دارم که نتورک، فقط نتورک نیست چیزی فراتر بلکه رسیدن به کمال است 

    هیچ نیازى نیست که نابغه باشید
    به مسیر موفقیت فکر کنید و نه نتیجه آن

    هر روز بیاموزید، تاکید میکنیم هر روز بیاموزید

    سرتان به کارِ خودتان باشد و از هر کارى که در جهت رسیدن به اهدافتان نیست همین حالا دست بکشید ..

    یاد بگیرید که چطور با سَر زمین بخورید، یاد بگیرید که چطور لِه شوید، شکست بخورید... بِبازید اما ..

    صحنه را ترک نکنید ...
    خاورمیانه ازمن به پایینه علننا نتورک رو اشباع میکنیم البته با حمایت بالاسری هامون
  • زهرا بحرانی-امیدیه
  • سلام تاپلیدر

    به لطف شما وتمام بالاسری هام  امیدیه ٬نه٬ ایران٬ نه٬ تمام خاورمیانه روتسخیر میکنیم همه بایدirدار بشن.  
     باتشکر از زحماتتون خیلی استفاده کردیم
    سلام تاپلیدر
    حضور توی هر جلسه یعنی یک پارادایم جدید یک نگرش جدید
    یعنی یک قدم نزدیکتر شدن به سقف
    مرسی از مطالب جامع و انگیزه بخشتون
  • مهرداد فردوسی/شوش
  • سلام تاپلیدر   عالی بود مطا لبتون. سیمرغ ایرانی سیمرغ جهانی .
  • Hasan Hasani/Khorramshahr
  • سلام تاپلیدر خداقوت
    مطالب بینظیرن
    ایمانی گرد و خاک میکنیم
  • مبین کایدخورده ماهشهر
  • سلام تاپلیدر
    بنام مناسبترین واژه ها
    به رسم ادب بنام خدا
    یه بار گفتیم چندباره دیگه هم میگیم که اگه با تبر نصفمون کنن اون نصف دیگمون میاد نتورک کار میکنه
    خیالمون تخت خواب فنریه ایمانننننننننی اعتقاد دارم سقف هممون تو سازمان سید مسعود تضمینه
    دارم برا پولام برنامه ریزی میکنم
    حالیم نیست خودم و سازمانم باید وحشتناک پولدار شیم
    مرد میخاد پای حرفی ک زد بمونه
    باغییییییرت سقفو سوراخ میکنیم
  • محمد والی پور (بندر ماهشهر)
  • سلام به همه خانواده عزیز
    مطلب فوق العاده بود.
    جلسات بسیار مهمه مخصوصا جلسه هفتگی من حتی نمیتونم فکرشم بکنم که تو یه جلسه حاضر نباشم و از مطالبی که تو جلسه گفته میشه بی نسیب بمونم و رشد و تصاعد تو حضوره
  • مصطفی عبدالخانی از شوش شهرشاخ لیدر ها
  • سلام و خدا قوت
    سالها محکوم بودم به دردی که بهایش نیمی ازعمرم بود.
    اما حال محکوم به درمانی شدم که پاداشش نیم دیگر عمرمن است،خداوندا مرا برای فردایم حفظ کن و فردایم را برای نعمت هایت.
    از زمانی که لیدرم بهم گفته به اندازه باورت به دست میاری وحشی شدم دیگه باورمو داد نمیزنم با عملکردم  باید سر لیدرم بالاتر بره واسه بالاسریم و لیدرم جون میدم کاشکی تو دنیا فقط چند نفر دیگه به اندازه لیدرام و با تدبیرشون منو دوست داشتن .
    دنیا ساخته شده که من به دنیا بیام و توش رشد کنم.
    ایمان دارم که تمام کشور های دور و برمون از من به پایینن.
    یه روزی میشینم با رندی گیج جلسه میگیرم ویژنمه تیکش میزنم.
    مرد جنگ روز جنگ .
    ایمان و باور یعنی خود خود من وحشی کار میکنم امید وار نیستم اعتقاد دارم به خودم اصلا اگه من رشد نکنم کی باید رشد کنه.
    یادتون باشه به اندازه باورت بدست میاری....
    یا علی
  • محمد حبیبی فرد از دورود لرستان
  • سلام تاب لیدر خدا قوت 
    من افتخار میکنم که با این تجارت اشنا شدم  وقول میدم پا پس نمیکشم نا به خواسته های خود ورویاهای خوداز طریق این سیستم میرسم  ابته روی کله بالاسری ها وروی پای خودم و با ااطمینان به سازمانم پس منتظر باشد 
  • علی نعیمی زاده
  • سلام خانواده سیمرغ، خسته نباشی استاد..
    برداشت من اینه:البته به خود گرفتم..
    تا الان اینقد سررسید پر کردیم،جلسه اومدیم،رفتیم، و... چه استفاده ای بردیم و می خواهیم ببریم...
    کمی به عملکردمون بنگریم بهتره.
    یاحق
  • سید محمود موسوی
  • به نام خدا ، به نام هدف و به یاد سید مسعود خامد.
    روی ریل قرار گرفتن در این تجارت با یک تکثیر خوب همراه است.
    تکثیری که آینده تجارت ما رو تضمین میکنه.

    با تشکر از تاپلیر عزیز 
  • سید مصطفی روبندی
  • بنام حضرت دوست...ممنون تاپلیدر خیلی آموزنده بود.مهم ترین چیزی که نتورک بهم یاد داده اینه که آموزش هیچگاه تموم نمیشه...یاعلی
  • کوثر نوری منش
  • خدا قوت تاپلیدر
    عملا سقف میزنیم...
    با آموزش های شما و ریل اصول استاد
  • یحیی اسدی درود
  • باسلام وتشکر خدمت تاپلیدر خداقوت اطلاعات خوب بود ممنون 
    رشد وپیشرفت نتورک همش بستگی به همدلی وهمیاری افراددرسازمان داره که مانند زنجیر به هم متصل بشن دراون صورته که هیچ چیز نمیتونه جلوی پیشرفت افرادو بگیره افراد به همان اندازه که به همدیگه احترام بزارندو به فکرهمدیگه باشند وهمدلی داشته باشند موفق میشن ادم به اندازه پاکی خودش تواین سبستم رشد میکنه وبه اندازه عملش وباوری که نسبت به سیستم داره رشد میکنه ایمان دارم که نتورک ایران بهترین نتورک دنیاست واونو اثبات میکنیم.. 
  • سروش رخشانفرد
  • با سلام 
    ما هممون قبول داریم که نتورک یه کار فول نگرشیه پس انتقال نگرش هم مهمه و انتقال نگرش در حضور و برگذاری انواع جلسات و گردهمایی ها امکان پذیره
    سلام..
          عالی بود.... انجام باید بدیم
  • افروز قاسمی نژاد
  • سلام تاپ لیدر عزیز
    خیلی درس جالبی بود، واقعا حضور توی جلسات فوق العادس و انگیزه بخش خصوصا واسه تازه واردا
    مرسی لیدر
  • عباسی(امیدیه)
  • سلام
    ممنون از اطلاعات مفیدتون عالی هستن
  • مینا خلف علی
  • به نام خدای مهربون

    سلام تاپ لیدر عزیز، سلام خانواده‌ی بزرگ سیمرغی

    ممنون از مطالب عالی و قوی‌تون. من اون اوایل زیاد توی جلسه‌ها شرکت نمی‌کردم اما الآن باعلاقه میام و از مطالب مفید و عالی که میدن استاده می‌کنم. و سعی می‌کنم پارادایم‌هایی که باید بزنم رو، بزنم.

    با امید به فردایی بهتر که قراره خودمون اون رو بسازیم.

    خدا قوت و با آرزوی رسیدن به تمام آرزوهای، تمام اعضای خانواده‌ی سیمرغی

  • مژده سلیم زاده
  • باسلام وخداقوت 
    این مطلب رو وقتی خوندم یاد همایشهایی افتادم که دراین چندسال فعالیتم در نتورک حضور داشتم وهربار با نکته ای جدید اشناشدم باافراد جدید نگرشها واهدافی که برای پیشرفت داشتن باادمهای بزرگی که فکرنمیکردم روزی درکنارشون باشم وهرباربه خودم گفتم که هنوز چیزهای جدیدی برای یادگیری وجودداره 
  • مهتاب قنبری(از اهواز)
  • با سلام خدمت تاپ لیدر خداقوت

    اموزش های اقای رندی گیج خیلی نکات مهم و سازنده دارن در مطلب قبل راجب وضعیت صحبت شد و خیلی برای من سازنده بود

    امروز در رابطه با گردهمایی ها صحبت شد.اینکه ما به عنوان یک حامی باید در تمامی جلسات شرکت کنیم چرا که باید با همین جلسات و اموزش ها تیم خودمون و حتی خودمون رو روی ریل اصول و ریل صحیح قرار بدیم 

    شرکت در تمامی جلسات برای ما حیاتی هست چون باعث میشه سریع تر رشد کنیم و بتونیم تیم قوی تری بسازیم

    شخصا خداروشاکرم که در نتورکم در همه جلسات بودم و به جرات میگم یکی از دلایل ماندگاری من در این تجارت حضور همیشگی در جلسات بود

    وقتی خودمان در این جلسات شرکت کنیم در اینده تیم ما هم شرکت میکنند و این جلسات میتونه به پارادایم های شخصی افراد کمک کنه

    «با تشکر از اموزش های حرفه ای شما»

  • آزاده آرمان پور
  • سلام خدمت تاپلیدر عزیزمون......

    دقیقا چیزیکه باعث انسجام یک سازمان در نتورک میشه همین جلسات وگردهمایی ها هستن چرا که افراد رو متحد وهمدل وهم نگرش میکنه..

    هم نگرشی یعنی اتحاد واتحاد موجب افتخار آفرینی سازمان میشه..

     

    سلام  ممنون بابت آموزشهای خوبتون

  • محمد زاهد
  • سلام و خداقوت به شما

    ممنونم از مربی و حامی فوق العاده ام بابت این آموزش بینظیر شرکت در جلسات و گردهمایی ها باعث ایجاد همدلی و همبستگی با کل تیم میشه و همون جایی که یک خانواده خونی و باهم بودن شکل میگیره و همه با هم برای یک هدف هم قسم میشن که یکی از زیباترین اتفاقاتی که توی نتورک برای افراد میوفته

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی
    وقتی که توی ریل یااینکه به درک درستی از خود تجارتمون برسیم بقولی بمب هم نمیتونه مارو تکون بده حالاهرچقدر که میخواد سنگین باشه ، دورهمی ها عانلی هستن که افراد رو موندگار میکنن چه واسه انگیزه چه انرژی که میخوایم داشته باشیم ،جالبه خوندم یاد سمیناری افتادم که رفتیم و دورهم جمع بودیم، اینجور برنامه ها باعث کمک به باور و ایمانی میشن که بابرگزار کردنشون بوجود میان توی وجودهرشخصی که تو برنامه هاهست و این دورهمی ها بابد برای افرادتازه ورودی ویژن سازی بشه که طرف مقابل تلاششو زیاد کنه که  این عامل باعث رشدش هم میشه .

    راهتون روشن مربی عزیز🌹

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام وخداقوت خدمت شما مربی عزیز 

    می خوای رشد وپیشرفت کنی توهمه جلساتی که مربوط به استپت میشه شرکت کن.به قول خودتون مربی اس ،ام،اس ها،جلسات ،ارتباط بابالاسری،وسمینارها خوراک شما وذهنیت شماست تا شما درست واصولی یادبگیرید ویادبدید.تا بتونید یک مجموعه روبه رشد وقوی بسازید.همون جورکه هردرختی برای تغذیه ورشد وتنومندبودن به ریشه نیازداره هرشخصی نیازبه نگرش ،وانرزی مثبتی داره که اون رابه جلوحرکت بده

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام وخداقوت خدمت شما جناب آقای حامدی کیا محترم تاپ مربی گرامی 🌹

    همچون ما وتمام تیممان روی یک ریل هستیم وهرچه هم سخت باشد باز ادامه میدهیم واز روی ریل کنار نمیریم آموزشهای جمعی که داریم باعث انگیزه ما میشودخیلی ممنون از شما که همه جوره به فکر پیشرفت ما هستید  که هدف ما همه پیشرفت در کار نتورک است وفتح ایران به امید پیروزی روز افزون 🙏🙏

  • مرضیه داوری اصفهان
  • سلام واحترام خدمت مربی حامدی کیا

    وتشکر از وبلاگ وآموزشهای عالیی که راه رسیدن به رشدوموفقیت رابرای همه هموار میسازدمیسازد

    جلسات وگردهمی های تیم وگروهی خییلی مهمه  چون

    بهترین وسیله برای روی ریل  بودن است

    وبا تشکیل هرباراین جلسات آموزش جدیدی صورت میگیرد

    واینکه این گردهماییها انرژیهایست که تبدیل به سینرژی میشود

  • مرضیه داوری اصفهان
  • سلام واحترام خدمت مربی حامدی کیا

    وتشکر از وبلاگ وآموزشهای عالیی که راه رسیدن به رشدوموفقیت رابرای همه هموار میسازدمیسازد

    جلسات وگردهمی های تیم وگروهی خییلی مهمه  چون

    بهترین وسیله برای روی ریل  بودن است

    وبا تشکیل هرباراین جلسات آموزش جدیدی صورت میگیرد

    واینکه این گردهماییها انرژیهایست که تبدیل به سینرژی میشود

    سلام مربی قدرتمند🙏😇

    آلن دقیقا متوجه شدم که قدرت جلسات هفتگی چقدر بالاست و توی این دوران که این جلسات برگزار نمیشه و چقدر هم بهش احتیاج داریم واقعا خیلی میتونه موثر باشه.متوجه شدم تاکید برای حضور در جلسات علتش چیه .

    نا گفته نمونه هر وقت توی جلسات شرکت کردم دقیقا تا هفته ی بعدی روز ۳شنبه شارژ شارژ بودم مربی.الان توی کانال میلیونرها به نوعی این شارژهای و انرژی انگیزه ها رو دریافت میکنیم. چقدر جالبه که توی دین اسلام هم اشاره میکنه به اجتماعات  نماز جماعت نماز جمعه خطبه ی نماز .اینها همه قدرت همانتدسازی و انگیزه دادن و همسو و هم نگرش کردنه .قدرت به هم پیوستگی افکار و عقاید و ذهنها ست که مطمئنا از دل همین اجتماعات هست که وقایع بزرگ تاریخ رخ داده .خوشحالم که توی تیمتون هستم.خدا حافظ جان و مال تون باشه🙏😇

  • نرگس بیرانوند(اندیمشک)
  • سلام خدمت مربی توانمند.

    شرکت داخل تمام جلسات سازمانی برای ما حیاتیه،چون ما دنبال رشد و پیشرفتیم.

    برای رشد و پیشرفت باید در تمام جلساتی که مربوط به استپ ما میشن شرکت کنیم.

    شرکت در جلسات باعث موندگاری و بالا رفتن اطلاعاتمون میشه.

    ممنون بابت اطلاعاتتون

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی 

    آموزشهای رندی گیج واقعا قوی هستن ازاین اموزش یاد گرفتم هیچوقت هیچ جلسه ی رو نباید از دست داد اینو باید مثه فرهنگ جابندازم توی شبکه تا یادش بگیرن ،اهمیتی که جلسات دارن باید ارزش گذاری بالای روش بشه ، گردهمایی ها باعث میشه همدلی بیشتر بشه و اینکه برداشت جدید از آدمهای تازه یادبگیریم چه بهتر که این گردهما نتورکی باشه که تجربه هرکس بالاتر بره و میتونیم به عنوان کنجکاو سازی عالی ازشون استفاده کنیم برای ورودی گرفتن .

    عالی بود مطلب سپاس ازتون 

  • حکیم زاده....خرم آباد
  • باید در همه گرد همایی ها حضور داشته باشیم و اون رو در راس اولویتهایی مهم خودمون قراربدیم.ک این کار برمیگرده ب باور و ایمان ما ب کمپانی قدرتمندمان.

    و خیلی ممنون ازشما مربی خوب و دلسوزمان جناب آقای حامدی کیا.ک دلسوزانه.ب فکر خانواده بزرگ خودتون هستید....دمت گرم و خداقوت

  • فیضیه للری(اندیمشک)کا
  • کار جمعی وگروهی خیلی تاثیر گذر هست این کار باعث میشه افراد به ماندن در این مجموعه علاقه ی بیشتر نشون بدن ما برای این که روی ریل بمونیم باید در همه ی جلسه ها شرکت کنیم باتشکر از مربی

  • ریحانه پورشریفی. اندیمشک
  • عرض ادب و احترام دارم خدمت ابرمرد نتورک ایران وجهان مربی حامدی کیا 🌺میخوایم رشد کنیم لازمش اینه که توی این جلسات وگردهمایی ها شرکت کنیم،که باعث همبستگی واتحادوهمدلی بین کل سازمان میشه.هم نگرشی باعث اتحاد،اتحاد باعث افتخارآفرینی.شرکت توی جلسات وگردهمایی ها باعث میشه که سازمان هم درآینده شرکت کنه واین جلسات میتونه کمک کنه به پارادایم های افراد سازمانم.وافراد روی ریل قراربگیرن وانرژی توی این جلسات تبدیل میشه به سینرژی. ممنونم ازوبلاگ واموزشهای نااابتون 👌🏻✌🙏

     

  • رضــا قلاونـد ( اندیمشـک )
  • سلام خدمت مربی عزیزم

     

    باور ٰ یک عامل درونی خیلی مهمه که ما رو روی ریل نگه میداره

    باور به خودمون، باور به محصولاتمون ٰ، به خط حامی، به شرکت و به تجارتمون

  • خدیجه قلاوند-اندیمشک
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی قدرتمند                                            قطعا گردهمایی ها و جلساب باعث انگیزه افراد میشه ووقتی افراد روی ریل کاری قرار بگیرن هرگز حتی با وجود سختی باز نمیگردن و به کارشون ادامه میدن چون جلسات  هستن که سازمان رو نگه میداره                    وباعث سریعتر رشد کردن و ساخته شدن تیم هستن به شخصه خودم عاشق جلسه و همایش هستم چون جوش باعث انگیزه برام میشه       

  • سکینه مرادی _ شهرستان اندیمشک
  • به معنای روی ریل افتادن آشنا شدم و معنای آن اینست که کسی را در وضعیت دهنی قرار دهیم که در هیچ حالتی بر نگردد.هیچ چیز بیشتر از گردهمایی ها افراد را روی ریل قرار نمیدهد.ما باید در همه گردهمایی ها حصور داشته باشیم ولی بیشتر آنها برای ما طراحی نشدند و ممکن است برای سایر افراد تیم باشد.

    درود بر شما تاپلیدر بزرگ

    امید است که تمام flteam روزی گردهمایی های عظیمی بگیرند وشکی در این نیست که هر گردهمایی نکته ای در آن هست که میتونه شروع زندگی به سمت موفقیت برا هر شخص باشه

    و این هدف بزرگ با راهنمایی و سایه پر رنگ شما شدنی هست

  • محمد ماکنالی
  • سلام مربی عزیز

    فقط میتونم بگم فوق العاده بود و تمام تلاشمو میکنم که اول خودم روی ریل باشم و بعد ازون مجموعمو روی ریل قرار بدم✌

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام مربی عزیز آقای حامدی کیا 

    توی این آموزش به ما میگه که روی ریل حرکت کنیم و اصول کاریمون رو بلد باشیم و وقتی روی ریل آموزش پیش بریم به موفقیتی که میخوایم میرسیم پس باید رعایت کنیم و اگه اینجور پیش نریم روی سازمانمون هم تاثیر میزاره پس باید درست و اصولی روی ریل موفقیت حرکت کنیم تا همون درست و اصولی سازمانمون هم انجام بده. یا علیییی

    درود بر مربی حامدی کیا

    من به شخصه توی جلسات هفتگی این انگیزه درمان ایجاد شده که مجری یکی از سمینارهای بزرگ چندصدهزارنفری flteam باشم و دارم در راستاش تلاش میکنم

    پس زیرمجموعه من هم جرقه ای در زندگیشان زده خواهد شد در راستای بهتر شدن

    دمتون گرم بابت آموزش های عالیتون

  • مرضیه نیک مهر
  • با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار

    ما باید اصولی و پشت سر هم حرکت کنیم تا به رشد برسیم درست مثل یک قطار ک روی ریل حرکت کنه اگه یکی از ریل ها بشکنه قطار از مسیر منحدم میشه ماهم همین جوریم باید به نکات مفید و حتی نکاتی ک توی جلسات گفته میشه گوش-کنیم و عمل کنیم 

  • فیضیه للری اندیمشک
  • برای پیشرفت خودمون ومجوعه مون باید در تمام جلسات شرکت کنیم چون ممکنه یه حرف از طرف مقابل یه یه نگاه توی چشمانش مارو به اون باور برسونه وروی ریل بیفتیم...تشکر مربی

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام خدمت مربی

    قطعا جلسات منظم و برنامه های هدفمند برای پیشبرد کار ما اثربخشی بیشتری داره و انگیزه افراد رو بالاتر میبره.

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام و وقت بخیر مربی آقای حامدی کیا🌸

    این آموزش بهمون میگه که روی ریل و اصول باشیم..

    وقتی روی ریل و اصول باشیم داریم درست حرکت میکنیم و مسلما موفقیتمون هم بیشتر میشه..

    و اینکه سازمانمون رو به گرد همایی ها ببریم و دعوت کنیم چون توی این گردهمایی نکات و صحبت هایی میکنن که باعث رشد مجموعمون میشه..

    پس تا میتونیم روی ریل و اصول باشیم..

    تشکر مربی✌✌

  • فاطمه گچی خلف
  • با عرض سلام و احترام

    واقعاً به نکته های جالبی اشاره میکنید

    روی یک ریل پیش رفتن هزاری که هر مسأله ای پیش بیاد فقط به جلو پیش میرن

    و اینکه جلسات گروهی که فوق العاده عالی هستند ومیتونیم کلی چیز برای پیشرفت مون یاد بگیریم

  • سیده رضوان یاجدا
  • سلام و خداقوت خدمت مربی بزرگوارم

    دقیقا شرکت در همین گردهمایی ها و جلسات چسب سازمان هست و تیم هم نگرش و متحد میکنه به شخصه بهترین  آموزشات و انگیزه در همین جلسات دریافت کردم 

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام خداقوت ،حضوردرسمینارها انرژی مثبتی به فردمیده وکمک میکنه تابه تجربیاتت اضافه بشه وحتی یادبگیری چطور بتوتی یک سمیناررادردست بگیری وازهمه مهمترنکات آموزشی یادبگیری

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت به مربی حامدی کیا

    سپاس از این مطالب ارزشمند

    دقیقا شرکت در جلسات باعث ساخته شدن خودمون و مجموعه میشه چرا که جلسات چسب سازمانه...و توی همین جلسات افراد هم نگرش و همسو میشن و روی ریل قرار میگیرند..

    پس هر چه تعداد جلسات بیشتر باشه میتونیم سازمان همدل و قدرتمندتری بسازیم..

    تشکر ویژه از شما بخاطر آموزش سیستمی

  • اشرف حاجی حاجی
  • سلام وخداقوت خدمت شما ،هرچه تعدادبیشتری ازافرادتیم شما درجلسات وگردهمایی شرکت کننددرصدموفقیت شما بیشتر چون توچنین جلساتی افرادی 

    میان صحبت میکنند که حرفی برای گفتن داشته باشند ویک موفقیتی راکسب کرده باشند .ومی تونند این تجربه راخیلی خوب انتقال بدن چون لمسش کرده

  • سمیرا ارشادیان
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی حامدی کیا 

    سپاس فراوان بابت گردآوری این مطالب و اینکه تمام این اطلاعات رو در اختیار ما میگذارید

    یکی از عوامل مهم برای ساختن سازمان فروش روی ریل بودن و انجام کامل کارهاست و بهترین عامل برای روی رویل بودن شرکت در گردهمایی هاست و ما بهترین گردهمایی و جلسات رو تو FLTEAM و با شما تجربه کردیم 

     

  • فاطمه رشیدی
  • سلام و درود بر مربی حامدی کیا و خداقوت. 

    سپاس فراوان 

    نکته‌ی ابتدایی این آموزش روی ریل قرار گرفتن و در اصطلاح خودمون همون روی غلطک‌ افتادن هست که وقتی آدم مسیری رو درست و اصول‌مند شروع کنه و تمام تلاشش رو بکنه تا دوره‌های آموزشی‌ رو با استمرار و هدفمند بگذرونه‌ و تکرار و تمرین داشته باشه به موفقیت می‌رسه.

  • مژده سلیم زاده
  • سلام وخداقوت 

     

    دومین عامل موفقیت وروی ریل بودن در نتورک گردهمایی ها وشرکت درسمینارهاست که هرچه تعدادافرادبیشتر از مجموعه دراون شرکت کنه موفقیت وروی ریل قرارگرفتنشون بیشتر میشه 

    Events (وقایع) مانند چسبی است که سازمان شما را نگه می دارد و موتوری است برای فعالیت های حیاتی مانند آموزش و کار جمعی و ایجاد انگیزه. همچنین Event بهترین ابزار است برای ساختن باورها؛ عامل درونی بسیار مهمی که افراد را روی ریل نگه می دارد.

     

  • مهتاب قنبری
  • سلام و خداقوت خدمت مربی حامدی کیا 

    این مطلب اموزشی واقعا کارامد و سازنده است و با خوندن هر مورد به این نتیجه میرسم که دقیقا قوی ترین و خفن ترین سیستم آموزشی رو داریم و تمام این موارد به درستی به ما اموزش داده شده است 

    تشکر از شما مربی توانمند که همیشه یک پکیج اموزشی ویژه برای ما در نظر دارین😊🙏🏻🙏🏻

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلامو عرض ادب خدمت تاپ مربی خداقوت 

    مطلب بسیار آموزنده ای بود 

    دقیقا ما انگیزه و انرژی رو از همین گردهمایی ها و جلسات دریافت میکنیم نباید فقط بنویسیمممم باید عمل گرا باشیممممم

    و روی خودمون کار کنیم تا بتونیم افراد بیشتری از سازمان رو بسازیم تا بتوونن وارد این جلسات بشن تا با هم هم نگرش و همدل تر بشیممم!

    ممنونم از شما مربی آموزش عالی بود

  • محمد اهوازی
  • با سلام خدمت منتور حامدی کیا عریز

    اموزش باعث میشه افراد درک کنن تجارتشون رو و خوراک افراد اموزشها هستن چون با اموزشها ساخته میشن

     

  • عرفان طاهریان
  • سلا و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز

    جلسات و همایش های آموزشی هم به خاطر آموش ها و هم به خاطر انتقال نگرش و هم به خاطر انتقال تجربه فوق العاده هستن و من تجربه خیلی خوبی از این گردهمایی ها دارم و میتونم به جرات بگم که یکی از عوامل رشد من جلسات گروهی بود که هم باعث رشد خودم شد و هم باعث رشد سازمانم

     

  • محمد امین ربانی فر
  • سلام مربی ممنون برای این آموزش حرفه ای

    قطعا از گردهمایی ها نهایت استفاده را میبریم 

    قطعا بزودی در تمام ایران گردهمایی های تیم راهبران آینده شروع میشه 

    ما با هم ایران را فتح میکنیم

    24/4/99

  • الهام عساکره
  • سلام و عرض ادب و احترام خدمت تاپ لیدر جناب آقای حامدی کیا . خداقوت.. سپاس بابت تمام زحماتی که برای ما و تیم میکشید .مطالب مثل همیشه عالی ،فوق‌العاده و آموزنده اس.

    اگر به دنبال ماندگاری اگر به دنبال رشد و تعالی در نتورک هستیم باید با تمام وجودمان آموزش‌ها را خوب دریافت کنیم و عمل کنیم و در جلسات و همایش ها. و گردهمایی‌ها شرکت کنیم و حتی جلسه ایی را از دست ندهیم.قطعا توی این جلسات ما با افراد موفقی مواجه می شویم و آشنا می شویم که می‌توانیم از داشته های آنها و تجربیاتشان استفاده کنیم . در این جلسات انرژی می گیریم

  • زینب شوشی نسب
  • سلام وقت بخیر

    افتخار میکنم که بالاسری قدرتمند و با دانش و معلوماتی دارم

    خداروشکر که جلسات قدرتمند پر از هیجان و مطالب اموزنده داریم

    نطمئنم که با این جلسات رشد ما قطعیه

  • فاطمه گچی خلف
  • با عرض سلام و احترام خدمت مربی حامدی کیا

    مطلب فوق العاده عالی و آموزنده ای بود

    روی ریل راه رفتن 

    و هیچ چیز بیشتر از گردهمائی ها افراد را روی ریل قرار نمی‌دهد

    گردهمائی ها بهترین ابزار است برای ساختن باورها عامل درونی بسیار مهمی که افراد را روی ریل قرار می دهد

     

  • (Ela hakimzadeh(andimeshk
  • سلام و درود مربی حامدی کیا 

    آموزش دوم رندی event ها فوق العاده س،  eventها برای رشد سازمان و همانندسازی بسیارخوب عمل میکنن ، توی تجارتمون باید متعهدبشیم هیچ eventی رو ازدست ندیم ، چون با رفتن به این گردهمایی ها ممکن هست حتی ۱ جمله کوتاه 

    تمام موقعیت کاریه مارو تحت قرار بده و یا صحبتی که مجموعه ما باافراد بالای تیم انجام میدن میتونه انگیزه اونهارو برای ساختن آینده تجارتشون کاملا دگرگون کنه . همیشه با جان و دل توی تمام گردهمایی ها شرکت کردم و خواهم کرد .

    تشکرمربی از مطلب بی نظیرامروز .

  • ♡sh.rashidinia♡Andimeshk
  • سلام وقتتون بخیر مربی🌸

    توی این آموزش بهمون میگه که روی ریل آموزشو اصولی کار کنیم و روی اصول حرکت کنیم و وقتی روی اصول باشیم قطعا موفقیتمون هم بیشتر و تا میتونیم خودمون رو روی ریل اصول قرار بدیم...

    اصولی کار کردن هست که به نتیجه ی خوب و عالی میرسیم پس باید خودمون رو روی همین ریل و اصولی قرار بدیم..

    خیلی ممنون مربی✌

  • فیضیه للری اندیمشک
  • سپاس وخدا قوت مربی خیلی عالی بود..

    برای روی ریل ماندن وخارج نشدن ارزش باید با بالا سربمون ارتباط بیشتری داشته باشیم وهمیشه برای جلسات حاضر باشیم وشرکت کنیم...

  • شیرین بیرانوند
  • با عرض سلام و احترام 

    مطلب فوق العاده آموزتده بور 

    گردهمایی ها و تشکیل جلسات و حضور در جلسات افراد رو روی ریل موفقیت قرار میده . شرکت در این جلسات به ما این فرصت رو میده که با آدمهای موفقی سرکار داشته باشیم و از نظرات آنها بهره ببریم . 

    ممنون از نکاتی که برای ما بازگو میکنید 

  • سونیا ملایی(شهرکرد)
  • سلام خدمت مربی

    مطلب آموزنده ای بود و اهمیت جلسات رو نشون میده که چقد میتونه توی پیشرفت کار و انگیزه دادن به افراد کمک کنه.

    ممنون مربی

  • مهدی الوندی (اندیمشک)
  • سلام مربی خدا قوت..

    جلسات سازمانی باعث رشد و پیشرفت سازمانمون میشه و باعث میشه اون عیب تیمو پیدا کنیم..

    زمانی عیب یابی کردیم پیشرفت تیم ما چند برابر قبل میشه...

     

    امسال ایران فتح میشه✌

  • سکینه مرادی _ شهرستان اندیمشک
  • سلام و خدا قوت خدمت منتور گرامی

    باید در همه ی گردهمایی ها شرکت کنیم و تمام تلاشمون این باشه که روی ریل باشیم و شبکه ای بسازیم که اصولی باشن و اونا هم روی ریل حرکت کنند.ممنون 

  • ریحانه پورشریفی اندیمشک
  • عرض ادب و احترام دارم خدمت منتور ومربی فرزانه ام جناب آقای حامدی کیا 🖐🏻🌺.

    متشکرم ازتون بابت این اطلاعات فوق العاده عالی ونااااب که دراختیار ماقرارمیدین.

    نکته ی مهم:اینکه یکی از عوامل مهم درساخت سازمان وشبکه ی فروش،قرارگرفتن روی ریل اصول وانجام یه سری کارهاست که این خودش مستلزم شرکت وحضوردرجلسات وگردهمایی هاست که ما خداروشکر توی تجارتمون،وتوی FLTEAM بهترین ایناهاروداریم..

    سپاس بسیار از اموزش نااابتون مربی حامدی کیا ✌🏻🌺🙏

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام خداقوت به مربی حامدکیامطلب بسیارفوق العاده ای بود.قطعابرای جلسات گردهمایی باعث انگیزه افرادمیشودوروی ریل کاری قراربگیرن وهرگزباتمام سختی هابازنمیگردنن وبه کارشون ادامه میدن وتوی تمام جلسات هستن وکل سازمان رونگه میدارن به شرطی که روی ریل وباخط حامی اش وصل باشد...

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام خداقوت به مربی حامدکیامطلب بسیارفوق العاده ای بود.قطعابرای جلسات گردهمایی باعث انگیزه افرادمیشودوروی ریل کاری قراربگیرن وهرگزباتمام سختی هابازنمیگردن وبه کارشون ادامه میدن وتوی تمام جلسات هستن وکل سازمان رونگه میدارن به شرطی که روی ریل وباخط حامی ات وصل باشی...

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام  خداقوت به مربی حامدکیامطلب بسیارفوق العاده ای بودقطعابرای جلسات گردهمایی باعث انگیزه افرادمیشودوروی ریل کاری قراربگیرن وهرگزباتمام سختی هابازنمیگردن وبه کارشون ادامه میدن وتوی تمام جلسات هستن وکل سازمان رونگه میدارن به شرطی که روی ریل وباخط حامی اش وصل باشد...

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام خداقوت به مربی حامدکیامطلب بسیارفوق العاده ای بودقطعابرای جلسات گردهمایی باعث انگیزه افرادمیشودوروی ریل کاری قرارمیگرن وهرگزباتمام سختی هابازنمیگردن وبه کارشون ادامه میدن وتوی تمام جلسات هستن وکل سازمان رونگه میدارن  به شرطی که روی ریل وباخط حامی اش وصل باشد....

  • نسیم کشوری اندیمشک
  • سلام  خداقوت به مربی حامدکیامطلب بسیارفوق العاده ای بودقطعابرای جلسات گردهمایی باعث انگیزه افرادمیشودوروی ریل کاری قراربگیرن وهرگزباتمام سختی هابازنمیگردن وبه کارشون ادامه میدن وتوی تمام جلسات هستن وکل سازمان رونگه میدارن به شرطی که روی ریل وباخط حامی اش وصل باشد...

  • روح انگیز دریکوند
  • سلام و عرض ادب و خداقوت 

    متشکرم بابت مطالب فوق العاده شما 

    خیلی درس جالبی بود واقعا حضور توی جلسات فول العاده وانگیزه بخش 

    خصوصا واسه تازه واردا 

    مرسی لیدر

  • سعید ولی دوست
  • سلام و خدا قوت خدمت مربی عزیزم

    باعث افتخارم هست که بارها در جلسات شما این جمله رو شنیدم که دقیقا یکی از راه های ماندگاری افراد و رشد افراد در نتورک مارکتینگ شرکت در جلسات و گردهمایی هاست و اگر میخواهید افراد ماندگار بشن بیاریدشون تو جلسات ...

    ممنون مربی

  • رضا قلاوند
  • سلام مربی 

    سپاس بابت این آموزش فوق العاده و ارزشمند

    دقیقا Events یا گردهمایی ها به ما در رشد و‌ ارتقا شخصی و سازمانی کمک بسیار زیادی می‌کنه 

    همچنین کمک زیادی افراد تازه وارد برای بالا بردن ایمان به تجارت و شرکت می‌کنه 

    سپاس فراوان 

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا

    سپاسگزارم بابت این مطلب فوق‌العاده

    بهترین عامل برای روی ریل موندن شرکت در گردهمایی ها و جلسات آموزشی است

    هرچقدر جلسات بیشتر باشند رشد ما و مجموعه ما تضمین شده است

     

    سلام مربی بزرگوار

    روی ریل بودن خیلی مهمه. شخصی که روی ریل باشه در همه جا و همه حالتی به سیستم و تجارتش وصله. الان هم که با سیستم آموزشی قوی و جدید، تمام افراد میتونن خیلی سریعتر و راحت تر روی ریل قرار بگیرن.

    ممنون از شما 

    سلام مربی تشکر🌹

    حضور در سمینارها و گردهمایی ها انرژی مثبتی به سازمان میده و میتونن از تجربیات افراد قدرتمند استفاده کنن.✌💪

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا  

    مطالب خیلی نکات ریز داره ممنون بابت مطلب ک در اختیار ما قرار میدید 

    برای موفقیت و پیشرفت در گردهمایی ها شرکت کنیم و افردا مجموعممون رو هم همراهمان باشند  از آموزشها نهایت استفاده رو ببریم و در انتقال اطلاعات ب مجموعه در لحظه انجام بدیم .

    زنده باد اف ال تیم 

     

  • بابک سهرابی
  • استفاده چنیدین و چند باره از یک جلسه و اموزش باعث میشه که ما هر بار یک مطلب جدید از اون بیاموزیم و هر بار شرکت در جلسات ما رو کاملا متصل و نگرشمون رو متصل نگه میداره 

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    دقیقا گردهماییها برای همانند سازی بسیار تاثیرگذار هستند و حضور در این ایونتها باید برای ما خیلی خیلی مهم باشد به میزانی که تعداد افراد بیشتری در این گرهمایی ها شرکت کنند افراد بیشتری روی ریل خواهند ماند.

    یاحق 

    ممنون مربی بابت  مطالبی که همیشه زنده هستند 

     حضوردر گردهمایی ها وسمینارها باعث رشد ما میشوند  وخداروشکر میکنم  که بالای سری های با قدرتمند وتوانمندی دارم  که مرا درمسیر هدفم رشد میدهند 

  • معصومه پورمهدیان
  • ممنون مربی بابت  مطالبی که همیشه زنده هستند 

     حضوردر گردهمایی ها وسمینارها باعث رشد ما میشوند  وخداروشکر میکنم  که بالای سری های با قدرتمند وتوانمندی دارم  که مرا درمسیر هدفم رشد میدهند 

  • مولود اقتداریان
  • سلام و خداقوت به تاپ مربی حامدی کیا 

    کاملا درسته شرکت در سمینارهای آموزشی و جلسات باعث میشه که هربار ما آموزشهای جدیدتری نسبت به همون آموزش در دوره‌ی قبل یاد بگیریم و مارو قوی‌تر و پربار میکنه و ایمان و نگرشمون نسبت به تجارتمون محکمتر میشه 

  • فاطمه اقتداریان
  • سلام و خداقوت به تاپ مربی بزرگوارم 

    ممنون بابت این مطلب بینظیر...

    دقیقا جلسات آموزشی و سمینار ها باعث میشه ایمان ما و باور ما هربار که شرکت میکنیم بیشتر بشه و همچنین با اطلاعاتی که دریافت میکنیم تجارتمون رو بهتر درک میکنیم و مسیر برامون روشن تر میشه...

    تشکر و سپاس

  • مریم سخاوت پور
  • سلام و خداقوت خدمت مربی بزرگوارم مربی حامدی کیا

    بسیار سپاس گزارم بابت این مطالب اموزنده و پربار🙏🏻🙏🏻

    اگر میخایم سازمان فروش بزرگ و قدرتمندی داشته باشیم باید روی ریل اصول و قواعد باشیم که روی ریلبودن و ماندگار شدن در این تجارت مستلزم شرکت در گردهمایی ها و جلساتی هست که هربار نکات و اموزش های جدید و کاربردی رو در اون هابه مااموزش میدید و بسیار پرمحتوا هستند.

    ممنونم از شما مربی قدرتمندم🙏🏻

  • صبافرشادی (اندیمشک)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی جناب اقای حامدی کیا💐

     

    دومین آموزش اقای رندی گیج نکات بسیار سازنده و کاربردی بود ک نیاز ما در این تجارته.

     

    دقیقا تنها چیزی ک باعث رشد ما در نتورک میشه همین حضور در جلسات و گردهمایی هاست، خوراک هر نتورکر آموزش دیدنه در واقع با این آموزش ها ریشه خودمون رو قوی میکنیم👌

     

    تکرار جلسات و آموزش ها باعث هم نگرشی تیم میشه پس قدر تمامی آموزش ها رو بیشتر از قبل میدونم و در تمامی جلسات شرکت میکنم.

     

    یک تیم زمانی روی ریل اصوله ک یک صدا و یک ویژن باشند مثل تیم راهبران آینده✌

     

    ممنون مربی جان بابت این آموزش🙏

  • نسیم همتی از استان لرستان شهرستان دورود
  • سلام و عرض ادب خدمت مربی حامدی کیا 🌹

    آموزش های آقای رندی گیج فوق‌العاده هستند و پر از نکات اموزنده

    اگر یک سازمان بزرگ می‌خواهیم باید روی ریل اصول و قواعد باشیم و حضور در جلسات آموزشی و سمینارها باعث افزایش ایمان و باور ما میشه وتکرار این جلسات و مباحث باعث بالا رفتن درک ما میشود، ک. سپاسگزارم 🙏

     

  • مهری داوری از اصفهان
  • درس دوم رندی گیج پس از موقعیت تداوم روی ریل قرار گرفتن افرادپساز وضعیتی که درونش قرار دارن مهمه وشرکت در گردهمایی ها واقعا جنب وجوش بیشتری در کارها میده حتی اگر مهارتهایی که ارایه میشه تکراری باشه خیلی هدفدار هست

    سلام و عرض ادب 

    حضور در گردهمایی‌ها و جلسات بسیار مهمه،مثل قراردادن زغال های خاموش در کنار زغال های روشن هست. مربی ای مربی واقعی هست که بتونه افراد زیادی از تیمش رو به این جلسات بیاره. تا هم اطلاعاتشون بیشتر بشه و هم نگرش بگیرن. 

    ممنون از شما 

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    مطلب بسیار ویژه ای بود..

    حضور ما در جلسات و سمینارها باعث ساختن باورهای ما و تیم مون میشه.هر چه بیشتر افراد سازمانمون رو تو این جلسات بیاریم بنای خودمون رو محکم تر ساختیم.تا میتونیم باید افراد بیشتری از سازمانمون رو تو این جلسات بیاریم تا روی ریل اصول قرار بگیرند و انگیزه کافی برای ادامه مسیر.

  • Bahareh dehqanizadeh _gilanqarb
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی

    ما در شبکه باید در وضعیت ذهنی قرار بگیریم و تحت هیچ شرایطی بازنگردن چرا که تعهد به سختی صخره دارند.

    باید در مسیر و ریل خود حرکت کنیم

    Event بهترین ابزار برای ساختن باورهاست.

    به حرف بالا سری خود توجه کنیم. 

    حضور ما در جلسات ساختن باورهای ماست. 

    روی ریل اصول قرار بگیریم. 

    هرجه افراد بیشتر در جلسات و سمینارها شرکت کنن جایگاه خودمون رو محکمتر میکنیم. 

     

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام وخدا قوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    برای لیدر شدن و رشد مجموعه باید در گردهمایی ها شرکت کنیم و افراد بیشتری رو ب گردهمایی ها ببریم گردهمایی ها برای این است ک سریعا تیممان رو بسازیم 

  • غزل جادریان(اهواز)
  • سلام وادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا🌺🌺

    ممنونم بابت گردهمایی این مطلب بسیار مهم وآینده ساز🙏🏻🙏🏻

    واقعا حظور ما در همه گردهمایی بسیاربسیار مهمه و

    باعث رشد‌وپیشرفت ما وهمچنین سازمانمون میشه✌🏻

    وخیلی مهمه که برای گردهمایی ها ارزش قائل باشیم و

    این ارزش رو به صورت زنجیره وار به افرادمون انتقال بدیم

    بخاطر اینکه همیشه در گردهمایی ها اطلاعات باارزشی از سوری مربیان

    حرفه ای به افراد حاظر انتقال داده میشه واز ما یک حرفه ای میسازه

    واینگونس که یک شبکه ساز حرفه ای خواهیم شد.👌🏻👌🏻

  • معصومه بیت سیاح(اهواز)
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا خداقوت

    دقیقا همینطوره ما با شرکت در جلسات هست که میتونیم روی ریل اصول قرار بگیریم و کمک کنیم به افراد دیگر که بتونن وارد این جلسات بشن و در گردهمایی های بزرگ و سطح بالا شرکت کنند...

    تا باور و ایمان افراد در این جلسات تقویت بشه

    حضور در همه ی جلسات برای ما حیاتی هست و دقیقا با حضور در این جلسات هست که میتونیم رشد تیممون رو سرعت ببخشیم و یک تیم قوی و اصولی بسازیم که روی ریل حرکت میکند.

    سازمانم رو گسترش میدم تا من هم از برگزار کننده های Event باشم

    ممنونم مربی آموزش برای من بسیار سازنده بود و به شخصه تمام تلاشم رو میکنم تا روی ریل اصول باشم و فقط و فقط عمل کنم.

  • ابتسام لطیفی
  • باسلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی

    افراد زمانی ماندگار و موفق میشن که روی ریل اصول باشن 

    وزمانی روی ریل اصول میان و میمانند که در جلسات شرکت کنند

    هرچی ارزشگذاری جلسات برای سازمان بیشتر و بهتر باشد و شرکت کننده ها بیشتر سازمان بهتر میتواند روی ریل اصول برود و ساختمان محکمتر خواهد بود که بعضی از سازمان ها با یکبار حضور روی ریل میروند بعضی دو یا چند بار حضور 

    تشکر تاپ مربی 

  • فاطمه آرش
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی گرامی🌺

    مطلب بسیار عالی بود. دقیقا مصداق تیم قدرتمند راهبران آینده است که با وجود لیدر قدرتمندی چون شما و آموزش های ویژه تان روی ریل موفقیت قرار میگیریم و هر نشدی رو شد میکنیم. آموزش های بینظیر شما حتی زندگی شخصی بنده رو به شدت تحت تاثیر قرار داده و جز مثبت چیز دیگه ای توی زندگیم نمیبینم.

  • شبنم آموت
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی

    واقعا فوق العاده وآموزنده بود

    باید همیشه قدر جلسات روبدونیم وتوی تمام جلسات آموزشی حضور پیداکنیم

    باید وقت بزاریم برای کارمون تابهترین نتیجه روبگیریم وهمیشه رنگین کمان سهم کسانی است که تا اخرین لحظه زیر بارون می مانند

  • زینب دیناروندی سوسنگرد
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    تشکر بابت اطلاعات ارزشمندی ک همیشه در اختیارمون قرارمیدین

    حضور در هر جلسه ایی باعث رشد و تکامل و یادگیری ایده های جدید 

    ب همراه افراد جدید همسو میشیم ی تیم قوی و بزرگ تشکیل میدیم 

    قطعا کارهای گروهی بهتر است ب تنهایی عمل کردن است 

     

  • فاطمه عبادی
  • سلام وخداقوت خدمت شما تاپ مربی عزیز 

    مطلب فوق العاده ای بود 

    بایستی درگرد همایی وتمام جسات شرکت داشته باشیم میتونیم افراد موفق زیادی رو درجسات ببینیم و ازتجربیاتشون استقاده بکنیم حضوردرجلسات یادگیری بیشتری خواهیم داشت بابرنامه اموزش های که به ما میدید همیشه روی ریل هستیم به امید اون روزی که من هم جزو افراد موفق خواهم بود 

    باتشکر 

  • سیده فاطمه اکرامی نسب اهواز
  • با سلام و احترام خدمت مربی اقای حامدی کیا 

    ما باید در تمام جلسات سازمان و گردهمایی ها حضور داشته باشیم تا مطلب اموزشی مهمی که در اختیار ما میزارن رو با دقت به ان بپردازیم 

    باید طبق اصول اف ال تیم و قواعد ان حرکت کنیم تا به موفقیت برسیم

    وقت بزاریم و کارمون رو جدی بگیریم پیگیری پیگیری تا حصول نتیجه 

    ممنونم مربی جان  مطلب ارزشمندی هس

  • لیلا حیدری اصفهان
  • سلام خداقوت خدمت شما ممنون از مطالبتون 

    دقیقا شرکت در جلسات باعث ساخته شدن اول خودمون وبعد تیممون میشه چون جلسات وهمایشات چسب سازمان میشود وتوی این جلسات همه همسو وهم نگرش میشیم وروی یک ریل حرکت میکنیم 

  • samira fatahi ...استان کرمانشاه...شهرستان اسلام آباد غرب
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 🙏

    حضور در جلسات و گردهمایی ها باعث رشد و پیشرفت ما میشه .

     برای رشد مجموعه باید در گردهمایی ها شرکت کنیم و بیشترین تعداد مجموعه رو با خودمون همراه کنیم چون شرکت در این جلسات باعث هم نگرشی و روی ریل اصول قرار گرفتن مجموعه میشه ✌

  • مرضیه قربانپور.دزفول
  • با سلام خدمت تاپ  جان

    هر کس مسیری را برای رسیدن به هدف هایش انتخاب میکند ولی چیزی که بین همه مشترک است تابعیت از بالاسری هاست.بهترین ابزار برای ساختن باورها ملاقات های حضوری و شرکت در گردهمایی هاست. ملاقات های حضوری هستند که دلگرمی راحفظ کرده و افراد را در مسیر قرار میدهند.

    سلام و ادب

    فوق العاده بود. واقعا  خودم دیدم که گردهمایی افراد قدرت بی‌نظیری داره.صمیمیت رو بیشتر و دلها بیشتر به هم نزدیک میشه. این نکته خیلی جالب بود :اریک وور کشف کرد هرگاه شما 100 نفر از یک مجموعه را به یک گردهمایی ببرید، بازی از نو شروع می شود. 

    یعنی حتی کسانی که مدتی هست درست فعالیت نمیکنن میتونن دوباره احیا بشن. 

    سپاس فراوان

  • معصومه حسنعلی نجف آبادی
  • سلام و خداقوت خدمت تاپ مربی حامدی کیا

    آموزش تضمین رشد هر سازمانیه..

    حضور در جلسات باعث نگرش گرفتن،انگیزه گرفتن و ساخته شدن میشه..

    پس هر چه بیشتر خودمون و سازمان در جلسات شرکت کنیم در اصل آینده خودمون رو گارانتی کردیم..

     

    ممنونم از آموزش تون🙏

  • صبا پرون استان کرمانشاه شهرستان گیلانغرب
  • سلام و عرض ادب خدمت تاپ مربی حامدی کیا 

    با شرکت کردن در جلسات آموزشی رشد وپیشرفت ما تضمین شده هستش 

    طبق اصول اف ال تیم پیش بریم  از تجربیات خط حمایتی استفاده کنیم 

    رشد ما زمانی تضمین شده هستش ک ما با جون ودل آموزش ها رو بپذیریم و درونی کنیم 

  • مائده قدمی(لرستان، دورود)
  • سلام و عرض ادب

    تشکر بابت اموزش های فوق العادتون

    Events(وقایع) سازمان شما را نگه می دارد و همچنین بهترین ابزار است برای ساختن باورها ، عامل درونی بسیار مهمی که افراد را روی ریل نگه می دارد . این وقایع بیشترین کمک را به ایجاد باور و ایمان به کمپانی شما ، روند کاری  اموزشی مجموعه شما و سیستم شما ایجاد می کنند

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاب مربی

    برای اینکه بتوانیم ایمان و باور خود را قوی و محکم نگه داریم باید ارتباطمان را با خط حمایتی و شرکت در جلسات بیشتر کنیم تا اینکه بتوانیم روی ریل باشیم حضور در جلسات باعث افزایش مهارت و ساخته شدن افراد می شود

    حتماً طبق اصول و قوانین flteamپیش می رویم تا بتوانیم مهارت، ایمان و باور ،خود را قوی کنیم

    سپاسگزارم تاپ مربی

  • مهری داوری از اصفهان
  • ارتباط با خط حمایتی در روند آموزشها وپیگیری ها ودر کل چالشهای تجاری خیلی موثر هست

  • طاهره پویا اصفهان
  • سلام وعرض ادب ممنون بابت مطالب

    اگر میخواهیم رشد تضمینی داشته باشیم باید در همه گردهمایی هاحضور داشته باشیم وهیچ جلسه ی روازدست ندیم،چون باحضوردرجلسات میتونیم باافرادموفق اشنابشیم وازتجربیات انان بهره مندبشیم ونکات جدیدی یادبگیریم

  • فرزانه داوری اصفهان
  • ممنون تاپ مربی 

    لازمه موفقیت ایجاد ارتباط صمیمانه باخط حمایتی و شرکت در گردهمایی وجلسات و وصل بودن است 

  • مریم طالبی. اصفهان. نجف آباد
  • درود و سپاس

    برای موفقیت حتمی و تضمین و رشد و افزایش مهارت فردی خود باید در ارتباط باشیم با حامی خود وتوانایمون  رو روز به روز بیشتر کنیم و همراه خط حمایتیون روی ریل باشیم و روی اصول تیمی و قوانین سازمان همواره حرکت و رو به رشد داشته باشیم

  • خدیجه کمرتنی اصفهان نجف اباد
  • بسیار عالی بود به امید موفقیت روز افزون 

  • نرگس طالبی اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت شما

    ممنون جناب مربی بابت مطالب عالیتون

    چشم قطعا باید با تمام انرژی و به صورت مداوم در جلسات و گردهمایی ها شرکت کنیم

    با مربیان و حامیان خودمون در ارتباط باشیم تا ایمان خودمون رو تقویت کنیم و بتونیم به موفقیت برسیم.✌✌

  • خدیجه کمرانی نجف اباد صفهان
  • سلام خدمت مربی بزرگوار چشم حتما با وصل بودن به حامی و بودن در جلسات به رشد واقعی خواهیم رسید 

  • اکرم طاهری_اصفهان
  • سلام و عرض ادب خدمت تاب مربی ممنون بابت آموزش حضور در جلسات همایش ها و گردهمایی ها باعث تداوم و ایجاد نگرش مثبت و انگیزه در افراد می شود هیچ جلسه و همایشی را نباید از دست بدهیم دیدن مربیان و حامیان و افراد جدید شور و اشتیاق را در تیم مضاعف می کند و باعث میشه که بتونیم روی ریل حرکت کنیم.ودرمسیردرست قراربگیریم

    سپاسگزارم🙏

  • لیلا حیدری دولت آبادی
  • سلام وعرض ادب ممنون بابت آموزشتون 

    حضور ما در جلسات باعث ساختن باورهای ما و تیم مون میشه وهر چه بیشتر افراد سازمانمون رو تو این جلسات بیاریم سازمان خودمون رو محکم تر ساختیم.تا میتونیم باید افراد بیشتری از سازمانمون رو تو این جلسات بیاریم تا روی ریل اصول قرار بگیرند ‌وتوی این جلسات انگیزه مثبت ایجاد میشه 

  • مهناز رجبی پویا
  • سلام و عرض احترام

    تشکر میکنم بابت آموزش و اطلاعات ناب نتورک مارکتینگ

    این مطالب رو که مطالعه کردم دقیقا متوجه شدم که من در جلسات و همایش ها و کنار حامی رشد کردم و روی ریل آمدم همین رو هم تکثیر میکنم تا سازمان هم تحت هر شرایطی روی ریل باشند

  • زینب زربخش
  • سلام و خدا قوت 

    سپاس بابت مطالبی که همیشه زنده هستند 🙏

    دقیقا گردهمایی ها معجزه می‌کنند بنده شخصا بخاطر حضور در یک گردهمایی انگیزشی که توسط تیم برگزار شده بود  جذب این بیزینس شدم و خدارو همیشه شاکرم بخاطر این موهبت بزرگ و به تک تک اموزشهای دریافتی از خط حمایتیم اعتقاد دارم. 

  • مولود اقتداریان
  • سلام و درود به شما تاپ منتور گرانقدرم 

    ممنونم بابت آموزش مهمی که برای ما به اشتراک گذاشتید 

    فوق العاده بود کاملا درسته افراد تو جلسات رشد می‌کنند قطعا با جلسات پی در پی رشد انفجاری هر سازمان اتفاق میافته 

  • معصومه پورمهدیان
  • سلام وخدا قوت  ممنون تاپ مربی   

    بابت مطالبی که همیشه آموزنده هستند  

     قطعا با داشتن یک لیدر قدرتمندو مربیان با تجربه ما می تونیم رشد کنیم وحضور در جلسات با عث رشد وترقی ما می شونندواین آموزش ها هستند که مسیر درست را به ما یاد می دهند 

     

     

  • آزاده آرمان پور
  • سلام وخداقوت تاپ مربی

    اینو واقعا با تمام وجودم لمس کردم

    خودم الان حاصل ایمان و باور وانگیزه ای هستم که در طول نتورکم با اف ال تیم وسیمرغ،از eventها گرفتم👍

  • دحیماوی اهواز
  • سلام وخداقوت خدمت تاپ مربی بزرگوار 

    متشکرم بابت اموزش عالی و بینظیری که برای تیم به اشتراک گذاشتید 

    دقیقا همینطوره بعداز مطالعه این اموزش متوجه شدم هرچقدر درجلسات و اموزش های مربیان حضورپیدا کنیم  قطعا راه موفقیت دراین تجارت رو سریعتر و بهتر طی خواهیم کردو درکنار خط حمایتی و مربیان هست که میتونیم روی ریل باشیم و برای مجموعه خودمون اینو تکثیر کنیم 

  • مرضیه نیک مهر
  • سلام و ادب خدمت تاپ مربی عزیز

    قطعا همین گردهمایی ها باعث رشد و پیشرفت ما و همچنین تکثیر اون میشه 

    دور هم جمع شدن به معنای شروع، کنار هم بودن به معنای پیشرفت و کار کردن با هم به معنای موفقیت است.همکاری یعنی اعتقاد به این که هیچ کس نمی تواند به هدف برسد مگر این که همه به آن برسند.

  • امین سیلانی زاده
  • سلام و خداقوت 

    ممنون تاپ مربی،بنده امروز دو مرتبه این مطلب مطالعه کردم 

    فقط می‌خوام به بند بندش عمل کنم و خیلی سریع ۱۰۰ نفرم بیارم در سمینار و یک توسعه و رشد حسابی راه بندازیم 

  • فاطمه متین
  • سلام و خدا قوت 

    ممنون از تاپ مربی بزرگوار

    متشکرم بابت آموزش‌های عالی بی نظیر بود در این آموزش متوجه شدم هر چقدر در این جلسات حضور پیدا کنم قطعا راه موفقیت در این تجارت رو سریعتر و بهتر طی خواهم کرد و در کنار خط حمایتی و مربیان پیشرفت خواهم کرد 

    سلام و ادب تاپ مربی جان

    ممنونم

    در گردهمایی ها شرکت میکنم و حتما افراد و تیمم رو با خودم همراه میکنم که هم خودم و هم تیمم سر ریل قرار بگیریم و وضعیت درستی داشته باشیم و همیشه درحال رشد و پیشرفت باشیم و بتونیم گردهمایی های بیشتر و گسترده تری رو شاهد باشیم

  • محمدجدیدزاده
  • سلام تاپ مربی جان

    حتما حتما من ومجموعه ام دراین گردهمائیها شرکت خواهیم کرد،

    چون ما برای موفقیت آمده ایم ومیدانم هر برنامه ای بچینید باعث رشد وشکوفائی تیم میشود

    سپاسگذاریم بابت این آموزش بسیار عالی وبینظیر،

  • مهنازرجبی پویا
  • سلام عرض ادب

    تشکر بابت مطلب اموزنده شما قطعا گردهمایی ها  باعث انسجام و همنگرش شدن تیم خواهد شد و هر بار میتون با تعداد بیشتری وارد سمینارها شد کما اینکه ما در جلسات رشد کردم و خواهیم کرد و افراد جدید هم با شرکت در این سمینارها رشد میکنن

  • سعید ممبری
  • سلام و خدا قوت خدمت تاپ مربی عزیز 

    ممنون بابت اموزش های فوق العاده ای ک برامون قرار دادید

    قطعا انشاله با اجرایی نکات اموزشی مسیر رشد و موفقیت برامون هموارتر میشه

     

    حتما طبق اموزش ها همیشه حضور داریم و کاری میکنیم ک سازمان هم توی این دوره و جلسات روی ریل قرار بگیرند تا بتونیم یک تکثیر و همانند سازی قوی توی تیم بوجود بیاریم انشاله✌

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی